Avdelingsleder – Vilberg helsetun (Søknadsfrist: 07.05)

EIDSVOLL HELSE- OG OMSORGSSENTER

Avdelingsleder

 

Eidsvoll helse- og omsorgssenter er en omfattende virksomhet i Eidsvoll som består av et sykehjem, legevakt, døgntilbud for øyeblikkelig hjelp og to enheter med døgnbemannede omsorgsboliger. Sykehjemmet, Vilberg helsetun, har fem pasientavdelinger med i alt 156 plasser. Sykehjemmet har et nytt og moderne kjøkken. Virksomheten er sertifisert livsgledehjem og vektlegger systematisk kvalitets- og kompetanseutvikling.

Stillingen som avdelingsleder for 2. avdeling ved Vilberg helsetun er ledig fra 26.7.2021.

Avdelingen har 34 plasser og er en avdeling for langtidspasienter. Avdelingsleder inngår i virksomhetens ledergruppe og deltar også i et samarbeid på tvers og i ledelse av hele virksomheten.

Arbeidsoppgaver

Ledelse av avdelingen virksomhet (faglig, personalmessig og økonomisk)
Deltakelse i virksomhetens ledergruppe
Aktivt arbeid med utvikling av tjenestene i egen avdeling
Samarbeid om drift og utvikling av de samlede tjenestene i avdelingen

Kvalifikasjoner

Relevant høyere utdanning.
Ledererfaring
Kjennskap til helselovgivningen
Evne til å benytte aktuelle IKT-verktøy
God skriftlig og muntlig framstillingsevne
Det er en fordel med lederutdanning og kjennskap til drift av tilsvarende virksomhet.

Personlige egenskaper

Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Strukturert og ryddig arbeidsform
Evne til å være synlig og tydelig som leder
Ansvarlig og løsningsorientert
Fleksibel og utviklingsorientert
Det gjøres en samlet vurdering av personlig egnethet.

Vi tilbyr

Lønn etter avtale
God pensjonsordning
Fri gruppe- og ulykkesforsikring
Arbeidstakere ansettes i Eidsvoll kommune på de vilkår som til enhver tid gjelder i lover, reglementer og tariffavtaler.
Ved tilsetting vektlegges det generelle kvalifikasjonsprinsipp, dvs. utdanning, praksis og skikkethet for stillingen.

Minst to referanser skal oppgis i søknaden.
Godkjent politiattest vil bli avkrevd av den som blir tilsatt.

Vi ber om at alle benytter vårt elektroniske rekrutteringsverktøy (Webcruiter), da dette gir grunnlag for utvidet søkerliste – følg link: “Søk på stillingen”.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

Ønsker kun kontakt med søkere til stilling.

 

Søknadsfrist: 07.05.2021

 

Arbeidsgiver: Eidsvoll kommune
Sted: Eidsvoll
Stillingstittel: Avdelingsleder – Vilberg helsetun
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4378965535
Helge Neumanns veg 5, 2080 Eidsvoll, Norge

 

Kontaktinformasjon

Vidar Roseth, Virksomhetsleder
916 09 261

 

Trivsel og vekst i grunnlovsbygda

Eidsvoll kommune ligger sentralt på Romerike, nær Gardermoen og med god kommunikasjon til Oslo. Kommunen har passert 26 000 innbyggere, vi har trivelige bomiljøer, et rikt organisasjons- og kulturliv, samt et voksende næringsliv.
Eidsvoll tilbyr utfordrende og spennende arbeidsoppgaver i en kommune i vekst. Kommunen er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn. Les mer her

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Eidsvoll kommune

Kontaktinfo

  • Vidar Roseth
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 916 09 261

Lokasjon

  • Eidsvoll

Søknadsfrist

Mai 7, 2021

Lærerstilling fra 1 august 2021 (søknadsfrist 26.04)

 

Flå skole kan få behov for en lærerstilling fra 1. august 2021.

Søker må helst:

  • ha god kompetanse til å undervise i skolen og oppfylle de nye kompetansekravene
  • være en god klasseleder
  • ha god kompetanse på tilpasset opplæring
  • kunne knytte fagmål til tverrfaglighet

Søker bør i tillegg:

  • ha gode og trygge menneskelige egenskaper
  • ha evnen til å se den enkelte elev, skape tillit og gode relasjoner
  • ha god kompetanse på elever med spesielle behov
  • være selvstendig og initiativrik
  • ha god samarbeidsevne
  • ha godt humør og være en miljøbygger
  • være egnet for stillingen

Alle interesserte oppfordres til å søke!

Søknadsfrist 26. april 2021

Søknaden sendes til Flå kommune, Sentrumsvegen 24, 3539 FLÅ, mrk. «Søknad lærerstilling».

Alternativt kan søknaden sendes på e-post til [email protected]

For ytterligere informasjon, ta kontakt med Nils Røkkum på e-mail [email protected] eller mobiltelefon 97434608.

 

Del stillingen

Selskap

Flå kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Flå

Søknadsfrist

April 26, 2021

100 % fast stilling som assisterande styrar f.t. ved Ruste barnehage (søknadsfrist 29.04)

Del stillingen

Selskap

Nord-Fron kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Vinstra

Søknadsfrist

April 29, 2021

Økonomisjef (søknadsfrist 05.05)

 

Ledig stilling som Økonomisjef

 

Luster Sparebank er ein solid og sjølvstendig sparebank med målsetjing om ekspansjon og vekst.

Banken har hovudkontor i Gaupne og filial på Hafslo i Luster Kommune. Me har 24 tilsette og konkurransedyktige tilbod av finansielle tenester, produkt og moderne digitale løysingar. Vår visjon er «Saman når me måla dine» og personleg kontakt, tillit, rådgjeving, raske avgjerder og god service er viktige element for oss. Dette ynskjer me å utvikle vidare i tråd med verdiane våre, som er «Personleg, Ansvarleg og Kompetent».

 

Økonomisjef Luster Sparebank

 

Stillinga som økonomisjef får ein sentral rolle i den vidare utviklinga av banken og blir ein del av leiargruppa. Mellom anna god risikostyring, likviditetsstyring og etterleving av krav frå styresmaktene vil vere viktig for at banken skal lukkast med sine mål.

 

Arbeidsoppgåver

  • Overordna ansvar for rekneskap, økonomirapportering, analyse og budsjett
  • Likviditetsstyring
  • Risikostyring og internkontroll
  • Ansvar for å sikre god intern drift på avdelinga
  • Dagleg leiing og personalansvar for dei tilsette på avdelinga
  • Kvitvaskingsansvarleg
  • Ansvarleg for løn og pensjon

Ynskjelege kvalifikasjonar

  • Høgare utdanning
  • Leiarerfaring
  • Relevant arbeidserfaring
  • Gode kunnskapar i bruk av relevant IT-verktøy og digitale løysingar

Personlege eigenskapar

 

Til denne stillinga søkjer me etter ein initiativrik og sjølvstendig person med god økonomisk forståing og analytiske evner, som jobbar nøyaktig og systematisk.

Du må vere løysingsorientert og god til å kommunisere, og i tillegg ha ei positiv innstilling som verdset godt arbeidsmiljø med lagspel og arbeidsglede.

 

Me kan tilby

 

Spanande og varierte oppgåver, som vert løyst i lag med trivelege arbeidskollegaer.

Gode velferdsordningar, fleksitid og løn etter avtale.

Moglegheit for fagleg og personleg utvikling.

Bli med på utviklinga i Luster Sparebank, der gode løysingar og service til kundane står i fokus.

 

Nærare opplysningar om stillinga kan du få hjå Banksjef, Oddstein Haugen, tlf. 57 68 23 23 eller mobil 469 70 723.

 

Søknad og CV sender du per e-post til [email protected] innan 5. mai.

