Kontormedarbeidar ved Vang barne – og ungdomsskule – 80 % fast stilling (søknadsfrist 23.06.2024)

Uranostind mindre versjon - kjøpt av OA 24

 

Kontormedarbeidar ved Vang barne – og ungdomsskule – 80 % fast stilling

 

Vang Kommune

Vang kommune har ledig 80 % fast stilling som kontormedabeidar ved Vang barne – og ungdomsskule. Me ser etter deg som har erfaring frå likande arbeid, og som blant anna er positiv, effektiv og serviceorientert!

Vang barne- og ungdomsskule er ein kombinert barne- og ungdomsskule, med klassetrinn frå 1. – 10.klasse og SFO. Skulen er fulldelt og har omlag 190 elevar.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 23.06.2024
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Kontormedarbeidar ved Vang barne – og ungdomsskule – 80 % fast stilling
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 80
Webcruiter-ID: 4824341487

Arbeidsoppgåver

Betene kontoret ved skulen og gje naudsynt rettleiing og bistand for publikum, elevar og tilsette
Utføre merkantile tenester, herunder betene sentralbordet, skrive timelistar og vikarrekningar, hente og bringe post, ansvar for ordning med skulemjølk, bestilling av forbruksmateriell, arkivarbeid og journalføring. Føring av aktuelle register, oversikter m.m.
Ansvar for oppfølging og booking av samfunnshusa i Vang kommune, her i godt samarbeid med styrene i samfunnshusa.
Ansvar for oppfølging og booking av svømmehallen i Vangshallen
Følgje opp mjølkebestilling og skolefruktordninga
Halde heimeside oppdatert i samarbeid med skuleleiinga
Bidra med å skrive referat, rutinar og liknande oppgåver
Andre praktiske og administrative oppgåver etter behov
Andre oppgåver kan bli tillagt stillinga

Kvalifikasjonar

God og relevant erfaring er ynskjeleg
Gode digitale ferdigheiter, gjerne kjennskap til skuleadministrative system, WebSak Fokus og Visma.
Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
God skriftleg framstillingsevne
Førarkort og disponera eigen bil

Personlege eigenskapar

Positiv, effektiv og serviceorientert
Prosess- og løysingsorientert
Fleksibel og kan arbeide sjølvstendig
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevnar
Strukturert og endringsvillig
Personleg eignaheit vil bli vektlagt

Gyldig poltiiattest skal leverast før oppstart.

Vi tilbyr

Eit inkluderande arbeidsmiljø med kompetente tilsette
Ein variert jobb med spennande utfordringar.
Løn etter tariff og arbeidsvilkår etter gjeldande lov – og avtaleverk
Gode pensjons- og forsikringsordningar
Hjelp til å skaffe bustad ved behov
Vang kommune nyttar nynorsk som målform.

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse:Tyinvegen 5035, 2975 Vang i Valdres, Norge

Kontaktinformasjon

Ola Erik Heen Moe
Rektor VBU
 Telefon:91161741
E-post:[email protected]

 

Vang kommune som arbeidsgjevar:

  • Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
  • Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!

 

Å bu i Vang kommune:

  • Ei storstilt satsing på barn og unge!
  • Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
  • Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
  • Helse og omsorgstenester av god kvalitet
  • Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
  • Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
  • I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
  • Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete, med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
  • I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
  • Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg! Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima», og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
  • I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
  • Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres. Kontakt gjerne Innovangsjon direkte om du tenker på å flytte til Vang!
  • Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres

 

Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.

Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.

Del stillingen

Selskap

Vang kommune i Valdres

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Vang I Valdres

Søknadsfrist

Juni 23, 2024

Storhamar vgs -Undervisningsstilling på restaurant- og matfag (søknadsfrist 18.06.2024)

Innlandet fylkeskommune Storhamar videregående skole

 

Storhamar videregående skole – undervisningsstilling på restaurant- og matfag

Storhamar videregående skole har ledig inntil 50% fast undervisningsstilling og inntil 20% vikariat på restaurant- og matfag.

Vi søker deg som

  • er en dyktig klasseleder
  • har evne til både å skape gode relasjoner og samtidig ha tydelige rammer for elevene
  • kan arbeide strukturert
  • har klar vilje og evne til samarbeid
  • er robust, fleksibel, løsningsorientert og omstillingsdyktig
  • har gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig
  • har gode digitale ferdigheter og behersker dette i undervisning
  • har interesse for å holde deg oppdatert innenfor egne fagfelt

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

  • et utviklingsorientert, kompetent og inkluderende arbeidsmiljø
  • en jobb som gir deg både utfordringer og kunnskap, slik at du raskt blir en del av avdelingen
  • en moderne og spennende skole
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • Inntil 50% fast undervisningsstilling. Stillingene kan ha undervisning på våre tilrettelagte klasser, Vg1 klasser eller Vg2 kokk- og servitør klassen.
  • Inntil 20% vikariat. Stillingene kan ha undervisning på våre tilrettelagte klasser, Vg1 klasser eller Vg2 kokk- og servitør klassen.

Arbeidsoppgaver

  • undervisning innenfor restaurant- og matfagene
  • kontaktlæreroppgaver kan tillegges stillingen
  • oppfølging av elevenes faglige og sosiale læring
  • samarbeid med næringsliv, opplæringskontor, andre samarbeidspartnere
  • oppfølging i praksis
  • utvikling av digital kompetanse og læring på digitale flater

Kvalifikasjonskrav

  • faglærerutdanning innenfor restaurant- og matfag eller tilsvarende utdanning
  • fagbrev som kokk- eller ernæringskokk

Dersom det ikke er søkere som fyller kompetansekravene for tilsetting, kan øvrige søkere som er under relevant utdanning tilsettes på vilkår av at utdannelsen fullføres.

Ønskede kvalifikasjoner

  • undervisningserfaring
  • spesialpedagogisk utdanning eller vilje til å ta utdanning innen dette område

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 904611

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Deltid

Arbeidstid: Dag

Stillingsnivå: Undervisning

Stillingstype: Fast stilling

Arbeidsområde: Videregående skole

 

Søknadsfrist: 18.06.2024

 

Tiltredelse: 01.08.2024

Arbeidssted: Storhamar videregående skole

 

Kontaktpersoner:

Ass. rektor Svein Risbakken

mob: 99 50 66 61

Avdelingsleder Kim Michael Krohn

mob: 99 26 12 49

 

Hjemmeside:

www.storhamar.vgs.no/

Adresse:

Mabel Sandbergs veg 25 2315 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune Storhamar videregående skole

Storhamar videregående skole ligger på Martodden i en egen bydel av Hamar. Skolen har ca 130 ansatte og gir opplæring til ca 460 elever i løpet av et skoleår. Skolen har også ansvar for institusjonsundervisning i Hamar og Ilseng Fengsel, og ved Fossumkollektivene og har her ca 300 deltakere i opplæring gjennom året. Skolen er undervisningssted og samarbeidsskole for Karriere Innlandet Hamar.

Storhamar videregående skole har utdanningsprogram for helse- og oppvekstfag, idrettsfag, restaurant- og matfag og påbygg til generell studiekompetanse. I tillegg er det individuelt tilpassede opplæringsløp innenfor andre programområder. Det er et elev- og utviklingsorientert miljø der blant annet pedagogiske metoder, internasjonalisering og ansvaret som regional utviklingsaktør står i fokus.

Med utsikt til Mjøsa og kort vei til museumsområdet Domkirkeodden og Norsk Jernbanemuseum, boliger, næring og friområder ligger skolen i et attraktivt utviklingsområde av Hamar.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Svein Risbakken
  • Tittel: Ass. rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 50 66 61
  • Kim Michael Krohn
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 99 26 12 49

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Juni 18, 2024

Kvalitetskoordinator ved Nettskolen Finnmark 100% (søknadsfrist 18.06.2024)

 

Kvalitetskoordinator ved Nettskolen Finnmark 100%

 

Nettskolen Finnmark administreres fra Nordkapp videregående skole, og gir opplæring til unge og voksne elever i hele Finnmark. I tillegg administrerer Nettskolen Veksling LOSA som gir undervisning i yrkesfag til elever i 6 kommuner i Finnmark. Les mer om Veksling LOSA her: Veksling LOSA – Nordkapp videregående skole og om Nettskolen Finnmark her: Nettskole – Finnmark fylkeskommune (ffk.no)

Nordkapp videregående skole, med sine utdanningsprogrammer innen fiskeri og havbruk, er «den blå skolen i Finnmark». Skolen har en rekke utdanningsprogrammer innen yrkesfag og tilbyr både realfag og samfunnsfag på studieforberedende utdanningsprogram. Vår skole tilbyr framtidsrettet opplæring i nært samarbeid med regionalt og lokalt arbeids- og næringsliv, ulike bransjer og lokalt kulturliv.
Skolens visjon er «Eleven i sentrum – Vi er laget rundt elevene»

Arbeidsoppgaver

Som kvalitetskoordinator er du den som skal arbeide med inntak av voksne elever, arbeide aktivt i team med Visma InSchool (skoleadministrativt system), sikre at elevene får rette fagkoder for å få kompetansebevis eller vitnemål, samt bidra til å støtte studierektor ved Nettskolen Finnmark i utviklingsarbeidet. Stillingen er lagt under Studierektor for Nettskolen Finnmark og er lokalisert ved Nordkapp vgs.

Noe reisevirksomhet må påberegnes.

Kvalifikasjonkrav

Gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig
God kompetanse innen bruk av digitale verktøy
Minimum bachelorgrad, de med relevant arbeidserfaring med kvalitet i videregående opplæring kan også søke.

Personlige egenskaper

Har et positivt elevsyn
Har god relasjonell kompetanse
Målrettet, fleksibel og løsningsorientert
Nøye og kvalitetsbevisst

Vi tilbyr

Gode pensjons- og forsikringsordninger
Å bo og jobbe i tiltakssonen gir mange økonomiske fordeler. Les mer om fordelene på våre nettsider.
Søknaden skal inneholde
Søknadsbrev og CV, vitnemål, attester 
Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse
2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer) 
Søknad skal sendes elektronisk via denne siden

Andre opplysninger

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Viktig informasjon til deg som skal søke

Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.

Som søker til en offentlig stilling vil du få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

Før eventuell tilsetting i Finnmark fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler. 

En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden. 

Om Finnmark fylkeskommune

Finnmark, Norges nordligste fylke er også det fylket som ligger lengst øst i landet. Det er et fylke med stort areal og en dramatisk natur med fjorder, fjell, tundra og en unik arktisk ørken. Finnmark er 48 000 kvadratkilometer stort og har 74 000 innbyggere. Vi har 11 flyplasser og Hurtigruta anløper 11 steder.

Regionen har en rik kulturhistorie, der samisk kultur har dype røtter. Mangfoldet i Finnmark gjenspeiles i språk, tradisjoner og kulinarisk variasjon, med samisk, norsk, kvensk og russisk påvirkning. Besøkende tiltrekkes av den imponerende naturen og det spennende kulturelle mangfoldet.

Finnmark er strategisk viktig for Norge i nordområdene, med gode muligheter for økt samarbeid og utvikling. Finnmark fylkeskommune er en politisk styrt organisasjon. Vi har ansvar for videregående opplæring, samferdsel, tannhelse, kultur, og nærings- og samfunnsutvikling. Vi har virksomheter i alle 18 kommuner i Finnmark, og vi har rundt 1100 ansatte. Sentraladministrasjonen ligger i Vadsø.

Nordkapp videregående skole

Nordkapp videregående skole og Fagskolen i Finnmark, avdeling Honningsvåg ligger sentralt i Honningsvåg – byen ved Nordkapp.

Nordkapp videregående skole har tilbud innen naturbruk, fiske og fangst, akvakultur, restaurant- og matfag, konditorfaget, elektrofag, maritime fag samt studiespesialisering. Skolen har i tillegg ansvaret for distanseundervisning til 8 kystkommuner – Veksling LOSA. I tillegg har skolen ansvaret for Nettskolen Finnmark som er under stadig utvikling. Gjennom skolens kursavdeling arrangeres mange utadrettede kurs og utdanningstilbud for skolens elever, private og næringslivet. Skolen og skolemiljøet er tuftet på felles strategi for videregående opplæring i Finnmark (Bærekraftig opplæring i Finnmark – med hjertet rundt eleven og lærlingen), med verdigrunnlag der eleven er i sentrum. Alle ansatte, uansett stilling, skal bidra til oppnåelse av felles mål i henhold til skolens samfunnsoppdrag. Våre nye faglærere må derfor være glad i mennesker og bidra i utviklingsarbeidet av organisasjonen. Mer om skolen finner du på https://nordkapp.vgs.no

Spørsmål om stillingen

Elisabeth Leiknes Hansen

Rektor

96043434

[email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 18. juni 2024

 

Arbeidsgiver Finnmark fylkeskommune (FFK)

Kommune Nordkapp

Omfang Heltid

Varighet Fast

Arbeidssted Klubbveien 9, 9750 Honningsvåg

Del stillingen

Selskap

Finnmark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.tffk.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Honningsvåg

Søknadsfrist

Juni 18, 2024

Barnehagelærer 100% fast stilling, Solsida barnehage (søknadsfrist 23.06.2024)

Gjemnes kommune Utvikling og Drift

 

Barnehagelærer (fast, 100%)

 

Gjemnes kommune er en organisasjon i utvikling, og nå har vi bruk for din kompetanse. Vi har et godt og trivelig arbeidsmiljø, der verdibasert ledelse bygd på lagånd, ansvarliggjøring, lojalitet og brukerfokus ligger til grunn for virksomheten. Gjemnes kommune har 2600 innbyggere og ligger sentralt plassert midt imellom Kristiansund og Molde med god bussforbindelse til begge byer. Kommunen ligger i naturskjønne omgivelser med rike muligheter for friluftsliv i alle årstider.

Solsida barnehage vil fra høsten 2024 ha 2 avdelinger, Solkroken for 3-6 åringer og Tyrirota for 0-3 åringer. Barnehagen ligger fint til i Solsida byggefelt på Batnfjordsøra. Vi har et godt faglig miljø, med god pedagogisk kompetanse i personalgruppa. Barnehagen er en del av Oppvekstnettverk Nordmøres arbeid, og vi er for tiden i sluttfasen av læringsløype «Matematikk og inkludering», og skal iløpet av neste barnehageår over i løypen «Språk og skriv».

Arbeidsoppgaver:

Vi søker en barnehagelærer med godt humør, god samarbeidsevne, fleksibilitet og gode lederegenskaper, personlig egnethet vil bli vektlagt.

Arbeidsoppgaver for barnehagelærere innebærer blant annet:

Pedagogisk tilrettelegging av avdelingen og barnegruppen
Gjennomføre pedagogiske opplegg
Samarbeide med andre avdelinger i barnehagen og kommunen
Samarbeide med foreldre
Stillingen kan bli knyttet opp mot flere avdelinger

Kvalifikasjoner:

Fullført og bestått førskolelærer/barnehagelærerutdanning.

Vi ønsker oss faglig dyktige barnehagelærere som:

Legger vekt på at barnas lek er viktig for utvikling og læring
Har erfaring fra arbeid med barnehagebarn
Er engasjert og brenner for arbeid med barn
Er fleksibel og løsningsorientert, kan ta ting på sparket
Er en pådriver i teamarbeid, og tar ansvar i ledelse av avdelingen
At du synes humor er viktig for et godt arbeidsmiljø og i samvær med barna
Legger vekt på barns medvirkning
Er opptatt av faglig utvikling og du har erfaring med regionalt nettverkssamarbeid
Personlig egnethet vektlegges

Vi setter krav om:

God muntlig og skriftlig framstillingsevne
God IKT-kompetanse
Helse som er forenlig med arbeidets art
Politiattest må framvises for den som blir ansatt, jfr. Lov om barnehager § 19

Vi tilbyr:

Et godt arbeidsmiljø hvor det legges til rette for medvirkning og faglig utvikling.

Ansettelse og lønn etter kommunalt avtaleverk. Referanser blir benyttet. Vitnemål og attester danner grunnlag for fastsettelse av ansiennitet og riktig lønn.

Medlemskap i KLP.

Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatte skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Vi legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 24/678

Fylke: Møre og Romsdal

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 23.06.2024

 

Tiltredelse: 14.08.2024

Arbeidssted: Solsida barnehage

 

Kontaktpersoner:

Siri Berg

mob: +47 948 30 038

 

Hjemmeside:

/www.gjemnes.kommune.no/

Adresse: Solsidavegen 14 6631 Batnfjordsøra

 

Gjemnes kommune Solsida barnehage

Gjemnes kommune ligger på Nordmøre sentralt plassert midt mellom byene Kristiansund og Molde i Møre og Romsdal fylke. Gjemnes har ca 2600 innbyggere og et areal på ca 381 km2. Kommunesenteret ligger i tettstedet Batnfjordsøra.

Del stillingen

Selskap

Gjemnes kommune

Kontaktinfo

  • Siri Berg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 948 30 038

Lokasjon

  • Batnfjordsøra

Søknadsfrist

Juni 23, 2024

Tvedestrand kommune – Driftsingeniør for trafikk og park (Søknadsfrist 15.06.2024)

Tvedestrand 1

 

Driftsingeniør for trafikk og park.

 

Kommunale veier, Tvedestrand kommune

Ingeniør 100 % stilling ved Kommunalteknikk.

Kommunalteknikk er en avdeling som har ansvar for vann, avløp, veier, parkering, skjærgårdstjeneste og grøntområder/parker. Vi har nå ledig en 100% stilling som driftsingeniør med ansvar for vei, parkering, park m.m. Stillingen kan tiltres 1.september 2024. I avdelingen for kommunalteknikk skal det ansettes ny avdelingsleder for kommunalteknikk i 2025. Kommunen er i en omstillingsprosess, og stillingen kan bli utvidet til en avdelingslederstilling for søkere med rett kompetanse.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 15.06.2024
Arbeidsgiver: Tvedestrand kommune
Stillingstittel: Driftsingeniør for trafikk og park.
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4770026988

Arbeidsoppgaver

Oppfølging av ansatte på vei, parkering og parker.
Saksbehandling for vei, parkering, park og grønt inkl. politiske saker.
Prosjektoppfølging i saker som omhandler veier, trafikksikkerhetstiltak, park- og grøntanlegg, inkludert badepark (sommersesong).
Deltakelse i planarbeid for vei- og trafikkanlegg, samt annet planarbeid i enheten.
Gjennomgang og uttalelser i private og offentlige byggeplaner, avkjørselssaker.
Prosjektarbeid i samarbeid med andre enheter innenfor utviklingsprosjekter i kommunen.
Oppfølging av utbyggingsprosjekter og arbeid med utbyggingsavtaler i planer og prosjekter.
Oppfølging av gravetillatelser og arbeidsvarslingsplaner.
Oppfølging og vedlikehold av anlegg for vei, veilys, parkering og park/grøntområder.
Delta i andre arbeidsoppgaver i enheten.

Kvalifikasjoner

Relevant høyskoleutdanning med teknisk fagretning innenfor vei / veibelysning, eller anlegg. Annen utdanning kan bli vurdert på bakgrunn av arbeidserfaring.
Praksis fra planlegging og prosjektering vil bli tillagt vekt, men nyutdannede kan også søke.
Erfaring / kunnskaper om Plan- og Bygningsloven.
God kjennskap til relevante dataverktøy.
Bakgrunn fra kommunal saksbehandling er en fordel.
Gode samarbeidsevner og kunne delta i et team.
Ha evne til å arbeide selvstendig og målrettet.
Førerkort kl. B.
Lederegenskaper tillegges vekt. Avdelingsleder for kommunalteknikk kan tillegges stillingen innen sommer 2025.

Personlige egenskaper

Vi søker en person som er utadvendt, serviceinnstilt, med gode samarbeidsevner og godt humør.
Du er serviceinnstilt og tar din del av ansvaret for at etaten gjør en god jobb for kommunens innbyggere.
Du har god formuleringsevne, og presenterer gjerne muntlig for andre det du har skrevet.
Du tar initiativ og leder an når oppgaver skal løses, men samarbeider gjerne for å få jobben gjort.
Du fokuserer ikke på problemer, men løsninger.
Du klarer å holde oversikt uten å miste detaljene av syne.

Vi tilbyr

Kommunen har 65 km. spredt veinett hvorav 30 km er asfaltert. Så har vi ca. 650 parkeringsplasser som er avgiftsbelagt, samt noen gratisplasser. Vi har også vedlikeholdsansvaret for mange grøntanlegg og parkeringsplasser. Ulike utbyggingsplaner vil kreve noen som kan holde oversikten og være kontaktpersonen mellom utbyggere og kommunen. Vi kan tilby spennende og varierende oppgaver.

 

Søk på stillingen her.

 

Kontaktinformasjon

Anton Thomas Thomassen, Avdelingsleder
Telefon:+4795197065

 

Om arbeidsgiveren

Trives du med utfordringer og fornyelse, og har du lyst til å jobbe med varierte og meningsfylte oppgaver? I Tvedestrand kommune vil du møte dyktige kolleger, en løsningsorientert kultur, et trivelig arbeidsmiljø og muligheter for faglig og personlig utvikling.

Vi ser etter engasjerte, energiske og kreative medarbeidere som hjelper oss med å utvikle og forbedre både tjenestetilbudet til våre innbyggere og vår egen organisasjon. Har du lyst til å være vår nye kollega? Søk på våre ledige stillinger.

Den kommunale arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning og rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personer med innvandrerbakgrunn oppfordres til å søke stillingene.

Dersom søker ønsker å reservere seg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Søkeren varsles dersom ønske om reservasjon ikke tas til følge.

 

Del stillingen

Selskap

Tvedestrand kommune

Kontaktinfo

  • Anton Thomas Thomassen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: +47951 97 065

Lokasjon

  • Tvedestrand

Søknadsfrist

Juni 15, 2024

Kontaktlærer – 200% stilling, Kinsarvik skule (Søknadsfrist 27.06.2024)

Ullensvang kommune Opedal skule

 

200% stilling som lærar ved Kinsarvik skule

 

Ledig lærarstilling ved Kinsarvik skule

Som lærar hos oss får du arbeide i eit miljø med kjekke kollegaer, høg kompetanse og moglegheit til å delta i vidareutvikling av skulekvardagen til 169 flotte elevar!

Ledig lærarstilling ved Kinsarvik skule, skuleåret 2024-25

Det blir ledig 200 % fast stilling eller meir ved Kinsarvik skule frå 01.08.2024.

Me treng lærar på ungdomstrinnet i norsk og engelsk, i tillegg til naturfag, musikk og arbeidslivsfag. Kan og bli tildelt funksjonen som kontaktlærar.

Kinsarvik skule er ein 1.-10. skule i Ullensvang kommune. Skulen har 169 elevar, og 40 tilsette. Me ligg fint til i sentrum av bygda Kinsarvik med gode uteområde rundt skulen.

Utviklingsområdet vårt er motivasjon og meistring for alle. I tillegg arbeider skulen for at alle elevane skal ha eit godt læringsmiljø.

Skuleleiinga består av rektor og to avdelingsleiarar.

Skulen har 60 % merkantil ressurs.

Ynskte kvalifikasjonar:

● Godkjent undervisningskompetanse

Personlege eigenskapar:

Me ser etter deg som :

● trivst i lag med ungdomar

● er ein god klasseleiar

● er sjølvstendig

● har gode samarbeidsevner og god relasjonskompetanse

Me tilbyr:

● Varierte arbeidsoppgåver

● Løn etter hovudtariffavtalen

● Gode moglegheiter for kompetanseheving med støtte frå kommunen

● Ullensvang kommune har inkluderande arbeidsliv (IA), fleksibel arbeidstid og gode permisjons- og pensjonsvilkår

 

Søk på stillingen her.

 

Fylke: Vestland

Jobbtype: Vikariat

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 27.06.2024

 

Arbeidsstad: Kinsarvik

 

Kontaktpersonar:

Therese Opheim

mob: +47 95758480

 

Heimeside:

ullensvang.kommune.no

Ullensvang kommune 

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.
Tar du utfordringa ?

Lenkjetekst
Tilgjengelegheitserklæring for nettsidsa

Lenkje
https://uustatus.no/nn/erklaringer/publisert/bac52677-0999-4760-90dd-d3d03abdaf49 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Therese Opheim
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 957 58 480

Lokasjon

  • Kinsarvik

Søknadsfrist

Juni 27, 2024

Holmestrand kommune – Kontaktlærer – 100 % vikariat, Kjeldås skole (søknadsfrist 16.06.2024)

Holmestrand kommune Ekeberg skole

Er du en relasjonsbygger som vil utdanne elever i takt med den digitale utviklingen i samfunnet?

Kontaktlærer – 100 % vikariat

 

I Holmestrandsskolen får du kolleger med god digital kompetanse og klasserom der alle elever aktivt bruker sine digitale enheter.

Det er et ledig lærervikariat ved Kjeldås skole med snarlig tiltredelse. Vikariatet har varighet ut skoleåret 2024-2025. Det er ønskelig med kompetanse fra 5.-7. trinn.

Kjeldås skole er en barneskole som fra høsten 2024 har ca. 150 elever og 30 ansatte. Den ligger landlig til helt nord i Holmestrand kommune, på grensen til Drammen – i nærheten av Røysjømarka, og i gangavstand til Nordre Sandes idrettsanlegg. Kjeldås skole har et stort kupert uteområde med blant annet sandvolleyballbane, tarzanløype, turnbasseng og fotballbane.

Holmestrand kommune satser på pedagogisk bruk av digitale verktøy i undervisningen, både for å øke elevenes læring og som et redskap i vurderingsarbeidet. Office 365 brukes som lærings – og samarbeidsarena. Alle våre elever har sin personlige digitale enhet. I Holmestrandsskolen er vi opptatt av elevenes læring og utvikling, og vi legger til rette for mestring og inkludering i en digital skolehverdag. Vi underbygger denne satsingen ved å fokusere på et godt skolemiljø og et tett tverrfaglig samarbeid med andre tjenester. I Holmestrandsskolen er vi opptatt av å lære av hverandre.

I Holmestrandsskolen tilbyr vi:

Klasserom der alle elever har sin digitale enhet
Kolleger med god digital kompetanse
Kurs og faglig støtte innen digitalisering
Mulighet for relevant etter- og videreutdanning
Fokus på pedagogisk utviklingsarbeid
Engasjerte og dyktige skoleledere
God oppfølging av nyansatte
Godt arbeidsmiljø og gode kolleger

Arbeidsoppgaver:

Planlegge, gjennomføre og vurdere variert og framtidsrettet opplæring av høy kvalitet og med god progresjon
Monitorere og følge opp elevenes læring
Sørge for et trygt, godt og inkluderende læringsmiljø for elevene
Delta i og bidra til lærende fellesskap og lærerteam ved skolene
Stillingen vil tillegges kontaktlærerfunksjon
Aktiv deltakelse i fagfornyelsen

Kvalifikasjoner:

Godkjent lærerutdanning
Klare ideer og kunnskap om fremtidsrettet pedagogikk
God fagkompetanse, metodekompetanse og sosial kompetanse
Gode digitale ferdigheter og kunnskap om pedagogisk bruk av IKT
En trygg klasseleder med god relasjonell kompetanse

Personlige egenskaper:

Du er nysgjerrig og utviklingsorientert
Du er fleksibel, omstillingsdyktig og finner løsninger
Du tar initiativ til nye arbeidsmåter
Du er strukturert og nøyaktig
Du er en relasjonsbygger både med elever og kollegaer
Du kommuniserer godt med kolleger, elever, foresatte og andre samarbeidspartnere

Vi tilbyr:

Lønn i henhold til avtale/tariff. Medlemskap i god pensjonsordning. Fra lønnen trekkes to prosent innskudd til pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.

Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju.

Ved tilsetting må det leveres gyldig politiattest og ev. tuberkuloseattest i henhold til forskrift.

Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos ossuansett alder, kjønn, funksjonshemming, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-virksomhet og jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.

Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig i h.h.t. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.

Kontaktpersoner:

Ingeborg Tysvær-Sørensen, rektor Kjeldås skole, tlf. 996 43 807

Her finner du informasjon om Kjeldås skole

Velkommen som søker til oss i Holmestrandsskolen!

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 24/6107

Fylke: Vestfold

Jobbtype: Vikariat

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 16.06.2024

 

Tiltredelse: Så snart som mulig

Arbeidssted: Kjeldås skole, Kjeldåsgata 8, 3074 Sande i Vestfold

Kontaktpersoner:

Virksomhetsleder/rektor Ingeborg Tysvær-Sørensen

mob: 99643807

 

Hjemmeside:

www.holmestrand.kommune.no

Adresse: Kjeldåsgata 8 3070 Sande i Vestfold

 

Holmestrand kommune, Kjeldås skole

Holmestrand kommune har ca. 26 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover. Holmestrand kommune er en næringsoffensiv kommune og i sterk vekst med økende innbyggertall. Holmestrand kommune er porten til Vestfold, og er et attraktivt sted å bo, besøke og drive næringsvirksomhet.

Del stillingen

Selskap

Holmestrand kommune

Kontaktinfo

  • Ingeborg Tysvær-Sørensen
  • Tittel: Virksomhetsleder/rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 996 43 807

Lokasjon

  • Sande I Vestfold

Søknadsfrist

Juni 16, 2024

Saksbehandlere Vann, avløp og renovasjon 2 x 100 % fast (søknadsfrist 09.06.2024)

Østre Toten kommune Vann og avløp
Spennende stillinger i fremtidsrettet miljøforvaltning

Saksbehandlere Vann, avløp og renovasjon 2 x 100 % fast

 

Vann, avløp og renovasjon har 23 ansatte fordelt i en avdeling som drifter ledningsnett, en avdeling som drifter prosess samt en stab som ivaretar utbyggingsprosjekter og saksbehandling. Saksbehandlere kan ha arbeidssted både på Lena eller ved driftssentralen på Kraby.

Tjenesteområdet skal sørge for å levere rent og trygt drikkevann, samt sikre forsvarlig håndtering av avløpsvann og avfall.

Fakta om stillingen:

Vi har ledig 2 faste 100 % stillinger som saksbehandlere innenfor Vann, avløp og renovasjon som vil jobbe i team og inngå i stabsgruppen. Stillingene vil ha noe ulik fagkompetanse som er spesifisert under må-kravene nedenfor. Søkere bes spesifisere hvilke(n) av stillingene det søkes på.

Stillingene krever en stor grad av nøyaktighet og selvstendighet. Vi praktiserer selvledelsesprinsipper. Du vil være i kontakt både med innbyggere og andre aktører på telefon og i møter.

Opplæring i saksbehandling og relevant kursing vil bli gitt.

Arbeidsoppgaver:

Saksbehandling i vann og avløpssaker.
Sende ut og følge opp pålegg og vedtak om utbedring av private avløpsanlegg, oppgradering av private stikkledninger og andre relaterte saker som inngår i forvaltningen.
Kommunikasjon og veiledning med innbyggere i saksbehandling.
Delta i planlegging, drifts- og prosjektmøter for effektiv forvaltning innenfor området samt i samarbeid med andre avdelinger og saksbehandlere i kommunen.
Kontroll og tilsyn av private avløpsanlegg, tilkoblinger til kommunalt ledningsnett, vannmålere eller annen relatert kontrollvirksomhet.
Utarbeidelse av dokumenter, prosedyrer og maler som er relevant til myndighetsområdet.
Utarbeidelse av saker for politisk behandling.
Arbeidet er variert og spennende og består av både kontor- og feltarbeid.
Stillingene vil også kunne tillegges andre ulike oppgaver innenfor ansvarsområdet i forvaltningen.

Kvalifikasjoner:

Må-krav:

Stilling 1:

VA utdanning eller annen relevant teknisk eller miljøfaglig utdanning på fagskole eller høgskole/universitetsnivå.
Søkere med lang og relevant realkompetanse kan kompensere for utdanningskravet.

Stilling 2:

Bachelor i rettsvitenskap eller annen juridisk kompetanse.
Søkere med lang og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet.

Ønskelige krav:

Meget gode fremstillings- og formidlingsevner i norsk, både skriftlig og muntlig
Gode akademiske skriveferdigheter
Gode IT-kunnskaper og kunne arbeide effektivt med ulike saksbehandlingssystemer
Erfaring fra saksbehandling er en fordel
Kvalifiserte personer oppfordres til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.

Personlige egenskaper:

Gode kommunikasjonsevner
God forståelse av myndighetsrollen
Strukturert og effektiv med god gjennomføringsevne
Positiv, ansvarsbevisst og nøyaktig
Utadvendt og med pågangsmot
Miljøfaglig interesse
Du må være forberedt på å «stå i stormen» og håndtere løpende saker på en profesjonell måte
Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Du vil inngå i et variert arbeidsmiljø bestående av både ingeniører, fagarbeidere og saksbehandlere.
  • Vi har fleksibel arbeidstid, mulighet for hjemmekontor og litt tidligere avslutning på fredager.
  • Arbeidsmiljøet preges i stor grad av god takhøyde og korte beslutningslinjer.
  • Som ansatt i Østre Toten kommune vil du omfattes av en god pensjons- og forsikringsordning. Vi har meningsfulle arbeidsoppgaver og et inkluderende arbeidsmiljø. Arbeidstakere tilsettes i Østre Toten kommune på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende reglement, lov- og avtaleverk. Det trekkes 2% av bruttolønn til pensjon.

Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 24/2825

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 09.06.2024

 

Tiltredelse: Etter avtale

Arbeidssted: Østre Toten kommune

 

Kontaktperson:

Vegard Aass
tlf: +47 97696477

 

Hjemmeside:

/www.ostre-toten.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhusgata 20 0000 Lena

 

Østre Toten kommune Vann og avløp

Østre Toten kommune er én av 46 kommuner i Innlandet fylke, og har ca. 15 000 innbyggere. Vår visjon er «Livskvalitet ved Mjøsa». Vi leverer gode tjenester til innbyggerne våre takket være arbeidstakere med engasjement og høy kompetanse. Vi kan tilby utfordrende og meningsfulle arbeidsoppgaver innenfor et stort spekter av fagområder. Vi har en god pensjonsordning og et inkluderende arbeidsliv.

Del stillingen

Selskap

Østre Toten kommune

Lenke til firma

https://www.ototen.no/

Kontaktinfo

  • Vegard Aass
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 97696477

Lokasjon

  • Lena

Søknadsfrist

Juni 9, 2024

Storhamar vgs – Personal- og økonomikonsulent (søknadsfrist 18.06.2024)

Innlandet fylkeskommune Storhamar videregående skole

 

Storhamar videregående skole – personal og økonomikonsulent

 

Storhamar videregående skole har ledig 100% fast stilling som personal og økonomikonsulent fra 01.09.2024 eller etter avtale.

Dette er en spennende stilling hvor du får mulighet til å være med å videreutvikle en fremoverlent og utviklingsorientert skole. Vi har 110 engasjerte og dedikerte medarbeidere i ulik stillingsstørrelse. Som personal- og økonomikonsulent er du en viktig medarbeider for skolen og du arbeider tett med både rektor og avdelingslederne.

Stillingen innebærer ansvar for drift og oppfølging av økonomioppgaver som regnskap og budsjettering. Varierte HR-oppgaver, samt lederstøtte til avdelingslederne og rektor. Assisterende rektor blir din nærmeste overordnet.

Vi søker deg som

  • kommuniserer godt
  • har evne til å tenke strategisk og analytisk
  • brenner for fagfeltet ditt og deler gjerne av din kompetanse

Vi tilbyr

  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer, hvor hjelp og støtte aldri er langt unna
  • et aktivt og godt arbeidsmiljø
  • lønn etter gjeldende avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

  • 100 % fast stilling ledig fra 01.09.2024 eller etter avtale
  • arbeidssted er på Storhamar videregående skole, avdeling for admin støtte
  • den som tilsettes i stillingen vil bli innplassert i stillingskode avhengig av krav til stillingen, utdanning og erfaring jf. lov- og avtaleverk

Arbeidsoppgaver

  • faglig lederstøtte innenfor personal- og økonomioppgaver
  • bidra til god økonomistyring og rapportering
  • økonomioppfølging samt gjennomgang av prognoser og budsjetter med rektor og avdelingslederne
  • sammen med rektor å være ansvarlig for utarbeiding av skolens lønns- og driftsbudsjett
  • behandling av faktura og refusjoner
  • lønnskjøring
  • utarbeide arbeidsavtaler, ansiennitetsberegninger, attester, o.l.

Kvalifikasjonskrav

  • erfaring fra økonomistyring, budsjettering og controllerarbeid
  • erfaring fra større offentlige eller private virksomheter
  • gode kunnskap om og bruk av excel som verktøy
  • erfaring med administrative systemer
  • relevant høyskoleutdanning innenfor økonomi og administrasjon/HR minimum 3 årig bachelor. Lang erfaring kan kompensere for formell utdanning

Ønskede kvalifikasjoner

  • Tjenesteerfaring fra lignende virksomhet 

Ønskede egenskaper

  • god økonomisk forståelse og inneha analytiske evner
  • god gjennomføringsevne og evne til å arbeide selvstendig, nøyaktig og målbevisst
  • høy grad av serviceinnstilling samt gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • teamkompetanse vil bli tillagt vekt
  • god kommunikasjonsevner, skriftlig og muntlig 
  • personlig egnethet vil bli vektlagt

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.

Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her.

 

Referansenummer: 904611

Fylke:Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingsnivå: Konsulent

Stillingstype: Fast stilling

Arbeidsområde: Videregående skole

 

Søknadsfrist: 18.06.2024

 

Tiltredelse: 01.09.2024

Arbeidssted: Storhamar videregående skole

 

Kontaktpersoner:

Ass. rektor Svein Risbakken

mob: 99 50 66 61

Rektor Hjørdis Bjølseth

mob: 97 65 87 74

 

Hjemmeside:

www.storhamar.vgs.no/

Adresse:

Mabel Sandbergs veg 25 2315 Hamar

 

Innlandet fylkeskommune Storhamar videregående skole

Storhamar videregående skole ligger på Martodden i en egen bydel av Hamar. Skolen har ca 130 ansatte og gir opplæring til ca 460 elever i løpet av et skoleår. Skolen har også ansvar for institusjonsundervisning i Hamar og Ilseng Fengsel, og ved Fossumkollektivene og har her ca 300 deltakere i opplæring gjennom året. Skolen er undervisningssted og samarbeidsskole for Karriere Innlandet Hamar.

Storhamar videregående skole har utdanningsprogram for helse- og oppvekstfag, idrettsfag, restaurant- og matfag og påbygg til generell studiekompetanse. I tillegg er det individuelt tilpassede opplæringsløp innenfor andre programområder. Det er et elev- og utviklingsorientert miljø der blant annet pedagogiske metoder, internasjonalisering og ansvaret som regional utviklingsaktør står i fokus.

Med utsikt til Mjøsa og kort vei til museumsområdet Domkirkeodden og Norsk Jernbanemuseum, boliger, næring og friområder ligger skolen i et attraktivt utviklingsområde av Hamar.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

Tilgjengelighetserklæring for EasyCruit: https://uustatus.no/nb/erklaringer/publisert/f9747c75-22c2-4118-972a-c13193edfc8a

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Svein Risbakken
  • Tittel: Ass. rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 50 66 61
  • Hjørdis Bjølseth
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 97 65 87 74

Lokasjon

  • Hamar

Søknadsfrist

Juni 18, 2024

Lærer engelsk, vikariat (søknadsfrist 12.06.2024)

 

Lærar i engelsk. Eitt års vikariat.

 

 

Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og
studiespesialiserande. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca 150 vaksne elevar på ulike program.

Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre. Vi søkjer etter ein vikar i engelsk i 65% stilling for skuleåret 2024 / 2025.

 

Søknadsfrist: 12.06.2024
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Straume
Stillingstittel: Lærar i engelsk. Eitt års vikariat.
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 65
Webcruiter-ID: 4820093139
Startdato: 01.08.2024
Sluttdato: 31.07.2025

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning i engelsk.
  • Tett oppfølging av einskilde elevar.
  • Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
  • Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt.
  • Samarbeide med kollega om elevane si læring og utvikling.

 

Kvalifikasjonar

  • Undervisningskompetanse i engelsk, gjerne kombinert med andre fag som skulen tilbyr.
  • Pedagogisk utdanning.
  • Ønskeleg med mastergrad i engelsk.
  • Ønskeleg med undervisningserfaring, men ikkje eit krav.
  • Gode IKT kunnskapar.
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
  • Gode norsk- kunnskapar munnleg og skriftleg.

 

Personlege eigenskapar

  • Vi ønskjer søkjarar med eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er ein god rollemodell for ungdom.
  • Du har stort engasjement for faget.
  • Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
  • Du er fleksibel og ser moglegheiter.
  • Du har gode samarbeidsevner.
  • Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt.
  • Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elevar og andre samarbeidspartnarar.

 

Vi tilbyr

  • Løn etter kvalifikasjonar.
  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
  • Inkluderande og godt arbeidsmiljø.
  • Gode moglegheiter til eiga læring og utvikling.
  • Du blir ein del av ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass.
  • Trimgrupper for tilsette.

 

Andre opplysningar

Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk. Alle tilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månadar. Den som tilsetjast må legge fram politiattest. Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

Branndalsmyra 61, 5353 Straume, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Jaspreet Kaur Gloppen
avdelingsleiar
 Telefon:41292347

Erik Henneli
Assisterande rektor
 Telefon:95826077

Olav Lee
rektor
 Telefon:93034370

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, funksjonsevne eller seksuell legning. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Jaspreet Kaur Gloppen
  • Tittel: avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 412 92 347
  • Erik Henneli
  • Tittel: Assisterande rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 958 26 077
  • Olav Lee
  • Tittel: rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon: 930 34 370

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

Juni 12, 2024