Kompetanse, Fag- og yrkesopplæring – Rådgivere Kompetanse og tannhelse Hamar (søknadsfrist 30.05.2023)

 

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

Kompetanse, Fag- og yrkesopplæring – Rådgivere

 

Kompetanse har ledig to 100% faste stillinger som rådgivere i Enhet for Fag og yrkesopplæring. Hovedarbeidsområde vil være knyttet til oppgaveporteføljen på fag- og yrkesopplæringsområdet.

Fylkeskommunen har ansvar for viktige samfunnsoppgaver – drift og utvikling av videregående skoler, fagopplæring i arbeidslivet, voksnes læring, det offentlige tannhelsetilbudet, fylkesvegene og det offentlige kollektivtilbudet gjennom Innlandstrafikk. Fylkeskommunen har også en viktig rolle som utviklingsaktør innenfor kultur, kulturarv og næringsliv i fylket. Partnerskap og dialog er sentrale samhandlings- og arbeidsformer.

Om enheten

Stillingen inngår i avdeling for Kompetanse og tannhelse i Innlandet fylkeskommune. Seksjon for Fagopplæring og skoletilbud består av 35 medarbeidere, og er organisert med tre enheter (hhv. Fag og yrkesopplæring, Inntak og skoletilbud, og Eksamen og dokumentasjon). Enhet for fag og yrkesopplæring har 19 årsverk, og har ansvar for den fylkeskommunale delen av lærlingordningen/fagopplæringen i Innlandet. Opplæringslovas bestemmelser om fagopplæring i bedrift er enhetens arbeidsområde. Fagopplæring viser til yrkesfaglig utdanning som leder fram til svenneprøve i håndverksfagene eller fagprøve i handels- og industrifagene, eller annen fagkompetanse. Enheten legger til rette for tett samarbeid mellom skoleverket og partene i arbeidslivet om innhold og opplæringstilbud.

Vi søker deg som

  • er utviklingsorientert
  • er initiativrik, engasjert og løsningsorientert
  • er god til å samarbeide med andre, men evner å jobbe selvstendig
  • er strukturert og effektiv

Vi tilbyr

  • en spennende og faglig utviklende stilling for et viktig samfunnsoppdrag
  • en organisasjon som kjennetegnes av engasjement og høy faglighet
  • mulighet for faglig utvikling innen prioriterte fagområder
  • godt arbeidsmiljø med kvalifiserte medarbeidere
  • lønn etter avtale
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100% fast stilling
  • ledig umiddelbart
  • arbeidssted Hamar
  • noe reisevirksomhet må påregnes

Arbeidsoppgaver

  • saksbehandling innen fag- og yrkesopplæringsområdet
  • rekruttere, godkjenne, veilede og følge opp opplæringskontor og lærebedrifter innenfor yrkesfaglige
  • utdanningsprogrammer
  • formidling av søkere til læreplass
  • informasjon, oppfølging, veiledning- og rådgivningsarbeid ovenfor bedrifter, lærlinger,
  • lærekandidater, praksiskandidater, prøvenemnder, skoler og andre samarbeidspartnere
  • utvikling av kvalitet i fagopplæringen
  • utarbeide og følge opp politiske saker
  • andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen

Ønskede kvalifikasjoner

  • relevant utdanning på fagskole, høyskole- eller universitet med bachelor eller tilsvarende som minimumsnivå
  • erfaring fra fag- og yrkesopplæringsområdet
  • innsikt i og eventuelt praksis fra videregående opplæring
  • god skriftlig og muntlig formuleringsevne
  • gode digitale ferdigheter
  • erfaring med elektronisk saksbehandling er en fordel
  • erfaring fra privat og offentlig virksomhet

Ønskede egenskaper

  • åpen og tillitsskapende i møte med andre
  • strukturert og løsnings- og resultatorientert
  • evner å arbeide systematisk og målrettet
  • er engasjert og tar initiativ for å utvikle oppgaver videre
  • stor gjennomførings- og omstillingsevne
  • gode kommunikasjons- og samarbeidsevner internt og eksternt
  • stor arbeidskapasitet og evne til å prioritere arbeidsoppgaver i en hektisk hverdag

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn eller nedsatt funksjonsevne. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke. Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingstype: Fast stilling

Arbeidsområde: Administrativt

 

Søknadsfrist: 30.05.2023

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Hamar

 

Kontaktpersoner:

Seksjonssjef Jørn Olav Bekkelund

mob: 95 75 85 68

 

Hjemmeside:
/www.innlandetfylke.no/
Adresse: Parkgata 64 2317 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jørn Olav Bekkelund
  • Tittel: Seksjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 95 75 85 68

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Mai 30, 2023

Gravplassarbeider (søknadsfrist 25..05.2023)

Gravplassarbeider

 

 

Porsgrunn Kirkelige Fellesråd har ledig 100% fast stilling gravplassarbeider.

 

Arbeidsoppgaver

Ansvar og hovedarbeidsoppgaver

  • Praktisk tilrettelegging, gjennomføring og oppfølging av gravlegging og urnenedsettelser.
  • Drift og skjøtsel av grøntanlegg og annet arbeid knyttet til gravferdsvirksomheten på alle gravplassene i kommunen
  • Gi god service til gravplassens brukere.

 

Kvalifikasjoner

Kvalifikasjoner, erfaring og utdanning

  •  Førerkort klasse BE og T samt kompetansebevis M2 (gravemaskin) og M4 (hjullaster)
  • Gjerne fagbrev innen grøntområdet
  • Relevant erfaring fra tilsvarende arbeid innen grønn sektor
  • Søkere må være i en fysisk form som gjør vedkommende i stand til å utføre de arbeidsoppgaver som er nevnt over samt kunne arbeide utendørs store deler av arbeidstiden
  • Må beherske norsk muntlig og skriftlig

 

Personlige egenskaper

  • Kan opptre profesjonelt i møte med mennesker i ulike livssituasjoner
  • Ha evne til å ta tak i, gjennomføre og sluttstille arbeidsoppgaver uten direkte oppfølging av andre.
  • Fleksibel, omgjengelig og god på samarbeid
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

 

Vi tilbyr

  • En variert og utfordrende stilling
  • Godt arbeidsmiljø i samarbeid med de andre ansatte
  • Lønn i henhold til KA’s tariffavtale og pensjonsordning gjennom KLP

 

Annet

Aktuelle søkere blir kalt inn til intervju.
Søknad sendes via webcruiter innen 25. mai i år. Referanser ønskes oppgitt i søknaden.
For spørsmål og nærmere informasjon, ta kontakt med rådgiver Kerstin E Aas på 47465361 eller kirkesjef Johannes Sørhaug på tlf. 41506822
Mailadresse:  [email protected]» rel=»nofollow»>[email protected]

 

Kontaktinformasjon

Kerstin E Aas, Administrasjonsleder, 47465361
Johannes Sørhaug, Kirkesjef, 41506822

 

Arbeidssted

Jernbanegata 3
3916 Porsgrunn

 

 

  • Arbeidsgiver: Porsgrunn Kirkelige fellesråd
  • Referansenr: 4660486999
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 25.05.2023

 

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Porsgrunn Kirkelige fellesråd
  • Adresse: Jernbanegata 3, 3916 Porsgrunn
  • Hjemmeside: http://www.kirken.no

Porsgrunn kommune har ca. 36000 innbyggere, og er en del av Grenlandsområdet. Næringslivet domineres av industri og tertialnæring. Kommunen har mange muligheter for rekreasjon og friluftsliv. Et rikt kulturliv, godt utbygd skole- og barnehagetilbud m.m. gjør
kommunen til et godt sted å bo.
Porsgrunn kommune er delt inn i to sokn. I kommunen har fem gravplasser. Kirkekontoret ligger i Porsgrunn sentrum. Kirken i Porsgrunn har aktive og kreative staber, som jobber tverrfaglig i et positivt samarbeidsklima. Drift av gravplassene gjøres samlet av fire ansatte som deler på oppgavene. Det er tett samarbeid med de øvrige kirkelig tilsatte.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Gravplassarbeider
  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

 

Søknadsfrist: 25. mai 2023

Del stillingen

Selskap

Porsgrunn Kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Kerstin E Aas
  • Tittel: Administrasjonsleder/rådgiver
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47465361
  • Johannes Sørhaug
  • Tittel: kirkesjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 41506822

Lokasjon

  • Porsgrunn

Søknadsfrist

Mai 25, 2023

Pianopedagog, musikklærar-stilling i grunnskule og teaterpedagogstilling (søknadsfrist 29.05.2023)

 

 

Kvinnherad kulturskule har ei ledig stilling som pianopedagog (50%, fast) med moglegheit for å  kombinere stillinga med musikklærar-stilling i grunnskule (ca. 35% stilling) og teaterpedagogstilling (15,38%, fast) frå 01.08.2023.

 

Om arbeidsgivar

 

Kvinnherad kommune har 13.200 innbyggjarar. Kommunen ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda. Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter. Kvinnherad har eit mangfaldig kulturliv. Sjø, skjærgard, fjell og bre gjev naturtilhøve for friluftsliv heile året. Kvinnherad vart i 2015 kåra til årets kulturskulekommune.

Kvinnherad kulturskule har rundt 500 elevplassar, 10 årsverk fordelt på 16 personar. Kvinnherad kulturskule har i dag tilbod om undervisning i dans, musikk, teater og visuelle kunstfag. I tillegg kjem sal av tenester til kor, korps og institusjonar. Kulturskulen er desentralisert med hovudbase i kulturskulesenter på Husnes. Dei nye lokala er ein del av Kvinnherad kultursenter og er samlokalisert med kulturhus, kino, ungdomssenter og bibliotek.

 

 

Stillingsomtale

 

Pianopedagogstilling (50%, fast):

 

Vi søkjer

 

Ein medarbeidar som:

 

  • har kompetanse, evne og engasjement til å jobba med piano-elevar i alle alder.
  • kan jobba sjølvstendig  men også i samarbeid med andre lærarar i kulturskulen.
  • ynskjer å medverka til utvikling av kulturskulen.
  • er kreativ, entusiastisk og idérik.

 

 

 

Arbeidsoppgåver

 

  • Undervising i piano.
  • Akkompagnement til enkelte elevar og elevgrupper.
  • Deltaking i kulturskule sine prosjekt, førestillingar, personalmøter, mm.
  • Andre oppgåver ifølgje arbeidsplan.

 

 

 

Kvalifikasjonar

 

  • Godkjent høgare utdanning frå høgskule eller universitet, med hovudinstrument piano/tangentinstrument, og relevant arbeidserfaring frå arbeid med barn og ungdom.
  • Gode ferdigheiter i norsk, både muntleg og skriftleg.
  • Pedagogisk utdanning (PPU) er ein fordel.
  • Kompetanse i fleire fag er ein fordel (bør nemnast i søknaden).
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

 

 

 

Anna:

 

Det er moglegheit for å kombinera stillinga med den ledige teaterpedagog-stillinga i kulturskulen (15,38%) og/eller stillinga som musikklærar i grunnskule (ca. 35% stilling per i dag),- ein bør nemna det i søknaden. For undervisning i grunnskulen må ein ha fullført PPU-utdanning.

