Hurdal Steinerskole søker klasselærer i et vikariat for 5-7. klasse (søknadsfrist snarest)

 

Hurdal Steinerskole søker klasselærer i et vikariat for 5-7. klasse

 

Arbeidsgiver HURDAL STEINERSKOLE AS

Stillingstittel Klasselærer

Frist Snarest

Ansettelsesform Vikariat

Bli kjent med HURDAL STEINERSKOLE AS

Velkommen til en skole for livsglede, lek og læring! Norges nyeste steinerskole, Hurdal Steinerskole, søker klasselærer i et vikariat for 5-7. klasse ut skoleåret 2023-24.

Hurdal Steinerskole ble etablert høsten 2021. Vi er en liten fådelt skole med erfarne steinerpedagoger på alle klassetrinn. Nå søker vi en ny medarbeider som kan gå inn i et vikariat frem til sommeren (med mulighet for forlengelse) som klasselærer for vår 5-7. klasse. Dagens klasselærer har i en overgangsfase mulighet til å veilede og assistere den nye klasselæreren over en periode.

Hos oss vil du få undervise i naturskjønne omgivelser med kort vei til skiløyper, skog og badestrender. Du vil få særdeles hyggelige kollegaer med masse humor og undervisningsglede.

Hurdal Steinerskole holder til i selveide lokaler med lyse, store klasserom og utsikt over vakre Hurdalsjøen. Vi er tett på naturen med rike naturopplevelser, med turdager og utflukter i nærmiljøet. Vi dyrker økologisk mat i egen skolehage og har vår egen gartner. Vi har egen kokk som sammen med elevene i 1. klasse lager varm skolemat til hele skolen, fire dager i uken. Fra Oslo S til Hurdal Steinerskole tar det 1 time med kollektivtrafikk. Les mer om oss på vår hjemmeside: www.hurdalsteinerskole.no

Stilling som klasselærer innebærer:

· Undervisning og oppfølging av elever.

· Samarbeid med medarbeidere og foreldregruppen.

· Samarbeid med PPT og andre relevante instanser.

· Delta i skolens faglige og pedagogiske utviklingsarbeid.

· Bidra med å skape et trygt skolemiljø for elever og ansatte.

Vi kan tilby:

· Unik mulighet til å være med å utforme en Steinerskole i startfasen.

· En arbeidsplass i naturskjønne omgivelser.

· Mulighet til å lære om økologisk dyrking.

· Kurs og etterutdanning.

· Veiledning.

· God pensjonsordning i Statens Pensjonskasse

· Konkurransedyktig lønn etter avtale.

· Ansettelsesbrøk etter avtale.

Ønskede kvalifikasjoner:

· Steinerpedagogisk utdannelse eller offentlig godkjent lærerutdanning.

· Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.

· Evne til å arbeide selvstendig og i team.

· Erfaring fra klasseledelse er en fordel.

· Det er en fordel med kunnskap/interesse innenfor naturbruk og friluftsliv.

Personlig egnethet vektlegges.

 

Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder, Lars von Krogh på telefon: 91123905.

 

Søk på stillingen her.

 

Sted Vestsidevegen 69, 2090 Hurdal

Spørsmål om stillingen

Lars von KroghS, Daglig leder

Mobil  91 12 39 05

Om arbeidsgiveren

Velkommen til en skole for livsglede, lek og læring!

Norges nyeste steinerskole, Hurdal Steinerskole, søker klasselærer i et vikariat for 5-7. klasse

Hurdal Steinerskole ble etablert høsten 2021. Vi er en liten fådelt skole med erfarne steinerpedagoger på alle klassetrinn. Nå søker vi en ny medarbeider som kan gå inn i et vikariat frem til sommeren som klasselærer for vår 5-7. klasse. Hos oss vil du få undervise i naturskjønne omgivelser med kort vei til skiløyper, skog og badestrender. Du vil få særdeles hyggelige kollegaer med masse humor og undervisningsglede.

Hurdal Steinerskole holder til i selveide lokaler med lyse, store klasserom og utsikt over vakre Hurdalsjøen. Vi er tett på naturen med rike naturopplevelser, med turdager og utflukter i nærmiljøet. Vi dyrker økologisk mat i egen skolehage og har vår egen gartner. Vi har egen kokk som sammen med elevene i 1. klasse lager varm skolemat til hele skolen, fire dager i uken. Fra Oslo S til Hurdal Steinerskole tar det 1 time med kollektivtrafikk. Les mer om oss på vår hjemmeside: www.hurdalsteinerskole.no

 

Del stillingen

Selskap

HURDAL STEINERSKOLE AS

Kontaktinfo

  • Lars von Krogh
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 91 12 39 05

Lokasjon

  • Hurdal

Søknadsfrist

Desember 23, 2023

Seksjon psykisk helse og rus – oppsøkende team: Miljøterapeut100% fast stilling , fra 01.02.2024 (søknadsfrist 03.12.2023)

 

 

Miljøterapeut

 

 

Avdeling for psykisk helse og sosiale tjenester er en fagavdeling i helse- og omsorgssektoren.
Avdelingen gir blant annet tjenester innen fagfeltene psykisk helse- og rusarbeid.

 

Ved seksjon psykisk helse og rus – oppsøkende team er det ledig

  • 100% fast stilling sommiljøterapeut, fra 01.02.2024

 

Arbeidsområde/ arbeidsoppgaver:

  • Terapeutisk arbeid i samarbeid med mennesker som har utfordringer med rusmidler og/ eller
    psykisk helse.
  • Gjennom den enkeltes ressurser, legge til rette for utvikling og fremme livskvalitet.
  • Blant annet med utgangspunkt i hjemmesituasjonen eller nærmiljø.
  • Samarbeid med naturlige aktører i den enkeltes nettverk.
  • Utforming av individuelle planer.
  • Koordinering av tiltak, tjenester og ansvarsgrupper. Koordinatorrolle.
  • Miljøterapeuten inngår i team med teamleder.

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Sykepleier eller vernepleier med norsk autorisasjon.
  • Førerkort kl. B.
  • Søker må beherske norsk godt, minimum tilsvarende nivå B2, og det legges vekt på at søker har
    god muntlig og skriftlig fremstillingsevne.
  • Gyldig politiattest ved tiltredelse, jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Videreutdanning i psykisk helse- og eller rusarbeid.
  • Erfaring fra arbeid med mennesker med utfordringer knyttet til psykisk helse og/ eller rusmidler.
  • Kjennskap til kommunens øvrige hjelpeapparat/ tilbud til mennesker med utfordringer knyttet til
    psykisk helse og/ eller rusmidler.

 

Personlig egnethet/ personlige egenskaper:

  • Selvstendig.
  • Evne til å bygge gode relasjoner.
  • Samarbeidsevner.
  • Interesse for fagene, oppdatert.
  • Endringsvillig.
  • Tilpasningsdyktig.

 

Arbeidstid: Dagtid

To referanser må oppgis i søknaden, der den ene må være fra arbeidsgiver. Aktuelle søkere blir innkalt til intervju.

Fortrinnsrett for interne søkere som er overtallig eller har omplasseringsbehov, vil bli tatt hensyn til ved ansettelsen.

Lønn og stillingskode fastsettes i tråd med gjeldende tariffavtale.

Ledere direkteplasseres i lønn og denne fastsettes ut ifra type stilling, kompetansekrav for stillingen og intern lønnsstruktur.

Øvrige stillinger innplasseres i tabell og lønn fastsettes på grunnlag av utdanning, lønnsansiennitet og intern lønnsstruktur. Det gis tillegg for relevant tilleggs-/videreutdanning.

Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT, og godkjenningen må dokumenteres.

Ved krav om politiattest, skal den fremskaffes først når søkeren har fått tilbud om stilling.

Rana kommune praktiserer mer offentlighet. I henhold til Offentlighetsloven §25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker ber om anonymitet.

Flytteutgifter kan dekkes etter eget reglement. Dette gjelder faste stillinger og stillinger som har minst to års varighet.

 

Spørsmål knyttet til stillingen og ansettelsesprosessen kan rettes til:

Seksjonsleder Svein Helge Fagermo, tlf.: 75 14 64 15, e-post: [email protected] eller
teamleder Sissel Jørgensen, tlf.: 75 14 63 52, e-post: [email protected]

Rana kommune er en åpen og inkluderende arbeidsgiver, hvor alle søkere blir vurdert likeverdig. Vi oppfordrer derfor kvalifiserte søkere til å søke uten hensyn til alder, kjønn, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn.

Søknad skal sendes via elektronisk søknadsskjema, se link på denne side.

Søknadsfrist: 03.12.2024

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenummer: 2023/7469
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Sektor: Helse og omsorg
  • Søknadsfrist: 03.12.2023
  • Tiltredelse: 01.02.2024
  • Arbeidssted: Oppsøkende team

 

Kontaktpersoner:

Sissel Jørgensen
tlf: +47 75146352

Svein Helge Fagermo
tlf: +47 75146415
mob: +47 41204078

 

Hjemmeside:

www.rana.kommune.no/Sider/siden.aspx

 

Adresse:

Halvor Heyerdalsvei 44 8622 Mo i Rana

 

Rana kommune

Rana kommune er Norges fjerde største kommune. Mellom fjord og fjell finner du alt du kan tenke deg av naturopplevelser hele året! Polarsirkelbyen Mo i Rana har over 26 000 innbyggere og er kommunikasjonssenter mellom øst og vest, nord og syd. Her møtes europaveier, fly, jernbane og båt.
Rana er vertskommune for Mo Industripark, en av landets største og grønneste industriparker. Grunnlaget for denne industrien er tilgang på mineraler, fornybar energi og høy kompetanse.
Midt i byen finner du Campus Helgeland, en motor for kompetanse, nyskapning og utvikling. Her finner du en rekke studietilbud i regi av Nord Universitet og Universitet i Tromsø.
Kompetanse er et nøkkelord for Polarsirkelkommunen. La Rana bli en plattform for din karriereutvikling!

