Sykehjemsoverlege (søknadsfrist 12.02.2024)

Kristiansund kommune

Legetjenester

Sykehjemsoverlege

 

Har du et sterkt engasjement for sykehjemsmedisin, og vil bidra med din kompetanse for å sikre gode pasientforløp til kommunens innbyggere?

Vi har nå ledig 100 % fast stilling som sykehjemsoverlege. Stillingen er per tiden plassert i enhet for legetjenester.

Enhet for legetjenester er en av hjørnesteinene i Kristiansund kommunes helse- og omsorgssektor. Enheten yter viktige helsetjenester som interkommunal legevakt, fastlegeordning, kommunepsykologtjenestene og sykehjemslegetjenestene. Tjenestene er organisert i 4 avdelinger: Kristiansund og Omegn legevakt, Bryggen medisinske senter, Kommunepsykologene og Kommunale legetjenester.

Om avdelingen

Som sykehjemsoverlege vil du være tilknyttet avdelingen for kommunale legetjenester ved sykehjem- og helsehus. Du vil ha din hovedarbeidsplass og kontor ved Storhaugen helsehus. Avdelingen har 3,5 årsverk og leverer legetjenester til 4 sykehjem og 1 helsehus.

Kristiansund kommune har organisert alle kommunale korttids-, rehabiliterings- og palliative sengeplasser ved Storhaugen helsehus. I tillegg driftes 4 interkommunale øyeblikkelig hjelp døgntilbudsplasser for kommunene Averøy, Tingvoll, og Kristiansund. Som sykehjemsoverlege har du det overordnete faglige ansvaret for kommunens legetjenester til helsehus og sykehjem. Kommunen er også inne i store utviklingsprosjekt med prosjektering og bygging av nytt sykehjem og distriksmedisinsk senter.

Arbeidsområder

  • overordnet medisinfaglig ansvar og pådriver for kvalitetsutvikling i tjenesten
  • undersøkelse, diagnostikk, behandling og oppfølging av den enkelte pasient innen alle pasientkategorier ved helsehus- og sykehjem
  • koordinering og veiledning til andre sykehjemsleger, leger under spesialisering (LIS) og medisinstudenter
  • samarbeid med tverrfaglig personale, sykepleiere, hjemmetjenesten, fastleger og pårørendesamtaler
  • samhandling med eksterne aktører
  • Stillingen har turnus med vaktordning for øyeblikkelig hjelp – tilbudet og palliative senger, og pt. hver 4. helg, med stedlig oppmøte.

Kvalifikasjonskrav

  • norsk autorisasjon som lege og godkjent LIS1
  • god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • erfaring fra allmennmedisin og/eller spesialisthelsetjeneste og/eller utredning/behandling i institusjon
    gode digitale ferdigheter

Vi søker deg som

  • jobber strukturert og målrettet med pasienten i fokus
  • er ansvarsbevisst, nøyaktig og effektiv
  • er en god motivator og lagspiller som bidrar til et positivt samarbeidsklima
  • er omstillingsdyktig og fleksibel
  • Personlige egnethet som motivasjon og engasjement for arbeidsoppgavene, samt gode samarbeidsevner vil bli vektlagt ved tilsetting.

Vi tilbyr

  • en spennende stilling hvor du får muligheten til å påvirke og utvikle legetjenestene ved sykehjem og helsehus
  • et arbeidsmiljø med engasjerte, faglig sterke medarbeidere og ledere
  • en helse- og omsorgssektor med et solid og retningsgivende planverk
  • et innovativt fagmiljø
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
  • konkurransedyktige betingelser
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP

Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler. Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden. Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Møre og Romsdal

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning

 

Kontaktpersoner:

Gunn Anita Gjøvik – Enhetsleder
mob: +47 92 48 51 33

 

Hjemmeside:

www.kristiansund.kommune.no

 

Adresse:

Tempoveien 23 6508 Kristiansund

 

Kristiansund kommune

Ytterst mot storhavet ligger sjarmerende Kristiansund. En moderne by der bybildet farges av et rikt kulturliv, nye næringer og ramsalt historie. Kristiansund har 25.000 trivelige innbyggere og en urban bykjerne. Her er det råere og friskere, men samtidig varmere mellom mennesker. Vi har aktive og inkluderende sports- og musikkmiljøer, internasjonal fotofestival og en myriade av andre aktiviteter. Fantastisk natur både til sjøs og til fjells gir muligheter for et aktivt og variert friluftsliv. Kommunen har utviklingsorienterte skoler og barnehager med nasjonale topplasseringer, flotte idretts- og friluftslivsanlegg samt et spennende, engasjerende og relevant næringsliv. Med fly er du på Gardermoen i løpet av 45 minutter, og i Trondheim på 3,5 time med hurtigbåt.

Del stillingen

Selskap

Kristiansund kommune

Kontaktinfo

  • Gunn Anita Gjøvik
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92 48 51 33

Lokasjon

  • Kristiansund N

Søknadsfrist

Februar 12, 2024

Regnskaps – konsulent- / rådgiver (søknadsfrist 12.02.2024)

NES-Webcruiter-1170x300

Økonomiavdelingen, Nes kommune

Regnskapskonsulent-/rådgiver

Nes kommune har ledig en spennende og utfordrende stilling som regnskapskonsulent/-rådgiver. Oppgaver og innplassering vil bli tilpasset din utdanning og erfaring.

Som regnkapsrådgiver vil du jobbe i grenselandet mellom fagområdene regnskap og økonomi, og du vil være en viktig pådriver for utviklingen av både økonomi- og regnskapsområdet. Du må like å jobbe overordnet med utvikling av nye arbeidsmetoder og rutiner samtidig som du tar del i det operative arbeidet. Som regnskapskonsulent vil du få interessante oppgaver med regnskap fra A til Å.

Vi søker deg som er strukturert, har gjennomføringskraft, tar ansvar, tenker innovativt og finner nye løsninger.
Stillingen som regnskapskonsulent-/rådgiver er plassert i regnskapsseksjonen som har egen fagleder, men personalmessig er den underlagt økonomisjef.

Avdelingen har ansvar for lønn og regnskap for Nes kommune, Esval Miljøpark og Nes Kirkelige Fellesråd. Kommunen benytter i dag UBW Agresso som er felles for Øvre Romerike, men fra 1.1.25 vil det bli innført et nytt felles ERP-system.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 12.02.2024
Arbeidsgiver: Nes kommune
Stillingstittel: Regnskapskonsulent/-rådgiver
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4751564739

Arbeidsoppgaver

Du vil få arbeidsoppgaver innenfor hele regnskapsområdet i kommunen. Oppgavene vil tilpasses din utdanning og erfaring, og kan inkludere:

Løpende regnskapsføring med kontroller og avstemming
Håndtering av merverdiavgift, både kompensasjon og fradrag
Årsavslutning
Opplæring og rådgivning innenfor kommunalt regnskap
Utarbeidelse og vedlikehold av rutiner for å sikre effektivitet og god økonomisk internkontroll
Bidra i implementeringen av nytt ERP-system
Deltagelse i sentrale utrednings- og utviklingsoppgaver
Øvrige oppgaver som ligger til avdelingen

Kvalifikasjoner

Regnskapsfaglig utdanning på bachelornivå er et krav for innplassering som rådgiver. Særlig lang og relevant erfaring fra arbeid med kommuneregnskap kan kompensere for utdanningskravet
Du må ha god kunnskap om og erfaring i regnskapsarbeid, fortrinnsvis fra kommunal sektor
Du må ha god kjennskap til lov- og avtaleverk innen fagområdet
Det er ønskelig med erfaring i bruk av Unit4 Agresso, gjerne på systemnivå
Gode kunnskaper i Excel
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

Strukturert, analytisk og nøyaktig
Evne til å jobbe selvstendig, systematisk og effektivt
Service- og endringsorientert
Gode samarbeidsevner
Høy arbeidskapasitet og gjennomføringskraft
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Vi tilbyr

Selvstendige arbeidsoppgaver og hyggelige kollegaer
Fleksibel arbeidsordning
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelse som konsulent eller rådgiver avhengig av utdanning og erfaring
Lønn etter avtale

Praktisk informasjon om søkeprosessen

Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Vi ber deg om å laste opp relevante vitnemål og attester. Dersom du har utdanning fra utlandet, ber vi om at du legger ved godkjenning fra NOKUT. Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskravene som er beskrevet i annonsen.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert. Minst to referanser må oppgis.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Nes kommune, Rådhusgata 2, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Marius Lorang Johannessen, Økonomisjef
Telefon:  402 36 885
E-post: [email protected]

 

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Marius Lorang Johannessen
  • Tittel: Økonomisjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 402 36 885

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Februar 12, 2024

Kyrkjeverje / dagleg leier i Sirdal (søknadsfrist 11.02.2024)

 

Kyrkjeverje / dagleg leier i Sirdal

 

 

100% stilling som kyrkjeverje/dagleg leiar med tilsetting 1. aug. 2024, eller etter avtale

Vår kyrkjeverje vert pensjonist og vi søkjer hans etterfølgjer

Sirdal er ein kraftkommune i Vest-Agder med eitt sokn, fire kyrkjer og fire gravplassar og med vel 1850 innbyggjarar. Gode barnehage- og skuletilbod, kommunal kulturskule og vidaregåande skule med internat. Rike høve for sport, naturopplevingar og ulike kulturtilbod. På kommunesenteret Tonstad ligg Kyrkjesenteret med kontorfellesskap for sokneprest, kantor/organist, kyrkjelydsarbeidarar og kyrkjeverje/dagleg leiar, til saman 4,2 stilling. I tillegg kjem kyrkjetenarer og reinhalderar. Kyrkjelyden driv eit omfattande arbeid for ulike aldersgrupper med to kor, diverse trusopplæringstiltak for barn og unge, aktivt ungdomsarbeid samt ulike kulturtiltak. Det er eit godt og nært samarbeid mellom kyrkja og kommunen. Det er under planlegging nytt kyrkjesenter.

Kyrkjeverja er administrativ leiar for soknerådet, jf. Trussamfunnslova, og får arbeidsoppgåvene sine fastsett av soknerådet. Kyrkjeverja er og dagleg leiar for kyrkjelyden. Kyrkjeverja skal vere ein pådrivar for å vidareutvikle den lokale kyrkje.

 

  • Søknadsfrist: 11.02.2024
  • Arbeidsgiver: Sirdal sokneråd
  • Sted: TONSTAD
  • Stillingstittel: Kyrkjeverje / dagleg leier i Sirdal
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4755622542

 

Stillinga inneber

  • Personalleiing
  • Budsjett og økonomistyring
  • Drift og vedlikehald av kyrkjer/kapell
  • Administrativt arbeid knytt til gravplassar. Kommunen utfører alt det praktiske arbeidet ved bruk av kommunalt tilsette
  • Samarbeid med kommunale einingar og leiinga i kommunen. Kommunen utfører tenester på regnskapsføring og lønnskøyring.
  • Informasjonsarbeid
  • Arbeid ifm. kyrkjelydsblad
  • Sakshandsamar og sekretærfunksjon for soknerådet, samt iverksetting av vedtak
  • Vera med å driva prosessen fram i mot nytt kyrkjesenter

 

Ønska kvalifikasjonar:

  • Relevant utdanning frå universitet / høgskule
  • Allmenn god datakunnskap. IT verktøyet er public 360. IT plattform hos Kirkepartner
  • Erfaring frå personalleiing, strategi, budsjett og økonomi
  • God kjennskap til Den norske kyrkje si verksemd og organisasjon
  • Innsikt i offentleg politikk og forvaltning
  • Erfaring frå frivillig arbeid i lokal kyrkjelyd, idretts- og annet organisasjonsliv, er ein fordel

Me søkjer ein fleksibel og engasjert medarbeidar som kan vere med å utvikle den kyrkjelege verksemda i Sirdal.
Personleg eignaheit vil verta vektlagt.
Den som vert tilsett må vera medlem av Den norske kyrkje.

Søkjarar må snakke og skrive godt norsk. Det er ikkje krav til målform.
Søkjarar må disponere eigen bil i jobbsamanheng.

 

Kva kan vi tilby

Dette er ei spennande, mangfaldig , meiningsfull, interessant og sjølvstendig stilling. Det er eit raust arbeidsmiljø prega av tilsette som i stor grad arbeider sjølvstendig, men og mykje i team.

Lønn etter avtale. Øvrige arbeidsvilkår etter gjeldande lov og tariffavtale. Offentleg tenestepensjon gjennom KLP.
Eit samarbeid i ein overgangsfase kan avtales nærmare.

 

Søknadsfrist: 11.02.24

Nærare opplysningar ved kyrkjeverje Yngve Bjørn Søyland, tlf. 41282700 eller leiar av Sirdal sokneråd Sissel Agathe Bø tlf. 90559490.
Søknad med CV og bekreftande vitnemål og attester sendes: Søknad via Webcruiter.

 

Tonstadveien 25, 4440 TONSTAD, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Yngve Bjørn Søyland
Kyrkjeverje
 Telefon:41282700

Sissel Agathe Bø
Leiar av Sirdal sokneråd
 Telefon:90559490

Del stillingen

Selskap

Sirdal kyrkjelyd

Kontaktinfo

  • Yngve Bjørn Søyland
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41282700
  • Sissel Agathe Bø
  • Tittel: Leiar av Sirdal sokneråd
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90559490

Lokasjon

  • Tonstad

Søknadsfrist

Februar 11, 2024

Ferievikar for sjukeheimslege (søknadsfrist 18.02.2024)

 

Ferievikar for sjukeheimslege

 

 

 

Ønskjer du å arbeidde i eit engasjert team som har hjarte for eldreomsorg?

 

Vi søker legevikar for sommaren 2024 på sjukeheimane i Rosendal og Husnes

Kvinnherad kommune ligg i Hardanger og Sunnhordland, omkransa av vakker natur med fjord, fjell og bre. Kommunen har vel 13.200 innbyggjarar. Her er eit rikt friluftsliv både til fjells og til sjøs og eit levande kulturliv med blant anna Baroniet i Rosendal.

Rosendalstunet er ein moderne sjukeheim som opna i 2018. Det er 60 plassar fordelt på 6 avdelingar. 2 langtidsavdelingar, 2 korttid/rehabiliteringsavdelingar, 2 demensavdelingar der den eine er ei forsterka demensavdeling.

Husnestunet har 45 plassar fordelt på ei korttid/KAD avdeling, ei langtid og ei demensavdeling.

Halsnøytunet har 19 plassar fordelt på ei demensavdeling og ei korttid/langtids-avdeling.

 

Om stillinga

100 % stilling som sjukeheimslegevikar frå 17.06.24 til 16.08.24.

Arbeidsstad er trinnvis på Rosendalstunet og Husnestunet. Arbeidstida er 37,5 t/veike på dagtid.

Kommunen har i dag 3 sjukeheimslegar og 2 tilsynslegar som også arbeider som fastlegar. Det er eit godt medisinskfagleg miljø og eit godt samarbeid med fastlegane.

Du får ei grundig opplæring som vil sørga for at du føler deg trygg og komfortabel med å jobbe som sjukeheimslege.

Kvinnherad kommune gir SVÆRT GODE BETINGELSER – både for sommarvikarar og annet engasjement. Ta kontakt med oss for nærmare avklaring rundt dette.

 

Arbeidsoppgåver

  • Medisinsk oppfølging av pasientane på sjukeheimen og kommunikasjon med pårørande
  • Samarbeid med spesialisthelsetenesta og den kommunale helsa og omsorgstenesta
  • Sjukeheimslegen er knytt til eit tverrfagleg team beståande av sjukepleiarar, ergoterapeut og fysioterapeutar

 

Kvalifikasjonar

  • Norsk autorisasjon som lege
  • Dersom du har anna morsmål enn norsk må du dokumentera at du har språknivå tilsvarande B2. Gjelder ikkje søkarar med eit skandinavisk språk som morsmål.
  • Interesse for eldremedisin og palliasjon
  • Erfaring frå eldremedisin eller allmennmedisin er ønskeleg
  • Beherske dei vanlegaste IKT-verktøya, samt har god kunnskap i dokumentasjonsverktøy.
  • Du må kunna disponera eigen bil

 

Personlege eigenskapar

  • Fagleg sterk, strukturert og evne til å arbeidde sjølvstendig
  • Løysingsorientert og stor arbeidskapasitet
  • Gode relasjons- og kommunikasjonsevner

 

Vi tilbyr

  • Eit godt tverrfagleg arbeidsmiljø der ein får utvikla seg fagleg
  • Variert og sjølvstendig arbeid
  • Opplæringsdag med fast sjukeheimslege
  • Hjelp med bolig
  • Løn etter avtale

 

Tilsetjing

Tilsettinga skjer i samsvar med gjeldande lovar, reglement og avtaleverk. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis.

Politiattest må leverast i samsvar med helse- og omsorgstenestelova § 5-4. Politiattest skal ikkje leggast ved søknad, men skaffast etter at tilbod blir gitt, jf. politiregisterforskrifta § 36-1 nummer 3.

 

Offentligheit

Opplysningar om søkjar kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har bedt om ikkje å bli oppført på søkjarlista, jamfør Offentligheitsloven § 25.

 

Nærare opplysningar om stillinga, økonomiske vilkår m.m. kan ein få hos:

Einingsleiar Helse Irina Zimina tlf. 488 94 055, [email protected]

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Vikariat
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 18.02.2024

 

Kontaktpersonar:

Irina Zimina
mob: +47 488 94 055

 

Heimeside:

www.kvinnherad.kommune.no

 

Adresse:

Rosendalsvegen 10 5470 Rosendal

 

Kvinnherad kommune Helse

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar.

Kommunen ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.

Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter. Kvinnherad har eit mangfaldig kulturliv. Sjø, skjærgard, fjell og bre gjev naturtilhøve for friluftsliv heile året.

 

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Irina Zimina
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 488 94 055

Lokasjon

  • Rosendal

Søknadsfrist

Februar 18, 2024

Ingeniør med oppmåling og geodata-ansvar 100% fast stilling (søknadsfrist 11.02.2024)

 

Ingeniør med oppmåling og geodata-ansvar 100% fast stilling

 

Beskrivelse av arbeidssted.

Stillingen er plassert i avdeling Arealforvaltning, Hov i Søndre Land kommune, som omfatter lokal landbruksforvaltning, vilt- og miljøforvaltning, arealplanlegging, bygge- og delingssaker og oppmåling/geodata. Avdelingen har i dag sju stillinger.

Fakta om stillingen:

  • Det søkes medarbeider i 100 % fast stilling som oppmålings- og geodataingeniør for snarlig tiltredelse.
  • Vi søker deg som har motivasjon for å jobbe med oppmåling og geodata, og som liker en kombinasjon av selvstendig arbeid og samarbeid.

Arbeidsoppgaver

  • Kjerneoppgaver som oppmålingsingeniør vil være gjennomføring av oppmålingsforretninger inkl. matrikkelføring, eventuelt bestillerkompetanse på oppmåling der andre utfører oppmålingen.
  • Veiledning av publikum/private aktører i oppmålings- og delingssaker, samt øvrige eiendomsforhold inngår i stillingen.
  • Det tilligger stillingen geodata-ansvaret i kommunen som innebærer oppdatering av ulike kartbaser og deltagelse i regionalt geodatasamarbeid og mot Kartverket. Dette er ventet å være et interessant fagfelt i utvikling siden geodatateknologi gjør seg gjeldende i stadig flere områder i samfunnet.
  • Kommunen samarbeider med andre kommuner i Gjøvikregionen bl.a. nettverk for oppmåling og geodata. Dette bidrar til faglig utvikling i et større fagmiljø.
  • Avdelingen er liten og det kan påregnes andre gjøremål utover kjerneoppgavene, alt etter avdelingens behov og kompetanse/interesse hos søker.

Må-krav:

  • Høyere utdanning innenfor oppmåling/geodatafag, relevant erfaring og interesse for egen faglig utvikling og oppdatering.
  • God kjennskap til aktuelt lovverk med vekt på matrikkelloven
  • Gode IT-kunnskaper og erfaring med digitale kartverktøy
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk
  • Førerkort klasse B. Avdelingen har tjenestebil

Bør-krav:

  • Kjennskap til offentlig forvaltning og eiendomsrett
  • Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funkjonsevne og alder.

Personlige egenskaper:

  • Engasjement og interesse for fag innenfor geodata
  • Har godt humør og bidrar til godt fellesskap
  • Gode samarbeidsevner, samtidig selvstendig, strukturert og initiativrik
  • Serviceinnstilt/kundeorientert
  • Lærevillig, effektiv og løsningsorientert
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Varierte og interessante oppgaver i samarbeid på kommunenivå og i regionalt nettverk.
  • Muligheter for faglig påfyll og opplæring.
  • Mulighet for å arbeide både mot innbyggere og med utvikling av geodatafagfeltet i kommunen.
  • Kommunen har målsetting om at ansatt i stillingen skal bli autorisert landmåler i løpet av 2025 om ikke autorisasjonen allerede er på plass.
  • Det vil tilbys matrikkelførerkurs om dette ikke er gjennomført tidligere.
  • Et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø.
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP.
  • Tilsetting på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og avtaleverk. Det trekkes 2 % av bruttolønn til pensjon.
  • Høgskoletillegg
  • Fleksitidsordning og kantine

Andre opplysning:

Vi ber om at elektronisk søknad registreres på vår hjemmeside: www.sondre-land.kommune.no

Bekreftede kopier av vitnemål og attester fremlegges ved intervju og forespørsel.

Ta kontakt med avdelingsleder Lars Harald Weydahl (41 33 75 60) ved spørsmål.

Unntatt offentlighet må begrunnes

Søndre Land kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 24/149

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 11.02.2024

 

Tiltredelse: Snarlig

Arbeidssted: Arealforvaltning

 

Kontaktpersoner:

Lars Harald Weydahl

mob: 443 37 560

 

Hjemmeside:
www.sondre-land.kommune.no
Adresse: Hovsbakken 1 2860 Hov

Søndre Land kommune

Søndre Land hører til Gjøvikregionen og er en perle med 30 minutter til byen vår Gjøvik, en time til snaufjell og halvannen time til Gardemoen og til hovedstaden. Sentralt, men unna byens larm, svevestøv, trafikkork, kassakøer og manglende parkeringsplass. Vi har stillhet, frisk luft, rikt kulturliv og flotte muligheter for friluftsliv på åsene og Randsfjorden.