 

  • Førarkort klasse B er ein fordel.
  • Alle søkere bør oppgi minst to referansar. Ein av referansene bør vera leiar i siste arbeidsforhold.
  • Aktuelle søkjarar vil bli kalla inn til intervju og praktisk prøve.

 

 

 

Teaterpedagog (15,38%, fast)

 

 

Vi søkjer

 

Ein medarbeidar som:

 

  • har kompetanse, evne og engasjement til å jobba med teaterelevar i ulike aldersgrupper.
  • kan jobba både sjølvstendig og i samarbeid med andre lærarar i kulturskulen.
  • ynskjer å medverka til utvikling av kulturskulen.
  • er kreativ, entusiastisk og idérik.

 

 

Arbeidsoppgåver:

 

  • Undervising i teater for elevar i forskjellige aldersgrupper.
  • Deltaking i kulturskule sine prosjekt, førestillingar, personalmøter, mm.
  • Andre oppgåver ifølgje arbeidsplan.

 

 

Kvalifikasjonar:

 

  • Relevant høgare utdanning frå høgskule eller universitet, samt relevant arbeidserfaring frå arbeid med barn og ungdom er ynskjeleg.
  • Søkjarar utan formell utdanning, men som har relevant arbeidserfaring eller bakgrunn kan bli vurderte.
  • Gode ferdigheiter i norsk, både muntleg og skriftleg.
  • Pedagogisk utdanning (PPU) er ein fordel.
  • Kompetanse i fleire fag er ein fordel (bør nemnast i søknaden).
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

 

 

Annet

 

  • Alle søkere bør oppgi minst to referansar. Ein av referansene bør vera leiar i siste arbeidsforhold.
  • Aktuelle søkjarar vil bli kalla inn til intervju og praktisk prøve.

 

 

 

 

 

Vi tilbyr:

 

  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML.
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
  • Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd.
  • Gode arbeidstilhøve i eit godt arbeidsmiljø.
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar.
  • Triveleg kollegaer og moderne, godt utstyrte undervisnings lokalar.
  • Kulturskulen kan vert behjelpeleg med å finn ein rimeleg bustad i kommunen.

 

 

Søknad vert å senda

 

Kvinnherad kommune oppfordrar til å søkja elektronisk (godkjende vitnemål og attester tar ein med på evt. intervju): https://kvinnherad.easycruit.com/

 

Søknadsfrist: 29.05.2023.           

 

Kontaktperson: Kirill Zimin, rektor, tlf: 53483431, mobil: 45 66 58 92, e-post: 

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Kirill Zimin
  • Tittel: rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf: 53483431 mobil: 45 66 58 92

Lokasjon

  • Rosendal

Søknadsfrist

Mai 29, 2023

Bydiakon i Lillestrøm menighet, Fast (Søknadsfrist 29.05.2023)

Bydiakon i Lillestrøm menighet

 

 

Det utlyses fast 100% stilling som bydiakon i Lillestrøm menighet.

Er du utviklingsorientert og en lagspiller? Vi søker etter deg som kan lede og videreutvikle det diakonale arbeidet i Lillestrøm.

Lillestrøm er en menighet hvor arbeidet med gudstjeneste, diakoni og musikk står sentralt. Vi ser etter deg som kan lede og videreutvikle diakonifeltet, spesielt mot unge, i en by i sterk vekst. Lillestrøm ligger i en av Norges hurtigst voksende regioner, kun 10 min med tog fra Oslo S.

Lillestrøm menighet har 10 200 medlemmer. Menigheten har en visjon om å være kirke midt i byen. Lillestrøm menighet ønsker å bygge fellesskap, gi rom for tro og utfordre til engasjement. På grunn av sin sentrale plassering som regionkirke på Nedre Romerike opplever menigheten vekst i gudstjeneste- og aktivitetstilbud.

Staben består i tillegg til diakon av sokneprest (100 %), kapellan (100 %), byprest (hvorav 20% er direkte knyttet til Lillestrøm menighet), kantor (100 %), organist (30%), menighetspedagog (100 %), ungdomsarbeider (20 %), lærling (100 %) og kirketjener (60 %). Det er 17 000 innbyggere i soknet.

 

  • Søknadsfrist: 29.05.2023
  • Arbeidsgiver: Lillestrøm kirkelige fellesråd
  • Sted: Lillestrøm
  • Stillingstittel: Bydiakon i Lillestrøm menighet
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4660367094

 

Arbeidsoppgaver

Vi ønsker at du skal være med å forme stillingen. Følgende oppgaver inngår:

  • Lede og videreutvikle det eksisterende diakonale arbeidet
  • Utvikle og styrke samhandling med frivillige, organisasjoner og kommunale aktører
  • Ha leder- og koordinatoransvar for menighetens satsning på ungdomsdiakoni, inkludert arbeidet med å
    utvikle kirkekjelleren i Lillestrøm kirke (140 m2 som ferdigstilles til jul 2023)
  • Samarbeid med diakonene i prostiet samt delta i diakonale fellestiltak i Lillestrøm kirkelige fellesråd
  • Nettverksbygging

 

Kvalifikasjoner

Kvalifikasjoner:

  • Utdanning i samsvar med Tjenesteordning for diakoner i Den norske kirke.
  • Søkere med annen relevant utdanning og erfaring vil bli vurdert
  • Erfaring fra diakonalt arbeid
  • Normal god digital kompetanse
  • Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli vektlagt

 

Personlige egenskaper

  • Evne til og erfaring med å lede utviklings- og samhandlingsprosesser
  • Evne til å skape tillit og kommunisere med mennesker i ulike aldre, livssituasjoner og kulturell bakgrunn
  • Evne til å se og dyktiggjøre frivillige medarbeidere
  • Evne og erfaring med å tenke kreativt og til tider utradisjonelt i et aktivt miljø
  • Evne til å arbeide systematisk
  • Evne og erfaring med å arbeide både selvstendig og i team

