Stillinger ved helse og omsorg (forskjellige søknadsfrister)

Sigdal kommune Oppvekst

 
 
Klikk på aktuell utlysing under:
 
 
 
Vikarsentralen
Tjenester til funksjonshemmede
15.08.2024
 
 
Sigdal kommune Helse og omsorg

Gøy på landet, men bare en time fra byen
Prestfoss, Sigdals kommunesenter, ligger en times tid unna Drammen, Kongsberg og Hønefoss. Med bil kommer du deg til Oslo på halvannen time, eller du kan ta toget fra Hokksund. Sigdals beliggenhet gjør kommunen til et tilgjengelig område.

Drømmen om det gode liv i Kunstnerdalen
Drømmer du om å bo landlig, med god plass rundt deg? Omgivelsene i Sigdal inspirerte kunstnere som Theodor Kittelsen og Christian Skredsvig så mye at de begge valgte å bosette seg her. Husene deres her i Kunstnerdalen er åpne for besøk i sesong.

En del av Kongsbergregionen
Sigdal er en del av Kongsbergregionen. Regionsamarbeidet skal styrke regionen som en bærekraftig, attraktiv og konkurransedyktig region. Sammen er vi store nok.

Bo rimeligere
Sammenlignet med byene, får du mye husrom for pengene i Sigdal. Du kan få enebolig med romslig tomt og suveren utsikt til samme pris som en liten leilighet i hovedstaden. I Sigdal finnes det ledige tomter for de som ønsker å bygge.

Verdens beste treningssenter rett utenfor døra
Her er skog, elv, fjord og fjell – alt lett tilgjengelig for deg som liker å bruke naturen til trening eller rekreasjon. Det er ikke uten grunn at Sigdal er landets femte største hyttekommune, med Norefjell og Haglebu som to av de mest kjente områdene.

Fyll fritiden med det som gir deg glede og energi
I Sigdal er det et rikt tilbud med fritidsaktiviteter. Er du av den eventyrlystne typen, kan du bli med Sigdal Aktiv på Norges morsomste elverafting. Eller hva med å suse av gårde i gokart hos Sigdal Motorsenter?

Det er flere idrettslag i kommunen, kor, korps og 4H-klubber. Slike aktiviteter har vi takket være godt samhold og dugnadsånd. I Sigdal får du muligheten til å påvirke og bidra til at kommunen skal fortsette å være et trygt sted å bo og vokse opp.

 

Del stillingen

Selskap

Sigdal kommune

Kontaktinfo

  • Klikk pr utlysing for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Prestfoss

Søknadsfrist

August 24, 2024

Fredheim skole: Lærer 80% fast stilling (søknadsfrist 12.08.2024)

 

 

Lærer 80% fast stilling

 

 

Fredheim skole

Fredheim skole har et trivelig arbeidsmiljø med elever, ansatte og foreldre som verdsetter Fredheim skole høyt.
Vi har et enestående team av 11 pedagoger og 6 assistenter, som samarbeider tett om å videreutvikle skolen.
Fredheim skole er en nærskole med mellom 80 og 90 elever under vekst, som fungerer som en familie (med felles skolekor).
Vi har mye varme og læringsglede ved skolen kombinert med høye ambisjoner og gode resultater.
Vi ønsker å samskape med elevene og løfter frem eleven som «subjekt», samtidig som vi tror på læreren som en tydelig voksen leder.
Gjensidig respekt er et nøkkelord i relasjon til elevene.
Du vil oppleve en høy grad av autonomi som lærer, innenfor en felles tydelig retning satt for skolen.
Ansvarlighet, humor og profesjonalitet hører sammen på Fredheim. Vi ønsker å være blant Norges fremste barneskoler på kvalitet og innovasjon.
Velkommen!

 

Om stillingen

Vi søker lærer i 80% fast stilling med muligheter for utvidelse, med oppstart så raskt som mulig, og gjerne til skolestart 2024.

 

Dine oppgaver vil være

  • å undervise i alle fag på barneskolen.
  • skape en god relasjon til elevene, og være en tydelig og synlig leder med hjerte for elevene
  • kontaktlæreransvar må påregnes
  • å delta i et team av likeverdige under implementeringen av den nye læreplanen
  • å delta bevisst og helhjertet i dannelsesprosessen til elevene og skolen
  • å ha høye ambisjoner for, og høye forventninger til, elevene våre og profesjonsfellsskapet

 

Vi i Gran kommune ser etter deg som deler verdiene våre.

Er du raus med smilene overfor kollegaer?
Er du proff og holder deg oppdatert på faget ditt?
Er du praktisk og finner gode løsninger?

I tillegg til at du er raus, proff og praktisk, ser vi etter deg som

  • positiv og skapende
  • glad i å samarbeide
  • ambisjoner på vegne av eleven og skolen
  • liker å strekke deg etter vekst og utvikling

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi ønsker at du har følgende kvalifikasjoner

  • godkjent undervisningskompetanse for grunnskolen
  • ønskelig med 30 studiepoeng i engelsk, men ikke et krav
  • lærerstudenter kan vurderes for et årsvikariat ved behov

 

Hos oss får du

  • lønn i henhold til kommunal tariffavtale
  • mulighet til å utvikle deg faglig
  • et arbeidsfellesskap med engasjerte og dyktige kollegaer
  • et raust og trivelig arbeidsmiljø
  • en arbeidsplass sentralt på Østlandet, med gangavstand til både tog og buss og god forbindelse med Oslo og Gjøvik

I denne stillingen har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i ti år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter.

 

Likestilling og mangfold

Vi i Gran kommune er opptatt av mangfold, og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke hos oss, uansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.

 

Søk her

 

Fylke: Innlandet
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Stillingstype: Lærer
Søknadsfrist: 12.08.2024
Tiltredelse: Så raskt som mulig
Arbeidssted: Fredheim skole

 

Kontaktpersoner:

Anders Michelsen
tlf: +47 97337778

 

Hjemmeside:

Fjordlinna 100 2760 Brandbu

 

Fredheim skole

I Gran på Hadeland er vi om lag 13 600 innbyggere. Vi er en times tid fra Oslo, og bare 40 minutter unna Gardermoen og resten av verden. Det går tog til Oslo hver time.

I Gran har vi industri, handel og næring, dyrka mark og dyrehold, et mangfold av kulturtilbud og nærhet til naturen. Summen av dette gjør oss til en spesiell kommune med fantastiske muligheter – for både små og store. Kommunen har en rik og levende historie. Kulturmiljøet rundt Granavollen og Røykenvik har på ulike måter vært et senter gjennom årtusener.

Vi i Gran kommune er rause med hverandre og har klare mål om å levere profesjonelle tjenester og god sørvis til innbyggerne våre gjennom praktiske løsninger. Vi fortsetter å strekke oss inn i framtida, samtidig som vi holder fast i historien vår. Vil du være med å skape vegen videre?

Del stillingen

Selskap

Gran kommune

Kontaktinfo

  • Anders Michelsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97337778

Lokasjon

  • Brandbu

Søknadsfrist

August 12, 2024

Helsesykepleiere, vikar psykisk helseteam, barnevernskonsulent 100% fast og sykepleier, sykepleier / vernepleier og helsefagarbeider (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

Del stillingen

Selskap

Grong kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Grong

Søknadsfrist

August 22, 2024

Enhetsleder, Institusjon og heldøgns omsorg (søknadsfrist 04.08.2024)

 

Enhetsleder

 

  • Institusjon og heldøgns omsorg, Meløy kommune
  • Gammelveien 16, 8150 Ørnes

 

Om jobben

Stillingstittel: Enhetsleder
Oppstart: 1. oktober 2024
Type ansettelse: Fast
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 4. august

 

Gå til søknad

 

Vil du være med å utvikle fremtidens sykehjem i Meløy Kommune?

Vår enhetsleder ved enhet sykehjem går over i annen stilling i Helse og velferd, og vi søker dennes etterfølger.

Vi søker deg som er trygg i rollen som leder, er løsningsorientert, og ønsker å være med på å utvikle og lede en spennende og faglig interessant enhet i Helse og velferd.

Kommunalområdet for Helse og velferd består av tre avdelinger; Avdeling for forebygging og mestring, Avdeling for hjemmebaserte tjenester og Avdeling for institusjonstjenester. Avdelingene ledes av hver sin avdelingsleder.

Som enhetsleder i sykehjem vil du få hovedansvaret for daglig drift, fag, personal og økonomi. Du vil rapportere til avdelingsleder for institusjonstjenesten og bli en av fire enhetsledere i dennes lederteam.

Den som blir ansatt i stillingen vil ha kontorsted, og lede driften, i nye og moderne lokaler i andre etasje ved Meløy Helse -og velferdssenter. Herunder; Dialyse-satellitt, langtidsavdeling, korttidsavdeling, KAD-plasser og sykepleierteam ved institusjon. Enheten samarbeider tett med øvrig helsetjeneste, og er samlokalisert med fysio/ergo og legetjeneste.

Dette er en stilling der du vil få store muligheter til å bidra innen et spennende og viktig fagfelt i utvikling. Du vil få en lederstilling i et inkluderende og støttende lederteam, og bli en del av et fremoverlent og positivt fagmiljø.

Vi ønsker å utvikle morgendagens velferdstjenester etter målsetting om at enkeltmenneske er mester i sitt eget liv. Deler du dette ønsket med oss, og vil bidra som en positiv ressurs i dette arbeidet, så håper vi du søker på stillingen. Vi hører gjerne fra deg om du har spørsmål.

Arbeidsoppgaver

  • Enhetsleder har hovedansvaret for daglig drift, fag, personal og økonomi.

Daglig drift og fagansvar av avdelingen innebærer blant annet:

  • Turnusarbeid, herunder ansvar for innleie av vikarer
  • Bidra til, og legge til rette for et godt arbeidsmiljø
  • Organisere opplæring av nye ansatte, vikarer, lærlinger, elever i praksis, samt studenter
  • Sikre pasient- og pårørendeinvolvering
  • Journalansvar for EPJ, herunder sikre gode rutiner for dokumentasjon
  • Samarbeid med tildelingskontoret ift. nye pasienter
  • Ha fokus på godt partssamarbeid med tillitsvalgte og verneombud
  • Inngå i ledergruppen i enhet sykehjem

Personalansvaret innebærer blant annet:

  • Ansvar for oppfølging av den enkelte ansatte, herunder medarbeidersamtaler, veiledning av ansatte og sykefraværsoppfølging

Økonomiansvaret innebærer blant annet:

  • Utarbeide turnuser og årsplaner
  • Utøve ledelse i henhold til budsjett
  • Rapportere månedlig på økonomi til avdelingsleder

 

Kvalifikasjoner

  • Du må ha autorisasjon som sykepleier
  • Vi ønsker at du har formell lederutdanning . Relevant ledererfaring kan kompensere for dette kravet.
  • Du må ha gode digitale ferdigheter.
  • Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne. Søkere med annet morsmål enn skandinavisk, må ha bestått norskopplæring på minimum nivå B2.
  • Du må ha interesse og forståelse for økonomi
  • Du må kunne vise til gode samarbeidsevner
  • Det er ønskelig at du har erfaring fra eldreomsorgen
  • Det er ønskelig at du har erfaring med endringsprosesser og endringsledelse
  • Det er ønskelig at du har kjennskap til til Gerica
  • Det er ønskelig at du har erfaring fra partsamarbeid med tillitsvalgte og verneombud
  • Du er ønskelig at du har førerkort klasse B

 

Personlige egenskaper

  • Du må ha god relasjonskompetanse
  • Du må ha gode og tydelige kommunikasjonsevner
  • Du er fleksibel og endringsvillig
  • Du har evne til nytenkning, samt evne til å motivere og skape engasjement
  • Du har god arbeidskapasitet
  • Personlig egnethet for stillingen vil vektlegges

 

Vi tilbyr

  • En spennende lederstilling i et inkluderende og støttende lederteam.
  • Fleksibel arbeidstid
  • Mulighet for kompetanseheving gjennom målrettede kompetansehevingstiltak
  • Onboardingsprogram for nye ledere
  • Lønn etter avtale
  • Frisklivstiltak og tilbud for alle våre ansatte.
  • Er du ny i Meløy setter vi deg gjerne i kontakt med lokale lag og foreninger etter ditt interesseområde.
  • I stillingen har du rett på en av Norges beste pensjonsordninger. Offentlig tjenestepensjon er en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å arbeide og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon om noe uventet skulle skje.
  • Med pensjonsrett i KLP/SPK får du medlemspris og flere gunstige betingelser på lån, forsikring og spareprodukter. Du får fri ulykke- og gruppelivsforsikring.
  • Barnehageplass ved ledighet og behov
  • Vi er behjelpelig med å skaffe bolig
  • Flyttegodtgjørelse etter kommunens regulativer

