Økonomimedarbeidar (søknadsfrist 16.04.2023)

 

 

Økonomimedarbeidar – 1 års engasjement i 100% stilling

 

 

Økonomitenesta er ein del av området fellestenester i Askvoll kommune. Fellestenester har som oppgåve å yte service og støtte til dei ulike tenesteområda i kommunen, til kommunedirektøren og til den politiske leiinga. Økonomitenesta har ansvar for rekneskap, løn, finans, eigedomskatt, samt rapportering og økonomiske analyser. Kommunen nyttar Visma sine løysningar til rekneskap og lønn.
Vi søkjer no ein kollega til eit 1-års-engasjement i 100% stilling.

 

Oppgåvene er varierte og vil endre seg etter behov, men er i hovudsak innanfor fylgjande område

• Fakturabehandling
• Betalingar, innkrevjing
• Rekneskapsarbeid
• Støtte til økonomisjef

Kvalifikasjonar

• Økonomiutdanning på bachelornivå
• Lang relevant erfaring kan kompensere for utdanningskrav
• Relevant erfaring frå kommunal forvaltning, økonomi og IKT er ei føremon
• God arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
• Sjølvgåande, løysingsorientert og strukturert
• Omgjengeleg og gode samarbeidsevner
• Må beherske norsk munnleg og skriftleg og ha gode engelskkunnskapar. Kommunen har nynorsk som målform.
• Beherske å bruke IKT som arbeidsverktøy

Personlege eigenskapar

• Gode evner innan kommunikasjon og samhandling.
• Positiv, fleksibel og løysingsorientert.
• Evne til å rettleie og motivere.
• God på omstilling og til å tileigne seg ny kompetanse og å ta i bruk nye verktøy.

Vi tilbyr

• Løn etter kvalifikasjonar og tariff, og arbeidsvilkår i høve lov og avtaleverk
• Gode pensjonsvilkår
• God pensjonsordning i KLP
• Gode moglegheiter for personleg og fagleg utvikling
• Spennande og varierte arbeidsoppgåver
• Triveleg arbeidsmiljø saman med erfarne kollegaer

 

Søknadsfrist 16.4.2023. Bruk vårt elektroniske søknadssystem.

Vi ser fram til å høyre frå deg!

 

 

Søk her

 

 

 

  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Engasjement
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 16.04.2023
  • Arbeidsstad: Askvoll

 

Kontaktpersonar

 

 

Heimeside

www.askvoll.kommune.no

 

Adresse

Sentrum – på ferjekaia 6980 Askvoll

 

Askvoll kommune

Sentraladministrasjonen femner om Askvoll kommune si administrasjonsleiing og stabsfunksjonar, herunder rådmannskontoret, personalsjefen, kommunekassa/økonomiavdelinga og sørvistorg. Sentraladministrasjonen er ansvarleg for tilrettelegging koordinering av kommunen si verksemd, og fører tilsyn med heile kommunen si forvaltning. Sentraladministrasjonen skal leie den kommunale organisasjonen mot dei måla som det politiske styringssystemet set.

Kommunedirektøren er kommunen sin øvste administrative leiar.

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kontaktinfo

  • Martin Kramprud Lundgård
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 57730707
  • Nina Haugstad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57730712 mob: +47 47751819

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

April 16, 2023

Sjukepleiar/ vernepleiar 2- delt turnus og fast turnus på natt (søknadsfrist 30.04.2023)

 

Sjukepleiar / vernepleiar – tilbod om signeringsstipend på kr. 75 000 i 100% stilling mot bindingstid på 1 år

Sjukepleiar/ vernepleiar 2- delt turnus og fast turnus på natt

 

Helse- og omsorgsetaten i Askvoll har ledig 6 stillingar i todelt turnus og 1 stilling på natt for sjukepleiar/ vernepleiar i heimeteneste og sjukeheim.

Er du sjukepleiar/vernepleiar og vil vere med å påverke og utvikle det faglege innhaldet på arbeidsplassen? Då er Askvoll kommune staden for deg. I vår kommune er vi opptatt av at tenestene skal vere fagleg gode og medverke til god livskvalitet.

Helse og omsorgstenestene i kommunane står overfor spanande utfordringar på grunn av endra alderssamansetning i befolkninga. Pasientar og brukarar har ofte samansette lidingar, derfor treng vi fagpersonar med god kompetanse og som ser behova i heilskap. Sjukepleiar/ vernepleiar vil ha eit tett samarbeid med andre yrkesgrupper innanfor helsesektoren lokalt, og med spesialisthelsetenesta for å sikre ein heilskapleg tilnærming og oppfølging.

Heimetenesta yter teneste i heile Askvoll kommune. Sjukeheimen har plass til 47 bebuarar fordelt på 3 grupper: Kårstova har 17 plassar for personar med koginitiv svikt/ demenssjukdom. Smia/ Fløyen har 23 plassar fordelt på kortidsplassar, langtidsplassar og omsorgsleilegheiter med døgnbaserte teneste. Heimetenestene og sjukeheimen har eit tett og godt samarbeid.

Deltidstillingar kan utvidast til 100% stilling der den resterande stillingsprosenten inngår i ein vikarpool.

Stillingar:

Heimetenesta:

1 fast 100% stilling i 2-delt turnus frå snarast
1 fast 70% stilling på natt frå snarast
1 vikariat 70% stilling i 2- delt turnus frå snarast til 23.10.23
1 vikariat 100% stilling i 2-delt tunus frå 15. mai til 20.01.24

Smia/Fløyen:

1 fast 70% stilling

Kårstova:

1 fast 70% stilling i 2-delt tunus frå 01.03.23
1 fast 17% helgestilling i 2-delt tunus frå snarast

Arbeidsoppgåver:

Utøve direkte sjukepleie til pasientar og brukarar med utgangspunkt i «kva er viktig for deg?»
Medverke til at sjukepleiefaglege oppgåver blir utført i samsvar med gjeldande krav til kvalitet
Tilrettelegge for å nytte velferdsteknologiske løysingar
Dokumentere og rapportere i samsvar med gjeldande retningsliner og prosedyrar
Ha sjukpleiefagleg ansvar i gruppa og deltar i sjukepleiefagleg bakvaktsordning ved behov
Delta i tverrfagleg og tverretatleg samarbeid både internt i kommunen og eksternt
Medverke til god informasjonsflyt
Pliktar å halde seg oppdatert innanfor sitt eige fagfelt og delta i aktuelle møter og opplæringstiltak
Rettleie pasientar/pårørande og andre tilsette, studentar/ elevar
Medverke til eit godt samarbeidsmiljø
Etaten nyttar Acos CosDoc som dokumentasjonsverkty, og naudsynt opplæring vil bli gjeve
Arbeid i to-delt turnus og kvar 3. helg, etter 35,5 t/veke

Kvalifikasjonar:

Autorisasjon som sjukepleiar eller vernepleiar
Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
Den som blir tilsett må ha førarkort
Det er krav om framlagd politiattest før oppstart

Personlege eigenskapar:

Ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Er positiv, fleksibel og fagleg engasjert
Ha evne til å samhandle og arbeide tverrfagleg
Like utfordringar og er løysingsorientert
Kan møte menneske i ulike livssituasjonar og med ulike behov på ein verdig og respektfull måte
Ha evne til å handtere tidvis travle periodar og høgt tempo

Vi tilbyr:

Varierte og spennande arbeidsoppgåver i eit aktivt og positivt arbeidsmiljø
Avtale om signeringsstipend på kr. 75 000, mot eit års bindingstid for sjukepleiararar og vernepleiarar
Sjukepleiarar og vernepleiarar får eiit lokalt tillegg på kr. 20 000 over garantiløn etter gjeldande tariff
Pensjonsordning i KLP
Flyttegodtgjersle, jf. personalhandbok for Askvoll kommune

 

Søk på stillingen her.

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Skift/turnus

 

Søk på stillingene her.

 

Søknadsfrist: 30.04.2023

 

Tiltreding: Snarast

 

Kontaktpersonar:

Erik Ole Opsahl

tlf: +47 57734507

Lillian Vårdal

tlf: +47 57724508

Sara Osland

tlf: +47 57734507

mob: +47 90607962

 

Heimeside:
www.askvoll.kommune.no
Adresse: Askvollheimen 6980 Askvoll

 
Askvoll kommune Askvoll omsorgssenter

Askvoll kommune ligg på kysten av Vestland fylkeskommune, med variert natur frå kyst til fjell. Kommunen har over 3000 innbyggjarar. Det er snøggbåtsamband med Bergen og Florø, bussamband til Førde og Dale, og ein time med bil til Førde. Kommunen er rik på naturopplevingar både på land og sjø, og har eit levande lokalsamfunn med engasjerte menneske.

 

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kontaktinfo

  • Sara Osland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57734507 mob: +47 90607962

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

April 30, 2023

Trosopplærer (Søknadsfrist: 01.06.2023)

 

Trosopplærer

 

Søndre Land kirkelige fellesråd

Søndre Land kirkelige fellesråd søker trosopplærer i 50% stilling

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 01.06.2023
Arbeidsgiver: Søndre Land kirkelige fellesråd
Sted: Hov
Stillingstittel: Trosopplærer
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4645665752

Arbeidsoppgaver

Videreutvikling av trosopplæringsplan, evaluering og rapportering av arbeidet
Utvikle, planlegge, og gjennomføre ulike trosopplæringstiltak for barn og unge i alderen 0-18 år i våre tre menigheter, Skute, Fluberg og Søndre Land.
Samarbeid og sekretærfunksjon for trosopplæringsutvalget

Kvalifikasjoner

Vi ser gjerne at du har utdanning innenfor kristendom, formgiving og pedagogikk der arbeid med barn og unge er vektlagt.
Erfaring fra pedagogisk virksomhet med barn og unge.
Erfaring med bruk av it-verktøy og sosiale medier.
Realkompetanse kan erstatte formell utdanning

Personlige egenskaper

Ha god formidlings og samhandlingsevne i møte med barn og unge
Utadvendt og kreativ
Evne til å skape engasjement
Godt jevnt humør, smidighet og ryddighet.
Må kunne jobbe selvstendig og være en god teamarbeider.
Personlig egnethet vektlegges.

Annet

Dine nærmeste samarbeidspartnere blir våre to prester og din nærmeste overordnede er kirkevergen.

Du må være medlem av Den norske kirke.
Noe kvelds og helgearbeid må påregnes. Og du må disponere bil.
Det kreves politiattest.
Lønn etter KA sitt avtaleverk. Pensjonsordning i KLP. Spørsmål om stillingen kan rettes til kirkeverge Hilde Anett Myklebust Lunde – tlf 97027978

Søknad med kopier av attester og vitnemål sendes til: Søndre Land kirkelige fellesråd, Rådhuset, Hovsbakken 1, 2860 Hov.

 

Søknadsfrist: 1. juni 2023

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Hovsbakken 1, 2860 Hov, Norge

Kontaktinformasjon

Hilde M. Lunde, Kirkeverge
Telefon:  970 27 978

Øystein Wang, Sokneprest
Telefon:  952 79 498

 

Del stillingen

Selskap

Søndre Land kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Hilde M. Lunde
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97027978

Lokasjon

  • Hov

Søknadsfrist

Juni 1, 2023

Lærerstilling ledig ved St. Franciskus skole i Arendal (søknadsfrist 21.04.2023)

 

Lærerstilling ledig ved St. Franciskus skole i Arendal

 

Arbeidsgiver  Oslo Katolske Bispedømme

Stillingstittel  Lærer

Frist  21.04.2023

Ansettelsesform  Vikariat

St. Franciskus skole

  • har behov for lærere i skoleåret 2023-24. Vi lyser ut et vikariat på ungdomstrinnet i 100% med mulighet for fast stilling.
  • Vi søker etter lærere med kompetanse i basisfagene norsk, matematikk og engelsk samt spesialpedagogikk. Praktisk-estetiske fag er også ønskelig. Kontaktlærerfunksjon er aktuelt.

Vi søker etter lærere med

  • høy faglig kompetanse
  • godt humør
  • et positivt menneskesyn
  • evne til å kommunisere med elever, foreldre og kolleger
  • god kompetanse på klasseledelse

Evne og vilje til å

  • skape godt læringsmiljø og gode relasjoner med elever
  • bidra til å skape et godt samarbeid og profesjonsfelleskap med skolens øvrige ansatte
  • videreutvikle egen faglig-pedagogiske kompetanse, inkl. kunnskap om Den katolske kirkes tradisjon og identitet
  • vise lojalitet mot Den katolske kirkes lære

Personlige egenskaper og kontinuitet for elevene vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • et inkluderende arbeidsmiljø og gode kollegaer
  • lønn etter gjeldene avtaleverk som i offentlig skole
  • pensjonsordning i SPK
  • Søkere som tilbys fast ansettelse, forplikter seg til å ta minimum 15 studiepoeng i katolske emner innen tre år, uavhengig av egen fagkombinasjon. Studieavgift dekkes av skoleeier

Krav om politiattest

Nærmere informasjon om stillingene fås ved henvendelse til rektor Inger-Margrethe Nordby, tlf. 37076044/95911759. E-post: [email protected].

Søknad med vitnemål og CV sendes til skolens epostkonto [email protected].

 

Søknadsfrist er 21.04.2023

 

Søk på stillingen her.

 

Kirkebakken 12, 4836 Arendal

 

Kontaktperson 

Inger-Margrethe Nordby, fungerende rektor

Telefon  37 07 60 44   Mobil  959 11 759

 

Bli kjent med Oslo Katolske Bispedømme

Om arbeidsgiveren

Den katolske kirke i Norge eier til sammen fire grunnskoler fra 1. til 10. trinn og en videregående skole. Skolene er ifølge privatskoleloven godkjent som livssynsskoler og mottar offentlige tilskudd. Dessuten reguleres de av katolsk kirkerett og står under tilsyn av biskopen for det enkelte bispedømme. Skolene følger offentlige læreplaner, men har egne læreplaner i KRLE og kristendomsfag. Norske myndigheter krever i tillegg at skolenes katolske identitet og verdigrunnlag synliggjøres i skolens øvrige fag.

Gjennom medlemskap i organisasjonene OIEC (internasjonalt kontor for katolsk utdanning) og CEEC (den europeiske komiteen for katolsk utdanning) er de katolske skolene i Norge del av et verdensvidt skolenettverk. Dette samarbeidet er under stadig utvikling og involverer både elever, lærere og skoleledelse.

Studenter og lærere som kunne være interessert i å få nærmere kjennskap til våre katolske skoler, kan henvende seg til skolekontoret i Oslo katolske bispedømme på følgende e-post: [email protected]

St. Franciskus er en katolsk friskole med barne- og ungdomstrinn, skolen har plass til 250 elever. Elevene kommer fra Arendal og omliggende kommuner. Vi ligger idyllisk til på Tyholmen i sentrum av Arendal, og har drevet skole i over 100 år. Vi har skolefritidsordning med tilbud for barn fra 1. til 4. klasse.

 

Del stillingen

Selskap

Franciskus skole

Lenke til firma

https://stfx.no/

Kontaktinfo

  • Inger-Margrethe Nordby
  • Tittel: Fungerende rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon3 7 07 60 44 Mobil 959 11 759

Lokasjon

  • Arendal

Søknadsfrist

April 21, 2023

Lærer- og assistentstillinger ledig ved St. Paul skole i Bergen (søknadsfrist 21.04.2023)

 

Lærer- og assistentstillinger ledig ved St. Paul skole i Bergen

 

Arbeidsgiver Oslo Katolske Bispedømme

Stillingstittel Lærer

Frist 21.04.2023

Ansettelsesform Vikariat

St. Paul skole har for skoleåret 2023 -2024 følgende ledige stillinger:

  • Årsvikariat i matematikk og naturfag
  • Årsvikariat i logopedi

Midlertidige og faste stillinger i

  • norsk
  • historie
  • engelsk
  • musikk

I tillegg søker skolen assistent i småskolen, trinn 1-7.

Kvalifikasjoner

  • Relevant faglig og pedagogisk kompetanse
  • Krav om politiattest
  • Personlige egenskaper og kontinuitet for elevene vil bli vektlagt.

Evne og vilje til å

  • skape godt læringsmiljø og gode relasjoner med elever
  • bidra til å skape et godt samarbeid og profesjonsfelleskap med skolens øvrige ansatte
  • videreutvikle egen faglig-pedagogiske kompetanse, inkl. kunnskap om Den katolske kirkes tradisjon og identitet
  • vise lojalitet mot Den katolske kirkes lære

Vi tilbyr

  • et inkluderende arbeidsmiljø og gode kollegaer
  • lønn etter gjeldene avtaleverk som i offentlig skole
  • pensjonsordning i SPK
  • Søkere som tilbys fast ansettelse, forplikter seg på innen tre år å ta minimum 15 studiepoeng i katolske emner, uavhengig av egen fagkombinasjon. Studieavgift dekkes av skoleeier.

Nærmere informasjon om stillingene fås ved henvendelse til rektor Ronny Michelsen på e-postadressen [email protected]

Søknad med vitnemål og CV sendes til [email protected].

 

Søknadsfrist er 21.04.2023.

 

Søk på stillingen her.

 

Sektor Privat

Antall stillinger 3

Sted Christies gate 16, 5015 BergenB

Spørsmål om stillingen

Ronny Michelsen, rektor

Telefon  55 21 59 00

Bli kjent med Oslo Katolske Bispedømme

Om arbeidsgiveren

Den katolske kirke i Norge eier til sammen fire grunnskoler fra 1. til 10. trinn og en videregående skole. Skolene er ifølge privatskoleloven godkjent som livssynsskoler og mottar offentlige tilskudd. Dessuten reguleres de av katolsk kirkerett og står under tilsyn av biskopen for det enkelte bispedømme. Skolene følger offentlige læreplaner, men har egne læreplaner i KRLE og kristendomsfag. Norske myndigheter krever i tillegg at skolenes katolske identitet og verdigrunnlag synliggjøres i skolens øvrige fag.

Gjennom medlemskap i organisasjonene OIEC (internasjonalt kontor for katolsk utdanning) og CEEC (den europeiske komiteen for katolsk utdanning) er de katolske skolene i Norge del av et verdensvidt skolenettverk. Dette samarbeidet er under stadig utvikling og involverer både elever, lærere og skoleledelse.

Studenter og lærere som kunne være interessert i å få nærmere kjennskap til våre katolske skoler, kan henvende seg til skolekontoret i Oslo katolske bispedømme på følgende e-post: [email protected]

St. Paul skole ble etablert i 1873. Den ligger i Bergen sentrum og har i dag 340 elever.

 

Del stillingen

Selskap

Oslo Katolske Bispedømme

Lenke til firma

https://stpaul.no/

Kontaktinfo

  • Ronny Michelsen
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 55 21 59 00

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

April 21, 2023

Helsefagarbeider fast stilling med arbeid i årsturnus og langvakter hver 4. helg (søknadsfrist 30.04.2023)

Ledige stillinger for helsefagarbeider med hjerte for eldreomsorg

 

 

  • Arbeidsgiver: Stiftelsen Metodisthjemmet Bergen
  • Stillingstittel: Fast stilling med arbeid i årsturnus og langvakter hver 4. helg
  • Frist: 30.04.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

 

Er du helsefagarbeider, og ønsker å arbeide i et fremtidsrettet og kreativt arbeidsmiljø?

Da kan Metodisthjemmet være stedet hvor du får utvikle og utfolde deg i arbeid med eldre og kronisk syke.

Vi har fokus på å utvikle våre tjenester for å kunne møte fremtidens behov, og vil gjerne ha deg med på laget!

Vi søker nye helsefagarbeidere med hjerte for eldre fordi vi fra november 2023 øker plassantall fra 46 beboere til 60 beboere. Vi har ledige stillinger mellom 79,5% og 93,5%, fra og med 01.11.2023. Vi flytter i slutten av 2023 til nye og rehabiliterte lokaler sentralt i Bergen, hvor velferdsteknologi, treningsrom og ypperlig kollektivtransport er noen av fasilitetene vi kan tilby.

Som helsefagarbeider får du spennende arbeidsoppgaver. Søkere uten fagbrev i helsearbeiderfaget er velkommen til å søke, dersom søker ellers har erfaring eller kvaliteter som kan kompensere for manglende fagbrev.

Som ansatt ved Metodisthjemmet opplever du trygghet og fleksibilitet, slik at du kan utføre arbeidet ditt i tråd med faglige standarder. Sykehjemmet har høy fag-dekning, og legger til rette for faglige treffpunkt, diskusjon, refleksjon og kompetanseheving. Som helsefagarbeider får du mulighet til å arbeide blant engasjerte og faglig dyktige medarbeidere, og til å utvikle din egen kompetanse innen eldreomsorg.

 

Ansvars- og arbeidsoppgaver

  • Tett samhandling med sykepleiere, lege og teamleder
  • Oppfølging av pleie og aktiviteter til sykehjemsbeboere
  • Medansvar for pleie til beboere
  • Ha medansvar for internkontroll, kvalitetssikring og HMS
  • Arbeide lojalt og aktivt med sykehjemmets kvalitetsrutiner og fagprosedyrer
  • Tilbud om kompetanseheving og opplæringstiltak
  • Medvirke i bruk av fagsystemene GBD og Profil
  • Være trygg i bruk av sykehjemmets digitale kvalitets- og avviksverktøy Compilo
  • Ansvar for å holde seg faglig oppdatert
  • Med på å skape et kreativt og utviklende fagmiljø

Ved ansettelse vil det bli lagt vekt på følgende:

  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne (B1- krav)
  • Personlig egnethet for stillingen
  • Engasjement for eldreomsorg
  • Fleksibilitet og samarbeidsevner
  • Ønske om å bidra til økt livskvalitet og en meningsfylt hverdag for eldre

Har du lyst å bli vår gode kollega, kan vi tilby deg

  • Et spennende fagmiljø med fokus på aktivitet, pasientsikkerhet og brukermedvirkning
  • Verdibasert ledelse og god personalpolitikk
  • Godt kollegafellesskap og trygt arbeidsmiljø
  • Muligheter for kurs og egenutvikling
  • Moderne fasiliteter med fokus på jobbhelse
  • Velferdsteknologi
  • Tariffavtale gjennom VIRKE
  • God pensjonsordning i KLP

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Karina Aarskog
Stillingstittel: Sykepleieleder
Mobil: 456 11 791

Kontaktperson: Karianne F. Magnussen
Stillingstittel: Institusjonsleder
Mobil: 982 39 279

 

 

Søk her

 

 

 

Hjemmeside

 

 

Kirkevegen 29, 5072 Bergen

 

 

Om arbeidsgiveren

Stiftelsen Metodisthjemmet Bergen er en selvstendig stiftelse, som arbeider i tråd med Metodistkirken Norges verdigrunnlag. Stiftelsen har drifts- og husleieavtale med Bergen kommune for å drive sykehjem, og bruker kommunens journalsystem GBD. Fra slutten av 2023 har vi 60 langtidsplasser fordelt på 6 grupper, i nydelige og sentrale omgivelser på Årstad.

Vår visjon er «Aktiv og nyskapende» og vår hovedmålsetning for 2023 er å «Skape det gode liv for våre beboere, ut fra det diakonale perspektiv.»

Vi har høyt fokus på mestring og livsglede gjennom vårt tjenestetilbud for våre beboere.

Den som ansettes må arbeide lojalt i forhold til stiftelsens verdigrunnlag.

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Offentlig
  • Antall stillinger: 10
  • Sted: Kirkevegen 29, 5072 Bergen
  • Bransje: Helse og omsorgStillingsfunksjon: Helsepersonell /
  • Helsefagarbeider/hjelpepleierArbeidsspråkNorsk

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Metodisthjemmet Bergen

Lenke til firma

https://mash.no/

Kontaktinfo

  • Karina Aarskog
  • Tittel: Sykepleieleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 456 11 791
  • Karianne F. Magnussen
  • Tittel: Institusjonsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 982 39 279

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

April 30, 2023

Økonomileder ved St Sunniva skole, Oslo (søknadsfrist 21.04.2023)

Økonomileder ved St. Sunniva skole

 

 

  • Arbeidsgiver: St. Sunniva skole
  • Stillingstittel: Økonomileder
  • Frist: 21.04.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

St. Sunniva skole søker ny økonomileder i 100% stilling fra 01.08.-23

St. Sunniva skole er en katolsk grunnskole sentralt i Oslo med ca. 75 ansatte og 500 elever fordelt på første til tiende trinn. Skolen har også egen skolefritidsordning. Skolen følger privatskoleloven og katolsk kirkerett, og den styres etter egne statutter. Den er godkjent som livssynsskole og mottar offentlig tilskudd. For ytterligere informasjon om skolen og SFO, se vår nettside www.stsunniva.no

Skolen legger vekt på å være en flerkulturell og mangfoldig arbeidsplass og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke stillingen.

 

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som er nøyaktig og pålitelig, er sterk i ditt fag og har gode kommunikasjon- og samarbeidsevner. Det er en fordel om du kjenner deg igjen i følgende:

  • Du er strukturert og handlekraftig
  • Du arbeider godt selvstendig og er opptatt av å levere oppgaver til rett tid
  • Du har kjennskap til programmer som; Visma Payroll, 24/7Office og Excel
  • Du vektlegger godt samarbeid

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Arbeidsoppgaver

  • Regnskapsføring: daglig ajourhold og oppfølging med alt som dette innebærer. «Regnskap fra A til Å.»
  • rapportering til ledelse, styret og det offentlige.
  • årsavslutning og årsregnskap i samarbeid med revisor.
  • likviditetsstyring.
  • lønn
  • pensjon
  • utarbeidelse av budsjett for kommende år.
  • generell møtevirksomhet

 

Kvalifikasjoner

  • relevant utdanning fra universitet/ høyskole
  • relevant erfaring fra lignende oppdrag
  • god system- og økonomiforståelse
  • god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk

 

Vi tilbyr

  • et spennende oppdrag på en av landets største privatskoler
  • medlemskap i Statens pensjonskasse
  • medlemskap i skolens fordelsprogram
  • lønn etter avtale

Før tiltredelse må politiattest fremlegges.

 

Praktisk informasjon:

Nærmere informasjon om stillingen fås ved henvendelse til økonomileder Mariann Vinje, telefon: 23292511

 

Søknadsfrist: fredag 21. april 2023

 

  • Sektor: Privat
  • Lederkategori: Leder
  • Sted: Akersveien 4, 0177 Oslo
  • Bransje: Organisasjoner,Økonomi og regnskap,AnnetStillingsfunksjonØkonomi og regnskap
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

  • Kontaktperson: Mariann Vinje
  • Telefon: 23 29 25 11
  • Mobil: 950 61 197
     

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

Akersveien 4, 0177 Oslo

Del stillingen

Selskap

St. Sunniva skole

Lenke til firma

https://stsunniva.no/

Kontaktinfo

  • Mariann Vinje
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon23 29 25 11Mobil950 61 197

Lokasjon

  • Oslo

Søknadsfrist

April 21, 2023

Menighetspedagog 100% stilling Fast (Søknadsfrist 30.04.2023)

 

Menighetspedagog 100% stilling – Lindesnes kirkelige fellesråd

 

Om stillingen

Spennende stilling som menighetspedagog i Mandal og Holum menigheter. 100% fast stilling fra august 2023. Har du lyst til å arbeide med ungdom og barn i en aktiv menighet? Er du god på kommunikasjon og formidling?

Hovedansvaret for menighetspedagogen vil være å administrere og gjennomføre menighetenes barne-/ungdomsarbeid og lede konfirmantarbeidet. Du vil bli en del av et trosopplæringsteam som består av menighetspedagog, kapellan og to sokneprester.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 30.04.2023
Arbeidsgiver: Lindesnes kirkelige fellesråd
Sted: Mandal
Stillingstittel: Menighetspedagog 100% stilling
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4642957930

Arbeidsoppgaver

Administrere og gjennomføre menighetens konfirmant- og trosopplæringsarbeid i samarbeid med trosopplæringsteamet.
Konfirmantundervisning og konfirmantleir
Budsjett- og økonomistyring i samarbeid med økonomimedarbeider
Ansvarlig for kirke-skolesamarbeid og delta i gjennomføring av kirke-barnehagesamarbeid
Oppfølging og rekruttering av frivillige medarbeidere.
Du må regne med en del kvelds- og helgearbeid og at det i enkelte perioder er større aktivitet enn i andre.

Kvalifikasjoner

Relevant pedagogisk utdanning på høyskole/universitetsnivå, med f.eks. kristendom, musikk. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
Erfaring fra menighetsliv, barne- og ungdomsarbeid er en fordel.
Gjerne erfaring med sang og musikk.
Erfaring innenfor arbeid med økonomi og budsjett
Personlig egnethet vektlegges.
Søker må være medlem av Den norske kirke.
Tilfredsstillende politiattest må fremlegges før ansettelse, kfr. trossamfunnslovens § 20.
Søker må disponere bil og ha gyldig førerkort.

Personlige egenskaper

Gode formidlingsevner og evne til å kommunisere godt med barn og ungdom.
Utadvendt og ansvarsbevisst, med gode samarbeids- og gjennomføringsevner.
Like å arbeide i tverrfaglige team og inspirere og veilede andre.
Strukturert og god på administrasjon.
Arbeid på kvelder og i helger må påregnes

Vi tilbyr

Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag.
Trivelig arbeidsmiljø
Fleksibel arbeidstid – dag, kveld og helg.
Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende tariffavtale (KA).
Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Store Elvegate 33, 4514 Mandal, Norge

Kontaktinformasjon

Øystein F. Ramstad, Kirkeverge
Telefon:  907 97 670

 

Del stillingen

Selskap

Lindesnes kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Øystein F. Ramstad
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 907 97 670

Lokasjon

  • Lindesnes

Søknadsfrist

April 30, 2023

Avdelingsleder samferdsel og kommunalteknikk 100% fast stilling (Søknadsfrist 17.04.2023)

 

Avdelingsleder samferdsel og kommunalteknikk

 

Kort om stillingen

100% fast stilling som avdelingsleder samferdsel og kommunalteknikk.

Beskrivelse av arbeidsstedet

Stillingen er lagt til etat for samfunnsutvikling. Samfunnsutviklingsetaten består av fem avdelinger; samferdsel og kommunalteknikk, eiendom, areal og plan, kultur, folkehelse og fritid, samt interkommunalt samarbeid om brann og redning. Arbeidssted er Nome rådhus som er lokalisert på Ulefoss.

Samferdsel og kommunalteknikk er et sentralt og viktig virksomhetsområde med ansvar for både drift og videreutvikling av kommunalteknisk infrastruktur i Nome kommune. Virksomhetsområdet har ca. 10 årsverk som sammen drifter 140 km med kommunal vei, 3 kommunale vannverk, 110 km med vannledninger, 4 renseanlegg og 63 km med avløpsledning. I tillegg kommer forvaltning og service samt overordnet planlegging/investering på infrastruktur og VAO området. Vi tilbyr en spennende arbeidsplass med gode muligheter for utvikling. Stillingen inngår i ledergruppen til kommunalområdet samfunnsutvikling.

Stillingsbeskrivelse arbeidsoppgaver

Vi ser et etter en leder med stor faglig kompetanse og interesse. Vi ønsker deg som evner å tenke strategisk rundt videreutvikling av samferdsel og kommunalteknikk, og som kan bidra til den totale samfunnsutviklingen.

Ansvaret omfatter utarbeidelse av hovedplaner innen fagområdene samt planlegging, prosjektering og gjennomføring av nye anlegg, rehabilitering og vedlikehold. Ansvar for drift og tjenesteutvikling av egne tjenesteområder samt legge til rette for god samhandling internt og eksternt. Trafikksikkerhetsplanlegging og oppfølging av dette arbeidet ligger også til stillingen. Utover ledelse vil arbeidsoppgaver være; personaloppfølging, intern kontroll, budsjett og økonomikontroll, samt forberede saker til politisk behandling og følge opp vedtak.
Avdelingsleder er også en viktig støtte og samtalepart i forhold til drift og prosjekter i alle enheter. Det er derfor en stor fordel med bred kommunalteknisk kompetanse og driftserfaring.

Ønskede kvalifikasjoner

Vi ser etter en leder med følgende kvalifikasjoner:

– Høyere relevant utdanning, fortrinnsvis på master/bachelornivå. Kandidater som kan vise til særskilte kvalifikasjoner,
vil kunne vurderes uavhengig av utdanningsnivå.
– Kompetanse og erfaring fra ett eller flere av de kommunaltekniske fagområdene.
– Relevant ledererfaring og god kunnskap om ledelse på tilsvarende nivå.
– Evne til å håndtere både strategiske og operative utfordringer i stillingen.
– God kjennskap til lovverket som omfatter dette kommunalområdet.
– Erfaring fra endrings- og utviklingsprosesser med dokumenterbare resultater.
– God, overordnet kunnskap innen økonomi- og budsjettstyring.
– God kommunikasjons- og formidlingskompetanse, både muntlig og skriftlig.
– Digital kompetanse.

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som:

– Er tydelig og trygg i lederrollen.
– Har en inkluderende lederstil med god evne til å motivere, delegere og veilede.
– Arbeider strukturert og målrettet.
– Er løsningsorientert og beslutningsdyktig.
– Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
– Evne til å arbeide i skjæringspunktet mellom administrasjon og politikk.
– Mestrer kontakt med publikum og media.
– Stor arbeidskapasitet og gjennomføringskraft.

Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr

– Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
– Fleksibel arbeidstidsordning
– Spennende arbeidsmiljø med et bredt sammensatt team
– Gode forsikrings- og pensjonsordninger
– Konkurransedyktig lønn etter avtale

Offentliggjøring

Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

Slik søker du

Vi anbefaler å ha skrevet søknadsteksten i et tekstbehandlingssystem før du starter søkeprosessen. Da kan du lime (kopiere) inn teksten i søknaden.
Når du begynner å registrere søknaden må du ferdigstille, det er ikke mulig å mellomlagre søknaden.
Søk på den aktuelle stillingen ved å klikke på «linken» og gjennomfør de fem hovedpunktene før du sender søknaden ved hjelp av det siste punktet.
Hvis du har huket av for at du vil ha dokumenter og annen kommunikasjon tilsendt elektronisk, vil du få en epost med kvittering om at søknaden er mottatt.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 17.04.2023

 

Vår ref1273 Merk søknad

Fakta

Selskap Nome kommune
Stilling Avdelingsleder
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Avdeling for samferdsel og kommunalteknikk

 

Kontakter

Frid Elisabeth Berge, Etatsleder samfunnsutviklingsetaten
[email protected]
Mobil  482 24 469

 

Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort vei til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo. Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehagedekning, ledige boligtomter, videregående skoler og kort vei til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).

 

Del stillingen

Selskap

Nome kommune

Kontaktinfo

  • Frid Elisabeth Berge
  • Tittel: Etatsleder samfunnsutviklingsetaten
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 482 24 469

Lokasjon

  • Ulefoss

Søknadsfrist

Februar 2, 2023