Saksbehandlere barnevernstjenesten fast og vikariat (søknadsfrist 22.10)

 

Saksbehandlere barnevernstjenesten fast og vikariat

 

100% midlertidig stilling som saksbehandler ved Barnevernstjenesten Sør-Helgeland

Oppvekst   Søknadsfrist 22.10.2020 

 

100% fast stilling som saksbehandler ved Barnevernstjenesten Sør-Helgeland

Oppvekst  Søknadsfrist 22.10.2020

Del stillingen

Selskap

Brønnøy kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Brønnøysund

Søknadsfrist

Oktober 22, 2020

Sokneprest i Stavern (søknadsfrist 15.11)

Stavern kirke – Wikipedia

 
 
Den norske kirke, Tunsberg bispedømme
Sokneprest i Stavern sokn- Larvik prosti – Den norske kirke, Tunsberg bispedømme
Stavern
Publisert: 16.10.2020
 
Søknadsfrist: 15.11.2020

 

Del stillingen

Selskap

Tunsberg bispedømme

Lenke til firma

Kontaktinfo

  • Sølvi Kristin Lewin
  • Tittel: Prost
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 32 148
  • Eli Irene Fjose
  • Tittel: Senior personalrådgiver
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 996 91 126

Lokasjon

  • Stavern

Søknadsfrist

November 15, 2020

Helsefagarbeidere og Assistent Kjøkken og renhold (søknadsfrist 13.11)

 

Helsefagarbeider

Herøy sykehjem har ledig 50 % Helsefagarbeider, fast stilling, turnusarbeid, for tiden ved Soltun, skjermet avdeling. Snarlig tiltredelse.

Utlyst14.10.20
Søknadsfrist13.11.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonHerøy sykehjem
Søknader:0

Helsefagarbeider

Herøy sykehjem har ledig 50 % Helsefagarbeider, fast stilling, turnusarbeid, for tiden ved sykeavdelingen. Snarlig tiltredelse

Utlyst14.10.20
Søknadsfrist13.11.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonHerøy sykehjem
Søknader:0

 
 

Assistent Kjøkken og Renhold

Herøy Omsorgsenter har ledig fast 75 % stilling Assistent kjøkken og renhold.

Utlyst14.10.20
Søknadsfrist13.11.20
SelskapHerøy kommune
StillingstypeFast
LokasjonHerøy sykehjem
Søknader:0

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune i Nordland

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

November 13, 2020

*Organist / kirkemusiker *Trosopplærer (søknadsfrist 15.11)

Vardø Sokn
Vardø Sokn
 Vardø
 Publisert: 09.10.2020
 Søknadsfrist: 15.11.2020

 

 

Vardø Sokn
Vardø Sokn
 Vardø
 Publisert: 09.10.2020
 Søknadsfrist: 15.11.2020
 

Del stillingen

Selskap

Vardø sokn

Kontaktinfo

  • Gunn Jøran Farstad
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 984 71 571

Lokasjon

  • Vardø

Søknadsfrist

November 15, 2020

Ingeniør oppmåling, kart og geodata (søknadsfrist 25.10)

 

Ingeniør oppmåling, kart og geodata

 

Bremanger kommune har ledig fast 100 % stilling som ingeniør innan oppmåling, kart og geodata for tilsetting snarast.

Plan og forvaltning er ei driftseining under avdeling for Samfunn og Utvikling, og omfattar fagområda plan, byggjesak, kart/oppmåling, miljø- og naturforvaltning, hamn og brann. Driftseinniga har i dag om lag 8 årsverk.

Arbeidsoppgåver

  • Oppmålingsforretning
  • Matrikkelføring
  • Sakshandsaming etter matrikkellova
  • Ajourhold av kartbasar
  • Tilrettelegge for bruk av GIS og kartprogram, inkludert ajourhold og drift av kommunen sin planbase og kartløysning

Kvalifikasjonar

  • Må oppfylle krav til godkjent utdanning for tildeling av landmålarbrev, jf. matrikkelforskrifta §64 b: Bachelorgrad i landmåling og eigedomsdesign, geomatikk eller tilsvarande studieretning, med minimum 120 studiepoeng juridiske, matrikkelfaglege og landmålingsfaglege emne.
  • God datakunnskap og erfaring med GIS-Line eller tilsvarande kartsystem er ynskjeleg
  • Relevant erfaring frå offentleg verksemd er ynskjeleg, men nyutdanna kandidater vert også oppfordra til å søkje.
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • Krav om førarkort klasse B

Den vi tilset må

  • ha gode samarbeidsevner, kunne jobbe sjølvstendig og vere løysingsorientert
  • vere serviceinnstilt og ha ei positiv haldning til både publikum og kollegaer
  • ha evne og vilje til å tileigne seg og dele ny kompetanse
  • trivast med eit høgt arbeidstempo og kunne jobbe under press

Vi tilbyr

  • Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver innanfor eit spennande fagfelt
  • Godt arbeidsmiljø og dyktige kollegaer
  • Fleksibel arbeidstid
  • Medlemskap i offentleg pensjonsordning

Andre opplysningar:

Tilsettinga skjer i samsvar med lov og avtaler som gjeld for Bremanger kommune
Lønn etter avtale

 

Søknadsfrist: 25.10.2020

 

Arbeidsgivar: Bremanger kommune
Stad: Svelgen
Stillingstittel: Ingeniør oppmåling, kart og geodata
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4294505974
Stillingar: 1
Arbeidsstad Granden 4, 6723 Svelgen

 

Kontaktinformasjon

Magnhild Myklebust, Leiar plan og forvaltning
959 83 000

Bremanger kommune er ein kystkommune i Sogn og Fjordane med ca. 3.900 innbyggjarar. Kommunen har full barnehagedekning, trygge oppvekstvilkår og eit rikt kulturliv.
Her er variert natur med gode tilhøve for eit aktivt friluftsliv. Meir informasjon om kommunen finn du på www.bremanger.kommune.no

 

 

Del stillingen

Selskap

Bremanger kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Magnhild Myklebust
  • Tittel: Leiar plan og forvaltning
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 959 83 000

Lokasjon

  • Bremanger

Søknadsfrist

Oktober 25, 2020

Biblioteksjef (søknadsfrist 18.10)

Gratangen kommune har 1150 innbyggere og ligger i Sør-Troms, 35 km fra Narvik og 80 km fra Harstad. Gratangen er en aktiv kystkulturkommune med godt utbygd skole og barnehagetilbud. Rikelige muligheter for fritids- og friluftsliv.

GRATANGEN – ET STED Å BLI GLAD I

 

Biblioteksjef 50%

 

Kort om stillingen

Gratangen kommune har ledig 50% fast stilling som biblioteksjef. Dersom det ikke er kvalfiserte søkere kan andre med relevant erfaring tilsettes mot at det påbegynnes bibliotekar utdanning innen ett år.

Vi søker en engasjert fagperson som kan bidra til å utvikle biblioteket som møteplass, samt bidra til økt leseglede for kommunens innbyggere. Gratangen bibliotek inngår i et regionalt samarbeid om arrangement og utviklingsoppgaver. Biblioteket, som er et kombinasjonsbibliotek, holder til i moderne lokaler i tilknytning til Gratangsbotn skole.

Kvalifikasjonskrav

  • Godkjent bibliotekarutdanning. Søkere med annen høyere utdanning kan bli vurdert for midlertidig tilsetting på dispensasjon, dersom det ikke er søkere med bibliotekfaglig utdanning.
  • Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig
  • Evne til å jobbe selvstendig
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt
  • Førerkort klasse B
  • Beherske Micromarc eller lignende biblioteksystem

Arbeidsoppgaver

  • Bibliotekutvikling
  • Saksbehandling, økonomistyring og rapportering
  • Publikumsarbeid, arrangement og aktiviteter
  • Opplæring og rettledning av brukere
  • Samarbeid med Gratangsbotn skole og barnehagene i kommunen
  • Samarbeid med andre virksomheter, lag og foreninger

Nærmere opplysning

  • Det er et krav at den tilsatte benytter alle elektroniske systemer vi har, opplæring vil bli gitt.
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju og referanser vil bli innhentet. Vi ber om minst to referanser.
  • Prøvetid på 6 mnd.

Søknader kan bli offentliggjort selv om det bes om å bli unntatt offentlighet. I såfall vil du bli kontakte av oss.

Vi tilbyr

  • En spennende mulighet til å utvikle et kombinasjonsbibliotek
  • Hjelp til å skaffe bolig, og eventuelt barnehageplass
  • God pensjonsordning
  • Lønn og tilsettingsvilkår etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler

Søknad sendes

For å komme i betraktning må søknad sendes elektronisk via www.gratangen.kommune.no.
Kun søknader sent inn elektronisk tas med i prosessen videre.
Det er ikke mulig å legge med vitnemål og attester slik at de må medbringes om du blir innkalt til intervju.

 

Søknadsfrist 18.10.20

 

Vår ref 262
Merk søknad

Fakta

Selskap Gratangen kommune
Stilling Fagleder
Stillingstype Fast ansatt
Lokasjon Bibliotek

 

Kontakter

Gro Saltvik-ØvergårdSektorleder oppvekst og kultur
[email protected]
Mobil  948 09 025  Arbeid  77 02 18 00

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Gratangen kommune

Kontaktinfo

  • Gro Saltvik-Øvergård
  • Tittel: Sektorleder oppvekst og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 948 09 025 Arbeid 77 02 18 00

Lokasjon

  • Gratangen

Søknadsfrist

Oktober 18, 2020

Adjunkt / lektor 100% fast stillling (søknadsfrist 18.10)

 

Gratangen kommune har 1150 innbyggere og ligger i Sør-Troms, 35 km fra Narvik og 80 km fra Harstad. Gratangen er en aktiv kystkulturkommune med godt utbygd skole og barnehagetilbud. Rikelige muligheter for fritids- og friluftsliv.

GRATANGEN – ET STED Å BLI GLAD I

Adjunkt/ lektor

 

Kort om stillingen

Det er ledig ei fast 100% stilling.Gratangsbotn skole er en fådelt 1-10 skole med ca. 50 elever. Gratangsbotn skole har fokus på faglig utvikling, lærings- og klassemiljø, trivsel og lokalmiljø.

Som lærer sørger du for et trygt, godt og inkluderende læringsmiljø. Planlegger og leder elevenes læring. Bidrar til godt samarbeide med foreldre. Deltar og bidrar i et lærende fellesskap på skolen og samarbeider med andre faginstanser

Kvalifikasjonskrav

  • Krav til pedagogisk utdanning for tilsetting og undervisning følger av forskrift til Opplæringsloven
    kapittel 14.
  • For stillingene krever skolen lærerutdanning for 1. – 7. trinn. Det ønskes faglig fordypning i
    basisfagene norsk, matematikk og engelsk.
  • Godkjent pedagogisk utdanning som kvalifiserer til undervisning i grunnskolen.
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Det er ønskelig med undervisningserfaring fra grunnskolen
  • God vurderingskompetanse
  • Gode IKT-ferdigheter
  • Du har evnen til å samarbeide og skape gode og trygge relasjoner i klasserommet
  • Fortrinnsvis med spesialpedagogisk kompetanse og erfaring.
  • Gode IKT-ferdigheter.
  • Erfaring fra arbeid som lærer i grunnskolen er ønskelig.
  • Kontaktlæreransvar kan bli aktuelt.
  • Det gjøres oppmerksom på at det vil bli krevd politiattest ved ansettelse. Politiattesten skal ikke
    legges ved søknadspapirene, men fremlegges før tiltredelse.

Arbeidsoppgaver

  • Undervisning på alle trinn.
  • Skole/hjem-samarbeid.
  • Delta i skolens utviklingsarbeid.
  • Vi søker lærere, med undervisningskompetanse for, og helst erfaring fra grunnskolen.
  • Arbeidsoppgavene utføres i tråd med gjeldende instrukser for lærere, og ellers i samarbeid med
    trinnets lærere og skolens ledelse.
  • Undervisning i noen av basisfagene (norsk, engelsk og matematikk)
  • Kontaktlæreransvar
  • Bidra til elevenes faglige og sosiale utvikling
  • Bidra til profesjonsfaglig utvikling sammen med kolleger
  • Skape gode relasjoner til elevene
  • Skape trygt og godt læringsmiljø for alle i klasserommet
  • Tydelig klasseledelse
  • Bidra til godt skole/hjem samarbeid
  • Bidra til godt team- og fagsamarbeid

