Ingeniør bygg 100% fast stilling Tekniske tjenester (søknadsfrist 01.05.2022)

Lyngdal kommune Tekniske tjenester

Ingeniør bygg 100% fast stilling

 

Lyngdal er en sørlandskommune som har ca. 10 500 innbyggere og rundt tusen ansatte. Geografisk strekker den nye kommunen seg ca. 80 km, fra Korshamn i sør til Sveindal i nord. Lyngdal har en sentral og strategisk beliggenhet i vestre del av Agder, og er det naturlige handelssenteret mellom Kristiansand i øst og Stavanger i vest.

For å sikre oss de beste medarbeiderne har Lyngdal kommune en aktiv og målrettet arbeidsgiverpolitikk. Vi tilbyr utfordrende og selvstendige arbeidsoppgaver, hyggelige kolleger og pensjonsordning for alle ansatte.

Tekniske tjenester har ansvar for:

  • Drift, vedlikehold og forvaltning av kommunaltekniske anlegg, kommunale bygg, veier, grønne områder og løpende havnedrift
  • Prosjektledelse for alle prosjekter innafor vann og avløp
  • Prosjekter for vei og bygg i inntil kr 3 mill.
  • Fakturering av kommunale eiendomsgebyr, tilkoblingsavgifter og tilskudd som er ihht inngåtte utbyggingsavtaler.’
  • Interkommunalt samarbeid innen renovasjon, brannvern, vannforvaltning og Skjærgårdstjenesten
  • Saksbehandling som er ihht. forurensningsloven og anskaffelse av rammeavtaler er underlagt tekniske tjenester.
  • Virksomheten er det døgnbemannet vaktordning

Vi søker nå etter en ingeniør for bygg til vår støtte/stabs avdeling i Tekniske tjenester, 100% fast stilling.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene for stillingen vil være innen virksomhetens ansvarsområde og vil i hovedsak være knyttet til:

  • Støtte for operativ drift og vedlikehold med spesielt fokus på å digitalisere og videreutvikle vårt FDV, hms- og internkontrollsystem
  • Støtte til virksomhetens avdelinger
  • Prosjekt- og byggeledelse av små og mellomstore byggeprosjekter med særlig fokus på funksjon
  • byggherre/system/kontroll og oppfølging av det enkelte prosjekt.
  • Utvikle i samarbeid med driftslederen kommunens bygg drift med et særlig fokus på energieffektivisering.
  • Bidra aktivt til total måloppnåelse for virksomheten
  • Planlegge, følge opp og gjennomføre vedlikeholdstiltak
  • Brannforbygging
  • Systemansvarlig FDV
  • Offentlig anskaffelse for fagområder i tekniske tjenester
  • Lekeplasskontroll
  • Saksbehandling
  • Oppfølging mot myndigheter

Kvalifikasjoner

  • Det søkes en person med høyere utdanning /bygg ingeniør
  • Lang og relevant arbeidserfaring kan i særlige tilfeller kompensere for utdanningskravet
  • Du må ha gode it-kunnskaper
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du må ha førerkort kl.B.

Personlige egenskaper vil bli vektlagt

Ønskelig:

  • Vi søker etter en engasjert person med positiv innstilling og evnen til å arbeide selvstendig og i team
  • Evne til å skape gode relasjoner og samarbeid internt og eksternt
  • Systematisk og kvalitetsbevisst holdning i utførelsen av arbeidet
  • Evne til å ivareta helhetsperspektivet
  • Endringsvilje overfor ny teknologi, nye arbeidsformer og endrede rammebetingelser
  • Gode samhandlings- og samarbeidsevner
  • Pålitelig

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr en utfordrende stilling med variable arbeidsoppgaver.
  • Gode pensjonsvilkår i KLP
  • Fleksitidsordning
  • Lønn etter avtale

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Agder

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 01.05.2022

 

Tiltredelse: 15.08.2022

Arbeidssted: Tekniske tjenester støtte/stab

 

Kontaktpersoner:

Zvezdana Malbasa

mob: +47 478 04 514

 

Hjemmeside:
www.lyngdal.kommune.no
Adresse: Prost Birkelands gate 4 4580 Lyngdal

 

Lyngdal kommune Tekniske tjenester

Lyngdal kommune er en sørlandskommune med en geografisk nærhet til både Stavanger og Kristiansand. Kommunen med sine ca. 10 300 innbyggere strekker seg fra Korshamn lengst sør i Lyngdal til Sveindal nord i Grindheim. Næringslivet er preget av utvikling innen handel og turisme. Samtidig er det stor sysselsetting innen treindustri, jordbruk og skogbruk. Slagordene fornye, forbedre, forenkle og forene er fire verdiord som bærer i seg kjernen til hvordan kommunen skal bygges videre. Innbyggerne og de ansatte skal ha med seg verdiordene i arbeidet sitt. Kommunen har bortimot tusen ansatte med høy kompetanse som har stort fokus på oppfinnsomhet og innovasjon. I vår arbeidsgiverpolitikk har vi fokus på tillit og inkludering, og tilstreber å gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer derfor alle til å søke våre stillinger.

 

Del stillingen

Selskap

Lyngdal kommune

Kontaktinfo

  • Zvezdana Malbasa
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 478 04 514

Lokasjon

  • Lyngdal

Søknadsfrist

Mai 1, 2022

Styrar Åmdals verk barnehage (Søknadsfrist 18.04.2022N)

Styrar i barnehage

 

Søknadsfrist: 18 april 2022

100%  fast stilling som styrar ved Åmdals Verk barnehage frå 01.08.22. 

Åmdals Verk barnehage skal starte opp att etter nokre år med mellombels nedlegging. Barnehagen vil ha ei avdeling, med 2 – 3 tilsette, og vil vere open 4 dagar i veka.

Styrar vil også fungere som pedagogisk leiar.

Det er svært gode vilkår for uteaktivitetar året rundt og godt tilrettelagd nærmiljø.

 

Satsingsområde i barnehagane i Tokke er; leik, venskap og gode

relasjonar. Me vil ha fokus på korleis me er saman med andre, og at alle kjenner

at dei høyrer til i eit trygt og godt fellesskap. Me har jobba med prosjektet «Inkluderande barnehage og skulemiljø»  og tek fokuset med oss vidare.

«Barnehagen skal bidra til barna trivst og opplever livsglede, meistring og ei kjensle av eigenverdi, og han skal førebyggje krenkingar og mobbing. Om eit barn opplever krenkelsar eller mobbing, må barnehagen handtere det, stoppe det og følgje det opp» 

 

Me legg vekt på følgjande kvalifikasjonar og eigenskapar:

  • evne til å inspirere og motivere
  • gode samarbeids- og kommunikasjonsevne
  • stor arbeidskapasitet og evne til å arbeide sjølvstendig og i team
  • barnhagelærarutdanning
  • utdanning innan leiing og leiarerfaring er ein føremon

Me kan tilby:

  • Løn og tilsetjing på kommunale vilkår
  • Utfordrande arbeidsoppgåver i ein service- og utviklingsorientert etat 
  • Eit godt arbeidsmiljø 
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • Hjelp til å skaffe husvære

 

Det vil bli lagt vekt på personlege eigenskapar. Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Dei som vert tilsett, må leggje fram politiattest. 
I samsvar med Offentleglova §25 kan namn på søkjarane offentleggjerast.

Nærare opplysningar om stillinga ved kommunalsjef Tone Lunde Skaalen, tlf. 97171406,   e-post: [email protected]

Søknad skal sendast på elektronisk skjema som du finn her

Velkomen som søkjar!       

Del stillingen

Selskap

Tokke kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

April 18, 2022

Internatleiar / vertskapsleiar (søknadsfrist 18.04.2022)

 

Internatleiar/vertskapsleiar på Sunnfjord Folkehøgskule

 

Arbeidsgiver Sunnfjord Folkehøgskule

Stillingstittel Internatleiar/vertskapsleiar

Frist 18.04.2022

Ansettelsesform Fast

Vi søkjer deg som

Likar å arbeide med ungdom
Er ryddig og har estetisk sans
Er fleksibel
Har gode samarbeidsevner
Er god på relasjonar
Er sjølvstendig
Er lagspelar

Kvalifikasjonar

Meistrar grunnleggande ikt-verktøy som Excel og Word
Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
Grunnleggande kunnskap om hushald og reingjering

Arbeidets omfang/Innhald

100% stilling
Arbeidstid: 08.00 – 15.30
Betalt matpause
Noko sosialpedgogisk arbeid
Oppfølging av reingjering av internat
Oppfølging av einskilde elevar på internat
Booking for sommarhotell
Noko kontorarbeid
Noko kveld og helgearbeid må påreknast
Ansvar for kontraktar for eksterne leigetakarar

Vi tilbyr:

Spennande og variert arbeid
Godt arbeidsmiljø
Løn etter avtale
Medlemsskap i Statens Pensjonskasse
Nært samarbeid med administrasjon, «miljøteam» og øvrige personale
Oppstart 01.08.22

Om arbeidsgiveren

Like viktig som å drive skule er vårt mandat å dyktiggjere unge menneske for livet. Læring skal opplevast gjennom glede, meistring og utfordringar gjennom eit folkehøgskuleår. Sunnfjord Folkehøgskule er ein kristen folkehøgskule, knytt til Normisjon. Det blir venta at den tilsette vil vere lojal mot skulen sitt verdigrunnlag.

 

Søk på stillingen her.

 

Sunnfjord Folkehøgskule

Spørsmål om stillingen

Jon Olav Leira, Rektor

Mobil  400 44 125

 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord Folkehøgskule

Kontaktinfo

  • Jon Olav Leira
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 400 44 125

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

April 18, 2022

Trosopplærer i Vest-Lofoten (søknadsfrist 26.04.2022)

 

Ledig stilling som trosopplærer i Vest-Lofoten

 

100% stilling ledig med arbeid innen trosopplæring i Vestvågøy, Flakstad og Moskenes.

Søknadsfrist: 26. april.

100% stilling ledig med arbeid innen trosopplæring

Vi har ledig 100% stilling som kateket/menighetspedagog/menighetsarbeider med arbeidsområde barn og unge i menighetene i Vestvågøy, Flakstad og Moskenes. Arbeidet skal utføres sammen med andre ansatte og frivillige i tråd med prioriteringer fra menighetsrådene.

Arbeidsoppgaver:

Utvikle og utføre tiltak i tråd med målsettingen i menighetenes trosopplæringsplaner
Involvere, samarbeide og følge opp frivillige og andre samarbeidspartnere
Informasjons-/planleggings-/rapporteringsarbeid

Kvalifikasjoner:

Relevant utdanning, fortrinnsvis høgskole/universitet
Erfaring med kirkelig arbeid og arbeid med barn og unge
God kommunikasjons- og formidlingsevne
Evne til å jobbe selvstendig og utvikle arbeidet
Gode samarbeidsevner
Medlem av Den norske kirke

Lønn- og arbeidsvilkår i tråd med kirkelig tariffområde. Det vil også være kveld- og helgearbeid.
Den tilsatte må ha sertifikat og disponere egen bil. Kjøring godtgjøres etter statens reiseregulativ.

Oppstart. 01.08.22 eller etter avtale.

 

Søknadsfrist 26.04.22.

 

Mer informasjon kan fås hos kirkeverge Anne Lise Haakestad på 40449959.

Søknad sendes til [email protected] eller til Vestvågøy kirkelige fellesråd, Tamyra 24, 8370 Leknes.

 

Kjenner du noen som du vil oppfordre til å søke, og som kanskje ikke bor her fra før?
– Videresend gjerne!

 

Del stillingen

Selskap

Vestvågøy kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Anne Lise Haakestad
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 404 49 959

Lokasjon

  • Leknes

Søknadsfrist

April 26, 2022

Rektor og avdelingsleiar Haus skule Valestrand skule (søknadsfrist 22.04.2022)

 

 

Osterøy kommune søkjer nye leiarar til Osterøyskulen!

 

 

Rektor og avdelingsleiar

Vi har 2 ledige leiarstillingar i Osterøyskulen. Stillingane er faste og heile stillingar med oppstart frå 01.08.2022.

Søknadsfrist er forlenga til 22.04.2022!

Vi har ledig stilling som rektor ved Haus skule og avdelingsleiar ved Valestrand skule.

«Lærelyst og meistring for framtida» er Osterøyskulen sin visjon. Fagfornyinga og overordna del med verdiar og prinsipp for grunnopplæringa ligg til grunn for dei områda Osterøyskulen har prioritert for dei neste tre åra.

Haus skule:

Haus skule ligg høgt og fritt i Haus i Osterøy kommune og er ein 1-7 barneskule med f.t. 117 elevar og om lag 30 barn i SFO. Skulen disponerer eit stort uteområde.

Skulen sitt leiarteam er sett saman av rektor og to avdelingsleiarar.

Haus skule er ein av dei fire kommunale barneskulane på Osterøy. I Osterøyskulen arbeidar vi systematisk med skuleutvikling. Språkutvikling, vurdering for læring og trygt og godt skulemiljø står sentralt.

Arbeidsoppgåver som rektor i Osterøy kommune:

Rektor har pedagogisk, administrativt og økonomisk ansvar i tillegg til personalansvar for skulen innan gitte rammer. Rektor rapporterar til tenesteleiar for skule og deltek i nettverk med andre skuleleiarar
Rektor skal sikra god styring av eininga sine ressursar i samsvar med gitte rammer og mål
Rektor skal leggje til rette for gode læringsprosessar på skulen, der ein set profesjonsutvikling, elevane sitt læringsmiljø og læringsutbytte i sentrum.
Rektor må leie gjennom meistringsorientert leiing og spele medarbeidarane gode gjennom tydeleg og inkluderande leiarskap
Rektor er ansvarleg for at skulen sitt samfunnsmandat vert utført i samsvar med lov og regelverk og etablere eit godt samarbeid med interne og eksterne samarbeidspartar
Rektor skal arbeide målretta med å inkludera elevar, føresette, tilsette og tillitsvalde i skulen sine utviklings- og avgjerdsprosessar

Ønskjeleg kompetanse hjå rektorane i Osterøyskulen:

Relevant høgare utdanning og godkjend pedagogisk utdanning
Relevant kompetanse innan inkluderande spesialpedagogikk
Relevant leiar-/skuleleiingsutdanning vil bli vektlagt. Eventuelt avtale om gjennomføring av leiarutdanning, minimum rektorskulen
God forvaltningskompetanse og generelle dugleikar innan IKT
Kjennskap til, og forståing for samspelet mellom politikk, administrasjon og fag

Valestrand skule:

Valestrand skule er ein fulldelt barneskule med om lag 230 elevar og 30 tilsette. Skulefritidsordninga har om lag 60 elevar, delt på 1.-4. trinn.

Skulen sine verdiar: engasjert, inkluderande og kreativ, står sentralt i skulen sitt arbeid.

Skulen ligg fint til på Valestrandsfossen med god tilgang til kulturlandskap og idrettsplass. Skulen ligg i kort avstand til ferje som tek deg til Breistein på om lag 12 minutt. I nærområdet finn ein frodig natur og flotte turområde, samt Valestrand barnehage og Valestrand sentrum.

Skulen sitt leiarteam er sett saman av rektor, to avdelingsleiarar og SFO-leiar.

Valestrand skule er ein av fire kommunale barneskular. I Osterøyskulen arbeidar me systematisk med skuleutvikling. Språkutvikling, vurdering for læring og trygt og godt skulemiljø står sentralt.

Som avdelingsleiar i Osterøy kommune får du høve til å:

Delta i utviklinga av Osterøyskulen
Samarbeide tett i skulen si leiargruppe
Samarbeide med tilsette, tillitsvalde, verneombod, føresette og andre instansar for å skape eit trygt, godt og inkluderande læringsmiljø prega av lærelyst og engasjement hjå elevane
Kommunisere tydelege mål og forventningar knytt til læring og arbeidsmiljø
Ha personalansvar etter avtale med rektor
Følgje opp HMT-arbeid
Vere faglærar som ein del av stillinga

Ønskjelege kvalifikasjonar hjå våre avdelingsleiarar:

Lærarutdanning og pedagogisk erfaring
Ynskje om erfaring som skuleleiar og leiarutdanning
Innsikt i forsking og evne til å omsetje denne gjennom opplæring som fremjar elevane si faglege og sosiale læring i samarbeid med personalet på skulen
Innsikt i, og handlekraft til å gjennomføre, fagfornyinga og framtidas skule
Gjerne erfaring med systematisk skuleutviklingsarbeid
Gjerne spesialpedagogisk tilleggsutdanning og erfaring med tidleg innsats
Evne til å fremje ei heilskapleg og framtidsretta skuleutviklking i tråd med nasjonale og lokale føringar
Personlege eigenskapar blir tillagd stor vekt

Vi ønskjer følgjande personlege eigenskapar hjå leiarar i Osterøyskulen:

Du identifisera deg som skuleleiar og utøver tydeleg leiing gjennom å balansere leiing, styring og aktiv medverknad
Syner evne til å byggje gode relasjonar til elevar, medarbeidarar og føresette
Praktisera verdigrunnlag i tråd med overordna del av læreplanverket
Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Er tydeleg, raus, løysingsorientert og har evne til å stå i omstilling over tid
Har god system- og rolleforståing, samt arbeidar systematisk og strukturert
Deltek aktivt som pådrivar i skulen og kommunen sitt utviklingsarbeid
Innehar høg grad av integritet
Legg til rette for nyskaping og innovasjon
Er engasjert, modig og har høg grad av gjennomføringsevne

Me tilbyr:

Ein spanande og utfordrande jobb
Målretta kompetanseutviklingstiltak
Leiarutvikling i etablerte nettverk med dyktige skuleleiarar
Gode pensjon- og forsikringsordningar, for tida plasserte hjå Statens pensjonskasse og Gjensidige forsikring
Leiarstøtte frå tenesteleiar for skule
Gode kollegaer og eit godt arbeidsmiljø
Ein arbeidsstad i grøne, frodige omgjevnadar
Høg grad av moglegheit til å påverke utviklinga av framtidas Osterøyskule
Løns- og arbeidsvilkår etter gjeldande avtalar

Praktisk informasjon om søknad

For å søkje på ei av dei ovannemnde stillingane må du først velje skule til høgre i annonsa. Klikk på ønskja skule og deretter på «send søknad».

