Diakon/diakonimedarbeider
Seljord sokn
Seljord sokn har ei 70% diakonstilling der stillinga er fordelt 50/50 på ungdomsarbeid og tradisjonelt diakonarbeid. Seljord kommune har om lag 2 900 innbyggarar, og har tre kyrkjer og eitt kapell, og har tre sentrum av ulik storleik, Seljord, Flatdal og Åmotsdal. Kontorstad er i Seljord. Aktuelle søkarar blir innkalla til intervju.
Start i jobb: 01.10.2022 eller etter avtale.
Søknadsfrist: 01.06.2022
Arbeidsgivar: Seljord sokn
Stad: Seljord
Stillingstittel: Diakon/diakonimedarbeider
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 70
Webcruiter-ID: 4519332261
Arbeidsoppgåver
Ansvar for konfirmantundervisninga i Seljord med deltaking på leirar i samarbeid med «Ønsket og Elsket» og konfirmantansvarlege frå heile prostiet.
Relasjonsbygging og diakonalt arbeid retta mot ungdom i kommunen.
Samtaler og omsorgsarbeid, deltaking på arrangement på institusjonar og i kyrkjer og forsamlingshus, og noko utrusting av frivillige medarbeidarar i Seljord sokn.
Eventuelt samarbeid med ulike grupper i kommunen, som til dømes innanfor psykiatrien, både den kommunale og DPS Seljord, Seljord frivilligsentral og i Raudekrossen i Seljord.
Delta i trusopplæring, sorgarbeid, kriseteam, og i ulike tiltak som er retta mot ungdom.
Ta del i arbeidet med kyrkjebladet «Helg og Høgtid».
Arbeidsoppgåver kan tilpassast til diakonen si interesse og erfaring.
Kvalifikasjonar
God fagleg bakgrunn, og diakonen skal arbeide på grunnlag av stillingsinstruks, tenesteordning for diakonar, og plan for diakoni for Den norske kyrkja.
Innfri utdanningskrava til diakon og må vera medlem av DNK, og dele DNK si tru og vedkjenning.
Interesserte med relevant grunnutdanning som ynskjer å vidareutdanne seg til diakon er velkomne til å søke, og kan tilsettast som diakonimedarbeidar.
Må beherske norsk språk munnleg og skriftleg, Seljord har nynorsk som hovudspråk.
God digital kompetanse, fortruleg med bruk av sosiale media.
Må ha førarkort og kunna disponere eigen bil i tenesta, og må legge fram politiattest.
Personlege eigenskapar
Omsorgsfull og med evne til å møte både unge og eldre i alle slags livssituasjonar.
Positiv og utovervendt med godt humør.
Ryddig og systematisk med evne til å organisere.
Gode samarbeidsevner.
Personlege eigenskapar vil bli lagt vekt på.
Vi tilbyr
Kontorfellesskap med sokneprest, organist/trusopplærar, kyrkjeverje og prost.
I tillegg fellesskap med ungdomsprest og ungdomsarbeidar i det prostibaserte tiltaket «Ønsket og Elsket»
Pensjonsordning i KLP og tilsetjingsvilkår etter tariffavtale med KA.
Plusstid blir avspasert etter avtale.
Hjelp til å skaffe bustad.
Eventuell kombinasjon med 20-30% som trusopplærar eller anna form for kyrkjelydsarbeid.
Stillingsprosent: 70-100
Adresse arbeidssted: Brøløsvegen 48b, 3840 Seljord
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Bergit Lisleåsheim Telnes, soknerådsleiar
906 91 674
Jon Svartdal, kyrkjeverje
917 23 967
Organist Seljord sokn (søknadsfrist 01.06.2022)
Organist
Seljord sokn
Overordnet beskrivelse av stillingen og virksomheten:
Seljord sokn ligg i Øvre Telemark prosti og har tre tettstader som har kyrkjer og kyrkjegardar, Seljord kyrkje frå 1180, Flatdal kyrkje frå 1654 og Åmotsdal kyrkje frå 1792. I tillegg er det gudstenester i kapell, bedehus og i friluft, og andaktar på institusjonar. I Flatdal er eit Venheim orgel, og i Seljord er orgelet bygd om av Venheim. I Seljord kommune bur det om lag 2 900 innbyggarar, og her er kulturhus, kulturskule og eit aktivt og allsidig musikkmiljø.
