Nesseby kommune – Sykepleiere med rekrutteringsbonus (Søknadsfrist 27.04.2025)

 

Sykepleiere med rekrutteringsbonus

 

Vil du jobbe som sykepleier i Nesseby? Rekrutteringsbonus på 50.000 kr!

Virksomhet for Bo- og omsorg (hjemmetjeneste og sykeavdeling) er i hovedsak lokalisert på helsesenteret i Nyborg. Helsesenteret inneholder, legekontor, lab, helsesykepleie, rus- og psykiatri tjenester, fysioterapi og tannlege, hjemmetjeneste, omsorgsboliger, bo- og omsorgs administrasjon i tillegg til kommunens sykeavdeling. Sykeavdelingen har 12 faste sykehjemsplasser, derav 4 i egen skjermet avdeling. I tillegg er det 1 akutt/ KAD plass og 2 rehabilitering/ korttidsplasser. Sykeavdelingen har også eget kjøkken og egne renholdere. Vi søker etter deg som setter pasienten i fokus og som har et mål om å gi god faglig forsvarlig pleie og omsorg til en sårbar pasientgruppe.

Nesseby kommune har en nyopprettet legevakt. Legevakten er primærtjenestens akutte legetilbud, og sykepleier på sykeavdelingen er den som tar imot alle henvendelser enten på telefon eller direkte oppmøte. Sykepleier vil også ha ansvaret for pasientene som er tatt inn, og han/hun skal bistå og assistere legen i akuttsituasjoner.

Stillingene inngår i den til enhver gjeldende turnus. Arbeid hver 3. helg.

Vi er opptatt av å levere stabile og faglig gode tjenester til våre innbyggere. Det skal være trygt og godt å bo og leve i Unjárga/ Nesseby i alle livsfaser.

Kvalifikasjonskrav sykepleie

Norsk autorisasjon som sykepleier
Førerkort kl B
God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne på minimum nivå B2

Ønskelige kvalifikasjoner

Samisktalende vil være en fordel
Videreutdanning innen aldring og eldreomsorg, evt. alderspsykiatri.
Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

Sykepleiere tilbys lønn tilsvarende minimum 10 års ansiennitet
Rekrutteringsbonus på 50 000,- etter å innehatt stillingen i ett år.
Funksjonstillegg for å være teamleder (25 000,-) og sykepleier i legevaktfunksjonen (25 000,-).
En arbeidsplass der vi ser og tar vare på hverandre.
God og individuelt tilpasset opplæring.
Faglige og spennende utfordringer.
Mulighet for faglig selvutvikling gjennom bl.a. e-læringskurs, veiledning og hospitering.
Akuttmedisinkurs for legevaktspersonell
Tillitsbasert og tilstedeværende ledelse
Kun søknader som er mottatt via søknadsportalen vil bli tatt til følge.

Tiltredelse: Snarest mulig

Lønns- og tilsettingsvilkår: Ansettelse skjer på de vilkår som kommer frem av gjeldende lov- og avtaleverk.

Annen info:

– For alle stillingene kreves det godkjent politiattest jf. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4. Attesten må framvises før tiltredelse
Ønsker du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig selv om du har bedt om å ikke bli oppført på søkerlisten, jf. Offentlighetsloven § 25. Du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke kan tas til følge

Dersom du ønsker å jobbe som sykepleier eller helsefagarbeider i Nesseby, i redusert stilling, i andre avdelinger etc så oppfordrer vi deg til å sende søknad og spesifisere i søknadsbrevet hva du ønsker. Vi ser positiv på søknader og vil forsøke å strekke oss langt for å finne en stillingsprosent som passer for deg.

– Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.

– Dokumentasjon på oppgitt utdannelse og praksis må tas med til et eventuelt intervju.

Nesseby kommune har også gratis boligtomter og gratis barnehage.

33370 – Institusjonsbasert o

Unjárga/Nesseby er en tospråklig sjøsamisk kommune som ligger innerst i i Norges eneste østvendte fjord, Varangerfjorden i Øst-Finnmark.

Unjárga/Nesseby byr på:

  • barnehageplasser til sterkt reduserte priser
  • todelt skoleløp samisk/norsk i nytt oppvekstsenter
  • gratis boligtomter
  • levende musikk- og revymiljø
  • levende duodjimiljø
  • stort engasjement i idrettslag og andre frivillige organisasjoner
  • enorme multemyrer
  • gode jakt- og fiskemuligheter
  • godt utbygd skuter- og skiløypenett
  • mange flotte perleturmål.
  • moderne museums siida
  • rikt fugle- og dyreliv og mye mer

www.nesseby.kommune.no

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist: 27.04.2025

 

Arbeidssted: Nesseby kommune

 

Del stillingen

Selskap

Nesseby kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Varangerbotn

Søknadsfrist

April 27, 2025

Karriere Innlandet Nord-Østerdal – Undervisnings – stillinger (søknadsfrist 22.04.2025)

 

Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet Nord-Østerdal

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

/www.karriereinnlandet.no

 

Innlandet fylkeskommune Karriere Innlandet

Karrieresenteret er en del av fylkeskommunes satsing på karriereveiledning og voksnes læring.

Karrieresenteret og funksjonene i senteret skal møte de kort- og langsiktige utfordringene regionen har i forhold til kompetanse, øke utdanningsnivået, sikre god tilgang på kvalifisert arbeidskraft, kvalifisere arbeidskraftreserven, styrke omstillingsevnen i næringslivet og tilrettelegge for gode rutiner for elevers utdannings- og yrkesvalg.

Karrieresenteret tilbyr blant annet karriere- og studieveiledning, videregående opplæring for voksne, og tilrettelegging for fagskole-/høgere utdanning.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Ellen Persvold
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99031511
  • Tore Hamland Schjølberg
  • Tittel: Leder Karriere Innlandet Nord-Østerdal
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 97 77 12 62

Lokasjon

  • Tynset

Søknadsfrist

April 22, 2025

Nord-Hålogaland bispedømme – Kapellan i Alta sokn og Talvik sokn (søknadsfrist 21.04.2025)

 

Kapellan i Alta sokn og Talvik sokn

 

Alta prosti, Den norske kirke, Nord-Hålogaland bispedømme

Vil du være kapellan i en aktiv bymenighet i Finnmark?

Vi har ledig stilling som kapellan i Alt og Talvik, og søker en samlende folkekirkeprest som kan ivareta alle i soknene!

Stillingen har Alta sokn og Talvik sokn som særskilt tjenestested og Alta prosti som tjenestedistrikt.

Alta menighet sin visjon er Nær Gud, nær mennesker. Vi vil være rause – vise omsorg – bringe håp.

Alta og Talvik sokn har en stab på 19 ansatte, og samarbeid er høyt verdsatt. Det er 6 prestestillinger i de to soknene, inkludert prosten, og vi jobber tett sammen med de øvrige ansatte. Kontorlokalene våre finner du i underetasjen i Nordlyskatedralen Alta kirke, kirka i enden av gågata. Nordlyskatedralen er et velegnet sted for ettertanke, bønn og åndelig vekst, et diakonalt og kirkemusikalsk senter med vekt på kulturarbeid.

Kapellanen i Alta vil ha mesteparten av sin tjeneste knyttet til Alta sokn. I nært samarbeid med øvrige ansatte, vil arbeid blant ungdom være en del av arbeidsoppgavene. Kapellanen vil også betjene Talvik sokn med gudstjenester og kirkelige handlinger. Talvik sokn består av flere bygder på begge sider av Altafjorden. Det er til sammen 11 kirkesteder i soknene. Ved å betjene begge sokn får man både oppleve det aktive, travle bylivet, og det litt mer rolige bygdelivet. For oss er det viktig å være kirke der folk er, om det er midt i byen, eller om det er i den lille bygda der fjordene møtes.

Alta er en aktiv menighet hvor det skjer mye forskjellig i løpet av en uke. Med ca. 160 konfirmanter i året er konfirmantarbeidet et stort fokusområde for oss. I løpet av en uke kan man blant annet møte på KANU (sangkvelder og arbeid med psykisk utviklingshemmede), babysang, småbarnssang, ungdomsmedarbeidersamlinger, Kom.Inn! Tweens og ungdomsklubb, kirketorget, bibeltimer, speider og mange andre aktiviteter. For flere opplysninger om menighetens virksomhet kan du gå inn på vår hjemmeside, www.kirken.no/alta.

Vi ønsker at gudstjenestene våre skal være pulsen i det vi gjør, og at den skal romme alle som kommer, barn som voksne.

Vi betjener flere institusjoner med andakter og sjelesorg. I de to soknene er det rundt 200 dåp, 50 vielser og 150 begravelser i løpet av et år.

Alta er den største byen i Finnmark og har stort fokus på bolyst, her kan du ser mer om hva Alta har å by på: www.alta.kommune.no/velkommen-til-alta.544429.no.html

«Nord-Hålogaland bispedømme skal være en arbeidsplass med rom og respekt for mangfold, uavhengig av etnisitet, alder, kjønnsidentitet, funksjonsevne eller legning. Vi oppfordrer derfor alle kvalifiserte kandidater til å søke.»

Det vil bli utarbeidet offentlig søkerliste etter offentleglova § 25, jf. kirkeordning for Den norske kirke § 42. Anmodning om å få sitt navn unntatt fra denne må begrunnes i søknaden. Behandlingsgrunnlag etter personvernforordningen er artikkel 6 nr. 1 bokstav b

Den som tilsettes i stillingen må framvise tilfredsstillende politiattest (barneomsorgsattest, jfr. trossamfunnsloven § 20 jfr. politiregisterloven § 39)

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist:21.04.2025
Arbeidsgiver:Den norske kirke
Sted:Alta
Stillingstittel:Kapellan i Alta og Talvik
Stillinger:1
Heltid / Deltid:Heltid
Ansettelsesform:Fast
Stillingsprosent:100
Webcruiter-ID:4945992746

Arbeidsoppgaver

Oppgaver i medhold av Tjenesteordning for menighetsprester
Inngå i turnus med tjenesteuker, beredskapsperioder og institusjonsandakter

Kvalifikasjoner

Søkere må fylle vilkårene i henhold til «Kvalifikasjonskrav for tilsetting som menighetsprest», jfr § 3 i Tjenesteordning med kvalifikasjonskrav for menighetsprester
Personlige egenskaper og faglig kompetanse vil bli vektlagt
Krav om medlemskap i Den norske kirke
Det er ønskelig at den som blir tilsatt har førerkort klasse B og disponerer bil

Personlige egenskaper

Ha evne og vilje til å bli engasjert og engasjere andre
Kunne arbeide med barn og unge
Kunne arbeide selvstendig og i team med alle ansatte og frivillige
Kunne videreutvikle eksisterende arbeid og ha visjoner for framtiden

Vi tilbyr

Stillingen lønnes som 0922 Kapellan
I tillegg til lønnen kommer særlige regulativmessige godtgjøringer.
Offentlig tjenestepensjon i KLP
Mulighet til tre måneders lønnet studiepermisjon hvert tredje år.
Lære om samisk og kvensk språk og kultur.
Det gis tilbud om arbeidsveiledning. Det forventes at den som tilsettes tar imot et slikt tilbud.
En ekstra uke permisjon med lønn pr år.
Alta prosti tilhører Tiltakssonen, dette gir avskriving av studielån med inntil kr 60 000 per år, lavere skatt, strøm og det tilbys gratis barnehage. For ytterligere info se www.tiltakssonen.no

Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid gjelder, og den som tilsettes må rette seg etter endringer i lover, tariffavtaler, reglement m.v.

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Markedsgata 30, 9510 Alta, Norge

Kontaktinformasjon

Øyvind Oksavik
Prost i Alta prosti
Telefon:93412337

Audun Sæbø
Personalsjef
Telefon:+47 40311820

Nord-Hålogaland bispedømme

er Norges arktiske bispedømme og omfatter Troms og Finnmark fylke samt Svalbard.

Her møter du:
– storby og landsbygd, tradisjonelle næringsveier og høyteknologi, gjerne i kombinasjon
– et rikt kulturliv og mektige naturopplevelser, et samfunn som gjennom generasjoner har vært preget av kulturmøter
– samisk og kvensk språk og kultur
– et kirkeliv som favner hele bredden i kirken vår

Nord-Hålogaland bispedømme har «Mer himmel på jord» som sin visjon og vitner i ord og gjerning om frelse, frihet og håp i Jesus Kristus ved å være:

Bekjennende: Vi tilber og bekjenner troen på den treenige Gud sammen med den verdensvide kirke
Åpen: Vi er et fellesskap preget av likeverd, deltakelse og respekt for mangfold
Tjenende: Vi viser barmhjertighet, fremmer rettferdighet og verner om skaperverket
Misjonerende: Vi vitner om Jesus Kristus lokalt og globalt

I gjeldende strategiperiode har bispedømmet følgende satsingsområder:
Ung i Kirken, Trosopplæring, Gudstjenesteliv, Diakoni og Samisk og kvensk kirkeliv.

Alta prosti består av:
4 sokn: Alta, Hasvik, Loppa og Talvik
3 fellesråd: Alta, Hasvik og Loppa

Se også lokale nettsider.

Vi foretrekker elektronisk søknad.
Se www.kirken.no/nord-haalogaland
For informasjon 77 60 39 60.

 

Del stillingen

Selskap

Nord-Hålogaland bispedømme

Kontaktinfo

  • Øyvind Oksavik
  • Tittel: Prost i Alta prosti
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 93412337
  • Audun Sæbø
  • Tittel: Personalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47 40311820

Lokasjon

  • Tromsø

Søknadsfrist

April 21, 2025

Vindafjord kyrkjelege fellesråd – Kyrkjelydspedagog, barne- og ungdomsarbeidar – vikariat (søknadfrist 16.04.2025)

 

KYRKJELYDSPEDAGOG – BARNE- OG UNGDOMSARBEIDAR – vikariat

 

Vindafjord kyrkjelege fellesråd

Kleivavegen 2, 5574 Skjold, Hjemmekontor ikke mulig

Stillingstittel KYRKJELYDSPEDAGOG – BARNE- OG UNGDOMSARBEIDAR – vikariat

Type ansettelse Vikariat, deltid 40%

Arbeidsspråk Norsk

Antall stillinger 1

 

Søk på jobben

Søk senest onsdag 16. april

Gå til søknad

Vindafjord kommune er ein aktiv og vital kommune med knapt 9000 innb. Her er gode butilhøve, vakker natur, aktivt kulturliv og mykje frivillig arbeid i kyrkjelydane og elles. Kommunen har frå før kateket i 80 % stilling og kyrkjelydspedagogar i 45 % + 50 % stilling, og dessutan tre sokneprestar, kyrkjeverje, kantor og fleire deltidsstillingar som kyrkjetenarar mm.

Det er gjort eit godt grunnlagsarbeid innan kyrkjeleg undervisning og læring (tidlegare kalla «Trusopplæring») i samarbeid mellom dei 7 sokna i kommunen. Den som blir tilsett vil ha høve til å påverke utviklinga av kyrkja sitt arbeid blant barn og unge i ein kommune med mange frivillige. Målforma i kommunen er nynorsk.

Kyrkjelydspedagog/barne- og ungdomsarbeidar 40 % stilling vikariat. Det er ledig eit vikariat i 40 % stilling som kyrkjelydspedagog/barne- og ungdomsarbeidar i Vindafjord fellesrådsområde, med Ølen og Bjoa sokn som hovud-arbeidsområde.

I Skjold er det også ledig stilling som kyrkjetenar i 40% , og det er mogeleg å kombinera desse stillingane. Det er utarbeidd instruks for stillinga.

Det er utarbeidd instruks for stillinga.

Arbeidsoppgåver

Vera hovudansvarleg for planlegging og gjennomføring av aktivitetar i fylgje lokal plan for kyrkjeleg undervisning og læring, i samarbeid med øvrige kyrkjelydspedagogar, kateket, prest og organist
Deler av arbeidet må realiserast i samarbeid med det frivillige kristne b/u-arbeidet i soknet som skjer i regi av ulike organisasjonar. Kyrkjelydspedagogen er koordinator for desse samarbeidsprosjekta, har ansvar for at innhaldet samsvarer med planane, og tek seg av rapportering.
Ha kjennskap til og kontakt med leiarane i det frivillige b/u-arbeidet og med sokneråda sine utval innan kyrkjeleg undervisning, for å fremja fellesskap og samkjensle i arbeidet, slik at det frivillige b/u-arbeidet og det lønna arbeidet kan utfylla kvarandre og vera til gjensidig støtte og inspirasjon.

Kvalifikasjonar

Gode kommunikasjon- og formidlingsevner i møte med barn og unge
Utdanning innan pedagogikk og kristendom/teologi, og gjerne med tilleggsfag som t.d.
forming, drama, dans eller musikk
Relevant yrkeserfaring er eit pluss.
Evne til å arbeide strukturert og sjølvstendig,
Gode samarbeidsevner

Søkjar må

Vera medlem av Den norske kyrkja
Kunne legge fram gyldig politiattest
Disponere eigen bil
Kunne arbeide på kvelds- og helgetid etter oppsett plan

Løns- og arbeidsvilkår i samsvar med gjeldande lov, forskrift og tariffavtalar.

For opplysningar om stillinga, kontakt:

Kyrkjeverja i Vindafjord i telefon 53 65 57 93 eller
kateket Britt Karstensen, tlf. 45221580.

Søknad med CV, referansar, kopi av vitnemål og attestar

Arbeidssted
Kleivavegen 2
5574 Skjold

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Vindafjord kyrkjelege fellesråd

Referansenr.: 4946006693
Stillingsprosent: 40%
Vikar
Søknadsfrist: 16.04.2025

 

www.vindafjord.kyrkjer.no/

 

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Inghart Lasse Tveit
  • Tittel: Kyrkjeverje i Vindafjord
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97764146
  • Britt Karstensen
  • Tittel: Kateket
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 45221580

Lokasjon

  • Skjold

Søknadsfrist

April 16, 2025

Åseral kommune – Rektor ved Åseral barne- og ungdomsskule (søknadsfrist 22.04.2025)

Friluftsliv i Åseral

 

2. gangs utlysing: Fast stilling som rektor ved Åseral barne- og ungdomsskule 

 

Vil du vere med å utvikle den gode skulen i Åseral? Åseral skules visjon er «Vi kan, vi vil, da får vi det til!». Alle barn og unge skal vekse opp til å bli den beste utgåva av seg sjølv, slik at dei kan delta aktivt i samfunns- og arbeidsliv som vaksne og ta gode val for seg sjølv og andre. Ingen kan skape ein god skule aleine. Vi ser etter deg som vil leie utviklinga av skulen sitt profesjonsfaglege fellesskap, slik at alle ser si rolle i å ta eit kollektivt ansvar for elevane si utvikling og læring.

Hvis du vil bli ein del av denne reisa, så håper vi at du les vidare.

Vi ser etter ein modig, endringsdyktig og raus rektor til Åseral barne- og ungdomsskule. Åseral barne- og ungdomsskule har 110 elevar og 30 tilsette. Skulen har eit stabilt og utviklingsorientert personale som arbeider for eit trygt, inkluderande og læringsfremjande elevmiljø. Vi har ein inkluderande og støttande arbeidskultur der rektor får moglegheit til å utvikle seg og påverke skulen si retning. Skulen vår ligg idyllisk til i Kyrkjebygda, omgitt av vakker natur og med flotte fasilitetar og uteområde. På skulen vil du møte ein flott gjeng med elevar og eit positivt og framoverlent kollegium av lærarar og andre tilsette. Skulen har eit meget kompetent personale med høg profesjonsfagleg integritet og høge forventningar til ein praksis som fremjar elevane si trivsel og læringsutbytte. Skulen sitt satsingsområde dette året er dysleksivennleg undervisning. Det er eit svært godt arbeidsmiljø ved skulen. Rektor og 2 avdelingsleiarar utgjer skulen si leiargruppe. Rektor sit i kommunedirektøren si leiargruppe og er ein viktig bidragsytar når det kjem til den strategiske utviklinga av kommunen. Les meir om Åseral barne- og ungdomsskule her: www.xn--bus-tla.no/

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 22.04.2025
Arbeidsgiver: Åseral kommune
Sted: Åseral
Stillingstittel: Rektor Åseral barne- og ungdomsskule
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4945313982

Arbeidsoppgåver

Vidareutvikling av skulen sitt faglege fellesskap rundt læringsoppdraget og det systematiske og målretta arbeidet for eit trygt og godt læringsmiljø
Vere ein synleg leiar som formulerer mål og forventningar for framtidas skule og har god gjennomføringskraft
Bidra til ein aktiv innovasjons- og delingskultur gjennom brei involvering i utviklingsprosessar
Drive systematisk og forskningsbasert kvalitetsarbeid i samarbeid med dei tilsette
Leie ei leiargruppe som mobiliserer dei tilsette sin kompetanse til beste for elevane si læring
Bygge skulen sitt omdømme og plass i lokalmiljøet i samarbeid med elevar, foreldre og tilsette
Sørgje for optimal ressursutnytting i samsvar med mål og forventningar

Kvalifikasjoner

Utdanning og formell kompetanse for grunnskule
Skuleleiarerfaring vil bli vektlagt
Skuleleiarutdanning er ønskjeleg
God kunnskap om, og interesse for bruk av teknologi og digitale læringsressursar i læringsarbeidet

Det må leggjast fram godkjent politiattest før tilsetjing.

Personlege eigenskapar

Vi er på jakt etter deg som alltid har barn sitt beste i fokus, og som ønskjer å bidra til at Åseral skal vere ein god stad å vekse opp for alle barn. Du må vere utviklingsorientert og har evne til å tenke nytt. Du må ha god innsikt i korleis du som leiar kan påverke dei tilsette sin praksis, og forsikre deg om kvaliteten i tenestene til barn og unge. Du har eit positivt elevsyn og utviklar ein kultur som gjer at alle elevar opplever tryggleik og tilhøyrigheit. Du har også vilje og evne til å vere pedagogisk og administrativ leiar for elevar, personale og føresette. Du må kunne motivere og utvikle ein felles kultur og forståing for viktigheita av å jobbe saman mot felles mål. Du er ein inspirator og har utprega samarbeidsevner, også på tvers av fagområda, samtidig som du tør å stå i vanskelege saker og behandle dei på ein god måte. Du arbeider strategisk og er samtidig tett på den daglege verksemda. Du har gode samarbeidsevner. Du er ein strukturert og målretta person, du er løysingsorientert og har stor arbeidskapasitet. Vi trur også at du har gode kommunikasjonsferdigheiter, skriftleg og munnleg, er beslutningsdyktig og har stor gjennomføringsevne. Men framfor alt er du ambisiøs på barn og unge sine vegne, og ønskjer å bidra til at alle barn og unge i Åseral blir den beste utgåva av seg sjølv, slik at dei kan delta aktivt i samfunns- og arbeidsliv som vaksne og ta gode val for seg sjølv og andre.

Vi kan tilby

Løn etter avtale.
Godt fagleg og sosialt miljø.
Tverrfagleg samarbeid.
Utfordrande og spanande arbeidsoppgåver.
Moglegheiter for vidareutdanning og leiarutvikling
Som ein kommune i sentralitetsklasse 6, kan vi gjennom ny ordning tilby nedskriving av studielån på inntil 25 000,- årleg.
Bedriftsavtale med Sørlandsparken tverrfagleg helse.
Kommunen kan hjelpe til å finne bustad i kommunen.
Gratis SFO og full barnehagedekning.

flytttilåseral.no/

 

Søk på stillingen her.

 

Adresse: Bordalsbakken 10, 4540 Åseral, Norge

Kontaktinformasjon

Kåre Einar Larsen
Kommunedirektør
Telefon: 90585268
E-post: [email protected]

 

Åseral er ei bygd med eit aktivt kulturliv. Minne kultursenter i Kyrkjebygd romar faste og skiftande utstillingar, bygdemuseum, turistkontor og kafé.
I tilknyting til skulen ligg fleirbrukshallen med idrettsbane, skytebane og basseng. Uteområdet har mellom anna fotballbane og friidrettsarena. Åseral kommune er Norges sørlegaste fjellparadis med vintersportsstadane Bortelid, Eikerapen og Ljosland.
Det er gode moglegheiter for eit aktivt friluftsliv. Med halvannan times køyring kjem du til Kristiansand, medan vi ligg tre timar frå Stavanger. Det kan også vera moglegheiter for andre jobbar i kommunen eller i regionen for eventuell partner.

Snøglede

 

Del stillingen

Selskap

Åseral kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Kåre Einar Larsen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon: 905 85 268

Lokasjon

  • Åseral

Søknadsfrist

April 22, 2025

Nordkapp videregående skole – Driftsleder ved Nordkapp videregående skole (søknadsfrist 10.04.2025)

Vinterbilde skolen nybygg

 

Driftsleder ved Nordkapp videregående skole

 

 

Om stillingen

Nordkapp videregående skole har ledig 100 % fast stilling som driftsleder med personalansvar.

 

Arbeidsoppgaver

  • Tilsyn, drift og vedlikehold av bygg og tekniske anlegg
  • Ivareta helse, miljø og sikkerhet (HMS) innen eget ansvarsområde
  • Internkontroll, avvikshåndtering og oppfølging av drifts – og serviceavtaler
  • Bistå eksternt personell ved service på aktuelle bygg
  • Være synlig voksenperson og bidra til et godt skolemiljø
  • Skolens kontakt mot Eiendomsavdelingen i FFK
  • Budsjettansvar for driftsavdelingen
  • Brannvernleder
  • Bestille og følge opp eksterne leveranser etter forskrift om offentlige innkjøp
  • Administrativt arbeid
  • Leder med personalansvar for vaktmester og renholderne. Er en del av ledergruppa på skolen.
 

Kvalifikasjonkrav

  • Minimum fagbrev innen byggfag/byggdrift, teknisk eller VVS/rørlegger
  • God digital kompetanse
  • Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Kunnskap om, og erfaring med brannvarslingssystemer, sikkerhets- og låsesystemer
  • Kjennskap til internkontrollrutiner og digitale systemer
  • Relevant praksis innen drift og vedlikehold av bygg og tekniske anlegg og/eller erfaring fra prosjektleder/leder 

 Ønskede kvalifikasjoner

  • Ønskelig med 2-årig fagskole innen bygg/anlegg, teknisk eller VVS/rørlegger

     

Personlige egenskaper

  • Fleksibel
  • Serviceinnstilt
  • Stor arbeidskapasitet
  • Personlig egnethet og evnen til å se eleven tillegges stor vekt

 

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider.

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
  • Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer) 
  • Søknad skal sendes elektronisk via denne siden

 

Andre opplysninger

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

 

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25. 

Som søker til en offentlig stilling vil du få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

Før eventuell tilsetting i Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

 

Om Finnmark fylkeskommune

Finnmark, Norges nordligste fylke er også det fylket som ligger lengst øst i landet. Det er et fylke med stort areal og en dramatisk natur med fjorder, fjell, tundra og en unik arktisk ørken. Finnmark er 48 000 kvadratkilometer stort og har 74 000 innbyggere. Vi har 11 flyplasser og Hurtigruta anløper 11 steder.

Regionen har en rik kulturhistorie, der samisk kultur har dype røtter. Mangfoldet i Finnmark gjenspeiles i språk, tradisjoner og kulinarisk variasjon, med samisk, norsk, kvensk og russisk påvirkning. Besøkende tiltrekkes av den imponerende naturen og det spennende kulturelle mangfoldet.

Finnmark er strategisk viktig for Norge i nordområdene, med gode muligheter for økt samarbeid og utvikling. Finnmark fylkeskommune er en politisk styrt organisasjon. Vi har ansvar for videregående opplæring, samferdsel, tannhelse, kultur, og nærings- og samfunnsutvikling. Vi har virksomheter i alle 18 kommuner i Finnmark, og vi har rundt 1100 ansatte. Sentraladministrasjonen ligger i Vadsø.

Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Fagskolen i Finnmark avdeling Honningsvåg, ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp.

Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA. I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling. Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet. Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum. Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye ansatte må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen. Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

 

 

Spørsmål om stillingen

May Irene strand Gerhardsen
Administrasjonsleder
+4790842493
[email protected]

Elisabeth Leiknes Hansen
Rektor
+4796043434
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

Søknadsfrist: 10. april 2025
Arbeidsgiver: Finnmark fylkeskommune (FFK)
Kommune: Nordkapp
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Nordkapp videregående skole, 9750 Honningsvåg

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • May Irene strand Gerhardsen
  • Tittel: Administrasjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4790842493

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

April 10, 2025

Fagskulen Vestland – Avd. Austevoll – Undervisnings – stilling som faglærar i nautiske fag (søknadsfrist 22.04.2025)

MWANVIK-VLFK-L10204221-12418824-Foto_Morten__Wanvik_1920

 

Undervisningsstilling som faglærar i nautiske fag v/ Fagskulen Vestland avd. Austevoll

 

 

Vil du være med å utdanne framtidas maritime leiarar og bidra til utviklinga av dekksoffisersutdanninga?
Ønsker du å jobbe med motiverte studentar? Då kan dette være stillingen for deg!

Avdelinga i Austevoll søkjer ein engasjerande og fagleg dyktig person til å bli ein del av vårt team.

 

Om Fagskulen Vestland

Med over 1700 studentar er Fagskulen Vestland ein av dei største fagskulane i landet. Fagskulen utdannar
mellom anna morgondagens prosjektleiarar og mellomleiarar. Fagskulen Vestland har åtte studiestadar frå Måløy i nord til Stord i sør. Vi er om lag 170 tilsette og har eit utviklingsorientert arbeids- og læringsmiljø. Fagskuleutdanning er ei høgare yrkesfagleg utdanning som byggjer på vidaregåande opplæring eller tilsvarande realkompetanse.
Vi samarbeider tett med arbeidslivet i Vestland om å utvikle framtidsretta utdanningar, både studium som strekk seg over fleire år og kortare utdanningar. Vi ligg langt framme når det gjeld bruk av synkron og asynkron undervisning, og vi legg stor vekt på å utnytte det digitale framtidsrommet. Skulen utviklar også utdanningar innan omgrepet Industri 4.0, og har moderne utstyr/simulatorar som nyttast i undervisninga.
Fagskuleutdanninga har høg arbeidsrelevans og våre uteksaminerte studentar er attraktive i arbeidsmarknaden. Utdanninga gir studentane ein kombinert praktisk og teoretisk kompetanse som kvalifiserer til stillingar som krev både teknisk innsikt og leiarkompetanse.

 

Søknadsfrist: 22.04.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Undervisningsstilling faglærar nautiske fag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4943287654

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning og veiledning innan nautiske emne.
  • Utarbeiding og oppdatering av undervisningsplanar og læringsmateriell i tråd med gjeldande læreplaner og forskrifter.
  • Planlegging og gjennomføring av praktiske øvingar og simuleringar.
  • Oppfølging og vurdering av studentane si faglege utvikling.
  • Samarbeid med kolleger, fagmiljø og relevante aktørar i næringa.
  • Bidrag til vidareutvikling av fagområdet og utdanningstilbodet.

 

Anna:

For søkjarar som ikkje har godkjend pedagogisk kompetanse, legg skulen til rette for at den pedagogiske utdanninga kan takas samstundes med undervisningsstillinga.
Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månader.

 

Kvalifikasjonar

  • Dekksoffisersutdanning på UH nivå med bachelorgrad.
  • Dekksoffisersutdanning frå maritim fagskule.
  • Dekksoffisersertifikat D2 eller høgare.
  • Pedagogisk kompetanse er ønskeleg.
  • God kunnskap innan IKT

 

Personlege eigenskapar

  • Strukturert
  • Sjølvstendig
  • Ansvarsbevisst
  • Entusiastisk
  • Gode formidlingsevner
  • Gode samarbeidsevner

 

Vi tilbyr

  • Konkurransedyktige lønsvilkår.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
  • Fleksibel arbeidstid.
  • Etter- og vidareutdanning iht. myndigheter sine krav for maritimt undervisningspersonale.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova §25, 2.ledd kan opplysningar om søkjarenverte offentleggjort sjølv om søkjar har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand om søkjerlista vert offentleggjort

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Håvard Endre Waage
avdelingsleiar
 Telefon:92482123

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Håvard Endre Waage
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 92482123

Lokasjon

  • Storebø

Søknadsfrist

April 22, 2025

Fedje kommune – Administrativ koordinator (60% fast) (søknadsfrist 21.04.2025)

 

Administrativ koordinator (60% fast)

 

 

Om stillinga

Fedje kommune har ledig ein 60% merkantil stilling i pleie og omsorg for snarleg tiltreding. Stillinga krevjar at du er fleksibel, er løysingsorientert, kommuniserer godt med alle og evner å arbeide sjølvstendig og i team. Hjå oss får du ein variert og utfordrande arbeidsdag saman med gode kollegaer.

 

Arbeidsoppgåver

  • Tett samarbeid med pleie- og omsorgsleiar
  • Oppfølging av bemanninga via Visma ressursstyring inkl. innleie og handtering av avvik
  • Oppfølging av dagleg drift, t.d. organisere transport og følgje, bestilling av varer, kontakt med pårørande, andre praktiske spørsmål med meir
  • Oppfølging av nye tilsette og sjukefråvær
  • Organisering av ulike arrangement 
  • Syns- og høyrselskontakt
  • Ansvar for å ta imot og følgje opp beskjeder, telefon

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant erfaring frå tilsvarande stilling primært i kommunal sektor
  • Fordel med kjennskap til helse- og omsorgstenesta
  • Fordel med kjennskap til turnus og turnusarbeid
  • Fordel med kjennskap til lov- og avtaleverk
  • Gode kunnskapar innan IKT
  • God munnleg og skrifteleg framstillingsevne

 

Personlege eigenskapar

  • Kompetent, open, påliteleg og engasjert 
  • Evne til å motivere og engasjere andre 
  • Strukturert og sjølvstendig, med gode samarbeids- og kommunikasjonsevner 
  • Kunne bidra til eit godt arbeidsmiljø 
  • Ha vilje til å skapa stjernestunder for brukarane 
  • Du har forståing for at folk er ulike og viser tolmod og ro i omgang med brukar, pårørande og kollegaer 
  • Ser verdien av å jobbe tverrfagleg 
  • Du er oppteken av system og forbetring

 

Me tilbyr

  • Tilsetjings- og arbeidsvilkår i tråd med tariffavtale
  • Høve til å lære og utøve kunnskapsbasert omsorg, og delta aktivt i vidareutvikling av eit godt fagmiljø
  • Godt samarbeid og fagleg dialog på tvers av fag og einingar – me vil vere best på å vere små!
  • Særs god pensjonsordning gjennom KLP 
  • Hjelp til å skaffe bustad – eller me har overnattingsmoglegheit for deg som pendlar 
  • Moglegheit for tilrettelegging av arbeidstid 
  • Gratis bruk av symjehall 
  • Plass i god og gratis barnehage, eller nær oppfølging i ein liten og god skule
  • Kjekke kollegaer og det gode liv i landsbyen i havet 

 

Anna informasjon

Vi gjer oppmerksam på at personleg eigenskapar vil verte vesentleg vektlagt ved tilsetting, og at aktuelle søkjarane vil verte invitert til intervju. 

I henhold til helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 plikter alle som skal utføre arbeid etter denne lova å leggje fram gyldig politiattest før tiltreding i stilling. Politiattesten skal ikkje leggast ved søknaden. 

Vitnemål og attester bes framlagt ved et intervju.

 

Om Fedje – Landsbyen i havet

FEDJE er ein liten øykommune ved ytste vestkyst av Hordaland. Det er i underkant av 550 fastbuande på øya. Fedje vert kalla «Landsbyen i havet» grunna folk bur tett i tett kring hamna i nord.

Fedje er rik på historie og naturopplevingar.

 

Spørsmål om stillinga

Nadine Gutte-Preusse
Pleie- og omsorgsleiar
+4756165142
[email protected]

 

 

Søk stillinga

 

 

Søknadsfrist: 21. april 2025
Arbeidsgivar: Fedje kommune
Kommune: Fedje
Omfang: Fast prosent (60%)
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Mulevegen 18, 5947 Fedje

Del stillingen

Selskap

Fedje kommune

Kontaktinfo

  • Nadine Gutte-Preusse
  • Tittel: Pleie- og omsorgsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4756165142

Lokasjon

  • Fedje

Søknadsfrist

April 21, 2025

Fedje kommune – Sjukepleiar (100 % – vikariat) (søknadsfrist 21.04.2025)

 

 

Sjukepleiar (100 % – vikariat)

 

 

Om stillinga

Me søkjer etter sjukepleiar i 100% i eit vikariat ut 2025, med moglegheit til forlenging. Fedje kommune er for tida i ei prøveordning, der sjukepleiarane arbeider i ein ny arbeidstidsordning med arbeidsintensive periodar og lengre friperiodar. Om du pendlar, får du tilbod om leilegheit på Fedje i dine vaktveker. 

Pleie og omsorg omfattar hos oss sjukeheim, heimesjukepleie, omsorgsbustader, heimehjelp, og PU-teneste. Sjukeheim har tolv plassar og ein ØHD-seng. Me har eit godt arbeidsmiljø med engasjerte og fagleg dyktige medarbeidarar. Pleie og omsorg har ein godt etablert kultur for kontinuerleg kvalitetsforbetring, kompetanseutvikling og refleksjon. Vegen til avgjerdene er korte, og moglegheitene for påverknad er store.

 

Arbeidsoppgåver

  • Sjukepleiefaglege oppgåver på Fedje sjukeheim og heimetenesta 
  • Planlegging og evaluering av tenesta 
  • Bidra til sikring og utvikling av tenesta for å sikre brukarane sine behov, moglegheiter og rettar og for å sikre god ressursutnytting 
  • Rettleiing i faglege og etiske utfordringar 
  • Ansvarleg for at drifta vert gjennomført etter gjeldande kvalitetskrav og institusjonen sin visjon og målsetting 
  • Pådrivar for velferdsteknologi og digitale tenester 
  • Anna påkommande arbeid

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • God munnleg og skriftleg formidlingsevne 
  • Har sertifikat til personbil
  • Gyldig politiattest 

 

Personlege eigenskapar

  • Tør å ta ansvar,  positiv, løysingsorientert, og likar å samarbeide 
  • Du har forståing for at folk er ulike og viser tolmod og ro i omgang med brukar, pårørande og kollegaer 
  • Ser verdien av å jobbe tverrfagleg 
  • Er nysgjerrig på velferdsteknologi og kunnskapsbasert praksis 
  • Du er oppteken av ditt eige ansvar for å skape eit godt arbeidsmiljø 
  • Du heldt deg fagleg oppdatert 
  • Du er oppteken av system og forbetring

 

Me tilbyr

  • Tilsetjings- og arbeidsvilkår i tråd med tariff- og lokal avtale. 
  • Høve til å lære og utøve kunnskapsbasert sjukepleie, og delta aktivt i vidareutvikling av eit godt fagmiljø. 
  • Godt samarbeid og fagleg dialog på tvers av fag og einingar – me vil vere best på å vere små! 
  • Særs god pensjonsordning gjennom KLP 
  • Moglegheit for tilrettelegging av turnus 
  • Gratis bruk av symjehall 
  • Plass i god og gratis barnehage, eller nær oppfølging i ein liten og god skule 
  • Kjekke kollegaer og det gode liv i landsbyen i havet

 

Anna informasjon

I helse- og omsorgstenestelova § 5-4 plikter alle som skal utføre arbeid etter denne lova å leggje fram gyldig politiattest før tiltreding i stilling. Politiattesten skal ikkje leggast ved søknaden. 

Vitnemål og attester bes framlagt ved et intervju.

 

Om Fedje

FEDJE er ein liten øykommune ved ytste vestkyst av Hordaland. Det er i underkant av 550 fastbuande på øya. Fedje vert kalla «Landsbyen i havet» grunna folk bur tett i tett kring hamna i nord.

Fedje er rik på historie og naturopplevingar.
 
 
Spørsmål om stillinga
 
Nadine Gutte-Preusse
Pleie- og omsorgsleiar
+4756165142
 
 
 
 
 
 
Søknadsfrist: 21. april 2025
Arbeidsgivar: Fedje kommune
Kommune: Fedje
Omfang: Heiltid
Varigheit: Vikariat/mellombels
Arbeidsstad: Mulevegen 18, 5947 Fedje

Del stillingen

Selskap

Fedje kommune

Kontaktinfo

  • Nadine Gutte-Preusse
  • Tittel: Pleie- og omsorgsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4756165142

Lokasjon

  • Fedje

Søknadsfrist

April 21, 2025

Fedje kommune – Sjukepleiar (100 % fast) (søknadsfrist 21.04.2025)

 

Sjukepleiar (100 % fast)

 

 

Om stillinga

Me søkjer etter sjukepleiar i 100% fast stilling. Fedje kommune er for tida i ei prøveordning, der sjukepleiarane arbeider i ein ny arbeidstidsordning med arbeidsintensive periodar og lengre friperiodar. Om du pendlar, får du tilbod om leilegheit på Fedje i dine vaktveker. 

Pleie og omsorg omfattar hos oss sjukeheim, heimesjukepleie, omsorgsbustader, heimehjelp, og PU-teneste. Sjukeheim har tolv plassar og ein ØHD-seng. Me har eit godt arbeidsmiljø med engasjerte og fagleg dyktige medarbeidarar. Pleie og omsorg har ein godt etablert kultur for kontinuerleg kvalitetsforbetring, kompetanseutvikling og refleksjon. Vegen til avgjerdene er korte, og moglegheitene for påverknad er store.

 

Arbeidsoppgåver

  • Sjukepleiefaglege oppgåver på Fedje sjukeheim og heimetenesta 
  • Planlegging og evaluering av tenesta 
  • Bidra til sikring og utvikling av tenesta for å sikre brukarane sine behov, moglegheiter og rettar og for å sikre god ressursutnytting 
  • Rettleiing i faglege og etiske utfordringar 
  • Ansvarleg for at drifta vert gjennomført etter gjeldande kvalitetskrav og institusjonen sin visjon og målsetting 
  • Pådrivar for velferdsteknologi og digitale tenester 
  • Anna påkommande arbeid

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar
  • God munnleg og skriftleg formidlingsevne 
  • Har sertifikat til personbil
  • Gyldig politiattest 

 

Personlege eigenskapar

  • Tør å ta ansvar,  positiv, løysingsorientert, og likar å samarbeide 
  • Du har forståing for at folk er ulike og viser tolmod og ro i omgang med brukar, pårørande og kollegaer 
  • Ser verdien av å jobbe tverrfagleg 
  • Er nysgjerrig på velferdsteknologi og kunnskapsbasert praksis 
  • Du er oppteken av ditt eige ansvar for å skape eit godt arbeidsmiljø 
  • Du heldt deg fagleg oppdatert 
  • Du er oppteken av system og forbetring

 

Me tilbyr

  • Tilsetjings- og arbeidsvilkår i tråd med tariff- og lokal avtale. 
  • Høve til å lære og utøve kunnskapsbasert sjukepleie, og delta aktivt i vidareutvikling av eit godt fagmiljø. 
  • Godt samarbeid og fagleg dialog på tvers av fag og einingar – me vil vere best på å vere små! 
  • Særs god pensjonsordning gjennom KLP 
  • Moglegheit for tilrettelegging av turnus 
  • Gratis bruk av symjehall 
  • Plass i god og gratis barnehage, eller nær oppfølging i ein liten og god skule 
  • Kjekke kollegaer og det gode liv i landsbyen i havet

 

Spørsmål om stillinga

I helse- og omsorgstenestelova § 5-4 plikter alle som skal utføre arbeid etter denne lova å leggje fram gyldig politiattest før tiltreding i stilling. Politiattesten skal ikkje leggast ved søknaden. 

Vitnemål og attester bes framlagt ved et intervju.

 

Om Fedje

FEDJE er ein liten øykommune ved ytste vestkyst av Hordaland. Det er i underkant av 550 fastbuande på øya. Fedje vert kalla «Landsbyen i havet» grunna folk bur tett i tett kring hamna i nord.

Fedje er rik på historie og naturopplevingar.
 
 
Spørsmål om stillinga
 
Nadine Gutte-Preusse
Pleie- og omsorgsleiar
+4756165142
 
 
 
 
 
 
Søknadsfrist: 21. april 2025
Arbeidsgivar: Fedje kommune
Kommune: Fedje
Omfang: Heiltid
Varigheit: Fast
Arbeidsstad: Mulevegen 18, 5947 Fedje

Del stillingen

Selskap

Fedje kommune

Kontaktinfo

  • Nadine Gutte-Preusse
  • Tittel: Pleie- og omsorgsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4756165142

Lokasjon

  • Fedje

Søknadsfrist

April 21, 2025