Energimontør (søknadsfrist 31.05)

 

ENERGIMONTØR

 

Vi søker en engasjert og selvstendig energimontør med gode samarbeidsegenskaper. Dersom du i tillegg er løsningsorientert og nøyaktig så har du egenskapene vi er på utkikk etter.

ARBEIDSOPPGAVER

• Utføre tildelte arbeidsoppdrag i høy- og lavspentnettet.
• Utføre arbeidsoppdrag i kraftstasjoner og tilhørende anlegg.
• Feilretting.
• Kontakt med kunder, entreprenører, etater og grunneiere.
• Etter hvert delta i vakt- og beredskapsordning.

KVALIFIKASJONER:

Fagbrev som energimontør med relevant praksis innen nybygg, vedlikehold og drift av høy- og lavspentnett. Søkere med annen relevant utdanning og erfaring innen fagområdet kan også være kvalifisert.

VI TILBYR:

Gode arbeids- og velferdsordninger, samt konkurransedyktige betingelser med gode muligheter for personlig og faglig utvikling i et godt og stabilt arbeidsmiljø.
Om arbeidsgiveren
Nesset Kraft AS har kontor og lager i Eidsvåg. Nesset Kraft AS er oppkjøpt, og vil i løpet av 2020 bli fullt integrert inn i Istad-konsernet. Dette innebærer at Nesset Kraft AS sitt strømnett blir en del av Istad Nett AS.

Istad AS er et energikonsern med hovedkontor i Molde. Konsernet er i dag engasjert i salg, produksjon, og distribusjon av elektrisk kraft og fjernvarme. Istad Nett AS er netteier for Istad-konsernets distribusjons- og regionalnett for elektrisk kraft i kommunene Aukra, Gjemnes, Hustadvika og Molde.

Arbeidsgiver Nesset Kraft/Istad Nett

Stillingstittel Energimontør

AnsettelsesformFast

 

Frist 31.05.2020

 

Spørsmål om stillingen

Arild Flåhammer

Telefon  414 64 658

 

Del stillingen

Selskap

Nesset kraft AS

Lenke til firma

https://nessetkraft.no/

Kontaktinfo

  • Arild Flåhammer
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 414 64 658

Lokasjon

  • Eidsvåg I Romsdal

Søknadsfrist

Mai 31, 2020

Sykepleiere (søknadsfrist 02.06)

Hjemmetjenesten avd. 3, Nes kommune

Sykepleier, fast og vikariat

 

Vi søker deg som har faglig engasjement og er opptatt av god omsorg og kvalitet i tjenestene. Du bør like å jobbe selvstendig, samtidig som du bidrar til at tjenestene er koordinert og helhetlig.

Vi har ledig 80% og 90% fast stilling som sykepleier og i 2-delt turnus med arbeid hver 3. helg.

Vi har også ledig 100% vikariat som sykepleier i 2-delt turnus med arbeid hver 3. helg, fra 15.08.20 og i 1 år.

Arbeidsoppgaver

  • Utføre sykepleiefaglige oppgaver.
  • Ansvarsvakter i hjemmetjenesten
  • Veilede innenfor eget arbeid og eget ansvarsområde til medarbeidere, pasienter, pårørende og elever/lærlinger/studenter.
  • samarbeid med kreftkoordinator, demenskoordinator og hverdagsmestringsteam.
  • Bidra til at tjenesten er koordinert og helhetlig.

Kvalifikasjoner

  • Norsk autorisasjon som sykepleier, gjerne med relevant tilleggsutdanning
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig godt
  • Førerkort klasse B
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeidsevner og være engasjert i jobben din
  • Evne til å arbeide selvstendig og være faglig trygg
  • Gode kommunikasjonsegenskaper
  • Har fleksibel og positiv innstilling
  • Beherske dataverktøy
  • Serviceinnstilt og ta ansvar
  • Personlig egnethet for stillingen vektlegges
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldene tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger.
  • Minst 2 referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søknadsfrist: 02.06.2020

 

Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Sykepleier, fast og vikariat
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Webcruiter-ID: 4237150609
Stillinger: 1
Arbeidssted Runnivegen 19, 2150 Årnes

 

Kontaktinformasjon

Monica Strømseth, Avdelingsleder
950 28 568

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

—————————————————————————————————————————

 

Hjemmetjenesten avd. 4, Nes kommune

Sykepleier natt

 

Vil du jobbe i en hjemmetjeneste i utvikling?

Vi jobber for at brukeren skal ha det bra hjemme. Det satses på nye arbeidsmetoder og faglig dyktighet.
Vi søker deg som har faglig engasjement og er opptatt av god omsorg og kvalitet i tjenestene. Du bør like å jobbe selvstendig, samtidig som du bidrar til at hjelp og tjenester til brukerne er koordinert og helhetlig. Du blir del av et team hvor samarbeid, trygge læringsprosesser og gode relasjoner er i fokus. Vi ønsker deg på laget!

Vi har ledig fast 61% stilling som sykepleier på natt, med arbeid hver 3 helg.

Arbeidsoppgaver

  • Utføre sykepleiefaglig oppgaver
  • Ansvarsvakter i hjemmetjenesten
  • Veilede innenfor eget arbeids- og ansvarsområde til medarbeidere, brukere, pårørende og elever/lærlinger/studenter
  • Tett samarbeid med kreftkoordinator, demenskoordinator og hverdagsrehabilitering team
  • Arbeide for god kvalitet på tjenesten
  • Deltar i utvikling og bruk av velferdsteknologi

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som sykepleier, gjerne med relevant tilleggsutdanning
  • Må ha førerkort klasse B
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig og være faglig trygg
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Har fleksibel og positiv innstilling
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn tre måneder

Vi tilbyr

  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søknadsfrist: 02.06.2020

 

Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Sykepleier natt
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 61
Webcruiter-ID: 4232869213
Stillinger: 1
Arbeidssted Runnivegen 19, 2150 Årnes

 

Kontaktinformasjon

Torill Togstad, Avdelingsleder
63 91 24 21/901 91 012

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune i Akershus

Kontaktinfo

  • Se kontakinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Juni 2, 2020

Primærnærings-, nærings- og miljøkonsulent (søknadsfrist 31.05)

Ønsker du å drive fiske ut fra Vardø? - VARDØ KOMMUNE

 

Primærnærings-, nærings- og miljøkonsulent

 

Vardø er Norges østligste by og eneste by i Europa som ligger i arktisk klimasone, Nord-Norges eldste by, verdens nordligste festningsby, Finnmarks eldste fiskevær og Pomorhovestaden. Vardø er også en av Norges eldste byer, med bystatus fra 1789.

Vardø kommune, porten til nordøstpassasjen og til Barentshavet, hadde 2116 innbyggere pr. 01.07.2012, og et areal på 596 km2. Kommunen består av tettstedet Kiberg på fastlandet, og byen Vardø på øya som har fastlandsforbindelse gjennom tunnelen på 2.8 kilometer, Nord-Europas første undersjøiske tunnel.

Har du lyst til å være med å utvikle næringsmiljøet i Nord-Norges eldste kommune?

Vardø kommune søker etter en rådgiver i en spennende og utfordrende 100 % stilling som kan styrke vår kompetanse innen primærnæring, landbruksnæring, næring og miljøforvaltning.

Som rådgiver i denne stillingen vil du jobbe med mange interessante og utfordrende prosjekter og relasjoner opp mot lokalnæring og oppbygging av regionalt næringssamarbeid.
Arbeidsoppgaver vil i stor grad innebære samfunnskontakt på vegne av Vardø kommune.
I kommunene her i nord har det vært nedgang i vår primærnæring i mange år, herunder vår lokalnæring innen fiskeri og landbruk. Derfor er det et stort behov for nå å sette fokus på alternativ drift med flere inntektsmodeller og støtteordninger for fiskeri og småbruk og Vardø kommune ønsker å ansette en medarbeider som vil ha hovedfokus på næringsmiljø og miljøoppbygging i kommunen.
Som ansatt i en liten kommune vil du også bli kjent med mange ulike oppgaver over flere etater.

Stillingen er tilknyttet enhet for teknisk, næring, plan og kultur i Vardø kommune. Enheten har 45 ansatte og ansvar for vann og avløp, veier, uteområder, næring-, miljø- og kulturforvaltning samt utvikling, forurensning, motorferdsel i utmark, arealplanlegging, byggesaksbehandling, dispensasjoner, delingssaker, kart og oppmåling og idrett.

Stillingen rapporterer til enhetsleder for teknisk, næring, plan og kultur.

Sentrale arbeidsoppgaver

* Hovedarbeidsoppgavene er knyttet til saksbehandling og rådgivning innen næringslivet og være et bindendeledd for å styrke kontakten mellom næringslivet, Vardø kommune og andre regioner.
* Arbeidsoppgaver innebærer tilrettelegging for eksisterende næringsliv og for nye etableringer.
* Det vil være viktig å jobbe tett sammen med næringsforumet i kommunen og i regionen.
* Oppgaver innebærer saksbehandling etter jord-, konsesjons-, forurensing og motorferdselsloven.
* Bidra aktivt i kommunale planprosesser av betydning for primærnærings-, nærings- og landbruksutviklingen.
* Forvaltning av kommunale tilskuddsordninger.
* Være sentral i arbeidet med å utarbeide egne planer med tilhørende strategier og handlingsplaner for kommunen.
* Delta i utviklingsprosjekter på vegne av kommunen der kommunen ønsker å benytte seg av tilbyders kompetanse og nettverk.
* Høringsinstans for miljø, areal og konsesjoner.
* Øvrig saksbehandling kan forekomme.
* Andre oppgaver relevant for stillingen.

Kvalifikasjonskrav

* Relevant høyere utdanning fra høyskole- eller universitetsnivå.
* Annen relevant erfaring kan også vurderes.
* Erfaring fra tilsvarende arbeid er ønskelig og er en fordel.
* Kunnskap om saksbehandling etter lovverk.
* Kjennskap til offentlig forvaltning.
* God skriftlig og muntlig framstillingsevne på norsk.
* Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Manglende kompetanse vil bli dekket med nødvendig opplæring og kurs.

Søker bør ha

* Det er viktig for oss at du er positiv og løsningsorientert.
* Ønsker en medarbeider som har gode formidlingsevner og kommunikasjonsferdigheter.
* Vi søker etter en fleksibel medarbeider som kan jobbe selvstendig og samtidig ha gode samarbeidsevner.
* Ha evne til nytenkning for fremtidens næringer i små arktiske kommuner.
* Du må være strukturert og trives i en travel arbeidssituasjon med stor arbeidskapasitet.

Vi søker en medarbeider som er:
Vardø Kommune kan tilby

En spennende og utviklende jobb i en solid kommune.
Konkurransedyktige betingelser.
IA bedrift med godt tilrettelagte ordninger.
Gunstig pensjonsordninger.
Spennende oppgaver i en hektisk hverdag.
Gjennom ordningen med tiltakssonen kan du få årlig nedskrivning av studielån og lavere personskatt. Nedskrivning av studielån kan utgjøre inntil kr. 25.000,- per år.

Lønn og tilsettingsvilkår

Lønns- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, reglement og overenskomster, herunder 6 måneders prøvetid.

Søknad og vitnemål

Dersom du kommer til intervju, tar du med deg godkjente vitnemål. Vi har dessverre ikke mulighet til å returnere innsendte vitnemål.

Vardø Kommune benytter elektronisk søkeprosess, og ber deg søke elektronisk.
Bare elektroniske søknader vil bli behandlet.

Offentlig søkeliste

Vardø kommune praktisere meroffentlighet:

Som hovedregel oppføres alle søkere på offentlige søkerliste. Søkere som anmoder om å blir unntatt fra denne bes begrunne dette i søknaden. Dette er et krav i henhold til offentlighetslovens §25. Du vil bli varslet dersom din anmodning ikke kan tas til følge.

 

Søknadsfrist 31.05.20

 

Vår ref 199
Merk søknad

Fakta

Selskap Vardø kommune
Stilling Konsulent
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Rådhuset

 

Kontakter

Alonza Garbett, Enhetsleder TNPK
[email protected]
Mobil  458 47 771  Arbeid  458 47 771

 

Del stillingen

Selskap

Vardø kommune

Kontaktinfo

  • Alonza Garbett
  • Tittel: Enhetsleder TNPK
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 458 47 771 Arbeid 458 47 771

Lokasjon

  • Vardø

Søknadsfrist

Mai 31, 2020

Fagleder ingeniør VAR (søknadsfrist 31.05)

Ønsker du å drive fiske ut fra Vardø? - VARDØ KOMMUNE

 

Fagleder ingeniør VAR

Vil du være med å forme fremtiden for Vardø kommune?

En rivende utvikling i enheten Teknisk, næring, plan og kultur (TNPK) gjør at vi nå søker en engasjert fagleder i en 100% fast stilling ved teknisk enhet. Dette er en spennende nyopprettet stilling med stor variasjon i arbeidsoppgavene og hvor vedkommende som ansettes vil være med å utforme stillingen.

TNPK i Vardø kommune går nå i tillegg gjennom en spennende utvikling, der alt skal digitaliseres og oppgraderes. Fagleders hovedoppgaver og ansvar vil være tilknyttet kommunaltekniske tjenester, med særlig vekt på vann og avløp. Stillingen er tillagt fagansvar for planlegging og utbygging av kommunens vann- og avløpsanlegg. Andre oppgaver innen eiendom og teknisk drift kan til tider også være aktuelt. Personen vi søker vil være helt sentral i den videre utviklingen av enheten og kommunens tjenester.

Avdelingen er lokalisert med administrasjon på rådhuset, hvor vi sitter i et åpent kontormiljø med godt samarbeid. Fremover har avdelingen stort fokus på oppdatering av eksisterende planer, utarbeide nye planer, avløpshåndtering og vannmiljø med sikt mot å oppgradere hele anleggsnettet for Vardø kommune. Stillingen inngår i enhetes lederteam.

Sentrale arbeidsoppgaver

* Ansvar for forvaltning og drift av kommunens infrastruktur innen vann og avløp.
* Planlegging, prosjektering/-oppfølging og gjennomføring av kommunens investeringer innen vann og avløp.
* Oppfølging og ivareta av eksitering VA-anleggsnett.
* Utvikling og forvaltning av samfundsviktig infrastruktur
* Prosjektledelse
* Kommunal saksbehandling/oppfølging mot abonnenter
* Tilsyn av private VA-anlegg
* Kommunal saksbehandling etter plan- og bygningsloven med forskrifter
* Kommunikasjon mot innbyggere, entreprenører og konsulenter
* Aktiv deltagelse i regionalt VA nettverk
* Arbeidsoppgavene kan tilpasses noe etter behov
* Budsjettkontroll-, økonomi- og rapporteringsansvar

Det kan bli endring i ansvarsområder etter enhets behov.

Kvalifikasjonskrav

* Ingeniørhøgskole eller teknisk fagskole med relevant fagkrets eller annen høyere relevant utdanning
* Innsikt i fagområdet VA-infrastruktur
* Innsikt i økonomistyring
* Erfaring med GPS oppmåling, VA-infrastruktur og kartføring er ønskelig
* Generelt gode datakunnskaper
* Kjennskap til lover, forskrifter og regelverk innen fagområder
* Gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig

Søker bør ha

* Evne til å arbeide både selvstendig og i team
* Førerkort klasse B
* Være godt strukturert
* Like faglige utfordringer
* Trives i en travel arbeidssituasjon og være utviklingsorientert
* Ha utstrakt kundeperspektiv og være løsnings- og resultatorientert
* Utvidet forståelse av dataverktøy, her under MS SharePoint.
* Må kunne bidra på tvers av eget fagfelt innen TNPK
* Personlig egnethet vil bli tillagt vekt

Vi søker en medarbeider som er:

  • Som trives med utvikling av vann- og avløpsanlegg. Arbeidsoppgavene kommer til å være varierte innen enhetens ansvarsområde.
  • Arbeidsdagen kommer til å være hektisk og utfordrende. Du kommer til å være sentral i kommunens utvikling gjennom vannmiljø, avløpshåndtering, byggesaker, plansaker, prosjekter, og juridiske spørsmål.

Lønn og tilsettingsvilkår

Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø med dyktige kolleger, faglige utfordringer og stor grad av selvstendighet.
Avlønning i st.kode 7451 ihht avtale/tariff.

Arbeidsvilkår i samsvar med gjeldende lover, reglement og overenskomster herunder 6 måneders prøvetid.

Vardø Kommune kan tilby

Faglige utfordringer
En spennende og utviklende jobb i en solid kommune.
Et godt arbeidsmiljø
IA bedrift med godt tilrettelagte ordninger.
Gode pensjonsordning (KLP)
Konkurransedyktig lønn
Gjennom ordningen med tiltakssonen kan du få årlig nedskrivning av studielån og lavere personskatt. Nedskrivning av studielån kan utgjøre inntil kr. 25.000,- per år.

Offentlig søkeliste

Vardø kommune praktiserer meroffentlighet:
Som hovedregel oppføres alle søkere på offentlig søkerliste. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra denne bes begrunne dette i søknaden.
Dette er et krav i henhold til offentlighetslovens §25. Du vil bli varslet dersom din anmodning ikke kan tas til følge.

 

Søknadsfrist 31.05.20

 

Vår ref197
Merk søknad

Fakta

Selskap Vardø kommune
Stilling Leder
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Rådhuset

 

Kontakter

Alonza Garbett, Enhetsleder TNPK
[email protected]
Mobil  458 47 771  Arbeid  458 47 771

 

Del stillingen

Selskap

Vardø kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Vardø

Søknadsfrist

Mai 31, 2020

Faglærere: *Helsearbeiderfag *Restaurant- og matfag *Barne- og ungdomsarbeidarfag (søknadsfrist 27.05)

 
 

 

MOY – MO OG ØYRANE VGS, Vestland fylkeskommune

Faglærar i barne- og ungdomsarbeidarfag:

https://4170735420.webcruiter.no/Main/Recruit/Public/4236056293?language=NN&link_source_id=0

Vikar, Heiltid
Webcruiter-ID: 4236056293
Førde
Publisert: 12.05.2020
Søknadsfrist: 27.05.2020

 

—————————————————————————————————————————-

 

MOY – MO OG ØYRANE VGS, Vestland fylkeskommune

Faglærar i restaurant- og matfag:

https://4170735420.webcruiter.no/Main/Recruit/Public/4236085113?language=NN&link_source_id=0

Vikar, Heiltid
Webcruiter-ID: 4236085113
Førde
Publisert: 13.05.2020
Søknadsfrist: 27.05.2020

 

—————————————————————————————————————————-

 

MOY – MO OG ØYRANE VGS, Vestland fylkeskommune

Faglærar i helsearbeidarfag:

https://4170735420.webcruiter.no/Main/Recruit/Public/4236018333?language=NN&link_source_id=0

Deltid, Vikar
Webcruiter-ID: 4236018333
Førde
Publisert: 12.05.2020
Søknadsfrist: 27.05.2020

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

Mai 27, 2020

Psykolog (søknadsfrist 24.05)

 

Kommunepsykolog

 

Formålet med stillinga er å ivareta dei lovkrav som vart gjeldande frå januar 2020 om at alle kommuner skal ha psykologteneste. Fjord kommune har ingen psykologer i dag, men har to tilsette i 200% stilling som psykiatrisk helsearbeidar. Dei arbeidar henholdsvis i Valldal og Stordal og saman med legekontora og tenestekontoret. psykologen skal bidra i satsinga for å styrke kvalitet og kompetanse i det tverrfaglege arbeid innan psykisk helse og rus, vold- og traumefeltet.

På legekontoret i Valldal har vi i dag tre leger + 1 LIS1, to helsesekretærer, 1 helsesjukepleiar og 1 psykiatrisk helsearbeidar. På legekontoret i Stordal har vi 1 lege + 1 LIS1, to helsesekretærer (den eine er leiar for legekontora), 1 helsesjukepleiar og 1 psykisk helsearbeidar. Tenestekontoret som også er knytt til legekontora har i tillegg til leiar 1 ergoterapeut og 1 fysioterapeut (+ avtale med 4 private fysioterapeuter).

Fjord kommune er ein nynorskkommune og aktuelle søkjarar blir kalla inn til intervju.

Arbeidsoppgåver

Klinisk arbeid
Tenesteutvikling internt i tverrfaglege prosjekt
Vere med på å utvikle kommunen sitt førebyggande og helsefremjande arbeid saman med våre engasjerte tilsette
Deltaking i vurdering av søknadar om kommunale tenester
Tverrfagleg utvikling av, og deltaking i kommunens kriseteam
Interkommunalt (klinisk) arbeid ved inngåtte samarbeidsavtalar
Kvalitetsarbeid
Vegleiing av tilsette

Kvalifikasjonar

Godkjent profesjonsutdanning i psykologi
Gjerne med relevant spesialisering med norsk autorisasjon
Gode norskkunnskapar, både munnleg og skriftleg
Førarkort klasse B
Politiattest

Personlege eigenskapar

Personleg eignaheit vert vektlagt. Den tilsette må kunne vise sjølvstende, evne til lagarbeid, fleksibilitet og gode samarbeidsevner.

Vi tilbyr

Det blir tilbydd og lagt til rette for spesialisering ved tilsetting av psykolog.
Det vert lagt til rette for vedlikehold av spesialitet, og anna kompetanseutvikling i dialog med leiar.
Det vert lagt til rette for vegleiing, og deltaking i psykologfaglege nettverk i Ålesund kommune/RKBU.
Tverrfagleg samarbeid i kommunen og vegleiing lokalt
Stå-på-vilje og laginnsats
Utforming av stilling i dialog med kommunens leiing
Løn etter avtale
Pensjonsordning i KLP
God barnehagedekning
Hjelp til å skaffe bustad

 

Søknadsfrist: 24.05.2020

 

Arbeidsgivar: Fjord kommune
Stad: VALLDAL
Stillingstittel: Kommunespsykolog (psykolog/psykologspesialist)
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4231691120
Stillingar: 1
Arbeidsstad Posboks 144, 6210 VALLDAL

 

Kontaktinformasjon

Henrik Steenfeldt-Foss, Kommuneoverlege
930 98 108

Kjetil Heggem, Kommunalsjef Helse- og Omsorg
418 67 939
[email protected]

 

Fjord kommune er tidlegare Norddal og Stordal kommune som slo seg saman 01.01.2020. Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2700 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med stort fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen her.

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

  • Henrik Steenfeldt-Foss
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 930 98 108
  • Kjetil Heggem
  • Tittel: Kommunalsjef Helse- og Omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 418 67 939

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

Mai 24, 2020

Rektor (søknadsfrist 31.05)

 

Rektor Eidsdal skule

 

Fjord kommune har ledig 100 % stilling som rektor ved Eidsdal skule frå 01.08.2018.

Eidsdal skule er ein kombinert barne- og ungdomsskule med 54 elevar og 13 tilsette. Skulen har elevar frå bygdene Eidsdal og Norddal. Satsingområdet for skulen er Verdsarvskulen, kor vi aktivt brukar verdsarven i planane og aktivitetane våre.

Rektor er skulen sin administrative og pedagogiske leiar og har eit sjølvstendig ansvar for fag, personale og økonomi ved Eidsdal skule og SFO. Rektor har kommunalsjef oppvekst og kultur som næraste leiar og vil saman med rektor for Stordal og Valldal skule skape eit sterkt leiarteam for å gi dei tilsette og elevane ein best muleg skulekvardag. Fjord kommune har nynorsk som målform.

Arbeidsoppgåver

Leiing av lærings- og utviklingsarbeid
Personalleiing og arbeidsmiljøutvikling
Forvaltning og kvalitetsutvikling
Økonomistyring og resultatkontroll
Samspel med elevar, foreldre og nærmiljø
Tverrfagleg samarbeid om barn og unges oppvekst

Kvalifikasjonar

Pedagogisk utdanning frå høgskule eller universitet
Kunnskap om leiing, økonomi og IKT/teknologi
Vere oppdatert på forsking rundt skuleutvikling og kunne bruke den kunnskapen i praksis
Digital kompetanse
Relevant leiarutdanning og fullført eller påbegynt rektorutdanning.
Om ein ikkje har rektorutdanning, ønskjar arbeidsgjevar at den tilsette tar dette snarast muleg.

Personlege eigenskapar

Er målretta og har erfaring frå utviklingsarbeid
Setter elevanes læring og trivsel i sentrum
Har evne til å motivere og engasjere
Samarbeide godt med leiarteamet, tilsette, elevar, foreldre og andre
Gode kommunikasjonsferdigheiter, munnleg og skriftleg
God relasjons- og samhandlingskompetanse

Vi tilbyr

Lønn etter avtale
Tilsettjing på vanlege vilkår for kommunalt tilsette
Pensjonsordning i SPK

Søknadsfrist: 31.05.2020
Arbeidsgivar: Fjord kommune
Stad: Eidsdal
Stillingstittel: Rektor Eidsdal skule
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4235565203
Stillingar: 1
Startdato: 01.08.2020
Arbeidsstad Langereiten 23, 6215 Eidsdal

 

Kontaktinformasjon

Charles Tøsse, Kommunalsjef oppvekst og kultur
416 31 801
[email protected]

 

Fjord kommune er tidlegare Norddal og Stordal kommune som slo seg saman 01.01.2020. Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2700 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med stort fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen her.

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

  • Charles Tøsse
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 416 31 801

Lokasjon

  • Eidsdal
  • Norddal

Søknadsfrist

Mai 31, 2020

Sykepleiere fast 80 – 100% (søknadsfrist 03.06)

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og besøkende? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.

Enhet for omsorg sentrum søker:

 

Off. godkjent sykepleier omsorg sentrum, 100 % fast

 

Ved Lillesand bo- og aktivitetssenter har vi ledig fast 100 % stilling som off. godkjent sykepleier. 
44,37 % av stillingen er i turnus på natt med 7 vakter/4 uker. De resterende prosentene vil være i dag/aften vakter.

Tiltredelse: Snarest mulig

Arbeidstid: Turnus, med arbeid hver 4. helg.

Ansvarsområde/hovedoppgaver:

På natt inngår sykepleieren i et team sammen med 3 helsefagarbeidere. Teamet har ansvar for pasientene på Lillesand bo- og aktivitetssenter, samt hjemmeboende brukere i omsorg sentrum
De resterende prosentene vil inngå i dag- og aften vakter på institusjonsavdeling evt. hjemmetjenesten

Krav til kompetanse:

  • Off. godkjenning som sykepleier
  • Må kunne bruke digitale arbeidsverktøy
  • Må ha gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Må ha førerkort kl.B

Personlige egenskaper:

  • Du er pålitelig, stabil og evner å se muligheter og alternative løsninger på problemer som måtte oppstå
  • Du trives med å jobbe selvstendig og i team
  • Du liker å ta ansvar
  • Det å jobbe på ulike avdelinger tar du som en utfordring
  • Personlig egnethet vektlegges ved tilsetting

Lillesand bo- og aktivitetssenter er et Livsgledehjem. Den som ansettes må bidra til at vi fortsatt skal være godkjent som et Livsgledehjem.

Lillesand kommune kan tilby:

  • Lønn etter avtale 
  • Medlemskap i pensjonsordning etter gjeldende  avtaler
  • Et faglig og godt arbeidsmiljø

Den som tilsettes må levere politiattest iht. Helse- og omsorgstjenesteloven §5-4

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til:

Enhetsleder Geir S. Gabrielsen tlf. 905 70 434 eller avd.leder Rita Bjørlykke tlf. 900 64 844

 

Søknadsfrist: 03.06.2020

Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, da dette vil bli etterspurt ved innkalling til et eventuelt intervju.

I henhold til offentleglovas § 25 andre ledd http://lovdata.no/lov/2006-05-19-16/§25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

 

—————————————————————————————————————————-

Enhet for omsorg sentrum søker:

Off. godkjent sykepleier i omsorg sentrum, 80 % fast

 

I hjemmetjenesten er det ledig 80% fast stilling for off. godkjent sykepleier.  

Varighet: Etter avtale

Arbeidstid: Turnus, med arbeid hver 3. helg.

Ansvarsområde/hovedoppgaver:

  • Oppfølging av brukere i hjemmetjenesten
  • Ta del i de oppgavene som til enhver tid er i hjemmetjenesten
  • Dokumentasjon

Kompetansekrav: 

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Må kunne bruke digitale arbeidsverktøy
  • Må ha førerkort for bil
  • Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig   

Personlige egenskaper:

  • Faglig dyktig, lojal, ærlig og tålmodig
  • Må kunne arbeide selvstendig, men også i team
  • Positiv og fleksibel, må kunne arbeide i hele hjemmetrjenesten 

Lillesand kommune kan tilby: 

  • Lønn etter avtale
  • Medlemskap i pensjonsordning etter gjeldende tariff og avtaler 
  • Et faglig og godt arbeidsmiljø 

Den som tilsettes må levere politiattest iht. Helse- og omsorgstjenesteloven §5-4.

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til:  

Avdelingsleder Heidi Flørenes, telefon  976 18 726

 

Søknadsfrist: 03.06.2020

Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, da dette vil bli etterspurt ved innkalling til et eventuelt intervju. 

I henhold til offentleglovas § 25 andre ledd http://lovdata.no/lov/2006-05-19-16/§25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet. 

 

Del stillingen

Selskap

Lillesand kommune

Kontaktinfo

  • Geir S. Gabrielsen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 905 70 434

Lokasjon

  • Lillesand

Søknadsfrist

Juni 3, 2020

Sykepleiere, miljøterapeuter og helsefagarbeidere (søknadsfrist 31.05)

Med våre 5000 innbyggere, ligger Andøy ytterst i havgapet i Vesterålen. Andøy kommune har et spennende og aktivt næringsliv innenfor flere sektorer. Et internasjonalt romfartssenter, en stor fiskerinæring, et bredt landbruk og et reiseliv i vekst. Her er det rike muligheter for kulturaktiviteter og et unikt friluftsliv i spektakulær natur . Kommunen har flyplass med flere daglige avganger med Widerøe og flere ukentlige direkteruter til Oslo i sommermånedene.

 

Utlysinger ved pleie og omsorg:

 

Sykepleier Kiiljordheimen – 100 % fast stilling

 

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/0afd7071-a7b0-451b-a378-5e5e1aa950f7

Søknadsfrist: 31.05.2020

—————————————————————————————————————————

 

Sykepleier Kiiljordheimen –

2. ggs utlysing vikariat 100 % stilling

 

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/43e65d27-560d-401c-b9b4-dac7806c947a

Søknadsfrist: 31.05.2020

—————————————————————————————————————————-

 

Sykepleier Kiiljordheimen – vikariat 100 % stilling

 

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/32846fe9-3b14-4ad8-9f45-87348c01c63f

Søknadsfrist: 31.05.2020

—————————————————————————————————————————-

 

Sykepleier – 100 % fast stilling Andøya Bo- og Behandlingssenter 

 

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/b60f948b-2dc2-47fa-8993-ec36b124b574

Søknadsfrist: 31.05.2020

—————————————————————————————————————————-

 

Miljøterapeut Leiteveien – 60 % vikariat

 

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/36c07312-5221-4114-a34d-d029fd7f59c1

Søknadsfrist: 31.05.2020

————————————————————————————————————————-

 

Helsefagarbeider Leiteveien – 100 % fast stilling

 

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/3b004688-700a-4c08-ae08-1edb38c4440c

Søknadsfrist: 31.05.2020

————————————————————————————————————————

 

Helsefagarbeider 2 X 50 % stilling Dahletun

 

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/22368ebf-3372-454e-8fa4-ee190afe2cd0

Søknadsfrist: 31.05.2020

—————————————————————————————————————————

 

Helsefagarbeider Kiiljordheimen – vikariat 72 % stilling

 

https://arbeidsplassen.nav.no/stillinger/stilling/377b78de-2eb5-42e0-8213-343b29b04614

Søknadsfrist: 31.05.2020

 

Del stillingen

Selskap

Andøy kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing. NB! Klikk på aktuell stillingslenke.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Andenes

Søknadsfrist

Mai 31, 2020

Seksjonssjef, eiendom (søknadsfrist 24.05)

 

Ledig stilling som seksjonssjef, eiendom

 
 
Er DU en ledertype med byggerfaring som mener de beste resultatene oppnås gjennom kunnskapssøken, erfaring og godt samarbeid? Trives du best når vedlikeholdet er planlagt i god tid og de tekniske anleggene fungerer som tiltenkt? Da kan seksjonssjefstillingen for Eiendom være det rette for deg.

Fylkeskommunens bygg og eiendommer er verdsatt til rundt 15 mrd.kr, og består i hovedsak av eiendommer knyttet til videregående skole og sentraladministrasjonen. Bygg- og eiendomsavdelingen har ansvar for forvaltning, drift, vedlikehold og utvikling av eiendomsporteføljen, og har de kommende årene en investeringsramme på rundt 3 mrd.kr.

Fra årsskiftet vil bygg- og eiendomsavdelingen overta ansvaret for driftspersonell med arbeidssted ute i virksomhetene, og avdelingen vil i den sammenheng bli omstrukturert til fire nye enheter; seksjon Eiendom, faggruppe Utbygging, faggruppe Forvaltning og faggruppe Fellestjenester. Som sjef for seksjon Eiendom vil du ha ansvar for drift og vedlikehold av fylkeskommunens bygg og eiendommer, herunder også resultat-, fag- og personalansvar. Seksjonen har også ansvar for planlegging og gjennomføring av vedlikeholdsprosjekter, og vil ha om lag 60 ansatte inkludert driftspersonell. Du vil inngå i ledergruppen for bygg- og eiendomsavdelingen, og sammen vil dere ha en viktig oppgave med å etablere og skape en velfungerende avdeling som samhandler tett med hverandre og med øvrige avdelinger i fylkeskommunen. Seksjonssjef vil etter avtale også fungere som stedfortreder for bygg- og eiendomssjef ved ferieavvikling eller annet kortere fravær.

Stillingen rapporterer til bygg- og eiendomssjef og fast arbeidssted for stillingen er fylkeshuset ved bygg- og eiendomsavdelingen.

Det kreves:  

  • Relevant utdanning på høgskole/universitetsnivå (min bachelorgrad)
  • Min 10 års erfaring innen bygg- og eiendomsrelaterte fag
  • Administrativ og økonomisk kompetanse

Det er ønskelig at du har:

  • Gode skriftlige fremstillingsevner
  • Ledererfaring
  • Evne til å lede gjennom andre, motivere og engasjere medarbeidere

Som leder i Rogaland fylkeskommune er du: 

  • Inkluderende
  • Nytenkende
  • Strategisk
  • Har god rolleforståelse

Du har evne til å:   

  • Bygge et godt arbeidsmiljø med gode relasjoner og godt samarbeid  
  • Skape et godt faglig miljø med felles ansvar for oppgaveløsningen og hvor du setter tydelige mål både for deg selv og for dine medarbeidere  
  • Sørge for at arbeidet i enheten bidrar til å realisere de overordnede målsettingene for Rogaland fylkeskommune
  • Være endringsvillig
  • Bidra til at fylkeskommunens verdier kompetanse, åpenhet og respekt preger arbeidet i seksjonen

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og spennende oppgaver i et utviklende fellesskap
  • Ledernettverk
  • Gode faglige utviklingsmuligheter 
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger 
  • Lønn etter avtale

Ved tilsetting vektlegges en helhetsvurdering av søkernes formal- og realkompetanse samt personlig egnethet.

 

For nærmere opplysninger om stillingen kontakt bygg- og eiendomssjef Heidi Klaveness, tlf. 970 25 077, e-post: [email protected], eller fagkoordinator Siri Hanasand, tlf. 970 45 190, e-post [email protected].

Tiltredelse etter avtale.

 

Søknadsfrist: Søndag 24.5.2020

 

Hjemmeside:

 
 
 
 
 
 
Rogaland fylkeskommune er en av fylkets største arbeidsgivere med rundt 4000 ansatte. Vil du være med å utvikle Rogaland sammen med flinke og engasjerte kollegaer?
Sammen utvikler vi ett godt Rogaland!
 

Del stillingen

Selskap

Rogaland fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.rogfk.no

Kontaktinfo

  • Heidi Klaveness
  • Tittel: Bygg- og eiendomssjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 970 25 077

Lokasjon

  • Stavanger

Søknadsfrist

Mai 24, 2020