Aktuelle søkarar innkallast til intervju og prøvespeling. Personlege eigenskapar vil bli lagt vekt på. Stillinga kan eventuelt kombinerast med 20-30% som trusopplærar eller anna form for kyrkjelydsarbeid.
Start i jobb: 01.10.2022 eller etter avtale.
Søknadsfrist: 01.06.2022
Arbeidsgivar: Seljord sokn
Stad: Seljord
Stillingstittel: Organist
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 70
Webcruiter-ID: 4519336254
Arbeidsoppgåver
Planlegge og gjennomføre gudstenester og andre kyrkjelege handlingar.
Planlegge, leie og bygge opp kyrkjelydane sine kyrkjemusikalske aktivitetar.
Bidra musikalsk på kyrkjelege arrangement og i samarbeid med andre aktørar.
Ha tilsyn med instrumenta.
Kvalifikasjonar
Kyrkjemusikalsk eller anna relevant utdanning og kompetanse.
Kjenne kyrkja sin liturgi og salmetradisjon.
Ynskjeleg med erfaring frå korarbeid.
Beherske skriftleg og munnleg norsk.
Kunne bruke digitale verktøy i dagleg arbeid.
Ha førarkort og disponere eigen bil.
Må vera medlem av DNK.
Krav om politiattest etter §29 i Kyrkjelova.
Personlege eigenskapar
Det blir lagt vekt på å vera personleg eigna for jobben.
Må både kunna samarbeide godt og arbeide sjølvstendig.
Musikalsk allsidigheit og fleksibilitet er ein fordel.
Må kunne kommunisere og samarbeide med ulike aldersgrupper og i ulike settingar.
Bør ha velutvikla humoristisk sans.
Vi tilbyr
Godt arbeidsmiljø der kontorstad er i Seljord, og kontorfellesskap med sokneprest, prost, diakon og kyrkjeverje.
Løn etter kvalifikasjonar, tariffavtale i KA og pensjonsordning i KLP der tilsette blir trekt 2%.
Gode instrument.
Fleksibel avtale om frihelger.
Gruppeliv forsikring i arbeidstid.
Eventuell kombinasjon med 20-30% som trusopplærar eller anna form for kyrkjelydsarbeid.
Hjelp til å skaffe bustad.
Brøløsvegen 48B, 3840 Seljord, Norge
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Bergit Lisleåsheim Telnes, soknerådsleiar
906 91 674
Jon Svartdal, kyrkjeverje
917 23 967
Sykepleiere og helsefagarbeider (Søknadsfrist 18.05.2022)
Helsefagarbeider Furubo bokollektiv
Furubo bokollektiv
Søknadsfrist 17.05.2022
100 % stilling som Sykepleier Furubo bokollektiv
Furubo bokollektiv
Søknadsfrist 17.05.2022
Rekneskapsrevisor og forvaltningsrevisor (søknadsfrist 27.05.2022)
Revisor i Sogndal
Arbeidsgiver Vestland Revisjon Kommunalt Oppgåvefellesskap
Stillingstittel Rekneskapsrevisor og forvaltningsrevisor
Frist 27.05.2022
Ansettelsesform Fast
Vestland Revisjon søkjer no etter revisorar til to stillingar i Sogndal.
Vi kan tilby
– Utfordrande stillingar med allsidige og varierte arbeidsoppgåver.
– Høve til å påverke din eigen arbeidsdag og arbeidsoppgåver.
– Gode kurs- og etteropplæringstilbod.
– Fleksibel arbeidstid.
– Løn etter avtale.
Stilling som rekneskapsrevisor:
Ønska kvalifikasjonar:
– Statsautorisert revisor eller annan høgare utdanning innan rekneskap eller revisjon.
– Erfaring og kunnskap om kommunerekneskap.
