Opedal skule: Lærerar og fagarbeider (søknadsfrist 27.11.2023)

Avdelingsleder miljørenhold (søknadsfrist 01.12.2023)

 

Er du vår nye avdelingsleder miljørenhold?

 

Om tjenestested

Enhet miljørenhold er organisert under eiendomsseksjon som består av totalt seks enheter. Miljørenhold har ansvaret for renhold på skoler, HSO-bygg, barnehager og administrasjonsbygg i Sandefjord kommune. Enheten har i overkant av 135 fast ansatte renholdere som fortiden er delt på seks soner/avdelinger. Hver avdeling har mellom 25-35 ansatte. Du vil få ansvaret for en av disse sonene.

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100 %
Stillingstype: fast
Tiltredelse: etter avtale

Ditt ansvarsområde vil være

Personal, budsjett, resultat og utvikling
Drive endringsarbeid og omstilling
Drifte avdelingen med digitale arbeidsverktøy som f.eks. Clean pilot
Samarbeid på tvers av kommunalområdene
Utføre andre oppgaver iht. egenutvikling, kompetanse og utvikling av avdelingen

Krav til kvalifikasjoner

Ledererfaring
Evne til å jobbe selvstendig og være en del av et team
God kompetanse i bruk av IKT verktøy.
Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
Førerkort kl. B

Ønskelige kvalifikasjoner

Husøkonomutdannelse, renholdsoperatør eller erfaring med ledelse i renhold
Kjennskap til NS Insta 800

Personlige egenskaper

Gode evner til å samarbeide og skape relasjoner, og å tenke helhet først
Evne til å motivere og begeistre
Tålmodig og raus
Løsningsorientert og evne til å håndtere uforutsette hendelser
Motivasjon og vilje til å utvikle seg som leder
Høy gjennomføringskraft
Positiv og godt humør
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

Utfordrende og utviklende oppgaver innen et spennende fagområde
Å jobbe sammen med positive og erfarne medarbeidere
Trivelig og uformelt miljø
Lønn etter avtale
Bedriftsidrettslag med et rikt treningstilbud og personalhytter

Andre opplysninger

Som ansatt er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.
Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.

Om organisasjonen

Miljørenhold jobber i et hektisk, spennende og hyggelig miljø. Vi har et team på seks avdelingsledere som jobber tett på hverandre og utfyller hverandre. Arbeidsdagen byr på spennende og utfordrende oppgaver som vi har kultur for å løse i fellesskap. Fagkunnskap blir høyt verdsatt, og vi er i stadig utvikling. Bruk av digitale arbeidsverktøy er en del av vår hverdag og vi jobber kontinuerlig for å utvikle og effektivisere driften for å sikre kvalitet i tjenesten. Vi ønsker deg som vil være med å utvikle vår enhet videre.

Våre ansatte består av mange ulike nasjonaliteter som gir en spennende hverdag i et flerkulturelt arbeidsmiljø. Vi har over flere år, med stor involvering av ansatte, hatt fokus på fagutvikling, arbeidsmiljø, sykefraværsoppfølging og 10-FAKTOR medarbeiderundersøkelse.

Er dette en stilling som gir deg lyst til å flytte til Sandefjord?

Bor du ikke i Sandefjord og tenker at dette er interessant for deg, så legger vi ved et par linker til aktuell informasjon om Sandefjord kommune, i tillegg til at du har link til kommunens egne nettsider tilgjengelig i utlysningen.

Tenk stort, tenk Sandefjord
Sandefjord kommune | Facebook
Foresatteportalen i Sandefjord kommune
Sandefjord kommune på YouTube

Link til søknadsskjema: Søk her

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Sandefjord kommune Miljø¸renhold Felles

Adresse Sandefjordsveien 3, 3208 Sandefjord

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 65 000 innbyggere og over 5000 ansatte. Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Om stillingen

Stillingstittel Avdelingsleder miljørenhold

Antall stillinger 1

Ansettelsesform Fast

Prosent 100 %

Heltid/deltid Heltid

Sektor Offentlig

 

Søk på jobben her.

 

Søknadsfrist 1. desember 2023

 

Kontaktperson for stillingen

Linda Randeberg

+47 97037470 +47 33416323

[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

Desember 1, 2023

Sykepleier 60 %, fast nattstilling på Nes sykehjem (Søknadsfrist 20.11.2023)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Sykepleier 60 %, fast nattstilling på Nes sykehjem

 

Nes sykehjem avd. 1CDE, korttid/rehab. Nes kommune

Om stillingen

Nes sykehjem avdeling 1CDE består av tre grupper med 10 pasienter på hver gruppe. En gruppe består av korttidsplasser, hvor 2 av disse er KAD-plasser. De to andre gruppene består av rehabilitering- og langtidsplasser. Miljøet i avdelingen kan beskrives som faglig og sosialt. Avdelingen kan beskrives som en aktiv avdeling med arbeidsoppgaver innenfor flere fagfelt. Vi har et stort fokus på å bruke rett kompetanse på rett sted.

Du vil sammen med en sykepleierkollega ha din base på avdeling 1cde. Dere har da ansvar for denne avdelingen, samt sykepleieansvar for en langtidsavdeling. Dere vil være en del av et sykepleieteam bestående av 3 sykepleiere på natt.

Du vi få brukt din kompetanse som sykepleier på bl.a korttids- og rehabiliteringspasienter, palliasjon, KAD, demens, somatikk m.m.

Vi vil sikre at du får nødvendig faglig utvikling og kompetanseheving gjennom tilbud om kurs og fagdager. Det er også mulighet for å hospitere på andre avdelinger på sykehjemmet, samt på Nes legevakt.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 20.11.2023
Arbeidsgiver: Nes kommune
Sted: Årnes
Stillingstittel: Sykepleier, natt
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4727640340
Startdato: 01.01.2024

Arbeidsoppgaver

Ansvar for sykepleiefaglige oppgaver som pasientoppfølging, medikamenthåndtering, samtaler med pårørende, kliniske observasjoner og behandling
Journalføring og rapportering i Cosdoc
Kvalitetssikre avdelingen og sykehjemmets faglige praksis og videreutvikle disse
Tverrfaglig samarbeid mellom ulike arbeidsgrupper, omsorgsnivå og Nes sykehjems andre avdelinger
Helhetlig pleie og omsorg
Sykepleieansvar for 2 avdelinger på natt
Sykepleierfaglige prosedyrer

Kvalifikasjoner

Norsk autorisasjon som sykepleier
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Ønskelig med erfaring fra KAD/korttids-/rehabiliteringsavdeling
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Den som tilsettes må før tiltredelse levere gyldig politiattest, som ikke er eldre enn 3 måneder.

Personlige egenskaper

Kunne ta ansvar og være faglig trygg
Bidragsyter til et positivt og godt arbeidsmiljø
Serviceinnstilt og selvstendig
Ryddig, strukturert og systematisk
Være fleksibel og positiv

Vi tilbyr

Turnus med arbeid hver 4. helg pr. nå
Fagutvikling og hospitering
Et engasjert og godt arbeidsmiljø
Dyktige kollegaer og godt tverrfaglig samarbeid
Lønn etter gjeldende tariff + rekrutteringstilskudd på kr. 30 000,- (gjelder ikke faste ansatte i kommunen)
Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Annet:

Minst to referanser må oppgis

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Det er 6 mnd. prøvetid.
Attester og vitnemål lastes opp som vedlegg til søknaden. Originale / bekrefta kopier tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Hagaskogvegen 19, 2150 Årnes, Norge

 

Kontaktinformasjon

Nina Helene Bang, Assisterende avdelingssykepleier
Telefon:  66 10 46 18
E-post: [email protected]

Nina Skogseth, Avdelingsleder
Telefon:  66 10 46 19
E-post: [email protected]

 

Nes kommune i Viken har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 23.800 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Nina Helene Bang
  • Tittel: Assisterende avdelingssykepleier
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 66104618
  • Nina Skogseth
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon:66 10 46 19

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

November 20, 2023

Rådgiver inntak og skoletilbud *Rådgiver fag og yrkesopplæring (søknadsfrist 05.12.2023)

Innlandet fylkeskommune

 

Kompetanse og tannhelse
Hamar
Søknadsfrist 05.12.2023
 
 
Kompetanse og tannhelse
Hamar
Søknadsfrist 05.12.2023

 

Hjemmeside:

/www.innlandetfylke.no/

 

Adresse:

Parkgata 64 2317 Hamar

 

 

Innlandet fylkeskommune 

Innlandet fylkeskommune ble opprettet 1. januar 2020.

Fylkeskommunen har ansvar for en rekke viktige samfunnsoppgaver innenfor kompetanse, tannhelse, samferdsel, kultur og næringsliv i fylket. På alle områder skal vi koordinere og bidra til samarbeid og utvikling av innlandssamfunnet på tvers av kommunegrensene. Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkestinget som øverste folkevalgte organ.

Vi er en stor, mangfoldig og framtidsrettet organisasjon med over 4000 kompetente medarbeidere. Innlandet fylkeskommunes visjon er «eventyrlige muligheter». Vi jobber alle for at Innlandet skal være et godt sted å bo og arbeide, og håper du vil være med på laget!

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jørn Olav Bekkelund
  • Tittel: Seksjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 95 75 85 68

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Desember 5, 2023

Seniorrådgiver – ressurskoordinator / materialforvalter (søknadsfrist 20.11.2023)

 

Seniorrådgiver -ressurskoordinator/materialforvalter

 

Arbeidsgiver Sysselmesteren på Svalbard

Stillingstittel seniorrådgiver

Frist 20.11.2023

Ansettelsesform Engasjement

Sysselmesteren har ledig et ettårig engasjement som ressurskoordinator/materialforvalter.

Rette vedkommende vil få ansvaret for å etablere system for internkontroll som tilrettelegger for god forvaltning av Sysselmesterens portefølje av eiendom-, bygg- og anlegg (EBA og alt av materiell). Oppfølging av avtaler og kontrakter vil også tilfalle også stillingen.

Arbeidsoppgaver

Etablere hensiktsmessig internkontroll for forvaltning av eksisterende materiell:
oversikt over eksisterende materiell,identifisere og forestå innkjøp/utskiftinger ut fra reelle tjenstlige behov og budsjettrammer samt behov for vedlikehold og oppfølging av skadet/tapt materiell.
Kontroll på utlevering og innlevering av utstyr.
Utarbeide gode instrukser.
Gjennomgang og oppfølging av avtaler, kontrakter og abonnementer og gode systemer for dette.
Utstrakt samarbeid og ressurskoordinering med avdelingsledere innen økonomi, IT, politi m.fl.

Kvalifikasjoner

Ingeniør, merkantil/logistikk/fagutdannelse eller lengre dokumentert erfaring innen lignende arbeidsområder.
Bred erfaring fra materiellforvaltning og /eller logistikk.
Erfaring og kompetanse fra å standardisere, systematisere og digitalisere oversikter og arbeidsprosesser.
God IT-kompetanse og systemforståelse.

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som er sosial og inkluderende og har søkelys på kvalitet og bærekraftige løsninger
Du må ha gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper.
Du ma ha evne til selvstendig, strukturert og systematisk arbeid. Helhetstenkning er viktig i denne stillingen.

Vi tilbyr

En utfordrende og spennende arbeidsplass for deg som vil være med på å løse Sysselmesterens samfunnsoppdrag.
Stillingen lønnes som seniorrådgiver stillingskode, fra kr 679.700 – 732.300 per år .
Medlemskap i Statens pensjonskasse, med blant annet gode pensjons- og forsikringsordninger (www.spk.no)
Gode arbeidsbetingelser (f.eks. fleksibel arbeidstid, trening i arbeidstiden o.l.)
I tillegg kommer Polartillegg i henhold til «Særavtale om godtgjørelse ved opphold i polare strøk» med p.t. kr 107,- pr. døgn.
Fri reise til og fra Svalbard i forbindelse med engasjementet.
Svalbardskatt, folketrygdavgift og pensjonsinnskudd utgjør til sammen 17.9 %.
For å ha et godt vurderingsgrunnlag ber vi deg om å registrere utfyllende CV i vår rekrutteringsportal og laste opp relevante attester og vitnemål.

Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, vil du bli varslet om dette.

 

Søk på stillingen her.

 

Sted: Vei 309-6, 9170 Longyearbyen

Kontaktperson

Bjørg Helene Holen, Administrasjonssjef

Telefon 99 74 36 35

 

Svalbard er en del av kongeriket Norge, og Sysselmesteren er regjeringens øverste representant på øygruppen. Sysselmesteren er både politimester og statsforvalter. Virksomheten har en miljøvernavdeling, en politiavdeling, en administrasjonsavdeling og en stab med til sammen 50 ansatte i åremålsstillinger.

Sysselmesterens administrasjonsbygg ligger i Longyearbyen på 78 grader nord. Longyearbyen har et godt tjenestetilbud og et rikt idretts- og kulturtilbud. Men Longyearbyen er ikke et livsløpssamfunn. På flere områder er klare rammer for hvilket tjenestetilbud som er tilgjengelig og dette kan være lavere enn på fastlandet. Svalbard tilbyr storslått natur med gode muligheter for spennende opplevelser både i nærområdet til Longyearbyen og ute i den arktiske villmarken.

Les mer om Sysselmesteren på Svalbard her

Del stillingen

Selskap

Sysselmesteren på Svalbard

Kontaktinfo

  • Bjørg Helene Holen
  • Tittel: Administrasjonssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 99 74 36 35

Lokasjon

  • Longyearbyen

Søknadsfrist

November 20, 2023

Administrativ koordinator Nordkapp videregående skole, Honningsvåg (søknadsfrist 22.11.2023)

Troms og Finnmark fylkeskommune Nordkapp videregående skole

Vil du blir vår nye kollega?

Administrativ koordinator

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver:

Ved Nordkapp videregående skole har vi ledig 100 % fast stilling som administrativ koordinator.

Arbeidsoppgaver

Merkantile støttefunksjoner til Nordkapp videregåedne skole, Nettskolen Finnmark og Nordkapp kompetanse og sikkerhetssenter.

Kvalifikasjonskrav:

Ønskelig med Bachelor innen administrative fag eller annen relevant høyere utdanning
Gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig
Ønskelig med kjennskap til skoledrift og systemer
Meget god IKT-kompetanse og kunne bruke Microsoft Office-programvarer
Fordel med erfaring fra utdanningssektoren

Personlige egenskaper:

Hyggelig, godt humør og serviceinnstilt
Du arbeider selvstendig, nøyaktig, systematisk og er løsningsorientert
Fleksibel
Har god arbeidsmoral og kan arbeide effektivt
Tar alle oppgaver; små, store, kjedelige og morsomme med et smil
Liker å jobbe i et hektisk miljø i høyt tempo
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

Gode pensjons- og forsikringsordninger
Økonomiske fordeler i tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, blant annet nedskriving av studielån. Les mer på www.finnmarkognordtroms.no
En raus organisasjonskultur hvor vi vil hverandre vel, ser hverandre og bidrar til fellesskapet
Tilsetting i henhold til gjeldende lover, reglement og avtaler

Søknaden skal inneholde:

Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra NOKUT (www.nokut.no). 
2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)  

Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem EasyCruit.  

 

Søknadsfrist og andre opplysninger:

Søknadsfrist: 22.11.2023

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Intervjuer vil bli gjennomført etter avtale.

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.  

 

Før eventuell tilsetting i Troms og Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Troms og Finnmark

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 22.11.2023

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Honningsvåg

 

Kontaktpersoner:

Elisabeth Leiknes Hansen

mob: +47 96043434

May Irene Strand Gerhardsen

mob: +47 90842493

 

Hjemmeside:
/nordkapp.vgs.no/
Adresse: Klubbveien 9 9751 Honningsvåg

Troms og Finnmark fylkeskommune Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Maritime fagskole Nord avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp. Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA.
I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling.
Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet.

Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum.
Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen.

Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

 

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Elisabeth Leiknes Hansen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 960 43 434
  • May Irene Strand Gerhardsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 908 42 493

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

November 22, 2023

Regnskapsmedarbeider (Søknadsfrist 21.11.2023)

regnskap

Regnskapsmedarbeider 2.gangs utlysning

 

Regnskapsavdelingen, Nord-Aurdal kommune

Om stillingen

Nord-Aurdal kommune har ledig en 100 % fast stilling som regnskapsmedarbeider. Vi søker etter en grundig, nøyaktig og selvstendig kandidat som engasjerer seg for regnskap som fag og som ivrer for utvikling.

Vi er en avdeling med et godt og engasjerende fag- og arbeidsmiljø. Regnskapsavdelingen har ansvar for regnskapsføring av kommunen og andre offentlig virksomheter. Avdelingen består av fire medarbeidere og en regnskapssjef.

Vi håper dette høres interessant ut for deg og gleder oss i så fall til å lese din søknad!

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 21.11.2023
Arbeidsgiver: Nord-Aurdal kommune
Sted: Fagernes
Stillingstittel: Regnskapsmedarbeider – 2. gangs utlysning
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4728862786

Arbeidsoppgaver

Registrering og kontroll av fullstendighet, nøyaktighet og gyldighet av bl.a.: inntekter, utgifter, merverdiavgift og eiendeler.
Bidra i videreutvikling av digitale løsninger og interne rutiner.
Kommunikasjon eksternt og internt.
Opplæring internt i organisasjonen.
Andre ordinære regnskapsoppgaver

Kvalifikasjoner

3-årig relevant høyskoleutdanning og relevant erfaring.
Svært relevant arbeidserfaring og allsidig fagkunnskap innen regnskap kan kompensere for manglende utdanning.
God forståelse for regnskaps- og økonomiområdet.
God digital forståelse.
God norsk muntlig- og skriftlig fremstillingsevne.

Personlige egenskaper

Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
Du er strukturert og har en selvstendig arbeidsform.
Du har evne og vilje til å sette deg inn i og bruke ny teknologi.
Du er løsningsorientert og er flink til å sette deg inn i nye arbeidsoppgaver.
Det må påregnes noe ekstraarbeid i perioder, primært i forbindelse med årsoppgjør.

Vi tilbyr

Ordnede arbeidsforhold
Fleksitidsordning med kjernetid og sommertid
Nødvendig opplæring og veiledning
Et godt arbeidsmiljø
Gode forsikrings- og pensjonsvilkår gjennom KLP

Annet:

Vil du vite mer om Valdres? Vi har unik natur, kultur og er en attraktiv region, sentralt i Norge. Les/se mer på valdres.no.

Søkere vurderes på bakgrunn av levert dokumentasjon. Du oppfordres derfor til å laste opp alle relevante attester, tjenestebevis, vitnemål mv. før søknadsfristens utløp. Tilsetting vil skje på de vilkår og med de plikter som følger av gjeldende lovverk, reglement og tariffavtaler i kommunen.

Har du ønske om unntatt offentlighet må dette begrunnes i søknaden, jf. Offentleglova § 25, andre ledd. Begrunnelsen må vise til konkrete skader og ulemper det vil ha for deg å stå på den offentlige søkerlisten. Du varsles dersom ønsket ikke kan tas til følge.

Nord-Aurdal kommune er opptatt av å reflektere mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, nedsatt funksjonsevne, nasjonal eller etnisk bakgrunn.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Jernbanevegen 22, 2900 Fagernes, Norge

Kontaktinformasjon

Gro Tvenge Frogner, Regnskapssjef
Telefon:  +47 957 84 702

 

Om arbeidsgiveren

Nord-Aurdal kommune er største kommune i Valdres med 6500 innbyggere og ca. 4900 fritidsboliger. Regionsenteret Fagernes har bystatus og er et moderne handels-, reiselivs- og servicesentrum med variert næringsliv. I bygdene er primærnæringene fremtredende. Som inngangsport til Jotunheimen har Nord-Aurdal flotte muligheter for fjell- og friluftsliv. Et godt oppvekstmiljø, trivelige boområder og et rikt kulturtilbud gjør kommunen til et attraktivt bosted. Valdres vidaregåande skule ligger i kommunen, i tillegg til et fylkeskommunalt karrieresenter med desentraliserte utdanningstilbud, også på høgskolenivå. Det er et godt samarbeid mellom kommunene i regionen, og mellom kommuner og næringsliv. Velkommen til en attraktiv kommune!

 

Del stillingen

Selskap

Nord-Aurdal kommune

Kontaktinfo

  • Gro Tvenge Frogner
  • Tittel: Regnskapssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 957 84 702

Lokasjon

  • Fagernes

Søknadsfrist

November 21, 2023

Organist / kirkemusiker – 50% stilling (søknadsfrist 27.11.2023)

 

Organist / kirkemusiker – 50% stilling i Siljan sokn

 

Siljan Sokn

Sentrumsveien 87, 3748 Siljan

Siljan kirkelige fellesråd søker organist/kirkemusiker i 50% stilling med tiltredelse f.o.m. 1. februar 2024. Stillingen er knyttet opp mot Siljan sokn.

Arbeidsoppgaver

Planlegging og gjennomføring av gudstjenester, kirkelige handlinger og institusjonsandakter i samarbeid med prest.
Kontakt med musikkliv og enkeltpersoner for deltakelse i gudstjenester
Noe konsertvirksomhet
Bidra på trosopplæringstiltak
Ansvar for tilsyn og vedlikehold av kirkenes instrumenter
Øvrige kirkemusikalske oppgaver

Kvalifikasjoner

Ønske om kirkemusikalsk utdanning. Annen musikalsk utdanning/erfaring kan vurderes
Allsidige orgel- og pianoferdigheter
Beherske ulike stilarter og samspillformer
Behersker norsk skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper

Evne til å motivere og inspirere frivillige medarbeidere
Være strukturert, initiativrik, kreativ og ha gjennomføringsevner
Må være fleksibel og inneha gode samarbeidsevner
Initiativrik når det gjelder musikalsk allsidighet i menighetsarbeidet
Evne til å inkludere barn og unge i menighetens musikkliv
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Øvrig

Politiattest må legges fram før tilsetting, jfr Kirkeloven §29.
Søker må være medlem i Den norske kirken
Søker må disponere egen bil.

Vi tilbyr

Lønns- og arbeidsvilkår etter KAs tariffavtale
Pensjonsordning i KLP
Opplysninger om stillingen fås ved å kontakte daglig leder/kirkeverge Johnny G. stene, mob. 97778195.

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver Siljan Sokn

Adresse Sentrumsveien 87, 3748 Siljan

Hjemmeside www.siljan.kirken.no

Facebook www.facebook.com/profile.php?id=100063589149224

Om stillingen

Stillingstittel Organist / kirkemusiker

Antall stillinger 1

Oppstart 1. februar 2024

Ansettelsesform Fast

Prosent 50 %

Heltid/deltid Deltid

Sektor Privat

Arbeidsdager Søndag, Ukedager, Lørdag

Arbeidstid Dagtid, Kveld

 

 

Søknadsfrist 27. november 2023

 

Kontaktperson for stillingen

Johnny G. Stene, Kirkeverge

97778195

[email protected]

 

Siljan er en ettsoknskommune med ca. 2400 innbyggere. Soknekirken ligger i Siljan sentrum og er en middelalderkirke bygget i stein fra ca. 1150. Kirken ble utvidet med nytt skip i 1838 og kirketårn bygget i 1903. Soknet har også et kapell på Grorud som er et av få kirkebygg i Norge som ble viet under andre verdenskrig (1944).

Siljan menighet ligger i Siljan kommune og har nær avstand til Skien (15 min.,), Porsgrunn (30 min), Larvik (40 min) og Kongsberg (60 min).

Staben består foruten organist, av prest, daglig leder, menighetspedagog, kommunikasjonskonsulent og menighetssekretær. Staben har kontorer i Siljan menighetskontor.

Siljan kirke har et elektro pneumatisk orgel. Bygget av Jørgensen i 1961, samt et Yamaha piano. Grorud kapell har orgel og piano.

 

Del stillingen

Selskap

Siljan kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Siljan

Søknadsfrist

November 27, 2023

Vernepleiar i Tilrettelagte tenester – 100 % fast stilling og 100 % vikariat (Søknadsfrist 28.11.2023)

løvetann

Vernepleiar i Tilrettelagte tenester – 100 % fast stilling og 100 % vikariat

 

Vang Kommune, Tilrettelagte tenester

Om stillinga

Tilrettelagte tenester/Miljøtenesta har ledig 100 % fast stilling og 100 % vikariat som vernepleiar.

Du er ynska hit til oss med di nyskjerrigheit, positivitet og gode samarbeidsevner.
Tilrettelagte tenester i Vang er i endring, difor treng me nye medarbeidarar. Me ser at våre tenester både endrar seg og aukar, og innhaldet i arbeidet vert variert og nyskapande.
Me ynskjer din kunnskap og bidrag i endringa, saman med fleire gode fagansvarlege.
Du vert med på alt frå observasjon og kartlegging av bistandsbehov, oppstart av nye tenester, i tett samarbeid med eigne og andre faginstansar, tenestemottakarar og
familiar. Du vil bidra inn i barneavlastning, private heimar, bufellesskap, arbeid/aktivitet og til tider samarbeide med skule/barnehage.

Gode lønsvilkår for vernepleiarar og sjukepleiarar som rekrutteringstiltak i Vang kommune!

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 28.11.2023
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Vernepleiar i Tilrettelagte tenester -100 % fast stilling og 100 % vikariat
Stillingar: 2
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast, Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4727733556

Arbeidsoppgåver

Aktivt søkje å nå fastsette mål for arbeidet gjennom målretta miljøarbeid
Praktisk bistand og opplæring til tenestemottakarar etter HOL §3-2,6
Ivareta brukarmedverknad i all tenesteyting
Bidra til godt samarbeid med brukarar, pårørande og kollegaer
Observasjon og kartlegging

Kvalifikasjonar

Fortrinnsvis autorisasjon som vernepleiar, men sjukepleiar og andre med 3-årig helse – og sosialfagleg utdanning oppmodast også til å søkje.
Kunnskap og erfaring frå arbeid med målgruppa
Gode ferdigheter innan IKT og bruk av elektronisk pasientjournal
Gode norskkunnskapar både munnleg og skriftleg
Førarkort kl. B og disponera eigen bil

Personlege eigenskapar

Gode samarbeidsferdigheiter, men òg evne sjølvstendig arbeid
Du er stabil, fleksibel og lojal overfor vedtak og tiltak
Du er blid og positiv, og villig til å søke ny kunnskap

Vi tilbyr

Ei spennande stilling med varierte arbeidsoppgåver
Opplæring og rettleiing
Lønn etter tariff i hht hovudtariffavtala, gode pensjonsvilkår og forsikringsavtalar
Stillinga krev politiattest jf. helsepersonell-loven § 5-4. Attesten må leggjast fram før tiltreding
Tilsetting skjer på vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor
Gode lønsvilkår for vernepleiar/sjukepleiar

 

Søk på stillingane her.

 

Adresse:Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge

Kontaktinformasjon

Marita Østborg, Avdelingsleiar Base Sør, Bakkehaugen
Telefon:  905 80 097
E-post: [email protected]

Elisabeth Hålien, Leiar Tilrettelagte tenester
Telefon:   990 90 013
E-post: [email protected]

Maren Ødegaard Hvitmyhr, Avdelingsleiar Base Nord, Grindatun
Telefon:   958 46 059
E-post: [email protected]

 

Om arbeidsgivaren

«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.

Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Marita Østborg
  • Tittel: Avdelingsleiar Base Sør, Bakkehaugen
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 905 80 097
  • Elisabeth Hålien
  • Tittel: Leiar Tilrettelagte tenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 990 90 013
  • Maren Ødegaard Hvitmyhr
  • Tittel: Avdelingsleiar Base Nord, Grindatun
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 958 46 059

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

November 28, 2023

Avdelingsleiar i bufellesskap – Tilrettelagte tenester (Søknadsfrist 28.11.2023)

Vang - att. Guro

 

Avdelingsleiar i bufellesskap – Tilrettelagte tenester

 

Vang Kommune, Tilrettelagte tenester

Om stillinga

Vi har ledig 100 % fast stilling som avdelingsleiar ved ein av våre basar i Tilrettelagte tenester, med oppstart etter avtale.

Stillinga som avdelingsleiar er delt mellom administrativ tid og brukarretta arbeid i turnus ved Base Nord, bufellesskap Grindatun. Det ligg òg ansvar for nokre andre tenester inn under basen.

Avdelingsleiar er ein del av avdelingsleiargruppa i Tilrettelagte tenester.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 28.11.2023
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Avdelingsleiar i bufellesskap, Tilrettelagte tenester
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4727736134

Arbeidsoppgåver

Utøve personalleiing og – administrasjon – pt. ca 50 % administrativ stilling
Brukerretta arbeid i turnus, med arbeid kvar 3 helg.
Utøve fagleg, administrativ og økonomisk leiing
Utøve målretta miljøarbeid

Kvalifikasjonar

Autorisert vernepleiar eller anna relevant 3-årig helse- og/eller sosialfagleg utdanning
Utdanning og/eller erfaring innan administrasjon og leiing er ynskjeleg
Teoretisk og praktisk kunnskap om ulike faglege tilnærmingar og metodar
Mestre målarbeid og evaluering
Gjerne erfaring frå budsjett og økonomisk arbeid
Gode ferdigheter innan IKT, bruk av elektronisk pasientjournal, elektronisk personaladministrasjon og arbeid med turnus
Gode norskkunnskapar og god skriftleg og munnleg framstillingsevne
Førarkort kl. B og disponera bil

Personlege eigenskapar

Gode samarbeidsferdigheiter
Evne å arbeide sjølvstendig
Fleksibel, løysingsorientert og positiv
Stabil, god ordenssans og sjølvinnsikt
Personleg eignaheit vert vektlagt

Gyldig politiattest skal leverast ved oppstart

Vi tilbyr

Eit godt arbeidsmiljø med godt fagleg fokus og tett samarbeid med både kollegaer og tilsette, samt eit godt samarbeid med tenestemottakarar og føresette/verger
Løn etter avtale og etter kommuen sitt løns -og stillingsregulativ
Gode forsikrings- og pensjonsordningar
Tilsetjing på ordinære vilkår som gjeld til ei kvar tid i kommunal sektor
Kommunen kan vere behjelpeleg med bustad

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Tyinvegen 5150, 2975 Vang i Valdres, Norge

Kontaktinformasjon

Elisabeth Hålien, Leiar Tilrettelagte tenester
Telefon:  990 90 013
E-post:  [email protected]

 

Om arbeidsgivaren

«Vestlandsfjell og Austlandsklima» er den slåande kombinasjonen som gjer Vangsnaturen unik. Når vangsgjeldingen i tillegg er kjent for eit godt lynne er resultatet ei fjellbygd av sjeldant godt merkje lengst vest i Valdres. I Vang finn du mykje av Jotunheimen, delar av Skarveheimen, fiskevatn, stølar, skiterreng, jaktterreng og all den plassen du kan ynskje deg av eit villmarksområde. Du finn også jordbruk, turisme og gründerar i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. Vang er sentralt på ein litt usentral måte, det er 250 kilometer til både Oslo og Bergen og noko lenger til Trondheim. Altså er du midt i smørauget sør i Noreg i ein kommune som har framtidstru og satsar på gode kommunale tenestar på alle område: Nemnast kan nyrenovert skule med fleirbrukshall og eit rikt kulturliv.

Vang kommune er opptatt av mangfald og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Vi gjer merksam på at søkarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

 

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

  • Elisabeth Hålien
  • Tittel: Leiar Tilrettelagte tenester
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 990 90 013

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

November 28, 2023