Spesialavdeling innen psykiatri ønsker deg, sykepleier eller vernepleier
Arbeidsgiver Landås Menighets Eldresenter
Stillingstittel Sykepleier, Vernepleier
Frist 20.05.2022
Ansettelsesform Fast
Hvem: Vi søker etter en sykepleier eller vernepleier i 100 % stilling, helst med videreutdanning innen psykisk helse / psykiatri.
Krav: Autorisasjon som sykepleier / vernepleier. Gode norskkunnskaper (helst bestått B2 prøve i norsk). Ønske om å arbeide i eldreomsorgen og/eller innen psykiatrien og engasjement for det.
Hva vi kan tilby: Stillingen er tilknyttet en post med 10 beboere med psykiatriske utfordringer og beboererne her er noe yngre enn typiske sykehjemsbeboere.
Vi tilbyr også et godt arbeidsmiljø, arrangementer og møteplasser for alle ansatte (blåtur, personalseminar, julebord osv.), gode muligheter og tilrettelegging for kompetanseheving, kurs, og utvikling. Vi har egen kantine som serverer varm mat minst tre dager i uken, gratis kaffe og te til alle på huset og mye annet.
Vi vil i framtiden vurdere alternative vaktsystemer med bl.a. langvakter i helger. Da vil det være arbeid hver 4. helg. Alternativet er hver 3. helg som i dag.
Lønn: Grunnlønn fra kr 450.000,- til kr 580.000,- alt etter utdanning og ansiennitet
Når: Stillingen er ledig fra midten av juni 2022, men vi tar imot deg når det skulle være.
Om arbeidsgiveren
- Landås Menighets Eldresenter (LME) ligger i Landås bydel i Bergen.
- Vår Visjon er at vi vil skape et godt sted å være for alle som har tilhørighet hos oss. Dette gjelder både beboere, pårørende, ansatte, besøkende og andre.
- Våre Verdier er respekt, åpenhet, trivsel og trygghet.
- Vi har god faglig dekning og en god grunnbemanning, noe som også har gitt stabilitet i ansattgruppen og lavt sykefravær.
- Vi legger også godt til rette for kompetanseheving for de ansatte både gjennom videreutdanning og kursing. I tillegg satser vi stort på trivselshevende tiltak i personalgruppen da vi mener god trivsel på jobb gjør oss til bedre ansatte og kollegaer.
- Gode ansatte og trivsel på jobb, gir store muligheter for at en gjøre en god jobb.
LME har i dag 80 beboere på tre sykehjemsavdelinger med til sammen 9 poster. Av disse er fem somatiske, tre for demente og en for psykogeriatriske beboere.
Avdelingen som denne stillingen tilhører, har to somatiske og en psykogeriatrisk post og ledes av en avdelingsleder.
Søk på stillingen her.
Spørsmål om stillingen
Siri Hellevik
Avdelingsleder
Telefon 55 27 73 69
Morten Hauken
Institusjonssjef
Telefon 55 27 72 09
Kvam kyrkjelege fellesråd: Kateket Vikar (Søknadsfrist: 21.05.2022)
Kateket
Kvam kyrkjelege fellesråd
Det er ledig 80 % vikariat som kateket i Kvam frå 1. august 2022 til 31.07.2023.
I Kvam er det 4 sokn med 5 kyrkjer, ca 8.500 innbyggjarar og 2 prestestillingar.
I Kvam er det også tilsett kyrkjelydspedagog i 50% stilling. Administrasjonsmålet er nynorsk.
Fellesrådet har også kyrkjeverje i full stilling, 2 kantorar, kyrkjegardsarbeidarar og sakshandsamar
med ansvar for alle sokna. I tillegg er det tilsett kyrkjetenar ved kvar kyrkje. Utanom dei
tilsette er det mange frivillige medarbeidarar som gjer ein stor innsats i kyrkjelydane.
Vi søkjer etter person med kateketutdanning, men dei med tilsvarande utdanning som pedagogikk og
kristendom vert også oppfordra til å søkje.
Vi leiter etter ein fleksibel og kreativ person med gode samarbeidsevner og godt humør.
Ein inspirator som kan arbeide målretta og sjølvstendig.
Personlege eigenskapar og kvalifikasjonar til kateketarbeid vil verte vektlagt.
Søknadsfrist: 21.05.2022
Arbeidsgivar: Kvam kyrkjelege fellesråd
Stad: Norheimsund
Stillingstittel: Kateket
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4517522873
Arbeidsområde:
Kateketen er undervisningsleiar for kyrkja i Kvam
Hovudansvar for iverksetjinga av trusopplæringsplanen.
Hovudansvar for konfirmantundervisninga.
Samarbeid kyrkje/skule/barnehage.
Gudstenestearbeid knytt til undervisningsoppdraget.
Vegleiing og motivering av frivillige medarbeidarar.
Arbeidsoppgåver elles i samsvar med ”Tenesteordning for kateketar”
Me tilbyr eit godt arbeidsfellesskap saman med dyktige og motiverte medarbeidarar.
Kvardagen vil by på samarbeid mellom fellesrådstilsette, prestar, frivillige medarbeidarar og sokneråd.
Kvam er ein langstrekt kommune, noko som fører til ein del køyring.
Kateketen må disponera eigen bil, og får køyregodtgjering etter gjeldande takstar.
Kateketen må være medlem i Den norske kyrkja.
Løn, arbeids- og tilsetjingsforhold vert i samsvar med lover, føreskrifter og tariffavtaler som gjeld i kyrkja.
Fellesrådet har pensjonsordning gjennom KLP.
Spørsmål omkring stillinga kan rettast til
kyrkjeverje: Sigrid K. Eriksen-Tufteland tlf 41 40 00 35
kateket: Mampion Andriamandimby tlf 99 08 92 85
Søknad med CV kan sendast pr. e-post eller brev til:
Epost: [email protected] / [email protected]
Postadresse: Kvam kyrkjelege fellesråd, Postboks 39, 5601 Norheimsund
Kyrkjevegen 40, 5600 Norheimsund, Norge
Kontaktinformasjon
Sigrid K. Eriksen-Tufteland
414 00 035
Organist i Frøya sokn Fast (Søknadsfrist: 06.06.2022)
Organist i Frøya sokn
Frøya Sokn
Frøya kommune har ca. 5000 innbyggere og ligger i havet vest for Trondheim. Det er fergefri kjøring ca. 2 timer fra Trondheim. Landskapet er småkupert med lite skog, men mange vann. Næringslivet er dominert av fiske, havbruk og fiskeforedling og er i fremgangsrik og spennende utvikling. Frøya kommune har et godt etablert og faglig dyktig kriseteam som soknepresten er en del av.
Det er ett sokn i Frøya kommune. Sletta og Hallaren kirke ligger på fast-Frøya. Her er også Titran kapell. I Øyrekka ligger Froan, Mausund og Sula kapell. Kirkekontoret er i rådhuset på Sistranda. I tillegg til sokneprest er det kirkeverge (100%), kantor (100%), diakonimedarbeider (100%), kontorsekretær (50%), menighetspedagog (40%) og fire kirketjenere, i henholdsvis 30%, 22%, 6% og 6% stilling. Konfirmantundervisningen for fast-Frøya er i Sletta kirke og på skolene for konfirmantene i Øyrekka. Antall konfirmanter er ca. 30.
På Frøya er det videregående skole, to barne- og ungdomsskoler i Øyrekka, en barne- og ungdomsskole på fast-Frøya, fire barneskoler, syv barnehager samt ett helsetun.
Menigheten har konfirmantleir på Sula. Kirken på Frøya er en typisk folkekirke med relativt stor deltakelse i begravelser og dåp. Kirkestaben på Sistranda er et godt fungerende arbeidsfellesskap, hvor alle tar ansvar og gjennomfører sine oppgaver på en god måte. Staben skal om ikke lenge over i nye og bedre tilpassede kontorlokaler på kommunehuset.