– Erfaring med rekneskapsrevisjon.
– Gode kommunikasjons- og formidlingsevner, under dette god munnleg og skriftleg framstillingsevne.
– Evne til å arbeide sjølvstendig, målretta, systematisk og effektivt.
– Gode IT-kunnskapar.
Stilling som forvaltningsrevisor:
Ønska kvalifikasjonar:
– Høgare utdanning innanfor relevante fagområde; samfunnsvitenskap, personalforvaltning, jus, økonomi, revisjon eller offentleg forvaltning.
– Erfaring med forvaltningsrevisjon.
– Erfaring og kunnskap om kommunal forvaltning.,
– Gode kommunikasjons- og formidlingsevner, under dette god munnleg og skriftleg framstillingsevne.
– Evne til å arbeide sjølvstendig, målretta, systematisk og effektivt.
– Gode IT-kunnskapar.
Arbeidstakarar blir tilsette i Vestland Revisjon KO på dei vilkår som til ei kvar tid går fram av gjeldande lover, reglement og tariffavtaler. Ein må rekne med noko reiseverksemd.
Det kan blir stilt krav om politiattest for god vandel.
Stillingane får kontorstad i Sogndal.
Nærare opplysningar om stillingane får du ved å vende deg til dagleg leiar Asgeir Tveit tlf. 908 74 388.
Søknad med CV, vitnemål, attestar og referansar vert å sende til Vestland Revisjon KO, Postbok 487, 6803 FØRDE eller epost innan 27. mai 2022.
Om arbeidsgiveren
Vestland Revisjon KO er eit interkommunalt revisjonsselskap som primært yter revisjonstenester til eigarkommunane. Selskapet er eigd av kommunane Askvoll, Bremanger, Fjaler, Gloppen, Gulen, Hyllestad, Høyanger, Kinn, Luster , Sogndal, Solund, Stad, Stryn, Sunnfjord, Vik og Årdal. Hovudkontoret ligg i Førde. Selskapet har desentralisert struktur med regionkontor i Florø, Sogndal, Hyllestad, Nordfjordeid og Stryn.
Selskapet dekkjer trongen for revisjonstenester til eigarkommunane, som omfattar rekneskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon, selskapskontroll, etterlevingsrevisjon, attestasjonsoppgåver og rådgjeving. Oppdragsporteføljen omfattar i tillegg til kommunar interkommunale selskap, kommunale føretak, kyrkjelege fellesråd, private barnehagar, legat, stiftingar og foreiningar. Selskapet nyttar nynorsk som arbeids- og administrasjonsspråk.
Søk på stillingen her.
Spørsmål om stillingen
Asgeir Tveit, Dagleg leiar
Telefon 57 61 26 44 Mobil 908 74 388
Spesialavdeling innen psykiatri ønsker deg, sykepleier eller vernepleier (søknadsfrist 20.05.2022)
Spesialavdeling innen psykiatri ønsker deg, sykepleier eller vernepleier
Arbeidsgiver Landås Menighets Eldresenter
Stillingstittel Sykepleier, Vernepleier
Frist 20.05.2022
Ansettelsesform Fast
Hvem: Vi søker etter en sykepleier eller vernepleier i 100 % stilling, helst med videreutdanning innen psykisk helse / psykiatri.
Krav: Autorisasjon som sykepleier / vernepleier. Gode norskkunnskaper (helst bestått B2 prøve i norsk). Ønske om å arbeide i eldreomsorgen og/eller innen psykiatrien og engasjement for det.
Hva vi kan tilby: Stillingen er tilknyttet en post med 10 beboere med psykiatriske utfordringer og beboererne her er noe yngre enn typiske sykehjemsbeboere.
Vi tilbyr også et godt arbeidsmiljø, arrangementer og møteplasser for alle ansatte (blåtur, personalseminar, julebord osv.), gode muligheter og tilrettelegging for kompetanseheving, kurs, og utvikling. Vi har egen kantine som serverer varm mat minst tre dager i uken, gratis kaffe og te til alle på huset og mye annet.
Vi vil i framtiden vurdere alternative vaktsystemer med bl.a. langvakter i helger. Da vil det være arbeid hver 4. helg. Alternativet er hver 3. helg som i dag.
Lønn: Grunnlønn fra kr 450.000,- til kr 580.000,- alt etter utdanning og ansiennitet
Når: Stillingen er ledig fra midten av juni 2022, men vi tar imot deg når det skulle være.
Om arbeidsgiveren
- Landås Menighets Eldresenter (LME) ligger i Landås bydel i Bergen.
- Vår Visjon er at vi vil skape et godt sted å være for alle som har tilhørighet hos oss. Dette gjelder både beboere, pårørende, ansatte, besøkende og andre.
- Våre Verdier er respekt, åpenhet, trivsel og trygghet.
- Vi har god faglig dekning og en god grunnbemanning, noe som også har gitt stabilitet i ansattgruppen og lavt sykefravær.
- Vi legger også godt til rette for kompetanseheving for de ansatte både gjennom videreutdanning og kursing. I tillegg satser vi stort på trivselshevende tiltak i personalgruppen da vi mener god trivsel på jobb gjør oss til bedre ansatte og kollegaer.
- Gode ansatte og trivsel på jobb, gir store muligheter for at en gjøre en god jobb.
LME har i dag 80 beboere på tre sykehjemsavdelinger med til sammen 9 poster. Av disse er fem somatiske, tre for demente og en for psykogeriatriske beboere.
Avdelingen som denne stillingen tilhører, har to somatiske og en psykogeriatrisk post og ledes av en avdelingsleder.
Søk på stillingen her.
Spørsmål om stillingen
Siri Hellevik
Avdelingsleder
Telefon 55 27 73 69
Morten Hauken
Institusjonssjef
Telefon 55 27 72 09
Kvam kyrkjelege fellesråd: Kateket Vikar (Søknadsfrist: 21.05.2022)
Kateket
Kvam kyrkjelege fellesråd
Det er ledig 80 % vikariat som kateket i Kvam frå 1. august 2022 til 31.07.2023.
I Kvam er det 4 sokn med 5 kyrkjer, ca 8.500 innbyggjarar og 2 prestestillingar.
I Kvam er det også tilsett kyrkjelydspedagog i 50% stilling. Administrasjonsmålet er nynorsk.
Fellesrådet har også kyrkjeverje i full stilling, 2 kantorar, kyrkjegardsarbeidarar og sakshandsamar
med ansvar for alle sokna. I tillegg er det tilsett kyrkjetenar ved kvar kyrkje. Utanom dei
tilsette er det mange frivillige medarbeidarar som gjer ein stor innsats i kyrkjelydane.
Vi søkjer etter person med kateketutdanning, men dei med tilsvarande utdanning som pedagogikk og
kristendom vert også oppfordra til å søkje.
Vi leiter etter ein fleksibel og kreativ person med gode samarbeidsevner og godt humør.
Ein inspirator som kan arbeide målretta og sjølvstendig.
Personlege eigenskapar og kvalifikasjonar til kateketarbeid vil verte vektlagt.
Søknadsfrist: 21.05.2022
Arbeidsgivar: Kvam kyrkjelege fellesråd
Stad: Norheimsund
Stillingstittel: Kateket
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4517522873
Arbeidsområde:
Kateketen er undervisningsleiar for kyrkja i Kvam
Hovudansvar for iverksetjinga av trusopplæringsplanen.
Hovudansvar for konfirmantundervisninga.
Samarbeid kyrkje/skule/barnehage.
Gudstenestearbeid knytt til undervisningsoppdraget.
Vegleiing og motivering av frivillige medarbeidarar.
Arbeidsoppgåver elles i samsvar med ”Tenesteordning for kateketar”
Me tilbyr eit godt arbeidsfellesskap saman med dyktige og motiverte medarbeidarar.
Kvardagen vil by på samarbeid mellom fellesrådstilsette, prestar, frivillige medarbeidarar og sokneråd.
Kvam er ein langstrekt kommune, noko som fører til ein del køyring.
Kateketen må disponera eigen bil, og får køyregodtgjering etter gjeldande takstar.
