Vil du bli vår nye assisterande rektor?
Stiftinga Voss Folkehøgskule, Voss
Stillinga som assisterande rektor byd på spennande og utfordrande arbeidsoppgåver. Som rektor sin næraste medarbeidar, og stedfortredar, er du aktivt med i leiinga av skulen og den pedagogiske utviklinga av skuletilbodet.
Me ynskjer ein inkluderande og tydeleg person, som bidreg til samhald og trivsel mellom elevar, og mellom elevar og tilsette. Du må vera oppteken av å byggja gode og trygge læringsmiljø, som kan fremja danningsideala i folkehøgskulen.
Skuleåret på folkehøgskulen er intensivt. Det er undervisning seks dagar i veka.
Aktivitetar, turar og arrangement i helger og på kveldstid skaper mange møteplassar, og rom for gode opplevingar, i eit tett og forpliktande fellesskap.
Stillinga er ledig frå 1.august 2022, og er 100%, delt mellom 50% undervisning og 50% leiing/administrasjon. Planlegging og organisering av skuleåret er bland dei viktigaste arbeidsoppgåvene.
Du som ynskjer denne stillinga må ha
· relevant utdanning på høgskulenivå og pedagogisk kompetanse
· undervisningserfaring og evt leiarerfaring, gjerne frå folkehøgskule
· god evne til kommunikasjon, både skriftleg og munnleg
· evna til å arbeide strukturert og systematisk
Me kan tilby ein unik og variert jobb i lag med dyktige medarbeidarar.
Løn etter avtale. Gode pensjons- og forsikringsordningar gjennom Statens pensjonskasse.
Søk på stillingen via [email protected]
Søknadsfrist: 13.04.2022
Om stillingen
Stillingstittel: Assisterande rektor
Sted: Eskelandsvegen 28, 5704 Voss
Ansettelsesform: Fast
Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger: 1
Sektor: Privat
Arbeidsdager: Ukedager Lørdag Søndag
Arbeidstid: Dagtid Kveld Natt
Oppstart: 01.08.2022
Kontaktperson for stillingen
Siren Øyan Kulbeck, Rektor
Telefon: 920 24 013 Epost: [email protected]
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver: Stiftinga Voss Folkehøgskule
Adresse: Eskelandsvegen 28, 5704 Voss
Hjemmeside:
https://www.voss.fhs.no
Voss folkehøgskule er ein frilynt skule eigd av Stiftinga Voss folkehøgskule. Skulen har ei 125 år lang historie der tradisjon og nyskaping går side om side. Skuletunet er bygd på ein vakker gamal gard som ligg idyllisk til ved Vangsvatnet, like utanfor sentrum av kultur, ski-og ekstremsportbygda Voss. Skulen er i god vekst, med høge søkjartal og trygg økonomi.
Assisterande rektor (søknadsfrist 14.04.2022)
Assisterande rektor ved Sunnfjord Folkehøgskule
Sunnfjord folkehøgskule ligg i Førde, i Sunnfjord kommune.
Stillingstittel Assisterande rektor
Frist 14.04.2022
Ansettelsesform Fast
Assisterande rektor er leiar for det pedagogiske personalet og ein del av skulen si leiargruppe.
Vi ser etter ein person som er:
Oppdatert på skuleutvikling og ønskjer å vere med på å videreutvikle ein god skulekultur
Har gode ferdigheiter innan IKT
Har gode formidlingsevner
Er fleksibel
Har gode samarbeidsevner
Er god på relasjonar
Er sjølvstendig
Er lagspelar
Er ein tydeleg leiar
Arbeidsoppgåver
Administrasjon/leiing av skulekvardagen
Administrere skulen si marknadsføring
Aktivt vere med å drive skulen sitt kristne arbeid
Undervisning, avhengig av kompetanse
Vi tilbyr:
Spennande og variert arbeid
Godt arbeidsmiljø
Løn etter tariff
Medlemsskap i Statens Pensjonskasse
Nært samarbeid med andre lærarar og «miljøteam»
Oppstart 01.08.22
Søk på stillingen her.
Spørsmål om stillingen
Jon Olav Leira, Rektor
Mobil 400 44 125
Om arbeidsgiveren
Like viktig som å undervise er vårt mandat å dyktiggjere unge menneske for livet. Læring skal opplevast gjennom glede, meistring og utfordringar gjennom eit folkehøgskuleår.
Våre linjer komande skuleår er: Volleyball, Sport Adventure, Fjellsport Freeride, E-sport, Dans Idrett og Muikal Teater. Sunnfjord Folkehøgskule er ein kristen folkehøgskule, knytt til Normisjon. Det blir venta at den tilsette vil vere lojal mot skulen sitt verdigrunnlag.
Regnskapsrevisor (03.04.2022)
Vi søker regnskapsrevisor
Innlandet Revisjon Iks, Lillehammer
Hvis du ønsker en utfordrende, allsidig og meningsfylt revisorjobb er Innlandet Revisjon IKS stedet for deg. Kommunene og fylkeskommunen forvalter store verdier og yter viktige oppgaver for innbyggerne. Vi bruker revisjonsverktøyet Visma Descartes og har fjerntilgang til kommunenes regnskapssystemer.
Vi søker en person med master eller bachelorgrad innen revisjons og/ eller økonomi samt god IT-kompetanse.
Arbeidsoppgaver:
Finansiell revisjon av kommuner og kommunale virksomheter.
Kontrollere at kommuner etterlever bestemmelser innen økonomiområdet.
Attestere merverdiavgiftkompensasjon og tilskudd kommunen mottar.
Gi veiledning innen økonomi, regnskap og avgift.
Vi vektlegger:
Selvstendighet og evne til å levere gode resultater innenfor frister og ressursrammer.
Analytiske egenskaper og gode samarbeidsevner.
Erfaring fra offentlig eller privat revisjon.
God IT- og systemforståelse samt interesse for digitalisering.
God muntlig og skriftlig formidlingsevne.
Vi tilbyr:
Interessante og varierte arbeidsoppgaver.
Godt fagmiljø og krav om faglig oppdatering.
Mulighet for oppdragsansvar.
Fleksibel organisasjon med kort vei til beslutningstaker og god involvering av ansatte.
Fast stilling med pensjonsordning i KLP og trivelige kollegaer.
Lønn etter avtale.
Det må påregnes noe reising ved bruk av egen bil.
Nærmere opplysninger fås ved henvendelse til fagansvarlig for regnskapsrevisjon Steinar Christen Berg tlf. 458 51 026 eller daglig leder Bjørg Hagen tlf. 913 22 881. Mer opplysninger om selskapet finnes på www.irev.no.
Søknad med CV sendes [email protected] eller Innlandet Revisjon IKS, Kirkegata 72, 2609 Lillehammer, oppgi gjerne hvilket kontor det er ønskelig å arbeide.
Søknadsfrist 3. april 2022.
Send søknad til: [email protected]
Om stillingen
Stillingstittel: Regnskapsrevisor
Sted: Kirkegata 72, 2609 Lillehammer
Ansettelsesform: Fast
Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger: 2
Sektor: Offentlig
Arbeidsdager: Ukedager
Arbeidstid: Dagtid
Oppstart: Etter avtale
Kontaktperson for stillingen
Bjørg Hagen, Daglig leder
Telefon: 913 22 881
Epost: [email protected]
Lærere til Nordskogen skole (1-4), utlysning for skoleåret 2022/2023 (søknadsfrist 22.04.2022)
Allmennlærere i Båtsfjordskolen
Lærere til Nordskogen skole (1-4), utlysning for skoleåret 2022/2023
Om stillingen
Båtsfjord Kommune skal bygge helt ny skole!
Du har mulighet til å være med på den spennende reisen inn i et nytt skolebygg sammen med elevene.
Vil du være med på denne reisen? Søk jobb i Båtsfjord Kommune!
Vi har et antall ledige stillinger for undervisningspersonell ved skolene, primært fra skolestart 2022. Søkere med mulighet for tiltredelse før august 2022 kan oppgi dette i søknaden.
Skolene i Båtsfjord idag er èn 1-4 skole og èn 5-10 skole med totalt ca 50 ansatte og ca. 200 elever. Skolene jobber tett sammen, med tanke på å bli èn skole.
Kvalifikasjonskrav
Undervisningspersonell som er godkjent etter kompetanseforskriften
Alle med relevant utdanning kan søke, barnehagelærere med spesialpedagogikk og barnevernspedagoger kan også søke
Søkere med følgende kompetanse vil prioriteres:
1-7 pedagogikk
Begynneropplæring 1-4
Spesialpedagogikk
Andrespråkspedagogikk
Personlig egnethet vil bli vektlagt
For søkere med annet morsmål enn skandinavisk, må norskkunnskaper på B2 nivå dokumenteres.
Personlige egenskaper
Må være opptatt av barn og unges læring og utvikling
Evne til nytenking og kjennskap til planarbeid
Fleksibilitet, gode samarbeidsevner og samtidig kunne jobbe godt selvstendig’
Vi tilbyr
Flere gunstige ordninger som følge av tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark, der du blant annet får slettet 10% av studielånet ditt hvert år opp til 25.000 kr pr år. Hvis du jobber som lærer i grunnskolen kan du få slettet ytterligere 20.000 kr i året.
Variert arbeid i et positivt og engasjert miljø
Veiledning for nyutdannede
Søkere med kvalifisert lærerutdanning tilbys lønn etter 10års ansiennitet (For nyutdannede vil dette utgjøre et tillegg fra kr 52 200 til 91 700 avhengig av utdanning, sammenlignet med 0 års ansiennitet.)
Tilsetting skjer på vanlige kommunale vilkår
Gode pensjon og forsikringsordninger
Behjelpelig med å finne bolig
Dekker delvis flyttegodtgjørelse
Et tettsted med korte avstander til næringsliv og flott natur, et aktivt kulturliv og mange fritidstilbud til barn og unge
Generelt
Utenlandske søkere må beherske godt norsk både muntlig og skriftlig, og utenlandsk utdanning må være godkjent av NOKUT og Utdanningsdirektoratet. Før tiltredelse må gyldig politattest fremlegges, jfr Opplæringslovens § 10-9. For søkere som ikke er ansatt i Båtsfjord kommune, ønskes det to referanser.
Det gjøres oppmerksom på at søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om å ikke bli ført opp på den offentlige søkerlista, jfr. offentleglova § 25.
Spørsmål om stillingen
Avdelingsleder Mirian Julie Olsen tlf: 91873714 eller epost: [email protected]
Søknadsfrist 22.04.2022
Søk på stillingen her.
Arbeidsgiver Båtsfjord kommune
Kommune Båtsfjord
Omfang Heltid
Varighet Fast
Arbeidssted Skoler i Båtsfjord
Om oss
Fiskerihovedstaden Båtsfjord i FINNMARK er en kommune med omkring 2 300 innbyggere. Vil du oppleve vinterstormer, midnattssol, kongekrabbe, fisk og hyggelig mennesker i et konsentrert og svært aktivt fiskevær, i Finnmark? Vi har en svært aktiv kulturskole, gode muligheter til jakt og fiske, turmulighetene og en attraktiv lakseelv et steinkast unna. Båtsfjord har et næringsliv med stort lokalt samfunnsengasjement, som er nytenkende og en pådriver for utvikling i kommunen.
Båtsfjord har god kommunikasjon med fly og hurtigrute.
Båtsfjord – kommunen der du vil trives. Les mer på www.batsfjord.kommune.no.
Leiar førebyggande Kvam Brann og redningsteneste Fast (Søknadsfrist: 03.04.2022)
Kvam Brann og redningsteneste
Leiar førebyggande
Vil du bli vår nye leiar førebyggande?
Kvam brann- og redningsteneste er på jakt etter ny leiar for brannførebyggande avdeling i kommunen. Du vil få i oppgåve å leia kommunen gjennom ei spanande tid, og ta vare på det gode arbeidet som er utført i avdelinga tidlegare, samstundes som det og må leggjast til rette for ei best mogleg utnytting av det førebyggande informasjonsarbeidet som vert utført gjennom Vest brann- og redningsregion. Stillinga er spannande, omfattande og gjev moglegheit for personleg utvikling.
For meir informasjon om korleis Kvam brann- og redningsteneste er organisert, sjå brannordninga til kommunen. Brannordning Kvam
Søknadsfrist: 03.04.2022
Arbeidsgivar: Kvam herad
Stad: Norheimsund
Stillingstittel: Leiar førebyggande
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4496801820
Arbeidsoppgåver
Brannsjefen sin stedfortredar og fagleg rådgjevar i førebyggande spørsmål
Planleggja, koordinera og leia brannførebyggande aktivitetar og sakshandsaming.
Systematisk forbetringsarbeid for å sikra etterleving av krav i lover, forskrifter, avtaleverk og interne rutinar
Delta i arbeid med risiko- sårbarheitsanalyse, førebyggande- og beredskapsanalysar.
Bidra til eit godt samarbeid og auka kompetanse innan brannførebygging hjå kommunen og andre aktørar
Oppfølging og samarbeid med feiar i kommunen
Delta i operativ beredskap, inkludert inngå i rullerande vaktordning som innsatsleiar brann i kommunen
Andre arbeidsoppgåver relatert til brannførebyggande arbeid og administrasjon av brann og redningstenesta
Kvalifikasjonar
Oppfylla krav i «Forskrift om organisering, bemanning og utrustning av brann- og redningsvesen og nødmeldesentralene (brann- og redningsvesenforskriften)»§ 43, eller vera i stand til å oppfylla desse krava innan kort tid.
Det er ynskeleg med universitets- eller høgskoleutdanning på bachelornivå
Førarkort kl. B og kompetansebevis for utrykningskøyring (kode 160), eller er villig til å tilegna seg dette.
Det er ynskeleg med kjennskap til offentleg sakshandsaming, risikoanalysar og beredskapsplanar.
Det er ynskeleg med erfaring med bruk av lovverk og forskrifter.
Ved tilsetjing må det leggjast fram utvida politiattest
Det er krav om tilfredsstillande helseattest
Personlege eigenskapar
Evne og vilje til å ta ansvar og jobba sjølvstendig og strukturert
Høg interesse for systemarbeid og analyse
Gode kommunikasjonsevner, munnleg og skriftleg
God på samarbeid og relasjonsbygging
God operativ forståing og handlekraft
Resultatorientert med evne til strategisk og heilskapleg tenking
Personlege eigenskapar vert vektlagt
Vi tilbyr
Ei spennande stilling med utfordrande og varierte arbeidsoppgåver
Løn etter gjeldande tariffavtale og lokalt lønssystem
Godt arbeidsmiljø
Generell informasjon:
Den kommunale organisasjonen skal i størst mogleg grad spegla mangfaldet i befolkinga. Målet er difor å oppnå ei balansert samansetjing når det gjeld alder, kjønn og kulturell bakgrunn. I Kvam herad er det offisielle styringsmålet nynorsk. Me gjer merksam på at etter offentleglova § 25 kan opplysningar om søkjaren bli offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje vert teke til følgje, vert søkjaren varsla om dette.
Grovagjelet 16, 5600 Norheimsund, Norge
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Torleif Ones, Leiar Kvam brann og redning
901 46 975
Lars Ese Ur, Teknisk sjef
979 55 054
Kvam er inngangsporten frå Bergen for alle som ønskjer å oppleva Hardanger. Berre ein times køyring via Kvamskogen – eit område for aktiv fritid både sommar og vinter, ligg kommunen ved Hardangerfjorden. Me har eit variert næringsliv med jordbruk, industri og handel. Kopla med eit rikt kultur og organisasjonsliv gjev dette eit mangfaldig og levande samfunn for dei 8500 innbyggjarane våre. Me har eit godt utbygd skuletilbod med to vidaregåande skular. Norheimsund er regionsenteret i kommunen og vart i 2013 tildelt «Statens pris for attraktiv stad». Her kan du oppleva «bygda med bypuls», handlegate, strandveg og bystrand. Les meir
*Serviceleder *Rørlegger (søknadsfrist snarest)
(klikk pr stilling for mer informasjon og for å søke på stillingen)
Dale Rør AS
Vi søker Serviceleder I 100 % stilling
Vi søker etter en person som er klar for nye utfordringer, fagkompetanse innenfor VVS-faget er en klar fordel.
Søknadsfrist snarest
Dale Rør AS
VVS Røyrleggar
Dale Rør søker dyktig og sjølvstendig rørlegger som ynskjer å være med på laget vårt. Grunna
aukande ordremengde og større satsingsområde treng vi fleire kollegaer.
Søknadsfrist 31.03.2022
Sjømannsprest i Dubai Fast (Søknadsfrist: 27.03.2022)
Sjømannsprest i Dubai
Å være sjømannsprest i denne regionen er spennende, og gir rom for å by på seg selv. Her kan du få du gode erfaringer, som også kan gi nye perspektiver på livet.
Byen og region kan tilby en stor bredde av kultur, religion og folkeslag.
Du vil være en del av stabsfellesskapet i Dubai, og rapporterer til daglig leder ved kirken. Det vil være noe reisevirksomhet i denne stillingen til andre land i området. Vi søker deg som kan trives med å være prest på bortebane, og som er god til å skape tillit og trygghet i møte med andre i staben, de du oppsøker, frivillige og brukerne av kirkens tilbud.
Hvis du vil vite mer om hvordan det er å leve og bo i Dubai, har vi laget en liten video.
Søknadsfrist: 27.03.2022
Arbeidsgiver: Sjømannskirken
Stillingstittel: Sjømannsprest
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4487292990
Oppgaver og ansvarsområder:
Hovedansvar for kirkelige handlinger og sjelesorg.
Hovedansvar for trosopplæring og øvrig barne- og ungdomsarbeid.
Være med i arbeidet som skjer på kirken, samt det oppsøkende arbeidet.
Være med i arbeidet med arrangementer som 17. mai, julebasar, høytidsfeiringer og andre arrangementer som er viktige for nordmenn og svensker i UAE.
Være med på arrangementer og møter utenfor Sjømannskirkens eget arbeid.
Være med i beredskapsarbeid.
Være med å ivareta de til enhver tid inkluderte land i regionen (per i dag Saudi-Arabia, Qatar, Bahrain, Kuwait, Jemen, Oman). Reisevirksomhet til andre land i området kan være aktuelt.
Annet praktisk og menighetsbyggende arbeid som er aktuelt i henhold til strategi for kirken.
Les mer om kirken på Dubai sine nettsider.
Kvalifikasjoner:
Cand.theol eller tilsvarende utdanning (inkl. kirkelig utdanning (vigslet), pastorutdanning i frikirke, teolog uten praktikum).
Presteerfaring eller erfaring fra tilsvarende tjeneste er ønskelig (inkl. pastor i frikirke, vigslet kirkelig tjeneste). I en omskiftelig tjeneste kreves det trygghet som prest og menneske.
Erfaring fra arbeid med mennesker i ulike aldre og livssituasjoner, og gjerne i form av en oppsøkende tjeneste.
Førerkort for bil kl. B.
Stilling for eventuell medreisende ektefelle/samboer:
Det tilbys 50 % stilling som diakonal medarbeider for eventuell medreisende ektefelle/samboer.
Dette er en kirkelig stilling, der oppgavene avhenger av kompetansen og interessene til den som kommer inn i stillingen, og blir tilpasset de behov kirken har.
Vennligst legg ved CV hvis ektefelle/samboer ønsker å bli vurdert for stilling.
Viktige tilleggskrav:
Det vises til Sjømannskirkens formelle krav til ansettelse.
Søkere må kunne identifisere seg med Sjømannskirkens visjon og verdigrunnlag.
Hvis ikke søker eller ektefelle er medlem i Den norske kirke, vennligst opplys i søknaden hvilket kirkesamfunn.
Den som tilsettes vil bli bedt om å fremlegge tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest) i medhold av Politiregisterforskriften § 34-1. Gjelder også eventuell ektefelle/samboer som ønsker stilling.
Kontraktsvilkårene for utstasjonerte er betinget av medlemskap i norsk folketrygd. Ansatte som på ansettelsestidspunktet mangler medlemskap kan ansettes på særskilte vilkår (lokal kontrakt).
Sjømannskirkens stillinger i utearbeidet er faste stillinger med tre års bindingstid, og med fire måneders oppsigelse. Oppsigelse før utløp av bindingstiden vil kunne medføre at deler av flytteutgiftene må dekkes av den ansatte.
Vi vektlegger:
Du har evne og vilje til å drive med oppsøkende arbeid.
Du liker mennesker, og evner å snakke med, møte og omgås mennesker, også dem som er ulik deg selv.
Du er flink på samhandling og samspill med andre.
Du evner å jobbe selvstendig, tenke selv, ta ansvar og ta grep når det kreves.
Du har evne til å tilpasse deg nye situasjoner.
Du har en fleksibel innstilling til arbeidstid og oppgaver, samtidig som du evner å sette nødvendige grenser.
Hvis dette høres ut som deg, og en arbeidshverdag du kan trives i, er du hjertelig velkommen som søker!
Vi tilbyr
Lønn etter organisasjonens lønnsplaner for sjømannsprester.
En spennende lokasjon med et rikt kulturliv og mange muligheter på fritiden.
Arbeidsveiledning (ABV).
God, tariffestet pensjonsordning i Statens pensjonskasse.
Gode og utvidede forsikringsordninger.
Tjenestebolig på kirkeområdet (se bo- og levebeskrivelsen).
Tilbud om 50 % stilling for eventuelt medreisende ektefelle/samboer.
Her er en beskrivelse av hvordan det er å leve og bo som sjømannskirkeansatt i Dubai, med utfyllende informasjon om kirken.
OBS! Alle må søke elektronisk gjennom lenken «Søk på stillingen» under for å komme i betraktning. Fyll ut komplett søknad og skriv inn jobberfaring og utdanning i feltene i søknadsskjemaet. Vennligst last opp vitnemål fra Vitnemålportalen. Vi godtar ikke søknader per e-post eller post.
Norwegian Seamen’s Center, 5004 , Forente Arab. Emirater
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Espen Ingebrigtsen, Operativ leder
902 94 934
[email protected]
Ann Kristin KarlsenDaglig leder
+971 505589653
[email protected]
Elisabeth Gillebo Skiftun, Administrasjonskonsulent
410 26 549
[email protected]
Sjømannskirken har vært i Dubai siden midten av 70-tallet, og er en næringslivskirke. Våre målgrupper er i stor grad tilknyttet norske og internasjonale bedrifter som er etablert i UAE.
Dubai sover aldri. Det er en by og en region i enorm utvikling på mange områder. Byen er et sentrum for internasjonal handel, og en hub for samarbeid på tvers av verdensdeler. Dubai og vår region er et viktig sted også for norske selskapers verdiskaping. Viktigheten av Sjømannskirkens tilstedeværelse bekreftes jevnlig gjennom menneskemøtene vi får ha.
Sjømannskirken er en viktig støttespiller for norsk og svensk UD, og vi får være medvandrere for mange.
Sjømannskirken er aktivt til stede, både på hjemme- og bortebane. Vi møter mennesker der de er, og slik de er. Det er det som beriker og gjør arbeidet så motiverende. Teamet i Dubai er opptatt av å spille hverandre gode, og å la den enkelte få bruke sine evner og sin lyst til å være Sjømannskirke i verdens hverdag.
Menighetspedagog / trosopplærer, fast 63% stilling Fast (Søknadsfrist: 17.04.2022)
Menighetspedagog/trosopplærer, fast 63% stilling
Kragerø kirkelige fellesråd
Kragerø kirkelige fellesråd søker medarbeider til ovennevnte stilling, med tiltredelse så snart som mulig. Arbeidet vil foregå i Kragerø, Helle, Skåtøy og Sannidal menigheter.
Søknadsfrist: 17.04.2022
Arbeidsgiver: Kragerø kirkelige fellesråd
Sted: Kragerø
Stillingstittel: Menighetspedagog/trosopplærer
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 63
Webcruiter-ID: 4496751541
Arbeidsoppgaver
Lede, planlegge, koordinere og gjennomføre trosopplæringstiltak for aldersgruppen 0-18 år, i tråd med vedtatte trosopplæringsplaner, og i samarbeid med menighetsråd, ansatte og frivillige medarbeidere.
Kvalifikasjoner
Det er ønskelig at du har pedagogisk- og kristendomsfaglig utdanning.
Vi ser gjerne at du har erfaring fra kristent barne- og ungdomsarbeid.
Annen relevant utdanning og/eller erfaring kan også bli vurdert.
Personlige egenskaper
Du liker å se, lytte til, samtale med og formidle til barn og unge.
Du har god evne til å motivere, inspirere og koordinere frivillige medarbeidere.
Du har evne til å jobbe strukturert, selvstendig og i samarbeid med ansatte og frivillige.
Det legges vekt på personlig egenhet og evne til fleksibilitet.
Vi tilbyr
En variert og utfordrende jobb med muligheter til å påvirke egen arbeidshverdag.
Fleksibel arbeidstid med noe kvelds- og helgearbeid.
Lønn og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende regulativ og tariffavtale for kirkelig sektor.
Annet
Den som tilsettes må framlegge tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest),
og kunne jobbe etter Den norske kirkes rettingslinjer.
Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.
Søkere må beherske norske skriftlig og muntlig godt.
Det stilles krav om førerkort og disponibel bil.
Postboks 128, 3791 Kragerø, Norge
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Anne-Mette Bamle, Kirkeverge
907 42 826 / 918 10 148
Harald Monsen, Sogneprest
900 76 544
Kyrkjerverje (søknadsfrist 03.04.2022)
Kyrkjeverje
Sunnfjord kyrkjelege fellesråd
Fast stilling 100%
Sunnfjord kommune har rundt 22000 innbyggjarar, med Førde som kommunesenter. Her er storslått natur med flotte fjell, elvar, vatn og fjordar. Kyrkja står sterkt i bygdene våre. Vi har god oppslutning på gudstenester, til dåp og konfirmasjon, og vi har godt samarbeid med kommunen. Vi har hovudkontoret i Førde, og lokale kyrkjekontor på Vassenden, Sande og i Naustdal.
Det er rundt 40 tilsette i fellesrådet – mange i små stillingsstorleikar, knytt til aktivitet i dei 12 kyrkjene og på dei 14 gravplassane våre. I arbeidslaget har vi med 4 sokneprestar, 1 kapellan, 1 prostiprest og prost.
Kyrkja skal vere ein møteplass for alle, der menneske kjenner at dei høyrer til og vert utfordra til tru og teneste. Kyrkja skal vere ein viktig ressurs for å skape gode lokalsamfunn, prega av nærleik, omsorg identitet og kultur. Vi er opptekne av nyskaping, utviklingsarbeid, god involvering og inkludering av frivillege.
Søknadsfrist: 03.04.2022
Arbeidsgiver: Sunnfjord kyrkjelege fellesråd
Sted: FØRDE
Stillingstittel: Kyrkjeverje
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4494259970
Arbeidsoppgaver
Dagleg leiar for fellesrådet si verksemd
Personalansvar for dei tilsette i fellesrådet
Ansvar for HMS-arbeid
Ansvar for økonomi og langtidsplanlegging
Ansvar for drift og vedlikehald av kyrkjebygg og kyrkjegardar/gravplassar
Ansvar for gravplassforvaltninga i kommunen
Sekretær og sakshandsamar for fellesråd og utval
Ha god kontakt med offentlege myndigheiter og andre samarbeidspartnarar
Kvalifikasjoner
Erfaring som leiar med personalansvar – blir lagt stor vekt på
Erfaring innan organisasjonsutvikling
God innsikt, interesse og engasjement for kyrkjeleg verksemd, og kjennskap til Den norske kyrkja
som organisasjon, samt krav om medlemskap i Den norske kyrkja.
God økonomi- og IKT-kunnskap
Universitets-/høgskuleutdanning, gjerne innan økonomi og leiing, – søkjarar utan
høgskuleutdanning blir også vurderte.
Evne til å kunna arbeida målretta og systematisk
God skriftleg og munnleg framstillingsevne
God kjennskap til offentleg forvaltning
Personlige egenskaper
Ha gode evner til kommunikasjon og samarbeid
Lagbyggar som skaper relasjonar internt og eksternt
Likar å arbeide målretta og systematisk
Vere fleksibel og kunna møta utfordringar
Vi tilbyr
Ei interessant og utfordrande stilling
Kollegafellesskap med andre kyrkjeverjer i prostiet og i bispedømet
Løn etter avtale.
Tilsetjing og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lover, forskrifter og avtalar innan KA sitt tariffområde
Pensjonsordning i KLP
Arbeidsrettleiing og ulike kurs for kyrkjeverjer
Kyrkjevegen 23F, 6809 FØRDE, Norge
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Nils Gjerland, Leiar i fellesrådet
950 74 007
Inger Hageberg Øvrebø, Kyrkjeverje
416 94 472
*Avdelingsleiar idrett, friluftsliv og fysisk aktivitet *Rådgjevar idrett, friluftsliv og fysisk aktivitet (Søknadsfrist: 03.04.2022)
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS