Eining 5 Holsekerdalen bu og habilitering: Avdelingsleiar (Søknadsfrist 29.10.2023

Header Ulstein sommar

 

Avdelingsleiar

 

Om stillinga

Kan du tenkje deg å bli ein del av Eining 5 sitt leiarteam og jobbe med oppfølging og rettleiing av tilsette og administrative oppgåver?

Vi har ledig 100 % stilling som avdelingsleiar og søkjer no etter den rette til jobben.

Eining 5 består av Holsekerdalen 22, dette er omsorgsbustadar for menneske med funksjonsnedsetting, Holsekerdalen 24 aktivitetssenter og barneavlastning.

Omsorgsetaten i Ulstein jobbar aktivt i å bruke digitale løysningar

Vi vil det beste for innbyggarane i Ulstein. Vi satsar på digital teknologi og heimebasert omsorg som kan hjelpe både oss og innbyggarane til ein enklare kvardag. Vi samarbeider på tvers av avdelingane og spelar kvarandre gode, for å gi så gode tenester som mogleg. Slik skaper vi ein arbeidsplass med dyktige, effektive og motiverte tilsette. Slik skaper vi trivsel, meistring og tryggleik for dei som treng oss. I Ulstein skal det vere godt å leve heile livet.

Leiargruppa (einingsleiar og 2 avdelingsleiarar), har ansvar for Holsekerdalen si utvikling og drift. Einingsleiar fordeler faglege og administrative arbeidsoppgåver ut frå avdelingsleiarane sin kompetanse, erfaring og interessefelt.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 29.10.2023
Arbeidsgivar: Helse- og omsorgsetaten
Stad: ULSTEINVIK
Stillingstittel: Avdelingsleiar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent:100
Webcruiter-ID: 4711140064

Arbeidsoppgåver

Heilskapleg leiaransvar
Ta initiativ, samarbeide og følgje opp personale i Eining 5
Samarbeide med brukarar, tilsette, føresette og andre for å skape trygge, gode og verdifulle dagar
Delaktig i utarbeiding av turnus
Dagleg drift som til dømes, vaktinnleige og generelle administrative oppgåver
Fylgje opp individuelle planar, tiltaksplanar med meir
Rettleiing
Dynamiske oppgåver delegert av einingsleiar

Kvalifikasjonar

Bachelor innan Helse- og sosialfagleg utdanning
Erfaring frå miljøarbeid
Erfaring med Helse og omsorgstenestelova kap. 9 er ynskeleg
Evne til å skape motivasjon og engasjement i avdelingane
Evne til å arbeide sjølvstendig

Personlege eigenskapar

Du jobbar smart og ler lett
Du har teamleiaren i deg og utøver tydeleg leiing gjennom å balansere styring og medverknad
Du etablerer tillitsfulle relasjonar og byggjer fellesskap, herunder profesjonsfellesskap og organisasjonskultur
Som audmjuk lagspelar engasjerer, motiverer og inspirerer du brukarar og kollegaer, samtidig som du har handlekraft og gjennomføringsevne ved å vere trygg, tydeleg, sjølvstendig og modig
Du identifiserer deg med Ulstein kommune sine verdiar nyskaping, omsorg, rausheit, mangfald
Du tek initiativ, er løysingsorientert, uthaldande og proaktiv og handterer fleire arbeidsoppgåver samtidig i ein hektisk kvardag
Personlege eigenskapar blir tillagt stor vekt.

Vi tilbyr

– Eit variert og utfordrande jobb med mange spennende arbeidsoppgåver
– Regulert løns- og avtalevilkår
– Eit godt tverrfagleg miljø med mange dyktige kollegaer
– Gode pensjons- og forsikringsvilkår
– Mogelegheit for kompetanseheving og kursing

 

Søk på stillinga her.

 

Holsekerdalen 22, 6065 Ulsteinvik, Norge

 

Kontaktinformasjon

Aase Djupvik
Einingsleiar 5
Telefon:48168222

 

Mellom storhavet og Sunnmørsalpane ligg Ulstein kommune med kommunesenteret Ulsteinvik. Hos oss står nyskaping og bulyst i høgsetet. Folketalet stig og nye utbyggingsprosjekt har blitt prisløna dei siste åra. Vi driv godt, har stram men ordna økonomi, gode tenester og høg fagleg kompetanse. Vi huser store maritime verksemder med global marknad og hjarte for lokalsamfunnet. Saman med engasjerte innbyggarar, ein blømande frivillig sektor og eit allsidig næringsliv skaper vi framtida.

Del stillingen

Selskap

Ulstein kommune

Kontaktinfo

  • Aase Djupvik
  • Tittel: Einingsleiar 5
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48168222

Lokasjon

  • Ulsteinvik

Søknadsfrist

Oktober 29, 2023

Kirketjener/vaktmester i Torridal (Søknardsfrist 03.11.2023)

Kristiansand kirkelige fellesråd

Kirketjener/vaktmester i Torridal

 

Torridal menighet har ledig 50% stilling som kirketjener/vaktmester. Stillingen er ledig.

Torridal menighet har «Åpne armer» som visjon, og ønsker å være en menighet der alle skal kunne finne et fellesskap å trives i, en tjeneste som gir vekst og en tro å leve på.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 03.11.2023
Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd
Sted: Kristiansand S
Stillingstittel: Kirketjener/vaktmester i Torridal
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4719263312

Arbeidsoppgaver

Forberedelse av og deltakelse ved gudstjenester, kirkelige handlinger og andre aktiviteter i menigheten
Tilrettelegging for og opprydding etter arrangementer og aktiviteter
Brannvernleder
Vaktmester
Renhold
Lyd/bilde

Kvalifikasjoner

Det er ønskelig med yrkesfaglig bakgrunn som passer for stillingen.

Politiattest må fremlegges ved tilsetting.

Personlige egenskaper

Vi ønsker en medarbeider som er punktlig og fleksibel og som kan arbeide godt både selvstendig og i team. Personlig egnethet og erfaring vektlegges, samt at du har interesse for arbeidet.

Vi tilbyr

Den som tilsettes, må være medlem av Den norske kirke. Lønn etter KAs avtaleverk.
Arbeidstid styres i stor grad av aktivitetene (også søn- og helligdager). For øvrig er det rom for fleksibel arbeidstid.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Torridal menighet, Hommeren 4, 4618 Kristiansand S, Norge

Kontaktinformasjon

Ole Aleksander Østhassel, daglig leder
Telefon:  905 02 797

Jannicke Greipsland, Personalsjef
Telefon:  982 23 749

 

Del stillingen

Selskap

Kristiansand kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Ole Aleksander Østhassel
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 905 02 797
  • Jannicke Greipsland
  • Tittel: Personalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 982 23 749

Lokasjon

  • Kristiansand S

Søknadsfrist

November 3, 2023

Miljørettleiar / fagarbeidar, Ølen skule (søknadsfrist 24.10.2023)

Vindafjord kommune

Er du ein profesjonell vaksen som set læring og trivsel høgt i eit inkluderande felleskap?

Miljørettleiar/fagarbeidar

 

Er du barne og ungdomsarbeidar/vernepleiar eller har anna relevant utdanning eller erfaring? Me treng ein person i 60 %, fast ved Ølen skule, stillinga er ledig frå snarast.

Hovudarbeidsoppgåver:

Ha medansvar for elev på 1.- 4. trinn
Kan ha ansvar for å gjennomføre spesialpedagogisk opplegg for elev
Vera med å utvikle gode rutinar på sosial samhandling for elev
Kan bli aktuelt å arbeide ved skulen sin SFO (skulefritidsordning)
Anna arbeid kan bli relevant

Kvalifikasjonar:

Fagbrev eller anna utdanning som er retta inn barn og unge
Anna relevant utdanning vil bli vurdert
Det er ønskeleg med kompetanse og eller erfaring i Traumebevisst omsorg
Spesialpedagogisk kompetanse eller erfaring

Personlege eigenskapar:

Du må vera god på samarbeid
Vera ein autoritativ vaksen med haldning om at barn gjere så godt dei kan når dei kan
Løysningsorientert
Omsorgsfull, trygg og forutsigbar

Me kan tilby:

Variert arbeid i eit positivt miljø
Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
God opplæring og samarbeid med andre
Rabatt på treningssenter
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

  • Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest.
  • Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar.
  • Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.
  • Ølen skule er 1- 10 skule med 280 elevar
  • Velkomstklasse for heile Vindafjordskulen er på Ølen skule
  • Ligg sentralt til i Ølen
  • Me har eit aktivt og engasjert personale.
  • Me har fokus på fagleg kompetanse og utvikling hos dei tilsette

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 23/3179

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Deltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 24.10.2023

 

Tiltreding: 01.11.2023

Arbeidsstad: Ølen skule

 

Kontaktpersonar:

Gro Anett Espevoll

tlf: +47 53655782  mob: +47 95150434

Heimeside:
/www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/grunnskule/vindafjordskulen/olen-skule/
Adresse: Litlehagen 15 5580 Ølen

Vindafjord kommune

Ølen skule er ein kombinert barne- og ungdomsskule med ca. 280 elevar. Skulen ligg i Ølen sentrum og kan tilby deg jobb i eit engasjert, inkluderande og positivt arbeidsmiljø. Ølen skule arbeidar for god trivsel og for å utvikla eit godt, trygt og systematisk læringsmiljø. Skulen legg vekt på tilpassa opplæring og tidleg innsats. Arbeid med fagfornyinga har fokus i tida framover. Skulen har elevar frå fleire nasjonar, og har fokus på at dei skal vera ein naturleg del av elevflokken. Vindafjord sin velkomstklasse for nye elevar med minoritetsspråkleg bakgrunn er lagt til Ølen skule.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Gro Anett Espevoll
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 53 65 57 82 mob: +47 951 50 434

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Oktober 24, 2023

Lærar Vik skule (søknadsfrist 01.11.2023)

 

Lærar Vik skule

 

Me søkjer:

Lærar i 100% vikariat f.o.m 8. januar 2024 og i første omgang ut skuleåret. Undervisninga er hovudsakleg på 5.-7. trinn og me ynskjer at du kan undervise i engelsk.

