Bilmekaniker vikar
Om tjenestested
Vi Sandefjord Kommune har behov for en bilmekaniker vikar i perioden juni 2025 og ut året med mulighet for forlengelse.
Sandefjord Kommune har et eget offentlig godkjent bilverksted organisert under Miljø & Plan, Drift, Verkstedet står for drift/vedlikehold og gjenanskaffelse av hele kommunens bil og maskinpark som i dag teller ca. 440 enheter av god standard og av nyere dato. Antall enheter endrer seg over tid ettersom behovene melder seg. Sandefjord Kommune har ved utgangen av 2024 ca. 200 tjenestebiler biler med EL-drift og det er i hovedsak biler med fossilt fritt drivstoff som skal anskaffes. Verkstedet utfører også PKK på egne kjøretøyer inntil 7500kg.
I tillegg til bilverkstedet har vi også et sveise og plate verksted hvor vi foretar mange vedlikeholdsoppgaver for interne avdelinger i Kommunen. Alt fra reparasjon av brøyteskader på gjerder, rekkverk og trapper til reparasjon av store snøfresere og annet utstyr.
Til å utføre service, vedlikehold og reparasjoner på denne bil/maskinparken søker vi etter deg som har lyst, evne og faglig kvalifikasjoner til å kunne utfylle denne stillingen.
Stillingsinformasjon
Stillingsstørrelse: 100%
Stillingstype: vikariat
Stilling ledig fra: etter avtale
Ditt arbeidsområde vil være
- Service og systematisk vedlikehold av bil og maskinpark
- Elektrisk og Elektronisk feilsøking med og uten diagnose utstyr
- PKK på egne kjøretøyer inntil 7500 kg
- Dekkomlegg og dekkreparasjoner
- Reparasjon av motor, drivverk, chassis og el-systemer vil være sentrale oppgaver
- Bistå med oppgaver i sveise/plateverksted
Kvalifikasjoner
- Har fagbrev som mekaniker på lette kjøretøy, krav
- Erfaring av reparasjon lette kjøretøy, krav
- Erfaring med bruk av data og diagnoseutstyr ved feilsøking, krav
- Førerkort kl. B, krav. Gjerne BE
- Ønskelig med førerkort kl. C og D
- Fordel med truckførerbevis T4
- Må kunne fremskaffe politiattest for PKK.
- Ønskelig med erfaring i reparasjon av EL- bil
- Ønskelig med erfaring i reparasjon av tunge kjøretøyer, gjerne med fagbrev
- Ønskelig med erfaring i reparasjon av anleggsmaskiner. Gjerne med fagbrev
- Ønskelig med erfaring innenfor elektronikk, mekanikk og hydraulikk
- Forstå brukernes behov, samarbeid med de andre ansvarsområdene i kommunen
- Ansvarsfull og pliktoppfyllende
- Være lojal til beslutninger som blir tatt i avdelingen
- Kunne arbeide selvstendig og i team
- Gode norsk kunnskaper både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr
- Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver innen fagområdene
- Dyktige og trivelige arbeidskollegaer
- Stor fleksibilitet i arbeidsoppgaver
- Gode muligheter for egenutvikling innen fagområde
- Gode pensjonsordninger
- Bedriftsidrettslag med variert tilbud
Lønn og pensjon
Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale.
Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse/KLP.
Andre opplysninger
Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.
For stillinger der det er krav om politiattest, må godkjent attest fremvises før ansettelse.
Vi er en arbeidsgiver som verdsetter likestilling og inkludering. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av kjønn, etnisitet, religion, funksjonsevne eller seksuell orientering, da vi ønsker personer med ulik bakgrunn og erfaring i våre tjenester.
Årets lærebedrift 2024
Vi er stolte av at vi har fått prisen som Årets lærebedrift 2024 mottatt i 2025. I begrunnelsen fremkom blant annet «I tillegg til å være en aktiv arbeidsgiver for lærlinger, utmerker Sandefjord kommune seg ved å inkludere lærlinger og lærekandidater med ulike utfordringer. Selv om dette krever ekstra innsats, viser kommunen stor vilje til å legge til rette for disse lærlingene.» Kommunen har i dag 105 læreplasser, og har som mål å nå to pr. 1000 innbyggere, dvs 132.
Er dette en stilling som gir deg lyst til å flytte til Sandefjord?
Bor du ikke i Sandefjord og tenker at dette er interessant for deg, så legger vi ved et par linker til aktuell informasjon om Sandefjord kommune, i tillegg til at du har link til kommunens egne nettsider tilgjengelig i utlysningen.
Klikkbare lenker:
Tenk Sandefjord
Sandefjord kommune | Facebook
Foresatteportalen i Sandefjord kommune
Sandefjord kommune på YouTube
Til informasjon: Sandefjord kommune ønsker ikke tilbud fra rekrutteringsbyråer for innleie. Kommunens policy er å ansette medarbeidere.
- Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver innen fagområdene
Fylke: Vestfold
Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 15.06.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Bekkeveien 12
Kontaktpersoner:
Vidar Tuengen
mob: +47 90893648
Hjemmeside:
Adresse:
Bekkeveien 12 3236 Sandefjord
Sandefjord kommune Verksted
Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 66 000 innbyggere og over 5000 ansatte.
Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.
Barnevernstjenesten ytre Helgeland – Rekruttering kontaktpersoner i barneverns – tjenesten (søknadsfrist 09.06.2025)
Rekruttering kontaktpersoner i barnevernstjenesten
Barnevernstjenesten ytre Helgeland er en interkommunal tjeneste bestående av kommunene Herøy, Alstahaug, Leirfjord og Dønna. Leirfjord er vertskommune for samarbeidet, har arbeidsgiveransvar og er oppmøtested. Det er avdelingskontor i alle de andre kommunene.
Barnevernstjenesten ytre Helgeland er inndelt i 4 team med ulike fokusområder. Vi har ledig to faste 100% stillinger på tiltaksteam og omsorgsteam. Du kan spesifisere i søknaden hvilken av stillingene du ønsker å søke på, eller om du ønsker å søke på begge. Det må påregnes å bidra inn på alle team ved behov og tilhørigheten til team kan endres.
Hos oss møter du en tjeneste som aktivt arbeider for utvikling og som alltid skal ha barnet og ungdommen i fokus. Nærhet og engasjement for barnet og familien er viktige kvalifikasjoner og vil være vesentlige egenskaper som kontaktperson. Kanskje har du lang erfaring med å arbeide med barn og ungdom fra et annet yrke? I så fall så kan du være aktuell for disse stillingene.
Du har gode samarbeidsevner og vet at det å møte familier med ulik bakgrunn krever en trygg og faglig god kontaktperson. Ditt engasjement vil være en forusetning for å gjøre en god jobb hos oss og for familiene.
Arbeidsoppgaver:
- Saksbehandling etter lov om barnevernstjenester
- Utredning
- Iverksetting og oppfølging av tiltak
- Råd og veiledning
- Tverrfaglig samarbeid
- Oppfølging av fosterhjem og institusjon
- Føre sak for nemnd og tingrett
- Det må påregnes endel reisevirksomhet, samt noe jobb på ettermiddag/kveld. Kommunen har fleksitidsordning.
- Beredskapsvakt
Kvalifikasjoner:
- Fortrinnsvis bachelor i barnevern eller sosionom
- Studenter som fullfører bachelor våren 2025 oppfordres til å søke
- Annen 3 årig relevant høyskole eller universitetsutdanning som har fokus på barn og barns utvikling kan vurderes
- Erfaring fra kommunalt barnevern, fortrinnsvis tiltaksarbeid og omsorgsarbeid er ønskelig
- Veiledningskompetanse er ønskelig
- God IT kompetanse
- Førekort kl b og kjøre bil
Egenskaper:
- Evne til å jobbe i team og selvstendig
- Evne til å jobbe målrettet, nøyaktig og effektivt
- Ha gode serviceholdninger og kommunikasjonsevner
- Høy arbeidskapasitet og takle stress
- Være fleksibel og initiativrik
- God muntlig og skriftlig formuleringsevne
- Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper
Vi tilbyr:
- Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
- Fleksible arbeidstidsordninger
- Et lærende og spennende arbeid
- Godt arbeidsmiljø
- Opplæring og oppfølging
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Fylke: Nordland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 09.06.25
Tiltredelse: Snarest
Arbeidssted: Leirfjord
Kontaktpersoner:
Gun-Sølvi Johannessen
tlf: +47 75074000
mob: +47 90667637
Hjemmeside:
Adresse:
Skoledalsveien 39 8890 Leirfjord
Leirfjord kommune Helse og velferd
Naturskjønne Leirfjord kommune med sine 2300 innbyggere, ligger sentralt plassert på Helgelandskysten mellom regionsentrene Mosjøen, Mo i Rana og Sandnessjøen. Leirfjord er en landbruks- og kystkommune med stort potensial innen turisme og marine næringer. Kommunen har unike friluftsmuligheter til havs, i utmark og til fjells. Leirfjord har et godt tjenestetilbud innen oppvekst, omsorg og kultur. Kommunen har gode kommunikasjonsmuligheter med nærhet til flyplass, jernbane og E6.
Kongsberg vgs – Lærer i teknologi- og industrifag (Søknadsfrist 05.06.2025)
Lærer i teknologi- og industrifag
Er du engasjert i teknologi og industrifag, og ønsker å bidra til å utdanne fremtidens fagarbeidere? Vi søker deg som vil være med å forme morgendagens arbeidsliv i tett samarbeid med næringslivet!
Hvorfor velge oss?
Sterkt samarbeid med næringslivet: Du får være med på å utvikle opplæringen sammen med lokale bedrifter og bransje aktører, og bidra til at elevene får relevant og praksisnær kompetanse.
Innovativt og inkluderende miljø: Vi har flere spennende utviklingsprosjekter, og du blir en del av et engasjert kollegium som jobber tett sammen for å gi elevene den beste utdanningen.
Gode muligheter for faglig utvikling: Hos oss får du mulighet til å videreutvikle din kompetanse og delta i et aktivt og støttende fagmiljø.
Kongsberg videregående skole, med 1300 elever, 200 voksenelever og 290 ansatte, er en av de største skolene i Buskerud fylkeskommune. Skolen har de fleste utdanningsprogram, og tilbyr framtidsrettet opplæring i nært samarbeid med arbeids- og næringsliv, ulike bransjer og lokalt kulturliv. Skolen kjennetegnes av sterke fagmiljøer innenfor både studieforberedende og yrkesforberedende utdanningsprogram. Vi har flere spennende utviklingsprosjekter der opplæringen foregår i tett samarbeid med lokalt arbeids- og kulturliv.
Skolens motto er «Vi står sammen om fremtidsrettet opplæring!»
Vi har ledig inntil 100 % fast stilling som lærer i teknologi- og industrifag
Vi utdanner fremtidens fagarbeidere, og har behov for en ny person på laget som vil samarbeide med kollegiet for å bringe fram det aller beste i ungdommen, både faglig og sosialt. Info om utdanningsprogrammet finner du på www.vilbli.no
Fast stilling krever fagbrev, teknisk fagskole eller høyere utdanning og praktisk pedagogisk utdanning. Stillingen er også aktuell for søkere med praktisk erfaring som ikke har formell undervisningskompetanse. De vil tilsettes på vilkår om å ta manglende utdanning innen en gitt frist.
Vi ber om at du legger aktuelle vitnemål og attester ved søknaden din.
For mer informasjon om skolen, se bfk.no/kongsberg-vgs/
Søknadsfrist: 05.06.2025
Arbeidsgiver: Buskerud fylkeskommune
Sted: Kongsberg
Stillingstittel: Lærer i teknologi- og industrifag
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID :4971229364
Startdato: 01.08.2025
Arbeidsoppgaver
- undervisningen i programfag og yrkesfaglig fordypning på VG1 og VG2 Teknologi og industrifag
- følge opp elever pedagogisk, faglig og sosialt
- samarbeide tett faglig og pedagogisk med kollegaer innen fellesfag og programfag
- samarbeid med næringslivet, kulturlivet og samfunnet for øvrig
Kvalifikasjoner
- pedagogisk utdanning, om du ikke har, er villig til å ta det innen en viss tid
- relevant fagbrev som f.eks industrimekaniker eller montør, verktøymaker el tilsvarende
- det er ønskelig med undervisningskompetanse i aktuelle fag
- gode samarbeidsevner
- bred faglig kompetanse
- forståelse og bruk av informasjonsteknologi som arbeidsverktøy
- digital kompetanse
- det kreves god muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne
Personlige egenskaper
- Være en trygg voksen i klasserommet
- bidra til læring og utvikling hos den enkelte elev
- gode samarbeidsevner
- bidra positivt til arbeidsmiljøet
Personlige egenskaper vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- tett samarbeid med kultur-, arbeids- og samfunnsliv
- en spennende stilling med varierte utfordringer og givende oppgaver
- flotte elever som trives og verdsetter skolen sin
- stimulerende arbeidsmiljø med kompetente og motiverte kollegaer
- gode og spennende fagmiljøer, som gir mulighet til videreutvikling av egen kompetanse
- lønn og arbeidsvilkår iht gjeldene avtaleverk
Tinius Olsens gate 1, 3611 Kongsberg, Norge
Kontaktinformasjon
Geir Klevstad
studierektor
Telefon:452 53 156
Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.
Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.
Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.
Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.
Lyngdal kommune – Enhet for institusjon og hjemmetjenester søker ny avdelingsleder (søknadsfrist 05.06.2025)
Enhet for institusjon og hjemmetjenester søker ny avdelingsleder
Vi søker en leder til avdeling for personer med demens ved Lyngdal helsehuset som kan lede avdelingen trygt og stødig fremover, og som i tillegg ønsker å bidra til videreutvikling av enheten. Kvalitet skal ligge til grunn både for fag-, personal- og økonomistyring. Man blir med i et team bestående av avdelingsledere fordelt på åtte avdelinger. Vi ønsker at våre ledere skal ha et godt samarbeid og bidra på tvers. Relasjonskompetanse blir derfor vektlagt. Vi har dyktige ledere og vår neste avdelingsleder vil inngå i et kompetent lederteam.
Enheten består av institusjonstjenester, korttidsplasser, kommunal øyeblikkelig hjelp, langtidsplasser, dagsenter for eldre, hjemmesykepleie og omsorgsboliger. Du vil ha arbeidssted på Lyngdal helsehus.
Vi er i en endringsprosess og det kan tilkomme endringer i stillingens ansvar og oppgaver, noe du kan være med å påvirke. Vi har pågående spennende prosesser som TØRN og mentor ordning.
Arbeidsområder
- Påse at økonomiske ressurser disponeres innenfor tildelte rammer, herunder bruk av ulike styringsverktøy (oppfølging av helårsturnus og lignende)
- Lede, organisere, koordinere og utvikle tjenestene i enhet for institusjon og hjemmetjeneste på en måte som skaper en god faglig standard i henhold til gjeldende krav.
- Ha ansvar for at det blir gjennomført en personalpolitikk som er i samsvar med lover, forskrifter og retningslinjer og som fremmer et godt arbeidsmiljø. Herunder blant annet veiledning og oppfølging av ansatte.
- Bidra til å støtte, utvikle og beholde den kompetanse som til enhver tid er avgjørende for å skape og opprettholde en god kvalitet på tjenestene
- Å ha god kunnskap og kjennskap til gjeldene lovverk, krav og planer knyttet til fagfeltet, og videre holde seg løpende oppdatert på dette.
Kvalifikasjoner du må ha
- Relevant høyere utdanning på minimum bachelornivå, fortrinnsvis sykepleier men annen relevant utdannelse kan vurderes
- Økonomiforståelse
- Digital kompetanse
Det er ønskelig at du har
- Lederutdanning eller ledelseserfaring
- Kunne lede prosesser som er utviklingsrettede og som ivaretar god medvirkning, involvering og samskaping
- Bidra til å støtte, utvikle og beholde kompetanse som til enhver tid er avgjørende for å skape og opprettholde god kvalitet i tjenesten
- Kunne se sammenhenger mellom økonomi, personal, fag og hvordan disse områdene påvirkes av hverandre
- Strategisk forståelse med evne til å definere retning, sette klare målsetninger og levere på avtalte mål
Arbeidserfaring / annen kompetanse som er ønskelig
- Erfaring med, og kunne bygge opp og drifte helårsturnus
- Erfaring med endringsledelse
- Strategisk innsikt og visjoner for virksomheten – hvor helhetlig tenkning er sentralt.
- Skaper motivasjon med å gå foran med begeistring og arbeidsglede.
- Kommuniserer klart både skriftlig og muntlig gjennom å være tydelig, strukturert og synlig.
- Robust leder som kan holde fast i mål og retning – også når de utfordres
- Fleksibel og serviceinnstilt
- Innsikt i, og evne til god budsjettstyring
- Fokus på faglig utvikling og å holde brukerfokus.
Vi tror du kjenner deg igjen i følgende egenskaper
Vi ser etter deg som er selvgående og initiativrik, og som liker å skape resultater. Du har erfaring fra fagområdet, eller så har du en annen relevant bakgrunn som har gitt deg god innsikt i lignende arbeid. Du er flink med mennesker, og trives med å holde fast i mål og retning, selv om du blir utfordret. Du ser verdien av å få med deg folk rundt deg, og er flink både til å legge og gjennomføre planer. Du tåler å gi og få direkte tilbakemeldinger, og trives i et miljø med høyt tempo og raske endringer, og hvor du fatter beslutninger. Du har et øye for detaljer, og liker å veksle mellom sterk beslutningsdyktighet og nyanserte diskusjoner. Ikke minst har du en utpreget «stå på vilje», og får ting til å skje.
Vi kan tilby
- Godt faglig og sosialt arbeidsmiljø
- Utfordrende oppgaver innenfor et spennende fagområde
- Gode pensjonsordninger
- Lønn etter avtale
- Fast stilling
Ansettelse skjer på de vilkår og med de plikter som fremgår av utlysning, og de til enhver tid gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. For denne stillingen kreves det politiattest, etter Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, funksjonshemming eller etnisk bakgrunn. For alle stillinger i kommunen legges det ved ansettelse stor vekt på personlige egenskaper slik som engasjement, selvstendighet, fleksibilitet og evne til samarbeid.
Vi ønsker at alle benytter elektronisk søknadsskjema til stillinger i Lyngdal kommune.
Søknadskjema, med veiledning, finner du på www.lyngdal.kommune.no
Søknadsfrist: 05.06.2025
Ble du nysgjerrig og ønsker mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med enhetsleder institusjon og hjemmetjenester Anne Sanden Kvinen, tlf: 977 43 000.
Velkommen som søker!
Fylke: Agder
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 05.06.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Institusjon avdeling 2 – Lyngdal helsehus
Kontaktpersoner:
Anne Sanden Kvinen
tlf: +47 97743000
mob: +47 97743000
Hjemmeside:
Adresse:
Bergesletta 2 4580 LYNGDAL
Lyngdal kommune Institusjon og hjemmetjenester
Lyngdal kommune er en sørlandskommune med en geografisk nærhet til både Stavanger og Kristiansand. Kommunen med sine ca. 10 800 innbyggere strekker seg fra Korshamn lengst sør i Lyngdal til Sveindal nord i Grindheim. Næringslivet er preget av utvikling innen handel og turisme. Samtidig er det stor sysselsetting innen treindustri, jordbruk og skogbruk. Slagordene fornye, forbedre, forenkle og forene er fire verdiord som bærer i seg kjernen til hvordan kommunen skal bygges videre. Innbyggerne og de ansatte skal ha med seg verdiordene i arbeidet sitt. Kommunen har bortimot tusen ansatte med høy kompetanse som har stort fokus på oppfinnsomhet og innovasjon. I vår arbeidsgiverpolitikk har vi fokus på tillit og inkludering, og tilstreber å gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor alle til å søke våre stillinger.
Sotra vidaregåande skule – Handballtrenar (Søknadsfrist 04.06.2025)
Handballtrenar
Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og studiespesialisering. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca. 150 vaksne elevar på ulike program.
Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre.
Vi søkjer etter ein hanballtrenar til å trene ein toppidrettsgruppe.
Søknadsfrist: 04.06.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Straume,
Stillingstittel: Handballtrenar
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 1
Webcruiter-ID: 4971443532
Startdato: 18.08.2025
Arbeidsoppgåver
- Trene elevane i Toppidrett Handball
- Planlegging av undervisning i samarbeide med faglærar, jamfør læreplan
- Tett oppfølging av einskilde elevar
- Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega, og skuleleiing
- Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt
- Treningstider: Tysdagar og torsdagar 8:15 – 9:30. Onsdagar: Kvar tredje onsdag 8:15 til 11:00. Treninga foregår på Sotra Arena
Kvalifikasjonar
- Trenerkompetanse i handball
- Ønskjer å utvikle utøvere både teknisk, fysisk og mentalt
- Samarbeidsvillig og liker å jobbe i team
- Gode relasjonelle og pedagogiske eigenskaper
- Viser stort engasjement i ditt fagområde
- Kommunisere godt på norsk, munnleg og skriftleg
Personlege eigenskapar
- Ønskjer ein engasjert handballtrenar som har eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er
ein god rollemodell for ungdom - Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling
- Du er fleksibel og ser moglegheiter
- Du har gode samarbeidsevner
- Du har nye idear, høg motivasjon og handlekraft
- Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt
- Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elevar og andre samarbeidspartar
Vi tilbyr
- Løn etter kvalifikasjonar.
- Gode forsikrings- og pensjonsordningar
- Inkluderande og godt arbeidsmiljø.
- Gode moglegheiter til eigen læring og utvikling.
- Ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass.
- Trimgrupper for tilsette.
Andre opplysningar
Treningstider: Tysdagar og torsdagar 8:15 – 9:30. Onsdagar: Kvar tredje onsdag 8:15 til 11:00. Treninga foregår på Sotra Arena.
Den som tilsetjast må legge fram politiattest. Stillinga som trener er timelønna.
Branndalsmyra 61, 5353 Straume, Norge
Kontaktinformasjon
Jaspreet Kaur Gloppen
avdelingsleiar
Telefon:41292347
Erik Henneli
Assisterande rektor
Telefon:95826077
Olav Lee
rektor
Telefon:93034370
Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.
Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.
Vindafjord kommune – Bjoa barnehage – Pedagogisk leiar (søknadsfrist 01.06.2025)
Pedagogisk leiar
Pedagogisk leiar i 100 % vikariat til Bjoa barnehage. Frå 01.08.2025 til og med 31.12.2025. Moglegheit for forlenging. Barnehagen har ein avdeling og har plass til 30 barn. Barnehagen ligg naturskjønt til med skog, sjø og fjell i nærområdet. Der er gapahauk og lavo i kort gåavstand.
Kva får du jobba med hos oss?
- Dagleg leiarmedansvar og overordna administrativt og pedagogisk ansvar for si avdeling
- Ha medansvar for å observere barna og å skape gode leike og utviklingsmoglegheiter for dei
- Ha medansvar for eit godt foreldresamarbeid
- Ansvar for å gjennomføre og synleggjere pedagogisk utvikling på si avdeling saman med dei tilsette
- Være ein del av barnehagen sitt leiarteam
- Sjå barnehagen som heilskap og ha omsorg for alle barn
- Vere ein god rollemodell for dei andre tilsette i avdelinga og i barnehagen
- Utføre arbeid delegert av styrar
Me kan tilby:
- Ein jobb med meining og faglege utfordringar som vil gi deg meistring.
- Arbeid med engasjerte kollegaer som ønsker at du skal trivast og lykkast.
- Støtte og opplæring for å hjelpa deg å komma godt i gong i den nye rolla di.
- Kjekke tilsettgoder som blant anna gratis parkering og rabatt på treningssenter.
- Ein av Norges sikraste pensjonsordningar: offentleg tenestepensjon.
- Forsikringsordningar som gruppelivsforsikring, yrkesskadeforsikring og tenestereiseforsikring.
- Lønn etter gjeldande tariff og avtaleverk.
Kvalifikasjonar:
- Utdanna barnehagelærar
- Anna relevant utdanning
- Erfaring frå arbeid i barnehage
- Du må beherska godt norsk, både skriftleg og munnleg. Skriftsspråket i kommunen er nynorsk.
Personlege eigenskapar:
- Me søker ein positiv, engasjert, fleksibel og initiativrik person som er villig og positiv til å arbeide opp mot fleire aldersgrupper.
- Me søker ein strukturert og tydeleg person som kan jobba sjølvstendig og i team.
- Må lika å vera i samtale med barn og kunna bruka språket aktivt saman med barna.
Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.
Andre opplysningar:
- Det er eit krav om godkjent politiattest for den som tilsettes i stillinga.
- Det er eit krav om at ein fyller ut egenerklæringsskjema for tuberkulinstatus, før tiltredelse.
Slik søker du:
Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.
Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.
Fylke: Rogaland
Jobbtype: Vikariat
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.06.2025
Tiltreding: 15.08.2025
Arbeidsstad: Bjoa barnehage
Kontaktpersonar:
Vågen oppvekstsenter/Bjoa barnehage: Harald Helberg
mob: +47 98673058
Vågen oppvekstsenter/Bjoa barnehage: Sofie Haugland
mob: +47 93400190
Heimeside:
Adresse:
Rådhusplassen 1 5580 Ølen
Vindafjord kommune
Vindafjord kommune ligg sentralt på Indre Haugalandet og grensar til Tysvær, Etne, Sveio, Suldal og Sauda. Med sine ni bygder og over 9000 innbyggjarar, er kommunen ein levande og mangfaldig stad. Kommunesenteret Ølen ligg om lag fem mil frå Haugesund.
Vindafjord er ein stor landbrukskommune med eit dynamisk og variert næringsliv. Kommunen har høge ambisjonar om å vera eit naturleg sentrum for Indre Haugalandet. Med si strategiske plassering og ei lang kystlinje mot både Sunnhordlands- og Ryfylkebassenget, byr Vindafjord på mange moglegheiter for friluftsliv. Frå turstiar i skog og fjell til aktivitetar langs kysten – her finn ein noko for alle.
Som innbyggar i Vindafjord kommune får du fleire fordelar som gjer kvardagen litt enklare. Til dømes kan du få sletta inntil 25.000 kroner av studielånet ditt kvart år, heilt fram til lånet er nedbetalt. Me tilbyr òg rimelege barnehageplassar, sånn at både småbarnsfamiliar og nyetablerte kan trivast og kjenna seg trygge her hos oss.
Senja kommune – Gryllefjord skole søker lærer med rekrutteringstilskudd og ansiennitetsgaranti (søknadsfrist 04.06.2025)
Gryllefjord skole søker lærer med rekrutteringstilskudd og ansiennitetsgaranti
Gryllefjord skole – om stillingen
Fra 1. august vil det bli 2 faste 100% lærerstillinger ledig, på småtrinn og ungdomstrinn. Senja kommune tilbyr et rekrutteringstilskudd på 100.000 kroner utover årslønn. Dette mot en bindingstid på 2 år tilknyttet Gryllefjord skole jfr. HTA kap. 1 §14-3
Gryllefjord skole er en fådelt 1. – 10. skole med 10 ansatte og ca. 35 av verdens greieste elever. Vi tilbyr en spennende jobb med høyt trykk på utviklingsarbeid, men samtidig er det en rolig og trygg arbeidsplass med godt arbeidsmiljø.
Gryllefjord skole ligger i en liten bygd på yttersiden av Senja. Elevene kommer fra bygda og nabobygda Torsken. Det tar ca 10 minutter å kjøre mellom bygdene. Næringsliv består av lakseoppdrett, lakseslakteri, produksjon av laksefilet, fiskemottak, butikk, restaurant, pub og turisme. Det er kommunale arbeidsplasser innen skole, barnehage, sykehjem, hjemmetjenen og bedrift for tilrettelagte arbeidsplasser. Det er treningssenter i begge bygdene og fine turløyper. Det er tradisjon for et rikt kulturliv med konserter, festivaler og kunstutstillinger.
Er du interessert i å være med å skape et godt læringsmiljø så ser vi fram til din søknad. Vi er behjelpelig med å skaffe bolig.
Arbeidsoppgaver
- Undervisning og klasseledelse
- Planlegge og gjennomføre undervisning i klasse og mindre grupper
- Følge opp og bidra til elevenes faglige og sosiale utvikling
- Bidra til et godt og trygt læringsmiljø
- Bidra til et godt skole-hjemsamarbeid
- Ta aktiv del i skolens profesjonelle læringsfelleskap og utviklingsarbeid
- Veiledning
Kvalifikasjonskrav
Krav til pedagogisk utdanning for tilsetting og undervisning følger av Opplæringsloven kapittel 17.
Vi søker lærere som har godkjent tilsettingskompetanse og undervisningskompetanse for grunnskolen og som gjerne kan undervise i flere fag i grunnskolen. Søkere må ha gode ferdigheter i norsk både muntlig og skriftlig. Kvalifikasjoner fra utlandet må være godkjent av Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse/NOKUT.
Personlige egenskaper
Senja kommunes verdier er Raus, Fremoverlent og Bærekraftige. Vi søker ansatte som etterlever disse verdiene.
For stillingen søker vi en ansatt som er:
- Tydelig, omsorgsfull og stabil klasseleder
- God på samarbeid, relasjonsbygging og kommunikasjon med elever, foresatte og kollegaer
- Har evne til å motivere elevene og er en som ønsker å gjøre en forskjell
- Positivt elevsyn med vekt på inkludering
- Bidrar til et trygt, godt og inkluderende læringsmiljø hvor elevene trives og tar vare på hverandre
- Fleksibel og omgjengelig og jobber godt selvstendig og i team
- God fagkompetanse, og digitale ferdigheter som brukes aktivt i undervisningen
Personlig egnethet vil bli vektlagt ved tilsetting.
Vi tilbyr
- En kommune som har barn og unge som satsingsområde
- En trivelig arbeidsplass med flotte, hyggelige og engasjerte kollegaer med stor faglig kompetanse.
- Varierte, spennende og utviklende oppgaver i et godt arbeidsmiljø
- Lønn etter gjeldende tariff/kvalifikasjoner
- Senja kommune tilbyr et rekrutteringstilskudd på 100.000 kroner utover årslønn. Dette mot en bindingstid på 2 år tilknyttet Gryllefjord skole jfr. HTA kap. 1 §14-3
- Kontaktlærertillegg lønnet minimum 11.000 kr høyere enn sentralt tillegg, det vi si fra kr. 23.000 til kr. 31.000 avhengig av antall elever man har kontaktlæreransvar for
- Arbeidstidsordning etter sentralt avtaleverk
- Veiledning til nyutdannede lærere
- Gode pensjonsordninger i SPK og forsikringsordninger i KLP
- Satsing på kompetanse og kvalitet
- Muligheter for videreutdanning
- Geografiske områder i sterk vekst
- En region med utallige muligheter for friluftsliv og ulike fritidsaktiviteter
- Ansiennitetsgaranti på 10 år for søkere som innfrir de faglige og pedagogiske kompetansekravene for fast stilling som undervisningspersonell.
For stillingen gjelder
- Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju
- Kopi av vitnemål og attester fremlegges ved intervju
- Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder kreves ved tilsetting
- Søkere må oppgi minst to referanser, helst fra siste arbeidsforhold
- I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søker har anmodet om søknad unntatt offentlighet
Fylke: Troms
Søknadsfrist: 04.06.2025
Tiltredelse: 01.08.2025
Arbeidssted: Gryllefjord skole
Kontaktpersoner:
Wibeke Eidissen
tlf: 97960774
Hjemmeside:
Adresse:
Skolebakken 24 9380 Gryllefjord
Senja kommune Gryllefjord Skole
Gryllefjord skole har elever fra 1.-10.trinn. Det er også skolefritidsordning (SFO) i tilknytning til skolen.
Rostadheimen Bofellesskap – Vi søker Avdelingsleder i 100% stilling 06.06.2025)
Vi søker Avdelingsleder i 100% stilling
- Stiftelsen Rostadheimen Bofelles- Skap
- Garnesvegen 166, 5264 Garnes, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Rostadheimen Bofellesskap er en privat stiftelse som driftes sosialterapeutisk. Dette innebærer at individet står i fokus og vi har økologi som ideal. Vi består av et bofelleskap som tilbyr heldøgn omsorgstilbud til 8 mennesker med utviklingshemming, fordelt på to hus.
Stillingstittel: Avdelingsleder
Oppstart: Etter avtale
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1
Søk på jobben
Søk senest fredag 6. juni
Send søknad til: [email protected]
Kvalifikasjoner
-
Autorisasjon som sykepleier eller vernepleier
-
Lederegenskaper
-
Faglig dyktighet
-
Gode kommunikasjons — og samarbeidsevner
-
Turnuskompetanse
-
Ha god kunnskap om personaladministrasjon
-
Gode datakunnskaper i forhold til dokumentering
-
Personlig egnethet
Avdelingsleder ved Rostadheimen Bofellesskap vil jobbe tett med Daglig Leder. Det er en fordel med erfaring fra lignende arbeid. Vi oppfordrer menn til å søke. Avdelingsleder ved Rostadheimen Bofellesskap vil arbeide i team, men må også kunne ta gode avgjørelser alene. Vi trenger deg som kan bidra til at beboere våre får omsorg, pleie og behandling fra kyndige og omsorgsfulle medarbeidere.
I samarbeid med den øvrige ledelsen og ansatte skal avdelingsleder bidra til at stiftelsen driver i samsvar med Rostadheimens Bofellesskaps formål og verdier, stiftelsens målsetning og gjeldende lovgivning.
Avdelingsleders oppgave ved Rostadheimen Bofellesskap er svært varierte. I tillegg til rent faglige oppgaver er følgende oppgaver viktig:
-
Personalansvar
-
Organisere det daglige arbeidet i bofellesskapet i samarbeid med Daglig leder
-
Lede og organisere pleie og behandling av beboere
-
Følge opp sikkerhetstiltak
-
Bidra til å skape et godt arbeids- og samarbeidsmiljø
-
Delta i møter med samarbeidspartnere
-
Bidra aktivt i utvikling av virksomheten
-
Være disponibel for andre oppgaver etter anvisning fra Daglig Leder
En variert og innholdsrik hverdag. Vi har gratis parkering. Vi har mange gode og motiverte medarbeidere med faglig og sosialt fokus. Hos oss jobber det sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere, sosialterapeuter og assistenter. Det er 40 faste ansatte som jobber ved bofellesskapet. Du får faglig påfyll innenfor de økonomiske rammene som til enhver tid er gjeldende. Rostadheimen Bofellesskap samarbeider faglig med Stiftelsen Helgeseter. Vi tilbyr et kulturliv og et miljø der menneskers potensiale og verdi står i sentrum. Gode forsikrings- og pensjonsordninger i KLP. Virksomheten er tilknyttet arbeidsgiverorganisasjonen VIRKE.
Kontaktperson for stillingen
Rostadheimen Bofellesskap er en privat stiftelse som arbeider utfra et menneskebilde inspirert av Rudolf Steiners pedagogikk og sosialterapi. Stiftelsen tilbyr bo- og aktivitetstilbud til mennesker med utviklingshemming og har driftsavtale med Bergen Kommune. Vi er også medlem av Norsk og Nordisk sosialterapeutisk forbund.
Driftsansvaret dekker to hus med til sammen 8 beboere og dagtilbud med verksted og et lite hagebruk. Virksomheten holder til i naturskjønne omgivelser på Garnes, med ca 100 m strandlinje, kai og naust. Fra Bergen sentrum tar det ca 25 min med tog og buss.
Arbeidssted vil være på Garnes. Vi ser etter deg som er verdiorientert, glad i kulturliv og som har tro på menneskers utviklingspotensialet. Du vil arbeide tett i samarbeid med en øvrig medarbeidergruppe og få anledning til å være en del av et pulserende og spennende miljø, der sosial innovasjon har vært en rød trå gjennom virksomhetens 60- årige historie.
Rostadheimen bofellesskap – Sykepleier / Vernepleier (søknadsfrist 11.06.2025)
Sykepleier/Vernepleier ved Rostadheimen Bofellesskap
- Stiftelsen Rostadheimen Bofelles- Skap
- Garnesvegen 166, 5264 Garnes, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Rostadheimen Bofellesskap er en privat stiftelse som driftes sosialterapeutisk. Dette innebærer at individet står i fokus. Bofelleskapet ligger vakkert til ved fjorden på Garnes. Vi består av et bofelleskap som tilbyr heldøgn omsorgstilbud til 8 mennesker med utviklingshemming fordelt på to hus.
Stillingstittel: Sykepleier
Oppstart: Etter avtale
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Turnus, dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1
Søk på jobben
Søk senest onsdag 11. juni
Send søknad til: [email protected]
Søker må ha norsk autorisasjon som sykepleier eller vernepleier. Det er en fordel med erfaring fra liknende arbeid. Vi oppfordrer menn til å søke.
Ansatte på Rostadheimen Bofellesskap arbeider i team, men må også kunne ta avgjørelser alene.
Vi ser etter deg som:
-
Er faglig dyktig
-
Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
-
Gode norsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig
-
Er fleksibel og har god arbeidskapasitet
-
Har førerkort klasse B
-
Personlig egnethet vil bli vektlagt
-
Bedrive målrettet miljøarbeid i tråd med verdigrunnlaget og stimulere til aktivitet som fremmer beboerens helse, trivsel og utvikling
-
Primærkontaktansvar for beboere
-
Observasjon/kartlegging av beboernes funksjonsnivå og behov
-
Utarbeide mål og tiltak, samt evaluere og rapportere
-
Skriftliggjøring og oppdatering av faglige prosedyrer, samt opplæring og veiledning i bruk av disse
-
Legemiddelhåndtering
-
Samarbeide, veilede og opplæring av personalet i bolig
En variert og innholdsrik hverdag. Vi tilbyr langvaktsturnus. Vi har gratis parkering. Vi har mange gode og motiverte medarbeidere med faglig og sosialt fokus. Hos oss jobber det sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere, sosialterapeuter og assistenter. Det er 40 faste ansatte som jobber ved bofellesskapet. Du får faglig påfyll innenfor de økonomiske rammene som til enhver tid er gjeldende. Rostadheimen Bofellesskap samarbeider faglig med Stiftelsen Helgeseter. Vi tilbyr et kulturliv og et miljø der menneskers potensiale og verdi står i sentrum. Gode forsikrings- og pensjonsordninger i KLP. Virksomheten er tilknyttet arbeidsgiverorganisasjonen VIRKE.
Om bedriften
Rostadheimen Bofellesskap er en privat stiftelse som arbeider utfra et menneskebilde inspirert av Rudolf Steiners pedagogikk og sosialterapi. Stiftelsen tilbyr bo- og aktivitetstilbud til mennesker med utviklingshemming og har driftsavtale med Bergen Kommune. Vi er også medlem av Norsk og Nordisk sosialterapeutisk forbund.
Driftsansvaret dekker to hus med til sammen 8 beboere og dagtilbud med verksted og et lite hagebruk. Virksomheten holder til i naturskjønne omgivelser på Garnes, med ca 100 m strandlinje, kai og naust. Fra Bergen sentrum tar det ca 25 min med tog og buss.
Arbeidssted vil være på Garnes. Vi ser etter deg som er verdiorientert, glad i kulturliv og som har tro på menneskers utviklingspotensialet. Du vil arbeide tett i samarbeid med en øvrig medarbeidergruppe og få anledning til å være en del av et pulserende og spennende miljø, der sosial innovasjon har vært en rød trå gjennom virksomhetens 60- årige historie.
Rostadheimen bofellesskap – Ferievikarer – Helsefagarbeider (søknadsfrist 11.06.2025)
Ferievikarer søkes til Rostadheimen Bofellesskap
- Stiftelsen Rostadheimen Bofelles- Skap
- Garnesvegen 166, 5264 Garnes, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Rostadheimen Bofellesskap er en privat stiftelse som driftes sosialterapeutisk. Bofelleskapet ligger vakkert til ved fjorden på Garnes. Vi kan tilby et godt og levende miljø. Vi består av et bofelleskap som tilbyr heldøgn omsorgstilbud til 8 mennesker med utviklingshemming fordelt på to hus.
Stillingstittel: Helsefagarbeider
Oppstart: Etter avtale
Type ansettelse: Fast, heltid 100% og deltid 30-80%
Arbeidstid: Turnus, natt, kveld og dagtid, alle dager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 4
Søk på jobben
Søk senest onsdag 11. juni
Send søknad til: [email protected]
Kvalifikasjoner:
-
Erfaring fra arbeid med emnnesker med bistandsbehov er en fordel
-
Forståelse og kunnskap om Helse- og omsorgstjenesteloven kap 9
-
Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
-
Ønskelig med førerkort klasse B
-
Politiattest må fremlegges ved ansettelse. For alle stillingen er det et krav om at utenlandsk utdanning må være NOKUT godkjent
Personlige egenskaper:
-
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
-
Evne til å arbeide selvstendig og i team
-
Løsnings orientert tilnærming til arbeidets utfordringer
-
Ansvarsbevisst
-
Reflektert over egne verdier i møte med mennesker som har behov for din hjelp
-
Daglig omsorgs- og miljøarbeid i tråd med tjenestemottakers behov og ønske
-
Bistand og tilrettelegging av dagliglivets gjøremål, i henhold til dagsplaner
-
Tilrettelegging og bistå ved aktiviteter og fritidsaktiviteter
-
Utføre praktiske gjøremål og holde en grunnstruktur for hushold i bolig
-
Dokumentasjon i elektronisk journalsystem
En variert og innholdsrik hverdag. Vi har gratis parkering. Vi har mange gode og motiverte medarbeidere med faglig og sosialt fokus. Hos oss jobber det sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere, sosialterapeuter og assistenter. Det er 40 faste ansatte som jobber ved bofellesskapet. Du får faglig påfyll innenfor de økonomiske rammene som til enhver tid er gjeldende. Rostadheimen Bofellesskap samarbeider faglig med Stiftelsen Helgeseter. Vi tilbyr et kulturliv og et miljø der menneskers potensiale og verdi står i sentrum. Gode forsikrings- og pensjonsordninger i KLP. Virksomheten er tilknyttet arbeidsgiverorganisasjonen VIRKE.
Kontaktperson for stillingen
Rostadheimen Bofellesskap er en privat stiftelse som arbeider utfra et menneskebilde inspirert av Rudolf Steiners pedagogikk og sosialterapi. Stiftelsen tilbyr bo- og aktivitetstilbud til mennesker med utviklingshemming og har driftsavtale med Bergen Kommune. Vi er også medlem av Norsk og Nordisk sosialterapeutisk forbund.
Driftsansvaret dekker to hus med til sammen 8 beboere og dagtilbud med verksted og et lite hagebruk. Virksomheten holder til i naturskjønne omgivelser på Garnes, med ca 100 m strandlinje, kai og naust. Fra Bergen sentrum tar det ca 25 min med tog og buss.
Arbeidssted vil være på Garnes. Vi ser etter deg som er verdiorientert, glad i kulturliv og som har tro på menneskers utviklingspotensialet. Du vil arbeide tett i samarbeid med en øvrig medarbeidergruppe og få anledning til å være en del av et pulserende og spennende miljø, der sosial innovasjon har vært en rød trå gjennom virksomhetens 60- årige historie.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS