Sykepleier, faste stillinger og vikariat (søknadsfrist 07.12)

 

Sykepleier, faste stillinger og vikariat

 

Nes sykehjem somatisk avd. 3B, Nes kommune

Nes sykehjem avdeling 3B har ledig tre 100% og en 80% stilling som sykepleier i turnus, med arbeid hver tredje helg. Stillingene har startdato medio januar og februar.

Vi kan også tilby et vikariat i 100% stilling, ledig fra 10. februar 2021 med varighet til 1. desember 2021.

Nes sykehjem avd. 3B består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. Avdelingen har to grupper med langtidsplasser, og siste gruppe er delt opp med 4 langtidsplasser og 5 rullerings/korttidsplasser. Miljøet i avdelingen kan vi beskrive som faglig og sosialt. Vi har tett samarbeid med fysio- og ergo, kreftkoordinator og demensteam. På alle vaktskift skal det være minst to sykepleier på avdelingen, hvilket er med å sikre det faglige miljøet. Vi har også ansvarsvakter der man går på topp i helger og kvelder og har hovedansvar for akutt situasjoner og innleggelser.

Arbeidsoppgaver

  • Utøve direkte sykepleie og påse at sykepleiefaglige oppgaver utføres etter gjeldende krav og rettningslinjer
  • Dokumentere og rapportere
  • Iverksette og påse at tiltak, oppfølging og dokumentasjon er faglig forsvarlig
  • Være fleksibel til å også kunne utføre andre relevante arbeidsoppgaver

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Erfaring med palliativ pleie og/eller demens og rus
  • God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Ryddig, strukturert og systematisk
  • Evne til å samarbeide, positiv, trygg og engasjert
  • Arbeider selvstendig
  • Takler uforutsigbare hverdager
  • Personlig egnethet vektlegges
  • Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder

Vi tilbyr

  • Stabil turnus
  • Fagutvikling og hospitering
  • Månedlige fagforum med interne og eksterne foredragsholdere
  • Et engasjert og godt arbeidsmiljø som er preget av raushet, positivitet og godt humør
  • Dyktige kolleger og godt tverrfaglig samarbeid
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Minst to referanser må oppgis.

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. 6 mnd. prøvetid.
Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søknadsfrist: 07.12.2020

 

Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Sykepleier, faste stillinger og vikariat
Webcruiter-ID: 4313760765
Stillinger: 5
Startdato: 11.01.2021
Sosial deling :
Arbeidssted Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes

 

Kontaktinformasjon

Camilla Schøyen
Avdelingsleder
454 16 285

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Camilla Schøyen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 454 16 285

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Desember 7, 2020

Spennande stillingar for sjukepleiarar (søknadsfrist 18.12)

Voss – bygd for sterke opplevingar

Du treng ikkje eta smalahove eller hoppa i fallskjerm for å bu og trivast på Voss, for me har mykje meir å by på! Kommunen har om lag 15.600 innbyggjarar, med Vossevangen som regionssenter. Bygda vår er senter for utdanning i regionen og har eit godt utbygd næringsliv. Voss er eit knutepunkt langs stamvegen aust – vest, og har godt togsamband til Bergen og Oslo.

Voss herad er den største arbeidsgjevaren i bygda, med om lag 1350 tilsette. Nynorsk er administrasjonsmålet i kommunen. Kan du identifisera deg med verdiar som profesjonell, påliteleg, skapande og inkluderande, kan du bli ein del av laget vårt. Som vossingar flest går me sjølvsagt for gull.

 

Spennande stillingar for sjukepleiarar

 

Vil du vera med å innføre tillitsmodellen i område Vest?

Heimesjukepleien og kortidsavdelinga har ledig 3 faste stillingar for sjukepleiar i 100 % stilling frå snarast. Heimesjukepleien og kortidsavdelinga har ledig fast stilling for sjukepleiar i 25 % på natt.
Heimesjukepleien og kortidsavdeling skal i nær framtid slåast sama til ei avdeling. Me ynskjer fleksible sjuepleiarar som kan jobbe både inn og ute,i heimane til brukaren og på institusjonsopphald.

Søkjaren må vera fagleg dyktig og kunna samarbeide med ulike profesjonar, vera fleksibel samt vera med og bidra positivt til miljøet i avdelingen og utvikling av teneste
Det er viktig for oss at du er opptatt av kvalitet i arbeidet du utfører, og har fokus på at pasientane skal få ei så god heilheitleg pleie og behandling som mogeleg.

Om arbeidsstaden

  • Heimesjukepleien og korttidsavdelinga ligg under område vest, Voss sjukeheim. På natt er det heimesjukepleien sone vest som server heile heradet.
  • Du vil få trivelege og fagleg dyktige kollegaer. Du vil vere ein viktig medspelar i kvalitetsforbetring og utvikling av tenestene.

Arbeidsoppgåver

  • Utvikling av tenesta, velferdsteknologi ol.
  • Heilheitleg pleie, omsorg og behandling av brukarane.
  • Utarbeiding av tiltaks- og pleieplanar
  • Rettleiing av lærlingar og studentar
  • Vera medansvarlig for et godt arbeidsmiljø
  • Tverrfagleg samarbeid
  • Pådrivar for utvikling av tenestene

Me søkjer

  • Deg som er sturkturert og fleksibel og har stort brukar fokus.
  • Stillinga krev sjukepleieutdanning med norsk autorisasjon
  • Som hara gyldig arbeids- og opphaldstillatelse
  • Gode norskkunnskapar

Me tilbyr

– gode vilkår for fagleg utvikling
– eit godt tverrfagleg og sosialt miljø
– gode forsikrings- og pensjonsordningar
– løn etter kommunalt avtaleverk og elles tilsetjing på vanlege kommunale vilkår

Søknad

Voss herad ynskjer eit større aldersmangfald mellom dei tilsette, og oppmodar difor yngre arbeidstakarar om å søkje. Kommunen har eit personalpolitisk mål om at arbeidsstaben skal gje eit bilete av folkesetnaden generelt, både når det gjeld kjønn og kulturelt mangfald.

Søk på stillinga ved å klikke på knappen til høgre. Hugs å gje opp referansar. Attestar og vitnemål skal leggjast ved elektronisk eller sendast Voss herad, boks 145, 5701 VOSS, merka med stillingsreferanse. Søknadspapira vert ikkje returnerte. Ifølgje Offentleglova § 25 skal det svært gode grunnar til for å skjerme søkjarar frå offentleg søkjarliste.

 

Søknadsfrist 18.12.20

 

Vår ref2699
Merk søknad

Fakta

Selskap
Voss herad StillingSykepleier
Stillingstype Fast tilsett
Lokasjon Sone vest

 

Kontakter
Magnhild Grønningsæter
[email protected]
Mobil  414 71 006

 

Del stillingen

Selskap

Voss kommune

Lenke til firma

https://voss.herad.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Voss

Søknadsfrist

Desember 18, 2020

Fagleder helsestasjon (søknadsfrist 26.11)

Frøya kommune - Byggesaksbehandler — Jobb på Hitra og Frøya

 

Fagleder Helsestasjon 2. gangs utlysning

 

Om oss

Øyriket mot storhavet

Frøya er en øykommune på Trøndelagskysten med fastlandsforbindelse gjennom undersjøiske tunneler, og reisetid til Trondheim er ca. 2 timer med bil. Kommunen har i dag ca 5000 innbyggere, og er en kommune i sterk vekst.

Frøya har et bredt og variert kultur- og idrettstilbud med festivaler og arrangementer på fast-Frøya og ute i øyrekke for både store og små. Frøyas natur og kyst gir muligheten for et variert friluftsliv, med opparbeidende turstier og flotte fiskeplasser både fra land og i båt.

Frøya kommune består av om lag 450 dyktige medarbeidere som legger ned en betydelig innsats for at innbyggerne skal ha en meningsfull og god hverdag. Kommunen kan tilby varierende og spennende oppgaver, dyktige kollegaer og muligheten for faglig utvikling.

Vi kan med stolthet si at vi er en kommune med KRAFT og MANGFOLD!

