Kontaktperson barnevern / Barnevernkonsulent
Numedal barneverntjeneste, Nore og Uvdal kommune
Har du lyst til å være med å styrke vårt arbeid med barn, ungdom og deres familier i våre kommuner? Da er dette en stilling for deg! Siden vi har to ansatte som er i permisjon fra høsten, har vi behov for 2 x 100% vikariater som kontaktperson/barnevernkonsulent i perioden 1.9.2021 – 31.08.2022. Kontaktpersonene vil primært jobbe med saksbehandling og oppfølging av saker, og høre til forvaltningsteamet.
Numedal barneverntjeneste er en interkommunal tjeneste som dekker kommunene Flesberg, Rollag og Nore og Uvdal. Nore og Uvdal kommune er vertskommune. Barneverntjenesten har kontorer på Lampeland og Rødberg. Fast oppmøte blir ved det kontoret som har egnet ledig plass.
Søknadsfrist: 29.08.2021
Arbeidsgiver: Nore og Uvdal kommune
Sted: Rødberg
Stillingstittel: Kontaktperson barnevern / Barnevernkonsulent
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4419510586
Arbeidsoppgaver
Saksbehandling etter lov om barneverntjenester, som innebærer arbeid med meldinger undersøkelser og oppfølging av tiltak.
Forberede saker og representere kommunen i fylkesnemnd og andre rettsinstanser.
Ulike samtaler med barn og fokus på medvirkning.
Informasjonsarbeid i skole og barnehage til barn, ungdom og foreldre.
Delta i interkommunal barnevernvakt, med ansvar for saksbehandling ved behov til i oppdrag knyttet til vakt.
En spennende og variert arbeidsdag med utfordringer og ofte stort arbeidspress.
Kvalifikasjoner
Relevant 3-årig sosialfaglig høyskoleutdanning. Annen høyskoleutdanning kan vurderes sammen med relevant erfaring.
Videreutdanning innen barnevern, sosial eller juridiske fag.
Høy kompetanse på arbeid etter Lov om barneverntjenester, samt kunnskap om gjeldene relevant lovverk, avtaleverk, regler og retningslinjer innen sak- og fagområdet.
God forvaltningsforståelse.
God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.
Relevant erfaring fra målrettet arbeid med barn, ungdom og deres familier. Erfaring i bruk av ikt og fagprogrammer.
Personlige egenskaper
Har gode samarbeids – og kommunikasjonsferdigheter.
Er reflektert og god på helhetlige vurderinger.
Kan jobbe selvstendig, målrettet og har gode systematiske evner.
Er motivert, fleksibel og har stor arbeidskapasitet.
Har god forståelse for hva god brukermedvirkning innebærer.
Du har god samhandlings- og tverrfaglig kompetanse, og er god på dialog og relasjonsarbeid.
Kan håndtere og ivareta mennesker i krise.
Har beslutnings – og gjennomføringsevne.
Har god kjennskap til data som arbeidsverktøy.
Liker å jobbe med barn, ungdommer og deres familier.
Kreativ og løsningsfokusert.
Personlig egnethet og relasjonskompetanse vektlegges.
Vi tilbyr
En spennende stilling med varierte oppgaver.
Et hyggelig arbeidsmiljø med mye kompetanse, engasjerte kollegaer og høy trivsel.
En utviklingsorientert arbeidsplass med høy faglig standard.
Jevnlig saksoppfølging og veiledning.
Lønn etter avtale. Det vil bli trukket 2 % av lønnen til KLP.
Arbeidstakere tilsettes i Nore og Uvdal kommune, med lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende avtaleverk.
Det stilles krav til gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig, ved ansettelse.
Politiattest må fremlegges ved ansettelse
Den som tilsettes må ha førerkort og påregne bruk av egen bil i tjenesten
Vitnemål og attester medbringes til eventuelt intervju.
Det er ønskelig med snarlig tiltredelse.
Sentrum 16, 3630 Rødberg, Norge
Kontaktinformasjon
Jeanette Theresa Hansen, Teamleder
416 00 245
Anne Grete Svendsen, barnevernleder
918 59 765
Ole Einar Syvertsen, Prosjektleder
918 67 948
Leder for salg og marked (søknadsfrist 22.08)
Leder, for salg og marked, med god forretningsforståelse søkes!
Leder for salg og marked
Tinn Energi og Fiber AS søker en engasjert og fremtidsrettet leder som ønsker å være med på å videreutvikle en markedsstyrt virksomhet innenfor kraftomsetning og bredbåndtjenester.
Arbeidsoppgaver:
· Følge opp og oppsøke eksisterende og nye kunder
· Designe og prise avtaler og løsninger
· Utvikle og videreutvikle produkter og tjenester
· Utarbeide markedsplaner/målsetninger
· Styre energiporteføljen
· Ha ansvar for selskapets hjemmeside og digitale markedsføring
· Ha ansvar for utviklingen av systemer og digitale løsninger
Du vil rapportere til daglig leder og inngå i ledergruppen.
Kvalifikasjoner:
· Relevant høyere utdannelse innen økonomi/salg/markedsføring
· Erfaring fra salg- og markedsarbeid innenfor produkt- og løsningssalg.
· Fordel med erfaring fra kraft- og energibransjen.
Ønskede personlige egenskaper:
Trygg, utadvendt, relasjonsbygger, ambisiøs, resultatorientert, utførende, har forretningsmessig forståelse og gode samarbeids-/kommunikasjonsevner.
Avhengig av din utdannelse og erfaring vil stillingens ansvarsområde og nivå defineres. Nyutdannede vil også bli vurdert.
Om arbeidsgiveren
Tinn Energi Gruppen holder til i Tinn kommune med hovedkontor på Rjukan, byen ved foten av Gaustatoppen. Konsernet består av selskaper som produserer, distribuerer og omsetter strøm, og har i tillegg salg og utbygging av bredbåndstjenester.
Selskapet har et sterkt engasjement for, og ønske om, å bidra til det grønne skiftet innen kraft og energibransjen.
Vi er i underkant av 40 ansatte, har 7.200 kraftkunder og 2.500 bredbåndskunder. I 2020 hadde selskapet en omsetning på 137 mill. kroner.
Sektor Privat
Sted Storgata 94, 3660 Rjukan
Bransje IT, Kraft og energi, Telekommunikasjon
Stillingsfunksjon Forretningsutvikling og strategi, Ledelse, Salgsledelse, markedsføring, forretningsutvikling, salgsledelse, strategiutvikling
Spørsmål om stillingen
Hilde Sommer, Konst. Daglig leder
Mobil 913 90 412
Regnskapskonsulent Søknadsfrist: 12.08)
Midt-Gudbrandsdal Økonomikontor
Konsulent regnskap/økonomi og innkjøp
Regnskapskonsulent
Ringebu
Søknadsfrist: 12.08.2021
Ingeniør kommunalteknikk (Søknadsfrist: 23.08)
Miljøterapeutar ved Førde bu- og miljøteneste (søknadsfrist 15.08)
2 sjukepleiar stillingar ved Eide omsorgssenter (søknadsfrist 15.08)
100% fast stilling som leder for Plan og utvikling (søknadsfrist 16.08)
Forvaltningsrevisor (søknadsfrist 20.08
Ønsker du å jobbe med forvaltningsrevisjon, rådgivning, analyse og utredning?
Forvaltningsrevisor
Ansettelsesform Fast
Søknadsfrist 20.08.2021
Driftsleder til Gjøvik Olympiske Fjellhall (søknadsfrist 20.08)
Vi søker etter driftsleder til Gjøvik Olympiske Fjellhall
Driftsleder
Gjøvik
Søknadsfrist: 20.08.2021
100% fast stilling som Barnevernkonsulent Søknadsfrist: 14.08)
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS