Vindafjord kyrkjelege fellesråd – Kyrkjelydspedagog, barne- og ungdomsarbeidar – vikariat (søknadfrist 16.04.2025)

 

KYRKJELYDSPEDAGOG – BARNE- OG UNGDOMSARBEIDAR – vikariat

 

Vindafjord kyrkjelege fellesråd

Kleivavegen 2, 5574 Skjold, Hjemmekontor ikke mulig

Stillingstittel KYRKJELYDSPEDAGOG – BARNE- OG UNGDOMSARBEIDAR – vikariat

Type ansettelse Vikariat, deltid 40%

Arbeidsspråk Norsk

Antall stillinger 1

 

Søk på jobben

Søk senest onsdag 16. april

Gå til søknad

Vindafjord kommune er ein aktiv og vital kommune med knapt 9000 innb. Her er gode butilhøve, vakker natur, aktivt kulturliv og mykje frivillig arbeid i kyrkjelydane og elles. Kommunen har frå før kateket i 80 % stilling og kyrkjelydspedagogar i 45 % + 50 % stilling, og dessutan tre sokneprestar, kyrkjeverje, kantor og fleire deltidsstillingar som kyrkjetenarar mm.

Det er gjort eit godt grunnlagsarbeid innan kyrkjeleg undervisning og læring (tidlegare kalla «Trusopplæring») i samarbeid mellom dei 7 sokna i kommunen. Den som blir tilsett vil ha høve til å påverke utviklinga av kyrkja sitt arbeid blant barn og unge i ein kommune med mange frivillige. Målforma i kommunen er nynorsk.

Kyrkjelydspedagog/barne- og ungdomsarbeidar 40 % stilling vikariat. Det er ledig eit vikariat i 40 % stilling som kyrkjelydspedagog/barne- og ungdomsarbeidar i Vindafjord fellesrådsområde, med Ølen og Bjoa sokn som hovud-arbeidsområde.

I Skjold er det også ledig stilling som kyrkjetenar i 40% , og det er mogeleg å kombinera desse stillingane. Det er utarbeidd instruks for stillinga.

Det er utarbeidd instruks for stillinga.

Arbeidsoppgåver

Vera hovudansvarleg for planlegging og gjennomføring av aktivitetar i fylgje lokal plan for kyrkjeleg undervisning og læring, i samarbeid med øvrige kyrkjelydspedagogar, kateket, prest og organist
Deler av arbeidet må realiserast i samarbeid med det frivillige kristne b/u-arbeidet i soknet som skjer i regi av ulike organisasjonar. Kyrkjelydspedagogen er koordinator for desse samarbeidsprosjekta, har ansvar for at innhaldet samsvarer med planane, og tek seg av rapportering.
Ha kjennskap til og kontakt med leiarane i det frivillige b/u-arbeidet og med sokneråda sine utval innan kyrkjeleg undervisning, for å fremja fellesskap og samkjensle i arbeidet, slik at det frivillige b/u-arbeidet og det lønna arbeidet kan utfylla kvarandre og vera til gjensidig støtte og inspirasjon.

Kvalifikasjonar

Gode kommunikasjon- og formidlingsevner i møte med barn og unge
Utdanning innan pedagogikk og kristendom/teologi, og gjerne med tilleggsfag som t.d.
forming, drama, dans eller musikk
Relevant yrkeserfaring er eit pluss.
Evne til å arbeide strukturert og sjølvstendig,
Gode samarbeidsevner

Søkjar må

Vera medlem av Den norske kyrkja
Kunne legge fram gyldig politiattest
Disponere eigen bil
Kunne arbeide på kvelds- og helgetid etter oppsett plan

Løns- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lov, forskrift og tariffavtalar.

For opplysningar om stillinga, kontakt:

Kyrkjeverja i Vindafjord i telefon 53 65 57 93 eller
kateket Britt Karstensen, tlf. 45221580.

Søknad med CV, referansar, kopi av vitnemål og attestar

Arbeidssted
Kleivavegen 2
5574 Skjold

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Vindafjord kyrkjelege fellesråd

Referansenr.: 4946006693
Stillingsprosent: 40%
Vikar
Søknadsfrist: 16.04.2025

 

www.vindafjord.kyrkjer.no/

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Inghart Lasse Tveit
  • Tittel: Kyrkjeverje i Vindafjord
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97764146
  • Britt Karstensen
  • Tittel: Kateket
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 45221580

Lokasjon

  • Skjold

Søknadsfrist

April 16, 2025

Åseral kommune – Rektor ved Åseral barne- og ungdomsskule (søknadsfrist 22.04.2025)

Friluftsliv i Åseral

 

2. gangs utlysing: Fast stilling som rektor ved Åseral barne- og ungdomsskule 

 

Vil du vere med å utvikle den gode skulen i Åseral? Åseral skules visjon er «Vi kan, vi vil, da får vi det til!». Alle barn og unge skal vekse opp til å bli den beste utgåva av seg sjølv, slik at dei kan delta aktivt i samfunns- og arbeidsliv som vaksne og ta gode val for seg sjølv og andre. Ingen kan skape ein god skule aleine. Vi ser etter deg som vil leie utviklinga av skulen sitt profesjonsfaglege fellesskap, slik at alle ser si rolle i å ta eit kollektivt ansvar for elevane si utvikling og læring.

Hvis du vil bli ein del av denne reisa, så håper vi at du les vidare.

Vi ser etter ein modig, endringsdyktig og raus rektor til Åseral barne- og ungdomsskule. Åseral barne- og ungdomsskule har 110 elevar og 30 tilsette. Skulen har eit stabilt og utviklingsorientert personale som arbeider for eit trygt, inkluderande og læringsfremjande elevmiljø. Vi har ein inkluderande og støttande arbeidskultur der rektor får moglegheit til å utvikle seg og påverke skulen si retning. Skulen vår ligg idyllisk til i Kyrkjebygda, omgitt av vakker natur og med flotte fasilitetar og uteområde. På skulen vil du møte ein flott gjeng med elevar og eit positivt og framoverlent kollegium av lærarar og andre tilsette. Skulen har eit meget kompetent personale med høg profesjonsfagleg integritet og høge forventningar til ein praksis som fremjar elevane si trivsel og læringsutbytte. Skulen sitt satsingsområde dette året er dysleksivennleg undervisning. Det er eit svært godt arbeidsmiljø ved skulen. Rektor og 2 avdelingsleiarar utgjer skulen si leiargruppe. Rektor sit i kommunedirektøren si leiargruppe og er ein viktig bidragsytar når det kjem til den strategiske utviklinga av kommunen. Les meir om Åseral barne- og ungdomsskule her: www.xn--bus-tla.no/

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.04.2025
Arbeidsgiver: Åseral kommune
Sted: Åseral
Stillingstittel: Rektor Åseral barne- og ungdomsskule
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4945313982

Arbeidsoppgåver

Vidareutvikling av skulen sitt faglege fellesskap rundt læringsoppdraget og det systematiske og målretta arbeidet for eit trygt og godt læringsmiljø
Vere ein synleg leiar som formulerer mål og forventningar for framtidas skule og har god gjennomføringskraft
Bidra til ein aktiv innovasjons- og delingskultur gjennom brei involvering i utviklingsprosessar
Drive systematisk og forskningsbasert kvalitetsarbeid i samarbeid med dei tilsette
Leie ei leiargruppe som mobiliserer dei tilsette sin kompetanse til beste for elevane si læring
Bygge skulen sitt omdømme og plass i lokalmiljøet i samarbeid med elevar, foreldre og tilsette
Sørgje for optimal ressursutnytting i samsvar med mål og forventningar

Kvalifikasjoner

Utdanning og formell kompetanse for grunnskule
Skuleleiarerfaring vil bli vektlagt
Skuleleiarutdanning er ønskjeleg
God kunnskap om, og interesse for bruk av teknologi og digitale læringsressursar i læringsarbeidet

Det må leggjast fram godkjent politiattest før tilsetjing.

Personlege eigenskapar

Vi er på jakt etter deg som alltid har barn sitt beste i fokus, og som ønskjer å bidra til at Åseral skal vere ein god stad å vekse opp for alle barn. Du må vere utviklingsorientert og har evne til å tenke nytt. Du må ha god innsikt i korleis du som leiar kan påverke dei tilsette sin praksis, og forsikre deg om kvaliteten i tenestene til barn og unge. Du har eit positivt elevsyn og utviklar ein kultur som gjer at alle elevar opplever tryggleik og tilhøyrigheit. Du har også vilje og evne til å vere pedagogisk og administrativ leiar for elevar, personale og føresette. Du må kunne motivere og utvikle ein felles kultur og forståing for viktigheita av å jobbe saman mot felles mål. Du er ein inspirator og har utprega samarbeidsevner, også på tvers av fagområda, samtidig som du tør å stå i vanskelege saker og behandle dei på ein god måte. Du arbeider strategisk og er samtidig tett på den daglege verksemda. Du har gode samarbeidsevner. Du er ein strukturert og målretta person, du er løysingsorientert og har stor arbeidskapasitet. Vi trur også at du har gode kommunikasjonsferdigheiter, skriftleg og munnleg, er beslutningsdyktig og har stor gjennomføringsevne. Men framfor alt er du ambisiøs på barn og unge sine vegne, og ønskjer å bidra til at alle barn og unge i Åseral blir den beste utgåva av seg sjølv, slik at dei kan delta aktivt i samfunns- og arbeidsliv som vaksne og ta gode val for seg sjølv og andre.

Vi kan tilby

Løn etter avtale.
Godt fagleg og sosialt miljø.
Tverrfagleg samarbeid.
Utfordrande og spanande arbeidsoppgåver.
Moglegheiter for vidareutdanning og leiarutvikling
Som ein kommune i sentralitetsklasse 6, kan vi gjennom ny ordning tilby nedskriving av studielån på inntil 25 000,- årleg.
Bedriftsavtale med Sørlandsparken tverrfagleg helse.
Kommunen kan hjelpe til å finne bustad i kommunen.
Gratis SFO og full barnehagedekning.

flytttilåseral.no/

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Bordalsbakken 10, 4540 Åseral, Norge

Kontaktinformasjon

Kåre Einar Larsen
Kommunedirektør
Telefon: 90585268
E-post: [email protected]

 

Åseral er ei bygd med eit aktivt kulturliv. Minne kultursenter i Kyrkjebygd romar faste og skiftande utstillingar, bygdemuseum, turistkontor og kafé.
I tilknyting til skulen ligg fleirbrukshallen med idrettsbane, skytebane og basseng. Uteområdet har mellom anna fotballbane og friidrettsarena. Åseral kommune er Norges sørlegaste fjellparadis med vintersportsstadane Bortelid, Eikerapen og Ljosland.
Det er gode moglegheiter for eit aktivt friluftsliv. Med halvannan times køyring kjem du til Kristiansand, medan vi ligg tre timar frå Stavanger. Det kan også vera moglegheiter for andre jobbar i kommunen eller i regionen for eventuell partner.

Snøglede

 

Del stillingen

Selskap

Åseral kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Kåre Einar Larsen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 905 85 268

Lokasjon

  • Åseral

Søknadsfrist

April 22, 2025

Nordkapp videregående skole – Driftsleder ved Nordkapp videregående skole (søknadsfrist 10.04.2025)

Vinterbilde skolen nybygg

 

Driftsleder ved Nordkapp videregående skole

 

 

Om stillingen

Nordkapp videregående skole har ledig 100 % fast stilling som driftsleder med personalansvar.

 

Arbeidsoppgaver

  • Tilsyn, drift og vedlikehold av bygg og tekniske anlegg
  • Ivareta helse, miljø og sikkerhet (HMS) innen eget ansvarsområde
  • Internkontroll, avvikshåndtering og oppfølging av drifts – og serviceavtaler
  • Bistå eksternt personell ved service på aktuelle bygg
  • Være synlig voksenperson og bidra til et godt skolemiljø
  • Skolens kontakt mot Eiendomsavdelingen i FFK
  • Budsjettansvar for driftsavdelingen
  • Brannvernleder
  • Bestille og følge opp eksterne leveranser etter forskrift om offentlige innkjøp
  • Administrativt arbeid
  • Leder med personalansvar for vaktmester og renholderne. Er en del av ledergruppa på skolen.
 

Kvalifikasjonkrav

  • Minimum fagbrev innen byggfag/byggdrift, teknisk eller VVS/rørlegger
  • God digital kompetanse
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Kunnskap om, og erfaring med brannvarslingssystemer, sikkerhets- og låsesystemer
  • Kjennskap til internkontrollrutiner og digitale systemer
  • Relevant praksis innen drift og vedlikehold av bygg og tekniske anlegg og/eller erfaring fra prosjektleder/leder 

 Ønskede kvalifikasjoner

  • Ønskelig med 2-årig fagskole innen bygg/anlegg, teknisk eller VVS/rørlegger

     

Personlige egenskaper

  • Fleksibel
  • Serviceinnstilt
  • Stor arbeidskapasitet
  • Personlig egnethet og evnen til å se eleven tillegges stor vekt

 

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider.

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer) 
  • Søknad skal sendes elektronisk via denne siden

 

Andre opplysninger

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

 

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25. 

Som søker til en offentlig stilling vil du få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

Før eventuell tilsetting i Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Om Finnmark fylkeskommune

Finnmark, Norges nordligste fylke er også det fylket som ligger lengst øst i landet. Det er et fylke med stort areal og en dramatisk natur med fjorder, fjell, tundra og en unik arktisk ørken. Finnmark er 48 000 kvadratkilometer stort og har 74 000 innbyggere. Vi har 11 flyplasser og Hurtigruta anløper 11 steder.

Regionen har en rik kulturhistorie, der samisk kultur har dype røtter. Mangfoldet i Finnmark gjenspeiles i språk, tradisjoner og kulinarisk variasjon, med samisk, norsk, kvensk og russisk påvirkning. Besøkende tiltrekkes av den imponerende naturen og det spennende kulturelle mangfoldet.

Finnmark er strategisk viktig for Norge i nordområdene, med gode muligheter for økt samarbeid og utvikling. Finnmark fylkeskommune er en politisk styrt organisasjon. Vi har ansvar for videregående opplæring, samferdsel, tannhelse, kultur, og nærings- og samfunnsutvikling. Vi har virksomheter i alle 18 kommuner i Finnmark, og vi har rundt 1100 ansatte. Sentraladministrasjonen ligger i Vadsø.

Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Fagskolen i Finnmark avdeling Honningsvåg, ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp.

Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA. I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling. Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet. Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum. Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye ansatte må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen. Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

 

 

Spørsmål om stillingen

May Irene strand Gerhardsen
Administrasjonsleder
+4790842493
[email protected]

Elisabeth Leiknes Hansen
Rektor
+4796043434
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 10. april 2025
Arbeidsgiver: Finnmark fylkeskommune (FFK)
Kommune: Nordkapp
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Nordkapp videregående skole, 9750 Honningsvåg

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • May Irene strand Gerhardsen
  • Tittel: Administrasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4790842493

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

April 10, 2025

Fagskulen Vestland – Avd. Austevoll – Undervisnings – stilling som faglærar i nautiske fag (søknadsfrist 22.04.2025)

MWANVIK-VLFK-L10204221-12418824-Foto_Morten__Wanvik_1920

 

Undervisningsstilling som faglærar i nautiske fag v/ Fagskulen Vestland avd. Austevoll

 

 

Vil du være med å utdanne framtidas maritime leiarar og bidra til utviklinga av dekksoffisersutdanninga?
Ønsker du å jobbe med motiverte studentar? Då kan dette være stillingen for deg!

Avdelinga i Austevoll søkjer ein engasjerande og fagleg dyktig person til å bli ein del av vårt team.

 

Om Fagskulen Vestland

Med over 1700 studentar er Fagskulen Vestland ein av dei største fagskulane i landet. Fagskulen utdannar
mellom anna morgondagens prosjektleiarar og mellomleiarar. Fagskulen Vestland har åtte studiestadar frå Måløy i nord til Stord i sør. Vi er om lag 170 tilsette og har eit utviklingsorientert arbeids- og læringsmiljø. Fagskuleutdanning er ei høgare yrkesfagleg utdanning som byggjer på vidaregåande opplæring eller tilsvarande realkompetanse.
Vi samarbeider tett med arbeidslivet i Vestland om å utvikle framtidsretta utdanningar, både studium som strekk seg over fleire år og kortare utdanningar. Vi ligg langt framme når det gjeld bruk av synkron og asynkron undervisning, og vi legg stor vekt på å utnytte det digitale framtidsrommet. Skulen utviklar også utdanningar innan omgrepet Industri 4.0, og har moderne utstyr/simulatorar som nyttast i undervisninga.
Fagskuleutdanninga har høg arbeidsrelevans og våre uteksaminerte studentar er attraktive i arbeidsmarknaden. Utdanninga gir studentane ein kombinert praktisk og teoretisk kompetanse som kvalifiserer til stillingar som krev både teknisk innsikt og leiarkompetanse.

 

Søknadsfrist: 22.04.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Undervisningsstilling faglærar nautiske fag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4943287654

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning og veiledning innan nautiske emne.
  • Utarbeiding og oppdatering av undervisningsplanar og læringsmateriell i tråd med gjeldande læreplaner og forskrifter.
  • Planlegging og gjennomføring av praktiske øvingar og simuleringar.
  • Oppfølging og vurdering av studentane si faglege utvikling.
  • Samarbeid med kolleger, fagmiljø og relevante aktørar i næringa.
  • Bidrag til vidareutvikling av fagområdet og utdanningstilbodet.

 

Anna:

For søkjarar som ikkje har godkjend pedagogisk kompetanse, legg skulen til rette for at den pedagogiske utdanninga kan takas samstundes med undervisningsstillinga.
Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månader.

 

Kvalifikasjonar

  • Dekksoffisersutdanning på UH nivå med bachelorgrad.
  • Dekksoffisersutdanning frå maritim fagskule.
  • Dekksoffisersertifikat D2 eller høgare.
  • Pedagogisk kompetanse er ønskeleg.
  • God kunnskap innan IKT

 

Personlege eigenskapar

  • Strukturert
  • Sjølvstendig
  • Ansvarsbevisst
  • Entusiastisk
  • Gode formidlingsevner
  • Gode samarbeidsevner

 

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige lønsvilkår.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Etter- og vidareutdanning iht. myndigheter sine krav for maritimt undervisningspersonale.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova §25, 2.ledd kan opplysningar om søkjarenverte offentleggjort sjølv om søkjar har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand om søkjerlista vert offentleggjort

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Håvard Endre Waage
avdelingsleiar
 Telefon:92482123

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Håvard Endre Waage
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92482123

Lokasjon

  • Storebø

Søknadsfrist

April 22, 2025

Fedje kommune – Administrativ koordinator (60% fast) (søknadsfrist 21.04.2025)

 

Administrativ koordinator (60% fast)

 

 

Om stillinga

Fedje kommune har ledig ein 60% merkantil stilling i pleie og omsorg for snarleg tiltreding. Stillinga krevjar at du er fleksibel, er løysingsorientert, kommuniserer godt med alle og evner å arbeide sjølvstendig og i team. Hjå oss får du ein variert og utfordrande arbeidsdag saman med gode kollegaer.

 

Arbeidsoppgåver

  • Tett samarbeid med pleie- og omsorgsleiar
  • Oppfølging av bemanninga via Visma ressursstyring inkl. innleie og handtering av avvik
  • Oppfølging av dagleg drift, t.d. organisere transport og følgje, bestilling av varer, kontakt med pårørande, andre praktiske spørsmål med meir
  • Oppfølging av nye tilsette og sjukefråvær
  • Organisering av ulike arrangement 
  • Syns- og høyrselskontakt
  • Ansvar for å ta imot og følgje opp beskjeder, telefon

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant erfaring frå tilsvarande stilling primært i kommunal sektor
  • Fordel med kjennskap til helse- og omsorgstenesta
  • Fordel med kjennskap til turnus og turnusarbeid
  • Fordel med kjennskap til lov- og avtaleverk
  • Gode kunnskapar innan IKT
  • God munnleg og skrifteleg framstillingsevne

 

Personlege eigenskapar

  • Kompetent, open, påliteleg og engasjert 
  • Evne til å motivere og engasjere andre 
  • Strukturert og sjølvstendig, med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner 
  • Kunne bidra til eit godt arbeidsmiljø 
  • Ha vilje til å skapa stjernestunder for brukarane 
  • Du har forståing for at folk er ulike og viser tolmod og ro i omgang med brukar, pårørande og kollegaer 
  • Ser verdien av å jobbe tverrfagleg 
  • Du er oppteken av system og forbetring

 

Me tilbyr

  • Tilsetjings- og arbeidsvilkår i tråd med tariffavtale
  • Høve til å lære og utøve kunnskapsbasert omsorg, og delta aktivt i vidareutvikling av eit godt fagmiljø
  • Godt samarbeid og fagleg dialog på tvers av fag og einingar – me vil vere best på å vere små!
  • Særs god pensjonsordning gjennom KLP 
  • Hjelp til å skaffe bustad – eller me har overnattingsmoglegheit for deg som pendlar 
  • Moglegheit for tilrettelegging av arbeidstid 
  • Gratis bruk av symjehall 
  • Plass i god og gratis barnehage, eller nær oppfølging i ein liten og god skule
  • Kjekke kollegaer og det gode liv i landsbyen i havet 

 

Anna informasjon

Vi gjer oppmerksam på at personleg eigenskapar vil verte vesentleg vektlagt ved tilsetting, og at aktuelle søkjarane vil verte invitert til intervju. 

I henhold til helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 plikter alle som skal utføre arbeid etter denne lova å leggje fram gyldig politiattest før tiltreding i stilling. Politiattesten skal ikkje leggast ved søknaden. 

Vitnemål og attester bes framlagt ved et intervju.

 

Om Fedje – Landsbyen i havet

FEDJE er ein liten øykommune ved ytste vestkyst av Hordaland. Det er i underkant av 550 fastbuande på øya. Fedje vert kalla «Landsbyen i havet» grunna folk bur tett i tett kring hamna i nord.

Fedje er rik på historie og naturopplevingar.

 

Spørsmål om stillinga

Nadine Gutte-Preusse
Pleie- og omsorgsleiar
+4756165142
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 21. april 2025
Arbeidsgivar: Fedje kommune
Kommune: Fedje
Omfang: Fast prosent (60%)
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Mulevegen 18, 5947 Fedje

Del stillingen

Selskap

Fedje kommune

Kontaktinfo

  • Nadine Gutte-Preusse
  • Tittel: Pleie- og omsorgsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4756165142

Lokasjon

  • Fedje

Søknadsfrist

April 21, 2025

Fedje kommune – Sjukepleiar (100 % – vikariat) (søknadsfrist 21.04.2025)

 

 

Sjukepleiar (100 % – vikariat)

 

 

Om stillinga

Me søkjer etter sjukepleiar i 100% i eit vikariat ut 2025, med moglegheit til forlenging. Fedje kommune er for tida i ei prøveordning, der sjukepleiarane arbeider i ein ny arbeidstidsordning med arbeidsintensive periodar og lengre friperiodar. Om du pendlar, får du tilbod om leilegheit på Fedje i dine vaktveker. 

Pleie og omsorg omfattar hos oss sjukeheim, heimesjukepleie, omsorgsbustader, heimehjelp, og PU-teneste. Sjukeheim har tolv plassar og ein ØHD-seng. Me har eit godt arbeidsmiljø med engasjerte og fagleg dyktige medarbeidarar. Pleie og omsorg har ein godt etablert kultur for kontinuerleg kvalitetsforbetring, kompetanseutvikling og refleksjon. Vegen til avgjerdene er korte, og moglegheitene for påverknad er store.

 

Arbeidsoppgåver

  • Sjukepleiefaglege oppgåver på Fedje sjukeheim og heimetenesta 
  • Planlegging og evaluering av tenesta 
  • Bidra til sikring og utvikling av tenesta for å sikre brukarane sine behov, moglegheiter og rettar og for å sikre god ressursutnytting 
  • Rettleiing i faglege og etiske utfordringar 
  • Ansvarleg for at drifta vert gjennomført etter gjeldande kvalitetskrav og institusjonen sin visjon og målsetting 
  • Pådrivar for velferdsteknologi og digitale tenester 
  • Anna påkommande arbeid

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • God munnleg og skriftleg formidlingsevne 
  • Har sertifikat til personbil
  • Gyldig politiattest 

 

Personlege eigenskapar

  • Tør å ta ansvar,  positiv, løysingsorientert, og likar å samarbeide 
  • Du har forståing for at folk er ulike og viser tolmod og ro i omgang med brukar, pårørande og kollegaer 
  • Ser verdien av å jobbe tverrfagleg 
  • Er nysgjerrig på velferdsteknologi og kunnskapsbasert praksis 
  • Du er oppteken av ditt eige ansvar for å skape eit godt arbeidsmiljø 
  • Du heldt deg fagleg oppdatert 
  • Du er oppteken av system og forbetring

 

Me tilbyr

  • Tilsetjings- og arbeidsvilkår i tråd med tariff- og lokal avtale. 
  • Høve til å lære og utøve kunnskapsbasert sjukepleie, og delta aktivt i vidareutvikling av eit godt fagmiljø. 
  • Godt samarbeid og fagleg dialog på tvers av fag og einingar – me vil vere best på å vere små! 
  • Særs god pensjonsordning gjennom KLP 
  • Moglegheit for tilrettelegging av turnus 
  • Gratis bruk av symjehall 
  • Plass i god og gratis barnehage, eller nær oppfølging i ein liten og god skule 
  • Kjekke kollegaer og det gode liv i landsbyen i havet

 

Anna informasjon

I helse- og omsorgstenestelova § 5-4 plikter alle som skal utføre arbeid etter denne lova å leggje fram gyldig politiattest før tiltreding i stilling. Politiattesten skal ikkje leggast ved søknaden. 

Vitnemål og attester bes framlagt ved et intervju.

 

Om Fedje

FEDJE er ein liten øykommune ved ytste vestkyst av Hordaland. Det er i underkant av 550 fastbuande på øya. Fedje vert kalla «Landsbyen i havet» grunna folk bur tett i tett kring hamna i nord.

Fedje er rik på historie og naturopplevingar.
 
 
Spørsmål om stillinga
 
Nadine Gutte-Preusse
Pleie- og omsorgsleiar
+4756165142
 
 
 
 
 
 
Søknadsfrist: 21. april 2025
Arbeidsgivar: Fedje kommune
Kommune: Fedje
Omfang: Heiltid
Varigheit: Vikariat/mellombels
Arbeidsstad: Mulevegen 18, 5947 Fedje

Del stillingen

Selskap

Fedje kommune

Kontaktinfo

  • Nadine Gutte-Preusse
  • Tittel: Pleie- og omsorgsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4756165142

Lokasjon

  • Fedje

Søknadsfrist

April 21, 2025

Fedje kommune – Sjukepleiar (100 % fast) (søknadsfrist 21.04.2025)

 

Sjukepleiar (100 % fast)

 

 

Om stillinga

Me søkjer etter sjukepleiar i 100% fast stilling. Fedje kommune er for tida i ei prøveordning, der sjukepleiarane arbeider i ein ny arbeidstidsordning med arbeidsintensive periodar og lengre friperiodar. Om du pendlar, får du tilbod om leilegheit på Fedje i dine vaktveker. 

Pleie og omsorg omfattar hos oss sjukeheim, heimesjukepleie, omsorgsbustader, heimehjelp, og PU-teneste. Sjukeheim har tolv plassar og ein ØHD-seng. Me har eit godt arbeidsmiljø med engasjerte og fagleg dyktige medarbeidarar. Pleie og omsorg har ein godt etablert kultur for kontinuerleg kvalitetsforbetring, kompetanseutvikling og refleksjon. Vegen til avgjerdene er korte, og moglegheitene for påverknad er store.

 

Arbeidsoppgåver

  • Sjukepleiefaglege oppgåver på Fedje sjukeheim og heimetenesta 
  • Planlegging og evaluering av tenesta 
  • Bidra til sikring og utvikling av tenesta for å sikre brukarane sine behov, moglegheiter og rettar og for å sikre god ressursutnytting 
  • Rettleiing i faglege og etiske utfordringar 
  • Ansvarleg for at drifta vert gjennomført etter gjeldande kvalitetskrav og institusjonen sin visjon og målsetting 
  • Pådrivar for velferdsteknologi og digitale tenester 
  • Anna påkommande arbeid

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • God munnleg og skriftleg formidlingsevne 
  • Har sertifikat til personbil
  • Gyldig politiattest 

 

Personlege eigenskapar

  • Tør å ta ansvar,  positiv, løysingsorientert, og likar å samarbeide 
  • Du har forståing for at folk er ulike og viser tolmod og ro i omgang med brukar, pårørande og kollegaer 
  • Ser verdien av å jobbe tverrfagleg 
  • Er nysgjerrig på velferdsteknologi og kunnskapsbasert praksis 
  • Du er oppteken av ditt eige ansvar for å skape eit godt arbeidsmiljø 
  • Du heldt deg fagleg oppdatert 
  • Du er oppteken av system og forbetring

 

Me tilbyr

  • Tilsetjings- og arbeidsvilkår i tråd med tariff- og lokal avtale. 
  • Høve til å lære og utøve kunnskapsbasert sjukepleie, og delta aktivt i vidareutvikling av eit godt fagmiljø. 
  • Godt samarbeid og fagleg dialog på tvers av fag og einingar – me vil vere best på å vere små! 
  • Særs god pensjonsordning gjennom KLP 
  • Moglegheit for tilrettelegging av turnus 
  • Gratis bruk av symjehall 
  • Plass i god og gratis barnehage, eller nær oppfølging i ein liten og god skule 
  • Kjekke kollegaer og det gode liv i landsbyen i havet

 

Spørsmål om stillinga

I helse- og omsorgstenestelova § 5-4 plikter alle som skal utføre arbeid etter denne lova å leggje fram gyldig politiattest før tiltreding i stilling. Politiattesten skal ikkje leggast ved søknaden. 

Vitnemål og attester bes framlagt ved et intervju.

 

Om Fedje

FEDJE er ein liten øykommune ved ytste vestkyst av Hordaland. Det er i underkant av 550 fastbuande på øya. Fedje vert kalla «Landsbyen i havet» grunna folk bur tett i tett kring hamna i nord.

Fedje er rik på historie og naturopplevingar.
 
 
Spørsmål om stillinga
 
Nadine Gutte-Preusse
Pleie- og omsorgsleiar
+4756165142
 
 
 
 
 
 
Søknadsfrist: 21. april 2025
Arbeidsgivar: Fedje kommune
Kommune: Fedje
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Mulevegen 18, 5947 Fedje

Del stillingen

Selskap

Fedje kommune

Kontaktinfo

  • Nadine Gutte-Preusse
  • Tittel: Pleie- og omsorgsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4756165142

Lokasjon

  • Fedje

Søknadsfrist

April 21, 2025

Gloppen kyrkjelege fellesråd – Ledig stilling som kantor/kyrkjemusikar (Søknadsfrist 21.04.2025)

 

Ledig stilling som kantor/kyrkjemusikar

 

 

Gloppen kyrkjelege fellesråd har ledig 100% stilling som kantor/kyrkjemusikar for snarleg tilsetting.

Vi søkjer etter ein engasjert og kreativ kyrkjemusikar som kan vidareføre og utvikle det musikalske arbeidet som kyrkja driv og har eit  naturleg ansvar for, slik som gudstenester og kyrkjelege handlingar, samt kor og konsertverksemd.

Kantor inngår i stabsfellesskap med kyrkjeverje, kyrkjelydspedagog, diakon, organist, administrasjonssekretær og to prestar. Det blir halde regelmessige stabsmøte. Kontor i lyse nye kontorlokale.

 

Arbeidsoppgåver:

• Planlegging og gjennomføring av forordna gudstenester og andre gudstenester fastsett i kyrkjelyden sin gudstenesteplan, i samarbeid med prest og staben.
• Leie og koordinere kyrkjemusikalsk verksemd i kyrkjelyden innanfor ramma av dei planar og prioriteringar som er fastsett av sokneråd og kyrkjeleg fellesråd.
• Medverke i arbeidet med kyrkjeleg undervisning.
• Samarbeid med tilsette og frivillige om kyrkjelydsbyggande verksemd.
• Korleiing i regi av kyrkja
• Vedlikehalde kontakt med musikkmiljøet i Gloppen og med lokale utøvarar. 
• Ansvar for tilsyn og vedlikehald av kyrkja sine instrument.
• Delta i stabsmøter.
• Øvrige arbeidsoppgåver avtalast i samarbeid med leiar innanfor ramma av stillinga og ut frå kyrkjelyden sine behov.

 

Kvalifikasjonar:

  • 4-årig kantor eller kyrkjemusikkutdanning frå universitet eller høgskule i samsvar med Tenesteordning for kantor. Anna relevant utdanning kan bli vurdert.
  • Erfaring med korverksemd.
  • Søkjar må kunne disponere bil
  • Beherskar norsk munnleg og skriftleg

 

Personlege eigenskapar som vil bli vektlagt av fellesrådet.

  • Gode samarbeidsevner.
  • Evne til å arbeide sjølvstendig og strukturert
  • Engasjement for livet på gudstenestene- og i kyrkjelydane.
  • Pågangsmot, kreativitet og fleksibilitet.

 

Andre opplysningar.

  • Den som blir tilsett må vere medlem av Den norske kyrkja.
  • Det må leggjast fram tilfredsstillande politiattest i samsvar med Trossamfunnslova §20 før tilsetjing.
  • Kvelds- og helgearbeid er ein sjølvsagt del av stillinga.
  • Personleg eignaheit vil bli vektlagt.
  • Det vil bli lagt opp til prøvespeling.
  • Tilsetjing skjer med atterhald om vigsling og at biskopen gjev tenestebrev.
  • Ved tilsetjing blir ein tilsett i Gloppen kyrkjelege fellesråd.
  • Løn etter avtaleverket for kyrkjeleg sektor.
  • Søkjar må disponere eigen bil.

Eventuelle spørsmål kan rettast til kyrkjeverje Audun Mundal: tlf. 91177823, eller fellesrådsleiar Anders Rinde, tlf. 99720238.

Søknad med CV, referansar, kopi av vitnemål og attestar sendast til Gloppen kyrkjelege fellesråd v/ kyrkjeverje Audun Mundal på e-post til [email protected] innan 21.april 2025

 

Kyrkjer og instrument:

I Fellesrådsområdet er det seks kyrkjer.

  • Vereide kyrkje (frå 1100-t) har eit Gangfløt-orgel frå 1982 (22 reg).
  • Breim kyrkje (1886) har eit Olsen og Jørgensen-orgel med 16 reg (kjeglelade). Orgelet vart omfattande reparert i 1981.
  • Gimmestad kyrkje (1910) har eit Jørgensen-orgel frå 1959 (elektropneumatisk med unit-lade). Orgelet vart delvis ombygd og utvida i 2024, med fleire stemmer og ny (digital) spelepult. I dag har orgelet 27 stemmer fordelt på Hovudverk, svellverk og pedal.
  • Hyen kyrkje har orgel frå 1972 (Vestlandske 11 reg (heilmekanisk).
  • Sandane kyrkje (arbeidskyrkje frå 1997) har eit positiv m/anhangspedal (Kuhn 1939, med nytt orgelhus, laga av Theodor Zuber). I 2023 fekk kyrkja eit svært godt flygel.
  • Gamle Gimmestad kyrkje, som ikkje er i regulær bruk, har eit trøorgel.

 

Alle kyrkjene, unnateke gamle Gimmestad kyrkje, har piano. Det ligg på kantor å føre tilsyn med alle instrumenta.

Gloppen kommune, med Sandane som kommunesenter, har vel 5.900 innbyggjarar og er ein del av Nordfjord sin felles bu- og arbeidsmarknad på 40 – 50.000 menneske. Flyplassen i Nordfjord – Sandane lufthamn, Anda (SDN) – ligg i Gloppen, og vi har gode kommunikasjonar til resten av fylket og landet.
Gloppen har full barnehagedekning og gode offentlege tenester. Kommunen har i tillegg til grunnskule og kulturskule også folkehøgskule og vidaregåande skule. Næringslivet i kommunen er variert og prega av optimisme. Vi har flott natur og det er godt tilrettelagt for friluftsliv sommar som vinter. Her er eit stort og aktivt miljø innan idrett, kultur og spesielt musikk sidan vi har musikklinje ved Firda vidaregåande og 5 distriktsmusikarar knytt til kulturskulen. Kommunen har vore kåra både som årets kulturkommune og årets musikk-kommune.

Gloppen kyrkjelege fellesråd omfattar same areal som Gloppen kommune, og er delt i tre sokn: Gloppen, Breim og Hyen, med til saman ca. 5100 medlemer.

Del stillingen

Selskap

Gloppen kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Audun Mundal
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91177823
  • Anders Rinde
  • Tittel: Fellesrådsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99720238

Lokasjon

  • Sandane

Søknadsfrist

April 21, 2025

Brønnøy kommune – 100% fast stilling som saksbehandler ved Barneverns – tjenesten Sør-Helgeland (søknadsfrist 15.04.2025)

Hurtigrute + torghatten

 

100% fast stilling som saksbehandler ved Barnevernstjenesten Sør-Helgeland

 

 

Om oss i Brønnøy

Brønnøy kommune er en av flere kommuner i Nordland i vekst. Vi ligger midt i leia – midt i landet – med ca. 7800 innbyggere. Kystbyen Brønnøysund er regionsenter for de 5 kommunene på Sør-Helgeland. Regionen tilbyr et unikt friluftsliv med øya Vega kun en liten båttur unna. Eller lange fjellturer i nasjonalparkene Lomsdal-Visten eller Børgefjell. Brønnøy og omegn kan ellers by på et godt havfiske, unike fiskevann eller lakseførende elver. I regionsentret Brønnøysund kan du nyte mat i verdensklasse på flere av byens etter hvert godt utbygde restauranttilbud. Vi har et rikt kulturliv – enten du er aktiv utøver selv eller bare ønsker å nyte sådan. 

Et godt utbygde lag- og foreningsliv og fritidsaktiviteter finnes i rikt monn for både ung og voksen. Vi har videregående skole, desentralisert grunnskole og full barnehagedekning uten ventelister. Et næringsliv som blomstrer og som har spennende planer for fremtiden – vil ta Brønnøy til nye høyder i godt samarbeid med kommunen og andre samarbeidsaktører lokalt- og regionalt. 

Frister dette? Da er Brønnøy byen for deg! Velkommen som søker på jobb hos oss! 

 

Om stillingen

Vil du være med å bidra til et godt og trygt oppvekstmiljø for barn og unge på Sør- Helgeland? Trives du i et hektisk arbeidsmiljø, er strukturert og har godt humør, er det kanskje deg vi søker. Barneverntjenesten i de 5 Sør- Helgeland kommunene: Bindal, Brønnøy, Sømna, Vega og Vevelstad ble i 2011 etablert som en interkommunal tjeneste. Brønnøy er vertskommune og arbeidssted er rådhuset i Brønnøy. Vårt hovedmål er å sikre barn, ungdom og deres familier hjelp til rett tid, etter lov om barnevernstjenester. Barnets beste er styrende og barnets stemme skal være tydelig i vårt arbeid. Tjenesten har 19, 5 stillinger, og har et godt og utviklingsorientert arbeidsmiljø.  Vi er organisert i to team, og har nå en ledig 100% stilling som saksbehandler i omsorgsteam. Vi tilbyr:

  • On off city avtale – jobb daglig fra hjemmekontor og med 1 ukes tilstedeværelse i Brønnøysund per måned. Arbeidsgiver dekker reise- og oppholdsutgifter.
  • 5 dager per år til egenstudie.
  • Innplassering med 10 års lønnsansiennitet dersom du ikke har høyere ansiennitet.

Vi ser frem til å motta din søknad!

 
 
Arbeidsoppgaver
  • Oppfølging av fosterbarn, foreldre og fosterforeldre
  • Veiledning av fosterforeldre
  • Saksbehandling etter lov om barnevernstjenester
  • Løpende dokumentasjon av arbeidet som utføres 
  • Samarbeid med andre offentlige instanser rundt barnet 
  • Stille som partsrepresentant i nemnd og rett
  • Tilrettelegging for gjennomføring av gode samvær og arbeid mot tilbakeføring av barnet 

 

Kvalifikasjoner og personlige egenskaper

Kvalifikasjoner

  • Barnevernspedagog eller sosionom
  • Erfaring fra kommunalt barnevern
  • Annen relevant utdanning i kombinasjon med bred erfaring fra kommunalt barnevern kan vurderes 
  • God barnevernfaglig forståelse
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne 
  • Ønskelig med relevant videreutdanning eller mastergrad
  • Nødvendig med førerkort klasse B

Personlige egenskaper

  • Høy arbeidskapasitet og emosjonelt robust
  • Tydelig og strukturert
  • Evne til å jobbe selvstendig
  • Fleksibel 
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse 

Stillingen krever politiattest (ikke eldre enn 3 måneder)

 

 

Vi tilbyr

  • Gode arbeidsforhold og hyggelige kolleger
  • Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger
  • Brønnøy kommune er en IA- bedrift
  • En utviklingsorientert organisasjon

Vi har et rekrutteringssamarbeid med Brønnøysundregistrene og Digitaliseringsdirektoratet. Har du en partner som har behov for jobb kan vi formidle kontakt med disse, samt opplyse om relevante ledige stillinger hos oss. Skriv gjerne i din søknad om dette er ønskelig. 

 

Spørsmål om stillingen

  • Leder Barnevernstjenesten Sør-Helgeland, Hilde Rakvaag, Tlf.: 476 48 533
  • Nestleder Barnevernstjenesten Sør-Helgeland, Liv Kristin Trælnes, Tlf.: 954 09 256

 

Generell info

Språkkunnskaper

Det stilles krav til norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse. Dersom det kan trekkes i tvil om søkere har de nødvendige norskkunnskaper, skal vedkommende kunne dokumentere sin kunnskap ved språkprøvebevis minimum bestått nivå B2. 

Ansettelse

Tilsettingen skjer i henhold til gjeldende lover, reglementer og avtaleverk, herunder medlemskap i pensjonsordning. Lønn etter avtale i forhold til utdanning og praksis. Det inngår 6 måneders prøvetid i tilsettingen. 

Intervju

Søkere må være forberedt på å stille til intervju. Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte. Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.  

Offentlighet

Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25.

Søknad sendes

Alle som søker, må levere fullstendig søknad og registrere all utdanning og arbeidserfaring i søknadsskjema. Søknad sendes elektronisk via link på denne siden (Søk stillingen)

Attester og vitnemål legges ved den elektroniske søknaden. Arbeidsansiennitet er grunnlag for lønnsfastsettelsen i et evt. jobbtilbud.
Ved innsending av elektronisk søknad vil du få en bekreftelse på at søknaden din er mottatt på din e-postadresse. Om du ikke mottar slik bekreftelse innen kort tid er søknaden ikke mottatt.

 

Spørsmål om stillingen

Hilde Rakvaag
Leder Barnevernstjenesten Sør-Helgeland
476 48 533
[email protected]

Liv Kristin Trælnes
Nestleder Barnevernstjenesten Sør-Helgeland
954 09 256
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 15. april 2025
Arbeidsgiver: Brønnøy kommune
Kommune: Brønnøy
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Rådhuset, 8905 Brønnøysund
Hjemmekontor: Delvis hjemmekontor

Del stillingen

Selskap

Brønnøy kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Rakvaag
  • Tittel: Leder Barnevernstjenesten Sør-Helgeland
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 476 48 533
  • Liv Kristin Trælnes
  • Tittel: Nestleder Barnevernstjenesten Sør-Helgeland
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 954 09 256

Lokasjon

  • Brønnøysund

Søknadsfrist

April 15, 2025

Midtre Gaudal kommune – Daglig leder – Gaula Villakssenter (søknadsfrist 21.04.2025)

 
 
Har du stor interesse og engasjement for forvaltning av villaks og natur og ønsker en rolle som daglig leder og naturveileder? Da kan du være personen vi søker.

 

Er du opptatt av villaks og dens utfordringer?

Er du drevet av engasjement, har stor gjennomføringsevne og er motivert for, i samarbeid med styret og Miljødirektoratet, å bygge opp besøkssenteret til et bra opplevelses- og formidlingssenter for publikum? 
Vi søker en engasjert daglig leder/naturveileder som skal skape økt interesse og kunnskap om formidling om villaksen, dens leveområder, menneskepåvirkning og kulturhistorie. 

 

Arbeidsoppgaver

  • Daglig drift av besøkssenteret og gjennomføring av ulike prosjekt for å realisere målet om formidling og opplevelser.
  • Det vektlegges aktiv naturveiledning, undervisning og foredragsvirksomhet ved besøkssenteret, på uteområder og på undervisningsinstitusjoner.
  • Utvikle og gjennomføre formidlingsprogram rettet mot barnehager, skoleklasser og andre grupper. Informasjonen som gis må tilpasses målgruppene. Mye må tilpasses digitale plattformer.
  • Utarbeide, følge opp og gjennomføre aktivitetsårshjul.
  • Bidra i videreutvikling av utstillinger på besøkssenteret.
  • Økonomioppfølging og prosjektledelse (fra idé til sluttrapportering).
  • Deltakelse og bidrag inn i ulike lokale og nasjonale fagnettverk.
  • Tett samarbeid med Midtre Gauldal frivilligsentral og daglig leder ved Gauldalsporten.

Arbeidsoppgaver kan endres iht. gjeldende føringer for nasjonale besøkssentre, Miljødirektoratet, m.fl. 

 

Kvalifikasjoner

  • Høyskole-/universitetsutdannelse min. 3-årig innen naturvitenskapelige fag og/eller informasjonsfag/pedagogikk.
  • Det er ønskelig med relevant formidlererfaring, gjerne også på digitale medier.
  • Det er ønskelig med ledelses-/prosjekterfaring.
  • Erfaring og personlig egnethet kan veie opp for manglende formell kompetanse.
  • Gode muntlige/skriftlige ferdigheter i norsk og engelsk + gjerne tysk.
  • Førerkort klasse B.

 

Personlige egenskaper

  • Du er Idérik, selvgående med stor gjennomføringsevne.
  • Du har god kommunikasjons- og formidlingsevne.
  • Du er fleksibel og løsningsorientert for å bidra til at Villakssenteret forankres og utvikles sammen med annen aktivitet på Gauldalsporten. 
  • Du trives med å ha en synlig og aktiv rolle, er utadvendt og nettverksskapende.
  • Du er markeds- og resultatorientert.

 

Vi tilbyr

  • Fast fulltidsstilling på et unikt arbeidssted.
  • Lederopplæring og internt utviklingsnettverk
  • Fleksibel arbeidstid
  • Utfordrende og interessante arbeidsoppgaver.
  • Deltagelse i et landsdekkende kompetansenettverk for Miljødirektoratets besøkssentre mm.
  • Lønn etter avtale

Ved ansettelse må gyldig politiattest fremlegges. 
Tiltredelse så snart som mulig. 

Nærmere opplysninger om stillingen fås ved henvendelse til:
Knut Arne Aasen, tlf. 48207467 e-post: [email protected]

 

Gaula Villakssenter / daglig leder

I desember 2024 ble Gaula Villakssenter autorisert besøkssenter for villaks av Miljødirektoratet. 
Gjennom undervisningsprogram for barn og unge –  foredrag, presentasjoner, guidede turer og aktivitetsdager, skal daglig leder med flere bidra til økt kunnskap om villaksen. Besøkssenteret skal nå i økende grad ta i bruk moderne teknologi i det som skal bli et attraktivt informasjons- og opplevelsessenter.

Daglig leder vil ha arbeidsplass på Gauldalsporten på Støren i Midtre Gauldal kommune. Det forventes en god del informasjonsarbeid på senteret, samt noe ute i felt. Noe arbeid i helger og på kvelder må påregnes. Daglig leder rapporterer til styret for besøkssenteret. 

 

 

Søknadsskjema

 

 

Søknadsfrist:

Del stillingen

Selskap

Midtre Gauldal kommune

Lenke til firma

https://www.mgk.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Støren

Søknadsfrist

April 21, 2025