Helgeseter søker faste helgestillinger, ringevikarer og sommervikarer (søknadsfrist 08.02.2024)

 

 

Helgeseter søker faste helgestillinger, ringevikarer og sommervikarer

 

Arbeidsgiver Stiftelsen Virksomheten Helgeseter

Stillingstittel Assistent

Frist 08.02.2024

Ansettelsesform Fast

Stiftelsen Virksomheten Helgeseter gir heldøgns omsorgstjenester til 30 beboere med ulike bistandsbehov, fordelt på 6 bofellesskap. Vi gir også arbeidstilbud til alle våre beboere, i tillegg til noen eksterne arbeidstakere.

Vi søker motiverte medarbeidere til flere av våre bofellesskap og dagvirksomhet. Vi søker deg som vil være med å skape helse, trivsel og utvikling for beboerne i henhold til vårt verdigrunnlag. Du blir en del av et miljø med høy kompetanse innen målrettet miljøarbeid, og du vil ha mulighet til å kunne utfolde all din kunnskap og erfaring, slik at beboerne får et godt faglig tilbud, god omsorg og trygge rammer.

Vi søker:

Faste stillinger (20-25% stilling) med arbeid hver fjerde helg, med kveldsvakt fredag, langvakt lørdag og søndag.
Ringevikarer (dag, kveld, langvakt og nattevakt) til alle våre boliger og dagvirksomhet.
Sommervikarer til alle våre boliger. Det er størst behov for sommervikarer fra uke 27-32, og søkere som kan jobbe denne perioden vil bli prioritert.

Arbeidsoppgaver

Stell, pleie og omsorgsoppgaver
Følge opp mål og tiltak i det daglige, samt evaluere og rapportere
Inspirere til aktiviteter som fremmer beboernes helse, trivsel og utvikling
Praktiske gjøremål i boligen
Bidra til at beboerne får et godt og tilrettelagt arbeidstilbud

Kvalifikasjoner

Personlig egnethet vektlegges
Interesse for å arbeide i henhold til vårt verdigrunnlag
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Vi kan tilby

Arbeid hver fjerde helg i langvakter (i de faste stillingene)
Et utviklende og spennende arbeidsmiljø
Arbeidssted i vakker natur og nærhet til dyr

Oppgi hvilke stillinger du søker på i søknaden!

Om arbeidsgiveren

Stiftelsen Virksomheten Helgeseter befinner seg øverst i Sædalen 10 km fra Bergen sentrum i naturskjønne omgivelser. Virksomheten tilbyr bolig, arbeid, terapi, kultur og fritidstilbud til 30 mennesker med spesielle behov, med utgangspunkt i et antroposofisk menneskesyn og en sosialterapeutisk tilnærming. Virksomheten har 6 bofellesskap.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Sædalsveien 257, 5099 Bergen

Spørsmål om stillingen

Benedicte Jordan Baksvær, Avdelingsleder Lerkhaugen bofellesskap

Telefon  55 27 38 47

Hege Hovlandsdal, Avdelingsleder Solbakken bofellesskap

Telefon  55 27 38 83

 

Del stillingen

Selskap

Helgeseter

Kontaktinfo

  • Benedicte Jordan Baksvær
  • Tittel: Avdelingsleder Lerkhaugen bofellesskap
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 55 27 38 47
  • Hege Hovlandsdal
  • Tittel: Avdelingsleder Solbakken bofellesskap
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 55 27 38 83

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Februar 8, 2024

Undervisningsstillinger, Vennersberg skole (Søknadsfrist 16.02.2024)

 

Oppvekst og læring, Kongsvinger kommune

Undervisningsstilling Vennersberg skole

Om stillingen

Hver eneste dag gjør våre lærere i skolen en innsats for å hjelpe våre barn å nå sine drømmer og mål. Vi trenger enda flere som kan bidra til at alle barn og unge får brukt sitt fulle potensial og blitt den beste utgaven av seg selv. Er du en av dem?

Våre satsingsområder er inkludering, grunnleggende ferdigheter, mestringsorientert læringsledelse og eleven som ressurs. Vi benytter læringsbrett i opplæringen.

Vennersberg skole har behov for lærere på mellomtrinnet med kompetanse innenfor minst ett av basisfagene.

Vi på Vennersberg skole er stolte av vårt mangfoldige miljø og fokus på eleven som ressurs. Skolen ligger i nærhet til fine ute- og turområder som vi benytter jevnlig både som turmål og som arena for uteskole.

Vår visjon er Mot fremtiden- med rett til å lykkes i livet, med verdier som Fremoverlent, Tilhørighet og Samarbeid.

Stillingene er i første omgang vikariater, med mulighet for forlengelse.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 16.02.2024
Arbeidsgiver: Kongsvinger kommune
Sted: Kongsvinger
Stillingstittel: Undervisningsstilling Vennersberg skole
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4754140936

Arbeidsoppgaver

Undervisningsoppgaver i tett samarbeid med lærere eller annet personell
Deltakelse i undervisnings- og skoleutvikling gjennom profesjonsfellesskap på skolenivå
Tverrfaglige samarbeidsoppgaver knyttet til elevenes utvikling

Kvalifikasjoner

Godkjent lærerutdanning
Minimum 30 studiepoeng i aktuelle basisfag
Relevant erfaring fra arbeid på barnetrinnet
Erfaring med bruk av IKT i opplæringen – gjerne erfaring med læringsbrett
Erfaring fra særskilt norskopplæring – Norsk 2 er ønskelig

Personlige egenskaper

Positiv, motivert og engasjert klasseleder
Respektfull og anerkjennende opptreden
Gode kommunikasjonsevner som fremmer tillit
Evne til å arbeide selvstendig
Gode samarbeidsevner, er fleksibel og evner å arbeide i team
Er bevisst egen innvirkning på arbeidsmiljøet
Gyldig politiattest må fremvises før tiltredelse
Personlige egenskaper vil bli særskilt vektlagt

Vi tilbyr

Lønn etter relevante kvalifikasjoner og gjeldende avtaleverk
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Kongsvinger kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn eller etnisitet oppfordres til å søke.

Kommunen mottar alle søknader elektronisk. Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg.
Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Vi gjør oppmerksom på at mailutvekslingen mellom deg og kommunen kan havne i søppelpost/spam/trash. Dersom du ikke mottar mail med bekreftelse på mottatt søknad kan dette være årsaken. Avsenderadressen vil være @webcruitermail.no.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Vennersberg skole, Duevegen 2, 2209 Kongsvinger, Norge

Kontaktinformasjon

Lena Godnes Iversen, Enhetsleder
Telefon:  +47 907 08 056

 

Om arbeidsgiveren

Kongsvinger kommune ligger i Norges grønne hjerte med småbyens kvaliteter. Vi har et rikt idretts- og kulturliv og jobber for å videreutvikle et levende og urbant sentrum og et næringsliv i vekst. Mangfold, inkludering og livsmestring er også viktige elementer i vår strategi for å være en attraktiv kommune.

 

Del stillingen

Selskap

Kongsvinger kommune

Kontaktinfo

  • Lena Godnes Iversen
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 907 08 056

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

Februar 16, 2024

Pedagogiske ledere, Sand barnehage (søknadsfrist 05.02.2024)

 

Pedagogisk leder i Sand barnehage

 

Oppvekst og kultur, Nord-Odal kommune

Om stillingen

Alle barn og unge i Nord-Odal skal oppleve et godt, trygt og attraktivt oppvekstmiljø som er involverende, inkluderende og mangfoldig, og hvor de får realisert sitt lærings- og utviklingspotensiale. Oppvekstsektoren i Nord-Odal er en lærende organisasjon og sammen utvikler vi oss i profesjonelle læringsfellesskap. Vi trenger flere dyktige medarbeidere på laget, og søker etter pedagogiske ledere til Sand barnehage.

Sand barnehage har seks avdelinger for barn i alderen 1-5 år, fordelt på 3 småbarnsavdelinger og 3 storbarnsavdelinger.
Barnehagen ligger i Sand sentrum med nær tilknytning til Storsjøen, idrettsanlegg og bibliotek i tillegg til skogsområde med egen gapahuk.

Vi har ledig to 100% faste stillinger som pedagogisk leder fra 01.08.2024. Som pedagogisk leder vil du være en viktig bidragsyter til å bevare og videreutvikle et inkluderende og kunnskapsfremmende barnehagemiljø for barn og ansatte.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 05.02.2024
Arbeidsgiver: Nord-Odal kommune
Sted: SAGSTUA
Stillingstittel: Pedagogisk leder i Sand barnehage
Stillinger: 2
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4751579385
Startdato: 01.08.2024

Arbeidsoppgaver

Iverksette og lede det pedagogiske arbeidet i tråd med godt faglig skjønn
Delta i videreutvikling av barnehagens pedagogiske arbeid og holde seg oppdatert på barnehagefaglig forskning og utvikling
Daglig oppfølging og veiledning av assistenter og fagarbeidere
Arbeide selvstendig og samarbeide i team med de andre ansatte i barnehagen, foreldre og øvrige samarbeidspartnere
Jobbe i tråd med rammeplan og barnehagelov samt kommunale retningslinjer og føringer

Kvalifikasjoner

Godkjent barnehagelærer utdanning
Gode digitale ferdigheter
Utvise profesjonalitet i yrkesutøvelsen
Erfaring i å kunne veilede andre
God kommunikasjons- og fremstillingskompetanse, både muntlig og skriftlig
Gode norskkunnskaper, bestått B2
Det kreves gyldig politiattest for stillingen

Personlige egenskaper

Engasjert
Strukturert og ansvarsfull
Inkluderende og gode samarbeidsevner
Fleksibel og løsningsorientert
God relasjonskompetanse

Vi tilbyr

Bedriftshelsetjeneste
Pensjonsordning i KLP
Lønn i tråd med avtaleverket /lønn etter avtale
Kompetent fagmiljø

Annet

Vi henstiller søkere om å skrive søknadsbrev og CV direkte i søkeportalen og ikke legge disse som vedlegg. Søkere som ønsker å være unntatt offentlighet må begrunne dette særskilt. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Hvis det etter kommunens vurderinger ikke foreligger en særskilt grunn til unntak, vil søkerlisten bli offentliggjort. Søker vil i et slikt tilfelle bli kontaktet på forhånd. Dersom attester og vitnemål ikke legges ved den elektroniske søknaden, ber vi om at disse tas med til et eventuelt intervju.

Nord-Odal kommune ønsker å gjenspeile befolkningen for øvrig og være en mangfoldig organisasjon. Kvalifiserte kandidater uansett alder, kjønn, etnisitet oppfordres til å søke.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Herredsveien 2, 2120 SAGSTUA, Norge

Kontaktinformasjon

Yvonne Bunes, Kommunalsjef oppvekst og kultur

Anne Gundersen, Enhetsleder Sand barnehage

 

Om arbeidsgiveren

Nord-Odal ligger midt på Østlandet og har ca. 5.000 innbyggere. Administrasjonssenteret Sand, ligger vakkert til ved Storsjøen med kort vei til Kongsvinger, Hamar og Gardermoen. Oslo ligger bare 1 time unna, med gode kollektivforbindelser. Kommunen er kjent for å ha et rikt kultur- og idrettsmiljø. Det nye prisbelønnede bygget Samling med blant annet kommunens bibliotek, Milepelen kulturhus og Prestgarden kulturfellesskap med tilhold på Sand prestgård, bidrar til et særs aktivt kulturliv med festivaler, teater, kino, pubkvelder og konserter. Dugnadsaktiviteten er høy og gir gode muligheter til å få nye venner.

Nord-Odal har et godt næringsliv som skaper arbeidsplasser både for egne innbyggere og for folk utenfor kommunen. Kommunen er den største arbeidsgiveren, og nummer to er Mapei AS som er markedsledende innen kjemiske byggevarer. Andre større bedrifter finner du blant annet innen transport og bygg og anlegg.

Ønsker du å bosette deg her, har kommunen et variert tilbud på byggeklare tomter med beliggenhet. Det er også ledige leiligheter i nye bygg sentralt i kommunen.

Kontakt oss på [email protected]

 

Del stillingen

Selskap

Nord-Odal kommune

Kontaktinfo

  • Yvonne Bunes
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og kultur
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:
  • Anne Gundersen Anne Gundersen
  • Tittel: Enhetsleder Sand barnehage
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Sagstua

Søknadsfrist

Februar 5, 2024

Sokneprest i Indre Nordmøre prosti med sokna i Surnadal som særskild tenestestad (søknadsfrist 25.02.2024)

Molde by

Indre Nordmøre prosti, Den norske kirke, Møre bispedøme

Sokneprest i Indre Nordmøre prosti med sokna i Surnadal som særskild tenestestad.

Vårsøglandet er ikkje berre eit poetisk omgrep, det er og ein geografisk stad. Det ligg i Surnadal på Nordmøre. «Eg veit meg ei bygd innmed Trollheimen blå med vangar så vide og glitrande å og fagraste fjorden i fanget.» Slik heiter det i songen som ber kommunens namn. På ein særskild måte er naturens mangfald synleg og tilgjengeleg i Surnadal, og ein kan seie at slik speglar han mykje av den rikdommen som finst i kyrkje, kultur og samfunnsliv elles. I Surnadal ligg alt til rette for eit godt liv i vakre omgjevnader.

No er det ledig stilling som sokneprest i Indre Nordmøre prosti med sokna i Surnadal som særskild tenestestad og prostiet som tenestedistrikt. Dette er den eine av to prestestillingar i kommunen. Frå april 2023 har prosten hatt sitt sete i kommunen. Soknepresten vil få ei rolle i utforminga av den nye organiseringa, og arbeidsfordelinga prestane imellom. Kommunen har 6 kyrkjer og 5 sokn. Kyrkjene Ranes, Stangvik, Todalen, Øye og Åsskard er såkalla langkyrkjer bygd i andre halvdel av 1800-talet. Mo kyrkje er ei av 5 Y-kyrkjer i landet, og fyller 300 år i 2028. Det er gravplassar i tilknyting til alle dei seks kyrkjene i kommunen, og alle sokn nyttar nynorsk.

Staben i Surnadal har kontor og møtelokale i eige bygg på Skei. Kyrkjelydshuset er eit fleirbrukshus med mykje aktivitet gjennom veka. I tillegg til dei to prestane består staben av kyrkjeverje, 2 kantorar, 2 diakonar, trusopplærar, sekretær og kyrkjetenarar. Surnadal sjukeheim ligg på Skei, og her er det regelmessig andakter og gudstenester. Det er organiserte forsongargrupper ved alle kyrkjene og det er kor med tilknyting til sokna. Prestane i prostiet møtest også regelmessig til kollega- og fagsamlingar rundt om i prostiet.

Det er to prestebustader i kommunen. Den tradisjonsrike prestebustaden i Stangvik har status som rekrutteringsbustad, og vil i nær framtid bli rusta opp slik at han kan tene til dette formålet.

Kyrkja si stilling i lokalsamfunnet er sterk, grunnfesta i ei djup og slitesterk tilhøyrsle hos folk flest. Kyrkja er viktig både som tradisjonsberar og identitetsmarkør. Medlemstala har vore stabilt høge, og kyrkjelege handlingar som dåp og konfirmasjon har ei oppslutning på omkring 90 %. Det er eit tett samarbeid om konfirmantarbeidet mellom prestane og andre tilsette. Sokneråda bidreg også inn i dette arbeidet, og jobbar godt og systematisk med planar. Det er også etablert fellesarrangement for konfirmantane i heile prostiet, og det er ønskje om å utvikle dette vidare.

Du er velkommen til å sende din søknad med CV, vitnemål og referansar til vårt elektroniske system, Webcruiter. Dersom du ikkje ønskjer namnet ditt på den offentlege søkjarlista, må dette grunngjevast i søknaden. Grunnane vil bli vurdert individuelt. Dersom bispedømeadministrasjonen ikkje finn dei tilstrekkelege, blir søkjaren kontakta før søkjarlista blir offentleggjort.

Arbeidsoppgåver

Soknepresten skal i tråd med «Tjenesteordning for menighetsprester» forvalte Ord og sakrament slik at kristen tru og liv blir fremja i kyrkjelydane.
Soknepresten held gudstenester og forrettar kyrkjelege handlingar, deltar i dåps- og konfirmantopplæringa, utøver sjelesorg og vegleiing, samt anna forkynnararbeid.
Det vil så langt muleg bli teke omsyn til kompetanse, erfaring, interesser og nådegåver i fordeling av oppgåvene mellom prestane.
Soknepresten er med i beredskapsordning for prestane

Kvalifikasjonar

Dei formelle kvalifikasjonskrava for tilsetting av sokneprest er å finne i «Forskrift om tilsetting av menighetsprest».
Vi søkjer etter ein prest med lyst og evne til å utøve pastoralt leiarskap, som kan vise til gode leiareigenskapar og gode evner til samarbeid med kolleger og tverrfagleg.
Du må kunne arbeide med struktur og planlegging og like å samarbeide med stab, frivillige, sokneråd og fellesråd om planar og visjonar.
Søkjar må kunne samarbeide også liturgisk med kollegaer uavhengig av kjønn eller teologisk usemje.
Søkjarar som ikkje er ordinerte, vert bedne om å gjere greie for tilhøvet til programmet «Veien til vigsling» (VTV). Ordinasjon føreset normalt fullført VTV.
Ordinert søkjar som er stabsborgar i anne EØS-land vert gjort merksam på krav om attest som viser autorisasjon til presteteneste i Den norske kyrkja, gjeve av Kyrkjerådet, krav om medlemsskap i Den norske kyrkja og krav om å beherske norsk språk, jfr Forskrift om tilsetting av menighetsprest §6
Søkjer må opplyse om han/ho beherskar begge målformer. Nynorsk vert nytta i kyrkje og skule.

Personlege eigenskapar

Personlege og faglege eigenskapar vil bli vektlagde.
Kontaktskapande med evne til å bygge nettverk.
Sjølvstendig og strukturert.
Evne til å formidle evangeliet til ulike aldersgrupper.
Vere med å skape eit godt samarbeid med tilsette og med frivillige medarbeidarar.

Vi tilbyr

Løn etter hovudtariffavtalen for Den norske kyrkje, lønsgruppe 1555 sokneprest. Innskot i Statens pensjonskasse
Godtgjersler og tilskot etter dei vilkår som til kvar tid er fastsette. Den som vert tilsett, må rette seg etter endringar i lover, tariffavtalar, særavtalar, reglement mv. og andre avgjerder som kan ha verknad på gjeremåla i tenesta
Gode vilkår for kompetanseutvikling, arbeidsvegleiing (ABV) og andre former for vegleiing
Eit godt samarbeid mellom staben i samarbeidsområdet, og mellom dei tilsette i prostiet. Prestane møtest regelmessig til kollega- og fagsamlingar

Anna

For å bli tilsett må ein ha førerkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet
Den som får tilbod om stillinga må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og Livssynssamfunn § 20
Det er innført prøvetid på 6 månader for alle faste tilsette
Møre bispedøme arbeider for å oppnå ei balansert alders- og kjønnssamansetjing og ynskjer å legge til rette for menneske med redusert funksjonsevne

Kontaktinformasjon

Anne-Marit Hagelund, avdelingsleiar personal, +47 92235009
Arbeidssted Bårdshaugvegen 21
6650 Surnadal

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Den norske kirke

Referansenr.: 4752153116

Stillingsprosent: 100% Fast

Søknadsfrist: 25.02.2024

Om stillingen

Stillingstittel Sokneprest i Indre Nordmøre prosti med sokna i Surnadal som særskild tenestestad

Antall stillinger 1

Ansettelsesform Fast

Prosent 100 %

Heltid/deltid Heltid

Arbeidsspråk Norsk

 

Søk på stillinga her.

 

Kontaktperson for stillingen

Anne-Marit Hagelund

avdelingsleiar personal

+47 92235009

Om arbeidsgiveren

Indre Nordmøre prosti, Den norske kirke, Møre bispedøme

Hjemmeside

www.kirken.no

 

Indre Nordmøre prosti omfattar kommunane Gjemnes, Surnadal, Sunndal og Tingvoll, og har til saman 13 sokn og i overkant av 15 000 medlemmar i Den norske kyrkja. Det er til saman 6,45 prestestillingar.

Surnadal kommune ligg på Nordmøre ved foten av Trollheimen. Landskapet er variert med både vide sletter, djupe fjordar, mektige skogar og høge fjell. På grunn av mildt klima og godt jordsmonn har jordbruk ein sentral plass, og i tillegg er skogbruk, industri og turisme viktige næringar. Handels- og servicetilbodet er godt utbygd, og kommunen har eit rikt idretts- og kulturliv. Det er god barnehagedekning, det er fleire barneskular, ungdomsskule og vidaregåande skule, og Nordmøre Folkehøgskule ligg og i kommunen. I kommunen finn ein og idrettshall, svømmehall og anlegg for friidrett, skisenter og alpinanlegg.

 

Del stillingen

Selskap

Møre bispedøme

Kontaktinfo

  • Anne-Marit Hagelund
  • Tittel: Avdelingsleiar personal
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 922 35 009

Lokasjon

  • Surnadal

Søknadsfrist

Februar 25, 2024

60% Menighetspedagog (søknadsfrist 23.02.2024)

 

KYRKJELYDSPEDAGOG / KYRKJELYDSARBEIDAR – 60%

Vi søkjer etter ein kyrkjelydspedagog/kyrkjelydsarbeidar som kan vere med på å drive og vidareutvikle trusopplæringsarbeidet i Volda fellesrådsområde. Stillinga inngår i trusopplæringsteamet saman med kateketen. Kateketen er leiar av undervisningsarbeidet og trusopplæringsteamet.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 23.02.2024
Arbeidsgivar: Volda kyrkjelege fellesråd
Stad: VOLDA
Stillingstittel: Kateket/Kyrkjelydspedagog
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 60
Webcruiter-ID: 4757282931

Arbeidsoppgåver

Planlegge og gjennomføre trusopplæringsarbeidet i samarbeid med tilsette og frivillige
Ta del i konfirmantarbeidet
Drive rekruttering og oppfølging av frivillige medarbeidarar og leiarar
Ta del i samarbeidet kyrkje – skule/barnehage
Ta del i møta i trusopplæringsutvalet
Vi søkjer primært etter kyrkjelydspedagog, men vil også vurdere søkjarar med anna relevant utdanning og praksis.

Kvalifikasjonar

Relevant høgare utdanning med vekt på kristendom/teologi og pedagogikk
Erfaring frå og interesse for arbeid med barn og ungdom
Evne til å skape gode relasjonar
Erfaring frå frivillig kyrkjeleg arbeid
Leiarerfaring
Evne til samarbeid og teamtenking
Evne til å arbeide sjølvstendig og målretta
Evne til å koordinere mange og ulike oppgåver på same tid
God skriftleg og munnleg kommunikasjonsevne
Grunnleggande datakunnskap
Krav om medlemskap i Den norske kyrkja.

Vi tilbyr

Godt arbeidsmiljø og stabsfellesskap
Moderne kontorarbeidsplass på Volda kyrkjekontor
Løn etter avtaleverket på kyrkjeleg sektor
Pensjonsordning i KLP
For å kunne utføre arbeidsoppgåvene i heile tenesteområdet må søkjaren disponere bil. Ein må rekne med noko arbeid på kveldstid og i helger. Tilsetjinga skjer i samsvar med gjeldande lovverk, reglement og tariffavtale for kyrkjeleg sektor. Politiattest skal ligge føre før tilsetting. Vi nyttar intervju som ein del av vurderinga av søkjarane.

 

Søk på stillinga her.

 

For nærare opplysningar ta kontakt med:

Kyrkjeverje Jostein Stråbø på tlf. 91663549
eller via epost: [email protected]

Katetet(kyrkjelydspedagog) Martine Hjertvik Urke på tlf. 90897340
Eller via epost: [email protected]

Tidlegare trusopplæringsmedarbeidar Wendi Sund Stråbø på tlf. 95764607
eller via epost: [email protected]
Sjå òg heimesida vår www.volda.kyrkja.no

Vi ber om at søknad med CV, vitnemål/attester og referansar vert sendt elektronisk via www.kirkejobb.no innan den 23.02.2024

 

Adresse:Rådhusgata 6a, 6100 VOLDA, Norge

Kontaktinformasjon

Jostein Stråbø, Kyrkjeverje
Telefon:+47 916 63 549

Martine Hjertvik Urke, Katetet (kyrkjelydspedagog)
Telefon:+47 908 97 340

 

Om arbeidsgivaren

Volda kommune ligg i søre delen av Sunnmøre. Naturen er vakker, skiftande med fjordar, dalar og fjell, som gjev rikeleg høve til friluftsliv og rekreasjon heile året. Folketalet var 10960 ved årsskiftet og 8130 eller 74% av desse er medlem av Den norske kyrkja.

Volda er kjend som skulestad. Her er vidaregåande skule med mange ulike liner, både allmenn- og yrkesretta, og høgskule med til 4500 studentar. Høgskulen og Fylkessjukehuset er store arbeidsplassar i kommunen. Arbeidsplassane er elles knytte til jordbruk, industri, service og handel.

Volda har gode kommunikasjonar i alle retningar både med buss og fly.

Kommunen har seks sokn, Volda (5752), Hornindal (992),Dalsfjord (583), Kilsfjord (440), Austefjord (265) og Storfjorden (98), med kvar si kyrkje. Vi har tre sokneprestar, kyrkjeverje, kateket, to trusopplæringsmedarbeidarar (60% + 10%) og to sekretærar (100 % + 60%) med heile kommunen som tenesteområdet. Volda sokn har kantor og kyrkjetenar i heile stillingar og ein ungdomsarbeidar/diakoniarbeidar i 60%. Dei andre sokna har kyrkjetenar- og organiststillingar tilpassa talet på gudstenester og kyrkjelege handlingar.

 

Del stillingen

Selskap

Volda kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Jostein Strabø
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 916 63 549

Lokasjon

  • Volda

Søknadsfrist

Februar 23, 2024

Arealplanlegger / Planlegger i Vestre Varanger plankontor (Søknadsfrist 11.02.2024)

Tanabru

 

Arealplanlegger / Planlegger i Vestre Varanger plankontor

 

Vestre Varanger plankontor, Tana kommune

Om stillingen

Ønsker du å jobbe med planlegging, være en del av et planfaglig miljø med flere planleggere og være med å utvikle Berlevåg, Båtsfjord, Nesseby og Tana kommune?

Kommunene i Vestre Varanger-samarbeidet (Berlevåg, Båtsfjord, Nesseby og Tana) har inngått samarbeidsavtale om tjenesteproduksjon og løpende tjenesteutvikling. Viktig formål med samarbeidet er å skape attraktive og kompetente fagmiljøer som kan levere tjenester med god kvalitet. Med utgangspunkt i avtalen har samarbeidskommunene allerede iverksatt forpliktene interkommunalt samarbeid innen flere fagområder, bla. IKT, barnevern, kommuneøkonomi og helsetjenester.

I juni 2023, etter en forutgående utredningsprosess, har kommunene vedtatt å utvide samarbeidet til å omfatte et forpliktende samarbeid om areal- og samfunnsplanlegging, inkludert byggesaksforvaltning, oppmåling og geodata. Samarbeidet benevnes som Vestre Varanger plankontor.

Om Vestre Varanger plankontor

Målet med etableringen av Vestre Varanger plankontor er å styrke kommunenes fagkompetanse innen fagfeltene ved å bygge et bredere fagmiljø som er mindre sårbart og mer tiltrekkende for kompetent arbeidskraft. Plankontoret skal være et planfaglig kompetansesenter som skal samordne kommunale plan- og utviklingsoppgaver i regionen. På sikt vil det være aktuelt å utvikle et mer formalisert samarbeid mot nabokommuner, fylkeskommunen, Sametinget og statlige aktører innfor fagfeltene.

Plankontoret er organisert som et kommunalt oppgavefelleskap med vedtatt samarbeidsavtale i henhold til kommuneloven § 19-4. Samarbeidsavtalen gir føringer for organisering og drift av plankontoret.

Kontoret skal bemannes med 10 årsverk inklusive virksomhetsleder og være i drift i fra begynnelsen av 2024. Tana kommune er administrasjonskommune og vil ha arbeidsgiveransvaret for de ansatte i plankontoret. Det er forutsatt at ansatte kan velge å ha sitt daglige kontorsted hos de øvrige samarbeidskommunene.

To av samarbeidskommunene, Tana og Nesseby, er en del av forvaltningsområdet for samisk språk etter sameloven kapittel 3 hvoretter samisk er et offisielt språk i tillegg til norsk. I regionen er flere av innbyggere flerspråklig med norsk, samisk, kvensk eller andre minoritetsspråk.

I plankontoret er det ledig 1 planleggerstilling som skal ivareta kommunene sine planleggingsoppgaver innenfor areal og samfunnsplanlegging. Tana kommune søker derfor etter planlegger for Berlevåg, Båtsfjord, Nesseby og Tana kommune innen arealplanlegging og samfunnsplanlegging.
Kommunene har ambisiøse utviklingsplaner, hvor det for tiden jobbes med for eksempel industripark og vindkraftutbygging samt kommuneplanens arealdel kommunene.

Ansettelsen er i Tana kommune i et eksisterende planfaglig miljø.

Kvalifiserte søkere med tilknytning til en av kommunene, vil ha muligheter å velge arbeidssted i en av de fire samarbeidskommunene. Tana kommune ligger i Øst-Finnmark og grenser til Finland. Tanaelva, Europas viktigste lakseelv, går som en livsnerve gjennom kommunen fra Finnmarksvidda til Tanafjorden. Kommunesenteret Tanabru er knutepunkt i Øst-Finnmark og møteplass for ulike språk og kulturer. I kommunen er samisk offisielt språk i tillegg til norsk.

Kommunen inngår i tiltakssonen for Nord-Troms og Finnmark med økonomiske fordeler knyttet til redusert skatt, skattefri nedskrivning av studielån og fritak for el-avgift på forbruk

Det er i dag et godt arbeids- og fagmiljø med faggrupper innen plan- og byggesak, GIS-, kart- og oppmåling.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 11.02.2024
Arbeidsgiver: Tana kommune
Stillingstittel: Arealplanlegger/Planlegger i Vestre Varanger plankontor
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID:4755280852

Arbeidsoppgaver

  • Kommuneplanlegging for Tana, Nesseby, Båtsfjord og Berlevåg, herunder utarbeidelse av kommunale planstrategier, kommuneplaner, kommunedelplaner, temaplaner og oppfølgning og behandling av private planforslag. Våren og høsten 2024 vil utarbeidelse av planstrategier i de fire kommunene stå sentralt.
  • Berlevåg og Båtsfjord kommuner er i arbeid med å utarbeide kommuneplanens arealdel. Begge kommunene har nylig revidert sine samfunnsplaner.’
  • Tana kommune har forslag til ny kommuneplanens arealdel ute på høring. Tana kommune skal i gang med å rullere kommuneplanens samfunnsdel i løpet av våren 2024.
  • For Nesseby kommune er det behov for å revidere kommuneplanens arealdel.
  • I det felles plankontoret vil det være aktuelt å jobbe med planleggingsoppgaver i de fire kommunene, i samarbeid med våre tre planleggere på plankontoret.

Kvalifikasjoner

  • Vi ønsker stillingene besatt av søkere med planfaglig kompetanse og med erfaring fra kommunal planlegging. Nyutdannede oppfordres også til å søke.
  • Relevant universitets- eller høyskoleutdanning på minimum bachelornivå fortrinnsvis innen areal- eller samfunnsplanlegging.
  • Erfaring med arealplanlegging og/eller samfunnsplanlegging
  • Førerkort klasse B
  • Kunnskaper i samisk språk anses som en vesentlig tilleggskvalifikasjon. Jf. sameloven kap. 3.

Personlige egenskaper

Personlig egnethet, serviceinnstilling, samarbeidsevner og skriftlig og muntlig fremstillingsevne bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • Et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø med engasjerte og inkluderende kollegaer
  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver
  • Fleksibel arbeidstid
  • Pensjons- og forsikringsordning
  • Tilsetting på vanlige vilkår og konkurransedyktig lønn
  • Mulighet for arbeidssted enten i Tana, Nesseby, Båtsfjord eller Berlevåg etter avtale.
  • Kommunen inngår i tiltakssonen for Nord Troms og Finnmark med økonomiske fordeler knyttet til redusert skatt, skattefri nedskrivning av studielån og fritak for el-avgift på forbruk.
  • For øvrig gjelder ansettelse i henhold til loven, avtaler og reglement.
  • Det er gratis barnehageplass i Finnmark.
  • Medlemskap i pensjonskasse.
  • Kommunen er behjelpelig med å skaffe bolig.
  • Flytteutgifter dekkes iht. kommunens flyttereglement.

Annet:

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetsloven § 25. Søkere vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Kun søkere som søker elektronisk via WebCruiter vil bli vurdert. Attester og vitnemål samt to referanser legges ved søknaden.

Det er ikke ønskelig med kontakt fra annonseselgere eller formidlingsbyrå.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse:Rådhusveien 24, 9845 Tana bru, Norge

Kontaktinformasjon

Tom Eirik Malin, virksomhetsleder
Telefon:  +47 464 00 385

 

Om arbeidsgiveren

Velkommen til Tana kommune hvor alle vakre, hjelpsomme og vennlige mennesker skaper et levende samfunn hvor latteren preger hverdagen i samspill med kjærlighet til fjorden, vidda, vår kultur og folket!

Sentral distriktskommune i Øst Finnmark, omkranset av noen av Norges mest ressursrike fjellvidder,med både karrig fjellvidde, gresskledte fjelldaler og ekstrem kystnatur. Et av Norges beste fiskeområder for røye og ørret – og det er ikke noe vi bare skryter av, det er noe alle forteller som har besøkt våre fjellvidder med fiskestang. Tanavassdraget er verdens viktigste elv for den den Nordatlantiske laksebestanden. Selvsagt er verdens største laks også tatt her.

Å leve og bo i Tana kommune I nordlyset og midnattsolens land, preget av nyskapning, rik på historik og med mangfoldig kultur inviterer vi til et felleskap med styrke og glede. Våre innbyggere byr på seg selv, med genuin interesse, vilje og engasjement.

Vi ønsker at arbeidsplassene i Tana kommune karakteriseres med høy kompetanse, likestilling, medbestemmelse, samarbeid, fleksibilitet, utvikling og frihet. Som ansatt har du mulighet å påvirke din arbeidssituasjon og virksomheten på din arbeidsplass. Kommunens struktur gjør at kommunikasjonen flyter lett i alle retninger.

 

Del stillingen

Selskap

Tana kommune

Kontaktinfo

  • Tom Eirik Malin
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 464 00 385

Lokasjon

  • Tana

Søknadsfrist

Februar 11, 2024

Flere stillinger ved helse og omsorg i Surnadal komune (forskjellige søknadsfrister)

 

Surnadal kommune Sentraladministrasjonen

Klikk på aktuell stilling under for meir informasjon:

 

Helse og familie
Fysioterapitenesta
18.02.2024
 
 
Surnadal sjukeheim
 
29.02.2024
 
 
Surnadal sjukeheim
 
29.02.2024
 
 
Surnadal sjukeheim
Surnadal sjukeheim
29.02.2024
 
 
Sentraladministrasjonen
 
31.03.2024
 
 
 
Surnadal sjukeheim
 
Søknadsfrist 29.02.2024
 
 
 
 
Surnadal sjukeheim
 
Søknadsfrist 29.02.2024
 
 
 
 
Surnadal sjukeheim
 
Søknadsfrist 29.02.2024
 
 

Surnadal kommune Helse og omsorg

Surnadal kommune ligg på Nordmøre ved foten av Trollheimen og har ca 6000 innbyggjarar. Vi har eit variert næringsliv og barnehage- og skuletilbodet er godt utbygd. Kommunen har eit svært allsidig kultur- og organisasjonsliv. Naturen er flott og variert, med lett tilgang til skog og mark, fjell, fjordar og elver.

Surnadal kommune er ein stor arbeidsplass med eit mangfald av oppgåver og tenester som blir utført av dyktige medarbeidarar. Vi tilbyr varierte og spanande arbeidsoppgåver,trivelege kollegaer og gode pensjonsordningar. Vi har omlag 670 medarbeidarar fordelt på omlag 540 årsverk. Desse er fordelt på mange ulike arbeidsstader, og med forskjellige yrke og kompetanse. Saman har vi eit felles ansvar for å arbeide til beste for innbyggarane våre.

Vi ønskjer tilsette som kan vere gode bidragsytarar i utviklinga av dei kommunale tenestene.

 

Del stillingen

Selskap

Surnadal kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysing for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Surnadal

Søknadsfrist

Februar 29, 2024

Undervisningsinspektør og SFO-leder – 100 % fast stillinger ved Ekeberg skole (søknadsfrist 26.02.2024)

Holmestrand kommune, Ekeberg skole

Undervisningsinspektør og SFO-leder – 100 % fast stillinger ved Ekeberg skole

 

 

Ønsker du en spennende lederutfordring ved en attraktiv barneskole?

Ekeberg skole søker undervisningsinspektør for 1. trinn med lederansvar for SFO.

I Holmestrandskolen skal vi sammen legge til rette for læring for alle elever og stimulere ​​den enkeltes motivasjon, lærelyst og tro på egen mestring. Vi er opptatt av å forebygge utenforskap i et inkluderende fellesskap, og ha et trygt skolemiljø som fremmer helse, trivsel og læring for alle. I Holmestrand skal både elever, lærere og skolen selv være godt rustet for fremtiden. For å sikre det, er vi opptatt av å være i utvikling. Holmestrandskolen hviler på tre bærebjelker: Trygghet, mestring og læring.

Ekeberg skole er en barneskole med cirka 400 elever og 60 ansatte. Skolens lederteam består av rektor og tre inspektører. Skolen ligger mellom Tønsberg og Drammen. Reisevei fra Tønsberg til Holmestrand er ca. 20 minutter.

Våre satsingsområder er inkluderende skolemiljø, språk og digital kompetanse. Vi underbygger denne satsingen ved å fokusere på et godt skolemiljø både i skole og SFO. Vi har et tett tverrfaglig samarbeid med andre tjenester.

Vi søker deg som ser mulighetene framfor problemer. Du er glad i å jobbe med mennesker, og har god arbeidskapasitet. Du er en trygg voksen som er god på å bygge relasjoner. Du er vant til å arbeide selvstendig, men trives også i team.

Fakta om stillingen: Det er ledig 100 % fast stilling som undervisningsinspektør ved Ekeberg skole og SFO. Tiltredelse snarest/senest 1. august 2024.

 

Arbeidsoppgaver

  • Bidra til et trygt og inkluderende skolemiljø
  • Følge opp undervisning og elevenes læringsprogresjon
  • Ansvar for overgangen fra barnehage til skole
  • Planlegge og gjennomføre pedagogisk utviklingsarbeid, samt videreutvikle samarbeidet mellom SFO og skole
  • Tilrettelegge for at SFO skal være et innholdsrikt og godt fritidstilbud. Følge opp rammeplanen
  • Daglig drift og deltakelse i arbeid i SFO
  • Samarbeid med foresatte, ansatte og skolens samarbeidspartnere
  • Budsjett og fortløpende økonomioppfølging i SFO
  • Administrativ ledelse, blant annet vikarhåndtering og timeplanlegging
  • Arbeidsoppgaver ellers fordeles etter kompetanse, erfaringer og behov

 

Kvalifikasjonskrav

  • Godkjent pedagogisk utdanning for grunnskolen
  • Undervisningserfaring fra 1. trinn
  • God kjennskap til begynneropplæringen
  • Gode IKT-kunnskaper og evne til å sette seg inn i nye systemer
  • Ledererfaring og/eller skolelederutdanning er ønskelig
  • For søkere med annen utdanning enn norsk, kreves språkkunnskaper tilsvarende nivå B2. Dette gjelder ikke skandinaviske søkere.

 

Personlige egenskaper

  • Du har et varmt og inkluderende menneskesyn
  • Du er tydelig, strukturert og har god gjennomføringsevne
  • Du samarbeider og kommuniserer med raushet og respekt med elever, foresatte og ansatte
  • Du har vilje og evne til å lede utviklingsprosesser
  • Du har stort pedagogisk engasjement med et kontinuerlig fokus på elevenes læring
  • Du har evne til å motivere, inspirere og følge opp medarbeidere
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • En erfaren ledergruppe som støtter, hjelper og deler kompetanse og erfaring
  • Varierte og spennende arbeidsoppgaver
  • Et godt arbeidsmiljø
  • Motiverte, oppdaterte og dyktige medarbeidere

Lønn i henhold til avtale. Medlemskap i god pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju. Vitnemålsportalen skal benyttes for vitnemål som er registrert i denne portalen. For ansettelse i skolen kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges før tilsetting, jfr. Opplæringsloven 10-9 og forskrift 15.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestfold og Telemark
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 26.02.2024
  • Tiltredelse: Så snart som mulig
  • Arbeidssted: Holmestrand

 

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder/rektor Espen Raastad
mob: 95964555

 

Hjemmeside:

www.holmestrand.kommune.no

 

Adresse:

Hvittingfossveien 59 3080 Holmestrand

 

Holmestrand kommune, Ekeberg skole

Holmestrand kommune har ca. 26 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover. Holmestrand kommune er en næringsoffensiv kommune og i sterk vekst med økende innbyggertall. Holmestrand kommune er porten til Vestfold, og er et attraktivt sted å bo, besøke og drive næringsvirksomhet.

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Espen Raastad
  • Tittel: Virksomhetsleder/rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95964555

Lokasjon

  • Holmestrand

Søknadsfrist

Februar 26, 2024

PP-rådgiver 100% fast (søknadsfrist 04.02.2024)(søknadsfrist 04.02.2024)

 

PP- rådgiver 100 % fast stilling

 

 

Beskrivelse av arbeidsstedet:

PP-tjenesten har til sammen 14 stillinger fordelt på ulike faggrupper. PP-tjenesten inngår i Barn-og Familie (PP-tjenesten, Helsestasjonen, Tverrfaglig familieteam, Ung i Gjøvik m/ helsestasjon for ungdom), som er en del av sektor Oppvekst.

Stillingens formål: Å medvirke til å gi barn og unge en oppvekst preget av trivsel, trygghet og livsmestring. Arbeide i tråd med Gjøvik kommunes oppvekststrategi.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Gjennomføre utrednings- og sakkyndighetsarbeid etter opplæringsloven og barnehageloven.
  • Ansatte i fagstillinger skal bidra til kompetanse- og organisasjonsutvikling.
  • Ansatte skal gi veiledning til ansatte, barn og foresatte.
  • Arbeid vil per tid i hovedsak rettes mot barna i skolen.
  • Samarbeide med andre instanser slik at barn og unge får helhetlige og samordnede tiltak.
  • Ansvar for å utføre arbeidsoppgaver som avtalt med leder.
  • Ansvar for egen kompetanseutvikling og bidra til en dele-kultur.

 

Kvalifikasjoner:

  • Master i spesialpedagogikk/pedagogikk, psykologi eller tilsvarende.
  • Relevant erfaring fra fagfeltet kan erstatte krav om mastergrad.
  • Det er ønskelig med erfaring fra PP-tjenesten eller annen veiledning/rådgivningstjeneste.
  • Kompetanse i veiledning, rådgivning og utredning vektlegges. Erfaring fra arbeid i grunnskole er ønskelig.
  • Det er ønskelig med kompetanse i tverrfaglig arbeid knyttet til barn, familier, skole og barnehage.
  • Relasjonskompetanse, gode kommunikasjons – og samarbeidsferdigheter.
  • Krav om godkjent politiattest.
  • Krav om førerkort, og må påregne å benyttes egen bil i tjenesten.

 

Vi kan tilby

  • Meget varierte og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Fokus på faglighet og at vår samlede kompetanse skal være i stadig utvikling.
  • Godt arbeidemiljø.
  • Gode faglige utviklingsmuligheter.
  • Gjøvik kommune legger til rette for spesialisering om det er ønskelig.
  • Gjøvik kommune har et bedriftsidrettslag med treningsmuligheter og utleiehytter.
  • Gode forsikringsordninger.

 

Unntatt offentlighet må begrunnes

Gjøvik kommune praktiserer meroffentlighet, jfr. Offentleglova § 11.

Dette betyr at alle søkere oppføres på offentlig søkerliste.

Det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak jfr. Offentleglova § 25.

 

Søknad

Alle søknader skal sendes elektronisk via vårt søkesystem.

Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne, alder og seksuell orientering.

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Innlandet
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 04.02.2024
  • Tiltredelse: Etter avtale
  • Arbeidssted: PP-tjenesten

 

Kontaktpersoner:

Karin Ugland
mob: +47 97539149

 

Hjemmeside:

https://www.gjovik.kommune.no/

 

Adresse:

Kauffeldts plass 2815 Gjøvik

 

Gjøvik kommune PPT

Gjøvik er en fremtidsrettet og mangfoldig servicekommune, en kommune som setter sine innbyggere i sentrum.
Våre ansatte leverer kvalitetstjenester, med bakgrunn i god kunnskap og erfaring.
Vi arbeider aktivt med kompetanseutvikling for våre ansatte, med visjonen «Universitetsbyen Gjøvik – ledende i bærekraftig vekst og utvikling». Vi søker engasjerte medarbeidere, med bred kompetanse, som ønsker en inkluderende arbeidsgiver med rom for utvikling.

Del stillingen

Selskap

Gjøvik kommune

Kontaktinfo

  • Karin Ugland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 975 39 149

Lokasjon

  • Gjøvik

Søknadsfrist

Februar 4, 2024

Kyrkjetenar 80% fast i Spjelkavik kyrkjelyd (søknadsfrist 21.01.2024)

 

Kyrkjetenar

 

Ålesund kyrkjelege fellesråd

Om stillinga

KYRKJETENAR (80%) I SPJELKAVIK KYRKJE

Spjelkavik kyrkjelyd ligg i austre del av Ålesund kommune. Spjelkavik kyrkje med kontor ligg på Moa, 12 km frå Ålesund sentrum.Kyrkjelyden har 12 faste stillingar: Dagleg leiar, 3 prestar, kateket, diakon, kantor, organist, kyrkjetenar, frivilligkoordinator og 2 medarbeidarar innan trusopplæringa. I kyrkjelyden er det eit stort tal aktive frivillige.
Spjelkavik kyrkjelyd har ca. 17500 medlemmar og er blant dei største kyrkjelydane i Den norske kyrkja.

Meir informasjon finn du på www.spjelkavik.menighet.no

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 25.01.2024
Arbeidsgivar: Ålesund kyrkjelege fellesråd
Stad: Ålesund
Stillingstittel: Kyrkjetenar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 80

Viktige oppgåver for kyrketjenaren er

Føre tilsyn med og utføre enkelt vedlikehald av teknisk anlegg, inventar, bygningar og næraste uteområde.
Klargjering, tilrettelegging, opprydding og reinhald i samband med gudstenester, kyrkjelege handlingar og andre arrangement i Spjelkavik kyrkje.
Være ein medspelar i kyrkjelydens heilhetlege arbeid.

Kvalifikasjonskrav og eigenskaper

Relevant utdanning og praksis
Kunne handtere tekniske anlegg for lyd, lys og bilde
Ha grunnleggande datakunnskap.
Arbeide sjølvstendig og i samarbeid med andre
Serviceinnstilt og sosial haldning.
Medlem i Den norske kyrkja.

Det vert brukt eigne dataprogram, for planlegging og gjennomføring av arbeidsoppgåver og prosjekt på bygg og andre administrative program. Opplæring og kurs vil bli gitt.

Det blir lagt vekt på personlege eigenskapar og erfaring.

Vi tilbyr

Ansvarsfull, variert og fleksibel jobb.
Løn og arbeidstilhøve i følge tariffavtalar og avtaleverk for kyrkjeleg sektor.
Gode forsikrings- og pensjonsordningar i KLP.
Ålesund kirkelige fellesråd er IA-bedrift.
Den som søkjer må være medlem i Den norske kyrkja, og det er krav til politiattest ved tilsetting.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Langelandsvegen 17, 6010 Ålesund, Norge

Kontaktinformasjon

Arnstein Myklebust, Avdelingsleder bygg og anlegg
Telefon:  921 28 000

 

Etter kommunesamanslåing frå 1.1.2020 har Ålesund 65 000 innbyggarar. Ålesund kyrkjelege fellesråd har arbeidsgivaransvar for meir enn 70 tilsette i sokna, på kyrkjegardane og i fellesrådets administrasjon. Fellesrådet har forvaltningsansvar for 16 kyrkjer og 24 kyrkjegarder, i tillegg til eit krematorium, gravkapell og ei rekke driftsbygningar. Drifts- og investeringsbudsjettet i 2020 er på over 90 millionar kroner.

 

Del stillingen

Selskap

Ålesund kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Arnstein Myklebust
  • Tittel: Avdelingsleder bygg og anlegg
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 921 28 000

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

Januar 25, 2024