Alle søknadar skal registrerast elektronisk gjennom rekrutteringsportalen EasyCruit. Vitnemål og attestar som ikkje er lasta opp elektronisk vil ikkje bli returnert.

Søkjarliste er offentleg

Dersom du får tilbod om og tek i mot stillinga, må du leggja fram gyldig politiattest som heimla i opplæringslova § 10-9 fyrste stykke, jf. politiregisterlova § 39 fyrste stykke. Attesten kan ikkje vere eldre enn 3md.

 

Ønskjer du å søke stilling som rektor ved Haus skule går du inn her.

 

Ønskjer du å søke stilling som avdelingsleder ved Valestrand skule går du inn her.

 

Avdeling: Haus skule

Valestrand skule Fylke:

Vestland Jobbtype:

Fast Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 22.04.2022

 

Arbeidsstad: Osterøy kommune

 

Osterøy kommune

Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av dei største innlandsøyene i Nord-Europa, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på ca 8 000 innbyggjarar. Bru-/ferjesamband til nabokommunen, Bergen. Frå Lonevåg sentrum tek det ca. 45 min kjøretur til Bergen sentrum, ca 30 min til Åsane og ca. 20 min til Arna

 

Del stillingen

Selskap

Osterøy kommune

Kontaktinfo

  • Monica Vabø Reigstad
  • Tittel: Vedrørende rektor Haus skule
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 920 39 826
  • Elisabeth Eikrem Åmdal
  • Tittel: Vedrørende avdelingsleder Valestrand skule
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 56 19 27 62

Lokasjon

  • Valestrandsfossen
  • Haus

Søknadsfrist

April 22, 2022

Ledige stillinger i helsesektoren Åfjord kommune (Søknadsfrist: 18.04.2022)

 

Ledige stillinger i helsesektoren

 

Åfjord kommune

Åfjord kommune jobber for å fremme helse, forebygge sykdom og å stimulere til mestring og god livskvalitet. Vi vil gjerne ha deg med på laget, og har følgende stillinger ledige i pleie og omsorg:

 

Pleie og omsorg Roan

1 x 100% sykepleier, fast stilling
1 x 100% helsefagarbeider, fast stilling

Turnus dag/kveld, arbeid hver 3. helg – kombinert institusjon/hjemmetjeneste. Oppstart i begge stillinger 1. mai eller etter avtale.

Roan sykeheim er sertifisert Livsgledehjem

Kontaktperson: Rita S. Møllevik, enhetsleder PLO Roan, tlf. 918 43 774

 

Hjemmetjenesten

1 x 100 % helsefagarbeider fast
1 x 100 % helsefagarbeider, vikariat, med mulighet for fast ansettelse
1 x 100 % sykepleier fast
1 x 100 % sykepleier vikariat, med mulighet for fast ansettelse

Turnus dag/kveld, arbeid hver 3. helg
Kontaktperson: Gunnveig Ugedal, enhetsleder hjemmetjenester, tlf. 902 08 901

 

Institusjon Åfjord helsesenter
1 x 100% kokk eller annen relevant utdanning, fast stilling
2 x 100% sykepleier fast stilling
1 x 100% helsefagarbeider, fast stilling
Turnus dag/kveld, arbeid hver 3. helg. Oppstart i alle stillinger 1. mai eller etter avtale.

Kontaktperson: Aud-Elin B. Vingen, enhetsleder institusjon, tlf. 984 69 361

 

Felles for alle enhetene

Ledige helgestillinger, for både fast og midlertidig ansettelse.

Det søkes også tilkallingsvikarer ved alle enhetene: Kjøkken, pleie, praktisk bistand, turnus dag/ kveld, turnus natt. Vi ønsker snarlig tiltredelse. Vi oppfordrer elever og studenter, samt andre med relevant utdanning/erfaring/kompetanse og interesse for faget, om å søke.

Åfjord kommune har høyere tariff på kveld, natt og helg. Nyutdannet sykepleier starter direkte på 4 års lønnsansiennitet som sykepleier.

Som nytilsatt i pleie og omsorg vil du få en mentor/veileder som følger deg. Vi tilbyr et positiv arbeidsmiljø med høyt faglig nivå og med gode muligheter for personlig utvikling.

Merk søknaden din med hvilken enhet du søker på.

Søknadsfrist: 18.04.2022
Arbeidsgiver: Åfjord kommune
Sted: ÅFJORD
Stillingstittel: Ledige stillinger i helsesektoren
Webcruiter-ID: 4498014161

Arbeidsoppgaver

Helhetlig pasientoppfølging i tråd med gjeldende lovverk og krav til faglig forsvarlighet
Bidra til å skape en trygg og god hverdag for våre pasienter
Samarbeide internt i enheten med kollegaer, samt tverrfaglig med andre faggrupper og instanser
Samarbeid med pårørende
Ønske og interesse for å fremme livsglede til den enkelte bruker
Bidra til faglig utvikling

Kvalifikasjoner

Sykepleier, helsefagarbeider med norsk autorisasjon
Kokk
Gode norskkunnskaper både skriftlig og muntlig
Gode IT-kunnskaper
Førerkort klasse B
Politiattest

Personlige egenskaper

Tydelige etiske og faglige holdninger
Trygg i rollen og på sin fagkompetanse
Ansvarsbevisst
Løsningsorientert og fleksibel
Evne til faglig refleksjon og samarbeid i team
En positiv bidragsyter til et godt arbeidsmiljø

Vi tilbyr

Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
Spennende og godt arbeidsmiljø
Kommunal pensjon- og forsikringsordning
Lønns -og arbeidsvilkår i henhold til kommunalt lov- og avtaleverk

 

Åmyra 5, 7170 ÅFJORD, Norge

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Rita S. Møllevik, Enhetsleder, PLO Roan
918 43 774
[email protected]

Aud Elin B. Vingen, Enhetsleder institusjon
984 69 361
[email protected]

Gunnveig Ugedal, Enhetsleder, hjemmetjenester
902 08 901
[email protected]

 

Åfjord kommune ligger cirka 8 mil fra Trondheim, sentralt på Fosen-halvøya. Vi er cirka 4 300 innbyggere. Kommunens sentrum Årnes har urbane kvaliteter, og et naturlig møtepunkt for mange. Åfjord er kjent for å være en «fremoverlent» kommune, som er i sterk vekst.

Næringslivet er variert og aktivt. Både innen handel, havbruk, landbruk, reiseliv, bygg og anlegg. Ikke minst langs kysten er verdiskapingen stor. Utbyggingen av vindkraft har også gitt mye aktivitet i lokalmiljøene. Kommunen har et aktivt kulturliv, med mange lag, foreninger og arrangement.

Åfjord kan også by på en veldig allsidig natur. Her finner du mange og varierte muligheter for friluftsliv, fra hav til fjell. Åfjordingene ser lyst på framtida, og forventer positiv utvikling også i årene som kommer.

Mer informasjon om Åfjord finner du på www.afjord.no.

 

Del stillingen

Selskap

Åfjord kommune

Kontaktinfo

  • Rita S. Møllevik
  • Tittel: Enhetsleder, PLO Roan
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 918 43 774
  • Aud Elin B. Vingen
  • Tittel: Enhetsleder institusjon
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 984 69 361
  • Gunnveig Ugedal
  • Tittel: Enhetsleder, hjemmetjenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 902 08 901

Lokasjon

  • Åfjord

Søknadsfrist

April 18, 2022

Assisterende kommunedirektør / kommunalsjef (søknadsfrist 25.04.2022)

Lofoten er et fantastisk skue – med sin storslåtte og varierte natur. Vinterstid kan du oppleve naturkreftene i en intens storm med voldsomme bølger. I neste nu er det stille, og nordlyset folder seg ut over nattehimmelen og skaper ren magi. Sommertid kan du vandre langs sandstrender, nyte den varme brisen og det vakre lyset fra midnattssola – det finns knapt tid til å sove. Det vakre øyriket vårt byr på et bredt spekter av aktiviteter knyttet til friluftsliv og idrett – i tillegg til et mangfold av kunst- og kulturtilbud. (www.lofoten.info)

Vestvågøy har ca. 11.500 innbyggere og er den største kommunen i Lofoten. Her har vi sykehus, videregående skole og universitetstilbud og gode kommunikasjoner med fly og hurtigrute. Vi tilbyr trygge oppvekstsvilkår for barn og unge i en kommune som er opptatt av å yte gode tjenester til innbyggerne. Fiskeri og jordbruk står sentralt, men vi har også veldig mye annet næringsliv. Her tar vi imot flere engasjerte, rause og humoristiske innbyggere!

 

Assisterende Kommunedirektør/Kommunalsjef

 

Kort om stillingen

Vil du være toppleder og bli med å lede Vestvågøy kommune gjennom videre vekst og utvikling? Vi har ledig stilling som assisterende kommunedirektør, eller kommunalsjef for tjenesteområdet samfunn og teknikk.

Vi søker en person med de rette lederegenskapene!

Vestvågøy kommune består av tre sektorer; oppvekst, helse og mestring, og samfunn og teknikk, i tillegg til stab/støtteenheter. Kommunen ønsker å videreutvikle tjenestetilbudet gjennom tverrfaglig samarbeid på alle nivåer og gjennom samhandling med brukere og innbyggerne bygge gode fellesskap og skape de beste løsningene.

Dersom stillingen blir assisterende kommunedirektør vil tjenesteområdet samfunn og teknikk endres og enheter kan bli lagt under annen sektor/kommunedirektør.

Ansvarsområder som assisterende kommunedirektør/kommunalsjef

Det er forskjell på ansvarsområdet i de to rollene, men lederrollen er viktigst for begge stillingene. Assisterende kommunedirektør vil være kommunens «innenriksminister» og stedfortreder for kommunedirektøren. Kommunalsjef har ansvar for tjenesteområdet Samfunn og Teknikk (Kultur, Næring, plan og utvikling, Prosjekt og infrastruktur, Eiendom og Brann og redning).

Som leder vil du få en viktig rolle i kommunedirektørens ledergruppe i arbeidet med:
Bidra offensivt for å videreutvikle kommunen vår som en framtidsrettet og serviceinnstilt samfunnsaktør
Ivareta god samhandling mot politisk nivå og sikre at politiske vedtak for området gjennomføres
Gjennomføre omstillings- og endringsprosesser for utvikling av et moderne og bærekraftig tjenestetilbud
Leder- og medarbeiderutvikling som gir viktig kompetansefornyelse og kompetansedeling
Kommunens rolle som tjenesteyter, samfunnsutvikler, myndighetsutøver, arbeidsgiver og lokaldemokrati.
Tilrettelegging, oppfølging og styring av ulike utviklingsprosesser og planprosesser i tjenesteenheter.
Strategier, mål og resultatoppnåelse.
Virksomhetsstyring, planlegging og oppfølging.
Være en pådriver for fornyelse og utvikling av organisasjonen.

Stillingene inngår i kommunedirektørens ledergruppe, der ass. kommunedirektør/kommunalsjefen vil være en sentral og viktig bidragsyter i den framtidige utviklingen av Vestvågøy kommune. Endringer i ansvarsområder må påregnes ettersom organisasjonen utvikles.

Ønskede kvalifikasjoner

Erfaring fra ledelse, lederutdanning
Erfaring med å lede ledere
Relevant utdanning, fortrinnsvis på mastergradsnivå
Gode kommunikasjonsevner og evne til samarbeid
Solid økonomiforståelse og strategisk overblikk
Har god innsikt i tjenesteområdet og trives i samspillet mellom politikk, administrasjon og brukerne
God erfaring med å koordinere kompetansemiljøer og arbeide på tvers/hente synergier

Personlige egenskaper

Tydelige lederegenskaper og god rolleforståelse
Evne til strategisk tekning og samtidig ha nok oversikt over ansvarsområde
Vil være en aktiv bidragsyter i utviklingen av Vestvågøy kommune i samarbeid med næringsliv, kultur og lokalsamfunn
Er en lagspiller som skaper en utviklings- og endringsorientert organisasjonskultur som kjennetegnes gjennom tillit, respekt, åpenhet, raushet og mangfold
Beslutningsdyktig og høy arbeidskapasitet
God innsikt i å være leder i en folkevalgt styrt virksomhet, og god rolleforståelse om forholdet mellom politikk og administrasjon

Personlige egenskaper og lederevner vil bli sterkt vektlagt. Samarbeidet med hovedtillitsvalgte og vernetjenesten er en naturlig del av arbeidet med ledelse og oppfølging. Våre medarbeidere, innbyggere og politikere har stort engasjement for Vestvågøysamfunnet.

Vi kan tilby

En spennende topplederstilling som har en nøkkelrolle i utviklingen av tjenestetilbudet innen Samfunn og Teknikk/kommunen og som også vil være en sentral bidragsyter til vekst og utvikling av Vestvågøy-samfunnet
Et uformelt, spennende og tverrfaglig miljø med medarbeidere som har høy kompetanse og omstillingsevne
Konkurransedyktige betingelser
Gode pensjons- og forsikringsordninger
10 kompensasjonsdager
Lønn etter avtale
Flyttegodtgjørelse

Tilsettingsvilkår

Arbeidstakere tilsettes i Vestvågøy kommune etter gjeldende lover, reglement og tariffavtale. Prøvetiden er 6 måneder i faste stillinger.

Søknad sendes

Vestvågøy kommune benytter elektronisk søkerprosess og oppfordrer søkere til å benytte elektronisk søknad. Det er ikke mulig å legge ved vedlegg til søknaden. Dokumentasjon må tas med dersom du blir invitert til intervju.

Spesifiser i søknaden om du ser deg kvalifisert til assisterende kommunedirektør, kommunalsjef eller begge lederrollene.

Ditt navn kan bli offentliggjort selv om du har bedt om unntak, jf. Offentleglova. Før søkerliste blir offentliggjort, vil du bli kontaktet dersom du har bedt om unntak.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 25.04.22

 

Vår ref880
Merk søknad

Fakta

Selskap Vestvågøy kommune

Stilling Leder

Stillingstype Fast ansatt

Lokasjon Strategisk ledelse

 

Kontakter

Morten Dyrstad, Kommunedirektør
[email protected]
Mobil  +47 412 42 441

Laila Salomonsen, HR-sjef
[email protected]
Mobil+47402 04 717

 

Del stillingen

Selskap

Vestvågøy kommune

Kontaktinfo

  • Morten Dyrstad
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil+47 412 42 441

Lokasjon

  • Leknes

Søknadsfrist

April 25, 2022

Helsefagarbeidere/ hjelpepleiere i heltids- og deltidsstillinger (Søknadsfrist: Løpende)

 

Helsefagarbeidere/ hjelpepleiere i heltids- og deltidsstillinger

 

Om stillingene

Nordkapp kommune har ledig flere stillinger i ulike stillingsprosenter som helsefagarbeider/ hjelpepleier i Helse-, rehabilitering-, og omsorgsektoren.
Sektoren består av korttids- og langtidsenhet, rehabiliteringstjeneste/koordinerende enhet, hjemmetjenesten, helsesykepleiertjeneste, jordmortjeneste og akutt- og legevaktsenhet. I tillegg har Nordkapp kommune egen ambulansetjeneste som er organisert under Finnmarkssykehuset.

Vi tilbyr en årslønn som tilsvarer minst 10 års ansiennitet uavhengig av opptjening. Dette vil gi en forskjell på kr. 60 – 70000,- sammenlignet med 0-2 års ansiennitet. I tillegg vil du få nedskrevet inntil kr. 25 000,- på studielånet ditt hvert år.

Følgende stillinger er ledige:

Fire 100 % stillinger
Fire 80 % stillinger
En 50 % stilling

Alle stillingene er faste og det er ønskelig med snarlig tiltredelse. Vi ber om at du spesifiserer i søknaden om du er interessert i heltids- eller deltidsstilling.

Søknader behandles fortløpende og du må registrere søknad med vedlegg elektronisk i Jobbnorge.no.

Stillingene inngår i tre-delt årsturnus der det arbeides 310 helgetimer i året.

Stillingene er fordelt mellom sykestua, sykehjemsavdelingene og hjemmesykepleien. Hos oss er det ikke uvanlig at du arbeider på tvers av avdelingene, og det er tett samarbeid mellom alle avdelingene. Dette har både brukere og ansatte god erfaring med, og vi ønsker å fortsette med denne fleksibiliteten. Du vil få mulighet til å forme denne tjenesten, og vi ser etter personer som ønsker å yte det lille ekstra både for brukere og kolleger.

Nordkapp helsesenter består av korttids- og langtidsenhet og yter tjenester knyttet til korttidsplasser, sykestueplasser med akuttrom, legevakt og legekontor, jordmortjeneste, helsesykepleiertjeneste, langtidsopphold og to sykehjemsavdelinger, KAD (kommunal akutt døgnplass), rehabilitering, avlastning og poliklinisk behandling, samt ambulansetjenesten. Nordkapp helsesenter har eget hovedkjøkken som lager og leverer mat til alle avdelingene.

Sykestua (korttidsenhet) gir tilbud om opphold der sykehusinnleggelse ikke er nødvendig eller ønskelig. Enheten bidrar også til å redusere antall liggedøgn på sykehus, og har kreftsykepleier. Legevakten er tilknyttet sykestua.

Sykehjemmet (langtidsenhet) består av to avdelinger for personer som ikke kan bo hjemme og ivareta egenomsorg. Den ene avdelingen er tilrettelagt for personer med demens. Sykehjemmet skal gi et faglig tilpasset og målrettet tilbud til beboerene med sikte på å opprettholde funksjonsnivå og å skape en grunnleggende opplevelse av trygghet.

Hjemmetjenesten består av hjemmesykepleie, praktisk bistand, hjemmehjelp og heldøgnsomsorgboliger for personer med utfordringer knyttet til rus- og psykiatri. Avdeling hjemmesykepleie yter helsehjelp ved sykdom og nedsatt funksjonsevne til personer i alle aldre, men flest eldre. Trygghetsalarmer følges også opp av avdelingen. Tjenesten har som mål å legge til rette for mestring av sykdom og nedsatt funksjonsevne, samt opprettholde eller gjenvinne funksjon.

Arbeidsoppgaver

Utøve helse- og omsorgstjenester til brukere, beboere og pasienter i tråd med gjeldende krav til kvalitet
Rapportering og dokumentasjon i fagsystemet Profil
Legemiddelhåndtering (opplæring vil bli gitt)
Veiledning og opplæring av brukere, pårørende, studenter og lærlinger
Observere brukere, beboere og pasienter og iverksette tiltak med utgangspunkt i egen kompetanse og ved bruk av tverrfaglig samarbeid
Andre spennende og varierte arbeidsoppgaver

Kvalifikasjonskrav

Norsk autorisasjon som helsefagarbeider, hjelpepleier eller omsorgsarbeider. Søkere som har autorisasjon som ambulansearbeider kan også søke.
Erfaring med tverrfaglig samarbeid
Førerkort klasse B
God norsk fremstillingsevne, både skriftlig og muntlig på minimum nivå C1 (Bergenstesten)
Tilfredsstillende og gyldig politiattest må fremvises før tiltredelse

Personlige egenskaper

Du er ansvarsbevisst og trives i et hektisk miljø
Du er positiv, imøtekommende og serviceinnstilt
Du tar ansvar for å holde deg oppdatert innen eget fagområde
Du er åpen for tverrfaglig samarbeid
Du har endringskompetanse
Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner samtidig som du kan jobbe selvstendig
Du er fleksibel, nytenkende og har omstillingsevne
Du jobber strukturert, er initiativrik og har stor grad av gjennomføringsevne
Du er faglig sterk, målrettet og løsningsorientert
Personlig egnethet, evne til fleksibilitet og anvendelse av egen kompetanse der den trengs til enhver tid vil vektlegges i stor grad.

Vi tilbyr

En spennende jobb innenfor fagområder som er under utvikling
Et interessant fagmiljø med fokus på tverrfaglig samhandling
Et åpent, aktivt og inkluderende arbeidsmiljø
Muligheter for fleksibilitet – arbeid innenfor ulike fagområder
Mulighet for kompetanseutvikling
Varierte arbeidsoppgaver
Årsturnus
Lønn etter tariffavtale, minimumsavlønning med 10 års ansiennitet uavhengig av opptjening.
Gode pensjons- og forsikringsordninger i KLP
Nedskriving av studielån så lenge Stortinget bestemmer (10 % og maksimalt kr. 25 000 hvert år)
Særskilt fradrag for skattested i Troms og Finnmark (tiltakssonen) kr.15 500 pr. år
Vilkår for stillingen følger lover og avtaler som gjelder til enhver tid

For søkere som ikke er bosatt i Nordkapp kommune tilbys i tillegg:

Flyttegodtgjørelse etter avtale
Hjelp med å finne bolig
Botilskudd etter avtale
Reisetilskudd etter avtale

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til:

Virksomhetsleder Stine Kjosbakken
Telefonnummer: 930 29 280
E-post: [email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist Løpende

 

Arbeidsgiver Nordkapp kommune

Kommune Nordkapp

Omfang Heltid (9 stillinger)

Varighet Fast

Arbeidssted Honningsvåg

 

Nordkapp kommune ønsker deg velkommen til å bo og arbeide i Norges nordligste kommune. Nordkapp kommune er organisert i sektorene Helse,- rehabilitering- og omsorg, Oppvekst,- kultur- og velferd, Tekniske tjenester og Økonomi og stab. Vi har ca. 400 ansatte i kommunen, inkludert faste ansatte og tilkallingsvikarer. Vi er ca. 3000 innbyggere i kommunen som lever av blant annet fiskeri, havbruk, reiselivs- og tjenesteytende næringer, i tillegg til offentlig sektor. Honningsvåg er kommunesenteret og er vertskap for blant annet Kystverket Troms og Finnmark, og Nordkapp videregående skole og Maritime Fagskole.

Kommunen har et aktivt idretts- og kulturliv og er viden kjent for sitt gode revymiljø. Nordkappfestivalen i juni og Nordkapp Filmfestival i september tiltrekker seg folk fra fjern og nær. Over 250 000 turister besøker Nordkapplatået om sommeren, og vinterturismen er økende. Nordkappsamfunnet er åpent og inkluderende og kan tilby deg kultur- og naturopplevelser for livet i midnattsol, nordlys og mørketid.

 

Del stillingen

Selskap

Nordkapp kommune

Kontaktinfo

  • Stine Kjosbakken
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefonnummer: 930 29 280

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

Mai 1, 2022

*Fleire 100 % faste stillingar som sjukepleiar på institusjon *Sakshandsamar til tildelingskontoret 50 % stilling (Søkndadsfrist 18.04.2022)

Ledige stillingar i helse- og omsorgsetaten

 

Søknadsfrist: 18. april 2022

Fleire 100 %  faste stillingar  som sjukepleiar på institusjon

Hos oss går ein i årsturnus der ein kan velje å gå langvakter 12 helger i året eller tradisjonelle vakter med 16 vakter per år. Årsturnus gjev meir fleksibilitet og gjer det lettare å tilpasse den enkelte sin livsfase. Ekstra helger i årsturnus blir kompensert.

Arbeidsoppgåver: 

  • Omsorg til menneske i deira eigen heim på institusjon eller i eiga bustad
  • Bidra til å styrke bebuarane sine eigne ressursar for å ivareta eige liv og helse (kvardagsrehabilitering og velferdsteknologi)
  • Planlegge sjølvstendig og ta raske avgjersler.
  • Utføre kliniske vurderingar og fortløpande vurdere bebuars heilskaplege tilstand
  • Samarbeid med pårørande
  • Samarbeid med kollegaer, fastlege, ergo/fysio, sjukeheim, spesialisthelsetenesta m.m.
  • Fast tid for sjukepleiaroppgåver og fagutvikling på stillingane på institusjon

Kompetanse:

  • Krav om autorisasjon som sjukepleiar
  • Fordel med relevant vidarerutdanning, men ingen krav
  • Krav om å beherske vanleg IKT verktøy (vi nytter PROFIL som dokumentasjonsprogram)
  • Krav om gode norskkunnskaper munnleg og skriftleg, med krav om bestått norskprøve B2 for framandspråklege søkjarar. 

Personlege eigenskapar:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Fokus på fagutvikling og refleksjon
  • Fleksibel og endringsviljug
  • Viser omsorg for andre
  • Vera eit godt forbilde for medarbeidarar, bebuarar og pårørande
  • Punktleg og strukturert
  • Godt humør
  • Å vera personleg egna til jobben vert vektlagt

Vi tilbyr:

  • God opplæring
  • Eit godt fagleg miljø og moglegheit for fagleg utvikling
  • Faglege utfordringar og varierte arbeidsoppgåver
  • Ein av Noregs finaste kommunar  som arbeidsstad
  • Godt arbeidsmiljø og engasjerte kollegaer
  • Behjelpelege med å skaffe bustad

Tokke kommune har lokal lønnsstige som ligg kr 8 700 – kr 13 700 over sentral tariff (ut frå ansiennitet). Tokke kommune har rekrutteringstillegg for sjukepleiarar i institusjon som jobbar på dag/kveld-turnus,  på kr 36 000,- pr. år i 100% stilling.

Nærare opplysningar om stillingane får de ved å kontakte avdelingsleiar på institusjon Ragna Iren Grave, tlf: 35 07 55 82.

 

Sakshandsamar til tildelingskontoret 50 % stilling vikariat i perioden 01.06.22 – 30.06.23

Hovedoppgaver:

  • Sakshandsaming av søknader om tjenester fra og revurderinger av vedtak til mennesker med behov for helse og omsorgstenestar. Handsaming av klager inngår i sakshandsamaroppgavene
  • Stillingen rapporterer direkte til kommunalsjef for helse og omsorg.

Kvalifikasjoner:

  • helsefageleg utdanning med minimun  treårig høgskule, eller anna relevant utdanning.
  • Oppfølging av fagsystem PROFIL
  • Sakshandsamarerfaring og god kjennskap til helse og omsorgslovgivningen
  • Evne til å tenke kreativt – bidra til å finne nye løysingar på morgondagens helse- og omsorgstjenester i Tokke kommune
  • Gode kommunikasjonsferdigheter og god skriftlig framstillingsevne
  • Strukturert, omgjengelig, fleksibel og serviceinnstilt
  • Evne til å arbeide både sjølvstendig og i team, og trives med variasjonen mellom å jobbe med praktiske oppgaver, utfordrende oppgaver og administrative oppgaver
  • Evne til å håndtere utfordringar og bidra i definisjonen av nødvendig helsehjelp
  • God evne til å ta i bruk nye IKT-verktøy, samt behersker bruk av vanlig IKT- programvare
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Nærare opplysningar om stillinga får de ved å kontakte kommunalsjef Ann Wraa, tlf. 35 07 52 00 / 97 02 14 22.

 

For alle stillingane gjeld:

Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju. Dei som vert tilsett må leggje fram politiattest før ein kan ta til i jobben. Denne må ikkje vere eldre enn 3 månadar. I samsvar med Offentleglova § 25 kan namn på søkjarane offentleggjerast. Løn og arbeidsvilkår etter gjeldande lovar,reglar og avtaler.

Søknad vert å sende på elektronisk skjema som du finn her

 

Del stillingen

Selskap

Tokke kommune

Kontaktinfo

  • Ragna Iren Grave
  • Tittel: Avdelingsleiar på institusjon
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 35 07 55 82
  • Ann Wraa
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf. 35 07 52 00 / 97 02 14 22.

Lokasjon

  • Dalen

Søknadsfrist

April 18, 2022

Holtålen kirkelige fellesråd: Kirkeverge (søknadsfrist 19.04.2022)

 

Kirkeverge/daglig leder

 

Holtålen kirkelige fellesråd har ledig 50% fast stilling som kirkeverge/daglig leder fra 1.september 2022. Kirkevergen er administrativ leder for virksomheten. Holtålen kirkelige fellesråd består av 3 menigheter; Hessdalen, Ålen og Haltdalen, og vi har tre kirker, ett kapell, ei stavkirke, og tre kirkegårder. I staben er det 3,6 årsverk fordelt på kirkeverge, organist, to kirketjener/kirkegårdsarbeidere, sekretær, og en prosjektstilling som trosopplæringsarbeider, samt sokneprest i full stilling. Kirkekontoret ligger i Ålentorget.

Ansvarsområde og arbeidsoppgaver:

• Daglig leder for fellesrådets virksomhet med ansvar for personalledelse, saksbehandling, budsjettoppfølging og økonomistyring
• Ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av kirker og kirkegårder
• Videreutvikle samarbeid og gode relasjoner med kommunen, menighetsråd, prest og andre samarbeidspartnere i lokalsamfunnet og prostiet

Kvalifikasjoner:

• Relevant utdanning fra høyskole/universitet
• Kompetanse innen IT, økonomi, administrasjon og ledelse
• Kjennskap til offentlig/kirkelig forvaltning
• Relevant praksis kan kompensere for manglende utdanning

Personlige egenskaper:

• Gode samarbeidsevner og lederegenskaper
• Utviklings- og løsningsorientert, med evne til å motivere
• Kunne arbeide selvstendig og strukturert, samt i team med ansatte og frivillige
• Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet

Vi kan tilby:

• En interessant og utfordrende jobb i samarbeid med gode medarbeidere
• Varierte arbeidsoppgaver innenfor et vidt saksfelt
• Stor innflytelse på egen arbeidssituasjon
• Ledermøter med prost og andre kirkeverger i prostiet
• Lønn etter avtaleverket i kirkelig sektor
• Pensjonsordning i KLP

Søkere må være medlem i Den norske kirke
Arbeidsspråket er norsk, både skriftlig og muntlig

For nærmere opplysninger kontakt kirkeverge Gerd Bjørgård, tlf.: 95170843, epost;
[email protected], eller fellesrådsleder Helge Aasen, tlf.nr.: 41603532, epost;
[email protected]

 

Søknad med CV sendes til [email protected] innen 19. april

 

Postadresse:

Holtålen kirkelige fellesråd
Adresse: Graftåsveien 9, 7380 Ålen.

 

Holtålen kommune har ca. 2000 innbyggere og ligger i Gauldalen, sør i Trøndelag fylke. Kommunen er en del av Fjellregionen, der Røros er nærmeste større senter. Hele området har flotte forhold for friluftsliv og et rikt og mangfoldig kulturliv.

 

 

Del stillingen

Selskap

Holtålen kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Ålen

Søknadsfrist

April 19, 2022