Del stillingen

Selskap

Rana kommune

Kontaktinfo

  • Sissel Jørgensen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 75146352
  • Svein Helge Fagermo
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 75146415 mob: +47 4120407

Lokasjon

  • Mo I Rana

Søknadsfrist

Desember 3, 2023

Nord-Hålogaland bispedømme – Prestestillinger (forskjellige søknadsfrister)

Del stillingen

Selskap

Nord-Hålogaland bispedømme

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Tromsø
  • Alta

Søknadsfrist

Januar 21, 2024

Avdelingsleder Tjenester for funksjonshemmede Virksomhet TFF (søknadsfrist 17.12.2023)

 

 

Avdelingsleder

 

 

Beskrivelse av avdelingen

Vi søker etter ny avdelingsleder i forbindelse med bygging og etablereing for drift av 8 nye omsorgsboliger for unge voksne med psykisk utviklingshemming. Bygget er plassert sentralt i Karlshus sentrum og prosjektet er gjennomført i tett dialog med brukerrepresentanter som har deltatt i hele prosjektperioden. Vi har bygd med tanke på at den enkelte skal kjøpe sin egen leilighet og det hele er organisert etter borettslagsmodellen. Det er i dag kjøpere til 7 av de 8 leilighetene, den siste ønsker kommunen å disponere selv. I tillegg til 8 leiligheter er det fellesstue, personalbase med kontorer, møterom, garderober og vaskerom. Det er forventet ferdigstillelse av boligene i slutten av mai, begynnelsen av juni.

Drift knyttet til boligene og dagtilbud medfører ved oppstart ca. 15 årsverk og rundt 20 ansatte. De fleste av beboerene har et arbeidstilbud på dagtid og de fleste benytter vårt eget tilbud på Nor gård. Beboerene er ellers en sosial og aktiv gjeng med gode langvarige relasjoner seg i mellom. Det kan nevnes at tjenestene til den enkelte utmåles av tildelingskontor og skal utføres av personalet i boligen.

Kommunen verdier er raushet, glede og respekt og verdiene er styrende for vårt arbeid og vårt motto «snakker vi sammen så skaper vi sammen»

 

Beskrivelse av rollen

Det er forventet at leder utfører sin daglige ledelse i kontorene i Ringveien, men det vil selvfølgelig være behov for deltagelse i møter med andre interne og eksterne samarbeidspartnere. Leder vil få ansvar for drift og oppfølging av personell i boligen, samt personellet i dagtiblbudet. Som leder må man være forberedt på at det kan tilfalle nye oppgaver etter hvert. Avdelingsleder vil få sin rolle i virksomhetens ledergruppe sammen med virksomhetsleder og avdelingsleder ved Nor gård. Ledergruppen samhandler om å nå de felles målene som kommunen og virksomheten har satt. Du vil jobbe tett opp mot de ansatte, lederkollegaer i og utenfor virksomheten, samt kommunens tildelingskontor. Innenfor egen virksomhet vil det være viktig med ledere som utfyller hverandre og sørger for god oppgavefordeling. Lederene må kjenne hverandres oppgaver og ha mulighet for å kunne dekke opp hverandres oppgaver ved ferier, permisjoner og fravær.

Kommunen forventer at alle ledere deltar i kommunens lederprogram. Denne utdanningen er sentral i forhold til å skape en felles forståelse for hvordan vi skal lede prosesser, studiet gir 30 studiepoeng. Neste utdanningsløp starter opp våren 2024, og vi håper at du kan delta i utdanningen så fort som mulig. Dette vil være god innføring i hvordan vi trener på ledelse og ikke minst en gylden anledning til å bli kjent med nye lederkollegaer.

Ny leder ved i virksomhet tjenester for funksjonshemmede – Ringveien vil få en unik anledning til å sette sitt preg på et helt nytt sted og gis anlening til å danne seg nye ledererfaringer.

