Flere stillinger på oppvekst (forskjellige søknadsfrister)

Utsikt annonsebilde fullbredde

 

Klikk på aktuell utlysning:
 
Rektor i Loppaskolen

Loppaskolen trenger en ny rektor! Hvis du synes det er spennende og utfordrende å være med på å bygge og organisere et nytt læringssenter …

 Øksfjord
 Heltid
 
Søknadsfrist 01.04.2024

 

Spesialpedagog

Vi har en fast stilling som spesialpedagog/ressurspedagog ledig ved Høgtun skole i Øksfjord.Tiltredelse fortløpenden, eller etter …

Øksfjord
Heltid
 
Løpende
 
 
Pedagogisk leder

«Sammen gir vi barna en verdifull hverdag»- er barnehagens visjon. Øksfjord barnehage består i dag av  2 avdelinger med omlag 20 …

Øksfjord
Heltid
 
Løpende
 
 
Barne og ungdomsarbeider på SFO – midlertidig stilling 

Vi har en midlertidig stilling som barne og ungdomsarbeider med tiltredning så snart som mulig. Det er mulig å avtale oppstarttid. …

 

 

 

 
 

 

Loppa kommune

Barne og ungdomsarbeider på SFO – midlertidig stilling
Vi har en midlertidig stilling som barne og ungdomsarbeider med tiltredning
så snart som mulig. Det er mulig å avtale oppstarttid. …

Flere Heltid

Løpende

 

Loppa kommune

Barne og ungdomsarbeider på SFO – vikariat
Vi har et vikariat ledig som barne- og ungdomsarbeider med snarlig tiltredelse, varighet til 31.12.24, med mulighet for forlengelse. I …

Øksfjord Heltid

Løpende

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Loppa

Søknadsfrist

April 8, 2024

Saksbehandler vann og avløp (søknadsfrist løpende)

Utsikt annonsebilde fullbredde

Saksbehandler vann og avløp,2. gangs utlysning

 

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

Kommunens brosjyre

 

Om stillingen

Loppa kommune har behov for en saskbehandler for vann og avløp, en nyopprettet stilling hos oss.

Stillingen vil ligge under teknisk avdeling, der kommunalleder for teknisk plan og næring er nærmeste leder.

Stillingen vil ha varierte arbeidsoppgaver (se under arbeidsoppgaver), samt være et bindeledd mellom teknisk og drift.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter tariff
  • Gratis barnehage
  • Gratis kjernetid på SFO
  • Flyttegodtgjøring etter eget reglement

Se hva du kan spare på å bo i Finnmark:

Finnmarkskalkulatoren

 

Arbeidsoppgaver

  • Gi uttalelser til utbyggingsområder
  • Gi innspill til kommuneplanenF
  • Følge opp hovedplan for vann, avløp og vannmiljø
  • Oppfølging av fagområde spredt avløp
  • Utarbeide og vedlikeholde prosedyrer i kvalitetssystemet
  • Rapportering og saksbehandling
  • Følge opp sikkerhet og kvalitet for drikkevann iht drikkevannsforskriften
  • Se til at håndtering av avløpsvann i tråd med forurensningsloven
  • Utarbeidelse av normer/forskrifter/retningslinjer
  • Planlegge for drift og vedlikehold av vannledninger, spillvannsledninger, overvannsløsinger, høydebasseng og pumpestasjoner.
  • Tilrettelegge for VA-beredskapsplaner og øvelser
  • Bidra med aktuelt innhold og brukervennlige løsninger på kommunens hjemmeside
  • Gjennomføring av prosjektportefølje

Andre oppgaver innen fagområdet må påregnes

 

Kvalifikasjonskrav

  • VA ingeniør eller annen relevant utdanning. Relevant erfaring kan erstatte utdanning.
  • Personlig egnethet vektlegges
  • God norsk kompetanse, muntlig og skriftlig
  • Meget gode digitale ferdigheter

Ønskede kvaifikasjoner

  • Førerkort klasse B
  • Det er en fordel med erfaring fra offentlige forvaltning

 

Generell info

  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
  • Intervju kan skje over Teams
  • Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved tilsetting
  • Minst to referanser bes oppgitt i søknaden
  • Gode pensjonsordninger
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i
  • Statens Lånekasse i Norge
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25
  • Dokumentasjon som vitnemål og attester må ligge ved søknad, for at kandidat skal kunne vurderes for stillingen

 

Bolig spørsmål:

Ved spørsmål send e-post til [email protected] evnt skjekk ut «Oppslagstavla Øksfjord» på Facebook, for mulig utleie på det private boligmarkedet. For kommunal bolig, må det sendes inn søknad.
Søknad om kommunal bolig

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: Løpende
Arbeidsgiver: Loppa kommune
Kommune: Loppa
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Loppa kommune, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Øksfjord

Søknadsfrist

April 8, 2024

Driftsoperatør Teknisk, drift og eigedom Fast (Søknadsfrist 03.04.2024)

Hjartet_banner

Driftsoperatør

 

 

Vi har 2 ledige stillingar som driftsoperatør i avdeling eigedom med hovudoppgåver innanfor drift og vedlikehald av kommunale bygg.

Teknisk drift og eigedom er eit tenesteområde organisert med med ansvar for kommunal bygningsmasse, reinhald og tenesteyting innanfor park og kyrkjegard, veg, vatn og avløp. Avdeling eigedom har ansvar for forvaltning, drift, vedlikehald og utvikling av den kommunale bygningsmassen.

Vi har fokus på eit godt arbeidsmiljø som skal gi oss betre og meir effektiv tenesteproduksjon. Ørsta kommune er inne i ei aktiv utvikling, med mange oppgåver som må løysast i åra som kjem.

 

Søknadsfrist: 03.04.2024
Arbeidsgivar: Ørsta kommune
Stad: Ørsta
Stillingstittel: Driftsoperatør
Stillingar: 2
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4771500171

 

Arbeidsoppgåver

  • Drift og vedlikehald av kommunale bygg m/uteområde for å sikre trygg og kontinuerleg drift
  • Drift og vedlikehald av byggtekniske anlegg: Bla.varmesentral og ventilasjon, SD-anlegg, brann- og naudlys, bassengdrift m.m.
  • Energioppfølging
  • Oppfølging av underleverandørar/serviceavtalar
  • Internkontroll av bygg og tekniske anlegg
  • Følge opp i daglege eigars ansvar, jf. forskrift om brannførebygging
  • Famac-web vert nytta som FDV-system
  • Andre oppgåver kan verte lagt til stillinga
  • Tenesta har f.t. vaktordning for dei kommunale bygningane og ein kan verte pålagt å delta i denne vaktordninga
  • Deltaking i anna kommunal vaktordning kan også være aktuelt for rett kandidat (brøytevakt/brannkonstabel)

 

Kvalifikasjonar

  • Vi søkjer ein person med interesse for faget, som kan arbeide sjølvstendig og har gode evner til samarbeid og positive haldningar
  • Det er ønskjeleg, men ikkje eit krav om fagbrev, enten som byggdriftar, elektro, automasjon, VVS eller bygg
  • Arbeidserfaring innanfor nemnde områder og personlege eigenskapar kan erstatte relevant fagbrev
  • Krav om førarkort kl. BE og T
  • Ønskjeleg med liftsertifikat
  • Gode kommunikasjonsevner med god munnleg/skriftleg framstilling
  • Kommunen nyttar nynorsk i all skriftleg kommunikasjon

 

Personlege eigenskapar

  • Gode samarbeidsevner og positive haldningar
  • Sjølvstendig og løysingsorientert
  • Strukturert og fleksibel i høve arbeidsoppgåver
  • Den som vert tilsett må legge fram gyldig politiattest etter opplæringslova § 10-9 og barnehagelova § 30

 

Vi tilbyr

Eit godt arbeidsmiljø med gode vilkår for fleksibilitet og utvikling med formål å gi ei betre og meir effektiv teneste
Gode pensjons- og forsikringsordningar for tilsette i KLP
Fleksibel arbeidstid

Stillinga vert plassert i kap. 4 i HTA ut i frå formell kompetanse. Stillingskode og lønsplassering vert fastsett etter kvalifikasjon og avtale ved tilsetting.
For faste stillingar er det 6 mnd. prøvetid.

Søkjarane vert vurdert ut i frå ei samla vurdering av formelle kvalifikasjonar og røynsle frå tidlegare arbeid.
Personlege eigenskapar vert vektlagdeReferansar vert nytta og aktuelle kandidatar kan verte kalla inn til intervju.

 

Dokumentasjon

Framlegging av vitnemål og attestar saman med søknaden er ein føresetnad for best mogleg sakshandsaming.
Vitnemål og attestar dannar grunnlag for fastsetjing av ansiennitet og rett løn.
Vi ber om at attestar og vitnemål vert lasta opp som vedlegg til søknaden din.

 

Om offentleg søkjarliste:

I samsvar med offentleglova § 25, kan opplysningar om søkjaren unnatakast offentleg søkjarliste, dersom søkjaren sjølv oppmodar om dette. Den som ønskjer at namnet skal vere unnateke offentleg søkjarliste må grunngje dette. Søkjaren sine behov vil verte vurdert konkret opp mot omsynet til offentleg interesse og kravet om ålment innsyn. Elles vil oppmodinga verte vurdert i høve prinsippet om meirinnsyn på vanleg måte. Dersom kommunen meiner at det ikkje er grunnlag for fritak, vil søkjaren verte kontakta og få tilbod om å trekkje søknaden før endeleg søkjarliste vert laga.

 

Ripateigane 4, 6153 Ørsta, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ulf Kristian Rognstad
Tenesteleiar teknisk, drift og eigedom
 Telefon:951 55275
E-post:[email protected]

Odd-Robert Støylen
Avd.leiar eigedom
 Telefon:908 65594
E-post:[email protected]

 

Ørsta kommune er med om lag 11 000 innbyggjarar ei av dei største kommunane i Møre og Romsdal. Kommunen har ein variert arbeidsmarknad og næringsliv. Den gode geografiske plasseringa vår i lina mellom Eiksundsambandet og Kvivsvegen gjev også kort veg til anna næringsliv i regionen Søre Sunnmøre/Nordfjord, og til utdanningstilbod i Ørsta og Volda. Kommunen har gode kommunikasjonar. Flyplassen har fleire daglege direkteruter til Oslo og Bergen.

Arbeidet vårt byggjer på kommunen sine verdiar:

Tillit – gjennom gjensidig respekt, forståing og likeverd
Energi – gjennom entusiasme, inkludering og humor og glede
Løysingsvilje – gjennom lagånd, tydelege mål og meiningsfylte oppgåver

Utvikling – gjennom medverknad, tilbakemelding og verdsetjing av kunnskap

Del stillingen

Selskap

Ørsta kommune

Kontaktinfo

  • Ulf Kristian Rognstad
  • Tittel: Tenesteleiar teknisk, drift og eigedom
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 951 55275
  • Odd-Robert Støylen
  • Tittel: Avd.leiar eigedom
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 908 65594

Lokasjon

  • Ørsta

Søknadsfrist

April 3, 2024

Anleggsrøyrleggar / fagarbeidar – Kommunalteknikk Fast (Søknadsfrist 03.04.2024)

Hjartet_banner

Anleggsrøyrleggar/fagarbeidar

 

 

Vi har 2 ledige stillingar som anleggsrøyrleggar/fagarbeidar i avdeling kommunalteknikk med hovudoppgåver innanfor vatn og avløp.

Teknisk drift og eigedom er eit tenesteområde organisert med med ansvar for kommunal bygningsmasse, reinhald og tenesteyting innanfor park og kyrkjegard, veg, vatn og avløp. Avdeling kommunalteknikk har ansvar for tenesteyting innanfor park og kyrkjegard, kommunale vegar, vatn og avløp.

Vi har fokus på eit godt arbeidsmiljø som skal gi oss betre og meir effektiv tenesteproduksjon. Ørsta kommune er inne i ei aktiv utvikling, med mange oppgåver som må løysast i åra som kjem.

 

Søknadsfrist: 03.04.2024
Arbeidsgivar: Ørsta kommune
Stad: Ørsta
Stillingstittel: Anleggrøyrleggar/Fagarbeidar
Stillingar: 2
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4771439644

 

Arbeidsoppgåver

  • Anleggsarbeid på leidningsnett for vatn og avløp, både større og mindre jobbar
  • Utbetring av vasslekkasjer og anna hastearbeid på ledningsnett må påreknast
  • Søkjar må rekne med å kunne bli sett til andre kommunaltekniske oppgåver
  • Vaktordning for kommunal snøbrøyting er ein del av stillinga, enten fast på rode eller som vikar/reserve
  • Det kan bli aktuelt å tilby rett kandidat deltaking i Ørsta brann og redning

 

Kvalifikasjonar

  • Vi søkjer ein person med relevant erfaring på bygging av leidningsnett for vatn og avløp, samt oppbygging av veg
  • Fagbrev som anleggsrøyrleggar er ønskjeleg, men også anna relevant erfaring vert vurdert
  • Krav om førarkort klasse B. Ønskjeleg med førarkort klasse BE og/eller C.
  • Ønskjeleg med godkjend maskinførarbevis M2/M4
  • Ønskjeleg at søkjar har ADK-kurs
  • Søkjar må være villig til å ta dei kurs som arbeidsgjevar fortløpande finn naudsynt for stillinga
  • Gode kommunikasjonsevner med god munnleg/skriftleg framstilling
  • Kommunen nyttar nynorsk i all skriftleg kommunikasjon

 

Personlege eigenskapar

  • Gode samarbeidsevner og positive haldningar
  • Strukturert og fleksibel i høve arbeidsoppgåver
  • Sjølvstendig og løysingsorientert

 

Vi tilbyr

Eit godt arbeidsmiljø med gode vilkår for fleksibilitet og utvikling med formål å gi ei betre og meir effektiv teneste
Gode pensjons- og forsikringsordningar for tilsette i KLP
Fleksibel arbeidstid

Stillinga vert plassert i kap. 4 i HTA ut i frå formell kompetanse. Stillingskode og lønsplassering vert fastsett etter kvalifikasjon og avtale ved tilsetting.
For faste stillingar er det 6 mnd. prøvetid.

Søkjarane vert vurdert ut i frå ei samla vurdering av formelle kvalifikasjonar og røynsle frå tidlegare arbeid.
Personlege eigenskapar vert vektlagde.
Referansar vert nytta og aktuelle kandidatar kan verte kalla inn til intervju.

 

Dokumentasjon

Framlegging av vitnemål og attestar saman med søknaden er ein føresetnad for best mogleg sakshandsaming.
Vitnemål og attestar dannar grunnlag for fastsetting av ansiennitet og rett løn.
Vi ber om at attestar og vitnemål vert lasta opp som vedlegg til søknaden din. Tilsetting i samsvar med gjeldande forskrift, lov og avtaleverk

 

Om offentleg søkjarliste:

I samsvar med offentleglova § 25, kan opplysningar om søkjaren unnatakast offentleg søkjarliste, dersom søkjaren sjølv oppmodar om dette. Den som ønskjer at namnet skal vere unnateke offentleg søkjarliste må grunngje dette. Søkjaren sine behov vil verte vurdert konkret opp mot omsynet til offentleg interesse og kravet om ålment innsyn. Elles vil oppmodinga verte vurdert i høve prinsippet om meirinnsyn på vanleg måte. Dersom kommunen meiner at det ikkje er grunnlag for fritak, vil søkjaren verte kontakta og få tilbod om å trekkje søknaden før endeleg søkjarliste vert laga.

 

Dalevegen 6, 6153 Ørsta, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ulf Kristian Rognstad
Tenesteleiar teknisk, drift og eigedom
 Telefon:951 55275
E-post:[email protected]

Malvin Fremmerlid
Avd.leiar kommunalteknikk
 Telefon:95115737
[email protected]

 

Ørsta kommune er med om lag 11 000 innbyggjarar ei av dei største kommunane i Møre og Romsdal. Kommunen har ein variert arbeidsmarknad og næringsliv. Den gode geografiske plasseringa vår i lina mellom Eiksundsambandet og Kvivsvegen gjev også kort veg til anna næringsliv i regionen Søre Sunnmøre/Nordfjord, og til utdanningstilbod i Ørsta og Volda. Kommunen har gode kommunikasjonar. Flyplassen har fleire daglege direkteruter til Oslo og Bergen.

Arbeidet vårt byggjer på kommunen sine verdiar:

Tillit – gjennom gjensidig respekt, forståing og likeverd
Energi – gjennom entusiasme, inkludering og humor og glede
Løysingsvilje – gjennom lagånd, tydelege mål og meiningsfylte oppgåver

Utvikling – gjennom medverknad, tilbakemelding og verdsetjing av kunnskap

Del stillingen

Selskap

Ørsta kommune

Kontaktinfo

  • Ulf Kristian Rognstad
  • Tittel: Tenesteleiar teknisk, drift og eigedom
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 951 55275
  • Malvin Fremmerlid
  • Tittel: Avd.leiar kommunalteknikk
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 95115737

Lokasjon

  • Ørsta

Søknadsfrist

April 3, 2024

Kongsberg vgs: Administrasjonsleder (søknadsfrist 22.03.2024)

Akershus tre 2

Administrasjonsleder, Kongsberg videregående skole

 

 

Vi søker en inspirerende og strategisk Administrasjonsleder til Kongsberg videregående skole.

Kongsberg videregående skole, med 1300 elever, 200 voksenelever og 300 ansatte, er en av de største skolene i Buskerud fylkeskommune. Skolen har de fleste utdanningsprogram, og tilbyr framtidsrettet opplæring i nært samarbeid med arbeids- og næringsliv, ulike bransjer og lokalt kulturliv. Skolen kjennetegnes av sterke fagmiljøer innenfor både studieforberedende og yrkesforberedende utdanningsprogram. Vi har flere spennende utviklingsprosjekter der opplæringen foregår i tett samarbeid med lokalt arbeids- og kulturliv.

Skolens visjon er «Vi står sammen om fremtidsrettet opplæring!»

Kongsberg videregående skole ønsker å styrke sin ledelse med en dynamisk og kompetent administrasjonsleder i 100% stilling med solid kompetanse innenfor økonomi og det forvaltningsrettslige. Vi ser etter deg som kan balansere menneskelig innsikt med konkret økonomi forståelse. Skolen er organisert med en rektor, to studierektorer (YF/SF). En administrativ drifts- og beredskapsleder og 11 avdelingsledere. Stillingen som administrasjonsleder vil ligge under rektor og arbeide tett på rektors øverste ledergruppe.

Vi ber om at du legger aktuelle vitnemål og attester ved søknaden din.

For mer informasjon om skolen, se bfk.no/kongsberg-vgs/ 

 

Søknadsfrist: 22.03.2024
Arbeidsgiver: Buskerud fylkeskommune
Sted: Kongsberg
Stillingstittel: Administrasjonsleder, Kongsberg videregående skole
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4765474836

 

Arbeidsoppgaver

  • ledelse: evnen til å utøve myndiggjørende ledelse ovenfor sitt administrative personale (7 ansatte pr. dags dato) og være en støtte for ledere og undervisningspersonell
  • økonomi: styrke skolens økonomiske fundament gjennom effektiv ressursforvaltning og god budsjettoversikt (budsjettering, regnskap, fakturering og rapportering)
  • forvaltningsrettslig: kompetanse innenfor det forvaltningsrettslige og bidra til at skolens drift på det administrative området er i tråd med gjeldende lover og regler
  • HR, HMS og lønn: bidra i organisering av administrativt ansatte, inkludert rekruttering, utvikling og oppfølging
  • dokumentasjon: bidra til å sikre korrekt dokumenthåndtering og arkivering
  • resepsjon: sikre en effektiv og vennlig førstelinje- kontakt

 

Kvalifikasjoner

  • høyere utdanning, fortrinnsvis innen ledelse, økonomi eller jus
  • dokumentert ledererfaring, helst fra utdanningssektoren eller offentlig forvaltning
  • god kunnskap om offentlig forvaltning og aktuelle lover og regler som gjelder for
  • skoleadministrasjon og hvordan disse anvendes
  • god forståelse for HR og personal ledelse
  • god kjennskap til digitale administrative verktøy
  • en god og analytisk tilnærming til økonomistyring
  • utmerkede kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig

 

Personlige egenskaper

  • lederegenskaper: evne til å inspirere, motivere og drive et team mot felles mål, samtidig som du gir rom for individuell utvikling og ansvar
  • organisatorisk dyktighet: sterk i planlegging og gjennomføring, med evnen til å prioritere oppgaver effektivt for seg selv og for sine ansatte
  • kommunikasjon: utmerkede kommunikasjonsferdigheter, med kapasitet til å formidle komplekse ideer klart og enkelt både internt og eksternt
  • analytisk tenkning: evnen til å foreta komplekse analyser og ta rasjonelle beslutninger ut i fra digital innsikt, visma in school, visma, elements og framsikt
  • problem-løsende ferdigheter: gode ferdigheter i å løse utfordringer og evnen til å tenke kreativt for å møte nye utfordringer.
  • tilpasningsdyktighet: fleksibilitet til å håndtere endringer og evnen til å tilpasse seg nye situasjoner og krav
  • integritet: en etisk standard som evner å forme et arbeidsmiljø preget av tillit og respekt
  • Resiliens: evnen til å forbli rolig og effektiv under press og i perioder med utfordringer og endring
  • empati og menneskekunnskap: Kapasitet til å være lydhør for ansattes behov og forståelse for det menneskelige i profesjonelle sammenhenger

Disse personlige egenskapene, kombinert med faglig kompetanse og erfaring, vil være sentrale for å sikre at den nye administrasjonslederen kan utøve sitt ansvar effektivt og bidra til Kongsberg videregående skoles visjon og verdier.

 

Vi tilbyr

  • en viktig rolle i en fremtidsrettet skole som verdsetter inkludering, mangfold, og et engasjement for samarbeid med arbeidsliv
  • et profesjonelt miljø hvor myndiggjørende ledelse og vurdering er sentrale satsningsområder
  • en god mulighet til å påvirke og utvikle den interne administrasjonen og støttefunksjonene ved skolen
  • engasjerte medarbeidere med høy faglig kompetanse som er sammen om å skape den beste opplæring for fremtiden
  • lønns- og arbeidsvilkår i henhold til lov- og avtaleverk

 

Kongsberg videregående skole, Tinius Olsens gate 1, 3611 Kongsberg, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Thomas Landås Eriksen
rektor
 Telefon:482 71 628

 

Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.

Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.

Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.

Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

Del stillingen

Selskap

Buskerud fylkeskommune

Lenke til firma

https://bfk.no/

Kontaktinfo

  • Thomas Landås Eriksen
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 482 71 628

Lokasjon

  • Kongsberg

Søknadsfrist

Mars 22, 2024

Kongsberg vgs: Studierektor (søknadsfrist 03.04.2024)

Akershus tre 2

Vi søker studierektor, Kongsberg videregående skole

 

 

Vi søker en dyktig og inspirerende studierektor til Kongsberg videregående skole.

Kongsberg videregående skole, med 1300 elever, 200 voksenelever og 300 ansatte, er en av de største skolene i Buskerud fylkeskommune. Skolen har de fleste utdanningsprogram, og tilbyr framtidsrettet opplæring i nært samarbeid med arbeids- og næringsliv, ulike bransjer og lokalt kulturliv. Skolen kjennetegnes av sterke fagmiljøer innenfor både studieforberedende og yrkesforberedende utdanningsprogram. Vi har flere spennende utviklingsprosjekter der opplæringen foregår i tett samarbeid med lokalt arbeids- og kulturliv.

Skolens visjon er «Vi står sammen om fremtidsrettet opplæring!»

Kongsberg videregående skole har ledig fra 01.08.2024, 100% fast stilling som studierektor.

Studierektor inngår i skolens øverste ledergruppe som består av rektor og to studierektorer. De har som hovedansvar å utvikle skolen helhetlig på tvers av avdelinger, slik at elever og ansatte opplever mestring og utvikling. Skolens ledelse er opptatt av å gi elevene et best mulig læringsutbytte gjennom styrket oppmerksomhet om vurdering for læring, og relevant og variert opplæring. Skolens ledergruppe består av rektor, to studierektorer, administrasjonsleder, administrativ drift og beredskaps leder og 11 avdelingsledere. Som studierektor i Buskerud fylkeskommune har du sammen med rektor og øvrig ledergruppe god handlefrihet innenfor gitte rammer i lov- og avtaleverk. Opplæringen er av god kvalitet, og vi har høye ambisjoner på vegne av elevene og lærlingene våre. Stadig flere elever fullfører og består med godt resultat.

Vi ber om at du legger aktuelle vitnemål og attester ved søknaden din.

For mer informasjon om skolen, se bfk.no/kongsberg-vgs

 

Søknadsfrist: 03.04.2024
Arbeidsgiver: Buskerud fylkeskommune
Sted: Kongsberg
Stillingstittel: Vi søker studierektor, Kongsberg videregående skole
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4779072284

 

Arbeidsoppgaver

  • bidra til å realisere og videreutvikle gode strukturer rundt nyskapende lærings- og vurderingsformer og gode profesjonsfellesskap, herunder muligheter og forventninger knyttet til digital utvikling
  • delta i strategisk utvikling, implementering og analysearbeid
  • fag-, og timefordeling
  • personal- og oppfølgingsansvar for dine medarbeidere
  • videreutvikle skolen i tråd med skolens verdigrunnlag og strategiske planer
  • utvikle skolen som en lærende organisasjon
  • være synlig og tilstedeværende for og blant elever og ansatte

 

Kvalifikasjoner

  • solid pedagogisk og didaktisk kompetanse
  • det er ønskelig med undervisnings- og ledererfaring fra videregående opplæring
  • relevant høyere utdanning
  • god digital kompetanse
  • det er ønskelig med erfaring fra ledelse av endringsprosesser og strategiutvikling
  • det er ønskelig med erfaring fra systematisk kvalitetsutviklingsarbeid
  • god system- og organisasjonsforståelse
  • kunnskap om skole-administrative oppgaver i videregående skole
  • god rolleforståelse for interne og eksterne oppgaver
  • god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk
  • kan vise til gode resultater fra skoleledelse

 

Personlige egenskaper

  • være en tydelig og varm leder som har visjoner og klare konkrete tanker om læring i fremtidens skole
  • evne til å sette klart definerte mål og arbeide strategisk for å nå disse
  • gode relasjonelle ferdigheter og et romslig menneskesyn
  • evne til å skape tillit og engasjement
  • evne til å fremme samarbeid internt og eksternt
  • evne til å se løsninger og med god gjennomføringsevne
  • være nytenkende og en uredd pådriver
  • trives med å løse flere oppgaver samtidig

 

Vi tilbyr

  • en viktig rolle i en fremtidsrettet skole som verdsetter inkludering, mangfold, og et engasjement for samarbeid med arbeidsliv
  • et profesjonelt miljø hvor myndiggjørende ledelse og vurdering er sentrale satsningsområder
  • en god mulighet til å påvirke og utvikle den interne administrasjonen og støttefunksjonene ved skolen
  • engasjerte medarbeidere med høy faglig kompetanse som er sammen om å skape den beste opplæring for fremtiden
  • lønns- og arbeidsvilkår i henhold til lov- og avtaleverk

 

Tinius Olsens gate 1, 3611 Kongsberg, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Thomas Landås Eriksen
rektor
 Telefon:482 71 628

 

Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.

Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.

Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.

Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

Del stillingen

Selskap

Buskerud fylkeskommune

Lenke til firma

https://bfk.no/

Kontaktinfo

  • Thomas Landås Eriksen
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 482 71 628

Lokasjon

  • Kongsberg

Søknadsfrist

April 3, 2024

Sykepleiere (søknadsfrist 05.04.2024)

 

SYKEPLEIERE

 

Søknadsfrist 5. april.

Ved fast tilsetting tilbys kr 100 000 mot bindingstid på to år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000.

Pleie- og omsorgsområdet i Leka kommune gir helse- og omsorgstjenester til eldre, syke og funksjonshemmede i Leka kommune. Tjenestene gis som helsehjelp, praktisk bistand, støttekontakt og brukerstyrt personlig assistent. Vi drifter Leka sykestue med langtids- og korttidsplasser, rehabilitering, kommunal ø-hjelp og avlastningsplasser. Sykestua har eget vaskeri og kjøkken. Pleie- og omsorgstjenesten er i utvikling på mange plan, og har et spennende fagmiljø bestående av sykepleiere med spesialkompetanse, sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Det er lege og fysioterapeut på stedet, og det er regelmessig tilgang på tjenester fra kommunepsykolog og ergoterapeut.

Bygging av nytt helsehus starter om kort tid, og vi flytter inn med beboere og tjenesteyting når det er ferdig.

VI ANSETTER NÅ FLERE SYKEPLEIERE I DEN KOMMUNALE PLEIE- OG OMSORGSTJENESTEN. TILTREDELSE SNARLIG, ELLER ETTER NÆRMERE AVTALE. 

 

  • Ansvar og oppgaver
    • Selvstendig direkte pasientrettet arbeid, 
    • Medikamenthåndtering i tråd med forskrifter og vedtatte rutiner
    • Iverksetting og oppfølging av medisinsk ordinert behandling
    • Sørge for faglig forsvarlighet i sykepleiertjenesten
    • Dokumentasjon og rapportering
  • Kvalifikasjonskrav
    • Autorisert sykepleier
    • Relevant erfaring
    • Må kunne jobbe selvstendig, og være ansvars- og kvalitetsbevisst
    • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
    • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
    • Førerkort klasse B
    • Ved tilsetting må gyldig politiattest fremlegges. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Politiattesten må ikke være eldre enn 3 måneder
    • Ved utvelgelse av kandidater til stillingen(e) kommer personlig egnethet til å bli vektlagt
  • Vi tilbyr
    • En spennende og meningsfylt arbeidshverdag
    • Godt arbeidsmiljø, og inspirerende og bredt fagmiljø
    • Mulighet til å bidra til utvikling av tjenester og organisasjon
    • Lønn etter tariff, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler
    • Ved fast tilsetting får sykepleier 6 års antesipert lønnsansiennitet.
    • Sykepleier i tredelt turnus får et årlig nattarbeidstillegg på kr 18 000
    • Dekning av flytteutgifter med inntil kr 12 000
    • Ved fast ansettelse i helstilling, tilbys etter endt prøvetid kr 100 000 mot bindingstid på 2 år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000 (inntil kr 20 000 årlig i fem år)
  • Søknad sendes [email protected]
    • Søknadsfrist 05.04.2024
    • For spørsmål kan du kontakte enhetsleder Lene Reppen Grydeland på telefon 478 33 025, eller e-post [email protected]

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Lene Reppen Grydeland
  • Tittel: enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 478 33 025

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

April 5, 2024

Fagsykepleier (søknadsfrist 05.04.2024)

 

FAGSYKEPLEIER

 

Søknadsfrist 5. april.

Ved fast tilsetting tilbys kr 100 000 mot bindingstid på to år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000.

Pleie- og omsorgsområdet i Leka kommune gir helse- og omsorgstjenester til eldre, syke og funksjonshemmede i Leka kommune. Tjenestene gis som helsehjelp, praktisk bistand, støttekontakt og brukerstyrt personlig assistent. Vi drifter Leka sykestue med langtids- og korttidsplasser, rehabilitering, kommunal ø-hjelp og avlastningsplasser. Sykestua har eget vaskeri og kjøkken. 

Pleie- og omsorgstjenesten er i utvikling på mange plan, og har et spennende fagmiljø bestående av sykepleiere med spesialkompetanse, sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Det er lege og fysioterapeut på stedet, og det er regelmessig tilgang på tjenester fra kommunepsykolog og ergoterapeut.

Bygging av nytt helsehus starter om kort tid, og vi flytter inn med beboere og tjenesteyting når det er ferdig.

VI TILSETTER NÅ FAGSYKEPLEIER I DEN KOMMUNALE PLEIE- OG OMSORGSTJENESTEN. 

TILTREDELSE SNARLIG, ELLER ETTER NÆRMERE AVTALE.

 

  • Ansvar og oppgaver
    • Overordnet sykepleieansvar ved avdelingen og lede fagmøter
    • Bidra i utvikling av sykepleiefaglige prosedyrer 
    • Pasientrettet arbeid, opprette planer og følge opp pasienter på korttidsopphold/langtidsopphold/Palliasjon
    • Delta i legevisitt ukentlig
    • Delta på møter med pårørende, fagpersoner som ergoterapeut, fysioterapeut og andre. 
    • Ha en aktiv rolle inn i arbeidet med personsentrert omsorg knyttet til personer med demens
    • Samarbeide på tvers av gruppene/avdelingene
    • Ivareta delegerte oppgaver i enhetsleders fravær
  • Kvalifikasjonskrav
    • Autorisert sykepleier
    • Relevant erfaring
    • God digital kompetanse
    • Må kunne jobbe selvstendig, og være ansvars- og kvalitetsbevisst
    • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
    • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
    • Førerkort klasse B
    • Ved tilsetting må gyldig politiattest fremlegges. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Politiattesten må ikke være eldre enn 3 måneder
    • Ved utvelgelse av kandidater til stillingen kommer personlig egnethet til å bli vektlagt
  • Vi tilbyr
    • En spennende og meningsfylt arbeidshverdag
    • Godt arbeidsmiljø, og inspirerende og bredt fagmiljø
    • Mulighet til å bidra til utvikling av tjenester og organisasjon
    • Lønn etter tariff, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler
    • Ved fast tilsetting får sykepleier 6 års antesipert lønnsansiennitet.
    • Dekning av flytteutgifter med inntil kr 12 000
    • Ved fast ansettelse i helstilling, tilbys etter endt prøvetid kr 100 000 mot bindingstid på 2 år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000 (inntil kr 20 000 årlig i fem år)
  • Søknad sendes [email protected]
    • Søknadsfrist 05.04.2024
    • For spørsmål kan du kontakte enhetsleder Lene Reppen Grydeland på telefon 478 33 025, eller e-post [email protected]

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

April 5, 2024

Fagansvarlig digitalisering – 100 % fast stilling (søknadsfrist 03.04.2024)

 

Fagansvarlig digitalisering

 

 

  • Grong Kommune Sentraladministrasjon
  • Granvegen 1, 7870 Grong

 

<<Fagansvarlig digitalisering>>

Har du god digital kompetanse og vil være med å føre organisasjonen inn i den digitale fremtiden?

Vi ser etter en initiativrik person som ønsker å bidra til utvikling av verktøy kommunen bruker for å løse sine oppgaver.

Grong kommunes arbeidsverktøy er på veg til å bli fullt ut digitale. Vi ønsker mer søkelys på automatisering, robotisering, innebygd arkivering og arbeidsflyter for å realisere gevinster. Vi ønsker å videreutvikle bruken av teknologi for å sikre en åpen og tilgjengelig kommune og som gjør det enkelt å være innbygger i kommunen, og skal nå utarbeide digitaliseringsstrategi.

Stillingen innebærer tett samarbeid med avdelingene i kommunen for å avdekke behov og utvikle løsninger sammen.

Vi ser etter deg som er fremtidsrettet og er god på å se etter løsninger som kan bidra til helhetlig informasjons- og dokumentasjonsforvaltning med gode digitale løsninger.

Du liker jobbe med opplæring og veiledning som bidrar til å gjøre arbeidet lettere for brukere av systemene.

Opplysninger om arbeidssted og stilling:

Arbeidssted er servicekontoret som for tiden har 4 årsverk og er en del av sentraladministrasjonen.

Sentraladministrasjonen har egen IT tjeneste på 1,5 årsverk, og samarbeider om IKT med de andre kommunene i Indre Namdal gjennom IKT Indre Namdal IKS.

Servicekontoret har ansvar for arkivtjenesten i kommunen, og vi ser deg som en naturlig del av denne tjenesten. Vi drifter også plattformene for intern og ekstern informasjon.

Stillingen er 100 % fast.

 

Arbeidsoppgaver vi ser for oss:

  • Utarbeide digitaliseringsstrategi i tett samarbeid med ledergruppen.
  • Utvikle og drifte plattformer for intern kommunikasjon i MS Office 365.
  • Utvikle og drifte plattformer for ekstern kommunikasjons bl.a. ACOS CMS, Civis.
  • Utvikling av innbyggerdialog med bl.a. skjemaløsningen ACOS Interact.
  • Ta del i publisering på sosiale medier.
  • Følge opp lovkrav til universell utforming og klarspråk.
  • Delta i arbeidet med innebygd arkivering / integrasjoner mellom fagsystem og arkivkjerne / sakarkiv.
  • Digitale fellesløsning som f.eks. FIKS-plattformen.
  • Ta del i system- og brukeradministrasjon av kommunens sak-arkivsystem (Elements Cloud).
  • Deponering av elektroniske arkiv og databaser hos IKA-Trøndelag.
  • Opplæring, veiledning og kompetansehevende tiltak innen digitale verktøy i kommunen.
  • Arbeide med servicekontorets daglige driftsoppgaver ved behov.

Du må påberegne at oppgavene endres i takt med behov.

 

Kvalifikasjoner:

  • Du har relevant 3-årig høyere utdanning fortrinnsvis innen IKT, informasjon, dokumentasjon. Relevant arbeidserfaring kan etter vurdering kompensere for manglende formell utdanning.
  • Du har relevant arbeidserfaring innen stillingens arbeidsoppgaver.
  • Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig.
  • Du har god digital kompetanse utover grunnleggende ferdigheter.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

 

Vi søker deg som:

  • Har kunnskap og interesse for digitaliserings- og utviklingsarbeid.
  • Liker å jobbe i team og samtidig evner å jobbe selvstendig med egen oppgaveportefølje.
  • Er allsidig, fleksibel og nysgjerrig.
  • Har evne til å inspirere og motivere.
  • Gjerne har erfaring med digitalisering av arbeidsprosesser.
  • Liker å jobbe med opplæring og veiledning.
  • Har fokus på brukervennlighet.
  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, systemforståelse og digital kompetanse.

 

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale. Arbeidsvilkår i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk, samt lokale lønnspolitiske retningslinjer. 6 mnd. prøvetid.
  • Hjemmekontoravtale om ønskelig.
  • Muligheter for personlig og faglig utvikling gjennom mange utfordrende og interessante arbeidsoppgaver.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Fagnettverk mellom kommunene i Indre Namdal.
  • God pensjonsordning i KLP.
  • Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

Har du spørsmål om stillingen, kontakt leder servicekontoret Anita Færøy, tlf 911 26 739
Søknadsfrist 3. april 2024

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Grong Kommune Sentraladministrasjon

Hjemmeside: https://www.grong.kommune.no/ 

Grong kommune ligger sentralt i Namdalen i Trøndelag, langs E6, ca. 20 mil nord for Trondheim. Gjennom kommunen renner den kjente lakseelva Namsen, og ved foten av Geitfjellet finner du Bjørgan alpint- og skianlegg.

I kommunen er det full barnehagedekning og et godt skoletilbud, som også omfatter videregående skole og folkehøgskole.

Næringslivet har hatt god vekst både innenfor handel, tjenesteyting og reiseliv, og området er kjent for det gode laksefiske i Namsen og Sanddøla.

I Grong finnes det en rekke aktivitetsmuligheter både sommer og vinter, noe som gjør at det er et variert tilbud for både fastboende og tilreisende. Grong kommune har et aktivt organisasjonsliv, bl.a. innenfor idrett, teater/revy og musikk.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Digitaliseringsansvarlig
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Hjemmekontor: Hybrid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 3. april 2024

 

Kontaktperson for stillingen

Anita Færøy
Avdelingsleder
911 26 739
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Grong kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Grong

Søknadsfrist

April 3, 2024

Avdelingsleder realfag, Ringsaker videregående skole (søknadsfrist 02.04.2024

Innlandet fylkeskommune Ringsaker videregående skole

Ringsaker videregående skole – Avdelingsleder realfag

 

Skolen har ledig 100% fast stilling som avdelingsleder realfag.

Om skolen

  • Våre kjerneverdier, Respekt – Vekst – Samhold, danner et felles fundament og er et viktig kompass
    i vår daglige samhandling med elever, kollegaer og samarbeidspartnere.
  • Alle våre elever skal bli sett og oppleve et trygt og godt skolemiljø, og vi har positive forventninger til
    at alle elever bidrar i det store elevfellesskapet.
  • Vi er en skole med stort mangfold og vi jobber helhetlig og utviklingsorientert med relevant opplæring i alle fag, et godt læringsmiljø for alle våre elever og elevaktiv vurdering.
  • Hos oss vil du møte hyggelige kollegaer og motiverte elever. Våre kompetente fagmiljøer og laget rundt eleven bidrar til den enkelte elev sin faglige og sosiale læring.

Vi søker deg som

  • Er en resultat- og utviklingsorientert leder
  • Ønsker å videreutvikle skolen og avdeling realfag internt mot elever og ansatte og mot eksterne samarbeidspartnere.

Vi tilbyr

  • En spennende og utfordrende jobb ved en skole i utvikling
  • Et godt og hektisk arbeidsmiljø med faglig høyt kvalifiserte medarbeidere
  • Interessante fagområder som samsvarer med behovene i bransje og næringsliv og kompetansemiljøer i regionen
  • Treningsfasiliteter på skolen
  • Lønn etter gjeldende avtaleverk
  • Fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100 % fast avdelingsleder
  • Tiltredelse 01.08.24 eller etter avtale.
  • Stillingen skal dekke avdelingslederansvaret for fagområdene realfag.
  • Du vil være en del av skolens ledergruppe som består av rektor, assisterende rektor og 7 avdelingsledere.

Arbeidsoppgaver

  • Drifte og utvikle skolen sammen med skolens ledergruppe, lærere og andre ansatte
  • Stillingen er tillagt utviklingsoppgaver i tråd med skolens satsinger
  • Lede og utvikle realfagsavdelingen og skolen, i tråd med skolens satsinger og utviklingsplan og eksternt ut mot relevante samarbeidspartnere
  • Personalansvar og medarbeiderutvikling ved egen avdeling
  • Pedagogisk oppfølging, veiledning og utvikling av ansatte
  • Kvalitetssikre oppfølgingsarbeid rundt den enkelte elev
  • Trinnleder på studiespesialisering
  • Ulike administrative oppgaver
  • Fellesoppgaver avhengig av lederteamets kompetanse og sammensetning
  • Budsjettoppfølging

Kvalifikasjonskrav

  • Formell faglig pedagogisk utdanning fra høgskole- og/eller universitet

Ønskede kvalifikasjoner

  • Det er ønskelig med erfaring som skoleleder. Erfaring fra videregående skole er en fordel.
  • Du har erfaring fra pedagogisk endrings- og utviklingsarbeid og kan vise til gode resultater.
  • Du har erfaring med faglige, pedagogiske og administrative systemer som benyttes i skolesektoren, for eksempel VISMA og Microsoft Office
  • Du har god IKT-kompetanse og interesse for bruk av IKT som lederverktøy
  • Du kjenner godt til strukturer, rutiner og lovverket i videregående skole
  • Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Du bør ha utdanning innen realfagene/avdeling studiespesialiserende
  • Du bør ha kjennskap til og/eller erfaring fra nettverk innen høgskole/universitetssektoren eller andre relevante realfagsmiljøer
  • Du bør ha relevant lederutdanning

Ønskede egenskaper

  • Du er en tydelig og synlig leder med vilje til å engasjere og skape stolthet og som motiverer til felles innsats til elevenes beste.
  • Du er utviklingsorientert og resultatorientert med høye ambisjoner på elevenes og skolens vegne
  • Du er god til å bygge tillit og gode relasjoner i arbeidet med relevante samarbeidspartnere, elever, foresatte og ansatte
  • Du er god på å kommunisere og legge til rette for samarbeid
  • Du er inkluderende, løsningsorientert og åpen for andres ideer
  • Du er strukturert og har stor arbeidskapasitet og evner å jobbe helhetlig og langsiktig, både selvstendig og i team
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingsnivå: Leder

Stillingstype: Heltid

Arbeidsområde: Videregående skole

 

Søknadsfrist: 02.04.2024

 

Tiltredelse: 01.08.2024

Arbeidssted: Brumunddal

 

Kontaktpersoner:

Ass. rektor Grete Øksdahl

mob: 91 55 50 84

Rektor Hildegard Johannessen

mob: 41 28 28 73

 

Hjemmeside:
/www.ringsaker.vgs.no/
Adresse: Skolevegen 16 2383 BRUMUNDDAL

Innlandet fylkeskommune Ringsaker videregående skole

Ringsaker videregående skole har 140 ansatte og ca 800 elever.

Skolen har utdanningsprogram for studiespesialiserende, påbygg til generell studiekompetanse, bygg- og anleggsteknikk, elektro og datateknologi, helse- og oppvekstfag, salg og service og reiseliv, teknologi- og industrifag og kjemiprosess og laboratoriefag. Skolen har en god kjønnsmessig fordeling blant sine ansatte og vil søke å opprettholde balansen ved nye tilsettinger.

Informasjon om skolen finnes på vår hjemmeside: www.ringsaker.vgs.no

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Grete Øksdahl
  • Tittel: Ass. rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 91 55 50 84
  • Hildegard Johannessen
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 41 28 28 73

Lokasjon

  • Brumunddal

Søknadsfrist

April 2, 2024