 

Oddstein Haugen

 

Del stillingen

Selskap

Luster sparebank

Kontaktinfo

  • Oddstein Haugen
  • Tittel: Banksjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 57 68 23 23 eller mobil 469 70 723.

Lokasjon

  • Luster

Søknadsfrist

Mai 5, 2021

Innkjøpsrådgiver vikariat (søknadsfrist 09.05)

 

Modum kommune

 

Innkjøpsrådgiver vikariat

 

Det er ledig 100 prosent vikariat som innkjøpsrådgiver. Vikariatet gjelder for perioden juli 2021 til medio mars 2022.

Stillingen skal blant annet arbeide for bedrede innkjøpsbetingelser for Modum kommune og stimulere til økt bruk av lokale leverandører så langt det er mulig. Kommunens anskaffelsesstrategi skal forhindre svart arbeid, arbeidsmarkedskriminalitet og sosial dumping.

Vår nye rådgiver skal etablere gode avtaler og bidra til å identifisere områder for potensielle gevinster. Arbeidet innebærer alt fra planlegging til gjennomføring av anskaffelser herunder fra behovskartlegging til leverandøroppfølging.

Modum kommune deltar i et interkommunalt innkjøpssamarbeid, Viken Vest Innkjøpssamarbeid. Kommunen bruker konkurransegjennomføringsverktøyet (KGV) Visma Tend Sign.

Stillingen er plassert i rådmannens stab. Staben har ansvar for plan- og utredningsarbeid innen blant annet beredskap, eiendom, næringsutvikling, samferdsel, kraftinteresser, folkehelse, kommuneoverlege, juridiske spørsmål og innkjøp. Stillingen vil ha utstrakt samarbeid med øvrige etater.

Arbeidsoppgaver

  • Lede kommunens innkjøpsarbeid, herunder gjennomføre anskaffelser
  • Påse at anbudskonkurranser skjer i hht lov og forskrift om offentlige anskaffelser (FOA) og at kommunens retningslinjer overholdes
  • Bidra til oppfølging av resultater og kontrakter, herunder identifisere forbedringsområder
  • Rådgivning og opplæring av ledere og øvrige ansatte innenfor fagområdet
  • Delta i samarbeid med andre faggrupper og kommuner
  • Holde oversikt over, og følge opp, kommunens rammeavtaler

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innen juridiske fag, samfunnsfag, administrative fag eller økonomiske fag
  • God kunnskap om lov om offentlige anskaffelser
  • Erfaring fra arbeid med offentlige anskaffelser, herunder rammeavtaler.
  • God forståelse for offentlig administrasjon og forvaltning
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper

  • Selvstendig og systematisk med god arbeidskapasitet
  • Fleksibel, endringsvillig og løsningsorientert
  • Evne til å utnytte handlingsrommet i regelverket
  • Gode samarbeidsevner
  •  Bidra til å skape et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

  • En spennende stilling med gode utviklings- og påvirkningsmuligheter
  • Interessante og varierte arbeidsoppgaver i et tverrfaglig kompetansemiljø
  • Godt arbeidsmiljø med dyktige kollegaer
  • God pensjonsordning
  •  Lønn etter avtale

Søknad

Modum kommune byttet rekrutteringssystem fra Visma Rekruttering til Visma EasyCruit 01.09.2020. Dersom du opprettet brukernavn/passord i Rekruttering, vil du dessverre ikke kunne bruke dette i EasyCruit. Du kan søke på stillinger uten å opprette brukernavn/passord, men da blir ikke CV’en din lagret, og du må legge den inn på nytt dersom du skal søke på stillinger senere. Det kan være en fordel å opprette bruker om du skal søke på flere stillinger, dette gjør du ved å trykke på «ny bruker» under oversikten over ledige stillinger, eller når du søker på en stilling.

Etter søknadsfristen vil det bli utarbeidet en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, kjønn, bostedskommune og nåværende stilling. Har du bedt om å bli unntatt offentlighet må dette begrunnes. Søkere som ikke oppgir begrunnelse blir ikke vurdert for konfidensiell behandling, og vil bli oppført på offentlig søkerliste. Modum kommune praktiserer mer-offentlighet, og det skal derfor tungtveiende grunner til for at vi kan unnta søkere til stillinger i kommunen fra offentlighet. Dersom begrunnelsen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

Fylke: Viken

Jobbtype: Vikariat

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Arbeidssted: Sentraladministrasjonen

 

Søknadsfrist: 09.05.2021

 

Kontaktpersoner:

Anne-Bjørg Aspheim

tlf: +47 32789303  mob: +47 92263757

 

Hjemmeside:

/www.modum.kommune.no

Modum kommune

Modum kommunes visjon «Vi strekker oss lenger» henspeiler på verdens største hoppbakke, midt i vår kommune. Vi kan ikke sette bakkerekord hver dag, men vi ønsker at våre ansatte skal være modige, nyskapende, romslige og samhandlende. Gjennom engasjement og jobbutførelse ønsker vi å bidra til at Modum skal være et godt sted å leve, bo og arbeide. Vår oppgave er å levere best mulig tjenester til alle våre innbyggere. Det er derfor helt naturlig at vi også ønsker et mangfold av ansatte som speiler befolkningen med hensyn til kjønn, alder, funksjonsevne og kulturell bakgrunn.

Velkommen som arbeidssøker hos oss!

 

 

Del stillingen

Selskap

Modum kommune

Kontaktinfo

  • Anne-Bjørg Aspheim
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 32 78 93 03 mob: +47 922 63 757

Lokasjon

  • Vikersund

Søknadsfrist

Mai 9, 2021

Rådgiver regnskap (søknadsfrist 29.04)

Økonomi og styring, Nannestad kommune

Rådgiver regnskap

 

Nannestad kommune søker etter en dyktig regnskapsrådgiver i 100% fast stilling. Vi tilbyr varierte regnskapsoppgaver i en spennende kommune. Enhet for regnskap og lønn er en del av økonomiseksjonen i Nannestad kommune. Enheten består i dag av 7 medarbeidere, 2 ansatte på lønn, 4 på regnskap og 1 på innfordring. I tillegg til å føre kommunens regnskap, fører vi også regnskapet for Nannestad kirkelige fellesråd og 4 menighetsråd.

Arbeidsoppgaver

Utfakturering
Purringer og kundeoppfølging
Avstemminger
Merverdiavgiftsoppgjør
Periodeoppgjør/årsoppgjør
Rapportering til offentlige myndigheter
Oppfølging av sosiallån
Behandling av leverandørfakturaer
Internkontroll og rutiner
Intern veiledning og opplæring

Diverse regnskapsoppgaver etter behov

Kvalifikasjoner

Økonomiutdanning på bachelornivå. Særlig relevant erfaring kan oppveie for utdanningskravet
Gode excel-kunnskaper
God kompetanse på merverdiavgift
Kjennskap til Agresso økonomisystem er en fordel, men ingen betingelse
Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig og gode kommunikasjonsevner Relevant arbeidserfaring

Personlige egenskaper

Du er trygg på deg selv, engasjert og interessert i faget ditt
Du er kvalitetsbevisst og ønsker å bidra til effektive økonomiprosesser
Du er nøyaktig, pliktoppfyllende og strukturert
Du har evne til å ta initiativ, arbeide selvstendig og i samarbeide med andre
Du har høy servicegrad, stor arbeidskapasitet og godt humør
Du må være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver
Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet
Evne til å takle stort arbeidspress og korte tidsfrister

Vi tilbyr

Arbeidstid 08.00 – 15.30
Interessante, utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
Godt og inkluderende arbeidsmiljø
Gode pensjonsbetingelser

Kopier av attester og vitnemål vedlegges søknaden. Søknadspapirer blir ikke returnert. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

Søknadsfrist: 29.04.2021

 

Arbeidsgiver: Nannestad kommune
Stillingstittel: Rådgiver regnskap
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4376810831
Teiealleen 31, 2030 Nannestad, Norge

 

Kontaktinformasjon

Hilde Margrethe Aasen, Enhetsleder regnskap og lønn
66 10 50 80

 

Nannestad, Romerikes beste bostedskommune

Nannestad kommune ved Gardermoen har hatt stor befolkningsvekst de siste årene. Kommunen har nå over 14 000 innbyggere med Nannestad og Maura som de største tettstedene. Fire barneskoler, 11 kommunale og private barnehager, ungdomsskole, videregående skole, to idrettshaller, mange aktive lag og foreninger samt nærhet til skog og mark, gjør Nannestad til en god oppvekstkommune. Les mer her

 

 

Nannestad, Romerikes beste bostedskommune

Nannestad kommune ved Gardermoen har hatt stor befolkningsvekst de siste årene. Kommunen har nå over 14 000 innbyggere med Nannestad og Maura som de største tettstedene. Fire barneskoler, 11 kommunale og private barnehager, ungdomsskole, videregående skole, to idrettshaller, mange aktive lag og foreninger samt nærhet til skog og mark, gjør Nannestad til en god oppvekstkommune. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nannestad kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Margrethe Aasen
  • Tittel: Enhetsleder regnskap og lønn
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 66 10 50 80

Lokasjon

  • Nannestad

Søknadsfrist

April 29, 2021

*Lærarar ved Bjordal skule *Pedagogisk leiar ved Bjordal barnehage / SFO (søknadsfrist 27.04)

 

Lærarar – Bjordal skule

Bjordal skule
Bjordal
27.04.2021

 

Pedagogisk leiar

Bjordal barnehage/SFO
Bjordal
27.04.2021
 
 
 

Del stillingen

Selskap

Høyanger kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Høyanger

Søknadsfrist

April 27, 2021

Driftskoordinator, seksjon for samferdsel, park og idrett – Avdeling for bydrift (søknadsfrist 02.05)

Rana kommune Avdeling for areal og miljø

 

Driftskoordinator, seksjon for samferdsel, park og idrett

Avdeling for bydrift
 
Søknadsfrist 02.05.2021
 
 

Hjemmeside:
www.rana.kommune.no

Adresse:  Rådhusplassen 2 8622 Mo i Rana

Rana kommune Avdeling for areal og miljø
Rana kommune er i sterk utvikling og Tekniske tjenester har et stort behov for dyktige fagfolk som kan bidra i denne utviklingen.

Avdeling for areal og miljø har ansvar for teknisk lovforvaltning. Herunder overordnet arealplanlegging, plansaksbehandling, byutvikling, byggesaksbehandling, oppmåling, kartforvaltning, miljøsaker, landbruk, vilt og utmarksforvaltning. Avdeling for areal og miljø har ca.30 ansatte.

 

Del stillingen

Selskap

Rana kommune

Kontaktinfo

  • Morten Nordtømme
  • Tittel: Seksjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 93 27 36 23

Lokasjon

  • Mo I Rana

Søknadsfrist

Mai 2, 2021

Undervisningsstillinger 21 / 22 + SFO- og fagarbeiderstillinger (søknadsfrist 25.04)

 

SFO ved Grong barne- og ungomdsskole – Andre stillinger som måtte bli ledige i forbindelse med oppstart skoleåret 2021/2022

SFO ved Grong barne- og ungdomsskole har ledig:

  • Eventuelt andre stillinger som måtte bli ledige i forbindelse med oppstart skoleåret 2021/2022

Søknadsfrist: 25. april 2021.

Søk stilling

 

Fagarbeidere ved Regnbuen SFO, Grong barne og ungdomsskole skoleåret 2021/2022

SFO ved Grong barne- og ungdomsskole har ledig:

  • Inntil 2 x 40% faste stillinger som fagarbeider ved Regnbuen SFO

Søknadsfrist: 25. april 2021.

Søk stilling

 

Lærer ved Harran oppvekstsenter, 100% fast stilling, 1. – 7. trinn

Lærer ved Harran oppvekstsenter

  • 100% fast stilling, lærer på 1. – 7. trinn.

Søknadsfrist: 25. april 2021.

Søk stilling

 

Evt. andre stillinger som måtte bli ledige ifb. med oppstart skoleåret 2021/2022

Lærer ved skolene i Grong:

  • Eventuelt andre stillinger som måtte bli ledige i forbindelse med oppstart skoleåret 2021/2022.

Søknadsfrist: 25. april 2021.

Søk stilling

 

Lærer ved Grong voksenopplæring, inntil 30% fast stilling

Lærer ved Grong voksenopplæring:

  • Inntil 30% fast stiling

Søknadsfrist: 25. april 2021.

Søk stilling

 

Lærerstillinger Grong barne- og ungdomsskole – 600% vikariatstillinger, 1. – 10. klasse

Lærer ved Grong barne- og ungdomsskole:

  • 600% vikariatstillinger som lærer på 1. – 10. trinn.

Søknadsfrist: 25. april 2021.

Søk stilling

 

Lærerstillinger Grong barne- og ungdomsskole – 200% faste stillinger, 1. – 10. trinn

Lærer ved Grong barne- og ungdomsskole:

  • 200% faste stillinger som lærer på 1. – 10. trinn.

Søknadsfrist: 25. april 2021.

Søk stilling

 

 

Del stillingen

Selskap

Grong kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Grong

Søknadsfrist

April 25, 2021

AFIS Fullmektig (søknadsfrist snarest)

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

 

AFIS Fullmektig søkes

 

Stilling har sitt daglige virke i tårnet, arbeidet stiller krav til selvstendighet, initiativ og samarbeidsevne. Tjenesten er lagt opp som skifttjeneste.

Arbeidstaker vil måtte forvente å ta del i andre oppgaver og administrative gjøremål ved lufthavnen.

Krav til søker:

  • Gjennomført AFIS utdanning, gode norsk og engelskkunnskaper både muntlig og skriftlig med minimum nivå 4 i engelsk etter BSL C 3-2
  • Søker må oppfylle de medisinske kravene som gjelder for stillingen, samt ha eller kunne oppnå sikkerhetsklarering.
  • Søker må bestå lokal autorisasjonsprøve i tårnet.
  • Vi søker etter personer som er fleksible, har gode samarbeidsevner og endringsvilje.

Betingelser:

  • Konkurransedyktig lønn i henhold til lokal lønnsavtale, med tillegg for hjemmevakt og ubekvem arbeidstid.
  • Du vil få utfordrende arbeidsoppgaver i et dynamisk og inspirerende fagmiljø.

Vi tilbyr konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger. Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til KLP.

 

Ønskelig tiltredelse: Snarest.

 

For nærmere informasjon om stillingen kontakt:

• Daglig leder Dag Flåterud: 913 17 015 eller 35 02 60 71

 

Arbeidsgiver Notodden Lufthavn AS

Stillingstittel AFIS Fullmektig

Ansettelsesform Fast

 

Søknadsfrist Snarest

 

Søknad med CV sendes via FINN

Merk: Søknad AFIS

 

Notodden Lufthavn AS er underlagt offentlighetsloven. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om dette jfr. offentlighetslovens § 25.

 

Om arbeidsgiveren

Notodden Lufthavn AS er 100 % eid av Notodden Kommune. Notodden Lufthavn er lufthavn til allmenn bruk. De siste årene har lufthavnen vært igjennom en stor oppgradering og utvikling.

 

 

Del stillingen

Selskap

Notodden Lufthavn AS

Kontaktinfo

  • Dag Flåterud
  • Tittel: Lufthavnsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 913 17 015

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

Mai 3, 2021