Familieterapeut, Avdeling for familiesenter (Søknadsfrist 01.10.2023)

Pinseliljer Åkerøya- Foto Susanne Syvertsen

Familieterapeut

 

 

Familiesenteret er organisert i avdeling for barn, unge og familier.
Avdelingen består foruten familiesenteret av kommunepsykolog, ungdomskontakter , samt ansatte i ungdomsklubbene og BUA.
Avdelingen tilhører enhet for helsefremmende tjenester, og er organisert sammen med helsestasjon og jordmortjeneste, PP-tjeneste, spesialpedagogisk team og ergo/fysioterapitjeneste.
Enheten er en pådriver for tverrfaglig samarbeid og forbedring av tjenestetilbud, herunder også eksternt finansiert prosjektarbeid.

Familiesenteret har et spesielt ansvar for å fremme barn og unges psykiske helse, og er et lavterskeltilbud som tilbyr behandling av lettere til moderate psykiske plager hos barn og unge, samt metodisk veiledning til familier med barn under 18 år.
Familiesenteret gjennomfører også kurs og grupper for barn, unge og foreldre.

Familiesenteret har nå ledig 100% fast stilling som familieterapeut.
Familieterapeuten inngår som en av tre familieterapeuter.

Tiltredelse snarest.

 

  • Søknadsfrist: 01.10.2023
  • Arbeidsgiver: Lillesand kommune
  • Sted: Lillesand
  • Stillingstittel: Familieterapeut
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4705054733

 

Arbeidsoppgaver

  • Klientrettet arbeid gjennom terapeutiske samtaler med barn, unge og familier, herunder foreldreveiledning
  • Gruppeledelse, veiledning og undervisning
  • Arbeidsoppgaver i henhold til avdelingens/enhetens pågående prosjekter

 

Kvalifikasjoner

Krav til kvalifikasjon:

  • 3-årig helse eller sosialfaglig høyskoleutdanning, med videreutdanning i familieterapi
  • Sertifikat for personbil
  • Erfaring med å arbeide med mennesker i livskriser, barn, unge og foreldre
  • Erfaring med tverrfaglig samarbeid internt i kommunen, med frivillige lag og organisasjoner og opp mot barnevern og spesialisthelsetjeneste

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Sertifisering i COS-P, mini-RISK eller EFST

 

Personlige egenskaper

  • Gode relasjonelle ferdigheter, og være trygg i deg selv
  • Evne til å jobbe godt både selvstendig og sammen med andre
  • Gode evner til å kommunisere med brukere og samarbeidspartnere
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Erfarne og dyktige kolleger
  • Et miljø med stort hjerte for barn, unge og familier
  • Mulighet for kompetanseutvikling i tråd med avdelingens kompetansebehov
  • Velferdsordninger som trening i arbeidstiden og fleksibel arbeidstid
  • Lønn etter tariffavtale iht. kapittel 4 eller 5 ut fra kvalifikasjoner
  • Offentlig tjenestepensjon i KLP, som uførepensjon, etterlattepensjon, bank, forsikring og spareprodukter

 

Vestregate 7, 4790 Lillesand, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Tora Eileen Bjørknes Grande
Avdelingsleder
 Telefon:+47 94813775

 

 

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og turister? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.

Lillesand kommune er stolt av å være med i prosjektet #drømmejobben.
#drømmejobben er en felles betegnelse for de mange fremtidsrettede, meningsfulle og faglig spennende jobbene kommunene på Sørlandet tilbyr. Les mer på www.drømmejobben.com.

Lillesand kommune praktiserer meroffentlighet, jf. Offentleglova § 11. Offentlig søkerliste vil normalt inneholde navn på samtlige søkere. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4.

Del stillingen

Selskap

Lillesand kommune

Kontaktinfo

  • Tora Eileen Bjørknes Grande
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 94813775

Lokasjon

  • Lillesand

Søknadsfrist

Oktober 1, 2023

Lærar 100% fast og 100% vikariat ved Kinsarvik skule (søknadsfrist 19.09.2023)

Kyrkjelydspedagog / trusopplærar (søknadsfrist 01.10.2023)

 

KYRKJELYDSPEDAGOG/ TRUSOPPLÆRAR I ASKVOLL

 

 

Ledig stilling

KYRKJELYDSPEDAGOG/TRUSOPPLÆRAR I ASKVOLL

Inntil 50 % stilling

Stillinga er ledig for snarleg tiltreding, og den som vert tilsett vil få ei leiande rolle i realisering og vidareutvikling av den vedtekne trusopplæringsplanen for aldersgruppa 0-18 år. Kyrkjelydspedagogen vil utføre arbeidet sitt i samarbeid med trusopplæringsutvalet i soknet, soknepresten, kantor og andre lønna og ulønna medarbeidarar.

Det er over 400 kyrkjemedlemer i aldersgruppa 0-18 i soknet. Trusopplæringsplan for soknet er vedteke og revidert fleire gonger, men ikkje alle tiltaka er innfasa enno. Askvoll kyrkje er relativt nyleg fornya innvendig og er eit godt og eigna lokale for trusopplæringsaktivitetar, med mellom anna stolar, multimediautstyr og moglegheit for å dele opp kyrkjerommet med skiljevegg. Hovuddelen av trusopplæringstiltaka er derfor lokalisert her. Nokre av trusopplæringstiltaka er desentraliserte. Det er jamt over svært god oppslutning (over 80% i fleire av trusopplæringstiltaka) i soknet. For nærare informasjon om trusopplæringa i Askvoll og soknet si verksemd, sjå:

www.askvoll.kyrkja.no

 

  • Søknadsfrist: 01.10.2023
  • Arbeidsgivar: Askvoll sokn
  • Stad: ASKVOLL
  • Stillingstittel: KYRKJELYDSPEDAGOG/ TRUSOPPLÆRAR I ASKVOLL
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid:Deltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 50
  • Webcruiter-ID: 4705356139

 

Arbeidsoppgåver

  • Fylgje opp og vidareutvikle lokal trusopplæringsplan.
  • Saman med trusopplæringsutvalet ansvar for at tiltaka i trusopplæringsplanane, herunder konfirmantarbeidet, vert gjennomførte.
  • Delta i gudstenester knytt til trusopplæringa.
  • Delta i arbeid blant born og unge.
  • Rekruttere og inspirere uløna medarbeidarar.
  • Profilere trusopplæringsarbeidet i ulike medier.
  • Rapportering.

 

Vi ynskjer ein person som

  • Har interesse og engasjement for kyrkjeleg arbeid for born og unge.
  • Har minimum 3-årig høgare utdanning med pedagogikk og/eller kristendom i
    fagkrinsen. Manglande utdanning kan kompenserast med relevant erfaring.
  • Har kjennskap til Den norske kyrkja si verksemd.
  • Har gode kommunikasjonsevner og norskkunnskapar og erfaring med sosiale medier.
    Kan arbeide sjølvstendig og systematisk.
  • Har personlege eigenskapar som gjer ein skikka for stillinga (engasjement, kreativitet, formidlings- og samarbeidsevne).

 

Opplysningar om stillinga

  • Løn etter kvalifikasjonar etter gjeldande tariffavtalar i KA sitt tariffområde.
  • God pensjonsordning i KLP.
  • Kontorplass på kyrkjekontoret i Askvoll sentrum i triveleg kollegafellesskap saman med sokneprest, kantor, kyrkjesekretær og kyrkjeverje.
  • Kontorlokala er nyoppussa og kyrkjekontoret er samlokalisert med Frivilligsentralen og flyktningtenesta med t.d. felles kantine og møterom.
  • Ein må rekne med noko arbeid på kveldstid og i helgar.
  • Søkjar må vere medlem av Den norske kyrkja.
  • Søkjar bør disponere bil (skyssgodtgjersle).
  • Den som vert tilsett må levere tilfredsstillande politiattest. Oppstart i stillinga: Snarast eller etter avtale.

 

Anna

For nærare opplysningar om stillinga, ta gjerne kontakt med kyrkjeverje: Rune Ziener telefon 918 74 724, eller e-post: [email protected]
Søknad med CV og kopi av vitnemål og attestar kan sendast på e-post eller post til: [email protected]

Askvoll sokn
Postboks 14
6988 Askvoll

Søknadsfrist: 1. oktober 2023

 

Kyrkjekontoret, 6988 ASKVOLL, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Rune Ziener
Kyrkjeverje
 Telefon:91874724

 

 

Askvoll kommune, med over 3000 innbyggarar, ligg ytst i Sunnfjord i vakker vestlandsnatur. Det er to daglege ekspressbåtavgangar sørover til Bergen (2,5 t) og nordover i fylket. Det er kort veg til Dale (20 min) og Førde (1 t) med bil. Det er god barnehagedekning i kommunen og eit godt servicetilbod i sentrum.

Del stillingen

Selskap

Askvoll sokn

Kontaktinfo

  • Rune Ziener
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 479 63 319

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

Oktober 1, 2023

Hovedbibliotekar ved Høgskolen i Innlandet, studiested Elverum (søknadsfrist 17.09.2023)

 

Hovedbibliotekar

 

 

 

Om stillingen

Har du lyst til å jobbe som hovedbibliotekar ved Høgskolen i Innlandet, studiested Elverum?

Vi ser etter deg som vil jobbe for gode og kvalitetssikrede bibliotektjenester for høgskolens studenter og ansatte. Du vil ha ansvar for ledelse, koordinering og drift av studiestedsbiblioteket og samarbeide nært med fagansvarlige og de andre bibliotekavdelingene. I stillingen inngår personalansvar for studiestedsbiblioteket på Elverum. Hos oss blir du en del av et sterkt faglig fellesskap med godt arbeidsmiljø og gode muligheter for faglig og personlig utvikling

Rett person for stillingen evner å balansere studiestedsbiblioteket og høgskolebiblioteket som en helhet, og har motivasjon for å følge med på relevante bibliotekfaglige utviklingstrekk, nasjonalt og internasjonalt.

Høgskolebiblioteket har 34 ansatte fordelt på 5 studiestedsbibliotek. I Elverum arbeider seks ansatte med å støtte studenter, fagansatte og forskere ved fakultet for Helse- og sosialvitenskap. Biblioteket har spesialister innen systematiske søk, arkivering av forskningsdata, undervisning og digitale bibliotekressurser, og har fått tildelt og koordinerer et Erasmus+-prosjekt. Biblioteket er sentralt plassert på studiestedet og har ca. 110 000 besøk i året.

 

Ansvar og arbeidsoppgaver

  • Lede, koordinere og bidra til daglig drift av studiestedsbiblioteket (skranketjenester, samlingsutvikling, undervisning og forskningsstøtte)
  • Bidra til utvikling og ledelse av høgskolens forskningsstøttetjenester med vekt på åpen forskning
  • Utvikling av bibliotektjenester både på studiestedsbiblioteket og hele høgskolebiblioteket
  • Personaloppfølging og økonomistyring
  • Ledelse/deltakelse i en arbeidsgruppe på tvers av høgskolebiblioteket

Andre oppgaver kan tillegges stillingen ved behov.

 

Kvalifikasjoner

Du må ha:

  • relevant utdanning på masternivå. Særlig relevant erfaring kan erstatte deler av utdanningskravet
  • ledererfaring
  • erfaring fra arbeid i fag- eller forskningsbibliotek
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne både i norsk og engelsk

Det er ønskelig med:

  • kjennskap og erfaring med bibliotekfaglig forskningsstøtte (for eksempel åpen forskning, åpen publisering, vitenarkiv, forskningsdata, åpne læringsressurser og systematiske søk)
  • erfaring fra et helsefaglig bibliotek
  • kjennskap til biblioteksystemer og digitale ressurser

 

Personlige egenskaper:

  • evner å lede både daglig drift og utvikling av studiestedsbiblioteket: støtte, involvere og inspirere
  • medarbeidere, stimulere til faglige diskusjoner, skape et trygt og utviklende arbeidsmiljø
  • evner å etablere kontakt og bygge nettverk mellom bibliotek og fagmiljøene på studiestedet
  • evner å arbeide involverende i et nettverk på tvers av studiesteder
  • evner å prioritere oppgaver

Vurderingen av hvilken kandidat som er best kvalifisert vil være en helhetlig vurdering av utdanning, erfaring og personlig egnethet, i tillegg til motivasjon og øvrige kvalifikasjonskrav slik de er formulert i annonseteksten.

 

Vi tilbyr

  • en spennende og utfordrende jobb ved en høgskole i utvikling
  • lønn i stilling som Hovedbibliotekar (stillingskode 1077) etter kompetanse og erfaring
  • medlemskap i Statens pensjonskasse, med blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger
  • gode arbeidsbetingelser

For mer informasjon om HINN som arbeidsgiver, se her.

 

Søke stillingen

Søknad og vedlegg leveres elektronisk via «Søk stillingen».

Søknaden skal inneholde:

  • søknadsbrev
  • CV med oversikt over utdanning, erfaring og annen kompetanse
  • kopi av vitnemål og attester
  • andre vedlegg som vurderes som relevante for søknaden

Jobbnorge kundeservice hjelper deg om du har spørsmål om opplastning av vedlegg eller andre tekniske forhold rundt søknaden.

Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.

For mer informasjon om stillingen, kontakt: Biblioteksdirektør Anna Løken, tlf.: 62430152, mobil: 45066919, e-post: [email protected]

 

Mangfold og positiv særbehandling

HINN mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaringer og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner, arbeidsoppgaver og arbeidstid.

Dersom det er kvalifiserte søkere med funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn, skal vi innkalle minst én søker i hver av disse gruppene til intervju. For å bli vurdert som søker i disse gruppene, det vil si positivt særbehandlet på denne måten, må søkerne oppfylle visse krav. Du kan lese mer på arbeidsgiverportalen.

Vi oppfordrer søkere til å krysse av i jobbsøkerportalen dersom de har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn. Avkrysningene i jobbsøkerportalen danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter.

 

Om Høgskolen i Innlandet

Høgskolen i Innlandet har omlag 16 000 studenter og 1 300 ansatte. Vi har studiesteder i Lillehammer, Hamar, Elverum, Rena, Evenstad og på Blæstad, og tilbyr også noen utdanninger på Kongsvinger, Tynset og i Oslo.

Høgskolen i Innlandet skal være kjent for sterke og solide utdannings- og forskningsmiljøer som setter spor etter seg regionalt, nasjonalt og internasjonalt. Vi er en institusjon med høy faglig kompetanse, og har mål om å bli akkreditert som universitet.

Vår visjon er «Sterkere sammen».

Høgskolebiblioteket er organisert i forskningsseksjonen som én felles bibliotektjeneste. Det er bibliotekenheter på alle studiesteder med ledere i hovedbibliotekarstilling, supplert med en matriseorganisering der felles oppgaver løses av tverrgående arbeidsgrupper. Biblioteket er et fag- og forskningsbibliotek spesielt innrettet mot studenter og ansatte ved høgskolen.

 

Spørsmål om stillingen

Anna Løken
Biblioteksdirektør
+4745066919
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 17. september 2023
  • Arbeidsgiver: Høgskolen i Innlandet
  • Kommune: Elverum
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Hamarveien 112, 2406 Elverum

Del stillingen

Selskap

Høgskolen i Innlandet

Lenke til firma

https://www.inn.no/

Kontaktinfo

  • Anna Løken
  • Tittel: Biblioteksdirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 45066919

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

September 17, 2023

Samnanger Sokn: Kyrkjemusikar / Organist Fast (Søknadsfrist 17.09.2023)

 

Kyrkjemusikar/ Organist

 

Samnanger Sokn

Om stillinga

Samnanger er ein liten kommune mellom Bergen og Hardanger, ca. 45 min å køyra frå Bergen sentrum. Me har knapt 2500 innbyggjarar. Det er gode tilhøve for friluftsliv i bygda, både ved fjorden og på fjellet. Kommunen har barneskule, ungdomsskule, aktiv kulturskule og godt korpsmiljø.

Me har to kyrkjer, ei på Ådland frå 1851 og ei på Haga frå 1995. På Ådland har me gudstenester, bryllaup, gravferder og konsertar. På Haga har me gudstenester, barne- og ungdoms-arbeid, diakoni-arbeid, bryllaup, konsertar og samlingar av ulike slag. Der held også kyrkjekontora til.

Kyrkjestaben elles er: Prest, kyrkjetenar, kyrkjeverje, tre trusopplærings-medarbeidarar og sekretær. Dei fleste i deltidsstillingar. I tillegg har me mange uløna medarbeidarar.

Instrument/ musikkutstyr:

På Ådland har me eit Bruno Kristensen orgel med 17 stemmer, 2 manualar og pedal. I tillegg har me piano av merke Yamaha. Begge er gode instrument.

På Haga har me eit flygel av merke Yamaha og eit lite elektronisk orgel med to manualar og pedal av merke Johannus, el. piano og synth. Det vert ofte nytta band/orkester i gudstenesta der. (Tangent, slagverk, gitarar og synt m.m. Me har to lovsongsteam som byter på å ta del her.) Det er godt lydanlegg i kyrkja: digital miksar med 32 kanalar og Nexo høgtalaranlegg.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 17.09.2023
Arbeidsgivar: Samnanger Sokn
Stad: TYSSE
Stillingstittel: Kyrkjemusikar/ Organist
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4702901739

Arbeidsoppgåver

Ansvar for den musikalske verksemda i kyrkjene: Planlegging og gjennomføring av gudstenester og kyrkjelege handlingar, tonefylgje til song, instrumentalmusikk, korarbeid og konsertar.
Leia lovsongsteam/ musikkgrupper.
Musikk ved institusjonsandaktar.
Musikkformidling, undervisning og rådgjeving.
Medansvar for å rekruttera, utrusta og rettleia frivillige medarbeidarar til kyrkjemusikalsk teneste.
Forvalta og levandegjera tradisjonell og ny kyrkjemusikk og arbeida for breidde og kvalitet i det kyrkjemusikalske arbeidet.
Kyrkjemusikaren har frihelg minst ein gong i månaden.

Kvalifikasjonar

Høgare utdanning i musikk.
Dugleik på orgel og piano.
Kunna leia band/ musikkgrupper/ songgrupper/ kor.
Erfaring med kyrkjemusikalsk arbeid.
Medlemskap i DNK.

Personlege eigenskapar

Kreativitet
Positivitet
Fleksibilitet
Evne til sjølvstendig arbeid og initiativ.
Evne til å planleggja, organisera og gjennomføra.
Gode samarbeidsevner og sosiale evner.

Vi tilbyr

Triveleg arbeidsmiljø.
Varierte arbeidsoppgåver.
Løn etter avtale i kyrkjeleg sektor. (KA sitt tariffområde)
Pensjonsordning i KLP.
Hjelp til å skaffa bustad.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Hagabakkane 1, 5650 TYSSE, Norge

 

Kontaktinformasjon

Berit H. Steensen, Kyrkjeverge
Telefon:  +47 920 10 086

Elisabeth Moe, Sekretær
Telefon:  +47 56 58 90 10  

 

Del stillingen

Selskap

Samnanger kyrkjelyd

Kontaktinfo

  • Berit H. Steensen
  • Tittel: Kyrkjeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+ 47 920 10 086
  • Elisabeth Moe
  • Tittel: Sekretær
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+ 47 56 58 90 10

Lokasjon

  • Tysse

Søknadsfrist

September 17, 2023

Leder bistandsenhet (søknadsfrist løpende)

 

Leder bistandsbolig

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

Loppa kommunes brosjyre

Om stillingen

Parkveien bofellesskap gir omsorgstjenester til inntil 5 beboere over 18 år som bor i egne leiligheter. Beboerne har ulike behov og ulike fritidsinteresser, noe som gir arbeidsplassen varierte oppgaver og utfordringer.

Avdelingen har en leder og to fagansvarlige, i tillegg til ansatte i ulike stillingsprosenter og ulik kompetanse.

Leder for bistandsbolig er med i kommunalleders ledergruppe for helse og omsorg.

Vi søker deg som er en trygg og tydelig leder, ha fokus på teamarbeid, være løsningsorientert og takle høyt arbeidspress i perioder.

Vi tilbyr

  • Årslønn på kr 650 000
  • Ledergruppe i helse og omsorg
  • Utvidet ledergruppe (alle ledere i kommunen er med i denne)
  • Relevante kurs og videreutdanning
  • Gratis SFO for førsteklassinger
  • Nedskriving av studielån (inntil 30 000kr i året)
  • Gratis barnehage (fra august 2023)
  • Lavere skatt (Finnmarksfradraget)

Økonomisk fordel ved å bo i Finnmark: Sjekk ut kalkulatoren på linken under for å se hva du kan spare ved å flytte til oss:

Finnmarkskalkulatoren – så mye kan jeg spare

 

Arbeidsoppgaver

  • Leder for bistandsbolig med personal-, budsjett- og økonomiansvar
  • Planlegge og utvikle tjenesten i henhold til dagens og fremtidens behov
  • Lede koordinerendeenhet
  • Hovedkontaktperson for ansvarsgrupper
  • Superbruker på fagprogrammer som Visma profil
  • Saksbehandling
  • BPA ansvarlig
  • Andre arbeidsoppgaver innenfor feltet må påregnes

 

Kvalifikasjonskrav

  • Miljøterapaut med relevant utdanning på minimum bachelor nivå (vernepleier, sosionom, pedagog o.l.)
  • Ledererfaring er ønskelig
  • God relasjons og kommunikasjonskompetanse

Førstegangs intervju utføres fortløpende

 

Generell info

  • Loppa kommune kan være behjelpelig med å skaffe bolig – Send e-post til [email protected] ved boligspørsmål
  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
  • Intervju kan skje over Teams
  • Legg ved originale dokumenter, attester og identifikasjon i søknaden
  • Minst to referanser bes oppgitt i søknaden
  • Gode pensjonsordninger
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i
  • Statens Lånekasse i Norge
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25

 

Spørsmål om stillingen

  • Remi Nilsen, kommunedirektør/fungerende kommunalleder for helse og omsorg på e-post: [email protected]
  • HR og organisasjonsleder Ann-Kathrine Holst-Olsen, e-post: [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Arbeidsgiver: Loppa kommune
  • Kommune: Loppa
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Loppa kommune, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

  • Remi Nilsen
  • Tittel: kommunedirektør/fungerende kommunalleder for helse og omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:
  • Ann-Kathrine Holst-Olsen
  • Tittel: HR og organisasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Øksfjord

Søknadsfrist

Oktober 6, 2023

Gravplassarbeider Nittedal kirkelige fellesråd (Søknadsfrist 24.09.2023)

 

Gravplassarbeider

 

 

Gravplassarbeider 100 % stilling

Gravplassarbeider inngår i team med den øvrige kirkelige betjening og har sitt arbeidssted primært knyttet til gravplassen ved Hakadal kirke, men arbeider også noe i Nittedal. Gravplassarbeider vil kunne bli brukt som vikar for kirketjener ved gudstjenester og kirkelige handlinger.

 

  • Søknadsfrist: 24.09.2023
  • Arbeidsgiver: Nittedal kirkelige fellesråd
  • Sted: Nittedal
  • Stillingstittel: Gravplassarbeider
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4704871265

 

Arbeidsoppgaver

  • Praktisk tilrettelegging og oppfølging av begravelser og urnenedsettelser, inklusiv graving
  • Stell av grøntanlegg
  • Oppsetting, retting av gravminner
  • Øvrig sommer- og vintervedlikehold av gravplassen
  • Enkelt vedlikeholdsarbeid på bygninger, inventar og utstyr
  • Sørge for at gravplassen er velstelt og ryddig som et godt sted for ro og ettertanke
  • Bidra til at gravplassen blir et sted som oppleves som serviceorientert i forhold til besøkende

 

Kvalifikasjoner

  • Maskinteknisk og grøntfaglig kompetanse er ønskelig
  • Fagbrev og/eller erfaring som gartner, anleggsgartner, maskinfører eller grunnarbeider vil bli tillagt vekt
  • Kompetansebrev for gravemaskin (M2)
  • Erfaring med traktorkjøring
  • Erfaring med bruk av PC
  • Gode ferdigheter i norsk muntlig og skriftlig
  • Medlem av Den norske kirke
  • Førerkort klasse B og må disponere bil

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ
  • Nøyaktig, serviceinnstilt og strukturert
  • Gjennomføringsevne
  • Søker må være i fysisk stand til å utføre de oppgaver som ligger til stillingen
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende regulativ og tariffavtaler
  • Pensjonsordning gjennom KLP
  • Kjøregodtgjørelse i samsvar med gjeldende regulativ

 

Alle må søke elektronisk via www.kirkejobb.no
Søknadsfrist: 24. september 2023

 

Borghild Ruds Vei 2, 1482 Nittedal, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Merete Strandberg
Kirkeverge
 Telefon:920 57 415

Ole Lodsby
Gravplassarbeider
 Telefon:950 46 661

 

Nittedal kommune med ca. 25.000 innbyggere har en attraktiv beliggenhet i umiddelbar nærhet til både natur og storby. Kort vei og god kommunikasjon til Oslo. Positiv nærings- og boligutvikling betyr en ny giv for kommunen som har et aktivt kultur- og musikkliv der også kirken spiller en viktig rolle.

Det er to gravplasser i kommunen, Hakadal kirkegård, som ble utvidet med blant annet navnet minnelund i 2016, og Nittedal kirkegård. Vi har to fast ansatte gravplassarbeidere. Nittedal kirkelige fellesråd har ansvaret for forvaltning og drift av gravplassene. Fellesrådet er arbeidsgivere for 18 andre kirkelige tilsatte.

For mer informasjon om kirken i Nittedal se: www.nittedal.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Nittedal kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Merete Strandberg
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 57 415
  • Ole Lodsby
  • Tittel: Gravplassarbeider
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 950 46 661

Lokasjon

  • Nittedal

Søknadsfrist

September 24, 2023

Ledig fast stilling i 50% som organist i Averøy (Søknadsfrist 19.09.2023)

 

LEDIG FAST STILLING I 50 % SOM ORGANIST I AVERØY

 

 

 

Fra 01.11.23 er det ledig stilling som organist i 50 % i Averøy kirkelige fellesråd. Averøy består av 3 sokn med hver sin soknekirke. I tillegg legges enkelte gudstjenester til Langøy kapell og Kvernes stavkirke. Det bor ca 5.800 personer i Averøy kommune.

 

  • Søknadsfrist: 19.09.2023
  • Arbeidsgiver: Averøy kirkelige fellesråd
  • Sted: Averøy
  • Stillingstittel: LEDIG FAST STILLING I 50 % SOM ORGANIST I AVERØY
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 50
  • Webcruiter-ID: 4704516946

 

Ansvar

Stillingen som organist i Averøy vil bli tillagt delansvar for å videreføre og videreutvikle det musikalske tilbudet innenfor kirken og har følgende definerte oppgaver:

  • Sammen med den andre organisten dele på det overordnede ansvaret for det kirkemusikalske livet i menighetene, samt samarbeide dere imellom.
  • Videreføre og videreutvikle det kirkemusikalske arbeidet som finnes på Averøy pr i dag, herunder ansvar for kirkemusikalsk utvalg med budsjettansvar
  • Spille til gudstjenester 1-2 ganger hver måned, begravelser ca annenhver uke, samt vielser
  • Delta på andakter på institusjon og enkelte trosopplæringstiltak mv. etter nærmere avtale
  • Lede og dirigere kirkekoret, samt være en støttespiller for barnekoret
  • Delta på månedlige stabsmøter
  • Videreføre samspillet med øvrige sang- og musikkrefter i lokalsamfunnet
  • Medlemskap i og god kjennskap til Den Norske Kirke, samt fremlegge tilfredsstillende politiattest ved tilsetting, jfr. Trossamfunnsloven § 20

 

Kvalifikasjoner

  • Kirkemusikkutdanning fra høyskole eller universitet er ønskelig
  • Relevant musikalsk bakgrunn kan i gitte tilfeller kompensere for manglende formelle kvalifikasjoner.
  • Erfaring med korvirksomhet.
  • Beherske orgel og piano til ulike formål og behov i menighetsarbeid.
  • Må kunne bruke pc i sitt daglige arbeid, samt disponere egen bil i arbeidet
  • Det vil være en stor fordel å beherske norsk muntlig og skriftlig, da arbeidsspråket er norsk.

 

Annet

Vi ser etter deg som er driftig, engasjert og kreativ, og som har ønske om å bidra til menighetens mangfoldige musikkliv. Du jobber ellers strukturert og liker å ta ansvar. Personlig egnethet og evne til samarbeid og fleksibilitet vil bli vektlagt
I bytte vil du få et godt og humørfylt arbeidsfellesskap med øvrig stab og frivillige i menighetene, spennende og varierte arbeidsoppgaver, samt muligheter for nye initiativ. Vi har flotte kirkerom med brukbare orgler og akustikk. Fleksibel arbeidstid – dag, kveld og helg. Lønn etter gjeldende tariffavtale og pensjonsordning i KLP

Averøy kommune har rikt og variert musikkliv, mange fritidstilbud, et rikt næringsliv, aktivt foreningsliv, og en flott natur. Flere kor og korps, samt sommerkonsertene på Kvernes skaper gode og varierte musikkopplevelser for innbyggerne. Kort vei til Kristiansund som har egne operauker og eget festspill hver høst

Finner du stillingen interessant, så vil vi gjerne høre fra deg. Ring Kristian på 458 79 087 om noe er uklart.

Søknad med CV og referanser sendes innen 19. september 2023, via www.kirkejobb.no

 

Bruvollveien 11, 6530 Averøy, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Kristian Futsæter
 Telefon:458 79 087

 

Kommunen består av de 3 soknene Kvernes, Kornstad og Bremsnes med hver sin kirke som bærer samme navn. Kommunen har ca 5.800 innbyggere, hvor rundt ca 4.800 av disse er medlemmer i Den norske kirke. Utenom de 3 soknekirkene, legges noen gudstjenester hvert år til Langøy kapell og til den flotte stavkirka på Kvernes.
Averøy kommune er en øykommune på Nordvestlandet med variert og flott natur. Øya har fastlandsforbindelse i to retninger, med tunnel under fjorden mot Kristiansund i nord, og den mye besøkte Atlanterhavsveien mot sørvest i retning Eide, Fræna og Molde.
Averøy har et rikt musikkliv. Det er mye god korsang på øya, bl.a to mannskor. Det er flere korps i kommunen, samt en aktiv kommunal kulturskole med høy kvalitet. Innenfor Den norske kirke finner vi Averøy kirkekor, Averøy gospelgruppe, samt et helt nyoppstartet barnekor. I tillegg har kantor ansvaret for de flotte, varierte og innholdsrike sommerkonsertene som trekker publikum fra hele regionen. Artistene er unge og gamle, fra inn- og utland, og representerer mange ulike sjangre. Disse konsertene er blitt en høyt skattet tradisjon i lokalmiljøet.
Det er kort vei til Kristiansund kommune som også har et omfattende musikkliv, og byen er viden kjent for sin egen opera med tilhørende årlige Opera-uker. Kristiansund Kirke Kunst Kultur festival har også mye å by på hver høst, og er en festival av nasjonalt format. Regionen har et variert og blomstrende næringsliv, med hovedtyngde innen offshore og maritime næringer.
Menighetene i Averøy har felles stab, som i tillegg til kantor består av sokneprest, kapellan / prestevikar, kontorsekretær, gravplassansvarlig, 2 kirketjenere, klokker, trosopplærer og kirkeverge. Kontorlokaler for alle ansatte ligger sentralt i kommunesenteret Bruhagen.

Del stillingen

Selskap

Averøy kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Kristian Futsæter
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 458 79 087

Lokasjon

  • Averøy

Søknadsfrist

September 19, 2023

Flå kommune søker fysioterapeut i 100 % fast stilling (søknadsfrist 17.09.2023)

 

 
 

Flå kommune søker fysioterapeut i 100 % fast stilling

 

 

Vi er nå på utkikk etter en fysioterapeut i 100% fast stilling. Vi leter etter deg som er «framme i skoa» faglig, og som vil bidra til at fysio- og ergoterapiavdelingen utvikler seg.

Vi tilbyr en spennende og variert jobb hvor, man jobber kunnskapsbasert med fokus på aktiv behandling. Denne stillingen vil i hovedsak bestå av kartlegging, vurdering og oppfølging av polikliniske pasienter. Du vil få en unik mulighet til å jobbe med ett bredt spekter av pasienter både gjennom individuell og gruppebasert oppfølging. Vi har treningssal og eget behandlingsrom.

Innenfor denne stillingen vil det i perioder være behov for kartlegging, vurdering og oppfølging av barn fra 4 måneder til 16 år som også ligger innenfor denne stillingen. 

Stillingen er organisert innenfor enhet helse og omsorg. Det er 2,0 årsverk fysioterapeut og 1,0 årsverk ergoterapeut. Fysio- og ergoterapiavdelingen er lokalisert på Flåheimen. 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Kartlegge, vurdere og gjennomføre fysioterapitiltak for voksne og barnAnsvar for barn og unge
  • Koordinator rolle
  • Lede gruppetreninger
  • Bidra innen forebyggende arbeid 
  • Bidra i tverrfaglig samarbeid
  • Bidra til utvikling av tjenestetilbudet
  • Bistå med hjelpemiddelformidling ved behov 
  • Andre fysioterapioppgaver ved behov 

 

Kvalifikasjoner:

  • Fysioterapeut med norsk autorisasjon  
  • Erfaring fra kommunehelsetjenesten 
  • Erfaring med å lede gruppetimer
  • Ønskelig med kompetanse og erfaring innen voksne med muskel og skjelettplager
  • Ønskelig med erfaring med fysioterapi for barn
  • Interesse for digital teknologi  
  • Erfaring fra tverrfaglig samarbeid
  • Beherske IKT verktøy
  • Førerkort klasse B, må kunne disponere egen bil
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig.
  • Bestått muntlig og skriftlig nasjonal norskprøve B1 eller tilsvarende

 

Personlige egenskaper:  

  • Brennende engasjement for faget
  • Gode samarbeidsevner
  • Vant til å jobbe kunnskapsbasert og trives med denne måten å jobbe på
  • Evne til å jobbe selvstendig, men også kunne bidra i team
  • Evne til å arbeide målrettet
  • Kunne strukturere egen hverdag 
  • Være løsnings – og utviklingsorientert
  • Kunne prioritere pasienter og arbeidsoppgaver i samsvar med gjeldene prioriteringsnøkkel 
  • Evne til å ha god kommunikasjon med barn, voksne, pårørende og kollegaer
  • Evne til å være fleksibel i arbeidshverdagen 
  • Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr:

  • Kollegaer med tverrfaglig kompetanse
  • Et trivelig arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter
  • En spennende, selvstendig og utfordrende jobb mede store muligheter til å påvirke egen arbeidsplass.
  • Veiledning og kurs
  • Kontorplass på Flåheimen med nærhet til andre yrkesgrupper
  • God pensjonsordning i kommunal landspensjonskasse

 

Kontaktinformasjon:

Ta gjerne kontakt med:
Bodil Johansen, helse og omsorgssjef  
Epost: [email protected]  
Mobil: 92 13 24 60

Gunn Oddveig Liahagen, fysioterapeut
Epost: [email protected]
Mobil: 90 11 50 36

 

Ansettelse:

Ansettelse skjer i.h.t gjeldende lov- og avtaleverk. Lønn etter ansiennitet og kvalifikasjoner. Gyldig politiattest ikke eldre enn 3 måneder, må fremlegges før oppstart.

 

Søknad: Søknad med CV, bekreftede vitnemål og attester sendes til: [email protected] eller Flå kommune, Sentrumsvegen 24, 3539 Flå. Merk «søknad fysioterapeut»  

Søknadsfrist: 17.09.2023

Del stillingen

Selskap

Flå kommune

Kontaktinfo

  • Bodil Johansen
  • Tittel: helse og omsorgssjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 92 13 24 60
  • Gunn Oddveig Liahagen
  • Tittel: fysioterapeut
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90 11 50 36

Lokasjon

  • Flå

Søknadsfrist

September 17, 2023

Brukerstyrt personlig assistent (søknadsfrist 25.09.2023)

Årnes brua - kveld 1170-383 (2)

Brukerstyrt personlig assistent

 

 

 

Har du interesse for musikk og lyder, er omsorgsfull og har et ønske om å bidra til å øke livskvaliteten for andre?

Da har vi jobben for deg!

Jente på 23 år søker etter flere assistenter til sitt team. Arbeidet er organisert som BPA i hennes hjem og i denne ordningen er det tredelt turnus.
Ytterligere informasjon gis ved forespørsel eller i intervju. Opplæring vil bli gitt.

Vi har følgende ledige stillinger: 2 x 60 %, 1 x 50 % og 2 x 30 % fast.
Det er også ledige stillinger som tilkallingsvikar.

Miljøarbeidertjenesten er organisert som en virksomhet i Helse og Velferd i Nes kommune og er fordelt i 6 ulike avdelinger med forskjellige fokusområder. Vi gir tjenester til mennesker som har funksjonsnedsettelser, i alle aldre og i alle livets faser.

 

  • Søknadsfrist: 25.09.2023
  • Arbeidsgiver: Nes kommune
  • Sted: Årnes
  • Stillingstittel: Brukerstyrt personlig assistent
  • Stillinger: 5
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 60, 50, 30
  • Webcruiter-ID: 4704390417

 

Arbeidsoppgaver

  • Utføre oppgaver i henhold til behov
  • Praktisk bistand og tilsyn i og utenfor hjemmet
  • Tilrettelegging og tiltak for en bedre hverdag
  • Bistå til fritidsaktiviteter
  • Du forholder deg til arbeidsleder, samt Nes kommunes arbeidsreglement og etiske retningslinjer

 

Kvalifikasjoner

  • Helsefaglig/pedagogisk utdanning er en fordel, men ikke et krav
  • Erfaring fra arbeid som BPA
  • Erfaring fra arbeid med personer som har bistandsbehov
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl. B
  • Stillingen krever god fysisk helse

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Større interesse for musikk og lyder
  • God evne til å observere
  • Pålitelig og ansvarsfull
  • Serviceinnstilt og fleksibel
  • Kunne arbeide selvstendig
  • Kunne arbeide tett innpå et annet menneske
  • Løsningsorientert ved uforutsette hendelser

 

Vi tilbyr

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Attester og vitnemål lastes opp i søkeprosessen. Originale vitnemål og attester tas med til et eventuelt intervju.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

Leirvegen 10, 2150 Årnes, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Anita Sandnes
Teamkoordinator BPA
 Telefon:915 15 967

Lena Olsen
virksomhetsleder
 Telefon:917 83 981

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Lena Olsen
  • Tittel: Konstituert virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91783981
  • Anita Sandnes
  • Tittel: Teamkoordinator BPA
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 915 15 967

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

September 25, 2023