Les mer om Frøya kommune på http://www.froya.kommune.no

Om stillingen

  • Frøya kommune søker fagleder helsestasjon i 100% stilling.’
  • Helsestasjonen omfatter jordmortjeneste, helsekontroller 0-5 år Åpen barnehage, skolehelsetjeneste 6- 19 år og helsestasjon for ungdom 13- 23 år.
  • Tjenesten er organisert i avdeling under virksomheten Familie og Helse.
  • Virksomheten Familie og helse har to avdelinger som foruten helsestasjon omfatter legetjeneste, barnevern og tiltaksavdeling som yter helsefremmende tjenester og tiltak til barn, unge og voksne.
  • Fagpersonell fra begge avdelinger skal jobbe i tverrfaglige og fleksible team som legger til rette for helhetlige tiltakskjeder basert på brukernes behov.
  • Virksomheten er organisert ut fra modellen « Familiens Hus» som er en ideologi, et tankesett og en organisasjonsmodell med målsettingen om å gi et samordnet og bredt tverrfaglig tilbud.
  • Alle tjenester innenfor virksomheten Familie og helse har utover egen fagutøvelse ansvar for en felles faglig oppgave med å yte tjenester til enkeltindividet og/eller familien som kjenner utfordringer i hverdagen.
  • Faglederfunksjonen er en del av fagstilling i helsestasjon og skolehelsetjenesten med formelt hovedansvar for tjenestens fagutøvelse. Nærmeste overordnet er avdelingsleder i avdeling 1 Familie og helse.

Arbeidsoppgaver

  • Faglig ansvar for at kommunens helsefremmende og forebyggende arbeid til barn, unge og deres familier utøves i tråd med nasjonale retningslinjer og forskrifter.
  • Koordinere arbeidet i tjenesten, være en pådriver for planer, prosjekter og utviklingsarbeid i tråd med virksomhetens mål og visjoner

Kvalifikasjonskrav

  • Offentlig godkjent sykepleier med videreutdanning som helsesykepleier
  • Erfaring med ledelse og utviklingsarbeid
  • Erfaring fra arbeid med barn, unge og deres familier.
  • Annen relevant videreutdanning innen fagområdet

I tillegg ønsker vi oss at du

  • Har evne til å ta ansvar, jobbe selvstendig og tverrfaglig i team
  • Håndterer omstilling, kan ta avgjørelser og administrere egen arbeidsdag
  • Har gode kommunikasjonsevner og evne til å bygge relasjoner
  • Har gode fremstillingsevner i norsk språk, både muntlig og skriftlig
  • Generellt gode datakunnskaper.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Bidrar til utvikling og endring.
  • Er en robust og fleksibel person med stor arbeidskapasitet.

Vi tilbyr

  • En tjeneste med fokus på fagutvikling og godt arbeidsmiljø
  • Et stimulerende og tverrfaglig arbeidsmiljø med mange utfordringer
  • Lønn etter tariff
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Varierte arbeidsoppgaver i et godt arbeidsmiljø
  • En jobb i en inkluderende arbeidslivsbedrift

Ved eventuelt internt opprykk vil en helsesykepleierstilling bli ledig.

 

Spørsmål om stillingen

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med avdelingsleder helsestasjon og skolehelsetjenesten:

Birgit Langøigjelten: [email protected] tlf 958 74 806

eller

virksomhetsleder Torny D. Sørlie: [email protected]

tlf 974 98 711

 

Politiattest må fremlegges ved ansettelse

Frøya kommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

Søknaden sendes elektronisk via jobbnorge.no

Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

 

Søknadsfrist 26. november 2020

 

Arbeidsgiver Frøya kommune

Kommune Frøya

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Frøya kommune

 

Del stillingen

Selskap

Frøya kommune

Kontaktinfo

  • Birgit Langøigjelten
  • Tittel: Avdelingsleder helsestasjon og skolehelsetjenesten
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf 958 74 806
  • Torny D. Sørlie:
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf 974 98 711

Lokasjon

  • Sistranda

Søknadsfrist

November 26, 2020

Sjukepleiarar – Kviteseid omsorgssenter (søknadsfrist 13.12)

Sundkilen | Mapio.net

 

Sjukepleiar – Kviteseid omsorgssenter

 
 
Kviteseid er ei koseleg bygd med ca. 2500 innbyggjarar. Me kan tilby fantastiske kontrastar, med bading på somrane, mange moglegheiter for fjellturar, koselig kafè, økologisk frisør, klesbutikk, mange aktivitetar for born og unge, fantastiske skimoglegheiter om vinteren og mange hyggelege mennesker.

Kviteseid ligg 2,5 timers kjøyretur til både Oslo og Kristiansand og ligg midt i Telemark.

Som sjukepleiar får du moglegheit til å utvikle din faglege nysgjerrighet og kompetanse. Vi har stort fokus på fagutvikling og har egen fagutviklingssjukepleiar som arbeider med det. Vi kan tilby kursing og ynskjer at kvar einskild sjukepleiar skal ha moglegheit til å utvikle seg innan emner den er interessert i som igjen kan brukast inn i arbeidet.

Kviteseid omsorgssenter (KOS) er ein sjukeheim med til saman 41 plassar fordelt på tre somatiske avdelingar og ei skjerma avdeling. Den eine somatiske avdelinga har og korttidsplassar og KAD plass.

Vi treng no fleire tilsette i desse stilllingane:

  • Tre 100 % faste stillingar som sjukepleiar  – ID 1054
  • To 80 % faste stillingar som sjukepleiar – ID 1055
  • Ei 50,70 % fast stilling som sjukepleiar på natt – ID 1056

Me ynskjer tilsetjing så snart som mogleg. Stillingane er i to-delt turnus med arbeid kvar 3.helg.

Vi tilbyr ein rekrutteringsbonus på kr. 75. 000,- med bindingstid på 2 år. 

Arbeidsoppgåver:

  • Direkte pasientretta oppgåver i tråd med gjeldane krav til kvalitet
  • Rettleie, undervise og informere bebuarar, pårørande og kolleger
  • Samarbeid med ulike arbeidsgrupper

Kvalifikasjonar:

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • Klinisk erfaring
  • God digital kompetanse
  • Må beherske norsk munnleg og skriftleg godt. Søkjarar med anna språk enn norsk som morsmål må dokumentere språknivå C1

Personlege eigenskapar:

  • Vere fleksibel, kreativ, strukturert, målretta og ansvarsbevisst
  • Ha gode kommunikasjons – og samarbeidsevne
  • Vere fagleg engasjert
  • Sjølvstendig, initiativrik og løysingsorientert
  • Medverke til eit godt arbeidsmiljø
  • Trivast i eit hektisk miljø

Vi tilbyr:

  • Spanande og varierte oppgåver
  • Fagleg og personleg utvikling
  • Kurs innafor relevante tema
  • Eit triveleg arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • Løn etter avtale
  • Rekrutteringsbonus på kr. 75.000,-  ( 100 % stilling) Kr.60.000,-  ( 80 % stilling) som eit eingongsbeløp etter avslutta prøvetid. Gjeld eksterne søkjarar.
  • Me kan vere behjelpeleg med bustad

Ved tilsetjing må politiattest leggast fram, ikkje eldre enn 3 månader.

Personlege eigenskapar vert vektlagt ved tilsetjing.

Attestar og vitnemål vil bli etterspurd i samband med intervju.

 

 

Søknadsfrist 13.12.2020

 

 

Kontakt

Einingsleiar: Elise R Foldøy
Tlf.: 35 06 82 25
Mobil: 91 16 21 09

 

Søk på stillinga her

Velkomen som søkjar!

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Kviteseid kommune

Kontaktinfo

  • Elise R Foldøy
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Tlf.: 35 06 82 25 Mobil: 91 16 21 09

Lokasjon

  • Kviteseid

Søknadsfrist

Desember 13, 2020

Sikkerhetsleder (søknadsfrist 29.11)

Har du lyst til å jobbe med informasjons- og IT-sikkerhet hos en viktig samfunnsaktør?

Sikkerhetsleder

 

Om avdelingen

Fylkesmennenes fellesadministrasjon (FMFA) leverer digitale løsninger, IKT-infrastruktur og administrative tjenester til landets fylkesmenn. Avdeling for styring og utvikling har et overordnet ansvar for strategiarbeid, styring, kommunikasjon, beredskap, sikkerhet og internkontroll. Avdelingens ansvarsområder medfører utstrakt kontakt og samarbeid med de øvrige avdelingene i FMFA, fylkesmannsembetene og oppdragsgivere. Som sikkerhetsleder vil du ha ansvar for å bidra i arbeidet med holdningsskapende arbeid, viderutvikling av sikkerhetskulturen og kompetansebygging på sikkerhetsområdet i FMFA og ut mot fylkesmennene. Sentralt i dette arbeidet står sikkerhetsloven og sikkerhetslovens krav. Sikkerhetsleder er organisatorisk plassert i Avdeling for styring og utvikling, og rapporterer til direktøren i FMFA i visse saker. Vi trenger deg som har god kunnskap og kompetanse på innhold og organisering av informasjons- og IT-sikkerhet i store, desentraliserte virksomheter. Du blir en del av et godt og innovativt arbeidsmiljø.

Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner, arbeidsoppgaver og arbeidstid. Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke, og oppfordrer derfor søkere til å krysse av i jobbportalen dersom de har funksjonsnedsettelse, hull i CV-en eller innvandrerbakgrunn. Avkrysningene i jobbsøkerportalen danner grunnlag for anonymisert statistikk som alle statlige virksomheter rapporterer i sine årsrapporter. https://arbeidsgiver.difi.no/positivsaerbehandling.

Kruseduller

Arbeidsoppgaver

  • Internkontroll på området informasjons- og IT-sikkerhet, herunder sikkerhetsrevisjon og evaluering av rutiner, prosedyrer, veiledere mv
  • Holde oversikt over og identifisere behov for nye rutiner, prosedyrer, veiledere, oversikter mv
  • Risiko- og sårbarhetsanalyser på området informasjons- og IT-sikkerhet og hendelseshåndtering med råd om korrigerende tiltak
  • Legge til rette for gjennomføring av forebyggende sikkerhetsarbeid
  • Holde oppdatert planer og rutiner for hendelseshåndtering, og påse at endringer ivaretas i beredskapsplanverk, herunder krisekommunikasjonsplan
  • Holde oversikt over de skjermingsverdige verdiene FMFA håndterer på vegne av fylkesmannsembetene
  • Holde virksomhetsledelsen løpende orientert om oppfølging av avvik og sikkerhetstruende hendelser
  • Bidra til bevisstgjøring og kompetansebygging på sikkerhetsområdet i FMFA
  • Følge opp nasjonale føringer innen informasjons- og IT-sikkerhet, herunder anbefalinger fra NSM og DSB
  • Vedlikeholde styringssystem for informasjonssikkerhet
  • Ytterligere oppgaver knyttet til informasjons- og IT-sikkerhet må påregnes

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant høyere utdanning fra høyskole/universitet, minimum 3 år
  • Relevant og dokumentert realkompetanse kan kompensere for høyere utdanning
  • God kjennskap til regelverk, standarder og beste praksis innenfor sikkerhetsstyring
  • God kunnskap om ISO 27001 og ISO 27002 og deres virkeområder
  • Den som ansettes må kunne sikkerhetsklareres

Ønskelige kvalifikasjoner

  • God IKT-sikkerhetskompetanse
  • Kompetanse på sikkerhetsarkitektur
  • God teknisk forståelse og høy kunnskap om sikkerhetsmessige problemstillinger knyttet til informasjons- og IT-sikkerhet
  • Erfaring med å identifisere og analysere relevante trusler og risikoer
  • Erfaring med utarbeidelse av risikoanalyse, beredskaps- og handlingsplaner
  • Erfaring fra veiledning og opplæring innenfor fagområdet
  • God muntlig og skriftlig formulerings- og formidlingsevne

Personlige egenskaper

  • Gode analytiske evner, arbeider metodisk og strukturert for å nå fastsatte mål
  • Faglig nysgjerrig
  • Jobber selvstendig og tar initiativ
  • Løsnings- og resultatorientert
  • Samarbeider og kommuniserer godt
  • Høy faglig integritet og god rolleforståelse

Vi tilbyr

Stillingen lønnes som rådgiver/seniorrådgiver. Lønn ligger normalt fra kr 600 000 til kr 900 000, avhengig av kvalifikasjoner. Fra lønnen trekkes 2 % innskudd til Statens pensjonskasse. Det er 6 måneders prøvetid. Sikkerhetsleder skal ha kontorsted ved et av FMFAs 18 kontorsteder, fortrinnsvis Oslo, Arendal eller Hamar.

Generelle opplysninger

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på offentlig søkerliste. Søkeren blir varslet dersom reservasjonen ikke blir imøtekommet, jf. Offentleglova § 25. Frem til søknadsfristen kan du ta kontakt med oss uten at navnet ditt blir registrert.

For spørsmål om stillingen, vennligst kontakt direktør Margot Telnes på telefon 37 01 78 01 /482 93 380

Om oss

Fylkesmennenes fellesadministrasjon (FMFA) er direkte underlagt Kommunal- og moderniseringsdepartementet (KMD). FMFA leverer tjenester til alle fylkesmannsembetene innenfor IKT, dokumentforvaltning, HR, økonomi, anskaffelser og informasjonssikkerhet.

Hovedkontoret ligger i Arendal, mens medarbeiderne sitter fordelt på 18 kontorsteder sammen med fylkesmannsembetene. FMFA har om lag 220 årsverk.

 

Søknadsfrist 29. november 2020

 

Arbeidsgiver Fylkesmennenes fellesadministrasjon

Kommune Arendal Bergen Bodø Drammen Hamar Lillehammer Molde Moss Oslo Skien Sogndal Stavanger Steinkjer Tromsø Trondheim Tønsberg Vadsø

Omfang Heltid

Varighet Fast

 

Arbeidssted Ragnvald Blakstadsvei 1, 4823 Arendal

 

 

Del stillingen

Selskap

Fylkesmennenes fellesadministrasjon (FMFA)

Kontaktinfo

  • Margot Telnes
  • Tittel: Direktør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 37 01 78 01 /482 93 380

Lokasjon

  • Arendal

Søknadsfrist

November 29, 2020

Undervisningsinspektør Stryn ungdomsskule (søknadsfrist 25.11)

Logo
Stryn Kommune
Webcruiter-ID: 4311887271
Stryn
 
Søknadsfrist: 25.11.2020

 

Del stillingen

Selskap

Stryn kommune

Kontaktinfo

  • Karin Sæten Solvik
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 404 05 406

Lokasjon

  • Stryn

Søknadsfrist

November 25, 2020

Rektor, Olden skule (søknadsfrist 25.11)


Logo
Stryn Kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4311873063
Olden
 
Søknadsfrist: 25.11.2020

 

Del stillingen

Selskap

Stryn kommune

Kontaktinfo

  • Kjell Edvin Solheim
  • Tittel: Fungerande kommunalsjef skule og kultur
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 402 13 144

Lokasjon

  • Stryn

Søknadsfrist

November 25, 2020

Prosjektledere – prosjekt plan (søknadsfrist 19.11)

 

Prosjektledere – Prosjekt-plan

 

Eidsvoll kommune

Eidsvoll kommune er i stor vekst. På grunn av økende oppdragsmengde, ønsker vi å utvide vårt team.

Vi lyser derfor ut to heltidsstillinger som prosjektledere i avdeling Prosjekt-plan underlagt Eiendomsforvaltningen.

Kvalifikasjoner

  • Vi ser etter deg som er opptatt av bygg med gode og smarte løsninger. Din bakgrunn er kanskje fra entreprenørbransjen og/eller fra offentlig sektor.
  • Du har teknisk bakgrunn, og er utdannet ingeniør/sivilingeniør.
  • Videre har du erfaring som prosjekteringsleder, prosjektleder eller byggeleder.
  • Byggeteknisk bakgrunn som arkitekt med dokumentert relevant arbeidserfaring gjennom mange år, vil bli vurdert.
  • Du må ha meget gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig.
  • Det er videre en fordel om du har kjennskap til Lov om offentlig anskaffelser og offentlig forvaltning.
  • Avdelingen har mye fokus på økonomi og gjennomføringskraft.
  • Vi ser etter deg som er systematisk og som har en tydelig kommunikasjonsstil.
  • Like viktig er evnen til å samarbeide med andre på ulike nivåer. Teknologi og løsninger er i stadig utvikling. Prosjektlederne vi ønsker oss er derfor åpne for og initierer nye ideer og løsninger, og vil etter hvert få ansvar for varierte og spennende byggeprosjekter til glede for kommunens innbyggere.
  • Du må ha førerkort klasse B. Kommunen har egen bilpool, så egen bil er ikke nødvendig i jobbsammenheng.

Vi tilbyr

  • Gode kolleger og høyt faglig miljø
  • Mange nye spennende prosjekter
  • Avdelingen har erfarne prosjektledere som vil støtte og fasilitere i en oppstartfase.
  • Konkurransedyktige betingelser og god pensjonsordning
  • Sentral beliggenhet nær offentlig kommunikasjon
  • Fleksibel arbeidstid

Arbeidstakere ansettes i Eidsvoll kommune på de vilkår som til enhver tid gjelder i lover, reglementer og tariffavtaler.

Vi oppfordrer alle til å benytte vårt elektroniske rekrutteringsverktøy (Webcruiter) – link øverst til høyre i annonse: «Søk på stillingen», da dette er eneste mulighet for å få informasjon om utdanning og erfaring med på våre søkerlister

For nærmere informasjon om stillingen: Ta kontakt med Tone Finbraaten i Jobzone på telefon 41 62 42 66. Henvendelser til Jobzone behandles konfidensielt.

Vi ber om at alle benytter vårt elektroniske rekrutteringsverktøy (Webcruiter), da dette gir grunnlag for utvidet søkerliste – følg link: «Søk på stillingen».

Vi ønsker kun kontakt med interessenter til stilling.

 

Søknadsfrist: 30.11.2020

 

Arbeidsgiver: Eidsvoll kommune
Sted: Eidsvoll
Stillingstittel: Prosjektledere – Prosjekt-plan
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4309951328
Stillinger: 1
Arbeidssted Rådhusgata 1, 2080 Eidsvoll

Kontaktinformasjon

Tone Finbraaten, DNV sertifisert rekrutterer – Jobzone Jessheim
416 24 266
[email protected]

Steinar Reinsberg, avdelingsleder Prosjekt-plan
913 70 150

Trivsel og vekst i grunnlovsbygda

Eidsvoll kommune ligger sentralt på Romerike, nær Gardermoen og med god kommunikasjon til Oslo. Kommunen har passert 25.000 innbyggere, har trivelige bomiljøer, et rikt organisasjons- og kulturliv, samt et voksende næringsliv.
Eidsvoll tilbyr utfordrende og spennende arbeidsoppgaver i en kommune i vekst. Kommunen er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonshemming eller kulturell bakgrunn.  Les mer her

 

 

Del stillingen

Selskap

Eidsvoll kommune

Kontaktinfo

  • Tone Finbraaten
  • Tittel: DNV sertifisert rekrutterer - Jobzone Jessheim
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 416 24 266
  • Steinar Reinsberg
  • Tittel: Avdelingsleder Prosjekt-plan
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 913 70 150

Lokasjon

  • Eidsvoll

Søknadsfrist

November 30, 2020

Jurister ved Statens hus i Vadsø (søknadsfrister 19.11 og 24.11)

Trollholmsund | Porsanger

 

Arbeidsgiver logo
Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Vi søker jurist – rådgiver/seniorrådgiver til juridisk seksjon 

På justis- og kommunalavdelinga er 47 kolleger klare for å ønske velkommen til ny jurist på kontoret i Vadsø.  Denne stillinga hører til …

 

Vadsø  Heltid

Søkadsfrist  24.11.2020

 

Arbeidsgiver logo
Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Vi søker jurist – rådgiver/seniorrådgiver til juridisk seksjon – vikariat

På justis- og kommunalavdelinga er 47 kolleger klare for å ønske velkommen til ny jurist på kontoret i Vadsø.  Stillingen er et vikariat på …

 

Vadsø  Heltid

Søknadsfrist 19.11.2020

 

Del stillingen

Selskap

Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Vadsø

Søknadsfrist

November 24, 2020

*Lærer / spesialpedagog 50% *Assistent / fagarbeider / miljøarbeider 30% (søknadsfrist 07.11)

Del stillingen

Selskap

Færder kommune

Kontaktinfo

  • Helle Wreen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 99710114

Lokasjon

  • Nøtterøy

Søknadsfrist

November 7, 2020