 

Vi tilbyr

  • Faglig spennende arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter
  • Spennende, varierte og givende arbeidsoppgaver som du er med på å forme og videreutvikle
  • Lyse kontorlokaler midt i Lillestrøm (gangavstand fra toget)
  • Hyggelig kollegafellesskap
  • Mulighet for arbeidsveiledning
  • Fleksibel arbeidstid
  • Lønn i henhold til KAs tariff
  • God pensjonsordning (KLP)

 

Særskilte krav

  • Søkere må være medlem i Den norske kirke
  • Tilfredsstillende politiattest må fremlegges ved ansettelse, jfr. Kirkelovens § 29
  • Det må påregnes noe kvelds- og helgearbeid

 

Tiltredelse: Etter avtale

 

Adresse arbeidssted:
Storgata 32
2000 LILLESTRØM

 

 

Storgata 32, 2000 Lillestrøm, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Anne Mette Tangen
avdelingsleder Kirkefag
Telefon:90855399

Hallvard Mosdøl
teamleder Lillestrøm menighet
Telefon:91706751

 

Lillestrøm kirkelige fellesråd ivaretar administrative og økonomiske oppgaver for Den norske kirkes åtte menigheter og er gravferdsmyndighet i Lillestrøm kommune. Det er kirkekontor i Sørumsand, Fetsund og Lillestrøm. Vår visjon er «Kirken til stede der folk er». Lillestrøm kommune har om lag 90 000 innbyggere i et spennende vekstområde med by og tettsteder i landlige omgivelser.

Del stillingen

Selskap

Lillestrøm kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Anne Mette Tangen
  • Tittel: Avdelingsleder kirkefag
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 908 55 399
  • Hallvard Mosdøl
  • Tittel: Team-leder Lillestrøm menighet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91706751

Lokasjon

  • Lillestrøm

Søknadsfrist

Mai 29, 2023

Kateket i 100% fast stilling, Eide sokn & Landvik sokn (Søknadsfrist 12.06.2023)

 

 

Kateket i 100% fast stilling

 

Har du et hjerte for trosformidling til barn og unge? Har du lyst å jobbe i to av våre engasjerte menigheter, sammen med en dedikert og flott stab? Vår kateket blir pensjonist og vi søker etter en ny person som vil bli med inn i det rike og varierte menighetslivet til Eide sokn og Landvik sokn i Grimstad.

Eide- og Landvik sokn har til sammen 4600 medlemmer og betjenes av en felles stab med daglig leder, kateket, to menighetspedagoger, to kirketjenere, organist og sokneprest. Det er stor aktivitet i menighetene og et omfattende frivillig arbeid, og de frivillige organisasjonene står også sterkt. Det er god oppslutning på gudstjenestene og et aktivt menighetsliv.

De to soknene har felles trosopplæringsutvalg og en levende trosopplæringsplan med mange frivillige medarbeidere. Det er også et godt samarbeid med både skole og barnehager i området.

Kateketen er hovedansvarlig for konfirmantarbeidet (ca 50% stilling) og jobber også aktivt i trosopplæringen, sammen med menighetspedagogene. Du vil også bidra i ungdomsarbeidet generelt, forrette gudstjenester og jobbe med de mange frivillige. I Grimstad har vi to menighetsbarnehager, hvorav en er tilknyttet Landvik sokn.

 

  • Søknadsfrist: 12.06.2023
  • Arbeidsgiver: Grimstad kirkelige fellesråd
  • Sted: Grimstad
  • Stillingstittel: Kateket
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4659915555

 

Arbeidsoppgaver

  • Konfirmantarbeid (ca 50 %)
  • Trosopplæring – alene og i samarbeid med menighetspedagog
  • Ungdomsarbeid
  • Både forrette gudstjenester samt bidra på gudstjenester i forbindelse med trosopplæring (ca 1 gang/mnd)
  • Skole/kirke-samarbeid
  • Samarbeid med barnehagene
  • Rekruttere og motivere frivillige
  • Noe ledertrening
  • Kveldsarbeid må påregnes

 

Kvalifikasjoner

Kateketutdanningen etter tjenesteordningen – eller kateket under utdanning

Kandidaten har:

Mastergrad eller tilsvarende med følgende fag:

a) 80 sp teologiske fag
b) 30 sp allmenn pedagogikk
c) 30 sp pedagogikk, formidlingsfag eller praktisk teologiske fag, og
d) 30 sp praktisk-teologisk utdanning relevant for tjenesten som kateket, og med veiledet praksis.

Tidligere vigslet til kateket eller kvalifisert til vigsling ved endt utdanning kvalifiserer også.

Dersom det ikke melder seg kvalifiserte søkere vil andre med relevant kompetanse kunne bli vurdert. Ved tvil vedrørende kvalifikasjonskravet vil bispedømme m .fl. bli kontaktet for avklaring.

 

Personlige egenskaper

  • Trygg og imøtekommende medarbeider
  • Trives med å jobbe med barn- og unge
  • Ansvarsfull og strukturert
  • Trives med å jobbe selvstendig og teamarbeid
  • Bidra positivt i arbeidsmiljøet
  • God på samarbeid med menighetsråd og frivillige
  • Lederegenskaper
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

Et godt arbeidsmiljø
Varierte oppgaver i et aktivt- og engasjert menighetsliv
Arbeid i team/stab (7 ansatte) med egen daglig leder
Ryddige lønns- og pensjonsvilkår (KA tariff og KLP tjenestepensjon)

 

Reddalsveien 219, 4886 Grimstad, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Ørjan Kronheim
Sokneprest
Telefon:957 81 659
E-post:[email protected]

Alexander Paul
Kirkeverge
 Telefon:971 69 727
E-post:[email protected]

 

Grimstad kirkelig fellesråd er felles forvaltningsorgan for de fire soknene i Den norske Kirke i Grimstad kommune.

Fellesrådet har også ansvar for gravferdsforvaltningen og kirkebyggene i kommunen og er arbeidsgiver for over 50 ansatte.

Fellesrådet drifter også to menighetsbarnehager på vegne av Fjære sokn og Landvik sokn. De fire soknene er Eide, Landvik, Grimstad og Fjære, med litt over 17.000 medlemmer.

Menighetene har stor aktivitet og et omfattende frivillig arbeid.

Del stillingen

Selskap

Grimstad kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Grimstad

Søknadsfrist

Juni 12, 2023

Kateket / menighetspedagog 100% fast stilling, Råde Sokn (søknadsfrist 18.05.2023)

 

Kateket/menighetspedagog 100% fast stilling – Råde menighet

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede menighetens undervisningsarbeid Tilrettelegge og inkludere menighetens barne-, ungdoms- og familiearbeid knyttet til gudstjenesteliv og breddetiltak.
  • Tilrettelegge og inkludere menighetens barne-, ungdoms-. og familiearbeid knyttet til gudstjenesteliv og breddetiltak
  • Har hovedansvar for planlegging og gjennomføring av trosopplæring og konfirmantundervisning i nært samarbeid med prestene
  • Planlegging og gjennomføring av kirke/skole- og kirke/barnehagesamarbeid
  • Delta i planlegging og gjennomføring av gudstjenester knyttet mot trosopplæringstiltak
  • Veilede og rekruttere ledere og frivillige i menigheten

Søker vil få mulighet til å påvirke innholdet i sin stilling i nært samarbeid med leder, stab og menighetsråd.

 

Kvalifikasjoner

  • Formelle kvalifikasjonskrav i henhold til tjenesteordning for kateketer. Søkere med annen relevant utdanning og erfaring vil kunne bli vurdert.
  • Evne til å motivere og inkludere barn, ungdom og frivillige i det kirkelige arbeidet.
  • Interesse for gudstjenesteliv, menighetsbygging og menighetenes undervisningsoppdrag.
  • Ryddig strukturert og god arbeidskapasitet, og evne til å arbeide selvstendig og i team.
  • Beherske flytende norsk, skriftlig og muntlig.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

 

Særskilte krav

  • Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.
  • Tilsetting skjer med forbehold om vigsling og at biskopen gir tjenestebrev, jfr. Tjenesteordning § 5 dersom en tilsettes som kateket.
  • Tilfredsstillende barneomsorgsattest må fremlegges ved ansettelse jfr. Trossamfunnsloven § 20.

 

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr en spennende jobb med barn, ungdommer og voksne
  • Et trivelig og kreativt arbeidsfellesskap
  • Et positivt menighetsråd og lokalsamfunn
  • Et godt samarbeid med skole og barnehager
  • Råde kirkelige fellesråd har gode forsikrings- og pensjonsordninger, pliktig medlemskap i KLP med 2% trekk i brutto lønn

Det er utarbeidet stillingsbeskrivelse for stillingen.

Opplysninger om stillingen:

Lønns- og ansettelsesvilkår i henhold til KAs tariffområde.

Søknadsfrist 18.05.2023

Spørsmål om stillingen kan rettes til kirkeverge Dag Øystein Skarpaas Andersen, tlf. 41933688, eller leder av menighetsrådet Hilde Freim, tlf. 47639608.

 

Søknad sendes til: [email protected]

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kateket/menighetspedagog 100% fast stilling
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager, Lørdag, Søndag
  • Arbeidstid: Dagtid, Kveld

 

Om arbeidsgiveren

Ledig stilling: Kateket/menighetspedagog i Råde menighet 100% fast stilling

Trives du i en stab med godt humør og stort engasjement for alle som bor i soknet, da er du den rette personen for oss.

Råde — den lille bygda med det store hjertet, bygda mellom byene.

I Råde er det nå ledig stilling som kateket/menighetspedagog. Råde menighet deler visjon med Den norske kirke og Borg bispedømme: <<Mer himmel på jord>>. Vi vil bygge fellesskap som inkluderer, inspirerer og involverer mennesker på ulike måter.

Vi ser nå etter en utadvendt og jordnær kateket som deler vår visjon. Vi ønsker oss en kollega som har evne til å tenke nytt, være kreativ og løsningsorientert. Du må være glad i å jobbe i team, og trives med en morsom, variert og hektisk arbeidshverdag. Vi kan tilby høy trivselsfaktor i en stab med godt humør, og arbeid i en levende og aktiv menighet med mye frivillig engasjement.

Staben holder til i et hyggelig kontorfellesskap på Furuly menighetssenter i Råde. Staben består av kantor, sokneprest, kapellan, sekretær, driftsleder og kirkeverge/daglig leder.

I tillegg er det fire personer som arbeider på timebasis som kirketjenere på lørdager og søndager. Det jobbes med å ansette en diakon på givermidler for å styrke menighetens sosiale/diakonale engasjement.

 

Stedet

Råde grenser til Sarpsborg, Fredrikstad, Moss og Våler og er en kommune i vekst med ca. 7600 innbyggere. Det er to vakre kirker i Råde, en middelalderkirke, og en kirke som har passert 150 år. Råde er et vakkert sted, mellom bygd og by, med åkre, hav og dype skoger.

I kommunen er det to barneskoler, en ungdomsskole, og Tomb videregående skole som eies av Normisjon. Menigheten har et nært og godt samarbeid med alle skolene i kommunen. I Råde finnes også sykehjem, bofellesskap for mennesker med bistandsbehov. Råde menighet har et godt samarbeid med Effata bedehus i Saltnes, der det holdes enkelte gudstjenester.

