Fagarbeidar i Fredheim barnehage – 100 % fast stilling og 100 % vikariat (Søknadsfrist 21.11.2023)

 

Fagarbeidar i Fredheim barnehage – 100 % fast stilling og 100 % vikariat

 

 

 

Fredheim barnehage har ledig 100 % fast stilling og 100 % vikariat som fagarbeidar.

Me søkjer etter gode fagarbeidarar som brenn for barna si læring og trivsel! Satsingsområdet for barnehagane er «SmartOppvekst» med tankesett som bygger gode eigenskapar, styrkar og livsmeistring.

 

Fredheim barnehage

Fredheim barnehage er ein sentrumsbarnehage med gangavstand til biblioteket, kommunehuset, skulen og fleirbrukshallen.
Bygget inneheld to avdelingar. Stor avdeling, Grindagjengen, med plass til 32 barn i alderen 4-6 år, og Hugagløtten som er minste avdeling, med plass til 20 barn i alderen 1-3 år. I Vang er det naturleg å vera mykje ute i vår vakre natur. I Fredheim har vi faste utedagar for kvart årskull på stor avdeling, og på minste avdeling ein felles utedag i veka for 1-3 år. Utedagane går til naturskjønne område i nærleiken av barnehagen, aktivitetsparken ved kommunehuset, Søvelbua, turar langs kongevegen mm.

 

Søknadsfrist: 21.11.2023
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Fagarbeidar i Fredheim barnehage – 100 % fast stilling og 100 % vikariat
Stillingar: 2
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast, Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4726637800
Sluttdato: 31.07.2024

 

Arbeidsoppgåver

  • Delta aktivt i leik og aktivitetar
  • Medansvar for omsorg og pedagogisk arbeid i barnehagen, blant anna aktivitetar, samlingsstund og leik
  • Medansvar for at dei praktiske arbeidsoppgåvene vert gjennomført i samarbeid med øvrig personale

 

Kvalifikasjonar

  • Fortrinnsvis barne – og ungdomsarbeidar, men andre med relevant fagutdanning/fagbrev oppmodast også til å søkje
  • Andre utan fagbrev, men med anna relevant utdanning/erfaring kan også søkje
  • Fortrinnsvis med erfaring frå liknande arbeid/ arbeid med barn
  • Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg

 

Personlege eigenskapar

Me ser etter deg som

  • som er varm, raus, set borna først og ser læring i leik
  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevnar
  • er opptatt av å skape gode relasjonar til barna, foreldre og kollegaer
  • er strukturert og endringsvillig

Personlege eigenskapar og eignaheit for stillinga vil verte vektlagt.

Godkjent politiattest skal leverast ved tilsetjing

 

Vi tilbyr

  • Eit inkluderande og engasjert arbeidsmiljø med høgt fagleg fokus
  • Løn etter tariff og arbeidsvilkår etter gjeldande lov – og avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Tilsetjing på ordinære vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor

 

Tyinvegen 5124, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Karin Trøen
Styrar Fredheim barnehage
 Telefon:92891231
E-post:[email protected]

Marta Bjørnøy Lalim
Kommunalsjef Utdanning og kultur
 Telefon:97756665
E-post:[email protected]

 

«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.

 

Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Karin Trøen
  • Tittel: Styrar Fredheim barnehage
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 92891231
  • Marta Bjørnøy Lalim
  • Tittel: Kommunalsjef Utdanning og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 97756665

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

November 21, 2023

Sjukepleiar vikariat 100% ved korttid og heimesjukepleiar (søknadsfrist 21.11.2023)

 

Sjukepleiar 100 % vikariat ved VHT – Korttid og heimesjukepleia

 

 

 

Korttid og heimesjukepleia har frå 1. februar 2024 ledig 1 års vikariat for sjukepleiar.

