Institusjonskokk ved helse og omsorg (søknadsfrist 07.09.2022)
Institusjonskokk ved helse og omsorg
Vi har ledig vikariat som institusjonskokk ved sykeheimen. Stillingen innebærer 80% som kokk med jobb hver 3. helg, og 20 % administrativt ansvar for kjøkken og vaskeri.
Stillingen er ledig for snarlig oppstart, og har varighet frem til 01.09.2023, med mulighet for forlengelse.
Søknadsfrist: 7. septemer 2022.
Vi søker etter deg som:
- Har fagbrev som kokk, eller har relevant erfaring.
- Er interessert i faget.
- Er en god kollega med gode samarbeidsevner.
- Har evnen til å lede avdelingen og følge opp de daglige gjøremål.
Den administrative delen innebærer:
- Oppfølging av daglige rutiner.
- Oppfølging av ansatte på kjøkken og vaskeri.
- Turnusplanlegging; ferieturnuser og helligdagsturnuser.
- Varebestilling.
- Planlegging av måltider. Lage ukeplaner.
Grong sykeheim består av totalt 43 sengeplasser. Det er både korttid, avlastning- og rehabiliteringsplasser i tillegg til langtidsplasser. Vi har også en dialysesatelitt. Vaskeri er samorganisert med kjøkkenet.
Hovedkjøkkenet produserer mat til beboerne på sykeheimen, samt til de som benytter matombringingsordningen.
Vaskeriet vasker klær for beboere og arbeidsklær for ansatte i pleie og omsorg, samt tar på seg vasking av klær til enkelte bedrifter rundt i kommunen.
Avdelingen er veletablert med et godt og solid arbeidsmiljø.
Vi ser frem til å ha nettopp deg med på laget!
Stillingen lønnes i hht. gjeldende tariffavtale. Attraktiv pensjonsordning. 6 mnd. prøvetid. Tilsetting skjer ellers på de vilkårene som gjelder til enhver tid.
Har du spørsmål om stillingen
Har du spørsmål kontakt avdelingsleder Marit Aarlie, tlf: 948 34 650
Inland Norway University of Applied Sciences: Professor vacancy within the subject area Game technology (application deadline 04.09.2022)
If you would like to help shape the future in an assertive, creative and interdisciplinary environment, you now have the opportunity to become part of our team. The Faculty of Audiovisual Media and Creative Technologies has an associate professor vacancy within the subject area
Game technology
About the position
The position is affiliated with the Department of Game Development – The Game School, and is a 3-year temporary post with the possibility of permanent employment.
Responsibilities and duties
- Research work within game technology and simulation and/or XR
- Teaching and academic supervision of students at BA and MA levels within the fields of programming, 3D programming, game engine architecture, VR, AR and AI programming for game and XR development
- Active involvement in syllabus and programme of study evaluations and changes.
- Take part in quality development at the department and faculty
- Dissemination of R&D
- Other relevant tasks may be added, such as continuing and further education courses, projects etc.
About the Faculty and the Department of Game Development
The Faculty of Audiovisual Media and Creative Technologies, Department of Game Development – The Game School is part of Inland Norway University of Applied Sciences. Our department is located in Hamar, Norway, close to beautiful Mjøsa lake, and is connected to an industry standard studio for movement and a modern VR centre.
The Game School has 27 enthusiastic employees supported by a faculty administration and an increasing number of contracted employees. It is an international and interdisciplinary community. We have an international vision and make sure that students are at the heart of what we do. We offer industry-focused courses within the fields of game technology and simulation, animation and game-related digital art, virtual and augmented reality and gamification. The department has approximately 300 students divided into BA in game technology and simulation, BA in animation and digital art, and further education in VR and AR. Several educational programmes are under development.
We encourage an interdisciplinary approach with emphasis placed on industry standards and professional practice in order to prepare students for extensive collaborative production. In addition to education, The Game School plays an important role in promoting a flexible gaming community through its events and activities. These include Global Game Jam Hamar, which attracts over 250 participants. It also facilitates a lively exchange with many local indie game startups that have their roots in our educational programmes.
