Brannforebyggar (Feiar)
Fjord kommune Publisert: 28.03.2021 |
Valldal | 13.04.2021 |
Rektor, Lauvsnes skole (søknadsfrist 18.04)
Ledig stilling som rektor ved Lauvsnes skole – 2. gangs utlysning
I Flatanger er det mye positivt som skjer; næringslivet går så det suser, og etter flere år med nedgang
ser nå elevtallet i kommunen ut til å stabilisere seg. Lauvsnes skole ligger i kommunesenteret og er
en 1 – 10-skole med ca. 80 elever. Skolebygget er lyst og trivelig og det er nå planlagt en
oppgradering av uteområdet. Skolen ligger ved siden av Vangan barnehage. Fra 01.08.21 har vi ledig
rektorstilling ved Lauvsnes skole. Les mer om Flatanger kommune på kommunens hjemmeside,
www.flatanger.kommune.no og www.flatanger.no
Sentrale arbeidsoppgaver tillagt stillingen:
– Overordnet ansvar for skole og SFO
– Hovedansvar for personalledelse og pedagogisk utvikling. Ha stort fokus på skolenes
satsingsområder. Her nevnes spesielt ansvar for å videreføre satsingen på et godt samarbeid
og en god sammenheng mellom barnehage og skole og satsingen på språk og lesing
– Budsjett- og planansvar
– Ansvar for å aktivt følge opp arbeid med HMS og miljøretta helsevern
– Ansvar for videreutvikling av skolen som en attraktiv arbeidsplass
– Ansvar for å gi elevene gode faglige og sosiale utviklingsmuligheter
– Bidra til å videreutvikle skolens gode samarbeidsrelasjoner med foresatte og lokalsamfunnet
forøvrig
– Stillingen kan bli tillagt noe undervisning
Kvalifikasjoner:
– Godkjent lærerutdanning og minimum tre års undervisningspraksis fra grunnskolen.
– Tilleggsutdannelse innen skoleledelse, samt erfaring som skoleleder og god kjennskap til
administrativ skoledrift
– Erfaring med strategisk ledelsesarbeid
– Gode digitale ferdigheter
– Gode kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig
Personlig egnethet blir vektlagt ved ansettelse.
Vi tilbyr:
– Et godt kvalifisert og motivert personale
– Lønn etter avtale
– Pensjonsordning i Statens pensjonskasse
Elektronisk søknadsskjema finner du på kommunens hjemmeside. Søknader som ikke leveres
elektronisk vil ikke bli vurdert. Ved ansettelse må politiattest av nyere dato framvises.
Hvis du trenger hjelp til å fylle ut skjemaet, ta kontakt med kommunens servicekontor på
telefon 74 22 11 00.
Søknadsfrist: 18.04.21
Nærmere informasjon om stillingene fås ved å kontakte:
Oppvekstsjef Lovise Angen, tlf. 91573748, e-post [email protected]
Rektor og daglig leder (søknadsfrist15.04)
Ledig stilling som Rektor / daglig leder
Skulen søkjer no ny rektor. Rektor vil få følgjande arbeidsoppgåver:
- Rektor ved skulen og dermed styret sin representant i den daglege drifta.
- Personalansvar ovanfor personalet på skulen.
- Ansvar for arbeid med helse, miljø og trivsel knytt til krava i arbeidsmiljølova.
- Ansvar for utarbeiding av fag- og timefordeling og timeplanstruktur.
- Rapportering til styret og deltaking på styremøte.
- Beredskapsansvarleg.
- Delta i undervisning ved behov.
Krav til kvalifikasjonar:
- Relevant høgare utdanning. Det er ikkje stilt krav om utdanning innanfor montessoripedagogikk.
- Undervisningserfaring frå barneskulen.
- God innsikt i formelle strukturar og regelverk for barneskular.
- Gode kommunikasjon- og leiareigenskapar.
- Erfaring som leiar
Om arbeidsgiveren
Hålandsdalen Montessoriskule ligg i Hålandsdalen i Bjørnafjorden kommune om lag 1 time søraust for Bergen. Skulen er godkjend som montessoriskule og vert driven etter læreplan for montessoripedagogikk. Skulen har for tida om lag 47 elevar fordelt på 1. til 7. trinn. Elevane kjem frå ulike delar av kommunen. Skulen har i dag om lag 15 ansatte
Søknadsfrist 15.04.2021
Arbeidsgiver Hålandsdalen Montessoriskule
Stillingstittel Rektor og daglig leder
Ansettelsesform Fast
Sted Hålandsdalsvegen 532, 5640 Eikelandsosen
Spørsmål om stillingen:
Andrè Bjørndal, Styreleder
Mobil 950 42 104
Fastlegehjemler (søknadsfrist 19.04)
Fastlege, Randesund legesenter
Samfunnsmedisinsk enhet, Kristiansand kommune
Søknadsfrist 19.04.2021
Fastlege, Dronningensgate legesenter
Samfunnsmedisinsk enhet, Kristiansand kommune
Søknadsfrist 19.04.2021
Kristiansand kommune har 110 000 innbyggere og er Agders største arbeidsgiver. Vi er omkring 9000 ansatte med allsidige oppgaver innen et bredt spekter av tjenesteområder. Som en av landets største kommuner trenger vi stadig engasjerte og motiverte medarbeidere.
Vår kommune har fokus på å ha et inkluderende arbeidsliv og er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Velkommen til en arbeidsplass med karrièremuligheter, godt arbeidsmiljø og faglig utvikling.
Kristiansand kommune praktiserer meroffentlighet, jf. Offentleglova § 11. Offentlig søkerliste vil normalt inneholde navn på samtlige søkere. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.
Rådgjevar / seniorrådgjevar – livslang læring, utdanning og digitalisering (Søknadsfrist 5. apr)
Ergoterapeut (søknadsfrist Snarest)
Deanu gielda- Tana kommune har ca. 2900 innbyggere. Kommunen ligger i Øst-Finnmark og grenser til Finland. Tanaelva, fjorden og vidda er dominerende landskapselementer og preger bosetting kultur og næringsliv. Kommunesenteret Tana bru er et kommunikasjonsknutepunkt i Øst-Finnmark.
Fastlege (søknadsfrist 26.04)
Fastlegehjemmel
Kontaktinformasjon
Per Arne Olsen, Sektorleder
455 11 210
[email protected]
Guri K. Falch, Kommuneoverlege
938 55 594
Inderøy kommune ligger vakkert til innerst i Trondheimsfjorden, med lang strandlinje og tilrettelagte friluftsområder, og har et av landets flotteste kulturlandskap. Inderøy ligger sentralt plassert nært både flyplass, jernbane og E6 som går gjennom kommunen. Vi har nærmere 7000 innbyggere. Engasjement, høy trivsel, kreative hoder og dugnadsånd preger befolkningen. Vi er kjent for våre bærekraftige varer og tjenester og er en kommune for flotte opplevelser. I Inderøy har vi blant annet «Den gyldne omvei» og et framgangsrikt næringsliv, Straumen – landets mest attraktive tettsted, Nils Aas kunstverksted og mange ulike kulturtilbud. Vi jobber hver dag med høyt engasjement og fokus på å legge til rette for gode tjenester, som bidrar til trygge og gode liv for alle som bor i Inderøy. Visjonen Best – i lag, er grunnlag for alt utviklingsarbeid i kommunen. Våre ansatte blir satset på, og vi har et arbeidsmiljø med fokus på trivsel, helse, samspill og godt partssamarbeid.
*Forvaltningsrevisor *Regnskapsrevisor (Søknadsfrist 16.04)
Innlandet Revisjon IKS er et interkommunalt selskap som de senere årene har hatt en sterk utvikling og
vekst. Vi utfører regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon og eierskapskontroll for våre eiere; 24
kommuner og Innlandet fylkeskommune. Selskapet har 15 ansatte innenfor regnskapsrevisjon og 9
ansatte innenfor forvaltningsrevisjon. Vi har hovedkontor på Lillehammer og kontorer på Gjøvik og Otta.
Dyktig økonom, jurist eller samfunnsviter søkes til stilling som
forvaltningsrevisor
Ønsker du faglige utfordringer, liker å arbeide selvstendig og har interesse for
utredningsarbeid?
Forvaltningsrevisjon er en ekstern og uavhengig kontroll av kommunenes og
fylkeskommunens virksomhet med målsetting om å bidra til læring og forbedring. Det
undersøkes og vurderes om innbyggerne får tjenestene de har krav på og om ressursene
forvaltes på en effektiv måte i samsvar med regelverk og kommunestyrets forutsetninger.
Kommunene og fylkeskommunen yter viktige oppgaver for innbyggerne og forvalter store
verdier. Dette medfører at revisjonsarbeidet blir allsidig, utfordrende og meningsfylt.
Arbeidsoppgaver
- Planlegge og gjennomføre prosjekter innenfor forvaltningsrevisjon og
eierskapskontroll. Stillingen innebærer utstrakt kommunikasjon med administrativt og
politisk nivå i kommunene.
Kvalifikasjoner:
- Mastergrad innenfor samfunnsvitenskap, jus eller økonomi.
Vi vektlegger:
- Evne til å levere gode resultater innenfor frister og ressursrammer.
- Evne til å arbeide selvstendig og samtidig god på samarbeid.
- God muntlig og skriftlig formidlingsevne.
- God metodekompetanse, erfaring fra utredningsarbeid og kunnskap om offentlig forvaltning.
- God IT- og systemforståelse samt interesse for digitalisering
Vi tilbyr:
- Varierte og interessante arbeidsoppgaver.
- Tverrfaglig arbeidsmiljø med kompetente og trivelige kollegaer.
- Faglig oppdatering.
- Fleksibel organisasjon med kort vei til beslutningstaker og god involvering av ansatte.
- Lønn etter avtale.
- Fast stilling med pensjonsordning i KLP.
Det må påregnes noe reising og bruk av egen bil.
Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til fagansvarlig for forvaltningsrevisjon Reidun Grefsrud tlf. 951 36 962 eller daglig leder Bjørg Hagen tlf. 913 22 881. Nærmere opplysninger om selskapet finnes på www.irev.no
Søknad med CV sendes [email protected] eller Innlandet Revisjon IKS, Postboks 153, 2626
Lillehammer innen 16. april 2021.
—————————————————————————————————————————-
Regnskapsrevisor
Vi søker en person med revisjons-, økonomi- og IT-kompetanse. Vi ønsker at du har master- eller
bachelorgrad innenfor revisjon. Digitaliseringsutviklingen påvirker vår revisjonsmetodikk og vi ønsker
at du kan bidra i vår utvikling. Vi bruker revisjonsverktøyet Visma Descartes og har fjerntilgang til
kommunenes regnskapssystemer.
Kommunene og fylkeskommunen yter viktige oppgaver for innbyggerne og forvalter store verdier.
Dette medfører at revisjonsarbeidet blir allsidig, utfordrende og meningsfylt.
Arbeidsoppgaver:
- Finansiell revisjon av kommuner og kommunale virksomheter
- Kontrollere at kommuner etterlever bestemmelser innen økonomiområdet
- Attestere merverdiavgiftkompensasjon og tilskudd kommunen mottar
- Gi veiledning innen økonomi, regnskap og avgift
Vi vektlegger:
- Selvstendighet og evne til å levere gode resultater innenfor frister og ressursrammer
- Analytiske egenskaper og gode samarbeidsevner
- Erfaring fra offentlig eller privat revisjon
- God IT- og systemforståelse samt interesse for digitalisering
- God muntlig og skriftlig formidlingsevne
Vi tilbyr:
- Interessante og varierte arbeidsoppgaver
- Godt fagmiljø og faglig oppdatering
- Mulighet for oppdragsansvar
- Fleksibel organisasjon med kort vei til beslutningstaker og god involvering av ansatte
- Fast stilling med pensjonsordning i KLP og trivelige kollegaer
- Lønn etter avtale
- Arbeidssted Lillehammer, Gjøvik eller Otta
Det må påregnes noe reising ved bruk av egen bil. Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til daglig leder Bjørg Hagen tlf. 913 22 881 eller fagansvarlig for regnskapsrevisjon Steinar Christen Berg tlf. 458 51 026 og hjemmesiden Irev.no. Søknad med CV sendes [email protected] eller Innlandet RevisjonIKS, Postboks 153, 2626 Lillehammer, oppgi gjerne hvilket kontor det er ønskelig å arbeide.
Søknadsfrist 16. april 2021.
*Pastor fortrinnsvis 100% stilling fra 01.08.21 eller tidligere *Daglig leder 80-100% stilling fra 01.08.21 eller tidligere (søknadsfrist 11.04)
Pastor fortrinnsvis 100% stilling fra 01.08.21 eller tidligere
Daglig leder 80-100% stilling fra 01.08.21 eller tidligere
Vi søker en pastor som:
– Er kontaktskapende pastor for hele familien
– Har livsnær og Jesusfokusert forkynnelse
– Er visjonær- har drømmer og tanker for menighetens fremtid.
– Er en lagspiller som utfordrer medlemmene til å videreutvikle sine gaver og evner.
– Har erfaring fra pastortjeneste
Pastor leder den åndelige utviklingen av menigheten. Inspirerer, motiverer og leder frivillige og ansatte. Dette utøves i nært samarbeid med menighetsrådet og ansatte. Det legges vekt på personlig egnethet.
Vi søker etter en daglig leder i 80-100% stiling.
Som daglig leder vil du få muligheten til å lede og videreutvikle menighetens arbeid. Du vil kunne få jobbe tett sammen med andre ansatte og frivillige i lederteam.
Oppgaver:
– Administrere menighetens virksomhet i samarbeid med menighetsråd, pastor og andre ansatte.
– Saksbehandling, ansvarlig for effektuering av menighetsmøtets vedtak og oppfølging av vedtak fattet av menighetsråd
– Lede stabsmøter
– Medansvarlig for personalet
– Frivillighetskoordinator knyttet opp mot administrasjon og oppfølging av frivillige medarbeidere
– Noe kvelds og helgearbeid må påregnes
Ønskede kvalifikasjoner:
– Erfaring og kompetanse innen administrasjon, informasjon og økonomi
– Erfaring og utrustning som leder i kristen menighet – organisasjonsarbeid
– Kall og visjon for å bygge menighet og utruste mennesker
– Personlig egnethet
Ålgård baptistmenighet
En livskraftig fler – generasjonsmenighet som skal ansatte nye medarbeidere. Menigheten samler 100- 130 store og små på søndagens gudstjenester.
Menigheten har fokus:
•På barn, ungdom og unge familier.
•Smågrupper. At alle skal få tilhøre en smågruppe dersom de ønsker det
•Søndagsskole/Gudstjeneste hver søndag kl 11.00
Menigheten er:
•En familie- og flergenerasjonsmenighet
•En raus og inkluderende menighet
•Preget av stor giver og dugnadsglede
•Samfunnsengasjerte
Ålgård Baptistkirke:
•Ligger i gamle Ålgård, ikke langt fra Ålgård sentrum og har flere byggefelt i umiddelbar nærhet.
•Har ca 500 medlemmer, barn og voksne
•Har utvidelsesplaner
•Er en flerbrukskirke som gir rom for ulike aktiviteter.
•Eier Liland Ungdomssenter – leirsted i Sirdal
Søknad med cv og attester sendes til: [email protected]
Søknadsfrist 11.04.2021
Ansettelsesform Fast
Sted Emmausveien 1, 4330 Ålgård
Spørsmål om stillingen
Klaus Hestenes, Menighetsrådsleder
Mobil 901 62 807
Jan Frode Bollestad, medlem i menighetsrådet
Mobil 959 06 810
Edland barnehage: Pedagogiske leiarar inntil 200% fast og 140% vikariat (søknadsfrist 24.03)
Fagarbeidar – fast
Inntil 240 % fast stilling som fagarbeidar ved Edland barnehage frå 01.08.21 – ID 1874
Søknadsfrist: 24.03.21
Pedagog – vikariat
Inntil 140 % vikariat som pedagog ved Edland barnehage frå 01.08.21 – ID 1873
Søknadsfrist: 24.03.21
Pedagogisk leiar – fast
Inntil 200 % fast stilling som pedagogisk leiar ved Edland barnehage frå 01.08.21 – ID 1872
Søknadsfrist: 24.03.21