Søndre Land kommune

Del stillingen

Selskap

Søndre Land kommune

Kontaktinfo

  • Lars Harald Weydahl
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 441 37 560

Lokasjon

  • Hov

Søknadsfrist

Februar 11, 2024

Fastleger søkes til nytt kommunalt legesenter i Lillehammer (søknadsfrist 31.01.2024)

banner

Fastleger søkes til nytt kommunalt legesenter i Lillehammer – faste stillinger

 

 

Vil du være med å bygge opp et nytt legesenter i Lillehammer?

Midt i Lillehammer sentrum, noen få meter fra gågata, ligger Bryggerigata der det nye legesenteret ligger. Senteret er tilrettelagt for 8-9 leger, LIS1 og helsesekretærer, og vil være besatt av kommunalt ansatte. Legesenteret vil stå ferdig og åpner i mai/juni. Fram til senteret åpner vil Anders Sandvig legesenter være arbeidsstedet.

Senteret blir over to etasjer på ca 1000 m2. Legesenteret ligger i 1. etasje med 9 legekontorer, resepsjon, akuttrom, skiftestue, smitterom, egen ambulanseinngang, laboratoriet og EKG rom. Senteret blir lyst og moderne med hyggelig miljø.

Her vil du kunne jobbe som allmennlege med en praksis i trygge rammer, med arbeidsvilkår som gjør det mulig å kombinere det å være fastlege samt å ha tid til familie og fritid. Vi ønsker å videreutvikle driften i senteret til beste for pasientene og ansatte.

 

Vi søker spesialist i allmennmedisin eller ALIS til 2 faste stillinger. Liste vil være på 6-850 pasienter.

Lillehammer kommune er godkjent som utdanningsvirksomhet for spesialisering i allmennmedisin, og tilbyr et spesialiseringsløp i tråd med nasjonale krav. ALIS vil få veiledning av veileder på legesenteret. Hele ALIS forløpet kan tilbys i kommunen. Kurs blir dekket av kommunen. Det er fellesundervisning i smågruppe annen hver uke.

Det er pliktig deltakelse i legevakt. Lillehammer er vertskommune for den interkommunale legevakta med et nedslagsfelt på ca 70 000 innbyggere. Annen kommunalt arbeid som dagberedskap og flyktningehelsetjenesten må påberegnes.

Lillehammer kommune jobber med prosjektet Bo trygt hjemme, med integrerte tjenester. Det er i første fase etablert legevaktsbil og trygghetspatrulje. Vi er i oppstarten av å utvikle samarbeid med sykehuset og prehospitale tjenester, og vil jobbe for sømløse overganger mellom tjenestene. Målet er integrerte helsetjenester for innbyggerne våre.

Det kan tilkomme andre ledige stillinger ved andre legesentre under prosessen, og vi ønsker da å benytte samme søkermasse for tilsetting i disse.

 

  • Søknadsfrist: 31.01.2024
  • Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
  • Sted: Lillehammer
  • Stillingstittel: Fastlege Lillehammer
  • Stillinger: 2
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4751359485

 

Arbeidsoppgaver

  • Oppgaver og ansvar i tråd med lover, forskrifter og avtaleverk.
  • Deltakelse i Lillehammer interkommunale legevakt. Vaktbelastning med min 1-3 vakter pr måned.
  • Kollegial fraværsdekning innad på legesenteret i ferie og annet fravær.
  • Kommunale oppgaver som dagberedskap og helsestasjon for flyktningehelsetjenesten.

 

Kvalifikasjoner

  • Fullført LIS1.
  • Norsk autorisasjon med godkjenning for arbeid i fastlegepraksis og legevakt
  • Behersker norsk språk godt, både skriftlig og muntlig
  • Spesialist i allmennmedisin eller ALIS.
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker en positiv og fleksibel kollega som kan bidra til å skape et godt arbeidsmiljø.
  • Faglig engasjement og dyktighet vil bli vektlagt.
  • Søker må ha gode samarbeidsevner, være strukturert og ansvarsbevisst.
  • Personlig egnethet tillegges betydelig vekt.

 

Vi tilbyr

Muligheten til å være med å utforme og skape et godt kollegialt og tverrfaglig arbeidsmiljø med engasjerte fagpersoner i et nytt og stort legesenter.
ALIS avtale med Lillehammer kommune. Kommunen legger til rette for videre spesialiseringsløp med veileder og mulighet for institusjonsplass.
Faglig fellesskap og hyggelige kolleger.
Dyktige helsesekretærer.
Avdelingsleder for legesenteret.