VR/AR and gaming companies are important for the development of the region. The University receives significant support from local and regional authorities as well as private companies. In May 2018, INN University and the PARK business and startup house opened an interactive digital centre for VR, digital knowledge transfer and motion capture.
Read more about us here: Fakultet for audiovisuelle medier og kreativ teknologi Institutt for Spillutdanninger – Spillskolen.
Contact
Head of Department Marit Berg Strandvik, Telephone: 62517784, Mobile: 91555773, e-mail [email protected]
Head of Studies Bård Gunnerud, Telephone. 62517236, Mobile: 90709147, e-mail: [email protected]
Qualifications
Education/academic expertise
- Doctoral qualifications in informatics, game development (technology) or related areas of technology are required.
- Master’s degree in informatics, game engine architecture, system development (programming) or related areas are required.
Pedagogical expertise
- Applicants who are unable to document pedagogical expertise at the time of appointment must undertake to complete the University’s course in pedagogy or equivalent.
Experience
- Knowledge about programming, game engine architecture, mathematics and 3D programming is required.
- Previous teaching experience from higher education within the fields of informatics, game development/technology or related areas is required.
- Knowledge about XR technology is an advantage.
- Experience from industry-related projects is an advantage.
- Experience and knowledge of the gaming industry is an advantage.
Personal qualities
- Great emphasis is placed on personal suitability regarding the position, especially independence, relational and communicative skills, and good dissemination ability.
ICT expertise
- Very good IT skills, broad expertise.
Language
The applicant must master either Norwegian, English or another Scandinavian language, both in writing and orally. The working languages are Norwegian and English.
- For more information about the formal qualification requirements, see regulations in: Forskrift om ansettelse og opprykk i undervisnings- og forskerstillinger
and HINNs presisering av de pedagogiske kompetansekravene og dokumentasjonsform ved ansettelse og opprykk i undervisnings- og forskerstillinger. - If there are no applicants who satisfy the qualification requirements for permanent employment, temporary employment may be offered for up to three years in a lower position, cf. Section 6-5 of the Act relating to Universities and University Colleges.
Assessment of the best qualified candidate is carried out after a comprehensive assessment of education, experience and personal suitability, and other qualification requirements as formulated in the announcement text, in addition to motivation related to the position.
How to apply
Application and CV are registered electronically via ‘Jobseeker | Log in (jobbnorge.no)’.
The application must include:
Cover letter
- CV with comprehensive overview of education, diplomas, work experience, pedagogical experience, administrative experience, accreditation work, coordination experience and other qualifying activities
- Documentation of pedagogical qualifications in a systematic, comprehensive presentation, including an overview of formal pedagogical education, pedagogical practice (e.g. teaching/supervisory experience), experience of educational quality development, development of teaching plans, programme descriptions, etc.
- Publication list
- Work to be assessed
- If you have any questions about uploading attachments or other technical matters regarding the application, please contact Jobbnorge customer service. Contact information can be found as a link in the application form.
Relevant applications will be assessed by an expert committee. Supplementary CVs, confirmed copies of diplomas and certificates, publication lists and documents/work to be assessed must be added as electronic attachments or links to the application.
Relevant candidates will be summoned to an interview and testing of pedagogical skills.
Requests for exemptions from the publicly available list of applicants must be clearly justified and specified via the electronic application form. Applicants will be contacted if the University is unable to comply with the request (cf. Section 25 of the Freedom of Information Act).
The state workforce shall to the greatest extent possible reflect the diversity of the population. It is therefore a HR policy goal of INN University to achieve a balanced age and gender composition and recruit people with an immigrant background. If necessary, working conditions will be adapted for people with disabilities. If applicants state that they have a disability or gap in their CV, this information may be used for registration purposes in connection with the target figure.
We offer
- An exciting and challenging job at a developing university, engaged colleagues and a good working environment
- The salary for the position is 1198 SENIOR LECTURER or 1011 ASSOCIATE PROFESSOR in the State Salary Regulations, placed according to expertise and experience.
- This is Inland Norway University of Applied Sciences
- Inland Norway University of Applied Sciences (INN University) is home to over 16000 students and 1300 employees, and has campuses in Lillehammer, Hamar, Elverum, Rena, Evenstad and Blæstad., as well as activities at Kongsvinger, Tynset and Oslo.
INN University aspires to build strong and enduring academic and research environments that will spearhead regionally, nationally and internationally. We are developing a new and better institution with high academic and pedagogical quality, aiming at achieving university accreditation by 2020.
Our vision is «Stronger Together».
Deadline 4th September 2022
Employer Inland Norway University of Applied Sciences
Municipality Hamar
Scope Fulltime
Duration Temporary
Place of service Hamar
Fastlege – Valget er ditt; Næringsdrift eller kommunal tilsetting? (søknadsfrist 01.09.2022)
Fastlege – Bø legesenter
Søknadsfrist 01.09.22
Selskap Midt-Telemark kommune
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Legesenter Bø
Ledig Legestilling med fastløn – Sauherad legesenter
Søknadsfrist 01.09.22
Selskap Midt-Telemark kommune
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Legesenter Sauherad
Organist / Menighetsmusiker 60% (søknadsfrist 29.08.2022)
Organist/Menighetsmusiker 60%
Arbeidsgiver Birkenes kirkelige fellesråd
Stillingstittel Organist/Menighetsmusiker
Frist 29.08.2022
Ansettelsesform Fast
Menighetene i Birkenes ønsker seg en ny, allsidig medarbeider, dette er kanskje noe for deg?
Vi søker etter noen med bred musikalsk interesse til å spille piano/orgel på gudstjenester og vielser, i tillegg til arbeid med kor, konserter, forsangere, band m.m.
Kommunesenteret Birkeland ligger ca. 3 mil nordøst for Kristiansand. Birkenes er en kommune med ca. 5300 innbyggere. Det er stor frivillig innsats både i menighetsarbeid og annet organisasjonsliv i bygdene.
Ca. 3/4 av jobben vil foregå i Birkenes menighet, med kontorplass på kirkekontoret på Birkeland. Resten av tida vil menighetene på Herefoss og i Vegusdal nyte godt av ditt spill og din kompetanse. Fellesrådet har allerede en organist som har ca. 3/4 av jobben sin i Herefoss og Vegusdal, med resterende tjenester i Birkenes.
Hovedoppgaver:
Planlegging og gjennomføring av gudstjenester og kirkelige handlinger (spille selv, men også engasjere lokale krefter på instrumenter, band, og som forsangere).
Ansvar for lyd-, lys- og bildeutstyr i fellesrådets/menighetenes eie.
Korarbeid for barn/unge (hovedansvar for Birkeland Soul Teens).
Arrangere og medvirke på konserter og samlinger.
Vi ønsker en person som:
Er musikalsk faglig dyktig og har relevant utdannelse.
Er motivert for å være med å bygge og videreutvikle menighetene i Birkenes.
Stimulerer andre til deltakelse og har gode samarbeidsevner, både i forhold til ansatte og frivillige.
Rekrutterer, involverer, leder og inspirerer frivillige medarbeidere.
Har god evne til å kommunisere med barn, ungdom og voksne.
Har gode lederferdigheter.
Kan jobbe selvstendig, ryddig og strukturert.
Er en allsidig og trygg musiker som behersker ulike musikalske uttrykk og instrumenter.
Behersker norsk muntlig og skriftlig godt.
Personlig egnethet vil bli vektlagt. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse.
Vi tilbyr:
En variert og spennende jobb med utviklingsmuligheter.
Et fellesskap med engasjerte ansatte og frivillige.
Fleksibel arbeidstid.
Lønn og arbeidstid i henhold til avtaleverket for kirkelig sektor.
Kollektiv pensjonsordning (KLP).
Den som tilsettes må:
Være medlem i Den norske kirke. Jobbe etter de vedtak og regler som gjelder.
Levere tilfredsstillende politiattest.
Jobbe i helger og på kveldstid.
Disponere bil og ha førerkort kl. B.
Prøvespilling vil være en del av ansettelsesprosessen.
Stillingen er ledig fra 1.september.
Henvendelse til kirkekontoret tlf.37 28 15 50, kirkeverge Helene Horverak eller daglig leder for menighetene Janne Heia.
Leder beredskap Sel brann- og redningsvesen (Søknadsfrist: 25.08.2022)
Leder beredskap Sel brann- og redningsvesen
Søknadsfrist: 25.08.2022
Vil du bidra til et godt arbeidsmiljø og opprettholde en god beredskap i Sel kommune?
Sel brann- og redningsvesen er et deltidsbrannvesen bestående av to brannstasjoner, og er organisert med to avdelinger, forebyggende avdeling og beredskapsavdeling.
Ved beredskapsavdelingen er det ledig en 100 % stilling som avdelingsleder i kombinasjon med andre arbeidsoppgaver innenfor brannforebygging og administrasjon. Stillingen er spennende, omfattende og gir store muligheter for faglig og personlig utvikling. Leder beredskap inngår i brann- og redningsvesenets ledergruppe.
St.id. 261
Arbeidsoppgaver:
- Administrativ, faglig og driftsmessig leder av beredskapsavdelingen
- Ansvar for materiellanskaffelser, vedlikehold, operativt planverk og rutiner
- Implementere og kvalitetssikre HMS-rutiner i den daglige driften
- Være en del av ledergruppen i organisasjonen
- Delta i felles overordnet vaktordning for Ottadalen
- Være brannsjefens stedfortreder ved brannsjefens fravær
Stillingens ansvarsområde:
- Ansvar for å lede beredskapsavdelingen
- Sikre at avdelingen holder et faglig høyt nivå gjennom trening, øvelser og evalueringer.
- Delegert personaloppgaver for egen avdeling, herunder oppfølging og veiledning av personalet
- Budsjettansvar for egen avdeling
- Budsjett og økonomirapportering
- Oppfølging av beredskapslønn/timelister
- Planlegge og utarbeide vaktlister
- Ansvar for beredskapsmateriell
Kvalifikasjonskrav:
Kvalifikasjoner iht. brann- og redningsvesenforskriften § 42. Leder av beredskapsarbeidet:
Leder av beredskapsarbeidet skal ha gjennomført kurs i overordnet vaktberedskap og innsatsledelse, jf. forskriften § 44, innen to år fra ansettelse, og ha enten
a. universitets- eller høgskoleutdanning på bachelornivå, eller
b. være kvalifisert som utrykningsleder heltid, jf forskriften § 41.
- Førerkort min. kl. B og utrykningskjøring kode 160
- Relevant erfaring fra nødetater som politi, helse, brann, forsvaret og andre operative yrker
- Bosted i brannregionen ved vaktuker – hver 5. uke
- Fysisk og psykisk skikket
Ønskede kvalifikasjoner:
- Bosted i nærheten av Otta Beredskapssenter eller Heidal brannstasjon. (5 min)
- Kompetanse og erfaring innen brannforebygging
- Kunnskap om og erfaring i kompetanseutvikling
- Erfaring fra HMS-arbeid
- Ledererfaring
- Erfaring fra budsjettarbeid og økonomirapportering
- Førerkort kl. C
Søkere som ikke oppfyller kvalifikasjonskravene, må forplikte seg til å ta manglende tilleggsutdannelse etter tilsetting.
Personlige egenskaper:
- Evne til å lede, motivere og ansvarlig gjøre ansatte og medarbeidere
- Gode administrative egenskaper, systematisk, ryddig og samlende
- Tenker langsiktig og gjør strategisk gode vurderinger og prioriteringer
- Tydelig, motiverende og handlekraftig, med god operativ forståelse
- Lærevillig og prosessorientert
- Kommunisere tydelig, enkelt og effektivt, både skriftlig og muntlig
Vi tilbyr:
- Ansvarsfulle og utviklende oppgaver i spennende prosjekter
- Et godt tverrfaglig arbeidsmiljø med dyktige kolleger og ledere som gir deg muligheter
- Et fleksibelt og sosialt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- Gode arbeidstids- og fleksitidsordning
- God pensjons- og forsikringsordning
- IA-bedrift
Kontaktinformasjon:
Arne Reitan Sæther, brannsjef tlf. 91 51 01 01
Søknadsskjema:
Søkere må benytte elektronisk søknadsskjema for ledige stillinger.
Sel kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, etnisitet eller nasjonal bakgrunn. Vi er IA-bedrift og vil legge forholdene til rette for søkere med redusert funksjonsevne.
Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om å ikke bli oppført på søkerlista, jfr. offentlighetslovens § 25. Eventuell søknad om konfidensiell behandling må begrunnes.
Vi gjør oppmerksom på at mottatt kopi av attester og vitnemål vil ikke bli returnert.
Kontaktperson i Undersøkelses- og tiltaksavdelingen – Solør Barneverntjeneste Fast (Søknadsfrist: 28.08.2022)
Kontaktperson i Undersøkelses- og tiltaksavdelingen
Solør Barneverntjeneste, Åsnes kommune, Helse, omsorg og velferd
Solør barneverntjeneste er en interkommunal tjeneste forkommunene Våler, Åsnes og Grue. Åsnes kommune er vertskommune, og Flisa ertjenestested. Vi er organisert under Familiens Hus, sammen med helsestasjonenfor Åsnes og PPT for Våler, Åsnes og Grue kommuner. Barneverntjenesten erorganisert med tre avdelinger; Undersøkelses- og tiltaksavdeling, Familie- ognettverksavdeling og Omsorg- og ettervernsavdeling. Tjenesten har 23 årsverk.
Vi søker etter en kontaktperson i 100% fast stilling iundersøkelses- og tiltaksavdelingen.
Søknadsfrist: 28.08.2022
Arbeidsgiver: Åsnes kommune
Sted: FLISA
Stillingstittel: Kontaktperson i Undersøkelses- og tiltaksavdelingen
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4548848719
- Stillingen som kontaktperson er knyttet til saksbehandling etter Lov om barneverntjenester.
- Hovedoppgavene dreier seg om undersøkelser og oppfølging av hjelpetiltak i hjemmet. Her vil arbeidet i hovedsak bestå i å undersøke omsorgsforhold til barn og unge, og å bistå og følge opp barn, unge og familier med hjelpetiltak for å kunne bidra til positive endringer i familien, i et samarbeid med andre tjenester.
- I arbeidet som kontaktperson vil man ha mye kontakt med barn, unge, foreldre, nettverk og andre samarbeidspartnere, i tillegg vil det også være saksbehandlingsoppgaver.
- Vi kan tilby en spennende jobb i en tjeneste i utvikling, hvor tverrfaglig samarbeid i oppfølgingen av saker tillegges stor vekt.
- 3-årig høgskoleutdanning som barnevernspedagog, sosionom, eller annen relevant høgskoleutdanning.
- Barnevernfaglig erfaring, gjerne fra 1. linje
- Relevant videreutdanning, gjerne master
- Saksbehandlingserfaring og kjennskap til fagprogrammet Familia.
- Førerkort klasse B
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
- Vi ønsker oss en ansatt med evne til å se muligheter, ta beslutninger og som er ansvarsbevisst.
- Du må beherske elektronisk verktøy og arbeide målrettet med de oppgavene du blir tildelt.
- Høy faglig integritet og gode relasjons- og samarbeidsevner er viktig for stillingen.
Personlig egnethet, engasjement, fleksibilitet og godt humør vil bli vektlagt.
Gyldig politiattest må fremvises før tiltredelse.
Vi benytter leasingbiler i vår tjeneste.
Negardsvegen 1, 2270 FLISA, Norge
Kontaktinformasjon
Merete Jule, Tjenesteleder
Åsnes og Solør er Innlandets grønne lunge. Vakre kulturlandskap og mektige skogsområder preger landskapet. Finnskogen er en perle med unike muligheter både for ulike friluftsopplevelser, samt å kunne oppleve stillhet og ro. Glomma er også et viktig og mektig element i landskapet. Åsnes kommune har ca. 7200 innbyggere og med Flisa som et moderne og trivelig administrasjons- og handelssentrum. Kaffegata er både trivelig og urban. I sentrum ligger også barnehager, grunnskole, videregående skole, idretts- og svømmehall og moderne leiligheter. Kommunen har full barnehagedekning, og byr på et allsidige aktivitets- og kulturtilbud. Kommunen har varierte bomuligheter, alt fra regulerte boligområder til spredt bebyggelse. Kommunen er en trygg og god plass å bo og leve i.
Åsnes kommune er IA-bedrift.
Sykepleiere og vernepleiere (søknadsfrist 28.08.2022)
Sykepleier / Vernepleier
Demensavdeling – Skyrud Demenssenter
Fast
Webcruiter-ID: 4539359479
Kongsvinger
Søknadsfrist: 28.08.2022
Vernepleier/sykepleier – Psykiatrisk avdeling Langelandhjemmet
Fast
Webcruiter-ID: 4539369674
Kongsvinger
Søknadsfrist: 28.08.2022
Sykepleier – Somatisk team – Langelandhjemmet
Fast
Webcruiter-ID: 4539737225
Kongsvinger
Søknadsfrist: 31.08.2022
Logopedar Pedagogisk-psykologisk teneste (PPT) (søknadsfrist 27.08.2022)
Sunnfjord kommune Pedagogisk-psykologisk teneste (PPT)
PPT i Sunnfjord har ledige stillingar
Logopedar
Vil du vere med i logopedteamet til Sunnfjord kommune?
PPT i Sunnfjord kommune er ein spennande arbeidsplass som vil vere i utvikling og vekst framover. Kommunen satsar på tenesta, og bygger no opp eit utøvande logopedteam for aldersgruppa 0-16 år. Gjennom kompetanseløftet kartlegg kommunen no behovet for spesialpedagogisk kompetanse. PPT vil utvikle seg i tråd med dette.
PPT består i dag av to tett samarbeidande tenester, PPT og kompetanseteamet. PP-tenesta yter tenester for barn og unge i alderen 0-16 år. PPT er heimla i barnehagelova § 33, og i opplæringslova § 5-6. Kompetanseteamet er ei støtte- og rettleiingsteneste for barn med særlege behov.
PPT er lokalisert i rådhuset i Førde. Vi har eit positivt, støttande og kollegialt arbeidsmiljø. Eininga har ei god blanding av eldre og yngre tilsette med spesialiserte utdanningar.
Vi har ledig 200 % fast stilling som Logoped
Arbeidsoppgåver:
- gi logopedtenester til barn og elevar frå 0-16 år
- rettleiing til føresette og tilsette i barnehage og skule
Kvalifikasjonar:
- utdanning som logoped
- kjennskap til kartleggingsverktøy og tiltak
- rettleiingskompetanse
Ved tilsetting vert det lagt vekt på:
- at ein kan skape gode relasjonar til barn, føresette og fagpersonar
- gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evne til fleksibilitet
- evne til å motivere og arbeide målretta, strukturert og effektivt
- at ein må kunne arbeide i team, og samtidig vere sjølvstendig og målretta
- at ein har god norsk språkføring, både munnleg og skriftleg
I PPT har vi:
- eit godt, trygt og sosialt arbeidsmiljø
- engasjerte kollegaer
- opplæringsplan for nytilsette
- samarbeid i team
- deltaking på relevant kompetanseheving og personalsamlingar
- lønn etter gjeldande tariffavtale, kompetansetillegg og ekstra tillegg for eininga
- gode pensjons- og forsikringsordningar
- Søkar må ha førarkort klasse B då arbeidsområdet er heile Sunnfjord kommune.
Det må leggast fram politiattest før oppstart i stilling.
Velkomen som søkar!
Send søknad på stillingene her.
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 27.08.2022
Tiltreding: Snarast
Kontaktpersonar:
Rebekka Wilhelmsen Solheim
tlf: +47 57 82 93 00 mob: +47 996 10 589
Heimeside:
www.sunnfjord.kommune.no
Sunnfjord kommune Pedagogisk-psykologisk teneste (PPT)
Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.
Avdelingsleiar i Heimetenesta (søknadsfrist 01.09.2022)
Avdelingsleiar i Heimetenesta
HEIMETENESTA HAR LEDIG FAST 100% STILLING SOM AVDELINGSLEIAR.
Som avdelingsleiar er du ein av tre i leiarteamet i Heimetenesta. Stillinga har dagarbeidstid med 37,5 timars veke og fleksitidsordning.
Arbeidsoppgåver:
- Ansvarsområde vil i hovedsak vere fag- og personalansvar og koordinering av tenestene innan feltet Heimetenesta yter tenester.
- Til dagleg fordeler dei to mellomleiarane arbeidet mellom seg og har faste ansvarsområde.
- Einingsleiar er næraste overordna. Du vil arbeide tett med dei andre i leiarteamet om utvikling og utforming av tenestetilbodet.
Krav til kompetanse og kvalifikasjonar:
– du har autorisasjon/offentleg godkjenning som sjukepleiar
– relevant leiarerfaring og/eller leiarutdanning
– du kan og har lyst til å vere leiar og du har dei faglege og administrative leiareigenskapane som trengst
Personlege eigenskapar:
Du er fagleg trygg og kan bidra til utviklinga av eit godt arbeidsmiljø. Du må ha gode samarbeidsevner og kunne motivere andre i arbeid og endring. Å initiere og drive utviklingsarbeid er noko du likar, samtidig som du er trygg på deg sjølv når det gjeld evne og vilje til sjølvstendig arbeid. Du har god muntleg og skriftleg framstillingsevne.
Tilsettingsvilkår:
Du må ha førarkort kl B. Tilfredsstillande politiattest, ikkje eldre enn tre månader, skal leggast fram før oppstart i stilling.
Vi kan tilby:
- godt arbeidsmiljø med vekt på fagutvikling og tverrfagleg samarbeid
- lønn med utgangspunkt i gjeldande avtaleverk
- gode pensjons- og forsikringsordningar
- flyttegodtgjersle i tråd med reglane i personalplanen
Send søknad på stillingen her.
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 01.09.2022
Kontaktpersonar:
Annett Ranes
mob: +47 923 38 986
Heimeside:
/www.surnadal.kommune.no/tenester/helse-og-omsorg/heimetenester/
Adresse: Bårdshaugvegen 35 6650 Surnadal
Surnadal kommune Heimetenesta
Heimetenesta organiserer heimesjukepleie, heimehjelp, rehabililtering og dagsenter for eldre. I tillegg samarbeider vi med Inn på Tunet-tilbydarar og saksbehandlar søknader om omsorgsstønad og brukarstyrt personleg assistent.
Vi er til saman 60 tilsette og held til i sentrum av Surnadal.
I Surnadal har Heimetenesta aukande oppdragsmengd med auka krav til kompetanse i åra framover. Målet er at alle innbyggjarane får bu heime så lengje dei ønskjer det. Vi gir tilbod om rehabilitering i heimen der vi har sjukepleiar med rehabiliteringskompetanse, fysioterapeut og ergoterapeut som del av det tverrfaglege arbeidet.
I oppfølginga av pasientar med behov for sjukepleie har vi kompetanse i mellom anna geriatri, demens, psykiatri, rus, legemiddel, kreft og diabetes. Vi har og tilsett eigen fagutviklingssjukepleiar.
Aktiv bruk av velferdsteknologi er eit satsingsområde og vi ønskjer å vere pådrivar i utviklinga av gode løysingar.
Heimetenesta arbeider etter metoden «Helheltlig pasientforløp i eget hjem» -HPH, som er utvikla i samarbeid med NTNU og St.Olavs hospital.
KS og Helsedirektoratet arbeider no med å etablere HPH i alle kommunar.
Vi brukar Gerica som fagsystem.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS