Kongsberg vgs: Studierektor (søknadsfrist 03.04.2024)

Akershus tre 2

Vi søker studierektor, Kongsberg videregående skole

 

 

Vi søker en dyktig og inspirerende studierektor til Kongsberg videregående skole.

Kongsberg videregående skole, med 1300 elever, 200 voksenelever og 300 ansatte, er en av de største skolene i Buskerud fylkeskommune. Skolen har de fleste utdanningsprogram, og tilbyr framtidsrettet opplæring i nært samarbeid med arbeids- og næringsliv, ulike bransjer og lokalt kulturliv. Skolen kjennetegnes av sterke fagmiljøer innenfor både studieforberedende og yrkesforberedende utdanningsprogram. Vi har flere spennende utviklingsprosjekter der opplæringen foregår i tett samarbeid med lokalt arbeids- og kulturliv.

Skolens visjon er «Vi står sammen om fremtidsrettet opplæring!»

Kongsberg videregående skole har ledig fra 01.08.2024, 100% fast stilling som studierektor.

Studierektor inngår i skolens øverste ledergruppe som består av rektor og to studierektorer. De har som hovedansvar å utvikle skolen helhetlig på tvers av avdelinger, slik at elever og ansatte opplever mestring og utvikling. Skolens ledelse er opptatt av å gi elevene et best mulig læringsutbytte gjennom styrket oppmerksomhet om vurdering for læring, og relevant og variert opplæring. Skolens ledergruppe består av rektor, to studierektorer, administrasjonsleder, administrativ drift og beredskaps leder og 11 avdelingsledere. Som studierektor i Buskerud fylkeskommune har du sammen med rektor og øvrig ledergruppe god handlefrihet innenfor gitte rammer i lov- og avtaleverk. Opplæringen er av god kvalitet, og vi har høye ambisjoner på vegne av elevene og lærlingene våre. Stadig flere elever fullfører og består med godt resultat.

Vi ber om at du legger aktuelle vitnemål og attester ved søknaden din.

For mer informasjon om skolen, se bfk.no/kongsberg-vgs

 

Søknadsfrist: 03.04.2024
Arbeidsgiver: Buskerud fylkeskommune
Sted: Kongsberg
Stillingstittel: Vi søker studierektor, Kongsberg videregående skole
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4779072284

 

Arbeidsoppgaver

  • bidra til å realisere og videreutvikle gode strukturer rundt nyskapende lærings- og vurderingsformer og gode profesjonsfellesskap, herunder muligheter og forventninger knyttet til digital utvikling
  • delta i strategisk utvikling, implementering og analysearbeid
  • fag-, og timefordeling
  • personal- og oppfølgingsansvar for dine medarbeidere
  • videreutvikle skolen i tråd med skolens verdigrunnlag og strategiske planer
  • utvikle skolen som en lærende organisasjon
  • være synlig og tilstedeværende for og blant elever og ansatte

 

Kvalifikasjoner

  • solid pedagogisk og didaktisk kompetanse
  • det er ønskelig med undervisnings- og ledererfaring fra videregående opplæring
  • relevant høyere utdanning
  • god digital kompetanse
  • det er ønskelig med erfaring fra ledelse av endringsprosesser og strategiutvikling
  • det er ønskelig med erfaring fra systematisk kvalitetsutviklingsarbeid
  • god system- og organisasjonsforståelse
  • kunnskap om skole-administrative oppgaver i videregående skole
  • god rolleforståelse for interne og eksterne oppgaver
  • god skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk
  • kan vise til gode resultater fra skoleledelse

 

Personlige egenskaper

  • være en tydelig og varm leder som har visjoner og klare konkrete tanker om læring i fremtidens skole
  • evne til å sette klart definerte mål og arbeide strategisk for å nå disse
  • gode relasjonelle ferdigheter og et romslig menneskesyn
  • evne til å skape tillit og engasjement
  • evne til å fremme samarbeid internt og eksternt
  • evne til å se løsninger og med god gjennomføringsevne
  • være nytenkende og en uredd pådriver
  • trives med å løse flere oppgaver samtidig

 

Vi tilbyr

  • en viktig rolle i en fremtidsrettet skole som verdsetter inkludering, mangfold, og et engasjement for samarbeid med arbeidsliv
  • et profesjonelt miljø hvor myndiggjørende ledelse og vurdering er sentrale satsningsområder
  • en god mulighet til å påvirke og utvikle den interne administrasjonen og støttefunksjonene ved skolen
  • engasjerte medarbeidere med høy faglig kompetanse som er sammen om å skape den beste opplæring for fremtiden
  • lønns- og arbeidsvilkår i henhold til lov- og avtaleverk

 

Tinius Olsens gate 1, 3611 Kongsberg, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Thomas Landås Eriksen
rektor
 Telefon:482 71 628

 

Buskerud fylkeskommune ønsker medarbeidere som tar en aktiv, engasjert, reflektert og ansvarlig rolle i organisasjonen vår. Hos oss møtes mennesker med ulik kompetanse- og utdanningsbakgrunn for å skape gode tjenester til våre innbyggere.

Buskerud fylkeskommune har ansvar for viktige samfunnsoppgaver som videregående opplæring, kollektivtransport og fylkesveier, tannhelsetjenester, regional planlegging, kultur og kulturminner.

Buskerud fylkeskommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til stillingens krav, til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

For ansettelse i skole og tannhelse kreves det politiattest av kandidater som får tilbud om stilling.

Vi gjør oppmerksom på at søkere føres opp på offentlig søkerliste. Det kan søkes om anonymitet, men det må foreligge særskilte omstendigheter for å få innvilget unntak, jf. Offentleglova § 25.

Del stillingen

Selskap

Buskerud fylkeskommune

Lenke til firma

https://bfk.no/

Kontaktinfo

  • Thomas Landås Eriksen
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 482 71 628

Lokasjon

  • Kongsberg

Søknadsfrist

April 3, 2024

Sykepleiere (søknadsfrist 05.04.2024)

 

SYKEPLEIERE

 

Søknadsfrist 5. april.

Ved fast tilsetting tilbys kr 100 000 mot bindingstid på to år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000.

Pleie- og omsorgsområdet i Leka kommune gir helse- og omsorgstjenester til eldre, syke og funksjonshemmede i Leka kommune. Tjenestene gis som helsehjelp, praktisk bistand, støttekontakt og brukerstyrt personlig assistent. Vi drifter Leka sykestue med langtids- og korttidsplasser, rehabilitering, kommunal ø-hjelp og avlastningsplasser. Sykestua har eget vaskeri og kjøkken. Pleie- og omsorgstjenesten er i utvikling på mange plan, og har et spennende fagmiljø bestående av sykepleiere med spesialkompetanse, sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Det er lege og fysioterapeut på stedet, og det er regelmessig tilgang på tjenester fra kommunepsykolog og ergoterapeut.

Bygging av nytt helsehus starter om kort tid, og vi flytter inn med beboere og tjenesteyting når det er ferdig.

VI ANSETTER NÅ FLERE SYKEPLEIERE I DEN KOMMUNALE PLEIE- OG OMSORGSTJENESTEN. TILTREDELSE SNARLIG, ELLER ETTER NÆRMERE AVTALE. 

 

  • Ansvar og oppgaver
    • Selvstendig direkte pasientrettet arbeid, 
    • Medikamenthåndtering i tråd med forskrifter og vedtatte rutiner
    • Iverksetting og oppfølging av medisinsk ordinert behandling
    • Sørge for faglig forsvarlighet i sykepleiertjenesten
    • Dokumentasjon og rapportering
  • Kvalifikasjonskrav
    • Autorisert sykepleier
    • Relevant erfaring
    • Må kunne jobbe selvstendig, og være ansvars- og kvalitetsbevisst
    • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
    • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
    • Førerkort klasse B
    • Ved tilsetting må gyldig politiattest fremlegges. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Politiattesten må ikke være eldre enn 3 måneder
    • Ved utvelgelse av kandidater til stillingen(e) kommer personlig egnethet til å bli vektlagt
  • Vi tilbyr
    • En spennende og meningsfylt arbeidshverdag
    • Godt arbeidsmiljø, og inspirerende og bredt fagmiljø
    • Mulighet til å bidra til utvikling av tjenester og organisasjon
    • Lønn etter tariff, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler
    • Ved fast tilsetting får sykepleier 6 års antesipert lønnsansiennitet.
    • Sykepleier i tredelt turnus får et årlig nattarbeidstillegg på kr 18 000
    • Dekning av flytteutgifter med inntil kr 12 000
    • Ved fast ansettelse i helstilling, tilbys etter endt prøvetid kr 100 000 mot bindingstid på 2 år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000 (inntil kr 20 000 årlig i fem år)
  • Søknad sendes [email protected]
    • Søknadsfrist 05.04.2024
    • For spørsmål kan du kontakte enhetsleder Lene Reppen Grydeland på telefon 478 33 025, eller e-post [email protected]

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Lene Reppen Grydeland
  • Tittel: enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 478 33 025

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

April 5, 2024

Fagsykepleier (søknadsfrist 05.04.2024)

 

FAGSYKEPLEIER

 

Søknadsfrist 5. april.

Ved fast tilsetting tilbys kr 100 000 mot bindingstid på to år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000.

Pleie- og omsorgsområdet i Leka kommune gir helse- og omsorgstjenester til eldre, syke og funksjonshemmede i Leka kommune. Tjenestene gis som helsehjelp, praktisk bistand, støttekontakt og brukerstyrt personlig assistent. Vi drifter Leka sykestue med langtids- og korttidsplasser, rehabilitering, kommunal ø-hjelp og avlastningsplasser. Sykestua har eget vaskeri og kjøkken. 

Pleie- og omsorgstjenesten er i utvikling på mange plan, og har et spennende fagmiljø bestående av sykepleiere med spesialkompetanse, sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Det er lege og fysioterapeut på stedet, og det er regelmessig tilgang på tjenester fra kommunepsykolog og ergoterapeut.

Bygging av nytt helsehus starter om kort tid, og vi flytter inn med beboere og tjenesteyting når det er ferdig.

VI TILSETTER NÅ FAGSYKEPLEIER I DEN KOMMUNALE PLEIE- OG OMSORGSTJENESTEN. 

TILTREDELSE SNARLIG, ELLER ETTER NÆRMERE AVTALE.

 

  • Ansvar og oppgaver
    • Overordnet sykepleieansvar ved avdelingen og lede fagmøter
    • Bidra i utvikling av sykepleiefaglige prosedyrer 
    • Pasientrettet arbeid, opprette planer og følge opp pasienter på korttidsopphold/langtidsopphold/Palliasjon
    • Delta i legevisitt ukentlig
    • Delta på møter med pårørende, fagpersoner som ergoterapeut, fysioterapeut og andre. 
    • Ha en aktiv rolle inn i arbeidet med personsentrert omsorg knyttet til personer med demens
    • Samarbeide på tvers av gruppene/avdelingene
    • Ivareta delegerte oppgaver i enhetsleders fravær
  • Kvalifikasjonskrav
    • Autorisert sykepleier
    • Relevant erfaring
    • God digital kompetanse
    • Må kunne jobbe selvstendig, og være ansvars- og kvalitetsbevisst
    • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
    • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
    • Førerkort klasse B
    • Ved tilsetting må gyldig politiattest fremlegges. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Politiattesten må ikke være eldre enn 3 måneder
    • Ved utvelgelse av kandidater til stillingen kommer personlig egnethet til å bli vektlagt
  • Vi tilbyr
    • En spennende og meningsfylt arbeidshverdag
    • Godt arbeidsmiljø, og inspirerende og bredt fagmiljø
    • Mulighet til å bidra til utvikling av tjenester og organisasjon
    • Lønn etter tariff, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler
    • Ved fast tilsetting får sykepleier 6 års antesipert lønnsansiennitet.
    • Dekning av flytteutgifter med inntil kr 12 000
    • Ved fast ansettelse i helstilling, tilbys etter endt prøvetid kr 100 000 mot bindingstid på 2 år, samt nedskriving av studielån med inntil kr 100 000 (inntil kr 20 000 årlig i fem år)
  • Søknad sendes [email protected]
    • Søknadsfrist 05.04.2024
    • For spørsmål kan du kontakte enhetsleder Lene Reppen Grydeland på telefon 478 33 025, eller e-post [email protected]

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

April 5, 2024

Fagansvarlig digitalisering – 100 % fast stilling (søknadsfrist 03.04.2024)

 

Fagansvarlig digitalisering

 

 

  • Grong Kommune Sentraladministrasjon
  • Granvegen 1, 7870 Grong

 

<<Fagansvarlig digitalisering>>

Har du god digital kompetanse og vil være med å føre organisasjonen inn i den digitale fremtiden?

Vi ser etter en initiativrik person som ønsker å bidra til utvikling av verktøy kommunen bruker for å løse sine oppgaver.

Grong kommunes arbeidsverktøy er på veg til å bli fullt ut digitale. Vi ønsker mer søkelys på automatisering, robotisering, innebygd arkivering og arbeidsflyter for å realisere gevinster. Vi ønsker å videreutvikle bruken av teknologi for å sikre en åpen og tilgjengelig kommune og som gjør det enkelt å være innbygger i kommunen, og skal nå utarbeide digitaliseringsstrategi.

Stillingen innebærer tett samarbeid med avdelingene i kommunen for å avdekke behov og utvikle løsninger sammen.

Vi ser etter deg som er fremtidsrettet og er god på å se etter løsninger som kan bidra til helhetlig informasjons- og dokumentasjonsforvaltning med gode digitale løsninger.

Du liker jobbe med opplæring og veiledning som bidrar til å gjøre arbeidet lettere for brukere av systemene.

Opplysninger om arbeidssted og stilling:

Arbeidssted er servicekontoret som for tiden har 4 årsverk og er en del av sentraladministrasjonen.

Sentraladministrasjonen har egen IT tjeneste på 1,5 årsverk, og samarbeider om IKT med de andre kommunene i Indre Namdal gjennom IKT Indre Namdal IKS.

Servicekontoret har ansvar for arkivtjenesten i kommunen, og vi ser deg som en naturlig del av denne tjenesten. Vi drifter også plattformene for intern og ekstern informasjon.

Stillingen er 100 % fast.

 

Arbeidsoppgaver vi ser for oss:

  • Utarbeide digitaliseringsstrategi i tett samarbeid med ledergruppen.
  • Utvikle og drifte plattformer for intern kommunikasjon i MS Office 365.
  • Utvikle og drifte plattformer for ekstern kommunikasjons bl.a. ACOS CMS, Civis.
  • Utvikling av innbyggerdialog med bl.a. skjemaløsningen ACOS Interact.
  • Ta del i publisering på sosiale medier.
  • Følge opp lovkrav til universell utforming og klarspråk.
  • Delta i arbeidet med innebygd arkivering / integrasjoner mellom fagsystem og arkivkjerne / sakarkiv.
  • Digitale fellesløsning som f.eks. FIKS-plattformen.
  • Ta del i system- og brukeradministrasjon av kommunens sak-arkivsystem (Elements Cloud).
  • Deponering av elektroniske arkiv og databaser hos IKA-Trøndelag.
  • Opplæring, veiledning og kompetansehevende tiltak innen digitale verktøy i kommunen.
  • Arbeide med servicekontorets daglige driftsoppgaver ved behov.

Du må påberegne at oppgavene endres i takt med behov.

 

Kvalifikasjoner:

  • Du har relevant 3-årig høyere utdanning fortrinnsvis innen IKT, informasjon, dokumentasjon. Relevant arbeidserfaring kan etter vurdering kompensere for manglende formell utdanning.
  • Du har relevant arbeidserfaring innen stillingens arbeidsoppgaver.
  • Gode kommunikasjonsevner både muntlig og skriftlig.
  • Du har god digital kompetanse utover grunnleggende ferdigheter.
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.

 

Vi søker deg som:

  • Har kunnskap og interesse for digitaliserings- og utviklingsarbeid.
  • Liker å jobbe i team og samtidig evner å jobbe selvstendig med egen oppgaveportefølje.
  • Er allsidig, fleksibel og nysgjerrig.
  • Har evne til å inspirere og motivere.
  • Gjerne har erfaring med digitalisering av arbeidsprosesser.
  • Liker å jobbe med opplæring og veiledning.
  • Har fokus på brukervennlighet.
  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, systemforståelse og digital kompetanse.

 

Vi tilbyr:

  • Lønn etter avtale. Arbeidsvilkår i henhold til gjeldende lov- og avtaleverk, samt lokale lønnspolitiske retningslinjer. 6 mnd. prøvetid.
  • Hjemmekontoravtale om ønskelig.
  • Muligheter for personlig og faglig utvikling gjennom mange utfordrende og interessante arbeidsoppgaver.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Fagnettverk mellom kommunene i Indre Namdal.
  • God pensjonsordning i KLP.
  • Vi ønsker et mangfoldig arbeidsmiljø og oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av kjønn, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne og alder.

Har du spørsmål om stillingen, kontakt leder servicekontoret Anita Færøy, tlf 911 26 739
Søknadsfrist 3. april 2024

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Grong Kommune Sentraladministrasjon

Hjemmeside: https://www.grong.kommune.no/ 

Grong kommune ligger sentralt i Namdalen i Trøndelag, langs E6, ca. 20 mil nord for Trondheim. Gjennom kommunen renner den kjente lakseelva Namsen, og ved foten av Geitfjellet finner du Bjørgan alpint- og skianlegg.

I kommunen er det full barnehagedekning og et godt skoletilbud, som også omfatter videregående skole og folkehøgskole.

Næringslivet har hatt god vekst både innenfor handel, tjenesteyting og reiseliv, og området er kjent for det gode laksefiske i Namsen og Sanddøla.

I Grong finnes det en rekke aktivitetsmuligheter både sommer og vinter, noe som gjør at det er et variert tilbud for både fastboende og tilreisende. Grong kommune har et aktivt organisasjonsliv, bl.a. innenfor idrett, teater/revy og musikk.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Digitaliseringsansvarlig
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Hjemmekontor: Hybrid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 3. april 2024

 

Kontaktperson for stillingen

Anita Færøy
Avdelingsleder
911 26 739
[email protected]

Del stillingen

Selskap

Grong kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Grong

Søknadsfrist

April 3, 2024

Avdelingsleder realfag, Ringsaker videregående skole (søknadsfrist 02.04.2024

Innlandet fylkeskommune Ringsaker videregående skole

Ringsaker videregående skole – Avdelingsleder realfag

 

Skolen har ledig 100% fast stilling som avdelingsleder realfag.

Om skolen

  • Våre kjerneverdier, Respekt – Vekst – Samhold, danner et felles fundament og er et viktig kompass
    i vår daglige samhandling med elever, kollegaer og samarbeidspartnere.
  • Alle våre elever skal bli sett og oppleve et trygt og godt skolemiljø, og vi har positive forventninger til
    at alle elever bidrar i det store elevfellesskapet.
  • Vi er en skole med stort mangfold og vi jobber helhetlig og utviklingsorientert med relevant opplæring i alle fag, et godt læringsmiljø for alle våre elever og elevaktiv vurdering.
  • Hos oss vil du møte hyggelige kollegaer og motiverte elever. Våre kompetente fagmiljøer og laget rundt eleven bidrar til den enkelte elev sin faglige og sosiale læring.

Vi søker deg som

  • Er en resultat- og utviklingsorientert leder
  • Ønsker å videreutvikle skolen og avdeling realfag internt mot elever og ansatte og mot eksterne samarbeidspartnere.

Vi tilbyr

  • En spennende og utfordrende jobb ved en skole i utvikling
  • Et godt og hektisk arbeidsmiljø med faglig høyt kvalifiserte medarbeidere
  • Interessante fagområder som samsvarer med behovene i bransje og næringsliv og kompetansemiljøer i regionen
  • Treningsfasiliteter på skolen
  • Lønn etter gjeldende avtaleverk
  • Fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100 % fast avdelingsleder
  • Tiltredelse 01.08.24 eller etter avtale.
  • Stillingen skal dekke avdelingslederansvaret for fagområdene realfag.
  • Du vil være en del av skolens ledergruppe som består av rektor, assisterende rektor og 7 avdelingsledere.

Arbeidsoppgaver

  • Drifte og utvikle skolen sammen med skolens ledergruppe, lærere og andre ansatte
  • Stillingen er tillagt utviklingsoppgaver i tråd med skolens satsinger
  • Lede og utvikle realfagsavdelingen og skolen, i tråd med skolens satsinger og utviklingsplan og eksternt ut mot relevante samarbeidspartnere
  • Personalansvar og medarbeiderutvikling ved egen avdeling
  • Pedagogisk oppfølging, veiledning og utvikling av ansatte
  • Kvalitetssikre oppfølgingsarbeid rundt den enkelte elev
  • Trinnleder på studiespesialisering
  • Ulike administrative oppgaver
  • Fellesoppgaver avhengig av lederteamets kompetanse og sammensetning
  • Budsjettoppfølging

Kvalifikasjonskrav

  • Formell faglig pedagogisk utdanning fra høgskole- og/eller universitet

Ønskede kvalifikasjoner

  • Det er ønskelig med erfaring som skoleleder. Erfaring fra videregående skole er en fordel.
  • Du har erfaring fra pedagogisk endrings- og utviklingsarbeid og kan vise til gode resultater.
  • Du har erfaring med faglige, pedagogiske og administrative systemer som benyttes i skolesektoren, for eksempel VISMA og Microsoft Office
  • Du har god IKT-kompetanse og interesse for bruk av IKT som lederverktøy
  • Du kjenner godt til strukturer, rutiner og lovverket i videregående skole
  • Du har god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Du bør ha utdanning innen realfagene/avdeling studiespesialiserende
  • Du bør ha kjennskap til og/eller erfaring fra nettverk innen høgskole/universitetssektoren eller andre relevante realfagsmiljøer
  • Du bør ha relevant lederutdanning

Ønskede egenskaper

  • Du er en tydelig og synlig leder med vilje til å engasjere og skape stolthet og som motiverer til felles innsats til elevenes beste.
  • Du er utviklingsorientert og resultatorientert med høye ambisjoner på elevenes og skolens vegne
  • Du er god til å bygge tillit og gode relasjoner i arbeidet med relevante samarbeidspartnere, elever, foresatte og ansatte
  • Du er god på å kommunisere og legge til rette for samarbeid
  • Du er inkluderende, løsningsorientert og åpen for andres ideer
  • Du er strukturert og har stor arbeidskapasitet og evner å jobbe helhetlig og langsiktig, både selvstendig og i team
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingsnivå: Leder

Stillingstype: Heltid

Arbeidsområde: Videregående skole

 

Søknadsfrist: 02.04.2024

 

Tiltredelse: 01.08.2024

Arbeidssted: Brumunddal

 

Kontaktpersoner:

Ass. rektor Grete Øksdahl

mob: 91 55 50 84

Rektor Hildegard Johannessen

mob: 41 28 28 73

 

Hjemmeside:
/www.ringsaker.vgs.no/
Adresse: Skolevegen 16 2383 BRUMUNDDAL

Innlandet fylkeskommune Ringsaker videregående skole

Ringsaker videregående skole har 140 ansatte og ca 800 elever.

Skolen har utdanningsprogram for studiespesialiserende, påbygg til generell studiekompetanse, bygg- og anleggsteknikk, elektro og datateknologi, helse- og oppvekstfag, salg og service og reiseliv, teknologi- og industrifag og kjemiprosess og laboratoriefag. Skolen har en god kjønnsmessig fordeling blant sine ansatte og vil søke å opprettholde balansen ved nye tilsettinger.

Informasjon om skolen finnes på vår hjemmeside: www.ringsaker.vgs.no

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Grete Øksdahl
  • Tittel: Ass. rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 91 55 50 84
  • Hildegard Johannessen
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 41 28 28 73

Lokasjon

  • Brumunddal

Søknadsfrist

April 2, 2024

Assisterende kommunedirektør – 100 % fast stilling (Søknadsfrist 04.04.2024)

1170x300 Galtåsknappen

Assisterende kommunedirektør – 100 % fast stilling – 2. gangs utlysning

 

 

Liker du å skape struktur og system i en hverdag i endring? Er du god på prosesser som kan bidra til bedre løsninger?

Stillingen innebærer ledelse av fagområdene; Politikk, Beredskap, Politisk sekretariat, Arkiv, HR/Personal, Organisasjonsutvikling, Kultur, Samfunnsutvikling, Næringsutvikling, Kontor og Innbyggerservice

 

  • Søknadsfrist: 04.04.2024
  • Arbeidsgiver: Engerdal kommune
  • Sted: Engerdal
  • Stillingstittel: Assisterende kommunedirektør – 100 % fast stilling – 2. gangs utlysning
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4779660543

 

Arbeidsoppgaver

  • Lede og organisere de ulike fagområdene i staben på en effektiv og fremdriftsrettet måte
  • Personalledelse av ansatte i staben, inkludert ansvars- og oppgavefordeling, kompetanseutvikling, driftsplanlegging og ressursbruk
  • Administrasjon, økonomistyring og fagutvikling i tråd med gjeldende lov-/regelverk og politiske vedtak.
  • Videreutvikling av tjenestetilbudet, inkludert oppfølging og revidering av planer, reglement, retningslinjer og andre aktuelle tiltak
  • Dialog og samhandling med andre sektorer og kommunens innbyggere
  • Beredskapskoordinator i kommunen, med tilhørende arbeidsoppgaver i henhold til gjeldende lov-/regelverk.
  • Saksbehandling

 

Kvalifikasjoner

Krav:

  • Høyere utdanning tilsvarende mastergrad innen fagfeltet ledelse, organisasjon og økonomi 
  • Ledererfaring fra offentlig sektor
  • Erfaring med økonomistyring i offentlig sektor
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne

 

Ønskelig:

  • Evner å skape trygghet for dine ansatte, og er en tydelig leder som utnytter kapasiteten og mulighetene i organisasjonen og ellers i samfunnet
  • Har høy digital kompetanse
  • Har erfaring med beredskapsarbeid

 

Personlige egenskaper

  • Personlige egenskaper vil vektlegges
  • Evne til å tilegne seg ny kunnskap
  • Evne til nytenking, utvikling og fleksibilitet
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner 
  • Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne, samt evne til å jobbe strukturert, systematisk, analytisk og målrettet
  • Evne til å lede og bygge gode relasjoner og team, samt skape motivasjon og engasjement

 

Vi tilbyr

  • Trivelig arbeidsmiljø
  • Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Lønn etter avtale
  • Gode forsikrings- og pensjonsvilkår 

 

Engerdalsveien 1794, 2440 Engerdal, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Geir Sverdrup
Kommunedirektør
 Telefon:91801148
E-post:[email protected]

 

Opplysninger om søknaden og prosessen videre

Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.

Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.

Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.

Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.

 

Offentlig søkerliste

Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.

Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.

Del stillingen

Selskap

Engerdal kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Engerdal

Søknadsfrist

April 4, 2024

Laksevåg og Bergen maritime vgs – Undervisningsstilling i mekaniske fag (Søknadsfrist 01.04.2024)

Undervisningsstilling i mekaniske fag

 

 

Laksevåg og Bergen maritime vgs har 80 tilsette og omlag 410 elevar. Skulen har totalt 27 klasser med tilbod innan bygg- og anleggsteknikk, elektro- og datateknologi, elektro- og datateknologi med spesiell studiekompetanse og teknologi- og industrifag. Innanfor teknologi- og industrifag tilbyr skulen industriteknologi, brønnteknikk, kjemiprosess og laboratoriefag og maritime fag. Skulen er lokalisert i Bergen sentrum og på Minde.

Ved skulen er følgjande stilling ledig frå 1. august 2024:

200% fast stilling som faglærar i mekaniske fag .

Vi søkjer etter kandidatar som har mekanisk bakgrunn.

Ved tilsetjing vil det bli lagt vekt på personlege eigenskapar.

 

  • Søknadsfrist: 01.04.2024
  • Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
  • Stad: Bergen,
  • Stillingstittel: Undervisningsstilling i mekaniske fag
  • Stillingar: 2
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4780851588
  • Startdato: 01.08.2024

 

Arbeidsoppgåver

Undervisning på vg1 teknologi- og industrifag og vg2 industriteknologi

 

Kvalifikasjonar

  • Mekanisk bakgrunn med fagbrev.
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse, jf opplæringslova.
  • Ved manglande pedagogisk og/eller fagleg kompetanse vil det bli lagt til rette for etterutdanning.

 

Personlege eigenskapar

  • Du bidreg til å skape gode relasjonar, både til elevar og kollegaer
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner
  • Strukturert
  • Sjølvstendig
  • Fleksibel
  • Liker å arbeide med ungdom

 

Vi tilbyr

  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • For stillinga gjeld løns- og arbeidsvilkår fastsett i lov- og avtaleverk.

 

Andre opplysningar

Det er eit vilkår om godkjend politiattest for å bli tilsett i vidaregåande skule.

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk.
Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Adresse:Odd Frantzens Square 6, Vestre Strømkaien 19, 5008 Bergen, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Geir Jakobsen
avdelingsleiar
Telefon:92280836

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Geir Jakobsen
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 922 80 836

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

April 1, 2024

100% stilling som sjukepleiar ved Heimebaserte tenester – Odda (søknadsfrist 07.04.2024)

Ullensvang kommune Heimebaserte tenester Odda

100% stilling som sjukepleiar ved Heimebaserte tenester

 

 

 

Sjukepleiarstillingar i Friluftshovudstaden – Heimebaserte tenester Odda

 

Type stilling:

100% stilling som sjukepleiar ved heimesjukepleien i Odda

 

Løn

Sjukepleiar årsløn :

Frå 485 400 ( 0 til 4 år) og opp til 569 100 ( full ansiennitet 16 år)

 

Spesialsykepleier årsløn :

Frå 526 400 ( 0 til 4 år) opp til 598 900 ( full ansiennitet 16 år)

 

I tillegg tilbyr vi :

Ulike arbeidstidsordningar- eksempelvis årsturnus og langvakter

 

Rekrutteringsavtale for nyutdanna sjukepleiarar:

  • kr. 30000 etter 1 år
  • kr. 30000 etter 2 år

 

For alle sjukepleiarar/ spesialsjukepleiarar:

  • kr. 25000 ekstra på årsløn, ved turnus dag, kveld og helg

 

Vi søker deg som:

  • er autorisert sjukepleiar, men vernepleiarar kan søke og verte vurdert
  • kan vise fram gyldig politiattast
  • har førarkort klasse B
  • har gode norsk kunnskaper skriftleg og muntleg, minimum B2
  • er fagleg engasjert og har interesse for ny læring
  • er opptatt av å bidra til å yte gode tenester til alle våre brukarar
  • trives godt når ingen arbeidsdagar er like, og du tar ansvar når det trengs
  • har evne til å samarbeide på tvers av faggrupper
  • har evne til å gi og ta rettleiing
  • har evne til nytenking
  • tar initiativ og ansvar
  • er fleksibel og likar utfordringar

Mykje skjer i kommunen vår- vi har eit rikt fritids og kulturliv, med kort veg til fjord og fjell.

 

I tillegg er det årleg:

  • Siderfestival
  • Morellfestival
  • Blueshelg
  • Litteratursymposiet

Om dette pirrar nyskjerrgheita, kan du og gå inn på vår nettside og få meir info om kommunen: https://ullensvang.kommune.no/seksjon/ny-i-ullensvang/

 

 

Søk her

 

 

  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 07.04.2024
  • Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

 

Adresse:

Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Heimebaserte tenester Odda

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst
Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje
https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Anne Lise Naasen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97558462

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

April 7, 2024

Miljøterapeuter til våre barnevernsavdelinger Mandal og Kristiansand (søknadsfrist 01.04.2024)

Miljøterapeuter til våre barnevernsavdelinger Mandal og Kristiansand

 

 

  • Arbeidsgiver: Haraldsplass Serio Ung
  • Stillingstittel: Terapeuter
  • Frist: 01.04.2024
  • Ansettelsesform: Fast

 

Omsorg/ behandling, og ansvar for daglig oppfølging av barn mellom 13-18 år.

Faglig og miljøterapeutisk arbeid med ungdom.

Observasjon, dokumentering, kartlegging, og ikke minst tilstedeværelse for ungdommene er hverdagen på institusjonen. Vi jobber etter standardisert forløp, arbeider med planer, mål og resultater.

Målrettet miljøarbeid i samarbeid med ungdommene. Oppfølging av lovverk, vedtak, rapportskriving og tiltaksansvarligoppgaver.

Samarbeid med foreldre/nettverksarbeid, ulike instanser som Barneverntjeneste, Bufetat, Skole og andre aktuelle samarbeidsparter

Motivere og engasjere ungdommene i deres hverdag

Spesifiser hvilken avdeling du søker.

Vi kaller inn til intervju fortløpende.

Vi er i behov av personal til våre avdelinger:

Mandal 1 stk medlever fast og 1 stk vikariat med mulighet til fast 3,7,4,7. 1 stk nattevakt Avdelingen er omsorg.

Kristiansand 1 stk ordinær turnus dag/ kveld med 3 hver helg, langvakt (12 timer) lørdag-søndag. Avdelingen er pr nå behandling lav, men også godkjent for omsorg.

 

Kvalifikasjoner

  • 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, Vernepleier, sosionom eller barnevernspedagog. Annen utdanning vil ikke bli vurdert på Terapeut stillingene, men kan vurderes på nattevaktstilling i Mandal.
  • Det er ønskelig med videreutdanning innenfor relevante fagområder som barnevern, psykiatri eller rus.
  • erfaring fra tilsvarende arbeid
  • god norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • førerkort klasse B

 

Vi ønsker oss fleksible og løsningorienterte medarbeidere som:

  • Setter ungdommenes behov i sentrum, og har evne til å bygge relasjoner og støtte ungdommenes utvikling.
  • Er en trygg voksenperson.
  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Evner å jobbe selvstendig, og samtidig bidrar positivt i teamet.
  • Har godt humør og engasjement.
  • Har erfaring fra lignende arbeid innen barnevern, skole og/eller rus/psykiatri.
  • Har kunnskap/erfaring om systematisk, metodisk miljøterapi.
  • Evner å stå i krevende situasjoner over tid.
  • Har kjennskap til aktuelt lovverk.
  • Har selvinnsikt og evne til å motta veiledning.

 

Vi tilbyr:

  • Engasjerte medarbeidere med høy fagkompetanse
  • Godt arbeidsmiljø, med god oppfølging og veiledning
  • Inkluderende arbeidsliv (IA bedrift)
  • Gode pensjons og forsikringsordninger
  • Lønn etter gjeldende tariff

 

Om arbeidsgiveren

Haraldsplass Serio Ung er en del av Haraldsplass Diakonale Stiftelse, som har virksomheter innenfor sykehus, barnevern, høyskole, eldreomsorg og psykiatri. Mottoet «Kompetanse med hjertevarme» forplikter til å vise nestekjærlighet og respekt for den enkeltes personlighet og integritet gjennom engasjement, inkluderende felleskap, fokus på miljø og kamp for rettferdighet. Stiftelses konsernet vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å knytte til seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere.
Hovedkontoret til Stiftelsen ligger i Bergen.

Stiftelsen ønsker en fremtidig satsning og utvikling innen Barnevern gjennom Haraldsplass Serio Ung. Vi har i dag avdelinger i Vestland, Agder og i Rogaland. Her har du mulighet til å delta på en interessant og utviklende «reise» fremover.

I den forbindelse søker vi etter terapeuter til våre avdelinger i Agder.

Avdelingen i Kristiansand er godkjent for inntil 2, målgruppen ved avdelingen er atferd lav og/eller omsorg.

Avdelingen i Mandal er godkjent for inntil 3 ungdommer, med rammeplasser i målgruppen omsorg.

Arbeidsoppgaver og ansvarsområder:

Omsorg og ansvar for daglig oppfølging av barn mellom 13-18 år. Samt behandling i atferdsavdelingene.

Faglig og miljøterapeutisk arbeid med ungdom, observasjon og kartlegging. Vi jobber etter standardisert forløp, arbeid med planer, mål og resultater

Målrettet miljøarbeid i samarbeid med ungdommene. Oppfølging av lovverk, vedtak, rapportskriving og primærkontaktoppgaver.

Samarbeid med foreldre/nettverksarbeid, ulike instanser som Barneverntjeneste, Bufetat, Skole og andre aktuelle samarbeidsparter

Motivere og engasjere ungdommene i deres hverdag.

  • Nettverk: Facebook
  • Sektor: Organisasjoner
  • Antall stillinger: 3
  • Sted: 4628 Kristiansand S
  • Flere arbeidssteder: HALSHAUG TERRASSE 10, 4514 Mandal HØGLIVEGEN 3, 4628 Kristiansand S
  • Bransje: Barn, skole og undervisning, Helse og omsorg, Ideelle organisasjoner
  • Stillingsfunksjon: Barnevernspedagog, Helsepersonell / Vernepleier/miljøterapeut, Sosionom
  • Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Jarle Nilsen
Avdelingsleder Kristiansand
90 23 18 25

Marita Dyrnes Nakkestad
Avdelingsleder Mandal
95 79 58 64

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

4628 Kristiansand S

Del stillingen

Selskap

Haraldsplass Serio Ung

Kontaktinfo

  • Jarle Nilsen
  • Tittel: Avdelingsleder Kristiansand
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 90 23 18 25
  • Marita Dyrnes Nakkestad
  • Tittel: Avdelingsleder Mandal
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 95 79 58 64

Lokasjon

  • Kristiansand S
  • Mandal

Søknadsfrist

April 1, 2024

Leder landbruk, Utvikling og Drift – Batnfjordsøra (søknadsfrist 02.04.2024)

Gjemnes kommune Utvikling og Drift

 

Leder landbruk

 

 

Om kommunen

Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse som leder for landbruk. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, og samarbeider på tvers av sektorer. Kommunen har 2700 innbyggere, og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider. Landbruk er den største næringa i kommunen.

Vi tilbyr bistand ved ønske om bosetting i kommunen og lån til gunstige betingelser gjennom avtale med husbanken.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Rådgivning og saksbehandling etter lover og forskrifter knyttet til landsbruksforvaltning
  • Tilskuddsforvaltning innen jord- og skogbruk
  • Næringsutvikling innen tradisjonelt landbruk
  • Arealkontroll og oppdatering av arealressurskart (AR 5)
  • Administrasjon av vetrinærvaktområdet Gjemnes- , Kristiansund- og deler av Hustadvika kommune

 

Kvalifikasjoner:

  • Landbruksfaglig utdanning på universitets- eller høyskolenivå
  • Gode digitale kunnskaper
  • Kjennskap til offentlig forvaltning
  • Førerkort klasse B

 

Egenskaper:

  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • Løsningorientert og omgjengelig med gode samarbeidsevne
  • Grundig, selvstendig, strukturert og tydelig
  • Du bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr:

  • Spennende arbeidsoppgaver med store muligheter til å påvirke egen arbeidshverdag
  • Godt arbeidsmiljø og mange dyktige og hyggelige kolleger
  • Gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
  • Fleksible arbeidstidsordninger

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette. Ønsket dato for tiltredelse er 01.06.24, men annen dato kan avtales.

 

 

Søk her

 

 

  • Referansenummer: 24/332
  • Fylke: Møre og Romsdal
  • Jobbtype: Fast
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 02.04.2024
  • Tiltredelse: 01.06.2024
  • Arbeidssted: Batnfjordsøra

 

Kontaktpersoner:

Rolf Amundsen
mob: +47 94879509

Siri Ask Fredriksen
tlf: +47 41900996

 

Hjemmeside:

/www.gjemnes.kommune.no/

 

Adresse:

Nordmørsvegen 24 6631 Batnfjordsøra

 

Gjemnes kommune Utvikling og Drift

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

  • Siri Ask Fredriksen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 419 00 996
  • Rolf Amundsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 948 79 509

Lokasjon

  • Batnfjordsøra

Søknadsfrist

April 2, 2024