Les mer om oss på våre hjemmesider: Råde kirkelige fellesråd (kirken.no)

Del stillingen

Selskap

Råde Sokn

Lenke til firma

https://rade.kirken.no/

Kontaktinfo

  • Dag Øystein Skarpaas Andersen,
  • Tittel: Kirkeverge/daglig leder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 41933688
  • Hilde Freim
  • Tittel: leder av menighetsrådet
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47639608

Lokasjon

  • Råde

Søknadsfrist

Mai 18, 2023

Underbrannmester til Hammerfest Brann og redning (søknadsfrist 21.05.2023)

Underbrannmester til Hammerfest Brann og redning

 

 

Hammerfest kommune er en robust, livskraftig og attraktiv kommune

Vi bruker aktivt våre verdier – raus, sprek og samspilt – for å skape gode tjenester for brukere, innbyggere og samarbeidspartnere. Våre hovedoppgaver er å bidra til god samfunnsutvikling, levere velferdstjenester til innbyggerne og legge til rette for lokaldemokratiet. Kommunen yter tjenester til innbyggere og brukere i ulike livsfaser.

Vi forventer at våre medarbeidere skal være bevisste på ansvaret for kommunens samfunnsoppdrag, og oppmerksomme på sin betydning for brukernes opplevelse. Vi utvikler kvalitet og effektivitet i tjenestetilbudet gjennom et samarbeid mellom de folkevalgte, lederne og de ansatte.

 

Jobbe og bo i Hammerfest

Velkommen til Hammerfest, en spennende kommune med en kreativ og entusiastisk befolkning. Sammen har vi alle muligheter for å skape et godt lokalsamfunn og et godt sted å bo!

 

Nyttige nettsteder å besøke

 

Om arbeidsstedet

Hammerfest brann og redning har døgnkasernert brannberedskap ved Hammerfest brannstasjon. Beredskapsavdelingen består av fire vaktlag, med fire mannskap per vaktlag – én brannmester, én underbrannmester og to brannkonstabler. Vaktlagene går i turnus, med syv døgnvakter over fire uker.

Beredskapsavdelingen er samlokalisert med forebyggende avdeling, brannadministrasjon og daglig leder for beredskapssamarbeidet IUA på Hammerfest brannstasjon. Hammerfest brann og redning er vertskap for beredskapssamarbeidet IUA Vest-Finnmark, og er også godkjent av Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) som opplæringsinstans på vegne av Brann og redningsskolen.

 

Arbeidsoppgaver

Underbrannmester er:

  • Stedfortreder for brannmester, og skal kunne ivareta dennes rolle, oppgaver og ansvar ved fravær
  • Nestkommanderende i vaktlaget
  • Skal bistå brannmester i utøvelsen av dennes ansvarsområde
  • Røykdykkerleder under operativ innsats
  • Underbrannmester kan bli tillagt fagansvar, med tilhørende overordnet matriell-/utstyrsansvar, oppdatering og oppfølging av rutiner, og veiledningsansvar for øvrige beredskapsansatte.

Stillingens oppgaver og plikter er definert i egen stillingsbeskrivelsen for underbrannmester. I tillegg er det etablert rutinebeskrivelser og retningslinjer for arbeidet i virksomheten. Underbrannmester må regne med å utføre andre pålagte/delegerte oppgaver.

 

Kvalifikasjonskrav

Utdanningskrav:

Personell som skal arbeide som utrykningsleder i heltidsstilling, skal ha gjennomført yrkesutdanning i samsvar med kursplan for brannkonstabel heltid, jf. forskriften § 37, og utrykningsleder heltid, jf. forskriften § 41.

Søkere som ikke har denne utdanning vil bli vurdert, men må gjennomføre utdanningen i etterkant av ansettelsen.

 

Ferdigheter

  • Førerkort kl. B
  • Båtførerbevis og VHF-sertifikat (innen 6 mnd. etter tilsetting)
  • Førerkort kl. BE og C (innen 6 mnd. etter tilsetting, besørges av den ansatte)
  • Kompetansebevis for utrykningskjøring (innen 6 mnd. etter tilsetting, besørges av den ansatte)
  • Erfaring med ledelse, instruksjon og opplæring er en fordel

 

Helseattest

Du må levere helseattest (ikke eldre enn 6 måneder), sammen med din søknad, som viser at du tilfredsstiller kravene til røyk- og kjemikaledykking. For å få en slik helseattest, må du bestille time hos en kompetent lege. Denne helseundersøkelsen utføres av flere godkjente bedriftshelsetjenester. Her finner du bedriftshelsetjenester i ditt område. Hvis du allerede har en gyldig helseattest som viser at du tilfredsstiller kravene til røyk- og kjemikaliedykker, kan denne vedlegges søknaden. Du må likevel gjennomføre de fysiske opptakstestene

 

Fysiske tester

Du må bestå «Fredrikstad-testen» før du kan gå videre til et eventuelt intervju og. Testen er arbeidsrelatert og består av 12 funksjonelle elementer som stiller krav til fysisk kapasitet, eksempelvis å bære slanger og sette opp stige. Testene oppfyller krav til test av fysisk utholdenhet og styrke. Testen gjennomføres på tid.

Du vil bli invitert til test om øvrige krav er i orden. Om du er søker fra andre deler av landet vil vi så langt som mulig organisere test gjennom lokale brannvesen eller gjennom bedriftshelsetjenesten.

Om du allerede har bestått en slik test, som ikke er eldre enn 6 måneder kan du vedlegge dokumentasjon på dette i din søknad

 

Personlige egenskaper

  • Lagbygger
  • Integritet
  • Løsningsorientert
  • Empatiske

Det stilles krav om politiattest hjemlet i henholdsvis Brannvern- og eksplosjonsvernloven §18. Legges ikke ved søknad, innhentes etter at du har fått tilbud om stilling, men før arbeidsavtale skrives

 

Dette tilbyr vi

For samtlige stillinger i Hammerfest kommune

Gode forsikrings- og pensjonsordninger. Her finner du informasjon om offentlig tjenestepensjon

  • Gode muligheter for videre- og etterutdanning
  • Eget introduksjonsprogram for nyansatte
  • Lønn etter avtaleverk  

Tilsetting skjer på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtale og reglementer.

 

Kontaktopplysninger

  • Flere opplysninger om stillingen får du ved å henvende deg til brannsjef Arne Myrseth telefon 952 47 103
  • Søknad, CV og vedlegg sendes elektronisk, for hjelp til utfylling av CV kan Jobbnorge kontaktes på telefon 75 54 22 20.

 

Generell informasjon

I henhold til offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten.

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 21. mai 2023
  • Arbeidsgiver: Hammerfest kommune
  • Kommune: Hammerfest
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Hammerfest brann og redning

Del stillingen

Selskap

Hammerfest kommune

Kontaktinfo

  • Arne Myrseth
  • Tittel: brannsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 952 47 103

Lokasjon

  • Hammerfest

Søknadsfrist

Mai 21, 2023

Rektor på Bleik og Omegn Montessoriskole (søknadsfrist 31.05.2023)

 

Rektor på Bleik og Omegn Montessoriskole

 

 

 

  • Arbeidsgiver: Bleik og Omegn Montessoriskolelag
  • Stillingstittel: Rektor
  • Frist: 31.05.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

Arbeidsoppgaver

  • Videreutvikle et trygt, varmt og inkluderense læringsmiljø
  • Lede og videreutvikle skolens profesjonsfellesskap
  • Videreutvikle et godt skole-hjem samarbeid
  • Forvalte skolens totale ressurser på en måte som sikrer god elevtilpasset undervisning
  • Sikre god økonomistyring, samt etablere gode rutiner og systemer
  • Lede og motivere medarbeidere til samarbeid og målrettet innsats til det beste for elevene

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere pedagogisk utdanning
  • Relevant lederutdanning/ledererfaring, gjerne rektorutdanning
  • Kunnskap om ledelse og personalarbeid
  • God økonomisk innsikt og kompetanse
  • Beherske digitale systemer

 

Personlige egenskaper

  • Du har stor arbeidskapasitet og utviser klokskap, besluttsomhet og god gjennomføringsevne
  • Du har evne til å bygge gode relasjoner til elever, ansatte og foreldre
  • Du er strukturert, ryddig og evner å jobbe systematisk og langsiktig, samt utvikle gode strukturer og rutiner
  • Du er en strategisk lagbygger som tør å utfordre, involvere og engasjere andre rundt deg
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter avtale
  • God pensjonsordning
  • Gode kollegaer og et godt arbeidsmiljø

 

Spørsmål om stillingen

  • Kontaktperson: Ingrid Solvoll
  • Stillingstittel: Styreleder
  • Mobil: 480 36 520

 

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

Skoleveien 19, 8481 Bleik

 

Om arbeidsgiveren

Bleik og Omegn Montessoriskole ligger på vestsiden av Andøya i Nordland, ca 10 km fra kommunesenteret Andenes. Informasjon om Andøya finnes på https://www.andoy.kommune.no/ og https://www.visitandoy.info/

Bleik er et tettsted og fiskevær med ca. 450 innbyggere. I tettstedet finnes bl.a. en trivelig butikk med kafe og en kommunal barnehage.
Skolen holder til i nyoppussede lokaler som er tilrettelagt for Montessoripedagogikk.
Bleik Montessoriskole samarbeider med nærmiljøet og har blant annet fremført ulike musikaler. Vi jobber tett opp mot enkeltpersoner, lag, foreninger, og bedrifter lokalt for å gi elevene et innblikk i lokalhistorisk kunnskap samt hvilke yrkesmuligheter som finnes i nærheten.

Skolen har godkjenning for 75 elever på 1.-7. trinn.
Vi følger læreplan for Montessoriskolen.
Vi har fire godkjente Montessoripedagoger og to som er godt i gang med Montessoriutdanning.
Bleik Montessoriskole har ledig rektorstilling fra høsten 2023.

  • Sektor: Privat
  • Lederkategori: Leder
  • Sted: Skoleveien 19, 8481 Bleik
  • Bransje: Barn, skole og undervisning
  • Stillingsfunksjon: Ledelse,Undervisning og pedagogikk / Rektor / Ass. Rektor
  • Arbeidsspråk: Norsk

Del stillingen

Selskap

Bleik og Omegn Montessoriskolelag

Kontaktinfo

  • Ingrid Solvoll
  • Tittel: Styreleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 480 36 520

Lokasjon

  • Bleik

Søknadsfrist

Mai 13, 2023

Lærastillingar og pedagogisk leiar barnehage (forskjellige søknadsfrister)

Musikklærer 100% fast ved Musikk- og kulturskulen (søknadsfrist 21.05.2023)

 

Lærar i musikk- og kulturskulen

 

 

Me har ledig

ei fast 100% stilling som musikklærar ved musikk- og kulturskulen. Me søkjer etter ein dyktig og engasjert lærar som
kan undervise på fleire instrument. Det er ynskjeleg at du kan undervise på gitar, bass, trommer, band med meir. Det er
fint om du skriv kva instrument du kan undervise i i søknaden. Det er også ein fordel om du kan dirigere korps og kor,
og at du har kompetanse innan lyd- og lysteknikk.

Musikk og kulturskulen er organisert i kultureininga, men kommunen er i ei omstillingsfase der det vert gjort organisatoriske endringar. Dette kan medføre at delar av stillinga vil innebere undervisning ved andre einingar i tillegg. Me tilbyr mange fag til elevane våre som dans, biletkunst, samt opplæring på ei rekkke ulike instument. Det er seks lærarar ved kulturskulen, og me ser fram til å få ein ny kollega som brenn for musikk og samspel.

Vi held til i fine lokale i Aurland idrett- og samfunnshus. Frå hausten av vert det lagt opp til undervisning ved Flåm skule, så det er ynskjeleg at du har førarkort.

 

Arbeidsoppgåver

  • Individuell undervisning av elevar på ulike instrument
  • Gruppeundervisning i grunnskule og barnehage
  • Dirigering av korps/ kor
  • Teknisk ansvarleg for lyd og lys
  • Samarbeid med andre kommunale tenester og det frivillige musikklivet i Aurland
  • Samarbeid om konsertar og arrangement
  • Samarbeide for å få til eit breitt kulturskuletilbod

 

Me tilbyr

  • bli ein del av ein triveleg arbeidsplass der arbeidsmiljø står i sentrum.
  • ei utfordrande stilling med moglegheit for utvikling og fagleg påverknad.
  • gratis inngang til treningsrom i Aurlandshallen.
  • gratis inngang til symjebasseng etter kl. 20.00
  • hjelp til å skaffe bustad
  • hjelp til å skaffe barnehageplass
  • hjelp til å skaffe arbeid til partnar

Sjå gjerne rekrutteringsfilmen vår ved å lime inn denne web-lenka i søkefeltet: https://www.youtube.com/watch?v=aFXLAnqaUbI&feature=youtu.be
Sjå også informasjonsbrosjyre:  https://www.visbrosjyre.no/Aurland_kommune/MailView/

 

Kvalifikasjonar

  • Høgskuleutdanning innan musikk og undervisning, eller har relevant praksis i musikkfaget
  • Du kan undervise på fleire instrument som gitar, bass, trommer og band
  • Du kan dirigere korps/ kor
  • Du er engasjert og likar å undervise barn og unge
  • Du er erfaring og kunnskap om lyd og lysteknikk
  • Du er datakyndig
  • Det er ein fordel at du har erfaring med undervisning

 

Løns- og tilsetjingsvilkår

Tilsetting, løn og arbeidsvilkår er i samsvar med gjeldande lovverk, reglement og tariffavtale.
Gode pensjons- og forsikringsordningar.

Politiattest må leggast fram.

 

Krav til språkkunnskapar

Den som blir tilsett må kunne kommunisere godt på norsk både munnleg og skriftleg. Aurland kommune nyttar nynorsk som målform. Gode engelskkunnskapar tel positivt.

 

Generell informasjon om søknadsprosessen

Aurland kommune nyttar elektronisk søknadsskjema. Det betyr at vi kun tek imot søknader gjennom vår elektroniske søkjeportal. Dersom du treng hjelp til å søkje eller har problem med pålogging kan du kontakte oss på tel 5763 2900. Dersom du er tilsett i kommunen eller tidlegare har søkt på ledig stilling hjå oss vil du allereie vere registrert som brukar i systemet. For å få tilsendt passord må du klikke «glemt passord».

Aurland kommune praktiserer meiroffentlegheit og kunngjer forenkla søkjarlister til ledige stillingar. Søkjarar, som har oppmoda om at namnet blir unnateke søkjarlista, må krysse av for dette i elektronisk søknadsskjema og grunngje valet i søknadsteksten. Vi tek kontakt med søkjarar som har bedt om dette, dersom vi meiner at grunngjevinga ikkje er tilstrekkeleg.

Me ynskjer deg velkomen som søkjar til stilling i Aurland kommune.

 

Søk

  • Søknadsfrist: 21.05.23
  • Utlyst: 27.04.23
  • Vår ref: 906

 

 

Søk her

 

 

Fakta

  • Selskap: Aurland kommune
  • Stilling: Musikk- og kulturskulelærar
  • Stillingstype: Fast dagtid
  • Lokasjon: Kultur

 

Kontakter

Navn: Monica Hille
Tittel: Tenesteleiar Kultur
E-post: [email protected]
Mobil: 91541178

 

 

Aurland kommune ligg vakkert til ved Sognefjorden, sentralt ved E16 mellom Oslo og Bergen. Me ynskjer å vera Noreg sin fremste kommune på heilårsturisme, og har eit mangfaldig næringsliv i vekst. Me er om lag 1780 innbyggjarar fordelt på bygdene Aurlandsvangen, Undredal, Flåm, Gudvangen og Vassbygdi. Aurland kommune satsar spesielt på trygge oppvekstkår, nærings- og bustadutvikling og god tenesteyting. Kommunen har gode kultur- og idrettstilbod både for små og store, som til dømes basseng, musikkskule, klatring, handball, fotball, friidrett og boksing. På kulturskulen kan ein få opplæring i gitar, trommer, bass og biletkunst m.m. Aurland er ei naturperle og ideelt for fjellturar, jakt og fiske. Nærøyfjorden og Aurlandsfjorden er på UNESCO si verdsarvliste for det spektakulære fjell- og fjordlandskapet. Det er kort veg til Myrkdalen, Vatnahalsen, Sogndal og Hemsedal om du likar å gå langrenn eller vil i slalåmbakken. Vil du nyte god mat, har me restaurant, kafé, bryggeri, og bakeri.

Del stillingen

Selskap

Aurland kommune

Kontaktinfo

  • Monica Hille
  • Tittel: Tenesteleiar Kultur
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 91 54 11 78

Lokasjon

  • Aurland

Søknadsfrist

Mai 21, 2023