Kateketen må være medlem i Den norske kyrkja.
Løn, arbeids- og tilsetjingsforhold vert i samsvar med lover, føreskrifter og tariffavtaler som gjeld i kyrkja.
Fellesrådet har pensjonsordning gjennom KLP.
Spørsmål omkring stillinga kan rettast til
kyrkjeverje: Sigrid K. Eriksen-Tufteland tlf 41 40 00 35
kateket: Mampion Andriamandimby tlf 99 08 92 85
Søknad med CV kan sendast pr. e-post eller brev til:
Epost: [email protected] / [email protected]
Postadresse: Kvam kyrkjelege fellesråd, Postboks 39, 5601 Norheimsund
Kyrkjevegen 40, 5600 Norheimsund, Norge
Kontaktinformasjon
Sigrid K. Eriksen-Tufteland
414 00 035
Organist i Frøya sokn Fast (Søknadsfrist: 06.06.2022)
Organist i Frøya sokn
Frøya Sokn
Frøya kommune har ca. 5000 innbyggere og ligger i havet vest for Trondheim. Det er fergefri kjøring ca. 2 timer fra Trondheim. Landskapet er småkupert med lite skog, men mange vann. Næringslivet er dominert av fiske, havbruk og fiskeforedling og er i fremgangsrik og spennende utvikling. Frøya kommune har et godt etablert og faglig dyktig kriseteam som soknepresten er en del av.
Det er ett sokn i Frøya kommune. Sletta og Hallaren kirke ligger på fast-Frøya. Her er også Titran kapell. I Øyrekka ligger Froan, Mausund og Sula kapell. Kirkekontoret er i rådhuset på Sistranda. I tillegg til sokneprest er det kirkeverge (100%), kantor (100%), diakonimedarbeider (100%), kontorsekretær (50%), menighetspedagog (40%) og fire kirketjenere, i henholdsvis 30%, 22%, 6% og 6% stilling. Konfirmantundervisningen for fast-Frøya er i Sletta kirke og på skolene for konfirmantene i Øyrekka. Antall konfirmanter er ca. 30.
På Frøya er det videregående skole, to barne- og ungdomsskoler i Øyrekka, en barne- og ungdomsskole på fast-Frøya, fire barneskoler, syv barnehager samt ett helsetun.
Menigheten har konfirmantleir på Sula. Kirken på Frøya er en typisk folkekirke med relativt stor deltakelse i begravelser og dåp. Kirkestaben på Sistranda er et godt fungerende arbeidsfellesskap, hvor alle tar ansvar og gjennomfører sine oppgaver på en god måte. Staben skal om ikke lenge over i nye og bedre tilpassede kontorlokaler på kommunehuset.
Det er regelmessig andakter på det nye helsetunet på Frøya. Frøya kommune har flere nasjonaliteter blant innbyggerne, og mange er medlemmer av Den katolske kirke. På Frøya er det dessuten også en aktiv pinsemenighet. Sang- og musikklivet står sterkt i kommunen, likedan idrettslaget. På Frøya finner du Frøya storhall, en av Midt-Norges tre 11’er haller med internasjonale mål. Anlegget inneholder også klatrehall, treningsrom, golfsimulator, garderober, kjøkken og sosialt rom. I tillegg har man håndballhall, basishall og ellers mange muligheter for utendørs aktiviteter. På Sistranda finnes også Maxtrim, et godt utstyrt treningssenter. Frøya-trimmen er et populært tiltak de siste årene. Ulike sjekkpunkter er lagt ut i forbindelse med de mange turløypene som finnes på øya og i Øyrekka.
Søknadsfrist: 06.06.2022
Arbeidsgiver: Frøya Sokn
Sted: Sistranda
Stillingstittel: Organist i Frøya sokn
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4514413849
Arbeidsoppgaver
Planlegging og gjennomføring av gudstjenester og kirkelige handlinger.
Videreutvikle det kirkemusikalske arbeidet med barn og ungdom.
Delta i trosopplæringstiltak.
Ta initiativ til samarbeid med andre kulturaktører i kommunen.
Utvalgsarbeid.
Sangstunder og andakter.
Konfirmantleir/samlinger ved behov.
Kvalifikasjoner
Kirkemusiker med engasjement for barn/ungdom og gudstjenesteutvikling
Erfaring fra orgelspilling
Erfaring og interesse for arbeid med barn og ungdom.
Den som ansette må ha førerkort klasse B.
Den som tilsettes må fremlegge tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest).
Søkeren må være medlem av Den norske kirke
Prøvespilling
Gjennomføring av desentralisert orgelkurs ved behov.
Søkere med annet morsmål enn norsk må kunne kommunisere godt muntlig og skriftlig på engelsk. Krav om gjennomføring av norskkurs.
Personlige egenskaper
Kirkemusiker med engasjement for barn/ungdom og gudstjenesteutvikling
Erfaring fra orgelspilling
Erfaring og interesse for arbeid med barn og ungdom.
Den som ansette må ha førerkort klasse B.
Den som tilsettes må fremlegge tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest).
Søkeren må være medlem av Den norske kirke
Prøvespilling
Gjennomføring av desentralisert orgelkurs ved behov.
Søkere med annet morsmål enn norsk må kunne kommunisere godt muntlig og skriftlig på engelsk. Krav om gjennomføring av norskkurs.
Vi tilbyr
Lønn etter tariff.
Godt fungerende stab, menighetsråd og fellesråd.
Rådhusgata 25, 7260 Sistranda, Norge
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Ranita Jørgensen
928 85 715
Prosjektingeniør vasskraft (søknadsfrist 22.05.2022)
SKL er mellom dei 10 større kraftprodusentane i landet. SKL jobbar med fornybar, rein energi. Vasskraft. Fordi det er naturleg og berekraftig. Me forvaltar våre felles naturressursar og gjev energi attende tillokalsamfunnet.
PROSJEKTINGENIØR VASSKRAFT
SKL står framfor ei rekkje ny prosjekt innan vasskraft, både innan storkraft og småkraft. Vi har også ei rekkje oppgraderingsprosjekt i eksisterande anlegg, spesielt knytt til damanlegg. Me vil ha fleire med på laget som trur at ei grøn og fornybar framtid gjev oss unike fordelar. Som prosjektingeniør vil du jobba på eit eller fleire av våre prosjekt. Du vil arbeida saman med erfarne kollegaer, og får høve til å gradvis veksa i stillinga, og ta større ansvar. Du vil få stor fagleg variasjon innan eitt eller flere fagområde. Eksakte arbeidsoppgåver og utviklingsplanar vil vere basert på di erfaring og utdanning.
Vi ser etter deg som er sivilingeniør innan bygg og anlegg. Du kan gjerne vere i startfasen av arbeidskarriera di. Du har gjerne spissa utdanning og kompetanse innan konstruksjon eller energi, og interesse for damtryggleik. For å trivast hjå SKL må du ha eit positivt engasjement, vere dedikert og våga
å tenkja nytt. Du får vere med på spanande og komplekse byggeprosjekt, og bli ein del av ei profesjonell verksemd med eit sterkt fagmiljø. Hjå SKL får du plass i ein organisajon med klare målsetjingar, stort fokus på miljø og ein sterk vilje til å lukkast. Det gjer at me har mange nøgde og stolte tilsette. Me har gode tilbod til personleg og fagleg utvikling og opplæring. Me tilbyr konkurransedyktige
vilkår i eit engasjert og fagleg spanande arbeidsmiljø.
