Kontaktperson / saksbehandler barnevern (søknadsfrist 29.08)

Kontaktperson barnevern / Barnevernkonsulent

 

Numedal barneverntjeneste, Nore og Uvdal kommune

Har du lyst til å være med å styrke vårt arbeid med barn, ungdom og deres familier i våre kommuner? Da er dette en stilling for deg! Siden vi har to ansatte som er i permisjon fra høsten, har vi behov for 2 x 100% vikariater som kontaktperson/barnevernkonsulent i perioden 1.9.2021 – 31.08.2022. Kontaktpersonene vil primært jobbe med saksbehandling og oppfølging av saker, og høre til forvaltningsteamet.

Numedal barneverntjeneste er en interkommunal tjeneste som dekker kommunene Flesberg, Rollag og Nore og Uvdal. Nore og Uvdal kommune er vertskommune. Barneverntjenesten har kontorer på Lampeland og Rødberg. Fast oppmøte blir ved det kontoret som har egnet ledig plass.

Søknadsfrist: 29.08.2021
Arbeidsgiver: Nore og Uvdal kommune
Sted: Rødberg
Stillingstittel: Kontaktperson barnevern / Barnevernkonsulent
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4419510586

Arbeidsoppgaver

Saksbehandling etter lov om barneverntjenester, som innebærer arbeid med meldinger undersøkelser og oppfølging av tiltak.
Forberede saker og representere kommunen i fylkesnemnd og andre rettsinstanser.
Ulike samtaler med barn og fokus på medvirkning.
Informasjonsarbeid i skole og barnehage til barn, ungdom og foreldre.
Delta i interkommunal barnevernvakt, med ansvar for saksbehandling ved behov til i oppdrag knyttet til vakt.
En spennende og variert arbeidsdag med utfordringer og ofte stort arbeidspress.

Kvalifikasjoner

Relevant 3-årig sosialfaglig høyskoleutdanning. Annen høyskoleutdanning kan vurderes sammen med relevant erfaring.
Videreutdanning innen barnevern, sosial eller juridiske fag.
Høy kompetanse på arbeid etter Lov om barneverntjenester, samt kunnskap om gjeldene relevant lovverk, avtaleverk, regler og retningslinjer innen sak- og fagområdet.
God forvaltningsforståelse.
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
Relevant erfaring fra målrettet arbeid med barn, ungdom og deres familier. Erfaring i bruk av ikt og fagprogrammer.

Personlige egenskaper

Har gode samarbeids – og kommunikasjonsferdigheter.
Er reflektert og god på helhetlige vurderinger.
Kan jobbe selvstendig, målrettet og har gode systematiske evner.
Er motivert, fleksibel og har stor arbeidskapasitet.
Har god forståelse for hva god brukermedvirkning innebærer.
Du har god samhandlings- og tverrfaglig kompetanse, og er god på dialog og relasjonsarbeid.
Kan håndtere og ivareta mennesker i krise.
Har beslutnings – og gjennomføringsevne.
Har god kjennskap til data som arbeidsverktøy.
Liker å jobbe med barn, ungdommer og deres familier.
Kreativ og løsningsfokusert.
Personlig egnethet og relasjonskompetanse vektlegges.

Vi tilbyr

En spennende stilling med varierte oppgaver.
Et hyggelig arbeidsmiljø med mye kompetanse, engasjerte kollegaer og høy trivsel.
En utviklingsorientert arbeidsplass med høy faglig standard.
Jevnlig saksoppfølging og veiledning.
Lønn etter avtale. Det vil bli trukket 2 % av lønnen til KLP.

Arbeidstakere tilsettes i Nore og Uvdal kommune, med lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende avtaleverk.
Det stilles krav til gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse.
Politiattest må fremlegges ved ansettelse
Den som tilsettes må ha førerkort og påregne bruk av egen bil i tjenesten

Vitnemål og attester medbringes til eventuelt intervju.

Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.

 

Sentrum 16, 3630 Rødberg, Norge

Kontaktinformasjon

Jeanette Theresa Hansen, Teamleder
416 00 245

Anne Grete Svendsen, barnevernleder
918 59 765

Ole Einar Syvertsen, Prosjektleder
918 67 948

 

Del stillingen

Selskap

Barneverntjenesten i Numedal

Kontaktinfo

  • Jeanette Theresa Hansen
  • Tittel: Teamleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41600245
  • Anne Grete Svendsen
  • Tittel: Barnevernleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 918 59 765
  • Ole Einar Syvertsen
  • Tittel: Prosjektleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 918 67 948

Lokasjon

  • Rødberg

Søknadsfrist

August 29, 2021

Leder for salg og marked (søknadsfrist 22.08)

Leder, for salg og marked, med god forretningsforståelse søkes!

Leder for salg og marked

 

Tinn Energi og Fiber AS søker en engasjert og fremtidsrettet leder som ønsker å være med på å videreutvikle en markedsstyrt virksomhet innenfor kraftomsetning og bredbåndtjenester.

Arbeidsoppgaver:

· Følge opp og oppsøke eksisterende og nye kunder

· Designe og prise avtaler og løsninger

· Utvikle og videreutvikle produkter og tjenester

· Utarbeide markedsplaner/målsetninger

· Styre energiporteføljen

· Ha ansvar for selskapets hjemmeside og digitale markedsføring

· Ha ansvar for utviklingen av systemer og digitale løsninger

Du vil rapportere til daglig leder og inngå i ledergruppen.

Kvalifikasjoner:

· Relevant høyere utdannelse innen økonomi/salg/markedsføring

· Erfaring fra salg- og markedsarbeid innenfor produkt- og løsningssalg.

· Fordel med erfaring fra kraft- og energibransjen.

Ønskede personlige egenskaper:

Trygg, utadvendt, relasjonsbygger, ambisiøs, resultatorientert, utførende, har forretningsmessig forståelse og gode samarbeids-/kommunikasjonsevner.

Avhengig av din utdannelse og erfaring vil stillingens ansvarsområde og nivå defineres. Nyutdannede vil også bli vurdert.

Om arbeidsgiveren

Tinn Energi Gruppen holder til i Tinn kommune med hovedkontor på Rjukan, byen ved foten av Gaustatoppen. Konsernet består av selskaper som produserer, distribuerer og omsetter strøm, og har i tillegg salg og utbygging av bredbåndstjenester.
Selskapet har et sterkt engasjement for, og ønske om, å bidra til det grønne skiftet innen kraft og energibransjen.

Vi er i underkant av 40 ansatte, har 7.200 kraftkunder og 2.500 bredbåndskunder. I 2020 hadde selskapet en omsetning på 137 mill. kroner.

Sektor Privat

Sted Storgata 94, 3660 Rjukan

Bransje  IT, Kraft og energi, Telekommunikasjon

Stillingsfunksjon Forretningsutvikling og strategi, Ledelse, Salgsledelse, markedsføring, forretningsutvikling, salgsledelse, strategiutvikling

Spørsmål om stillingen

Hilde Sommer, Konst. Daglig leder

Mobil  913 90 412

 

Del stillingen

Selskap

Tinn Energi og Fiber AS

Kontaktinfo

  • Hilde Sommer
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 913 90 412

Lokasjon

  • Rjukan

Søknadsfrist

August 22, 2021

Regnskapskonsulent Søknadsfrist: 12.08)

Midt-Gudbrandsdal Økonomikontor

Konsulent regnskap/økonomi og innkjøp
Regnskapskonsulent

Ringebu

Søknadsfrist: 12.08.2021

Del stillingen

Selskap

Midt-Gudbrandsdal Økonomikontor

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Ringebu

Søknadsfrist

August 12, 2021

Ingeniør kommunalteknikk (Søknadsfrist: 23.08)

 
 
Fast
Webcruiter-ID: 4414831888
Bjugn
 
Søknadsfrist: 23.08.2021
 

Del stillingen

Selskap

Ørland kommune

Kontaktinfo

  • Nils Braa
  • Tittel: Enhjetsleder kommunalteknikk
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 952 25 653.

Lokasjon

  • Bjugn

Søknadsfrist

August 23, 2021

Miljøterapeutar ved Førde bu- og miljøteneste (søknadsfrist 15.08)

Førde bu- og miljøteneste, eining 3
21.08.2021
 
Førde bu- og miljøteneste, eining 3
21.08.2021
 
Førde bu- og miljøteneste, eining 3
21.08.2021
 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

August 15, 2021

2 sjukepleiar stillingar ved Eide omsorgssenter (søknadsfrist 15.08)

 
 
 
Eide omsorgssenter
Odda
 
Søknadsfrist 15.08.2021
 
 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Jørgen Ninn
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 913 38 570

Lokasjon

  • Utne

Søknadsfrist

August 15, 2021

100% fast stilling som leder for Plan og utvikling (søknadsfrist 16.08)

 

100% fast stilling som leder for Plan og utvikling      Plan og utvikling      16.08.2021    Brønnøy    

 

Del stillingen

Selskap

Brønnøy kommune

Kontaktinfo

  • Gunvald Eilertsen
  • Tittel: Leder for plan og utvikling,
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf.: 75 01 25 02

Lokasjon

  • Brønnøysund

Søknadsfrist

August 16, 2021

Forvaltningsrevisor (søknadsfrist 20.08

 

Ønsker du å jobbe med forvaltningsrevisjon, rådgivning, analyse og utredning?

Forvaltningsrevisor

Ansettelsesform  Fast

 

Søknadsfrist 20.08.2021

 

Del stillingen

Selskap

Viken kommunerevisjon IKS

Lenke til firma

https://vkrevisjon.no/

Kontaktinfo

  • Torkild Halvorsen
  • Tittel: Konstituert daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 905 75 487
  • Gisle Skaaden
  • Tittel: Konstituert leder forvaltningsrevisjon
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 900 53 148

Lokasjon

  • Drammen

Søknadsfrist

August 20, 2021

Driftsleder til Gjøvik Olympiske Fjellhall (søknadsfrist 20.08)

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Vi søker etter driftsleder til Gjøvik Olympiske Fjellhall

Driftsleder

Gjøvik

Søknadsfrist: 20.08.2021

 
Viser 1 av 1 treff

Del stillingen

Selskap

Gjøvik Olympiske Fjellhall

Kontaktinfo

  • Arne Evensen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 481 73 820

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

August 20, 2021

100% fast stilling som Barnevernkonsulent Søknadsfrist: 14.08)

 

 
Oppvekst, Åmot kommune
Fast
Webcruiter-ID: 4413514752
RENA
 
Søknadsfrist: 14.08.2021
 
 

Del stillingen

Selskap

Åmot kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Åmot

Søknadsfrist

August 14, 2021