Vik skule ligg midt i Vikebygd sentrum. Me ligg flott til med skog, sjø og fjell i nærområdet. Skulen er ein 1-7 skule med 31 elevar. Me kan tilby eit variert arbeid i eit positivt og trygt læringsmiljø. Vik oppvekstsenter er organisert som ei eining med skule, barnehage og SFO. Det er ca. 13 årsverk i eininga.

Me har ein tre-delt skule kor 1.-2. kl, 3.-4 kl. og 5.-7.klasse går saman.

Ei av våre dyktige lærarar skal ut i fødselspermisjon, og me treng ein god vikar for henne. Skulen ynskjer ein arbeidskollega med godt humør, fagleg engasjement, samarbeidsvilje og evne til å setja grenser. Eit trygt, godt og inkluderande skulemiljø for alle er skulen sitt fokusområde. Me lovar at den som blir tilsett får ein spennande jobb og eit triveleg arbeidsmiljø.

Hovudarbeidsoppgåver:

Me treng lærar i 100% stilling. Arbeidet er i hovudsak på mellomtrinnet med faga engelsk, musikk, natur og miljø, samfunnsfag og KRLE, samt engelsk på småskuletrinnet.

Kvalifikasjonar:

Me ønskjer fullført grunnskulelærarutdanning eller anna godkjent pedagogisk utdanning som er relevant for arbeid i grunnskulen. Personar utan godkjent utdanning kan også søke. Du må kunne jobba etter LK20, vera ein god klasseleiar og ein varm og inkluderande vaksen. Du må meistre det norske språket både munnleg og skriftleg.

Personlege eigenskapar:

Du må vera positiv og kunne møta både elevar, kollegar og føresette på ein god måte. Du må vera glad i barn og kunne samarbeide godt med dei andre på arbeidsplassen.

Me kan tilby:

God opplæring og samarbeid med andre
Rabatt på treningssenter
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Vikariat

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 01.11.2023

 

Tiltreding: 08.01.2024

Arbeidsstad: Vik skule

 

Kontaktpersonar:

Anne Marte Waage Tveit

tlf: +47 53 65 57 30   mob: +47 922 41 257

 

Heimeside:
www.vindafjord.kommune.no
Adresse: Vikevegen 1266 5568 Vikebygd

 

Vindafjord kommune Vik skule og barnehage

Vik oppvekstsenter ligg midt i Vikebygd sentrum. Me ligg flott til med skog, sjø og fjell i nærområdet. Skulen er ein 1-7 skule med ca. 55 elevar. Me kan tilby eit variert arbeid i eit positivt og trygt læringsmiljø. «Vurdering for læring» er fortida hovudsatsingsområdet vårt. Me har SFO med 13 barn.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Anne Marte Waage Tveit
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 53655730 mob: +47 922 41 257

Lokasjon

  • Vikebygd

Søknadsfrist

November 1, 2023

Administrasjonsrådgiver Lørenskog kirkelige fellesråd (Søknadsfrist 13.11.2023)

 

Lørenskog kirkelige fellesråd

Administrasjonsrådgiver

 

Lørenskog kirkelige fellesråd, Fjellhamar og Skårer menigheter søker en ryddig, organisert, motivert og positiv administrasjonsrådgiver til fellesrådet og menighetene.

Lørenskog kommune har en sentral beliggenhet mellom Oslo og Lillestrøm. Kommunen er i sterk vekst, gjennomgår en urban utvikling og har ca. 46.000 innbyggere. Vi har to aktive menigheter; Fjellhamar og Skårer med i alt ca. 23 000 medlemmer. Fellesrådet har moderne kontorer sentralt i Lørenskog hvor begge menighetsstaber og kirkevergens stab er lokalisert. Lørenskog kirkelige fellesråd er et fellesorgan for disse. Fellesrådet har arbeidsgiveransvar for kirkens ansatte, og ansvarlig for tre kirkebygg og tre øvrige bygg. Fellesrådet er gravplassmyndighet i Lørenskog.

Den rette kandidaten er god på digitale systemer, evner å jobbe strukturert og planmessig. Kandidaten vil ha en fremtredende rolle i å møte publikum, over telefon og i resepsjon. Erfaring fra kirke og menighet vil være et pluss, men ikke et krav.

Vi søker etter en relasjonsbygger og lagspiller som kan være med å utvikle kirken i Lørenskog sammen med faglig stab og frivillige. Aktivitetsnivået i menighetene og kirkene er høyt, og du må derfor både ha stor arbeidskapasitet, gode kommunikasjonsevner og en fleksibel innstilling.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 13.11.2023
Arbeidsgiver: Lørenskog kirkelige fellesråd
Sted: Lørenskog
Stillingstittel: Administrasjonsrådgiver
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4718690690

Arbeidsoppgaver

Ansvar for sentralbord og telefonisystem, koordinere dåp, bryllup, gravferd, elektronisk kirkebokføring og andre kirkelige handlinger.
Sekretær og saksbehandler for Skårer og Fjellhamar menighetsråd.
Koordinering av nettsider og sosiale medier.
Post og dokumentbehandling samt saksbehandling for menighetene og fellesrådet
Oppfølging av budsjett og regnskap for menighetene.
Andre arbeidsoppgaver etter behov.

Kvalifikasjoner

Relevant utdanning og/eller erfaring med administrasjonsoppgaver, saksbehandling og IKT.
Svært god muntlig og skriftlig norsk fremstillingsevne.
Gode ferdigheter og/eller interesse for bruk av relevante IKT-verktøy.
(Agrando, Medarbeideren, Visma, Bård.)
Kjennskap til kirkelig virksomhet
Medlemskap i Den norske kirke
Svært gode samarbeidsevner.

Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt. Noe kveldsarbeid må påregnes.

Lønn etter avtale og kvalifikasjoner

Stillingen rapporterer til administrasjonssjef i Lørenskog kirkelige fellesråd.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Solheimveien 112, 1473 Lørenskog, Norge

Kontaktinformasjon

Monita Skaali
Telefon:  23 89 86 28

Unni Dahlbakk Gunnes
Telefon:  23 89 86 28

 

Del stillingen

Selskap

Lørenskog kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Monita Skaali
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 23 89 86 28
  • Unni Dahlbakk Gunnes
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 23 89 86 28

Lokasjon

  • Lørenskog

Søknadsfrist

November 13, 2023

2 – 50 % faste stillinger som servicemedarbeidere (søknadsfrist 31.10.2023)

 

Servicemedarbeider 2. gangs utlysning

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2700 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 320 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk.

Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

Karasjok kommune er en del av forvaltningsområdet for samisk språklov, hvor samisk er et offisielt språk i tillegg til norsk. Det kan også være ønskelig med annen språkkompetanse. Søkere bes derfor om å oppgi sine språkkunnskaper.

Om stillingen

Ved enhet for tekniske tjenester, avdeling for bygg og eiendom har vi ledig 2 – 50 % faste stillinger som servicemedarbeidere. Tiltredelse snarest.

Enhet for tekniske tjenester har 49 ansatte fordelt på 31,5 årsverk og består blant annet av følgende fagområder: Plan- og byggesak, og oppmåling, veier/skuterløyper, kommunal bygg og eiendom, kommunalteknikk, brann og redning.

Arbeidsoppgaver

  • Stillingen er en kombinasjonsstilling som skal dekke badevakt, hallbetjent, renhold og noen driftsrelaterte oppgaver ved badeanlegget.
  • Veilede badende, forebygge skader, yte førstehjelp og redde liv dersom ulykken er ute
  • Trene/øve målrettet på førstehjelp, livredning og forebygging av skader
  • Yte service til besøkende og leietakere, selge billetter og håndtere omsetningen
  • Daglig renhold etter oppsatt plan
  • Periodisk renhold og hovedrenhold
  • Bruk av maskiner til gulvbehandling og renhold av bassengtrau
  • Analysere bassengvannsprøver, enkel kontroll av anlegget og noen driftsrelaterte oppgaver
  • Intern elektronisk kommunikasjon
  • Bruk av elektronisk HMS- og FDVU-system

Arbeidstid

  • Stillingen inngår i vaktordning, fortrinnsvis ettermiddag/kveld. Arbeid i helger kan forekomme.

Kvalifikasjoner

• Ha fylt 18 år
• Fullført og bestått årlig livredningsprøve. Kommunen gir opplæring/kurs til søkere som ikke har dette
• Ha evne til å yte god service
• Gode samisk-, og norskkunnskaper
• Gyldig politiattest

Personlige egenskaper

• Det stilles store krav til renhold og hygiene, en genuin interesse for renholdsfaget er en fordel
• Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
• Fleksibel og positiv
• Må kunne planlegge eget arbeid og jobbe selvstendig så vel som å samarbeide i team
• Pålitelig, ryddig, nøyaktig og ansvarsbevisst
• Vi søker en person med engasjement og godt humør

Kvinner oppfordres til å søke.

