Ingeniør: VA-planlegger (søknadsfrist 04.05)

IVAR har som formål å anlegge og drive kommunaltekniske fellesanlegg for vann, avløp og renovasjon. Selskapets visjon er å sikre regionen markedets mest konkurransedyktige VAR-tjenester. IVAR eies av 11 kommuner i Stavanger/Ryfylke/Jær-regionen med et samlet innbyggertall på ca. 340 000. Hovedkontoret ligger på Mariero, og selskapet har i dag 273 ansatte (235,01 årsverk). Mer informasjon finner du på www.ivar.no

 

Ingeniør: VA-planlegger

 

Ingeniør: VA-planlegger

IVAR prosjekterer flere av bedriftens VA-anlegg, og har i tillegg ansvar for sanering og utbygging av VA-anlegg i noen av de mindre eierkommunene. Disiplin prosjektering har 6 medarbeidere og driver hovedsakelig med prosjektering, men også med prosjekt- og byggeledelse og samarbeider med resten av avdeling Plan og utbygging, som har totalt 31 ingeniører. Kontorplass ved hovedkontoret i Breiflåtvn. 16/18, 4317 Stavanger, med 5 min. gåavstand fra Mariero jernbanestasjon samt fra holdeplassen Mariero på bussveien.

Aktuelle arbeidsoppgaver

– detaljprosjektering av vann- og avløpsanlegg
– noe detaljprosjektering av veg
– utarbeidelse av tilbudsgrunnlag
– kontrahering
– byggeledelse
– forprosjekt og utredningsoppgaver på overordnet nivå

Kvalifikasjoner

– utdanning på høyskole- / universitetsnivå
– god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
– førerkort kl. B

Ønskede kvalifikasjoner

– relevant praksis
– erfaring med AutoCad og Novapoint VA og gjerne også vegmodulen. Kjennskap til VARDAK, G-prog
– god IT-kompetanse (lisenser, installasjon programvare etc)

Personlige egenskaper

– relevant praksis
– erfaring med AutoCad og Novapoint VA og gjerne også vegmodulen. Kjennskap til VARDAK, G-prog
– god IT-kompetanse (lisenser, installasjon programvare etc)

Krav til språkkunnskaper

Det stilles krav om norskprøve 3 for fremmedspråklige søkere. Dette kravet kan fravikes dersom det kan dokumenteres god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

Vi kan tilby

En spennende jobb med gode utviklingsmuligheter og godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse og trivelige kolleger.
Gode velferds-, pensjons- og forsikringsordninger.
Lønn etter avtale.
Fleksibel arbeidstid.

Søknad sendes

Søknad sendes og behandles kun elektronisk og vi ber deg derfor søke via vårt rekrutteringssystem. Det er ikke mulig å legge ved CV, attester og vitnemål. Disse må du ta med på et evt. intervju. Vi ber deg også fylle ut CV fullstendig. Alle henvendelser behandles konfidensielt, om ønskelig i innledende fase. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjøres det oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført i opp på søkerlisten. Om dette blir aktuelt vil du bli kontaktet av oss. Dersom du har spørsmål knyttet til søknadsprosessen, ta kontakt med personal på tlf. 51 90 85 00.

Deltidsansatte som har lavere stillingsprosent og som er kvalifisert for den utlyste stillingen, kan gjøre krav på fortrinnsrett. Slikt krav må fremsettes tydelig i søknaden.

 

Søknadsfrist 04.05.20

 

Vår ref 102 10/20-KEB
Merk søknad 102 10/20-KEB VA-PLANLEGGER

Fakta

Selskap IVAR IKS
Stilling Avdelingsingeniør
Stillingstype Fast
Lokasjon Prosjektering

 

Kontakter

Kari Eva Thiis Blixhavn, Disiplinleder/prosjektkoordinator  [email protected]
Mobil  934 88 525

Njål Erland, Avdelingsleder   [email protected]
Mobil  915 75 988

Del stillingen

Selskap

IVAR IKS

Lenke til firma

https://www.ivar.no/

Kontaktinfo

  • Kari Eva Thiis Blixhavn
  • Tittel: Disiplinleder/prosjektkoordinator
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 934 88 525

Lokasjon

  • Stavanger

Søknadsfrist

Mai 4, 2020

Kulturskolelærer dans 80% (søknadsfrist 01.05)

                     

Velkommen til Bamble kommune

Bamble kommune er en veldrevet og flott kystkommune hvor det er godt å bo og fint å feriere. Kommunen har et variert industri og næringsliv hvor prosessindustrien ved Frierfjorden spiller en viktig rolle. Kommunen arbeider tett sammen med næringslivet og tar aktivt i bruk virkemidler for å skape vekst og utvikling. Kommunens beliggenhet og godt utbygde infrastruktur er et viktig fortrinn som har skapt grunnlag for næring basert på turisme og opplevelser. Dette er noe kommunen arbeider aktivt med for å utvikle videre. Kommunen står overfor den største satsingen i nyere tid innenfor oppvekst, barn og unge med bygging av aktivitetssenter og ungdomsskole på Grasmyr.

Det administrative senteret ligger i Langesund. Kommunen har drøyt 14.100 innbyggere og i overkant av 1000 ansatte.

 

KO-Kulturskolelærer Dans-80% vikariat-Bamble kulturskole

 

Bamble kommunale kulturskole, vikariat som danselærer i 80% stilling med mulighet for fast

Bamble kommunale kulturskoles danseundervisning foregår på Stathelle Barneskole og nye Bamble ungdomsskole (som skal stå ferdig 1.8.2021).

Dette vikariatet gjelder hele dansestillingen i Bamble kommune.
Stillingen sees primært på som en helhet, men det er mulig å dele den mellom flere personer dersom det blir nødvendig i fht kompetanse.

I Bamble tilbyr vi dans i kulturskolen innen:

– Barnedans for førskolealder
– Hip Hop
– Jazzdans
– Klassisk ballett
– Moderne dans

I tillegg selger vi timer til grunnskolens 5. trinn og 9.trinn.
I 5. trinn er innholdet vals, rock/swing og tango og på 9. trinn er det hip-hop, street og breakdance.

Kulturskolen har 11 ansatte innen musikk, teater og dans med stort mangfold av kompetanse.
Arbeidsmiljøet er godt og kulturskolen har en god status både lokalt og regionalt.

1. august 2021 flytter kulturskolen inn i nye lokaler, som er bygd i forbindelse med ny ungdomsskole.
Her vil det være øvingsrom for musikk, dansesal, en kultursal med plass til 280 publikum i skyvbart amfi og kontorarbeidsplasser.
Muligheter for større stilling i samarbeid med ungdomsskolen vil trolig by seg.

Fordeling av stillingsstørrelse mellom grunnskole og kulturskolen varierer noe fra år til år, men er omtrent:

  • 16% DKS Grunnskole
  • 64% Dans kulturskolen

Krav til kompetanse

– Høyskoleutdanning innen dans med pedagogikk
– Erfaring med å undervise i grunnskolen er en fordel
– Personlig egnethet vil bli vektlagt

Som en del av intervjuet ønsker vi å ha en praktisk prøve der søkere som blir innkalt til intervju også skal undervise en klasse i dans.

Øvrige kvalifikasjoner

Gjennom motiverende og gode dansefaglige aktiviteter skal elevene utvikle sin kompetanse i å utøve, formidle, skape, oppleve og reflektere.

Vi ser etter en person som klarer å engasjere barn og unge i det daglige arbeidet med dans.
Det er veldig viktig at danselæreren klarer å skape et godt danse-/ læringsmiljø.
Danselæreren skal også lede eller samarbeide med andre for å sette opp større oppsetninger og forestillinger.

Vi tilbyr

– Et inspirerende arbeidsmiljø
– Fine og moderne lokaler å øve og framføre i
– God pensjons- og forsikringsordning
– Lønn i h.h.t. tariffavtale og lokale særavtaler

Offentliggjøring

Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkerens navn bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. (Offentleglova § 25)

Politiattest

For stillinger innenfor barnehage, skole, barnevern og helse- og sosialtjenesten stilles det krav til godkjent politiattest (må ikke være eldre enn 3 måneder). Politiattesten skal ikke vedlegges søknaden, men forevises leder ved evt. tilbud og aksept av stilling.

Slik søker du

Alle søknader på ledige stillinger må gjøres elektronisk i vårt rekrutteringssystem. Søknader skal ikke sendes på e-post.

Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med til evt. intervju/tilsetting.
Mottatte attester/vitnemål vil ikke bli returnert.

 

Søknadsfrist 01.05.20

 

Vår ref 1106
Merk søknad

Fakta

Selskap Bamble kommune
Stilling Musikk/kulturskolelærer
Stillingstype Vikar
Lokasjon Kultur og oppvekst

 

Kontakter

John Mikal Guldager, Kulturskolerektor
[email protected]
Mobil  913 65 105  Arbeid  35 96 53 03

 

Bamble kulturskoles juleforestilling - Julearrangement in ...

 

Del stillingen

Selskap

Bamble kommune

Kontaktinfo

  • John Mikal Guldager
  • Tittel: Kulturskolerektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 913 65 105 Arbeid 35 96 53 03

Lokasjon

  • Langesund

Søknadsfrist

Mai 1, 2020

Teamleiar bu og habilitering (søknadsfrist 26.04)

 

Teamleiar Bu- og habilitering i Stordal

 

Formålet med stillinga er å ivareta bu- og habiliteringstenesta i kommunen i Stordal. Teamleiar skal saman med Leiar for Fjord Bu- og Habilitering sikre ein god og forsvarleg arbeidsplass for tilsette og gode tenestar for pasientar, brukarar og pårørande i Fjord kommune. Teamleiar skal arbeide for kontinuerlig forbetring av tenesta, herunder både sikker- og kvalitetsmessig drift i samsvar til gjeldande mål, lovverk og rutinar.

Som teamleiar vil ein arbeide i ein kombinasjon av administrative oppgåver og arbeid i turnus primært på dagtid, samt helg.

Arbeidsoppgåver

Personal og drift
Helsefagleg og miljøterapeutisk ansvar i teamet
Utarbeide turnus/bemanningsplan med leiar og tillitsvalde
Utarbeide planar- og rutinar for pleiegruppene med fordeling av personalet sine kvalifikasjonar.
Ajourholde system for vedtak i samsvar med gjeldande lovverk.
Økonomi og innkjøp
Kome med framlegg til budsjett i samarbeid med leiar
Kontroll og attestasjon av timelister og rekningar
Påsjå at avdelinga held seg innafor vedtekne budsjett
Melde inn behov på bygg, medisinsk/teknisk utstyr, medisin og kompetanseheving av medarbeidarar internt og eksternt.
Opplæring
Utarbeide instruksjonsprogram, instruksjonsmateriale og veiledning, orientering og undervisning av personalet.
Yte fagleg bistand og opplæring i nytt utstyr (medisinteknisk/teknisk) og velferdsteknologiske løysingar.
Vidareutdanning og eigen opplæring/kursing når det krevjast iht. endringar i lovverk/forskrifter
Vegleie tilsette i rett bruk av lovverk
Oppfølging av rutinar, arbeidsreglement og kvalitetssikring
Medverke til utarbeiding av arbeidsrutiner for personalet innan avdelingane
Utarbeide helsefaglege standarar, arbeide målretta med kvalitetssystem og rapport –og avvikssystem.
Ansvar for pårørandemøte/ansvarsgruppemøter 2 gonger i året
Registrere og behandle avvik

Anna

Samarbeide med koordinerande eining ved vurdering av tildeling av tenester.
Ansvarlig for opplæring av stedfortredar (vaktansvarleg)
Andre oppgåver pålagt av leiar.

Kvalifikasjonar

Relevant helse- og sosialfagleg eller høgskuleutdanning på bachelornivå
Relevant arbeidserfaring fra det fagområdet ein skal leie
Relevant leiarerfaring fra offentlig og/eller privat virksomhet.

Andre ønskelege kvalifikasjonar;

Solid forståelse for rammebetingelsane som ein offentleg leiar må halde seg til
God forståelse for leiarrolla i eit politisk-, administrativt- og fagsystem
Relevant etter- og vidareutdanning
God digital kompetanse
God på planlegging og drift
Erfaring fra partssamarbeid

Personlege eigenskapar

• Tydelig og evner å sette retning
• Visjonær og kreativ, men også løysingsorientert og beslutningsdyktig
• Fleksibel og endringsorientert
• Evne til å delegere ansvar og kunne motivere og inspirerer medarbeidarar
• Gode kommunikasjons- og samhandlingsevner
• Gjennomslagskraft og gjennomføringsevne
• Tillitsskapende med høy integritet

Vi tilbyr

Lønn etter avtale

 

Søknadsfrist:26.04.2020

 

Arbeidsgivar: Fjord kommune
Stad: Stordal
Tittel: Teamleiar Bu- og Habilitering i Stordal
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4221206802
Stillingar: 1
Arbeidsstad 6250 Stordal

 

Kontaktinformasjon

Lisbeth Schei Bjørdal, Einingsleiar
418 67 990
[email protected]

Kjetil Heggem
Kommunalsjef Helse- og Omsorg
418 67 939
[email protected]

 

Fjord kommune er tidlegare Norddal og Stordal kommune som slo seg saman 01.01.2020. Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2700 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med stort fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen her..

 

 

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

  • Lisbeth Schei Bjørdal
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 418 67 990
  • Kjetil Heggem
  • Tittel: Kommunalsjef Helse- og Omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 418 67 939

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

April 26, 2020

Leiar Bu- og habilitering (søknadsfrist 26.04)

Leiar Bu- og habilitering

 

Formålet med stillinga er å ha det faglege og administrative ansvaret for eininga. Leiar for Bu –og habiliteringstenesta skal arbeide for kontinuerlig forbetring av tenesta, herunder både sikker- og kvalitetsmessig drift i henhold til gjeldande mål, lovverk og rutinar. Leiar er arbeidsgjevars representant og har fullmakt til å utføre oppgåver delegert frå kommunedirektør og kommunalsjef.

Bu- og habiliteringstenesta i Fjord kommune er lokalisert i to einingar med teamleiar på kvart område. I Stordal er bu- og habilitering plassert i same område som sjukeheimen/heimetenesta på Stordalstun med 24 tilsette. I Valldal er bu- og habilitering plassert i same område som sjukeheimen/heimetenesta i Valldal med 18 tilsette. Begge einingane utøvar sitt arbeid på habiliteringssenteret og heime hos enkelte brukarar. Fjord kommune samarbeidar med BYRG kompetanse og Vekst Ørskog med arbeid og aktivisering for personar som fell utanfor det ordinære arbeidsmarkedet.

Leiar har i dag hovudkontor i Valldal, men må forvente å arbeide ved begge einingane. I Stordal er det 3-skiftturnus og i Valldal har ein langturnus.

Fjord kommune har nynorsk som målform

Arbeidsoppgåver

Personalforvaltning
Personalansvar for si eining
Utarbeide turnus/bemanningsplan med teamleiar og tillitsvalde.
Gjennomføre tilsettingar etter fastsett rutine og ekstrahjelp/vikarar etter behov
Oppfølging av sjukefråvær saman med teamleiar.
Delta i uttarbeiding av handlingsplan for auka nærvær med hjelp frå leiarteam.
Praktisere og implementere vedteke personalreglement
Økonomi
Økonomiansvar og avgjerdsmynde innanfor tilvising gitt i budsjett.
Budsjettplanlegging, kontroll og oppfølging av rekneskap.Sette i verk
Sette i verk tiltak og underrette kommunalsjef ved risiko for overskridingar.
Leggje fram budsjett for eininga saman med kommunalsjef.
Samarbeid og kommunikasjon
Bruk av kommunikasjonsstrategi i samsvar med Leiarhandboka for Fjord kommune
Leggje til rette for samarbeid med andre driftseiningar for å gje brukar fagleg forsvarlege tenester, og optimal drift.
Delta aktivt i ulike arbeidsfora
Samarbeid med tillitsvalde, verneombod og andre støttefunksjonar i samsvar med avtaleverk internt og eksternt.
Rutinar, arbeidsreglement og kvalitetssikring
Planleggje, samordne og gjennomføre opplæring i samsvar med interne rutinar.
Ansvare for gode helsefaglege standardar og følgje opp kvalitets-, rapport –og avvikssytem.
Implementere og påverke til at administrative vedtak vert behandla i samsvar med gjeldande lover, føresegner og regelverk.
Registrere og behandle avvik.
Leggje til rette for kontinuerleg forbetring gjennom kvalitetsarbeid internt i eininga, og øvrig organisasjon.

Anna

Samarbeide med Tenestekontoret ved vurdering av tildeling av tenester.

Kvalifikasjonar

Relevant helse- og sosialfagleg høgskuleutdanning på bachelornivå
Relevant arbeidserfaring fra det fagområdet ein skal leie
Relevant leiarerfaring fra offentlig og/eller privat virksomhet.
Førarkort klasse B og disponere eigen bil.

Andre ønskelege kvalifikasjonar;

Solid forståelse for rammebetingelsane som ein offentleg leiar må halde seg til
God forståelse for leiarrolla i eit politisk-, administrativt- og fagsystem
Relevant etter- og vidareutdanning
God digital kompetanse
God på planlegging og drift
Erfaring fra partssamarbeid

Personlege eigenskapar

• Tydelig og evner å sette retning
• Visjonær og kreativ, men også løysingsorientert og beslutningsdyktig
• Fleksibel og endringsorientert
• Evne til å delegere ansvar og kunne motivere og inspirerer medarbeidarar
• Gode kommunikasjons- og samhandlingsevner
• Gjennomslagskraft og gjennomføringsevne
• Tillitsskapende med høy integritet

Vi tilbyr

Lønn etter avtale

Arbeidsstad Posboks 144, 6210 VALLDAL

 

Kontaktinformasjon

Kjetil Heggem, Kommunalsjef Helse- og Omsorg
418 67 939
[email protected]

 

Fjord kommune er tidlegare Norddal og Stordal kommune som slo seg saman 01.01.2020. Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2700 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med stort fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen her.

 

 

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

April 26, 2020

Senioringeniør / seniorrådgjevar GIS (søknadsfrist 19.04)

 

Senioringeniør / seniorrådgjevar GIS

 

Det faglege, koordinerande ansvaret for GIS og geodata i Kystverket er lagt til geodatatjenesten ved Senter for transportplanlegging, plan og utredning (TPU), Kystverket Sørøst, Arendal. Geodatatjenesten er m.a. ansvarleg for utvikling og drift av Kystverket sin felles geodatainfrastruktur (kartservere, databaser, klientløysingar osb). Geodatatjenesten tilbyr geodatafaglege tenester, støtte og opplæring til heile Kystverket. Kystverket sine dataforvaltnings- og tenesteløysingar er bygd på eit breitt spekter av teknologiar.

Det er ledig stilling som senioringeniør/seniorrådgiver ved geodatatjenesten, og vi søkjer etter ein medarbeidar med lang erfaring innan IT infrastruktur, datalagring og database drift. Du vil inngå i eit lite team som driftar og utvikler tenester og løysingar både internt og for publikum. Dataanalyse og bearbeiding av større datamengder (m.a. historiske AIS-data) vil være viktige arbeidsoppgaver.
Noko reising må påreknast

Arbeidsstad er enten Arendal eller Ålesund

Arbeidsoppgåver

– Databaseadministrasjon, tilrettelegging av data for spørjing, nedlasting, m.a.
– Drifting og utvikling av tenester og løysingar for interne og eksterne brukarar
– Geografisk analyse og kartproduksjon til presentasjonar, rapportar, utgreiingar etc.
– Opplæring og støtte innan fagfeltet internt i Kystverket
– Anna relevant arbeid innanfor fagområdet

Kvalifikasjonar

– Relevant utdanning på masternivå
– Lang erfaring med PostgreSQL og SQL, (DBA), kjennskap til andre databasesystem samt CitusDB er ønskelig
– Kunnskap innan analyse av større datamengder (vi mottar i dag ~30 mill AIS meldinger i døgnet) samt analyser av stedfesta data
– God kunnskap innen Python eller liknande
– Ønskelig med Linux kompetanse, samt erfaring med Javascript, Node.js og gjerne React
– Ønskelig med kjennskap til og erfaring med bruk av open source GIS og gjerne FME
– Brenn for ny teknologi og ønske om å teste nye løysingar og teknologiar

– Norsk og engelsk, skriftleg og munnleg

Personlege eigenskapar

Engasjert, motivert, innovativ og klar for nye utfordringer

Vi tilbyr

– Eit godt arbeidsmiljø
– Konkurransedyktige vilkår
– Ei utfordrande stilling med utviklingsmoglegheiter
– God pensjonsordning i Statens Pensjonskasse

– Stillinga er plassert i kode 1364 seniorrådgjevar eller 1181 senioringeniør (brutto kr 580 000 – kr 730 000).
– Ferieheimsordning for tilsette på nokre av fyra til Kystverket
– Fleksibel arbeidstid

Kystverket skal vere prega av mangfald og våre tilsette skal spegle befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifiserte til å søke arbeid hjå oss
Det vert gjennomført forsøk med anonyme søknadar i staten. Anonymiseringa av søknadar skal gjelde den første utsilingsfasen av kandidatar som er aktuelle for intervju. Reglane om innsyn i offentleg søkarliste og utvida søkarliste gjeld. Forsøket vert evaluert av Difi.
Om arbeidsgiveren
Kystverket er ein nasjonal etat for kystforvalting, sjøsikkerheit og beredskap mot akutt forureining. Kystverket arbeider aktivt for ein effektiv og sikker sjøtransport gjennom å ivareta transportnæringas behov for framkome og effektive hamner. Kystverket driv førebyggande arbeid og reduserer skadeeffektane ved akutt forureining, og medverkar til ei bærekraftig utvikling av kystsona. Kystverket ligg under Samferdselsdepartementet.

 

Spørsmål om stillingen

Thor Vartdal, Avdelingsleder

Telefon  907 32 301

Frode Skjævestad, Senioringeniør

Telefon  900 60 630

 

Søknadsfrist  19.04.2020

 

Arbeidsgiver Kystverket

Stillingstittel Senioringeniør / seniorrådgjevar GIS

Ansettelsesform  Fast  Heiltid

Tittel: Senioringeniør / seniorrådgjevar GIS

Stillingsprosent:100

Webcruiter-ID:4186525797

Stillingar:1

 

Del stillingen

Selskap

Kystverket

Kontaktinfo

  • Thor Vartdal
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 907 32 301
  • Frode Skjævestad
  • Tittel: Senioringeniør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 900 60 630

Lokasjon

  • Arendal
  • Ålesund

Søknadsfrist

April 19, 2020

Assisterande leiar for pleie og omsorg (søknadsfrist 26.04)

Vil du trivast i ein liten kommune med oversiktlege forhold? Då er Modalen plassen for deg. Her vil du koma tett på den enkelte innbyggjar og saman med oss kunna nyta det gode livet på landsbygda. Samstundes er ikkje byen langt borte, berre ein time køyring til Bergen. Modalen er ein liten kommune med stor kraft. Dersom dykk er 2 eller fleire som vurderer å flytte til Modalen vil me oppmode om å ta kontakt med vår samarbeidspartnar Uni Micro AS for evt. ledige stillingar. Besøk verksemda på www.unimicro.no

 

Assisterande leiar for pleie og omsorg

 

Kort om stillinga

Vil du vere med i eit leiarteam som jobbar godt saman, og som er oppteken av kvalitet til brukarar og tilsette? Er du ein tilgjengeleg og tydeleg leiar? Er du løysingsorientert og kan tenkje utanfor boksen i ein hektisk kvardag? Har du det vesle ekstra som krevst for å komme i mål?
Modalen kommune skal styrke leiarressursen innanfor eining for pleie og omsorg med 100 % fast stilling som assisterande leiar. 50 % av stillinga vert administrativ medan 50 % vert i turnus.

Om arbeidsstaden

Modalstunet er sjukeheimen vår og ligg idyllisk plassert på Øvre Helland, ca. 15 min. å køyre frå kommunesenteret på Mo og ca. 1 t. frå Knarvik. I tillegg til institusjon leverer me tenester til heimebuande. Det vil vere råd å arbeide frå kontor på kommunehuset somme dagar. Du kan vente deg særs hyggjelege kollegaer og spennande arbeidsdagar med stor spennvidde.
På det jamne har Modalstunet mellom 6 og 10 bebuarar, samt eit aukande tal brukarar som får tenester levert i heimen sin.

Arbeidsoppgåver og ansvar

– Saman med leiar har du ansvar for forsvarlege helse- og omsorgstenester. Herunder internkontroll og kvalitetsutvikling.
– Stedfordtredar og leiarstøtte for leiar for pleie og omsorg, herunder samarbeid om personalleiing.
– Dagleg drift av eininga i samarbeid med leiar
– Bemanningsplanlegging (utarbeiding av turnus) i samarbeid med leiar
– Ansvarleg for organisering og gjennomføring av fagopplæring av tilsette. Dette inneber m.a. fagdagar, internundervisning, hospitering, studentar.
– Kvalitetsarbeid og forbetringsarbeid.
– Andre delegerte oppgåver ved behov.
– Du må pårekne endringar i oppgåver i samband med organisatoriske og strukturelle endringar.
– Sakshandsaming.

50 % av stillinga inngår i turnus med arbeid kvar 3. helg.
– Sjukepleiarfaglege oppgåver i samarbeid med øvrige tilsette for å sikre god drift av pleie- og omsorgseininga.

Kompetansekrav

– Norsk autorisasjon som sjukepleiar.
– Ynskjeleg med vidareutdanning eller erfaring innan leiing, økonomi/adm, eller tilsvarande.
– Sertifikat kl. B, manuell. Dette for å kunne serve heimebuande.
– Norsk skriftleg og munnleg kommpetanse på nivå min. B2.
– Gyldig politiattest må leggjst fram før ein tek til i stillinga.

Forventningar til vår nye ass. leiar

– Du er løysingsorientert og taklar ein travel kvardag.
– Du er stabil, fagleg nyfiken og utviser omsorg og toleranse.
– Du har god IKT-kompetanse og nyttar denne aktivt i arbeidet ditt som rollemodell for øvrige tilsette.
– Du er kopla på, held fristar og legg til rette for raske og gode prosessar.
– Du må ha gode kommunikative evner. Det inneber evne til å tolke og forstå korleis personell arbeider optimalt saman.
– Du har stor arbeidskapasitet og veit korleis du skal motivere andre til innsats.
– Du er ryddig, strukturert, systematisk og målretta med tydeleg framtoning. Evnar godt å planlegge ditt eige og andre sitt arbeid.
– Du har god sjølvinnsikt og innsikt i korleis best innerette deg for å leie andre.
– Du har fokus på samarbeid.
– Du er sjølvstendig og besluttsam, men innhentar råd og rettleiing ved behov.
Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

Me kan tilby

– Arbeidsvilkår i tråd med tariffavtale
– Løn etter avtale
– Gode og hyggjelege kollegaer
– Varierte og spennande oppgåver
– Moglegheit for betalt vidareutdanning
– Moglegheit for å leige bustad i Modalen dersom du ynskjer å prøvebu her.
– Pensjonsavtale i KLP

Du kan søkje på stillinga slik:

Søknaden sender du elektronisk ved å fylje linken på denne sida. Husk å ha klar cv og kopi av vitnemål og attestar som du laster opp saman med søknaden. Dersom du har vanskar med den elektroniske søknaden kan du få hjelp ved å kontakte Kundetorget på tlf 56 59 90 00.

 

Søknadsfrist 26.04.20

 

Utlyst 09.03.20
Vår ref 35
Merk søknad

Fakta

Selskap Modalen kommune(Ny)
Stilling Leder
Stillingstype Fast turnus
Lokasjon Pleie og omsorgstenesta

 

Kontakter

Margrethe Laastad Kvamme
[email protected]
Mobil +4794507383  Arbeid56599091

Del stillingen

Selskap

Modalen kommune

Kontaktinfo

  • Margrethe Laastad Kvamme
  • Tittel:
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil +47 945 07 383 Arbeid 56 59 90 91

Lokasjon

  • Modalen

Søknadsfrist

April 26, 2020

Landbruksrådgjevar (søknadsfrist 13.04

Hyllestad kommune

 

Landbruksrådgjevar

 

Hyllestad kommune har ledig fast 100 % stilling som landbruksrådgjevar frå 1.7.2020 (ev. tiltreding etter nærare avtale).

Då noverande sakshandsamar har bestemt seg for å ta ut pensjon, søkjer vi etter ein ny person i stillinga som kan arbeide med rådgjeving og forvaltning innanfor jordbruksfagleg/landbruksfagleg tenesteområde. Stillinga er organisatorisk i avdeling for plan og utvikling, som er underlagt kommunedirektøren sitt ansvarsområde.

Arbeidsoppgåver

Landbruksforvaltning, inkl. sjukdomsavløysing i landbruket
Arbeide for eit bærekraftig og miljøvennleg landbruk, kulturlandskapsforvaltning
Vilforvaltning
Veterinærordninga
Administrasjon av ulike tilskotsordningar
Bidra i arbeidet med rullering av kommuneplan, særleg arealdelen
Utviklingsoppgåver og planarbeid
Prosjektarbeid
Andre oppgåver kan vere aktuelle avhengig av kompetanse og kommunen sitt behov

Kvalifikasjonar

Relevant utdanning frå høgskule/universitet er ønskjeleg
Det er ein fordel med erfaring frå liknande arbeid i kommunal sektor
Den som vert tilsett må ha førarkort og disponere eigen bil

Personlege eigenskapar

Du er sjølvstendig, strukturert og målretta
Du er engasjert, nytenkande og likar å «snakke med folk»

Vi kan tilby

Spennande og varierte oppgåver
Godt arbeidsmiljø og trivelege kollegaer
God pensjonsordning

 

Søknadsfrist: 13.04.2020

 

Tiltreding: 01.07.2020
Referansenr: 656492090
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast  Heiltid/Deltid: Heiltid  Arbeidstid: Dag
Arbeidsstad: Hyllestad kommunehus

 

Kontaktpersonar:
Elin Garnes Solås
tlf: +47 57789504  mob: +47 90507908

Gunn Lerøy
tlf: +47 57789502  mob: +47 45211775

Heimeside:
http://www.hyllestad.kommune.no

 

Hyllestad kommune

Hyllestad kommune ligg i ytre Sogn på nordsida av Sognefjorden. Til Bergen brukar vi ca 2 timar med båt i sørleg retning, og det tek ca 1 time med bil nordover til Førde. Kommunen har i underkant av 1.400 innbyggjarar. Hyllestad kan skilte med norsk natur på sitt beste. Du kan rusle langs vasskanten eller bestige fjell som Lihesten, og her er gode kår for jakt og fiske. I Hyllestad er det moglegheiter for både familiar og einslege. Vi kan nemne nokre av våre orgainserte aktivitetar som biljard, dykkarklubb, turlag, idrettslag, kulturskule, kor,
bogeskyting med meir.

I Hyllestad er det rom for fleire, kanskje akkurat deg?

Del stillingen

Selskap

Hyllestad kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon i utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Hyllestad

Søknadsfrist

April 13, 2020

Sykepleier, vernepleiere, helsefagarbeidere (søknadsfrist 13.04)

Hyllestad kommune
 

Tilgjengeleg helsepersonell i samband med koronaviruset

Hyllestad kommune
Omsorgstenestene, Omsorgstenestene, Sørbøvåg

 
—————————————————————————————————————————-

Helsefagarbeidar

Omsorgstenestene, Omsorgstenestene, Sørbøvåg

 
—————————————————————————————————————————-

Vernepleiar med fagansvar

Omsorgstenestene, Omsorgstenestene, Sørbøvåg

 
—————————————————————————————————————————-

Sjukepleiarstillingar

Omsorgstenestene, Omsorgstenestene, Sørbøvåg

Del stillingen

Selskap

Hyllestad kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Hyllestad

Søknadsfrist

April 13, 2020

Kulturskulerektor (søknadsfrist 13.04)

Hyllestad kommune

                

Kulturskulerektor

 

Vil du være med å utvikle kulturskulen i Hyllestad og Fjaler for framtida?
Brenn du for at alle skal få muligheit til å skape, utøve og oppleve kunst og kultur?
Er du ein utviklingsorientert, inspirerande og trygg leiar som er god til å samhandle med andre?

Vi har ledig stilling som kulturskulerektor frå 01.08.2020.

Hyllestad og Fjaler kulturskule har om lag 250 elevar og 6 årsverk fordelt på 8 tilsette. I Hyllestad finn undervisninga stad i nye lokale i Hyllestadhallen. I Dale er ein i gang med å byggje ny kombinert barne- og ungdomsskule, der det er planlagt sambruk med kulturskulen.

Kulturskulen har tilbod innan musikk, dans og kunstfag. Den vert sett på som eit lokalt ressurssenter som yter tilbod primært til born og unge mellom 0 – 18 år. I 2017 vart det vedteke lokal rammeplan som er førande for kulturskulen sitt arbeid.

Som kulturskulerektor vil du ha ansvar for fagleg og administrativ leiing av skulen, samt strategisk planlegging for at kulturskulen skal utvikle seg i tråd med føringar og behov.

Om stillinga

Rektorstillinga er fordelt med 70 % administrasjon og 30 % undervisning.
Kulturskulen nyttar «SpeedAdmin» som administrasjonsprogram.
Kulturskulerektor er ein del av leiargruppa i Hyllestad kommune og rapporterer direkte til kommunedirektøren.
Kontorstad er på Hyllestad kommunehus.

Kvalifikasjonar

Minimum 3-årig universitets-/høgskuleutdanning med kunst-/kulturfag
Relevant leiarerfaring er ønskjeleg
Formell pedagogisk kompetanse
Ønskjeleg med minimum tre års erfaring innan kunst- og kulturfag
God kjennskap til økonomi, budsjettering og rekneskap
Søkjar må ha førarkort kl. B

Personlege eigenskapar

Vi ønskjer at du har eit sterkt fagleg engasjement, er ansvarsbevisst, og ein tydeleg leiar.

Det er krav om godkjent politiattest for stillingar i kulturskulen før tiltreding.

Vi tilbyr

Løn etter avtale.
Tilsettingsvilkår, rettar og plikter i tråd med lov, føresegner og avtaleverk.
Pensjonsordning i KLP, 2 % vert trekt frå løn til denne ordninga.

 

Søknadsfrist: 13.04.2020

 

Tiltreding: 01.08.2020
Arbeidsstad: Hyllestad kommunehus

 

Kontaktpersonar:
Elin Garnes Solås
tlf: +47 57 78 95 04  mob: +47 905 07 908

Gjermund Flage
tlf: +47 57 78 95 46  mob: +47 932 18 780

 

Heimeside:
http://www.hyllestad.kommune.no

 

Hyllestad kommune

Hyllestad kommune ligg i ytre Sogn på nordsida av Sognefjorden. Til Bergen brukar vi ca 2 timar med båt i sørleg retning, og det tek ca 1 time med bil nordover til Førde. Kommunen har i underkant av 1.400 innbyggjarar. Hyllestad kan skilte med norsk natur på sitt beste. Du kan rusle langs vasskanten eller bestige fjell som Lihesten, og her er gode kår for jakt og fiske. I Hyllestad er det moglegheiter for både familiar og einslege. Vi kan nemne nokre av våre orgainserte aktivitetar som biljard, dykkarklubb, turlag, idrettslag, kulturskule, kor,
bogeskyting med meir.

I Hyllestad er det rom for fleire, kanskje akkurat deg?

 

Hyllestad kommune Oppvekstsektoren

 

Del stillingen

Selskap

Hyllestad kommune

Kontaktinfo

  • Elin Garnes Solås
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 78 95 04 mob: +47 905 07 908
  • Gjermund Flage
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 78 95 46 mob: +47 932 18 780

Lokasjon

  • Hyllestad

Søknadsfrist

April 13, 2020

Avdelingsleder ved Spangereid skole (søknadsfrist 22.04)

 

Avdelingsleder ved Spangereid skole

 

Spangereid barneskole, Lindesnes kommune

Det er fra 01.08.20 ledig en 80 % fast stilling som avdelingsleder ved Spangereid skole. Skolen er langt fremme når det gjelder arbeid med tidlig innsats og lesing og er en skole som mange andre kommuner ser til. Lokalmiljøet støtter godt opp om skolen. Skolen har innarbeidet gode rutiner og god struktur på utviklingsarbeidet, og har dyktige og utviklingsorienterte ansatte. Det er i dag 152 elever fordelt på 1-7.trinn. Skolens ledelse består av enhetsleder, avdelingsleder skole og avdelingsleder SFO.

Arbeidsoppgaver

Delta aktivt i skolens ledergruppe med utvikling av det pedagogiske arbeidet, for å sikre den enkelte elevs læringsutbytte, grunnleggende ferdigheter og et trygt og godt skolemiljømiljø.
Være med å planlegge organisering av, og ressursbruk for, daglig/ukentlig drift og for de kommende skoleår.
Sikre at gjennomføringen av undervisningen gjennom skoleåret er best mulig organisert for å sikre høy grad av læring.
Bidra til at ledelsen er i forkant.
Pedagogisk sparringspartner for pedagogisk personal.
Tverrfaglig samarbeid med eksterne og interne samarbeidspartnere
I samarbeid med enhetsleder sikre at skolehverdagen er organisert, både pedagogisk og logistisk på en god måte, slik at skolen kan nå målene som er satt for organisasjonen.
Være med å sikre et forutsigbart, systematisk og utviklende arbeids- og læringsmiljø.
Sammen med enhetsleder sikre at skolens personale er oppdatert på forskning innen undervisning og læringsutbytte.
Ha hovedansvar for logistikk knyttet til personal, for eksempel permisjoner og egenmeldinger.
Deler av stillingen kan innebære å være vikar ved fravær i enheten. Nøyaktig andel avklares ved nærmeste leder.

Kvalifikasjoner

Undervisningskompetanse og erfaring fra grunnskolen.
God relasjonskompetanse.
Pedagogisk erfaring og/eller ledererfaring fra skolen.
Pådriver og medspiller i pedagogisk utviklingsarbeid
Pådriver og medspiller i hjem-skolesamarbeid.
Kompetanse og erfaring med arbeid knyttet til skolemiljø og paragraf 9a.
En innovativ og samarbeidsvillig leder som liker utfordringer.

Personlige egenskaper

Lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Stor arbeidskapasitet og evne til å jobbe strukturert, nøyaktig og systematisk.
Evne til å inspirere og motivere elever og ansatte.
Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet og referanser.

Vi tilbyr

Spennende utviklingsoppgaver i et godt og tverrfaglig fagmiljø
Godt arbeidsmiljø og gode kolleger
Gode faglige og personlige utviklingsmuligheter
Lønn etter kvalifikasjoner/avtale
Pensjonsordning i KLP

 

Søknadsfrist: 22.04.2020

 

Arbeidsgiver: Lindesnes kommune
Sted: Lindesnes
Stillingstittel: Avdelingsleder ved Spangereid skole
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4215957521
Stillinger: 1
Startdato: 01.08.2020
Arbeidssted Presthus, 4521 Lindesnes

 

Kontaktinformasjon

Gunn Hilde Sævik Torstrup, Rektor
474 52 907
[email protected]

 

Har du lyst til å jobbe på Norges sydspiss? Lindesnes er landets sydligste kommune med om lag 23.000 innbyggere og 2000 ansatte. Kommunen er en av de største på Agder.

Mandal er kommunens by, og vi har de seneste årene hatt en formidabel by- og stedsutvikling, med et godt handelstilbud og et næringsliv i vekst. Det er en attraktiv kommune å bo i, med gode bo- og oppvekstmiljøer, og gode muligheter for jobb og utdanning. Kommunen har et rikt kulturliv, levende by og bygder, flotte naturområder fra hav til hei, og vi har et mangfoldig aktivitetstilbud for innbyggere i alle aldre.

Lindesnes er et godt sted å bo og leve. Bli med på laget vårt!

 

 

Del stillingen

Selskap

Lindesnes kommune

Kontaktinfo

  • Gunn Hilde Sævik Torstrup
  • Tittel: Rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 474 52 907

Lokasjon

  • Lindesnes

Søknadsfrist

April 23, 2020