Jønsberg videregående skole – Undervisnings – stilling TIF (søknadsfrist 22.04.2025)

Innlandet fylkeskommune Kompetanse og tannhelse

 

Jønsberg videregående skole – Undervisningsstilling i teknologi- og industrifag

 

Jønsberg videregående skole har ledig stilling i inntil 100% stilling innen teknologi- og industrifag. Fordelt på 60% fast og 40% vikariat.

Vi søker deg som

  • velger å sette elevens læring og læringsmiljø i sentrum, og som bidrar til å nå skolens målsettinger
  • viser gode samarbeidsevner
  • har vilje til å ta del i utviklingsarbeid
  • har gode kommunikasjonsevner
  • jobber selvstendig, men også i team

Vi tilbyr

  • et nettverk av gode og dyktige kollegaer
  • et aktivt og utviklende arbeidsmiljø
  • lønn etter avtaleverk
  • fylkeskommunale tilsettingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordninger

Om stillingen

Inntil 100 % stilling innen programfagene på vg1 teknologi- og industrifag (TIF):

  • produksjon og tjenester
  • konstruksjon og styringsteknikk
  • produktivitet og kvalitetsstyring
  • YFF
  • Gjerne også erfaring/kunnskap til fag innen vg2 arbeidsmaskiner (AMK).

Arbeidsoppgaver

  • undervisning innen vg1 TIF (og med rett kompetanse mulig også på vg2 AMK)
  • undervisning i både ordinære og tilrettelagte klasser må påberegnes
  • kontaktlærerfunksjon og andre funksjoner knyttet til undervisning må påberegnes

Kvalifikasjoner

  • formell faglig kompetanse (søkere med realkompetanse innenfor aktuelle fagområder kan bli vurdert)
  • undervisningskompetanse
  • har forståelse og bruk av informasjonsteknologi som verktøy og behersker pedagogisk bruk av IKT

Ønskede kvalifikasjoner

  • praktisk erfaring

Søknad

Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et mål å oppnå best mulig alders- og kjønnssammensetning og å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn. Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Kopi av attester og vitnemål vil eventuelt bli innhentet senere. Tilsendte attester returneres vanligvis ikke. Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.

Det kreves politiattest – ikke eldre enn tre måneder – for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.

Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jfr offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og må begrunnes i tekstfeltet til søknaden.

Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.

Vi ser fram til å motta søknaden din.

 

Søk på stillingen her

 

Fylke: Innlandet

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Stillingsnivå: Undervisning

Stillingstype: Fast stilling

Arbeidsområde: Videregående skole

Hjemmekontorstatus: Etter avtale

Søknadsfrist: 22.04.2025

Tiltredelse: 01.08.2025

Arbeidssted: Stange

 

Kontaktpersoner:

Rektor Renate Lunde

mob: 97 60 40 97

Studieleder TIF og påbygg Magnus Høye

mob: 99 02 99 76

 

Hjemmeside:
/www.jonsberg.vgs.no/
Adresse: Jønsbergvegen 272 2335 STANGE

 

Innlandet fylkeskommune – Jønsberg videregående skole

Jønsberg videregående skole har 70 ansatte, hvorav 20 i service/ merkantile stillinger. Skolen har i dag ca 250 elevplasser, kantine, internat og eget gårdsbruk. Skolen arbeider aktivt med pedagogisk, faglig og organisatorisk utviklingsarbeid.

Det forutsettes at de som blir våre nye medarbeidere deltar aktivt i det faglige teamarbeidet i de ulike fora og avdelinger.

Skolen har utdanningsprogram for naturbruk, teknologi og industrifag og allmennfaglig påbygging.

Skolen eies og drives av Innlandet fylkeskommune.

 

Del stillingen

Selskap

Innlandet fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Rektor Renate Lunde
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 97 60 40 97
  • Magnus Høye
  • Tittel: Studieleder TIF og påbygg
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 99 02 99 76

Lokasjon

  • Stange

Søknadsfrist

April 22, 2025

Flora vgs – Lærar i realfag, vikariat (Søknadsfrist 25.04.2025)

 

Lærar i realfag, vikariat

 

FLO – FLORA VGS, Vestland fylkeskommune

Flora vidaregåande skule, ligg i Florø og har sju utdanningsprogram innan både studieførebuande- og yrkesfag. Vi er omlag 90 tilsette som kvar dag bidreg til læring, inspirasjon og trivsel for ungdom og vaksne. Meir informasjon om skulen finn du på www.flora.vgs.no.

Frå 01.08.2025 har vi ledig 100% stilling som vikar i realfag skuleåret 2025-2026.

Søknadsfrist 25.04.2025.

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 25.04.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: FLORØ
Stillingstittel: Lærar i realfag, vikariat
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4949700616
Startdato: 01.08.2025
Sluttdato: 31.07.2026

Arbeidsoppgåver

Undervisning i matematikk, naturfag og andre relevante realfag etter kompetanse og skulen sine behov.
Delta i profesjonsfellesskap og utviklingsarbeid ved skulen.
Bidra i fag- og avdelingssamarbeid.
Stillinga kan verte tillagt kontaktlæraroppgåver

Kvalifikasjonar

Relevant undervisningskompetanse i matematikk, naturfag og andre aktuelle realfag.
Kompetanse i pedagogisk bruk av digitale verktøy.
Didaktisk og pedagogisk kompetanse til å møte ulike elevar og evne til å bruke varierte og tilpassa opplæringsmetodar.
Vi legg vekt på at du er personleg eigna for stillinga.

Personlege eigenskapar

Positiv og engasjert.
Fagleg og pedagogisk oppdatert.
God på relasjonsbygging og klasseleiing.
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
Utviklingsorientert og evne til å reflektere over og å forbetre eiga undervisning.
Eit elevsyn som ser høve til vekst og læring hjå alle elevar.
Lojal mot vedtekne avgjerder.

Vi tilbyr

Løn etter avtale og gode offentlege pensjons- og forsikringsvilkår.
Eit godt arbeidsmiljø.
Varierte arbeidsoppgåver.

Andre opplysningar:

Alle attestar og vitnemål må leggast ved søknaden.
Den som blir tilsett må legge fram politiattest av nyare dato.
Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.

Merk at alle stillingar ved skulen vert utlyst med atterhald om at utlyst tilbod vert igangsett og overtalshandsaming i fylkeskommunen.

For meir informasjon om stillinga kontakt konstituert rektor Lars Anders Nybu tlf. 41 53 06 04 eller avdelingsleiar for realfag Siri Bakke Heggø tlf. 97 59 34 33.

Søknadsfrist: 25.04.25

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Professor Gjeldsviksv 22, 6900 FLORØ, Norge

Kontaktinformasjon

Lars Anders Nybu, Rektor ( vikariat)

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Lars Anders Nybu
  • Tittel: Rektor ( vikariat)
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

April 25, 2025

Flora vgs: Lærar i teknologi- og industrifag, Fast (Søknadsfrist 27.04.2025)

 

Lærar i teknologi- og industrifag

 

Flora vidaregåande skule, ligg i Florø og har sju utdanningsprogram innan både studieførebuande- og yrkesfag. Vi er omlag 90 tilsette som kvar dag bidreg til læring, inspirasjon og trivsel for ungdom og vaksne. Meir informasjon om skulen finn du på www.flora.vgs.no.

Frå 01.08.2025 har vi ledig stilling som lærar i teknologi- og industrifag. Søknadsfrist 27.04.2025

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 27.04.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: FLORØ
Stillingstittel: Lærar i teknologi- og industrifag
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4949929920

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning i aktuelle programfag på VG1 teknologi- og industrifag og VG2 Industriteknologi etter behov.
  • Stillinga kan verte tillagt kontaktlæraroppgåver

Kvalifikasjonar

Fagbrev innan mekaniske fag eller relevante fagområde, samt minimum fire års relevant yrkeserfaring etter gjennomført fagbrev. Kjennskap til lokalt næringsliv er ønskjeleg.
Teknisk fagskule eller annen høyere utdanning, eventuelt godkjend yrkesfaglærarutdanning.
God og oppdatert kjennskap innan HMS, kvalitet og dokumentasjon.
Søkjarar utan formell undervisningskompetanse (fagleg og pedagogisk) kan tilsetjast på vilkår om å fullføre slik utdanning innan nærare gjeve frist.
Den som blir tilsett må legge fram politiattest av nyare dato.

Personlege eigenskapar

Vi ønskjer deg som er oppteken av faga dine, likar å arbeide med ungdom og som er ein god rollemodell.
Du må vere oppteken av å skape eit trygt og godt læringsmiljø og framstå som tydeleg og inkluderande.
Som lærar må du vere bevisst ansvaret som ligg i å leie arbeidet for elevane, og legge til rette for deira utvikling og dermed kvaliteten på opplæringa.
Som lærar innan eit yrkesfag er det viktig å sjå utdanninga som primært ei førebuing til lære.
Det er forventa at du kan planlegge, gjennomføre og evaluere undervisninga både sjølvstendig og i
samarbeid med andre.
Du må vere reflektert både sjølv, og i lag med andre og vere motivert for å bidra til både eiga og andre si endring og utvikling.

Vi tilbyr

Løn etter avtale og offentlege pensjons- og forsikringsvilkår.
Utfordrende og spennende oppgaver i et utviklende fellesskap
Trivelige kollegaer.
Gode faglige utviklingsmuligheter.

Andre opplysningar:

Alle attestar og vitnemål må leggast ved søknaden.
Den som blir tilsett må legge fram politiattest av nyare dato.
Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Merk at alle stillingar ved skulen vert utlyst med atterhald om at utlyst tilbod vert igangsett og overtalshandsaming i fylkeskommunen.
Søkjarar som ikkje har godkjent utdanning kan tilsetjast på vilkår.

For nærare informasjon om stillingsbehovet ta kontakt med avdelingsleiar Ole Hartvik Hennøy (tlf 918 72 726) eller rektor Lars Anders Nybu (tlf 415 30 604) Søknadsfrist: 27.04.2025

 

Søk på stillinga her.

 

Adresse: Professor Gjeldsviksv 22, 6900 FLORØ, Norge

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Lars Anders Nybu
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

April 27, 2025

Svalbard Adventures – Regnskapssjef (søknadsfrist 15.05.2025)

 

Regnskapssjef

 

Svalbard Adventures

Frist 2025-05-15

Ansettelsesform Fast

Svalbard Adventures søker ny Regnskapssjef!

Svalbard Adventures AS og tilhørende datterselskaper (Svalbard Snøscooterutleie AS og Svalbar Pub AS) søker en regnskapssjef i 100% fast stilling. Som en del av vår administrasjonsavdeling vil du rapportere direkte til administrerende direktør og ha personalansvar. Vi er et dynamisk selskap som tilbyr unike opplevelser på Svalbard, og nå ønsker vi å styrke vårt team med en dyktig regnskapssjef.

I stillingen som regnskapssjef vil du ha det overordnede ansvaret for utarbeidelse og kvalitetssikring av regnskapet, samt sikre at dette er i henhold til gjeldende lovgivning. Du vil fungere som en sparringspartner for ledelsen, jobbe tett med avdelingsledere og være sekretær for styret.

Dine ansvarsområder inkluderer:

– Månedlig og årlig oppfølging av regnskapsføring og rapportering.

– Utarbeidelse av budsjetter samt finansiell prognose og analyse.

– Håndtering av skatt og andre lovgivende aspekter.

– Kontroll og oppfølging av avstemminger.

– Dokumentasjon av regnskapsrutiner.

– Fag- og personalansvar for egen avdeling.

For å være kvalifisert til denne stillingen ser vi etter følgende:

– Høyere utdanning innen økonomi, regnskap eller revisjon.

– Minimum 5 års relevant erfaring fra tilsvarende rolle.

– Solid forståelse for regnskap.

– God kunnskap om Excel.

– Ledererfaring er nødvendig.

– Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner på norsk.

– Kjennskap til programmene Visma Business, PCK, Quick eller Visbook vil være en fordel, men ikke et krav.

Vi verdsetter personlige egenskaper som strukturert arbeidsstil, robusthet under press, fleksibilitet samt evne til å tenke lagorientert. Du må kunne bygge tillit, være løsningsorientert samt vise initiativ. Gode samarbeids– og kommunikasjonsevner er også avgjørende for å bidra til et godt arbeidsmiljø.

Vi tilbyr:

– En 100% stilling med konkurransedyktige betingelser.

– Personalrabatter på våre tjenester.

– Gunstig skattenivå; skatt og folketrygdavgift på Svalbard utgjør for tiden 16%.

– Et godt, dynamisk og inkluderende arbeidsmiljø i attraktive kontorer midt i Longyearbyen sentrum.

– Vi bistår deg med bolig hvis nødvendig.

Stillingen har startdato etter avtale. Hvis du ønsker å bli en del av vårt team hos Svalbard Adventures AS – et selskap kjent for sine unike opplevelser – ser vi frem til din søknad!

Om arbeidsgiveren

Svalbard Adventures tilrettelegger for store øyeblikk og nære opplevelser. Alt vi gjør preges av vår respekt for de besøkende og naturen vi lever av. Vår jobb er å vise vei, og våre gjester reiser alltid trygt med en av våre utdannede og autorisert Svalbardguider.

