Sjukepleiarar – Kviteseid omsorgssenter (søknadsfrist 13.12)

Sundkilen | Mapio.net

 

Sjukepleiar – Kviteseid omsorgssenter

 
 
Kviteseid er ei koseleg bygd med ca. 2500 innbyggjarar. Me kan tilby fantastiske kontrastar, med bading på somrane, mange moglegheiter for fjellturar, koselig kafè, økologisk frisør, klesbutikk, mange aktivitetar for born og unge, fantastiske skimoglegheiter om vinteren og mange hyggelege mennesker.

Kviteseid ligg 2,5 timers kjøyretur til både Oslo og Kristiansand og ligg midt i Telemark.

Som sjukepleiar får du moglegheit til å utvikle din faglege nysgjerrighet og kompetanse. Vi har stort fokus på fagutvikling og har egen fagutviklingssjukepleiar som arbeider med det. Vi kan tilby kursing og ynskjer at kvar einskild sjukepleiar skal ha moglegheit til å utvikle seg innan emner den er interessert i som igjen kan brukast inn i arbeidet.

Kviteseid omsorgssenter (KOS) er ein sjukeheim med til saman 41 plassar fordelt på tre somatiske avdelingar og ei skjerma avdeling. Den eine somatiske avdelinga har og korttidsplassar og KAD plass.

Vi treng no fleire tilsette i desse stilllingane:

  • Tre 100 % faste stillingar som sjukepleiar  – ID 1054
  • To 80 % faste stillingar som sjukepleiar – ID 1055
  • Ei 50,70 % fast stilling som sjukepleiar på natt – ID 1056

Me ynskjer tilsetjing så snart som mogleg. Stillingane er i to-delt turnus med arbeid kvar 3.helg.

Vi tilbyr ein rekrutteringsbonus på kr. 75. 000,- med bindingstid på 2 år. 

Arbeidsoppgåver:

  • Direkte pasientretta oppgåver i tråd med gjeldane krav til kvalitet
  • Rettleie, undervise og informere bebuarar, pårørande og kolleger
  • Samarbeid med ulike arbeidsgrupper

Kvalifikasjonar:

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • Klinisk erfaring
  • God digital kompetanse
  • Må beherske norsk munnleg og skriftleg godt. Søkjarar med anna språk enn norsk som morsmål må dokumentere språknivå C1

Personlege eigenskapar:

  • Vere fleksibel, kreativ, strukturert, målretta og ansvarsbevisst
  • Ha gode kommunikasjons – og samarbeidsevne
  • Vere fagleg engasjert
  • Sjølvstendig, initiativrik og løysingsorientert
  • Medverke til eit godt arbeidsmiljø
  • Trivast i eit hektisk miljø

Vi tilbyr:

  • Spanande og varierte oppgåver
  • Fagleg og personleg utvikling
  • Kurs innafor relevante tema
  • Eit triveleg arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Løn etter avtale
  • Rekrutteringsbonus på kr. 75.000,-  ( 100 % stilling) Kr.60.000,-  ( 80 % stilling) som eit eingongsbeløp etter avslutta prøvetid. Gjeld eksterne søkjarar.
  • Me kan vere behjelpeleg med bustad

Ved tilsetjing må politiattest leggast fram, ikkje eldre enn 3 månader.

Personlege eigenskapar vert vektlagt ved tilsetjing.

Attestar og vitnemål vil bli etterspurd i samband med intervju.

 

 

Søknadsfrist 13.12.2020

 

 

Kontakt

Einingsleiar: Elise R Foldøy
Tlf.: 35 06 82 25
Mobil: 91 16 21 09

 

Søk på stillinga her

Velkomen som søkjar!

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Kviteseid kommune

Kontaktinfo

  • Elise R Foldøy
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Tlf.: 35 06 82 25 Mobil: 91 16 21 09

Lokasjon

  • Kviteseid

Søknadsfrist

Desember 13, 2020

Sikkerhetsleder (søknadsfrist 29.11)

Har du lyst til å jobbe med informasjons- og IT-sikkerhet hos en viktig samfunnsaktør?

Sikkerhetsleder

 

Om avdelingen

Fylkesmennenes fellesadministrasjon (FMFA) leverer digitale løsninger, IKT-infrastruktur og administrative tjenester til landets fylkesmenn. Avdeling for styring og utvikling har et overordnet ansvar for strategiarbeid, styring, kommunikasjon, beredskap, sikkerhet og internkontroll. Avdelingens ansvarsområder medfører utstrakt kontakt og samarbeid med de øvrige avdelingene i FMFA, fylkesmannsembetene og oppdragsgivere. Som sikkerhetsleder vil du ha ansvar for å bidra i arbeidet med holdningsskapende arbeid, viderutvikling av sikkerhetskulturen og kompetansebygging på sikkerhetsområdet i FMFA og ut mot fylkesmennene. Sentralt i dette arbeidet står sikkerhetsloven og sikkerhetslovens krav. Sikkerhetsleder er organisatorisk plassert i Avdeling for styring og utvikling, og rapporterer til direktøren i FMFA i visse saker. Vi trenger deg som har god kunnskap og kompetanse på innhold og organisering av informasjons- og IT-sikkerhet i store, desentraliserte virksomheter. Du blir en del av et godt og innovativt arbeidsmiljø.

Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner, arbeidsoppgaver og arbeidstid. Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke, og oppfordrer derfor søkere til å krysse av i jobbportalen dersom de har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn. Avkrysningene i jobbsøkerportalen danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter. https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling.

Kruseduller

Arbeidsoppgaver

  • Internkontroll på området informasjons- og IT-sikkerhet, herunder sikkerhetsrevisjon og evaluering av rutiner, prosedyrer, veiledere mv
  • Holde oversikt over og identifisere behov for nye rutiner, prosedyrer, veiledere, oversikter mv
  • Risiko- og sårbarhetsanalyser på området informasjons- og IT-sikkerhet og hendelseshåndtering med råd om korrigerende tiltak
  • Legge til rette for gjennomføring av forebyggende sikkerhetsarbeid
  • Holde oppdatert planer og rutiner for hendelseshåndtering, og påse at endringer ivaretas i beredskapsplanverk, herunder krisekommunikasjonsplan
  • Holde oversikt over de skjermingsverdige verdiene FMFA håndterer på vegne av fylkesmannsembetene
  • Holde virksomhetsledelsen løpende orientert om oppfølging av avvik og sikkerhetstruende hendelser
  • Bidra til bevisstgjøring og kompetansebygging på sikkerhetsområdet i FMFA
  • Følge opp nasjonale føringer innen informasjons- og IT-sikkerhet, herunder anbefalinger fra NSM og DSB
  • Vedlikeholde styringssystem for informasjonssikkerhet
  • Ytterligere oppgaver knyttet til informasjons- og IT-sikkerhet må påregnes

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet, minimum 3 år
  • Relevant og dokumentert realkompetanse kan kompensere for høyere utdanning
  • God kjennskap til regelverk, standarder og beste praksis innenfor sikkerhetsstyring
  • God kunnskap om ISO 27001 og ISO 27002 og deres virkeområder
  • Den som ansettes må kunne sikkerhetsklareres

Ønskelige kvalifikasjoner

  • God IKT-sikkerhetskompetanse
  • Kompetanse på sikkerhetsarkitektur
  • God teknisk forståelse og høy kunnskap om sikkerhetsmessige problemstillinger knyttet til informasjons- og IT-sikkerhet
  • Erfaring med å identifisere og analysere relevante trusler og risikoer
  • Erfaring med utarbeidelse av risikoanalyse, beredskaps- og handlingsplaner
  • Erfaring fra veiledning og opplæring innenfor fagområdet
  • God muntlig og skriftlig formulerings- og formidlingsevne

Personlige egenskaper

  • Gode analytiske evner, arbeider metodisk og strukturert for å nå fastsatte mål
  • Faglig nysgjerrig
  • Jobber selvstendig og tar initiativ
  • Løsnings- og resultatorientert
  • Samarbeider og kommuniserer godt
  • Høy faglig integritet og god rolleforståelse

Vi tilbyr

Stillingen lønnes som rådgiver/seniorrådgiver. Lønn ligger normalt fra kr 600 000 til kr 900 000, avhengig av kvalifikasjoner. Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til Statens pensjonskasse. Det er 6 måneders prøvetid. Sikkerhetsleder skal ha kontorsted ved et av FMFAs 18 kontorsteder, fortrinnsvis Oslo, Arendal eller Hamar.

Generelle opplysninger

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på offentlig søkerliste. Søkeren blir varslet dersom reservasjonen ikke blir imøtekommet, jf. Offentleglova § 25. Frem til søknadsfristen kan du ta kontakt med oss uten at navnet ditt blir registrert.

For spørsmål om stillingen, vennligst kontakt direktør Margot Telnes på telefon 37 01 78 01 /482 93 380

Om oss

Fylkesmennenes fellesadministrasjon (FMFA) er direkte underlagt Kommunal- og moderniseringsdepartementet (KMD). FMFA leverer tjenester til alle fylkesmannsembetene innenfor IKT, dokumentforvaltning, HR, økonomi, anskaffelser og informasjonssikkerhet.

Hovedkontoret ligger i Arendal, mens medarbeiderne sitter fordelt på 18 kontorsteder sammen med fylkesmannsembetene. FMFA har om lag 220 årsverk.

 

Søknadsfrist 29. november 2020

 

Arbeidsgiver Fylkesmennenes fellesadministrasjon

Kommune Arendal Bergen Bodø Drammen Hamar Lillehammer Molde Moss Oslo Skien Sogndal Stavanger Steinkjer Tromsø Trondheim Tønsberg Vadsø

Omfang Heltid

Varighet Fast

 

Arbeidssted Ragnvald Blakstadsvei 1, 4823 Arendal

 

 

Del stillingen

Selskap

Fylkesmennenes fellesadministrasjon (FMFA)

Kontaktinfo

  • Margot Telnes
  • Tittel: Direktør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 37 01 78 01 /482 93 380

Lokasjon

  • Arendal

Søknadsfrist

November 29, 2020

Undervisningsinspektør Stryn ungdomsskule (søknadsfrist 25.11)

Logo
Stryn Kommune
Webcruiter-ID: 4311887271
Stryn
 
Søknadsfrist: 25.11.2020

 

Del stillingen

Selskap

Stryn kommune

Kontaktinfo

  • Karin Sæten Solvik
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 404 05 406

Lokasjon

  • Stryn

Søknadsfrist

November 25, 2020

Rektor, Olden skule (søknadsfrist 25.11)


Logo
Stryn Kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4311873063
Olden
 
Søknadsfrist: 25.11.2020

 

Del stillingen

Selskap

Stryn kommune

Kontaktinfo

  • Kjell Edvin Solheim
  • Tittel: Fungerande kommunalsjef skule og kultur
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 402 13 144

Lokasjon

  • Stryn

Søknadsfrist

November 25, 2020

Prosjektledere – prosjekt plan (søknadsfrist 19.11)

 

Prosjektledere – Prosjekt-plan

 

Eidsvoll kommune

Eidsvoll kommune er i stor vekst. På grunn av økende oppdragsmengde, ønsker vi å utvide vårt team.

Vi lyser derfor ut to heltidsstillinger som prosjektledere i avdeling Prosjekt-plan underlagt Eiendomsforvaltningen.

Kvalifikasjoner

  • Vi ser etter deg som er opptatt av bygg med gode og smarte løsninger. Din bakgrunn er kanskje fra entreprenørbransjen og/eller fra offentlig sektor.
  • Du har teknisk bakgrunn, og er utdannet ingeniør/sivilingeniør.
  • Videre har du erfaring som prosjekteringsleder, prosjektleder eller byggeleder.
  • Byggeteknisk bakgrunn som arkitekt med dokumentert relevant arbeidserfaring gjennom mange år, vil bli vurdert.
  • Du må ha meget gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig.
  • Det er videre en fordel om du har kjennskap til Lov om offentlig anskaffelser og offentlig forvaltning.
  • Avdelingen har mye fokus på økonomi og gjennomføringskraft.
  • Vi ser etter deg som er systematisk og som har en tydelig kommunikasjonsstil.
  • Like viktig er evnen til å samarbeide med andre på ulike nivåer. Teknologi og løsninger er i stadig utvikling. Prosjektlederne vi ønsker oss er derfor åpne for og initierer nye ideer og løsninger, og vil etter hvert få ansvar for varierte og spennende byggeprosjekter til glede for kommunens innbyggere.
  • Du må ha førerkort klasse B. Kommunen har egen bilpool, så egen bil er ikke nødvendig i jobbsammenheng.

Vi tilbyr

  • Gode kolleger og høyt faglig miljø
  • Mange nye spennende prosjekter
  • Avdelingen har erfarne prosjektledere som vil støtte og fasilitere i en oppstartfase.
  • Konkurransedyktige betingelser og god pensjonsordning
  • Sentral beliggenhet nær offentlig kommunikasjon
  • Fleksibel arbeidstid

Arbeidstakere ansettes i Eidsvoll kommune på de vilkår som til enhver tid gjelder i lover, reglementer og tariffavtaler.

Vi oppfordrer alle til å benytte vårt elektroniske rekrutteringsverktøy (Webcruiter) – link øverst til høyre i annonse: «Søk på stillingen», da dette er eneste mulighet for å få informasjon om utdanning og erfaring med på våre søkerlister

For nærmere informasjon om stillingen: Ta kontakt med Tone Finbraaten i Jobzone på telefon 41 62 42 66. Henvendelser til Jobzone behandles konfidensielt.

Vi ber om at alle benytter vårt elektroniske rekrutteringsverktøy (Webcruiter), da dette gir grunnlag for utvidet søkerliste – følg link: «Søk på stillingen».

Vi ønsker kun kontakt med interessenter til stilling.

 

Søknadsfrist: 30.11.2020

 

Arbeidsgiver: Eidsvoll kommune
Sted: Eidsvoll
Stillingstittel: Prosjektledere – Prosjekt-plan
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4309951328
Stillinger: 1
Arbeidssted Rådhusgata 1, 2080 Eidsvoll

Kontaktinformasjon

Tone Finbraaten, DNV sertifisert rekrutterer – Jobzone Jessheim
416 24 266
[email protected]

Steinar Reinsberg, avdelingsleder Prosjekt-plan
913 70 150

Trivsel og vekst i grunnlovsbygda

Eidsvoll kommune ligger sentralt på Romerike, nær Gardermoen og med god kommunikasjon til Oslo. Kommunen har passert 25.000 innbyggere, har trivelige bomiljøer, et rikt organisasjons- og kulturliv, samt et voksende næringsliv.
Eidsvoll tilbyr utfordrende og spennende arbeidsoppgaver i en kommune i vekst. Kommunen er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.  Les mer her

 

 

Del stillingen

Selskap

Eidsvoll kommune

Kontaktinfo

  • Tone Finbraaten
  • Tittel: DNV sertifisert rekrutterer - Jobzone Jessheim
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 416 24 266
  • Steinar Reinsberg
  • Tittel: Avdelingsleder Prosjekt-plan
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 913 70 150

Lokasjon

  • Eidsvoll

Søknadsfrist

November 30, 2020

Jurister ved Statens hus i Vadsø (søknadsfrister 19.11 og 24.11)

Trollholmsund | Porsanger

 

Arbeidsgiver logo
Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Vi søker jurist – rådgiver/seniorrådgiver til juridisk seksjon 

På justis- og kommunalavdelinga er 47 kolleger klare for å ønske velkommen til ny jurist på kontoret i Vadsø.  Denne stillinga hører til …

 

Vadsø  Heltid

Søkadsfrist  24.11.2020

 

Arbeidsgiver logo
Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Vi søker jurist – rådgiver/seniorrådgiver til juridisk seksjon – vikariat

På justis- og kommunalavdelinga er 47 kolleger klare for å ønske velkommen til ny jurist på kontoret i Vadsø.  Stillingen er et vikariat på …

 

Vadsø  Heltid

Søknadsfrist 19.11.2020

 

Del stillingen

Selskap

Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Vadsø

Søknadsfrist

November 24, 2020

*Lærer / spesialpedagog 50% *Assistent / fagarbeider / miljøarbeider 30% (søknadsfrist 07.11)

Del stillingen

Selskap

Færder kommune

Kontaktinfo

  • Helle Wreen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 99710114

Lokasjon

  • Nøtterøy

Søknadsfrist

November 7, 2020

Studiesjef (søknadsfrist 20.11)

 

Er du Norges idrettshøgskole nye studiesjef?

STUDIESJEF

 

Informasjon

Norges idrettshøgskole (NIH) er en vitenskapelig høgskole og Nordens høyest rangerte utdannings- og forskningsinstitusjon innen idrettsvitenskap. Vårt samfunnsoppdrag er å drive høyere utdanning, forskning og formidling innen et bredt teoretisk og aktivitetssentrert fagområde. Vi tilbyr utdanning på bachelor-, master- og doktorgradsnivå, og våre studieprogrammer skal dekke samfunnets behov for kompetanse innen idrettsvitenskap.

Høgskolen har rundt 1300 studenter og 220 ansatte fordelt på fem fagseksjoner, seks administrative avdelinger og to forskningssentre. Alle NIHs bygg og idrettsanlegg er lokalisert ved Sognsvann, med Nordmarka som nærmeste nabo. Se www.nih.no

Om stillingen

  • Det er ledig fast stilling som Studiesjef ved Norges idrettshøgskole med tiltredelse snarest. Stillingen er tillagt ledelse av Studieavdelingen som er organisert med en studieadministrativ seksjon og et Senter for etter- og videreutdanning (SEVU). Studiesjefen rapporterer til administrerende direktør og deltar i hennes ledergruppe.
  • Studiesjefen skal være en pådriver for å videreutvikle og styrke utdanningskvaliteten ved høgskolen, og er en sentral deltager i ledelsens utdanningsstrategiske drøftinger. Studiesjefen har ansvar for å lede og utvikle studieavdelingens medarbeidere og videreutvikle en proaktiv og velfungerende studieadministrasjon. Sammen med ledelsen og studentene skal Studiesjefen jobbe for mer samarbeid om utvikling av studieporteføljen internt, og med eksterne partnere nasjonalt og internasjonalt. Studiesjefen har et særlig ansvar for å foreta ressursøkonomiske vurderinger i forbindelse med utviklingen av studie- og EVU virksomheten.

Svømmehall

Ansvars- og arbeidsoppgaver vil i hovedsak omfatte:

  • Lede Studieavdelingen med om lag 18 medarbeidere
  • Budsjett- og økonomiansvar for egen avdeling
  • Videreutvikle det studieadministrative arbeidet og implementere strategier og prosjekter innen utdanningsområdet
  • Utvikle NIHs læringssenter med undervisningsnære støttetjenester og kompetansetilbud i samarbeid med ledelsen, IT-avdelingen og instituttene
  • Vi søker en utviklingsorientert, analytisk og strukturert leder med relevant høyere utdanning på minimum bachelornivå og med ledererfaring fra kunnskapsorganisasjoner. Evne til å planlegge langsiktig og gjennomføre tiltak er sentralt for stillingen og vil tillegges vekt. Det samme gjelder god kjennskap til den norske utdanningssektoren, og erfaring fra studieadministrativt arbeid. Det er en fordel å ha innsikt i de samfunnsområder som høgskolen har et særlig utdanningsansvar for.
  • Det vil bli lagt vekt på at søkerne kan dokumentere evne til å få grupper og team til å arbeide sammen mot felles mål. Personlig egnethet vil tillegges vekt.

Vi tilbyr:

  • Utfordrende arbeidsoppgaver i et ambisiøst og drivende arbeidsfellesskap
  • Et godt arbeidsmiljø med tverrfaglig samarbeid
  • Lønn som avdelingsleder (stillingskode 1407) etter statens lønnsregulativ i et lønnsspenn fra kr. 800 000 til kr. 1 000 000 som vil være avhengig av kvalifikasjoner og erfaring.
  • Gode ordninger for pensjon, lån og forsikring i Statens pensjonskasse
  • Moderne fasiliteter i en nyrestaurert campus ved Sognsvann

Andre opplysninger

  • NIHs arbeidsstyrke skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning og rekruttere personer med innvandrerbakgrunn.
  • Som IA-virksomhet legger vi vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene for personer med nedsatt funksjonsevne.
  • I henhold til Offentlighetsloven § 25, 2. ledd, kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

Søknaden skal inneholde:

  • Søknadsbrev
  • CV (fullstendig oversikt over utdanning og praksis)
  • Studiebevis og attester (helst i form av PDF dokumenter)
  • Vedlegg som dokumenterer utdanning og arbeidserfaring

 

Kontaktpersoner

Vi vil gjerne gi deg mer informasjon om utfordringene i stillingen og det gode miljøet ved Norges idrettshøgskole.

Ta kontakt med:

Administrerende direktør Lise Sofie Woie, tlf. 971 86 784
HR rådgiver Maren Retterstøl Olaisen, tlf. 902 90 448 (spørsmål vedr digital søknad)

 

Søknadsfrist: 20.11.20

 

Søk stillingen via link på denne siden eller ved å gå inn på våre hjemmesider: www.nih.no

Arbeidsgiver Norges idrettshøgskole

Kommune Oslo

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Oslo

 

 

Del stillingen

Selskap

Norges Idrettshøgskole

Lenke til firma

https://www.nih.no/

Kontaktinfo

  • Lise Sofie Woie
  • Tittel: Administrerende direktør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 971 86 784
  • Maren Retterstøl Olaisen
  • Tittel: HR rådgiver
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 902 90 448

Lokasjon

  • Oslo

Søknadsfrist

November 20, 2020

Sykepleiere, hjemmebasert omsorg (søknadsfrist 08.09, 22.09 og 30.09)

 

Sør-Varanger kommune Hjemmebasert omsorg

 

Hesseng
HBO Hesseng
30.11.2020
 
 
Hesseng/Tangenlia
HBO Tangenlia
22.11.2020
 
 
Kirkenes Base 2
HBO Base 2
08.11.2020

Del stillingen

Selskap

Sør-Varanger kommune

Lenke til firma

https://www.svk.no/

Kontaktinfo

  • Irene Arvola
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 78 97 75 57 mob: 982 68 426

Lokasjon

  • Kirkenes

Søknadsfrist

November 30, 2020

ALIS-lege (fastlønstilling) (søknadsfrist 08.11)

Del stillingen

Selskap

Høyanger kommune

Lenke til firma

Kategorier

ALIS-legelege

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Høyanger

Søknadsfrist

November 8, 2020