Leka Brygge søker allsidig driftsleder / serviceansvarlig (søknadsfrist snarest)

 

Leka Brygge søker allsidige driftsleder/serviceansvarlig

 

  • Arbeidsgiver: Leka Brygge Drifts AS
  • Stillingstittel: Driftsleder
  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Fast

Vi søker allsidig driftsleder/turistansvarlig til vårt anlegg.

Leka Brygge er en familieeid reiselivsbedrift i Leka kommune på Namdalskysten (tidligere Nord-Trøndelag).

Vår hovedvirksomhet er utleie av overnatting/leiligheter og båter til havfisketurister, hovedsakelig utenlandske. I høysesong har vi også åpen bryggerestaurant.

Vi har 19 stk. boenheter fordelt på ca 100 senger. Vi har flere båter for utleie, el-sykler, kajakker, mv. Med utvikling av, og profesjonalisering av tilbud innenfor helårsturisme, kurs- og konferansevirksomhet, møtevirksomhet, næringsutvikling, mv søker vi en allsidig og positiv driftsleder som blir en viktig stedlig ressursperson som andre ansatte, eiere og styre vil samarbeide med. I høysesong har vi vært fra 8-12 deltidsansatte.

Vår drift handler om å gi besøkende enestående opplevelser gjennom hele sitt besøk og gjennom opplevelsesbasert reiseliv. Vi vil være troverdige, gi kvalitet og dermed få referansekunder og godt omdømme. Vi er opptatt miljø og bærekraft- kortreist mat og lokal forankring.

Arbeidsoppgavene vil variere ut fra hvor man er i «sesonghjulet» men det vil i alle perioder være varierte oppgaver:

  • Være «operativ driftsleder» for «brygga» med hovedansvar for booking, kundepleie, planlegging av arrangement, markedsaktiviteter/markedsføring, budsjettering, økonomistyring, mv
  • Planlegge, strukturere og være delaktig i renhold, vedlikehold av utstyr (båter, sykler, mv) og bygg.
  • Gjennomføre oppsøkende salgsaktivitet og være proaktiv opp mot kunder/bedriftskunder
  • Bidra til at selskapet øker omsetning og bygger positiv omdømme/merkevare.

Ønsket erfaring og bakgrunn:

  • Vi stiller ingen formalkrav, men det er ønskelig med utdanning innen reiseliv, markedsrelatert utdanning, teknisk- praktiske fag, el.l. Personlig egnethet er viktig.
  • Erfaring fra reiseliv, friluftsliv, teambuilding, guiding, kursvirksomhet
  • Gjerne erfaring med og interesse for matfaget
  • God fremstillingsevne både skriftlig og muntlig
  • Dataerfaring
  • En fordel om du behersker engelsk og/eller tysk

Ønskede personlige egenskaper

Vi ser etter deg som gjerne er allsidig og ikke er redd for å «ta i et tak». Du må være omgjengelig, like å ta ansvar, strukturert og ryddig, samarbeidsvillig og ha «glimt i øyet». Du må være selvdisiplinert, løsningsorientert og selvmotivert.

«Parfolk» eller «vennepar» som vil jobbe sammen på brygga, og som har ulike kvalifikasjoner som kan passe til stillingsbeskrivelsen kan gjerne søke sammen.

Om en av dere har teknisk kunnskaper/er «altmuligmann eller kvinne» og en er kokk eller har kjøkkenerfaring, kan det være et godt utgangspunkt for en søknad. Vi oppfordrer både kvinner og menn til å søke.

Vi tilbyr

Opplæring og erfaringsutveksling i samarbeid med dagens eiere/drivere. Du vil få være med å utvikle en reiselivsbedrift med flott beliggenhet, i et område hvor antall tilreisende vil øke.

Utfordrende og krevende arbeidsoppgaver med medbestemmelse av egen arbeidshverdag. Stor grad av frihet. Vi vil være behjelpelig med å finne egnet bolig for tilflyttere.

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser.

Oppstart

Snarlig tiltredelse.

Ta gjerne kontakt med styreleder Henrik Sørli, på Mob 405 27 011 ved spørsmål eller ytterligere informasjon. Søknad med CV sendes pe e-post til [email protected].

Om arbeidsgiveren

Leka Brygge er en reiselivsbedrift med lokalt eierskap som nå ekspanderer med flere ansatte og økt overnattingskapasitet. Leka er Trøndelags nordligste kommune (øy kommune) og valgt til Norges Geologiske Nasjonalmonument. De røde serpentinfjellene og den spesielle geologien gjør øya til en av Norges vakreste og mest spesielle. Øya er også en del av Trollfjell Geopark, som er godkjent som UNESCO Global Geopark.

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Privat
  • Sted: Frøvikveien 320, 7994 Leka
  • Bransje: Hotell og overnatting,Reise og turisme,Restaurant, mat og uteliv
  • Stillingsfunksjon: Driftsoperatør/vaktmester,Hotell og overnatting / Service/servering,Mat og servering / Kokk

 

Spørsmål om stillingen

Henrik Sørli
Styreleder
40 52 70 11

 

Søk på stillingen her.

 

Hjemmeside

Frøvikveien 320, 7994 Leka

Bryggekafeen - Leka Brygge

Del stillingen

Selskap

Leka Brygge AS

Lenke til firma

https://lekabrygge.no/

Kontaktinfo

  • Henrik Sørli
  • Tittel: Styreleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 40 52 70 11

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Mars 6, 2024

100 % Vikariat -sykepleier / helsefagarbeider i institusjon / hjemmetjenesten fra 01.03.24 – 01.02.2025 (søknadsfrist 25.02.2024)

 

100 % Vikariat -sykepleier / helsefagarbeider i institusjon / hjemmetjenesten

 

Vi har ledig et 100% vikariat, med mulighet for forlengelse. Det jobbes integrert i institusjon og hjemmetjenesten. Vi har god fagdekning og et godt arbeidsmiljø. Turnusen består av dagvakter midt i uka, med arbeid dag/kveld hver 3 helg. Arbeidsoppgavene vil variere noe ut ifra om du er sykepleier eller helsefagarbeider.

ANSVAR/ARBEIDSOPPGAVER:

  • Bistå brukere til å mestre og å få utføre dagliglivets aktiviteter.
  • Være med å kartlegge og dokumentere brukerens behov og mestringsnivå.
  • Være aktiv med å utforme den oppfølgingen som de enkelte brukere skal ha.
  • Gi veiledning, opplæring og informasjon til brukere, studenter, pårørende og andre medarbeidere.
  • Delta aktivt i ukentlige tverrfaglige møter.
  • Utføre tjenester i tråd med gjeldende vedtak.
  • Ansvar for legemiddelhåndtering.
  • Sykepleierfaglig observasjon, tiltak og oppfølging av pasienter hjemme.
  • Dokumentere og følge opp i våres elektroniske fagsystemer, deriblant elektroniske meldinger, daglig rapportering m.m.
  • Samhandling med pårørende og andre aktuelle samarbeidspartnere.

ØNSKEDE KVALIFIKASJONER

  • Autorisasjon som sykepleier.
  • Autorisasjon som helsefagarbeider.
  • Evne til å skape trivsel i en gruppe.
  • Evne til å samarbeide i team.
  • Evne til å jobbe selvstendig.
  • Evne til å ta initiativ.
  • Evne til å motivere og organisere.
  • Gode kommunikasjonsevner.
  • Førerkort klasse B.
  • IT-kunnskaper.

Personlig egnethet blir tillagt stor vekt.

VI KAN TILBY:

  • Trivelig arbeidsmiljø og faglig høy standard i helse- og omsorgstjenesten.
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP.

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved:

Anette Heiplass, områdeleder tlf. 95 93 44 76

 Kari Stillingen Rapp, områdeleder tlf. 41 41 07 73

Ansettelse:

Ansettelse skjer i.h.t gjeldende lov- og avtaleverk. Lønn etter ansiennitet og kvalifikasjoner. Gyldig politiattest ikke eldre enn 3 måneder, må fremlegges før oppstart.

Søknad:

Søknad med CV, bekreftede vitnemål og attester sendes til:

[email protected] eller Flå kommune, Sentrumsvegen 24, 3539 Flå.

Søknadsfrist: 25.02.2024

 

Del stillingen

Selskap

Flå kommune

Kontaktinfo

  • Anette Heiplass
  • Tittel: områdeleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95 93 44 76
  • Kari Stillingen Rapp
  • Tittel: områdeleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41 41 07 73

Lokasjon

  • Flå

Søknadsfrist

Februar 25, 2024

Kokk med leiarerfaring (søknadsfrist 10.03.2024)

 

Er du kokk med leiarerfaring og engasjert i matomsorg?

 

Om stillinga

Osterøytunet er kommunen sin sjukeheim og ligg på Hauge. Sjukeheimen har 65 plassar. I tillegg til Osterøytunet sine bebuarar, server kjøkkenet også bufellesskap, heimebuande eldre og nokre dagsenter. Kjøkkenet har også sal av mat til lag, organisasjonar og andre kundar på Osterøy. Avdelinga har totalt 3,2 årsverk fordelt på leiar og tre andre tilsette. Kjøkkenet produserar etter kok/kjøl og sous vide- metodar. Vi pakkar porsjonsmiddagar til heimebuande og leverar tørrmat til avdelingar på Osterøytunet + Hauge bufellesskap.

Osterøytunet har ledig 100% fast stilling som avdelingsleiar for kjøkkenet frå 01.08.24. Noværande avdelingsleiar går av med pensjon første september i år.

 

Kven søkjer vi etter?

Vi søkjer etter deg som er engasjert i matomsorg, er positiv og har godt humør. Du må like å samarbeide, ha gode kommunikasjonsevner og være løysingsorientert. Du kan takla ein kvardag med høgt tempo med mange ulike oppgåver. Me ser etter ein framtidsretta leiar som vil sjå moglegheit for vidareutvikling av ansvarsområdet i tråd med forskningsbasert kunnskap.

 

Vi tilbyr deg

God opplæring
Godt samarbeid med fagleg dyktige og engasjerte kollegaer som har jobba lenge på kjøkkenet
Eit godt arbeidsmiljø
Arbeidstid vekedagar 07-15.
Løn jmfr HTA kap.4 for leiar.
Gode pensjons- og forsikringsvilkår

 

Arbeidsoppgåver

Leiar for kjøkken med ansvar for dagleg drift, personal og økonomi:

  • innkjøp, varekontroll, samt leveranse til avdelingar og eksterne kundar
  • internkontroll
  • planlegging av produksjon
  • arbeidsplan for tilsette
  • fakturering og budsjettarbeid
  • kontakt med avdelingar, heimetenester og andre kundar
  • praktisk arbeid på kjøkkenet er ein viktig del av arbeidsdagen

 

Kvalifikasjonar

Du har:

  • Fagbrev som kokk og erfaring som leiar (personal, drift, økonomi) ( er eit krav)
  • Kunnskap om norske mattradisjonar og ernæring til eldre
  • Grunnleggjande datakunnskap og beherska norsk munnleg og skriftleg
  • Godt kjend med IK-Mat og HACCP

 

Om oss

Osterøy kommune – Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av Nord-Europas største innlandsøyer, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på om lag 8 000 innbyggjarar og det er både bru- og ferjesamband til nabokommunen Bergen. Frå Lonevåg sentrum, kommunesenteret vårt, tar køyreturen til Bergen om lag 45 minutt, til Åsane tar det om lag 30 minutt og til Arna kjem du på om lag 20 minutt. I tillegg til Lonevåg har ein og Valestrand, Haus, Fotlandsvåg og Bruvik som større bygder/tettstadar.

Osterøy har ein allsidig og livskraftig småindustri innan mekanisk, møbel, tekstil og næringsmiddelindustri. Fiskeoppdrett/-foredling er og ei viktig næring. Landbruk sysselset om lag 300 personar og tømraryrket står framleis høgt i kurs her på Osterøy.

I Osterøy skal det vere godt å bu både for unge og eldre. Kommunen har eit rikt kulturliv, ulike idrettsaktivitetar, godt utbygd skule- og barnehagetilbod og gode helse- og sosiale tenester.

Bli med på laget i Osterøy kommune! Me ønskjer oss stadig fleire kompetente og engasjerte medarbeidarar. Vi ser fram til å ta godt i mot deg og gje deg ei meiningsfull arbeidskvardag.

 

Spørsmål om stillinga

Jan Roald Hanstvedt
Avdelingsleiar Osterøytunet storkjøkken
56192508
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

  • Søknadsfrist: 10. mars 2024
  • Arbeidsgivar: Osterøy kommune
  • Kommune: Osterøy
  • Omfang: Heiltid
  • Varigheit: Fast
  • Arbeidsstad: Osterøytunet 3, 5281 Valestrandsfossen

Del stillingen

Selskap

Osterøy kommune

Kontaktinfo

  • Jan Roald Hanstvedt
  • Tittel: Avdelingsleiar Osterøytunet storkjøkken
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 56192508

Lokasjon

  • Valestrandsfossen

Søknadsfrist

Mars 10, 2024

100 % vikariat stilling som fastlege (søknadsfrist 18.02.2024)

Liker du å jobbe med mennesker?

Fastlege

 

Kautokeino kommune er Norges største kommune med et spennende miljø hvor samisk og norsk går hånd i hånd, innrammet i vakker natur på Finnmarksvidda. Naturen er rik på ressurser med gode muligheter for friluftsliv, jakt og fiske. Kautokeino-samfunnet har forankring i tradisjonelle samiske verdier, og har mange spennende institusjoner med internasjonal kontaktflate. Kautokeino kommune er en tospråklig kommune, og har et variert kultur- og organisasjonsliv. Om du har lyst til å lære deg samisk og bo i et komplett samisk samfunn, så har du knapt andre alternativer, enn Kautokeino.

Om stillingen

  • Kautokeino kommune, Enhet for helse og omsorg, har ledig følgende stilling i virksomhet Helse, avdeling legetjenester.
  • 100 % vikariat stilling som fastlege fra og med omgående og ut august 2025, med mulighet om videre forlengelse.
  • Vi ønsker at våre leger skal kunne ha en god og bærekraftig arbeidshverdag. Vi vil legge til rette for faglig utvikling og god balanse mellom jobb og fritid.
  • Kautokeino legekontor har 5 legehjemler og 1-2 LIS-leger. Legekontoret er godt faglig bemannet med 2 sykepleiere, 1 bioingeniør og 2 helsesekretærer samt godt utstyrt laboratorium og skiftestue.

Arbeidsoppgaver

  • Stillingen har 580 listeplasser.
  • Legen har ordinær kurativ legetjeneste og har i samråd med kommuneoverlegen tilsynsoppgaver for andre helsetjenester, inntil 7,5 timer i uken.
  • Legen deltar i legevaktordningen.

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som lege med godkjent turnustjeneste (LIS1).
  • Kommunen tilrettelegger for å fullføre spesialisering i allmennmedisin.
  • Rett til trygderefusjon i Norge.
  • Gode norskkunnskaper både når det gjelder forståelse og evne til å utrykke seg skriftlig og muntlig.
  • Kautokeino kommune er en to-språklig kommune. Kunnskaper i samisk språk og kultur vil bli tillagt avgjørende vekt for søkere som ellers er likt kvalifisert. Søkere som ikke behersker samisk, må være villig til å gjennomføre samiskopplæring etter ansettelse.

For stillingen søker vi en som:

  • Er serviceinnstilt med pasienters behov i sentrum.
  • Kan jobbe strukturert og målrettet.
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø.
  • Er løsnings – beslutnings og resultatorientert.
  • Har gode samarbeidsevner.
  • Er faglig trygg.

Personlig egnethet vil bli vektlagt under tilsetting.

Ved tilsetting skal det fremlegges gyldig politiattest, jfr. HOL § 5-4. stillinger på helse/omsorg

Kautokeino kommune tilbyr

  • En spennende arbeidsplass med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver langt fra sykehus.
  • Et positivt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere.
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger i KLP.
  • Konkurransedyktig lønn og arbeidsvilkår med gode ordninger.
  • Tjenestebil på legevakt.
  • For personer bosatt i Finnmark gis skattelette og nedskrivning av studielån.
  • Flytteutgifter dekkes ihht. kommunens flyttereglement. Boligbehov bes oppgitt i søknaden.
  • Vi er behjelpelig med barnehageplass.
  • Finnmarkspermisjon tilbys etter 3-årig tjeneste.
  • 2 uker med ekstra finnmarksferie pr. år og 2 ukers betalt fri for kurs/utdanning.
  • Ansettelse i kommunen på de lønns- og arbeidsvilkår som framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Pliktig medlemskap i kommunal pensjonsordning.

Spørsmål om stillingen

Nærmere opplysninger om stillingene kan fås ved henvendelse til virksomhetsleder ved avdeling Legetjenester, tlf 93049520, mail [email protected] eller kommuneoverlege Anne Lajla Kalstad, tlf 41333342 mail [email protected]

Søknad sendes via www.jobbnorge.no.

Det bes oppgitt minst 2 referanser.

Menn oppfordres til å søke.

 

Spørsmål om stillingen

Hilde Hansen, Virksomhetsleder

930 49 520

[email protected]

Anne Lajla Kalstad, Kommuneoverlege

413 33 342

[email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 18. februar 2024

 

Arbeidsgiver Guovdageainnu suohkan – Kautokeino kommune

Kommune Guovdageaidnu – Kautokeino

Omfang Heltid

Varighet Vikariat/Midlertidig

Arbeidssted Kautokeino kommune, 9522 Kautokeino

 

Del stillingen

Selskap

Kautokeino kommune

Kontaktinfo

  • Anne Lajla Kalstad
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 413 33 342

Lokasjon

  • Kautokeino

Søknadsfrist

Februar 18, 2024

Økonomirådgivar / controller (søknadsfrist 15.02.2024)

Kinn - Bilde øverst

Økonomirådgivar/controller

 

 

Vi vil styrke arbeidet vårt med økonomistyring, og søker ein dyktig og strukturert økonomirådgivar/controller.

Kinn utdannings- og ressurssenter (KURS KF) er eit kommunalt føretak som har ansvar for busetting og integrering av flyktningar og vaksenopplæring i Kinn kommune. Vi driv også eit kommunalt asylmottak, og driv forskings- og utviklingsarbeid knytt til fagfelta vi jobbar med. KURS KF er organisert i fire avdelingar fordelt på tre lokasjonar, og forvaltar alle statlege tilskot til busettings- og integreringsarbeid i Kinn kommune. I 2022 vann vi busettings- og integreringsprisen frå IMDi, og vi er opptatt av å vere ein pådrivar når det gjeld fagleg utvikling på feltet. Dei siste åra har vi hatt stor vekst i aktivitet, og i 2023 hadde vi ei omsetning på over 130 millionar kroner.

Vi treng ein engasjert og sjølvstendig økonomirådgivar som kan bidra i utvikling og implementering av verktøy for strategisk økonomistyring såvel som solide interne rutinar for internkontroll og kostnadsstyring.

 

  • Søknadsfrist: 15.02.2024
  • Arbeidsgivar: Kinn kommune
  • Stad: Florø
  • Stillingstittel: Økonomirådgivar/controller
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4751425994

 

Arbeidsoppgåver

  • Bidra i arbeidet med økonomiplan, årsbudsjett, rapportering og årsmelding
  • Bidra til å utvikle gode system og rutiner for strategisk økonomistyring
  • Budsjettarbeid, inkludert planlegging, utarbeiding og månadleg oppfølging
  • Inntektskontroll, rekneskapsoppfølging og økonomisk planlegging
  • Rådgiving innan økonomistyring og kostnadskontroll
  • Tett samarbeid med dagleg leiar og leiargruppa
  • Samarbeid med økonomiavdelinga i Kinn kommune

 

Kvalifikasjonar

  • Økonomiutdanning på bachelor- eller masternivå

 

Det er vidare ønskeleg at du har:

  • Erfaring med oppgåver innan økonomistyring, controlling og rådgiving, gjerne frå offentleg sektor
  • Gode kunnskapar i bruk av digitale verktøy, fordel med erfaring frå Framsikt og Visma Entreprise
  • Erfaring med strategisk økonomistyring og leiarstøtte

 

Personlege eigenskapar

Vi søker deg som er

  • Ryddig, nøyaktig og strukturert
  • Løysingsorientert og med gode gjennomføringsevner
  • Analytisk og resultatorientert, med evne til å prioritere
  • Fleksibel og med evne til å stå på i travle periodar
  • God til å kommunisere og samarbeide med andre
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt i vurderinga av søkarar.

 

Vi tilbyr

  • Interessante, utfordrande og varierte oppgåver
  • Eit godt arbeidsmiljø og eit viktig samfunnsoppdrag
  • Deltaking på nasjonale fagsamlingar og nettverksmøter og moglegheit for fagleg utvikling
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Lønn etter avtale

 

KURS KF, Professor Gjelsvikveg 20, 6906 Florø, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Eva Melvær Langaas
Dagleg leiar
 Telefon:+47 97180554

 

Vår visjon:

I Kinn har vi gode fungerande lokalsamfunn, der vi realiserer det store potensiale på kysten, flotte bu- og fritidsområde og ei berekraftig utvikling. Vi er ein av dei største kommunane i Vestland fylke med våre 17.131 innbyggarar. Som arbeidsgjevar har vi med oss 1632 tilsette, og vi ønskjer deg velkommen med på laget. I alle stillingar knytta til helse og velferd og alle stillingar i oppvekst – må tilsette pårekne koordinatoransvar.

Del stillingen

Selskap

Kinn kommune

Lenke til firma

https://kinn.kommune.no/

Kontaktinfo

  • Eva Melvær Langaas
  • Tittel: Dagleg leiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97180554

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

Februar 15, 2024

Kommunikasjonsansvarlig (søknadsfrist 19.02.2024)

 

Kommunikasjonsansvarlig

 

 

I jobben som kommunikasjonsansvarlig i Gjerdrum vil du ha en sentral rolle i utviklingen av kommunen. Vi jobber med mange ulike prosjekter og har inngått en avtale med Bjørk Innovasjon for en tre års periode. Samfunns- og næringsutvikling vil stå sentralt i kommunen fremover. Vi ønsker oss en kommunikasjonsansvarlig som arbeider strategisk og operativt gjennom redaksjonelle og digitale kanaler, og tar ansvaret for å kommunisere kommunens budskap gjennom sosiale medier, nettsider, pressen og andre typer media. Du får jobbe tverrfaglig med saker som har stor samfunnsinteresse.

Som kommunikasjonsansvarlig i Gjerdrum vil du være tett på innbyggerkommunikasjonen og være medansvarlig for å opprette gode arenaer for dialog med innbyggerne. Du er en kommunikasjonsansvarlig som bidrar til å skape tillit og ser samfunnsoppdraget som en viktig del av merkevarebyggingen for kommunen.

Du vil være en del av teamet til kommunalsjef organisasjons- og samfunnsutvikling og være en strategisk rådgiver for kommunedirektør.

Vi gleder oss til å høre fra deg.

 

  • Søknadsfrist: 19.02.2024
  • Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
  • Sted: Gjerdrum
  • Stillingstittel: Kommunikasjonsansvarlig
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4762616412

 

Arbeidsoppgaver

  • Kommunikasjonsfaglig støtte til kommunens toppledelse og øvrige enheter
  • Ansvar for å utvikle kommunikasjonsstrategi og gjennomføre tiltak i tråd med denne
  • Bidra til at kommunen blir mer synlig og tilgjengelig for innbyggerne
  • Ansvar for å utvikle og initiere mediesaker i lokale og nasjonale medier
  • Utvikle og vedlikeholde innhold på nettsider og andre digitale plattformer i tett samarbeid med kommunens digitaliseringsteam og politisk sekretariat
  • Lage ny designprofil for å profesjonalisere all kommunikasjon og merkevarebygging for kommunen
  • Utvikle gode og systematiske løsninger for intern kommunikasjon gjennom egnede kanaler
  • Bidra til økt omdømmebygging

 

Kvalifikasjoner

  • Fullført utdanning innen kommunikasjonsfag, journalistikk eller lignende, minimum bachelor-nivå
  • Svært god formuleringsevne på norsk, skriftlig og muntlig C1- nivå
  • Svært gode digitale ferdigheter – fordel med erfaring fra designprogrammer
  • Erfaring med mediehenvendelser, PR-arbeid og sosiale medier
  • Erfaring fra foto- og videoproduksjon er en fordel
  • Det er en fordel med relevant arbeidserfaring fra kommunal og-/eller offentlig sektor
  • Interesse og kjennskap til mulighetene KI (kunstig intelligens) gir i kommunikasjonsfaget

 

Personlige egenskaper

  • Relasjonsorientert og positiv
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Selvstendig med god vurderingsevne
  • Initiativrik og løsningsorientert
  • Dynamisk og endringspositiv
  • Bidrar til godt arbeidsmiljø

 

Vi tilbyr

  • Et flerfaglig arbeidsmiljø med høy kompetanse
  • Delingskultur og fleksibilitet blant ansatte
  • Gode muligheter for kompetanseutvikling
  • Gode lønns- og arbeidsvilkår
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger gjennom KLP
  • Gratis parkering
  • El-ladning av bil mot betaling

 

Gjerivegen 1, 2022 Gjerdrum, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Daniel Berg-Hansen
Kommunedirektør
 Telefon:92607038
E-post:[email protected]
 LinkedIn-profil

 

Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, sentralt på Romerike og midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 7 000 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

  • Daniel Berg-Hansen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 92607038

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Februar 19, 2024

Stord vgs – Undervisningsstilling elektrofag – fast (søknadsfrist 18.02.2024)

 

Undervisningsstilling Elektrofag – fast

 

 

Stord vidaregåande skule er ein kombinert skule med studieførebuande og yrkesfagleg utdanning. Skulen ligg sentralt i regionssenteret Leirvik. Totalt har skulen om lag 850 elevar, fordelt på utdanningsprogramma Idrett, Medium og kommunikasjon, Musikk, dans og drama, Studiespesialisering, Bygg- og anleggsteknikk, Elektro og datateknologi, Teknologi- og industrifag, Sal, service og reiseliv, samt Informasjonsteknologi og medieproduksjon. Skulen tilbyr også opplæring for vaksne og me har kursverksemd i forskjellige fag.

Stord vidaregåande skule skal i løpet av nokre år ta i bruk nye og moderne skulebygningar. Skulen har høge ambisjonar for elevane si læring og eit engasjert personale arbeider for å skapa eit trygt læringsmiljø. Skulen legg vekt på samarbeid med lokalmiljø, arbeidsliv og grunnskular. Me er knutepunktskule for spesialundervisning i Sunnhordland og tilbyr undervisning i tilrettelagte grupper.

Skulen har ledige undervisningsstillingar innan elektrofag.
Det er inntil 2 faste 100 % stillingar, snarleg oppstart etter avtale. Det er ynskjeleg at ein kan undervisa i både automasjon- og elektrofag. Me søkjer deg som har interesse for elektrofaget, og kan vera ein tydeleg vaksen og god rollemodell for ungdom.

 

  • Søknadsfrist: 18.02.2024
  • Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
  • Stad: Stord
  • Stillingstittel: Undervisningsstilling Elektrofag – fast
  • Stillingar: 2
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4758897887

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning i programfaga til elektrofag, der planlegging, gjennomføring og evaluering av elevane si læring inngår.
  • Kontakt og samarbeid med næringsliv i regionen.
  • Det kan vera aktuelt med kontaktlærarfunksjon i stillingane.

 

Kvalifikasjonar

  • Elektro-bakgrunn, gjerne med erfaring frå opplæring i bedrift.
  • Fagbrev/sveinebrev innan elektro eller automasjon, samt 4 års yrkespraksis etter fullført utdanning.
  • Alle undervisningsstillingar krev relevant fagleg og praktisk utdanning, jf Forskrift til Opplæringslova §14-4. Søkjarar som ikkje oppfyller krava, kan tilsetjast på vilkår. Fylkeskommunen legg til rette for å ta yrkesteori og pedagogikk i stillinga.

Den som vert tilsett i Vestland fylkeskommune, må leggja fram godkjent politiattest.

Alle nytilsette i Vestland fylkeskommune får ei prøvetid på 6 månader.

Det er ynskjeleg at du har:

  • Digital kunnskap og interesse for programmering, robotisering og automatisering.

 

Personlege eigenskapar

  • Har gode evner til å kommunisere, rettleia og motivere.
  • Er nyfiken på ny teknologi.
  • Kan arbeida både sjølvstendig og saman med andre.
  • Likar å vera saman med ungdom.
  • Er systematisk og nøyaktig og ein tydeleg klasseleiar
  • Har eit ynske om å bidra til god fagopplæring

 

Vi tilbyr

  • Spennande utviklingsmoglegheiter og gode ordningar for stipend og vidareutdanning.
  • Eit engasjert fag- og arbeidsmiljø. Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk.
  • Gode pensjons- og låneordningar i Statens pensjonskasse.
  • Spennande arbeid i samspel med elevar, skulen og bedrifter i bransjen.

Me gjer merksam på at i følgje offentleglova §25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste, vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Vikastemmo 35, 5411 Stord, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Per Inge Stensletten
avdelingsleiar
 Telefon:99453450

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Per Inge Stensletten
  • Tittel: avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99453450

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

Februar 18, 2024

Enhetsleder / styrer i Guolban barnehage (Søknadsfrist 15.03.2024)

 

Enhetsleder/ styrer

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2700 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 320 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk.

Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

Karasjok kommune er en del av forvaltningsområdet for samisk språklov, hvor samisk er et offisielt språk i tillegg til norsk. Det kan også være ønskelig med annen språkkompetanse. Søkere bes derfor om å oppgi sine språkkunnskaper.

 

Om stillingen

I Kárášjoga gielda Karasjok kommune har vi ledig stilling som enhetsleder/styrer i 100 % fast stilling.

Karasjok kommune er midtveis i gjennomføringen av et større omstillingsprosjekt som har navnet «Fremtidens Karasjok». Kommune er i ferd med å snu en negativ økonomisk utvikling og har spennende planer for framtiden.

Guolban er en relativt ny barnehage som stod ferdig i 2020.
Våren 2024 avsluttes «Læringsmiljøprosjektet» som har vært et kompetanseløft i forhold til trygt og godt læringsmiljø.

 

Arbeidsoppgaver

Enhetsleder/styrer har det overordnede ansvar innafor fag-, personal og økonomi for barnehagen. Enhetsleder/styrer rapporterer til kommunedirektøren og inngår i kommunedirektørens ledergruppe.

Forventinger og krav til enhetsleder/styrer:

• Barnets fysiske og psykososiale miljø
Enhetsleder/styrer skal lede og følge opp det pedagogiske arbeidet med planlegging, vurdering og utvikling av barnehagen innhold og arbeidsmåter i samarbeid med de pedagogiske lederne.
Legge til rette for gode utviklingsprosesser, veiledning og støtte til ansatte slik at barnehagen som helhet skaper et godt pedagogisk og helsefremmende miljø.

• Profesjonsfellesskap og samarbeid:
Enhetsleder/styrer er ansvarlig for å sikre at barnehagens organisering er hensiktsmessig og bidrar inn i kommunens helhetlige virksomhet.
personalledelse og lede arbeidet med å organisere barnehagens oppgaver og ressurser
samarbeid med relevante institusjoner, slik som skolen, helsestasjonen, den pedagogisk-psykologiske tjenesten og barnevernet
foreldresamarbeid, legge til rette for foreldremedvirkning gjennom foreldreråd og samarbeidsutvalg

• Styring og administrasjon:
Enhetsleder/styrer handler på vegne av sentrale og lokale myndigheter.
Enhetsleder/styrer kjenner og følger lov og forskrift, herunder barnehageloven og rammeplanen.
Enhetsleder/styrer har ansvar for å ha god intern administrasjon, styring og kontroll av barnehagens virksomhet.
Ansvar for at det utarbeides årsplan

• Utvikling og endring:
Enhetsleder/styrer er ansvarlig for utvikling og endring av barnehagen i takt med endringer internt kommuneorganisasjonen, og eksternt slik at barnehagen som en del av kommunen som en helhetligorganisasjon til enhver tid er tilpasset sine oppgaver og kontekst.
Enhetsleder/styrer har ansvar for at barnehagen har tilstrekkelig kompetanse til å løse nåværende og kommende oppgaver.
Enhetsleder/styrer har ansvar for at barnehagen fanger opp endringer i samfunnet, barnetallet i kommunen, foresatte, teknologi og politikk og fagene som kan være av betydning for skolens oppdrag og aktiviteter.

 

Kvalifikasjoner

For å innfri forventinger og krav tenker vi at noen personlige egenskaper vil være avgjørende:

  • evne til å planlegge, lede, videreutvikle og legge til rette for læringsarenaer, for lek, danning og ivaretakelse av omsorg.
  • tilstrekkelig god fagkompetanse og legitimitet til å kunne gjøre gode faglige vurderinger samt utnytte faglig kompetanse i organisasjonen.
  • evne til å nyttiggjøre relevant kunnskapsgrunnlag for barnehagens kvalitetsarbeid.
  • evne til å styrke og lede profesjonsfellesskapet og til å utvikle organisasjonskultur slik at alle ansatte kan og vil hjelpe og støtte hverandre i arbeidet.
  • evne til å inspirere og å bidra til å løse konflikter.
  • evne til samarbeid med andre kolleger i barnehager og skole, skoleeier og andre eksterne aktører for å skape en barnehage som bidrar til barn læring, mestring og trivsel.
  • evne til å lede barnehagelærere og øvrige medarbeidere i henhold til nasjonalt og lokalt vedtatt politikk.
  • evne til å følge opp og etterleve regelverk for å forebygge, håndtere og følge opp saker på en god måte.
  • evne til strategisk ledelse, ledelse av utviklings- og endringsprosesser og ledelse av kompetanseutvikling.

 

Formell kompetanse som støtter opp under de personlige egenskapene vil være:

  • Barnehagelærerutdanning
  • Kompetanse i nordsamisk språk, kultur og samfunn vil være avgjørende.
  • Kompetanse i bruk av digitale verktøy
  • Ønskelig med videreutdanning og/eller erfaring innen ledelse, økonomistyring og administrasjon

 

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

  • En spennende lederstilling i en kommune i endring
  • En utviklingsorientert kommune som fremmer god samhandling internt og eksternt
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger i KLP
  • Lønnsbetingelser etter avtale
  • Oppfølging og veiledning
  • Mulighet for styrerutdanning
  • Flytteutgifter dekkes etter kommunens flyttereglement.
  • Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass

 

Nærmere opplysninger

  • Det må oppgis to referanser av nyere dato i søknaden, en av disse må være fra siste arbeidssted.
  • Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no Kun søknader via jobbnorge.no vil bli vurdert.
  • Ved ansettelse legges det frem godkjent politiattest
  • Aktuelle søker vil bli innkalt til intervju

 

Søknadsfrist: 15.03.24

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

Nærmere opplysninger om stilling ta kontakt med Kommunedirektør Ronny Berg tlf. 992 11 816,eller assisterende kommunedirektør Elisabeth Larsen, tlf. 413 54 989.

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 15. mars 2024
  • Arbeidsgiver: Karasjok kommune
  • Kommune: Kárášjohka – Karasjok
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Ronny Berg
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 11 816
  • Elisabeth Larsen
  • Tittel: assisterende kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 413 54 989.

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Mars 15, 2024

*Plan- og prosjektleder park *Prosjektleder Vann og Avløp (forskjellige søknadsfrister)

Harstad kommune

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Plan- og prosjektleder park – vikariat

Drift og utbyggingstjenesten

Vi har fra 01.05.2024 ledig ett års vikariat i 100 % stilling som plan- og
prosjektleder og ønsker deg i vårt team.
 
Søknadsfrist 19.02.2024
 
 

Prosjektleder Vann og Avløp

Drift og utbyggingstjenesten

Vi har fra 01.06.2024, ledig 100 % fast stilling som prosjektleder for
Vann og Avløp. Tidligere tiltredelse kan avtales.
 
Søknadsfrist 26.02.2024
 

 

Hjemmeside:

www.harstad.kommune.no

Adresse:

Asbjørn Selsbanesgate 9 9479 Harstad

Harstad kommune

Drift- og Utbyggingstjenesten har ansvaret for planlegging, utbygging og drift innen områdene:
– vann og avløp
– kommunale veg og trafikkanlegg
– kommunale park og idrettsanlegg
– kommunalt parkeringsområde

Drift- og utbyggingstjenesten forvalter innen disse områdene et driftsbudsjett på ca kr 250 mill. Til å produsere gode
tjenester innen disse områdene er vi ca 70 ansatte fordelt på ingeniører, arbeidsledere og fagarbeidere. Vi har mange
interessante og svært viktige samfunnsoppgaver og har fokus på samarbeid, tilgjengelighet og kvalitet.

 

Del stillingen

Selskap

Harstad kommune

Kontaktinfo

  • Svein-Arne Johansen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 91306210

Lokasjon

  • Harstad

Søknadsfrist

Februar 26, 2024

Veslefrikk steinerbarnehage – Barnehagelærer (søknadsfrist 22.02.2024)

 

Veslefrikk Steinerbarnehage søker barnehagelærer 100% vikariat med mulighet for forlengelse. 2 gangs utlysning

 

Veslefrikk Steinerbarnehage

Fredriks vei 2, 1665 Rolvsøy

Veslefrikk Steinerbarnehage ligger på Rolvsøy i Fredrikstad kommune og er en privat barnehage med to avdelinger: Solstua med barn fra 0-3 år og Eplestua hvor barna er mellom 3 og 6 år.

Barnehagen ligger litt for seg selv og har et uteområde skjermet for støy og biltrafikk. Vi har et eget tursted med gapahuk og bålplass som brukes fast av Eplestuegjengen en gang i uka hele året rundt hvor barna får gode erfaringer med å være ute i all slags vær. Vi har også en egen grønnsakshage hvor barna får være med å dyrke og høste ulike grønnsaker.

Her i Veslefrikk er vi opptatt av sansepleie, og planlegger dagene vi har sammen slik at de gode opplevelsene får lov å ta plass. Barna får anledning til å kjenne etter hvordan de ulike sansene virker i kroppen, noe som gir et godt grunnlag for utviklingen av et godt selvbilde.

Vi har en ledig vikariat stilling som barnehagelærer og vi ønsker deg som:

  • har Bachelor i steinerpedagogikk eller godkjent Barnehagelærerutdanning og ønsker å tilegne deg kunnskap om steinerpedagogikk og tilstreber å jobbe etter steinerpedagogiske prinsipper
  • har gode kommunikasjon – og samarbeidsevner
  • er en aktiv bidragsyter til å skape et godt arbeidsmiljø
  • bidrar til å skape et godt samspill på avdelingen og på tvers av avdelinger, samt ha et tett samarbeid med kolleger
  • har en positiv innstilling og er løsningsorientert
  • er opptatt av å være en god rollemodell for barn og voksne
  • ser verdien av et godt foreldresamarbeid

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge, tilrettelegge, gjennomføre og dokumentere det pedagogiske arbeidet.
  • Veiledningsansvar overfor medarbeidere
  • Arbeide i tråd med nasjonalt og lokalt regelverk for barnehager, samt Lokal rammeplan for Steinerbarnehagene
  • Skape et trygt og inkluderende miljø der hvert barn føler seg verdsatt og respektert
  • Samarbeide tett med foreldrene for å støtte barnas behov for utvikling
  • Samarbeide tett med pedagogisk leder på avdelingen
  • Planlegge og gjennomføre foreldresamtaler
  • Bidra til å evaluere og forbedre barnehagens pedagogiske praksis
  • Delta på foreldre – og personalmøter

Kvalifikasjoner

  • Bachelor i Steinerpedagogikk eller fullført og bestått barnehagelærerutdanning.
  • Meget god fremstillingsevne på norsk.
  • Du har gode IKT kunnskaper
  • Personlig egenskaper og egnethet vektlegges.
  • Gyldig politiattest må fremlegges ved ansettelse.
  • Stillingen er for tiden på stor avdeling med barn fra 3-6 år. Vikariatet varer til 30.06.2024 med mulighet for forlengelse.

Lønn etter avtale

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver

Veslefrikk Steinerbarnehage

Veslefrikk Steinerbarnehage ligger rett ved siden av Steinerskolen i Fredrikstad, og har skogen som nærmeste nabo.

Vi har to avdelinger; Solstua med 10 plasser for barn under 3 år, og Eplestua med 22 plasser for barn over 3 år.

Om stillingen

Stillingstittel Barnehagelærer

Antall stillinger 1

Oppstart Etter avtale

Ansettelsesform Vikariat

Prosent 100 %

Heltid/deltid Heltid

Sektor Privat

Arbeidsdager Ukedager

Arbeidstid Dagtid

Arbeidstidsordning Vakt

Arbeidsspråk Norsk

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Veslefrikk Steinerbarnehage

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Rolvsøy
  • Fredrikstad

Søknadsfrist

Februar 22, 2024