Kontakt oss gjerne for ein uforpliktande prat om stillinga. Kontaktperson er
avdelingsleiar Kjetil Harestad, mobil 97 55 60 49. E-post: [email protected]
Send søknad innan 22. mai 2022. til [email protected]
www.skl.as
Driftsingeniør 100 % fast st. ved Rambekk renseanlegg (søknadsfrist 13.05.2022)
Driftsingeniør 100 % fast st. ved Rambekk renseanlegg
Beskrivelse av arbeidsstedet:
Gjøvik kommune har store og interessante arbeidsoppgaver på vann- og avløpssektoren. Virksomhetsområdet VAR (vann, avløp, renovasjon) har ansvaret for drift av tre vannverk, ett avløpsrenseanlegg, et slambehandlingsanlegg, 300 km ledningsnett og påslipp til kommunalt nett fra næringsliv. Virksomhetsområdet er også forurensningsmyndighet innen bl.a. spredt avløp, akutt forurensning, grunnforurensning, forsøpling og lokal luftkvalitet. Kommunen har vedtatt ny hovedplan 2020-2031 for vannforsyning, avløp og vannmiljø med langsiktige planer for bl.a. fornyelse av VA-nettet. Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med en visjon om å være motor for vekst og utvikling i innlandet. Mer om VA i Gjøvik her: https://www.visbrosjyre.no/Gjovik_kommune_VA/WebView/.
Rambekk renseanlegg er én av fire avdelinger i VAR. Rambekk renseanlegg behandler avløpsvann og septik fra hele Gjøvik kommune og har ti ansatte. Anlegget tar også i mot og sluttbehandler slam fra renseanleggene i de fem nabokommunene Lillehammer, Østre og Vestre Toten, Nordre og Søndre land. I tillegg til renseanlegget og slambehandlingsanlegget drifter våre ansatte 50 avløpspumpestasjoner. Både den nye hovedplanen og ny utslippstillatelse stiller Rambekk renseanlegg overfor mange utfordringer knyttet til det ytre miljø, det grønne skiftet og arbeidsmiljø/HMS.
Arbeidsoppgaver:
- Oppfølging av utslippstillatelser
- Prosess-forbedringer på renseanlegget og slambehandlingsanlegget. Kvalitetssikring og internkontroll
- Deltagelse i prosjekter (rehab./nyanlegg) på slam, pumpestasjoner, rensing, lukt, enøk
- Innkjøp, anskaffelser, serviceavtaler
- HMS
- Rapportering til Miljødirektoratet, Statsforvalteren, kommunen
- Andre administrasjonsoppgaver
Kvalifikasjoner:
- Ingeniør/sivilingeniør innen VA, prosess, maskin, eller tilsvarende. Tilegnet lang og relevant realkompetanse innen faget vil kunne oppveie for ønsket utdanningsnivå.
- Erfaring fra drift av avløpsrenseanlegg og avløpspumpestasjoner
- Manglende VA-erfaring kan evt. kompenseres med god teknisk innsikt og kunnskap om drift av prosessanlegg
- Kompetanse på internkontroll
- Gode kunnskaper med data til å håndtere driftsoppgaver
- Gode samarbeidsegenskaper
- God fremstillingsevne, muntlig og skriftlig
Vi kan tilby:
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
- Godt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- Fleksibel arbeidstid, velferds- og pensjonsordninger
- Gode utviklingsmuligheter
Unntatt offentlighet må begrunnes:
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.
Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad:
Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.
Søk på stillingen her.
Referansenr: 22/3898
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 13.05.2022
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Rambekk renseanlegg
Kontaktpersoner
Asbjørn Tufto
tlf: 975 61 221
Hjemmeside:
/www.gjovik.kommune.no/
Gjøvik kommune Vann og avløp
Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum.
Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.
Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.
Rektor ved Grymyr skole (Søknadsfrist 11.05.2022)
Rektor ved Grymyr skole
Fra august 2022 har vi ledig stilling som rektor ved Grymyr skole. Vi ønsker deg som har elevenes læring, trivsel og utvikling i sentrum for skolens arbeid og som har høye ambisjoner på deres vegne.
Om skolen
Grymyr skole er en barneskole med ca. 40 elever inneværende skoleår. Den ligger landlig til og har fine uteområder. Skolen har ansatte med et godt faglig og pedagogisk engasjement og med mål om at alle elever skal oppleve glede, læring og mestring i skolehverdagen. Hovedfokus for utviklingsarbeidet ved skolen er relatert til nytt læreplanverk og overordnet del.
Det er under utredning om Grymyr skole skal tilrettelegges som oppvekstsenter med samlokalisert skole og barnehage. Barnehagedelen vil ha 20-35 barn. Rektor vil være leder for oppvekstsenteret.
Arbeidsoppgaver
– Lede skolen i tråd med nasjonale og kommunale føringer
– Videreutvikle læringskulturen ved skolen til beste for elevene
– Bidra til fortsatt utvikling av profesjonsfellesskapet
– Sikre et godt samarbeid med elever og foresatte
Vi i Gran kommune ser etter deg som deler verdiene våre!
Er du raus med smilene, både overfor kolleger, elever og foresatte som du skal samarbeide med?
Er du proff, har relevant kompetanse til jobben og lederfaring?
Er du praktisk og har du evnen til å finne løsninger for å utvikle Grymyr skole videre?
I tillegg til at du er raus, proff og praktisk, ser vi etter deg som:
– er glad i folk
– har glimt i øyet og med en stødig hånd har evnen til å lede skolen inn i framtiden
– er selvstendig og har høy arbeidskapasitet
– er en tydelig leder og som har evnen til å samarbeide godt med andre mot felles lokale og nasjonale mål
– ser muligheter framfor begrensninger
– er ryddig og har god oversikt
– er robust og tåler en støyt, med godt humør og humoristisk sans
– bidrar til god samhandling med tillitsvalgte
– ønsker å jobbe med, eller har arbeidserfaring fra, fådelt skole
Vi legger stor vekt på personlig egnethet når vi ansetter.
Du må ha følgende kompetanse
– Relevant utdanning fra høgskole og/eller universitet
– Gjerne formell lederutdanning, helst innen skoleledelse
– Ledererfaring og praksis fra skoleverket
– God økonomiforståelse og digital kompetanse
Ved å jobbe hos oss vil du få:
– et skolefagligmiljø som er opptatt av utvikling innen området
– et tett og godt samarbeid mellom skolelederne i kommunen
– god pensjons- og forsikringsordning
– mulighet for kompetanseutvikling på gunstige vilkår
– lønn etter avtale
Informasjon til deg som søker
Vi oppfordrer alle til å søke elektronisk via Gran kommune sin hjemmeside, og vi ber om at du som søker oppgir referanser fra tidligere arbeidsforhold.
Vi kaller inn aktuelle søkere til intervju. Den første intervjurunden blir i uke 21. Ta med kopier av vitnemål og attester til intervjuet dersom du blir kalt inn.
For nærmere opplysninger om stillingene kontakt enhetsleder Hilde Laderud på telefon: 90784063 / 99641052.
Gran kommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Som hovedregel oppføres alle søkere på offentlig søkerliste. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra denne, bes begrunne dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke kan tas til følge, vil søker bli kontaktet før søkerlisten offentliggjøres. Jfr. Offentleglova §25 annet ledd.
Du som blir ansatt, må legge fram dokumentasjon på gjennomført tuberkuloseundersøkelse. Skjema finnes på www.gran.kommune.no under «Selvbetjening» og «Skjema». Du må også legge fram politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.
Søk på stillingen her.
Søknadsfrist 11.05.22
Vår ref1988
Merk søknad
Fakta
Selskap Gran kommune
Stilling Rektor
Stillingstype Fast ansatt
Lokasjon Grymyr skole
Kontakter
Hilde Laderud, Enhetsleder skole
[email protected]
Mobil 996 41 052 Arbeid 907 84 063
Gran på Hadeland har ca.13600 innbyggere. Kommunen er en time fra Oslo, og bare 40 minutter fra Gardermoen og resten av verden. Det går tog til Oslo hver time. Kommunen er i vekst og positiv utvikling, og har klare mål om god tjenestekvalitet og service til innbyggerne. Gran er kjent for sitt vakre kulturlandskap og har et næringsliv med allsidig jord- og skogbruk, service og industri. Kommunen byr på et variert kulturliv og gode muligheter for friluftsliv og fritidsaktiviteter. Med levende grendemiljøer og trivelige sentra er Gran et godt sted å leve og et godt sted å bo. Se www.gran.kommune.no
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS