Energimontør og Prosjektingeniør Stasjonsanlegg (søknadsfrist15.10.)

 

Energimontør og Prosjektingeniør Stasjonsanlegg

 

Frist  15.10.2021  AnsettelsesformFast

Istad Nett spiller en viktig rolle i det grønne skiftet på Romsdalshalvøya. Vårt distribusjonsnett for elektrisitet muliggjør samfunns- og næringsutvikling, elektrifisering av transport og bosetning.

Vi forbereder flere større prosjekter for å styrke kraftnettet i regionen, og vi søker aktivt å ta i bruk ny teknologi for å gjøre denne jobben grønnere, smartere og mer effektivt.

Derfor søker vi nå etter dyktige medarbeidere til følgende stillinger:

ENERGIMONTØR

Arbeidsoppgaver:

Utføre tildelte arbeidsoppdrag i høy- og lavspentnettet.
Nybygg, vedlikehold og feilretting.
Kontakt med kunder, entreprenører og grunneiere.
Etter hvert delta i vakt- og beredskapsordning.

Kvalifikasjoner:

Fagbrev som energimontør med relevant praksis innen nybygg, vedlikehold og drift av høy- og lavspentnett. Søkere med annen relevant utdanning og erfaring innen fagområdet kan også være kvalifisert.

Vi tilbyr:

En trygg og interessant jobb med gode arbeids- og velferdsordninger, samt konkurransedyktige betingelser. Her får du også gode muligheter for personlig og faglig utvikling i et godt og trivelig arbeidsmiljø. Gode pensjons- og forsikringsordninger.

Om arbeidsgiver:

Istad Nett AS er netteier for Istad-konsernets distribusjons- og regionalnett for elektrisk kraft i kommunene Aukra, Hustadvika, Gjemnes og Molde. Selskapet har ca. 85 ansatte.

Spørsmål om stillingen rettes til:
Tore Berg, tlf. 959 84 695

 

PROSJEKTINGENIØR STASJONSANLEGG

Vi ønsker å styrke miljøet for forvaltning, bygging og utvikling av transformatorstasjoner og koblingsstasjoner i Istad Nett.
Istad Nett investerer årlig for 100-200 MNOK, av disse er 20-40 MNOK knyttet til transformatorstasjoner, koblingsstasjoner og kommunikasjonen mellom disse. Dette vil øke de nærmeste årene.

I tett samarbeid med de andre fagmiljøene i selskapet vil du jobbe med spennende oppgaver i grensesnittet mellom transformatorer, prosessnettverk, fjernstyring/overvåking, vern, kontrollanlegg, etc.

Til rollen som prosjektingeniør stasjoner ser vi etter deg som har erfaring med planlegging, prosjektering eller bygging av transformatorstasjoner. Du har et sterkt engasjement for faget ditt og liker å jobbe i tverrfaglige oppdrag og i kontakt med kunder.

Aktuelle oppgaver:

Prosjektering, planlegging og gjennomføring av prosjekter på transformatorstasjoner i regionalnettet og koblingsstasjoner i distribusjonsnettet.
Fastsette og utvikle vedlikeholdsprogram for stasjonsanlegg
Initiere og delta i risikoanalyser og risikooppfølging

Kvalifikasjoner:

Relevant Bachelor/Master eller Ingeniør-/Sivilingeniørutdanning
Erfaring fra energibransjen, gjerne med erfaring innen rådgivning, prosjektering og/eller analyse av transformatorstasjoner
Gode fagkunnskaper innen elkraftfaget
God kraftsystemforståelse
Gode norsk- og engelskkunnskaper

Personlige egenskaper:

Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
Løsningsorientert, proaktiv og selvstendig
Forretningsorientert med god økonomisk forståelse
Effektiv/stor arbeidskapasitet
Interesse for digitalisering og utnyttelse av teknologi

Vi tilbyr:

Et godt og stabilt arbeidsmiljø. Gode arbeids- og velferdsordninger og konkurransedyktige betingelser. Store muligheter for personlig og faglig utvikling. Gode pensjons- og forsikringsordninger.

Spørsmål om stillingen kan rettes til:
Arild Flåhammer, nettsjef – mobil 414 64 658

Om arbeidsgiveren

Istad AS er et energikonsern med hovedkontor i Molde. Istad AS er engasjert i salg, produksjon, og distribusjon av elektrisk kraft og fjernvarme. Istad Nett AS er netteier for Istad-konsernets distribusjons- og regionalnett for elektrisk kraft i kommunene Aukra, Hustadvika, Gjemnes og Molde. Istad Nett AS har ca. 85 ansatte.

