Seksjonsleder
Tilrettelagte tjenester hjemmetjenester
11.07.2021
IKT Rådgiver (Søknadsfrist: 01.08)
Sysselmannen er regjeringens øverste representant på Svalbard. Sysselmannen har samme myndighet som en fylkesmann, og er samtidig politimester for Svalbard. Sysselmannskontoret har 45 stillinger og er organisert i tre avdelinger – en administrasjonsavdeling, en miljøvernavdeling og en politiavdeling, samt en stabsenhet.
Det er et personalpolitisk mål at arbeidsstaben skal gjenspeile befolkningssammensetningen generelt, både når det gjelder kjønn og kulturelt mangfold. På denne bakgrunn oppfordres spesielt kvinner og personer med minoritetsbakgrunn til å søke stillingen. Sysselmannen på Svalbard er en IA-virksomhet.
Kommunalsjef oppvekst (søknadsfrist 29.07.2021)
Kommunalsjef oppvekst
Vi søker en dyktig og utviklingsorientert leder som vil være med å bygge framtidens Namsskogan. Tjenesteområdet består av barnehager, skoler, voksenopplæring / flyktningetjeneste, mm.
Kommunalsjefen er medlem av kommunedirektørens ledergruppe og blir en viktig bidragsyter i den strategiske utviklingen av kommunen. Kommunalsjefen skal være administrativ leder for oppvekstsektoren, herunder lede og koordinere sektorens virksomhet samt oppgaver om naturlig hører til stillingen.
Kommunalsjefen må inneha skolefaglig kompetanse. Du må ha god gjennomføringsevne og evne til å skape engasjement. Stillingen innebærer overordnet fag-, økonomi- og personalansvar og skal å bidra til videre utvikling av skoleeierrollen.
Arbeidsoppgaver
- Kommunal planlegging inkl. utarbeidelse av kommuneplaner, budsjett- og økonomiplan, rammeplaner og kommunedelplaner
- Rapportering, årsmelding og resultatkontroll
- Organisasjonsutvikling og generelt utviklingsarbeid
- Veilede enhetene
- Koordinering innenfor eget ansvarsområde
- Kontakt med andre kommuner og offentlige myndigheter på administrativt nivå inkl. oppfølging av statlige rammebetingelser
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning på minst høgskolenivå og erfaring innen sektoren. Tilleggsutdanning innenfor administrasjon/økonomi/ledelse på nivå høgskole/universitet foretrekkes.
- I tillegg til fag kreves det god økonomiforståelse og kompetanse på økonomiforvaltning
- Erfaring fra ledelse og administrasjon helst fra lignende virksomhet, herunder personalansvar.
- Kjennskap til offentlig forvaltning og saksbehandling
- Samfunnsorientert og faglig godt oppdatert på viktige utviklingstrekk innenfor ansvarsområdet
Personlige ferdigheter:
- Tydelig og strategisk leder som er samlende, synlig og lett blir respektert
- Evne til å sette mål, arbeide målrettet og resultatorientert
- Løsningsorientert
- Bidrar til et godt arbeidsmiljø ved å motivere og skape trivsel blant medarbeiderne
- Stor arbeidskapasitet og gjennomføringskraft
- Evne til å utøve et godt skjønn (både etisk og juridisk) og helhetlig tenkning
- Meget tydelige og gode evner til å kommunisere
- Evner å innta et helhetsperspektiv og bidra til samhandling på tvers av kommunens tjenesteområder
Vi kan tilby:
- Utfordrende arbeidsoppgaver
- Aktivt og spennende arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale og en meget attraktiv pensjonsordning
- Muligheter for faglig og personlig utvikling.
Spørsmål om stillingen kan rettes til kommunedirektør Mildrid Hendbukt-Søbstad.
Søknadsfrist 29.juli 2021.
Diakon 100% fast (07.08)
Diakon – 100% fast stiling
Menighetene i Holmestrand, Hof og Sande søker engasjert diakon med gode samarbeids- og relasjonsferdigheter
Stillingens arbeids – og ansvarsområder
Lede og utvikle det diakonale arbeidet i Holmestrand, Hof og Sande i samarbeid med menighetsrådene
Samarbeid med kommunens institusjoner for å ivareta beboere sine behov knyttet til åndelig/eksistensiell omsorg uavhengig av livssyn. Lage undervisningsopplegg tilpasset personell i helsesektoren
Arbeide for å styrke medmenneskelig omsorg og inkluderende fellesskap
Utvikle et systematisk arbeid med og for frivillige medarbeidere (rekruttere, følge opp, motivere og utvikle frivillige medarbeidere)
Utvikle og organisere sorgarbeid/sorggrupper
Personlige egenskaper
Du brenner for relasjonsbyggende arbeid
Du har evne til å kunne samtale med mennesker i ulike livssituasjoner
Gode pedagogiske evner
Evne til å arbeide systematisk med frivillighet, inspirere og dyktiggjøre medarbeidere
God gjennomføringsevne, initiativrik og selvstendig
God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk
Personlig egnethet til stillingen vil bli sterkt vektlagt
Ønskede kvalifikasjoner:
Høyere utdannelse i diakoni, pedagogiske fag, helse- og sosialfag, kirkelige fag, kristendomskunnskap, teologi eller annen utdannelse i kombinasjon med relevant, praktisk erfaring fra menighetsarbeid eller annet diakonalt arbeid
Vi tilbyr:
Lønn etter gjeldende avtaleverk.
Offentlig pensjonsordning.
Spennende, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
Fleksible arbeidstidsordninger
Frihet til selv å påvirke egen arbeidssituasjon
Trivelige kolleger og kontorlokaler
Særskilte forhold
Kirkevergen er diakonens nærmeste overordnede.
Diakonen har et selvstendig ansvar for den faglige utførelsen av de oppgaver som er tillagt stillingen.
Søker må ha førerkort og disponere egen bil, kjøregodtgjørelse utbetales.
Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes.
Du er medlem av Den norske kirke
Godkjent politiattest må legges frem
Minimum to referanser ønsket oppgitt i søknaden.
Tilsettingen skjer med forbehold om vigsling og at biskopen gir tjenestebrev.
For øvrig vises til “Kvalifikasjonskrav og tjenesteordning for diakoner” fastsatt av Kirkemøtet pr. 20.10.2004 med hjemmel i Lov om Den norske kirke av 7.juni 1996.
Vi tilbyr
En trivelig arbeidsplass med engasjerte og dedikerte medarbeidere, varierte arbeidsoppgaver og gode muligheter for utvikling. Lønn etter kvalifikasjoner og i henhold til tariffavtale for KA-området, pensjonsordning i KLP.
Tiltredelse ca. 1. oktober, eller etter avtale. Kun søknader gjennom finn.no sin portal vil bli vurdert. Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Vitnemål og attester må følge søknaden. Vi ber om at du henter vitnemål fra https://www.vitnemalsportalen.no/ direkte i Jobbnorge når du søker stillingen. Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, ber vi om en autorisert oversettelse av papirer og vitnemål, og godkjenning fra NOKUT (http://www.nokut.no). Søkerlister kan bli offentliggjort iht. offentleglova § 25. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du vil i så fall bli varslet. Søkere vurderes fortløpende.
Om arbeidsgiveren
Holmestrand kirkelige fellesråd er administrative organer for Den norske kirke i Holmestrand og Sande, og har ansvar for personal, økonomi, kirkebygg og gravplassforvaltning. Fellesrådet ivaretar administrative og økonomiske oppgaver for 3 sokn, har ansvar for drift og vedlikehold av 8 kirker med tilhørende gravlunder, 4 kapeller, flere menighetshus og driftsbygninger. Vi er et fellesskap med ca. 25 personer. Kirkekontoret er på Hof herredshus, som ligger 30 minutter fra Drammen og Tønsberg. Vi har også kontor i Sande.
Arbeidsgiver Holmestrand kirkelige fellesråd
Stillingstittel Diakon
Ansettelsesform Fast
Frist 07.08.2021
Spørsmål om stillingen
Øivind Eismann, Kirkeverge
Mobil 900 84 922
Arealplanleggjar (søknadsfrist 01.08)
Arealplanleggjar i Utviklingsavdelinga -Vikariat 1 år
Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og tilbod sumar og vinter. Draumeplass for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. Spennande kommune vil ha deg med på laget.
Som vår medarbeidar blir du ein del av det faglege miljøet i kontorfellesskap med byggesak,
oppmåling, landbruk, kart, næringsutvikling og folkehelse.
Arbeidsoppgåver
Hovudoppgåva blir arealplanlegging med handsaming av private og kommunale reguleringsplanar
Personlege eigenskapar
Vi ynskjer at du:
• Har formell plankompetanse.
• Har erfaring frå arbeid med reguleringsplanar og god kjennskap til plan- og bygningslova.
• Vil vera med å jobbe for positiv utvikling i Al.
• Er open og lærevillig og likar å samarbeide med andre.
• Har forståing for prosessar.
• Utrykker deg klart og forståeleg munnleg og skriftleg.
Me tilbyr
• Løn etter avtale. Tilsetting iht. gjeldande lov- og avtaleverk. Løn etter ansiennitet og kvalifikasjonar. Vikariatet er ledig frå 1. oktober.
• Pensjonsordning gjennom Kommunal Landspensjonskasse.
• Vi hjelper til med å skaffe bustad og barnehageplass.
• Er du glad i friluftsliv ( ski, sykkel, klatring, riding, vandring) og set pris på eit rikt kulturliv er Ål
• plassen for deg – sentralt i Sør-Noreg midt mellom Oslo og Bergen.
Send søknad:
Søknad på stillinga sendast elektronisk via heimesida til Ål kommune: www.aal.kommune.no . Når du har valt aktuell stilling er det ein grøn knapp «Send søknad» øvst i høgre hjørne. Du skal ikkje sende inn vitnemål og attestar. Ta med kopiar av disse til eit eventuelt intervju. Kommunen følgjer offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjering av søkjarlista.
Fylke: Viken
Jobbtype: Vikariat
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.08.2021
Tiltreding: 01.10.2021
Arbeidsstad: Ål
Kontaktpersonar:
Reidun Aaker
mob: +47 99287854
Svein Furuhaug
mob: +47 91518610
Heimeside:
www.aal.kommune.no
Ål kommune Utviklingsavdelinga
Ål kommune er ein utviklingsorientert arbeidsgjevar for 650 engasjerte tilsette, som er opptekne av å gje tenester av høg kvalitet til alle innbyggjarar, store og små. I UNICEFS rapport om kvaliteten i oppvekst- og levevilkår, er Ål kommune blant dei 10 beste kommunane i Noreg. Oppvekstsektoren arbeidar med, betre læring, tverrfagleg arbeid i kompetente fagmiljø og digitalisering av det pedagogiske arbeidet. Helse og omsorgssektoren driv spanande prosjekter, som sett dagsaktuelle tema i fokus, velferdsteknologi, aldersvennlege samfunn, fagutvikling for autorisert helsepersonell. Kultur, der er Ål kåra som ein av dei beste kulturkommunane i Noreg, kulturhuset tilbyr spanande og variert program for heile Hallingdal. Drift og utvikling har viktige funksjonar for innbyggjarar og hytteeigarar og gjer Ål kommune til ein god stad å bu med kortreist og ein enkel kvardag.
Rådgiver for klima- og miljøvennlige anskaffelser (søknadsfrist 03.08)
Har du engasjement for miljø og erfaring fra offentlige anskaffelser?
Rådgiver for klima- og miljøvennlige anskaffelser, 2-årig engasjement
Kommunene i Vestfold har fått innvilget klimasatsmidler til et 2-årig engasjement som rådgiver for å bidra til klima og miljøvennlige anskaffelser i kommunene. Rådgiveren vil være plassert i Vestfold offentlige innkjøpssamarbeid (VOIS). VOIS er et samarbeid om gjennomføring av felles anskaffelser for de 6 kommunene i tidligere Vestfold fylke og er organisert som et vertskommunesamarbeid, i henhold til Kommuneloven § 20-2, der Sandefjord kommune er vertskommune. Rådgiveren vil ha kontorplass i Stokke kommunehus, men forventes også å jobbe aktivt ute i den enkelte kommune. VOIS består pt av 3 medarbeidere og er samlokalisert med innkjøpsseksjonen til Sandefjord kommune med sine 3 medarbeidere. Vi har et sosialt og inkluderende abeidsmiljø. Vi søker deg som er samarbeidsorientert og som synes det er spennede å bygge nettverk på tvers av kommunegrensene.
Stillingsbeskrivelse
Kartlegge og evaluere hvordan eksisterende rammeavtaler i VOIS medfører miljøpåvirkninger.
Kartlegge kommunenes krav til miljø i anskaffelser på tvers av de ulike kommunalområdene med et spesielt fokus på reduksjon av direkte og indirekte klimagassutslipp. Dette inkluderer anskaffelser som strekker seg ut over de generelle rammeavtalene som inngåes av VOIS.
Øke kunnskapen og sikre forankring i kommunene på temaer som sirkulær økonomi, grønne anskaffelser, miljøvennlige innkjøp, klimagassutslipp som følge av anskaffelser, mm.
Utarbeide standardiserte krav og kriterier for miljø i anskaffelsesprosesser innenfor alle områder i kommunene.
Veilede kommunene i hvordan målsettingene i kommunenes klimaplaner kan nås gjennom innovative og utslippsreduserende anskaffelser, spesielt innen transport, bygg og anlegg.
Bidra og veilede i konkrete anskaffelser i de ulike kommunene, fra brøyting og transporttjenester til innkjøp av biler/maskiner eller mat til helseforetak.
Bidra og veilede til kommunenes kontraktsoppfølging, spesielt med tanke på miljøkrav, utvikling av rutiner, maler og evalueringsverktøy
Bidra og veilede til videreutvikling av kommunenes innkjøpsstrategier, rutiner og kontrollfunksjoner.
Rådgiveren skal være en pådriver, være oppdatert på nasjonale rammer, føringer og råd, samt sette seg inn og hente inspirasjon fra anskaffelser i andre kommuner.
Ønsket kompetanse
Miljøledelse, livsløpsanalyser og miljøsertifiseringsordninger
Klima, miljø og innovasjon i anskaffelser
Klimaregnskap – spesielt knyttet opp mot ulike typer anskaffelser
Offentlige anskaffelser
Evne til å arbeide selvstendig, målrettet og systematisk og på tvers av kommunegrenser
God muntlig og skriftlig formuleringsevne på norsk
Relevant utdanning og erfaring
Det er krav om førerkort til stillingen.
Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet for stillingen.
Rådgiveren skal sette seg inn i de ulike kommunenes klima- og energiplaner med tilhørende handlingsprogram, klimaregnskap og klimabudsjett, samt innkjøpsstrategiene. For å sikre forankring, kunnskapsformidling/-overføring og målrettet arbeid skal rådgiveren ha tett dialog med innkjøperne/innkjøpslederne og klimarådgiverne i de ulike kommunene.
Vi tilbyr
Faglig utvikling innenfor et hektisk og utfordrende fagområde
Bli del av et stort nettverk med mange fremtidige muligheter
Et godt sosialt og faglig arbeidsmiljø
Fleksitidsordning
Lønn etter avtale
Lønn
Stillingen er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale og i stillingskode 8530.
Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.
Andre opplysninger
Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Personer med minoritetsbakgrunn oppfordres til å søke.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.
Jobbtype: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 03.08.2021
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Stokke kommunehus
Kontaktpersoner:
Eva I. Arntzen
mob: +47 94141121
Hanne Faurskov Bjerke
mob: +47 45237600
Hjemmeside:
www.sandefjord.kommune.no/
Sandefjord kommune
Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har nær 64 000 innbyggere og 5500 ansatte. Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.
Autorisert regnskapsfører / Regnskapsmedarbeider (søknadsfrist 06.07)
Autorisert regnskapsfører / Regnskapsmedarbeider
Kvalifikasjoner:
- Kan arbeide selvstendig med tildelt kundeportefølje.
- Er initiativrik og har gode samarbeidsevner.
- Evner å stå på i travle perioder.
- Kommuniserer godt med kollegaer og er serviceinnstilt mot kunder.
- Har erfaring med regnskap.
- Flytende i norsk muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr deg:
- Interessante og utfordrende oppgaver.
- Egen kundeportefølje.
- Stor grad av fleksibilitet – kunne arbeide fritt under ansvar.
- Konkurransedyktige betingelser.
Om arbeidsgiveren
Frekhaug Regnskap har hovedkontor på Frekhaug og avdelingskontorer i Odda og Rosendal.
Selskapet har 11 ansatte.
Arbeidssted: Røldalsvegen 35, 5750
Søknadsfrist 06.07.2021
Kontaktperson
Øyvind Vaksvik, Daglig leder
Telefon 56 17 67 10
Daglig leder / autorisert regnskapsfører (søknadsfrist snarest)
Grane Regnskapslag Sa, Trofors
DAGLIG LEDER AUTORISERT REGNSKAPSFØRER
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for hele virksomheten med personalansvar.
- Løpende bokføring, lønnsarbeid, fakturering, rapportering perioderegnskap, økonomisk rådgiving og årsoppgjør.
Kvalifikasjoner:
- Autorisert regnskapsfører
- Søker må ha høyere utdannelse/kunnskap i føring av primænæringer og forretnigsregnskaper, være strukturert, ansvarsbevist, ha positive holdninger og være serviceinnstilt og ha gode IT kunnskaper.
Vi tilbyr:
- Gode lønnsbetingelser etter avtale.
- Behjelpelig med bolig.
Ønsker at stillingen kan tiltres så snart som mulig.
Søknad og CV sendes via epost til [email protected]
Du kan ta kontakt med daglig leder Kristina Henden Paulsen telefon 75182826 eller mobil 97976434 for mer informasjon.
Søknadsfrist: Snarest
Send søknad til: [email protected]
Om stillingen
Stillingstittel: Daglig leder
Sted: Troforsvegen 20, 8680 Trofors
Ansettelsesform: Fast
Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger: 1
Arbeidsdager: Ukedager
Arbeidstid: Dagtid
Oppstart: Etter avtale
Om arbeidsgiveren
Arbeidsgiver: Grane Regnskapslag Sa
Adresse: Troforsvegen 20, 8682 Trofors
Grane Regnskapslag SA er et ledende autorisert regnskapsførerselskap med kontorsted i Trofors, Grane kommune i Nordland. Bedriften har over flere år hatt en meget positiv utvikling. Vi fører regnskap for primærnæringene jordbruk, skogbruk og forretningsregnskaper. Vi er i dag 3 ansatte og ca 120 kunder. Vi har kontorfelleskap med Grane Innkjøpslag Sa og Norsk Landbruksrådgiving .
Grane Regnskapslag SA ligger som nevnt i Grane Kommune i Nordland. Kommunen er kjent for sin flotte beliggenhet med unike muligheter for friluftsliv og laksefiske i Vefsna. Børgefjell Nasjonalpark er en del av vårt nærområde.
I vår kommune er det full barnehagedekning og mange aktiviteter tilrettelagt for barn og unge. Flotte skoleanlegg/idrettsanlegg.
Fastlegeavtale (søknadsfrist 06.08)
Selvstendig næringsdrivende fastlege
Fastlegeavtale
Skiptvet kommune søker etter selvstendig næringsdrivende fastlege til Skiptvet legekontor.
- Det er 3 leger knyttet til kontoret, hvor 2 er spesialister i allmennmedisin og 1 er under utdannelse. Det er den er den ene spesialisten som ønsker å pensjonere seg.
- Det er 3 dyktige og erfarne sekretærer og et effektivt og velfungerende arbeidsmiljø hvor både leger og sekretærer har stått i stillingene lenge.
- Kontoret har blant annet akuttrom/skiftestue, eget laboratorium, med utstyr for EKG, 24 timers blodtrykksmåling og spirometri. Vi bruker for tiden System X, men det vurderes å skrifte til et skybasert system.
Om stillingen
- Listestørrelsen er på ca. 1000 pasienter, men kan økes ved behov. Hjemmelen har vært driftet av samme lege siden 1995 og det er en stabil og god fastlegepraksis.
- Stillingen lyses ut som selvstendig næringsdrivende lege. Ved tildeling av hjemmel følger videre forhandling om overtagelse med dagens hjemmelsinnehaver etter gjeldende avtale ASA 4310.
- Vilkår om drift inngås etter partenes rammeavtaler.
- Hjemmelen er ledig fra 1. oktober 2021, men kan tilpasses.
- Arne Torkelsen er hjemmelsinnehaver.
Arbeidsoppgaver
- Selvstendig næringsdrivende fastlege
- Fastlegen deltar i interkommunal legevakt, med gode muligheter for å påvirke egen vakthyppighet.
- Per nå er belastningen svært liten.
- Hjemmelen har en stabil og velopparbeidet liste
Kvalifikasjoner
- Spesialist i allmenn medisin, eller være under slik spesialisering.
- Norsk autorisasjon
- Beherske norsk muntlig og skriftlig
- God kjennskap til norsk lovverk
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Fleksibel, positiv og evner å se den enkelte
- Personlig egnethet vektlegges
Vi tilbyr
- Godt arbeidsmiljø i en faglig spennende tid
- Tiltredes 1. oktober eller etter nærmere avtale
- Gode inntjeningsmuligheter fra første dag.
Generelle opplysninger
- Ved spørsmål om utfylling av elektronisk søknad kontakt Karin Bogen på tlf.: 99580197
- Godkjent politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, må fremlegges før tiltredelse.
- Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å være unntatt søkerlisten. Søker vil i så fall bli varslet om dette og gitt anledning til å trekke søknaden.
Merk søknad:
Referansenr: 21/327
Fylke: Viken
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 06.08.2021
Tiltredelse: 01.10.2021
Arbeidssted: Skiptvet legekontor’
Kontaktpersoner:
Arne Torkelsen
tlf: +47 90084703
Kjell Liborg
tlf: +47 40404930
Hjemmeside:
www.skiptvet.kommune.no
Adresse:
Storeveien 28 1816 Skiptvet
Skiptvet kommune Sentraladministrasjonen
Skiptvet kommune ligger sentralt i Østfold mellom E6 og E18 med Meieribyen som kommunesenter. Det er nærhet til natur, men samtidig kort vei til det urbane liv. Avstand til nærmeste by, Askim er 13 km, til Oslo er det 65 km og til Sarpsborg 30 km. Kommunen har
ca. 3800 innbyggere. Vi ønsker at kommunen skal være et godt sted å bo i alle livets faser. Full barnehagedekning, god skole, inkluderende lokalsamfunn, god og nok hjelp når det er nødvendig og rikt kulturliv. Det å fornye og endre, men samtidig bevare, er for Skiptvet en viktig utfordring. Kommunens administrasjon og tjenester er organisert i en sentraladministrasjon og 4 virksomheter.
Lærar Elektro og datateknologi vg1 og vg2 Elenergi og ekom (Søknadsfrist: 01.07)
Knarvik vidaregåande skule, Vestland fylkeskommune
Lærar Elektro og datateknologi vg1 og vg2 Elenergi og ekom (2. gongs utlysing)
Knarvik vidaregåande skule ligg sentralt plassert i regionsenteret i Nordhordland. Skulen tilbyr utdanningsprogram for studiespeisialisering samt påbygg. Innan yrkesfag tilbyr skulen fem utdanningsprogram i tett samarbeid med næringslivet. Innan fire av desse har vi 4-årig TAF utdanning. Innan tre av områda har vi tilrettelagt opplæringsløp. Skulen har 160 tilsette som kvar dag legg tilrette for læring og vekst for alle våre 900 elevar.
Frå 1. august har vi ledig to stillingar. Ei fast stilling og eit årsvikariat.
Arbeidsoppgåver
Stillingane kan innebera undervisning i praksis og teori på alle trinn. VG1 Elektro og datateknologi og VG2 Elenergi og ekom
Utarbeide dokumentasjon og planar for undervisninga.
Oppfølging, vurdering og rettleiing av elevar
Opplæringa vil gå føre seg i ein kombinasjon av praksis/teori
Kontaktlærar for ei klasse
Digital undervisning når situasjonen krev det
Kvalifikasjonar
Fagbrev som elektrikar og praksis innan faget er ønskeleg
Fagbrev og praksis innan eit eller fleire av elektrofaga kan og vere aktuelt
Høgare utdanning innan elektrofag
Gode tekniske og faglege ferdigheiter, brei erfaring frå installasjonsarbeid
Røynsle frå undervisning innan elektrofaga er ønskjeleg
Kompetanse innan IT og relevant programvare
God munnleg og skriftleg framstillingsevne
Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse. Dersom du manglar denne, må dette gjennomførast i etterkant av tilsetting.
Personlege eigenskapar
Du har gode samarbeidsevne
Du har evne til å skape tillit og ha god relasjon med elevar
Du er løysingsorientert, sjølvstendig og strukturert
Det vert lagt vekt på personlege føresetnadar
Vi tilbyr
Løn etter tariff
Fylkeskommunale tilsetjingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordningar
Det er eit vilkår om godkjend politiattest for å bli tilsett i vidaregåande skule.
Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk
Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova §25,2. ledd kan opplysningar om søkjar bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.
Nærare opplysningar om stillinga får du ved å vende deg til avdelingsleiar Rune Nesse tlf. 95155288
Søknadsfrist: 01.07.2021
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Isdalstø
Stillingstittel: Lærar Elektro og datateknologi vg1 og vg2 Elenergi og ekom (2. gongs utlysing)
Stillingar: 2
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar, Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4405380633
Kvernhusmyrane 2, 5914 Isdalstø, Norge
Kontaktinformasjon
Rune Nesse, avdelingsleiar
+4795155288
[email protected]
Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS