Sykepleier legevakt (forskjellige søknadsfrister)

No photo description available.

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Legevakt
Sandefjord legevakt
15.01.2024

 

Legevakt
Sandefjord legevakt
01.02.2024

 

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Hanne Einhausen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 33482030 mob: +47 95273181
  • Monica AAtangen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 33482030

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Februar 1, 2024

Sykepleier, vernepleier og helsefagarbeider (Søknadsfrist løpende)

 

Sykepleier Vernepleier Helsefagarbeider

 

Flekkefjord kommune, Enhet for sykehjem

Om stillingen

Vi har til enhver tid behov for sykepleiere, vernepleiere og helsefagarbeidere på våre ulike avdelinger

Vi ønsker ansatte i store stillinger helst 100%, men vi kan og legge til rette for 80%

Sykehjemmet har seks avdelinger for 11-18 pasienter, og er et livsgledesykehjem med fokus på pleie som passer den enkelte. Den enkelte ansatte får spennende og varierte oppgaver, til mennesker med svært ulike og varierte hjelpebehov. Det vil stille krav til faglige kvalifikasjoner, gode holdninger og evner.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: Snarest
Arbeidsgiver: Flekkefjord kommune
Sted: Flekkefjord
Stillingstittel: Sykepleier Vernepleier Helsefagarbeider
Stillinger: 6
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4677253578

Arbeidsoppgaver

  • For alle avdelinger gjelder arbeid nært pasienten på sykehjemsnivå.
  • Oppgaver som pleie, stell, observasjoner, aktiviteter, samarbeid med andre enheter vil være primæroppgaver.
  • Tjørsvågheimen har vært sertifisert livsgledehjem siden 2017.
  • Vi forutsetter at alle ansatte, bidrar aktivt i arbeidet med å skape gode øyeblikk for pasientene våre.

Sykepleieteam:

  • Vi har sykepleiere og vernepleiere organisert i egen avdeling. Avdelingen har ansvar for det sykepleiefaglige tilbudet til alle pasienter. Hensikten er å bruke rett kompetanse på rett plass til rett tid.
  • På denne måten sikrer vi en stabil sykepleiebemanning, de får de et faglig fellesskap, kan dele kompetanse med hverandre og en er aldri på jobb alene som eneste sykepleier. Vernepleierne bidrar med kompetanse fra sine spesialfelt.’
  • Sykepleieavdelingen har tid til sykepleieoppgaver, og har et godt arbeidsmiljø seg i mellom.

Avd AB1:

Avdelingen er en skjermet avdeling med 18 langtidsplasser. Her bor det personer med psykiatri og demenssykdom

Avd E2:

Avdeling med 11 pasienter. Her bor pasienter med somatiske sykdommer og demens sykdom

Avd AB2:

Avdelingen har 18 langtidsplasser, særlig tilrettelagt for personer med demens

Avd AB3:

Avdelingen har 18 langtidsplasser, hovedsakelig for personer med somatisk sykdom, men også med varierende grad av kognitiv svekkelse

Avd D3:

Avdelingen er en langtidsavdeling med plass til 12 beboere med hovedsakelig somatisk sykdom

Avd D2:

Avdelingen er kommunens korttidsavdeling og kommunal øyeblikkelig hjelp (KØH). I avdelingen har vi fokus på behandling av medisinske tilstander, rehabilitering, psykiske lidelser, kartlegging av funksjonsnivå, avlastning og lindrende behandling i livets sluttfase.

I avdelingen er det ansatt sykepleiere og helsefagarbeidere, og vi jobber i tett samarbeid med legetjenesten, fysioterapiavdelingen, hjemmesykepleien og forvaltningsenheten
Vi ønsker kolleger som evner raske omstillinger, er faglig dyktig, tenker ut av boksen, tar selvstendige avgjørelser, setter seg uoppfordret inn i nye problemstillinger, og som evner å jobbe i tverrfaglig team

«Forsterket avdeling»:

I påvente av å få bygget lokaler til en forsterket avdeling, ønsker vi allerede nå å etablere et team som kan jobbe spesielt med dette. Teamet vil ha ansvar for pasienter med særlig utfordrende adferd, og ha ansvar for kartlegging og metodisk miljøarbeid. Du vil være selvfølgelig til stilling i forsterket avdeling når denne står ferdig

Helsefagarbeiderteam:

Vi har eget team av helsefagarbeidere som bistår de ulike avdelingene på tvers. Dette for å sikre hjelp der det til enhver tid er mest behov. For å jobbe i denne avdelingen må du være fleksibel og løsningsorientert, samt like at dagene er ulike. Det er også en fordel å være faglig trygg, slik at du også kan bistå pasienter du ikke kjenner like godt fra dag til dag.

Natt-team:

Hos oss er alle nattevaktene organisert i egen avdeling. Dette for å bedre muligheten for å kunne samarbeide godt på tvers, og legge til rette for et faglig fellesskap. Det er en fordel med erfaring fra nattarbeid fra tidligere.

Nattevaktstilling egner seg ikke som til omplassering fra annet arbeid. For å kunne jobbe natt bør du være stabil, og ha god helse.

Tjørsvågveien 23 bofellesskapet:

Bofellesskapet består av brukere med utviklingshemming.

De fleste er eldre som ikke deltar i skole/ arbeid. De trenger derfor ansatte som kan gi dem innholdsrike dager i boligen sin.

Kvalifikasjoner

Til alle stillingene:

– Autorisasjon som sykepleier, vernepleier eller helsefagarbeider. (HPR-nummer oppgis i søknaden)

– Alternativt fysio- og ergoterapeuter med erfaring og interesse for sykehjemstjenester.

– Arbeidserfaring innen pleie og omsorg i Norge

– ønskelig med videreutdanning innen demens, psykiatri, geriatri eller lindring til enkelte av stillingene avhengig av avdeling

– dokumentasjon på gjennomgått opplæring i norsk språk dersom du har utenlandsk opprinnelse.

– God norsk muntlig og skriftlig framstillingsevne

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som:

– Har engasjement og glede av å jobbe med eldre.

– Bidrar til livsglede og et godt arbeidsmiljø kollegene imellom.

– Har godt humør

– Er ansvarsbevisst, redelig og stabil

– Er opptatt av faglig kvalitet, og kompetanseheving

– Ser muligheter framfor begrensinger

– Fremstår som personlig egnet, og har lyst til å jobbe hos oss.

Vi tilbyr

Hvis du har de kvalifikasjonene vi ser etter, kan vi tilby:

  • Snarlig ansettelse ved at vi ansetter fortløpende.
  • Oppgi i søknaden hvilken avdeling du ønsker, så legger vi til rette så langt det lar seg gjøre
  • Dersom vi ikke har ledig stilling i den avdelingen du ønsker deg, vil vi tilby deg arbeid i annen avdeling.
  • Vi tilbyr årsturnus etter ønsker så langt det lar seg gjøre, og mulighet for langvakter.

 

Søk på stillingene her.

 

Adresse:Tjørsvågveien 23, 4400 Flekkefjord, Norge

 

Kontaktinformasjon

Ellen Barth Larsen, Enhetsleder
Telefon:+47 945 32 868

 

Flekkefjord kommune har ca. 9 200 innbyggere og ligger like ved E39, omtrent midt mellom Kristiansand og Stavanger. Byen ligger idyllisk til langs fjorden, omfavnet av små fjelltopper.

Uansett hvor du bosetter deg i Flekkefjord har du fantastiske turløyper og opplevelser like utenfor stuedøra. Heiene rundt byen blir flittig brukt av byens befolkning til både fotturer og sykkelturer. Og båtfolket nyter fjorden til både bading og fisking. I sentrum finner du et rikt næringsliv med butikker, kaffebarer, restauranter og en god dose kultur med konserter, teater, kino og festivaler. Byen har også et rikt lag- og foreningsliv som passer de aller fleste.

Flekkefjord er et godt sted å jobbe, bo og leve! Bli med på laget vårt!

 

Del stillingen

Selskap

Flekkefjord kommune

Kontaktinfo

  • Ellen Barth Larsen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 945 32 868

Lokasjon

  • Flekkefjord

Søknadsfrist

Januar 31, 2024

Kvinnherad kommune – Spesialpedagog i barnehagane 100% fast (søknadsfrist 21.01.2024)

 

Kvinnherad kommune Barn og familie

Spesialpedagog i barnehagane 100% fast – 2. gongs utlysing

 

Eining Barn og familie – er ei av 21 einingar i sektor oppvekst. Eininga er delt inn i fem avdelingar: Barnevern, helsestasjon, PPT, avdeling for Familiestøtte og Villatoppen Avlastningsbustad. Eininga held til i lokalar på Husnes tenestesenter på Husnes.

Omtale av stillinga

Kvinnherad kommune har ledig 100% fast stilling som spesialpedagog i barnehagane for snarleg tilsetting.

Barnehageteamet er knytt til barnehagane i Kvinnherad kommune med eit særskilt fokus på tidleg innsats og spesialpedagogisk hjelp og har ei utøvande og veiledande rolle innan spesialpedagogisk arbeid.

Spesialpedagogane har oppmøtestad i inntil to barnehagar. Styrar i den enkelte barnehage er spesialpedagogen sin næraste leiar. Oppmøtestad vil endrast kvart tredje år. Spesialpedagogane vil ha ein koordinator i PPT som har ansvar for rekruttering og oppfølging ved langtids sjukefråvær, i tett samarbeid med styrarane. Spesialpedagogane vil delta i eit spesialpedagogisk nettverk med møter kvar 6. veke for faglege drøftingar og påfyll. Ut over detta vil spesialpedagogen ha sin fulle arbeidsdag i to barnehagar. Spesialpedagogane vil ikkje være del av grunnbemanninga i barnehagane.

Arbeidsoppgåver

Arbeider med førebygging og tidleg innsats på individ og systemnivå ​
Styrker praksis til barnehagane med inkluderande praksis for alle barn​
Ansvar for spesialpedagogisk hjelp etter jf. §31 i barnehagelova, både direkte i forhold til barnet og i rettleiing til foreldre, dersom vedtaket seier dette.
Observasjonar og kartlegging
Rettleier personalet i barnehagen på individ- og systemnivå​
Tverrfagleg samarbeid med andre hjelpetenester
Arbeider etter Handlingsrettleiaren til BTI​
Er ein fagleg ressurs innan spesialpedagogisk område for barnehagen​
Utarbeider individuell utviklingsplan (IUP) og årsrapport i samarbeid med pedagogisk leiar
Styrker det systematiske språkarbeidet i barnehagen saman med tilsette i barnehagane

 Kvalifikasjonar

Godkjent barnehagelærarutdanning. Vidareutdanning innan spesialpedagogikk eller pedagogikk, 2.avdeling spes.ped. eller anna relevant utdanning. Det er ønskjeleg med rettleiarkompetanse.

 Personlege eigenskaper

  • personlege eigenskapar vert vektlagt ved tilsetjing
  • erfaring frå arbeid med rettleiing er ei føremon.
  • god samarbeidsevne, god kommunikasjon og relasjonsbyggjar
  • at ein er eigna for arbeid med barn og foreldre
  • evne til å arbeide effektivt, sjølvstendig, målretta og strukturert
  • evne til fleksibilitet og endringsvilje
  • krev gode norskkunnskapar
  • har god skriftleg og munnleg framstillingsevne
  • å kunne arbeide tverrfagleg

 Vi forventar at søkjar har vilje til å auke sin kompetanse innanfor relevante områder og ut frå tenesta sitt behov.

 Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil.

 Vi tilbyr

  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML.
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
  • Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd.
  • Faglege utfordringar i eit godt arbeidsmiljø.
  • Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver.
  • Rettleiing.
  • Løn etter kvalifikasjonar.
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar.
  • Kvinnherad kommune har gratis SFO.

Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 10.9, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 21.01.2024

 

Tiltreding: Snarleg tilsetting

Arbeidsstad: Barnehagane i Kvinnherad

Kontaktpersonar:

Marianne Lyngnes Bjørnebøle

mob: +47 90211091

Randi Pedersen

mob: +47 45288088

 

Heimeside:
www.kvinnherad.kommune.no
Adresse: Sentrumsvegen 29 5460 Husnes

Kvinnherad kommune Barn og familie

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar.

Kommunen ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda

Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter. Kvinnherad har eit mangfaldig kulturliv. Sjø, skjærgard, fjell og bre gjev naturtilhøve for friluftsliv heile året.

 

 

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Randi Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 452 88 088
  • Marianne Lyngnes Bjørnebøle
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 902 11 091

Lokasjon

  • Rosendal

Søknadsfrist

Januar 1, 2024

Byggjesakshandsamar, 100% fast stilling (søknadsfrist 14.01.2024)

No photo description available.

Plan, landbruk og teknisk

Byggjesakshandsamar, 100% fast stilling

 

Har du lyst å vere med i eit spanande og aktivt team på Plan, landbruk og teknisk i Gulen kommune? Me søkjer etter byggjesakshandsamar med fokus på god og effektiv sakshandsaming og god dialog med innbyggjarane. Stillinga er fast, med ynskje om oppstart 01.02.2024. Velkomen som søkjar til eit triveleg og godt arbeidsmiljø!

Ta gjerne kontakt med oss for meir informasjon om stillinga.

Bakteppe

Gulen kommune er i rask utvikling, og eining Plan, landbruk og teknisk spelar ei viktig rolle i samfunnsutviklinga. På eininga vil du jobbe i hjartet av samfunnsutviklinga i kommunen, både gjennom planlegging og ved å gi nødvendige løyver til realisering. Fagområda i eininga er byggjesak, kart og oppmåling, arealplanlegging, skog og landbruk, viltforvaltning, miljø, klima og forureining. Me er ti tilsette i eininga i dag. Me ynskjer ei eining kor alle tilsette får innsikt i heilskapen i samfunnsutviklinga og breid fagkompetanse innanfor fleire av fagområda. Eininga skal delta aktivt i å møte behova i eit samfunn i rask utvikling.

Arbeidsoppgåver

Handsaming av byggje- og delesøknadar etter plan- og bygningslova
Informasjon og rettleiing av kundar, her under tiltakshavar, utviklarar og utbyggjarar
Seksjonering
Handsaming av klagesaker
Tilsyn, oppfølging av ulovlege tiltak med meir
Politisk sakshandsaming
Oppgåver kan endre seg/kome til i høve utdanning, ynskjer og kommunen sitt behov

Kvalifikasjonar

Relevant utdanning frå universitet eller høgskule, gjerne innan byggfag, arkitektur, juss eller eigedom
Relevant og lang arbeidserfaring kan kompensere for manglande formell utdanning
Erfaring innanfor plan- og bygningsrett og kjennskap til offentleg forvaltning er ein fordel
God skriftleg og munnleg framstillingsevne
Sertifikat for bil

Personlege eigenskapar

Gode samarbeidsevner
Evner å raskt setje deg inn i nye problemstillingar og fagområde
Engasjert, strukturert og systematisk
Imøtekomande

Me tilbyr

Ein kjekk og hektisk arbeidskvardag i ein kommune i utvikling
Spanande og varierte arbeidsoppgåver i eit tverrfagleg miljø
Her er gode vilkår for fagleg utvikling og moglegheit for styring av eigen arbeidskvardag
Moglegheit for heimekontorløysing
Gode forsikring- og pensjonsordningar
Hjelp til å skaffe bustad

Anna

Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar
For tilsetjing innan pleie og omsorg, PU, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest
Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkarjen høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering

Om oss

Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.

Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.

 

Spørsmål om stillinga

Kjell Reigstad

Konstituert einingsleiar Plan, landbruk og teknisk

97747964

[email protected]

Irene Søreide

Kommunalsjef Samfunn

95968240

[email protected]

 

Søk på stillinga her.

 

Søknadsfrist 14. januar 2024

 

Arbeidsgivar Gulen kommune

Kommune Gulen

Omfang Heiltid

Varigheit Fast

Arbeidsstad Eivindvikvegen 1119, 5966 Eivindvik

 

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Kjell Reigstad
  • Tittel: Konstituert einingsleiar Plan, landbruk og teknisk
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 977 47 964
  • Irene Søreide
  • Tittel: Kommunalsjef Samfunn
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 959 68 240

Lokasjon

  • Eivindvik

Søknadsfrist

Januar 14, 2024

Plankonsulent klima og miljø, 100% fast stilling (søknadsfrist 14.01.2024)

No photo description available.

Plan, landbruk og teknisk

Plankonsulent klima og miljø, 100% fast stilling

 

Har du lyst å vere med i eit spanande og aktivt team på Plan, landbruk og teknisk i Gulen kommune? Me søkjer etter plankonsulent med klima- og miljøfokus, og med evner til god og effektiv sakshandsaming, samt god dialog med innbyggjarane. Stillinga er fast, med ynskje om oppstart 01.02.2024. Velkomen som søkjar til eit triveleg og godt arbeidsmiljø!

Ta gjerne kontakt med oss for meir informasjon om stillinga.

Bakteppe

Gulen kommune er i rask utvikling, og eining Plan, landbruk og teknisk spelar ei viktig rolle i samfunnsutviklinga. På eininga vil du jobbe i hjartet av samfunnsutviklinga i kommunen, både gjennom planlegging og ved å gi nødvendige løyver til realisering. Fagområda i eininga er byggjesak, kart og oppmåling, arealplanlegging, skog og landbruk, viltforvaltning, miljø, klima og forureining. Me er ei gruppe på ti tilsette i eininga i dag. Me ynskjer ei eining der alle tilsette får innsikt i heilskapen i samfunnsutviklinga og breid fagkompetanse innanfor fleire av fagområda. Eininga skal delta aktivt i å møte behova i eit samfunn i rask utvikling.

Arbeidsoppgåver

Sakshandsaming av private og offentlege reguleringsplanar
Leie og delta i både overordna og detaljerte planprosessar med ulik grad av kompleksitet
Følgje opp og utvikle kommunen sine temaplanar for klima, eventuelt også vere kommunen sin fagkyndige i høve til miljø og klima
Politisk sakshandsaming
Oppgåver kan endre seg/kome til i høve utdanning, ønskje og kommunen sitt behov

Kvalifikasjonar

Minimum 3-årig utdanning på høgskule eller universitet innanfor relevant fagområde. Til dømes; samfunnsplanleggar, arealplanleggar, utdanning innan klima og miljø, arkitekt, jurist o.l. Søkjarar med utdanning innan byggfag, eigedom og med relevant planleggjarpraksis kan også søkje.
Relevant og lang arbeidserfaring kan kompensere for manglande formell utdanning
Erfaring innanfor plan- og bygningsrett og kjennskap til offentleg forvaltning er ein fordel
Har engasjement og interesse for klima og miljø i planlegginga
Erfaring med utarbeiding av plankart/teikneerfaring vil telje positivt
God skriftleg og munnleg framstillingsevne
Sertifikat for bil

Personlege eigenskapar

Gode samarbeidsevner
Evner å raskt setje deg inn i nye problemstillingar og fagområde
Engasjert, strukturert og systematisk
Imøtekomande

Me tilbyr

Ein kjekk og hektisk arbeidskvardag i ein kommune i utvikling
Spanande og varierte arbeidsoppgåver i eit tverrfagleg miljø
Her er gode vilkår for fagleg utvikling og moglegheit for styring av eigen arbeidskvardag
Moglegheit for heimekontorløysing
Gode forsikring- og pensjonsordningar
Hjelp til å skaffe bustad

Anna

Tenestespråket i Gulen kommune er nynorsk
Tilsetjing etter gjeldande lover, føresegner og avtalar
For tilsetjing innan pleie og omsorg, PU, i skule og i barnehage, vert det stilt krav om politiattest
Vi gjer merksam på at søkjarlister med namn, kjønn, alder og noverande stilling er offentleg informasjon. Dersom søkjarar likevel ber om konfidensiell handsaming, og grunnen for å unnta offentleggjering ikkje vert godkjent, får søkarjen høve til å trekke søknaden sin før offentleggjering

Om oss

Gulen kommune ligg vakkert til ved innløpet til Sognefjorden. Kommunen består av både fjell- og kystlandskap, med 1500 øyer, holmar og skjær, som innbyr til eit aktivt friluftsliv både på land og ved sjøen.

Kommunen har 2230 innbyggjarar, ledige barnehageplassar, og er eit godt oppvekstmiljø for barn og unge. Sjå Gulen kommune for meir informasjon.

 

Spørsmål om stillinga

Kjell Reigstad

Konstituert einingsleiar Plan, landbruk og teknisk

97747964

[email protected]

Irene Søreide

Kommunalsjef Samfunn

95968240

[email protected]

 

Søk på stillinga her.

 

Søknadsfrist 14. januar 2024

 

Arbeidsgivar Gulen kommune

Kommune Gulen

Omfang Heiltid

Varigheit Fast

Arbeidsstad Eivindvikvegen 1119, 5966 Eivindvik

 

Del stillingen

Selskap

Gulen kommune

Kontaktinfo

  • Kjell Reigstad
  • Tittel: Konstituert einingsleiar Plan, landbruk og teknisk
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 977 47 964
  • Irene Søreide
  • Tittel: Kommunalsjef Samfunn
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 959 68 240

Lokasjon

  • Eivindvik

Søknadsfrist

Januar 14, 2024

HR-medarbeider (rådgiver / spesialkonsulent) Fast (Søknadsfrist 05.01.2024)

banner

 

HR-medarbeider (rådgiver/spesialkonsulent)

 

Lillehammer kommune

HR og organisasjonsenheten søker en HR-rådgiver som trives med å jobbe i hele bredden av HR-faget. Vi ønsker å styrke vår faglige kapasitet innen HMS og IA, med fokus på omstilling, endring og resultater. Enheten leverer tjenester til hele organisasjonen, både operative og strategiske oppgaver. Organisasjonen har en lederplattform med fokus på mestringsorientert og tillitsbasert ledelse. Lillehammer kommune er en organisasjon som er i utvikling og omstilling. Arbeidsoppgaver og ansvar vil kunne endre seg, noe som også vil kunne gi deg mulighet til å jobbe variert. Enheten består per i dag av 7 ansatte. Lillehammer kommunes verdier er TILLIT, PROFESJONALITET, og RESPEKT.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 05.01.2024
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Sted: LILLEHAMMER
Stillingstittel: HR-medarbeider (rådgiver/spesialkonsulent)
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4737444139

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene vil ha hovedvekt innen HMS og Inkluderende arbeidsliv. Oppgavene vil spenne fra enkeltsaker til organisasjonsutviklingssaker. Du vil jobbe med forebyggende IA, sykefraværssaker, personalsaker, konflikthåndtering, lede og/eller fasilitere prosesser, og saksbehandling.

Kvalifikasjoner

Utdanning innen HR/organisasjons- og psykologifag på masternivå. Bachelor i kombinasjon med relevant tilleggsutdanning og erfaring vil bli vurdert.
Utdanning og/eller erfaring innen arbeidsrett er ønskelig
Kunnskap om avtaleverk i offentlig sektor, gjerne KS-området
Relevant erfaring innen HR-området er ønskelig
Prosesslederkompetanse er ønskelig
Interesse for digital utvikling og transformasjon
Kommuniserer godt både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som har gode samarbeidsevner, jobber godt i team, men også er selvstendig. Du er analytisk og ser helhet, og evner å stille krav og å skape resultater gjennom andre. Du står stødig og trives godt med å jobbe med krevende saker. Du trives med å holde deg faglig oppdatert. Komplementære egenskaper i forhold til teamet tillegges vekt.

Vi tilbyr

Mulighet for utfordrende og interessante arbeidsoppgaver. Kompetente kollegaer, som er opptatt av utvikling, kompetansedeling – og læring. Mulighet for relevant etter og videreutdanning etter nærmere avtale. Stillingen lønnes som spesialkonsulent (bachelor) eller rådgiver (høyere akademisk utdanning/masternivå).

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Storgata 51, 2609 LILLEHAMMER, Norge

Kontaktinformasjon

Sidsel Brath, HR-sjef
Telefon:  920 92 837

 

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

 

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Sidsel Brath
  • Tittel: HR-sjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:  920 92 837

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Januar 5, 2024

Assisterende tjeneste – områdeleder – Tilrettelagte tjenester (Søknadsfrist 26.01.2024)

banner

 

Assisterende tjenesteområdeleder

 

Tilrettelagte tjenester, Lillehammer kommune

Om stillingen

Dette er en spennende leder jobb for deg som er engasjert og brenner for tjenestene våre. Din kunnskap og evne til å være med å lede et stort tjenesteområde i tråd med visjoner og målsetninger er viktig. Du er en leder som har ambisjoner på vegne av både brukere, ansatte og kommunen og er god på å skape relasjoner og evne til gjennomføring. Mestringsmodellen er sentral i arbeidet vårt og ser mulighetene fremfor begrensningene på individnivå gjennom den enkeltes ressurser og utvikling. En meningsfull hverdag med brukermedvirkning er en viktig del i tjenestene.

Vi har ledig 100 % stilling som assisterende tjenesteområdeleder. Du vil få arbeide tett med tjenesteområdeleder, stab-støtte og avdelingsledere samt samarbeidspartnere internt og eksternt. Tilrettelagte tjenester gir tjenester til personer med ulike funksjonsnedsettelser i alle aldersgrupper. Vårt fokus er at den enkelte tjenestemottaker skal oppleve mestring og utvikling ut i fra egne forutsetninger. Tjenesten og kommunen sin innretning av tjenesten er under konstant endring og du får muligheten til å være med å være med å utvikle tjenesten. Tjenesten har de siste årene endret seg og gir bistand til barn, ungdom, deres foresatte i alt fra kort tid til hele livet, og voksne med ulike behov i alt fra tradisjonelle bofellesskap til egne private hjem.

Vi har flere spennende utviklingsprosjekt gående; implementering av velferdsteknologi, digitalisering av fagsystem, styrking av heltidskultur, etablering av nytt bofellesskap og utvikle Dugandes arbeid og opplæringssenter videre etter oppstart i år.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 26.01.2024
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Stillingstittel: Assisterende tjenesteområdeleder 2023
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4741605223

Arbeidsoppgaver

  • Jobbe målrettet og bidra til innovasjon og helhetlig utvikling av tjenesten
  • Stedfortreder for tjenesteområdeleder ved behov
  • Arbeide med omstillings- og utviklingsarbeid kontinuerlig
  • kjennskap til lovverk og føringer knyttet til tjenesten
  • Veiledning og støtte til avdelingsledere
  • Lede prosesser og prosjekter
  • Delansvar for budsjett og regnskap
  • Drifts- og forvaltningsoppgaver i forståelse med TO leder

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning på bachelor nivå.
  • Stor forståelse for lederrollen
  • Ønskelig med bred ledererfaring innen helse og omsorgstjenester
  • Ønskelig med erfaring innen tjenesteutvikling, omstilling og prosesser
  • Erfaring, faglig innsikt og kunnskap om tjenesteyting til alle mennesker i alle aldre med nedsatt funksjonsevne
  • God økonomiforståelse
  • God helse for å stå i krevende situasjoner over tid

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjonsevner og evne til å skape gode relasjoner til samarbeidspartnere både internt og eksternt.
  • Jobber systematisk, målrettet, er selvstendig og har evnen til å samarbeide i team.
  • Evne til å motivere og engasjere.
  • Gode samarbeidsevner.
  • Evne til å prioritere og delegere.
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
  • Personlig egnethet vil tillegges stor vekt

Vi tilbyr

  • Du får en aktiv rolle i utvikling av tjenesten.
  • Din kunnskap og ditt engasjement blir viktig for fremtidsrettet utvikling av tjenestene.
  • Du får jobbe tett sammen med Tjenesteområdeleder og avdelingsledere med bred erfaring.
  • Lønn etter avtale.
  • God pensjonsordning gjennom KLP.

 

Søk på stillingen her.

 

Arbeidssted: Storgata 51. 2609 Lillehammer
Hjemmeside: www.lillehammer.kommune.no

Kontaktinformasjon

Bernt Tennstrand, Kommunalsjef
Telefon:  908 97 518

Ragnhild Rosenlund Andersen, Tjenesteområdeleder
Telefon:  917 59 946
E-post: [email protected]

 

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Bernt Tennstrand
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 908 97 518
  • Ragnhild Rosenlund Andersen
  • Tittel: Tjenesteområdeleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 917 59 946

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Januar 26, 2024

*Driftsleder *Byggesaks – behandler *Arealplanlegger (søknadsfrist 31.01.2024)

Gjemnes kommune

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 
Utvikling og Drift
Gjemnes kommune
Søknadsfrist 31.01.2024
 
 
Utvikling og Drift
Gjemnes kommune
Søknadsfrist 31.01.2024
 
 
Utvikling og Drift
Gjemnes kommune
Søknadfrist 31.01.2024

 

Hjemmeside:

 
Adresse:

Nordmørsvegen 24 6631 Batnfjordsøra

 

Om kommunen

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal. Gjemnes har ca. 2600 innbyggere og et areal på ca. 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra hvor Batnfjord skule befinner seg. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider. Vi har godt arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten.

Batnfjord skule er grunnskole og voksenopplæring med 44 ansatte. Barne- og ungdomsskolen har ca. 230 elever og voksenopplæringa har ca 50 elever. Høsten 2021 ble skolen renovert og påbygd. Vår visjon er: «Vi lar flammen brenne!» Vi ønsker å være en skole som bidrar til å gi elevene godt selvbilde, elever som er trygge i samhandling med andre, elever som er reflekterte med kompetanse og lyst til videre utdanningsløp. Vi er del av Oppvekstnettverk Nordmøre og er underveis i læringsløype om inkluderende praksis og spesialundervisning med fokus på matematikk. Vi er del av prosjekt innen programmering, inkluderende skolehverdag og læring i friluft. Opplæringsmålet er bokmål.

 

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

  • Anzhelika Petrenko
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 414 28 315

Lokasjon

  • Gjemnes

Søknadsfrist

Januar 31, 2024

100% stilling som barnehagelærar ved Hestavoll barnehage, Odda (søknadsfrist 14.01.2024)

 

 

100% stilling som barnehagelærar ved Hestavoll barnehage

 

Ledig 100% stilling, fast som barnehagelærer i Hestavoll barnehage frå januar 2024, eller etter avtale.

Barnehagen har ledig stilling som barnehagelærer frå januar 2024. Vi legg stor vekt på å bygge gode relasjoner i alle ledd og fremja eit inkluderande barnehagemiljø. Barnehagen har godt arbeidsmiljø og samarbeid mellom kollegaer.

Hestavoll er ein internasjonal barnehage som held til i Odda sentrum, like ved Odda barneskole. Barnehagen har gjennom ei årrekke lagt vekt på kultur og kreativitet. Hestavoll har samarbeid med kulturarenaer og verksemder i nærmiljøet.

Vi er stolte av å ha utarbeida ein intern språkplan der målet er å sikra eit systematisk og målretta språkmiljø i barnehagen for alle. Barnehagen har gode planar og styringsverktøy som vi arbeider ut frå.

Hestavoll har tilgang til fleire fine naturområder som barn og voksne er glade for å nytta gjennom året.

Barnehagen har 3 avdelinger fordelt på 60 plasser.

Ullensvang kommune si nettside:  Ledig jobb for to:

Inspirasjon:

Arne Hjeltnes kan kanskje gje det lille ekstra om Ullensvang i denne introduksjonen til ein internasjonal serie “People of the north” som med anna er spilt inn i Odda.

Arne Hjeltnes spelar inn internasjonal TV-serie i Hardanger

Håper å motta søknaden din til stilling som barnehagelærer/ pedagogisk leiar i Hestavoll barnehage.

Kompetanse:

  • Barnehagelærarutdanning eller tilsvarande jf. Barnehageloven §25
  • Barne- og ungdomsarbeider som ynskjer å søke desentralisert høgskoleutdanning som barnehagelærer til hausten vil bli vurdert.
  • Anna utdanning kan bli vurdert.

Barnehagelærer har medansvar for:

  • Barna sin trivsel og utvikling i det daglige arbeidet på avdelingen.
  • Lede, planlegge og gjennomføre det pedagogiske arbeidet på avdelinga.
  • Dokumentere og vurdere det pedagogiske arbeidet på avdelinga.
  • Medverke til eit godt og inkluderande arbeidsmiljø som legg vekt på å gjere kvarandre gode.
  • Systematisk og målretta arbeid i tråd med barnehageloven, rammeplan for barnehage samt pedagogisk årsplan for Hestavoll barnehage.
  • Medvirke til eit inkluderande barnehagemiljø.

Kvalifikasjonar:

  • Barnehagelærer eller tilsvarende jf. barnehageloven §25.
  • Interesse for faget.
  • Erfaring med pedagogisk leiing verd verdsett.
  • Evne til å arbeida målretta og systematisk.
  • Evne til å arbeide sjølvstendig og i team.

Personlege eigenskapar:

  • Evne til å byggje gode relasjonar med barna
  • Autoritativ; varm og tydeleg voksenstil
  • Løysningsorientert
  • Fleksibel med evne til å arbeide strukturert
  • Godt humør og positiv innstilling
  • Evne til god kommunikasjon
  • Fokus på kvalitet i tenesta
  • Instrumental Kompetanse er positivt

Vi kan tilby:

  • Eit interessant og godt arbeidsmiljø som legg vekt på inkludering, deling og samarbeid.
  • Løn etter hovedtariffavtalen.
  • Kommunen arbeider med gode lønns- og rekrutteringsavtaler som skal vere interessante og konkurransedyktige.
  • Høve for kompetanseheving med støtte frå kommunen.
  • Vi kan tilby rekrutteringsavtale til barnehagelærere på kr. 30 000,- etter ett år i teneste, og ytterligere kr. 30 000,- etter to år i barnehagen.
  • Ullensvang kommune har IA avtale (inkluderende arbeidsliv).

Krav:

  • Politiattest; ikkje eldre enn tre måneder
  • Norsk kompetanse tilsvarende nivå B2

Søk på stillinga her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 14.01.2024

 

Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Kari Aalvik

mob: +47 975 58 693

 

Heimeside:
www.ullensvang.kommune.no
Adresse: Opheimsgata 31 5750 Odda

Ullensvang kommune Oppvekst og utdanning
– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst

Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje

https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Kari Aalvik
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 975 58 693

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Januar 14, 2024

Virksomhet for institusjon og hjemmetjenester søker ny avdelingsleder (søknadsfrist 11.01.2024)

 

Vi søker ny avdelingsleder til hjemmetjenesten

 

Virksomhet for institusjon og hjemmetjenester søker ny avdelingsleder

Virksomhet for institusjon og hjemmetjenester søker nå ny avdelingsleder til hjemmetjenesten.

Vi søker en leder som kan lede avdelingen trygt og stødig fremover, og som i tillegg ønsker å bidra til videreutvikling av virksomheten. Kvalitet skal ligge til grunn både for fag-, personal- og økonomistyring. Man blir med i et team bestående av avdelingsledere fordelt på 8 avdelinger. Vi ønsker at våre ledere skal ha et godt samarbeid og bidra på tvers. Relasjonskompetanse blir derfor vektlagt. Vi har dyktige ledere og vår neste avdelingsleder vil inngå i et kompetent lederteam.

Virksomheten består av institusjonstjenester, korttidsplasser, kommunal øyeblikkelig hjelp, langtidsplasser, dagsenter for eldre, hjemmesykepleie og omsorgsboliger. Du vil ha arbeidssted på Lyngdal helsehus.

Arbeidsområder

Sikre og lede faglig kvalitet i avdelingen
Daglig drift av avdelingen (turnusarbeid i visma ressursstyring, ansettelser m.m)
Personalleder
Økonomiansvar
Internkontroll for egen avdeling
Utarbeide opplæringsplan
Journalansvarlige
Følge opp medarbeiderundersøkelsen
Samarbeid med tillitsvalgt og verneombud
Ansettelse av medarbeidere i samarbeid med ansettelsesutvalget
HMS ansvarlig for avdelingen

Kvalifikasjoner

Ledelseserfaring
Erfaring med budsjett
Relevant utdanning fra universitet/høgskole, minimum på bachelornivå eller tilsvarende
Søkere med sykepleierutdanning som grunnutdanning vil bli prioritert
Det er ønskelig med kompetanse innen turnusbygging

Personlige egenskaper

Fleksibel og serviceinnstilt
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Flink til å motivere og engasjere
Evne til å tenke helhetlig
God faglig innsikt
God relasjonskompetanse, kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter

Vi kan tilby

Godt faglig og sosialt arbeidsmiljø
Utfordrende oppgaver innenfor et spennende fagområde
Gode pensjonsordninger
Lønn etter avtale

Ansettelse skjer på de vilkår og med de plikter som fremgår av utlysning, og de til enhver tid gjeldene lover, reglement og tariffavtaler. For denne stillingen kreves det politiattest, etter Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Vi er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, funksjonshemming eller etnisk bakgrunn. For alle stillinger i kommunen legges det ved ansettelse stor vekt på personlige egenskaper slik som engasjement, selvstendighet, fleksibilitet og evne til samarbeid.

Vi ønsker at alle benytter elektronisk søknadsskjema til stillinger i Lyngdal kommune. Søknadskjema, med veiledning, finner du på www.lyngdal.kommune.no

 

Søknadsfrist: 11.01.2024

 

Ble du nysgjerrig og ønsker mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med virksomhetsleder institusjon og hjemmetjenester Anne Sanden Kvinen, tlf: 97743000.

Velkommen som søker!

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Agder

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Søknadsfrist: 11.01.2024

Arbeidssted: Lyngdal helsehus

 

Kontaktpersoner:

Anne Sanden Kvinen

tlf: +47 97743000

 

Hjemmeside:
www.lyngdal.kommune.no

Adresse:
Prost Birkelands gate 4 4580 LYNGDAL

 

Virksomhet for institusjon og hjemmetjenester

Lyngdal kommune er en sørlandskommune med en geografisk nærhet til både Stavanger og Kristiansand. Kommunen med sine ca. 10 300 innbyggere strekker seg fra Korshamn lengst sør i Lyngdal til Sveindal nord i Grindheim. Næringslivet er preget av utvikling innen handel og turisme. Samtidig er det stor sysselsetting innen treindustri, jordbruk og skogbruk. Slagordene fornye, forbedre, forenkle og forene er fire verdiord som bærer i seg kjernen til hvordan kommunen skal bygges videre. Innbyggerne og de ansatte skal ha med seg verdiordene i arbeidet sitt. Kommunen har bortimot tusen ansatte med høy kompetanse som har stort fokus på oppfinnsomhet og innovasjon. I vår arbeidsgiverpolitikk har vi fokus på tillit og inkludering, og tilstreber å gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor alle til å søke våre stillinger.

 

Del stillingen

Selskap

Lyngdal kommune

Kontaktinfo

  • Anne Sanden Kvinen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 977 43 000

Lokasjon

  • Lyngdal

Søknadsfrist

Januar 11, 2024