Assisterende rektor (søknadsfrist 16.04.2023)

 

Lofoten Folkehøgskole søker en ny assisterende rektor

 

 

  • Arbeidsgiver: Lofoten folkehøgskole
  • Stillingstittel: Assisterende Rektor
  • Frist: 16.04.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Vi ser etter en engasjert assisterende rektor som identifiserer seg med Lofoten folkehøgskoles verdier.

Administrative oppgaver innebærer årsplanlegging, timeplaner og tilrettelegging for undervisning.

Virksomheten ved Lofoten folkehøgskole omfatter en rekke fagområder og undervisningsoppgaver fastsettes med utgangspunkt i kompetansen til den som blir ansatt.

Stillinga er tillagt sirka 70 prosent administrative oppgaver og sirka 30 prosent undervisning

Assisterende rektor skal ivareta rektors oppgaver ved dennes fravær.

 

Det vil bli lagt vekt på følgende kvalifikasjoner hos søkerne

  • Erfaring fra pedagogisk arbeid
  • Administrativ kompetanse
  • Evner til planlegging og systematisk oppfølging av planer
  • Ledererfaring
  • Utdanning på høgskole/universitetsnivå
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Personlige egenskaper

Skolen tilbyr

  • En aktiv og spennende arbeidsplass
  • Medlemskap i Statens Pensjonskasse
  • Lønn etter avtale

 

Søknadsfrist er 16. april 2023.

Tiltredelse er 1. august 2023.

 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Lisa Blom
Stillingstittel: Tiltredende rektor

Kontaktperson: Ole Roger Jespersen
Stillingstittel: Tillitsvalgt

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

 

Finnesveien 24, 8310 Kabelvåg

 

Om arbeidsgiveren

Lofoten folkehøgskole er frilynt og ble startet i 1901. Skolen ligger i Kabelvåg – midt i Lofoten med en fantastisk beliggenhet. Omgjerdet av spisse tinder og med den majestetiske Vestfjorden rett utenfor døren er mulighetene uendelige. Vi legger vekt på å bruke av alt det Lofoten har å by på både i undervisninga og på elevenes fritid. Et år ved skolen vår blir som vi sier «den sterkeste måten å oppleve Lofoten på». I tillegg har Kabelvåg, med sitt sterke foreningsliv, en kunst- og filmskole, en spennende miks av kunstnere, kunsthåndverkere, caféer og utesteder, et dynamisk og urbant preg.

 

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Privat
  • Sted: Finnesveien 24, 8310 Kabelvåg
  • Bransje: Barn, skole og undervisning
  • Stillingsfunksjon: Kvalitetssikring,Ledelse,Undervisning og pedagogikk

Del stillingen

Selskap

Lofoten folkehøgskole

Kontaktinfo

  • Lisa Blom
  • Tittel: Tiltredende rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:
  • Ole Roger Jespersen
  • Tittel: Tillitsvalgt
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Kabelvåg

Søknadsfrist

April 16, 2023

Økonomirådgiver/Controller – 100 % fast stilling (søknadsfrist 16.04.2023)

 

Økonomirådgiver/Controller – 100 % fast stilling

 

 

Trives du med analysearbeid, rådgivning og støtte til ledere? Vi søker etter en engasjert og utviklingsorientert rådgiver/controller til en 100 % fast stilling som er både spennende og viktig.

Staben Økonomi og organisasjon består av økonomi, HR, lønn, IKT og dokumentsenter. Vi kjennetegnes av høyt faglig nivå og svært godt arbeidsmiljø med mye humor.

Har du noen års erfaring er det er fordel, men vi er også interessert i deg som er nyutdannet. Stillingen rapporterer til økonomisjef.

 

Oppgaver

  • Gi råd og støtte ledere i virksomhetsstyringen og økonomisk rapportering.
  • Utarbeide økonomianalyser som bidrar til løpende økonomistyring og kontinuerlig forbedring.
  • Være en endringsagent som bidrar til gode leveranser også utover økonomiområdet
  • Bidra til utvikling av styringsverktøy
  • Kvalitetssikre regnskapet innen egne ansvarsområder
  • Bidra i budsjett- og prognosearbeid
  • Være økonomifunksjonens fagressurs på egne ansvarsområder
  • Bidra til felles leveranser i staben

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning fra universitet eller høyskole
  • Erfaring fra privat eller offentlig virksomhet vil være en fordel
  • Gode digitale ferdigheter
  • Endringsvilje
  • God regnskap- og økonomiforståelse
  • Gode kommunikasjonsevner og krav om god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper

  • Du må være ansvarsbevisst og ha høy grad av integritet
  • Initiativrik og med høy gjennomføringsevne
  • Du trigges av nye utfordringer, er tilpasningsdyktig og analytisk av natur
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Strategisk og helhetstenkende
  • Strukturert og evner å prioritere oppgaver

Vi tilbyr

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Et hektisk og godt miljø med store muligheter for utvikling
  • Lønn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibel arbeidstid
    Personlig egnethet blir vektlagt ved alle ansettelser.

 

Vår visjon er muligheter, miljø og mangfold. Sammen gjør vi det umulige mulig, velger grønt først og lar ulikhetene forme vår felles fremtid. Vi har et ansvar for fortid, nåtid og skaper et samfunn i takt med sin samtid, og vi legger til rette for at Aurskog-Høland er et godt sted å leve, bo og arbeide.

Våre verdier som ligger til grunn for alt arbeid som skjer i kommunen er; Åpenhet, Tillit og Samhandling.

Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved økonomisjef Knut Røgholt, tlf.:901 60 329, eller e-post: [email protected]

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Viken
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 16.04.2023
  • Arbeidssted: Bjørkelangen

 

Kontaktpersoner

Knut Røgholt
tlf: 901 60 329

 

Hjemmeside

http://www.ahk.no

Adresse

Rådhusveien 3 1940 Bjørkelangen

 

Aurskog-Høland kommune

Kommunen ligger under en time fra Oslo, Gardermoen og Charlottenberg, og kun 30 minutter fra Lillestrøm og store deler av Romerike. Vi er Oslos nærmeste villmark med et rikt dyreliv og et flott kulturlandskap, og med flere tettsteder der Bjørkelangen er kommunesenteret.

Aurskog-Høland kommune er en fremtidsrettet organisasjon der medarbeiderne er den viktigste ressursen for at vi skal lykkes i å skape det mangfoldige og gode liv for våre innbyggere og gjester. Det gjør vi best sammen, og som ansatt er vi opptatt av å gi deg ansvar og spennende arbeidsoppgaver, samtidig som vi legger til rette for faglig utvikling.

Vi ønsker oss flere initiativrike og dyktige medarbeidere som setter pris på å bli utfordret og som aktivt bidrar i løsningen av kommunens oppgaver. Vi er en kommune i vekst. Det gir oss mange muligheter i tiden fremover. Vi kan tilby spennende og utviklende oppgaver.

Del stillingen

Selskap

Aurskog-Høland kommune

Lenke til firma

https://www.ahk.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Bjørkelangen

Søknadsfrist

April 16, 2023

Psykolog/psykologspesialist 100% fast – Fredrikstadhjelpa 0-16 (Søknadsfrist 11.04.2023)

 

Psykolog/psykologspesialist 100% fast stilling

 

 

Arbeidssted

Fredrikstadhjelpa 0-16 er en tjeneste som gir hjelp til barn, unge og familier. Vi holder til i Bryggeriveien 2-4 midt i Fredrikstad sentrum.

Stillingsbeskrivelse

Fredrikstadhjelpa 0-16 er en del av etat for Tjenester til barn og familier, under seksjon Utdanning- og Oppvekst.

Tjenesten utvider nå sitt tilbud og søker derfor etter nye medarbeidere, med oppstart høsten 2023. Vi ønsker å være framoverlente og ha medarbeidere som ser verdien av tverrfaglig og tverretatlig samarbeid. Hos oss får du muligheten til å utforme nye måter å jobbe på. Vi ønsker ansatte som bidrar til utvikling av avdelingen både faglig og organisatorisk.
Virksomheten tilbyr et lavterskeltilbud til barn, unge og familier i kommunen. Tjenestene skal være lett tilgjengelige og gratis. Vi jobber individuelt med barn og ungdom og samarbeider med alle de er en del av (skole, familie, BUP, PPT, Nav, barneverntjenesten, venner, fritidsaktiviteter). Vi møter barn, unge og familier på deres naturlige arenaer (hjemme, på cafe, på skolen, barnehage, med venner og i fritidsaktiviteter) og i våre lokaler, på dagtid og på kveld etter avtale.

Vi møter hvert enkelt barn, unge og familier der de er, og vårt fokus er brukerstyrt endringsarbeid. Med bruker i fokus, setter vi sammen målet og lager veien videre. Det vektlegges at alle medarbeidere skal jobbe arenafleksibelt og at noe kveldsarbeid må påberegnes. Personlig egnethet er avgjørende.

Vår primære målgruppe er barn og ungdom som har et strev knyttet til sin psykiske helse, utenforskap, rus eller kriminalitet.

Vår avdeling bruker Feedback informerte tjenester (FIT). Med dette søker vi, på en systematisk og brukervennlig måte å skape utvikling og endring.

Vi tilbyr: 

  • Miljøterapi og individuelle samtaler
  • Gruppetilbud for barn, ungdom og foresatte
  • Familieterapi
  • Foreldreveiledning
  • Oppfølging, samarbeid og veiledning til hjem/skole/barnehage/fritid

Hovedoppgaver

  • Endringsarbeid/veiledning til barn, ungdom og deres familier
  • Benytte tilbakemeldinger strukturert i endringsarbeidet.
  • Veiledning/fagstøtte til ansatte og andre samarbeidstjenester.
  • Være en del av laget med barnet/ungdommen.
  • Delta i tverrfaglig samarbeid internt og eksternt.
  • Delta i fagutvikling og å skape gode tjenester og tilbud til barn, unge og deres familier

Kvalifikasjoner

  • Offentlig godkjent psykolog
  • Kompetanse og/eller erfaring fra arbeid med barn, ungdom og deres familie med utfordringer med psykisk helse og/eller rus/kriminalitet.
  • Kompetanse og/eller erfaring fra arbeid med barn og ungdom med milde til moderate psykiske vansker og deres familier
  • Det er ønskelig med erfaring med å bruke tolk
  • Det kreves god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Må ha førerkort og disponere bil.

Personlige egenskaper

  • Er kreativ, nytenkende og mulighetsorientert
  • Har tro på at det bittelille kan ha betydning og potensial
  • Har høy relasjonskompetanse
  • Trives i en hektisk hverdag der dagene ikke er like forutsigbare
  • Er selvstendig, men ser verdien av et team
  • Har evne til å tenke helhet og sammenheng
  • Er modig, engasjert, romslig og kompetent

Vi kan tilby

  • Gode muligheter for faglig utvikling.
  • Et godt og raust arbeidsmiljø
  • Dyktige kolleger med variert faglig bakgrunn.
  • Faglig fellesskap.
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Gode pensjonsordninger i KLP.
  • Fleksibel arbeidstid, men det påregnes noe ettermiddags/kveldsarbeid
  • Internt psykolognettverk og veiledning
  • Muligheten til Spesialisering etter avtale

Lønnsopplysninger

Du tilsettes i hht Hovedtariffavtalen og Fredrikstad kommunes lønns- og stillingsregulativ , Stillingskode Psykolog eller Psykologspesialist.

Politi / Tuberulose attest

Ansettelser forutsetter fremlegging av godkjent politiattest ikke eldre enn 3 måneder. Tuberkuloseattest i henhold til forskrift.

Søknad sendes

Fredrikstad kommune benytter elektronisk søknadsprosess. Gå inn på www.fredrikstad.kommune.no under
kunngjøringer/ledige stillinger. Spørsmål vedrørende innloggingsprosess rettes til Lise Frydenberg
[email protected] tlf. 458 77 881.
Dersom du er intern søker kan du gå inn på FREKIT, Enterprise personalia, velg fanen Hjem og trykk på ledige stillinger.

 

Søk

Søknadsfrist: 11.04.23
Utlyst: 17.03.23
Vår ref: 10292

 

 

Søk her

 

 

  • Selskap: Fredrikstad kommune
  • Stilling: Psyk.spes.
  • StillingstypeFast ansatt
  • Lokasjon: Fredrikstadhjelpa 0-16

 

Kontakter

Navn: Kristin Birgitte Grønnerud
Tittel: Familieveileder
E-post: [email protected]
Arbeid: 95828344

Navn: Siv Try Bakke
Tittel: Avdelingsleder
E-post: [email protected]
Arbeid: 95855725

Navn: Gunn-Mari Farbu
Tittel: Virksomhetsleder
E-post: [email protected]
Arbeid: 95077174

 

Velkommen til Fredrikstad, en av Norges mest attraktive byer. En liten time fra Oslo, der Glomma renner ut i havet, finner du Fredrikstad. Med våre 83.000 innbyggere er vi landets åttende største by. Fredrikstad er i sterk vekst. I tillegg til en urban bykjerne, har vi et spennende og variert omland og en vakker skjærgård. Byen er kjent for sitt rike kulturliv og sine historiske tradisjoner. Gamlebyen er Nord-Europas best bevarte festningsby. I Fredrikstad finner man trygge oppvekst- og levekår, et godt botilbud og et variert miljø- og teknologibasert næringsliv. Du når Oslo på en time og Gøteborg på vel to timer.

Fredrikstad kommune ønsker å være en arbeidsgiver hvor ulikheter og mangfold er en styrke. Kvalifiserte personer med innvandrerbakgrunn og/eller redusert funksjonsevne oppfordres til å søke. Kommunens verdier er Modig, Engasjert, Romslig og Kompetent.
MERK Fredrikstad – så andre MERKer det!

Del stillingen

Selskap

Fredrikstad kommune

Kontaktinfo

  • Kristin Birgitte Grønnerud
  • Tittel: Familieveileder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 95828344

Lokasjon

  • Fredrikstad

Søknadsfrist

April 11, 2023

Avdelingsleder regnskapsrevisjon (søknadsfrist 14.04.2023)

Spennende lederjobb – vil du være med å videreutvikle vårt fagmiljø innen regnskapsrevisjon?

 

 

  • Arbeidsgiver: Romerike revisjon IKS
  • Stillingstittel: Avdelingsleder
  • Frist: 14.04.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Vi søker en engasjert og resultatorientert leder til vår avdeling for regskapsrevisjon. Regnskapsrevisjon er et fag i endring og utvikling. Videreutvikling av IT-revisjon og analyse av datamengder er viktige satsingsområder. Vi søker en leder som både kan jobbe operativt innenfor avdelingens ansvarsområder, og som samtidig har evne til å løfte blikket og se hvordan avdelingen kan bidra til helheten i RRI.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ledelse av avdeling for regnskapsrevisjon. Omfatter overordnet faglig ansvar for arbeidet i avdelingen, herunder ansvar for planlegging, organisering og utvikling.
  • Personalansvar for de ansatte i avdelingen
  • Ansvar for kompetanseutvikling i avdelingen
  • Være en del av selskapets ledergruppe
  • Sørge for god kommunikasjon av avdelingens oppgaver og resultater utad
  • Planlegge og utføre regnskapsrevisjon

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innen revisjon/økonomi, fortrinnsvis på masternivå. Registering som statsautorisert revisor med master innen revisjon er en fordel
  • Erfaring innen IT-revisjon og generelt gode IT-kunnskaper
  • Gode ferdigheter i norsk skriftlig og muntlig
  • Lederfaring

Personlige egenskaper

Vi leter etter deg som liker å ta initiativ og finne løsninger i samarbeid med andre. Du tar ansvar og utøver ledelse basert på åpenhet, respekt og tydelighet. Du trives med å lede og motivere andre og bidra til å utvikle kompetansen hos medarbeiderne dine. Du er løsningsorientert og trygg i lederrollen, med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. Du har godt humør, trives med et høyt arbeidstempo og håndterer fint å ha mange baller i lufta.

Vi tilbyr

  • En spennende lederjobb med gode personlige utviklingsmuligheter
  • Lønn etter avtale, fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning
  • Godt arbeidsmiljø og fine kontorer sentralt plassert ved jernbanestasjonen på Jessheim

Spørsmål om stillingen

  • Kontaktperson: Nina Neset
  • Stillingstittel: Revisjonssjef
  • Mobil: 924 00 832

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

Ringveien 4, 2050 Jessheim

 

Om arbeidsgiveren

Romerike revisjon IKS er et interkommunalt selskap som eies av de elleve kommunene på Romerike. RRI har 22 ansatte og hovedkontor på Jessheim. RRI utfører forvaltningsrevisjon, eierskapskontroll og regnskapsrevisjon for alle kommunene på Romerike, samt regnskapsrevisjon for en rekke selvstendige kommunale- og interkommunale selskaper.

  • Nettverk: Facebook LinkedIn
  • Sektor: Offentlig
  • Lederkategori: Leder
  • Sted: Ringveien 4, 2050 Jessheim
  • Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor
  • Bransje: Offentlig administrasjon,Økonomi og regnskap
  • Stillingsfunksjon: Ledelse,Revisjon og kontroll,Økonomi og regnskap / Revisjon
  • Arbeidsspråk: Norsk

Del stillingen

Selskap

Romerike revisjon IKS

Kontaktinfo

  • Nina Neset
  • Tittel: Revisjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf 92 40 08 32

Lokasjon

  • Jessheim

Søknadsfrist

April 14, 2023

Lærerstillinger skole og vokseopplæring (søknadsfrist 27.03.2023)

Leder beredskapsavdeling, Notodden brann- og feiervesen (Søknadsfrist 16.04.2023)

 

Leder beredkapsavdeling

 

 

Notodden brann- og feiervesen har beredskap for brann og ulykker i kommunene Notodden og Hjartdal. Notodden er vertskommune for interkommunalt utvalg mot akutt forurensing (IUA) i øvre del av fylket. Brann og feiervesenet er organisert med 2 avdelinger, beredskap og forebyggende. Beredskapsavdelingen har til enhver tid mannskap på kasernert vakt og en overordnet hjemmevakt utenfor kontortid.

Vi søker leder for beredskapsavdelingen ved Notodden brann- og feiervesen i 100 % stilling. Kvinner oppfordres til å søke.

 

Arbeidsoppgaver

  • Som leder av beredskapsavdelingen vil du
  • ha fag- og økonomiansvaret for avdelingen
  • ha ansvaret for daglig ledelse herunder organisering
  • delegert ansvar for oppfølging av ansatte samt økonomioppfølging
  • bidra til utviklingen av avdelingen
  • inngå i beredskapen ved fravær
  • inngå i brannvesenet sitt lederteam og delta i vaktordning p.t. 4-delt overordnet vakt
  • holde kurs, øvelser og opplæring

Kvalifikasjoner

  • Bachelorgrad innen teknisk, helsefaglig eller operative fag, men annen relevant utdanning kan komme i betraktning.
  • I henhold til «brann- og redningsvesenforskriften», § 42, dersom ikke alle krav er oppfylt, kreves det at denne utdanningen tas etter ansettelse
  • Lederutdanning og/eller ledererfaring er ønskelig
  • Relevant arbeidserfaring er en fordel
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Kunne uttrykke seg på engelsk, både muntlig og skriftlig
  • Gode dataferdigheter(erfaring med turnus- og styringsplattformer)
  • Førerkort kl. BECE, maskinførerbevis (M4) samt utrykningssertifikat (160), dersom du ikke har denne kompetansen, må du forplikte deg til å tilegne deg kompetansen for egen regning innen 6 måneder ved evt. tilsetting
  • Må disponere egen bil
  • God fysisk og psykisk helse – tester vil bli gjennomført
  • Plettfri vandel

Annet

Du må bo i rimelig avstand til Notodden brannstasjon, maks 20 minutter. Eventuelt maks 10 minutter kjøring til depot (Sauland eller Gransherad sentrum).

Personlige egenskaper

  • Du er modig og beslutningssterk, kommuniserer godt og evner å gjennomføre gode prosesser innafor gjeldende rammeverk.
  • Du oppfattes som rettferdig og løsningsorientert, viser vilje til dialog og involvering av de ansatte, men stiller krav og følger opp med god tilstedeværelse og integritet.
  • Du håndterer pressede situasjoner, ønsker å bygge en felles kultur og finner gode løsninger til felles beste for avdelingen og hele brannvesenet.
  • Vi søker deg som tør å tenke nytt og utfordre etablerte ordninger. Har du erfaring fra endring- eller omstillingsprosesser er dette en fordel.
    Det legges stor vekt på skikkethet til stillingen.

 

Vi tilbyr

  • Godt fag- og arbeidsmiljø
  • Brannstasjon med gode fasiliteter og treningsmuligheter
  • Muligheter for å styrke sin kompetanse innenfor fagfeltet
  • God forsikrings- og pensjonsordning
  • Lønn etter avtale.

 

Søkere som ønsker å unntas offentlighet, må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vurderes i henhold til Offentlighetslovens bestemmelser. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn, vil søkeren bli kontaktet før en eventuell offentliggjøring

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestfold og Telemark
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
  • Søknadsfrist: 16.04.2023
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: Notodden

 

Kontaktpersoner

Elling Himberg Krosshus
mob: +47 97053408

 

Hjemmeside

www.notodden.kommune.no

 

Adresse

Merdeveien 12 E 3676 Notodden

 

Notodden kommune

Notodden ligger idyllisk til ved Heddalsvannet. Vi er Europas blueshovedstad og er på UNESCO’s verdensarvliste med bakgrunn i vår unike industrihistorie. Heddal stavkirke, som er Norges største, ligger i kommunen vår.

Kommunen er sentralt plassert i Telemark og har et innovativt og fremtidsrettet næringsliv med gode etableringsmuligheter. Vi har universitet, sykehus og flyplass, og det er kort avstand til hovedstaden og andre byer i regionen.

Innbyggertallet i Notodden er passert 13000 og vi ønsker nye innbyggere velkommen. Kommunen har attraktive boligområder og tilbyr gode oppvekstvilkår med et rikt utvalg av kultur- og aktivitetstilbud. Mulighetene er mange for flotte naturopplevelser i nærmiljøet året rundt.

Vi søker dyktige og motiverte medarbeidere som vil være med på å videreutvikle Notodden kommune til det beste for innbyggerne.

Del stillingen

Selskap

Notodden brann- og feiervesen

Kontaktinfo

  • Elling Himberg Krosshus
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97053408

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

April 16, 2023

Revisor (søknadsfrist 20.04.2023)

 

 

Revisor – Horten og Bø

 

 

  • Arbeidsgiver: Vestfold og Telemark revisjon IKS
  • Stillingstittel: Revisor
  • Frist1: 20.04.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Hvis du ønsker en utfordrende, allsidig og meningsfylt revisorjobb, er dette jobben for deg. Kommunen og fylkeskommunen forvalter store verdier og yter viktige oppgaver for innbyggerne. Vi trenger flere dyktige kollegaer som vil være med på å skape tillit til offentlig forvaltning.

Regnskaps- og revisjonsbransjen er i stadig endring og får nye, mer komplekse krav fra myndighetene. Dette medfører både utfordringer og muligheter og økt digitalisering innenfor regnskaps- og økonomifunksjonene. Måten vi jobber på blir utfordret og vi må omstille oss i stadig raskere tempo. Å starte sin karriere innenfor revisjon er derfor både spennende og engasjerende. Er du nyutdannet eller har erfaring? – Vi ønsker deg med på laget!

Arbeidsoppgavene omfatter planlegging, oppdragsoppfølging, risikoidentifisering og vurdering, samt utførelse av revisjonsoppdrag på ulike typer kunder. Vi har tett kontakt med ledelsen i kommunene. Vi reviderer etter internasjonale revisjonsstandarder og vi benytter moderne revisjonsverktøy.

Vi ser etter nysgjerrige og engasjerte kollegaer som kjenner seg igjen i en eller flere av beskrivelsene under

  • Du har master- eller bachelorgrad innen regnskap og revisjon eller økonomi
  • Du har erfaring fra revisjon (offentlig eller privat) eller er nyutdannet
  • Du har evne til å arbeide selvstendig og i team
  • Du er strukturert, effektiv og løsningsorientert
  • Du er analytisk anlagt og liker tall
  • Du har gode kommunikasjonsferdigheter skriftlig og muntlig
  • Du har god IT- og systemforståelse samt interesse for digitalisering.

Vi tilbyr

  • Spennende og utviklende arbeidsoppgaver på viktige samfunnsområder
  • Et inkluderende arbeidsmiljø med erfarne og kompetente medarbeidere
  • En fleksibel hverdag
  • Løpende faglige oppdateringer og gode utviklings- muligheter
  • Lønn etter avtale, gunstig pensjonsordning i KLP

 

Vi har ledig stilling ved våre kontorer i Horten og Bø.

Synes du dette høres spennende ut – da ønsker vi å komme i kontakt med deg!

Vestfold og Telemark revisjon IKS er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Hilde Vatnar
Stillingstittel: Leder regnskapsrevisjon
Mobil: 982 07 068

Kontaktperson: Linn Therese Bekken
Stillingstittel: Daglig leder
Mobil: 905 05 889

 

Søknad sendes [email protected] eller Vestfold og Telemark revisjon IKS, Postboks 311, 3701 Skien

 

Hjemmeside

 

Sollistrandsveien 12, 3187 Horten

 

Om arbeidsgiveren

Vestfold og Telemark revisjon IKS er et av landets største revisjonsselskap for revisjon av offentlige organer, og leverer revisjonstjenester til alle de 23 kommunene i fylket, samt Vestfold og Telemark fylkeskommune. Selskapet har 31 dyktige og motiverte ansatte ved våre kontorer i Skien, Horten og Bø. Vi utfører regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon, eierskapskontroller og rådgivingstjenester.

Søknad kan sendes til [email protected]

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette opplyses om og begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du vil bli varslet, og kan trekke søknaden dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

 

  • Sektor: Offentlig
  • Antall stillinger: 2
  • Sted: Sollistrandsveien 12, 3187 Horten
  • Flere arbeidssteder: 3800 Bø i Telemark
  • Bransje: Konsulent og rådgivning,Offentlig administrasjon,Økonomi og regnskap
  • Stillingsfunksjon: Revisjon og kontroll,Rådgivning,Økonomi og regnskap / Samfunnsøkonomi
  • Arbeidsspråk: Norsk

Del stillingen

Selskap

Vestfold og Telemark revisjon IKS

Lenke til firma

https://vtrevisjon.no/

Kontaktinfo

  • Hilde Vatnar
  • Tittel: Leder regnskapsrevisjon
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 982 07 068
  • Linn Therese Bekken
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 905 05 889

Lokasjon

  • Horten
  • Bø I Telemark

Søknadsfrist

April 20, 2023

Jordmor – vikariater – Familie og helse (Søknadsfrist 05.04.2023)

 

Jordmor – vikariater

 

 

Om stillingen

Har du lyst til å jobbe som jordmor i Elverum kommune ?

Vi har to svangerskapsvikariater ledig fra august, foreløpig i ett år.

Jordmor er organisert som en del av Enhet forebyggende tjenester og samarbeider tett med helsestasjon 0-5 år. Denne fagtjenesten er et forebyggende og helsefremmende tilbud til gravide og barn 0-5 år og deres familier. Jordmor samarbeider også med ungdomsteamet i Helsestasjon for ungdom.
Jordmortjenesten har pr i dag 2 x 100% faste stillinger. Tjenesten holder til i nye lokaler i Elverum helsehus og har nærhet til våre samarbeidspartnere og mange av kommunens helsetilbud.

Stillingsstørrelse på vikariater: 2 x 100% stilling (ta kontakt dersom du ønsker å diskutere stillingsstørrelse).

Tid for oppstart kan avtales, men senest august 2023.

Varighet foreløpig til august 2024.

 

  • Søknadsfrist: 05.04.2023
  • Arbeidsgiver: Elverum kommune
  • Sted: Elverum
  • Stillingstittel: Jordmor – vikariater
  • Stillinger: 2
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Vikariat
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4632546593
  • Startdato: 01.08.2023
  • Sluttdato: 31.07.2024

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene er i tråd med Nasjonale faglig retningslinjer for svangerskaps- og barselomsorg samt øvrige retningslinjer som regulerer tjenesten.

Elverum kommune er i kontinuerlig utvikling, og i samsvar med dette vil du kunne få oppgaver i tråd med enheten og helsestasjonen sin oppgave- og kompetanseplan.

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som jordmor
  • Søker må ha kompetanse /utdanning på kvinnehelse og prevensjon
  • Klinisk praksis er påkrevet
  • Evne til selvstendig arbeid og gode samarbeids egenskaper er en forutsetning
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt
  • Søker må beherske norsk muntlig og skriftlig godt og ha god fremstillingsevne
  • Beherske data som verktøy og ha grunnleggende IT-kunnskaper
  • Må ha førerkort kl. B
  • Klinisk praksis fra førstelinjetjenesten er ønskelig

Personlige egenskaper

  • Evne til tverrfaglig samarbeid med god relasjons kompetanse er nødvendig
  • Søker må ha stor arbeidskapasitet
  • Søker må ha evne og vilje til endrings- og utviklingsarbeid
  • Evne til å ha god struktur og oversikt over arbeidsoppgavene er viktig
  • Søker må kunne jobbe selvstendig, systematisk og ha god handlingskompetanse
  • God refleksjonsevne vektlegges
  • Søker må ha stort ønske om å bidra positivt til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • Utfordrende arbeidsoppgaver innenfor fagfeltet
  • Et engasjert og fremoverlent arbeidsmiljø med fokus på å levere gode tjenester til kommunens innbyggere
  • Selvstendig arbeidsoppgaver, arbeid i team og gode utviklingsmuligheter
  • Lønn og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover og avtaler
  • Offentlig pensjonsordning
  • Fleksibel arbeidstid

Adresse:Kirkevegen 47, 2409 Elverum, Norge

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Solrun Flatås Risnes
Enhetsleder Forebyggende tjenester
 Telefon:911 29495
E-post:[email protected]

 

Om arbeidsgiveren
Elverum er en by i vekst og har i dag over 21500 innbyggere. I kommunen har vi i overkant av 1 800 medarbeidere som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til våre innbyggere. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger vår hverdag.
Vil du være med på laget? Send oss en søknad da vel!

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

  • Solrun Flatås Risnes
  • Tittel: Enhetsleder Forebyggende tjenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 911 29495

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

April 5, 2023

Prosjektleder ressurssenter for frivillighet, Engasjement (Søknadsfrist 10.04.2023)

Frivillighet Byåsen

 

Prosjektleder ressurssenter for frivillighet

 

Om stillingen

Kirkelig fellesråd I Trondheim lyser ut 100% prosjektstilling med Byåsen menighet som arbeidssted. Stillingen ønskes besatt så snart som mulig, med varighet til 31.12.2025. Prosjektlederens nærmeste overordnet er Daglig leder Byåsen menighet.

Målsetting for prosjektet:
Å etablere et ressurssenter for frivillighet for menighetene i Trondheim. Dette er tenkt gjort gjennom å utvikle det lokale frivillighetsarbeidet i Byåsen sokn på en systematisk måte, med hovedfokus på organisk frivillighet – frivilligheten som vokser opp nedenfra. Prosjektet skal gjennomføres i samspill med andre lokale frivillige aktører, som det er naturlig å samarbeide med. Prosjektet er basert på frivillighetens grunnleggende karakter for menighetenes liv, lokalsamfunnets muligheter og den fysiske- og psykiske helse til det enkelte mennesket. Les mer om prosjektet på Byåsen menighet sin hjemmeside:  https://www.kirken.no/byaasen

Ressurssenteret skal bygges opp og er tenkt å fungere slik at andre menigheter kan dra nytte av dette arbeidet. Det etableres nettverk og forum i lokalmenigheten, lokalsamfunn og mellom DnKs menigheter i Trondheim, for å styrke relasjoner og muligheter for utveksling av kompetanse og ressurser. Målet er å få etablert ett arbeidslag som kan spille hverandre gode, til felles nytte for menighetsmedlemmene og lokalbefolkningen. Prosjektet har en styringsgruppe som prosjektleder skal rapportere til.

Prosjektleders hovedarbeidsoppgaver vil være

  • Være pådriver for utvikling av mer organisk frivillighet, slik at det blir en naturlig arbeidsform i menighetene.
  • Tilføre veilednings-, relasjons- og kommunikasjonskompetanse for ansatte i kirka og frivillige.
  • Velge ut og implementere, eventuelt utarbeide metoder og systemer som legger til rette for organisk frivillighet, samt bidra til kompetansehevende tiltak for prosjektet.
  • Videreutvikle oppfølging av eksisterende frivillige.
  • Nettverksbygging og samskaping i menighet, lokalsamfunn, kommunen og aktuelle aktører innen frivillighet.
  • Utvikle ledelse av frivillighet som arbeidsform.
  • Legge til rette for forskning på prosjektet
  • Rapportere til prosjektledelsen samt levere sluttevalueringsrapport til styringsgruppa.
  • Den som ansettes må være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og arbeidstid.

Kvalifikasjoner

  • Minimum bachelor innen relevant fagkrets.
  • Kompetanse og erfaring på prosjektledelse.
  • Erfaring fra arbeid med frivillighetsledelse, gjerne innen menighetsliv er ønskelig.
  • Erfaring og kompetanse innen markedsføring og kommunikasjon er ønskelig.
  • Trives med administrative oppgaver.
  • Ha god fremstillingsevne på norsk, både skriftlig og muntlig.

Personlige egenskaper

  • Utadrettet, inkluderende og tillitsskapende, samt evne til å opptre selvstendig og ansvarsfullt.
  • God på å bygge nettverk og relasjoner, og god på å engasjere og inspirere.
  • God på å prioritere oppgaver og tid.
  • Tenke strategisk i samarbeid med stab og styringsgruppe om retning og veivalg.
  • Har administrative evner, og god skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Vi tilbyr

  • Et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
  • Varierte arbeidsoppgaver med gode muligheter for personlig utvikling
  • God innflytelse over egen arbeidssituasjon
  • Lønn i samsvar med avtaleverk i Den norske kirke
  • Offentlige forsikrings- og pensjonsordninger
  • Snarlig oppstart for rett person

Den som blir tilsatt må være medlem av og lojal mot Den norske kirkes verdigrunnlag.
Et godt arbeidsmiljø er preget av mangfold, og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.
Tilfredsstillende politiattest må framlegges ved ansettelse.