 

Bryggerigata 8, 2609 Lillehammer, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Miriam Tvedt
Tjenesteleder Legehelsetjenesten
 Telefon:+4791705889
E-post:[email protected]

 

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Miriam Tvedt
  • Tittel: Tjenesteområdeleder Legehelsetjenesten
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 917 05 889

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Januar 31, 2024

Omsorgssenteret Bergens Indremisjon – Sykepleier/ vernepleier fast ca. 50-60% stilling – aften (søknadsfrist snarest)

 

Er du vår nye kollega? Ledig stilling som sykepleier/ vernepleier fast ca. 50-60% stilling – aften

 

  • Arbeidsgiver: Omsorgssenteret Bergens Indremisjon
  • Stillingstittel: Sykepleier/ Vernepleier
  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Fast

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier/ vernepleier
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
  • Du er faglig engasjert, ansvarsbevisst og har gode samarbeidsevner
  • Det er en fordel med erfaring fra geriatri

Spesielle forhold:

  • For denne stillingen er det et krav om politiattest
  • Den ansatte må respektere Bergens Indremisjons kristne livssyn

Arbeidstid:

Fortrinnsvis aftenvakter (14.30-21.30) med arbeid hver tredje helg

Arbeidsoppgaver:

  • Gi god omsorg, stell og pleie til våre beboere
  • Ivareta beboerens identitet, egenverd og selvstendighet
  • Bidra til å skape et godt hjem for den enkelte beboer
  • Dokumentasjon i pasientjournalsystemet GBD

Vi tilbyr:

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • En trygg arbeidsplass i kontinuerlig utvikling
  • Mulighet for faglig oppdatering, internundervisning og kurs
  • Lønn etter tariff i Virke
  • Offentlig pensjonsavtale i KLP

Om arbeidsgiveren

Bergens Indremisjon har drevet denne aldersinstitusjonen i over 75 år. Omsorgssenteret er en privat ideell institusjon med kommunal driftsavtale. Institusjonen gir et tilbud til eldre som trenger institusjonsplass, men er for friske for sykehjem. Omsorgssenteret er delt inn i tre grupper med 12, 12 og 11 beboere, totalt 35 plasser. Alle gruppene har eget postkjøkken.. Alle beboere har enerom med eget bad.

  • Sektor: Privat
  • Sted: Welhavens gate 76, 5006 Bergen
  • Bransje: Helse og omsorg
  • Stillingsfunksjon: Helsepersonell / Vernepleier/miljøterapeut,Sykepleier,Sykepleier / Eldreomsorg
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Dag Henning Reksten, Styrer
Telefon: 55 31 91 50
Mobil: 93 25 19 31

 

Søk på stillingen her.

 

Hjemmeside

Arbeidssted: Welhavens gate 76, 5006 Bergen

 

Del stillingen

Selskap

Omsorgssenteret Bergens Indremisjon

Kontaktinfo

  • Dag Henning Reksten
  • Tittel: Styrer
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 55 31 91 50 Mobil: 932 51 931

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Februar 18, 2024

Røst kirkelige fellesråd: Kirkeverge/ daglig leder (Søknadsfrist 30.11.2023)

 

Kirkeverge

 

RØST SOKN

Røst kirkelige fellesråd søker en engasjert person som vil være med å lede og videreutvikle kirken i Røst.

Vikariat: Kirkeverge/ daglig leder i 60% stilling med mulighet til å kombinere med 10% stilling som trosopplærer i perioden 01.02-31.12.2024.

Arbeidsoppgaver

  • Daglig leder for fellesrådets virksomhet
  • Personalansvar for ansatte i fellesrådet
  • Økonomisk og administrativt lederansvar
  • Drift og vedlikehold av kirke og gravplasser
  • Sekretær- og saksbehandlingsoppgaver for fellesråd og andre utvalg
  • Kontakt med og rapportering til offentlige myndigheter

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning, gjerne innen økonomi og ledelse. Relevant erfaring kan erstatte manglende formell utdanning.
  • Ledererfaring og samarbeidsegenskaper
  • Kunnskap om offentlig forvaltning og kirkelig organisering er en fordel.
  • Innsikt, interesse og engasjement for kirkelig virksomhet er ønskelig.
  • Personal og økonomierfaring samt erfaring i bruk av ulike dataverktøy.

Personlige egenskaper

  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Jobbe selvstendig

Vi tilbyr

  • Kontorlokaler på Røst rådhus i fellesskap med sokneprest i 50% stilling.
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Lønn etter avtale
  • Medlemskap i KLP

 

Kontaktinformasjon

  • Tove Andreassen, leder av fellesrådet (+47) 930 85 853
  • Hilde-Beate Johansen, kirkeverge (+47) 932 82 799

 

Søknadsfrist: 31.januar 2024

Søknad og CV sendes pr.e-post til: [email protected]

eller pr post til: Røst kirkelige fellesråd – Røstlandveien 37, 8064 Røst

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: RØST SOKN, Røst kirkelige fellesråd, Sør-Hålogaland bispedømme

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kirkeverge
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Vikariat
  • Heltid/deltid:Deltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid

Søk på jobben

Del stillingen

Selskap

Røst kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Hilde-Beate Johansen
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 932 82 799
  • Tove Andreassen
  • Tittel: leder av fellesrådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 930 85 853

Lokasjon

  • Røst

Søknadsfrist

Januar 31, 2024

Kommunalsjef helse og omsorg (søknadsfrist 02.02.2024)

Ullensvang kommune Ullensvang kommune

100% stilling som kommunalsjef Helse- og omsorg

 

 

Ledig 100% stilling som kommunalsjef Helse og omsorg frå d.d

 

Ullensvang kommune har ledig stilling som kommunalsjef innan helse og omsorg.

Dette er ei spennande stilling med utfordrande oppgåver, der du vil få ei sentral rolle i utvikling av framtidas helse- og omsorgstenester i kommunen. Du vil vera ansvarleg for plan- og strategiarbeid i sektoren.

Kommunalsjef er ein del av rådmannen si leiargruppa, med rådmann som næraste leiar, og dei i fellesskap har ein viktig rolle i strategisk utvikling av kommunen og lokalsamfunn.

 

Kommunalsjef har vidare ansvar for si leiargruppe med verksemdsleiarar med ansvar for heimetenesta, institusjon, demensomsorg, fysio- og ergoterapiteneste, teneste for funksjonshemma, legeteneste og rus- / psykiatriteneste, tildelingskontor, stab: rådgjevarar, merkantil helse, kreft- og demenskoordinator. Helse- og omsorg er i endring, ei viktig oppgåve vil vera å leia og driva omstilling og utviklingsarbeid.

 

Vi søker ein strukturert person som legg vekt på samarbeid og relasjonsbygging med sine medarbeidarar, og er tydeleg i utøving av leiing. Ein leiar som har evne til å sjå kommunen heilskapeleg, og kunne arbeide godt i samspel med administrasjon og politisk leiing.

 

Hovudarbeidsoppgåver for stillinga:

  • Leie, utvikle og tydleggjere sektorens mål og retning innan kommunalområdet.
  • Koordinere økonomioppfølginga, analyse og bistå verksemda. Fylgje opp vedtekne planer, budsjettvedtak og nasjonale føringar
  • Personal-, økonomi og resultatansvar for eige område
  • Representere rådmannen i politiske organer
  • Pådrivar for innovativ tenesteutvikling innan kommunalområdet

 

Ønska kvalifikasjonar:

  • Høgare relevant utdanning på masternivå med god kompetanse innan leiing, økonomi og administrasjon.
  • Kompetanse og erfaring frå helse og omsorg
  • Leiarerfaring frå offentleg forvaltning
  • Gode datakunnskaper er naudsynt
  • God forståing samspel politikk-administrasjon

 

Eigenskapar:

  • Resultat- og utviklingsorientert, og er beslutningsdyktig
  • Godt humør og er ein samlande relasjonsorientert leiar
  • Gode samarbeidsevner og evne til å tenkja heilskapeleg
  • Evne til å stå i krevjande situasjoner over tid
  • Personlege eigenskapar vil verta vektlagt

 

Vi kan tilby:

  • Ei strategisk leiarstilling i ein ny kommune med høgt aktivitetsnivå i næringsliv og offentleg forvaltning.
  • Ei utfordrande stilling med gode moglegheiter for fagleg utvikling
  • Ei viktig og spennande stilling i kommunen
  • Kommunale tilsettingsvilkår .

 

Gode pensjons- og forsikringsordningar

Konkurransedyktig lønn med fri for inntil 10 “ leiardager» .

 

Kontaktinfo: Headviser Per Jorem, tlf.: 400 21 560 eller e-post: [email protected]

 

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 02.02.2024
  • Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Ole-Jørgen Jondahl
mob: +47 97558471

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

 

Ullensvang kommune Ullensvang kommune

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Ole-Jørgen Jondahl
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97558471

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Februar 2, 2024

Flere stillinger ved Ullensaker barnevernstjeneste (forskjellige søknadsfrister)