 

Oppgaver og ansvar tillagt stillingen

  • Ledelse med fokus på gode tjenester og optimal drift innenfor tildelte rammer
  • Ledelse i dialog og samarbeidet med gode kollegaer
  • Økonomi og budsjettansavar
  • Personalansvar, inkludert HMS arbeid sykefraværsoppfølging og sikre at arbeidstidsbestemmelsene og inngåtte avtaler følges
  • Kvalitetsforbedringsarbeid i alle prosesser
  • Sikre informasjonsflyt og god kommunikasjon
  • Ansvarlig for nødvendig opplæring og dokumentasjon av opplæring
  • Aktiv bedragsyter for god samhandling på interne og eksterne arenaer
  • Sikre utvikling og gjennomføring av virksomehetens mål og strategier
  • Holde seg oppdatert faglig og på nødvendige lover og regler

 

Kvalifikasjoner

  • Høyere utdanning innenfor helse- og sosialefag med minimum bachelorgrad, gjerne med videreutdanning innen ledelse
  • Ledererfaring og erfaring med å sette opp gode bemannings- og turnusplaner
  • Erfaring fra helse- og omsorgstjenesten og kunnskap om helse- og omsorgstjenestens kap 9
  • God skriftlig og munlig fremstillingsevne
  • God kjennskap til relavant lovgivning innenfor fagområdet
  • Relevant erfaring vektlegges.

 

Personlige egenskaper

  • Du har gode samarbeidsevner er løsningsorientert og har gjennomføringskraft
  • Du er synlig og tydelig leder som kan motivere og inspirere de ansatte
  • Du er fleksibel og god til å omprioritere din arbeidsdag
  • Du er strukturert målrettet og har stor arbeidskapasitet
  • Du er selvstendig, ser fordelen med å jobbe i team og kan bygge team
  • Du er løsningsoritetert og har fokus på gjennomføring av oppgaver
  • Du har evnen til å lese problemer og liker å trå til der det behøves, på kort varsel
  • Du har godt humør

Personlige egenskaper og egnethet vektlegges.

 

Vi kan tilby

  • Lønn etter avtale
  • En spennende stilling med varierte oppgaver
  • En gylden anledning til å lede og etablere et nytt tjenestetilbud
  • Et hyggelig arbeidsmiljø med mye kompetanse, engasjerte kollegaer og høy trivsel
  • Deltagelse i kommunens videreutdannignsløp
  • Gratis parkering i umiddelbar nærhet til togstasjonen
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Det vil bli trukket 2 % av lønnen til KLP.

 

Andre opplysninger

  • Politiattest er påkrevet

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenummer: 23/15421
  • Fylke: Viken
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 17.12.2023
  • Tiltredelse: N01.04.2024
  • Arbeidssted: Virksomhet TFF

 

Kontaktpersoner:

Tor Arild Løining
mob: +47 92080129

Trond Gundersen
mob: +47 99301061

 

Hjemmeside:

/www.rade.kommune.no/tjenester/helse-omsorg-og-levekar/nedsatt-funksjonsevne/tjenester-for-funksjonshemmede/

 

Adresse:

Norveien 21 1640 Råde

 

Råde kommune

Råde kommune ligger sentralt beliggende mellom Sarpsborg, Fredrikstad og Moss. Kommunen har ca. 7500 innbyggere. Hovednæringene er vesentlig landbruk, men det er også mange industri-, håndverks-, entreprenør- og servicebedrifter som har etablert seg i Råde. I tillegg kan kommunen by på naturperlen Vansjø for bading, kanoturer og rekreasjon og en vakker kystlinje mot Oslofjorden, samt et variert skogsterreng.
Råde kommune ønsker å være representativ for mangfoldet i befolkningen, og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke stilling uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller etnisk bakgrunn.

Del stillingen

Selskap

Råde kommune

Kontaktinfo

  • Tor Arild Løining
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 92080129
  • Trond Gundersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99301061

Lokasjon

  • Råde

Søknadsfrist

Desember 17, 2023

100 % ledig stilling som kantor/ kyrkjemusikar (Søknadsfrist 31.12.2023)

 

Kantor/ Kyrkjemusikar

 

 

Surnadal kyrkjelege fellesråd har 100% ledig stilling som
kantor/ kyrkjemusikar i Surnadal på Nordmøre

 

I Surnadal finn du:

  • eit triveleg arbeidsmiljø, med gode kollegaer
  • eit rikt musikk- og kulturliv som gjerne samarbeider
  • gode instrument
  • 6 kyrkjer og eit kyrkjelydshus midt i Surnadal sentrum

Søkjar må rekne med teneste i alle kyrkjene i Surnadal.
Oppmøtestad og kontor på kyrkjelydshuset på Skei.

Organistoppgåvane i Surnadal er fordelte på to stillingar, og ein må rekne med samarbeide om kyrkjemusikalske prosjekt.
Det vil også vere ein del intern vikariering td. under ferieavvikling m.m.
Mykje av kvardagsaktiviteten slik som møte m.m. går føre seg på kyrkjelydshuset.

Vil du vite meir om kyrkja i Surnadal?
Sjå www.surnadal.kyrkja.no eller Facebook: https://www.facebook.com/kirkenisurnadal
Digital årsmelding 2022 som visar nokre av våre aktivitetar: https://sway.office.com/LhGSnn5rrcOmJp5r?ref=email 

 

  • Søknadsfrist: 31.12.2023
  • Arbeidsgiver: Surnadal kyrkjelege fellesråd
  • Sted: SURNADAL
  • Stillingstittel: Kantor/ Kyrkjemusikar
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4735051224

 

Kvalifikasjoner

  • Kyrkjemusikalsk kompetanse jfr. tenesteordning for kantorar
  • eller anna relevant utdanning.
  • Personleg eignaheit og evne til samarbeid vil bli lagt vekt på.
  • Førarkort og disponere bil.

 

Vi tilbyr

  • Lønn og arbeidsvilkår i tråd med avtaleverk.
  • Pensjonsordning i KLP.
  • Rom for eigne idear og initiativ.

Kyrkjene våre er fine musikklokale, med Stangvik som ei særleg god konsertkyrkje.

Den som blir tilsett må vera medlem av Den Norske Kyrkja.

 

Søknadsfrist: 31. desember 2023.

 

Søknad med cv blir å sende til: [email protected]
eller Surnadal kyrkjelege fellesråd, Postboks 19, 6656 Surnadal.

Har du spørsmål om stillinga?
Ring konstituert kyrkjeverje Lene Wilhelmsen på mobilnummer: +47 40492229.

 

Bårdshaugvegen 21, 6650 SURNADAL, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Lene Wilhelmsen
 Telefon:+4740492229

Del stillingen

Selskap

Surnadal kirkelige fellsråd

Kontaktinfo

  • Lene Wilhelmsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +4740492229

Lokasjon

  • Surnadal

Søknadsfrist

Desember 31, 2023

Byggesaksbehandler (Søknadsfrist 30.11.2023)

Tvedestrand 1

 

Byggesaksbehandler

 

Samfunn og infrastruktur, Tvedestrand kommune

Om stillingen

Byggesaksbehandler 100 % stilling

Vi har ledig en 100 % fast stilling som byggesaksbehandler ved avdeling for Plan og forvaltning. Stillingen inngår i sektor for samfunn og infrastruktur.

Vi søker etter en engasjert medarbeider med interesse for bygg og anlegg og lovverk, og som kan styrke det gode laget vårt. I denne stillingen får du være med å opprettholde utvikling og utbygging i kommunen. Stillingen inngår i et byggesaksteam som har nært samarbeid med andre avdelinger og med faglig dyktige medarbeidere.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 30.11.2023
Arbeidsgiver: Tvedestrand kommune
Stillingstittel: Byggesaksbehandler
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4720942057

Arbeidsoppgaver

  • behandling av byggesaker etter Plan- og bygningsloven og separate utslippssøknader etter Forurensingsloven
  • tilsyn med byggesaker og private utslippsanlegg
  • registreringer og dispensasjonssaker som naturlig tilhører fagområdene
  • behandling av klagesaker og legge fram saker for politisk behandling
  • effektiv saksbehandling, med fokus på godt samarbeid med bransjer og samarbeid med andre avdelinger

Kvalifikasjoner

  • høyere utdanning, erfaring innenfor byggesaker eller annen relevant yrkeserfaring kan veie opp for manglende formell utdannelse
  • god innsikt i plan- og bygningsloven med kjennskap til søknadsprosedyrer
  • kommunal eller offentlig saksbehandlingsbakgrunn vektlegges
  • det er ønskelig med erfaring fra Gisline som arbeidsverktøy og bestått matrikkelførerkurs
  • ingeniør eller fagskoleingeniør med erfaring innenfor privat eller offentlig sektor
  • god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk.
  • førerkort klasse B

Personlige egenskaper

  • evne til å jobbe systematisk og strukturert
  • utadvendt og like å omgås mennesker og bransje
  • kunne takle høyt arbeidspress i perioder
  • evne til å arbeide selvstendig og målrettet
  • evne til å kommunisere og samarbeide

Vi tilbyr

  • solid tverrfaglig og sosialt arbeidsmiljø
  • Lønn etter gjeldende tariff og i henhold til kommunens lokale lønnspolitikk
  • fleksibel arbeidstid
  • gode pensjons- og forsikringsordninger

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Tjennaveien 30, 4900 Tvedestrand, Norge

Kontaktinformasjon

Anne Karen Birkeland, Enhetsleder
Telefon:  907 73 717
E-post:[email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Trives du med utfordringer og fornyelse, og har du lyst til å jobbe med varierte og meningsfylte oppgaver? I Tvedestrand kommune vil du møte dyktige kolleger, en løsningsorientert kultur, et trivelig arbeidsmiljø og muligheter for faglig og personlig utvikling.

Vi ser etter engasjerte, energiske og kreative medarbeidere som hjelper oss med å utvikle og forbedre både tjenestetilbudet til våre innbyggere og vår egen organisasjon. Har du lyst til å være vår nye kollega? Søk på våre ledige stillinger.

Den kommunale arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning og rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personer med innvandrerbakgrunn oppfordres til å søke stillingene.

Dersom søker ønsker å reservere seg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønske om reservasjon ikke tas til følge.

 

Del stillingen

Selskap

Tvedestrand kommune

Kontaktinfo

  • Anne Karen Birkeland
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 907 73 717

Lokasjon

  • Tvedestrand

Søknadsfrist

November 30, 2023

Institusjonskokk Storsteigen videregående skole Alvdal (søknadsfrist 12.12.2023)

 

Storsteigen videregående skole – Institusjonskokk

 

Storsteigen videregående skole har ledig 100 % stilling som institusjonskokk fra 3. januar 2024.

Vi søker deg som

  • liker å jobbe med ungdom
  • er serviceinnstilt, fleksibel og positiv til utfordringer
  • har gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig

Vi tilbyr

  • allsidige arbeidsoppgaver i et nettverk av gode arbeidskolleger og et utviklinde arbeidsmiljø
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100 % fast stilling ledig fra 03.01.2024
  • arbeidssted Alvdal
  • den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk
  • underlagt avdeling service og internat

Arbeidsoppgaver

  • betjene skolens kantine
  • produksjon og salg av mat og drikke
  • bistå avdelingsleder i den daglige driften av internatet
  • renholdsoppgaver

Ønskede kvalifikasjoner

  • fagbrev som institusjonskokk
  • relevant erfaring fra kantine eller storkjøkken
  • god faglig kompetanse i forhold til arbeidsoppgaven
  • erfaring fra ungdomsarbeid

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingstype: Fast stilling

Arbeidsområde: Videregående skole

 

Søknadsfrist: 12.12.2023

 

Tiltredelse: 03.01.24

Arbeidssted: Alvdal

 

Kontaktpersoner:

Avdelingsleder Internat/kantine/renhold Åse Randi Berget

mob: +47 90 23 45 58

Rektor Eivind Aaen

tlf: +47 90 66 75 86

 

Hjemmeside:
/www.storsteigen.vgs.no/
Adresse: Steigjelen 47 2560 ALVDAL

Innlandet fylkeskommune Storsteigen videregående skole

Storsteigen videregående skole består av 2 skolesteder, Storsteigen i Alvdal kommune og Nordstumoen i Stor-Elvdal kommune. Det er ca 60 årsverk på skolen.

Skolested Storsteigen har ca 100 elever innen utdanningsprogram for naturbruk med profiler for allsidig fjellandbruk, hest, entreprenørskap, friluftsliv og studieforberedelse. I tillegg er det også studiested under Fagskolen Innlandet med tilbudet Grovfôrbasert husdyrhold for fjellandbruket parallelt med agronomutdanning for voksne.
Skolested Nordstumoen gir heldøgnstilbud til 27 elever innen utdanningsprogram for restaurant- og matfag, teknologi og industriell produksjon og naturbruk med behov for særskilt tilrettelagt opplæring. Lærere og miljøpedagoger arbeider tett med helhetlig opplæring for elevene.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Eivind Aaen
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 90 66 75 86
  • Åse Randi Berget
  • Tittel: Avdelingsleder Internat/kantine/renhold
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 90 23 45 58

Lokasjon

  • Alvdal

Søknadsfrist

Desember 12, 2023

Undervisningsstilling 100% fast – Virksomhet grunnskole og voksenopplæring Kvinesdal ungdomsskole (Søknadsfrist 10.12.2023)

Kvinesdal kommune bilde øverst

 

 

Undervisningsstilling 100% fast

 

 

Kvinesdal ungdomsskole, Virksomhet grunnskole og voksenopplæring, Kvinesdal kommune

Om stillingen

Vil du jobbe og bo i en vakker, vennlig og vågal kommune, delta i et åpent, inkluderende og aktivt lokalsamfunn, og arbeide i en skole som er preget av målrettet fokus, godt humør og positivt samarbeid – så har du sjansen nå!

Kvinesdal ungdomsskole har ledig stilling; 100% fast.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 10.12.2023
Arbeidsgiver: Kvinesdal kommune
Stillingstittel: Virksomhet grunnskole og voksenopplæring, KVUS, Undervisningsstilling 100% fast – ID 1694
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4733107822

Kvalifikasjoner

Lektorutdanning
Grunnskolelærerutdanning for 5.-10. årstrinn
Allmennlærerutdanning
Faglærerutdanning
Universitets- og høyskoleutdanning og PPU
Det er ønskelig med erfaring fra undervisning. Søkere bør ha god arbeidskapasitet, lojalitet og fleksibilitet.
Skolen søker primært lærere som har realfag og praktisk estetiske fag i fagkombinasjonen, men andre fag kan være aktuelle.

Personlige egenskaper

Personen vi søker må ha gode samarbeidsevner, være tydelig klasseleder og god relasjonsbygger overfor elever, foresatte og kolleger.
Du må trives med å være synlig tilstede blant ungdommer og delta aktivt i skolens utviklingsarbeid.
Du må ha vekt på at elevene skal inkluderes og oppleve mestring sosialt og faglig.
Du må ha gode kommunikative ferdigheter og et helhetlig menneskesyn som vises i kommunikasjon og handling.

Vi tilbyr

Kvinesdal ungdomsskole er en 8 – 10 skole med f.t. 216 elever. Skolen driver systematisk pedagogisk utviklings- og kvalitetsarbeid med fokus på skole-hjem samarbeid, et inkluderende læringsmiljø, grunnleggende ferdigheter og livsmestring.
Skolen fokuserer på trivsel og faglige resultater og vektlegger klasseledelse, høy fagkompetanse, tilpasset og dysleksivennlig undervisning samt arbeid med relasjoner i undervisningsarbeidet.
Som ansatt på Kvinesdal ungdomsskole blir du en del av et solid, raust og profesjonelt team som støtter hverandre og samarbeider tett til det beste for alle.
Skolen ligger i naturskjønne omgivelser like ved lakseelva Kvina og har et stort uteområde med fotballbane, håndball/basketballbane, sandvolleyballbane og strandområde.
For mer informasjon om skolen, se www.kvinesdal.ungdomsskole.no
Kvinesdal kommune har firmahytter på skistedet Knaben, flotte turmuligheter, KVINAbadet, golfbane m.m
Tilsetting skjer etter gjeldende lover, regler og avtaleverk.

Som lærer blir du medlem i Statens pensjonskasse, som gir deg mange goder i tillegg til livsvarig alderspensjon og AFP: Du kan ha rett til økonomisk støtte hvis du blir syk eller ufør, dine nærmeste blir økonomisk sikret når du dør, og du får gode betingelser på boliglån. Les mer om ansattgodene i medlemskapet på spk.no/larer.

En gjør oppmerksom på at alle ansettelser skjer på betingelse av at det blir levert godkjent politiattest før tiltredelse. Attesten skal leveres når en får tilbud om ansettelse.

Attesterte kopier av vitnemål og arbeidsbekreftelser samt dokumentasjon av godkjent tjenesteansiennitet må framlegges på forespørsel. Dette kan eventuelt lastes opp som vedlegg.

Kvinesdal kommune har fokus på å ha et inkluderende og likestilt arbeidsliv og er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i samfunnet. Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke, uansett alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn.
Kvinesdal kommune er sertifisert arbeidsgiver i sertifiseringsordningen Likestilt arbeidsliv, en sertifiseringsordning for private og offentlige virksomheter som jobber systematisk for likestilling og mangfold i egen organisasjon.

Kvinesdal kommune er stolt av å være med i prosjektet #drømmejobben.
#drømmejobben er en felles betegnelse for de mange fremtidsrettede, meningsfulle og faglig spennende jobbene kommunene på Sørlandet tilbyr.
Les mer på www.drømmejobben.com

NB! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. Kvinesdal kommune vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf.§25 i Offentleglova.

Kvinesdal ungdomsskole, Åsevegen 12, 4480 Kvinesdal, Norge

 

Søk på stillingen her

 

Kontaktinformasjon

Tøri Johannessen
Rektor Kvinesdal ungdomsskole
 Telefon:9596049
E-post:[email protected]

 

Vakre, vennlige og vågale Kvinesdal ligger sentralt plassert vest i Agder og har 6.000 innbyggere. Kommunen strekker seg fra fjord til fjell og gir innbyggere og besøkende alle typer naturopplevelser. Elva Kvina renner gjennom kommunesenteret og skaper en flott ramme om en kommune i vekst og utvikling. Kommunen har gode tjenester til innbyggerne og har sterkt fokus på næringsutvikling.

For mer informasjon om kommunen; se www.kvinesdal.kommune.no

Del stillingen

Selskap

Kvinesdal kommune

Kontaktinfo

  • Tøri Johannessen
  • Tittel: Rektor Kvinesdal ungdomsskole
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 959 60 497

Lokasjon

  • Kvinesdal

Søknadsfrist

Desember 10, 2023

Tjenester for funksjonshemma: Vernepleiar / sjukepleier / miljøterapeut (søknadsfrist løpende)

Psykolog / psykologspesialist 100% fast – Barn og familie – Husnes tenestesenter (søknadsfrist 01.01.2024)

Kvinnherad kommune Barn og familie

Psykolog/psykologspesialist 100% fast

 

Eining Barn og familie er ei av 21 einingar i sektor oppvekst. Eininga er delt opp i fem avdelingar; Barnevern, PPT, helsestasjon, avdeling for Familiestøtte og Villatoppen avlastningsbustad. Eininga held til på Husnes tenestesenter.

Omtale av stillingane

Ved Eining Barn og familie, avdeling for Familiestøtte, er det ledig 100% fast stilling som psykolog/psykologspesialist. Psykologen skal gjennom psykologfagleg arbeid bidra i utforming og implementering av tiltak på ulike nivå innan psykisk helse for barn og unge. Helsefremjande og førebyggjande arbeid og tidleg innsats er hovudoppgåvene.

Psykologen skal medverke til å styrke det kommunale arbeidet for å fremje god psykisk helse mellom barn og unge. Det vil vere oppgåver knytt til rettleiing internt i eininga og i forhold til skular og barnehagar. Stillinga er og del av lågterskeltilbod til barn, unge og deira familiar. Psykologen kan og få oppgåver knytt til det overordna planarbeid for kommunen si tenesteutvikling på målområdet psykisk helse/ oppvekst.

Kvinnherad Kommune har tre stillingar for psykolog, der to av desse er i Eining Barn og familie.

Stillinga er organisert i familieteamet i avdeling for Familiestøtte, men arbeider og saman med PPT, barnevern, helsestasjon og andre førebyggande tiltak for barn, unge og deira familiar. Det er nært samarbeid mellom dei to psykologstillingane.

Det er rom for å utforme stillingsinnhaldet i samarbeid med dei som vert tilsett.

Arbeidsoppgåver

  • Ta del i tiltaksutvikling, og bidra til koordinerte tenester og innsats for barn, unge og familiar.
  • Tverrfagleg samarbeid med skular, barnehagar og andre relevante instansar.
  • Bidra til kompetanseheving gjennom konsultasjon/veiledning, rådgjeving og undervisning til aktuelle grupper av personell og tenester i sektor oppvekst.
  • Utgreiing/behandlingsoppgåver og oppfølging av barn og unge
  • Råd og rettleiing til barn, unge og deira foreldre

Kvalifikasjonar

Vi søkjer etter psykolog, men andre med relevant utdanning og erfaring (innan familierettleiing og samtalar med barn og unge) kan og søkje og vil eventuelt få mellombels tilsetting i 1 år.

Det vil bli lagt særleg vekt på;

  • evne til samarbeid
  • evne til å arbeide sjølvstendig
  • arbeide målretta, systematisk og strukturert
  • at ein er eigna for arbeid med foreldre, barn og ungdom
  • vilje til å tenke alternativt og tverrfagleg
  • gode kommunikasjonsevner, norsk munnleg og skriftleg
  • Den som vert tilsett må ha sertifikat og disponera bil.

Vi tilbyr

  • Eit positivt arbeidsmiljø med høve til faglege utfordringar.
  • Utfordrande og varierte arbeidsoppgåver.
  • Løn etter avtaleverk.
  • Høve til relevante kurs og spesialisering/vedlikehald.
  • Veiledning
  • Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML.
  • Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
  • Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd.
  • Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar.
  • Gode høve til friluftsliv både sommar og vinter
  • Varierte kulturtilbod
  • Gode oppveksttilhøve for barn

Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 12-11, opplæringslova § 10.9, lov om barnehagar § 30, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.

 

Søk på stillinga her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 01.01.2024

 

Tiltreding: Snarleg tilsetting

Arbeidsstad: Husnes tenestesenter

 

Kontaktpersonar:

Randi Pedersen

mob: +47 45288088

Vigdis Gammelsæther

mob: +47 90607896

 

Heimeside:
www.kvinnherad.kommune.no
Adresse: Sentrumsvegen 29 5460 Husnes

Kvinnherad kommune Barn og familie

Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar.

Kommunen ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda

Rosendal er administrativt senter, Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter. Kvinnherad har eit mangfaldig kulturliv. Sjø, skjærgard, fjell og bre gjev naturtilhøve for friluftsliv heile året.

 

 

Del stillingen

Selskap

Kvinnherad kommune

Kontaktinfo

  • Randi Pedersen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 452 88 088
  • Vigdis Gammelsæther
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 906 07 896

Lokasjon

  • Rosendal

Søknadsfrist

Januar 1, 2024