Undervisningsstillinger – Gjerdrum barneskole – Undervisningsstillinger skoleåret 2024-2025 (søknadsfrist 24.02.2024)

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

 

Hovedutlysning for lærere 2024

 

Bli lærer ved Gjerdrum barneskole!

Er du klar for nye utfordringer, helt ny i læreryrket eller snart ferdigutdannet? – Gjerdrum barneskole er stedet for deg!

Kun 30 minutter unna Oslo ligger Gjerdrum kommune. Gjerdrum er nær byen, men på landet – midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen er liten; det skaper god oversikt og et levende lokalmiljø. Mange av innbyggerne jobber i Oslo, og ser på byens tilbud som en naturlig del av livet her. Det gir Gjerdrum eventyrblandingen av natur og kultur, modernitet og tradisjon.

Denne stillingsannonsen gjelder for ledige, faste og midlertidige lærerstillinger ved Gjerdrum barneskole fra 01.08.2024, som samlet sett skal dekke skolenes fagbehov.
Kommunen er i vekst, og det satses på systematisk og helhetlig skoleutvikling i tråd med felles strategi for skolene i Gjerdrum.

Gjerdrum barneskole ligger midt i sentrum og har store, romslige utearealer, nær tilgang til bibliotek, idrettshall og kunstgressbane. Skolen er en 1-7 skole. Vi har for tiden ca. 300 elever og ca. 45 ansatte, fordelt på skole og SFO. Skolens visjon er «Et trygt og morsomt sted å lære, en inkluderende plass å være», og våre satsningsområder for skoleåret er inkluderende undervisning og læringsmiljø, og i tillegg jobber vi for å oppnå gode grunnleggende lese-, skrive- og matematikkferdigheter hos elevene.

Skolen er i tett samarbeid med professor Thomas Nordahl fra SePU (Senter for Praksisrettet Utdanningsforskning) og vi er med i Læringsmiljøprosjektet pulje 7 for å sikre et inkluderende, trygt og godt skolemiljø. Vi vektlegger arbeid med elevenes psykososiale miljø høyt, vi vil ha gode relasjoner mellom alle parter, og et godt og trygt læringsmiljø for elevene.

FAU og skolen har et meget godt samarbeid, og for tiden jobbes det med å få til et inspirerende uteområde.

Nøkkelopplysninger:

  • Søknadsfrist: 24.02.2024
  • Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
  • Stillingstittel: Hovedutlysning for lærere 2024
  • Stillinger: 4
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4752505552
  • Startdato: 01.08.2024

Arbeidsoppgaver

  • Undervisning i tråd med gjeldende læreplaner
  • Planlegge, gjennomføre og evaluere læringsaktiviteter for elevene i klasserom, gruppe og enkeltvis
  • Følge opp elever med vedtak om spesialundervisning
  • Delta i utarbeidelse av individuelle opplæringsplaner (IOP)
  • Arbeide i tråd med kommunens handlingsplaner
  • Arbeide i henhold til skolens satsningsområder
  • Sørge for et helhetlig, tilrettelagt tilbud for elevene i samarbeid med ledelsen
  • Delta aktivt og være en inspirator for å utvikle et godt og positivt lærings- og arbeidsmiljø
  • Kontaktlæreransvar må påregnes til flere av stillingene

Kvalifikasjoner

Vi søker både deg som har erfaring, og deg som er ny i yrket og er engasjert og lærevillig. Skolen er opptatt av kvaliteten på lærernes undervisning, og at elevenes læringsarbeid er skolens kjerneoppgave. Skolen har primært behov for grunnskolelærere 1-7, men grunnskolelærere 5-10 er velkommen til å søke. Skolenes behov legges til grunn for hvilke fagkombinasjoner som vil bli prioritert ved ansettelse.

  • Du må ha minimum 30 studiepoeng i 1 av basisfagene, norsk, engelsk, matematikk. Det er derfor viktig at du spesifiserer fagene du har (med antall studiepoeng).
  • Erfaring med læring i teknologirike omgivelser er ønskelig
  • Gode norskkunnskaper – muntlig og skriftlig

Det er generelt et stort behov for lærere med kompetanse i begynneropplæring, spesialpedagogikk og flerkulturell pedagogikk.

Personlige egenskaper

Vi ønsker oss kollegaer som:

  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Trives med å jobbe i team
  • Viser engasjement, stor arbeidskapasitet og godt humør
  • Liker å samarbeide, dele og reflektere i et læringsfellesskap
  • Er tydelig og raus klasseleder
  • Verdsetter og legger innsats i et godt skole-hjem-samarbeid
  • Har et sterkt faglig engasjement
  • Har genuin interesse for å jobbe med barn og unge i et inkluderende klassemiljø
  • Har et positivt elevsyn
  • Har vilje og evne til fornyelse og endring
  • Er opptatt av et trygt og godt skolemiljø
  • Er positiv og ønsker å bidra sosialt blant både elever og ansatte

Vi vektlegger personlig egnethet for stillingen

Vi tilbyr

  • Svært trivelige og dyktige kolleger
  • Tett faglig samarbeid mellom kollegaer
  • Aktiv ansattgruppe med mulighet for å delta på innebandy, yoga og andre sosiale sammenkomster
  • Veiledning for nyutdannede lærere og kommunal onboarding
  • Lønn etter gjeldene tariff
  • Kontaktlærertillegg fra 24.000 – 40.000 kr. pr. år (avhengig av antall elever)
  • Pensjonsordninger i Statens Pensjonskasse
  • Muligheter til videreutdanning i tråd med kompetanseløftet i grunnskolen
  • Engasjert og positivt FAU

Kontaktinformasjon

Therese Peeters
Rektor
 Telefon:94133804
E-post:[email protected]

Borgar Skoveng
Assisterende rektor
 Telefon:99464415
E-post:[email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, sentralt på Romerike og midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 7 000 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

 

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

Februar 24, 2024

Kommunalsjef tekniske tjenester (Søknadsfrist 25.02.2024)

Notodden kommune

Seksjon for tekniske tjenester

Kommunalsjef

 

Spennende lederstilling innen kommunalområdet tekniske tjenester

Notodden kommune arbeider kontinuerlig med å forbedre tjeneste- og samfunnsutviklingen slik at Notodden kommune blir et best mulig sted å bo, arbeide og besøke. Du vil som leder av dette kommunalområdet spille en avgjørende rolle i mange av kommunens viktigste utviklingsprosjekter og for mange av kommunens grunnleggende tjenesteleveranser. Kommunen har høye ambisjoner for fagfeltene innen området som består eiendomsdrift, vedlikehold, renhold, vei og anlegg, vann og avløp og brann og redning.

Vi søker en trygg, utviklings- og løsningsorientert leder som evner å inspirere og motivere til effektiv drift og utvikling av fagområdene. Du vil i tillegg til å lede kommunalområdet også være en del av kommunens strategiske ledelse gjennom deltagelse i rådmannens ledergruppe. Du vil også være en del av lederforum i Notodden som er et faglig felleskap bestående av alle ledere i organisasjonen.

Som leder i Notodden kommune forventes det at du har gjennomføringskraft og gode kommunikasjons- og samarbeidsevner. I denne stillingen er det en fordel at du vil trives i samspillet internt i organisasjonen, men også i samspillet med politikere, næringslivet og innbyggere.

Det er viktig for oss at du kan etterleve og bidra til kommunens verdier «tillit, glede og samskaping».
Tillits- og mestringsbasert ledelse er virkemidler for lederskapet i kommunen. Vi tror det gir de beste resultater og et godt arbeidsmiljø.

Kommunalområdet du skal lede består av mange faglig dyktige ledere og medarbeidere.

Arbeidsoppgaver

Teknisk sjef vil få ansvar for;

  • overordnet strategisk ledelse innen fagområdene
  • lederstøtte til ledere innen ansvarsområdet
  • budsjettplanlegging og økonomistyring
  • dialog og samhandling med øvrige kommunalområder for å klarlegge brukerbehov
  • god samhandling med innbyggere og næringsliv
  • bidrag til kommunens strategiske utviklingsarbeid
  • politiske saksforberedelser og deltagelse i politiske møter
  • prosjektledelse i større samfunnsutviklingsprosjekter og gjennomføring av politiske vedtak.
  • organisasjonsutvikling, ledelse, planlegging og koordinering
  • forvaltning, personalansvar og resultatstyring

Kvalifikasjonskrav

Vi søker en samfunnsengasjert person som har;

  • høyere relevant utdanning på master nivå, erfaring kan kompensere for utdannelseskrav
  • erfaring med budsjett og økonomistyring
  • ledererfaring og erfaring fra endringsprosesser
  • erfaring fra utvikling eller forbedringsprosesser
  • meget god skriftlig og muntlig fremstilling
  • har erfaring med å lede prosjekter
  • erfaring med bruk av IKT verktøy
  • førerkort klasse B

Seksjon for tekniske tjenester

  • erfaring fra en politisk styrt organisasjon i grensesnittet mellom politikk og administrasjon
  • dokumenterbare resultater fra tidligere arbeid

Personlige egenskaper

  • evne å bygge tillit og gode relasjoner
  • strukturert og effektiv
  • evne til å håndtere mange ulike saker samtidig
  • høy arbeidskapasitet
  • kreativ og løsningsorientert
  • positivt innstilt med godt humør
  • gode samarbeidsegenskaper
  • tydelig og trygg i lederrollen

Personlig egnethet vektlegges i utvelgelsen.

Vi tilbyr

  • en spennende og utfordrende lederstilling med store muligheter for å skape resultater
  • et godt og trivelig arbeidsmiljø
  • en stilling plassert i en strategisk ledergruppe som tar et helhetlig og felles ansvar for lokaldemokrati, tjenesteleveranser, tjeneste og samfunnsutvikling
  • mulighet for innflytelse på utvikling av kommunen som helhet så vel som utvikling av egne ansvarsområder
  • mange spennende faglige oppgaver i en kommune i en meget positiv utvikling
  • motiverte, dyktige og trivelige medarbeidere
  • meget gode pensjons- og forsikringsordninger
  • lønn etter avtale

Søknad sendes

Søknad sendes elektronisk. Benytt linken i annonsen. Søkere som ønsker å unntas offentlighet, må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vurderes i henhold til Offentlighetslovens bestemmelser. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger særskilt grunn, vil søkeren bli kontaktet før en eventuell offentliggjøring.

Link til søknadsskjema: Søk her

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Notodden kommune Seksjon for samfunnsutvikling og tekniske tjenester

Notodden ligger idyllisk til ved Heddalsvannet. Vi er Europas blueshovedstad og er på UNESCO’s verdensarvliste med bakgrunn i vår unike industrihistorie. Heddal stavkirke, som er Norges største, ligger i kommunen vår. Kommunen er sentralt plassert i Telemark og har et innovativt og fremtidsrettet næringsliv med gode etableringsmuligheter. Vi har universitet, sykehus og flyplass, og det er kort avstand til hovedstaden og andre byer i regionen. Innbyggertallet i Notodden er passert 13000 og vi ønsker nye innbyggere velkommen. Kommunen har attraktive boligområder og tilbyr gode oppvekstvilkår med et rikt utvalg av kultur- og aktivitetstilbud. Mulighetene er mange for flotte naturopplevelser i nærmiljøet året rundt. Vi søker dyktige og motiverte medarbeidere som vil være med på å videreutvikle Notodden kommune til det beste for innbyggerne.

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kommunalsjef
  • Antall stillinger: 1
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

Søk på jobben

 

Kontaktperson for stillingen

Per Sturla Wærnes
+47 90686669
[email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Notodden kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Notodden

Søknadsfrist

Februar 25, 2024

Barnehagelærer / pedagogisk leder, Flå kommunale barnehage (Søknadsfrist 12.02.2024)

Pedagogisk leder i Flå kommunale barnehage

Ingen bildebeskrivelse er tilgjengelig.

Fra 19. februar er det ledig 100% stilling som barnehagelærer/pedagogisk leder i barnehagen i Flå.

Vi er en 4 avdelings barnehage med barn i alderen 10 mnd – 6 år. Barnehagen vår ligger i naturskjønne omgivelser med blant annet gapahuk i nærmiljøet og bare en liten gåtur til sentrum med bibliotek, svømmehall, idrettshall og skole. I vår barnehage er barna i fokus og hverdagen preges av et engasjert og tilstedeværende personale. Gjennom lek, omsorg og læring i et trygt miljø får barna utvikle seg, oppleve mestring og møte nye utfordringer. Visjonen vår er «vi skaper dagen» og gir mening til jobben vi gjør, sammen skaper vi magiske dager.

Vi søker deg med et stort engasjement for barn og barns rettigheter, som er en varm og faglig engasjert barnehagelærer og som ønsker å bidra til god kvalitet i Flå kommunale barnehage.

Flå kommunale barnehage jobber for å være psykisk helsefremmende, med utgangspunkt i juridiske rammer og med kunnskap om hva som er til barns beste. Dette innebærer blant annet fokus på inkluderende lekemiljøer og de voksnes relasjonskompetanse.

Vi jobber for at barnehagen skal være en arena som kjennetegnes ved lyttende, omsorgsfulle og selvreflekterende voksne. Vi er opptatt av å være en del av laget rundt barnet. Vi jobber systematisk med kompetanseutvikling og er opptatt av å være en lærende organisasjon.

Krav til stillingen:

  • Bestått barnehagelærer-/ førskolelærerutdanning (bachelor 180 studiepoeng)
  • Gyldig politiattest

Kvalifikasjoner:

  • Gode lederegenskaper
  • God evne til å organisere og strukturere
  • Kunnskap om barns rettigheter
  • Faglig engasjert og motivert, med evne til refleksjon og nytenkning
  • Gode samarbeidsegenskaper
  • Selvstendig, ansvarsfull og med god gjennomføringsevne
  • Åpen, nysgjerrig og evne til å skape engasjement
  • Personlig og profesjonell egnethet vektlegges

Menn oppfordres til å søke, Hallingdal har regional MIB-gruppe (menn i barnehagen)

Ansvarsoppgaver/ arbeidsoppgaver:

  • Lederfunksjon for en eller flere grupper
  • Innfri barns rettigheter, og ansvar for barns helhetlige trivsel og utvikling
  • Ansvar for samarbeid med foreldrene, planlegging og gjennomføring av foreldremøter
  • Bidra til at barnehagen er en lærende organisasjon
  • Ha kunnskap om prosjektarbeid som arbeidsform, og viktigheten av å tilby gode lekemiljøer for barn.
  • Gjøre bærekraftige pedagogiske valg
  • Ha kunnskap om og være opptatt av å skape inkluderende fellesskap, der barn er meningsfulle aktører og bidragsytere.
  • Ansvar for pedagogisk utvikling og ledelse i barnehagen
  • Ansvar for planlegging, gjennomføring, dokumentasjon og vurdering
  • Ansvar for god organisering og struktur av barnehagedagen

Vi tilbyr:

  • Mulighet til å leke, hver dag!
  • Mulighet til å være med å utvikle barnehagen
  • Mulighet til å bidra til at barn opplever mestring og glede
  • Et faglig orientert arbeidsmiljø
  • Veiledning og kurs
  • God pensjonsordning
  • Behjelpelig med å skaffe bolig
  • barnehageplass

Kontakt:

Ta gjerne kontakt med styrer Inger Iren Listøen Halstensen.

E-post [email protected]

Tlf: 32 05 36 75/95752788

Eller oppvekstsjef i Flå kommune Anita Juul Storeli

E-post [email protected]

Tlf.: 32053604/90665135

Ansettelse:

Ansettelse skjer i.h.t gjeldende lov- og avtaleverk. Lønn etter ansiennitet og kvalifikasjoner. Gyldig politiattest ikke eldre enn 3 måneder, må fremlegges før oppstart.

Søknad:

Søknad m/CV, bekreftede vitnemål og attester sendes til:

[email protected] – mrk «Søknad pedagogisk leder barnehage».

Søknadsfrist 12.02.24

 

Del stillingen

Selskap

Flå kommune

Kontaktinfo

  • Inger Iren Listøen Halstensen
  • Tittel: styrer
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 32 05 36 75/95752788
  • Anita Juul Storeli
  • Tittel: oppvekstsjef i Flå kommune
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 32053604/90665135

Lokasjon

  • Flå

Søknadsfrist

Februar 12, 2024

Risør ungdomsskole – Undervisnings – stillinger 2024 / 2025 (søknadsfrist 25.02.2024)

Risør ungdomsskole, Risør kommune

Lærere for skoleåret 2024/2025

 

Om stillingen

Er du en faglig dyktig kollega med glimt i øyet og et stort hjerte for elevene?

Da ønsker vi at du skal bli en del av vårt fantastiske arbeidsmiljø på Risør Ungdomsskole. På skolen liker vi å skape resultater sammen, og vår teamorganisering er hjertet i organisasjonen. Profesjonsfellesskapet er preget av delingskultur, latteren sitter løst og det er stor takhøyde for gode diskusjoner.

Skolen tar alltid godt imot nye lærere, og har egne veiledere som sørger for at du får en god start hos oss.

Skolen har behov for lærere med kompetanse i de fleste fag, da flere av våre kolleger nå går av med pensjon.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 25.02.2024
Arbeidsgiver: Risør kommune
Stillingstittel: Lærerstillinger 2024/2025
Stillinger: 5
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast, Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4753280448
Startdato: 01.08.2024

Arbeidsoppgaver

Undervise i relevante fag på ungdomstrinnet
Kontaktlæreransvar.
Undervise i lesing og skriving, og derfor beherske norsk på høyt nivå.
Delta i skolens profesjonsfelleskap.
Beherske digitale verktøy på høyt nivå.
Undervise elever med særskilte behov.

Kvalifikasjoner

Våre nye lærere må ha godkjent utdanning for 8.-10. trinn.
De som tilsettes må fremlegge godkjent politiattest ihht opplæringsloven.

Personlige egenskaper

Skolen ønsker seg lærere som er stolte av yrket sitt, og som ønsker å utgjøre en forskjell for elevene
Vi trenger samarbeidsorienterte kolleger som aktivt bidrar til at både elevene og kollegene lykkes i arbeidet sitt, og som arbeider i nær kontakt med foreldrene
Lærerne må være gode klasseledere med høy relasjonskompetanse og gjerne med glimt i øyet
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Et strålende arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst og vi løser utfordringer sammen. Sosiale aktiviteter gjennom året, og et arbeidsmjilø som preges av samarbeid, støtte og åpenhet. Skolen ligger i tillegg fantastisk plassert, med kort vei til idrettsanlegg, sjøen og skogen.

Forøvrig tilbyr Risør kommune:

God pensjonsordning og personalforsikring
Mulighet for fag-/kompetanseutvikling
Lønn og andre vilkår etter gjeldende tariffavtaler

 

Søk på stillingene her.

 

Adresse: Kjempestien 6, 4956 Risør, Norge

Kontaktinformasjon

Mads Stebekk Moe, Rektor
Telefon:  +47 920 83 172
E-post:  [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Risør kommunes verdier er «Stolt», «Engasjert» og «Raus», og disse er grunnleggende for vårt daglige virke. Hvis disse verdiene virkelig appellerer til deg, kan du være den rette til å være med på laget vårt!

Vi har en av Nordens best bevarte og – i våre, og mange andres øyne – aller vakreste trehusbyer. Vi har en idyllisk kystlinje og en skjærgård godt tilrettelagt for allmennheten. Vi har tre fjorder, sterke og livskraftige grender, rike tur- og friluftsmuligheter. Kulturbyen Risør som er kjent for sine gallerier, dyktige kunsthåndverkere og et rikt kulturliv. Risør ble i 2015 kåret til Norges kulturkommune.

Hos oss finner du dyktige kollegaer, en løsningsorientert kultur, et trivelig arbeidsmiljø og muligheter for faglig og personlig utvikling. Vi ønsker oss engasjerte, energiske og kreative medarbeidere som hjelper oss med å utvikle og forbedre både tjenestetilbudet til våre innbyggere og vår egen organisasjon og samhandling.

 

Del stillingen

Selskap

Risør kommune

Kontaktinfo

  • Mads Stebekk Moe
  • Tittel: Rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 920 83 172

Lokasjon

  • Risør

Søknadsfrist

Februar 25, 2024

Kirkelige fellesråd i Trondheim – Avdelingsleder kirkeliv (søknadsfrist 27.02.2024)

Kirkelig fellesråd i Trondheim har ledig stilling som

Avdelingsleder Kirkeliv

 

Tidligere avdelingsleder har gått over i ny stilling i Kirkerådet og vi søker nå hennes erstatter.

Dette er en spennende mulighet for deg til å påvirke og utvikle kirka i Trondheim sitt møte med med befolkningen, bygge nettverk for samarbeid og å utvikle gode arbeidsmiljø.

Avdelingsleder kirkeliv er tillagt omfattende ansvar innen sitt område.

Med på laget har du om lag 100 dyktige medarbeidere i 16 menighetsstaber. Arbeidet fordrer tett samarbeid med prostene, HR-avdelingen og ledergruppen til kirkevergen.

Avdelingsleder Kirkeliv inngår i Kirkevergens ledergruppe, og rapporterer til kirkevergen som også er din nærmeste leder.

Stillingen har følgende ansvarsområder:

  • Arbeidsgiveransvar for 9 daglig ledere og til sammen vel 100 ansatte
  • Oppfølging av drift og utvikling i 16 menigheter med daglige ledere i tett dialog med menighetsråd og proster
  • Initiere samarbeid mellom menigheter og strategisk utvikling av kirkelivet i byen
  • Legge til rette for fornying og utvikling innen de kirkefaglige områdene i menighetene
  • Nettverksbygging med og mellom faggrupper, menighetsråd, prost/sokneprest, bispedømmekontor og eksterne offentlige og ideelle organisasjoner og virksomheter
  • Nettverksbygging nasjonalt og regionalt samt samhandling (samskaping) med kommunen innen utvikling av kirkeliv

Kvalifikasjoner

  • Vi ser etter deg som har høyere utdanning (mastergrad) innen ledelse og /eller kirkefag. Relevant ledererfaring kan kompensere for utdanningskravet
  • Du bør ha erfaring med å lede andre og å lede endringsprosesser, helst fra komplekse strukturer
  • Du må ha god prosessforståelse
  • Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du er en digital bruker og er god på å nyttiggjøre deg digitale verktøy i din arbeidshverdag
  • Kunnskap om Den norske kirkes organisering og ordninger er nødvendig
  • Medlemskap i Den norske Kirke forventes

Personlige egenskaper

Personlig egnethet tillegges stor vekt.

Vi søker deg som er en pådriver i utvikling, men tålmodig i prosess, er selvstendig, men åpen og inkluderende, ser etter muligheter og forbedringer, men respekterer det eksisterende, du er tydelig, men takler å måtte være pragmatisk i hverdagen. Du liker mennesker, og er god til å skape relasjoner og får tillit hos de du omgås. Du er som person opptatt av å nå resultater både alene og sammen med andre.

Vi tilbyr

  • En meget spennende stilling som Avdelingsleder i en sektor med mangfoldige oppgaver av stor offentlig interesse
  • Høyt kompetente medarbeidere som trenger deg
  • Et lederkollegium som vil mye
  • Lønn etter avtale

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 27.02.2024
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Avdelingsleder kirkeliv
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid / Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4752512986

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Kjell Inge Nordgård, Kirkeverge
Telefon:  +47 905 41 832
E-post:  [email protected]

Solveig Kopperstad Bratseth, HR-sjef
Telefon:   +47 908 25 020
E-post:  [email protected]

Adresse:Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge

Om arbeidsgiveren

Kirkelig fellesråd i Trondheim har 165 medarbeidere knyttet til ulike typer stillinger i 16 sokn (22 kirker) og 4 gravplassenheter (19 gravplassanlegg), bygg og eiendomsforvaltning og økonomi- og serviceavdeling.

Sammen med menighetene har fellesrådet som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Kjell Inge Nordgård
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 905 41 832
  • Solveig Kopperstad Bratseth
  • Tittel: HR-sjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 908 25 020

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

Februar 27, 2024

Rektor ved Karasjok skole (Søknadsfrist 20.02.2024)

 

Enhetsleder/rektor

 

 

Karasjok kommune

Kárášjoga gielda Karasjok kommune er en samisk kommune som grenser mot Finland. Kárášjoga gielda Karasjok kommune er Norges nest største kommune i areal og har ca. 2700 innbyggere hvorav 80 % av befolkningen er samisktalende. Kommunen har ca. 320 medarbeidere i organisasjonen. I kommunen har vi mange sentrale samiske institusjoner.

Kommunen har et aktivt kulturliv med tilbud innen idretts- og friluftsliv, kultur og historie, barne- og ungdomsaktiviteter, kunst, musikk.

Karasjok kan også tilby et unikt friluftsliv, Norges beste lakseelv, rype-/elgjakt, isfiske og en rik flora og fauna med rike naturressurser.

Karasjok kommune er en del av forvaltningsområdet for samisk språklov, hvor samisk er et offisielt språk i tillegg til norsk. Det kan også være ønskelig med annen språkkompetanse. Søkere bes derfor om å oppgi sine språkkunnskaper.

 

Om stillingen

I Kárášjoga gielda Karasjok kommune har vi ledig stilling som enhetsleder/rektor i 100 % fast stilling.

Tiltredelse: Etter nærmere avtale

Karasjok kommune er midtveis i gjennomføringen av et større omstillingsprosjekt som har navnet «Fremtidens Karasjok». Kommunen er i ferd med å snu en negativ økonomisk utvikling og har spennende planer for fremtiden.

Kommunen er i gang med bygging av en ny skole tilpasset fremtidens behov.
I dag er skolen organisert med rektor og 3 avdelingsledere med ansvar for 1.- 10. trinn. Skolen ivaretar voksenopplæring, og tilbyr fjernundervisning i samisk språk og kultur for elever som bor i kommuner utenfor samiske forvaltningsområder.

Det er i dag ca. 220 elever og rundt 50 ansatte. Skolen holder på å flytte over i midlertidige lokaler og regner med å være på plass fra 1.februar i år. Ny skole er estimert til å være innflytningsklar høsten 2025

Skolen følger Kunnskapsløftet 2020 Samisk. Vi er en PALS-skole (Positiv adferd, støttende læringsmiljø og samhandling). Våren 2024 avsluttes «Læringsmiljøprosjektet» som har vært et kompetanseløft i forhold til trygt og godt læringsmiljø.

Karasjok skoles visjon er: Karasjok sameskole er en inkluderende skole som i samarbeid med foreldrene skaper et godt læringsmiljø.

 

Arbeidsoppgaver

Vi søker en utviklingsorientert og fremtidsrettet enhetsleder/rektor for en ny skole.

Enhetsleder/rektor har det overordnede ansvar innafor fag-, personal og økonomi for skolen. Enhetsleder/rektor rapporterer til kommunedirektøren og inngår i kommunaldirektørens ledergruppe.

Forventinger og krav til enhetsleder/rektor:

• Elevenes læringsmiljø:
Enhetsleder/rektor skal legge til rette for gode læringsprosesser, veiledning og støtte til ansatte slik at skolen som helhet skaper et godt læringsmiljø.

• Profesjonsfellesskap og samarbeid:
Enhetsleder/rektor er ansvarlig for å sikre at skolens organisering er hensiktsmessig og bidrar inn i kommunens helhetlige virksomhet.

• Styring og administrasjon:
Enhetsleder/rektor handler på vegne av sentrale og lokale myndigheter.
Enhetsleder/rektor kjenner og følger lov og forskrift, herunder læreplanverket.
Enhetsleder/rektor har ansvar for å ha god intern administrasjon, styring og kontroll av skolens virksomhet.

• Utvikling og endring:
Enhetsleder/rektor er ansvarlig for utvikling og endring av skolen i takt med endringer internt i kommuneorganisasjonen, og eksternt slik at skolen som en del av kommunen som en helhetlig organisasjon til enhver tid er tilpasset sine oppgaver og kontekst.
Enhetsleder/rektor har ansvar for at skolen har tilstrekkelig kompetanse til å løse nåværende og kommende oppgaver.
Enhetsleder/rektor har ansvar for at skolen fanger opp endringer i samfunnet, elevgrunnlaget, foresatte, teknologi og politikk og fagene som kan være av betydning for skolens oppdrag og aktiviteter.

 

Kvalifikasjoner

For å innfri forventinger og krav tenker vi at noen personlige egenskaper vil være avgjørende:

  • evne til å lede og utvikle lærings- og læreplanarbeid.
  • tilstrekkelig god fagkompetanse og legitimitet til å kunne gjøre gode faglige vurderinger, samt utnytte
    faglig kompetanse i organisasjonen.
  • evne til å nyttiggjøre relevant kunnskapsgrunnlag for skolens kvalitetsarbeid.
  • evne til å styrke og lede profesjonsfellesskapet og til å utvikle organisasjonskultur slik at alle ansatte kan og vil hjelpe og støtte hverandre i arbeidet.
  • evne til å inspirere og å bidra til å løse konflikter.
  • evne til samarbeid med andre kolleger, skoler, skoleeier og andre eksterne aktører for å skape en skole som bidrar til barn og unges læring, mestring og trivsel.
  • evne til å lede lærere og øvrige medarbeidere i henhold til nasjonalt og lokalt vedtatt politikk.
  • evne til å følge opp og etterleve regelverk for å forebygge, håndtere og følge opp saker på en god måte.
  • evne til strategisk ledelse, ledelse av utviklings- og endringsprosesser og ledelse av kompetanseutvikling.

 

Formell kompetanse som støtter opp under de personlige egenskapene vil være:

  • Pedagogisk kompetanse i henhold til Opplæringslovens § 9-1 og erfaring fra pedagogisk arbeid
  • Kompetanse i samisk språk, kultur og samfunn. Søkere som ikke behersker nordsamisk, må være villig til å gjennomføre samiskopplæring innen to år etter tilsetting
  • Kompetanse i bruk av digitale verktøy
  • Ledelse, økonomi og administrasjon

 

Lønns og arbeidsvilkår

Vi kan tilby:

  • En spennende lederstilling i en skole i endring
  • En utviklingsorientert kommune som fremmer god samhandling internt og eksternt
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger
  • Lønnsbetingelser etter avtale
  • Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig og barnehageplass
  • Oppfølging og veiledning
  • Mulighet for rektorutdanning
  • Flytteutgifter dekkes etter kommunens flyttereglement.

 

Nærmere opplysninger

  • Det må oppgis to referanser av nyere dato i søknaden, en av disse må være fra siste arbeidssted.
  • Søknad med CV og bekreftede kopier av attester og vitnemål sendes elektronisk via www.jobbnorge.no . Kun søknader via jobbnorge.no vil bli vurdert.
  • Ved ansettelse legges det frem godkjent politiattest
  • Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju

Søknadsfrist: 20.02.2024

Karasjok kommune er underlagt offentlighetslovens bestemmelser om rett til innsyn i søkerlister. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om ikke å bli oppført på søkerlisten. Dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge, vil søkeren bli varslet og informert om det, jf. Offentleglova § 25.

 

Nærmere opplysninger om stilling ta kontakt med:

Kommunedirektør Ronny Berg tlf. 992 11 816, eller assisterende kommunedirektør Elisabeth Larsen, tlf. 413 54 989.

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 20. februar 2024
  • Arbeidsgiver: Karasjok kommune
  • Kommune: Kárášjohka – Karasjok
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Ráddeviessogeaidnu 4, 9730 Karasjok

Del stillingen

Selskap

Karasjok kommune

Kontaktinfo

  • Ronny Berg
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 11 816
  • Elisabeth Larsen
  • Tittel: assisterende kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 413 54 989.

Lokasjon

  • Karasjok

Søknadsfrist

Februar 20, 2024

Kommunepsykolog – 70 % vikariat (Søknadsfrist 11.02.2024)

Lillesand havn 1 Foto Astrid Fosseli

 

Kommunepsykolog – 70 % vikariat

 

 

 

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og besøkende? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.

Innbyggerne i Lillesand skal oppleve livsmestring, trygghet og fellesskap. Dette er viktige grunnpilarer for hvordan kommunen skal levere tjenester til kommunens innbyggere. Vi skal være en kommune med gode bo og oppvekstsvilkår for alle. Vi ønsker å være en organisasjon som er innovativ, opptatt av forbedring og har kompetente medarbeidere som opplever mestring og utfører arbeid til nytte for innbyggerne. Dette er nøkkeloppgaver for kommunepsykologen i Lillesand kommune.

Kommunepsykologen har permisjon i deler av sin stilling, dette er et vikariat i denne permisjonen. Ansettelsen kan bli noe utvidet i forhold til en evt. utvidelse av permisjonen.

Stillingen skal arbeide tverrsektorielt, men er organisert plassert i enhet for helsefremmende tjenester, avdeling Barn, Unge og familier, og forankret i helse- og omsorgstjenesteloven.

 

  • Søknadsfrist: 11.02.2024
  • Arbeidsgiver: Lillesand kommune
  • Sted: LILLESAND
  • Stillingstittel: Kommunepsykolog
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Ansettelsesform: Vikariat
  • Stillingsprosent: 70
  • Webcruiter-ID: 4752418948
  • Sluttdato: 01.09.2024

 

Arbeidsoppgaver

  • Oppfølging av barn/ungdom/voksne ved familiesenteret, helsestasjon, skole/barnehage
  • Bidra i prosjekter med utvikling av tjenesten, og bistå ved kliniske vurderinger ved Enhet for psykisk helse og rus
  • Kurs og veiledning
  • Utadrettet og forebyggende virksomhet knyttet til kommunens utfordringsbilde
  • Samhandling med eksterne aktører

 

Kvalifikasjoner

Krav til kvalifikasjon:

  • Norsk autorisert psykolog
  • Gode norskferdigheter:

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Allsidig erfaring og relasjonskompetanse
  • Erfaring og kunnskap fra arbeid med barn, unge og familier
  • Erfaring og kunnskap fra arbeid med mennesker med utfordringer knyttet til psykisk helse og rus
  • Interesse for tverrfaglig samhandling, folkehelse, helsefremming og forebygging innen alle aldersgrupper
  • Erfaring med, og trygg på å holde kurs og foredrag

 

Personlige egenskaper

  • Interesse og engasjement for mennesker
  • Du ønsker å utgjøre en forskjell
  • Gode samarbeidsevner
  • Selvstendig
  • Fleksibel, kreativ og nytenkende
  • System- og organisasjonsforståelse

Personlige egenskaper vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Et faglig sterkt arbeidsmiljø med verdiene åpenhet, respekt og humor
  • Bli en del av
  • Mulighet for kompetanseutvikling i tråd med enhetens kompetansebehov
  • Velferdsordninger som trening i arbeidstiden
  • Lønn etter tariffavtale iht. kapittel 5 ut fra kvalifikasjoner
  • Offentlig tjenestepensjon i KLP, som uførepensjon, etterlattepensjon, bank, forsikring og spareprodukter

 

Østregate 2, 4790 LILLESAND, Norge

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Sverre Refsnes
Enhetsleder
 Telefon:91510954
E-post:[email protected]

Jarle Kræmer
Enhetsleder
 Telefon:99381305

Tora Eileen Grande
Avdelingsleder
 Telefon:94813775

 

 

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og turister? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.

Lillesand kommune er stolt av å være med i prosjektet #drømmejobben.
#drømmejobben er en felles betegnelse for de mange fremtidsrettede, meningsfulle og faglig spennende jobbene kommunene på Sørlandet tilbyr. Les mer på www.drømmejobben.com.

Lillesand kommune praktiserer meroffentlighet, jf. Offentleglova § 11. Offentlig søkerliste vil normalt inneholde navn på samtlige søkere. Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

For stillinger som arbeider direkte med barn, må det foreligge tilfredsstillende politiattest, jf. Barnevernloven § 6-10, opplæringslova § 10-9 og barnehageloven § 20. Krav om tilfredsstillende politiattest gjelder også for ansatte som yter tjenester etter helse- og omsorgstjenesteloven, jf. § 5-4.

Del stillingen

Selskap

Lillesand kommune

Kontaktinfo

  • Jarle Kræmer
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99381305
  • Tora Eileen Grande
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 94813775

Lokasjon

  • Lillesand

Søknadsfrist

Februar 11, 2024

Flere stillinger ved helse og omsorg i Lyngen (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk på aktuell stilling under:

 

Kokk

Lyngen kommune har ledig 50 % vikariat som kokk ved Lenangen omsorgssenter.
Vikariatet er ledig fra snarest til 30.06.2024, med mulighet …

Nord-Lenangen Deltid

25.02.2024

Sykepleier
Lyngen kommune har ledig 40 % vikariat som offentlig godkjent sykepleier ved
Lenangen omsorgssenter. Vikariatet gjelder for perioden …

Nord-Lenangen Fast prosent

25.02.2024

Helsefagarbeider

Lyngen kommune har ledig 19,11 % vikariat (helgehjemmel) som helsefagarbeider
fra 01.03.2024 til 31.08.2024 ved Lenangen omsorgssenter. …

Nord-Lenangen Fast prosent

25.02.2024

Helsefagarbeider

Lyngen kommune har ledig 60 % stilling som helsefagarbeider fra 01.03.2024 ved
Lenangen omsorgssenter. Helsefagarbeiderstillingen jobber …

Nord-Lenangen Fast prosent

25.02.2024

Ferievikarer helse og omsorg 2024

Lyngen kommune har behov for ferievikarer ved: Hjemmetjenesten avd. indre og ytre
Lyngen, hjemmehjelp Indre og Ytre Lyngen, Solhov …

Flere Heltid

01.04.2024

 

Helsefagarbeider

Lyngen kommune har ledig 75,12 % vikariat som helsefagarbeider fra snarest til 31.08.2024 ved
Solhov bosenter. …

Lyngseidet Fast prosent

11.02.2024

Fagarbeidere

Lyngen kommune har ledig flere faste helgestillinger fra snarest ved Solhov bosenter.
Stillingsstørrelsene varierer fra 14 – 20%. Vi søker …

Lyngseidet Fast prosent

11.02.2024

 

Vikariat som sykepleier

Lyngen kommune har ledig vikariat som offentlig godkjent sykepleier fra snarest til 31. januar
2025 ved Lyngstunet helse- og omsorgssenter, …

Lyngseidet Heltid

11.02.2024

 

Helsefagarbeider

Lyngen kommune har ledig 65,53 % vikariat som helsefagarbeider i perioden 19.02.2024 – 05.01.2025
ved Solhov bosenter. …

Lyngseidet Fast prosent 11.02.2024

 

 

Del stillingen

Selskap

Lyngen kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Lyngseidet

Søknadsfrist

Februar 11, 2024

Sommervikarer ved helse og velferd i Bamble kommune sommeren 2024 (forskjellige søknadsfrister)

Bamble kommune - Kommunen vår

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

 

Sommervikar helsesekretær i Bamble kommune

Bamble kommunes legesentre
Sommerjobb
Webcruiter-ID: 4759048442
Publisert: 02.02.2024

Søknadsfrist: 16.02.2024

 

Bamble kommune er en veldrevet og flott kystkommune hvor det er godt å bo og fint å feriere. Kommunen har et variert industri og næringsliv hvor prosessindustrien ved Frierfjorden spiller en viktig rolle. Kommunen arbeider tett sammen med næringslivet og tar aktivt i bruk virkemidler for å skape vekst og utvikling. Kommunens beliggenhet og godt utbygde infrastruktur er et viktig fortrinn som har skapt grunnlag for næring basert på turisme og opplevelser. Dette er noe kommunen arbeider aktivt med for å utvikle videre. Det administrative senteret ligger i Langesund. Kommunen har drøyt 14.100 innbyggere og i overkant av 1000 ansatte.

 

Del stillingen

Selskap

Bamble kommune

Kontaktinfo

  • Klikk pr utlysing for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Langesund

Søknadsfrist

Februar 29, 2024

100 % vikariat stilling som fastlege (søknadsfrist 04.02.2024)

Liker du å jobbe med mennesker?

Fastlege

 

Kautokeino kommune er Norges største kommune med et spennende miljø hvor samisk og norsk går hånd i hånd, innrammet i vakker natur på Finnmarksvidda. Naturen er rik på ressurser med gode muligheter for friluftsliv, jakt og fiske. Kautokeino-samfunnet har forankring i tradisjonelle samiske verdier, og har mange spennende institusjoner med internasjonal kontaktflate. Kautokeino kommune er en tospråklig kommune, og har et variert kultur- og organisasjonsliv. Om du har lyst til å lære deg samisk og bo i et komplett samisk samfunn, så har du knapt andre alternativer, enn Kautokeino.

Om stillingen

  • Kautokeino kommune, Enhet for helse og omsorg, har ledig følgende stilling i virksomhet Helse, avdeling legetjenester.
  • 100 % vikariat stilling som fastlege fra og med omgående og ut august 2025, med mulighet om videre forlengelse.
  • Vi ønsker at våre leger skal kunne ha en god og bærekraftig arbeidshverdag. Vi vil legge til rette for faglig utvikling og god balanse mellom jobb og fritid.
  • Kautokeino legekontor har 5 legehjemler og 1-2 LIS-leger. Legekontoret er godt faglig bemannet med 2 sykepleiere, 1 bioingeniør og 2 helsesekretærer samt godt utstyrt laboratorium og skiftestue.

Arbeidsoppgaver

  • Stillingen har 580 listeplasser.
  • Legen har ordinær kurativ legetjeneste og har i samråd med kommuneoverlegen tilsynsoppgaver for andre helsetjenester, inntil 7,5 timer i uken.
  • Legen deltar i legevaktordningen.

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som lege med godkjent turnustjeneste (LIS1).
  • Kommunen tilrettelegger for å fullføre spesialisering i allmennmedisin.
  • Rett til trygderefusjon i Norge.
  • Gode norskkunnskaper både når det gjelder forståelse og evne til å utrykke seg skriftlig og muntlig.
  • Kautokeino kommune er en to-språklig kommune. Kunnskaper i samisk språk og kultur vil bli tillagt avgjørende vekt for søkere som ellers er likt kvalifisert. Søkere som ikke behersker samisk, må være villig til å gjennomføre samiskopplæring etter ansettelse.

For stillingen søker vi en som:

  • Er serviceinnstilt med pasienters behov i sentrum.
  • Kan jobbe strukturert og målrettet.
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø.
  • Er løsnings – beslutnings og resultatorientert.
  • Har gode samarbeidsevner.
  • Er faglig trygg.

Personlig egnethet vil bli vektlagt under tilsetting.

Ved tilsetting skal det fremlegges gyldig politiattest, jfr. HOL § 5-4. stillinger på helse/omsorg

Kautokeino kommune tilbyr

  • En spennende arbeidsplass med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver langt fra sykehus.
  • Et positivt arbeidsmiljø med kompetente og dyktige medarbeidere.
  • Gode pensjon- og forsikringsordninger i KLP.
  • Konkurransedyktig lønn og arbeidsvilkår med gode ordninger.
  • Tjenestebil på legevakt.
  • For personer bosatt i Finnmark gis skattelette og nedskrivning av studielån.
  • Flytteutgifter dekkes ihht. kommunens flyttereglement. Boligbehov bes oppgitt i søknaden.
  • Vi er behjelpelig med barnehageplass.
  • Finnmarkspermisjon tilbys etter 3-årig tjeneste.
  • 2 uker med ekstra finnmarksferie pr. år og 2 ukers betalt fri for kurs/utdanning.
  • Ansettelse i kommunen på de lønns- og arbeidsvilkår som framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Pliktig medlemskap i kommunal pensjonsordning.

Spørsmål om stillingen

Nærmere opplysninger om stillingene kan fås ved henvendelse til virksomhetsleder ved avdeling Legetjenester, tlf 93049520, mail [email protected] eller kommuneoverlege Anne Lajla Kalstad, tlf 41333342 mail [email protected]

Søknad sendes via www.jobbnorge.no.

Det bes oppgitt minst 2 referanser.

Menn oppfordres til å søke.

 

Spørsmål om stillingen

Hilde Hansen, Virksomhetsleder

930 49 520

[email protected]

Anne Lajla Kalstad, Kommuneoverlege

413 33 342

[email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 4. februar 2024

 

Arbeidsgiver Guovdageainnu suohkan – Kautokeino kommune

Kommune Guovdageaidnu – Kautokeino

Omfang Heltid

Varighet Vikariat/Midlertidig

Arbeidssted Kautokeino kommune, 9522 Kautokeino

 

Del stillingen

Selskap

Kautokeino kommune

Kontaktinfo

  • Anne Lajla Kalstad
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 413 33 342

Lokasjon

  • Kautokeino

Søknadsfrist

Februar 4, 2024