Rådgiver / seniorrådgiver ved kriminalomsorgens kompetansesenter – psykologi og psykologirelaterte emner (søknadsfrist 05.05.2022)

Vil du jobbe i en etat med et viktig samfunnsoppdrag?

Rådgiver/seniorrådgiver ved kriminalomsorgens kompetansesenter – psykologi og psykologirelaterte emner

 

Om stillingen

Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS har ledig stilling som rådgiver/ seniorrådgiver i Kompetansesenteret. Kompetansesenteret skal fremme kriminalomsorgens samfunnsoppdrag ved å utvikle og formidle kompetanse av høy kvalitet som bidrar til kunnskapsbasert praksis. Avdelingens opplæringstilbud består av etterutdanning, fag- og erfaringssamlinger, nasjonale konferanser som tilbys alle stillingsgrupper i etaten og våre samarbeidspartnere. Vi har også ansvar for å initiere, koordinere og gjennomføre oppdragsbasert utviklingsarbeid, utredninger og evalueringer som gjenspeiler etatens særskilte utfordringer innen flere fagfelt.

Som vår nye kollega vil du, sammen med andre engasjerte og dyktige medarbeidere, få ansvar for å utvikle og gjennomføre vårt kompetansetilbud og ha ansvar for ulike utviklingsoppgaver, utredninger, evalueringer mv. Evne til innovasjon og bruk av digitaliserte løsninger vil være sentralt i både undervisnings- og utviklingsoppgaver. Vi har behov for en kollega med kompetanse innenfor psykologi eller psykologirelaterte emner. Du vil få hovedansvar for å styrke kompetanseutvikling når det gjelder psykiske lidelser generelt og utvikle og gjennomføre undervisning, innen psykisk helse, isolasjon og isolasjonsskader, motivasjons- og endringsarbeid og andre relevante tema.

Kompetansesenterets leveranser krever samarbeid med øvrige avdelinger ved KRUS samt lokalt, regional og sentralt nivå i kriminalomsorgen og eksterne samarbeidspartnere. Som ansatt i kompetansesenteret kan du også bli bedt om å bidra i undervisning på høgskolekandidat- og bachelorstudiet i straffegjennomføring.

Arbeidsoppgaver

  • utvikling, planlegging og gjennomføring av vårt undervisningstilbud
  • fagansvar for aktuelle områder, herunder p.t. oppfølging av mål og tiltak i fagstrategi for personer
  • som er dømt for seksuallovbrudd i kriminalomsorgen samt utvikling av kompetansetilbud knyttet til tematikken vold i nære relasjoner
  • utrednings-, utviklings- og evalueringsoppgaver
  • ledelse av prosjekt- og arbeidsgrupper
  • andre arbeidsoppgaver må påregnes

Utdanning og erfaring

  • For rådgiverstilling kreves relevant høyskole- eller universitetsutdanning på minimum bachelornivå, fortrinnsvis innen psykologi eller psykologirelaterte emner og minst 3 års relevant erfaring. Lang, relevant erfaring kan unntaksvis kompensere for manglende formell utdanning.
  • For seniorrådgiverstilling kreves relevant høyskole- eller universitetsutdanning på masternivå, fortrinnsvis innen psykologi eller psykologirelaterte emner og minst 5 års relevant erfaring.
  • Bachelorgrad og lang relevant erfaring kan unntaksvis erstatte kravet om utdanning på masternivå.
  • Særlig relevant og spesifikk erfaring/spisskompetanse innen et fagområde kan unntaksvis oppveie kravet til utdanning.

Det vil i tillegg legges vekt på:

  • personlig egnethet
  • gode skriftlige og muntlig kommunikasjonsferdigheter som er nødvendig for undervisning
  • digitale ferdigheter, gjerne erfaring med utvikling og/eller gjennomføring av nettbasert undervisning
  • relevant erfaring fra kriminalomsorgen, psykisk helsearbeid, rusbehandling, barnevern eller tilsvarende erfaring med evaluering/utredningskompetanse

Personlige egenskaper

  • er selvstendig, initiativrik og har god gjennomføringsevne
  • evne til å samarbeide på tvers av fag og avdelinger
  • jobber systematisk, effektivt og nøyaktig

Vi tilbyr

  • et utviklende og hyggelig arbeidsmiljø og kolleger med høy faglig kompetanse
  • meningsfulle oppgaver i en etat med et viktig samfunnsoppdrag
  • et spennende fagfelt med tverrfaglig nettverk
  • fleksibel arbeidstid og gode velferdsordninger
  • gode pensjons- forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse.
  • kantineordning, gode treningsmuligheter og parkering.
  • Stilling som rådgiver kode 1434 lønnes fra kr 574 700,- til kr 677 600,-. Stilling som seniorrådgiver kode 1364 lønnes fra kr 604 700,- til kr 776 900,-. Avlønning er avhengig av kvalifikasjoner og ansiennitet. Det blir trukket 2 % innskudd til Statens Pensjonskasse. For spesielt godt kvalifiserte kan høyere lønn vurderes.

Generell informasjon

Kriminalomsorgen mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss medarbeidere med ulik kompetanse, livserfaring og perspektiv for å kunne bidra til en enda bedre oppgaveløsning.

Vi jobber for å realisere regjeringens inkluderingsdugnad om at 5 % av nyansettelser i staten skal være personer med nedsatt funksjonsevne eller hull i CV-en.

Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju.

Kjenner du deg igjen i en av disse kategoriene, kan du krysse av i jobbsøkerportalen vår. Du kan lese mer om kravene for å bli vurdert som søker i disse gruppene her.

Ansattes holdninger og verdier skal være i tråd med kriminalomsorgens verdisyn. Våre verdier er: Åpenhet, trygghet og nytenkning.

Vi gjør oppmerksom på at det må ikke være noe å utsette på vandelen til den som ansettes. Dette må dokumenteres med en uttømmende politiattest forut for ansettelse.

Vi gjør også oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å være unntatt søkerlisten. Søker vil i så fall bli varslet om dette og gitt anledning til å trekke søknaden.

Den som ansettes må rette seg etter organisasjonsmessige eller andre endringer som blir bestemt om arbeidsområdet.

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til avdelingsleder Hege Lauritzen tlf 98465818, e-post: hege.lauritzen @krus.no.

Søknad og CV sendes elektronisk via linken «Søk stillingen» på denne siden. Fullstendige opplysninger om relevant utdanning og arbeidserfaring må fylles inn i det elektroniske skjemaet. Vitnemål og attester må følge søknaden. Vi ber om at du henter vitnemål fra Vitnemålsportalen direkte i Jobbnorge når du søker stillingen.

For spørsmål om elektronisk utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på 75 54 22 20.

Om kriminalomsorgen

Kriminalomsorgens samfunnsoppdrag er å gjennomføre varetektsfengsling og straffereaksjoner på en måte som er betryggende for samfunnet og som motvirker straffbare handlinger. Målet vårt er at den domfelte etter soning skal velge å leve et kriminalitetsfritt liv. Vår visjon er «Straff som endrer» og våre verdier er: trygghet, åpenhet og nytenking som er førende for vår atferd og som organisasjon. Les mer om vår virksomhetsstrategi her. Kriminalomsorgen består av Kriminalomsorgsdirektoratet (KDI), Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS og fem regioner med cirka 60 lokale fengsler og friomsorgskontor.

Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS er utdannings- og kompetansesenter for kriminalomsorgen i Norge. Vår hovedoppgave er å bidra til en kriminalomsorg av høy kvalitet ved å utvikle og formidle kompetanse. KRUS utdanner fengsels- og verksbetjenter, driver forsknings- og utviklingsarbeid og tilbyr etter – og videreutdanning for kriminalomsorgens ansatte. KRUS har ca 65 ansatte og holder til i Lillestrøm. Les mer om vår virksomhet på nettsiden: www.krus.no.

Fengselsbetjentutdanningen (Høgskolekandidat i straffegjennomføring) er et lønnet heltidsstudium som kvalifiserer for ansettelse som fengselsbetjent i Kriminalomsorgen. Studentene har status som aspiranter i studietiden, og de studerer to semestre på KRUS og to semestre i en opplæringsenhet i praksisfeltet. Etter studiet følger et pliktår. Videre tilbyr KRUS et påbyggingsstudium som fører frem til graden Bachelor i straffegjennomføring. Vi gir også tilbud om enkeltemner innen temaene radikalisering og voldelig islamisme, systematisk endringsarbeid og forebygging, psykiske syke, isolasjon og veiledning. Vi har ca. 350 aspiranter, ca. 30 studenter på bachelorpåbygg og ca. 100 studenter på bachelor enkeltemner. Vi har et utstrakt forsknings- og utviklingsarbeid og arbeider målrettet for utvikling av nye studietilbud. KRUS har også en omfattende kurs- og konferansevirksomhet. Vi har et mål om institusjonsakkreditering som høyskole.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 5. mai 2022

Arbeidsgiver Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS

Kommune Lillestrøm

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Lillestrøm

 

Del stillingen

Selskap

Kriminalomsorgens høgskole og utdanningssenter KRUS

Lenke til firma

https://www.krus.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lillestrøm

Søknadsfrist

Mai 5, 2022

Forskerstilling i prosjektetet «Avvergeplikt i møte med partnervold» (søknadsfrist 19.04.2022)

 

Forskerstilling i prosjektet «Avvergeplikt i møte med partnervold»

 

Om stillinga

Ved Høgskulen i Volda, Avdeling for samfunnsfag og historie, er det ledig en forskerstilling ved forskningsprosjektet «Avvergeplikt i møte med partnervold». Prosjektet er finansiert av Forskningsrådet, og er et samarbeid mellom Høgskulen i Volda, Høgskolen i Molde, Politihøgskolen og Oslo universitetssykehus. Den som blir tilsatt blir en del av en tverrfaglig forskergruppe som består av fem stipendiater, to professorstipendiater og en gruppe erfarne nasjonale og internasjonale forskere.

Forskningsprosjektet

Mandatory Reporting of Intimate Partner Violence (MANREPORT_IPV) er et tverrfaglig forskningsprosjekt om profesjonsutøveres avvergeplikt i møte med partnervold. Partnervold er et folkehelseproblem, og alle i Norge har ansvar for å søke å avverge alvorlig partnervold når de får kunnskap om den. Formålet med MANREPORT_IPV er å bidra med forskningsbasert kunnskap om avvergeplikt i møte med partnervold. Du finner mer informasjon om forskningsprosjektet her. Prosjektet består av tre arbeidspakker.

1. Systematisk tekstanalyse av juridiske dokumenter for å klargjøre gjeldende rett.

2. Intervjuer med brukere og profesjonsutøvere om deres erfaringer, holdninger og kunnskap om avvergeplikt i møte med partnervold.

3. Spørreundersøkelser til brukere og profesjonsutøvere om forståelse av og erfaringer med avvergeplikt i møte med partnervold.

Kvalifikasjonar

Søkere må ha norsk doktorgrad på aktuelt fagområde, eller tilsvarende utenlandsk doktorgrad godkjent som likeverdig med norsk doktorgrad eller kompetanse på tilsvarende nivå dokumentert ved vitenskapelig arbeid av samme omfang og kvalitet. Søkere som har innlevert doktorgradsavhandling til bedømmelse, kan også søke. Dersom du har utdanning fra utlandet, er det viktig at du legger ved godkjennelse fra NOKUT. Karakter på masteroppgaven, og masterstudiet, bør normalt være B eller bedre. Vi ønsker søkere med høy faglig kompetanse, god kunnskap om forskningsmetoder og en relevant profil. Søkere bør ha gode kunnskaper i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.

Vi tilbyr

Et spennende arbeidsmiljø med muligheter til faglig og personlig utvikling og gode pensjonsordninger. Lønn etter avtale.

Forskerstillingen er en midlertidig stilling fram til prosjektets slutt 31.7. 2026. På fulltid er stillingen tre år. Forskningstiden kan fordeles etter avtale fram til prosjektet er ferdig. Dette innebærer en gjennomsnittlig stillingsprosent på 70 % for prosjektperioden under ett. Vårt primære ønske er at søker kan tiltre i stillingen fra 1. mai 2022.

Generell informasjon

Ved Høgskulen i Volda er vi opptatt av mangfald. Medarbeidarar med ulik livserfaring vil gjere oss i stand til å finne gode løysingar på oppgåvene våre. Vi oppmodar difor alle til å søke stillinga utan omsyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn. Du er også velkommen til å søke sjølv om du ikkje kan vise til ei samanhengande yrkeskarriere. Lokala er universelt utforma, og vi legg tilhøva til rette for personar med nedsett funksjonsevne.

Dersom du har nedsett funksjonsevne, innvandrarbakgrunn eller hol i CV, kan du bli positivt særbehandla om du kryssar av for dette når du søker stillinga. Vi vil invitere minst éin kvalifisert søkar i kvar av desse gruppene til intervju. For å bli positivt særbehandla på denne måten, må du oppfylle visse krav. Les meir om dette på arbeidsgiverportalen.

Tilsetjing skjer på dei vilkåra som følgjer av lov om offentlege tenestemenn, regulativ, reglement og instruksar som til ei kvar tid gjeld for stillinga, mellom anna lovfesta innskot i Statens pensjonskasse.

Aktuelle kandidatar vert innkalla til intervju. Søkarar som vert kalla inn til intervju, må ta med originalar av vitnemål og attestar for å dokumentere dei elektronisk innsende vedlegga.

Om søknaden

Alle som søker stillinga må søke digitalt gjennom rekrutteringsportalen Jobbnorge. Du må laste opp relevante vitnemål og attestar. Vi gjer merksam på at søknaden blir vurdert ut frå informasjon som ligg føre ved utløp av søknadsfristen.

Det er viktig at du viser korleis din kompetanse fyller kriteria for stillinga.

Offentleg søkarliste blir utarbeidd etter at søknadsfristen er ute. Dersom du ønsker å reservere deg frå oppføring på offentleg søkarliste, må dette grunngjevast i Jobbnorge. Du vil bli varsla om reservasjon ikkje blir tatt til følge.

Følgjande dokument/filer skal leggjast ved den elektroniske søknaden:

– Vitnemål og attester

– CV

– Motivasjonsskriv (se under)

– Maksimalt fem fagfellevurderte arbeider

– Vitnemål og attestar, samla i ei fil

Som forsker knyttet til et stort forskningsprosjekt, vil du få samarbeide med en gruppe stipendiater og erfarne forskere. Du skal utføre et selvstendig arbeid som forsker, samtidig som alle forskerne i gruppen har en forpliktelse til måloppnåelse i det overordnede forskningsprosjektet. Det er viktig at de ulike delprosjektene passer godt inn i prosjektet som helhet.

Vi ber derfor alle søkerne om

– å lage et motivasjonsskriv (maks 1000 ord inkl. mellomrom) hvor du skriver hvorfor du søker forskerstillingen. Vi ber deg spesielt om å redegjøre for hvordan du forstår forskningsspørsmålene tilhørende arbeidspakke 2 i prosjektet «Avvergeplikt i møte med partnervold» og din motivasjon for å arbeide med dette temaet. Forskerstillingen tilhører arbeidspakke 2. Du finner en nærmere beskrivelse av arbeidspakkene vedlagt.

Om instituttet

Institutt for sosialfag er en del av Avdeling for samfunnsfag og historie. Institutt for sosialfag har ca.500 studenter. Instituttet tilbyr to bachelorutdanninger i sosialt arbeid: barnevernspedagog og sosionom, med mer enn 300 studenter fordelte på tre studieår. Instituttet tilbyr ellers mastergradutdanning i helse- og sosialfag, med ca. 100 studenter. I samarbeid med Høgskolen i Molde driver Høgskulen i Volda ph.d.-programmet ‘Profesjonsutøving – vilkår og utvikling’. Ved HVO er ph.d.-programmet lagt til Institutt for sosialfag.

Kontakt

Du kan få nærmere informasjon ved å kontakte prosjektleder, professor Kjartan Leer-Salvesen, tlf. 41 65 98 05 [email protected] og dekan Randi Bergem, tlf.: 70 07 5211 [email protected] og instituttleiar Knut Hunnes tlf.: 70 075179 [email protected].

Om avdelinga

Avdeling for samfunnsfag og historie har undervisningsansvar for ca. 1300 studenter, fordelt på tre institutter: Institutt for planlegging, administrasjon og skuleretta samfunnsfag (IPAS), Institutt for sosialfag (ISF) og Historisk institutt (HI).

Studiebygda Volda

Midt mellom fjord og fjell på spektakulære Sunnmøre finn du Høgskulen i Volda, med sine lange tradisjonar.

Les meir på www.hivolda.no

Om Høgskulen i Volda

Høgskulen i Volda er høgskulen for humaniora og samfunnsvitskap i Møre og Romsdal. Vi er ein spennande kompetanseorganisasjon i vekst med om lag 4500 studentar og 380 tilsette. Vi gjev undervisning i ei rekkje fagområde, yrkesretta utdanningar og etter- og vidareutdanningar i nært samarbeid med samfunns- og næringsliv. Høgskulen i Volda driv mykje forsking og utviklingsarbeid og satsar på forskaropplæring og kompetanseoppbygging for dei tilsette i samarbeid med universitet i inn- og utland.

 

Søk på stillinga her.

 

Søknadsfrist 19. april 2022

 

Arbeidsgivar Høgskulen i Volda

Kommune Volda

Omfang Deltid

Varigheit Engasjement

Arbeidsstad Volda

 

Del stillingen

Selskap

Høgskulen i Volda

Lenke til firma

https://www.hivolda.no/

Kontaktinfo

  • Kjartan Leer-Salvesen
  • Tittel: Prosjektleder, professor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 41 65 98 05

Lokasjon

  • Volda

Søknadsfrist

April 19, 2022

Avdelingsleder Vormsund ungdomsskole (Søknadsfrist: 25.04.2022)

 

Avdelingsleder

 

Vormsund ungdomsskole, Nes kommune

Har du lyst på skolelederjobb i Nes? Da er dette jobben for deg! Du vil være en del av skolens lederteam sammen med rektor, pedagogisk utviklingsleder og spesial- og sosialpedagogisk leder.

Søknadsfrist: 25.04.2022
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Vormsund
Stillingstittel: Avdelingsleder
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent:100
Webcruiter-ID: 4502404684

Arbeidsoppgaver

Bidra aktivt i skolens utviklingsarbeid som en del av skolens ledergruppe.
Ansvarlig for ett trinn. Herunder ligger oppfølging av det pedagogiske arbeidet på trinnet, administrativ tilrettelegging, møteledelse og elevoppfølging.
Personalansvar for de ansatte på trinnet.

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning på universitets-/høyskolenivå og godkjent undervisningskompetanse. Gjerne lederutdanning
Relevant ledererfaring og erfaring fra pedagogisk utviklingsarbeid og endringsledelse er ønskelig
Søkere som ikke har skolelederutdanning, må påregne å gjennomføre dette
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt
Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder. Ihht. opplæringsloven § 10-9

Personlige egenskaper

Gode kommunikasjonsferdigheter muntlig og skriftlig
Evne til fleksibilitet og til selvstendig arbeid i en hektisk hverdag
Ansvarsbevisst, løsningsorientert og pålitelig
God relasjonskompetanse
Gode samarbeidsevner

Vi tilbyr

Varierte og spennende arbeidsoppgaver
Muligheter for faglig og personlig utvikling
Samarbeid med faglig dyktige kolleger
Lønn etter avtale
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis
Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Doktorbakken 6, 2160 Vormsund

 

Kontaktinformasjon

Knut Wilsgård, Rektor
63 91 28 42 / 918 44 664

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Knut Wilsgård
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 63 91 28 42 / 918 44 664

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

April 25, 2022

3 x 100% fast stilling som lærer ved Brønnøy kultur- og kompetansesenter avd. voksenopplæring (søknadsfrist 25.04.2022)

 

3 x 100% fast stilling som lærer ved Brønnøy kultur- og kompetansesenter avd. voksenopplæring

 

Om stillingen

Brønnøy kommune har vedtatt å ta imot ukrainske flyktninger, og det er derfor behov for å utvide staben på voksenopplæringen. Vi lyser med dette ut 3 faste lærerstillinger.

Tiltredelse er 01.08.2022.

Arbeidsoppgaver

Norskopplæring for innvandrere
Grunnskoleundervisning for voksne
Nettskoleundervisning og veiledning knyttet til dette
Andre oppgaver kan vurderes utfra søkers kompetanse og behovet for å fylle praktiske og fleksible oppgaver.

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

Kvalifikasjoner

Norsk som andrespråk er ønskelig
Grunnskolelærer/ annen relevant pedagogisk utdanning
Gode IKT-ferdigheter (PC og nettbrett)
Undervisningserfaring fra arbeid med voksne minoritetsspråklige er en fordel

Personlige egenskaper

Er tydelig og god på klasseledelse og vurdering
Kan jobbe selvstendig og strukturert
Verdsetter profesjonelt samarbeid som nøkkel til gode løsninger og kvalitet i opplæringen
Har godt humør og er fleksibel, løsnings- og utviklingsorientert i møte med både ansatte og elever i Voksenopplæringen.
Stillingen krever politiattest (ikke eldre enn 3 måneder)

Vi tilbyr

Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger
Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger
Brønnøy kommune er en IA- bedrift
En utviklingsorientert organisasjon
Tilflyttere til Brønnøy kommune etter 01.01.2022 får tilbud om gratis barnehage og SFO til og med 31.12.2023.

Spørsmål om stillingen

Avdelingsleder for voksenopplæring, Bjørnar Jensen, telefon: 750 12 287 / 416 03 801

Generell info
Språkkunnskaper

Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B2.

Ansettelse

Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis. Det inngår 6 måneders prøvetid i tilsettingen.

Intervju

Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte. Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.

Søknad sendes

Alle som søker, må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema. Søknad sendes elektronisk via link på denne siden (Søk stillingen)

Attester og vitnemål legges ved den elektroniske søknaden. Arbeidsansiennitet er grunnlag for lønnsfastsettelsen i et evt. jobbtilbud.
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 25. april 2022

 

Arbeidsgiver Brønnøy kommune

Kommune Brønnøy

Omfang Heltid (3 stillinger)

Varighet Fast

Arbeidssted Voksenopplæringen

 

Om oss i Brønnøy

Brønnøy kommune er en av flere kommuner i Nordland med vekst. Vi ligger midt i leia – midt i landet – med ca. 7.900 innbyggere. Kystbyen Brønnøysund er regionsenter for de 5 kommunene på Sør-Helgeland. Regionen tilbyr unike naturopplevelser fra sjø (12 000 øyer og skjær) til fjell og innland med gode muligheter for friluftsliv.

Vi har gode bo- og oppvekstforhold med god barnehagedekning, desentralisert grunnskole, v.g. skole og rikt kulturliv. Gode kommunikasjoner med fly, ferjefri forbindelse til E-6 og jernbane og daglig hurtigruteanløp.

 

Del stillingen

Selskap

Brønnøy kommune

Kontaktinfo

  • Bjørnar Jensen
  • Tittel: Avdelingsleder for voksenopplæring
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: telefon: 75 01 22 87 / 416 03 801

Lokasjon

  • Brønnøysund

Søknadsfrist

April 25, 2022

Ingeniør bygg 100% fast stilling Tekniske tjenester (søknadsfrist 01.05.2022)

Lyngdal kommune Tekniske tjenester

Ingeniør bygg 100% fast stilling

 

Lyngdal er en sørlandskommune som har ca. 10 500 innbyggere og rundt tusen ansatte. Geografisk strekker den nye kommunen seg ca. 80 km, fra Korshamn i sør til Sveindal i nord. Lyngdal har en sentral og strategisk beliggenhet i vestre del av Agder, og er det naturlige handelssenteret mellom Kristiansand i øst og Stavanger i vest.

For å sikre oss de beste medarbeiderne har Lyngdal kommune en aktiv og målrettet arbeidsgiverpolitikk. Vi tilbyr utfordrende og selvstendige arbeidsoppgaver, hyggelige kolleger og pensjonsordning for alle ansatte.

Tekniske tjenester har ansvar for:

  • Drift, vedlikehold og forvaltning av kommunaltekniske anlegg, kommunale bygg, veier, grønne områder og løpende havnedrift
  • Prosjektledelse for alle prosjekter innafor vann og avløp
  • Prosjekter for vei og bygg i inntil kr 3 mill.
  • Fakturering av kommunale eiendomsgebyr, tilkoblingsavgifter og tilskudd som er ihht inngåtte utbyggingsavtaler.’
  • Interkommunalt samarbeid innen renovasjon, brannvern, vannforvaltning og Skjærgårdstjenesten
  • Saksbehandling som er ihht. forurensningsloven og anskaffelse av rammeavtaler er underlagt tekniske tjenester.
  • Virksomheten er det døgnbemannet vaktordning

Vi søker nå etter en ingeniør for bygg til vår støtte/stabs avdeling i Tekniske tjenester, 100% fast stilling.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene for stillingen vil være innen virksomhetens ansvarsområde og vil i hovedsak være knyttet til:

  • Støtte for operativ drift og vedlikehold med spesielt fokus på å digitalisere og videreutvikle vårt FDV, hms- og internkontrollsystem
  • Støtte til virksomhetens avdelinger
  • Prosjekt- og byggeledelse av små og mellomstore byggeprosjekter med særlig fokus på funksjon
  • byggherre/system/kontroll og oppfølging av det enkelte prosjekt.
  • Utvikle i samarbeid med driftslederen kommunens bygg drift med et særlig fokus på energieffektivisering.
  • Bidra aktivt til total måloppnåelse for virksomheten
  • Planlegge, følge opp og gjennomføre vedlikeholdstiltak
  • Brannforbygging
  • Systemansvarlig FDV
  • Offentlig anskaffelse for fagområder i tekniske tjenester
  • Lekeplasskontroll
  • Saksbehandling
  • Oppfølging mot myndigheter

Kvalifikasjoner

  • Det søkes en person med høyere utdanning /bygg ingeniør
  • Lang og relevant arbeidserfaring kan i særlige tilfeller kompensere for utdanningskravet
  • Du må ha gode it-kunnskaper
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du må ha førerkort kl.B.

Personlige egenskaper vil bli vektlagt

Ønskelig:

  • Vi søker etter en engasjert person med positiv innstilling og evnen til å arbeide selvstendig og i team
  • Evne til å skape gode relasjoner og samarbeid internt og eksternt
  • Systematisk og kvalitetsbevisst holdning i utførelsen av arbeidet
  • Evne til å ivareta helhetsperspektivet
  • Endringsvilje overfor ny teknologi, nye arbeidsformer og endrede rammebetingelser
  • Gode samhandlings- og samarbeidsevner
  • Pålitelig

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr en utfordrende stilling med variable arbeidsoppgaver.
  • Gode pensjonsvilkår i KLP
  • Fleksitidsordning
  • Lønn etter avtale

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Agder

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 01.05.2022

 

Tiltredelse: 15.08.2022

Arbeidssted: Tekniske tjenester støtte/stab

 

Kontaktpersoner:

Zvezdana Malbasa

mob: +47 478 04 514

 

Hjemmeside:
www.lyngdal.kommune.no
Adresse: Prost Birkelands gate 4 4580 Lyngdal

 

Lyngdal kommune Tekniske tjenester

Lyngdal kommune er en sørlandskommune med en geografisk nærhet til både Stavanger og Kristiansand. Kommunen med sine ca. 10 300 innbyggere strekker seg fra Korshamn lengst sør i Lyngdal til Sveindal nord i Grindheim. Næringslivet er preget av utvikling innen handel og turisme. Samtidig er det stor sysselsetting innen treindustri, jordbruk og skogbruk. Slagordene fornye, forbedre, forenkle og forene er fire verdiord som bærer i seg kjernen til hvordan kommunen skal bygges videre. Innbyggerne og de ansatte skal ha med seg verdiordene i arbeidet sitt. Kommunen har bortimot tusen ansatte med høy kompetanse som har stort fokus på oppfinnsomhet og innovasjon. I vår arbeidsgiverpolitikk har vi fokus på tillit og inkludering, og tilstreber å gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor alle til å søke våre stillinger.

 

Del stillingen

Selskap

Lyngdal kommune

Kontaktinfo

  • Zvezdana Malbasa
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 478 04 514

Lokasjon

  • Lyngdal

Søknadsfrist

Mai 1, 2022

Styrar Åmdals verk barnehage (Søknadsfrist 18.04.2022N)

Styrar i barnehage

 

Søknadsfrist: 18 april 2022

100%  fast stilling som styrar ved Åmdals Verk barnehage frå 01.08.22. 

Åmdals Verk barnehage skal starte opp att etter nokre år med mellombels nedlegging. Barnehagen vil ha ei avdeling, med 2 – 3 tilsette, og vil vere open 4 dagar i veka.

Styrar vil også fungere som pedagogisk leiar.

Det er svært gode vilkår for uteaktivitetar året rundt og godt tilrettelagd nærmiljø.

 

Satsingsområde i barnehagane i Tokke er; leik, venskap og gode

relasjonar. Me vil ha fokus på korleis me er saman med andre, og at alle kjenner

at dei høyrer til i eit trygt og godt fellesskap. Me har jobba med prosjektet «Inkluderande barnehage og skulemiljø»  og tek fokuset med oss vidare.

«Barnehagen skal bidra til barna trivst og opplever livsglede, meistring og ei kjensle av eigenverdi, og han skal førebyggje krenkingar og mobbing. Om eit barn opplever krenkelsar eller mobbing, må barnehagen handtere det, stoppe det og følgje det opp» 

 

Me legg vekt på følgjande kvalifikasjonar og eigenskapar:

  • evne til å inspirere og motivere
  • gode samarbeids- og kommunikasjonsevne
  • stor arbeidskapasitet og evne til å arbeide sjølvstendig og i team
  • barnhagelærarutdanning
  • utdanning innan leiing og leiarerfaring er ein føremon

Me kan tilby:

  • Løn og tilsetjing på kommunale vilkår
  • Utfordrande arbeidsoppgåver i ein service- og utviklingsorientert etat 
  • Eit godt arbeidsmiljø 
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Hjelp til å skaffe husvære

 

Det vil bli lagt vekt på personlege eigenskapar. Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Dei som vert tilsett, må leggje fram politiattest. 
I samsvar med Offentleglova §25 kan namn på søkjarane offentleggjerast.

Nærare opplysningar om stillinga ved kommunalsjef Tone Lunde Skaalen, tlf. 97171406,   e-post: [email protected]

Søknad skal sendast på elektronisk skjema som du finn her

Velkomen som søkjar!       

Del stillingen

Selskap

Tokke kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

April 18, 2022

Internatleiar / vertskapsleiar (søknadsfrist 18.04.2022)

 

Internatleiar/vertskapsleiar på Sunnfjord Folkehøgskule

 

Arbeidsgiver Sunnfjord Folkehøgskule

Stillingstittel Internatleiar/vertskapsleiar

Frist 18.04.2022

Ansettelsesform Fast

Vi søkjer deg som

Likar å arbeide med ungdom
Er ryddig og har estetisk sans
Er fleksibel
Har gode samarbeidsevner
Er god på relasjonar
Er sjølvstendig
Er lagspelar

Kvalifikasjonar

Meistrar grunnleggande ikt-verktøy som Excel og Word
Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
Grunnleggande kunnskap om hushald og reingjering

Arbeidets omfang/Innhald

100% stilling
Arbeidstid: 08.00 – 15.30
Betalt matpause
Noko sosialpedgogisk arbeid
Oppfølging av reingjering av internat
Oppfølging av einskilde elevar på internat
Booking for sommarhotell
Noko kontorarbeid
Noko kveld og helgearbeid må påreknast
Ansvar for kontraktar for eksterne leigetakarar

Vi tilbyr:

Spennande og variert arbeid
Godt arbeidsmiljø
Løn etter avtale
Medlemsskap i Statens Pensjonskasse
Nært samarbeid med administrasjon, «miljøteam» og øvrige personale
Oppstart 01.08.22

Om arbeidsgiveren

Like viktig som å drive skule er vårt mandat å dyktiggjere unge menneske for livet. Læring skal opplevast gjennom glede, meistring og utfordringar gjennom eit folkehøgskuleår. Sunnfjord Folkehøgskule er ein kristen folkehøgskule, knytt til Normisjon. Det blir venta at den tilsette vil vere lojal mot skulen sitt verdigrunnlag.

 

Søk på stillingen her.

 

Sunnfjord Folkehøgskule

Spørsmål om stillingen

Jon Olav Leira, Rektor

Mobil  400 44 125

 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord Folkehøgskule

Kontaktinfo

  • Jon Olav Leira
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 400 44 125

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

April 18, 2022

Trosopplærer i Vest-Lofoten (søknadsfrist 26.04.2022)

 

Ledig stilling som trosopplærer i Vest-Lofoten

 

100% stilling ledig med arbeid innen trosopplæring i Vestvågøy, Flakstad og Moskenes.

Søknadsfrist: 26. april.

100% stilling ledig med arbeid innen trosopplæring

Vi har ledig 100% stilling som kateket/menighetspedagog/menighetsarbeider med arbeidsområde barn og unge i menighetene i Vestvågøy, Flakstad og Moskenes. Arbeidet skal utføres sammen med andre ansatte og frivillige i tråd med prioriteringer fra menighetsrådene.

Arbeidsoppgaver:

Utvikle og utføre tiltak i tråd med målsettingen i menighetenes trosopplæringsplaner
Involvere, samarbeide og følge opp frivillige og andre samarbeidspartnere
Informasjons-/planleggings-/rapporteringsarbeid

Kvalifikasjoner:

Relevant utdanning, fortrinnsvis høgskole/universitet
Erfaring med kirkelig arbeid og arbeid med barn og unge
God kommunikasjons- og formidlingsevne
Evne til å jobbe selvstendig og utvikle arbeidet
Gode samarbeidsevner
Medlem av Den norske kirke

Lønn- og arbeidsvilkår i tråd med kirkelig tariffområde. Det vil også være kveld- og helgearbeid.
Den tilsatte må ha sertifikat og disponere egen bil. Kjøring godtgjøres etter statens reiseregulativ.

Oppstart. 01.08.22 eller etter avtale.

 

Søknadsfrist 26.04.22.

 

Mer informasjon kan fås hos kirkeverge Anne Lise Haakestad på 40449959.

Søknad sendes til [email protected] eller til Vestvågøy kirkelige fellesråd, Tamyra 24, 8370 Leknes.

 

Kjenner du noen som du vil oppfordre til å søke, og som kanskje ikke bor her fra før?
– Videresend gjerne!

 

Del stillingen

Selskap

Vestvågøy kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Anne Lise Haakestad
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 404 49 959

Lokasjon

  • Leknes

Søknadsfrist

April 26, 2022

Rektor og avdelingsleiar Haus skule Valestrand skule (søknadsfrist 22.04.2022)

 

 

Osterøy kommune søkjer nye leiarar til Osterøyskulen!

 

 

Rektor og avdelingsleiar

Vi har 2 ledige leiarstillingar i Osterøyskulen. Stillingane er faste og heile stillingar med oppstart frå 01.08.2022.

Søknadsfrist er forlenga til 22.04.2022!

Vi har ledig stilling som rektor ved Haus skule og avdelingsleiar ved Valestrand skule.

«Lærelyst og meistring for framtida» er Osterøyskulen sin visjon. Fagfornyinga og overordna del med verdiar og prinsipp for grunnopplæringa ligg til grunn for dei områda Osterøyskulen har prioritert for dei neste tre åra.

Haus skule:

Haus skule ligg høgt og fritt i Haus i Osterøy kommune og er ein 1-7 barneskule med f.t. 117 elevar og om lag 30 barn i SFO. Skulen disponerer eit stort uteområde.

Skulen sitt leiarteam er sett saman av rektor og to avdelingsleiarar.

Haus skule er ein av dei fire kommunale barneskulane på Osterøy. I Osterøyskulen arbeidar vi systematisk med skuleutvikling. Språkutvikling, vurdering for læring og trygt og godt skulemiljø står sentralt.

Arbeidsoppgåver som rektor i Osterøy kommune:

Rektor har pedagogisk, administrativt og økonomisk ansvar i tillegg til personalansvar for skulen innan gitte rammer. Rektor rapporterar til tenesteleiar for skule og deltek i nettverk med andre skuleleiarar
Rektor skal sikra god styring av eininga sine ressursar i samsvar med gitte rammer og mål
Rektor skal leggje til rette for gode læringsprosessar på skulen, der ein set profesjonsutvikling, elevane sitt læringsmiljø og læringsutbytte i sentrum.
Rektor må leie gjennom meistringsorientert leiing og spele medarbeidarane gode gjennom tydeleg og inkluderande leiarskap
Rektor er ansvarleg for at skulen sitt samfunnsmandat vert utført i samsvar med lov og regelverk og etablere eit godt samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartar
Rektor skal arbeide målretta med å inkludera elevar, føresette, tilsette og tillitsvalde i skulen sine utviklings- og avgjerdsprosessar

Ønskjeleg kompetanse hjå rektorane i Osterøyskulen:

Relevant høgare utdanning og godkjend pedagogisk utdanning
Relevant kompetanse innan inkluderande spesialpedagogikk
Relevant leiar-/skuleleiingsutdanning vil bli vektlagt. Eventuelt avtale om gjennomføring av leiarutdanning, minimum rektorskulen
God forvaltningskompetanse og generelle dugleikar innan IKT
Kjennskap til, og forståing for samspelet mellom politikk, administrasjon og fag

Valestrand skule:

Valestrand skule er ein fulldelt barneskule med om lag 230 elevar og 30 tilsette. Skulefritidsordninga har om lag 60 elevar, delt på 1.-4. trinn.

Skulen sine verdiar: engasjert, inkluderande og kreativ, står sentralt i skulen sitt arbeid.

Skulen ligg fint til på Valestrandsfossen med god tilgang til kulturlandskap og idrettsplass. Skulen ligg i kort avstand til ferje som tek deg til Breistein på om lag 12 minutt. I nærområdet finn ein frodig natur og flotte turområde, samt Valestrand barnehage og Valestrand sentrum.

Skulen sitt leiarteam er sett saman av rektor, to avdelingsleiarar og SFO-leiar.

Valestrand skule er ein av fire kommunale barneskular. I Osterøyskulen arbeidar me systematisk med skuleutvikling. Språkutvikling, vurdering for læring og trygt og godt skulemiljø står sentralt.

Som avdelingsleiar i Osterøy kommune får du høve til å:

Delta i utviklinga av Osterøyskulen
Samarbeide tett i skulen si leiargruppe
Samarbeide med tilsette, tillitsvalde, verneombod, føresette og andre instansar for å skape eit trygt, godt og inkluderande læringsmiljø prega av lærelyst og engasjement hjå elevane
Kommunisere tydelege mål og forventningar knytt til læring og arbeidsmiljø
Ha personalansvar etter avtale med rektor
Følgje opp HMT-arbeid
Vere faglærar som ein del av stillinga

Ønskjelege kvalifikasjonar hjå våre avdelingsleiarar:

Lærarutdanning og pedagogisk erfaring
Ynskje om erfaring som skuleleiar og leiarutdanning
Innsikt i forsking og evne til å omsetje denne gjennom opplæring som fremjar elevane si faglege og sosiale læring i samarbeid med personalet på skulen
Innsikt i, og handlekraft til å gjennomføre, fagfornyinga og framtidas skule
Gjerne erfaring med systematisk skuleutviklingsarbeid
Gjerne spesialpedagogisk tilleggsutdanning og erfaring med tidleg innsats
Evne til å fremje ei heilskapleg og framtidsretta skuleutviklking i tråd med nasjonale og lokale føringar
Personlege eigenskapar blir tillagd stor vekt

Vi ønskjer følgjande personlege eigenskapar hjå leiarar i Osterøyskulen:

Du identifisera deg som skuleleiar og utøver tydeleg leiing gjennom å balansere leiing, styring og aktiv medverknad
Syner evne til å byggje gode relasjonar til elevar, medarbeidarar og føresette
Praktisera verdigrunnlag i tråd med overordna del av læreplanverket
Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Er tydeleg, raus, løysingsorientert og har evne til å stå i omstilling over tid
Har god system- og rolleforståing, samt arbeidar systematisk og strukturert
Deltek aktivt som pådrivar i skulen og kommunen sitt utviklingsarbeid
Innehar høg grad av integritet
Legg til rette for nyskaping og innovasjon
Er engasjert, modig og har høg grad av gjennomføringsevne

Me tilbyr:

Ein spanande og utfordrande jobb
Målretta kompetanseutviklingstiltak
Leiarutvikling i etablerte nettverk med dyktige skuleleiarar
Gode pensjon- og forsikringsordningar, for tida plasserte hjå Statens pensjonskasse og Gjensidige forsikring
Leiarstøtte frå tenesteleiar for skule
Gode kollegaer og eit godt arbeidsmiljø
Ein arbeidsstad i grøne, frodige omgjevnadar
Høg grad av moglegheit til å påverke utviklinga av framtidas Osterøyskule
Løns- og arbeidsvilkår etter gjeldande avtalar

Praktisk informasjon om søknad

For å søkje på ei av dei ovannemnde stillingane må du først velje skule til høgre i annonsa. Klikk på ønskja skule og deretter på «send søknad».

Alle søknadar skal registrerast elektronisk gjennom rekrutteringsportalen EasyCruit. Vitnemål og attestar som ikkje er lasta opp elektronisk vil ikkje bli returnert.

Søkjarliste er offentleg

Dersom du får tilbod om og tek i mot stillinga, må du leggja fram gyldig politiattest som heimla i opplæringslova § 10-9 fyrste stykke, jf. politiregisterlova § 39 fyrste stykke. Attesten kan ikkje vere eldre enn 3md.

 

Ønskjer du å søke stilling som rektor ved Haus skule går du inn her.

 

Ønskjer du å søke stilling som avdelingsleder ved Valestrand skule går du inn her.

 

Avdeling: Haus skule

Valestrand skule Fylke:

Vestland Jobbtype:

Fast Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 22.04.2022

 

Arbeidsstad: Osterøy kommune

 

Osterøy kommune

Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av dei største innlandsøyene i Nord-Europa, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på ca 8 000 innbyggjarar. Bru-/ferjesamband til nabokommunen, Bergen. Frå Lonevåg sentrum tek det ca. 45 min kjøretur til Bergen sentrum, ca 30 min til Åsane og ca. 20 min til Arna

 

Del stillingen

Selskap

Osterøy kommune

Kontaktinfo

  • Monica Vabø Reigstad
  • Tittel: Vedrørende rektor Haus skule
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 920 39 826
  • Elisabeth Eikrem Åmdal
  • Tittel: Vedrørende avdelingsleder Valestrand skule
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 56 19 27 62

Lokasjon

  • Valestrandsfossen
  • Haus

Søknadsfrist

April 22, 2022

Ledige stillinger i helsesektoren Åfjord kommune (Søknadsfrist: 18.04.2022)

 

Ledige stillinger i helsesektoren

 

Åfjord kommune

Åfjord kommune jobber for å fremme helse, forebygge sykdom og å stimulere til mestring og god livskvalitet. Vi vil gjerne ha deg med på laget, og har følgende stillinger ledige i pleie og omsorg:

 

Pleie og omsorg Roan

1 x 100% sykepleier, fast stilling
1 x 100% helsefagarbeider, fast stilling

Turnus dag/kveld, arbeid hver 3. helg – kombinert institusjon/hjemmetjeneste. Oppstart i begge stillinger 1. mai eller etter avtale.

Roan sykeheim er sertifisert Livsgledehjem

Kontaktperson: Rita S. Møllevik, enhetsleder PLO Roan, tlf. 918 43 774

 

Hjemmetjenesten

1 x 100 % helsefagarbeider fast
1 x 100 % helsefagarbeider, vikariat, med mulighet for fast ansettelse
1 x 100 % sykepleier fast
1 x 100 % sykepleier vikariat, med mulighet for fast ansettelse

Turnus dag/kveld, arbeid hver 3. helg
Kontaktperson: Gunnveig Ugedal, enhetsleder hjemmetjenester, tlf. 902 08 901

 

Institusjon Åfjord helsesenter
1 x 100% kokk eller annen relevant utdanning, fast stilling
2 x 100% sykepleier fast stilling
1 x 100% helsefagarbeider, fast stilling
Turnus dag/kveld, arbeid hver 3. helg. Oppstart i alle stillinger 1. mai eller etter avtale.

Kontaktperson: Aud-Elin B. Vingen, enhetsleder institusjon, tlf. 984 69 361

 

Felles for alle enhetene

Ledige helgestillinger, for både fast og midlertidig ansettelse.

Det søkes også tilkallingsvikarer ved alle enhetene: Kjøkken, pleie, praktisk bistand, turnus dag/ kveld, turnus natt. Vi ønsker snarlig tiltredelse. Vi oppfordrer elever og studenter, samt andre med relevant utdanning/erfaring/kompetanse og interesse for faget, om å søke.

Åfjord kommune har høyere tariff på kveld, natt og helg. Nyutdannet sykepleier starter direkte på 4 års lønnsansiennitet som sykepleier.

Som nytilsatt i pleie og omsorg vil du få en mentor/veileder som følger deg. Vi tilbyr et positiv arbeidsmiljø med høyt faglig nivå og med gode muligheter for personlig utvikling.

Merk søknaden din med hvilken enhet du søker på.

Søknadsfrist: 18.04.2022
Arbeidsgiver: Åfjord kommune
Sted: ÅFJORD
Stillingstittel: Ledige stillinger i helsesektoren
Webcruiter-ID: 4498014161

Arbeidsoppgaver

Helhetlig pasientoppfølging i tråd med gjeldende lovverk og krav til faglig forsvarlighet
Bidra til å skape en trygg og god hverdag for våre pasienter
Samarbeide internt i enheten med kollegaer, samt tverrfaglig med andre faggrupper og instanser
Samarbeid med pårørende
Ønske og interesse for å fremme livsglede til den enkelte bruker
Bidra til faglig utvikling

Kvalifikasjoner

Sykepleier, helsefagarbeider med norsk autorisasjon
Kokk
Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
Gode IT-kunnskaper
Førerkort klasse B
Politiattest

Personlige egenskaper

Tydelige etiske og faglige holdninger
Trygg i rollen og på sin fagkompetanse
Ansvarsbevisst
Løsningsorientert og fleksibel
Evne til faglig refleksjon og samarbeid i team
En positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
Spennende og godt arbeidsmiljø
Kommunal pensjon- og forsikringsordning
Lønns -og arbeidsvilkår i henhold til kommunalt lov- og avtaleverk

 

Åmyra 5, 7170 ÅFJORD, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Rita S. Møllevik, Enhetsleder, PLO Roan
918 43 774
[email protected]

Aud Elin B. Vingen, Enhetsleder institusjon
984 69 361
[email protected]

Gunnveig Ugedal, Enhetsleder, hjemmetjenester
902 08 901
[email protected]

 

Åfjord kommune ligger cirka 8 mil fra Trondheim, sentralt på Fosen-halvøya. Vi er cirka 4 300 innbyggere. Kommunens sentrum Årnes har urbane kvaliteter, og et naturlig møtepunkt for mange. Åfjord er kjent for å være en «fremoverlent» kommune, som er i sterk vekst.

Næringslivet er variert og aktivt. Både innen handel, havbruk, landbruk, reiseliv, bygg og anlegg. Ikke minst langs kysten er verdiskapingen stor. Utbyggingen av vindkraft har også gitt mye aktivitet i lokalmiljøene. Kommunen har et aktivt kulturliv, med mange lag, foreninger og arrangement.

Åfjord kan også by på en veldig allsidig natur. Her finner du mange og varierte muligheter for friluftsliv, fra hav til fjell. Åfjordingene ser lyst på framtida, og forventer positiv utvikling også i årene som kommer.

Mer informasjon om Åfjord finner du på www.afjord.no.

 

Del stillingen

Selskap

Åfjord kommune

Kontaktinfo

  • Rita S. Møllevik
  • Tittel: Enhetsleder, PLO Roan
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 918 43 774
  • Aud Elin B. Vingen
  • Tittel: Enhetsleder institusjon
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 984 69 361
  • Gunnveig Ugedal
  • Tittel: Enhetsleder, hjemmetjenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 902 08 901

Lokasjon

  • Åfjord

Søknadsfrist

April 18, 2022