Kantor / organist / menighetsmusiker, 80% fast stilling (søknadsfrist 13.08.2023)

 

Lindesnes kirkelige fellesråd

Kantor/organist/menighetsmusiker, 80% fast stilling

 

Om stillingen

Vi har for tiden ledig stilling som kantor/organist/menighetsmusiker i Lindesnes kirkelige fellesråd, med utgangspunkt i Mandal og Holum menigheter. Lindesnes kirkelige fellesråd er arbeidsgiver for ca. 30 ansatte med tjenestested i fire ulike menigheter i Lindesnes kommune. Vårt mål er å ha et variert spekter av musikalske innslag både i gudstjenester og i andre arrangement. Menighetene har flere kor som organistene har ansvar for. Organistene har også ansvar for musikk- og kulturarrangementer i menighetene.

Kantor/organist/menighetsmusiker har musikken som hovedverktøy i det menighetsbyggende arbeidet. Mandal, Holum og Harkmark kirker, Skjernøy kapell, Mandal gravkapell og Kirkesenteret i Mandal utgjør hovedarbeidsområdet. Du blir en del av et godt kontorfellesskap på Kirkesenteret sammen med prester, menighetspedagoger, diakon, organistkollega og administrasjon. Oppdrag i alle sokn i Lindesnes kommune må påregnes.

Se full utlysning på hjemmesiden: www.lindesnes.kirken.no og www.kirkejobb.no 

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 13.08.2023
Arbeidsgiver: Lindesnes kirkelige fellesråd
Sted: Mandal
Stillingstittel: Kantor/organist/menighetsmusiker, 80% fast stilling
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4675268892

Arbeidsoppgaver

  • Musikalsk tilrettelegging, planlegging og spill ved gudstjenester, begravelser og andre kirkelige handlinger, og andre menighetsarrangement
  • Drive og utvikle annen musikalsk virksomhet i menighetene, som f.eks. kor-, band- og forsangerarbeid, konserter, fellesprosjekter og kultur- og musikkarrangementer
  • Bidra og inspirere til et variert og bredt musikkliv i menighetene, skape sangglede og bygge gudstjenesteliv og menighet med musikk og fellessang
  • Musikalsk medvirkning og tilrettelegging i trosopplæringsarbeid med barn og ungdom, og i konfirmantarbeidet
  • Rekruttere og tilrettelegge for at frivillige i alle aldre kan delta i sang og musikklivet i menigheten
  • Følge opp menighetenes kirkemusikalske virksomhet i tråd med menighetsrådenes planer og prioriteringer
  • Bidra til at menighetene oppleves inkluderende
  • Andre spesialiserte arbeidsoppgaver kan også være aktuelle med utgangspunkt i søkers kvalifikasjoner og interesse

Kvalifikasjoner

  • Kirkemusikalsk utdanning, eller annet som kan kompensere for dette
  • Kvalifikasjonskrav i henhold til tjenesteordning for kantorer (https://lovdata.no/dokument/LTI/forskrift/2004-11-20-1896). Søkere med annen relevant utdanning og erfaring vil kunne bli vurdert
  • Gode ferdigheter innen kirkemusikk
  • Kjennskap til Den norske kirke, og evne til målgruppetilpasset formidling
  • Beherske orgel, piano og eventuelt andre instrumenter til bruk i konsertvirksomhet og i den brede kirkelige tjeneste for alle generasjoner
  • Gjerne erfaring fra bandspilling/bandledelse
  • Beherske et bredt spekter av ulike musikalske uttrykk og former
  • Kjennskap til salmeskatten og nyere lovsangstradisjon

Personlige egenskaper

  • Evne til å ta initiativ
  • Kontaktskapende, samarbeidsvillig og menighetsbyggende
  • Gode pedagogiske ferdigheter
  • Gode organisatoriske ferdigheter
  • Evne til å arbeide selvstendig og i team
  • Være glad i mennesker og ha evne og vilje til å bli engasjert og til å engasjere andre
  • Samarbeidsvillig og fleksibel
  • Personlig egnethet, gode samarbeidsevner og fleksibilitet tillegges stor vekt

Særskilte krav:

  • Medlem av Den norske kirke.
  • Behersker norsk muntlig og skriftlig.
  • Ved ansettelse må politiattest fremlegges, jfr. lov om tros- og livssynssamfunn § 20.
  • Den som ansettes må ha sertifikat og disponere bil.
  • Spesielt for kantor: Ved tilsetting av kantor skjer det med ønske om vigsling og at biskopen gir tjenestebrev jfr. tjenesteordningen § 5.

Vi tilbyr

  • En spennende jobb med mange flotte barn, ungdommer og voksne
  • Et givende arbeidsfellesskap med ansatte og frivillige
  • Godt arbeidsmiljø
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling
  • Lønn- og arbeidsvilkår reguleres av tariffområdet knyttet til Kirkens arbeidsgiverorganisasjon (www.ka.no)
  • Lindesnes kirkelige fellesråd har gode forsikrings- og pensjonsordninger, pliktig medlemskap i KLP med 2% trekk i brutto lønn
  • Aktuelle søkere blir innkalt til intervju og prøvespill.

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til kirkevergen i Lindesnes. Tlf: 90797670, E.post: [email protected]

 

Søk på stillingen her

 

Søknadsfrist: 13.08.2023

 

Adresse:Store Elvegate 33, 4514 Mandal, Norge

 

Kontaktinformasjon

Øystein F. Ramstad, Kirkeverge
Telefon:  907 97 670

Tanja Sævik Husby, Personalleder
Telefon:  38 27 28 70

 

Del stillingen

Selskap

Lindesnes kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Øystein F. Ramstad
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 907 97 670

Lokasjon

  • Lindesnes

Søknadsfrist

August 13, 2023

Kyrkjeverje i Fjaler sokn (Fjaler kyrkjelege fellesråd) (Søknadsfrist 20.08.2023)

 

 

Kyrkjeverje i Fjaler sokn (Fjaler kyrkjelege fellesråd)

 

Fjaler sokn (Fjaler kyrkjelege fellesråd)

Om stillinga

Er du Fjaler sin nye kyrkjeverje? 100% stilling blir ledig når du er klar hausten 2023.

Vi søkjer ein person som har evne og vilje til å setje seg inn i det varierte arbeidet som ligg til kyrkjeverjestillinga i ein liten organisasjon. I kommunen er det eitt sokn.
Kyrkjeverja er, saman med soknepresten, dei tilsette og soknerådet, sentral i utviklinga av Den norske kyrkja i lokalsamfunnet.

Fjaler kommune ligg ved Dalsfjorden, har om lag 2900 innbyggarar og utgjer ein del av HAFS-regionen i Vestland fylke. Vi har mange varierte og godt organiserte fritidstilbod innan kultur og idrett, gode skular og andre offentlege tilbod. Sjå Fjaler kommune si heimeside.

United World College, Jakob Sande-senteret og Nordisk kunstnarsenter Dalsåsen tilfører oss både nasjonale og internasjonale impulsar, og gjer fjalerfolk trygge på å ta imot nye innbyggarar i eit ope samfunn omgitt av fjord og fjell.

Kommunen har ein flott og variert natur, med gode tilhøve for friluftsliv både på fjord og fjell. Eiga lysløype og kort veg til lysløypa på Bringeland. Næraste flyplass er Førde lufthamn Bringeland, 30 minutt med bil frå Dale. Næraste byen er Førde, 45 min frå Dale. Sør til Bergen tek det 3,5 timar med bil inkl. ferje over Sognefjorden. Til Bergen kan ein også ta hurtigbåt frå Askvoll og Rysjedalsvika.

Fjaler sokn har kontor i Dalehuset ved Dale kyrkje. Her finn ein kyrkjeverje, prest, kantor og sekretær. Vi har to kyrkjer som er viktige kulturbygg i kommunen, samt nokre fleire gudstenestestader. I kommunen er det fire gravplassar.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 20.08.2023
Arbeidsgivar: Fjaler sokn (Fjaler kyrkjelege fellesråd)
Stad: DALE I SUNNFJORD
Stillingstittel: Kyrkjeverje i Fjaler sokn (Fjaler kyrkjelege fellesråd)
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4673951014

Arbeidsoppgåver

Dagleg leiar for soknet si verksemd – øvste administrative leiar
Arbeidsgjevaransvar og personalleiing for dei tilsette i soknet
Sekretær for sokneråd og utval med ansvar for planarbeid, saksutgreiing og oppfølging av saker
Kan måtte steppe inn med praktiske gjeremål ute i «feltet»
Oppretthalde eit godt samarbeid med prost, kommune og andre samarbeidspartnarar

Ansvar for

kyrkjekontor, utstyr, programvare, arkiv
HMT-arbeid
økonomi, budsjett, tilvising, rekneskap, årsrapport
drift og vedlikehald av kyrkjebygg og gravplassar
gravplassforvaltninga i kommunen

Kvalifikasjonar

Ønska bakgrunn og erfaring

Kunnskap om Den norske kyrkja som organisasjon
Relevant utdanning på høgskule-/universitetsnivå gjerne med administrasjon, økonomi og leiing i fagkrinsen.
Leiarerfaring og annan realkompetanse kan eventuelt kompensere for manglande formell utdanning
God norsk skriftleg og munnleg framstillingsevne
Gode IKT-kunnskapar
Kjennskap til offentleg forvaltning
Erfaring med økonomiarbeid
Erfaring som leiar med personalansvar

Personlege eigenskapar

God innsikt, interesse og engasjement for kyrkja sin plass og verdi i lokalsamfunnet
Oppteken av nyskaping, utviklingsarbeid, og inkludering av friviljuge
Engasjert, fleksibel, strukturert og resultatorientert
Gode leiareigenskapar
Gode evner til kommunikasjon og samarbeid
Lagbyggar som skaper relasjonar – internt og eksternt
Kunne møte utfordringar

Vi tilbyr

Ei interessant og utfordrande leiarstilling
Eit erfarent og godt kollegium på kyrkjekontoret
Kollegafellesskap med andre kyrkjeverjer i prostiet og i bispedømet
Tilsetjing og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lover, forskrifter og avtalar innan KA sitt tariffområde
Løn etter avtale
Pensjonsordning og forsikring i KLP
Arbeidsrettleiing og kurs for kyrkjeverjer

Anna

Kyrkjeverja må

  • vere medlem i Den norske kyrkja
  • ha førarkort klasse B og bør disponere eigen bil
  • pårekna noko møteverksemd på ettermiddags-/kveldstid
  • kunne legge fram politiattest av nyare dato.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Dalsvegen 105 A, 6963 DALE I SUNNFJORD, Norge

Kontaktinformasjon

Irene Fløde, Kyrkjeverje
Telefon:  992 38 420

Trude G. Høgseth Felde, Leiar i soknerådet
Telefon:  992 84 351

 

Del stillingen

Selskap

Fjaler sokn

Kontaktinfo

  • Irene Fløde
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 38 420
  • Trude G. Høgseth Felde
  • Tittel: Leiar i soknerådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99284351

Lokasjon

  • Dale I Sunnfjord
  • Abelvær

Søknadsfrist

August 20, 2023

Seniorrådgiver / Fagstøtte Barnevern og HR (søknadsfrist 30.06.2023)

Spennende stilling – Fagstøtte Barnevern og HR

 

 

  • Arbeidsgiver: Haraldsplass Serio Ung
  • Stillingstittel: Senior Rådgiver
  • Frist: 30.06.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Haraldsplass Serio Ung har avdelinger i Vestland, Agder og i Rogaland. Vi har tiltak innenfor områdene hjemmebaserte oppfølgingstjenester, institusjonsplasser, avlastning og ettervern. Vi har en tydelig ambisjon om videre vekst og utvikling som ideell leverandør av tjenester innen barnevern. Denne stillingen er en del av denne satsingen og er delt på ansvarområdene fagstøtte Barnevern og HR

Vi søker nå etter en seniorrådgiver som har barnevernsfaglig kompetanse og erfaring fra arbeid med HR arbeid innenfor personal- og kompetanseplanlegging.

 

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:

  • personal- og kompetanseplanlegging
  • implementering av nye fagmodeller
  • rekruttering
  • lokale forhandlinger og lønnsspørsmål
  • on- og offboarding
  • faglig støtte / opplæring/veiledning
  • lederstøtte på HR
  • har evne til å se muligheter og tenke nytt, og bidra til forbedringer av eksisterende drift/praksis.
  • du evner også å omsette ideer til realistiske og gjennomførbare planer.
  • du er lojal og pliktoppfyllende.
  • du evner å jobbe selvstendig, og samtidig i team.
  • du er en positiv bidragsyter i forhold til arbeidsmiljø.
  • tilpasningsevne og fleksibilitet vil bli tillagt betydelig vekt. Personlig egnethet er av vesentlig
  • betydning.

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • relevant utdanning fra universitet eller høyskole, mastergrad eller tilsvarende. Lang og relevant praksis kan kompensere for deler av utdanningskravet
  • veilederkompetanse, videreutdanning innenfor områdene ledelse, veiledning, familie/nettverk, barnevern eller psykiatri.
  • erfaring fra arbeidsmetoder innen kognitiv miljøterapi, TBO og DBT
  • erfaring fra arbeid med ledelse, veiledning/opplæring og HR
  • god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • førerkort klasse B

 

Vi ønsker oss fleksible og løsnings orienterte medarbeidere som:

  • Har gode kommunikasjons og samarbeidsevner
  • Evner å jobbe selvstendig, og samtidig bidrar positivt i teamet
  • Har godt humør og engasjement
  • Har erfaring fra lignende arbeid innen barnevern, skole og/eller rus/psykiatri
  • Har kjennskap til aktuelt lovverk

 

Vi tilbyr:

  • Engasjerte medarbeidere med høy fagkompetanse
  • Godt arbeidsmiljø, med god oppfølging og veiledning
  • Inkluderende arbeidsliv (IA bedrift)
  • Gode pensjons og forsikringsordninger
  • Lønn som Seniorrådgiver, kr 604 000 – kr. 760 000

 

Søk her

 

 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Arvid Møll
Stillingstittel: Regionleder
Mobil: 982 02 438

Kontaktperson: Idar Krumsvik
Stillingstittel: Direktør
Mobil: 466 18 981

 

Ulriksdal 6, 5009 Bergen

 

Om arbeidsgiveren

Haraldsplass Serio Ung er en del av Haraldsplass Diakonale Stiftelse, et konsern med virksomheter innenfor sykehus, barnevern, høgskole, eldreomsorg og psykiatri. Mottoet «Kompetanse med hjertevarme» forplikter til kristen omsorg gjennom respekt for den enkeltes personlighet og integritet. Nestekjærlighet uttrykkes gjennom handling, inkluderende fellesskap, miljø og kamp for rettferdighet. Barnevernet har tiltak innenfor områdene hjemmebaserte oppfølgingstjenester, institusjonsplasser, avlastning og ettervern.
Stiftelseskonsernet vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å tilknytte seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere.
Hovedkontoret til Stiftelsen ligger i Bergen.

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Organisasjoner
  • Sted: Ulriksdal 6, 5009 Bergen
  • Bransje: Helse og omsorg,HR, organisasjonsutvikling og rekruttering,Ideelle organisasjoner
  • Stillingsfunksjon: Barnevernspedagog,HMS,HR, personal og rekruttering
  • Arbeidsspråk: Norsk

Del stillingen

Selskap

Haraldsplass Barnevern

Kontaktinfo

  • Idar Krumsvik
  • Tittel: Direktør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 466 18 981
  • Arvid Møll
  • Tittel: Regionleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 982 02 438

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Juni 30, 2023

*Regnskapskonsulent / rådgiver *Lønnskonsulent / rådgiver (søknadsfrist 23.06.2023)

Del stillingen

Selskap

Narvik kommune

Kontaktinfo

  • Sølvi A. Simonsen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 911 40 945

Lokasjon

  • Narvik

Søknadsfrist

Juni 23, 2023

Arkivansvarlig (søknadsfrist 11.06.2023)

 

Arkivansvarlig

 

Har du lyst til å være en medspiller på laget vårt og bo i verdens vakreste kommune? Kom til Steigen!
Steigen kommune har ca. 2700 innbyggere, og ligger nord for Bodø, ut mot Vestfjorden. Her ligger alt til rette for flotte naturopplevelser og mange gode muligheter for rekreasjon og friluftsliv.

Vi er viden kjent for vår vakre natur med fjell og hav rett utenfor stuevinduet. Steigen har også et rikt kulturliv, og et godt utbygd skole- og barnehagetilbud som gjør kommunen til et godt sted å bo.

Steigen har over flere år som en av få småkommuner hatt en stabil og rolig befolkningsvekst år for år, mye på grunn av god vekst i næringslivet og etterspørsel etter variert og god kompetanse. Les mer på levisteigen.no.

Fra Steigen kan man komme seg til Bodø på 1 time med daglige hurtigbåtavganger.

Om stillingen

Steigen kommune har ledig 100% fast stilling som arkivansvarlig. Stillingen er en del av kommunens servicekontor som ligger i kommunens rådhus.

Arbeidsoppgaver for arkivansvarlig:

Ansvar for kommunens post- og arkivsystem
Kontaktperson mot leverandør av arkivsystem
Journalføring og registrering
Kvalitetssikring av dokumentasjon i henhold til lovverk
Oppfølging av rutiner knyttet til dokumenthåndtering
Brukerstøtte og veiledning av saksbehandlere

Andre relevante arbeidsoppgaver på enheten kan bli tillagt stillingen.

Kvalifikasjoner

Høyere utdanning innen arkiv- og dokumentbehandling. Annen relevant utdanning og erfaringskompetanse kan vurderes
Kunnskap om arkivloven og dens forskrifter, offentlighetsloven og forvaltningsloven
God IT-forståelse og interesse for digitale løsninger
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper

Vi ønsker å jobbe sammen med deg som liker å omgås andre mennesker, er serviceinnstilt og god på samhandling med andre. Du er ryddig, strukturert og selvstendig i ditt arbeid, men samtidig fleksibel og løsningsorientert.

Vi tilbyr

Godt arbeidsmiljø
Faglig utvikling
God pensjonsordning
Lønn etter avtale

Spørsmål om stillingen rettes til personalsjef Dag Robertsen, 48117145.

Søknad leveres innen søknadsfristen via jobbnorge.no.

Referanser ønskes oppgitt i søknaden

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 11. juni 2023

 

Arbeidsgiver Steigen kommune

Kommune Steigen

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Steigen

 

Del stillingen

Selskap

Steigen kommune

Kontaktinfo

  • Dag Robertsen
  • Tittel: Personalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 481 17 145.

Lokasjon

  • Leinesfjord

Søknadsfrist

Juni 11, 2023

100 % prosjektstilling i Nettskolen Finnmark for skoleåret 2023/2024 Nordkapp videregående skole (søknadsfrist 12.06.2023)

Lyst til å bli vår nye kollega?

100 % prosjektstilling i Nettskolen Finnmark for skoleåret 2023/2024

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver:

Nettskolen Finnmark er samlokalisert med Nordkapp vgs og tilbyr nettundervisning for elever, lærlinger og voksne i Troms og Finnmark. Vi har ca. 300 elever og deltakere fordelt på ulike utdanningstilbud som er tilgjengelig uavhengig av bosted. Vi er også delaktig i en del prosjekter som retter seg mot ny opplæringslov og fullføringsreformen.

Nettskolen Finnmark er en del av Troms og Finnmark fylkeskommune. Gjennom vårt arbeid skal vi bidra til at alle elever, lærlinger og voksne kan nå sitt utdanningsmål, med hjerte rundt eleven og lærlingen.

Nettskolens kompetanse ligger i nettundervisning med digitale verktøy, lærings-støttende teknologi og sanntidsundervisning i digitale klasserom. Læringen baserer seg på blant annet omvendt undervisning og andre anerkjente undervisningsmodeller. Sanntidsundervisningen kan være på dagtid og kveldstid, avhengig av undervisningsgruppe. Våre nettpedagoger skal tilby en interaktiv og engasjerende læringsopplevelse med tilrettelegging, fleksibilitet og tilpasset opplæring for hver enkelt deltaker. For mer informasjon om skolen www.tffk.no/tjenester/skole-og-opplaring/nettskole.

Vi søker etter en dyktig pedagog som har interesse for nettundervisning og til å være med på å prosjektet PREPP og modulstrukturert opplæring. Andre arbeidsoppgaver vil kunne forekomme avhengig av arbeidsgivers behov og den ansattes kvalifikasjoner. https://www.tffk.no/tjenester/skole-og-opplaring/opplaring-som-voksen/prepp/ og https://www.udir.no/laring-og-trivsel/lareplanverket/forsok-og-pagaende-arbeid/innspillsrunde-om-modulstrukturert-opplaring-for-voksne/

Det er ønskelig med arbeidssted ved Kirkenes vgs, Hammerfest vgs eller Alta vgs.

Kvalifikasjonskrav:

  • ha gode relasjonelle ferdigheter
  • like å jobbe med digitaldidaktisk utvikling
  • like å jobbe med kompetanseutvikling og kvalitet
  • ha god arbeidskapasitet og evne til å jobbe selvstendig
  • ha gode ferdigheter til å skape et trygt og godt læringsmiljø
  • ha gode evner og vilje til profesjonsfaglig samarbeid
  • være fleksibel, strukturert, systematisk, initiativrik, nyskapende og har endringskompetanse
  • ha god kommunikasjonsevne
  • Det er også ønskelig med undervisningskompetanse i Norsk eller matematikk.

Personlige egenskaper:

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr:

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • En variert og spennende arbeidshverdag
  • God oppfølging og veiledning
  • Godt og inkluderende arbeidsmiljø innenfor opplæring
  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver med utviklingsmuligheter Prosjektstilling i Nettskolen i Finnmarks Prosjektstilling

Søknaden skal inneholde:

Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no).  2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)  

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem EasyCruit.  

 

Søknadsfrist og andre opplysninger:

Søknadsfrist: 12.06.2023

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Intervjuer vil bli gjennomført etter avtale.

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

Før eventuell tilsetting i Troms og Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Troms og Finnmark

Jobbtype: Engasjement

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 12.06.2023

 

Tiltredelse: 01.08.2023

Arbeidssted: Kirkenes, Hammerfest eller Alta

 

Kontaktpersoner

Elisabeth Leiknes Hansen
mob: +47 96043434

 

Hjemmeside: /nordkapp.vgs.no/

Adresse: Klubbveien 9 9751 Honningsvåg

 

Troms og Finnmark fylkeskommune Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Maritime fagskole Nord avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp. Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA.
I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling.
Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet.

Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum.
Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen.
Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Elisabeth Leiknes Hansen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 96043434

Lokasjon

  • Honningsvåg
  • Hammerfest
  • Alta

Søknadsfrist

Juni 12, 2023

*Konsulent / spesialkonsulent Lillehammer Region brannvesen *Branningeniør / brannrådgiver / brann-inspektør Lillehammer Region brannvesen (Søknadsfrist: 19.06.2023)

 

Konsulent/ spesialkonsulent
Lillehammer Region brannvesen, Lillehammer kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4666355432
LILLEHAMMER

Søknadsfrist: 19.06.2023

 

Branningeniør/brannrådgiver/brann-inspektør
Lillehammer Region brannvesen, Lillehammer kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4667619349
LILLEHAMMER

Søknadsfrist: 19.06.2023

 

Industrigata 33, 2615 LILLEHAMMER, Norge

Kontaktinformasjon

Svein A. H. Pedersen
Leder forebyggende avd.
45215602

 

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

 

 

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Svein A. H. Pedersen
  • Tittel: Leder forebyggende avd.
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 452 15 602

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Juni 19, 2023

Tønsberg kommune søker eiendomslandmåler / geodataingeniør (søknadsfrist 20.06.2023)

 

Er du vår nye eiendomslandmåler?

 

 

Bli med på utviklingen av Tønsberg kommune og Norges eldste by.

Veksten i kommunens innbyggertall er blant de høyeste i landet og vi har mange spennende prosjekter og utviklingsoppgaver. Geodataavdelingen har 12 medarbeidere og hører til i virksomhet for areal, bygg og landbruk med totalt 52 ansatte. Det er ledig fast stilling i 100% som eiendomslandmåler/geodataingeniør. Geodataavdelingen forvalter kommunens digitale kart- og planbaser og er en pådriver i utvikling av digitale døgnåpne tjenester. Vi har god kompetanse innen droneteknologi og 3D-modeller.

 

Følgende oppgaver tilligger stillingen:

  • Gjennomføring av oppmålingsforretninger og matrikkelføring.
  • Andre geodatarelaterte arbeidsoppgaver kan være aktuelle for søkere som har spesiell kompetanse.

 

Kvalifikasjoner for stillingen:

  • Utdanning fra universitet eller høyskole innen landmåling, eiendomsfag, kartfag eller annen relevant geomatikkutdanning.
  • Nyutdannede kan gjerne søke på den ledige stillingen og det vil bli lagt til rette for opplæring som tilfredsstiller autorisasjonsordningen for eiendomslandmålere.
  • Det er i utgangspunktet ønskelig med noe erfaring fra gjennomføring av oppmålingsforretninger.
  • God kompetanse innen IT.
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor betydning.

 

Ved ansettelse vil vi vektlegge personlige egenskaper, som at du

  • er kvalitetsbevisst og har stor arbeidskapasitet
  • er faglig nysgjerrig og reflektert
  • har god rolleforståelse og gode samarbeidsferdigheter
  • bidrar til godt faglig og sosialt miljø

 

Vi tilbyr:

  • Spennende faglige utfordringer.
  • Godt tverrfaglig arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere
  • Fleksibel arbeidstid
  • hjemmekontorordning

 

Lønnsvilkår

Lønn etter avtale. Innmelding i pensjonsordning. I tillegg til arbeidsgivers andel av pensjonsinnskudd, blir arbeidstaker trukket 2% av lønnen til pensjonsinnskudd.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig ihht Offentlighetsloven. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

Kommunen ber aldri om kontaktinformasjon eller kontoopplysninger i rekrutteringsfasen, verken over SMS, e-post eller i brev via Digipost.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestfold og Telemark
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 20.06.2023
  • Tiltredelse: 1.10.2023
  • Arbeidssted: Tønsberg kommune

 

Kontaktpersoner:

Anne Hekland

mob: +47 99329663

Kåre Conradsen
mob: +47 90725905

 

Hjemmeside:

https://tonsberg.kommune.no

 

Adresse:

Halfdan Wilhelmsens Alle 1c 3110 TØNSBERG

 

Tønsberg kommune Areal, bygg og landbruk

Tønsberg ligger i hjertet av Vestfold. Med sin vakre skjærgård, rike kulturliv og sentrale beliggenhet, er Tønsberg et attraktivt sted å bo. Kommunen har 58 000 innbyggere og er i stadig vekst.

Tønsberg kommune er en stor arbeidsgiver med 3800 årsverk. Vi har dyktige og motiverte ansatte som jobber med å løse viktige samfunnsoppgaver. Planverket i kommunen gir føringer for innovativt arbeid.

Kommunen er en IA-virksomhet som legger vekt på samarbeide om et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Del stillingen

Selskap

Tønsberg kommune

Kontaktinfo

  • Anne Hekland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99329663
  • Kåre Conradsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90725905

Lokasjon

  • Tønsberg

Søknadsfrist

Juni 20, 2023

Assistenter Neskollen skole og SFO (Søknadsfrist 14.06.2023)

 

Assistenter Neskollen skole og SFO

 

Liker du å jobbe med barn og være mye sammen med dem? Vi søker etter assistenter i faste stillinger ved Neskollen skole.

Vi ønsker oss en kreativ og initiativrik kollega. Vi gode forbilder og viktige bidragsytere til barns sosiale og faglige utvikling. Du må ha et ønske og en evne til å aktivisere barn i lek og gjennom aktiviteter, med utgangspunkt i egne interesser og ferdigheter.

Arbeidstiden kan variere noe ved behov.

 

  • Søknadsfrist: 14.06.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Hvam
  • Stillingstittel: Assistenter
  • Stillinger: 4
  • Heltid/Deltid: Heltid, Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100, 40
  • Webcruiter-ID: 4671150336
  • Startdato: 31.07.2023

 

Arbeidsoppgaver

  • Planlegge, lede, veilede og aktivisere barn på en trygg, tydelig og positiv måte
  • Støtte og hjelpe barn med ulike behov
  • Delta og bidra i et lærende fellesskap i skole og SFO
  • Bidra til et godt samarbeid med foreldre
  • Legge til rette for at barn og foreldre opplever trygghet, omsorg og trivsel.
  • Være en aktiv bidragsyter til et inkluderende skolemiljø

 

Kvalifikasjoner

  • Det er ønskelig med fagbrev som Barne- og ungdomsarbeider. Annen relevant kompetanse eller erfaring kan kompensere for dette kravet
  • Erfaring med å jobbe med barn er ønskelig
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du har evne til å skape et positivt leke- og læringsmiljø
  • Du er serviceinnstilt og god på foreldresamarbeid
  • Personlig egnethet vektlegges

Den som tilsettes må levere politiattest i henhold til opplæringsloven § 10-9 før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

  • Du er en autoritativ voksen som utstråler tydelighet og varme
  • Du er strukturert og god til å planlegge
  • Du har godt humør er god på samarbeid
  • Du er engasjert, tar ansvar og ønsker å bidra med din fagkompetanse
  • Du bidrar til et godt skole- og arbeidsmiljø.

 

Vi tilbyr

  • Inkluderende kolleger og et godt arbeidsmiljø
  • En variert jobb med mange muligheter til å forme hverdagen
  • Tid til planlegging
  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Veiledning og tett oppfølging
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Neskollen skole, Melkevegen 1, 2165 Hvam, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Kristine Rudsbråten
Rektor
 Telefon:91175054
E-post:kristine.rudsbrå[email protected]

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juni 14, 2023

Undervisningsstillinger i TIF og bygg og anleggsteknikk (søknadsfrist 08.06.2023)