Prosjektleder Utviklingsmiljø Indre Namdal – 1 års engasjement (søknadsfrist 17.12.2023)

 

Prosjektleder Utviklingsmiljø Indre Namdal – 1 års engasjement

 

 

Vil du være med å utvikle de fire Indre Namdal-kommunene? Gjennom bygdevekstavtalen, vil de fire Indre Namdal-kommunene Grong, Lierne, Namsskogan og Røyrvik tilby deg en prosjektlederstilling for å styrke vårt utviklingsmiljø. 

De fire kommunene i Indre Namdal Grong, Lierne, Namsskogan og Røyrvik skal inngå en bygdevekstavtale med staten for 2024 og 2025.

 

  • Søknadsfrist: 17. desember 2023

 

Søk stilling

 

Bygdevekstavtaler er et prosjekt for å teste ut ny distriktspolitikk på vegne av Regjeringen – forankret i Hurdalsplattformen og Distriktsmeldingen. Her får man være med å utarbeide og teste ut nye virkemidler og ny politikk i samhandling med de fire kommunene. Det er inngått en avtale med Regjeringen v/ KDD som peker på noen områder som man skal jobbe med:

  • Rekruttering av- og langsiktig planlegging for tilgang på kompetanse.
  • Økt boligbygging og utvikling av nye botilbud.
  • Sammen om smart mobilitet.
  • Regionalt utviklingsmiljø – Styrket plan- og utviklingskapasitet i pilotkommunene 

Et av områdene vi skal jobbe med, er å utrede hvordan vi kan etablere et felles utviklingsmiljø i regionen. Dette er et arbeid hvor en både kommer å samarbeide med fylkeskommunen og Statsforvalteren, og prosjektet skal blant annet vurdere om det er behov for unntak fra dagens regelverk gjennom forsøkskommuneordningen. 

Prosjektet er finansiert med skjønnsmidler for 2024, og ved eventuelt ny finansiering i 2025 kan prosjektet vurderes forlenget. Arbeidet med utviklingsmiljø vil være et delprosjekt som en del av en bygdevekstavtale, og du vil rapportere til prosjektleder for Bygdevekstavtalen.

 

Stillingsinformasjon

Prosjektstilling

  •  Varighet fra 01.01.2024 til 31.12.2024 med muligheter for forlengelse.
  • Arbeidssted/arbeidsgiver: en av de fire Indre Namdal-kommunene etter nærmere avtale. 

 

Kvalifikasjonskrav

Formell utdanning

  • Ønskelig med minimum bachelor innenfor relevant fagkrets

 

Øvrige kvalifikasjoner

  • Lavere formell kompetanse kan være aktuell. Det vurderes særskilt i spesielle tilfeller hvor søker har spesielle kunnskaper/erfaringer knyttet til prosjektets hensikt.
  • Erfaring med kommunal og offentlig drift og organisering. 
  • Kunnskap om eller erfaring fra Grong, Lierne, Namsskogan eller Røyrvik kommuner.
  • Erfaring med prosjektledelse.
  • Klar fordel å ha førerkort klasse B, da det må påregnes noe kjøring mellom kommunesentrene 

Personlige egenskaper 

  • Personlig egnethet er viktig.
  • Flink til å planlegge og sette mål.
  • Meget gode evner til samarbeid og å inspirere mennesker rundt seg.
  • Selvstendighet og med stor gjennomføringsevne.

 

Dette tilbyr vi

  • Stor frihet i arbeidsstil og arbeidssted. Det er aktuelt med kontorsted/arbeidsgiver i alle fire kommuner, avhengig av ønsker fra den som blir tilsatt.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Lønn etter avtale.

 

 

Arbeidsoppgaver: 

Prosjektleder skal i samarbeid med de fire kommune jobbe for å skape et felles utviklingsmiljø i regionen, hvor samarbeid med blant annet fylkeskommunen og Statsforvalteren er sentralt. Dette vil medføre noe reising i prosjektperioden.

Det skal vurderes om en bør søke fritak fra dagens regelverk innenfor interkommunalt samarbeid gjennom forsøksordningen i løpet av prosjektperioden. 

 

Kontaktopplysninger

Flere opplysninger om stillingen får du ved å henvende deg til en av kommunedirektørene: 

  • Grong kommune: kommunedirektør Bjørn Ståle Aalberg – 917 48 370
  • Lierne kommune: kommunedirektør Patrik Lundgren – 949 79 973
  • Namsskogan kommune: kommunedirektør Yngve Holm – 469 61 851
  • Røyrvik kommune: konstituert kommunedirektør Maifrid Alsgård – 472 97 746
     

Generell informasjon

I henhold til offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

Del stillingen

Selskap

Grong kommune

Kontaktinfo

  • Bjørn Ståle Aalberg
  • Tittel: Grong kommune: kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 917 48 370
  • Patrik Lundgren
  • Tittel: Lierne kommune: kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 949 79 973
  • Yngve Holm
  • Tittel: Namsskogan kommune: kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 469 61 851
  • Maifrid Alsgård
  • Tittel: Røyrvik kommune: konstituert kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 472 97 746

Lokasjon

  • Grong

Søknadsfrist

Desember 17, 2023

Rådgiver helse- og oppvekstfag (HO) (søknadsfrist 16.01.2024)

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

 

Kompetanse, Fag- og yrkesopplæring – Rådgiver

 

 

 

Beskrivelse

Kompetanse har ledig en 100% fast stilling som rådgiver i Enhet for Fag og yrkesopplæring. Hovedarbeidsområde vil være knyttet til helse- og oppvekstfag (HO) innenfor fag- og yrkesopplæringsområdet.

Fylkeskommunen har ansvar for viktige samfunnsoppgaver – drift og utvikling av videregående skoler, fagopplæring i arbeidslivet, voksnes læring, det offentlige tannhelsetilbudet, fylkesvegene og det offentlige kollektivtilbudet gjennom Innlandstrafikk. Fylkeskommunen har også en viktig rolle som utviklingsaktør innenfor kultur, kulturarv og næringsliv i fylket. Partnerskap og dialog er sentrale samhandlings- og arbeidsformer.

 

Om enheten

Stillingen inngår i avdeling for Kompetanse og tannhelse i Innlandet fylkeskommune. Seksjon for Fagopplæring og skoletilbud består av 35 medarbeidere, og er organisert med tre enheter (hhv. Fag og yrkesopplæring, Inntak og skoletilbud, og Eksamen og dokumentasjon). Enhet for fag og yrkesopplæring har 19 ansatte, og har det overordnede ansvaret for lærlingordningen/ fagopplæringen i Innlandet. Enheten legger til rette for tett samarbeid mellom videregående skole og partene i arbeidslivet om innhold og opplæringstilbud.

De kommende årene preges av spennende utviklingsarbeid som følge av fullføringsreformen, ny opplæringslov og større statlige satsninger innenfor fagopplæringsområdet.

 

Vi søker deg som

  • er utviklingsorientert
  • er initiativrik, engasjert og løsningsorientert
  • er god til å samarbeide med andre, men evner å jobbe selvstendig
  • er strukturert og effektiv

 

Vi tilbyr

  • en stilling som har direkte positiv innvirkning på ungdoms framtid
  • en spennende og faglig utviklende stilling for et viktig samfunnsoppdrag
  • en organisasjon som kjennetegnes av engasjement og høy faglighet
  • mulighet for faglig utvikling innen prioriterte fagområder
  • godt arbeidsmiljø med kvalifiserte medarbeidere
  • lønn etter avtale
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Om stillingen

  • 100% fast stilling
  • ledig umiddelbart
  • arbeidssted Hamar
  • noe reisevirksomhet må påregnes (søker må ha førerkort klasse B)

 

Arbeidsoppgaver

  • saksbehandling innen fag- og yrkesopplæringsområdet
  • rekruttere, godkjenne, veilede og følge opp opplæringskontor og lærebedrifter innenfor yrkesfaglige utdanningsprogrammer
  • formidling av søkere til læreplass
  • informasjon, oppfølging, veiledning- og rådgivningsarbeid ovenfor bedrifter, lærlinger, lærekandidater, praksiskandidater, prøvenemnder, skoler og andre samarbeidspartnere
  • utvikling av kvalitet og gjennomføring av kompetanseaktiviteter i fagopplæringen
  • utvikling/ oppfølging av HelseLAB
  • videreutvikle utdanningstilbudet innenfor HO med søkelys på velferdsteknologi
  • utarbeide og følge opp politiske saker
  • andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen

 

Ønskede kvalifikasjoner

  • relevant utdanning på fagskole, høyskole- eller universitet med minimum bachelor helsefag/ sykepleier (gjerne supplert med samfunnsfag, juridiske- eller administrative fag)
  • erfaring fra helse og oppvekstsektoren
  • erfaring fra fag- og yrkesopplæringsområdet
  • innsikt i og eventuelt praksis fra videregående opplæring
  • god skriftlig og muntlig formuleringsevne
  • gode digitale ferdigheter
  • erfaring med elektronisk saksbehandling er en fordel
  • erfaring fra privat og offentlig virksomhet

 

Ønskede egenskaper

  • åpen og tillitsskapende i møte med andre
  • strukturert og løsnings- og resultatorientert
  • evner å arbeide systematisk og målrettet
  • er engasjert og tar initiativ for å utvikle oppgaver videre
  • stor gjennomførings- og omstillingsevne
  • gode kommunikasjons- og samarbeidsevner internt og eksternt
  • stor arbeidskapasitet og evne til å prioritere arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Innlandet
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Stillingstype: Fast stilling
  • Arbeidsområde: Administrativt
  • Søknadsfrist: 16.01.2024
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

Seksjonssjef Jørn Olav Bekkelund
mob: 95 75 85 68

 

Hjemmeside:

/www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Parkgata 64 2317 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jørn Olav Bekkelund
  • Tittel: Seksjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95 75 85 68

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Januar 16, 2024

Daglig leder for Brønnøyspeiderne KFUK-KFUM (søknadsfrist 01.01.2024)

No description available.

 

Daglig leder for Brønnøyspeiderne KFUK-KFUM

(NB! Direktelenke nederst til stillingen som medarbeider)

Den Norske kirke

Storgata 10, 8900 Brønnøysund

Brønnøyspeiderne er en del av KFUK-KFUM og er en del av Brønnøy menighet sitt barne- og ungdomsarbeid. Den som blir ansatt vil samarbeide tett med speiderens valgte gruppeleder og vil ha kirkevergen i Brønnøy som arbeidsgiver. Kontorplass er på Brønnøy kirkekontor i et givende kontorfellesskap med prester, diakon, trosopplærer, kirketjenere og administrative ansatte. I tillegg vil det være tett samarbeid med lederne og de frivillige i speideren.

Krav til søker:

– Du må være imøtekommende, engasjert og ha vilje til å hjelpe andre.

– Du bør kjenne Norges KFUK-KFUM sitt arbeid og du må dele organisasjonens verdier og formål.

– Du må kunne fremvise godkjent politiattest for arbeid med barn og unge.

– Du må være medlem av Den norske kirke

Det er ønskelig med speidererfaring og/eller erfaring med å jobbe med barn og unge og evt. også barn og unge med tilretteleggingsbehov. Vilkår for ansettelse:

– Tilsettingsvilkår i hht. gjeldende lover, avtaleverk og reglementer.

– Lønn og arbeidsvilkår i hht. gjeldende regulativ og tariffavtale.

– God pensjonsordning i KLP.

– Kontorplass i fellesrådets lokaler.

– Du blir ansatt av Brønnøy kirkelige fellesråd.

– Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø med åpenhet for nytenkning og kreative ideer.

Spørsmål om stillingen?

Ta kontakt med gruppeleder Kirsten Østergård på tlf. 97667285 eller kirkeverge Jan Kristiansen på tlf. 97874646

 

Søknadsfrist 01. 01.2024. Mulighet for rask oppstart.

 

Søknad med CV og referanser sendes til [email protected] og merkes «Søknad speiderstilling». Eller søk via søkeportalen.

Postadresse: Brønnøy kirkelig fellesråd, Storgata 10, Pb 92, 8901 Brønnøysund.

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Den Norske kirke

Hjemmeside http://www.bronnoy.kirken.no/

 

Om stillingen

Antall stillinger 1

Ansettelsesform Annet

Heltid/deltid Heltid

 

Søk på jobben

Gå til søknad

Kontaktperson for stillingen

Jan Kristiansen

[email protected]

 

Klikk på lenke under for full utlysing på medarbeider:

 

Del stillingen

Selskap

Brønnøy kirkelig fellesråd

Lenke til firma

www.bronnoykirke.no

Kontaktinfo

  • Jan Kristiansen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 97874646
  • Kirsten Østergård
  • Tittel: Gruppeleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 97667285

Lokasjon

  • Brønnøysund

Søknadsfrist

Januar 1, 2024

Lurøy kirkelige fellesråd – Stødig kirkeverge med pågangsmot (søknadsfrist 21.12.2023)

 

Stødig kirkeverge med pågangsmot

 

Lurøy Kirkelig Fellesråd, Onøyveien 14, 8766 Lurøy

Lurøy kirkelige fellesråd søker ny daglig leder – Kirkeverge da vår kirkeverge søker nye utfordringer etter 9 år i stillingen.

Kirken i Lurøy er en organisasjon med 6 ansatte, 3,2 årsverk og et driftsbudsjett på drøyt 3 millioner kroner. 1 prester ansatt for tiden. Lurøy kirkelige fellesråd består av to sokn med 4 kirker og 5 gravplasser. I tilleg har vi flere gudstjenestesteder.

Kirkevergens kontor er på Rådhuset på Onøy.

Vi har et velfungerende fellesråd og god kontakt og samarbeid med kommunens administrasjon og teknisk etat.

KIRKEVERGE I LURØY 75 % stilling

Vi søker en kirkeverge med kompetanse, ferdigheter og engasjement til å lede og videreutvikle en synlig folkekirke i Lurøy.

Ansvarsområder/arbeidsoppgaver

Kirkevergen skal:

  • Lede fellesrådets arbeid ut fra lover og forskrifter
  • Sørge for den daglige driften i samarbeid med sin stab
  • Ivareta og utvikle kontakten med Lurøy kommune
  • Være en synlig leder for fellesrådets tilsatte
  • Ivareta økonomistyring
  • Sørge for god forvaltning av kirker og kirkegårder

Søker må ha:

  • God kjennskap til Den norske kirke
  • Medlemskap i Den norske kirke
  • Gode samarbeidsevner
  • Gjerne tidligere lederansvar
  • Engasjert
  • Strategisk teft

Det legges vekt på personlig egnethet!

Lønn etter avtale. Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av lover, reglementer og KA sine avtaler. Det er 6 mnd. prøvetid. Krav om tilfredsstilende politiattest.

 

Tiltredelse Snarest etter 02.01 2024

 

Søknadsfrist 21.12.2023

 

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til

Kirkeverge Morten Aspdal Olsen – 95122438

Fellesrådets leder Skjalg Nordås – 95725287

Søknadene sendes elektronisk til: [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Lurøy Kirkelig Fellesråd

Hjemmeside www.luroy.kirken.no

 

Om stillingen

Stillingstittel Daglig leder

Antall stillinger 1

Oppstart 2. januar 2024

Hjemmekontor Hybrid

Ansettelsesform Fast

Prosent 75 %

Heltid/deltid Deltid

Arbeidsdager Ukedager

Arbeidstid Dagtid

Arbeidsspråk Norsk eller Skandinavisk

 

Søk på jobben

 

Søknadsfrist 21. desember 2023

 

Send søknad til [email protected]

 

Kontaktperson for stillingen

Morten Aspdal Olsen, Kirkeverge

95122438

[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Lurøy kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lurøy

Søknadsfrist

Desember 21, 2023

Teamkoordinator, 100 % vikariat på Heddeland botjeneste og aktivitetssenter (Søknadsfrist 01.01.2024)

 

100% vikariat ledig stilling som teamkoordinator ved miljøterapeutiske tjenester

Miljøterapeutiske tjeneste har ledige stilling som teamkoordinator:

1 x 100 % vikariat på Heddeland botjeneste og aktivitetssenter

Heddeland botjeneste og aktivitetssenter, gir tjenester til mennesker med ulike funksjonsnedsettelser. Her er det varierende grad av funksjonsnivå. Det vil si alt fra å trenge muntlig veiledning til fullstendig hjelpetrengende. Vi fokuserer på at det er beboernes hjem, og vi hjelper dem med det de ikke mestrer selv. Hovedfokuset vårt er livsglede og mestring.

En teamkoordinator skal støtte og samarbeide med avdelingsleder i det daglige arbeidet. Bidra til å sikre en effektiv ressursutnyttelse, god organisering av arbeidet og faglig forsvarlig drift. Bidra til å sikre god kommunikasjon og informasjonsflyt til beste for ansatte, brukere, pårørende og interne og eksterne samarbeidspartnere

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 01.01.2024
Arbeidsgiver: Lindesnes kommune
Sted: Sør-audnedal
Stillingstittel: Ledig stilling teamkoordinator ved miljøterapeutiske tjenester
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4721469016

Arbeidsoppgaver

Teamkoordinator vil i nært samarbeid med avdelingsleder gjennomføre daglig drift, i henhold til lover og retningslinjer.
Fagansvar som innebærer å ta initiativ til faglig utvikling, planlegge og lede fagmøter/ gruppemøter eller lignende.
Det er utarbeidet stillingsbeskrivelse for stillingen teamkoordinator.
Arbeidstid vil være ordinært turnusarbeid, med arbeid dag, kveld og helg. Det vil bli avsatt tid til administrative oppgaver i turnus.
Teamkoordinator vil ha avdelingsleder for Vigeland botjeneste som sin nærmeste overordnede og rapporterer direkte til denne.

Kvalifikasjoner:

Autorisasjon som vernepleier/sykepleier (3-årig helse og sosialfaglig utdanning på høgskolenivå vil vurderes dersom kandidaten innehar gode relevante kvalifikasjoner)
Ønskelig med relevant videreutdanning.
Ønskelig med kjennskap til journalsystemet Gerica.
Ønskelig kompetanse på og erfaring med utarbeidelse av turnusplaner
Førerkort klasse B
Gyldig politiattest er påkrevd før tilsetting
Den som tilsettes må levere egenerklæring MRSA/tuberkulose
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, samt relevant digital kompetanse

Personlige egenskaper

Vi ønsker en teamkoordinator som har godt humør, er positiv, liker utfordringer og er endringsdyktig.
Evnen til å kunne tilpasse seg
God økonomiforståelse.
Du har evne til å motivere medarbeidere og skape gode relasjoner. Du har evne til å stå i krevende situasjoner. Du har evne til å forene og utvikle forskjellige systemer, rutiner og kultur
Er resultat- og utviklingsorientert, og har et helhetssyn.
Du må kunne bidra til god dialog med beboerne og deres pårørende.
Du er selvstendig, tydelig og målrettet og med gode samarbeidsevner og gjennomføringskraft.
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr

Lønn etter gjeldende tariffavtale
God pensjonsordning gjennom KLP
Godt arbeidsmiljø

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Solkroken 2, 4520 Sør-audnedal

 

Kontaktperson:

Eva Elisabeth Klev, Avdelingsleder Heddeland bo- og aktivitetshus
Telefon:  908 02 405
E-post:  [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Har du lyst til å jobbe på Norges sydspiss? Lindesnes er landets sydligste kommune med om lag 23.500 innbyggere og 2100 ansatte. Kommunen er en av de største på Agder.

Mandal er kommunens by, og vi har de seneste årene hatt en formidabel by- og stedsutvikling, med et godt handelstilbud og et næringsliv i vekst. Det er en attraktiv kommune å bo i, med gode bo- og oppvekstmiljøer, og gode muligheter for jobb og utdanning. Kommunen har et rikt kulturliv, levende by og bygder, flotte naturområder fra hav til hei, og vi har et mangfoldig aktivitetstilbud for innbyggere i alle aldre.

Lindesnes kommune har tro på at mangfold på arbeidsplassen gjør oss bedre sammen, og vi vil derfor oppfordre kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, kulturell bakgrunn, funksjonsnedsettelse eller hull i CV-en.

Lindesnes er et godt sted å bo og leve. Bli med på laget vårt!

 

Del stillingen

Selskap

Lindesnes kommune

Kontaktinfo

  • Eva Elisabeth Klev
  • Tittel: Avdelingsleder Heddeland bo- og aktivitetshus
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 908 02 405

Lokasjon

  • Lindesnes

Søknadsfrist

Januar 1, 2024

Rådgiver Samferdsel (søknadsfrist 07.01.2024)

 

Rådgiver Samferdsel – 1 fast 100% stilling

 

Vi trenger DEG til å være med på å utvikle og forvalte Holmestrands veg- og transportsystem!

For å løse kommunens oppgaver innen samferdsel, søker vi etter en Rådgiver med relevant erfaring. Det er spesielt behov for kompetanse og erfaring ift. Samferdsel og teknisk infrastruktur, herunder veg, havn, gang og sykkelveier, kommunale kollektivknutepunkt og parkeringsplasser.

Stillingen er plassert i kommunens programområde Samfunn, teknikk og miljø i Virksomhet STM Forvaltning og Prosjekt. Virksomheten består i dag av 24 ansatte inkl Virksomhetsleder med bred erfaring som til sammen utgjør et godt fagmiljø. Stillingen rapporterer til virksomhetsleder. I stillingen har man utstrakt samarbeid, både internt og eksternt.

Arbeidsoppgaver

  • Ivareta kommunens rolle som vegeier
  • Delta i overordnet samferdselsplanlegging
  • Delta i samarbeidsprosjekter
  • Utvikle strategiske planer og handlingsprogram
  • Saksbehandling innen samferdsel
  • Ivareta kommunes strategiplaner, samt myndighetskrav
  • Bistår ved gjennomføring av private og kommunal prosjekter.
  • Utarbeide og vedlikeholde enhetlige standarder for kommunale vei- og samferdselsanlegg
  • Ivaretar framtidsrettet overvannshåndtering i kommunale og private prosjekter
  • Utstrakt samarbeid med virksomheter i kommunen og andre eksterne aktører og brukere

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant høyere utdanning
  • Aktuelle søkere må ha minimum førerkort klasse B

Ønskede kvalifikasjoner

  • Erfaring innen veg, overvann og samferdsel.
  • Kompetanse og erfaring innenfor strategisk planarbeid
  • God generell faglig kompetanse og økonomiforståelse
  • Innsikt i lover og forskrifter.
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • God digital kompetanse
  • Erfaring fra offentlig forvaltning
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

Vi søker deg som

  • har god evne til å arbeide selvstendig.
  • har en løsningsorientert tilnærming mot samarbeidspartnere.
  • har god gjennomførings- og beslutningsevne.
  • har godt humør og kan samarbeide med kollegaer, også på tverrfaglig basis.

Vi tilbyr

  • varierte, samfunnsnyttige og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • et åpent og inspirerende fagmiljø med stor grad av teamfølelse.
  • gode faglige utviklingsmuligheter.
  • fleksibel arbeidstid
  • Lønn i henhold til avtale. Medlemskap i meget god pensjonsordning gjennom KLP. Fra lønnen trekkes 2% innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Søknaden må sendes inn via vårt rekrutteringsverktøy Easycruit. Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

Vi vet at vi ber om mye, men om du ikke kan huke av for alle krav/ønsker og er interessert i stillingen så oppfordrer vi deg allikevel til å søke.

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Vestfold og Telemark

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 07.01.2024

 

Arbeidssted: Sande i Vestfold

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder Matthias Krügersson

mob: 408 04 021

 

Hjemmeside:
www.holmestrand.kommune.no
Adresse: Prestegårdsalleen 35 3070 Sande

 

Holmestrand kommune, Virksomhet STM Forvaltning og prosjekt

Holmestrand kommune har ca. 26 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover. Holmestrand kommune er en næringsoffensiv kommune og i sterk vekst med økende innbyggertall. Holmestrand kommune er porten til Vestfold, og er et attraktivt sted å bo, besøke og drive næringsvirksomhet.

 

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Matthias Krügersson
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 408 04 021

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

Januar 7, 2024

Fusa vgs: Lærar naturbruk / akvakultur vikariat (søknadsfrist 17.12.2023)

10648976_385825608242557_6701348902785636375_o

 

Vikariat; naturbruk og akvakultur

 

FUS – Avd. Elevtenesta, HO og NA, Vestland fylkeskommune

Om stillinga

Fusa Vidaregåande skule tilbyr: Studiespesialisering kunst, design og arkitektur og 4 yrkesfaglege utdanningsprogram; helse- og oppvekstfag, teknikk og industriell produksjon, naturbruk og restaurant- og matfag. I tillegg har vi tilbod innan TAF/YSK og HTH/HTA. Skulen har om lag 300 elevar og 50 tilsette som kvar dag arbeider mot visjonen om å vere modige- opne og kompetente. Tett samarbeid med næringslivet er ein sentral del av skulen sitt arbeid for ei relevant opplæring.
Sjå skulen si heimeside https://www.fusa.vgs.no og skulen sin film:

Fusa vidaregåande skule legg stor vekt på trivsel og eit godt læringsmiljø. Skulen vil møta eleven med respekt, fleksibilitet og ei positiv innstilling. Ut i frå ulike føresetnader vil vi bidra til at kvar elev vert ein god medborgar, og får tileigna seg relevant fagkunnskap.

Vi ser etter deg som har utdanning og erfaring innan faget og som kan tenkje deg å bidra med din kunnskap inn til skulen vår.

Frå snarast og ut skuleåret 23/24, med mogleg forlenging.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 17.12.2023
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Eikelandsosen
Stillingstittel: Vikariat innan naturbruk og akvakultur
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Webcruiter-ID: 4656914906

Arbeidsoppgåver

Undervise i programfag innan naturbruk og akvakultur, VG 1 og VG 2, TAF og oppfølging av elevar i praksis.

Kvalifikasjonar

Fagbrev, utdanning eller erfaring innan naturbruk og akvakultur
Ynskje om undervisningskompetanse
Ynskje om god digital ferdighet

Personlege eigenskapar

Du er løysingsorientert og har evne til omstilling
Du har ei god pedagogisk forståing i tråd med skulen sitt elevsyn
Du har gode evner til samarbeid, og kommuniserer godt både med elevar, tilsette og andre
Du er ein trygg og tydeleg vaksen, med evne til å skapa gode relasjonar til elevane

Vi tilbyr

Nært samarbeid med kollegaer
God delingskultur
Lønn og lønnsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønnspolitikk
Gode forsikrings- og pensjonsordninga

Andre opplysningar

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader. Den som skal tilsetjast må legge fram politiattest. Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova §25.2.ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Leiro 43, 5640 Eikelandsosen, Norge

Kontaktinformasjon

Lene Tveit, avdelingsleiar
Telefon:  93853301
E-post:  [email protected]

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Lene Tveit
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 938 53 301

Lokasjon

  • Eikelandsosen

Søknadsfrist

Desember 17, 2023

Kommunepsykolog og samarbeidskoordinator (søknadsfrist 01.01.2024)

Krødsherad kommune Helse og omsorg

 

Kommunepsykolog og samarbeidskoordinator

 

 

Krødsherad kommune har ledig stilling som kommunepsykolog og samarbeidskoordinator i 75-100 % fast stilling.

Vi er en liten kommune med 2200 innbyggere, og ligger sentral plassert med kort vei til Hønefoss, Drammen og Oslo. Kommunen kan beskrives som Østlandets Hardanger med umiddelbar nærhet til både fjord og fjell. Krødsherad kommune satser betydelig på vekst og utvikling, og er opptatt av å tilby gode og faglig oppdaterte velferdstjenester til sine innbyggere.

Stillingen er plassert i virksomhet for forebyggende tjenester og vil hovedsakelig være rettet mot barn, unge og familier. Dette er en todelt stilling der den ene delen er kommunepsykologstilling og den andre delen er koordinator for Samarbeidsarena Psykisk Helse (SAPH).

Koordinatorstillingen er knyttet til det interkommunale samarbeidet SAPH. Samarbeidet har sitt utspring i Modum bad, og består ellers av Viken fylkeskommune, Krødsherad, Modum, Sigdal og Øvre Eiker kommuner.

Virksomhetsleder for forebyggende helse er din nærmeste overordnede. Innhold og prioriteringer i SAPH-arbeidet blir bestemt av en styringsgruppe for samarbeidet.

Kommunen er i startfasen med etablering av et lavterskeltilbud psykisk helse for barn og unge, og den som ansettes vil være en viktig fagperson inn i dette arbeidet.

Stillingsprosent vil kunne tilpasses hva aktuell søkerkandidat ønsker, for eksempel tilpasset egen privat praksis.

 

Arbeidsoppgaver – kommunepsykolog

  • System – og samfunnsrettet arbeid.
  • Utarbeidelse og drift av lavterskel behandlings- og oppfølgingstilbud til barn, unge og familier individuelt og i grupper.
  • Veiledning og fagstøtte til fagpersoner.
  • Helsefremmende og forebyggende arbeid rettet mot individer, grupper og lokalmiljø.
  • Samarbeid med spesialisthelsetjenesten.

 

Arbeidsoppgaver – SAPH koordinator

  • Koordinering, daglig drift og videreutvikling av SAPH som en regional aktør innen psykisk helse.
  • Samhandling på tvers, videre kartlegging av behov, dialog og kommunikasjonsarbeid knyttet til samarbeidsaktører og målgrupper.
  • Utviklingsarbeid knyttet til modeller for lavterskeltilbud, samt spredning av erfaringer.
  • Organisere kompetansehevingstiltak og nettverksgrupper.
  • Møteleder i arbeidsgruppa.
  • Sekretær for styringsgruppa.

 

Kvalifikasjoner

  • Autorisert psykolog, gjerne med spesialitet innen for barn og unge, samfunns- eller allmennpsykologi.
  • Relevant erfaring fra arbeid med barn og unge, samt systemarbeid er ønskelig.
  • Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig.
  • Motivasjon for å utvikle egen kompetanse i samsvar med kommunenes behov.

 

Vi ser etter deg som

  • er utviklings- og samhandlingsorientert med interesse for kommunalt, interkommunalt og tverrfaglig arbeid.
  • er god i å formidle muntlig og skriftlig.
  • er fleksibel og handlingsorientert.
  • har evne til å arbeide målrettet og strukturert.
  • kan jobbe både selvstendig og i team.
  • skaper et godt samarbeidsklima mellom partene, og bidrar til et godt arbeidsmiljø.

Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet.

 

Vi tilbyr

  • Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver.
  • Hyggelige kolleger i et utviklingsorientert miljø.
  • Lønn etter avtale.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP.
  • Fleksitid, med mulighet for noe hjemmekontor.
  • Det må leveres tilfredsstillende politiattest ved ansettelse.
  • Ansatt må ha førerkort og kunne benytte egen bil i tjeneste.

Elektronisk søknad skal benyttes.

 

 

Søk her

 

 

  • Jobbtype:Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 01.01.2024
  • Tiltredelse: Snarest
  • Arbeidssted: Norefjellporten

 

Kontaktpersoner:

Ellen Fremgaard
mob: +47 92877009

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune Helse og omsorg

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turisnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Ellen Fremgaard
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92877009

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

Januar 1, 2024

Kirkegårdsarbeider 100% stilling, Rognan (søknadsfrist 15.12.2023)

 

Kirkegårdsarbeider 100% stilling

 

 

  • Saltdal Kirkelige Fellesråd
  • Ringvegen 2, 8250 Rognan

 

Saltdal kommune har 4.700 innbyggere og ligger 85 km sørøst for Bodø. Godt oppvekstmiljø og gode frilufts- og kulturtilbud både sommer og vinter. Kommunen har godt utbygde offentlige tjenester og et spennende næringsliv i hele regionen. Saltdal har to kirker og to sokn med felles menighetsråd. Fellesrådet har ansvar for tre kirkegårder inkludert et krigsgravplassanlegg.

Vi har fine kontorlokaler på Rognan og åtte ansatte, inkludert to prester.

Vev-Al-Plast har et samarbeidsengasjement med oss som innebærer at de bla. står for mye av det forefallende kirkegårdsarbeidet i sommerhalvåret.

 

Kirkegårdsarbeider 100% stilling

Vi har ledig stilling som kirkegårdsarbeider i Saltdal kirkelige fellesråd og søker en allsidig person som liker å samarbeide, samtidig som hen er selvstendig og tar initiativ.

Kirkegårdsarbeideren jobber ute på gravplassene våre. Hen administrerer også deler av kirkegårdsdriften og har ansvar for daglig koordinering av samarbeidet med Vev-Al-Plast. Ved behov avlaster hen kirketjeneren vår i forbindelse med gjennomføringen av kirkelige handlinger og ulike arrangementer i kirkene våre.

 

Arbeidsoppgaver

  • Daglig ansvar for kirkegårdsanleggene
  • Forvaltning av gravregister
  • Koordinering av samarbeidet med Vev-Al-Plast
  • Stell, gressklipping, vedlikehold og annet utearbeid på gravplasser og uteanlegg
  • Utstikking og bearbeiding av grav i forbindelse med begravelser
  • Gjennomføre urnenedsettelser
  • Brøyting og strøing av arealer tilknyttet virksomheten
  • Enkelt vedlikehold av bygninger tilknyttet virksomheten
  • Daglig vedlikehold av maskiner og utstyr
  • Tjenestegjøre ved kirkelige handlinger på hverdager og ved behov i helger/høytider
  • Møte mennesker i forskjellige livssituasjoner

Andre oppgaver kan bli tillagt stillingen på sikt. Stillingen medfører noe helgearbeid.

 

Kvalifikasjoner

  • Formell kompetanse eller annen relevant utdanning
  • Sertifikat klasse B og BE
  • Maskinførerbevis
  • Du må disponere egen bil (Vi har også driftsbil tilgjengelig)
  • Ettersom arbeidet medfører en god del fysisk arbeid, må du være ved god helse
  • Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet og evne til samarbeid
  • Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner og samarbeidsvilje
  • Evne til å arbeide både selvstendig og effektivt, men også i team
  • Fleksibel
  • Møte mennesker i forskjellige livssituasjoner
  • Beherske norsk muntlig og skriftlig
  • Alminnelig gode datakunnskaper

 

Vi tilbyr

  • Lønns- og avtalevilkår etter gjeldende avtaleverk i KAs tariffområde
  • Pensjonsordning i KLP
  • Dyktige medarbeidere i et godt arbeidsmiljø
  • En interessant og utfordrende stilling
  • En maskinpark som gjør arbeidshverdagen lettere

Det er utarbeidet stillingsbeskrivelse for stillingen.

Kirkegårdsarbeideren tilsettes av fellesrådet.

Stillingen er underlagt de til enhver tid gjeldende bestemmelser som gjelder fellesrådets ansatte og er administrativt underlagt kirkeverge/daglig leder.

Tiltredelse snarest mulig, eller etter avtale.

Tilsettelse skjer på de vilkår som framgår av lover og reglementer og med 6 måneders prøvetid. Ved ansettelse vil det bli krevd politiattest.

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

For nærmere informasjon, kontakt oss på [email protected]

Søknad med CV sendes til [email protected]

Vitnemål og attestere skal ikke sendes inn sammen med søknaden, men tas med på intervju.

Søknadsfrist: 15.12.2023

 

Om arbeidsgiveren

Saltdal kommune har 4.700 innbyggere og ligger 85 km sørøst for Bodø. Godt oppvekstmiljø og gode frilufts- og kulturtilbud både sommer og vinter. Kommunen har godt utbygde offentlige tjenester og et spennende næringsliv i hele regionen. Saltdal har to kirker og to sokn med felles menighetsråd. Fellesrådet har ansvar for tre kirkegårder inkludert et krigsgravplassanlegg.

Vi har fine kontorlokaler på Rognan og åtte ansatte, inkludert to prester.

Vev-Al-Plast har et samarbeidsengasjement med oss som innebærer at de bla. står for mye av det forefallende kirkegårdsarbeidet i sommerhalvåret.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kirkegårdsarbeider
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

Søk på jobben

 

Kontaktperson for stillingen

Johan Hals Jørgensen
Fungerende kirkeverge
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Saltdal kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Rognan

Søknadsfrist

Desember 15, 2023

Helsesykepleier / sykepleier vikariat 6. mndr. (søkndasfrist 10.12.2023)

Havn Båtsfjord

 

100% vikariat på helsestasjonen (6mnd)

 

 

Om oss

Fiskerihovedstaden Båtsfjord er en kystkommune i Finnmark med omkring 2 200 innbyggere.
Hovedstaden er rik på gode opplevelser til sjøs og land. Her kan du kombinere villmark med isfiske, atlanterhavslaks i Syltefjordelva, flotte røye og ørretvann, samt et aktivt kulturliv. +++

Båtsfjord er inne i en veldig spennende periode hvor det gjennomføres flere større byggeprosjekter i kommunal regi, herunder bygging av en ny skole og basseng, nye kaier og ny fotballbane.

I tillegg har Båtsfjord et veldig godt og stabilt privat næringsliv.

Den typiske Båtsfjordingen er kjent for å være raus og inkluderende, gjerne med en vittig kommentar på lur til enhver tid.
Sentrum og hjerterom er bestandig nært i vår trygge kommune.
Velkommen skal du være!

 

Båtsfjord – kommunen der du vil trives. Les mer på www.batsfjord.kommune.no.

Arbeidsgiver ønsker ikke å bli kontaktet av annonseselgere!

 

Helsestasjonen for barn og ungdom

Båtsfjord kommune ønsker å ansette en positiv, engasjert og utviklingsorientert medarbeider på helsestasjonen i et vikariat i 6 mnd i første omgang. Vi ser etter deg som møter barn, unge og familier med omsorg og varme, og som gjennom tydelig kommunikasjon skaper tillit og trygge relasjoner!

Vi ser etter en kollega som har personlige egenskaper som:

  • Personlig og faglig trygg
  • Ser viktigheten av samarbeid
  • Engasjert for målgruppen
  • Positiv og fleksibel
  • Målrettet og strukturert
  • Bidrar til et positivt arbeidsmiljø

Helsestasjonen består i dag av 2 faste stillinger, og en prosjektstilling i 2024 som skal arbeide med skolehelsetjenesten. Vi ser etter et vikariat for en av de faste stillingene.

Helsestasjonen i Båtsfjord vil rundt nyttår flytte inn i det nye oppvekstsenteret, der man vil få helt nytt lokale tilpasset dagens behov og standard.

Der vil man også arbeide tett med samarbeidspartnere som PPT, barnevern, skole, bibliotek og kultur. Samarbeid og støtte rundt fag og forebygging er viktige satsingsområder på det nye oppvekstsenteret.

Ønskelig med rask tiltredelse.

 

Arbeidsoppgaver

  • Helsekonsultasjoner / barnekontroller
  • Vaksinering
  • Hørselstest og synestest
  • Oppfølging og veiledning av barn, unge og familier
  • Deltagende i revidering/kartlegging av rutiner
  • Bidra til å fremme psykisk og fysisk helse for alle barn og ungdom
  • Delta i tverrfaglig samarbeid
  • Oppfølging og veiledning av nyfødte

 

Kvalifikasjonskrav

  • Autorisert helsesykepleier. Sykepleiere kan vurderes.
  • Ønskelig med erfaring innen helsestasjon.
  • Ønskelig med erfaring for arbeid med barn og ungdom.
  • Være oppdatert på fagfeltet, lover og regler.
  • Gode skandinaviskek kunnskaper, både muntlig og skriftlig.
  • Sertifikat klasse B.
  • Selvstendig, pådrivende og løsningsordientert.
  • God arbeidskapasitet og vilje til å arbeide tverrfaglig.
  • Gyldig politiattest

 

Vi tilbyr

  • Flere gunstige ordninger som følge av tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark:
    – Særskilt inntektsfradrag (Finnmarksfradraget) på kr. 20.000
    – 3.5 prosentpoeng lavere skatt på alminnelig inntekt
    – 2 prosentpoeng lavere trinnskatt i trinn 3
    – Årlig studielånsnedskriving på inntil 20% av lånegrunnlag, maks 30.000 kr
    – Årlig studielånsnedskriving på inntil 20.000 kr for kvalifiserte grunnskolelærere som jobber i tiltakssonen, i tillegg til den ordinære studielånsordningen
    – Fritak for el-avgift
    – Rimeligere strøm
    – Gratis barnehageplass og SFO for 1. og 2. klasse
  • Variert arbeid i et positivt og engasjert miljø
  • Avlønning ihht HTA og ansiennitet
  • Gode pensjons og forsikringsordninger
  • Et tettsted med korte avstander til næringsliv og flott natur, et aktivt kulturliv og mange fritidstilbud for barn, unge og voksne

 

Spørsmål om stillingen

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 10. desember 2023
  • Arbeidsgiver: Båtsfjord kommune
  • Kommune: Båtsfjord
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Vikariat/Midlertidig
  • Arbeidssted: Postboks 610, 9991 Båtsfjord

 

Del stillingen

Selskap

Båtsfjord kommune

Kontaktinfo

  • Christina Svendsen
  • Tittel: Kommunalleder kultur og oppvekst
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 47763376

Lokasjon

  • Båtsfjord

Søknadsfrist

Desember 10, 2023