Med over 150 ansatte tilbyr vi tjenester som er Svalbard verdig. Vi har både dagsturer og ekspedisjoner med snøscooter, ATV og hundespann. Vi reiser på båtturer, besøker isgrotter, andre byer og mye mer. Vi har overnatting og bevertning til alle årstider, restauranter og Longyearbyens største butikk og utleie av snøscootere

.Det er ingen selvfølge at vi får lov til å drive turisme på Svalbard dersom vi ikke viser et høyt nivå av klokskap i hvordan vi håndterer samfunnet og naturen vi lever av. Å inkludere bærekraft i utviklingen av opplevelser, produkter og daglig drift har blitt en hjertesak for oss. Befinner man seg lenge nok på dette unike og kontrastfylte stedet, hvor det stadig svinger mellom det rå landskapet og den livlige kulturen, må man også regne med å oppdage nye sider ved seg selv. Kommer man tett på Svalbard, kommer man tett på livet.

Vil du bli med å utvikle Svalbard Adventures sammen med oss?

 

Søk på stillingen her.

 

Sted: 9170 Longyearbyen

Spørsmål om stillingen

John Einar Lockert, Administrerende direktør
Mobil:  91 15 92 42

 

Del stillingen

Selskap

Svalbard Adventures

Kontaktinfo

  • John Einar Lockert
  • Tittel: 'Administrerende direktør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil: 91 15 92 42

Lokasjon

  • Longyearbyen

Søknadsfrist

Mai 15, 2025

Osterøy kommune – Avdelingsleiar, helsefagarbeidarar, assistentar, ferievikarar og tilkallingsvikarar (forskjellige søknadsfrister)

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Osterøy kommune

Vil du bli avdelingsleiar og vere med på å utvikle framtidas eldreomsorg?
Vi søkjer ein engasjert avdelingsleiar med gode samarbeidsevner til vår somatiske avdeling på Osterøytunet. Dette er ei spennande …

Valestrandsfossen Heltid 25.04.2025

 

Osterøy kommune

Helsefagarbeidar, 75% – 100% faste stillingar
Osterøytunet ligg i nydelege naturomgjevnadar på Hauge, eit knutepunkt på Osterøy, og er Osterøy kommune sin einaste sjukeheim.På …

Valestrandsfossen Heltid 01.05.2025

 

Osterøy kommune

Er du assistent eller helsefagarbeidar og engasjert i eldreomsorg?
Osterøytunet er kommunen sin sjukeheim og ligg på Hauge. Sjukeheimen har 65 plassar fordelt på tre avdelingar, med tre-fire grupper i kvar …

Valestrandsfossen Deltid 24.04.2025

 

Osterøy kommune

Er du helsefagarbeidar og engasjert i eldreomsorg?
Osterøytunet er kommunen sin sjukeheim og ligg på Hauge. Sjukeheimen har 65 plassar fordelt på sju grupper, der tre grupper er for personar …

Valestrandsfossen Heltid 15.04.2025

 

Osterøy kommune

Osterøytunet  søkjer etter ferievikarar
Me treng sommarvikarar på Osterøytunet som ynskjer å bidra til gode dagar for bebuarane våre. Osterøytunet er kommunen sin sjukeheim og …

Valestrandsfossen Fast prosent 30.05.2025

 

Osterøy kommune

Osterøytunet søker tilkallingsvikarer ved somatisk avdeling
Osterøytunet er kommunen sin sjukeheim og ligg på Hauge. Sjukeheimen har 65 plassar fordelt på tre avdelingar og totalt sju grupper. Kvar …

Valestrandsfossen Fast prosent 31.12.2025

 

Osterøy kommune

Osterøytunet søker tilkallingsvikarer til avdeling for personer med demens
Osterøytunet er kommunen sin sjukeheim og ligg på Hauge. Sjukeheimen har 65 plassar fordelt på tre avdelingar og totalt sju grupper. Kvar …

Valestrandsfossen Fast prosent 31.12.2025

 

 

Osterøy kommune – Nær byen, nær naturen. Osterøy, ei av Nord-Europas største innlandsøyer, eit levande lokalsamfunn med allsidig næringsliv, godt utbygd servicetilbod og vakkert landskap. Folketalet er på om lag 8 000 innbyggjarar og det er både bru- og ferjesamband til nabokommunen Bergen. Frå Lonevåg sentrum, kommunesenteret vårt, tar køyreturen til Bergen om lag 45 minutt, til Åsane tar det om lag 30 minutt og til Arna kjem du på om lag 20 minutt. I tillegg til Lonevåg har ein og Valestrand, Haus, Fotlandsvåg og Bruvik som større bygder/tettstadar.  

Osterøy har ein allsidig og livskraftig småindustri innan mekanisk, møbel, tekstil og næringsmiddelindustri. Fiskeoppdrett/-foredling er og ei viktig næring. Landbruk sysselset om lag 300 personar og tømraryrket står framleis høgt i kurs her på Osterøy. 

I Osterøy skal det vere godt å bu både for unge og eldre. Kommunen har eit rikt kulturliv, ulike idrettsaktivitetar, godt utbygd skule- og barnehagetilbod og gode helse- og sosiale tenester. 

 

Del stillingen

Selskap

Osterøy kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lonevåg

Søknadsfrist

Mai 4, 2025

Sandefjord medisinske senter: Pasientkoordinator 100% fast (søknadsfrist 22.04.2025)

 

Pasientkoordinator 100% FAST

 

 

Om Sandefjord medisinske senter 

Sandefjord medisinske senter står fremfor en spennende omstillingsprosess. Enheten Sandefjord Medisinske Senter skal i fremtiden bestå av tre korttidsavdelinger og en stab med fag- og fellesfunksjoner. Enheten ledes av enhetsleder og hver avdeling har en avdelingsleder.  Enheten arbeider tverrfaglig for gode pasientforløp og har helsefagarbeidere, sykepleiere, leger, fysioterapeuter og ergoterapeuter som jobber tett sammen. Sandefjord medisinske senter er kjent for gode tjenester, engasjerte og dyktige medarbeidere med høy kompetanse og et godt arbeidsmiljø.  

Sandefjord medisinske senter ligger sentralt i Sandefjord. Her finner du legevakt, enhet for forebygging og mestring og kommunale legetjenester, i tillegg til 3 korttidsavdelinger. Lærings- og mestringssenteret og ulike foreninger har også kontorer her, i tillegg til at fasilitetene benyttes til møter o.l. av flere.

Sandefjord medisinske senter har vært en egen seksjon i kommunalområdet Helse, sosial og omsorg (HSO). Gjennom omorganisering er korttidsavdelingene gjort om til enhet Sandefjord medisinske senter, og hvilken seksjon de skal ligge under er foreløpig ikke besluttet. 

Vi oppretter nå en ny stilling som pasientkoordinator, og søker en faglig engasjert og kvalifisert person til å koordinere pasientflyten på våre korttidsplasser. Det kan bli nødvendig å endre arbeidsoppgavene etter hvert som vi ser hvordan rollen best kan fylle enhetens behov.

Pasientkoordinator skal være et bindeledd internt mellom avdelingene på Sandefjord medisinske senter, spesialisthelsetjenesten, helseforvaltningen og andre helse- og omsorgstjenester i kommunen, slik at pasienter og deres pårørende opplever seg ivaretatt og sikret gode helse og omsorgstjenester.

 

Stillingsinformasjon

Stillingsstørrelse: 100%
Stillingstype: Fast, dagtid
Stilling ledig fra: dags dato 

 

Om stillingen:
Som pasientkoordinator vil du ha ansvar for å koordinere og sikre god oversikt over pasientforløpene på våre tre avdelinger med totalt 59 plasser. Avdelingene består av rehabilitering, intermediær, ØHD og palliative plasser samt korttidsplasser. Pasientene kommer hovedsakelig fra sykehus, men noen kan også komme hjemmefra for kartleggingsopphold.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ha det overordnede ansvaret for pasientflyten på korttidsplassene ved Sandefjord medisinske senter, og ha et spesialt ansvar i pasientsakene som krever litt ekstra.
  • Ha tett dialog med ledere og helsepersonell/terapeuter på Sandefjord medisinske senter
  • Sørge for god kommunikasjon og samhandling med helseforvaltningen og andre samarbeidsparter i kommunen samt spesialisthelsetjenesten.
  • Delta aktivt i tverrfaglige møter på avdelingene og bistå med dokumentasjon.
  • Planlegge og følge opp pasientforløpene for å sikre målrettet behandling og god oppfølging.
  • Bidra til at pasientforløpene gjennomføres på en effektiv måte som fremmer god måloppnåelse for pasientene.

 

Kvalifikasjoner

  • Helsefaglig bakgrunn, fortrinnsvis som sykepleier, men annen relevant utdanning som helsepersonell kan også være aktuelt.
  • Erfaring fra pasientkoordinering og tverrfaglig samarbeid.
  • God kjennskap til pasientforløp, helseforvaltning/tjenestetildeling og spesialisthelsetjeneste.
  • Evne til å planlegge, organisere og følge opp pasientforløp.
  • God digital kompetanse og erfaring med relevante IT-verktøy og dokumentasjonssystemer.
  • Er engasjert i pasientene og pårørende, og har et søkelys på å levere tjenester i tråd med kommunens vedtatte retningslinjer.

 

Personlige egenskaper:

  • Du har gode samarbeidsevner og trives med å jobbe tverrfaglig.
  • Du er systematisk, strukturert og har evnen til å holde oversikten.
  • Du er en god kommunikator og har evnen til å formidle viktig informasjon på en tydelig og forståelig måte.
  • Du har gode evner til omstilling, nytenkning og fleksibilitet, og som viser innsatsvilje.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr

  • Et spennende og utfordrende arbeidsmiljø på et tverrfaglig senter.
  • Muligheten til å gjøre en forskjell for pasientene gjennom godt planlagte og målrettede pasientforløp.
  • Gode arbeidsvilkår og muligheter for faglig utvikling.
  • Et sterkt og støttende team med dyktige kollegaer.

 

 

Lønn og pensjon

  • Som ansatt er du medlem i KLP eller Sandefjords kommunale pensjonskasse og trekkes 2% i pensjonsinnskudd
  • Lønn etter avtale 

 

Andre opplysninger

  • Gjensidig prøvetid er 6 måneder.
  • Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste.
  • Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.
  • Det er krav om politiattest, og godkjent attest fremvises før ansettelse.

 

Er dette en stilling som gir deg lyst til å flytte til Sandefjord?

Bor du ikke i Sandefjord og tenker at dette er interessant for deg, så legger vi ved et par linker til aktuell informasjon om Sandefjord kommune, i tillegg til at du har link til kommunens egne nettsider tilgjengelig i utlysningen.

Tenk stort, tenk Sandefjord
Sandefjord kommune | Facebook
Foresatteportalen i Sandefjord kommune
Sandefjord kommune på YouTube

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 22.04.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Sandefjord medisinske senter

 

Kontaktpersoner:

Ellinor Bakke Aasen
Seksjonsleder
tlf: +47 99561527

 

Hjemmeside:

www.sandefjord.kommune.no/

 

Adresse:

Rådhuset Sandefjordsveien 3 3208 Sandefjord

 

Sandefjord kommune Forebygging og mestring

Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 66 000 innbyggere og over 5000 ansatte.

Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.

Del stillingen

Selskap

Sandefjord kommune

Kontaktinfo

  • Ellinor Bakke Aasen
  • Tittel: Seksjonsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 995 61 527

Lokasjon

  • Sandefjord

Søknadsfrist

April 22, 2025

Ål kommune – Fagarbeidar / assistent – barnehagane i Ål kommune (søknadsfrist 16.04.2025)

 

Fagarbeidar/assistent – barnehagane i Ål kommune

 

 

Ål kommune har 5 kommunale barnehagar av ulik storleik (2 til 6 avdelingar). Vi har no inntil 100% faste og mellombelse stillingar frå august 2025. Avdelingane i oppvekstsektoren har fokus på leik og leikbasert læring, praksisnær læring, styrkebasert tankesett, inkluderande praksis og spesialundervisning, og gode rutinar for tverrfagleg samarbeid.

Visjonen er at «alle som veks opp i Ål skal bli rotfaste og flygedyktige». Tett og tidleg på og auka læringsutbytte er sentrale mål. Barn og unge i Ål skal oppleve at teknologien blir brukt på ein sunn, trygg og kreativ måte for å lære, skape og utforske. Overgangar er eit område kommunen har arbeidd lenge med for å få til å flyte godt.

Å jobbe i barnehage er ein gjevande, varierande og interessant jobb. Arbeid med barn er meiningsfylt, og nettopp du kan vere med på å gjere ein forskjell for barna. Du vil arbeide saman med profesjonelle, fagleg dyktige og engasjerte pedagogar, fagarbeidarar og assistentar. Alle desse gjer ein stor innsats for at alle barna i barnehagen skal ha ein god dag.

