Meløy kommune – Sommervikarer ved Ørnes sykehjem (Søknadsfrist 16.02.2025)

Sommervikarer ved Ørnes sykehjem

 

Ønsker du variasjon fra studier og/eller jobb i perioden juni-september? Har du lyst til å tilbringe fritiden i naturskjønne omgivelser i vakre Meløy?
Vi på Ørnes sykehjem hører veldig gjerne fra deg.

 

Vi har behov for følgende yrkesgrupper:

  • Sykepleiere
  • Vernepleiere
  • Hjelpepleiere/helsefagarbeidere
  • Pleiemedarbeidere
  • Aktivitører
  • Kokker
  • Assistenter til kjøkken og vaskeri

 

Vi trenger ferievikarer på følgende avdelinger:

  • Korttidsavdeling inkludert dialyse og kommunal akutt døgnopphold (KAD)
  • Langtidsavdeling
  • Demensavdeling
  • Miljøgruppe (2 brukere med eget personell)
  • Kjøkken og vaskeri

 

Søknadsfrist: 16.02.2025
Arbeidsgiver: Meløy kommune
Sted: Ørnes
Stillingstittel: Sommervikarer Ørnes sykehjem
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Sommerjobb
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4907157833

 

Arbeidsoppgaver

Du vil få varierte arbeidsoppgaver ut fra hvor du søker

Arbeidsoppgaver i pasientnært arbeid:

  • Utøve pleie i overensstemmelse med yrkesetiske retningslinjer 
  • Kartlegge, journalføre, iverksette og prioritere nødvendige tiltak ut fra pasientens behov
  • Samarbeide tett med pasienten og deres pårørende i utøvelsen av tjenesten for å ivareta pasientens rett til brukermedvirkning
  • Samarbeid med kollegaer i avdelingen, overordnet ledelse, andre faggrupper og samarbeidspartnere
  • Miljøarbeid og individuelt tilpassede aktiviteter

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning og/eller praksis er ønskelig
  • Utenlandske søkere må beherske norsk muntlig og skriftlig på nivå B2
  • Du må være 18 år. Unge arbeidstakere som har fullført 1. år på helsefag eller barne- og ungdomsarbeiderfaget kan bli vurdert

 

Personlige egenskaper

  • Du har godt humør
  • Du er løsningsorientert, fleksibel og nysgjerrig
  • Du er engasjert
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Du er ansvarsbevisst
  • Du ønsker å gjøre en positiv forskjell i beboers hverdag

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter kvalifikasjoner i henhold til hovedtariffavtalen
  • Støttende ledelse og dyktige kollegaer
  • Selvstendige og varierte arbeidsoppgaver i et inkluderende fagmiljø
  • Innholdsrike og lærerike arbeidsdager
  • Mulighet for videre helge- og feriearbeid

 

Annet:

  • Politiattest må leveres før oppstart i jobb
  • Du må skrive i søknaden hvilken periode du kan jobbe og hvilken avdeling du ønsker
  • Søkere som kan jobbe mesteparten av ferieperioden vil bli foretrukket
  • Tilsetting i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.

 

Gammelveien 16, 8150 Ørnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Kristina Aunet
Konstituert avdelingsleder
 Telefon:98644673
E-post:[email protected]

Solgerd Viderø
Enhetsleder
 Telefon:+47 47235944
E-post:vidsol@meløy.kommune.no

 

Vi er ca. 6 200 innbyggere i kommunen. Meløy er langstrakt, og den nordlige grensen er om lag 12 mil sør for Bodø. Kommunen er en kraftkommune med industri, landbruk, fiske, fiskeoppdrett, kraftproduksjon og servicenæringer som viktige elementer. Ørnes er kommunesenter og er knutepunkt for hurtigrute, hurtigbåter, ferge og bussforbindelser. Engenbreen, en vestlig utløper av Svartisen, er kommunens største turistattraksjon. Vi har et desentralisert skole-, SFO- og barnehagetilbud, samt videregående skole. Det er mye flott natur i kommunen vår, både i fjellet og ved fjorden, og rike muligheter til variert friluftsliv året rundt. Godt utvalg i idretts- og kulturaktiviteter finner du også i Meløy.

Har du en samboer, ektefelle eller venn som også ønsker seg jobb i Meløy? Nettsiden meloy.no gir deg en oversikt over ledige stillinger i Meløy kommune innen både kommunal sektor, industri og annen næring. Kanskje finner dere stillinger der som vil være interessant for dere begge?

Del stillingen

Selskap

Meløy kommune

Kontaktinfo

  • Kristina Aunet
  • Tittel: Konstituert avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 98644673

Lokasjon

  • Ørnes

Søknadsfrist

Februar 16, 2025

Meløy kommune – Sykepleier, Ørnes sykehjem (Søknadsfrist 06.02.2025)

Sykepleier

 

Er du en sykepleier med pågangsmot og et brennende engasjement for faget? Ønsker du en arbeidsplass hvor du kan kombinere videre fag- og karriereutvikling med spektakulære naturopplevelser?

Ved Meløy helse- og velferdssenter får du muligheten til å jobbe i et fagmiljø som setter kvalitet og pasientomsorg i fokus, samtidig som du kan nyte vakre omgivelser med majestetiske fjell, utsikt over havet, dansende nordlys og uforglemmelige netter med midnattssol.
Vi søker en dedikert sykepleier som ønsker å være med på å videreutvikle våre tjenester og bidra til å skape en trygg og meningsfull hverdag for våre pasienter. Dette er arbeidsplassen for deg som ønsker en variert og spennende arbeidshverdag i en kommune hvor natur og livskvalitet går hånd i hånd.

Velkommen til Meløy – en mulighet du ikke vil gå glipp av!

 

Søknadsfrist: 06.02.2025
Arbeidsgiver: Meløy kommune
Sted: Ørnes
Stillingstittel: Sykepleier
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4907631246
Startdato: 03.03.2025

 

Arbeidsoppgaver

  • Kartlegge, planlegge, utføre og evaluere sykepleietiltak
  • Benytte Gerica som dokumentasjonssystem
  • Ansvarlig for egen fagutøvelse på alle plan iht. gjeldende lover og regelverk
  • Medansvar for det totale sykepleiefaglige tilbudet til inneliggende pasienter
  • Medansvar for avdelingens samlede tjenestetilbud og fagutvikling
  • Sammen med avdelingsleder planlegge fagutvikling for sykepleiergruppen
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Gi råd, veiledning og undervisning til pasienter, pårørende, eksterne samarbeidsparter og til studenter
  • Bidra til systematisk kvalitetsforbedring og internkontroll i avdelingen.
  • Medikamenthåndtering: Ansvar for sikker administrasjon og oppbevaring av medisiner i tråd med gjeldende retningslinjer.

 

Kvalifikasjoner

  • Fullført bachelorgrad i sykepleie med gyldig norsk autorisasjon. Dette må oppgis i søknaden. Dersom vi ikke får kvalifiserte søkere, vil søkere som avslutter sin sykepleierutdanning våren 2025 kunne vurderes for eventuell tilsetting, dette med forbehold om bestått utdanning og autorisasjon.
  • Gode ferdigheter i både muntlig og skriftlig kommunikasjon på norsk. Utenlandske søkere må dokumentere bestått norskprøve på minimum nivå B2. Dersom du ikke har nivå B2, men er i gang med å ta kurset, kan dette vurderes for eventuell ansettelse.

 

Personlige egenskaper

  • Du må ha gode samarbeidsevner
  • Du må ha gode evner til å reflektere over egen rolle, og hvilken påvirkning du har på andres liv
  • Du må ha høy grad av fleksibilitet grunnet store variasjoner i arbeidsoppgaver
  • Personlig egnethet og tidligere referanser vil vektlegges sterkt

 

Vi tilbyr

  • En spennende arbeidsplass i utvikling, hvor du får stor medbestemmelse i forhold til hvordan vi løser arbeidsoppgavene
  • Et positivt, inkluderende og humørfylt arbeidsmiljø
  • God opplæring
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Vi gir et rekrutteringstillegg på 30 000,- i året
  • Per tiden to-delt turnus med 12-timersvakter hver 4. helg
  • Bedriftshelsetjeneste
  • Gode HMS og velferdstiltak
  • I stillingen har du rett på en av Norges beste pensjonsordninger. Offentlig tjenestepensjon er en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å arbeide og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon om noe uventet skulle skje
  • Med pensjonsrett i KLP/SPK får du medlemspris og flere gunstige betingelser på lån, forsikring og spareprodukter. Du får fri ulykke- og gruppelivsforsikring.
  • Vi er behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass ved tilgjengelighet/ ledighet og behov

 

Annet:

  • Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om at søknaden unntas offentlighet. Søkerne vil i så fall bli varslet om dette. 
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
  • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden vil bli etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel
  • Politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse. 
  • Helseattest for tuberkulose og MRSA skal fremlegges før tiltredelse.
  • Meløy kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, etnisitet eller nasjonal bakgrunn.

 

Gammelveien 16, 8150 Ørnes, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Keivan Vahdatipour
Enhetsleder
 Telefon:+47 94057196
E-post:[email protected]

 

Vi er ca. 6 200 innbyggere i kommunen. Meløy er langstrakt, og den nordlige grensen er om lag 12 mil sør for Bodø. Kommunen er en kraftkommune med industri, landbruk, fiske, fiskeoppdrett, kraftproduksjon og servicenæringer som viktige elementer. Ørnes er kommunesenter og er knutepunkt for hurtigrute, hurtigbåter, ferge og bussforbindelser. Engenbreen, en vestlig utløper av Svartisen, er kommunens største turistattraksjon. Vi har et desentralisert skole-, SFO- og barnehagetilbud, samt videregående skole. Det er mye flott natur i kommunen vår, både i fjellet og ved fjorden, og rike muligheter til variert friluftsliv året rundt. Godt utvalg i idretts- og kulturaktiviteter finner du også i Meløy.

Har du en samboer, ektefelle eller venn som også ønsker seg jobb i Meløy? Nettsiden meloy.no gir deg en oversikt over ledige stillinger i Meløy kommune innen både kommunal sektor, industri og annen næring. Kanskje finner dere stillinger der som vil være interessant for dere begge?

 

Del stillingen

Selskap

Meløy kommune

Kontaktinfo

  • Keivan Vahdatipour
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 94057196

Lokasjon

  • Ørnes

Søknadsfrist

Februar 6, 2025

Tysvær kommune – Avdelingsleder – Vei, Vann & Avløp (søknadsfrist 10.02.2025)

 

Avdelingsleder – Vei, Vann & Avløp

 

 

Ønsker du faglige utfordringer og en ansvarsfull stilling innen drift og vedlikehold av infrastruktur i Tysvær kommune?

Seksjon drift i Tysvær kommune søker en engasjert avdelingsleder med høyere utdanning og/eller lang erfaring innen drift og vedlikehold av vei/anlegg.

 

Ansvar og arbeidsoppgaver

  • Personalansvar for avdelingen
  • Overordna ansvar for fagutøvelsen i avdelingen
  • Planlegge og gjennomføre trafikksikkerhets- og veiutbedringstiltak
  • Faglig kontaktperson for driftspersonellet som har oppgaver innenfor ansvarsområdene; kommunale veier, vann og avløp
  • Bidra til faglig utvikling for våre medarbeidere
  • Saksbehandle etter veiloven og behandle søknader knyttet til vei (avkjøring, graving, skilting osv.)
  • Økonomioppfølging og rapportering, samt fakturabehandling
  • Medansvar for økonomi i seksjon drift
  • Oppfølging av service- og rammeavtaler knyttet til kommunale veier og gatelys
  • Forvalte kommunens veidatabase og oppfølgingsverktøy (NVDB)
  • HMS-ansvar, herunder kontinuerlig arbeid med arbeidsrutiner, avvik og forbedringer

 

Utdanning / kvalifikasjon

  • Ingeniørfaglig utdanning innen vei/anlegg (Annen relevant utdanning kan bli vurdert.)
  • Dokumentert lederutdanning/erfaring
  • Ledererfaring innen vei/anlegg kan kompensere for manglende utdanning
  • Du må ha relevant erfaring fra vei og god kjennskap til FDV programmer og FDV-dokumentasjon
  • Erfaring med dokumentasjon og generell bruk av IT-verktøy
  • Ønskelig med kjennskap til offentlig forvaltning
  • Førerkort kl. B

 

 Personlige egenskaper

  • Strukturert og god på planlegging
  • Lagspiller som trives med å dele kunnskap
  • Kommuniserer på en tillitsfull og motiverende måte
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk
  • Interesse for teknologi og kontinuerlig forbedring

 

 

Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Rogaland
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.02.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Eikeskogvegen 82, 5570 Aksdal

 

Kontaktpersoner:

Trond Jøsang
mob: +47 90067639

 

Hjemmeside:

www.tysver.kommune.no

 

Adresse:

Eikeskogvegen 82 5570 Aksdal

 

Tysvær kommune Teknisk driftsavdeling

Teknisk Drift er inndelt i tre avdelinger. Avdeling vei, vann og avløp forvalter, drifter og vedlikeholder kommunale veier inkludert gang- og sykkelveier, idrettsanlegg og det kommunale vann og avløpsnettet inkludert vannrenseanlegg og avløpsrenseanlegg.
Avdeling bygg og utemiljø har ansvar for vedlikehold av alle kommunalt eide bygg og boliger – samt alle offentlige utendørsområder. Avdeling renhold utfører renhold i de fleste kommunale bygg.
Teknisk Drift er samlokalisert med hjelpemiddellageret i det nye Driftsbygget på Eikeskog.

Del stillingen

Selskap

Tysvær kommune

Kontaktinfo

  • Trond Jøsang
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 90067639

Lokasjon

  • Aksdal

Søknadsfrist

Februar 10, 2025

Oppmålings – ingeniør – 100 % fast stilling (Søknadsfrist 30.01.2025)

Uranostind mindre versjon - kjøpt av OA 24

Oppmålingsingeniør – 100 % fast stilling

Vang kommune har ledig 100 % fast stilling som oppmålingsingeniør. Stillinga omfattar fagområda eigedomsoppmåling, matrikkelføring, oppretting og endring av eigedom, seksjonering og kartforvaltning/GIS. Oppmålingsingeniør sine oppgåver er viktige for etaten, der det òg blir behandla plansaker, byggesaker, konsesjonssaker m.v.

Stillinga krev mykje sjølvstendig arbeid. I tillegg inneber stillinga samarbeid med dei andre fagområda i etaten. Oppfølging av grunneigarar og tiltakshaverar er og ein viktig del av jobben.

Arbeidsoppgåver kan i nokon grad tilpassast søker sin kompetanse og praksis.

Søknadsfrist: 30.01.2025
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Oppmålingsingeniør – 100 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4882936424

Arbeidsoppgåver

  • Saksbehandling og rettleiing, mellom anna;
    -matrikkelsaker
    -adressetildeling
    -seksjonering
    -matrikkelforbetring/kvalitetsforbetring
    -klagesaksbehandling
    -delingssaker
  • Oppmålingsforretningar, mellom anna;
    -frådelingar og løyve
    -forretning over eksisterande eigedom
    -grensejusteringar
    -matrikkelføring
  • Rådgiving og støtte for matrikkel og kart
  • Bistå ved, og kvalitetssikre kommunale grunnerverv og -sal

Kvalifikasjonar

  • Relevant 3-5 årig utdanning frå høgskule/universitet. Anna relevant utdanning/erfaring kan vurderast
  • Kunnskap om matrikkelloven og anna relevant lovgivning/regelverk er ein fordel
  • Kompetanse på bruk av ulike IKT-system, spesielt GIS er ein fordel
  • Erfaring i bruk av oppmålingsverktøy er ynskeleg
  • Godkjent matrikkelførerkurs er ynskeleg
  • Landmålarbrev eller kompetanse som kvalifiserer til landmålerbrev er ynskeleg
  • Erfaring frå kommunal forvaltning er ein fordel
  • Førarkort for personbil og bør disponera eigen bil
  • Personlege eignaheit vil bli lagt vekt på

Personlege eigenskapar

  • Fagleg engasjert, sjølvstendig og liker ein hektisk arbeidskvardag
  • Opptatt av å levere tenester av høg kvalitet
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • God framstillingsevne munnleg og skriftleg og gode norskkunnskapar
  • Serviceinnstilt

Vi tilbyr

  • Ein utfordrande og givande jobb
  • Variert arbeid i eit positivt miljø
  • Tverrfaglig miljø og gode interkommunale nettverksgrupper
  • Løn etter kvalifikasjonar og etter kommunens regulativ
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Fleksibel arbeidstid

 

Tyinvegen 5161, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

Søk på stillinga her.

 

Kontaktinformasjon

Ingeborg Lunde
Kommunalsjef Landbruk og teknisk
 Telefon:99230305
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Januar 30, 2025

Administrasjons – leder Sykehjem – Kristiansund kommune (søknadsfrist 27.01.2025)

Kristiansund kommune

 

Administrasjonsleder

 

 

Enhet sykehjem søker etter ny administrasjonsleder i 100 % fast stilling.

Er du en strukturert og resultatorientert leder som trives med varierte oppgaver? Ønsker du å spille en sentral rolle i et viktig helse- og omsorgsmiljø? Vi søker nå en administrasjonsleder til vår enhet, som vil ha ansvar i både administrasjon, økonomi, og drift. Hos oss får du muligheten til å gjøre en forskjell for både våre beboere og medarbeidere!

Enhet sykehjem i Kristiansund består av fire sykehjemsavdelinger, Rokilde omsorgsboliger og dagsenter, samt avdeling for fellestjenester som inneholder vaskeri og kjøkken.

Som administrasjonsleder ved enheten vil du ha en nøkkelrolle i den daglige driften og sørge for at administrative prosesser fungerer optimalt. Du vil ha ansvar for både økonomi, innkjøp, bygg-administrasjon, veiledende turnusplanlegging og administrative systemer – samt ha overordnet ansvar for brannsikkerhet. Du vil jobbe tett med ledergruppen for å sikre at enheten leverer på høyeste nivå av kvalitet og effektivitet.

 

Vi tilbyr

  • en spennende stilling i et godt etablert og hektisk lederteam
  • muligheten til å påvirke og videreutvikle vår virksomhet med fokus på effektivitet og kvalitet
  • et inkluderende og støttende lederteam som verdsetter samarbeid, innovasjon og utvikling
  • muligheter for etter- og videreutdanning, samt personlig utvikling
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
  • gode pensjonsordninger. Se mer om pensjonsordningen som gjelder for deg her: KLP

 

Arbeidsområder

  • delta i planlegging og implementering av nye innovative strategier og prosesser
  • administrasjon av økonomi, regnskap og fakturering
  • administrasjon og koordinering mellom enheten og eiendomsdrift
  • overordnet brannansvar
  • ledelse av merkantilt personell
  • kontrollerfunksjon for lønn og ferie
  • generell administrativ støtte for avdelingsledere
  • turnusveileder, controller og superbruker av verktøy for arbeidstidsplanlegging

 

Kvalifikasjonskrav

  • relevant høyere utdanning, gjerne innen økonomi, ledelse, helseadministrasjon eller annet relevant fagfelt
  • gode formidlingsevner i norsk, skriftlig og muntlig
  • gode digitale ferdigheter

 

Ønskelige kvalifikasjoner

  • erfaring fra lederrolle, gjerne fra helsesektoren og institusjoner
  • erfaring og kunnskap om økonomi
  • erfaring og kunnskap om turnusplanlegging

 

Vi søker deg som er

  • strukturert, analytisk og har stor gjennomføringsevne.
  • en trygg og synlig leder, med gode samarbeidsevner.
  • handlekraftig, initiativrik og løsningsorientert, og trives med varierte oppgaver

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Spesielle forhold for stillingen

Administrasjonsleder må disponere egen bil.

 

Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Se mer om fortrinnsrett her.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler.

Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden.

Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

 

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

Søk på stillingen her.

 

Referansenummer: 24/6419
Fylke: Møre og Romsdal
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 27.01.2025
Arbeidssted: Kristiansund kommune

 

Kontaktpersoner:

Ole Andrè Blom, personalleder
tlf: +47 71573920

Åse Kirstine Jægtvik, enhetsleder
tlf: +47 71573919

 

Hjemmeside:

/www.kristiansund.kommune.no/

 

Adresse:

Vågeveien 4 6509 Kristiansund

 

Kristiansund kommune

Ytterst mot storhavet ligger sjarmerende Kristiansund. En moderne by der bybildet farges av et rikt kulturliv, nye næringer og ramsalt historie. Kristiansund har 25.000 trivelige innbyggere og en urban bykjerne. Her er det råere og friskere, men samtidig varmere mellom mennesker. Vi har aktive og inkluderende sports- og musikkmiljøer, internasjonal fotofestival og en myriade av andre aktiviteter. Fantastisk natur både til sjøs og til fjells gir muligheter for et aktivt og variert friluftsliv. Kommunen har utviklingsorienterte skoler og barnehager med nasjonale topplasseringer, flotte idretts- og friluftslivsanlegg samt et spennende, engasjerende og relevant næringsliv. Med fly er du på Gardermoen i løpet av 45 minutter, og i Trondheim på 3,5 time med hurtigbåt.

Del stillingen

Selskap

Kristiansund kommune

Kontaktinfo

  • Ole Andrè Blom
  • Tittel: personalleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 71573920
  • Åse Kirstine Jægtvik
  • Tittel: enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 71573919

Lokasjon

  • Kristiansund N

Søknadsfrist

Januar 27, 2025

Nome legesenter – Ledig stilling som fastlege i Nome kommune (Søknadsfrist 17.02.2025)

Å (002)Nome

 

Ledig stilling som fastlege i Nome kommune

 

 

En spennende mulighet til å jobbe sammen med engasjerte kollegaer i et kommunalt og veldrevet legekontor med moderne utstyr og funksjonelle lokaler. Driften har egen enhetsleder, 7 leger + Lis1, sykepleiere og helsesekretærer.

Det blir en ledig stilling som fastlege på Nome legesenter fra juni 2025. Listelengde på denne hjemmelen er på 1200 pasienter, og er en godt ivaretatt liste av samme lege siden 2016. Vi er fleksible og tilbyr gode vilkår med valgfri driftsløsning, kommunalt ansatt med fastlønn og 20% av Helfo refusjoner, eller privat næringsdrift.
Legepraksisen ligger på Nome Helsesenter sentralt på Ulefoss, og holder til i samme bygg som ambulansetjenesten og helsestasjon med jordmor. Det er romslige og lyse lokaler med god tilgjengelighet og parkeringsmuligheter.

Fastlegene i Nome har en sentral rolle i kommunens øvrige helse- og sosialtjenestetilbud. Det er et godt og formalisert samarbeid med hjemmetjenesten, sykehjem, psykisk helsearbeid, helsestasjonen, flyktningehelsetjenesten og NAV.
Nome har et legevaktsamarbeid med Skien kommune, som har en robust og velfungerende legevakt, i nytt og moderne
bygg. Den enkelte lege har ca. 2 legevakter pr mnd.

Nome har egen kommuneoverlege og disponerer KAD plasser på Nome sjukeheim.

Legesenteret bruker WebMed journalsystem.

 

Søknadsfrist: 17.02.2025
Arbeidsgiver: Nome kommune
Sted: Ulefoss
Stillingstittel: Ledig stilling som fastlege i Nome kommune
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4901187031

 

Arbeidsoppgaver

  • Fastlege med listestørrelse på 1200 pasienter
  • Interkommunal legevakt, ca 2 vakter pr/mnd

 

Kvalifikasjoner

  •  Lege med godkjent autorisasjon og gjennomgått turnustjeneste
  •  Spesialist i allmennmedisin eller ønske om spesialisering (ALIS).
  •  Fordel med erfaring fra allmennpraksis
  •  Rett til refusjon fra Helfo
  •  Beherske norsk skriftlig og muntlig

 

Personlige egenskaper

  • Interesse for allmennmedisin 
  • Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsferdigheter
  • Kompetanse, erfaring, fleksibilitet og personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr

Vi gir våre nye leger en god start med gode vilkår og individuell fastlegeavtale. Vi søker etter både spesialist i allmennmedisin, men kan også legge til rette for deg som har lyst til å starte i et Alis-løp. 

Vi kan tilby et godt fagmiljø med fokus på arbeidsmiljø og trivsel, samt spennende og varierte arbeidsoppgaver.

  • Fastlegepraksis etter gjeldende lover, forskrifter og avtaleverk.
  • Kommunale oppgaver i tråd med gjeldende avtaler.

 

Stårrvegen 14, 3830 Ulefoss, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Kristin Sekse
Kommuneoverlege
 Telefon:409 13 939

Zafar G. Ali
Tillitsvalgt lege
 Telefon:452 70 839

Berit Lindberg Spange
Enhetsleder HO
 Telefon:909 40 691

 

Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort veg til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo.
Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehager, ledige boligtomter, videregående skoler og kort veg til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).

Del stillingen

Selskap

Nome kommune

Kontaktinfo

  • Kristin Sekse
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 409 13 939
  • Zafar G. Ali
  • Tittel: Tillitsvalgt lege
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 452 70 839
  • Berit Lindberg Spange
  • Tittel: Enhetsleder HO
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 909 40 691

Lokasjon

  • Ulefoss

Søknadsfrist

Februar 17, 2025

Eidskog kommune – Konsulent ved Dokument – senteret 100% fast (Søknadsfrist 28.01.2025)

Børlisplass panorama

 

Konsulent ved Dokumentsenteret 100% fast

 

 

Vi har en spennende stilling som konsulent i 100 % fast stilling ved Dokumentsenteret, og søker deg som har arkivfaglig bakgrunn, med god digital kompetanse og teknisk innsikt.

Du vil inngå i vårt team som består av 2,6 konsulenter og en arkivleder. Sammen sørger vi for at dokumentforvaltningen i Eidskog kommune er i tråd med gjeldende regelverk.

Stillingen rapporterer til leder for Digitaliseringsavdelingen.

Tiltredelse: etter avtale.

 

Arbeidsoppgaver

  • Videreutvikling og vedlikehold av kommunens arkivplan, herunder rutiner for saksbehandling og arkivering, oversikt over arkivserier samt bortsetting og avlevering av avsluttede arkiv
  • Innføring av nye elektroniske løsninger for dokumentproduksjon og dokumentutveksling
  • Delta i kommunens digitale utvikling
  • Brukerstøtte for saksbehandlere
  • Systemforvalter – administrere brukertilganger, administrativ inndeling, tilgangskoder
  • Bidra til at forskrifter, lover og standarder følges, samt at informasjonssikkerheten og personvernet ivaretas
  • Bidra til gjennomføring av kommune, fylkesting og stortingsvalg
  • Utvalgssekretær for folkevalgte organer
  • Praktisk tilrettelegging for folkevalgte, godtgjøring m.m.
  • Noe kveldsarbeid må påregnes.
  • Andre oppgaver må kunne påregnes

 

Kvalifikasjoner

  • Fortrinnsvis arkivfaglig utdanning på høgskole/universitetsnivå
  • Relevant erfaring kan veie opp for utdanningskravet
  • Kjennskap til kommunal virksomhet og politiske prosesser er ønskelig
  • God innsikt i kommunens driftsoppgaver og organisering er ønskelig
  • Gode digitale ferdigheter
  • Evne til å se på effektivisering og kunne gjøre forbedringer
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter
  • Gode norskferdigheter, muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

  • Stor faglig interesse
  • Vi søker en positiv, fleksibel og tillitsskapende medarbeider, som liker varierte arbeidsoppgaver og som kan ta i et tak når det trengs.
  • Du er serviceinnstilt, nøyaktig , har god omstillingsevne og høy arbeidskapasitet
  • Du har en strukturert og selvstendig arbeidsform hvor du holder frister
  • Du har god kompetanse i digitale verktøy
  • Du må ha god norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Personlig egnethet vektlegges særskilt.

 

Vi tilbyr

  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver m/faglige utfordringer
  • Mulighet for opplæring og utvikling
  • Et godt, stabilt og aktivt arbeidsmiljø
  • God pensjonsordning i KLP
  • Fleksitid
  • Lønn etter avtale
  • Gratis parkering

 

Søknadsfrist: 28.01.2025
Arbeidsgiver: Eidskog kommune
Sted: SKOTTERUD
Stillingstittel: Konsulent ved Dokumentsenteret
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4903409101

 

Kontaktinformasjon

Anita Duelien Slåen
Leder
 Telefon:+47 62833618

 

Rådhusvegen 11, 2230 SKOTTERUD, Norge

 

 

Søk her

 

 

Om arbeidsgiveren

Eidskog er en kommune i Innlandet – omgitt av store og grønne skogsområder.

Her bor ca. 6000 personer som er fordelt på de to tettstedene Magnor og Skotterud, mens resten bor i ulike grendesamfunn fordelt over hele kommunen. Skotterud er kommunesenteret. Vi har et rikt og variert kultur- og idrettsmiljø.

Vi har god kompetanse i skoler og barnehager og et godt helsevesen.

Vi ønsker mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, etnisitet og funksjonsnedsettelse.

Kommunen er preget av tre, aluminium og glassindustri. Nyeste tilskudd på industrifronten er storsatsingen til møbelprodusenten Vestre AS.

Eidskog kommune er en moderne og fremoverlent kommune som sysselsetter rundt 650 personer. Det satses på digitale og fremtidsrettede tiltak i alle deler av organisasjonen.

Del stillingen

Selskap

Eidskog kommune

Kontaktinfo

  • Anita Duelien Slåen
  • Tittel: Leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 62833618

Lokasjon

  • Skotterud

Søknadsfrist

Januar 28, 2025

Vang kommune i Valdres – Ledige stillingar ved Vang kulturskule* – kordirigent, piano, dans og teater (Søknadsfrist 02.02.2025)

 

Ledige stillingar ved Vang kulturskule – kordirigent, piano, dans og teater

 

 

Vang kulturskule har 4 ledige stillingar med oppstart ila våren 25 (og frå august).

Vang kulturskule ynskjer å vera eit senter for kulturtilbod for bebuarane i Vang kommune.
Innan musikk ønskjer kulturskulen å ta vare på dei historiske tilknytingar me har i forhold til folkemusikk, samtidig som ein og tek vare på det klassiske og rytmiske uttrykket i musikken. Skulen ønskjer og å serve tilbod som dans, teater, teikning og skapande skriving.
Skulen har og som mål å forsyne dirigenttenester til kor og korps i kommunen.

 

Ledige stillingar i Vang kulturskule:

  • Piano – 20 % stilling frå mars
  • Kordirigent Høre mannskor og Vangskoret 25,65 % frå mars
  • Teater 15,39 % frå april
  • Dans 10 % frå august

Vang kulturskule er open for å tilpasse stillingane etter søkjaren sin kompetanse.

Les meir om kulturskulen her: https://www.vang.kommune.no/tenester/utdanning-og-kultur/kultur/kulturskule/ 

 

Søknadsfrist: 02.02.2025
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Ledige stillingar ved Vang kulturskule; kordirigent, piano, dans og teater
Stillingar: 4
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 20
Webcruiter-ID: 4903261355

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning i aktuelt fag

 

Kvalifikasjonar

  • Relevant 3 årig høgskuleutdanning eller anna relevant fagutdanning
  • Søkjarar utan formalkompetanse, men med god realkompetanse kan vurderast

 

Personlege eigenskapar

  • Gode samarbeidsevner
  • God på menneskelege relasjonar
  • God på kommunikasjon med barn og unge
  • Vi søker etter medarbeidarar som er levande oppteken av musikk og formidling
  • Personlig eignaheit vil bli vektlagt

Gyldig politiattest må leverast før oppstart.

 

Vi tilbyr

  • Eit godt arbeidsmiljø
  • Løn etter tariff og arbeidsvilkår etter gjeldande lov – og avtaleverk
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar

 

Tyinvegen 5161, 2975 Vang i Valdres, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Victoria Ose
Rektor kulturskule
 Telefon:90503933
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!
  • Vang kommune har nynorsk som skriftspråk.

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres.
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Februar 2, 2025

Vang kommune i Valdres – Rektor ved Vang kulturskule* (Søknadsfrist 26.01.2025)

 

Rektor ved Vang kulturskule

 

 

Vi søker ein kreativ og engasjert rektor for Vang kulturskule i 50 % vikariat frå snarast, og ut skuleåret 25/26 (31.07.26).

Vang kulturskule har for tida undervisningstilbod innan musikk, dans, teater og visuelle kunstfag, og har for tida 13 lærarar fordelt på 2,4 årsverk og 60 elevar fordelt på 82 elevplassar.

Kulturskulen held til i innhaldsrike og flotte lokale på Vang barne – og ungdomsskule (VBU), og samarbeider med ulike samfunnsaktørar om ulike prosjekt og aktivitetar for innbyggarane i kommunen og regionen.
Rektor har det pedagogiske, kulturfaglege og administrative ansvaret for kulturskulen. Du skal vidareutvikle ein framtidsretta, attraktiv og aktiv kulturskule i samarbeid med barn, unge, føresette, tilsette og lokalsamfunn.

 

Søknadsfrist: 26.01.2025
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Rektor ved Vang kulturskule
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4902885590

 

Arbeidsoppgåver

  • Kulturfagleg, pedagogisk og administrativ dagleg leiing av kulturskulen, herunder økonomi- og personalansvar
  • Utvikling av kulturskulen og andre kulturarenaer og -møteplassar i kommunen
  • Samarbeide med andre aktørar innan kultur, skule og frivilligheit
  • Noko undervisning kan inngå i stillinga

 

Kvalifikasjonar

  • fortrinnsvis høgare kunst, kultur eller musikkfagleg utdanning
  • ynskjeleg med pedagogisk utdanning
  • ynskjeleg med utdanning eller erfaring i leiing av lærings- og utviklingsarbeid
  • fordel med erfaring frå kulturskule eller anna relevant verksemd
  • god kjennskap til og forståing for arbeid på kulturområdet generelt
  • har digital kompetanse

 

Personlege eigenskapar

  • er kreativ og har gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheiter
  • er bevisst relasjonsbyggar og liker å arbeide med barn, ungdom og vaksne i ulike aldre
  • er løysingsorientert, handlekraftig og kan jobbe sjølvstendig

Vi tilbyr

  • eit godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer
  • gode kulturarena og -lokale
  • varierte og spennande arbeidsoppgåver
  • lønn etter avtale og gode pensjonsordningar

 

Politiattest må leggast fram før tilsetting.

 

Tyinvegen 5161, 2975 VANG I VALDRES, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Marta Bjørnøy Lalim
Kommunalsjef Utdanning og kultur
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar: 

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!
  • Vang kommune har nynorsk som skriftspråk.

 

Å bu i Vang kommune: 

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete,  med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg!  Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres.
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. 

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det. 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Marta Bjørnøy Lalim
  • Tittel: Kommunalsjef Utdanning og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Januar 26, 2025

Kokk / institusjonskokk, Stonglandet Sykehjem (søknadsfrist 02.02.2025)

Stonglandseidet sykehjem - kjøkken

 

Kokk/institusjonskokk på Sør-Senja

 

Stonglandet sykehjem søker deg! 

Vil du jobbe med mat i hjertet av vårt sykehjem, og tilføre liv gjennom god lukt og aktivitet fra kjøkkenet som gir glede og følelse av hjem for våre pasienter? Vil du bli en del av kollegiet på sykehjemmet? 

Senja kommune har rundt 15 000 innbyggere og er størst innen fiskeri- og sjømat i Nord-Norge. Det er en positiv utvikling innen landbruk, industri, energi, handel og service. Innen reiseliv opplever Senja den største veksten i landsdelen med ideelle forhold for å oppleve naturen. Stonglandseidet ligger på sørsiden av Senja, 45 km fra kommunesenteret Finnsnes. Padling med kajakk, øyhopping med sykkel, toppturer/turløyper og rekreasjon i mektig natur gir minneverdige opplevelser.  

Kjøkkenet lager middag til 20-30 personer. Vi utleverer mat i hjemmetjenesten 7 dager i uken.   

Vi har p.t. ledig:

Kokk/ institusjonskokk i 100 % fast stilling med jobb hver 2.helg. 

Alle som er bosatt og jobber i Senja kommune, vil etter nye regler fra 01.01.25, kunne søke om sletting av gjeld fra lånekassen etter 1 år.

 

Kvalifikasjonskrav: 

  • Fagbrev som kokk eller institusjonskokk.  
  • Ufaglærte med god erfaring innen kjøkken kan søke og vil bli vurdert dersom de forplikter seg til å ta fagbrev innen rimelig tid. 
  • Kjennskap til IK-mat og HACCP er en fordel 
  • Søker må beherske norsk muntlig og skriftlig. 

Vi søker deg som: 

  • Er kvalitetsbevisst. 
  • Er selvstendig, engasjert, tar initiativ og fullfører oppgaver.

  • Er tilpasningsdyktig og må raskt kunne sette deg inn i nye områder og løse oppgaver og utfordringer 
  • Har gode samarbeidsevner. 
  • Er ansvarsfull og pliktoppfyllende.  
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt  

 

Vi tilbyr:

  • En spennende arbeidsplass med komplekse, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
  • Tilsetting etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler 
  • Lønn etter tariff og kvalifikasjoner
  • Opplæring gis 

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. 

Etter søknadsfristens utløp vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Troms
Søknadsfrist: 02.02.2025
Tiltredelse: etter avtale
Arbeidssted: Senja

 

Kontaktpersoner:

 

Hjemmeside:

www.senja.kommune.no

 

Adresse:

Sykehjemsveien 20 9392 Stonglandseidet

 

Stonglandseidet sykehjem – kjøkken

Senja kommune er en av Nord-Norges mest spennende kommuner, kjent for sine naturskjønne omgivelser og sitt sterke fokus på bærekraft og utvikling. Kommunen har høye ambisjoner for sine tjenester og søker ledere som vil være med på å forme fremtiden.

Del stillingen

Selskap

Senja kommune

Kontaktinfo

  • Cecilie Halsnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99157775

Lokasjon

  • Stonglandseidet

Søknadsfrist

Februar 2, 2025