Spørsmål om stillingen

Arild Flåhammer  Nettsjef  Telefon 414 64 658 (Prosjektingeniør)

Tore Berg  Telefon  959 84 695  (Energimontør)

 

Del stillingen

Selskap

Istad AS

Lenke til firma

https://www.istad.no/

Kontaktinfo

  • Tore Berg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 959 84 695
  • Arild Flåhammer
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 414 64 658

Lokasjon

  • Molde

Søknadsfrist

Oktober 15, 2021

Kateket / kyrkjelydspedagog / trusopplærar (søknadsfrist 29.10)

 

Årdal kyrkjelege fellesråd har ledig 100% stilling som kateket / kyrkjelydspedagog / trusopplærar med arbeidsstad Øvre Årdal – og Nedre Årdal sokn.

 

Øvre Årdal sokn og Nedre Årdal sokn ligg i Årdal kommune i Vestland fylke. Kommunen har 5 170 innbyggjarar med eit godt utbygd tenesteapparat, og er ein kulturell-og idrettsaktiv kommune. Her er èi kyrkje i kvart sokn, i tillegg til eit funksjonelt kyrkjelydshus på Årdalstangen i Nedre Årdal sokn. Kyrkjekontoret ligg i Rådhus II i sentrum av Årdalstangen.

Vi søkjer ein person som:

har kompetanse innanfor pedagogikk og kristendom
har erfaring med, og likar å jobbe med barn og unge
har evne til å jobbe sjølvstendig og likar å samarbeide med andre

Den som blir tilsett må:

vere medlem av Den norske kyrkja
vise politiattest
Relevant erfaring kan erstatte formell kompetanse. Noko av arbeidstida må påreknast å bli lagt til kveld/helg.

Arbeidsoppgåver er blant anna å vidareføre innarbeidde tiltak og utvikle nye trusopplæringstiltak i sokna, i tillegg til å vidareutvikle samarbeidet med andre organisasjonar, barnehagar og skular.

Vi tilbyr:

ein spennande stilling der det er eit godt rom for å utvikle og satse på arbeidet blant barn og unge i Årdal
løns-og arbeidsvilkår etter gjeldande regulativ og tariff
medlemskap i KLP

For meir informasjon om stillingen, kontakt kyrkjeverje Johanne Molland, tlf. 477 99 135 eller sokneprest Wenche Lie Lysne, tlf. 995 54 531. Send søknad med rettkjende kopiar av attestar og vitnemål innan 29.oktober til;

Årdal kyrkjelege fellesråd, Postboks 41, 6881 ÅRDALSTANGEN eller

[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Årdal kyrkjelege fellesråd

Lenke til firma

https://ardal.kyrkje.no/

Kontaktinfo

  • Wenche Lie Lysne
  • Tittel: sokneprest
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 54 531

Lokasjon

  • Årdalstangen

Søknadsfrist

Oktober 29, 2021

Musikalsk leder i Tananger menighet (Søknadsfrist: 18.10)

Sola kirkelige fellesråd

Musikalsk leder i Tananger menighet

 

Tananger menighet er en aktiv menighet i Sola kommune. Den flotte arbeidskirken ble innviet i 2002. Orgelet ble tatt i bruk i 2005. I tillegg har kirkerommet et Yamaha flygel. Menigheten har et stort barne- og ungdomsarbeid. Her er barnekor, baby- og småbarnsang, fritidsklubb for tweens og ungdomsklubb. Et stort antall frivillige er engasjert som gudstjenestemedhjelpere, blant annet som forsangere. Tananger menighet har et rikt spekter av musikalske innslag på gudstjenestene. Menigheten ønsker seg derfor en allsidig og dyktig kirkemusiker som gjerne behersker ulike stilarter og musikalske uttrykk. Menigheten verdsetter alt fra gamle salmeskatter til moderne lovsang. Det er viktig at kirkemusikeren kan samarbeide med og utvikle frivillige musikere/forsangere og ha et menighetsbyggende perspektiv i sin tjeneste.

Staben består av sokneprest, daglig leder, musikalsk leder, menighetspedagog, trosopplærer, sekretær, ungdomsarbeider og driftsleder som er felles for kirkene i Sola. Menigheten driver også barnehage, skolefritidsordning og åpen barnehage med ca. 20 ansatte.

Menighetens visjon: Mer himmel på jord.

For mer informasjon se: www.tanangermenighet.no

Søknadsfrist: 18.10.2021
Arbeidsgiver: Sola kirkelige fellesråd
Sted: Tananger
Stillingstittel: Musikalsk leder i Tananger menighet
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4436053395

Arbeidsoppgaver

Gjøre tjeneste ved gudstjenester, begravelser og andre kirkelige handlinger
Lede menighetens musikalske virksomhet
Lede og koordinere forsangere og musikere i gudstjenesten
Bistå korarbeidet i menigheten
Rekruttere, videreutvikle og følge opp frivillige medarbeidere i det musikalske arbeidet i menigheten
Bidra i det generelle menighetsarbeidet og menighetsarrangementer
Delta på stabsmøter og være en del av teamarbeidet i staben.
Planlegge og gjennomføre (i samarbeid med andre) konserter i den grad det er tilgjengelig kapasitet

Kvalifikasjoner

Kirkemusikalsk kompetanse i samsvar med § 3 i Kirkemøtets ”Kvalifikasjonskrav og tjenesteordning for kantorer”. Søkere med annen relevant utdanning kan bli vurdert.
Erfaring fra organisttjeneste, menighetsarbeid og noe administrativt arbeid verdsettes.
Musikalsk allsidighet og åpenhet for ulike kirkemusikalske uttrykk
God kjennskap til Den norske kirkes organisasjon og virksomhet

Personlige egenskaper

Inspirerende, fleksibel, selvstendig og initiativrik
Evne og vilje til ryddighet, planmessighet og sosial tilhørighet
Personlig egnethet og gode samarbeidsevner vektlegges

Vi tilbyr

En spennende jobb i kontakt med mange flotte barn, unge og voksne
Ordnede arbeidsvilkår
Plan for kirkemusikk
Et godt sosialt og åndelig menighetsfellesskap
Mulighet for plass i menighetens barnehage/SFO
Lønn etter avtaleverket for kirkelig sektor (KA).
Pliktig medlemskap i KLP med 2 % trekk i brutto lønn


Andre opplysninger

Sola kirkelige fellesråd har gode forsikrings- og pensjonsordninger.
Arbeidssted: Tananger menighet/kirke. Daglig leder i Tananger menighet er nærmeste overordnede.
Helgearbeid og noe kveldsarbeid må påregnes.
Musikalsk leder går inn i en avtalt turnus med de andre kirkemusikerne i fellesrådets område vedrørende vielser og begravelser.
Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.
Politiattest må framvises ved tilsetting iht trossamfunnsloven §20.
Søker må kunne beherske norsk.

 

Risavika Havnering 100, 4056 Tananger, Norge

Kontaktinformasjon

Randi Lundberg Tveit
Daglig leder
971 47 133

Kai Rune Byberg
Ass. Kirkeverge
994 11 533

 

 

Del stillingen

Selskap

Sola kirkelige fellesråd

Lenke til firma

https://sola.kirken.no/

Kontaktinfo

  • Randi Lundberg Tveit
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 971 47 133
  • Kai Rune Byberg Ass.
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 994 11 533

Lokasjon

  • Tananger

Søknadsfrist

Oktober 18, 2021

Betongarbeider og BAS / formann (søknadsfrist snarest)

 

Betongarbeider og BAS/formann

 

Etter som vi er i sterk vekst og med store ordre reserver, søker vi etter dyktige og allsidige norsk / engelsk talende betong formann / bas. Du behersker tradisjonell forskaling og system meget bra, du er en effektiv og flink jernbinder og god på støp. De som kommer med på laget vårt vil bli nøkkelpersoner for fremtiden og bedriften.

Du må være dyktig til å gjøre andre god.

Vi har store spennende oppdrag flere steder i Norge.

Vi søker etter en person som synes at det er spennende med utfordringer og prosjekter på til tider krevende steder. Er du en som står på, en som vil få jobben gjort og setter høye krav til egen leveranse så oppfordrer vi deg til å søke.

Vi oppfordrer også arbeidslag til å søke hos oss.

Personlige egenskaper:

· Stor arbeidskapasitet og stå på vilje

· Tar ansvar og vil få jobben gjort

· Fleksibel

· Ærlig

· Samarbeidsvillig og god team bygger.

· Er en pådriver.

· Ærgjerrig på egne leveranser

· Liker å nå ambisiøse produksjonsmål, en pådriver.

Ønskede kvalifikasjoner:

· Fagbrev betong

· For bas og formann stilling, bør en ha erfaring innen yrket

· Du er dyktig

· Du er god på tradisjonell forskaling

· Du leser og forstår tegninger

· Du er systematisk og pliktoppfyllende

· Du liker å jobbe i et hektisk miljø

· God til å se løsninger og utfordringer der andre ser problemer

Hva vi kan tilby:

· 240 kr grunnlønn

· 40 kr pendlertillegg

· 20 kr bas tillegg

· 20 kr diett tillegg (kan byttes ut med middag)

· Rotasjon etter avtale

· Forsikring og pensjonsavtale

· Nødvendig arbeidstøy og sko

· Obligatoriske kurs

· Medlemskap i treningssenter

Om arbeidsgiveren

Jørgensen Entreprenør AS er en ung bedrift som har fått en solid start. Vi har fått tunge aktører som våre kunder. Bunker Oil AS og Lerøy AS har oss som sin foretrukne samarbeidspartner på sine prosjekter. Vi har løst deres prosjekter på en tilforlatelig måte.

Nå har vi prosjekter som skal starte for begge, et i Båtsfjord og et i Tromsø.
Vi er i gang med ny brannstasjon og et skoletilbygg til Kongsvinger kommune. Og vi har nylig startet på tre store boligblokker i Molde.

Vi er sentralt godkjent i Tiltaksklasse 2 for disse ansvarsområdene:

*Prosjektering av Bygningsfysikk
*Prosjektering av Konstruksjonssikkerhet
*Søker (for alle typer tiltak)
*Utførelse av Montering glasskonstruksjoner og fasadekledning
*Utførelse av Montering av bærende metall- eller betongkonstruksjoner
*Utførelse av Murarbeid
*Utførelse av Plasstøpte betongkonstruksjoner
*Utførelse av Riving og miljøsanering
*Utførelse av Tømrerarbeid og montering av trekonstruksjoner

Vi er meget dyktig å regne på anbud. Vi plukker omtrent de jobbene vi ønsker. Vi har et utrolig høyt nivå på våre datahjelpemidler. Vi har valgt å satse hardt på slike ting.

Sektor Privat

Antall stillinger 2

StedSjøvegen 51, 6440 Elnesvågen

Bransje Bygg og anlegg

Stillingsfunksjon Håndverker / Betongarbeider,Håndverker / Bygg/Anleggsleder

 

Spørsmål om stillingen

Vibeke Kotte, Kontorleder

Mobil   916 85 850

Hjemmeside

Sjøvegen 51, 6440 Elnesvågen

Vi søker flere betongarbeidere

 

Del stillingen

Selskap

Jørgensen Entreprenør AS

Kontaktinfo

  • Vibeke Kotte
  • Tittel: Kontorleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 916 85 850

Lokasjon

  • Elnesvågen

Søknadsfrist

Oktober 20, 2021

Daglig leder (søknadsfrist 08.10)

Daglig leder

Har du et sterkt engasjement for elektrofagene, utdanning og lærlinger? Har du erfaring med salg og ledelse eller ønske om å ha mer ansvar? Da kan dette være stillingen du har ventet på! Formålet med stillingen er å formidle kandidater ut i lære hos aktuelle lærebedrifter, knytte kontakt og bånd både med eksisterende lærebedrifter og nye lærebedrifter. Være et bindeledd mellom næringslivet og de ulike offentlige instansene.

Arbeidsoppgaver:

  • Lede den daglige driften av kontoret
  • Rekruttering av lærebedrifter
  • Veilede og støtte medlemsbedrifter i oppfølging av lærlinger
  • Delta i faglige nettverk lokalt og nasjonalt
  • Økonomiansvar
  • Personalansvar
  • Definere organisasjonens strategiske retning og mål

Kvalifikasjoner:

  • Bransjekunnskap innenfor elektrofagene, fortrinnsvis data/svakstrøm
  • Relevant utdanning eller god erfaring innenfor elektrofagene, fortrinnsvis innenfor data eller svakstrøm
  • Erfaring fra en administrativ og eller salgs stilling
  • God generell IT-kompetanse
  • God økonomi- og forretningsforståelse Personlige egenskaper:
  • Teambyggende, initiativrik og evnen til å lede
  • Gode kommunikasjonsferdigheter både skriftlig og muntlig
  • God relasjons- og nettverksbygger
  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å jobbe effektivt under press og klarer å håndtere flere oppgaver samtidig

Trives i et hektisk miljø Hva kan vi tilby:

  • Spennende utfordringer og en inspirerende stilling i en virksomhet hvor man får jobbe med unge mennesker i en fase hvor de får sitt første møte med arbeidslivet
  • Et sterkt fagmiljø
  • Et svært godt arbeidsmiljø i samlokasjonen
  • Personlige og faglige utviklingsmuligheter
  • Fleksibel arbeidstid og høy grad av tillit
  • Nye og moderne lokaler
  • Konkurransedyktige betingelser

Annet:

  • Arbeidssted: Rødmyr i Skien
  • Noe reising må påberegnes

 

Søknadsfrist: 08.10.2021

 

Søknad sendes til: [email protected]

Spørsmål om stillingen, kontakt: Geir Hole, Styreleder, tlf. 915 38 670 / Joachim Fjeldahl, fungerende daglig leder, tlf. 917 80 740.

 

Del stillingen

Selskap

Elektrofag Telemark / NELFO Telemark

Lenke til firma

https://elektrofag.net/

Kontaktinfo

  • Geir Hole,
  • Tittel: Styreleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 915 38 670
  • Joachim Fjeldahl
  • Tittel: Fungerende daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 917 80 740.

Lokasjon

  • Skien

Søknadsfrist

Oktober 8, 2021

Fagleder barn og unge – Kongsberg bibliotek (søknadsfrist 11.10)

Kongsberg kommune

Opptatt av barne- og ungdomslitteratur?

Fagleder barn og unge – Kongsberg bibliotek

 

Om Kongsberg bibliotek

Kongsberg bibliotek er et spennende og utadretta bibliotek som deltar i flere regionale og nasjonale prosjekter. Vi åpna et nytt og moderne bibliotek på Krona i august 2015, med nyskapende, interaktive installasjoner for barn og unge til bruk i formidling av litteratur og for å inspirere til nysgjerrighet. Ved bruk av tilgangsteknologi kan vi tilby innbyggerne tilgang til biblioteket fra kl. 07-22 alle dager hele året. Biblioteket har gode løsninger for barnehager og skoler, og samarbeider blant annet med Vitensenteret, Kulturskolen, Musikkteatret, Krona Kino, Oppveksttjenesten med flere.

Kongsberg bibliotek har per i dag 9 ansatte fordelt på 8,8 årsverk. Vi benytter biblioteksystemet BIBLIOFIL.

Kort om stillingen

Kongsberg bibliotek har ledig 100% fast bibliotekarstilling med faglederansvar for bibliotekets tjenester overfor barn og unge. Tiltredelse etter nærmere avtale.

Vi tilbyr

Jobb i et nytt og framtidsretta bibliotek med fokus på kvalitet og nytenking i tjenesteutvikling og formidling
Lokalisering i et bygg som rommer ulike samarbeidspartnere som Vitensenteret, Frivilligsentralen, Ung Kultur, Musikkteatret, Krona Kino, USN, Kongsberg norsksenter m.m.
Jobb i en by som hvert år arrangerer festivaler innafor klassisk musikk, jazz og kriminallitteratur med mer og som har et bredt aktivitetstilbud for alle aldersgrupper
Selvstendige arbeidsoppgaver med bl.a. ansvar for innkjøp og formidling av barne- og ungdomslitteratur samt daglig drift og tilstedeværelse i og klargjøring av avdelingene
God pensjonsordning og gruppelivsforsikring

Innhold i stillingen

Kongsberg bibliotek ønsker at bibliotekets barneavdeling skal være et sted å oppholde seg, bli inspirert og utvikle leselyst, der personalet er til stede, tilgjengelige og aktive overfor brukerne.

Viktige arbeids- og ansvarsoppgaver vil være innkjøp og samlingsutvikling, katalogisering, formidling og å skape et aktivt miljø i bibliotekets barneavdeling blant anna med videreføring og videreutvikling av konseptet Barnas lørdag og andre arrangementer.

Fagleder har også overordna ansvar for bibliotekets ungdomsavdeling, med tilhørende arbeidsoppgaver og arrangementsplan i samarbeid med øvrig personale. Tilstedeværelse i avdeling og videreutvikling av etablerte konsepter samt gjennomføring av nye anses som vesentlig.

Stillingen følger vaktplan med kveldsvakter og lørdagsvakter.

Krav og ønsker til deg

Vi ser etter deg som har interesse for og kunnskap om barne- og ungdomslitteratur, som evner og liker å gå i møte med barn og unge, og som trives i formidlingsrolla. Kombinasjonen av bibliotekfaglig kompetanse og formidlingsevne er viktig i denne stillingen.

Vi søker en faglig sterk, entusiastisk og utadvendt medarbeider som evner å jobbe selvstendig i en fri stilling, men også i tett samarbeid med biblioteksjef, kollegaer og bibliotekbrukere.

Du har gode kommunikasjonsevner, er idérik, og har blikk for nye aktiviteter og formidlingsformer for å fremme lesing og leseglede både på biblioteket, i barnehagene og ut mot grunnskolene.
Du er ansvarsbevisst og tenker helhetlig, samtidig som du evner å jobbe nøyaktig og systematisk med de oppgavene du har ansvar for.
Du følger opp ideer, planer og arrangementer, og vedlikeholder og videreutvikler både samarbeid og samarbeidsformer.
Erfaring med digitale produksjoner er en fordel, da dette er en viktig del av bibliotekets satsningsområde i tida framover.
Fleksibilitet er viktig, men du må også disponere tida di godt, og ha både struktur og gjennomføringsevne.
Vi liker at du byr på deg selv, og du kan gjerne ha musikalsk bakgrunn som du kan trekke veksler på.
Du må ha meget gode norskkunnskaper skriftlig og muntlig.
Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet.

Formelle kvalifikasjonskrav

Vi søker etter fagutdannet bibliotekar på minimum bachelornivå.

Du må ha førerkort kl. B og disponere egen bil.

Annet

Stillingen er plassert i stillingskode 7453 Fagleder.

Arbeidstakere tilsettes i Kongsberg kommune, med lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende avtaleverk.
I henhold til gjeldende lov- og regelverk må signert taushetserklæring leveres før tiltredelse. For stillinger med krav om politiattest og egenerklæring tuberkulose/MRSA, skal også dette leveres før tiltredelse.

Søknad

Vi ber om at søkere benytter vårt elektroniske søknadsskjema. Vennligst fyll ut søknaden så fullstendig som mulig.
Attester og vitnemål tas med til et eventuelt intervju.

Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentleglova. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkeren bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

Fylke: Viken

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist:  11.10.2021

 

Tiltredelse: etter avtale

Arbeidssted: Kongsberg bibliotek

Kontaktpersoner:

Oda Cornelia Knudsen

tlf: 911 42 945

 

Hjemmeside:
www.kongsberg.kommune.no

Kongsberg kommune

Kongsberg kommune har 27.700 innbyggere og ligger sentralt på østlandet. Universitetet i Sørøst-Norge er lokalisert i byen med et variert studietilbud. Teknologibyen Kongsberg er stolt av sin historie og teknologi i verdensklasse. Vi kan friste med et aktivt kulturliv og utmerkede forhold for friluftsliv sommer som vinter.

Kongsberg kommune bidrar til videreutvikling av byens særpreg med fokus på livs- og miljøkvalitet. Vi er ca. 1900 stolte medarbeidere som jobber sammen for å levere gode tjenester til byens befolkning. Vi legger vekt på å være en raus, åpen og nyskapende organisasjon og ønsker å være i dialog med innbyggere og næringsliv.

 

 

Del stillingen

Selskap

Kongberg kommune

Kontaktinfo

  • Oda Cornelia Knudsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 911 42 945

Lokasjon

  • Kongsberg

Søknadsfrist

Oktober 11, 2021

*Sykepleiere med fagansvar (søknadsfrist snarest) *Sykepleiere (løpende) *Helsefagaebeidere / hjelpepleiere (søknadsfrist 11.10)

 

Hjelpepleier/ helsefagarbeider 50 % fast stilling
Vi har ledig 50 % fast stilling som hjelpepleier/ helsefagarbeider ved omsorgsboligen.Tiltredelse snarest.Omsorgsboligene for geriatri og …

Kárášjohka – Karasjok Deltid 11.10.2021

 

Hjelpepleier/ helsefagarbeider 75 % fast stilling
Vi har ledig 75 % fast stilling som hjelpepleier/ helsefagarbeider ved omsorgsboligen. Tiltredelse snarest.Omsorgsboligene for geriatri og …

Kárášjohka – Karasjok Deltid 11.10.2021

 

Hjelpepleier/ helsefagarbeider 80 % 2 faste stillinger
Vi har ledig 2 faste 80 % stillinger som hjelpepleiere/ helsefagarbeidere ved omsorgsboligen.Tiltredelse snarest.Omsorgsboligene for …

Kárášjohka – Karasjok Deltid 11.10.2021

 

Hjelpepleier/ helsefagarbeider 90 % 2 faste stillinger
Vi har ledig 2 faste 90 % stillinger som hjelpepleiere/ helsefagarbeidere ved omsorgsboligen.Tiltredelse snarest.Omsorgsboligene for …

Kárášjohka – Karasjok Deltid 11.10.2021

 

Sykepleier med fagansvar – 100 % vikariat stilling
Har du lyst på nye utfordringer? Da har vi stillingen til deg!Vi har ledig 100 % vikariat stilling som sykepleier med fagansvar ut …

Kárášjohka – Karasjok Heltid 24.09.2021

 

Sykepleier – 100 % vikariat stilling frem til september 2022
Lyst til å jobbe med mange spennende oppgaver? Nå har du muligheten! Vi søker etter deg som kanskje har lyst å kombinere både en jobb med …

Kárášjohka – Karasjok Heltid Løpende

 

Sykepleier – 100 % vikariat stilling frem til september 2023
Vi søker etter nye kollegaer! Kommer du?Lyst til å jobbe med mange spennende oppgaver? Nå har du muligheten! Vi søker etter deg som kanskje …

Kárášjohka – Karasjok Heltid Løpende

 

Sykepleier – 100 % faste stillinger
Vi søker etter nye kollegaer! Kommer du?Lyst til å jobbe med mange spennende oppgaver? Nå har du muligheten! Vi søker etter deg som kanskje …

Kárášjohka – Karasjok Heltid Løpende

 

Sykepleier – 80 % fast stilling
Vi søker etter nye kollegaer! Kommer du?yst til å jobbe med mange spennende oppgaver? Nå har du muligheten! Vi søker etter deg som kanskje …

Kárášjohka – Karasjok Deltid Løpende

 

Helgevakt stillinger
Vi søker autoriserte helsefagarbeidere, studenter innen sykepleie- eller vernepleiefaget og assistenter som er i ett helsefaglig …

Kárášjohka – Karasjok Deltid Løpende

 

Tilkallingsvikarer – sykeavdeling
Sykeavdelinga er en spennende arbeidsplass som rommer mange kommunale helstejenester. I tillegg til vanlig sykehjemsdrift gir vi også disse …

Kárášjohka – Karasjok Deltid Løpende

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Oktober 31, 2021

Elektrolærer, 100% fast stilling – Vadsø videregående skole (søknadsfrist 10.10)

Troms og Finnmark fylkeskommune Vadsø videregående skole

Troms og Finnmark fylkeskommune Vadsø videregående skole
Er du vår nye engasjerte elektrolærer som vil være med å forme fremtidens fagarbeidere?

Elektrolærer, 100% fast stilling.

 

Vi har ledig en stilling som lærer på elektrofag, innenfor fagområdet data og elektronikk.
Stillingen er i hovedsak knyttet til programfagene og den yrkesfaglige fordypningen på VG1 og VG2. Undervisningen for denne stillingen vil fortrinnsvis være på VG2 innenfor fagområdet data og elektronikk.

Elektro er en del av avdeling for yrkesfag og vi har 2 elektroklasser som rommer 30 elever.

Arbeidsoppgaver

• Undervise i programfag og yrkesfagligfordypning på elektro VG1 og VG2, i tråd med kompetansemål og skolens undervisningsstandarder.
• Følge opp den enkelte elevs faglige utvikling og ha tett oppfølging.
• Delta i lærerfagteam, og samarbeide om et godt og effektivt læringsmiljø.
• Faglig utviklingsarbeid med tanke på å tilpasse undervisning til relevant teknologi og fremtidens arbeidsmarked
• Samarbeide med det lokale næringslivet om praksisplasser og lærlingeplasser.

Andre oppgaver kan også tillegges stillingen.

Kvalifikasjonskrav

• Pedagogisk utdanning i henhold til gjeldene lov- og avtaleverk
• Høyskoleutdanning innen fagområdet elektronikk eller fagbrev i elektronikkfaget
• God kompetanse innenfor bruk av digitale verktøy
• Gode skriftlige og muntlige norskferdigheter

Personlige egenskaper

• Er en ryddig og tydelig klasseleder, med energi til å skape det lille ekstra for elevene
• Evne til å bruke varierte-, praktiske-, digitale- og tilpassede lærings- og vurderingsmetoder
• Er utviklings- og samarbeidsorientert og har høye ambisjoner på vegne av elevene og skolen
• Er målrettet og fleksibel, og evner å bygge gode relasjoner til elevene, kolleger og næringsliv

Personlig egnethet vil bli særlig vektlagt.

Søkere uten pedagogisk utdanning, kan ansettes i midlertidig stilling på vilkår. Kravet til fast stilling er at pedagogisk utdanning gjennomføres innen 3 år.

Vi tilbyr:

Gode pensjons- og forsikringsordninger
Økonomiske fordeler i tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, blant annet nedskriving av studielån. Les mer på www.finnmarkognordtroms.no

Søknaden skal inneholde:

Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no). 
2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)  

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit.  

 

Søknadsfrist og andre opplysninger:

Søknadsfrist: 10.10.2021

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

 

Har du behov for support til søkeprosessen kan du gå hit

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

Før eventuell tilsetting i Troms og Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

Fylke: Troms og Finnmark

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Tiltredelse: snarest

Arbeidssted: Vadsø videregående skole

 

Kontaktpersoner:

Ann-Karin Dahl Næss

tlf: +47 91520152  mob: +47 91520152

 

Hjemmeside:
/vadso.vgs.no/
Adresse: Karl Rasmussens plass 3 9800 Vadsø

Troms og Finnmark fylkeskommune Vadsø videregående skole

Vadsø videregående skole har ca. 340 elevplasser fordelt på utdanningsprogrammene helse- og oppvekstfag, elektro- og datateknologi, teknikk- og industrifag, studiespesialisering, idrettsfag Vg1 og kombinasjonsklasse. Skolen driver også fengselsundervisning og har egen Opus-avdeling. Skolen tilbyr, som eneste fylkeskommunale videregående skole i utdanning øst, Vg2 datateknologi og elektronikk og eSport som programfag for elever på studieforberedende program. Skolens satsingsområder er vurdering for læring, tilpasset opplæring og læringsmiljø.

Vadsø ligger i naturskjønne omgivelser på nordsiden av Varangerfjorden. Byen har et aktivt kultur- og idrettsliv. I tillegg ligger alt til rette for friluftsliv, jakt og fiske, med Varangerhalvøya nasjonalpark rett utenfor stuedøra.

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Ann-Karin Dahl Næss
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 915 20 152 mob: +47 915 20 152

Lokasjon

  • Vadsø

Søknadsfrist

Oktober 10, 2021

Tjenester for mennesker med utviklingshemming: Miljøterapeuter (søknadsfrist 08.10)

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Sven Tomas Holm
  • Tittel: Enhetsleder for Tjenester for mennesker med utviklingshemning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf 45 26 06 55.

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Oktober 8, 2021

Økonomi – og administrasjons – koordinator (søknadsfrist 10.10)

Notodden Blues Festival søker

Økonomi- og administrasjonskoordinator i 100% stilling

 

Stiftelsen Notodden Blues Festival (NBF) søker etter en dyktig, inspirert og ryddig medarbeider med kompetanse innen økonomi, logistikk, prosjektledelse samt gode IT-kunnskaper. Erfaring innen markedsarbeid og salg vil bli sett på som en fordel. Arbeidsoppgavene innebærer oppfølging av regnskap, økonomi, sponsorer, pågående og nye prosjekter og øvrig kontoradministrasjon.

Notodden Blues Festival er fyrtårnfestival for musikksjangeren blues i Norge. NBF er en internasjonal prisvinnende festival og allment kjent som «Europas beste bluesopplevelse». Festivalen arrangeres for 34. gang 4. – 7. august 2022 og er en av landets lengstlevende og mest populære musikkfestivaler.

Som administrasjonskoordinator har du følgende arbeidsoppgaver:

· Være «navet» på NBFs kontor, ta imot post, telefoner, besøkende og behandling av faktura, samt organisere festivalkontoret før, under og etter festivalen

· Oppfølging av budsjett, regnskap og kontakt med regnskapsfører

· Økonomirapportering til styret i samarbeid med daglig leder

· Sluttgjøring av prosjektregnskap og rapporter i samarbeid med prosjektledere, samt utfakturering og økonomioppgjør

· Forhandle innkjøp- og samarbeidsavtaler for festivalen

· Være bindeledd mellom ulike interne og eksterne aktører

· Oppfølging av overnatting og hotellbooking for artister og gjester

· Ansvar for innsamling av høykvalitet kundedata

· Være delaktig i oppdatering av festivalens databaser, nettsider og sosiale medier

· Ha kontakt med festivalens sponsorer

· Administrasjonskoordinator skal være støttespiller for gruppeledere og medlemsforeningens leder

· Overordnet kvalitet- og HMS-ansvar for virksomheten

Som administrasjonskoordinator er du:

· Systematisk og nøyaktig, utholdende og samvittighetsfull, effektiv, pliktoppfyllende og økonomisk.

· God til å håndtere rutiner og regler.

· God til å lage systematikk og struktur.

· Du er flink til å sette deg mål, se muligheter samt bygge tillit og relasjoner.

· Personlige egnethet vil bli vektlagt.

Fast stilling i 100%.

Vi ønsker oss en person med utdanning og kompetanse innen økonomi og logistikk. Du er en selvstendig, strukturert og engasjert person som trives med varierte arbeidsoppgaver. Gode engelskkunnskaper er en fordel. Stillingen rapporterer til festivalsjef.

Vi tilbyr en spennende jobb i et hyggelig arbeidsmiljø med en uformell omgangstone og stor takhøyde. Lønn etter avtale. Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes. Arbeidssted er Bok & Blueshuset på Notodden.

 

Spørsmål om stillingen

Jostein Forsberg, Festivalsjef

Mobil  915 24 503

Runar Lia, Styreleder

Mobil  932 49 766

 

Søknadsfrist 10. oktober.

 

ArbeidsgiverStiftelsen Notodden Blues Festival

Stillingstittel Økonomi- og administrasjonskoordinator

Ansettelsesform Fast

 

Om arbeidsgiveren

Stiftelsen Notodden Blues Festival (NBF) er en ideell organisasjon med formål å øke kunnskap om og interesse for blues og beslektede kulturuttrykk. Festivalen tiltrekker seg 35 000 besøkende og presenterer arrangementer og konserter på høyt kunstnerisk nasjonalt og internasjonalt nivå. Stiftelsen arbeider også på helårlig basis aktivt med å stimulere og bidra til økte bluesrelaterte aktiviteter lokalt, nasjonalt og internasjonalt. Blant hovedmålene er kunstnerisk utvikling gjennom konsertvirksomhet og opplæringsaktiviteter på alle nivå, gjøre musikkformen blues kjent og tilgjengelig for flest mulig gjennom alle tilgjengelige medier og plattformer, stimulere til musikalsk og faglig nyskaping gjennom bygging av og deltakelse i nasjonale og internasjonale nettverk. NBF eier og driver Juke Joint Studio og arrangerer Little Stevens Blues School hver sommer. Notodden Blues Festival ble arrangert første gang i 1988 og var den gang Norges første festival dedikert til musikksjangeren Blues. NBF blir ofte omtalt som «alle norske bluesfestivalers mor». NBF er i dag en av Europas største og viktigste bluesfestivaler og internasjonalt kjent som “Europas beste bluesopplevelse”.

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Notodden Blues Festival

Kontaktinfo

  • Jostein Forsberg
  • Tittel: Festivalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 915 24 503
  • Runar Lia
  • Tittel: Styreleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 932 49 766

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

Oktober 10, 2021