Sykepleier / vernepleier og helsefagarbeider (og kjøkkenassistent), Grong helse- og omsorgstun (søknadsfrist 15.09.2024)

Del stillingen

Selskap

Grong kommune

Kontaktinfo

  • Marit Aarlie
  • Tittel: Avdelingsleder institusjonsbasert omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 94 83 46 50

Lokasjon

  • Grong

Søknadsfrist

September 15, 2024

Næring og internasjonalt samarbeid – økonomirådgiver internasjonale prosjekter (søknadsfrist 08.10.2024)

Innlandet fylkeskommune Næring og internasjonalt samarbeid

 

Næring og internasjonalt samarbeid – økonomirådgiver internasjonale prosjekter

 

 

Beskrivelse

Avdeling for næring og internasjonalt samarbeid, seksjon Innovasjon og programutvikling har ledig 100 % stilling som økonomirådgiver – internasjonale prosjekter.

 

Om enheten

Fylkeskommunens avdeling for næring og internasjonalt samarbeid har ansvar for næringsutvikling, forskning og innovasjon, EU-programmer og oppfølging av politikk for internasjonal samhandling i Innlandet fylke.

 

Vi søker deg som

  • ønsker å skape verdier gjennom internasjonale relasjoner spesielt rettet mot EU- programmer der Norge deltar
  • har interesse for, kunnskap innen og erfaring med økonomi- og prosjektstyring

 

Vi tilbyr

  • Et godt arbeidsfellesskap i et bredt og ambisiøst fagmiljø innen regional utvikling og nordisk- og europeisk samarbeid
  • Gode muligheter for personlig og faglig utvikling med internasjonale kontakter
  • Fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Fleksibilitet i arbeidshverdagen i dialog med leder
  • Lønn etter avtale

 

Om stillingen

  • arbeidet har sitt utgangspunkt i fylkeskommunens rolle som samfunnsutvikler, med særlig vekt på å utnytte mulighetene som åpner seg gjennom Norges avtaler med EU
  • 100 % fast stilling
  • den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
  • kontorsted Hamar
  • en del reisevirksomhet
  • tiltredelse så snart som mulig

 

Arbeidsoppgaver

  • Økonomistyring knyttet til fylkeskommunens internasjonale engasjement og prosjekter
  • Yte økonomisk rådgivning i forarbeider (søknader) til større nordiske og europeiske samarbeidsprosjekter som del av et større team
  • Legge til rette for at virksomheter i Innlandet kan dra nytte av EU/EØS-satsinger/programmer
  • Generell økonomioppfølging knyttet til avdelingens ansvarsområder

 

Kvalifikasjonskrav

  • Erfaring fra økonomi- og prosjektstyring
  • Kjennskap til internasjonale prosjekter og EU/EØS-relaterte programmer
  • Utdanning på universitets- eller høgskolenivå, fortrinnsvis innen økonomiske fag
  • Gode engelskkunnskaper skriftlig og muntlig – kunnskaper i andre fremmedspråk er en fordel
  • Personlig egnethet
  • Førerkort klasse B

 

Ønskede egenskaper

  • Ryddig, nysgjerrig og hardtarbeidende
  • Erfaring fra prosjektarbeid
  • God muntlig og skriftlig formidlingsevne
  • Evne til å skape og vedlikeholde samarbeidsrelasjoner

 

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingsnivå: Rådgiver
Stillingstype: Fast stilling
Arbeidsområde: Administrativt
Hjemmekontorstatus: Etter avtale
Søknadsfrist: 08.10.2024
Tiltredelse: snarest
Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

seksjonssjef innovasjon og programutvikling Erik Hagen
mob: +47 95 20 52 96

 

Hjemmeside:

/www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Parkgata 64 2317 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune Næring og internasjonalt samarbeid

Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Erik Hagen
  • Tittel: seksjonssjef innovasjon og programutvikling
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95 20 52 96

Lokasjon

  • Gran

Søknadsfrist

Oktober 8, 2024

Stord vgs – Undervisnings – stilling Elektro / automasjon (søknadsfrist 22.09.2024)

 

Undervisningsstilling Elektro/automasjon

 

 

Stord vidaregåande skule er ein kombinert skule med studieførebuande og yrkesfagleg utdanning. Skulen ligg sentralt i regionssenteret Leirvik. Totalt har skulen om lag 850 elevar, fordelt på utdanningsprogramma Idrett, Medium og kommunikasjon, Musikk, dans og drama, Studiespesialisering, Bygg- og anleggsteknikk, Elektro og datateknologi, Teknologi- og industrifag, Sal, service og reiseliv, samt Informasjonsteknologi og medieproduksjon. Skulen tilbyr også opplæring for vaksne og me har kursverksemd i forskjellige fag.

Stord vidaregåande skule skal i løpet av nokre år ta i bruk nye og moderne skulebygningar. Skulen har høge ambisjonar for elevane si læring og eit engasjert personale arbeider for å skapa eit trygt læringsmiljø. Skulen legg vekt på samarbeid med lokalmiljø, arbeidsliv og grunnskular. Me er knutepunktskule for spesialundervisning i Sunnhordland og tilbyr undervisning i tilrettelagte grupper.

Skulen har ledig ei 100 % fast stilling innan elektro/automasjon. Me søkjer deg som har interesse for faget, og kan vera ein tydeleg klasseleiar og god rollemodell for ungdom.

 

Søknadsfrist: 22.09.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Stord
Stillingstittel: Undervisningsstilling automasjon
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4829906350

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning i programfaga som høyrer til elektro og automasjon, der planlegging, gjennomføring og evaluering av elevane si læring inngår.
  • Samarbeida med andre på skulen.
  • Kontakt og samarbeid med næringsliv i regionen.
  • Det kan vera aktuelt med kontaktlærarfunksjon i stillinga.

 

Kvalifikasjonar

  • Me søkjer deg som har bakgrunn frå elektro/automasjonsbransjen, gjerne erfaring med opplæring av andre.
  • Fagbrev/sveinebrev i aktuelle fag, samt 4 års yrkespraksis etter fullført utdanning.
  • Alle undervisningsstillingar krev relevant fagleg og praktisk utdanning, jf Forskrift til
  • Opplæringslova§14-4. Søkjarar som ikkje oppfyller krava, kan tilsetjast på vilkår. Det er ynskjeleg at du har teknisk fagskule eller liknande.
  • Den som vert tilsett i Vestland fylkeskommune må leggja fram godkjent politiattest.
  • Alle nytilsette i Vestland fylkeskommune får ei prøvetid på 6 månader.

 

Personlege eigenskapar

  • Har gode evner til å kommunisera, rettleia og motivera.
  • Kan arbeida både sjølvstendig og saman med andre.
  • Likar å omgåast ungdom og er ein tydeleg klasseleiar.
  • Er nyfiken på ny teknologi.
  • Har eit ynske om å bidra til god fagopplæring.

 

Vi tilbyr

  • Lønn og lønnsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønnspolitikk
  • Gode pensjons- og låneordningar i Statens pensjonskasse
  • Engasjert fag- og arbeidsmiljø
  • Spennande arbeid i samspel med elevar, føresatte og kollegaer

 

Saghaugen 3, 5411 Stord, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Per Inge Stensletten
avdelingsleiar
 Telefon:99453450

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Per Inge Stensletten
  • Tittel: avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99453450

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

September 22, 2024

Avdelingsleiar – 100 % – Såtabu og Servicesenter (søknadsfrist 24.09.2024)

Alver kommune

 

Avdelingsleiar – 100 % – Såtabu og Servicesenter

 

 

Om Såtabu og Servicesenter

Sjukeheimstenesta opnar ny avdeling som vil vera lokalisert sentralt i Knarvik. Såtabu og Servicesenter er ei avdeling som vil vera tilrettelagd for personar med demenssjukdom med behov for døgnkontinuerleg tilsyn.

Det vil vera 12 enkeltrom og 15 årsverk knyt til avdelinga. Tilsettgruppa vil bestå av Sjukepleiare, Helsefagarbeidare og Pleieassistenter. Me planlegg for oppstart november/ desember 2024. Avdelinga vil også tilby opphald på forsterka skjerma eining ved behov.

Er du klar for ei unik moglegheit som leiar til å forma og byggja ei avdeling frå grunnen av? Som avdelingsleiar på Såtabu og Servicesenter vil du leia eit team av erfarne medarbeidarar. Dette er di sjanse til å setje ditt preg på avdelinga og skapa eit sterkt, samansveisa team.

 

Arbeidsoppgåver

Er du ein god rollemodell som kan bidra til å skape eit trygt og engasjerande arbeidsmiljø? Som leiar vil du ha heilskapleg ansvar for drift av avdeling, under dette ansvar for personal, HMS, fag og økonomi.

 

Dine hovudoppgåver vil vere:

  • Sikre eit høgt fagleg nivå på tenestetilbodet.
  • Organisere og utarbeide årlege turnusar.
  • Følgje opp dei vedtekne økonomiske rammene til avdelinga.
  • Planlegge og gjennomføre fagleg utviklingsarbeid saman med personalet.
  • Systematisk følgje opp avvik og sikre implementering av forbetringsarbeid blant dei tilsette.
  • Sikre godt samarbeid med pårørande.

Vidare vil du arbeide systematisk med lokale arbeidsmiljøgrupper for å sikre et godt partssamarbeid mellom leiar, verneteneste og tillitsvalde, godt arbeidsmiljø og gode tenester. Du vil følge opp verksemdsplaner og delta aktivt i utviklingsprosessar.

 

Personlege eigenskapar

Vi søker ein engasjert og omsorgsfull leiar som brenn for trygg og god eldreomsorg. Du er ein inspirerande rollemodell som motiverer teamet ditt og fremjer dialog og samarbeid. Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og er ein trygg relasjonsbyggar. Som person er du løysingsorientert og du trivst i ein travel og tidvis uforutsigbar arbeidskvardag.

Du er ansvarsmedviten, stabil og lojal, med eit heilskapleg perspektiv på avdelinga og verksemda. Du deler og formidlar kunnskap på ein trygg og god måte, og har evna til å arbeide både sjølvstendig og i team. Ditt faglege engasjement og målretta arbeidsmetode bidreg til eit inkluderande , positivt og raust arbeidsmiljø.

 

Kompetansekrav

  • Offentlig godkjent sjukepleiar
  • Utenlandske søkjare må ha bestått B2 test
  • Erfaring fra arbeid i kommunehelsetenesta

I tillegg ønskjer vi at du har:

  • Leiarerfaring
  • Erfaring frå arbeid med turnus
  • God økonomiforståing

 

Vi tilbyr

  • Løn etter avtale
  • Pensjonsordning i KLP
  • Ein spanande jobb i nyoppstarta avdeling
  • Ei leiargruppe som samarbeider, støtter og utfordrer kvarandre

 

Sjukeheimstenesta i Alver Kommune

Sjukeheimstenesta i Alver kommune består av 4 sjukeheimar: Knarvik sjukeheim, Lindås bu-og servicesenter, Meland sjukeheim på Frekhaug og Velferdssenteret på Manger. Sjukeheimstenesta har totalt 178 plassar fordelt på korttidsplassar og langtidsplassar for somatikk og demens, palliative plassar, rehabiliteringsplassar og plassar til rullerande avlastning.

I tillegg til sjukeheimsavdelingar er kommunalt kjøkken og ressursbank organisert i sjukeheimstenesta.

 

Spørsmål om stillinga

 

Søk stillinga

 

Søknadsfrist: 24. september 2024
Arbeidsgivar: Alver kommune
Kommune: Alver
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Kvassnesvegen 14, 5914 Isdalstø

Del stillingen

Selskap

Alver kommune

Kontaktinfo

  • Christina Løtveit Fosse
  • Tittel: Tenesteleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 40910884

Lokasjon

  • Isdalstø
  • Manger

Søknadsfrist

September 24, 2024

Rælingen kirkelige fellesråd – Gravplassarbeider 50% (Søknadsfrist 20.09.2024)

 

Gravplassmedarbeider

 

 

  • Rælingen kirkelige fellesråd
  • Øvre Rælingsveg 36, 2005 Rælingen

 

Om jobben

Stillingstittel: Gravplassmedarbeider
Type ansettelse: Fast, deltid 50%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest fredag 20. september

 

Gå til søknad

 

Rælingen kommune med sine vel 20 000 innbyggere ligger idyllisk til i Akershus fylke, med kort vei til Lillestrøm og Oslo. Nærmiljøet byr på mange muligheter for natur- og kulturopplevelser.

Rælingen kirkelige fellesråd har ansvar for gravferdsforvaltningen i kommunen.

Fellesrådet har ansvar for Rælingen kirkegård og det er 2,5 årsverk knyttet driften. I tillegg kommer det ekstrahjelp i sommersesongen. Fellesrådet er arbeidsgivere for 12 andre kirkelige tilsatte.

For mer informasjon om kirken i Rælingen se: www.ralingen.kirken.no

 

Gravplassmedarbeider i 50 % stilling

Er du vår nye kollega og medarbeider? Vi søker etter en selvstendig og engasjert gravplassmedarbeider/fagarbeider.

Gravplassmedarbeideren inngår i team med den øvrige kirkelige betjeningen og har sitt virke knyttet til Rælingen gravplass.

 

Arbeidsoppgaver

  • Vedlikehold og utvikling av grøntanlegg og uteanlegg i/rundt gravplassene og kirkene
  • Planting, vanning, øvrig oppfølging og vedlikehold
  • Praktisk tilrettelegging og oppfølging ved begravelser og urnenedsettelser
  • Brøyting i vintersesongen
  • Enkelt vedlikehold av maskiner, inventar, utstyr og bygninger
  • Gi god service til gravplassens brukere
  • Sørge for at gravplassen er velstelt og ryddig og framstår som et godt sted for brukerne
  • Medvirke til at lov, forskrift og gravplassvedtekter blir fulgt opp

 

Kvalifikasjoner

  • Maskinteknisk og grøntfaglig kompetanse er ønskelig
  • Fagbrev og/eller erfaring som gartner, anleggsgartner eller grunnarbeider vil bli vektlagt
  • Praktiske ferdigheter og erfaring fra ulike typer drift- og vedlikeholdsarbeid
  • Førerkort klasse B/BE – T
  • Må disponere bil
  • Erfaring med traktor- og gravemaskin er ønskelig, gjerne med maskinførerbevis(M2)
  • Grunnleggende datakunnskap
  • Gode ferdigheter i norsk skriftlig og muntlig
  • Søkere må være medlem av Den norske kirke

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å jobbe selvstendig og ta initiativ
  • Nøyaktig, serviceinnstilt og strukturert
  • Være løsningsorientert, ha evne til å tak i, gjennomføre og sluttstille arbeidsoppgaver, uten direkte oppfølging av andre
  • Ha evne til god dialog med publikum og samarbeidspartnere
  • Søker må være i en fysisk stand til å utføre de arbeidsoppgaver som ligger til stillingen
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Spennende og allsidige arbeidsoppgave
  • Lønns – og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende regulativ og tariffavtaler
  • Pensjonsordning gjennom KLP

 

Kontaktinformasjon

Nina Brandt, Kirkeverge, +47 924 84 983
Trond Opsahl, Gravplassformann, 991 05 218

 

Arbeidssted

Øvre Rælingsveg 36
2005 Rælingen

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Rælingen kirkelige fellesråd
Referansenr.: 4856096198
Stillingsprosent: 50%, Fast
Søknadsfrist: 20.09.2024

 

Kontaktpersoner for stillingen

Trond Opsahl
Gravplassformann
991 05 218

Nina Brandt
Kirkeverge
+47 924 84 983

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Rælingen kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Trond Opsahl
  • Tittel: Gravplassformann
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 991 05 218
  • Nina Brandt
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 924 84 983

Lokasjon

  • Rælingen

Søknadsfrist

September 20, 2024

Vågen skule: Lærar 50% vikariat – 1.-7.klasse (Søknadsfrist 11.09.2024)

Vindafjord kommune

Lærar 1.-7.klasse

 

 

Me søker:

Vågen skule søkjer lærar for 1.-7.klasse i 50% vikariat. Stillinga er ledig frå snarast.

 

Hovudarbeidsoppgåver:

  • Undervise i fag på barnetrinnet.
  • Oppfølging av grupper og enkeltelevar.

 

Kvalifikasjonar:

  • Godkjent undervisningskompetanse.
  • Andre med anna relevant utdanning kan også søkja.
  • Fagønsker: matematikk, engelsk og norsk.

 

Me ser etter ein person som:

  • Kan jobba sjølvstendig og samarbeida i laget rundt barnet.
  • Er god på relasjonar med barn og vaksne.
  • Er omsorgsfull, trygg og forutsigbar.
  • Er løysningsorientert og systemastisk.
  • Bidrar positivt til det profesjonsfaglege fellesskapet på skulen.

 

Me kan tilby:

  • Variert arbeid i eit positivt miljø
  • Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
  • God opplæring og samarbeid med andre
  • Rabatt på treningssenter
  • Bedriftskunstlag
  • Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

 

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

 

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

 

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Rogaland
Jobbtype: Vikariat
Heiltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 11.09.2024
Tiltreding: Snarast
Arbeidsstad: Vågen oppvekstsenter

 

Kontaktpersonar:

Kjetil Andre Skartland
mob: +47 90853989

 

Heimeside:

/www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/grunnskule/vindafjordskulen/vagen-skule/

 

Adresse:

Vågshagen 22 5582 Ølen

 

Vindafjord kommune

Vågen skule er ein barneskule med rundt 100 elevar og 20 tilsette. Den ligg i Ølensvåg. Me har eit flott utemiljø som innbyr til aktivitet. Dette er eit samarbeidsprosjekt mellom skulen, FAU og næringslivet i bygda. Me kan tilby deg jobb i eit engasjert, inkluderande og positivt arbeidsmiljø. Det vert lagt vekt på at du jobbar sjølvstendig og målretta, er fleksibel og samarbeidsvillig.

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Kjetil Andre Skartland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90853989

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

September 11, 2024

Vågen skule: Lærar 100% fast – 1.-7.klasse (Søknadsfrist 18.09.2024)

 

Lærar 1.-7.klasse

 

 

Me søker:

Vågen skule søkjer lærar for 1.-7.klasse i 100% fast stilling. Stillinga er ledig frå snarast.

 

Hovudarbeidsoppgåver:

  • Undervise i fag på barnetrinnet.
  • Oppfølging av grupper og enkeltelevar.

 

Kvalifikasjonar:

  • Godkjent undervisningskompetanse.
  • Andre med anna relevant utdanning kan også søkja, då vert stillinga mellombels.
  • Fagønsker: matematikk, engelsk og norsk.

 

Me ser etter ein person som:

  • Kan jobba sjølvstendig og samarbeida i laget rundt barnet.
  • Er god på relasjonar med barn og vaksne.
  • Er omsorgsfull, trygg og forutsigbar.
  • Er løysningsorientert og systemastisk.
  • Bidrar positivt til det profesjonsfaglege fellesskapet på skulen.

 

Me kan tilby:

  • Variert arbeid i eit positivt miljø
  • Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
  • God opplæring og samarbeid med andre
  • Rabatt på treningssenter
  • Bedriftskunstlag
  • Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

 

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

 

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

 

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Rogaland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 18.09.2024
Tiltreding: Snarast
Arbeidsstad: Vågen oppvekstsenter

 

Kontaktpersonar:

Kjetil Andre Skartland
mob: +47 90853989

 

Heimeside:

/www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/grunnskule/vindafjordskulen/vagen-skule/

 

Adresse:

Vågshagen 22 5582 Ølen

 

Vindafjord kommune

Vågen skule er ein barneskule med rundt 100 elevar og 20 tilsette. Den ligg i Ølensvåg. Me har eit flott utemiljø som innbyr til aktivitet. Dette er eit samarbeidsprosjekt mellom skulen, FAU og næringslivet i bygda. Me kan tilby deg jobb i eit engasjert, inkluderande og positivt arbeidsmiljø. Det vert lagt vekt på at du jobbar sjølvstendig og målretta, er fleksibel og samarbeidsvillig.

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Kjetil Andre Skartland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 90853989

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

September 18, 2024

Sykepleierstillinger med 50.000,- i rekrutteringsbonus (Søknadsfrist 31.12.2024)

Tanabru sommer

Sykepleierstillinger med 50.000,- i rekrutteringsbonus

 

 

To av våre dyktige sykepleiere skal ut på nye eventyr, i den forbindelse søker vi etter 2 engasjerte sykepleiere til hver sin 100% faste stilling på Sykehjemmet!

Vår kommune har ca. 2900 innbyggere, ligger i Øst-Finnmark og grenser til Finland. Tanaelva, fjorden og vidda er dominerende landskapselementer og preger bosettingens kultur og næringsliv. Kommunesenteret Tana bru er et kommunikasjonsknutepunkt i Øst- Finnmark og møteplass for mennesker med ulike språk og kulturer. Vi har et bredt utvalg for kultur-, idretts- og friluftsaktiviteter.

Sykehjemmet vårt er oppusset og utvidet i 2019/2020 og har 21 store pasientrom på sykeavdelingen og 8 på skjermet enhet. Vi har også et stort pause- og rapportrom av ny standard. Som sykepleier hos oss vil du få muligheten til å bruke sykepleiefaget ditt på en variert, spennende og utfordrende måte. Du vil inngå i et team med andre sykepleiere, helsefagarbeidere, fagarbeidere og assistenter. Vi yter tjenester til pasienter på langtids- og korttidsplass, avlastning, KAD (akutte døgnplasser) og til pasienter på skjermet enhet. Sykehjemmet har også institusjonskjøkken som tilbereder måltider. Vår arbeidshverdag er tidvis hektisk, vi ønsker derfor deg som er klar for å «ta i et tak» og imøtekomme avdelingens utfordringer med et smil og positiv innstilling.

Hos oss har vi også omsorg for hverandre, god ytringskultur hvor du trygt kan si din mening, masse humor og sist, men ikke minst- høy faglig kompetanse. Under nylige medarbeidersamtaler fikk ansatte spørsmål om hvordan de trives på arbeidsplassen, dette er noen av svarene;

«Jeg trives veldig godt, her er det åpenhet og rom for gode diskusjoner»

«Jeg har veldig gode kolleger, vi passer på hverandre»

«Her kan jeg være meg selv, på godt og vondt. Det oppleves trygt»

Vi benytter i dag seks ukers rullerende turnus, og stillingene er for tiden med arbeid hver tredje helg i todelt/tredelt turnus.
Vi er åpen for tilpasninger i turnus til det beste for deg!
Du som ansettes hos oss må påberegne arbeid med alle våre pasienter, og være innstilt på endring i arbeidsplan og oppgavedeling.

 

Søknadsfrist: 31.12.2024
Arbeidsgiver: Tana kommune
Stillingstittel: Sykepleier
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID:B4838917470

 

Dine arbeidsoppgaver:

  • Rullerende ansvarsvakt, som blant annet innebærer håndtering, mottak og oppgaver knyttet til akuttsituasjoner i samarbeid med vaktlege og AMK
  • Fordele arbeidsoppgaver i vaktskifter
  • Bidra til et helhetlig samarbeid rundt våre pasienter
  • Sørge for at pasientene opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt
  • Iverksette, gjennomføre og evaluere sykepleiefaglige tiltak
  • Fungere som primærkontakt for enkeltpasienter, denne oppgaven innebærer blant annet hovedansvar for telefonhenvendelser, kontakt og samarbeid med pårørende, utforme og oppdatere tiltaksplaner i PROFIL etc.
  • Gi informasjon til, og ivareta pårørende
  • Veilede, undervise og gi opplæring til kolleger, dette inkluderer også elever, studenter og lærlinger
  • Sørge for at legens medisinske forordninger blir igangsatt, observert og dokumentert
  • Tilse at utøvelse av tjenesten skjer i samråd med gjeldende lovverk, forskrifter, vedtak og etiske retningslinjer
  • Ta del i faglige beslutninger og bidra med innspill til sykepleiermøter
  • Avdelingsadministrator i vårt arbeidsverktøy MinVakt, som blant annet innebærer registrering av korttidsfravær, innkalling av ekstravakter og vikarer etc

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Har gyldig norsk autorisasjon som sykepleier
  • Kan gjøre seg forstått på norsk eller annet skandinavisk språk. Både muntlige og skriftlige ferdigheter er nødvendig. Under ellers like vilkår, foretrekkes søkere som behersker både norsk og samisk språk
  • Har gode IT- kunnskaper
  • Er personlig egnet og hvor samtale med referanser vil vektlegges
  • Kan fremlegge gyldig politiattest

 

Vi ser etter deg med følgende personlige egenskaper:

  • Stor arbeidskapasitet og høy toleranse for stress
  • Evner å beholde roen og har god struktur på arbeidsdagen
  • Kan ta hurtige beslutninger og gi tydelige beskjeder
  • Flink til å bygge og ivareta relasjoner
  • Tilpasningsdyktig og som tåler uforutsette endringer i løpet av arbeidsdagen
  • Har evner og vilje til utprøving og implementering av nytt utstyr, nye arbeidsmetoder og organisering av arbeidsoppgavene
  • Er lærevillig, ryddig og nøye

 

Dette tilbyr vi deg:

  • Rekrutteringsbonus på kroner 50.000,- mot bindingstid 1 år fra tiltredelsesdato
  • Tilpasset opplæring som gjør deg trygg og kjent på avdelingen
  • Veiledning og støtte av kompetente, omsorgsfulle kollegaer
  • Tilstedeværende og rettferdige ledere
  • Kantine med god og variert mat
  • Sykepleiere i turnus lønnes aldri lavere enn minstelønn tilsvarende 10 års ansiennitet
  • Kommune som er behjelpelig med til å skaffe deg bolig
  • At dine eventuelle flytteutgifter dekkes iht. kommunens flyttereglement
  • Medlemskap i pensjonskasse

Tana kommune inngår i tiltakssonen for Nord Troms og Finnmark med økonomiske fordeler. Dette betyr reduksjon i personbeskatningen, nedskriving av studielån med inntil 20 prosent av opprinnelig lånegrunnlag, avgrenset oppad til 30 000 kroner per år, fritak for el-avgift på forbruk og gratis barnehage.

 

Annen nyttig informasjon til deg som søker:

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetsloven § 25. Søkere vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kun søkere som søker elektronisk via WebCruiter vil bli vurdert. Attester og vitnemål samt to referanser legges ved søknaden.

Det er ikke ønskelig med kontakt fra annonseselgere eller formidlingsbyrå.

For øvrig gjelder ansettelse i henhold til loven, avtaler og reglement. Gyldig politiattest iht. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Hilde Christine Soini
Virksomhetsleder
 Telefon:45517721
E-post:[email protected]

 

Velkommen til Tana kommune hvor alle vakre, hjelpsomme og vennlige mennesker skaper et levende samfunn hvor latteren preger hverdagen i samspill med kjærlighet til fjorden, vidda, vår kultur og folket!

Sentral distriktskommune i Øst Finnmark, omkranset av noen av Norges mest ressursrike fjellvidder,med både karrig fjellvidde, gresskledte fjelldaler og ekstrem kystnatur. Et av Norges beste fiskeområder for røye og ørret – og det er ikke noe vi bare skryter av, det er noe alle forteller som har besøkt våre fjellvidder med fiskestang. Tanavassdraget er verdens viktigste elv for den den Nordatlantiske laksebestanden. Selvsagt er verdens største laks også tatt her.

Å leve og bo i Tana kommune I nordlyset og midnattsolens land, preget av nyskapning, rik på historik og med mangfoldig kultur inviterer vi til et felleskap med styrke og glede. Våre innbyggere byr på seg selv, med genuin interesse, vilje og engasjement.

Vi ønsker at arbeidsplassene i Tana kommune karakteriseres med høy kompetanse, likestilling, medbestemmelse, samarbeid, fleksibilitet, utvikling og frihet. Som ansatt har du mulighet å påvirke din arbeidssituasjon og virksomheten på din arbeidsplass. Kommunens struktur gjør at kommunikasjonen flyter lett i alle retninger.

Del stillingen

Selskap

Tana kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Christine Soini
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 45517721

Lokasjon

  • Tana

Søknadsfrist

Desember 31, 2024

Sande omsorgssenter: Helsefagarbeidar (søknadsfrist 29.09.2024)

 

Helsefagarbeidar

 

 

Sande omsorgssenter er ein institusjon som ligg sentralt i Sunnfjord kommune, like ved E-39 og ca 20 min frå Førde. Institusjonen har 40 sengeplassar fordelt på to avdelingar. Omsorgssenteret har 35 årsverk. Lærlingar, elevar og studentar er jamt innom for opplæring og bidreg til eit utviklande miljø. Vi er opptatt av den gode dagen for dei som bur og arbeider her.

 

Vi har ledig stilling som:

  • Helsefagarbeidar i 100 % fast stilling frå 01.12.2024
  • Helsefagarbeidar i 100 % fast stilling frå 01.01.2025
  • Helsefagarbeidar i 100 % fast stilling for snarleg tiltreding

Har du lyst på eit arbeid som gir deg mykje glede, ansvar og faglege utfordringar? Då må du søke stilling ved Sande omsorgssenter.

Arbeidsoppgåvene på dagens omsorgssenter er varierande, spennande og krev faglig dyktighet. Som helsefagarbeidar har du ansvar for heilhetlig pleie, omsorg og behandling av pasientane.

Sikre dokumentasjon iht lovverk og intenrne rutinar, samarbeide med pasient, pårørande og medarbeidarar, veiledning og støttesamtalar, delta og legge til rette for aktivitet, gjeld for alle stillingstypar.

 

Krav til søkar:

  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeidarar
  • beherskar norsk godt, både skriftleg og munnleg
  • politiattest ved start i stilling

 

Vi ser etter deg som

  • er fagleg engasjert og har vilje til å halda deg oppdatert
  • er løysingsorintert, fleksibel, tenker nytt og har evne til å reflektere
  • har gode samarbeidsevne
  • er strukturert
  • samarbeider og kommuniserer godt
  • er lojal og bidreg til eit positivt miljø

Vi har prøvd ut langvakter og har god erfaring med det. Det er og høve til å kombinere med langvakt og kortvakt. Vi tilpassar så lenge det let seg gjere etter behov.

Går ein langvakt i helgar; arbeid kvar 4.helg. Kortvakter i helgar; arbeid kvar 3.helg

Sunnfjord kommune har rekrutterings og stabiliseringstillegg for helsefagarbeidarar i omsorgssenter.

Velkommen som søkar!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Skift/turnus
Sektor: Omsorg
Stillingstype: Sjukepleiar
Søknadsfrist: 29.09.2024
Tiltreding: Snarleg
Arbeidsstad: Sande

 

Kontaktpersonar:

Tove Aarberg

tlf: +47 57718221

 

Heimeside:

sunnfjord.kommue.no/

 

Adresse:

Sandevegen 120 6973 Sande

 

Sunnfjord kommune Sande omsorgssenter

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Tove Aarberg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 57718221

Lokasjon

  • Sande I Sunnfjord

Søknadsfrist

September 29, 2024

Sande omsorgssenter: Sjukepleiar (søknadsfrist 29.09.2024)

 

 

Sjukepleiar

 

 

Sande omsorgssenter er ein institusjon som ligg sentralt i Sunnfjord kommune, like ved E-39 og ca 20 min frå Førde. Institusjonen har 40 sengeplassar fordelt på to avdelingar. Omsorgssenteret har 35 årsverk. Lærlingar, elevar og studentar er jamt innom for opplæring og bidreg til eit utviklande miljø. Vi er opptatt av den gode dagen for dei som bur og arbeider her.

Er du nyutdanna sjukepleiar og ikkje heilt har bestemt deg for arbeidsplass enno? Eller er du ein erfaren sjukepleiar som kan tenke deg å prøve noko nytt? Ja, då bør du søke på Sande omsorgssenter. Vi kan tilby arbeid med mykje glede, ansvar og faglege utfordringar.

Som sjukepleiar har du ansvar for sjukepleie til avdelingas pasientar og du arbeidar i team og tverrfaglig. Du skal som pasientansvarlig sjukepleier være pasientens kontakt og talsperson, og ha ansvar for å sikre kontinuitet, faglig forsvarlighet, kvalitet og koordinering av tenestetilbodet.

 

Krav til søkar:

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • beherskar norsk godt, både skriftleg og munnleg
  • politiattest ved start i stilling

 

Vi ser etter deg som

  • er fagleg engasjert og har vilje til å halda deg oppdatert
  • er løysingsorintert, fleksibel, tenker nytt og har evne til å reflektere
  • har gode samarbeidsevne
  • er strukturert
  • er ansvarsbevisst
  • samarbeider og kommuniserer godt
  • er lojal og bidreg til eit positivt miljø

Vi har prøvd ut langvakter og har god erfaring med det. Det er og høve til å kombinere med langvakt og kortvakt. Vi tilpassar så lenge det let seg gjere etter behov.

Går ein langvakt i helgar; arbeid kvar 4.helg. Kortvakter i helgar; arbeid kvar 3.helg

Vi har rekruttering-og stabiliseringstillegg på 20 000. I tillegg får ein godskreve dokumentert arbeid/teneste etter fylt 18 år. Omfattar og sjølvstendig næringsdrivande om arbeidet kan dokumenterast.

 

Velkommen som søkar!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Skift/turnus
Sektor: Omsorg
Stillingstype: Helsefagarbeidar
Søknadsfrist: 29.09.2024
Tiltreding: Snarleg
Arbeidsstad: Sande

 

Kontaktpersonar:

Tove Aarberg

tlf: +47 57718221

 

Heimeside:

sunnfjord.kommue.no/

 

Adresse:

Sandevegen 120 6973 Sande

 

Sunnfjord kommune Sande omsorgssenter

Sunnfjord kommune ligg sentralt i Vestland fylke, og tilbyr rike naturopplevingar frå fjord til bre. Kommunen har om lag 22 000 innbyggarar, og er sentrum for handel, service og utdanning i regionen. Kulturlivet er variert med teater, kino, konsertar og utstillingar. I kommunen er det breitt tilbod av bustadar og tomter.

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Tove Aarberg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 57718221

Lokasjon

  • Sande I Sunnfjord

Søknadsfrist

September 29, 2024