Under ellers like vilkår, foretrekkes søkere som behersker både samisk og norsk språk.

Lønns og arbeidsvilkår

• Lønn etter avtale eller etter gjeldende avtaleverk
• Gode forsikrings- og pensjonsvilkår
• Karasjok ligger innenfor tiltakssonen som gir økonomiske fordeler med skattefradrag, nedskriving av studielån og lavere strømregning. Se tiltakssonen.no for mer info.
• Flytteutgifter dekkes etter kommunens flyttereglement.
• En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidslivsbedrift (IA)
• Varierte oppgaver i et trivelig arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kolleger

Personlig egnethet vektlegges i ansettelsesprosessen.

Nærmere opplysninger

Har du spørsmål til stillingen eller ønsker mer informasjon, ta kontakt med:

Avdelingsleder Karl Teigen på telefon 404 70 018

 

Søknadsfrist: 31.10. 23

 

Søkere bes oppgi navn på minst to referanser.

Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no

Kun søkere som søker elektronisk via Jobbnorge vil bli vurdert.

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

 

Søk på stillingen her. 

 

Arbeidsgiver Karasjok kommune

Kommune Kárášjohka – Karasjok

Omfang Fast prosent (2 stillinger) (50%)

Varighet Fast

Arbeidssted Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

Del stillingen

Selskap

Kárášjoga gielda Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Karl Teigen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: telefon 404 70 018

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Oktober 31, 2023

Ledige lærarstillingar – Vikariat, Fast (Søknadsfrist 22.10.2023)

Header Ulstein sommar

 

Ledige lærarstillingar

 

Ulstein kommune søkjer fleire lærarar til stillingar i barneskulane våre. Du kan lese meir om skulane her.

Vi har ledig:

– Ei fast stilling i 100% – med tilsetting frå 01.01.24
– 5 vikariat i 100% – tre av dei med tilsetting så snart som råd – to vikariat med tilsetting frå 01.01.24

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.10.2023
Arbeidsgivar: Oppvekst og kulturetaten
Stad: Ulsteinvik
Stillingstittel: Ledige lærarstillingar
Stillingar: 6
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast, Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4715754168

Arbeidsoppgåver

  • Dei som vert tilsette ved Ulsteinskulen må ha eit positivt og godt elevsyn, arbeide godt i team og vere ein positiv bidragsytar i skulen sitt profesjonelle læringsfellesskap.
  • Arbeidsoppgåvene vil mellom anna vere å undervise og i tillegg fremje eit godt samarbeid mellom skule og heim. Du må jobbe i tråd med skulen sine planar og vere ein god klasseleiar med evne og vilje til å skape gode relasjonar til elevar og føresette.

Kvalifikasjonar

  • Lærarar som vert tilsette i skulen må oppfylle kompetansekrav for tilsetting, jf. forskrift til opplæringslova, kapittel 14
  • Det er ein fordel om du har utdanning 1 – 7, eller tilsvarande

Personlege eigenskapar

  • Du er ein god klasseleiar, og har evne og vilje til å skape gode relasjonar til elevar og føresette
  • Du må ha godt humør, arbeidsglede og engasjement for lærarjobben
  • Du har evne til å reflektere over eigen praksis, åleine og i lag med andre
  • Du trivast med å vere i eit miljø i utvikling og endring
  • God kommunikasjon, samarbeid, stabilitet og fleksibilitet vert vektlagt
  • Personlege eigenskapar vert lagt stor vekt på.

Vi tilbyr

  • Løn etter sentral Hovudtariffavtale
  • Eit stabilt og godt arbeidsmiljø med arbeidsglede og humør
  • Dyktige kollegaer
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Sjøgata 63, 6065 Ulsteinvik, Norge

 

Kontaktinformasjon

Synnøve Haug, Rektor
Telefon:  918 70 682

Vibeke Vigestad Berge, Rektor
Telefon:  951 45 217

Hedvig Haakonsholm, Rektor
Telefon:  986 44 824

 

Mellom storhavet og Sunnmørsalpane ligg Ulstein kommune med kommunesenteret Ulsteinvik. Hos oss står nyskaping og bulyst i høgsetet. Folketalet stig og nye utbyggingsprosjekt har blitt prisløna dei siste åra. Vi driv godt, har stram men ordna økonomi, gode tenester og høg fagleg kompetanse. Vi huser store maritime verksemder med global marknad og hjarte for lokalsamfunnet. Saman med engasjerte innbyggarar, ein blømande frivillig sektor og eit allsidig næringsliv skaper vi framtida.

 

Del stillingen

Selskap

Ulstein kommune

Kontaktinfo

  • Synnøve Haug
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 918 70 682
  • Vibeke Vigestad Berge
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 951 45 217
  • Hedvig Haakonsholm
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 986 44 824

Lokasjon

  • Ulsteinvik

Søknadsfrist

Oktober 22, 2023

Barnevernkonsulent 100 % og 60 % fast stilling (søknadsfrist 17.10.2023)

 

Gjøvik kommune Gjøvik og Land barnevernstjeneste

Barnevernskonsulent i avd. omsorg og ettervern

 

Gjøvik og Land barneverntjeneste har ledig en 100 % fast stilling og en 60 % fast stilling i avdeling omsorg og ettervern.

Gjøvik og Land barneverntjeneste er en interkommunal barneverntjeneste med Gjøvik som vertskommune. Tjenesten har ansvar for kommunale barneverntjenester i Gjøvik, Nordre Land og Søndre Land kommuner. Vi er organisert som en tjeneste i sektor oppvekst sammen med skole, barnehage og barn og familie. Tjenesten har kontorsted på Gjøvik, og disponerer møteromslokaler i Nordre og Søndre Land kommuner. Tjenesten består i dag av ca 60 medarbeidere.

Barnevernstjenesten skal sikre at barn og unge som lever under forhold som kan skade deres helse og utvikling får nødvendig hjelp, omsorg og beskyttelse til rett tid. Herunder menes det at barn og familier får hjelp som virker, og at de møter trygge og forsvarlige tjenester. Barneverntjenesten står ovenfor nye utfordringer og oppgaver i tråd med de pågående barnevernreformene, og vi jobber aktivt med å møte disse både internt og i samarbeid med andre tjenester.

Tjenesten er inndelt i fagspesifikke avdelinger, hhv. mottak og vakt, undersøkelse og oppfølging, spesialiserte barneverntiltak og omsorg og ettervern. I tillegg har tjenesten gode stab,- og støtte funksjoner. Vi drifter også Gjøvik interkommunale barnevernvakt for kommunene Gjøvik, Nordre og Søndre Land, Østre og Vestre Toten og Gran samt tilsynsførerordningen for GLT regionen.

Vi er i kontinuerlig i prosess mot et bedre barnevern og søker nå etter medarbeidere som vil være med oss i dette arbeidet. Vi ønsker deg som er fremoverlent og engasjert i jobben med ønske om å bidra til å gjøre en forskjell for barn og unge.

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling etter Lov om barnevern herunder oppfølging av barn, unge og deres familier.
  • Oppfølging av fosterhjem, ungdom i institusjon og ungdom med ettervern.
  • Oppfølging av biologiske foreldre, tilsyn under samvær, oppfølging av samvær.
  • Inngå og være aktiv deltaker i internt samarbeid.
  • Delta i tjenestens utviklingsarbeid for å etablere en åpen og tilgjengelig barnevernstjeneste og bidra til kompetanseheving.
  • Partsrepresentant i barnevern- og helsenemnd og øvrige rettsinstanser ved behov.
  • Bidra til samhandlingskultur som sikrer god tverrfaglig og tverrsektoriell medvirkning.

Kvalifikasjoner:

  • Barnevernspedagog eller sosionom.
  • Annen bachelor/master utdanning med relevant praksiserfaring kan være interessant.
  • Erfaring fra 1. linje barnevern er ønskelig.
  • Kompetanse og/eller erfaring i bruk av digitale verktøy og arbeidsprosesser.
  • God relasjonskompetanse.
  • Personlig egnethet vektlegges i stor grad.
  • Krav om førerkort.
  • Godkjent politiattest.

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikative ferdigheter og god formidlingsevne.
  • Evne til faglig nytenkning og kreativitet
  • Evne til strukturert og systematisk arbeid.
  • Stor arbeidskapasitet og fleksibilitet i forhold til arbeidsoppgaver og arbeidstid.
  • God skriftlig fremstillingsevne.
  • Evne og vilje til samarbeid samtidig med stor grad av selvstendig arbeid.
  • Det må påregnes noe ettermiddag/kveldsarbeid og noe reising.

Vi kan tilby:

  • Spennende mulighet til å være med å videreutvikle en relativt ny interkommunal barnevernstjeneste i Gjøvik og Land kommuner.
  • Engasjerte kollegaer.
  • En spennende og innholdsrik arbeidshverdag, inkluderende og godt arbeidsmiljø med gode muligheter for å påvirke og utvikle egen arbeidshverdag.
  • Fleksitidsordning med muligheter for å jobbe dag og kveld etter en arbeidsplan, slik at arbeidshverdagen er fleksibel med tanke på utførelse av arbeidsoppgaver.
  • Lønn i henhold til utdanning og erfaring.
  • Gode forsikrings og pensjonsordninger.
  • Disponere tjenestens tjenestebiler.

Unntatt offentlighet må begrunnes:

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11. Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.

Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

Søknad:

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

 

Søk på stillingen her.

 

Referansenummer: 23/9939

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Deltid Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 17.10.2023

 

Tiltredelse: 01.12.2023

Arbeidssted: Øverby

 

Kontaktpersoner:

Anette Rosenlund

mob: +47 91872822

 

Hjemmeside:
/www.gjovik.kommune.no/
Adresse: Kauffeldts plass 2815 Gjøvik

Gjøvik kommune Gjøvik og Land barnevernstjeneste

Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum.
Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.
Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.

 

Del stillingen

Selskap

Gjøvik kommune

Kontaktinfo

  • Anette Rosenlund
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 918 72 822

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

Oktober 17, 2023

Ruskonsulent – Rus og psykiatri (søknadsfrist 23.10.2023

 

Vår ruskonsulent gjennom mange år, skal nå over i anna arbeid, vil du bli med oss på laget?

Ruskonsulent

 

Me søker:

Ruskonsulent i 80% stilling

Fast fom. 01.12.23 i Avdeling Psykisk helse og rus

Hovudarbeidsoppgåver:

Behandling, individuelle samtalar, gje støtte, råd og rettleiing til vaksne med rus/psykiske utfordringar og deira pårørande
Koordinering/oppfølging, deltaking i ansvarsgruppe, IP
Miljøarbeid og rettleiing i kvardagen
Medisinoppfølging, delta i administrasjon og utdeling av medisinar
Rettleiing og undervisning til anna personale,
Samarbeid med andre tenester kommunale og interkommunalt mm.

Kvalifikasjonar:

Helsefagarbeidar med vidareutdanning i rus
Sjukepleiar/Vernepleiar med vidareutdanning i rus
Sosionom med vidareutdanning i rus
Erfaring frå rusarbeid vert vektlagt

Personlege eigenskapar:

Engasjert og løysingsorientert
Har gode kommunikasjonsevner og relasjonelle ferdigheiter som gjer ein i stand til å snakke med brukarar, deira pårørande, kollegaer og samarbeidspartnarar
Har ein robust, trygg og open personlegheit, og har god arbeidskapasitet
Utholdande og tolmodig
Har god evne til å skape gode samarbeidsrelasjonar
Har evne til å arbeide sjølvstendig og i saman med andre og er reflektert
Grunnleggende datakunnskaper og forståelse er nødvendig
Gode norsk kunnskapar både munnleg og skriftleg
Personlege eigenskaper vil bli vektlagt

Me kan tilby:

Variert arbeid i eit positivt miljø
Faglege utfordringar og utvikling som fagperson
God opplæring og samarbeid med andre
Rabatt på treningssenter
Bedriftskunstlag
Kommunalt kor, KORe’ Vindafjord (www.korevindafjord.no)
Gode forsikrings- og pensjonsordningar (frå løna vert det trekt 2 % innskot til pensjonsordning)

Lønsvilkår:

Løn etter gjeldande tariff og avtaleverk.

Andre opplysningar:

Ved arbeid i barnehage, skule, barnevern, helse og omsorg, skal det leggast fram godkjent politiattest. Ved arbeid i barnehage, skule eller helse og omsorg skal det leggast fram godkjend dokumentasjon på tuberkulinkontroll før oppstart i jobb dersom du har budd eller opphalde deg i land med høg tuberkuloseførekomst i meir enn tre månadar. Personell i helse og omsorg legga fram helseopplysningsskjema i høve til MRSA.

Slik søker du:

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

Søk på stillinga her.

Referansenummer: 23/3007

Fylke: Rogaland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Deltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 23.10.2023

 

Tiltreding: 01.12.2023

Arbeidsstad: Psykisk helse og rus

 

Kontaktpersonar:

Karen Synnøve Skjold – Avd. leiar psykisk helse og rus

mob: +47 97969426

Tina Kvaløy – Einingsleiar Rus og psykiatri

mob: +47 95059091

 

Heimeside:
www.vindafjord.kommune.no
Adresse: Rådhusplassen 1 5580 Ølen

Vindafjord kommune

Vindafjord kommune er sentralt plassert på Indre Haugalandet og grensar mot Tysvær, Etne, Sveio, Suldal og Sauda. Vindafjord har ni bygder med ca. 8.850 innbyggjarar. Kommunesenteret Ølen ligg 5 mil frå Haugesund. Vindafjord er ein stor landbrukskommune, har eit særs sterkt og variert næringsliv og ambisjon om å vera sentrum for Indre Haugalandet. Kommunen ligg strategisk til og har ei lang kystlinje både mot Sunnhordlands- og Ryfylkebassenget. Saman med turstiar i skog og fjell, gjev dette gode høve til eit allsidig friluftsliv. Tenestetilbodet er godt utbygd både for born, unge og eldre.

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Karen Synnøve Skjold
  • Tittel: Avd. leiar psykisk helse og rus
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 979 69 426
  • Tina Kvaløy
  • Tittel: Einingsleiar Rus og psykiatri
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 950 59 091

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Oktober 23, 2023

Måløykollektivet: Miljøterapeut (søknadsfrist 30.10.2023)

 

Vil og kan du være med på å utgjøre en forskjell?

Miljøterapeut

 

Måløykollektivene i Klokkergårdstiftelsen er en ideell, livssynsnøytral og politisk uavhengige stiftelse. Den består i dag av tre kollektiv med beliggenhet i Måløy i Kinn kommune. Vi startet driften i 1980 som Stiftelsen Klokkergården. Hovedmålgruppen er ungdom i alderen 13 – 18 (20) år med rus- og atferdsproblematikk.

Ungdommene er plassert etter atferdsparagrafene i barnevernloven. Vi har i dag en samarbeidsavtale om plassering med Bufdir region Vest og region Midt. Vi har også en avtale med Oslo kommune.

Om stillingen:

Unik mulighet!

Etter at to av våre stødige miljøterapeuter har gått løse på nye prosjekter ser vi etter noen til å fylle deres sko!

2 stillinger som miljøterapeut ønskes besatt av ansvarsfulle, dyktige og fleksible medarbeidere.
Som søker bør du ha toleranse for høyt tempo og evne til å ta selvstendig ansvar og initiativ. Du liker å samarbeide og tåler mennesker tett innpå deg over tid. Du er nøyaktig og innehar gode skriftlige fremstillingsevner. Vi ser etter deg som er glad i aktiviteter og friluftsliv fordi vi bruker dette som et ledd i utviklingsarbeidet med ungdommen. Stiftelsen ser etter deg som er engasjert, lærevillig, fleksibel, nytenkende og liker å ta ansvar.

Relasjonsarbeidet er noe av det vi setter høyest i møte med våre ungdommer. I den sammenheng er miljøterapeutene en del av et bo- og levefellesskap. Dette medleverskapet innebærer at du som ansatt bor på kollektivet den perioden du er på jobb. Vi har en grunnturnus på 14 dager på med påfølgende 14 dager avspasering.

Personlig egnethet vektlegges.

Menn oppfordres til å søke!

Vi intervjuer og ansetter fortløpende.

For mer informasjon om oss besøk vår nye hjemmeside på

www.maloykollektivene.no

NB! Publiseres i uke 41

Vi kan tilby:

  • Ekstern og intern veiledning. Svært varierte arbeidsoppgaver.
  • Du får mulighet til å bli en del av, og sette preg på et åpent og tillitsfullt arbeidsmiljø preget av stort engasjement, idealisme og kollegaer som ønsker å utvikle seg.
  • Vi har et overordnet fokus på å hele tiden å levere best mulig kvalitet. Dette krever intern-/ ekstern kursing og videreutdanning. Vi arbeider kontinuerlig med å tilrettelegge mot dette, slik at vi kan nå disse målene.
  • Vi vil gjerne ha deg som en del av en stiftelse som ønsker å utgjøre en forskjell for andre. Vi er i stadig utvikling og du vil få mulighet til å være en del av en svært meningsfull hverdag.

Arbeidstid og lønn:

Arbeidstid:

  • 14 døgn på jobb med påfølgende 14 døgn avspasering.
  • Det er pålagt 8 + 2 timer sammenhengende hviletid i døgnet.
  • Deltagelse på samlinger, kurs og seminar etter nærmere avtaler.

Lønn:

  • Stillingene lønnes i henhold til utdanningsnivå og arbeidserfaring i tråd med tariffavtale med FO og Fagforbundet.
  • Ut over dette kommer et tillegg på kroner 155.000 ,- pr. år grunnet medleverturnus.
  • Pensjonsavtale:
  • Gode pensjonsordningsvilkår i tillegg til Avtalefestet pensjon (AFP).

Krav til kompetanse:

  • 3 årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning (Barnevernpedagog, vernepleier, sosionom).
  • Andre relevante bacheklorutdanninger (eksempelvis; sykepleiere, lærere/pedagoger, ol.) vil også bli vurdert.
  • Sertifikat Førerkort: Kl. B (personbil/varebil).

Personlige egenskaper vi ser etter:

  • Ansvarsfull
  • Samarbeidsvillig
  • Fleksibel
  • Selvstendig
  • Engasjert

 

Spørsmål vedrørende stillingene rettes til:

Kristine Hvidsten, Fagansvarlig Stiftelsen Måløykollektivene

Tlf. + (47) 975 91 705

[email protected]

 

Alexander Sagdahl, HR- og personal Stiftelsen Måløykollektivene

tlf. +(47) 416 69 845

[email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 30. oktober 2023

 

Arbeidsgiver Klokkergårdstiftelsen

Kommune Kinn

Omfang Heltid (2 stillinger)

Varighet Fast

Arbeidssted Måløy, 6700 Måløy

Del stillingen

Selskap

Klokkergårdstiftelsen

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Måløy

Søknadsfrist

Oktober 30, 2023