Sommerjobb i pleie- og omsorgstjenesten i Leka (søknadsfrist 15.03.2024)

 

SOMMERJOBB I PLEIE- OG OMSORGSTJENESTEN I LEKA

 

Vi trenger personell til Leka sykestue, hjemmeboende brukere, kjøkkenet og vaskeriet

Vi søker:

Sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere (hjelpepleiere, omsorgsarbeidere), pleiemedhjelpere, hjemmehjelpere, personlige assistenter, støttekontakter, samt vaskeri- og kjøkkenpersonell. Vi ønsker også søkere som er under opplæring eller utdanning!

Vilkår:

Du må være fylt 17 år.

Du må kunne snakke og forstå norsk godt ved arbeid med brukere.

Det settes krav om å disponere egen bil/moped for stillinger i hjemmetjenesten. Det settes krav om førerkort klasse B for de som søker arbeid i hjemmesykepleien.

For alle stillinger er det krav om politiattest.

Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale. 

For beregning av riktig lønnsansiennitet må du legge ved tjenesteattester. 

Søknad:

Skriv når du har mulighet til å jobbe samt hvor stor stilling du kan tenke deg.

Søkere som kan jobbe hele perioden vil ved ellers like forhold få førsteprioritet.

Spørsmål angående stillingene kan rettes til enhetsleder Lene Reppen Grydeland, 

telefon 478 33 025 eller epost [email protected]

Søknader med referanser, attester, vitnemål og CV sendes til [email protected] 

 

Søknadsfrist 15.mars 2024

 

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

  • Lene Reppen Grydeland
  • Tittel: enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 478 33 025

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Mars 15, 2024

Bremanger kyrkjelege fellesråd: Oppsynsmann / kyrkjegardsarbeidar (søknadsfrist 18.03.2024)

 

Bremanger Kyrkjelege Fellesråd – Svelgen

OPPSYNSMANN/ KYRKJEGARDSARBEIDAR

 

Svelgen

Bremanger kyrkjeleg fellesråd har ledig 50 % stilling som Oppsynsmann for kyrkjer og kyrkjegardar/gravplassar med tiltreding snarast råd.

Arbeidsoppgåvene er m.a. vedlikehaldsarbeid ved kyrkjer og kyrkjegardar/gravplassar og ansvar for at desse vert halde i orden. Arbeid med opning og lukking av grav er ein del av dette. Det er eit mål å vedlikehalde kyrkjegardane/ gravplassane slik at dei har ein verdig standard og kan vere ein god stad å kome til. For å nå dette målet, treng vi ein dyktig medarbeidar som kan bruke sin kompetanse på stell og vedlikehald av kyrkjegardane/ gravplassane, og som kan møte dei menneska som kjem dit på ein god måte. Det er ønskjeleg med ein person med kompetanse til å utføre vedlikehald på kyrkjene.

Tenesteområde for stillinga er heile kommunen. Det er utarbeidd instruks for stillinga.

Stillinga vert lønna etter avtale. Tilsetting skjer etter gjeldande lovverk, reglement og tariffavtale med 6 månaders prøvetid. Pensjonsordning gjennom KLP.

Den som vert tilsett må ha førarkort, helst BE. Det er og ønskjeleg med sertifikat for andre typar maskiner, for eksempel gravemaskin. Tilsetjing skjer på dei vilkår som følgjer av gjeldande lover og føresegner, med 6 månader gjensidig prøvetid.

Nærare opplysningar om stillinga kan ein få ved å vende seg til kyrkjeverje i Bremanger,
e-post: [email protected] eller tlf. 91706595.

Søknad med kopi av attestar og vitnemål vert å sende innan 18.mars:
Bremanger kyrkjeleg fellesråd, Postboks 104, 6721 Svelgen, eller på e-post til
kyrkjeverje ved å klikke på “Søk på stilling” knappen på denne siden.

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Bremanger kyrkjelege fellesråd

Om stillingen

Stillingstittel OPPSYNSMANN/ KYRKJEGARDSARBEIDAR

Antall stillinger 1

Ansettelsesform Annet

Heltid/deltid Deltid

Sektor Offentlig

Arbeidsspråk Norsk

 

Søk på jobben

Send søknad til

 

Kontaktperson for stillingen

Kyrkjeverje i Bremanger

41803976

[email protected]

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Bremanger Kyrkjelege Fellesråd
Adresse: Rådhuset, Granden 4, 6723 Svelgen

Hjemmeside:
https://www.kyrkja.no/bremanger

 

Del stillingen

Selskap

Bremanger kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Bjarki Hrafnsson
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 917 06 595

Lokasjon

  • Bremanger

Søknadsfrist

Mars 18, 2024

Undervisningsstillingar 2024/ 2025 (søknadsfrist 01.04.2024)

Vestnes kommune Helland ungdomsskule

 

Undervisningsstillingar

 

 

Informasjon

Det er ledig inntil 220% undervisningsstillingar med tiltreding 01.08.2024. Utover våren kan det bli ytterlegare behov grunna permisjonar, utdanning osb.

Helland ungdomsskule ligg midlertidig plassert i vakre Tresfjord omlag 15 km frå Vestnes sentrum. Dette skuleåret er det omlag 170 elevar fordelt på 7 undervisningsgrupper. Vi har eit godt kvalifisert personale på om lag 30 personar som jobbar i tre team rundt årsstega. Den som blir tilsett kan pårekne å vere kontaktlærar.

 

Arbeidsoppgåver

  • undervisning og rettleiing av elevar
  • vurderingsarbeid vert lagt vekt på gjennom ulike former for elevvurdering
  • motivere elevane til innsats for eiga læring
  • tverrfagleg samarbeid med andre faginstansar
  • samarbeid med elevar, føresette og kollegaer
  • rettleie elevar fagleg og sosialt

 

Kvalifikasjonar

  • Fag som er av interesse er engelsk og naturfag. Andre fagområde er også aktuelle
  • beherske norsk munnleg og skriftleg. Det er ønskeleg med norsk på nivå B2.
  • ha god kommunikasjonsevne
  • digital kompetanse
  • bidra til teamutvikling
  • engasjert og fagleg dyktig
  • det blir stilt krav om politiattest
  • det vert særskilt stilt krav til allmennlærarutdanning, men tilsvarande pedagogisk utdanning vil også bli vurdert
  • personlege eigenskapar vil og bli vektlagt som til dømes å kunne bygge gode relasjonar med elevane.

 

Personlege eigenskapar

  • kan jobbe sjølvstendig og strukturert
  • er opptatt av barn og unge si læring og utvikling
  • kan rettleie elevane til godt læringsutbytte
  • har fokus på klasseleiing
  • opptrer som ein trygg og tydeleg vaksen
  • er løysingsfokusert og utviklingsorientert
  • er fleksibel, omgjengeleg og har god samarbeidsevne

 

Vi tilbyr

  • eit godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
  • ein arbeidsplass med fokus på samhandling rundt våre elevar
  • løn i høve gjeldande avtaleverk
  • ein kommune som er IA-bedrift og har fokus på nærværsarbeid
  • gode pensjons- og forsikringsordningar i tråd med tariffavtale

 

Tilsettingsvilkår

Løns- og tilsetjingsvilkår i samsvar med gjeldande avtaleverk. Det vert trekt 2 % av lønna i pensjonsinnskot. Kommunen har prøvetidsevaluering. Prøvetida er 6 månader i faste stillingar.
Ved tilsetting som krev politiattest skal denne ikkje vere eldre enn 3 månader.
Aktuelle søkjarar vert innkalla til intervju. Intervjuet kan gjerast på Teams om det er naudsynt.

 

Referansar

Oppgi referansar

 

Søknad

Vestnes kommune nyttar elektronisk søknadsprosess. Attestar og vitnemål må takast med til intervju.

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenummer: 24/8314
  • Fylke: Møre og Romsdal
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Stillingstype: Heiltid/Deltid
  • Søknadsfrist: 01.04.2024
  • Tiltreding: 01.08.2024
  • Arbeidsstad: TRESFJORD

 

Kontaktpersonar:

Gunvald Fauske
mob: +47 95133377

 

Heimeside:

www.vestnes.kommune.no

 

Adresse:

Skulebakken 1 6391 Tresfjord

 

Vestnes kommune Helland ungdomsskule

Helland ungdomsskule har 160 elevar frå 8.-10. steg. Skulen er midlertidig lokalisert i Tresfjord.

Del stillingen

Selskap

Vestnes kommune

Kontaktinfo

  • Gunvald Fauske
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95133377

Lokasjon

  • Vestnes

Søknadsfrist

April 1, 2024

Undervisningsstilling innan Teknologi- og industrifag (Søknadsfrist 17.03.2024)

 

Undervisningsstilling innan Teknologi og industrifag

 

 

Fusa vidaregåande skule tilbyr: Studiespesialisering kunst, design og arkitektur og 4 yrkesfaglege utdanningsprogram; helse og oppvekst, teknologi og industrifag, naturbruk og restaurant- og matfag. I tillegg har vi tilbod innan TAF/YSK og tilrettelagt undervisning. Skulen har omlag 300 elevar og 50 tilsette. Tett samarbeid med næringslivet er ein sentral del av skulen sitt arbeid for å kunna gje ei relevant opplæring. Sjå skulen si heimeside https://www.fusa.vgs.no/ og skulen sin film https://youtube.be/37e8hMyhHnA 

Teknologi og industrifag har eit auka behov for kompetente fagarbeidara. Vil du vere med i opplæringa av elevar på Fusa vidaregåande skule?

 

  • Søknadsfrist: 17.03.2024
  • Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
  • Stillingstittel: Undervisningsstilling innan Teknologi og industrifag
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4758498758

 

Arbeidsoppgåver

  • Stillinga innebær praktisk og teoretisk undervisning, både i klasserom og i skulen sin verkstad, samt oppfølging av elevar i bedrift.
  • Det kan vere aktuelt å kombinere denne stillinga med undervisning i andre fag ved skulen, ut frå våre behov og søkjar sin kompetanse.

 

Kvalifikasjonar

  • Godkjent yrkesfaglærarutdanning innan teknologi og industrifag og/eller fagbrev innan fagområdet.
  • Det er ønskjeleg med praktisk erfaring frå fagområdet.
  • Til alle stillingar er det krav om fagleg og pedagogisk kompetanse. Dersom ein ikkje oppfyller kravet om pedagogisk kompetanse, vil skulen legge til rette for utvikling av formell og pedagogisk kompetanse.
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • God digital kompetanse

 

Personlege eigenskapar

  • Du har mål om å vere ein trygg og tydeleg klasseleiar, med evne til å skapa gode relasjoner til elevane
  • Du arbeider sjølvstendig og nøyaktig, og deltek aktivt i eit profesjonsfellesskap
  • Du har gode evner til samarbeid, og kommuniserer godt både med elevar, tilsette og føresette.
  • Du samarbeider godt med eksterne fagmiljø for å utvikla gode undervisningstilbod og synleggjera skulen
  • Du er løysingsorientert og har evne til omstilling
  • Du er utviklingsorientert og tek medansvar for å utvikle faggruppa
  • Du har ei pedagogisk forståing i tråd med skulen sitt elevsyn

 

Vi tilbyr

Eit aktivt og stimuleranse profesjonsfellesskap

Nært samarbeid med kollegaer

God delingskultur, positiv innstilling og godt humør

Ein arbeidsplass som ligg i rolege og fine omgjevnader

Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk

Gode forsikrings- og pensjonsordningar

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Haldis Gjøen Solvang
ass. rektor
 Telefon:97161326

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Haldis Gjøen Solvang
  • Tittel: ass. rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97161326

Lokasjon

  • Eikelandsosen

Søknadsfrist

Mars 17, 2024

Ullensvang kommune – HR-rådgiver (Søknadsfrist 05.03.2024)

Ullensvang kommune HR

100% stilling som HR rådgjevar

 

 

 

HR rådgivar – 100 % stilling

Friluftshovudstaden Ullensvang er i ei spanande utvikling. Turisme, landbruk og industri har stor vekst, noko som fører til at vi òg treng fleire flinke medarbeidarar i kommunen.

 

Kommunen har omlag 10 900 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter omkransa av sterke bygder. Oppdraget vårt er å levera gode tenester, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og treng no å ha fleire med på laget.

Ullensvang kommune søker rådgjevar til HR-avdelinga i fast 100 % stilling, ledig frå dags dato. Vi er på jakt etter ein person som er kompetent i HR-faget, som er flink med folk og som har eit stort engasjement i jobben og vil bidra til eit godt arbeidsmiljø i avdelinga. I rolla som HR-rådgivar vil du ha høve til å utvikle deg, ha dialog med tilsette og leiing, og vera ein viktig bidragsyter for at Ullensvang

kommune skal vera ein attraktiv arbeidsplass.

 

Arbeidsstad er Odda.

 

Arbeidsoppgåver:

  • Sakshandsaming
  • Arbeidsrett
  • Opplæring, støtte og rådgjeving til leiarar
  • Forhandling
  • Rekruttering
  • Bistå verksemder i arbeidet med omstilling, organisasjons- og arbeidsmiljøutvikling
  • Bistå i konflikthandtering og i vanskelege personalsaker
  • Overordna systemarbeid og utvikling innan HMS
  • Samhandling med tillitsvalde og verneombod
  • Andre oppgåver kan verta tillagt stillinga

 

Ynskte kvalifikasjonar:

  • Relevant utdanning på bachelor/masternivå
  • Erfaring og kompetanse innan HR
  • Fordel med erfaring innan leiing
  • Gode digitale ferdigheiter

 

Personlege eigenskapar:

  • Gjennomføringsevne
  • Gode samarbeidsevner
  • Proaktiv og effektiv
  • Strukturert
  • Løysingsorientert
  • God i kommunikasjon, å bygge relasjoner og skape tillit
  • Du må tåle å ha mye å gjøre og å raskt endre fokus
  • Må kunne identifisera seg med kommunen sine verdiar:

* Tydelig og engasjert
* Inkluderande og lojal
* Tillitsfull og respektfull
* Samskapande

 

Me tilbyr:

  • Varierte arbeidsoppgåver
  • Spennande arbeid
  • Kjekke kollegaer
  • Lønn etter avtale
  • Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen
  • Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår.

 

Krav:

  • Politiattest
  • Godkjend tuberkulinstatus

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 05.03.2024
  • Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Marianne Halland
mob: +47 97558499

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune HR

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst: Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje: https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Marianne Halland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97558499

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Mars 5, 2024

Rektor, Karasjok skole (Søknadsfrist 01.05.2024)

Enhetsleder/rektor

 

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2700 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 320 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk.

Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

Karasjok kommune er en del av forvaltningsområdet for samisk språklov, hvor samisk er et offisielt språk i tillegg til norsk. Det kan også være ønskelig med annen språkkompetanse. Søkere bes derfor om å oppgi sine språkkunnskaper.

 

Om stillingen

I Kárášjoga gielda Karasjok kommune har vi ledig stilling som enhetsleder/rektor i 100 % fast stilling.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale

Karasjok kommune er midtveis i gjennomføringen av et større omstillingsprosjekt som har navnet «Fremtidens Karasjok». Kommunen er i ferd med å snu en negativ økonomisk utvikling og har spennende planer for fremtiden.

Kommunen er i gang med bygging av en ny skole tilpasset fremtidens behov.
I dag er skolen organisert med rektor og 3 avdelingsledere med ansvar for 1.- 10. trinn. Skolen ivaretar voksenopplæring, og tilbyr fjernundervisning i samisk språk og kultur for elever som bor i kommuner utenfor samiske forvaltningsområder.

Det er i dag ca. 220 elever og rundt 50 ansatte. Skolen holder på å flytte over i midlertidige lokaler og regner med å være på plass fra 1.februar i år. Ny skole er estimert til å være innflytningsklar høsten 2025

Skolen følger Kunnskapsløftet 2020 Samisk. Vi er en PALS-skole (Positiv adferd, støttende læringsmiljø og samhandling). Våren 2024 avsluttes «Læringsmiljøprosjektet» som har vært et kompetanseløft i forhold til trygt og godt læringsmiljø.

Karasjok skoles visjon er: Karasjok sameskole er en inkluderende skole som i samarbeid med foreldrene skaper et godt læringsmiljø.

 

Arbeidsoppgaver

Vi søker en utviklingsorientert og fremtidsrettet enhetsleder/rektor for en ny skole.

Enhetsleder/rektor har det overordnede ansvar innafor fag-, personal og økonomi for skolen. Enhetsleder/rektor rapporterer til kommunedirektøren og inngår i kommunaldirektørens ledergruppe.

 

Forventinger og krav til enhetsleder/rektor:

• Elevenes læringsmiljø:
Enhetsleder/rektor skal legge til rette for gode læringsprosesser, veiledning og støtte til ansatte slik at skolen som helhet skaper et godt læringsmiljø.

• Profesjonsfellesskap og samarbeid:
Enhetsleder/rektor er ansvarlig for å sikre at skolens organisering er hensiktsmessig og bidrar inn i kommunens helhetlige virksomhet.

• Styring og administrasjon:
Enhetsleder/rektor handler på vegne av sentrale og lokale myndigheter.
Enhetsleder/rektor kjenner og følger lov og forskrift, herunder læreplanverket.
Enhetsleder/rektor har ansvar for å ha god intern administrasjon, styring og kontroll av skolens virksomhet.

• Utvikling og endring:
Enhetsleder/rektor er ansvarlig for utvikling og endring av skolen i takt med endringer internt i kommuneorganisasjonen, og eksternt slik at skolen som en del av kommunen som en helhetlig organisasjon til enhver tid er tilpasset sine oppgaver og kontekst.
Enhetsleder/rektor har ansvar for at skolen har tilstrekkelig kompetanse til å løse nåværende og kommende oppgaver.
Enhetsleder/rektor har ansvar for at skolen fanger opp endringer i samfunnet, elevgrunnlaget, foresatte, teknologi og politikk og fagene som kan være av betydning for skolens oppdrag og aktiviteter.

 

Kvalifikasjoner

For å innfri forventinger og krav tenker vi at noen personlige egenskaper vil være avgjørende:

  • evne til å lede og utvikle lærings- og læreplanarbeid.
  • tilstrekkelig god fagkompetanse og legitimitet til å kunne gjøre gode faglige vurderinger, samt utnytte faglig kompetanse i organisasjonen.
  • evne til å nyttiggjøre relevant kunnskapsgrunnlag for skolens kvalitetsarbeid.
  • evne til å styrke og lede profesjonsfellesskapet og til å utvikle organisasjonskultur slik at alle ansatte kan og vil hjelpe og støtte hverandre i arbeidet.
  • evne til å inspirere og å bidra til å løse konflikter.
  • evne til samarbeid med andre kolleger, skoler, skoleeier og andre eksterne aktører for å skape en skole som bidrar til barn og unges læring, mestring og trivsel.
  • evne til å lede lærere og øvrige medarbeidere i henhold til nasjonalt og lokalt vedtatt politikk.
  • evne til å følge opp og etterleve regelverk for å forebygge, håndtere og følge opp saker på en god måte.
  • evne til strategisk ledelse, ledelse av utviklings- og endringsprosesser og ledelse av kompetanseutvikling.

 

Formell kompetanse som støtter opp under de personlige egenskapene vil være:

  • Pedagogisk kompetanse i henhold til Opplæringslovens § 9-1 og erfaring fra pedagogisk arbeid
  • Kompetanse i samisk språk, kultur og samfunn. Søkere som ikke behersker nordsamisk, må være villig til å gjennomføre samiskopplæring innen to år etter tilsetting
  • Kompetanse i bruk av digitale verktøy
  • Ledelse, økonomi og administrasjon

 

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

  • En spennende lederstilling i en skole i endring
  • En utviklingsorientert kommune som fremmer god samhandling internt og eksternt
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønnsbetingelser etter avtale
  • Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass
  • Oppfølging og veiledning
  • Mulighet for rektorutdanning
  • Flytteutgifter dekkes etter kommunens flyttereglement.

 

Nærmere opplysninger

  • Det må oppgis to referanser av nyere dato i søknaden, en av disse må være fra siste arbeidssted.
  • Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no . Kun søknader via jobbnorge.no vil bli vurdert.
  • Ved ansettelse legges det frem godkjent politiattest
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju

 

Søknadsfrist: 01.05.2024

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

 

Nærmere opplysninger om stilling ta kontakt med:

Kommunedirektør Ronny Berg tlf. 992 11 816, eller assisterende kommunedirektør Elisabeth Larsen, tlf. 413 54 989.

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 1. mai 2024
  • Arbeidsgiver: Karasjok kommune
  • Kommune: Kárášjohka – Karasjok
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Ronny Berg
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 11 816
  • Elisabeth Larsen
  • Tittel: assisterende kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 413 54 989.

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Mai 1, 2024

Regionleder i Rogaland (søknadsfrist 12.03.2024)

 

Spennende lederstilling i Rogaland med store utviklingsmuligheter

 

Arbeidsgiver HARALDSPLASS SERIO UNG

Stillingstittel Regionsleder

Frist 12.03.2024

Ansettelsesform Fast

Om stillingen

Haraldsplass Serio Ung er en ideell aktør innen barnevern i Agder, Vestland og Rogaland. Tiltakene våre tilbyr tjenester innen hjemmebaserte oppfølgingstjenester, institusjonsplasser, avlastning og ettervern.

Stillingen som Regionsleder Haraldsplass Serio Ung, Rogaland, er nyopprettet da vi nå er under etablering i Rogaland, nærmere bestemt på Jæren. Det er i første omgang planlagt oppstart av to institusjonsavdelinger i dette området, den ene er alt i drift. Ledergruppen i Rogaland vil på sikt bestå av regionsleder, enhetsleder og avdelingsledere. Regionsleder vil sørge før videre utvikling i området og fungere som enhetsleder for de to institusjonsavdelingene vi har pr. d.d.

Som regionsleder vil du jobbe med tiltaksutvikling og bidra med å ledelse, etablering av institusjons avdelinger og hjemmebaserte tilbud for ungdom i alderen 13 – 19 år. Videreutvikle tilbud innen oppfølging, avlastning og ettervern. Dette vil du gjøre i tett samarbeid med avdelingsledere, øvrige ledere, fagstab og støttefunksjoner innenfor områdene økonomi, HR, IT og innkjøp.

Du vil ha budsjett-, resultat- og personalansvar for enhetene. Regionsleder har også administrative oppgaver knyttet til personal, rapportering, internkontroll, samt budsjett- og økonomistyring.

Som leder i Haraldsplass Serio Ung vil du ha lederansvar utover normal arbeidstid.

Vi ser etter en leder som ser muligheter til utvikling av enheten og fagområdet som helhet.

Arbeidsoppgaver/ansvarsområder

Som regionleder må du:

  • bidra til enhetlig ledelse, god informasjonsflyt og godt samarbeidsklima både internt og eksternt.
  • være trygg i din lederrolle der du evner å prioritere og delegere. Du vil representere enheten i ulike regionale og nasjonale fora.
  • ta ansvar for strategisk og operativ ledelse, ansvar for å utvikle “best practice” i samarbeid med dine medarbeidere.
  • arbeide systematisk med fagutvikling, kvalitetsforbedring og veiledning. Veiledning og oppfølging av personalet vil være del av ditt ansvarsområde.
  • ha erfaring fra systematisk kompetanseutvikling og implementering
  • kunne iverksette og gjennomføre overordnede føringer og strategier
  • fremstå som tillitsvekkende og ha høy grad av integritet
  • legge til rette for gode prosesser, motivere og ivareta utvikling av dine medarbeidere
  • ha forståelse for offentlig forvaltning
  • ha gode IKT-ferdigheter
  • være ansvarsfull, fleksibel og beslutningsdyktig
  • være løsningsorientert og håndtere konfliktsituasjoner
  • ha god muntlig og skriftlig framstillingsevne

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Kvalifikasjoner

· Det er ønskelig med relevant mastergrad

· Det kreves minimum bachelor innen barnevern eller sosialfag.

(Det kan avtales utdanningsløp med tilleggsutdanning/mastergrad i

løpet av de 2 første årene)

· Det kreves minimum 15 stp. i ledelsesfag.

· Erfaring fra arbeid i barnevernsinstitusjon er ønskelig.

· Ønskelig med erfaring knytt til arbeidsmetoder innen kognitiv miljøterapi, MBT og DBT.

· Det kreves solid relevant ledererfaring.

· Sertifikat kl. B

Vi tilbyr

· En spennende og variert lederstilling for deg som vil utvikle og utfordre deg selv

· Engasjerte medarbeidere med høy fagkompetanse.

· Godt arbeidsmiljø med god oppfølging og veiledning

· Gode pensjons- og forsikringsordninger

· Lønn etter kvalifikasjoner

Avlønning blir vurdert etter utdanning og erfaring. Høyere lønnsplassering kan vurderes ved særlig kvalifiserte søkere.

Søkere som innfrir kvalifikasjonskrav med godkjent kompetanse og relevant erfaring vil bli vurdert.

Det er krav om politiattest ved ansettelse

Tilsetting skjer etter gjeldende vilkår som fremgår av lover, forskrifter og reglement.

Om arbeidsgiveren

Haraldsplass Serio Ung er en del av Stifelsen Diakonova Haraldsplass. Stiftelsen har virksomheter innenfor sykehus, barnevern, høgskole, eldreomsorg og psykiatri. Hovedkontoret ligger i Bergen men flere av virksomhetene er lokalisert i andre deler av landet. Barnevernet har tiltak innenfor områdene hjemmebaserte oppfølgingstjenester, institusjonsplasser, avlastning og ettervern. «Kompetanse med hjertevarme» forplikter til kristen omsorg gjennom respekt for den enkeltes personlighet og integritet. Nestekjærlighet uttrykkes gjennom handling, inkluderende fellesskap, miljø og kamp for rettferdighet.
Stiftelsen vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å tilknytte seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere.

 

Søk på stillingen her.

 

Hjemmeside

HARALDSPLASS SERIO UNG AS 4340 Bryne

Spørsmål om stillingen

Hans Petter Farestad, Regionleder Agder/Rogaland

Mobil  99 69 56 58

Idar Krumsvik, Direktør

Mobil  46 61 89 81

 

Del stillingen

Selskap

Haraldsplass Serio Ung

Kontaktinfo

  • Hans Petter Farestad
  • Tittel: Regionleder Agder/Rogaland
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 99 69 56 58
  • Idar Krumsvik
  • Tittel: Direktør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 46 61 89 81

Lokasjon

  • Bryne

Søknadsfrist

Mars 12, 2024

PP-rådgiver (Søknadsfrist 17.03.2024)

Bannerbilde

Hei PP-rådgiver- se her!

 

 

Ønsker du å jobbe på en fremtidsrettet arbeidsplass med fokus på tverrfaglig samarbeid og utvikling? Da er det bare å søke!

Vi kan med hånden på hjertet si at det skal MYE til å finne et arbeidssted med flere kompetente og fantastiske medarbeidere. Latteren sitter løst, selvironien er stor og utviklingsarbeid og kompetanseheving er i fokus. Men det viktigste er at vi gjør alt vi kan for at barn og elever skal få en så god barnehage og skolehverdag som mulig.

Som PP-rådgiver skal du bidra til å hjelpe barn og elever med behov for særskilt tilrettelegging. Hensikten er at de skal få et inkluderende, likeverdig og tilpasset pedagogisk tilbud. Som PP-rådgiver skal du også hjelpe barnehager og skoler med å legge til rette for barn og elever med særskilte behov.

Kontorets tverrfaglige oppbygging representerer en styrke inn mot tidlig innsats, sakkyndighetsarbeid, systemarbeid og oppfølging over tid på individ- og systemnivå.

 

  • Søknadsfrist: 07.03.2024
  • Arbeidsgiver: Lørenskog kommune
  • Sted: Lørenskog
  • Stillingstittel: PP-rådgiver
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4768848844

 

Arbeidsoppgaver

  • Arbeidsområdet vil fortrinnsvis være knyttet til PP-tjenestens arbeid inn mot skoler og barnehager
  • En viktig oppgave er å være kontaktperson på skoler, dette være seg både barneskole og ungdomsskole
  • Stillingen inngår i pedagogisk psykologisk tjeneste (PPT)
  • Arbeidsoppgavene vil omfatte veiledning til skolene og barnehagene innenfor kompetanse- og organisasjonsutvikling
  • Sakkyndighetsarbeid etter Opplæringslovas § 5-3 og Barnehagelovens § 35
  • Arbeidsoppgavene inkluderer veiledning på individnivå til elever, foresatte og skole
  • Arbeidet vil også i stor grad innbefatte samarbeid med andre instanser og tjenester, og bidra til kompetanseheving innad i egen virksomhet

 

Kvalifikasjoner

  • Utdanning på hovedfagsnivå/ masternivå innenfor pedagogikk/psykologi/spesialpedagogikk eller tilsvarende
  • Gode muntlige og skriftlige norskferdigheter
  • Du må ha relevant test-kompetanse
  • Erfaring og kompetanse fra PPT er en fordel
  • Erfaring som kontaktperson både innen skole og barnehagefeltet, og helst begge samtidig er en fordel
  • God kjennskap til innholdet i skole og barnehagesystemene er en fordel
  • Erfaring med kompetanseutvikling er en fordel
  • Erfaring og god veiledningskompetanse er en fordel
  • Førerkort klasse B
  • Den som tilsettes må fremlegge godkjent politiattest før tiltredelse i stillingen

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker en fleksibel, engasjert og faglig selvstendig kollega med gode relasjonsbyggende ferdigheter og interesse for teamarbeid
  • Godt humør, humor og evnen til å se muligheter
  • Høy arbeidskapasitet, og evnen til å kunne stå i et høyt arbeidspress over tid
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • En fast stilling
  • Et godt tverrfaglig miljø med spennende fagområder i utvikling
  • Et arbeidsmiljø med mye latter og humor i arbeidshverdagen
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i samarbeid med barnehager, skoler og andre viktige aktører i laget rundt barnet
  • En fremtidsrettet kommune med et godt samarbeid mellom de ulike sektorene
  • Opplæring og veiledning ut fra behov
  • Lønns – og arbeidsvilkår iht. gjeldende avtaleverk
  • Mulighet for fag/kompetanseutvikling
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Helsefremmede aktiviteter og velferdsgoder som blant annet firmahytter God arbeidstid- og fleksitidsordning

 

Annet

Som ansatt i Lørenskog kommune må du kunne identifisere deg med våre verdier; åpen, troverdig og engasjert. Lørenskog kommune ønsker å ha mangfold på arbeidsplassene som speiler befolkningen og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke.

I henhold til Offentleglova § 25 kan opplysninger om søkere bli offentliggjort selv om søkeren er bedt om å ikke bli ført opp på søkerliste. Søkere vil få varsel, dersom anmodning om unntak fra offentlighet ikke tas til følge.

 

Mailandveien 2, 1470 Lørenskog, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ragnhild Anett Næprud
Sjef PPK
 Telefon:+47 916 87 779

 

Lørenskog kommune – Norges beste kommune å jobbe i

Vi har satt oss som mål at Lørenskog kommune med sine 4 000 ansatte skal være Norges beste kommune å jobbe i – hvor alle skal oppleve å bli anerkjent og sett. Oppgavene våre skal være meningsfylte og motiverende, og vi skal ha mulighet for å utvikle oss. I Lørenskog setter vi innbyggeren i sentrum og som ansatt i Lørenskog kommune skal du oppleve å gjøre en forskjell.

 

Urban og tett på marka

I Lørenskog har alle 48 000 innbyggere kort vei til alt, ikke fordi det er et lite sted, men fordi sentrum er samlet på en smart måte. Byutviklingen er konsentrert rundt kollektivtilbudene og snart vil sentrumsgata Skårersletta stå klar med trivelige møteplasser, aktivitet og folkeliv. I Lørenskog bor og jobber vi tett på Østmarka, hvor det er gode tur- og treningsmuligheter hele året. Har du lyst på en skitur midt på sommeren, kan du ta den på SNØ – verdens største innendørs skianlegg. Les mer om hvorfor det er bra å jobbe i Lørenskog.

Del stillingen

Selskap

Lørenskog kommune

Kontaktinfo

  • Ragnhild Anett Næprud
  • Tittel: Sjef PPK
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 916 87 779

Lokasjon

  • Lørenskog

Søknadsfrist

Mars 7, 2024

Virksomhetsleder Noresund barnehage (Søknadsfrist 17.03.2024)

Krødsherad kommune Oppvekst

 

Virksomhetsleder Noresund barnehage

 

 

Krødsherad kommune, sektor Livsløp, søker etter ny virksomhetsleder til Noresund barnehage da nåværende styrer går av med pensjon. Vi søker deg som er en trygg, inkluderende leder som skaper gode mellommenneskelige relasjoner, får ting til å skje og får det beste ut av andre. Vi ønsker en faglig sterk leder som til enhver tid er oppdatert innen barnehagefeltet. I denne stillingen skal du ivareta det overordnede ansvaret for det pedagogiske arbeidet, og sikre at barnehagen drives i henhold til Lov om barnehager og Rammeplan for barnehager. I tillegg vil du ha ansvar for budsjett, personal, faglig oppfølging og utvikling av barnehagen, samt utøve øvrige økonomiske og administrative arbeidsoppgaver.

Hos oss skal barn og ansatte oppleve en hverdag preget av gode relasjoner og glede og mestring i lek, aktivitet og samspill. Vi ønsker å gi alle barn muligheten til å utvikle sitt potensiale, og vi skal vise hverandre respekt selv om vi er forskjellige. Alle hos oss skal få muligheten til å bli den beste utgaven av seg selv!

Noresund barnehage ivaretar ulike kulturelle forskjeller, og inkludering, empati og sosialisering preger hverdagen. Barnehagen har 84 plasser, organisert med to store avdelinger som igjen er delt i to undergrupper med tett samarbeid. Noresund barnehage har nå 50 barn som fyller 61 plasser. Det er 16 ansatte i ulike stillingsstørrelser og med ulike ansvarsområder, i tillegg til virksomhetsleder.

Noresund barnehages visjon lyder: «Vennskap, læring, lek og latter blir til slutt en samling skatter» og betyr at barnehagen skal være et trygt og godt sted for barn, foresatte og ansatte. Hverdagen skal ivareta mangfoldet og være fylt med muligheter, utfordringer, mestring, spennende opplevelser og varierte aktiviteter.

Godt samarbeid mellom de to store avdelingene vektlegges, da det er viktig for oss å fungere som EN barnehage.

Barnehagen ligger i Noresund sentrum, med store og gode uteområder både innenfor og utenfor barnehagens uteområde.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Ledelse, pedagogisk utviklingsarbeid, personalansvar og økonomistyring.
  • Mål- og resultatstyring, herunder arbeid med virksomhetsplanlegging, organisering, utvikling og rapportering.
  • Lede og motivere til lærings- og utviklingsarbeid innad i barnehagen og felles i kommunen.
  • Tverrfaglig samarbeid om barn og unges oppvekst, internt og eksternt.
  • Samarbeid med foreldre.
  • Forebyggende sykefraværsarbeid i egen avdeling.

 

Kvalifikasjoner:

Vi ønsker deg som har:

  • Barnehagelærerutdanning eller annen høgskoleutdanning som gir godkjent pedagogisk kompetanse.
  • Det er en fordel med utdanning innen barnehageledelse og/eller ledererfaring fra pedagogisk virksomhet.
  • Det er en fordel med erfaring fra barnehage og at du liker å holde deg faglig oppdatert.
  • God framstillingsevne i norsk, både skriftlig og muntlig.
  • Du har god forståelse for økonomi og rammebetingelser.
  • Du har god digital kompetanse og interesse for teknologisk videreutvikling.

 

Personlige egenskaper:

Vi ser etter deg som:

  • Er en pådriver for godt samarbeid og gode relasjoner.
  • Har stå-på-vilje og godt humør.
  • Bidrar og motiverer til et godt arbeidsmiljø.
  • Har evne til helhetstenkning.
  • Har evne til å spille andre gode.
  • Har faglig trygghet og evne til å bidra inn i tverrfaglig samarbeid og utviklingsarbeid.
  • Ser på forbedring av tjenester som en kontinuerlig prosess.
  • Er en tydelig, systematisk, lojal og utviklingsorientert leder.
  • Har god system-, prosess- og rolleforståelse.
  • Tar initiativ til pedagogisk og administrativ nytenkning, og evner å gjennomføre nødvendige endringer og utvikling.
  • Sørger for at ditt arbeid preges av målrettet struktur og helhet, og kan prioritere i en hektisk hverdag.
  • Ønsker faglige utfordringer og tar ansvar for å tilby tjenester av høy kvalitet.
  • Er i trygg i egen lederrolle og kan stå i utfordrende situasjoner.

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

Iht. § 30 i barnehageloven må gyldig politiattest fremlegges før tiltredelse. Personer med utenlandske yrkeskvalifikasjoner må dokumentere norskferdigheter i trå med barnehageloven § 28.

 

Vi tilbyr:

  • Dyktige og engasjerte medarbeidere.
  • Godt arbeidsmiljø, en støttende ledergruppe og engasjerte kollegaer i en inkluderende barnehage.
  • Gode utviklingsmuligheter både individuelt og som del av ledergruppen.
  • Varierte, interessante og krevende utfordringer i et fagfelt i utvikling.
  • God pensjonsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring.
  • Fleksibel arbeidstidsordning.
  • Lønn etter avtale.
  • Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søker ber om å bli unntatt fra offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25, annet ledd. Søker vil i så fall bli varslet om dette.
  • Elektronisk søknad skal benyttes.

 

 

Søk her

 

 

  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 17.03.2024
  • Tiltredelse: 01.08.2024
  • Arbeidssted: Noresund barnehage

 

Kontaktpersoner:

Børre Jensen
mob: +47 41634823

 

Hjemmeside:

www.krodsherad.kommune.no

 

Adresse:

Kommunehuset 3536 Noresund

 

Krødsherad kommune Oppvekst

Krødsherad kommune ligger i Buskerud kun 10 mil fra Oslo. Med strandlinje til Krøderen og høyfjell som Norefjell, byr kommunen på både fjord, fjell og fin natur. Dette har skapt en sterk turisnæring og et variert næringsliv i kommunen.

Del stillingen

Selskap

Krødsherad kommune

Kontaktinfo

  • Børre Jensen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41634823

Lokasjon

  • Noresund

Søknadsfrist

Mars 17, 2024

Kommunepsykolog 100% vikariat (søknadsfrist 10.03.2024)

 

Kommunepsykolog-vikariat

 

Lyngen kommune har ledig 100 % vikariat som kommunepsykolog til 31.12.24.

Lyngen kommune har to kommunepsykologer som vil samarbeide tett. Begge stillingene har hovedfokus på barn, ungdom og deres familier. Stillingen skal ha individ- og folkehelserettet fokus, og skal arbeide for å ivareta barns og ungdoms psykiske helse. Dette innebærer blant annet tverrfaglig samarbeid, kartlegging, behandling og rådgivning.

  • Psykologen er et lavterskeltilbud, og kan kontaktes direkte uten henvisning.
  • Stillingen er organisatorisk plassert innen Oppvekst og kultur.
  • Den som tilsettes må fremlegge politiattest.
  • Søknad sendes elektronisk via Jobbnorge.

Arbeidsoppgaver

  • Arbeidsoppgaver er varierte, og har sterkt fokus på forebygging og tidlig innsats.

Arbeidsoppgaver innebærer også

  • Fokus på lavterskel oppfølging av barn og unge og deres familier.
  • Veiledning i skoler og barnehager samt familiestøtte.
  • Stillingen vil inngå i kommunens psykososiale kriseteam.
  • Stillingen vil ha fokus på tverrfaglig- og tverretatlig samarbeid
  • Det er etablert et eget fagnettverk for kommunepsykologer i Nord Troms der du vil delta.

Kvalifikasjonskrav

  • Vi søker offentlig godkjent psykolog/psykologspesialist som har kompetanse og/eller erfaring med: Tidlig intervensjon, forebyggende og helsefremmende arbeid.

Vi søker deg som:

  • Er løsningsorientert, initiativrik og nytenkende
  • Har kompetanse/erfaring med veiledning
  • Har egnethet med hensyn til relasjonsarbeid og evne til faglig relasjon
  • Har evne og liker å jobbe selvstendig, systematisk og målrettet, og som også
  • Har gode samarbeidsevner og engasjement for teamarbeid og gruppeprosesser
  • Evner å strukturere og prioritere egen arbeidshverdag, og er fleksibel
  • Har grunnleggende IT-kunnskaper, og har forståelse for at dokumentasjon og kvalitetssikring er en del av arbeidet
  • Har gode kommunikasjonsevner på norsk, både muntlig og skriftlig

Personlig egnethet vektlegges

Søker har førerkort klasse B og disponerer egen bil

Vi tilbyr

  • Varierte, spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Personlig og faglig utvikling
  • Fleksibel arbeidstidsordning
  • Lønn etter avtale
  • Tilsetting på kommunale vilkår og god pensjonsordning
  • Lyngen kommune ligger i tiltakssonen, noe som betyr lavere skatt, nedskriving av studielån og fritak for el-avgift
  • Vi er behjelpelig med bolig og gir muligheter for flyttegodtgjørelse mot bindingstid.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om søkeren har oppmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova), § 25.

Spørsmål om stillingen

Anette Holst, kommunalsjef oppvekst og kultur

400 28 559

[email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 10. mars 2024

 

Arbeidsgiver Lyngen kommune

Kommune Lyngen

Omfang Heltid

Varighet Vikariat/Midlertidig

Arbeidssted Strandveien 24, 9060 Lyngseidet

 

Om oss

Lyngen kommune er en kommune med ca. 2 800 innbyggere.

Kommunen er kjent for sin rolige fjord, Lyngenfjorden, og sine majestetiske fjell, Lyngsalpan.

Lyngen kommune ligger ca. 1,5 times biltur øst for regionens største by, Tromsø.

Lyngen kan by på et variert arbeidsmarked, et godt utviklet tjenestetilbud, levende lokalsamfunn og gode økonomiske virkemidler.

 

Del stillingen

Selskap

Lyngen kommune

Kontaktinfo

  • Anette Holst
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 400 28 559

Lokasjon

  • Lyngseidet

Søknadsfrist

Mars 10, 2024