 

Annet:

  • Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkerne kan offentliggjøres selv om det er bedt om at
  • søknaden unntas offentlighet. Søkerne vil i så fall bli varslet om dette.
  • Søknader der det ikke er ført opp utdanning eller praksis vil ikke bli vurdert.
  • Dokumentasjon av opplysninger gitt i søknaden vil bli etterspurt i forbindelse med intervju, eller ved forespørsel
  • Politiattest av nyere dato må fremlegges før tiltredelse.
  • Meløy kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, etnisitet eller nasjonal bakgrunn.
  • Det er ønskelig med snarlig tiltredelse

 

Kontaktinformasjon

Linda Kildal, Avdelingsleder, +47 90779415, [email protected]

 

Arbeidssted

Gammelveien 16
8150 Ørnes

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Meløy kommune
Referansenr.: 4838999240
Stillingsprosent: 100%, Fast
Startdato: 01.10.2024
Søknadsfrist: 04.08.2024

 

Om bedriften

Vi er ca. 6 200 innbyggere i kommunen. Meløy er langstrakt, og den nordlige grensen er om lag 12 mil sør for Bodø. Kommunen er en kraftkommune med industri, landbruk, fiske, fiskeoppdrett, kraftproduksjon og servicenæringer som viktige elementer. Ørnes er kommunesenter og er knutepunkt for hurtigrute, hurtigbåter, ferge og bussforbindelser. Engenbreen, en vestlig utløper av Svartisen, er kommunens største turistattraksjon. Vi har et desentralisert skole-, SFO- og barnehagetilbud, samt videregående skole. Det er mye flott natur i kommunen vår, både i fjellet og ved fjorden, og rike muligheter til variert friluftsliv året rundt. Godt utvalg i idretts- og kulturaktiviteter finner du også i Meløy.

Har du en samboer, ektefelle eller venn som også ønsker seg jobb i Meløy? Nettsiden meloy.no gir deg en oversikt over ledige stillinger i Meløy kommune innen både kommunal sektor, industri og annen næring. Kanskje finner dere stillinger der som vil være interessant for dere begge?

Sektor: Offentlig

Nettsted: https://www.meloy.kommune.no

Del stillingen

Selskap

Meløy kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Ørnes

Søknadsfrist

August 4, 2024

Kviteseid sokn – Trusopplærar (søknadsfrist 20. 08.2024)

 

Trusopplærar

 

 

  • Kviteseid Sokn
  • Kviteseidgata 13, 3850 Kviteseid

 

Om jobben

Stillingstittel: Trusopplærar
Type ansettelse: Fast, deltid 50%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest tirsdag 20. august

 

Gå til søknad

 

Kviteseid sokn har ledig 50 % oppseieleg stilling som trusopplærar.
Vi søker ein person som kan vere med å drive og videreutvikle vårt varierte trusopplæringsprogram.

 

Arbeidsoppgaver

  • Tenestegjere med sporadiske og kontinuerlege tiltak frå trusopplæringsplanen.
  • Leie, koordinere og administrere kyrkjelyden sitt trusopplæringsarbeid i nært samarbeid med sokneprest, staben elles, trusopplæringsutvalet og frivillige.
  • Bidra og inspirere til eit variert og godt trusopplæringsarbeid i kyrkjelyden.
  • Delta i soknet si konfirmantopplæring, inkludert konfirmantleir
  • Leie sundagsskulearbeidet (viss det held fram)
  • Sakshandsamar og sekretær for trusopplæringsutvalet, rapportere til soknerådet og bispedømerådet
  • Gjerne vere med i eitt eller fleire kontinuerlege tiltak
  • Rekruttere og inspirere til frivillig engasjement
  • Sekretæroppgåver som mellom anna annonsering på forskjellige måtar for alt arbeid i soknet / kyrkjelyden.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning og / eller gjerne erfaring frå tilsvarande arbeid i kyrkje eller kristen organisasjon
  • Kunnskap til norsk kyrkje- og kristenliv
  • Må kunne arbeide med enkle dataprogram / digitale plattformer
  • Søkjar må beherske norsk språk skriftleg og munnleg.

 

Personlige egenskaper

  • Likar samvær med born og unge.
  • Ynskjer å legge til rette for og vere med på formidling av Bibelen sin gode bodskap til ei levande tru.
  • Kan arbeida strukturert og målretta, er sjølvstendig, initiativrik og kontaktskapande.
  • Har gode evne til samarbeid og relasjonsbygging.

 

  • Er du personleg eigna/skikka, vil det vere meir avgjerande enn formell utdanning og kompetanse.
  • Du bør ha førarkort, og gjerne kunne disponere eigen bil.
  • Den som blir tilsett, må legge fram tilfredsstillande politiattest (barneomsorgsattest) i samsvar med
  • Kyrkjelova § 29

 

Vi tilbyr

  • Allsidig og aktivt kristenliv i kyrkjelyden og bygda.
  • Godt og inspirerande arbeidsmiljø med gode kollegaer (sokneprest, organist, kyrkjeverje og kyrkjetenarar)
  • Engasjerte frivillige medarbeidarar
  • Gode og tenlege lokaler for arbeidet
  • Samarbeid med andre i prostiet om konfirmantarbeid og leiartrening via «Ønsket og elsket» (Sjå onsketogelsket.no)
  • Godt tverrkyrkjeleg samarbeid
  • Løn, pensjon og andre arbeidsvilkår etter gjeldande tariffavtalar i
  • Hovedorganisasjonen KA.
  • Ein fin kommune og bygd å bu og arbeide i.
  • Sjå gjerne heimesida vår kyrkja.no/kviteseid

 

Kontaktinformasjon

Kristen Salmelid, Kyrkjeverje, +47 97047860

 

Arbeidssted

Kviteseidgata 13
3850 Kviteseid

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Kviteseid Sokn
Referansenr.: 4839366851
Stillingsprosent: 50%, Fast
Søknadsfrist: 20.08.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Kviteseid sokn

Kontaktinfo

  • Kristen Salmelid
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97047860

Lokasjon

  • Kviteseid

Søknadsfrist

August 20, 2024

Tilrettelagte tjenester: Vernepleier og miljøarbeidere/assistenter (søknadsfrist 18.08.2024)

Nordkapp kompetanse- og sikkerhets – senter: *Assisterende senterleder *Instruktør, sikkerhets – opplæring *Maritim instruktør *IKT-rådgiver og kvalitetsleder (søknadsfrist 15.08.2024)

Del stillingen

Selskap

Troms og Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell stilling for mer informasjon
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

August 15, 2024

Risøy folkehøyskole – Lærer i Gaming (søknadsfrist snarlig)

 

Lærer

 

 

  • Stiftelsen Risøy Folkehøyskole
  • Frist: Snarest
  • Ansettelsesform: Vikariat

 

Vikariat lærer Gaming

Ved Risøy Folkehøyskole på Gjeving ved Tvedestrand er det ledig vikariat som lærer i Gaming 15.08.2024 – 31.12.2024. Forlengelse til 31.07.2025 kan bli aktuelt, oppgi evt. ønske om det.

Linjefag Gaming har undervisning mandager og tirsdager 60%. Øvrige dager er det valgfag. Beskriv i søknaden aktuell kompetanse om det ønskes mer enn 60% stilling.

Søknad sendes snarlig til Risøy Folkehøyskole, Risøyvn. 15, 4912 Gjeving, eller til. [email protected].

For opplysninger kontakt studieinspektør Morten Røsås på tlf. 924 19 363 eller rektor Per Kristiansen på tlf. 900 79 396.

 

Om arbeidsgiveren

Risøy Folkehøyskole ligger på vakre Risøya i Tvedestrand kommune og har 29 ansatte, Skolen har omlag 120 elever som alle bor i skolens internater.