 

 

  • Søknadsfrist:10.04.2023
  • Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
  • Sted: Trondheim
  • Stillingstittel: Prosjektleder ressurssenter for frivillighet
  • Stillinger: 1
  • Ansettelsesform: Engasjement
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Stillingsprosent: 100
  • Sluttdato: 31.12.2025
  • Webcruiter-ID: 4635647693

Kontaktinformasjon

Ingrid Eikli Heggset
Daglig leder Byåsen menighet
Telefon:90800297

 

Adresse: Selsbakklia 7, 7027 Trondheim, Norge

 

 

Søk her

 

Om arbeidsgiveren

Kirkelig fellesråd i Trondheim har 165 medarbeidere knyttet til ulike typer stillinger i 16 sokn (22 kirker) og 4 gravplassenheter (19 gravplassanlegg), bygg og eiendomsforvaltning og økonomi- og serviceavdeling. Stillingen som Prosjektleder frivillighet er organisatorisk plassert i avdeling Kirkeliv og har Daglig leder Byåsen menighet som nærmeste leder.

Sammen med menighetene har fellesrådet som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.

Del stillingen

Selskap

Kirkelig fellesråd Trondheim

Kontaktinfo

  • Ingrid Eikli Heggset
  • Tittel: Daglig leder Byåsen menighet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90800297

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

April 10, 2023

Stord kyrkjelege fellesråd: Kyrkjelydspedagog fast100 %, mulighet for forlenging (søknadsfrist snarest)

Kyrkjelydspedagog, fast stilling 100 %

 

 

  • Arbeidsgiver: Stord Kyrkjelege Fellesråd
  • Sted: Hamnegata 48, 5411 Stord
  • Stillingstittel: Kyrkjelydspedagog
  • Søknadsfrist: 01.04.2023

 

Trusopplæringa i Stord og Nysæter.

Fast stilling som kyrkjelydspedagog, 100 % frå 01.08.2023

 

Arbeidsområde

  • Oppgåver innan trusopplæring og kyrkjeleg undervisning med særleg fokus på aldersgruppa 0-18 år.
  • Fordelinga av oppgåver innan trusopplæring vil bli vurdert ut frå kvalifikasjonar m.m

Kvalifikasjonar

  • Utdanning som kyrkjelydspedagog eller kateket.
  • Søkjarar med utdanning innan kristendom, teologi og pedagogikk vil også bli vurdert.
  • Erfaring med kyrkjeleg arbeid for barn og unge.
  • Erfaring med å bruka IT-verktøy og sosiale medier i arbeidet.
  • Den som vert tilsett, skal leggja fram tilfredsstillande politiattest jfr. Kyrkjelova § 29.
  • Du må vera medlem i Den norske kyrkja.
  • Personlege eigenskapar vil verta vektlagde.

Personlege eigenskapar

  • Hjarte for barn og unge.
  • God formidlingsevne.
  • God evne til å planlegga og drifta ulike aktivitetar og tiltak.
  • God relasjonsbyggjar.
  • Kreativ og nyskapande.
  • God evne til å arbeida sjølvstendig og under leiing/rettleiing i team.
  • Evne og vilje til samarbeid.

Me kan tilby

  • Utfordrande og meiningsfylte arbeidsoppgåver i eit godt, tverrfagleg stabsfellesskap med kompetente og engasjerte medarbeidarar
  • Fagleg og personleg utvikling
  • Løn etter gjeldande KA-tariff.
  • Pensjonsordning i KLP

Anna

  • Tilsetjing skjer med Stord kyrkjelege fellesråd som arbeidsgjevar og med sokna Stord og Nysæter som arbeidsområde.
  • Kontorstad: Stord kyrkjekontor i Leirvik sentrum.
  • Du må trivast med ein del kveld –og helgejobbing. Avspasering etter avtale.

Nærare opplysningar om stillinga kan ein få ved å venda seg til kyrkjelydspedagog Ingvild Baugstø Almås tlf. 997 85 312, eller kyrkjeverje/dagleg leiar, Liv Kari Bru 473 50 754, eller via e-post til: [email protected]

 

Søknad

Søknadsfrist: 01.04.2023
Send søknad til: [email protected]

 

Om stillingen

  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Ikke oppgitt
  • Arbeidsdager: Ukedager, Lørdag, Søndag
  • Arbeidstid: Dagtid, Kveld
  • Arbeidstidsordning: Skift
  • Oppstart: 01.08.2023

 

Kontaktperson for stillingen

Kontaktperson: nIngvild Baugstø Almås
Stillingstittel: Kyrkjelydspedagog, einingsleiar
Telefon: 99785312
Epost: [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Stord Kyrkjelege Fellesråd
Adresse: Hamnegata 48, 5411 Stord
Hjemmeside: https://www.kyrkjastord.no

Stord kommune ligg sentralt i Sunnhordland, og har om lag 19.000 innbyggjarar. Fellesrådsområdet femner om Stord og Nysæter sokn, med 2 kyrkjer og Huglo bedehuskapell. Dei komande åra står kyrkja føre spanande endringar og nye utfordringar. Fellesrådet er arbeidsgjevar for 14 tilsette; diakon, kantorar, kyrkjelydspedagog, gravplasssarbeidarar, kyrkjetenarar og administrativt personale, til saman om lag 12 årsverk. I tillegg er det 2 sokneprestar.

Administrasjonsmålet er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Stord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Ingvild Baugstø Almås
  • Tittel: Kyrkjelydspedagog
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 997 85 312
  • Liv Kari Bru
  • Tittel: Kyrkjeverje/dagleg leiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 473 50 754

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

April 1, 2023