Det er regelmessig andakter på det nye helsetunet på Frøya. Frøya kommune har flere nasjonaliteter blant innbyggerne, og mange er medlemmer av Den katolske kirke. På Frøya er det dessuten også en aktiv pinsemenighet. Sang- og musikklivet står sterkt i kommunen, likedan idrettslaget. På Frøya finner du Frøya storhall, en av Midt-Norges tre 11’er haller med internasjonale mål. Anlegget inneholder også klatrehall, treningsrom, golfsimulator, garderober, kjøkken og sosialt rom. I tillegg har man håndballhall, basishall og ellers mange muligheter for utendørs aktiviteter. På Sistranda finnes også Maxtrim, et godt utstyrt treningssenter. Frøya-trimmen er et populært tiltak de siste årene. Ulike sjekkpunkter er lagt ut i forbindelse med de mange turløypene som finnes på øya og i Øyrekka.
Søknadsfrist: 06.06.2022
Arbeidsgiver: Frøya Sokn
Sted: Sistranda
Stillingstittel: Organist i Frøya sokn
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4514413849
Arbeidsoppgaver
Planlegging og gjennomføring av gudstjenester og kirkelige handlinger.
Videreutvikle det kirkemusikalske arbeidet med barn og ungdom.
Delta i trosopplæringstiltak.
Ta initiativ til samarbeid med andre kulturaktører i kommunen.
Utvalgsarbeid.
Sangstunder og andakter.
Konfirmantleir/samlinger ved behov.
Kvalifikasjoner
Kirkemusiker med engasjement for barn/ungdom og gudstjenesteutvikling
Erfaring fra orgelspilling
Erfaring og interesse for arbeid med barn og ungdom.
Den som ansette må ha førerkort klasse B.
Den som tilsettes må fremlegge tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest).
Søkeren må være medlem av Den norske kirke
Prøvespilling
Gjennomføring av desentralisert orgelkurs ved behov.
Søkere med annet morsmål enn norsk må kunne kommunisere godt muntlig og skriftlig på engelsk. Krav om gjennomføring av norskkurs.
Personlige egenskaper
Kirkemusiker med engasjement for barn/ungdom og gudstjenesteutvikling
Erfaring fra orgelspilling
Erfaring og interesse for arbeid med barn og ungdom.
Den som ansette må ha førerkort klasse B.
Den som tilsettes må fremlegge tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest).
Søkeren må være medlem av Den norske kirke
Prøvespilling
Gjennomføring av desentralisert orgelkurs ved behov.
Søkere med annet morsmål enn norsk må kunne kommunisere godt muntlig og skriftlig på engelsk. Krav om gjennomføring av norskkurs.
Vi tilbyr
Lønn etter tariff.
Godt fungerende stab, menighetsråd og fellesråd.
Rådhusgata 25, 7260 Sistranda, Norge
Søk på stillingen her.
Kontaktinformasjon
Ranita Jørgensen
928 85 715
Prosjektingeniør vasskraft (søknadsfrist 22.05.2022)
SKL er mellom dei 10 større kraftprodusentane i landet. SKL jobbar med fornybar, rein energi. Vasskraft. Fordi det er naturleg og berekraftig. Me forvaltar våre felles naturressursar og gjev energi attende tillokalsamfunnet.
PROSJEKTINGENIØR VASSKRAFT
SKL står framfor ei rekkje ny prosjekt innan vasskraft, både innan storkraft og småkraft. Vi har også ei rekkje oppgraderingsprosjekt i eksisterande anlegg, spesielt knytt til damanlegg. Me vil ha fleire med på laget som trur at ei grøn og fornybar framtid gjev oss unike fordelar. Som prosjektingeniør vil du jobba på eit eller fleire av våre prosjekt. Du vil arbeida saman med erfarne kollegaer, og får høve til å gradvis veksa i stillinga, og ta større ansvar. Du vil få stor fagleg variasjon innan eitt eller flere fagområde. Eksakte arbeidsoppgåver og utviklingsplanar vil vere basert på di erfaring og utdanning.
Vi ser etter deg som er sivilingeniør innan bygg og anlegg. Du kan gjerne vere i startfasen av arbeidskarriera di. Du har gjerne spissa utdanning og kompetanse innan konstruksjon eller energi, og interesse for damtryggleik. For å trivast hjå SKL må du ha eit positivt engasjement, vere dedikert og våga
å tenkja nytt. Du får vere med på spanande og komplekse byggeprosjekt, og bli ein del av ei profesjonell verksemd med eit sterkt fagmiljø. Hjå SKL får du plass i ein organisajon med klare målsetjingar, stort fokus på miljø og ein sterk vilje til å lukkast. Det gjer at me har mange nøgde og stolte tilsette. Me har gode tilbod til personleg og fagleg utvikling og opplæring. Me tilbyr konkurransedyktige
vilkår i eit engasjert og fagleg spanande arbeidsmiljø.
Kontakt oss gjerne for ein uforpliktande prat om stillinga. Kontaktperson er
avdelingsleiar Kjetil Harestad, mobil 97 55 60 49. E-post: [email protected]
Send søknad innan 22. mai 2022. til [email protected]
www.skl.as
Driftsingeniør 100 % fast st. ved Rambekk renseanlegg (søknadsfrist 13.05.2022)
Driftsingeniør 100 % fast st. ved Rambekk renseanlegg
Beskrivelse av arbeidsstedet:
Gjøvik kommune har store og interessante arbeidsoppgaver på vann- og avløpssektoren. Virksomhetsområdet VAR (vann, avløp, renovasjon) har ansvaret for drift av tre vannverk, ett avløpsrenseanlegg, et slambehandlingsanlegg, 300 km ledningsnett og påslipp til kommunalt nett fra næringsliv. Virksomhetsområdet er også forurensningsmyndighet innen bl.a. spredt avløp, akutt forurensning, grunnforurensning, forsøpling og lokal luftkvalitet. Kommunen har vedtatt ny hovedplan 2020-2031 for vannforsyning, avløp og vannmiljø med langsiktige planer for bl.a. fornyelse av VA-nettet. Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med en visjon om å være motor for vekst og utvikling i innlandet. Mer om VA i Gjøvik her: https://www.visbrosjyre.no/Gjovik_kommune_VA/WebView/.
Rambekk renseanlegg er én av fire avdelinger i VAR. Rambekk renseanlegg behandler avløpsvann og septik fra hele Gjøvik kommune og har ti ansatte. Anlegget tar også i mot og sluttbehandler slam fra renseanleggene i de fem nabokommunene Lillehammer, Østre og Vestre Toten, Nordre og Søndre land. I tillegg til renseanlegget og slambehandlingsanlegget drifter våre ansatte 50 avløpspumpestasjoner. Både den nye hovedplanen og ny utslippstillatelse stiller Rambekk renseanlegg overfor mange utfordringer knyttet til det ytre miljø, det grønne skiftet og arbeidsmiljø/HMS.
Arbeidsoppgaver:
- Oppfølging av utslippstillatelser
- Prosess-forbedringer på renseanlegget og slambehandlingsanlegget. Kvalitetssikring og internkontroll
- Deltagelse i prosjekter (rehab./nyanlegg) på slam, pumpestasjoner, rensing, lukt, enøk
- Innkjøp, anskaffelser, serviceavtaler
- HMS
- Rapportering til Miljødirektoratet, Statsforvalteren, kommunen
- Andre administrasjonsoppgaver
Kvalifikasjoner:
- Ingeniør/sivilingeniør innen VA, prosess, maskin, eller tilsvarende. Tilegnet lang og relevant realkompetanse innen faget vil kunne oppveie for ønsket utdanningsnivå.
- Erfaring fra drift av avløpsrenseanlegg og avløpspumpestasjoner
- Manglende VA-erfaring kan evt. kompenseres med god teknisk innsikt og kunnskap om drift av prosessanlegg
- Kompetanse på internkontroll
- Gode kunnskaper med data til å håndtere driftsoppgaver
- Gode samarbeidsegenskaper
- God fremstillingsevne, muntlig og skriftlig
Vi kan tilby:
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
- Godt arbeidsmiljø
- Lønn etter avtale
- Fleksibel arbeidstid, velferds- og pensjonsordninger
- Gode utviklingsmuligheter
Unntatt offentlighet må begrunnes:
Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.
Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.
Søknad:
Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.
Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.
Søk på stillingen her.
Referansenr: 22/3898
Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 13.05.2022
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Rambekk renseanlegg
Kontaktpersoner
Asbjørn Tufto
tlf: 975 61 221
Hjemmeside:
/www.gjovik.kommune.no/
Gjøvik kommune Vann og avløp
Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum.
Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.
Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.
Rektor ved Grymyr skole (Søknadsfrist 11.05.2022)
Rektor ved Grymyr skole
Fra august 2022 har vi ledig stilling som rektor ved Grymyr skole. Vi ønsker deg som har elevenes læring, trivsel og utvikling i sentrum for skolens arbeid og som har høye ambisjoner på deres vegne.
Om skolen
Grymyr skole er en barneskole med ca. 40 elever inneværende skoleår. Den ligger landlig til og har fine uteområder. Skolen har ansatte med et godt faglig og pedagogisk engasjement og med mål om at alle elever skal oppleve glede, læring og mestring i skolehverdagen. Hovedfokus for utviklingsarbeidet ved skolen er relatert til nytt læreplanverk og overordnet del.
Det er under utredning om Grymyr skole skal tilrettelegges som oppvekstsenter med samlokalisert skole og barnehage. Barnehagedelen vil ha 20-35 barn. Rektor vil være leder for oppvekstsenteret.
Arbeidsoppgaver
– Lede skolen i tråd med nasjonale og kommunale føringer
– Videreutvikle læringskulturen ved skolen til beste for elevene
– Bidra til fortsatt utvikling av profesjonsfellesskapet
– Sikre et godt samarbeid med elever og foresatte
Vi i Gran kommune ser etter deg som deler verdiene våre!
Er du raus med smilene, både overfor kolleger, elever og foresatte som du skal samarbeide med?
Er du proff, har relevant kompetanse til jobben og lederfaring?
Er du praktisk og har du evnen til å finne løsninger for å utvikle Grymyr skole videre?
I tillegg til at du er raus, proff og praktisk, ser vi etter deg som:
– er glad i folk
– har glimt i øyet og med en stødig hånd har evnen til å lede skolen inn i framtiden
– er selvstendig og har høy arbeidskapasitet
– er en tydelig leder og som har evnen til å samarbeide godt med andre mot felles lokale og nasjonale mål
– ser muligheter framfor begrensninger
– er ryddig og har god oversikt
– er robust og tåler en støyt, med godt humør og humoristisk sans
– bidrar til god samhandling med tillitsvalgte
– ønsker å jobbe med, eller har arbeidserfaring fra, fådelt skole
Vi legger stor vekt på personlig egnethet når vi ansetter.
Du må ha følgende kompetanse
– Relevant utdanning fra høgskole og/eller universitet
– Gjerne formell lederutdanning, helst innen skoleledelse
– Ledererfaring og praksis fra skoleverket
– God økonomiforståelse og digital kompetanse
Ved å jobbe hos oss vil du få:
– et skolefagligmiljø som er opptatt av utvikling innen området
– et tett og godt samarbeid mellom skolelederne i kommunen
– god pensjons- og forsikringsordning
– mulighet for kompetanseutvikling på gunstige vilkår
– lønn etter avtale
Informasjon til deg som søker
Vi oppfordrer alle til å søke elektronisk via Gran kommune sin hjemmeside, og vi ber om at du som søker oppgir referanser fra tidligere arbeidsforhold.
Vi kaller inn aktuelle søkere til intervju. Den første intervjurunden blir i uke 21. Ta med kopier av vitnemål og attester til intervjuet dersom du blir kalt inn.
For nærmere opplysninger om stillingene kontakt enhetsleder Hilde Laderud på telefon: 90784063 / 99641052.
Gran kommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Som hovedregel oppføres alle søkere på offentlig søkerliste. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra denne, bes begrunne dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke kan tas til følge, vil søker bli kontaktet før søkerlisten offentliggjøres. Jfr. Offentleglova §25 annet ledd.
Du som blir ansatt, må legge fram dokumentasjon på gjennomført tuberkuloseundersøkelse. Skjema finnes på www.gran.kommune.no under «Selvbetjening» og «Skjema». Du må også legge fram politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.
Søk på stillingen her.
Søknadsfrist 11.05.22
Vår ref1988
Merk søknad
Fakta
Selskap Gran kommune
Stilling Rektor
Stillingstype Fast ansatt
Lokasjon Grymyr skole
Kontakter
Hilde Laderud, Enhetsleder skole
[email protected]
Mobil 996 41 052 Arbeid 907 84 063
Gran på Hadeland har ca.13600 innbyggere. Kommunen er en time fra Oslo, og bare 40 minutter fra Gardermoen og resten av verden. Det går tog til Oslo hver time. Kommunen er i vekst og positiv utvikling, og har klare mål om god tjenestekvalitet og service til innbyggerne. Gran er kjent for sitt vakre kulturlandskap og har et næringsliv med allsidig jord- og skogbruk, service og industri. Kommunen byr på et variert kulturliv og gode muligheter for friluftsliv og fritidsaktiviteter. Med levende grendemiljøer og trivelige sentra er Gran et godt sted å leve og et godt sted å bo. Se www.gran.kommune.no
Forvaltningsrevisor (søknadsfrist 08.05.2022)
Har du et sterkt samfunnsengasjement og ønske om å bidra til læring og
utvikling i den kommunale forvaltningen?
Vi har ledig fast stilling som forvaltningsrevisor i vår ekspansive forvaltningsrevisjonsavdeling.
Vedkommende vil få jobbe med spennende oppgaver innenfor forvaltningsrevisjon, eierskapskontroll,
rådgivning, analyse og utredning. Oppmøtested er vårt hovedkontor i Drammen eller ved et av våre
avdelingskontorer.
Hos oss vil du få ansvar for gjennomføring av prosjekter, og dine hovedoppgaver vil bli å:
• planlegge, utføre og lede forvaltningsrevisjonsprosjekter, eierskapskontroller, risiko- og
vesentlighetsvurderinger og andre undersøkelser
• delta i metodeutvikling
• delta i møter med og legge frem rapporter for kontrollutvalg og kommunestyre
Hvis du er den rette personen for oss, kan vi tilby:
• konkurransedyktige lønns- og pensjonsvilkår, og fleksibel arbeidstid
• gode kurs- og etterutdanningstilbud
• et sosialt, humørfylt og uformelt arbeidsmiljø med 30 medarbeidere, hvor 10 jobber med
forvaltningsrevisjon
• et sterkt og bredt fagmiljø hvor kompetanse, faglig dyktighet og leveringsdyktighet har høyt fokus
Vi ser etter en person som:
• har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
• er effektiv og strukturert med driv og pågangsmot
• overholder frister og definerte ressursrammer
• har evne til å motivere og inspirere kolleger
• har godt faglig skjønn
• er engasjert og initiativrik
• har førerkort og disponerer egen bil
Høy integritet er en forutsetning i stillingen, og personlige egenskaper vil bli vektlagt.
Vi søker primært etter en erfaren jurist med utdannelse på cand.jur. / masternivå innen rettsvitenskap,
med interesse for og kunnskap om kommunal sektor. Søkere på tilsvarende nivå med bakgrunn fra
statsvitenskap, samfunnsøkonomi, eller annen relevant fagretning vil også bli vurdert.
Vi ser etter en person som har:
• erfaring fra prosjektarbeid
• erfaring fra utrednings- og analysearbeid
• god kunnskap om kommunal virksomhet og revisjon
Stillingen er en 100 % stilling med 6 måneder prøvetid. Stillingen vil ha tilsetting etter gjeldende lover og
avtaler, og det vil bli tiltredelse etter nærmere avtale.
Nærmere opplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til daglig leder Inger Anne Fredriksen på telefon 91 39 05 18 eller leder for forvaltningsrevisjon Torkild Halvorsen på telefon 90 57 54 87.
Søknad og cv sendes til [email protected] eller til Viken kommunerevisjon IKS, Pb 4197, 3005 Drammen, innen 08.05.2022.
Viken Kommunerevisjon IKS er et interkommunalt revisjonsselskap eid av 19 kommuner. Våre oppgaver er regnskapsrevisjon, forvaltningsrevisjon, eierskapskontroll, undersøkelser, samt rådgivningstjenester på områder hvor vi har vår kjernekompetanse, så fremt dette ikke kommer i konflikt med selskapets oppgave som revisor. Selskapet er ett av landets fremste interkommunale revisjonsselskaper. Vi vektlegger å levere tjenester av høy faglig standard til konkurransedyktige priser, og vi skal være den beste revisjonsløsningen for kommuner og fylkeskommuner. For nærmere informasjon om selskapet, se www.vkrevisjon.no.
Kinn kyrkjelege fellesråd: *Organist / kyrkjemusikar *Kyrkjelydspedagog *Sekretær / kontormedarbeidar (søknadsfrist 29.04.2022)
Kyrkjelydspedagog ved Kinn kyrkjelege fellesråd, Florø
Kinn Kyrkjelege Fellesråd
Florø
Frist: 29.04.2022
Organist/kyrkjemusikar ved Kinn kyrkjelege fellesråd
Kinn Kyrkjelege Fellesråd
Florø
Frist: 29.04.2022
Sekretær/kontormedarbeidar ved kyrkjekontoret i Florø
Kinn Kyrkjelege Fellesråd
Florø
Frist: 29.04.2022
Allmennlærere ved Indre Kåfjord Barne og Ungdomsskole (søknadsfrist 19.05.2022)
Allmennlærer, Indre Kåfjord Barne- og Ungdomskole
Arbeidsgiver Indre Kåfjord Barne- og Ungdomskole
Stillingstittel Allmennlærer
Frist 19.05.2022
Ansettelsesform Fast
Indre Kåfjord Barne- og Ungdomsskole søker dyktige lærere med offentlig godkjent utdanning og gode digitale ferdigheter. Lærere med musikk og norsk (ungdomstrinn) i fagkretsen er ønsket, men søkere med andre fag vil også bli vurdert.
Søkere vil bli vurdert i forhold til kompetanse, skolens behov, ansiennitet og personlig egnethet. Søkere med god kompetanse blir vurdert fortløpende, og kan bli tilsatt før søknadsfristens utløp. Det lyses ut allmennlærerstilling i fast, eventuelt årsvikariat 100 % stilling fra 01.08.22.
Dersom det ikke melder seg søkere med godkjent utdanning, kan søkere med relevant utdanning/praksis bli vurdert.
Arbeidsoppgaver:
· Sørge for et trygt, godt og inkluderende arbeidsmiljø
· Planlegge og lede elevens læring
· Delta og bidra i et lærende fellesskap på skolen
· Bidra til godt samarbeid med foreldre og andre faginstanser
· Skape entusiasme og motivasjon for elevenes læring og jobbe systematisk med grunnleggende ferdigheter på tvers av fag
· Være god til å utnytte digitalt utstyr for elevenes læring
· Samarbeide godt med kollegaer, ledelse, foresatte og andre instanser
· Være god lagspiller i en hverdag med høyt tempo
Vi tilbyr:
· Lønn etter avtale
· Medlemskap i Statens Pensjonskasse.
· Fast 100 % stilling, eventuelt årsvikariat
· Engasjerte og dyktige kolleger i utviklingspreget arbeidsmiljø.
· Spennende og variert arbeidshverdag
Personlige egenskaper:
Vi søker motivert og engasjert lærer og kollega. En som er en tydelig og varm klasseleder og voksenperson, som skaper et godt skolemiljø og bidrar til trivsel og læringsglede.
Du ser eleven, tilpasser opplæringen til elevens behov og tilrettelegger for gode mestringsopplevelser. Du er god til å samarbeide og har høye ambisjoner på vegne av elevene, kollegaene og deg selv.
Om arbeidsgiveren
Indre Kåfjord Barne- og Ungdomsskole er en friskole med kristne grunnverdier, som startet opp høsten 2016. Skolen har 50 elever og gir et tilbud fra 1. – 10. klassetrinn.
Skolen ligger i Kåfjord Kommune hvor du finner dype fjorder og bratte fjell med gode muligheter for fysisk aktivitet og rekreasjon i flott natur året rundt. Kåfjord er i tillegg en kulturkommune. Kåfjord ligger i Nord-Troms, noe som gir mulighet for nedskriving av studielån. Kommunen er innlemmet i forvaltningsområde for samisk språk. Kåfjord Kommune har 2100 innbyggere.
For mer informasjon om skolen, se skolens hjemmeside www.ikskole.no
Søk på stillingen her.
Spørsmål om stillingen
Sylvi-Anita Frantzen, Fungerende Rektor
Mobil 919 06 570
Ledige lærerstillinger på barnetrinnet skoleåret 2022 / 2023 (Søknadsfrist 27.04.2022)
Ledige lærerstillinger på barnetrinnet skoleåret 2022/2023
Vi planlegger skoleåret 2022/2023 på barnetrinnet og har flere ledige stillinger, både faste og midlertidige av ulik lengde og stillingsprosent, fra 1. august 2022 (2.gangsutlysning).
I Gran kommune har vi sju barneskoler som ligger spredd rundt i hele kommunen. Skolene våre er av ulik størrelse, fra små fådelte til store med paralleller. Alle skolene har flotte uteområder i landlige omgivelser og det er godt tilrettelagt for varierte læringsaktiviteter. Skolene våre er godt i gang med fagfornyelsen og arbeidet med overordnet del og læreplanene vil fortsette i de kommende skoleårene.
Gran kommune har en godt etablert veiledningsordning for nyutdannede lærere.
Vi i Gran kommune ser etter deg som deler verdiene våre
Er du raus med smilene, både overfor kolleger, elever og foreldre som du skal samarbeide med?
Er du proff og har relevant kompetanse til jobben?
Er du praktisk og har evnen til å se løsninger i møte med utfordringer?
I tillegg til at du er raus, proff og praktisk, ser vi etter deg som
– er utdannet som allmennlærer/grunnskolelærer
– har godkjent undervisningskompetanse i matte, engelsk eller norsk
– jobber for at alle elever skal oppleve læring og mestring i skolehverdagen
– er utviklingsorientert
– er en god og robust klasseleder
– har høy relasjonskompetanse og gode samarbeidsevner
– er fleksibel og omgjengelig med godt humør
Vi trenger også deg som har undervisningskompetanse i musikk og kunst og håndverk. Du må kunne jobbe som kontaktlærer.
I vår vurdering av søkere vektlegger vi utdanning, praksis og egnethet.
Ved å jobbe hos oss vil du
– bli en del av et arbeidsfellesskap med engasjerte og kompetente kolleger som er opptatt av utvikling
– få gode pensjons- og forsikringsordninger
– få lønn etter kommunal avtale
– ved arbeidssted Bjoneroa skole vil det være mulighet for rekrutteringstillegg
Informasjon til deg som søker
Vi oppfordrer deg til å søke elektronisk via Gran kommune sin hjemmeside, og vi ber om at du som søker oppgir referanser fra tidligere arbeidsforhold.
Gran kommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Den som ansettes må legge fram dokumentasjon på gjennomført tuberkuloseundersøkelse. Skjema finner du på www.gran.kommune.no under skjema. Du må også legge fram politiattest som ikke er eldre enn 3 mnd.
Som hovedregel oppføres alle søkere på offentlig søkerliste. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra denne, bes begrunne dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke kan tas til følge, vil søker bli kontaktet før søkerlisten offentliggjøres. Jfr. Offentleglova §25 annet ledd.
Søk på stillingen her.
Søknadsfrist 27.04.22
Vår ref1983
Fakta
Selskap Gran kommune
Stilling Adjunkt
Stillingstype Fast ansatt
Lokasjon Grunnskolen
Kontakter
Hilde Laderud, Enhetsleder skole
[email protected]
Mobil 996 41 052
Gran på Hadeland har ca.13600 innbyggere. Kommunen er en time fra Oslo, og bare 40 minutter fra Gardermoen og resten av verden. Det går tog til Oslo hver time. Kommunen er i vekst og positiv utvikling, og har klare mål om god tjenestekvalitet og service til innbyggerne. Gran er kjent for sitt vakre kulturlandskap og har et næringsliv med allsidig jord- og skogbruk, service og industri. Kommunen byr på et variert kulturliv og gode muligheter for friluftsliv og fritidsaktiviteter. Med levende grendemiljøer og trivelige sentra er Gran et godt sted å leve og et godt sted å bo. Se www.gran.kommune.no
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS