Fagarbeidere barnehage (Søknadsfrist 31.07.2024)

Uranostind mindre versjon - kjøpt av OA 24

 

Fagarbeidar i barnehage – 2 x 100 % fast stilling

Vang kommune har ledige faste fagarbeidarstillingar i Fredheim barnehage og Høre barnehage frå august 2024.

Me søkjer etter fagarbeidarar som brenn for barna si læring og trivsel! Satsingsområdet for barnehagane er «SmartOppvekst» med tankesett som bygger gode eigenskapar, styrkar og livsmeistring.

Kva kan me tilby?

Eit inkluderande og engasjert arbeidsmiljø med høgt fagleg fokus
Ein variert kvardag, med mange spennande arbeidsoppgåver
I Vang er det godt å bu! (Sjå oppramsa fordeler nedst i annonsa)
Me kan hjelpe til å ordne bustad
Løn etter tariff, og gode forsikrings – og pensjonsvilkår

Høre barnehage

Høre barnehage ligg flott til i naturskjønne omgjevnadar mellom fjell og skog, og er barnehagen som ligg lengst sør i Vang kommune. Barnehagen er ein to-avdelings barnehage på tilsaman 355 m², med eigen gymsal og stort uteområde.
Høre barnehage er fordelt over 3 etasjar, med personalavdeling på toppen, storbarnsavdeling i midten, og småbarnsavdeling i kjellaren.
I Høre barnehage er personalet opptatt av at alle skal ha det bra, og at leik og læring skal vere i fokus. Barnehagen brukar nærmiljøet sitt aktivt, og er mykje på tur i skogen ved gapahuken og i bygda.
Elles trives barnehagen godt på det store uteområdet. På veldig kalde dagar nyttast gjerne tida i gymsalen eller på avdelinga.

Fredheim barnehage

Fredheim barnehage er ein sentrumsbarnehage med gangavstand til biblioteket, kommunehuset, skulen og fleirbrukshallen.
Bygget inneheld to avdelingar. Stor avdeling, Grindagjengen, med plass til 32 barn i alderen 4-6 år, og Hugagløtten som er minste avdeling, med plass til 20 barn i alderen 1-3 år. I Vang er det naturleg å vera mykje ute i vår vakre natur. I Fredheim har vi utedagar for alle årskulla på stor avdeling. På minste avdeling ein dag for 1-3 år. Utedagane går til naturskjønne område i nærleiken av barnehagen, aktivitetsparken ved kommunehuset, Søvelbua, turar langs kongevegen.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 31.07.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Fagarbeidarar i barnehage – 2 x 100 % fast stilling
Stillingar: 2
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4831190106

Arbeidsoppgåver

Delta aktivt i leik og aktivitetar
Medansvar for omsorg og pedagogisk arbeid i barnehagen, blant anna aktivitetar, samlingsstund og leik
Medansvar for at dei praktiske arbeidsoppgåvene vert gjennomført i samarbeid med øvrig personale

Kvalifikasjonar

Fortrinnsvis barne – og ungdomsarbeidar, men andre med relevant fagutdanning/fagbrev oppmodast også til å søkje
Andre utan fagbrev, men med anna relevant utdanning/erfaring kan også søkje
Fortrinnsvis med erfaring frå liknande arbeid/ arbeid med barn
Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
Godkjent politiattest skal leverast ved tilsetjing

Personlege eigenskapar

Me ser etter deg som

  • som er varm, raus, set borna først og ser læring i leik
  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevnar
  • er opptatt av å skape gode relasjonar til barna, foreldre og kollegaer
  • er strukturert og endringsvillig

Personlege eigenskapar og eignaheit for stillinga vil verte vektlagt.

 

Søk på stillingane her.

Kontaktinformasjon

Heidi Lynge Kvale, Styrar Høre barnehage
Telefon:  90580529
E-post:  [email protected]

Karin Trøen, Styrar Fredheim barnehage
Telefon:  92891231
E-post:  [email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar:

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune:

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete, med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg! Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima», og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Heidi Lynge Kvale
  • Tittel: Styrar Høre barnehage
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 90580529
  • Karin Trøen
  • Tittel: Styrar Fredheim barnehage
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 92891231

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Juli 31, 2024

Kateket / menighetspedagog / menighetsarbeider i Tanum menighet – vikariat 6 måneder (Søknadsfrist 16.07.2024)

 

Kontaktperson for stillingen

Sigrid Kobro Stensrød
Kirkeverge
98231305
[email protected]

 

Om bedriften

Larvik kommune har 49 000 innbyggere. Fellesrådets virksomhetsområde innefatter 11 menigheter. Det er ca. 50 stillinger innenfor virksomheten, i tillegg til 11 prester. Kommunen ligger i søndre Vestfold med rike muligheter for sjø- og friluftsliv.

Nettsted: https://kirken.no/larvik

 

Del stillingen

Selskap

Larvik Kirkelige Fellesråd

Kontaktinfo

  • Sigrid Kobro Stensrød
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 982 31 305

Lokasjon

  • Larvik

Søknadsfrist

Juli 16, 2024

Driftsoperatør 100 % fast stilling ved Gjøvik vannverk (søknadsfrist 11.08.2024)

Gjøvik kommune Vann og avløp

Gjøvik kommune Vann og avløp

Driftsoperatør 100 % fast stilling ved Gjøvik vannverk

 

Gjøvik kommune har store og interessante arbeidsoppgaver på vann- og avløpssektoren. Kommunen har hovedplaner for vannforsyning, avløp og vannmiljø. Handlingsplan for å utvikle tjenestene våre videre mot år 2030 er utarbeidet. Vi søker DEG som vil være med å styrke laget vårt, som skal sikre innbyggere, næringsliv og nye generasjoner et rent og bærekraftig lokalmiljø.

Tjenesteområdet Teknisk virksomhet, VAR-seksjonen har ansvaret for drift av vannverk, avløpsrenseanlegg, slambehandlingsanlegg, ledningsnett og påslipp til kommunalt nett fra næringsliv. Virksomhetsområdet er også forurensningsmyndighet innen bl.a. akutt forurensning, grunnforurensning, forsøpling og lokal luftkvalitet.

Arbeidsstedet til den nye fagarbeideren er Gjøvik kommune sine vannbehandlingsanlegg, med tilhørende pumpestasjoner og høydebasseng.

Arbeidsoppgaver:

Ettersyn og vedlikehold av vannverket sine installasjoner
Internkontroll
Analyse, lab-oppgaver
Kvalifikasjoner:
Erfaring fra drift og vedlikehold av pumper og mekaniske / hydrauliske systemer
Kjennskap til PLS og automasjon
Førerkort minimum kl. B
Praktisk erfaring vektlegges

Personlige egenskaper:

Du har evne til å jobbe selvstendig, og trives med å jobbe i team
Du er lærevillig og ønsker å tilegne deg mer kompetanse
Du har stå på-vilje, og kan yte litt ekstra ved behov
Personlig egnethet vektlegges

Vi kan tilby:

Opplæring på arbeidsplassen
Faglig utfordrende arbeidsoppgaver
Godt og aktivt arbeidsmiljø med gode muligheter for faglig utvikling
IA-bedrift
Lønn etter avtale
6 måneders prøvetid
Gode pensjonsordninger i KLP
Bedriftsidrettslag

Søknad sendes:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem. Attester og vitnemål skal ikke innsendes, men medbringes ved evt.intervju.

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.

Unntatt offentlighet:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.

Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 11.08.2024

Tiltredelse: Snarest

Arbeidssted: Vann og avløp

 

Kontaktpersoner:

Roar Bustebakke

tlf: 913 87 024

Trond Hulleberg

tlf: 90170791

mob: 90170791

 

Hjemmeside:
www.gjovik.kommune.no/#teknisk-og-eiendom
Adresse: Kauffeldts plass 2815 Gjøvik

Gjøvik kommune Vann og avløp

Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum. Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.
Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.
Kommunens verdier: Kompetanse – engasjement – respekt.

 

Del stillingen

Selskap

Gjøvik kommune

Kontaktinfo

  • Roar Bustebakke
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 913 87 024
  • Trond Hulleberg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 90170791 mob: 90170791

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

August 11, 2024

PPT og OT i nedre Hallingdal IKS – Pedagogisk-psykologisk rådgiver, Fast, heltid 100% (søknadsfrist 19.08.2024)

 

Hallingdal PPT og OT IKS trenger flere kollegaer

Pedagogisk-psykologisk rådgiver, Fast, heltid 100%

 

Sentrumsvegen 93, 3550 Gol, Hjemmekontor ikke mulig

Tjenesten trenger å styrke laget med nye medarbeidere. Vi ønsker medarbeidere som er nysgjerrige og utviklingsorienterte, og ønsker å bidra til endring.

Stillingstittel Pedagogisk-psykologisk rådgiver

Oppstart Etter avtale

Type ansettelse Fast, heltid 100%

Arbeidstid Dagtid, ukedager

Arbeidsspråk Norsk

Antall stillinger 2

 

Søk senest mandag 19. august

Send søknad til [email protected]

 

Hva vi ser etter?

Vi søker deg som ønsker spennende utfordringer og å være en del av et bredt tverrfaglig miljø. Du må kunne arbeide selvstendig, analytisk og systematisk i et nært samarbeid med andre. Det er viktig at du er trygg i kommunikasjon, og at du er robust og tåler å stå i motstand. Du må ønske å tydeliggjøre barnets stemme og trekke barnets beste vurdering inn i alle avgjørelser, og å bidra til at barn og elever blir møtt av kloke voksne.

Personlig egnethet vil bli vurdert spesielt og utgjøre en viktig faktor for ansettelse.

Arbeidsoppgaver

  • veilede barnehagene/skolene ved utvikling og gjennomføring av tiltak for barn, unge og voksne med ulike behov
  • bistå barnehager/skoler med kompetanse- og organisasjonsutvikling, og ha regelmessige møter med barnehage- og skoleadministrasjon
  • gjennomføre sakkyndige utredninger, og følge opp barn/elever og deres foresatte
  • gjennomføre og tolke relevante tester i samsvar med faglige bestemmelser for testene

Vi tilbyr

Tjenesten kan tilby et godt arbeidsmiljø og mulighet for sterk innflytelse på et område som er i fokus og i utvikling. Vi jobber i disse dager aktivt med Kompetanseløftet for spesialpedagogikk og inkluderende praksis og implementere ny Opplæringslov.

Tilsettingsvilkår

Lønn og arbeidsvilkår i tråd med det til enhver tid gjeldende lov- og avtaleverk, med konkurransedyktig lønn, og medlemskap i tjenestepensjonsordning i KLP.

 

Kontaktperson for stillingen

Gry E. Bjerknes, Daglig leder

974 86 183

[email protected]

Hallingdal PPT og OT IKS – Postboks 93 (Sentrumsvegen 93), 3550 Gol

Hallingdal PPT og OT IKS er en interkommunal PP-tjeneste for kommunene Hemsedal, Gol, Nesbyen, Flå og Hol. Vi er også Buskerud fylkeskommunes PP-tjeneste og Oppfølgingstjeneste for Hallingdalregionen. Vi har lokaler i Gol sentrum. Det er per i dag 14,3 fagstillinger inkl. lederressurs og kontorstøtte i selskapet.

Vår verdiplattform er at tjenestene skal være tilgjengelige, helhetstenkende, profesjonelle og faglig kompetente.

Forside

Del stillingen

Selskap

Pedagogisk-psykologisk Tjeneste og Oppfølgingstj. nedre Hallingdal

Lenke til firma

https://www.pptogot.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gol

Søknadsfrist

August 19, 2024

Eid videregåande skule – Avdelingsleiar – engasjement 2024 / 2025 (søknadsfrist 02.07.2024)

 

Eid vidaregåande skule, Vestland fylkeskommune

Avdelingsleiar – engasjement 2024/2025

 

Eid vidaregåande skule ligg midt i Nordfjord i Eid sentrum. Vi er omlag 70 tilsette og nær 330 elevar. Godt samarbeid med Operahuset Nordfjord, Opera Nordfjord, Malakoff Rockfestival og lokalt næringsliv gjev rom for spennande skuledagar og unike læringsarenaer.

Skulen har desse utdanningstilboda:

Studieførebuande utdanningsprogram: Studiespesialisering. Påbygging til generell studiekompetanse.
Yrkesfaglege utdanningsprogram: Elektro og datateknologi. Teknologi- og industrifag. Frisør, blomar interiør og eksponeringsdesign.
I tillegg tilbyr vi fag og utdanningar via fylkeskommunen sin nettskule.

For meir informasjon besøk skulen si heimeside: eid.vgs.no

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 02.07.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Nordfjordeid
Stillingstittel: Avdelingsleiar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Anna
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4829693705
Startdato: 01.08.2024
Sluttdato: 31.07.2025

Om leiargruppa og presisering av stillinga

Leiargruppa ved skulen vil bestå av rektor, assisterande rektor og tre avdelingsleiarar og skal bidra til at elevane får eit godt opplæringstilbod i eit trygt og godt skulemiljø.

Avdelingsleiar vil ha ansvar for å utvikle og leie eit eller fleire av utdanningsprogramma ved skulen. Det kan også vere aktuelt å dele leiing av eit utdanningsprogram med ein annan avdelingsleiar.

Gruppetal og elevtal styrer størrelsen på leiargruppa. Hausten 2024 skal det avgjerast kva tilbod skulane i Vestland fylkeskommune skal ha dei nærmaste 10 åra. Medan denne prosessen pågår treng skulen ein avdelingsleiar i engasjement i perioden 01.08.2024 – 31.07.2025. Stillinga har ei fordeling på ca.60-70% avdelingsleiing og ca.40-30% undervisning i fag skulen tilbyr.

Arbeidsoppgåver

  • Som avdelingsleiar vil du ha personal- og økonomiansvar for lærarar og anna personale som tilhøyrer utdanningsprogram du har leiaransvar for.
  • Du får ansvar for å planlegge og gjennomføre utviklingsarbeid ved skulen, og aktivt arbeide med delings- og læringskultur som skapar gode og attraktive utdanningstilbod.
  • Du vil delta i arbeidet med planlegging, gjennomføring og evaluering av skulekvardagen saman med leiargruppa.
  • Du skal gjennom arbeidet som avdelingsleiar skape ein trygg og god skule for elevar og tilsette.

Kvalifikasjonar

  • Det er krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse, jmf opplæringslova.
  • Leiarerfaring frå vidaregåande skule er ønskjeleg.
  • Relevant skuleleiarutdanning er ønskjeleg.
  • Evne til å sette seg inn i lov- og avtaleverk.
  • God skriftleg og munnleg kommunikasjonsevne.
  • Undervisningskompetanse i fag skulen tilbyr.

Personlege eigenskapar

  • Du som set elevane si læring, trivsel og gjennomføring fyrst.
  • Du er ein tydeleg , trygg og open leiar med ein inkulderande leiarstil.
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Du er utviklingsorientert har god gjennomføringsevne.
  • Du trivast med å leie, planlegge og organisere ulike oppgåver.
  • Du er systematisk, nøyaktig og løysningsorientert.
  • Det vert lagt stor vekt på personlege eigenskapar ved tilsetting.

Vi tilbyr

  • Det er vilkår om godkjend politiattest for å bli tilsett i vidaregåande skule.
  • Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk.
  • Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på seks månader.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjorde, sjølv om ein har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom ein har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste, vil ein alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Sophus Lie-vegen 3, 6770 Nordfjordeid, Norge

 

Kontaktinformasjon

Alf Reidar Myrstad, rektor
Telefon:  909 62 632

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Alf Reidar Myrstad
  • Tittel: Rektor Telefon:90962632
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 909 62 632

Lokasjon

  • Nordfjordeid

Søknadsfrist

Juli 2, 2024

Strandvik montessoriskule – Pedagog til vakre Strandvik! (Søknadsfrist 20.07.2024)

 

Pedagog/Montessoripedagog

 

Strandvik Vekst AS

Frist 20.7.2024

Ansettelsesform Fast

Pedagog til vakre Strandvik!

Vi søkjer etter ein entusiastisk og dyktig pedagog. Er det deg?

Strandvik montessoriskule ligg i sentrum av den vakre bygda Strandvik i Bjørnafjorden kommune. Læringsarenaen vår strekkjer seg frå fjell til dal og fjord med kulturlandskap og gardsdrift i skulen sitt nærområde. Ved skulen ligg blant anna idrettsanlegg med sandvolleyballbanar (der ein olympisk meister i sandvolleyball har trødd sine sandalar!), kunstgrasbane, kyrkje, nærbutikk og barnehage. Strandvik er ei av dei flottaste bygdene på Vestlandet, og skulen er oppteken av å bruka det varierte og vakre nærområdet vårt. Vi er ein «Syngjande skule» og brukar blant anna læringsprogrammet «Det er mitt val» i arbeidet med sosial kompetanse.

Ledig 100 % stilling frå 01.08.24 som Pedagog /montessoripedagog

KVALIFIKASJONAR OG UTDANNING

Grunnskole lærarutdanning 1.-7. (Gjerne med engelsk, matematikk og spesialpedagogikk i fagkrinsen, men alle fag er interessante)
Godkjent vidareutdanning innan montessoripedagogikk (Elementary 6-9 år og/eller 9- 12 år) og gjerne arbeidserfaring frå montessoriskule
Pedagog utan montessoriutdanning blir også oppfordra til å søkja! Kanskje nettopp du har ynskje om ei vidareutdanning innan montessoripedagogikk?

Vi ser etter deg som:

Er ein engasjert, positiv, trygg og tydeleg vaksen
Ser det unike i det enkelte barn
Har evne til å skapa ein god og trygg atmosfære
Kan etablera og oppretthalda relasjonar
Har god arbeidskapasitet , gode samarbeidsevner og er ein god team-medarbeidar
Er systematisk, målretta og løysingsorientert
Er opptatt av å bidra til eit positivt arbeidsmiljø
Kan ta kontaktlæraransvar

VI TILBYR:

Konkurransedyktige vilkår
Tilsetjings- og arbeidsvilkår i samsvar med lover, forskrifter og avtaleverk
Eit godt og inkluderande arbeidsmiljø
Hjelp til å skaffa bustad i ei flott og levande bygd!

Interessert?

Ta kontakt og send søknad til oss snarast og seinast innan 20. juli 2024

Søknad med CV sendast til [email protected]

For spørsmål om stillinga ta kontakt med dagleg leiar/rektor Heidi Baldersheim.

Besøk gjerne heimesida vår strandvikmontessori.no eller finn oss på Facebook!

 

Søk via Finn her.

 

Sted: Strandvikvegen 562, 5643 Strandvik

Kontaktperson:

Heidi Baldersheim, Rektor
Mobil: 95 88 45 63

 

Del stillingen

Selskap

Strandvik montessoriskule

Kontaktinfo

  • Heidi Baldersheim
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil: 95 88 45 63

Lokasjon

  • Strandvik

Søknadsfrist

Juli 20, 2024

Nome vgs, Miljøterapeut (søknadsfrist 30.06.2024)

 

Nome videregående skole

Vil du være med og utvikle regionen vår sammen med dyktige og engasjerte kollegaer? Vi skaper verdi for framtida, og har ansvar for viktige oppgaver innen blant annet videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging.

Nome videregående skole avd. Søve

 

Nome vgs, Miljøterapeut

 

 

Vi har fra 1.august ledig 1 fast stilling i 100% med lønnsprosent 89% (stillingen følger skoleruta). Vi søker en dyktig, engasjert og innovativ miljøterapeut til vår skole som består av 2 avdlinger – avdeling Lunde og avdeling Søve. Arbeid må kunne påregnes ved begge avdelinger.

 

Arbeidsoppgaver

  • Legge til rette for at enkeltelever med spesielle behov skal få et godt og likeverdig skoletilbud
  • Være tilgjengelig for elevene og skape trygghet og trivsel.
  • Lede eller delta i planlegging og gjennomføring av aktiviteter som støtter opp under elevenes læring
  • Kunne ha undervisning i små grupper.
  • Være fleksibel til å ta noen vikartimer når det trengs og har erfaring i å gjennomføre undervisning med ungdom
  • Som miljøterapeut jobber du i tett samarbeid med læreren og foresatte. Du er en del av laget rundt eleven, sammen med blant andre OT, PPT og skolehelsetjenesten. Dette betyr noe møtedeltagelse.

 

Kvalifikasjoner

  • Fagarbeider med relevant tilleggsutdanning og arbeidserfaring med ungdom
  • Ønskelig med spesialpedagogikk
  • Ønskelig med undervisningskompetanse til å dekke kompetansehull fra grunnskolen i fagene matematikk, norsk og engelsk.
  • Kunnskap og erfaring med utviklingsarbeid, kunnskap til gjeldende lovverk, og kompetanse i digitale verktøy er en fordel
  • Gode ferdigheter i norsk, skriftlig og muntlig

Det forventes at du har digital kompetanse til å utnytte fylkeskommunens IKT-løsninger, ser muligheter i ny teknologi og er motivert for å ta i bruk nye digitale løsninger.

 

Personlige egenskaper

  • Du har faglig engasjement, evne til å ta ungdommens perspektiv og legge til rette for elevenes læring og utvikling, samt se muligheter framfor begrensninger
  • Du har god relasjonskompetanse, tilstedeværelse, gode samarbeidsegenskaper, er fleksibel og ser verdien av å jobbe i team
  • Du evner å stå i utfordrende situasjoner
  • Du er fleksibel og løsningsorientert i en travel hverdag
  • Du har evne til å vise omsorg og trygghet
  • Du bygger gode relasjoner
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Fylkeskommunen skal være en omstillingsdyktig organisasjon, og arbeidsgiver tar forbehold om at arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres ved behov.

 

Vi tilbyr

  • God offentlig pensjonsordning
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Dyktige- og engasjerte kollegaer
  • Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk

 

Tilsetting og prøvetid

Tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Ved tilsetting i skole, krever vi godkjent politiattest av nyere dato (ikke elder enn tre måneder) jfr. Opplæringslova. Som hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato.

 

Søke stilling

Du søker via vårt elektroniske søknadsskjema. Vitnemål og attester tar du med til et eventuelt intervju. Ved søknadsfristens utløp blir det utarbeidet en offentlig søkerliste. Søkere som har bedt om unntak fra offentlighet, vil bli varslet dersom dette ønsket ikke kan imøtekommes jf Offentleglova § 25. Fylkeskommunen er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke uansett alder, kjønn, eventuell funksjonshemming, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Om fylkeskommunen

Fylkeskommunen er en politisk styrt organisasjon som bidrar til samfunnsutvikling og verdiskaping i regionen. Vi har ansvar for viktige oppgaver innen bla videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging. Telemark fylkeskommune skal bidra til verdi for framtida gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi jobber tverrfaglig og setter innbyggernes behov i sentrum. Til dette oppdraget søker vi profesjonelle, inkluderende og modige medarbeidere som er gode relasjonsbyggere og løsningsorienterte lagspillere.

 

Nome videregående skole

Nome videregående skole har ca. 460 elever og 120 ansatte.
Skolens utdanningstilbud er: Bygg- og anleggsteknikk, Elektrofag, Frisør, blomster, interiør og eksponeringsdesign, Helse- og oppvekstfag, Naturbruk og Teknologi- og industrifag.

Skolen rekrutterer elever fra ca. 30 ungdomsskoler i regionen, og utdanningene er fordelt på avdeling Lunde og avdeling Søve. Ved skolen er det også voksenopplæring, kursvirksomhet og utstrakt samarbeid med bedrifter, offentlig sektor, organisasjoner og FoU-miljøer.

 

Om stillingen

Arbeidssted: Avd. Søve
Stillingstype: Fast
Stillingsstørrelse: Heltid
Søknadsfrist: 30.06.2024

 

 

 

Søk her

 

 

 

Spørsmål om stillingen

Anne Dale Nevestveit
Avd.leder undervisning
E-post
91133420
91133420

Del stillingen

Selskap

Telemark fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Anne Dale Nevestveit
  • Tittel: Avd.leder undervisning
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 91133420/91133420

Lokasjon

  • Ulefoss

Søknadsfrist

Juni 30, 2024

Fastlege søkes til nytt kommunalt legesenter (Søknadsfrist 03.07.2024)

banner

Fastlegevikar Lillehammer

 

 

 

Fastlegevikar søkes til to legesentre sentralt i Lillehammer.

Begge sentrene er lokalisert midt i Lillehammer sentrum i Nymosvingen. Sentrene er veletablert med gode rutiner, og et hyggelig kollegium bestående av fire til fem leger, samt dyktige helsesekretærer. Legesenteret bruker skybasert journalsystem som gjør at det er lett å koble seg til fra hjemmekontor. Felles smågruppe sammen med andre leger. Det er kollegial fraværsdekning innad på legesenteret i ferier og ved annet fravær. Det er fire kurative dager i uken og en ukedag avsatt til administrasjon.

  • Fra 1.6.2024 – jan 2025. Lillehammer legesenter med pasientliste på 700. Listen deles 1.8.2024 med en 0-hjemmel for deretter å øke med 50 pasienter hver 2.mnd. Deltagelse på dagberedskapen som kommunalt ansatt.
  • Fra 1.9.2024 – 28.2.2025, med mulighet til forlengelse. Svingen legesenter med pasientliste på 800.

Vikar kan velge mellom fastlønn eller næringsvirksomhet. Som næringsdrivende vil du ikke bli avkrevd leie i vikarperioden. Du beholder alle refusjoner og egenandeler. Kommunen har sykefraværsordning for næringsdrivende med godtgjørelse for fravær grunnet egen og barns sykdom inntil 10 dager pr. kalenderår.

Deltakelse ved Lillehammer interkommunale legevakt, som har et nedslagsfelt på ca. 70 000 innbyggere. 80 leger er tilknyttet legevakten som har nye, store lokaler ved sykehuset på Lillehammer. Det er fast honorar.

Det kan tilkomme andre ledige stillinger ved andre legesentre under prosessen, og vi ønsker da å benytte samme søkermasse for tilsetting i disse.

 

Søknadsfrist: 27.05.2024
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Sted: Lillehammer
Stillingstittel: Fastlege Lillehammer
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4813059608

 

Arbeidsoppgaver

  • Oppgaver og ansvar i tråd med lover, forskrifter og avtaleverk reguleres i kommunens vilkår i den individuelle fastlegeavtalen.
  • Deltakelse i Lillehammer interkommunale legevakt. Vaktbelastning med min 1-3 vakter pr måned.
  • Kollegial fraværsdekning innad på legesenteret i ferie og annet fravær.

 

Kvalifikasjoner

  • Spesialist i allmennmedisin eller ALIS.
  • Norsk autorisasjon med godkjenning for arbeid i fastlegepraksis og legevakt
  • Behersker norsk språk godt, både skriftlig og muntlig
  • Politiattest må fremlegges før tiltredelse.

 

Personlige egenskaper

  • Vi søker en positiv og fleksibel kollega som kan bidra til å skape et godt arbeidsmiljø.
  • Faglig engasjement og dyktighet vil bli vektlagt.
  • Søker må ha gode samarbeidsevner, være strukturert og ansvarsbevisst.
  • Personlig egnethet tillegges betydelig vekt.

 

Vi tilbyr

  • Forsterket basistilskudd
  • ALIS avtale med Lillehammer kommune.
  • Muligheten til å jobbe i et veldrevet legesenter med godt innarbeidede interne rutiner og godt kollegialt arbeidsmiljø med engasjerte og hyggelige fagpersoner.
  • Godt utstyrte og fine kontorfasiliteter midt i sentrum av Lillehammer.
  • Dyktige helsesekretærer.
  • Inntil 10 dagers sykefravær med 60 % praksiskompensasjon for næringsdrivende leger.

Nymosvingen 6, 2609 Lillehammer, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Miriam Tvedt
Tjenesteområdeleder
 Telefon:91705889
E-post:[email protected]

 

Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål og attester kan legges elektronisk ved søknaden eller tas med ved et eventuelt intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Miriam Tvedt
  • Tittel: Tjenesteområdeleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 917 05 889

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

Juli 3, 2024

Avdelingsleiar 100% fast ved Opedal skule (søknadsfrist 27.06.2024))

Ullensvang kommune Opedal skule

100% stilling som avdelingsleiar ved Opedal skule

 

 

Ledig fast stilling for skuleåret 2024-25:

– Avdelingsleiar 100% fast stilling frå 01.08.2024.

Til stillinga ligg det 50% administrasjon knytt til leiing og 50% undervisning.

 

Opedal skule:

Opedal skule er ein 1.-7. skule i Ullensvang kommune. Skulen har 119 elevar og 22 tilsette. Skulen ligg fint til i bygda Lofthus, i nær tilknyting til både fjell og fjord.

Skulen arbeider systematisk med verdiar. Verdiane er utarbeidd i samarbeid med tilsette, føresette og elevane ved skulen. Verdiarbeidet viser igjen i all aktivitet ved skulen, både i høve det psykososiale miljøet og i læringsaktivitetar.

Det pedagogiske arbeidet til skulen er knytt til Læringssirkelen. Alle tilsette får opplæring i dette arbeidet.

Skulen har fokus på implementering av ny læreplan, og

utviklingsområdet vårt det komande skuleåret er å sikra eit godt psykososialt miljø med vekt på livsmeistring.

 

Kvalifikasjonar

  • erfaring frå administrative oppgåver knytt til skuleleiing
  • godkjent undervisningskompetanse
  • gode datakunnskapar/dugleikar

 

Personlege eigenskapar

  • har god relasjonskompetanse
  • har god formidlingsevne
  • samarbeider godt i lærande fellesskap
  • er lojal og ansvarsfull mot skulen sine verdiar og formål ● er løysingsorientert og fleksibel
  • er ein god klasseleiar

 

Me tilbyr

  • eit godt arbeidsmiljø
  • eit godt pedagogisk utviklingsmiljø
  • løn etter avtaleverk
  • hjelp til å finna bustad

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:

Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/ 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 27.06.2024
Arbeidsstad: Lofthus

 

Kontaktpersonar:

Helga Opedal
mob: +47 95237206

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Opedal skule

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst
Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje
https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Helga Opedal
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 95237206

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Juni 27, 2024

Avdelingsleder for PPT (Søknadsfrist 30.06.2024)

Soloppgang Lillesand havn 2 - Foto Susanne Syvertsen

Avdelingsleder for Pedagogisk psykologisk tjeneste (PPT)

 

 

Enhet for helsefremmende tjenester er en enhet med fokus på forebygging og tidlig innsats i alle livets faser.
Enheten er organisert i kommunalområde oppvekst og består av avdeling helsestasjon, avdeling for barn, unge og foreldre, avdeling for ergo- og fysioterapi, avdeling for pedagogisk psykologisk tjeneste og spesial pedagogiske tjenester.
Avdeling Pedagogisk psykologisktjeneste (PPT) bistår barnehager og skoler i arbeid med kompetanse- og organisasjonsutvikling.
Tjenesten skal gi støtte til god faglig og sosial utvikling for barn, elever og voksne, og utarbeider sakkyndig vurdering der loven krever det.
PP-tjenesten er en viktig del av laget rundt barnet som skal bistå i at barn og elever opplever inkludering, læring og utvikling tilpasset sine forutsetninger.

Vi er opptatt av å yte tjenester direkte til innbyggere i kommunen, og bidra til godt tverrfaglig samarbeid sammen med andre enheter og avdelinger i kommunen.
Avdelingsleder arbeider etter mål og strategier gitt i kommuneplanen, styringssystemet for Lillesand kommune og andre relevante styrings- og plandokumenter.
I tillegg bidrar avdelingsleder til å utvikle avdelingen etter gjeldene faglige standarder, i tillegg til å jobbe med riktig organisering og samhandling i avdelingen.

Vi ønsker deg velkommen til å søke hos oss!

 

Søknadsfrist: 30.06.2024
Arbeidsgiver: Lillesand kommune
Sted: LILLESAND
Stillingstittel: Avdelingsleder for PPT
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4821541263

 

Arbeidsoppgaver

  • Delegert personal, fagansvar og økonomi ansvar for avdelingen
  • Lede, styre og skape kultur for læring, forbedring og utvikling av tjenesten
  • Fagutvikling og planarbeid
  • Utvikle stabilt fagmiljø der kompetanseutvikling og læring står sterkt
  • Internkontroll, tjenesteutvikling, og ressursforvaltning
  • Deltager i lederteamet i enheten
  • Bistå i individrettet arbeid og kartlegging/utredning etter behov
  • Veilede og være en støtte for rådgiverne i system og sakkyndighetsarbeid

 

Kvalifikasjoner

Krav til kvalifikasjon:

  • Minimum maser i pedagogikk, spes.ped eller psykologi
  • Minimum 3 års erfaring fra kommunalt arbeid med barn, unge og familier.
  • Krav om god språklig og skriftlig fremstillingsevne
    God digital kompetanse

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra ledelse inne fagfeltet
  • Erfaring fra arbeid i PPT er en fordel og kjennskap til det spesialpedagogiske feltet vil bli vektlagt
  • Erfaring fra å lede utviklings-/endringsarbeid

 

Personlige egenskaper

  • Rollemodell som er bevisst på stillingens delegerte ansvar og som opptrer troverdig
  • Evner å jobbe strategisk, helhetlig og med overordnet fokus
  • Opptatt av tverrfaglig samarbeid, både internt og eksternt, og kommuniserer tydelig
  • Løsningsfokusert, nytenkende, innovativ og har gjennomføringskraft
  • Er trygg og synlig i sin lederrolle, og evner å skape gode relasjoner og engasjement med sine medarbeidere

Personlige egenskaper vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

Et faglig sterkt arbeidsmiljø med verdiene åpenhet, respekt og humor
Bli en del av et hyggelig og inkluderende arbeidsmiljø
Mulighet for kompetanseutvikling i tråd med enhetens kompetansebehov
Velferdsordninger som trening i arbeidstiden
Lønn etter tariffavtale iht. kapittel 3
Offentlig tjenestepensjon i KLP, som uførepensjon, etterlattepensjon, bank, forsikring og spareprodukter

 

Østregate 2, 4790 LILLESAND, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Sverre Refsnes
 Telefon:+47 91510954

 

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og turister? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor. 

Lillesand kommune er stolt av å være med i prosjektet #drømmejobben.
#drømmejobben er en felles betegnelse for de mange fremtidsrettede, meningsfulle og faglig spennende jobbene kommunene på Sørlandet tilbyr. Les mer på www.drømmejobben.com.

Lillesand kommune praktiserer meroffentlighet, jf. Offentleglova § 11. Offentlig søkerliste vil normalt inneholde navn på samtlige søkere. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4.

 

Del stillingen

Selskap

Lillesand kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lillesand

Søknadsfrist

Juni 30, 2024