Nettverk: Facebook
Sektor: Privat
Sted: Risøyveien 15, 4912 Gjeving
Bransje: Barn, skole og undervisning
Stillingsfunksjon: Undervisning og pedagogikk, Undervisning og pedagogikk / Faglærer(IT, idrett, kunst)
Arbeidsspråk: Norsk

 

Spørsmål om stillingen

Per Kristiansen
Rektor
90 07 93 96
90 07 93 96

 

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

Risøyveien 15, 4912 Gjeving

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Risøy Folkehøyskole

Lenke til firma

https://risoy.fhs.no/

Kontaktinfo

  • Per Kristiansen
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mobil 900 79 396 og telefon 37 19 93 50

Lokasjon

  • Gjeving

Søknadsfrist

August 18, 2024

Gravplassarbeider 100% fast (søknadsfrist 11.08.2024)

 

Gravplassarbeider

 

 

  • Nittedal kirkelige fellesråd
  • Rådhusveien 3, 1482 Nittedal

 

Om jobben

Stillingstittel: Gravplassarbeider
Type ansettelse: Fast
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 11. august

 

Gå til søknad

 

Nittedal kommune med ca. 26.000 innbyggere har en attraktiv beliggenhet i umiddelbar nærhet til både natur og storby. Kort vei og god kommunikasjon til Oslo. Positiv nærings- og boligutvikling betyr en ny giv for kommunen som har et aktivt kultur- og musikkliv der også kirken spiller en viktig rolle.

Det er to gravplasser i kommunen, Hakadal kirkegård, som ble utvidet med blant annet navnet minnelund i 2016, og Nittedal kirkegård. Vi har to fast ansatte gravplassarbeidere. Nittedal kirkelige fellesråd har ansvaret for forvaltning og drift av gravplassene. Fellesrådet er arbeidsgivere for 18 andre kirkelige tilsatte.

For mer informasjon om kirken i Nittedal se: www.nittedal.kirken.no

 

Gravplassarbeider 100 % stilling

Gravplassarbeider inngår i team med den øvrige kirkelige betjening og har sitt arbeidssted primært knyttet til gravplassen ved Hakadal kirke, men arbeider også noe i Nittedal. Gravplassarbeider vil kunne bli brukt som vikar for kirketjener ved gudstjenester og kirkelige handlinger.

 

Arbeidsoppgaver

  • Praktisk tilrettelegging og oppfølging av begravelser og urnenedsettelser, inklusiv graving
  • Stell av grøntanlegg
  • Oppsetting, retting av gravminner
  • Øvrig sommer- og vintervedlikehold av gravplassen
  • Enkelt vedlikeholdsarbeid på bygninger, inventar og utstyr
  • Sørge for at gravplassen er velstelt og ryddig som et godt sted for ro og ettertanke
  • Bidra til at gravplassen blir et sted som oppleves som serviceorientert i forhold til besøkende

 

Kvalifikasjoner

  • Maskinteknisk og grøntfaglig kompetanse er ønskelig
  • Fagbrev og/eller erfaring som gartner, anleggsgartner, maskinfører eller grunnarbeider vil bli tillagt vekt
  • Kompetansebrev for gravemaskin (M2)
  • Erfaring med traktorkjøring
  • Erfaring med bruk av PC
  • Gode ferdigheter i norsk muntlig og skriftlig
  • Medlem av Den norske kirke
  • Førerkort klasse B og må disponere bil

 

Personlige egenskaper

  • Gode samarbeidsevner
  • Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ
  • Nøyaktig, serviceinnstilt og strukturert
  • Gjennomføringsevne
  • Søker må være i fysisk stand til å utføre de oppgaver som ligger til stillingen
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til gjeldende regulativ og tariffavtaler
  • Pensjonsordning gjennom KLP
  • Kjøregodtgjørelse i samsvar med gjeldende regulativ

 

Kontaktperson

  • Kirkeverge Merete E. Strandberg, tlf. 920 57 415
  • Gravplassarbeider Gunnar Helgason, tlf. 484 77 882

Alle må søke elektronisk via www.kirkejobb.no

Søknadsfrist: 11. august 2024

 

Arbeidssted

Rådhusveien 3
1482 Nittedal

 

Nøkkelinformasjon:

Arbeidsgiver: Nittedal kirkelige fellesråd
Referansenr: 4839370777
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 11.08.2024

 

Om bedriften

Sektor: Offentlig

Nettsted: http://www.kirken.no

Del stillingen

Selskap

Nittedal kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Merete Strandberg
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 57 415
  • Ole Lodsby
  • Tittel: Gravplassarbeider
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 950 46 661

Lokasjon

  • Nittedal

Søknadsfrist

August 11, 2024

Sykepleierstillinger med 50.000,- i rekrutteringsbonus (Søknadsfrist 09.08.2024)

Tanabru sommer

Sykepleierstillinger med 50.000,- i rekrutteringsbonus

 

 

To av våre dyktige sykepleiere skal ut på nye eventyr, i den forbindelse søker vi etter 2 engasjerte sykepleiere til hver sin 100% faste stilling på Sykehjemmet!

Vår kommune har ca. 2900 innbyggere, ligger i Øst-Finnmark og grenser til Finland. Tanaelva, fjorden og vidda er dominerende landskapselementer og preger bosettingens kultur og næringsliv. Kommunesenteret Tana bru er et kommunikasjonsknutepunkt i Øst- Finnmark og møteplass for mennesker med ulike språk og kulturer. Vi har et bredt utvalg for kultur-, idretts- og friluftsaktiviteter.

Sykehjemmet vårt er oppusset og utvidet i 2019/2020 og har 21 store pasientrom på sykeavdelingen og 8 på skjermet enhet. Vi har også et stort pause- og rapportrom av ny standard. Som sykepleier hos oss vil du få muligheten til å bruke sykepleiefaget ditt på en variert, spennende og utfordrende måte. Du vil inngå i et team med andre sykepleiere, helsefagarbeidere, fagarbeidere og assistenter. Vi yter tjenester til pasienter på langtids- og korttidsplass, avlastning, KAD (akutte døgnplasser) og til pasienter på skjermet enhet. Sykehjemmet har også institusjonskjøkken som tilbereder måltider. Vår arbeidshverdag er tidvis hektisk, vi ønsker derfor deg som er klar for å «ta i et tak» og imøtekomme avdelingens utfordringer med et smil og positiv innstilling.

Hos oss har vi også omsorg for hverandre, god ytringskultur hvor du trygt kan si din mening, masse humor og sist, men ikke minst- høy faglig kompetanse. Under nylige medarbeidersamtaler fikk ansatte spørsmål om hvordan de trives på arbeidsplassen, dette er noen av svarene;

«Jeg trives veldig godt, her er det åpenhet og rom for gode diskusjoner»

«Jeg har veldig gode kolleger, vi passer på hverandre»

«Her kan jeg være meg selv, på godt og vondt. Det oppleves trygt»

Vi benytter i dag seks ukers rullerende turnus, og stillingene er for tiden med arbeid hver tredje helg i todelt/tredelt turnus.
Vi er åpen for tilpasninger i turnus til det beste for deg!
Du som ansettes hos oss må påberegne arbeid med alle våre pasienter, og være innstilt på endring i arbeidsplan og oppgavedeling.

 

Søknadsfrist: 09.08.2024
Arbeidsgiver: Tana kommune
Stillingstittel: Sykepleier
Stillinger: 2
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4838917470

 

Dine arbeidsoppgaver:

  • Rullerende ansvarsvakt, som blant annet innebærer håndtering, mottak og oppgaver knyttet til akuttsituasjoner i samarbeid med vaktlege og AMK
  • Fordele arbeidsoppgaver i vaktskifter
  • Bidra til et helhetlig samarbeid rundt våre pasienter
  • Sørge for at pasientene opplever trygghet, blir verdsatt og behandlet med respekt
  • Iverksette, gjennomføre og evaluere sykepleiefaglige tiltak
  • Fungere som primærkontakt for enkeltpasienter, denne oppgaven innebærer blant annet hovedansvar for telefonhenvendelser, kontakt og samarbeid med pårørende, utforme og oppdatere tiltaksplaner i PROFIL etc.
  • Gi informasjon til, og ivareta pårørende
  • Veilede, undervise og gi opplæring til kolleger, dette inkluderer også elever, studenter og lærlinger
  • Sørge for at legens medisinske forordninger blir igangsatt, observert og dokumentert
  • Tilse at utøvelse av tjenesten skjer i samråd med gjeldende lovverk, forskrifter, vedtak og etiske retningslinjer
  • Ta del i faglige beslutninger og bidra med innspill til sykepleiermøter
  • Avdelingsadministrator i vårt arbeidsverktøy MinVakt, som blant annet innebærer registrering av korttidsfravær, innkalling av ekstravakter og vikarer etc