Personlige egenskaper

  • Du er en engasjert, pålitelig og faglig dyktig lærer.
  • Du er løsningsorientert, fleksibel og har gode evner til samarbeid.
  • Du har evne til å arbeide selvstendig.
  • Du er en tydelig leder i klasserommet, med fokus på gode relasjoner mellom elever.
  • Du har gode evner til å bygge tillitsrelasjoner til elever og foreldre.
  • Du har ambisjoner på vegne av elevene, og evne til å tilpasse undervisningen gjennom å bruke
    varierte læringsstrategier, metoder og aktiviteter.
  • Du er utviklingsorientert og bidrar positivt i skolens felles lærings- og utviklingsarbeid.
  • Du har godt humør.
  • Personlige egenskaper blir vektlagt.
  • Du har god fremstillingsevne i norsk, både skriftlig og muntlig

Språk

For stillingen kreves det norskprøve 3 for fremmedspråklige søkere, dette kravet kan fravikes dersom det kan dokumenteres god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne.

Vi tilbyr

  • Et positivt og inkluderende kollegium.
  • En utfordrende og interessant stilling med muligheter for personlig og faglig utvikling.
  • Lønns- og arbeidsvilkår generelt i samsvar med gjeldende lovverk
  • Pensjonsordning i Statens Pensjonskasse / kommunal landspensjonskasse (KLP).

Nærmere opplysning

  • Vitnemål og attester tas med på intervju.
  • Gyldig politiattest iht. §10-9 i Opplæringsloven må fremlegges før tiltredelse.
  • Søkere gjøres oppmerksom på at opplysninger om dem kan bli offentliggjort, selv om søkerne ber
    om ikke å bli ført opp på offentlig søkerliste (Offentliglova § 25).

Søknad sendes

Gratangen kommune benytter elektronisk rekrutteringssystem, vi ber deg derfor fylle ut søknaden elektronisk og kun søknader mottatt via vårt system vil bli vurdert.
Det er ikke mulig å legge ved attester og vitnemål, disse må bringes med til event. intervju.

 

Søknadsfrist 18.10.20

 

Vår ref260
Merk søknad

Fakta

Selskap Gratangen kommune
Stilling Adjunkt
Stillingstype Fast ansatt
Lokasjon Gratangsbotn skole

 

Kontakter

Steinar Ellefsen, Rektor
[email protected]
Mobil  464 49 030  Arbeid  484 00 022

Gro Saltvik-Øvergård, Sektorleder oppvekst og kultur
[email protected]
Mobil  948 09 025  Arbeid  77 02 18 00

 

Del stillingen

Selskap

Gratangen kommune

Kontaktinfo

  • Steinar Ellefsen
  • Tittel: Rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 464 49 030 Arbeid 484 00 022
  • Gro Saltvik-Øvergård
  • Tittel: Sektorleder oppvekst og kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 948 09 025 Arbeid 77 02 18 00

Lokasjon

  • Gratangen

Søknadsfrist

Oktober 18, 2020

Barne- og ungdomsarbeidarar (søknadsfrist 04.10)

 

Barne- og ungdomsarbeidar i Dalsbygda barnehage

Fjord kommune

Publisert: 20.09.2020

Møre og Romsdal 04.10.2020
  Møre og Romsdal, Norddal 04.10.2020
Barne- og ungdomsarbeidar i Stordal barnehage

Fjord kommune

Publisert: 20.09.2020

Møre og Romsdal 04.10.2020
     
     
     

 

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

Oktober 4, 2020

Arealplanlegger (søknadsfrist 05.10)

 

Leka kommune er en av landets minste kommuner med ca. 600 innbyggere. Du finner oss lengst nord i Trøndelag med storhavet som nærmeste nabo i vest. Vi er omgitt av storslagen natur med rike muligheter for friluftsliv. I 2010 ble Leka kåret til Norges geologiske nasjonalmonument, og i 2019 ble Leka – som en del av Trollfjell Geopark anerkjent som UNESCO Global Geopark. Leka kommune har kjempet lenge mot tvangssammenslåing, og har lyktes med få Stortingets aksept for at vi er best tjent med å opprettholde vår selvstendighet selv om vi er en liten kommune. Administrasjonsstedet ligger på øya Leka. Hovednæringene er jordbruk, fiskeoppdrett og servicenæringer.

Arealplanlegger

 

Ettårig engasjementsstilling for utarbeidelse av ny arealplan for Leka kommune. Mulighet for fast ansettelse.

KOMPETANSE OG EGENSKAPER

  • Høyere pedagogisk utdanning med videreutdanning innen ledelse. Erfaring kan kompensere for kravet om lederutdanning.
  • Erfaring innen ledelse og personalansvar økonomistyring, arbeid i offentlig forvaltning.
  • Interesse og erfaring med bruk av digitale verktøy.
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne.
  • Du er en inkluderende og initiativrik leder, som gjennom motivasjon og målfokus, klarer å skape gode relasjoner og resultater.
  • Personlig egnethet vektlegges ved valg av kandidat.

 

 

ARBEIDSOPPGAVER

 

  • Planlegge og gjennomføre utarbeidelse av kommuneplanens arealdel og samfunnsdel for Leka kommune.
  • Veiledning om planarbeid og prosess. 
  • Samhandling med innbyggere, organisasjoner, næringsliv og sektormyndigheter.
  • Analyse- og utredningsarbeid i forbindelse med planarbeidet.
  • Lage nødvendige temakart, plankart som grunnlag for politikernes behandling.
  • Bidra i utarbeidelse av handlingsplaner (temaplaner), handlingsprogram og virksomhetsplaner.
  • Presentere/ redegjøre for endelig plan overfor aktuelle aktører.

 

KVALIFIKASJONER

  • Relevant utdanning fra høyskole- eller universitet, gjerne innen naturforvaltning og/eller næringsutvikling.
  • Erfaring med/kunnskap om/interesse for arealplanlegging.
  • Inngående kjennskap til relevant lovverk.
  • Må beherske aktuelle digitale verktøy.
  • Erfaring med innbyggermedvirkning er ønskelig.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
  • Vi legger stor vekt på personlige egenskaper herunder samarbeid, service, evne til tverrfaglig forståelse og engasjement for helhetlig samfunnsutvikling.

VI TILBYR

 

  • En spennende og utviklende jobb sammen med dyktige og engasjerte kollegaer.
  • Utviklingsorientert arbeidsgiver.
  • Lønn etter avtale, og kjøregodtgjørelse etter gjeldende avtaleverk.
  • God forsikrings- og pensjonsordning.
  • Mulighet for fast tilsetting.

 

Snarlig tiltredelse.

 

For ytterligere spørsmål om stillingen, ta kontakt med kommunedirektør Oddvar Aardahl tlf. 902 53 969 eller Hege Svendsen hos FREMO Rekruttering, tlf. 905 87 920. Alle henvendelser til FREMO vil bli behandlet konfidensielt, også overfor oppdragsgiver i innledende runde om ønskelig.

 

Søknadsfrist: 5. oktober

 

Leka KommuneLeknesveien 67
7994 Leka
Søknaden merkes: 4291403501

 

Det vil etter søknadsfristens utløp utarbeides en offentlig søkerliste. Det henvises i denne sammenheng til Offentlighetsloven § 25, 2. ledd, vedrørende mulighet for å bli unntatt fra søkerlista. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det, etter kommunens vurderinger, ikke foreligger en særskilt grunn, vil søkeren bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd.

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

  • Oddvar Aardahl
  • Tittel: kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 902 53 969
  • Hege Svendsen
  • Tittel: FREMO Rekruttering
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 905 87 920

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Oktober 5, 2020

Prosjektleiar i Tekniske tenester (søknadsfrist 28.09)

Velkommen til Årdal

Årdal kommune: #meirenndutrur #ardalkommune #mittårdal og mykje meir.

Når du kjem inn fjorden og trur du snart ikkje kan komma lengre, der finn du Årdal kommune, teknologibygda med urørt natur og kort veg til nasjonalparken Jotunheimen.

Årdal kommune kan smykka seg med å vera vertskap for fleire populære festivalar, både musikk og friluftlivretta, som trekker til seg folk frå fjern og nært. Kommunen har aktive grupper innan alt ein kan driva med på fjord og i fjell og er ein kulturell- og idrettsaktiv kommune.

Kommunen har 6 barnehagar, 2 skular, 1 vidaregåande skule. Vi har og bedriftshytte for tilsette og kan yte lån/tilskot til tilsette som skaffar seg eige husvære i kommunen. Meir informasjon om kommunen på heimesida vår www.ardal.kommune.no og www.visitardal.no. Sjekk oss gjerne på Facebook og Instagram.

Alle er hjarteleg velkomne til oss!

 

Prosjektleiar i Tekniske tenester

 

Me har ledig

Årdal kommune søkjer prosjektleiar innan Teknisk tenester, som vil få ansvaret for å følgje opp ulike investeringsprosjekt. Som prosjektleiar vil du vere med i alle fasane av prosjekta.

Arbeidsoppgåver

Ansvar for oppfølging av kommunen sine prosjektportefølje, her under prosjektleiing i kommunen sine investeringsprosjekt som;

  • Byggeprosjekt på kommunale eigedommar
  • Prosjekt i idretts- og anleggsplanen
  • Park og idrett
  • Prosjekt innafor VAR (vatn,avlaup og renovasjon)
  • Miljø og klima prosjekt som etablering av vernevollar, utnytting av spillvarme, etablering av ladestasjonar m.m.
  • Vera kommunen sin representant i byggeprosjekt, og ivareta byggherrerolla
  • Økonomioppfølging og rapportering, dokumentasjon og ansvar for naudsynte søknadsprosessar på investeringsprosjekta.
  • Innkjøp og gjennomføring av offentlege anskaffelsar
  • Førebu saker til politisk handsaming

Det vil bli lagt til rette for at vedkommande over tid vert ein del av overbefalsordninga innan brann.
Til stillingen ligg og ansvar for oppfølging og søknadar på statlege tilskotsordningar.

Kvalifikasjonskrav
Kompetanse

  • Ingeniør, men søkjarar med anna relevant kompetanse kan og vera aktuelt
  • Erfaring frå prosjektleiing innan bygg- og anleggsbransjen er ønskjeleg.

Administrasjonsspråket er nynorsk

Søkjar må ha førarkort og disponere eigen bil.

Personlege eigenskapar
Me ser etter ein person som er:

  • Er målretta, strukturert og løysingsorientert
  • Har gode samarbeidsevner, men også evne til å jobba sjølvstendig og grundig
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • Er serviceinnstilt, positiv og initiativrik

Løn og tilsettingsvilkår

  • Løn etter avtale utifrå kvalifikasjonar.
  • Offentleg tenestepensjon og forsikringsordning.
  • Det er 6 månader prøvetid for nytilsette i Årdal kommune.

Me tilbyr

Me kan tilby eit godt arbeidsmiljø, med spennande arbeidsoppgåver.

Søknadsprosedyre

Gå til ledige stillingar nede til venstre på Årdal kommune si heimeside www.ardal.kommune.no
Der får du lista opp stillingar som er lyst ut. Klikk på den stillingen du vil søkje på, vel «søk stilling» i høgre bilete. Logg deg på med brukarnamn og passord.

Dersom du allereie er tilsett i kommunen eller har vore søkjar før så bruk tildelt brukarnamn/passord eller bruk «gløymt passord». Er du ny søkjar så må du registrere deg.

Følg instruksjon og trykk neste for å komme vidare.
NB! Det er kun endringar i CV som vert lagra dersom du loggar deg ut før du har sendt søknaden.

Alle søknader på ledige stillingar i Årdal kommune skal registrerast elektronisk. Dersom du treng hjelp til innlegging, ta kontakt med Personalavdelinga på tlf. 57 66 50 00.

Etter at søknadsfristen er ute, vil du motta ei stadfesting på at søknaden er motteken.
Årdal kommune praktiserer meiroffentlegheit. Opplysning om søkjar kan bli offentleggjort sjølv om søkjar har oppmoda om det motsette. Søkjar vil da bli kontakta i framkant. Jfr. Off.lova § 25.

 

Søknadsfrist 28.09.20

 

Vår ref1091
Merk søknad

Fakta

Selskap Årdal kommune
Stilling Ingeniør
Stillingstype Fast heiltid
Lokasjon Tekniske tenester

 

Kontakter

Svein Arve Grindhaug
[email protected]
Arbeid  913 66 629

 

Velkommen til Årdal

Del stillingen

Selskap

Årdal kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Årdalstangen

Søknadsfrist

September 28, 2020