Vang kommune har gode lønsvilkår for sjukepleiarar (10 års ansiennitet i tillegg til yrkesansiennitet)

 

  • Søknadsfrist: 21.11.2023
  • Arbeidsgivar: Vang Kommune
  • Stad: VANG I VALDRES
  • Stillingstittel: Sjukepleiar 100 % vikariat ved VHT – Korttid og heimesjukepleia
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Engasjement
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4708749113
  • Startdato: 01.12.2023

 

Arbeidsoppgåver

  • Utøve sjukepleie i tråd med gjeldande krav og lovverk
  • Planlegge arbeidet i området og fordele arbeidsoppgåver i tråd med den einskilde medarbeidar si kompetanse
  • Praktisk bistand og rettleiing til brukarar
  • Planlegge, igangsette og tilpasse tenestar ut i frå den einskilde brukers behov
  • Bidra til positivt samarbeid med pårørande
  • Dokumentere i fagsystemet Profil, journalansvar for pasientar i gitt område
  • Utføre naudsynt sakshandsaming og kartlegging av søknader til tenestar innan fagområde og legge dette fram for vedtaksmyndighet
  • Halde seg oppdatert innan eige fagområde, og delta i fagleg utviklingsarbeid
  • Rettleiing, undervisning og tverrfagleg samarbeid
  • Bidra til samarbeid på tvers av einingar i etaten

 

Kvalifikasjonar

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • Erfaring frå kommunal pleie- og omsorgsteneste
  • Solid fagkunnskap i sjukepleie
  • Relevant vidareutdanning er eit føremonn, men ikkje eit krav
  • Gode ferdigheter innan IKT og bruk av elektronisk pasientjournal
  • Gode norskkunnskapar både munnleg og skriftleg
  • Førarkort kl. B

 

Personlege eigenskapar

  • Ha evne til å gje omsorg og tryggleik
  • Vera fleksibel og ha tilpassingsevne
  • Vera motivert, engasjert og strukturert
  • Ha interesse for eldreomsorg og ønske om å bidra i fagutvikling
  • Ha gode evner til samarbeid
  • Sjølvstendig og ha evne til å ta ansvar, til å ta initiativ og til å sette seg raskt inn i nye arbeidsoppgåver
  • Evne til å sjå, tenkje og arbeide heilskapleg

 

Vi tilbyr

  • Eit godt og spanande fagmiljø med varierte arbeidsoppgåver
  • Eit positivt og triveleg arbeidsmiljø saman med dyktige kollegaer
  • Opplæring og rettleiing
  • Me tek atterhald om at faste tilsette med rettar etter HTA § 2.3 har førerett til utviding av stilling. Ved
  • intern tilsetjing blir eventelle andre ledige stillingar å tilby søkjarane.
  • Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor.
  • Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala med gode lønsvilkår for sjukepleiarar, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar.
  • Kommunen kan hjelpe til med å skaffe bustad

Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding

 

Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Guro Løken Helle
Avdelingsleiar heimesjukepleia
 Telefon:468 63 679
E-post:guro. [email protected]

Unni Sandsengen
Avdelingsleiar korttid
 Telefon:468 63 679
E-post:[email protected]

Stine Solemsli
Leiar Vangsheimen og heimetenesta
 Telefon:908 96 012
E-post:[email protected]

 

 

«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.

 

Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Guro Løken Helle
  • Tittel: Avdelingsleiar heimesjukepleia
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 468 63 679
  • Unni Sandsengen
  • Tittel: Avdelingsleiar korttid
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 468 63 679
  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Vangsheimen og heimetenesta
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 908 96 012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

November 21, 2023

Gis-konsulent i 2-årig engasjement (søknadsfrist 21.11.2023)

Vang - att. Guro

 

GIS-konsulent i 2-årig engasjement – Geodatasamarbeidet i Valdres

 

 

 

Valdres-GIS-samarbeid (VGIS) er eit interkommunalt kartsamarbeid mellom dei seks Valdreskommunane Etnedal, Nord-Aurdal, Sør-Aurdal, Vestre Slidre, Øystre Slidre og Vang. Samarbeidet har felles programvare, kartdatabaser og internettkart. Samarbeidet har frå før ein fast tilsett GIS-konsulent i 100% stilling. Vi søkjer no etter ein konsulent til, i eit 2-årig engasjement.

VGIS har i løpet av 2023 innført nye kartsystem for forvaltning av kartdata. Det er ynskeleg å styrke bemanninga i samarbeidet for å blant anna å konfigurere og tilpasse innhald og bruk av dei nye programvareløysingane slik at dei blir gode, effektive verktøy for kommunane.
Forvaltningsprogramvara er Gisline med tilhøyrende modular levert av Norkart AS. Webkart- og presentasjonsverktøy er Origo levert av Geodata AS (dette tett integrert med ArcGIS Online).

I tillegg til arbeid med ny programvare vil det også vere aktuelt å arbeide med kvalitetsheving og innhald i kommunale kartdatabasar for plan-, grunnkart og Matrikkel.

Mykje av arbeidet vil krevja samarbeid med fagavdelingane innan plan, byggjesak, oppmåling, VA/kommunalteknikk og landbruk i dei ulike kommunane. Stillinga legg opp til mykje sjølvstendig arbeid

Den faste GIS-konsulent i samarbeidet vil ha fagleg ansvar og oppfylging av engasjementet. Formelt vil stillinga høyre til i Vang kommune, som er vertskommune for VGIS-samarbeidet. Kontorstad er i utgangspunktet Vang, men det vil vere mogleg med kontor i ei av dei andre kommunane i samarbeidet. Reising til og arbeid i kommunane i samarbeidet må uansett påreknas.

 

  • Søknadsfrist: 21.11.2023
  • Arbeidsgivar: Vang Kommune
  • Stad: VANG I VALDRES
  • Stillingstittel: GIS-konsulent i 2-årig engasjement – Geodatasamarbeidet i Valdres
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Engasjement
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4726649703

 

Arbeidsoppgåver

  • Konfigurering og tilpassing av webkart/webtenester
  • Oppfølging av forvaltningsprogamvare (Gisline) og brukarar av desse
  • Kvalitetsheving av kommunale plandatabaser og planregister
  • Kvalitetsheving for matrikkel og grunnkart i regionen
  • Andre oppgåver kan bli tildelt avhengig av kompetanse/erfaring

 

Kvalifikasjonar

  • Ynskjeleg med relevant høgare utdanning, men god GIS kompetanse kan vege opp for manglande utdanning
  • GIS-kompetanse eller anna relevant erfaring
  • God IT forståing og erfaring
  • Kjennskap til digitale arealplanar er ein fordel
  • Førarkort klasse B og disponere eigen bil
  • Må like å jobbe sjølvstendig og detaljorientert
  • Må vere lære- og samarbeidsvillig
  • Gode norskkunnskapar skriftleg og munnleg
  • Personleg eignaheit vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Ein spennande og givande jobb
  • Variert arbeid i eit positivt miljø
  • Tverrfaglig miljø og gode interkommunale nettverksgrupper
  • Løn etter kvalifikasjonar og etter kommunens regulativ
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Fleksibel arbeidstid
  • Tilsetting skjer på vilkår som til ei kvar tid gjeld i kommunal sektor
  • Køyregodtgjering

 

Tyinvegen 5151, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Lars Østbye Hemsing
GIS-konsulent Valdreskommunane
 Telefon:90 47 54 69
E-post:[email protected]

Morten J Johansen
Kommunalsjef Landbruk og teknisk
 Telefon:97622524
E-post:[email protected]

 

«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.

 

Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Morten Johan Johansen
  • Tittel: Kommunalsjef landbruk og teknisk
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 97 62 25 24
  • Lars Østbye Hemsing
  • Tittel: GIS-konsulent Valdreskommunane
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90 47 54 69

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

November 21, 2023

Lærarstillingar ved Vang barne- og ungdomsskule og Vang læringssenter (søknadsfrit 21.11.2023)

Avdelingsleder – Bofellesskap psykiatri (Søknadsfrist 20.11.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

Bofellesskap psykiatri, Nes kommune

Avdelingsleder

 

Om stillingen

Vi har ledig 100% stilling som avdelingsleder i et bofellesskap i avdeling for psykisk helse og avhengighet. Bofellesskapet er heldøgns omsorgsboliger for 10 beboere.

Innholdet i avdelingen er miljøterapi, mestringsperspektiv og oppfølging i hverdagen til den enkelte beboer. Det er pr tiden 10 årsverk i avdelingen. Avdelingsleder vil ha fag, økonomi og personalansvar. Det vil være samhandling med øvrige tjenester i Nes kommune psykisk helse og avhengighet. Avdelingsleder vil være en del av ledergruppa i Dialog og Mestring. Leder rapporterer direkte til virksomhetsleder.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 20.11.2023
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Avdelingsleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4710560828

Arbeidsoppgaver

Avdelingsleder har personal, økonomi og fagansvar
Ansvar for GAT Turnus
Logistikk og samhandling med tjenester i Nes kommune og andrelinjetjenesten.
Være brobygger inn og ut i fra bofellesskapet for beboere.
Jobbe brukerrettet
Oppfølging og veiledning av personale

Kvalifikasjoner

Det er krav om utdanning innen helse og sosialfag på høgskolenivå
Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
Ønske om lederutdanning
Det er ønskelig med erfaring innenfor målgruppen
Gode dokumentasjonsferdigheter
Kjennskap til saksbehandling og journal forskrift
Gode norsk kunnskaper både skriftlig og muntlig
Førerkort klasse B

Personlige egenskaper

Trygg i egen yrkesrolle
Evne til å prioritere arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag
Løsningsorientert og fleksibel
Har gode samarbeidsevner
Har gode relasjonsferdigheter
Tydelig og strukturert
Beslutningsdyktig
Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt

Vi tilbyr

Varierende arbeidsoppgaver med faglig utfordringer
Store utviklingsmuligheter for avdelingen, samt utvikling som leder
Lønn etter avtale
Flexitid for dagansatt
Gode forsikrings- og pensjonsordninger
Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.

Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.
Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Leirvegen, 2150 Årnes, Norge

Kontaktinformasjon

Geir-E Haugnes Rudolfsen, Virksomhetsleder
Telefon: 91738372
E-post:  [email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Geir-E Haugnes Rudolfsen
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 917 38 372

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 20, 2023

Helsefagarbeidar 80% fast og 100% fast (søknadsfrist 21. og 27.11.2023)

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Rita Helen Dalemark
  • Tittel: Avdelingsleiar Midtgarden
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 915 83 299
  • Stine Solemsli
  • Tittel: Leiar Korttid og heimeteneste
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 908 96 012

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

November 27, 2023

Kommunalleder teknisk, plan og næring (søknadsfrist 20.11.2023)

Utsikt annonsebilde fullbredde

Loppa kommune søker

Kommunalleder teknisk, plan og næring

 

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

Om stillingen

Avdelingen har ansvar for kommunens samlede tekniske tjenester, havneannlegg, samt drift og vedlikehold av kommunale bygg og anlegg. Vi ser etter en resultatorientert, tydelig og handlekraftig teknisk leder, som evner å prioritere, er strukturert og organisert. Du må være selvstendig i ditt arbeid, men du må også kunne samarbeide godt med andre. Du må ha et strategisk blikk, som både evner å bygge og forvalte hensiktsmessige strukturer og over tid bygge en organisasjonskultur og en arbeidsplass hvor ansatte trives, utvikler seg og gis rom til å gjøre en best mulig jobb innenfor kommunens til enhver tids gjeldende økonomiske rammer.

Du må evne å holde en god økonomistyring og utvikle metodikk for å sikre at knappe midler brukes riktig, basert på både overordnede føringer og den enkelte ansattes faglige skjønn. God digital kompetanse er en forutsetning. Stillingen som teknisk leder er forbundet med oppmerksomhet, og vil i mange saker være kommunens ansikt utad. I tillegg til å administrere det tekniske området har kommunalleder en viktig, strategisk rolle i dialogen mellom rådmannen og politisk ledelse.

Vi tilbyr

Årslønn etter lokal lønnsstige for kap 3, etter kompetanse og erfaring.
Gratis kjernetid på SFO
Gratis barnehage
I Finnmark er det billigere strøm

Arbeidsoppgaver

Du vil som etatsleder ha overordnet ansvar for drift og utvikling av kommunens tjenester samt investeringer innenfor enhetens ansvarsområder, som omfatter blant annet

  • bygg/eiendomsforvaltning
  • byggesaker/delesaker mv
  • plansaker
  • drift og vedlikehold
  • brann
  • vei, vann og avløp
  • Havn

I tillegg til dette vil du og ha:

  • Lederansvar
  • Budsjettansvar
  • Etaten har ansvaret for et bredt spekter av tjenester som har stor betydning for kommunens innbyggere og næringsliv. Å sikre en gjennomgående god servicekultur og utvikling av gode tjenester innenfor tilgjengelige ressurser er en hovedoppgave.

Kvalifikasjonskrav

  • Ingeniør eller annen relevant høyere utdanning
  • Ledererfaring
  • Erfaring fra lignende stilling er en fordel
  • Personlig egnethet vil vektlegges sterkt

Generell info

  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.
  • Intervju kan skje over Teams
  • Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved tilsetting
  • Minst to referanser bes oppgitt i søknaden Gode pensjonsordninger
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i Statens Lånekasse i Norge
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25
  • Dokumentasjon som vitnemål og attester må ligge ved søknad, for at kandidat skal kunne vurderes for stillingen

Bolig spørsmål:

Ved spørsmål send e-post til [email protected] evnt skjekk ut «Oppslagstavla Øksfjord» på Facebook, for mulig utleie på det private boligmarkedet. For kommunal bolig, må det sendes inn søknad. Søknad om kommunal bolig

Spørsmål om stillingen

Remi Nilsen, Kommunedirektør

[email protected]

Ann-Kathrine Holst-Olse

HR og organisasjonsleder

[email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 20. november 2023

 

Arbeidsgiver Loppa kommune

Kommune Loppa

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Loppa kommune, 9550 Øksfjord

 

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

  • Ann-Kathrine Holst-Olsen
  • Tittel: HR og organisasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Øksfjord

Søknadsfrist

November 20, 2023

Eiendom, seksjonssjef forvaltning – Eiendom Hamar (søknadsfrist 14.11.2023)

Innlandet fylkeskommune Eiendom, seksjonssjef forvaltning

Eiendom, seksjonssjef forvaltning

 

Eiendom, seksjon forvaltning har ledig fast stilling som leder fra 1. januar 2024.

Om enheten

Innlandet fylkeskommune har sentralisert eiendomsforvaltning, og eiendomsavdelingen ivaretar eieransvaret, forvaltning, drift og vedlikehold av fylkeskommunes eiendomsmasse på 430.000 m3. Hovedvekten av bygningsmassen er videregående skoler. I tillegg leier fylkeskommunen inn mye areal og har ca. 200 kontrakter på inn- og utleie. Avdelingen har 300 ansatte.

Seksjon forvaltning har 10 ansatte og dekker mange ulike oppgaver som dokumentasjon, saksforberedelse, tegning, kontrakt, økonomi samt servicefunksjonen kantine i fylkeshuset på Hamar. Stillingen vil bli en del av ledergruppen på Eiendom.

Seksjon forvaltning har blant annet ansvaret for:

  • forvalter eieransvaret for eiendom, bygg og anlegg
  • servituttavtaler
  • leie av eiendom, bygg og anlegg
  • kjøp og salg av eiendom, bygg og anlegg
  • øvrig forvaltning av eiendomsporteføljen
  • Kantinedrift i fylkeshuset på Hamar
  • Andre ansvar kan tilkomme

Vi søker deg som

  • har ledererfaring og er en engasjert, tydelig og samlende leder som er opptatt av å skape et godt fag- og arbeidsmiljø
  • har evne til å utvikle selvdrevne team som eier mål, aktiviteter og samhandler for å få resultater
  • har gode samarbeidsevner og evner å tenke helhetlig og tverrfaglig
  • er handlekraftig, analytisk og liker å jobbe systematisk

Vi tilbyr

  • varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et kompetent og hyggelig arbeidsmiljø
  • en selvstendig stilling med betydelig ansvarsområde
  • lønn etter avtale
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100% fast stilling
  • Snarlig tiltredelse
  • den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
  • enheten har arbeidssted Hamar, men vi kan tilby ulike former for fleksibilitet for deg med den rette kompetansen

Arbeidsoppgaver

  • lede arbeidet med å videreutvikle seksjonen
  • personalansvar for seksjonens ansatte
  • ansvar for inn- og utleiekontrakter
  • deltagelse i Eiendomsavdelingens ledergruppe
  • budsjett- og resultatansvar
  • bidra til gode samarbeidsforhold med Eiendomsavdelingens samarbeidspartnere internt i fylkeskommunen og eksternt

Kvalifikasjonskrav

  • relevant utdanning på Bachelor-nivå
  • relevant erfaring som leder i offentlig forvaltning
  • god økonomi- og avtaleforståelse
  • svært god skriftlig og muntlig formuleringsevne

Ønskede kvalifikasjoner

  • relevant utdanning på masternivå innen ledelse i offentlig forvaltning
  • solid ledererfaring fra kunnskapsintensiv organisasjon med dokumenterte gode resultater og god rolleforståelse

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingstype: Fast stilling

Arbeidsområde: Administrativt

 

Søknadsfrist: 14.11.2023

 

Tiltredelse: 01.01.2024

Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

Eiendomssjef Per Anders Bakke

mob: 97 54 01 74

 

Hjemmeside:
/www.innlandetfylke.no/
Adresse: Parkgata 64 2317 Hamar

Innlandet fylkeskommune Eiendom, seksjonssjef forvaltning

Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Per Anders Bakke
  • Tittel: Eiendomssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 97 54 01 74

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

November 14, 2023

Prosjektleder Eiendomsstaben (Søknadsfrist 14.11.2023)

 

Prosjektleder Eiendomsstaben, Elverum kommune

 

Eiendomsstaben søker prosjektleder for investerings- og vedlikeholdsprosjekter for bygg og anlegg

Enhetene har store ambisjoner innenfor klima, miljø og energi, der blant annet materialvalg og energistrategier i byggeprosjekter er viktige elementer for å lykkes. Eiendomsstaben jobber aktivt med innovasjon og utvikling gjennom blant annet økt bruk av tre i byggeprosjektene, og en nylig vedtatt byggherrestrategi som retter spesielt fokus mot miljø og bærekraft.

Eiendomsstaben består av 5 enheter og har til sammen en bemanning på cirka 82 årsverk. Kommunens eiendomsmasse utgjør per dags dato om lag 145.000 kvm formålsbygg og 35.000 kvm boliger.

Vi er særlig opptatt av at medarbeiderne skal føle trivsel, mestring og tilhørighet. Kompetanse betraktes som vår viktigste ressurs. Våre ansattes behov for faglig utvikling og personlig vekst sikres gjennom eiendomsstabens årlige kompetanseplan.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 14.11.2023
Arbeidsgiver: Elverum kommune
Sted: Elverum
Stillingstittel: Prosjektleder
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4726052380

Arbeidsoppgaver

Prosjektleder for investerings- og vedlikeholdsprosjekter for bygg og anlegg
Søke om tilskudd fra ulike tilskuddsordninger, for eksempel Enova
Utarbeide ytelses- og funksjonsbeskrivelse for nybygg, rehabilitering og vedlikehold
Kalkulasjon, prosessveiledning, usikkerhetsvurdering og møteledelse
Utarbeide og gjennomføre tilbuds- og anbudskonkurranser
Følge opp prosjekterings- og entreprisekontrakter
Økonomi-, fremdrifts-, og kvalitetsstyring
Byggeledelse vedlikeholdsprosjekter og nybygg
Andre relevante oppgaver tilpasset søkerens kompetanse

Kvalifikasjoner

Søker må ha relevant utdannelse tilsvarende høgskolenivå, og helst ha erfaring fra byggebransjen og prosjektarbeid, men nyutdannede oppfordres også til å søke. Annen relevant kompetanse sammen med erfaring kan kompensere for manglende formelle krav.

Eksempel på kompetanseområder:

Prosjektledelse
Kontrakts- og entrepriserett
Bygg- og eiendomsbransjen
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper
Godt humør
Gode samarbeidsevner
Evne til sjølstendig arbeid
Generelt gode IT-kunnskaper
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Godt arbeidsmiljø
Offentlig pensjonsordning
Faglig utvikling og personlig vekst gjennom eiendomsstabens kompetanseplan
Spennende prosjekter innenfor samfunnsutvikling
Lønn etter avtale
Fleksibel arbeidstidsordning

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Elverum kommune, Storgata 18, 2418 Elverum

Kontaktinformasjon

Svein Arild Nyhus, enhetsleder
Telefon:  +47 907 21 813

 

Om arbeidsgiveren

Elverum er en by og kommune i vekst , og har over 21 500 innbyggere. Glomma renner igjennom byen, og vi har skogen tett på. Vi har flere store arbeidsplasser som forsvaret, høgskolen og sykehuset.

I kommunen har vi i overkant av 1 800 medarbeidere som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til våre innbyggere. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger vår hverdag.

Vil du være med på laget? Send oss en søknad da vel!

 

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

  • Svein Arild Nyhus
  • Tittel: enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 907 21 813

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

November 14, 2023

300 % vikariat som lærer ved Eidebakken skole (søknadsfrist 19.11.2023)

 

Lærer – vikariat

 

Vi har ledig inntil 300 % vikariat som lærer ved Eidebakken skole fom medio november og ut skoleåret 2023/2024 – med mulighet for forlengelse.

Vi trenger lærere med kompetanse i kjernefag på 1.-7. trinn og 8.-10. trinn.

Det er krav om politiattest ved tiltredelse.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om søkeren har oppmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova), § 25.

Intervju kan bli foretatt.

Vi søker lærere som:

Tar ansvar for relasjonen til elevene og bidrar til et trygt, godt og inkluderende læringsmiljø
Er stabile, trygge og autoritative voksne og har en bevisst holdning til klasseledelse
Er faglig dyktige; planlegger, gjennomfører og evaluerer undervisning med vekt på mestring, motivasjon og faglig utvikling
Kartlegger elevene og bruker resultatene systematisk til økt læring for alle
Har gode samarbeidsevner, er utviklings- og endringsorientert, fleksibel, engasjert og jobber godt selvstendig og i team
Bidrar til et kollektivt læringsfellesskap der vi gjør hverandre gode
Er aktivt deltagende i utviklingsarbeid og i utvikling av profesjonsfelleskapet
Har gode digitale ferdigheter
Personlig egnethet vil bli vektlagt. Kontaktlærerfunksjon må påregnes.

Kvalifikasjonskrav

Lærerutdanning 1.-7. trinn
Lærerutdanning 5.-10. trinn
Annen relevant utdanning
Erfaring fra arbeid i skolen

Vi tilbyr

Variert arbeid i et lærende og positivt miljø
Faglige utfordringer og utvikling
Erfaringsdeling og kompetanseheving på kommunalt nivå
Veiledning av nytilsatte
Høyere startlønn for nyutdanna

Spørsmål om stillingene ved Eidebakken skole rettes til rektor Tone M Iversen.

E-post: [email protected]

Tlf.: 990 23 534

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 19. november 2023

 

Arbeidsgiver Lyngen kommune

Kommune Lyngen

Omfang Heltid (3 stillinger)

Varighet Vikariat/Midlertidig

Arbeidssted Skoleveien 29, 9060 Lyngseidet

 

Om oss

Eidebakken skole er en 1.-10.skole med ca. 200 elever og 40 ansatte. Skolen ligger i sentrum av Lyngseidet og ble tatt i bruk høsten 2011. Skolen har fine, tidsriktige lokaler, eget svømmebasseng, fotballhall og klatrevegg. Kulturskolen, fritidsklubben, lysløype og alpinbakke ligger i umiddelbar nærhet.

Lyngen kommune har om lag 2800 innbyggere og er kjent for sin rolige fjord og sine majestetiske fjell.

Kommunen ligger ca. 1,5 t øst for regionens største by, Tromsø.

Lyngen kan by på et variert arbeidsmarked, et godt utviklet tjenestetilbud, levende lokalsamfunn og gode økonomiske virkemidler.

Lyngen ligger i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark, noe som betyr gratis barnehage, lavere skatt, ettergivelse av studielån for grunnskolelærere, nedskriving av studielån for andre arbeidstakere og fritak for el-avgift. I tillegg har kommunen egne rekrutteringstiltak som innebærer høyere startlønn for nyutdanna.

 

Del stillingen

Selskap

Lyngen kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lyngseidet

Søknadsfrist

November 19, 2023