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Har gyldig norsk autorisasjon som sykepleier
  • Kan gjøre seg forstått på norsk eller annet skandinavisk språk. Både muntlige og skriftlige ferdigheter er nødvendig. Under ellers like vilkår, foretrekkes søkere som behersker både norsk og samisk språk
  • Har gode IT- kunnskaper
  • Er personlig egnet og hvor samtale med referanser vil vektlegges
  • Kan fremlegge gyldig politiattest

 

Vi ser etter deg med følgende personlige egenskaper:

  • Stor arbeidskapasitet og høy toleranse for stress
  • Evner å beholde roen og har god struktur på arbeidsdagen
  • Kan ta hurtige beslutninger og gi tydelige beskjeder
  • Flink til å bygge og ivareta relasjoner
  • Tilpasningsdyktig og som tåler uforutsette endringer i løpet av arbeidsdagen
  • Har evner og vilje til utprøving og implementering av nytt utstyr, nye arbeidsmetoder og organisering av arbeidsoppgavene
  • Er lærevillig, ryddig og nøye

 

Dette tilbyr vi deg:

  • Rekrutteringsbonus på kroner 50.000,- mot bindingstid 1 år fra tiltredelsesdato
  • Tilpasset opplæring som gjør deg trygg og kjent på avdelingen
  • Veiledning og støtte av kompetente, omsorgsfulle kollegaer
  • Tilstedeværende og rettferdige ledere
  • Kantine med god og variert mat
  • Sykepleiere i turnus lønnes aldri lavere enn minstelønn tilsvarende 10 års ansiennitet
  • Kommune som er behjelpelig med til å skaffe deg bolig
  • At dine eventuelle flytteutgifter dekkes iht. kommunens flyttereglement
  • Medlemskap i pensjonskasse

Tana kommune inngår i tiltakssonen for Nord Troms og Finnmark med økonomiske fordeler. Dette betyr reduksjon i personbeskatningen, nedskriving av studielån med inntil 20 prosent av opprinnelig lånegrunnlag, avgrenset oppad til 30 000 kroner per år, fritak for el-avgift på forbruk og gratis barnehage.

 

Annen nyttig informasjon til deg som søker:

Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknaden. Opplysninger kan bli offentlig selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetsloven § 25. Søkere vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
Kun søkere som søker elektronisk via WebCruiter vil bli vurdert. Attester og vitnemål samt to referanser legges ved søknaden.

Det er ikke ønskelig med kontakt fra annonseselgere eller formidlingsbyrå.

For øvrig gjelder ansettelse i henhold til loven, avtaler og reglement. Gyldig politiattest iht. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4 må fremlegges

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Viktoria Nilsen
Assisterende virksomhetsleder
 Telefon:45517722
E-post:[email protected]

Hilde Christine Soini
Virksomhetsleder
 Telefon:45517721
E-post:[email protected]

 

Velkommen til Tana kommune hvor alle vakre, hjelpsomme og vennlige mennesker skaper et levende samfunn hvor latteren preger hverdagen i samspill med kjærlighet til fjorden, vidda, vår kultur og folket!

Sentral distriktskommune i Øst Finnmark, omkranset av noen av Norges mest ressursrike fjellvidder,med både karrig fjellvidde, gresskledte fjelldaler og ekstrem kystnatur. Et av Norges beste fiskeområder for røye og ørret – og det er ikke noe vi bare skryter av, det er noe alle forteller som har besøkt våre fjellvidder med fiskestang. Tanavassdraget er verdens viktigste elv for den den Nordatlantiske laksebestanden. Selvsagt er verdens største laks også tatt her.

Å leve og bo i Tana kommune I nordlyset og midnattsolens land, preget av nyskapning, rik på historik og med mangfoldig kultur inviterer vi til et felleskap med styrke og glede. Våre innbyggere byr på seg selv, med genuin interesse, vilje og engasjement.

Vi ønsker at arbeidsplassene i Tana kommune karakteriseres med høy kompetanse, likestilling, medbestemmelse, samarbeid, fleksibilitet, utvikling og frihet. Som ansatt har du mulighet å påvirke din arbeidssituasjon og virksomheten på din arbeidsplass. Kommunens struktur gjør at kommunikasjonen flyter lett i alle retninger.

Del stillingen

Selskap

Tana kommune

Kontaktinfo

  • Viktoria Nilsen
  • Tittel: Assisterende virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 45517722
  • Hilde Christine Soini
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 45517721

Lokasjon

  • Tana

Søknadsfrist

August 9, 2024