Overtannlege-Gudbrandsdalen, Innlandet fylkeskommune
Beskrivelse
Vil du lede og utvikle tannhelsetjenesten i hjertet av Gudbrandsdalen?
Vi søker en engasjert og faglig sterk overtannlege som vil være med å forme framtidens tannhelsetjeneste i Gudbrandsdalen – som omfatter klinikkene i Vinstra, Dovre, Skjåk, Lom, Vågå og Otta. Her får du en unik mulighet til å kombinere ledelse, faglig utvikling i naturskjønne omgivelser.
Om stillingen
Som overtannlege får du ansvar for både faglig og administrativ ledelse av distriktets tannklinikker. Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune er en virksomhet i utvikling. Det pågår for tiden en evaluering av organiseringen av tjenesten, og endringer kan bli besluttet. Dette kan innebære justering i ansvarsområder, arbeidsoppgaver eller struktur.
Vil du vite hvordan det er å jobbe i Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune, så har vi opprettet en egen nettside. Denne nettsiden kommer du inn på her: https://innlandetfylke.no/tjenester/tannhelse/jobb-i-tannhelsetjenesten/
Du vil blant annet:
• Lede og støtte dyktige tannhelsepersonell
• Sikre kvalitet og utvikling i tjenestetilbudet
• Samarbeide med andre helsetjenester og aktører i fylket
• Bidra til strategisk utvikling av tannhelsetjenesten
Vi ser etter deg som har:
• Norsk autorisasjon som tannlege
• Solid klinisk erfaring, gjerne fra den offentlige tannhelsetjenesten
• Ledererfaring og/eller utdannelse innen ledelse er en fordel
• God kjennskap til relevant lov- og regelverk innen offentlig tannhelsetjeneste
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Personlige egenskaper vi verdsetter:
• Strukturert og målrettet med god evne til selvledelse
• Endringsvillig og utviklingsorientert
• Trygg og tydelig leder
• Motiverende og inkluderende
• God vurderingsevne og beslutningsdyktighet
Vi tilbyr:
• En meningsfull lederrolle i en viktig samfunnstjeneste
• Et sterkt fagmiljø og gode kolleger
• Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
• Konkurransedyktige betingelser og pensjonsordning i KLP
• Arbeidssted i vakre omgivelser med nærhet til natur og friluftsliv
Arbeidssted: Vinstra og Otta
Intervjuer vil bli avholdt i uke 34 for aktuelle kandidater
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Fylkeskommunen er en virksomhet i utvikling og endring. Arbeidsoppgaver, ansvarsområder og organisering vil derfor kunne utvikle og endre seg i takt med organisasjonens behov.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Leder
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Tannhelse
Hjemmekontorstatus: Etter avtale
Søknadsfrist: 12.08.2025
Tiltredelse: Snarlig tiltredelse.
Arbeidssted: Vinstra og Otta
Kontaktpersoner:
Fylkestannlege Kristin Lunde
mob: 99 23 68 83
Hjemmeside:
Adresse:
Parkgata 64 2317 HAMAR
Innlandet fylkeskommune Tannhelse
Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har over 300 stillinger fordelt på 39 tannklinikker i 6 distrikter. Vårt personell behandler alle kategorier pasienter fra prioriterte grupper til betalende klientell. Tannhelsetjenesten i Innlandet fylkeskommune har prøvetid på 6 måneder for nyansatte i faste stillinger.
www.innlandetfylke.no/tannklinikker
Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a
Skjervøy sokn – Er du vår nye kantor / organist? (søknadsfrist 10.08.2025)
Er du vår nye kantor/organist?
- Skjervøy Sokn
- Strandveien 50H, 9180 Skjervøy, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Skjervøy kirkelige fellesråd lyser ut en fast 100 % stilling som kantor/organist i Skjervøy menighet
Stillingstittel: Kantor
Oppstart: 1. oktober 2025
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1
Søk på jobben
Søk senest søndag 10. august
Send søknad til: [email protected]
-
Holde et faglig godt nivå
-
Kunne arbeide både selvstendig og i samarbeid med kolleger
-
Bidra til et godt stabsfellesskap
-
Interesse og engasjement for menighetens aktiviteter
-
Personlig egnethet vil bli vektlagt
-
Inngå i gudstjenesteturnus, samt høytider
-
Gjennomføre gravferdssermonier
-
Vigsler
-
Trosopplæringsaktiviteter og diakonale tiltak
-
Kulturskolesamarbeid (utgjør ca 7 timer per uke)
-
Utvikle og delta i andre menighetsaktiviteter
-
Delta på ukentlig stabsmøter
-
Egentid/øving
-
Lønn etter kvalifikasjon og avtale innenfor KA`s regulativ
-
Hyggelig arbeidsmiljø
-
Moderne kirkeorgel
-
Pensjonsordning i KLP
-
Morderne kontorlokaler og fasiliteter
-
Muligheter for utfordringer og personlig utvikling
-
Fleksibel arbeidstid innenfor stillingens ramme
Skjervøy sokn består av et team bestående av kirkeverge, sekretær/trosopplærer, kirketjenere, kantor og sokneprest, tilsvarende totalt 4 årsverk. Teamet holder til i moderne og velutstyrte lokaler.
Soknet har to kirker: Skjervøy kirke og Arnøy kirke i Arnøyhamn. I tillegg samarbeider vi med Årviksand menighet og benytter deres bedehus til gudstjenester 3-4 ganger i året.
Skjervøy kirke fyller 300 år i 2028, og har et moderne orgel fra 2001. Samme år markerer Arnøy kirke sitt 50-årsjubileum.
Skjervøy kommune, med sine rundt 2750 innbyggere, ligger naturskjønt til i Nord-Troms. Kommunen byr på storslagen natur, varierte turmuligheter og et aktivt kulturliv. Her kan du få venner og bekjentskap for livet.
Sektor: Offentlig
Nettsted: https://skjervoymenighet.no
Nes kommune – Helsesykepleier, vikariat i skolehelse – tjenesten (søknadsfrist 18.08.2025)
Helsesykepleier, vikariat
Er du helsesykepleier og ser etter nye utfordringer? Skolehelsetjenesten i Nes har nå et ledig 80 % ettårsvikariat med mulighet for forlengelse.
Stillingen er knyttet til videregående skole og helsestasjon for ungdom (HFU), og passer for deg som ønsker å jobbe forebyggende, helsefremmende og systematisk med barn og unges helse og utvikling. Snarlig tiltredelse er ønskelig.
Om enheten
Stillingen er knyttet til kommunalområdet Oppvekst og utdanning, og tilhører Familiens Hus i Nes kommune.
Familiens Hus samler en rekke forebyggende tjenester under samme tak: svangerskaps- og barselomsorg, helsestasjon, åpen barnehage, Home-Start familiekontakten, skolehelsetjeneste, helsestasjon for ungdom (HFU), psykisk helse- og familietjeneste samt barneverntjeneste. Vi holder til i trivelige og sentralt beliggende lokaler midt i Årnes, kun tre minutters gange fra jernbanestasjonen.
Skolehelsetjenesten i Nes dekker 10 barneskoler, 4 ungdomsskoler, 2 videregående skoler og HFU.
Tjenesten er en spennende og utviklingsorientert arbeidsplass med en sammensveiset og flerfaglig kollegagruppe bestående av helsesykepleiere, sykepleiere med relevant videreutdanning, lege, psykolog og pedagog. Vi er organisert i team, med vekt på tverrfaglig samarbeid og tidlig innsats.
Fagutvikling og tjenesteforbedring står sentralt i vårt arbeid. Vi er i gang med å implementere TIBIR på barneskolenivå og KORT på ungdomsskole og VGS. I tillegg arbeider vi aktivt med videreutvikling av HFU.
Vår kultur preges av verdiene nærhet, engasjement og synlighet.
Vi søker nå en ny kollega som ønsker å bli en del av vårt engasjerte fellesskap. Dersom du kjenner deg igjen i beskrivelsen av vår hverdag og våre verdier, vil vi gjerne høre fra deg!
Arbeidsoppgaver
- Helsefremmende og forebyggende arbeid i skolehelsetjenesten i tråd med gjeldende retningslinjer og lovverk
- Koordinere tverrfaglig samarbeid
- Bidra til å utvikle en skolehelsetjeneste og HFU for framtiden
- Bidra inn i pågående prosjekter og utviklingsarbeid
Kvalifikasjoner
- Godkjent helsesykepleierutdanning
- Helsesykepleierstudenter i avsluttende studieår kan vurderes til midlertidig stilling med mulighet for omgjøring til fast, ved fullført og bestått utdannelse
- Sykepleiere med relevant erfaring/videreutdanning kan vurderes
- Fordel med erfaring fra lignende arbeid
- God digital forståelse
- Personlig egnethet vil bli tungt vektlagt
- Gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
- Førerkort klasse B
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Nysgjerrig og nytenkende
- Fleksibel og løsningsorientert
- Evne til å arbeide målrettet både selvstendig og i team
- Positiv innstilling til tverrfaglig arbeid og helhetlig utvikling av kommunale tjenester for barn og unge
- Bidra til et godt arbeidsmiljø
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø med gode og faglig sterke kollegaer
- Et godt tverrfaglig samarbeid
- Fokus på faglig utvikling og tverrfaglige prosjekter
- Månedlig fag og avdelingsmøte
- Ukentlig team tid
- Kollegaveiledning
- Lønn etter gjeldende tariff + 30.000 i rekrutteringstilskudd for helsesykepleierutdannede
- Fleksibel arbeidstid
- Nærledelse
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Den som tilsettes må før tiltredelse levere gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Praktisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.
Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Referansenummer: 2025/2571
Fylke: Akershus
Jobbtype: Vikariat
Heltid/Deltid: Deltid
Sektor: Oppvekst og utdanning
Søknadsfrist: 18.08.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Kontaktpersoner:
Eliane Magalie Døderlein-Walstad
Stilling: Avdelingsleder
mob: +47 45653295
Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/skole-og-oppvekst/
Adresse:
Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune Skolehelsetjenesten
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Ørland kommune – Ernæringskokk, Fast (Søknadsfrist 18.08.2025)
Ernæringskokk
Ørland kommune søker etter kokk i 50 prosent stilling på institusjonskjøkken som er lokalisert på Bjugn helsesenter. Stillingen er ledig fra 01.09.2025. Kjøkkenet drifter egen kantine.
Institusjonskjøkken i Ørland kommune søker etter deg.
Vi søker etter deg som tilbyr høy kvalitet på mat og måltider gjennom å vise at mat er hjertet i helsetjenestene knyttet til våre institusjonskjøkken. Ditt engasjement for et næringsrikt hyggelig måltid gjennom god lukt og aktivitet fra kjøkkenet gir god helse og hverdagslig livsglede.
Som kokk/assistent vil du være en sentral del av arbeidslaget på kjøkkenet. Samt vise vei for arbeidsglede i et tverrfaglig samarbeid på tvers av fagområdene i tjenesten med forsikring om høy kvalitet på matomsorgen. Ditt bidrag for kontinuerlig forbedring og utvikling av tjenestene er vesentlig for driften.
Ser du muligheter, løsninger og bryr deg om dine kolleger i et etablert, dyktig, stolt og service innstilt kjøkkenlag, er det deg vi ser etter.
Sykehjemmene i Ørland kommune er Livsgledesykehjem og vi er i en arbeidsprosess om helsehus der institusjonskjøkken er en viktig del av den fremtidige driften.
Velkommen med din søknad!
Søknadsfrist: 18.08.2025
Arbeidsgiver: Ørland kommune
Sted: BJUGN
Stillingstittel: KOKK
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4991248666
Arbeidsoppgaver
- Produksjon av varm og kald mat
- Produksjon av spesialkost og dietter
- Lagerlogistikk
- Renhold
- HACCP
Kvalifikasjoner
Vi søker deg som:
- Har fagbrev innen faget, fortrinnsvis fagbrev som institusjonskokk/ ernæringskokk
- Har relevant arbeidserfaring fra kjøkken
- Har gode norskferdigheter, både muntlig og skriftlig
- Er god på kundebehandling
- Har datakunnskaper
- Har kunnskap og erfaring med ernæring, spesialkoster og dietter
Personlige egenskaper
Vi søker deg som har egenskaper som:
- Godt humør
- Kan jobbe strukturert og prioritert i en krevende arbeidsdag
- Kan jobbe både selvstendig og er en god lagspiller
- Har evne til både motta og gi veiledning
- Er kreativ og liker å tilegne seg ny kunnskap
- Tilpasningsdyktig og raskt må kunne sette seg inn i nye områder, løse oppgaver og utfordringer
- Kjennskap til bærekraftig kjøkkendrift
- Personlig egnethet vil vektlegges
Vi tilbyr
- Et godt og positivt arbeidsmiljø
- Mulighet for fagutvikling eller videreutdanning
- Lønn i henhold til tariff, samt lokal lønnspolitikk
- Gode pensjon- og forsikringsordninger
- IA-avtale
Alf Nebbs gate 1, 7160 BJUGN, Norge
Kontaktinformasjon
Anne Grethe Mandal
Avdelingsleder kjøkken Bjugn sykehjem
Telefon:907 19 020
Ann-Karin Stormo Sjøli
Enhetsleder sykehjem og heldøgns omsorg
Telefon:958 77 040
Ørland kommune – kystens midtpunkt!
Ørland kommune finner du på Fosen i Trøndelag. Kommunen har omlag 10 450 innbyggere. Administrasjonssentrum finner du i tettstedet Bjugn. Kystbyen Brekstad er regionalt sentrum for handel og samferdsel.
Fra Ørland kommune er det en times reisetid med hurtigbåt til Trondheim. Vi har også flere daglige flyavganger mellom Ørland lufthavn og Oslo lufthavn Gardermoen.
Ørland kommune har fokus på bolyst for alle. Vi satser på gode oppvekstvilkår og gode helse- og omsorgstjenester. Kommunen kan by på et svært rikt kultur- og idrettstilbud. Naturen i Ørland spenner fra ramsalt sjø og hav, via et rikt og historisk kulturlandskap til skog og fjell. Sjømerket Torra i Ørland markerer midtpunktet av norskekysten.
Verdigrunnlaget vårt uttrykker den organisasjonskulturen og de prinsipper vi legger til grunn når vi samhandler internt og hvordan vi ønsker at brukere, innbyggere og samarbeidspartnere skal oppleve møtet med oss fra Ørland kommune. Våre verdier er bærekraftig og tillitsskapende.
Velkommen til Ørland – mulighetens kommune!
Ørland kommune – Sykepleiere Livsglede – sykehjem (Søknadsfrist 18.08.2025)
Sykepleiere Livsgledesykehjem
Ørland kommune har ledig stillinger for Sykepleiere på Bjugn Livsgledesykehjem for langtidsavdelinger
Vi søker deg som ser etter en spennende sykepleierjobb i ett tverrfaglig engasjert fagmiljø som er stadig under utvikling med fokus på personsentrert omsorg. Du vil være en viktig lagspiller i egen avdeling og i et tverrfaglig samarbeid med andre yrkesgrupper og tjenester. Vi har startet et arbeid for å organisere sykepleierressursene i et dedikert sykepleierteam. Vi har nylig etablert et natt-team som dekker både sykehjem og hjemmetjenester.
Livsgledesykehjemmet på Bjugn helsesenter består av 4 langtidsavdelinger. Det er til sammen 60 plasser med avdelingsvis fordeling med tre somatiske langtidsavdelinger og en skjermet avdeling for 16 pasienter med demens sykdom. Bjugn helsesenter har en velfungerende aktivitetsstue for hjemmeboende og sykehjemspasienter.
Langtidsavdelingene består av tverrfaglige lag med sykehjemslege, helsefagarbeidere, sykepleiere, vernepleiere, pleiemedhjelpere og noen avdelinger har postverter. Renholdere og kjøkken personalet er en aktiv betydningsfull arbeidsgruppe som bidrar i pasientens personsentrert omsorg. Vi samarbeider med ulike faggrupper som fysioterapeuter, ergoterapeuter, kokk og ernæringsfysiolog.
Begge sykehjemmene har flotte sansehager som brukes aktivt i samvær med både Livsgledebarnehager, pårørende og andre besøkende. Vi har produksjonskjøkken med tilhørende kantine. Vi har et Livsglede samarbeid med frivillige, kulturskole, lokale skoler, lokale lag og organisasjoner, interne og eksterne samarbeidspartnere som for eksempel musikere. Vi legger til rette for å følge årstidene blant annet med tradisjonsrik mat og aktiviteter. Utover dette samarbeider vi naturlig med hjemmetjenesten og vi bruker kommunens KEKK (Klinisk etisk komité) i systematisk etikk arbeid.
Arbeidstidsordningen er fleksibel der du gir tilbakemelding på ditt behov i forhold til jobb, fritid og familie. Det er mulighet for å jobbe lange vakter på 12,5t som gir deg mulighet for lengre friperioder. Lengden på nattevaktene er mellom 9,9t og 10,5t. Vi jobber med en arbeidstidsordning som bidra til økt faglig trygghet, økt fellesskapstenking i en spennende og allsidig arbeidshverdag.
Vi søker etter sykepleiere i 100% fast stilling der det vurderes en kombinasjon av å jobbe dag, aften og natt.
Velkommen med din søknad
Søknadsfrist: 18.08.2025
Arbeidsgiver: Ørland kommune
Sted: BJUGN
Stillingstittel: Sykepleier
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4991305754
Arbeidsoppgaver
- Helhetlig omsorg og behandling av pasienter etter krav til etiske og faglig kvalitet
- Bidra aktivt til å tilrettelegge for personsentrert omsorg
- Ansvar for å kartlegge og vurdere pasientens behov, sette mål og iverksette tiltak og dokumenter
- Veiledning og undervisning av kollegaer og andre
- Bidra til god kommunikasjon og samarbeid på tvers av faggrupper
- Pårørendesamarbeid
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som Sykepleier
- Studenter med planlagt autorisasjon sommeren 2025
- Videreutdanning i demensomsorg, geriatri eller psykiatri er ønskelig
- Gode datakunnskaper
- Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
- Fordel med førerkort
Personlige egenskaper
Vi søker deg som er:
- faglig engasjert, faglig oppdatert og som aktivt deler kunnskap
- fleksibel og løsningsorientert
- endringsvillig og kreati
- selvstendig, strukturert og målrettet
- raus og er inkluderende i arbeidet med pasienter, pårørende og kolleger
- bidrar til et godt arbeidsmiljø gjennom å bygge tillit og fremstår med gode positive holdninger
Personlig egenskaper vil blir vektlagt
Vi tilbyr
- Et utviklende og faglig arbeidsmiljø
- IA-Avtale
- Lønn- og pensjonsrettigheter i henhold til lov- og avtaleverk, samt lokal lønnspolitikk
- Oppstart etter nærmere avtale med enhetsleder
Alf Nebbs gate 1, 7160 BJUGN, Norge
Kontaktinformasjon
Ann-Karin Stormo Sjøli
Enhetsleder sykehjem og heldøgns omsorg
Telefon:958 77 040
Ørland kommune – kystens midtpunkt!
Ørland kommune finner du på Fosen i Trøndelag. Kommunen har omlag 10 450 innbyggere. Administrasjonssentrum finner du i tettstedet Bjugn. Kystbyen Brekstad er regionalt sentrum for handel og samferdsel.
Fra Ørland kommune er det en times reisetid med hurtigbåt til Trondheim. Vi har også flere daglige flyavganger mellom Ørland lufthavn og Oslo lufthavn Gardermoen.
Ørland kommune har fokus på bolyst for alle. Vi satser på gode oppvekstvilkår og gode helse- og omsorgstjenester. Kommunen kan by på et svært rikt kultur- og idrettstilbud. Naturen i Ørland spenner fra ramsalt sjø og hav, via et rikt og historisk kulturlandskap til skog og fjell. Sjømerket Torra i Ørland markerer midtpunktet av norskekysten.
Verdigrunnlaget vårt uttrykker den organisasjonskulturen og de prinsipper vi legger til grunn når vi samhandler internt og hvordan vi ønsker at brukere, innbyggere og samarbeidspartnere skal oppleve møtet med oss fra Ørland kommune. Våre verdier er bærekraftig og tillitsskapende.
Velkommen til Ørland – mulighetens kommune!
Tynset kommune – Barnevernkonsulent, 100% fast og 100% vikariat (søknadsfrist 25.08.2025)
Barnevernkonsulent
Kort om stillingen:
Tynset kommune, barneverntjenesten har ledig 100% fast stilling og 100 % vikariat i omsorgsteamet 01.01.2025-30.06.2026.
Om tjenesteområdet:
Barnevernstjenesten i Nord-Østerdal er et interkommunalt samarbeid mellom Alvdal, Folldal, Rendalen, Tolga og Tynset kommuner hvor Tynset kommune er vertskommune. Tjenesten har kontorer i rådhuset på Tynset.
Arbeidsoppgaver:
– Saksbehandling etter lov om barnevern
– Arbeid med barn, familier og fosterfamilier
– Følge opp barn og ungdom i fosterhjem, på institusjon og i ettervern, og oppfølging og veiledning av deres foreldre og fosterforeldre
– Tverrfaglig samarbeid og forebyggende arbeid
– Delta i akuttberedskap i kommunalt barnevern (barnevernsvaktordning)
– Stillingen kan medføre arbeid utover ordinær arbeidstid og noe reising må påregnes
Krav til stillingen:
– Bachelorgrad; barnevernspedagog/sosionom. Andre med relevant 3-årig høgskole-utdanning vil også kunne bli vurdert
– God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne
– Erfaring fra kommunalt barnevern er ønskelig
– Det er ønskelig med relevant videreutdanning
– Gode IT-kunnskaper vektlegges. Vårt fagsystem er pr. d.d. Familia, og det er ønskelig med kjennskap til dette systemet
Personlige egenskaper:
– Må ha evne og vilje til å skape gode relasjoner og stå i krevende prosesser
– Være opptatt av tverrfaglig samarbeid og kontakt med ulike instanser
– Være strukturert og utviklingsorientert
– Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
– Evne til å arbeide selvstendig, men også i team
– Stor arbeidskapasitet og fleksibilitet
– Personlig egnethet vil bli vektlagt
Særskilte krav til stillingen:
– Førerkort klasse B
– Ved tilsetting kreves politiattest, ikke datert eldre enn 3 måneder
Vi tilbyr:
– Et humørfylt, hyggelig og faglig sterkt miljø
– Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
– Intern veiledning
– Gode pensjons- og forsikringsvilkår
– Fleksitidsordning
Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerligste, må dette begrunnes. Opplylsninger om søkeren kan bli offenliggjort, selv om søker har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer.
NB! Søkere må aldri oppgi BankID-informasjon i søknadsprosessen! Dersom du blir spurt om dette, er det et svindelforsøk.
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 25.08.2025
Tiltredelse: 01.09.2025
Arbeidssted: Tynset
Kontaktpersoner:
Bente Pallin, virksomhetsleder barneverntjenesten
mob: +47 930 07 432
Terese Langtjernet Kregnes
tlf: +47 975 06 256
mob: +47 975 06 256
Hjemmeside:
Adresse:
Torvgata 1 2500 Tynset
Tynset kommune
Velkommen til fjellbyen Tynset. Tynset kommune er en by og et regionsenter i vekst. Kommunen preges av gode oppvekstsvilkår, et rikt kulturliv, et omfattende idrettstilbud, et ekspanderende næringsliv og gode jobbmuligheter. Kommunen har god barnehagedekning og bra boligtilgang. Kommunen jobber etter verdiene trygghet, inkludering, puls og optimisme og er et godt sted å bo for alle.
Lørenskog kirkelige fellesråd – Menighetspedagog / menighetsarbeider (søknadsfrist 17.08.2025)
Menighetspedagog/menighetsarbeider.
- Lørenskog Kirkelige Fellesråd
- Løkenåsveien 35, 1473 Lørenskog, Lørenskog, Hybridkontor
Om jobben
Vi søker etter en eller to dyktige kollegaer til å jobbe innenfor kirkelig undervisning og læring. Begrenset oppad til 100% stilling. Vi ser etter deg som er engasjert, kreativ, strukturert og trygg i møte med barn og unge, som ønsker å bruke sin kunnskap på en god måte i Skårer menighet.
Stillingstittel: Menighetspedagog
Oppstart: Etter avtale
Type ansettelse: Fast, heltid 100% og deltid 50-99%
Arbeidstid: Turnus, dagtid og kveld, alle dager
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 2
Søk på jobben
Søk senest søndag 17. august
For begge stillingene:
-
Relevant utdanning fra universitet eller høgskole med teologi og pedagogikk 30 studiepoeng på hver. Gjelder for stillingen som menighetspedagog.
-
For menighetsarbeiderstillingen er det ønskelig at du tar relevant utdanning innen universitet eller høgskole parallelt med arbeidet som menighetsarbeider.
-
Erfaring fra kirkelig undervisning og læring (KUL) og barne- og ungdomsarbeid
-
Fordel med erfaring fra sang og musikk, eller annen musikalsk kompetanse/interesse
-
Erfaring med frivillig arbeid er en fordel
-
Personlig egnethet vil bli vektlagt
-
Medlemskap i Den norske kirke
-
Politiattest jfr. Trossamfunnslovens § 20
-
Evne til å formidle evangeliet til aktuelle aldersgrupper
-
God på å jobbe i team med stab og frivillige i menigheten
-
Evne til å lede, organisere og gjennomføre aktiviteter og tiltak
-
Selvstendig, ansvarsbevisst, kreativ og engasjerende
-
Trives med å arbeide med små og store barn og unge, og mennesker generelt
-
Evne til å motivere og inspirere
-
Administrativt og organisatorisk selvstendig
-
Gode pedagogiske evner
De to stillingene kan fordeles på følgende måte, men det er åpent for å søke hele stillingen om du ønsker å jobbe med aldersgruppen 0-18 år:
Stilling 1: 0-12 år
Arbeidsoppgaver:
-
Hovedansvar for trosopplæringstiltak og menighetens trosopplæringsplan for målgruppen 0-12 år
-
Ansvar for babysang, barnesang og barnekor
-
Planlegge arrangementer og aktiviteter for barn
-
Administrativt arbeid og sosiale medier
-
Samarbeid om menighetens arrangementer med stab
-
Planlegging og deltakelse i gudstjenester, kvelds- og helgearrangement tilknyttet trosopplæringstiltak i samarbeid med andre i stab
Stilling 2: 10-18 år
Arbeidsoppgaver:
-
Medansvarlig for trosopplæringstiltak og menighetens trosopplæringsplan for målgruppe 10-18 år
-
Ansvar for <<Etter skoletid>> (klubb for 10-12-åringer hver uke)
-
Medansvarlig for ungdomsklubben, og deltakelse i det kontinuerlige ungdomsarbeidet
-
Medansvarlig for lederkurs
-
Planlegge arrangementer og aktiviteter for ungdom
-
Planlegging og deltakelse i gudstjenester, kvelds- og helgearrangement tilknyttet trosopplæringstiltak i samarbeid med andre i stab
-
Bidra inn i konfirmantarbeidet
-
Være med på konfirmantleir og andre store samlinger med konfirmantene
Vi ønsker å få til et godt samspill mellom breddetiltak i kirkelig undervisning og læring (KUL), og det øvrige barne- og ungdomsarbeidet. KUL legger rammer for tiltakene, samtidig som vi ønsker å legge til rette for at man får brukt sine egenskaper, faglige kompetanse og erfaringer i stillingene. De som ansettes vil få mulighet til å forme stillingens innhold utover eksisterende trosopplæringsplan.
Oppgaver kan fordeles ut fra personlig egnethet. Stillingsstørrelse kan diskuteres.
-
Engasjerte og faglig dyktige kollegaer
-
Fleksibel arbeidstid
-
Tillegg for kvelds- og helgearbeid
-
Lønn og øvrige vilkår i samsvar med tariffavtale for KA
-
Gode forsikrings- og pensjonsordninger, medlemskap i KLP
Lørenskog kirkelige fellesråd omfatter Skårer og Fjellhamar sogn. Sammen jobber vi for å utvikle levende menighetsfellesskap med plass for tro, engasjement og mangfold. Fellesrådet støtter menighetenes arbeid og sørger for drift, samarbeid og gode rammer for kirkelivet lokalt.
Sektor: Offentlig
Facebook: https://www.facebook.com/skarer.menighet/
Sel kommune – Lege ved Nord – Gudbrandsdal lokalmedisinske senter (NGLMS), 100% fast (04.08.2025)
Lege ved Nord-Gudbrandsdal lokalmedisinske senter (NGLMS), 100% fast stilling
- Lokalmedisinsk Senter (lms) Sykehjemsavdeling
- 2670 Otta, Hjemmekontor ikke mulig
Om jobben
Stillingstittel: Lege
Oppstart: Etter avtale
Type ansettelse: Fast, heltid 100%
Arbeidstid: Dagtid, ukedager
Arbeidsspråk: Norsk eller skandinavisk
Antall stillinger: 1
Søk på jobben
Søk senest mandag 4. august
Nord-Gudbrandsdal lokalmedisinske senter (NGLMS) søker overlege/tilsynslege i 100 % fast stilling. St.id. 862
Region Nord-Gudbrandsdalen består av kommunene Skjåk, Lom, Vågå, Sel, Dovre og Lesja. NGLMS er geografisk plassert ved regionsenteret på Otta i Sel kommune. Kommunene i Nord- Gudbrandsdalen er hyttekommuner, og alle ligger vakkert til med nærhet til tre nasjonalparker som er Rondane-, Dovre- og Jotunheimen.
NGLMS har flere interkommunale tjenester som legevakt, alarmmottak/responssenter, intermediæravdeling korttidsavdeling, KAD plasser og jordmortjeneste. I tillegg driver Sykehuset Innlandet spesialisthelsetjenester/poliklinikker.
Den medisinske dagenheten driver spesialisthelsetjener som dialyse, koordinering og administrering av medikamentell kreftbehandling, infusjoner og andre polikliniske konsultasjoner.
NGLMS samarbeider tett med Sykehuset Innlandet knyttet til utviklingsarbeid. Otta legekontor er også lokalisert i bygget, og er en del av samarbeidet.
Det er ledig 100 % fast stilling som overlege ved NGLMS fra september 2025.
Stillingen skal ivareta fire funksjoner:
1 Medisinsk faglig rådgiver ved Legevakten i Nord-Gudbrandsdal
2 Medisinsk faglig rådgiver for senterets sengeavdeling
3 Tilsynslege ved sengeavdelingen sammen med lege fra Otta legekontor
4 Medisinsk faglig rådgiver i den videre utviklingen av det lokalmedisinske senter
Arbeidsgiver er åpen for at stillingen kan deles opp i mindre stillingsstørrelser, slik at det er mulig å søke på deler av stillingen. Stillingen kan også kombineres med vakter ved legevakten.
Vi søker fortrinnsvis lege som er spesialist i allmennmedisin eller annen relevant spesialitet, og gjerne med klinisk kompetanse til å ivareta utfordrende medisinske oppgaver, og som har interesse for helsetjenesteutvikling i regional sammenheng. Personlig egnethet og samarbeidsevne vektlegges. Avlønning fastsettes etter vurdering av søkerens samlede kompetanse. Arbeidsvilkår for øvrig i henhold til gjeldende sentrale avtaler og regler, og i Sel kommune for øvrig.
Kontaktperson: Konstituert virksomhetsleder Svein Helge Synstnes
[email protected] , mob. 41568494
Sel kommune ligger sentralt i Gudbrandsdalen. Administrasjonssenteret og byen Otta er regionsenter i Nord-Gudbrandsdalen og et knutepunkt i Gudbrandsdalen. Sel er vertskommune for viktige statlige og regionale funksjoner. Kommunen står fremfor eller i gjennomføringsfasen for flere utbyggings- og utviklingsprosjekter knyttet til bl.a. skole, barnehage, videreutvikling av lokalmedisinsk senter, stedsutvikling i regionsenteret, hovedplan for vann og avløp, kommunal boligbygging, teknologiutvikling/digitalisering og effektivisering av arbeidsprosesser. Våre verdier er SEL: S amhandling — E ntusiasme — L ikeverd.
Sektor: Offentlig
Nettsted: https://www.sel.kommune.no
Facebook: https://facebook.com/selkommune
Nes kommune – Avdelingsleder helsestasjons – tjenesten (søknadsfrist 15.08.2025)
Avdelingsleder helsestasjonstjenesten
VIL DU LEDE AVDELINGEN VÅR I HELSESTASJONSTJENESTEN?
Vi er en fin gjeng med jordmødre, helsesykepleiere og lege som er ansvarsbevisste, selvstendige og engasjerte i helsefremmende og forebyggende arbeid for innbyggerne i Nes kommune. Vi deltar aktivt i utvikling av nye og spennende prosjekter mot målgruppen vår.
Vi trenger DEG som vår nye leder fordi du er positiv, tydelig, støttende og engasjert. Vi legger stor vekt på nytenkning og utviklingsrettet arbeid og ønsker deg som vil jobbe ut fra et helhetlig perspektiv.
Virksomheten Familiens Hus tilbyr tjenester til gravide, barn og unge og deres familier innen tjenesteområdene svangerskap og barsel, helsestasjonstjenesten, åpen barnehage, skolehelsetjenesten, helsestasjon for ungdom ( HFU) barneverntjenesten, psykisk helse og familietjenesten, homestart-Nes og andre forebyggende tiltak. Vi har flotte lokaler i Årnes sentrum og 2 minutter å gå til tog-og bussstasjonen.
Helsestasjonstjenesten er forankret som egen avdeling i Familiens Hus. Avdelingsleder deltar i virksomhetens lederteam.
Nes kommune er opptatt av å være i front av utviklingen av et helhetlig og kvalitativt godt tjenestetilbud for familier. Verdiene til Nes kommune er Nærhet, Engasjement og Synlighet.
Avdelingsleder for helsestasjonstjenesten skal arbeide i tråd med statlige føringer og Mestringstrategien for Nes kommune.
Ansvarsoppgaver
- Ansvar for svangerskap/ barselomsorgen og helsestasjonen 0-5 år
- Videreutvikle svangerskap/barselomsorgen og helsestasjonen i tråd med statlige og kommunale planer
- Delegert økonomi- og personaloppfølging
- Videreutvikle internkontrollen i tjenesten
- Bidra til en god samhandlingskultur som sikrer helhetlige tjenester
- Bidra i virksomhetens tverrfaglige lederteam
- Stillingen er tillagt noe utøvende oppgaver
Kvalifikasjoner
- Offentlig godkjent sykepleier med videreutdanning som helsesykepleier eller jordmor.
- Ønskelig med lederutdanning og erfaring med ledelse
- Erfaring fra arbeid med barn, unge og familier
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjons- og samhandlingsferdigheter
- Innovasjons- og utviklingsorientert
- Empatisk,ansvarbevist og tydelig
- Er målbevisst og beslutningsdyktig
- Evne til å skape en kollektiv kultur – VI -følelse
Vi tilbyr
- En spennende lederstilling i et tverrfaglig lederteam
- Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
- Lønn etter avtale
- Gode forsikrings- og pensjonsordninge
- Gratis parkering
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Praktisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.
Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Referansenummer: 2025/2547
Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 15.08.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Familiens hus
Kontaktpersoner:
Anne- Lise [email protected]
Virksomhetsleder
tlf: 99579363
mob: 99579363
Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/skole-og-oppvekst/
Adresse:
Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune Helsestasjon
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Nes kommune – Miljøarbeider – tjenesten avd. 2: Fagansvarlig miljøterapeut (søknadsfrist 20.08.2025)
Fagansvarlig miljøterapeut
Er du ut etter en spennende og givende jobb som kan tilby breddekompetanse innen målrettet miljøarbeid til voksne med funksjonsutfordringer?
Da er Miljøarbeidertjenesten i Nes kommunen plassen for deg!
Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune, og er fordelt i 5 avdelinger med forskjellige fokusområder. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle alder og i alle livets faser.
Vi er opptatt av å styrke kompetanse innad, legge til rette for et utviklende fagmiljø og skape muligheter både for brukere og medarbeidere som sikrer gode tjenester også inn i framtida.
Vi er med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til brukere i deres hjem. I takt med utvikling i samfunnet øker kompleksiteten og behovene i hjemmene til innbyggerne våre. Det gir oss en unik mulighet til å tenke nytt.
Avdeling 2 ved Miljøarbeidertjenesten har ledig stilling som fagansvarlig miljøterapeut i 100% fast stilling. Fagansvarlig miljøterapeut jobber 50 % med fagadministrative oppgaver og 50 % i miljøet med arbeid dag/kveld og arbeid hver 4. helg.
I avdeling 2 gir vi tjenester til voksne med funksjonsnedsettelse. Vi gir tjenester til 8 personer med forskjelige behov.
Vi er en avdeling som er godt og blanda. Vi har brukere som har bistand i eget hjem med 1:1 eller 2:1 bemanning. Men vi har også et bofelleskap hvor det bor 4 brukere med behov for tilrettelegging, veiledning og dagtilbud. Brukerne vi gir tjenester til, gir oss utfordringer som gjør at dagene blir innholdsrike. Vi er mangfoldig gjeng med ulike utdanninger og mye ulik erfaring. Felles for alle er at alle har en verdi for våre brukere i det daglige. Vi har fokus på opprettholdelse av ADL ferdigheter, men vi legger også til rette for nye ferdigheter.
Vi jobber mye med problemstillinger knytta til utfordrende atferd, med et fokus på å redusere forekomst gjennom en bevissthet rundt balanse mellom aktivitet og hvile. Vi har et godt, sosialt og aktivt miljø hvor både brukere og personale trives. Vi handler og lager mat sammen brukerne, går eller kjører på turer og drar på cafe i helgene. Brukerne inkluderes i aktivitetene og oppfordres til å delta. Personalet legger merke til og støtter opp om individuelle behov og særegenheter hvor alle får lov å være seg selv. Vi har et raust arbeidsmiljø med god takhøyde, engasjement med brukerfokus som finner løsninger i utfordrende situasjoner.
Vi er en avdeling i utviklig som til høsten 2025 skal flytte i et nytt bofelleskap og få inn to nye brukere.
Derfor ser vi etter deg som er faglig interessert, har et engasjement for mestring og som vil være med å spre arbeidsglede.
Så hva venter du på – søk og bli med på utviklingen og nyskapning med oss.
Arbeidsoppgaver
- Yte tjenester i henhold til enkeltvedtak etter helse- og omsorgstjenesteloven
- Målrettet miljøarbeid rettet mot brukerne, avlastning og pårørendestøtte
- Sikre faglig forsvarlighet i tjenesten
- Tilrettlegge for bruker og pårørendes mestring, ressursmobilisering og utvikling
- Tilrettelegge og bistå i daglige gjøremål/aktiviteter
- Medisinhåndtering, medisinansvar
- Opplæring og veiledning av medarbeidere – bistå i ressursgruppene, ansvar og internundervisning
- Kartlegging/vurdering/utarbeide tiltaksplaner
- Samarbeide med foreldre/pårørende og andre aktuelle instanser, være IP-koordinator
- Faglig oppdatering/utvikling/delta aktivt inn i kommunikasjon, visjon og framdriftsplaner for brukerne
Kvalifikasjoner
- Norsk autorisasjon som vernepleier /sykepleier
- God kompetanse innen målrettet miljøarbeid med personer med funksjonsnedsettelser
- Ønskelig med erfaring fra arbeid med barn og unge, utfordrende atferd, ASK (alternativ og supplerende kommunikasjon) og veiledning
- Godt IKT ferdigheter og evne til å anvende ulike fagsystemer
- Kunnskap og erfaring knyttet til relevant lovverk
- God kommunikasjonsevne, skriftlig og muntlig
- Søker må ha god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne (norsk på nivå C)
- Førekort kl. B
For å kunne tiltre i stillingen må det leveres gyldig politiattest ikke eldre enn tre måneder, jf. helse og omsorgstjenesteloven.
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner samt relasjonskompetanse
- Være fleksibel, tilpasningsdyktig og å kunne omstille deg i arbeidsverdagen
- Opptatt av kvalitet i tjenesten og positiv til forbedringsarbeid
- Evne til å kunne lede, inspirere og delegere oppgaver
- Kunne foreta gode faglige og etiske vurderinger, være bidragsyter til holdningsarbeid
- Ha god gjennomføringsevne og beslutningskompetanse
- Engasjement for fagutvikling
- Mestre en hektisk arbeidshverdag
- Positiv bidragsyter til ett godt arbeidsmiljø
- Kreativ og løsningsorientert
Personlig egnethet vektlegges.
Vi tilbyr
- Et spennende fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
- Spennende og varierende arbeidsoppgaver
- Organisert opplæring og oppfølging
- Lønn i henhold til tariff
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Det er 6 mnd. prøvetid i faste stillinger. I midlertidige stillinger er prøvetid halvparten av ansettelsesperioden, maksimalt 6 mnd.
Praktisk informasjon om søkerprosessen
Du søker på stillingen via rekrutteringsportalen vår. Her finner du viktig informasjon om hvordan du søker på stilling hos oss.
Vi vurderer søknaden din på bakgrunn av den informasjonen du har sendt oss når søknadsfristen har passert. Det er derfor viktig at du i søknaden din viser hvordan kompetansen din fyller de kvalifikasjonskrav som er beskrevet i annonsen.
Vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale/bekreftet kopier av attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.
Minst to referanser skal oppgis.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.
Velkommen som søker!
Referansenummer: 2025/2544
Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Skift / turnus / arbeidstidsordning
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 20.08.2025
Tiltredelse: 01.10.2025
Arbeidssted: Årnes
Kontaktpersoner:
Abida Pajic
mob: +47 45974133
Hjemmeside:
www.nes.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-velferd/
Adresse:
Rådhusgata 2 2150 Årnes
Nes kommune Miljøarbeidertjenesten avd. 2
Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har straks 25.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud. I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS