Helland ungdomsskule – Miljøarbeidere 200% engasjement (søknadsfrist 10.08.2023)

 

Vestnes kommune Helland ungdomsskule

Miljøarbeidarar inntil 200%

 

Helland ungdomsskule søkjer etter miljøarbeidarar i inntil 200% stilling, som vil ha direkte arbeid med elevar med utfordringar. Miljøarbeidarane vil vere sentrale i å analysere og gjennomføre heilskaplege tiltak for elevar i skuletid. Det vil vere tett samarbeid med dei tilsette på skulen og andre samarbeidsaktørar som helsestasjon, barnevern, PPT, m.fl. Stillingane er engasjement i eit år med moglegheit til forlenging.

Arbeidsoppgåver

– tett oppfølging av enkeltelevar med særskilte behov

– rettleie og motivere elevar fagleg og sosialt

– tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar der det er behov

– Følgje opp enkeltvedtak

Kvalifikasjonar

– ønskjeleg med vernepleiarutdanning eller tilsvarande

– erfaring frå arbeid med særskilte behov.

– ønskjeleg med kompetanse i arbeid med sosiale ferdigheiter

– ønskjeleg med erfaring/kompetanse i traume og tilknytingsvanskar

– beherske norsk munnleg og skriftleg. Kravet til språk er minimum bestått språkopplæring på nivå B2

– det blir stilt krav om politiattest

– personlege eigenskapar vil og bli vektlagt.

Personlege eigenskapar

– positivt barnesyn

– evne til relasjonsbygging

– takle å stå i utfordrande situasjonar

– konfliktførebyggjande og dempande- åtferd

– er forutsigbar og opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen

– er stabil og fleksibel

– har evne til å tenkje sjølvstendig og ta initiativ i jobben vil vere viktig.

Vi tilbyr

– allsidig utfordringar i eit godt fagmiljø med dyktige medarbeidarar

– løn etter gjeldande regelverk

– pensjon og forsikringsordningar etter tariffavtale

– kommunen er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2% av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.

Ved tilsetting krev vi politiattest og den skal ikkje vere eldre enn 3 månader.

Aktuelle søkjarar vert innkalla til samtale eller intervju.

Referansar

Oppgi referansar

Søknad

Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Det betyr at det berre er søknader sendt via vårt elektroniske søknadssystem som vil bli tatt i betraktning.

Det er viktig at du tar deg tid til å svare på spørsmåla vi stiller og registrerer din CV i søknadsskjemaet. Det er ikkje mogleg å sende med vedlegg. Attestar og vitnemål må derfor takast med til intervju.

Søkjarlista kan bli offentliggjort

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Møre og Romsdal

Jobbtype: Engasjement

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

Stillingstype: Heiltid/Deltid

 

Søknadsfrist: 10.08.2023

 

Tiltreding: 20.08.2023

Arbeidsstad: TRESFJORD

 

Kontaktpersonar:

Gunvald Fauske

mob: +47 95133377

 

Heimeside:
www.vestnes.kommune.no
Adresse: Skulevegen 2 6390 Vestnes

 

Vestnes kommune Helland ungdomsskule

Helland ungdomsskule har 160 elevar frå 8.-10. steg. Skulen er midlertidig lokalisert i Tresfjord.

 

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Gunvald Fauske
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 951 33 377

Lokasjon

  • Vestnes

Søknadsfrist

August 10, 2023

Helse og omsorg: Helsesykepleier, stillinger ved rus og pyskisk, sykepleier, miljøterapeut, helsefagarbeider (forskjellige søknadsfrister)

 

 
 
 
 
 
 

Del stillingen

Selskap

Namsskogan kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Namsskogan

Søknadsfrist

August 15, 2023

Assistenter skole og SFO og SFO-leder 20% (søknadsfrist 16.08.2023)

 

 

 
 
 
 

Del stillingen

Selskap

Namsskogan kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Namsskogan

Søknadsfrist

August 16, 2023

Integreringstjenesten: Enhetsleder, bo- og miljøassistent og tilkallingsvikar ved voksenopplæringen (søknadsfrist 13.08.2023)

 

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Namsskogan kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysing for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Namsskogan

Søknadsfrist

August 13, 2023

Barneverntjenesten ytre Helgeland – Barn, unge og familie 100 % fast stilling (søknadsfrist 04.09.2023)

 

Rekruttering kontaktpersoner barneverntjenesten, fast stilling

 

 

Barneverntjenesten ytre Helgeland er en interkommunal tjeneste bestående av kommunene Herøy, Alstahaug, Leirfjord og Dønna. Leirfjord er vertskommune for samarbeidet og har arbeidsgiveransvar, samt oppmøtested. Det er avdelingskontor i alle de andre kommunene.

 

Arbeidsoppgaver:

  • saksbehandling etter lov om barneverntjenester, vi har ledig stilling både på tiltaksteam og undersøkelsesteam
  • Utredning
  • Iverksetting og oppfølging av tiltak.
  • råd og veiledning
  • tverrfaglig samarbeid
  • oppfølging av fosterhjem og institusjon
  • føre sak for fylkesnemnd og tingrett
  • det må påregnes endel reisevirksomhet, samt noe jobb på ettermiddag/kveld.

 

Kvalifikasjoner:

  • Søkere må ha helse og sosialfaglig utdanning. Søkere med annen relevant høgskole eller universitetsutdanning oppfordres også til å søke.
  • Erfaring fra kommunalt barnevern, fortrinnsvis undersøkelse/utredning/ tiltaksarbeid
  • Førekort kl b

 

Egenskaper:

  • evne til å jobbe i team og selvstendig
  • evne til å jobbe målrettet, nøyaktig og effektivt
  • ha gode serviceholdninger og kommunikasjonsevner
  • ha høy arbeidskapasitet og takle stress
  • være fleksibel og initiativrik
  • god muntlig og skriftlig formuleringsevne
  • det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper

 

Vi tilbyr:

  • gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • fleksible arbeidstidsordninger
  • et lærende og spennende arbeid
  • godt arbeidsmiljø

 

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

 

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Nordland
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 18.08.2023
  • Tiltredelse: snarest
  • Arbeidssted: Leirfjord

 

Kontaktpersoner:

Gun-Sølvi Johannessen
tlf: +47 75074000
mob: +47 90667637

 

Hjemmeside:

 
Adresse:
 
Skoledalsveien 39 8890 Leirfjord
 
 
Leirfjord kommune Helse og velferd
 
Naturskjønne Leirfjord kommune med sine 2300 innbyggere, ligger sentralt plassert på Helgelandskysten mellom regionsentrene Mosjøen, Mo i Rana og Sandnessjøen. Leirfjord er en landbruks- og kystkommune med stort potensial innen turisme og marine næringer. Kommunen har unike friluftsmuligheter til havs, i utmark og til fjells. Leirfjord har et godt tjenestetilbud innen oppvekst, omsorg og kultur. Kommunen har gode kommunikasjonsmuligheter med nærhet til flyplass, jernbane og E6.

Del stillingen

Selskap

Barneverntjenesten ytre Helgeland

Kontaktinfo

  • Gun-Sølvi Johannessen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 75074000 mob: +47 90667637

Lokasjon

  • Leirfjord
  • Dønna
  • Sandnessjøen
  • Herøy

Søknadsfrist

August 18, 2023

Kirkeverge / daglig leder i Rindal sokn (søknadsfrist 24.08.2023)

 

Kirkeverge / daglig leder i Rindal

 

Ledig 50 % fast stilling som kirkeverge/daglig leder i Rindal fra 1. oktober 2023

Rindal kommune ligger i Trøndelag fylke, ca 1,5 time fra Trondheim. Bygda ligger ved foten av Trollheimen og har fine muligheter til et aktivt friluftsliv. I kommunen bor det omkring 2.000 innbyggere.

Kirkevergen er daglig leder i kirkelig fellesråd. Fellesrådet er kirkens valgte organ på kommunenivå.

Kirkekontoret ligger i sentrum av kommunen.

Staben består foruten kirkevergen av sokneprest, kantor og organist, trosopplærer, kontorsekretær og kirketjenere/kirkegårdsarbeider/ renholdsarbeider.

Soknet har to kirker og to kirkegårder, samt ett menighetshus.

Ansvarsområde og arbeidsoppgaver:

Kirkevergen er daglig leder for virksomheten til fellesrådet. Dette innebærer bl.a.:

  • Personalledelse og arbeidsgiveransvar for ansatte.
  • Ansvar for økonomi og budsjett.
  • Planlegging og tilrettelegging av kirkelig virksomhet.
  • Sekretær og saksbehandler for soknerådet og ha ansvar for oppfølging av vedtak.
  • Overordnet ansvar for drift og vedlikehold av kirker og kirkegårder
  • Leder av gravferdsforvaltningen i kommunen.
  • Rapportering til det offentlige.
  • Opprettholde kontakt med kommunen og elles være en synlig representant utad.
  • Bidra til å realisere kirkens visjon om å være levende, nær og tilgjengelig i lokalsamfunnet.

 

Kvalifikasjoner

  • Utdanning innen ledelse, administrasjon, økonomi eller offentlig forvaltning. Annen utdanning kan også være aktuell.
  • Gode kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig.

 

Det er en fordel å ha

  • Kunnskap om kirkelig organisering og offentlig forvaltning. Opplæring vil bli gitt.
  • Kunnskap om forvaltning av kirkebygg, herunder vedlikehold av verneverdige bygg. Opplæring vil bli gitt.

 

Du må være medlem av Den norske kirke.

Du må ha førerkort klasse B og disponere egen bil.

 

Personlige egenskaper
Som kirkeverge må du ha gode lederegenskaper og være flink til å organisere og administrere.

Det er også viktig å være løsningsorientert i en hverdag der du møter utfordringer av ulik art.

Du er tillitvekkende, god i møte med folk og en relasjonsbygger.

Du er fleksibel og allsidig.
Erfaring fra kirkelig arbeid er en fordel.

Vi tilbyr:

En spennende og meningsfylt stilling med konkurransedyktige betingelser i en kompetent organisasjon.
Pensjonsordning i KLP.

Har du spørsmål om stillingen?
Ring fellesrådsleder Arnhild Foseide Fagerholt på mobilnummer 481 59 206

Søknad med CV sendes: [email protected]
eller Rindal sokn, Postboks 111, 6659 Rindal

Søknadsfrist 24.august.

 

Søk på jobben

Del stillingen

Selskap

Rindal Sokn

Kontaktinfo

  • Arnhild Foseide Fagerholt
  • Tittel: Fellesrådsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 481 59 206

Lokasjon

  • Rindal

Søknadsfrist

August 24, 2023

Montessoripedagog med kontaktlæraransvar + Assistent ved skule og SFO (søknadsfrist snarest)

 

Montessoripedagog m/kontaktlæraransvar + Assistent i skule og SFO

 
 
To ledige stillingar ved Kjølsdalen Montessoriskule!
 
Vi søkjer etter ein dyktig montessoripedagog som kan ta på seg kontaktlæraransvar frå dag 1 av skuleåret 2023/24.
Vi søkjer òg etter ein ny assistent for skule og SFO.
 
Montessoripedagog med kontaktlæraransvar ved Kjølsdalen Montessoriskule

Arbeidsgjevar:            Kjølsdalen Montessoriskule SA
Stillingstittel:               Lærar
Frist:                           Open, men så snart som råd
Tilsetjingsform:          Fast stilling for montessoripedagog eller pedagog som startar opp vidareutdanning                                     med montessoripedagogikk

Kjølsdalen Montessoriskule opprettar ny montessoripedagogstilling (m/kontaktlæraransvar)


Kjølsdalen Montessoriskule er ein 1.-10. skule. Vi er blitt fleire, og søkjer difor etter ein dyktig montessoripedagog som kan ta på seg kontaktlæraransvar frå dag 1 av skuleåret 2023/24. Stillinga baserer seg i utgangspunktet i Storskulen (4.-6. trinn) der ein vil ha delt kontaktlæraransvar med montessoripedagog i ein elevgruppe på 24 elevar hausten 2023. Men noko arbeid i Ungdomsskulen (7.-10. trinn) kan òg vere aktuelt ut i frå fagkombinasjon.


Fagkretsar: 
Fleire fagkombinasjonar kan være aktuelle. Ønskjeleg er eitt eller fleire av følgjande fag i sin fagkrets: Kunst og Handverk, kroppsøving, musikk, framandspråk (andre enn engelsk), mat og helse. Interesse for å utvikle og drive med skulehage er òg ønskjeleg.
Vi søkjer ein lærar som er utviklingsorientert og ein god lagspelar.
Søknadsfrist er open og vi tilset fortløpande.
 
Kontaktperson vedrørande stillinga er rektor Thomas P. R. Hals
Telefon: 57 86 49 50 / 924 41 035 / mail: [email protected]

Kvalifikasjonar:
  • Godkjent lærarutdanning
  • Gode ferdigheiter innan klasseleiing
  • Ønskje og interesse for å vidareutvikle skulen som ein lærande organisasjon
  • Montessoripedagogikk er ikkje naudsynt ved tilsetjing, men for moglegheit til fast tilsetjing er vidareutdanning i Montessoripedagogikk eller oppstart og ferdigstilling av slikt studium eit krav.

Personlege eigenskaper:

  • Du ønskjer å jobbe med montessoripedagogikk
  • Då er fagleg engasjert og har fag «i ryggraden»
  • Du er tydeleg og kommuniserer godt og fylt med respekt med både elevar, kollegaer og føresette
  • Du ønskjer å være den beste læraren for elevane kvar dag
  • Du er sjølvstendig, men og samarbeidsvillig og løysingsorientert
  • Du har interesse for og evne til å byggje gode og trygge relasjonar
  • Du er genuint oppteken av elevane si læring og utvikling
  • Du er kunnskapsrik, inkluderande og engasjert

Arbeidsoppgåver:

  • Være kontaktlærar for 10-15 elevar på 4.-6. trinn
  • Planleggje og leggje til rette for elevane si læring
  • Analysere og følgje opp elevane si læring
  • Ansvar for eit godt førebudd miljø
  • Sørgje for eit trygt, godt og inkluderande læringsmiljø for elevane
  • Bidra til eit godt samarbeid med dei føresette

Alt dette i samarbeid med annan kontaktlærar og andre tilsette med tilknyting til elevgruppa

  • Delta og bidra i eit lærande fellesskap

Assistent i skule og SFO – 100% stilling

 

Til stillinga som assistent i skulen og SFO søkjer vi etter ein person som:

Har eller ønskjer relevant pedagogisk erfaring

Har kreative evner

Kan jobbe sjølvstendig

Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner

Er villig til å setje seg inn i montessoriprinsippa

Har god brukskompetanse på IT/data

SFO er ope gjennom skuleåret frå 07.30 – 08.30 kvar dag
14.30 – 16.30 måndag-tysdag + torsdag-fredag
12.00 – 16.30 onsdagar

I tillegg vert det tilbydd SFO siste veka før skulestart i august + første veka etter skuleslutt i juni.
3 av 5 dagar i haust- og vinterferie vert det òg tilbod om SFO. 
SFO-tilbod i feriar er avhengig av nok påmeldte barn. 

Vi tilbyd:

  • Dyktige, dedikerte og engasjerte kollegaer
  • Fleksible haldningar innad i kollegiet
  • Godt arbeidsmiljø
  • Fokus på pedagogisk utviklingsarbeid og montessoripedagogikk
  • Lønn minimum etter tariff mellom Unio og KS
  • Medlemsskap i innskotsbasert pensjonsavtale med maksimalt innskot

Andre opplsysningar:

  • Oppdatert CV med oppdaterte referansar, samt kopiar av attestar og vitnemål sendast med søknaden
  • Det må leggjast fram politiattest jfr. Opplæringslova § 10-9 før tiltreding

Om arbeidsgjevar:

  • Kjølsdalen Montessoriskule ligg i Kjølsdalen, mellom Måløy og Nordfjordeid. Stad kommune er vertskommune for skulen. I same bygg har vi samla barnehage, barneskule og ungdomsskule, alt driven etter montessoripedagogiske prinsipp. Totalt er det våren 2023 56 elevar ved skulen sitt 1.-10. – løp. Hausten 2023 vil dette auke noko.

Sjekk gjerne ut skulen si heimeside: www.kjolsdalenmontessori.no
Vi har eiga facebookside: https://www.facebook.com/kjolsdalenmontessoriskule/

Sektor:           
Privat
Stad:               Daltunvegen 19, 6776 Kjølsdalen
Bransje:         Barn, skule og undervisning
Nøkkelord:    Lærar, Montessori, Pedagogikk

 

Del stillingen

Selskap

Kjølsdalen Montessoriskule SA

Kontaktinfo

  • Thomas P. R. Hals
  • Tittel: Rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 57 86 49 50 / 924 41 035

Lokasjon

  • Kjølsdalen

Søknadsfrist

August 18, 2023

Leiar NAV Hyllestad (søknadsfrist 06.08.2023)

 

Leiar NAV Hyllestad

 

Hyllestad kommune har ledig 100 % fast stilling som leiar for NAV Hyllestad. Vi ser etter deg som er glad i folk, samfunnsengasjert og relasjonsbyggar. Å arbeide i NAV vil gje deg varierte og meiningsfulle oppgåver kvar dag.

Som NAV-leiar vert du kommunalt tilsett og du vil få kontorstad i kommunehuset på Hyllestad. I tillegg til leiarstillinga har vi to sakshandsamararstillingar til i kontoret som du får leiaransvar for. Ansvarsområdet kan bli endra som følgje av eventuelle endringar i oppgåveløysing i kommunen og/eller regionen i komande år. Til stillinga ligg både leiing og sakshandsaming, både på statleg og kommunalt område. NAV-leiar rapporterer til kommunalsjef helse- og omsorg i Hyllestad kommune og regionleiar i NAV Sunnfjord.

 

Hovudarbeidsoppgåver

  • Fagleg og administrativt ansvar for NAV Hyllestad, inkludert økonomi-, budsjett- og personalansvar
  • Ivareta NAV sitt samfunnsoppdrag
  • Utvikle velferdstenestene i NAV Hyllestad, og i regionen elles, med særleg fokus på likeverdige tenester og brukarane sine behov
  • Aktiv kontakt med næringsliv, offentlege etatar og organisasjonar
  • Motivere og bidra til å utvikle medarbeidarane gjennom kompetanseutvikling, meistringsorientering og tillitsbasert leiing

 

Kvalifikasjonar

  • Du må ha fullførte relevant utdanning tilsvarande minimum bachelor. Relevant leiarerfaring kan kompensere for kravet til utdanning.
  • Du må ha god forståing for NAV sitt samfunnsoppdrag.
  • Du må ha god kunnskap om bruk av digitale verktøy og utvikling av desse
  • Du må ha god skriftleg og munnleg framstillingsevne
  • Førarkort for personbil
  • Det er ønskjeleg at du har formell leiarutdanning og/eller erfaring som leiar

 

Personlege eigenskapar

  • Du er ein god relasjonsbyggar som likar å arbeide med folk i ulike livssituasjonar
  • Du er engasjert i utvikling av tenester til innbyggjarane og arbeidslivet
  • Du har ei forståing for leiarrolla på ein måte som skaper tillit, engasjement og motivasjon
  • Du kan arbeide sjølvstendig, men samstundes ha gode samarbeidsevner og kan jobbe i team
  • Du er fleksibel og open for endringar og nye initiativ som kan skape betre løysingar for brukarane
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt

 

Vi kan tilby

  • Spennande og varierte arbeidsoppgåver
  • Faglege og personlege utfordringar i eit godt arbeidsmiljø
  • Eit tverrfagleg arbeidsfellesskap
  • Løn etter avtale
  • God pensjonsordning i KLP, 2 % av løna vert trekt i pensjon
  • Hjelp til å finne bustad, eventuelt hjelp til å finne arbeid til partnar
  • Bustadtilskot til førstegangsetablerarar i kommunen, etter eigne reglar
  • Gratis tilgang til treningsrom i idrettshallen

 

Velkomen som søkjar!

 

NAV Hyllestad

NAV Hyllestad er eit partnarskap mellom NAV Vestland og Hyllestad kommune. NAV Vestland er inndelt i ni regionar etter bu- og arbeidsområde. NAV Hyllestad er ein del av region Sunnfjord, saman med kommunane Sunnfjord, Kinn, Høyanger, Askvoll og Fjaler. Både stat og kommune vil vere involvert i arbeidet med å utvikle NAV Hyllestad slik at ein kan levere heilskaplege og likeverdige tenester for innbyggjarane og verksemdene i kommunen, samt samarbeid med andre kommunar og instansar i regionen.

 

NAV sitt samfunnsoppdrag

NAV er namnet på Arbeids- og velferdsforvaltninga. I NAV samarbeider stat og kommune om å tilby ei dør inn til dei offentlege arbeids- og velferdstenestene.

NAV sitt samfunnsoppdrag er å bidra til sosial og økonomisk sikkerheit, og fremje overgang til arbeid og aktivitet. Målet er å skape eit inkluderande samfunn, eit inkluderande arbeidsliv og ein velfungerande arbeidsmarknad. NAV tilbyr teneter, ytingar og stønad til både privatpersonar og arbeidsgjevarar.

 

 

Søk her

 

 

 

  • Referansenr: 058649077
  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 06.08.2023
  • Arbeidsstad: Hyllestad

 

Kontaktpersonar:

Gjermund Flage, kommunedirektør
tlf: +47 57789546
mob: +47 93218780

Magne Kjetil Berg, leiar NAV Sunnfjord
mob: +47 99241911

 

Heimeside:

http://www.hyllestad.kommune.no

 

Hyllestad kommune

Hyllestad kommune ligg i ytre Sogn på nordsida av Sognefjorden. Til Bergen brukar vi ca 2 timar med båt i sørleg retning, og det tek ca 1 time med bil nordover til Førde. Kommunen har i underkant av 1.300 innbyggjarar. Hyllestad kan skilte med norsk natur på sitt beste, du kan rusle langs vasskanten eller bestige fjell som Lihesten, her er gode kår for jakt og fiske. I Hyllestad er det moglegheiter for både familiar og einslege. Vi har mange fritidsaktivitetar i regi av ulike lag og organisasjonar.

Hyllestad kommune er kjend for sin omfattande produksjon av kverstein, ein produksjon som truleg har foregått i meir enn tusen år. Industri, landbruk og sjøbruk har vore grunnlaget for den største sysselsettinga i kommunen.

I Hyllestad er det rom for fleire, kanskje akkurat deg? Sjekk ut hyllestad.info

Del stillingen

Selskap

Hyllestad kommune

Kategorier

lederleiarNAV

Kontaktinfo

  • Gjermund Flage
  • Tittel: kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 78 95 46 mob: +47 932 18 780
  • Magne Kjetil Berg
  • Tittel: leiar NAV Sunnfjord
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99241911

Lokasjon

  • Hyllestad

Søknadsfrist

August 6, 2023

Driftsoperatør vassdistribusjon,Vatn og avløp (Søknadsfrist 13.08.2023)

 

Driftsoperatør vassdistribusjon

 

Verksemd Vatn og avløp sitt hovudoppdrag er å sikre innbyggarane i Ålesund kommune reint og godt drikkevatn, og ei avløpshandtering som ikkje forureinar miljøet rundt oss.

Vi har no ledig fast stilling som driftsoperatør vassdistribusjon, oppstart etter avtale.

 

  • Søknadsfrist: 13.08.2023
  • Arbeidsgivar: Kommunalområde Samfunn
  • Stad: Ålesund
  • Stillingstittel: Driftsoperatør vassdistribusjon
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4688271432

 

Arbeidsoppgåver

  • drift, tilsyn og vedlikehald av vassleidningsnettet (reparere leidningsbrot, lekkasjesøk, spyling, ventilar, kummar, hydrantar m.m.)
  • moglegheit på sikt å delta i beredskapsvakt
  • andre relevante oppgåver kan bli tillagt stillinga

 

Kvalifikasjonar

Vi søkjer etter ein person med god teknisk forståing og innsikt som har

  • relevant fagbrev (til dømes anleggsrørleggar, rørleggar, industrimekanikar)
  • gode norskkunnskapar – munnleg og skriftleg
  • førarkort klasse B, helst også BE, C1 og C
  • helst erfaring frå liknande arbeid
  • helst ADK1-sertifikat og arbeidsvarslingskurs

 

Personlege eigenskapar

Vi ser etter ein person som har vilje og evne til å

  • ta ansvar, arbeide nøyaktig og effektivt både på eiga hand og ilag med andre
  • ta initiativ, arbeide ryddig og strukturert
  • vere fleksibel og finne løysingar
  • arbeide i tråd med kvalitets- og HMS-prosedyrer
  • vere ein god medarbeidar og bidra positivt til fag- og arbeidsmiljøet

 

Vi tilbyr

  • relevante kurs og opplæring
  • muligheit for relevant vidareutdanning
  • muligheit til å vere med på å utvikle vidare eit spennande fagområde
  • gode pensjons- og forsikringsordningar
  • løn etter gjeldande tariff
  • gunstig ordning på treningssenter

 

Sentrallageret Ålesund Kommune, Borgundfjordvegen 100, 6017 Ålesund, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Andreas Relling
Driftsleiar
 Telefon:476 53 381
E-post:[email protected]

Bjørn Skulstad
Avdelingsleiar
 Telefon:916 70 170
E-post:[email protected]

 

Ålesund kommune er den største kommunen mellom Bergen og Trondheim, og eit regionsenter for Nordvestlandet. Kommunen har rundt 67.000 innbyggarar. Området rundt byr på rike moglegheiter for et aktivt friluftsliv for alle, jakt og fiske, og kommunen har eit rikt og blomstrande kultur- og næringsliv. Ålesund er universitetsby og har landets største universitet, NTNU.

Kommunen er ein stor arbeidsgjevar med sine over 5.400 dyktige og engasjerte medarbeidarar som utfører viktige samfunnsoppdrag. I det daglege arbeidet vektlegg vi verdiane våre: open, engasjert og modig. Visjonen for kommunen er «nasjonal slagkraft, regional attraktivitet og lokal identitet».

Ønsker du ein meiningsfylt jobb med varierte og utfordrande oppgåver, er Ålesund kommune eit spennande alternativ.

Del stillingen

Selskap

Ålesund kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

August 13, 2023

Regional utviklingsrettleiar, Engasjement i 100% stilling frå 1.8.2023 til 30.6.2026 (søknadsfrist 15.08.2023)

 

Regional utviklingsrettleiar – Kompetanseløftet i Hallingdal

 

Engasjement i 100% stilling frå 1.8.2023 til 30.6.2026

 

Beskriving

Grunnskolane og barnehagane i Hallingdal, i samarbeid med PPtenestene i Hallingdal, lyser med dette ut ein 100 % stilling som regional utviklingsrettleiar for arbeid med Kompetanseløftet i Hallingdal.

Arbeidet med kompetanseløftet er forankra i felles regional prosjektplan og skal vere eit varig kompetanseløft på det spesialpedagogiske feltet. Kompetanseløftet er eit tiltak for leiarar og tilsette i barnehagar, skolar og PPT. Det skal bidra til at alle har tilstrekkeleg kompetanse tett på barna. Målet er å kunne førebygge, fange opp og gi eit inkluderande og tilpassa pedagogisk tilbod til alle.

Utviklingsrettleiaren skal overordna bidra til at barnehagar, skolar og PPT, ser Kompetanseløftet i samanheng med rammeplan for barnehagen og fagfornyinga i skolen, og dessutan ser det allmennpedagogiske og spesialpedagogiske tilbodet i samanheng.

Utviklingsrettleiaren skal ha eit nært samarbeid med PPT, kompetanseutvala for skole og barnehage, og dessutan det regionale oppvekstlederforumet.

 

Dine oppgåver

  • Vere prosessdrivar og bindeledd mellom HVL, PPT, 12 skolar og 24 barnehagar.
  • Sørge for informasjonsflyt og medverke i planlegging og gjennomføring.
  • Følge opp kommunane – med fokus på å opparbeide eit godt kunnskapsgrunnlag, kvalitetsutvikling, varig drift og dokumentasjon.
  • Sørge for kompetanse og erfaringsdeling.

 

Kven er du?

Vi søker etter deg som har relevant høgare utdanning, brei praksis og som har god innsikt i leiing av utviklingsprosessar i skole og barnehage. Du må vere initiativrik, kunne arbeide sjølvstendig, ha god gjennomføringsevne, kunne samarbeide og ha dialog med alle involverte partar.

Du må vere analytisk og systematisk, for å kunne vurdere behov og legge til rette for at Hallingdal bygger eit godt lag rundt barn og elevar. Personleg egnethet vil bli vektlagt ved tilsetting.

Arbeidet vil medføre reiseverksemd. Stillinga krev at du disponerer eigen bil, mot godtgjering (statens satsar).

Tilsetting skjer på kommunale vilkår, med konkurransedyktig lønn og tenestepensjon i KLP.

Kontorstad er Gol, arbeidsgivar er PPT og OT i nedre Hallingdal IKS.

 

Meir informasjon om stillinga finn du her (nav.no)

 

Søknad med vedlegg blir sendt PPT og OT i nedre Hallingdal IKS: [email protected]

 

Kontaktperson for stillinga

Gry E. Bjerknes, dagleg leiar
Telefon: 974 86 183
E-post: [email protected]

 

Søknadsfrist: 15. august 2023

Del stillingen

Selskap

PPT og OT i nedre Hallingdal IKS

Lenke til firma

https://www.pptogot.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gol

Søknadsfrist

August 15, 2023