Sykepleiere ved sykehjem, HT og legekontor (søknadsfrist 02.08)

Smøla kommune

Lyst på spennende jobb som sykepleier?

Sykepleier

 

Om sykehjem/hjemmetjenesten i Smøla kommune

Omsorgstjenestene er en spennende arbeidsplass for deg som liker ansvar, ønsker å bruke og å videreutvikle kunnskap, og for deg som verdsetter en variert arbeidshverdag med mange spennende utfordringer. Alle ansatte tilbys kontinuerlig kompetanseheving gjennom internopplæring og e-læring.
Smøla er Pasient- og brukersikker kommune. Det betyr at det arbeides systematisk med pasientsikkerhet og kvalitetsforbedring. Smøla kommune er opptatt av faglig utvikling innen tjenesteområdet.
Tverrfaglige tavlemøter som arbeidsmetodikk er innført i hele tjenesteområdet. I tillegg har hjemmetjenesten innført Virtuell avdeling, en tjeneste for hjemmeboende med spesiell behov for tett oppfølging i en gitt periode. Smøla kommune fikk Omsorgsprisen i 2019 utdelt av Fylkesmannen for det arbeidet som er gjort med etablering av virtuell avdeling.
Det arbeides med velferdsteknologiske løsninger både for hjemmeboende og i institusjon. Hverdagsrehabilitering er en integrert del av tjenestetilbudet for hjemmeboende.

Kort om stillingen

Smøla kommune har behov for sykepleiere både i sykehjem, hjemmetjeneste og legekontor.
Sykepleierstillinger på Smøla er primært fullstilling.
Det er ledig både fast og midlertidig stilling.
Om du har lang erfaring eller nettopp har fått din autorisasjon er du velkommen som søker.
Studenter som ikke enda har fullført utdanningen er også velkommen til å ta kontakt med oss.
Det er mulighet for å jobbe langvakter – noe som kan gi rom for å jobbe mer intensivt i perioder.

Kompetansekrav

– Gyldig norsk autorisasjon som sykepleier.
– Relevant arbeidserfaring
– Gode samarbeidsegenskaper og personlig egnethet vektlegges
– For arbeid i hjemmesykepleien stilles krav om førerkort kl B

Det forutsettes at søkere behersker norsk både muntlig og skriftlig.
Den som tilsettes må framvise gyldig politiattest.

Vi tilbyr

Spennende tverrfaglig arbeidsmiljø
Arbeidsplass som legger vekt på faglig utvikling i tjenesten
Lønn etter avtale
Gode pensjons- og forsikringsordninger

Generelt

Tilsetting skjer i hht gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Vi gjør oppmerksom på at søkere kan bli gjort offentlig selv om søkere har bedt om ikke å bli oppført på søkerliste.
Dersom ønsket om unntatt offentlighet ikke tas til følge, skal søkeren varsles om dette.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad kan du kontakte Publikumssenteret, Smøla rådhus tlf 71544600.

Fylke: Møre og Romsdal

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning

 

Søknadsfrist: 02.08.2020

 

Arbeidssted: Helse og omsorg

 

Kontaktpersoner:

Inger Lise Lervik

tlf: +47 90783615 mob: 90783615

Tove N Rokstad

mob: +47 93014960

 

Hjemmeside:
/www.smola.kommune.no/tjenester/helse-og-omsorg/

 

Smøla kommune

Enhet Helse og omsorg er den største enheten i Smøla kommune og består av Sykehjem, hjemmetjeneste og helsetjenester. Helsetjenestene er samlokalisert i Smøla helsesenter og består av legekontor, helsestasjon, skolehelsetjeneste, fysioterapi, friskliv, folkehelse og psykisk helse.
Sykehjemmet og hjemmetjenesten er lokalisert ved helsesenteret.
Smøla sykehjem har somatisk avdeling inkl. korttidsplasser og skjermet avdeling.

Del stillingen

Selskap

Smøla kommune

Kontaktinfo

  • Inger Lise Lervik
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 907 83 615 mob: 907 83 615
  • Tove N Rokstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 930 14 960

Lokasjon

  • Smøla

Søknadsfrist

August 2, 2020

Miljøtjenesten:Miljøterapeut og miljøarbeider (søknadsfrist 27.07 og 03.08)

 

MIljøarbeider – Miljøtjenesten avd. Nesveien botiltak

Herøy kommune har ledig fast 90 % stilling som miljøarbeider, for tiden i Miljøtjenesten, Nesveien Botiltak. Herøy kommune har et etablert bo og behandlings tilbud for en ung person med omfattende relasjonsproblematikk. Tilbudet er for tiden situert i Herøy omsorgssenter, med egen base for bruker og ansatte. De ansatte har for tiden medleverturnus.

Utlyst06.07.20
Søknadsfrist31.07.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonMiljøtjenesten
Søknader:0

Miljøterapeut – Miljøtjenesten avd. Nesveien botiltak

Herøy kommune har ledig 100 % fast stilling som miljøterapeut, for tiden i Miljøtjenesten, Nesveien Botiltak. Herøy kommune har et etablert bo og behandlings tilbud for en ung person med omfattende relasjonsproblematikk. Tilbudet er for tiden situert i Herøy omsorgssenter, med egen base for bruker og ansatte. De ansatte har medleverturnus.

Utlyst06.07.20
Søknadsfrist31.07.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonMiljøtjenesten
Søknader:4

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

August 3, 2020

Stipend for sykepleiere og vernepleierstudenter (søknadsfrist 20.08)

Stipend for sykepleiere og vernepleierstudenter

Herøy kommune tilbyr nå alle sykepleier- og vernepleierstudenter muligheten til å søke på stipend på opptil 75.000,- kroner og fast jobb.

Utlyst03.07.20
Søknadsfrist20.08.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonHerøy sykehjem
Søknader:1

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune i Nordland

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

August 20, 2020

Ergoterapeut (søknadsfrist 31.07)

 

Herøy hjemmetjeneste søker etter ergopterapeut i 100 % stilling

Herøy omsorgssenter har ledig 100 % fast stilling som Ergoterapeut i hjemmetjenesten. Herøy hjemmetjeneste yter bistand til hjemmeboende. Vi jobber for at brukerne skal få bo lengst mulig i eget hjem ved hjelp av egne ressurser. Vi ønsker å ha fokus på hverdagsrehabilitering. Vi jobber med brukere med forskjellige behov, noen har et stort hjelpebehov som krever omfattende ressurser mens andre klarer seg godt selv. Vi jobber for å ivareta brukerne på best mulig måte, og det gjør vi best med å ha en god relasjon til brukere og pårørende. Hjemmetjenesten har høy fagdekning og ønsker nå en ergoterapeut som kan bidra til å styrke og utvide vår kompetanse ytterligere.

Utlyst06.07.20
Søknadsfrist31.07.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonHerøy hjemmetjenesten
Søknader:0

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune i Nordland

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

Juli 31, 2020

Leiar elektro (søknadsfrist 16.08)

 

Leiar – elektro

 

INV – Vedlikehald, drift og beredskap, Vestland fylkeskommune

Vestland fylkeskommune skal sikre og utvikle gode og vekstkraftige lokalsamfunn og sterke by- og senterområde. Dei regionale tenestene til innbyggarane, organisasjonar og næringslivet skal vidareutviklast med høg kvalitet. Fylkeskommunen skal sikra ein framtidsretta infrastruktur, med mål om betra samband internt i regionen og gode kommunikasjonar mot resten av landet, og ut i Europa. Den nye fylkeskommunen skal bidra til å bygge ein sterk felles kultur og identitet i fylket, samtidig som innbyggarane si tilknyting til lokalsamfunna vert tatt vare på.

På avdelinga for infrastruktur og veg (INV) tek vi vare på fylkeskommunen sine forvaltningsoppgåver som vegeigar. Fylkesvegane knyter fylket saman og skal fungere som ei trygg og føreseieleg ferdselsåre. Visjonen vår er å tilby eit effektivt, tilgjengeleg, sikkert og miljøvennleg vegsystem som dekker samfunnet sitt behov for transport og fremmer regional utvikling.

Seksjonen Vedlikehald, drift og beredskap (VDB) har ansvar for å drifte og vedlikehalde fylkesvegane, og å planleggje og følgje opp entreprenørar og økonomi innan tildelte midlar. Seksjonen har eit beredskapsansvar der vi vurderer og set i gang tiltak som å stenge vegar, eller rydde opp og opne vegar som er stengde grunna uvær, skred eller flaum. Vi følgjer opp arbeidet til entreprenørar på drift og elektro. Vårt mål er å syte for best mogeleg og trygg framkomst på fylkesvegane.

For å styrke seksjonen sin elektro-kompetanse søkjer vi no etter ein leiar til å leie vår nyoppretta elektro-eining. Med deg på laget vil du få 10-12 dyktige medarbeidarar. Kontorstad er anten Bergen eller Leikanger

Om stillinga

Som leiar vil du ha et overordna ansvar for utvikling og drift av elektro-eininga. Vi søkjer etter ein leiar som er bevisst i leiarrolla, og skaper team-kjensle og engasjement bland kollegaene. Du vil òg ha ein fagleiar-rolle i teamet, og må kunne bidra i elektrofaglege spørsmål og utfordringar. Til stillinga ligg det personal-, budsjett- og økonomiansvar.

Vi kan tilby

Du blir ein del av sterkt tverrfagleg miljø der du blir ein del av leiargruppa på seksjonen. Vi kan love deg varierte arbeidskvardagar og meiningsfulle arbeidsoppgåver med gode moglegheiter for fagleg påverknad og utvikling. Vi er opptekne av å ha kollegaer som trivs saman i eit uformelt arbeidsmiljø. Slik får vi det beste ut av kvarandre og skaper engasjement.

Vi har gode pensjons- og forsikringsordningar. Løn etter avtale.

Kvalifikasjonar

Vi ser etter en fagleg sterk profil med bachelor- eller mastergrad innan elektrofaget. Utdanningskravet kan fråvikast dersom du har sterk og allsidig praksis og gode personlege føresetnadar for stillinga. Det er ønskeleg at du har erfaring som leiar.

Vi ønsker oss ein leiar med høge etiske standardar, og som er god på relasjonar. Du trivs med samarbeid då stillinga inneber mykje kontakt med kollegaer og eksterne instansar. Ein del av tida di vil vere på ulike prosjekt / tilbodssynfaringar slik at førarkort kl. B er naudsynt. I denne stillinga er det òg naudsynt med sterke analytiske og strategiske evner. At du er ein god formidlar, skriftleg og munnleg, og kan bruke digitale flater er ein fordel.

Har du spørsmål til stillinga er du velkomen til å kontakte seksjonssjef Eivind Yttri; tlf. 90830854.

Anna informasjon

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar i fylkeskommunen blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjaren kan verte offentleggjort sjølv om du har bedt om ikkje å stå på offentleg søkjarliste (offentleglova § 25, 2. ledd). Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vert du alltid varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Søknadsfrist: 16.08.2020

 

Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Leiar – elekto
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4262658453
Stillingar: 1

 

Kontaktinformasjon

Eivind Yttri, seksjonssjef
908 30 854
[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Sandsli
  • Leikanger

Søknadsfrist

August 16, 2020

Leiar elektro (søknadsfrist 16.08)

 

Leiar – elekto

 

INV – Vedlikehald, drift og beredskap, Vestland fylkeskommune

Vestland fylkeskommune skal sikre og utvikle gode og vekstkraftige lokalsamfunn og sterke by- og senterområde. Dei regionale tenestene til innbyggarane, organisasjonar og næringslivet skal vidareutviklast med høg kvalitet. Fylkeskommunen skal sikra ein framtidsretta infrastruktur, med mål om betra samband internt i regionen og gode kommunikasjonar mot resten av landet, og ut i Europa. Den nye fylkeskommunen skal bidra til å bygge ein sterk felles kultur og identitet i fylket, samtidig som innbyggarane si tilknyting til lokalsamfunna vert tatt vare på.

På avdelinga for infrastruktur og veg (INV) tek vi vare på fylkeskommunen sine forvaltningsoppgåver som vegeigar. Fylkesvegane knyter fylket saman og skal fungere som ei trygg og føreseieleg ferdselsåre. Visjonen vår er å tilby eit effektivt, tilgjengeleg, sikkert og miljøvennleg vegsystem som dekker samfunnet sitt behov for transport og fremmer regional utvikling.

Seksjonen Vedlikehald, drift og beredskap (VDB) har ansvar for å drifte og vedlikehalde fylkesvegane, og å planleggje og følgje opp entreprenørar og økonomi innan tildelte midlar. Seksjonen har eit beredskapsansvar der vi vurderer og set i gang tiltak som å stenge vegar, eller rydde opp og opne vegar som er stengde grunna uvær, skred eller flaum. Vi følgjer opp arbeidet til entreprenørar på drift og elektro. Vårt mål er å syte for best mogeleg og trygg framkomst på fylkesvegane.

For å styrke seksjonen sin elektro-kompetanse søkjer vi no etter ein leiar til å leie vår nyoppretta elektro-eining. Med deg på laget vil du få 10-12 dyktige medarbeidarar. Kontorstad er anten Bergen eller Leikanger

Om stillinga

Som leiar vil du ha et overordna ansvar for utvikling og drift av elektro-eininga. Vi søkjer etter ein leiar som er bevisst i leiarrolla, og skaper team-kjensle og engasjement bland kollegaene. Du vil òg ha ein fagleiar-rolle i teamet, og må kunne bidra i elektrofaglege spørsmål og utfordringar. Til stillinga ligg det personal-, budsjett- og økonomiansvar.

Vi kan tilby

Du blir ein del av sterkt tverrfagleg miljø der du blir ein del av leiargruppa på seksjonen. Vi kan love deg varierte arbeidskvardagar og meiningsfulle arbeidsoppgåver med gode moglegheiter for fagleg påverknad og utvikling. Vi er opptekne av å ha kollegaer som trivs saman i eit uformelt arbeidsmiljø. Slik får vi det beste ut av kvarandre og skaper engasjement.

Vi har gode pensjons- og forsikringsordningar. Løn etter avtale.

Kvalifikasjonar

Vi ser etter en fagleg sterk profil med bachelor- eller mastergrad innan elektrofaget. Utdanningskravet kan fråvikast dersom du har sterk og allsidig praksis og gode personlege føresetnadar for stillinga. Det er ønskeleg at du har erfaring som leiar.

Vi ønsker oss ein leiar med høge etiske standardar, og som er god på relasjonar. Du trivs med samarbeid då stillinga inneber mykje kontakt med kollegaer og eksterne instansar. Ein del av tida di vil vere på ulike prosjekt / tilbodssynfaringar slik at førarkort kl. B er naudsynt. I denne stillinga er det òg naudsynt med sterke analytiske og strategiske evner. At du er ein god formidlar, skriftleg og munnleg, og kan bruke digitale flater er ein fordel.

Har du spørsmål til stillinga er du velkomen til å kontakte seksjonssjef Eivind Yttri; tlf. 90830854.

Anna informasjon

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle nytilsetjingar i fylkeskommunen blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjaren kan verte offentleggjort sjølv om du har bedt om ikkje å stå på offentleg søkjarliste (offentleglova § 25, 2. ledd). Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vert du alltid varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Søknadsfrist: 16.08.2020

 

Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Leiar – elekto
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4262658453
Stillingar: 1

 

Kontaktinformasjon

Eivind Yttri, seksjonssjef
908 30 854
[email protected]

 

 

Del stillingen

Selskap

Vestfold fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Kjell Erik Taranger
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 53 47 57 14

Lokasjon

  • Husnes

Søknadsfrist

Juni 21, 2020

Hjemmebasert omsorg: Sykepleiere og helsefagarbeidere (søknadsfrist 27.07)

Hjemmebasert omsorg (HBO)
avd nord/sør
27.07.2020
Hjemmebasert omsorg (HBO)
 
27.07.2020
Hjemmebasert omsorg (HBO)
Måndalen Omsorgssenter/Vollatun
27.07.2020

Del stillingen

Selskap

Rauma kommune

Kontaktinfo

  • Aud Turid Korneliussen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 922 35 744

Lokasjon

  • Åndalsnes

Søknadsfrist

Juli 27, 2020

Sjukepleiarstillinger 4 x 100% faste (søknadsfrist 02.08)

Vik kommune har i underkant av 2700 innbyggjarar. Hovudnæringane er landbruk og industri, i tillegg til reiseliv og andre tenesteytande næringar. Vik ligg ved innfallsporten til Stølsheimen landskapsvernområde og er ein av fire vertskommunar for Nærøyfjorden verdsarvområde. Kommunen er elles kjend for eit rikt organisasjonsliv med gode og varierte tenestetilbod. Tenestemålet er nynorsk. Vik kommune er ein stor arbeidsplass med om lag 320 tilsette fordelt på ca 257 årsverk og eit brutto driftsbudsjett på 220 mill.kr.

 

Sjukepleiarstillingar i pleie- og omsorg

 

Me har ledig

  • 2 x 100% faste stillingar som sjukepleiar i heimesjukepleien.
  • 1 x 100% fast stilling som sjukepleiar ved Vik Bygde- og sjukeheim.
  • 1 x 100% fast stilling som sjukepeiar i avdeling for psykisk helse.

Kvalifikasjonskrav

Offentleg godkjenning som sjukepleiar, eller anna relevant helsefagleg høgskuleutdanning.
Stilling som sjukepleiar i avd. for psykisk helse: Krav om vidareutdanning innan psykisk helsearbeid.
Krav om førarkort kl. B.

Personlege eigenskapar

  • Det vert lagt vekt på personlege eigenskapar.

Løns- og tilsetjingsvilkår

  • Lønn etter kommunalt avtaleverk.
  • Kommunen har gode forsikrings- og pensjonsordningar.
  • Den som vert tilsett må levera politiattest og helseattest av ny dato.

Andre opplysningar

Vik kommune praktiserer meiroffentlegheit. Dersom du ikkje ynskjer at namnet ditt skal offentleggjerast, må du grunngje dette i søknaden.

Søknadsprosedyre

Alle søknader på ledige stillingar i Vik kommune skal registrerast elektronisk. Dersom du treng hjelp med søknaden, kan du ta kontakt med Tenestetorget på tlf. 57 69 82 00.

 

Søknadsfrist 02.08.20

 

Vår ref509
Merk søknad

Fakta

Selskap Vik kommune
Stilling Sykepleier
Stillingstype Fast
Lokasjon Helse og pleie/omsorg

 

Kontakter

Marit Johanne Andersen, Kommunalsjef helse og velferd
[email protected]
Mobil  906 86 227

 

 

Del stillingen

Selskap

Vik kommune

Kontaktinfo

  • Marit Johanne Andersen
  • Tittel: Kommunalsjef helse og velferd
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 906 86 227

Lokasjon

  • Vik I Sogn

Søknadsfrist

August 2, 2020

Økonomisjef (søknadsfrist 09.08)

 

Økonomisjef

 

Vi søker etter ny økonomisjef

(Stillingen lyses nå ut for 2. gang)

Målselv kommune (ca. 6650 innbyggere) ligger sentralt i Troms fylke, og har gode kommunikasjonsmuligheter med resten av landet via egen flyplass på Bardufoss. Målselv har vakker natur med store friluftsmuligheter, godt utbygde kultur- og idrettsanlegg, og et allsidig tjenestetilbud. Det er også videregående opplæring samt høgskoletilbud via Studiesenteret Midt Troms i kommunen. I tillegg til Bardufoss som regionsenter har Målselv flere levende tettsteder. Næringslivet er variert, og Forsvaret har en sentral plass ved siden av landbruk, industri og servicebedrifter. Kommunens visjon er: Målselv – mulighetslandet!  

Rådmannens stab:
ØKONOMISJEF
St.nr. 60/20: 100 % stilling

Målselv kommune er organisert etter en 2-nivåmodell med rådmannsnivå (rådmann og 2 kommunalsjefer) og 17 enheter.  I tillegg stabsfunksjoner.

Vår økonomisjef slutter til høsten og vi søker hans etterfølger. Økonomisjefen er direkte underlagt rådmannen, og er med i rådmannens strategiske ledergruppe.

Stillingen lyses nå ut for 2. gang

Ansvar/arbeidsoppgaver:

  • Leder for økonomiavdelingen, inkl. lønn/fravær (ca. 9 personer)
  • Økonomistyring – sentrale oppgaver er budsjettering, regnskap, rapportering, analyse og finansforvaltning, fakturering, innfordring, lønn, forsikring, innkjøp, gjeldsrådgivning/bostøtte/startlån
  • Pådriver i utviklingsarbeid innenfor økonomiområdet
  • Støtte og veiledning til enhetene og andre i økonomifaglige spørsmål
  • Saksbehandling overfor folkevalgte organer

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå
  • Bred erfaring med og god innsikt i økonomiarbeid, fortrinnsvis fra kommunesektoren
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Ledererfaring er ønskelig

Personlige egenskaper:

  • Selvstendig, faglig dyktig og resultatorientert
  • Stor arbeidskapasitet og sterkt engasjement i jobben
  • Strategisk og utviklingsorientert
  • Gode lederegenskaper, evne til å bygge kultur og jobbe med kontinuerlige forbedringsprosesser
  • God kommunikasjonsevne og samarbeidsevne – være en tydelig leder

Vi tilbyr:

  •  En interessant og sentral lederstilling med muligheter til påvirkning
  •  God pensjonsordning
  •  Lønn i h.h.t avtale

Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til rådmann Frode Skuggedal, tlf. 480 44 904, e-post [email protected] eller økonomisjef Pål Mathisen, tlf. 958 43 688, e-post [email protected]

Søknaden sendes elektronisk. Søk stilling her
Søkere som innkalles til intervju/vurderes tilsatt må levere bekreftede kopier av vitnemål og attester.

 Søkere kan be om at søknaden unntas offentlighet. Det må i så fall samtidig gis en begrunnelse for det i søknaden. I h.h.t. offentlighetslovens § 25 kan opplysninger om søkeren bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista.

Søknadsfrist 09.08.20

 

Del stillingen

Selskap

Målselv kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Moen

Søknadsfrist

August 9, 2020

Rådgiver / Prosjektleder innen fornybar energi og distribusjon (søknadsfrist 16.08)

Hålogaland Kraft, Hålogaland Kraft Nett AS, Harstad

Rådgiver/Prosjektleder

 

Har du lyst til å være med på å utvikle morgendagens energiløsninger?

Energibransjen er inne i en hurtig og omfattende endring som en følge av arbeidet med elektrifiseringen av det norske samfunnet. Dette er en del av det «grønne skiftet» som handler om å øke verdiskapingen med mindre samlet miljøpåvirkning, og utslipp både lokalt, nasjonalt og globalt. Disse prosessene stiller store og viktige krav til bransjen i form av innovasjon og digitalisering. Hålogaland Kraft Nett ønsker å styrke vår uttalte målsetning om å være en sentral pådriver i å finne gode løsninger gjennom å forene teknikk og miljø på en bærekraftig måte.

Til Hålogaland Kraft Nett AS søker vi Rådgiver/Prosjektleder innen fornybar energi og distribusjon.

Arbeidsoppgaver

Delta eller lede prosjekter tilknyttet Hålogaland Krafts innovasjonsportefølje
Overvåke og analysere relevant rammeverk og støtteordninger innen fornybar energi.
Aktivt holde deg oppdatert på teknologier og prosesser knyttet til relevante prosjekter nasjonalt.
Omsette problemstillinger og muligheter til merverdi for selskapet
Delta i arbeidet med å utarbeide «Business Case»
Følge opp leveranser på tid, kvalitet og kost
Andre oppgaver kan tillegges basert på kompetanse og interesse

Kvalifikasjoner

Utdanning innen teknologi eller realfag, og gjerne med fordypning innen fornybar energi eller elektrifisering.
Erfaring med innovasjonsprosjekter og god forretningsforståelse
Innsikt i prosjektarbeid og ledelse
Gode IT-kunnskaper og teknologiforståelse
Sterk og tydelig på kommunikasjon.
Kunnskap og engasjement for energisystemer, smartgrid/microgrid/energilagring og omlegging.
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk

Personlige egenskaper

Proaktiv tilnærming
Strukturert og målrettet
Selvstendig, men også gode samarbeidsevner/lagspiller
Tillitsvekkende
Godt humør og høy arbeidskapasitet
Analytisk og utviklingsorientert
Høy grad av gjennomføringsevne

Vi tilbyr

Faglige utfordringer og gode utviklingsmuligheter
Ansvarsfulle oppgaver i spennende prosjekter
Arbeid med nyskapende og innovative energiløsninger i en fremtidsrettet bransje i kontinuerlig utvikling
Fleksibelt og sosialt godt arbeidsmiljø med høyt tempo og takhøyde
Konkurransedyktige betingelser og gode pensjons- og forsikringsordninger
Søkere må kjenne seg igjen i og etterleve Hålogaland Kraft sine overordnede verdier:
Samarbeidsvillig, Tett på, Engasjert og Pålitelig.

Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke.

Arbeidssted: Harstad

For nærmere informasjon om stillingen kontakt:

Daglig leder Hålogaland Kraft Nett AS, Sture Hellesvik på tlf. 481 14 611 eller leder Prosjekt & Utvikling Rune N Kristensen på tlf. 907 84 633

 

Søknadsfrist: 16 august

 

Kontaktinformasjon
Sture Hellesvik, Daglig leder, 481 14 611
Rune N Kristensen, Leder Prosjekt og Utvikling, 907 84 633

Arbeidssted
Rødbergveien 14
9408 Harstad

 

Nøkkelinformasjon: Arbeidsgiver:Hålogaland Kraft

Referansenr.:4263589718

Stillingsprosent: 100% Fast

Ansettelsesform: Fast

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 1

Arbeidsgiver:
Hålogaland Kraft, Hålogaland Kraft Nett AS
Adresse:Rødbergveien 14, 9408 Harstad

 

Hålogaland Kraft AS er et regionalt kraft- og produksjons, og bredbånds-selskap som ønsker å lyse opp og forenkle kundenes hverdag med nyttige, trygge og moderne produkter og tjenester. Nyskapning, samfunnsengasjement, kundeorientering og en god infrastruktur skal sikre en sterk markedsposisjon i områdene vi opererer i. Selskapet har 26 500 kunder og er eid av 6 kommuner med hovedkontor i Harstad. Hålogaland Kraft Nett AS er et datterselskap av Hålogaland Kraft AS. Selskapet er sentralt plassert i en region i sterk vekst. Selskapet har 26 500 nettkunder med en årlig kraftomsetning på ca. 660 GWh. I nettvirksomheten er det 56 ansatte. Nettvirksomheten er i endring og står fremfor flere større investeringer.

 

Del stillingen

Selskap

Hålogaland Kraft Nett AS

Lenke til firma

https://hlk.no/

Kontaktinfo

  • Sture Hellesvik
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 481 14 611
  • Rune N Kristensen
  • Tittel: Leder Prosjekt og Utvikling
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 907 84 633

Lokasjon

  • Harstad

Søknadsfrist

August 16, 2020