 

Kvalifikasjonar:

  • fagbrev som barne- og ungdomsarbeidar evt anna relevant utdanning/erfaring

 

Personlege eigenskapar

Det blir lagt vekt på personlege eigenskapar. Vi ønskjer deg som søkjar som:

  • trivast i lag med små barn
  • er utadvendt og trygg på deg sjølv
  • er glad i å vere ute i all slags vêr, året rundt
  • har gode samarbeidsevner
  • er fleksibel og løysingsorientert
  • kan uttrykke deg godt på norsk, både skriftleg og munnleg

Ål kommune nyttar nynorsk som målform.

 

Vi tilbyr:

  • barnehagar med sterke utviklande og faglege miljø
  • engasjerte tilsette
  • stabil personalgruppe kompetanseheving felles for barnehagane i Ål kommune
  • pensjonsordning KLP
  • lønn etter gjeldande tariffavtale
  • arbeidsforholdet er regulert av Hovudtariffavtala

 

Politiattest og søknad:

  • Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
  • Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader.
  • Intervju og tilsetting kan skje fortløpande i søknadsperioden.
  • Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.

Velkomen som søkjar!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.04.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Ål kommune

 

Kontaktpersonar:

Marie Bjørke
tlf: 47635450

 

Heimeside:

www.aal.kommune.no

 

Adresse:

Torget 1 3570 ÅL

 

Ål kommune Oppvekstsektoren

Ål kommune har ein desentralisert barnehage- og skulestruktur med både små og litt større skular og barnehagar. Frå 8. trinn blir alle elevane samla på Ål ungdomsskule. Gjennom målretta arbeid med kompetanseutvikling og lokale handlingsplanar, ynskjer kommunen å utvikle gode profesjonsfellesskap i barnehagane og skulane våre. «Betre læring» er vår lokale oppvekstplan og visjonen er «Alle som veks opp i Ål skal bli rotfaste og flygedyktige». Hovudmålsettinga «I eit inkluderande oppvekstmiljø der alle ser og blir sett, får kvar einskilld kraft til å meistre eigne liv» skal vere grunnleggande for drifta i sektoren.

Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest, med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og fritidstilbod. Dette er draumeplassen for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. Her gjev naturopplevingar sommar og vinter, kulturopplevingar og eit stort tal arrangement grunnlaget for det gode liv!

Ål kommune vart kåra til både Årets kulturkommune og Årets nynorskkommune i 2021!

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Marie Bjørke
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47635450

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

April 16, 2025

Ål kommune – Pedagogiske leiarar – barnehagane i Ål (søkndsfrist 16.04.2025)

 

 

Pedagogiske leiarar – barnehagane i Ål

 

 

Ål kommune har 5 kommunale barnehagar av ulik storleik (2 til 6 avdelingar). Frå august -25 har vi ledig 100% faste stillingar i barnehagane i Ål. Avdelingane i oppvekstsektoren har fokus på leik og leikbasert læring, praksisnær læring, styrkebasert tankesett, inkluderande praksis og spesialundervisning, og gode rutinar for tverrfagleg samarbeid.

Visjonen er at «alle som veks opp i Ål skal bli rotfaste og flygedyktige». Tett og tidleg på og auka læringsutbytte er sentrale mål. Barn og unge i Ål skal oppleve at teknologien blir brukt på ein sunn, trygg og kreativ måte for å lære, skape og utforske. Overgangar er eit område kommunen har arbeidd lenge med for å få til å flyte godt.

Som pedagogisk leiar blir du med i pedagogteamet vårt, med oppgåver som gjennomføring av det pedagogiske arbeidet på di avdeling, dessutan ansvar for kontakt med føresette. Men først og fremst må du like å vera saman med barn, og klar for å leike saman med dei som ein fagprofesjonell.

 

Kvalifikasjonar:

  • utdanning som barnehagelærar eller anna relevant godkjent utdanning

 

Personlege eigenskapar

Det blir lagt vekt på personlege eigenskapar. Vi ønskjer deg som søkjar som:

  • brenn for barnehageyrket og det beste for barna
  • er ein leikande og profesjonell vaksen
  • har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • likar å vere ute i all slags vêr, året rundt
  • er løysingsorientert, fleksibel og lojal
  • har evne til å skape engasjement og styrke utvikling hos barna
  • kan uttrykke seg godt på norsk, både skriftleg og munnleg

Ål kommune nyttar nynorsk som målform.

 

Vi tilbyr:

  • barnehagar med sterke utviklande og faglege miljø
  • engasjerte tilsette
  • stabil personalgruppe
  • kompetanseheving felles for barnehagane i Ål kommune
  • pensjonsordning KLP
  • lønn etter gjeldande tariffavtale
  • arbeidsforholdet er regulert av Hovudtariffavtala

 

Politiattest og søknad:

  • Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
  • Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månader.
  • Intervju og tilsetting kan skje fortløpande i søknadsperioden.
  • Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.

Velkomen som søkjar!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 16.04.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Ål kommune

 

Kontaktpersonar:

Marie Bjørke
tlf: 47635450

 

Heimeside:

www.aal.kommune.no

 

Adresse:

Torget 1 3570 ÅL

 

Ål kommune Oppvekstsektoren

Ål kommune har ein desentralisert barnehage- og skulestruktur med både små og litt større skular og barnehagar. Frå 8. trinn blir alle elevane samla på Ål ungdomsskule. Gjennom målretta arbeid med kompetanseutvikling og lokale handlingsplanar, ynskjer kommunen å utvikle gode profesjonsfellesskap i barnehagane og skulane våre. «Betre læring» er vår lokale oppvekstplan og visjonen er «Alle som veks opp i Ål skal bli rotfaste og flygedyktige». Hovudmålsettinga «I eit inkluderande oppvekstmiljø der alle ser og blir sett, får kvar einskilld kraft til å meistre eigne liv» skal vere grunnleggande for drifta i sektoren.

Hallingdal er ein spennande møteplass mellom aust og vest, med eit rikt mangfald av arbeidsplassar og fritidstilbod. Dette er draumeplassen for deg som likar friluftsliv, kultur og eit kortreist og køfritt kvardagsliv. Her gjev naturopplevingar sommar og vinter, kulturopplevingar og eit stort tal arrangement grunnlaget for det gode liv!

Ål kommune vart kåra til både Årets kulturkommune og Årets nynorskkommune i 2021!

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Marie Bjørke
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 47635450

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

April 16, 2025

Kirkelig fellesråd i Trondheim. – Prosjektleder med fokus på eiendomsutvikling (Søknadsfrist 22.04.2025)

 

Prosjektleder med fokus på eiendomsutvikling

 

 

 

Om deg
Vil du jobbe med utredning, utvikling av kulturhistoriske bygg, gravplasser, kontorareal og driftsgårder? Hos oss får du jobbe med strategisk utvikling, anskaffelser og gjennomføring av prosjekt i vår eiendomsportefølje.

 

Om stillingen
Vi har ledig en fast 100 % stillinger som prosjektleder med fokus på eiendomsutvikling. Stillingen dekker oppgaver fra tidlig fase, utredninger, utvikling, til gjennomføring og ferdigstillelse av eiendomsprosjekter.
Stillingen innebærer strategisk planlegging og -utvikling av kirkebygg, driftsbygg, kontorareal og gravplasser. Hos oss blir du en del av et tverrfaglig team prosjektledere, forvaltere og driftsansvarlige, som sammen skal være pådrivere for nytenkning rundt utvikling av bygg og arealer. Vi skal ivareta eiendommene hos Den norske kirke i Trondheim, igjennom en bærekraftig forvaltning av kirkebygg og gravplasser, ved å levere profesjonelle eiendomstjenester. 
Bygg og Eiendomsavdelingen er også ansvarlig for at de kulturhistoriske og verneverdige kvalitetene som kirkebygg representerer blir ivaretatt og synliggjort. Dette innebærer også å utarbeide søknader til for eksempel Kirkebevaringsfondet og Riksantikvar.

 

Hvordan er det å jobbe hos oss?
Du vil jobbe i et inkluderende team bestående av en imøtekommende og erfaren gjeng bestående av prosjektledere, landskapsarkitekter og ingeniører. Teamet har bred erfaring og er svært engasjert i sine arbeidsområder. Som eiendomsutvikler/prosjektleder vil du få en utfordrende jobb i et engasjerende og kompetanserikt miljø med gode muligheter for personlig og faglig utvikling. Vi har en uformell stemning og stor takhøyde.

I tillegg vil du samarbeide med vedlikeholds- og driftsorganisasjonen med fagarbeidere med bred og lang erfaring.
Du vil rapportere til teamleder for investering/prosjekt. Arbeidssted er Munkegata 6 som ligger sentralt plassert ved Rådhuset og Nidarosdomen.
Les mer om Kirkelig Fellesråd i Trondheim (www.kirken.no/Trondheim)

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidsdagen din vil være variert, fylt av spennende oppgaver og utfordringer. Vi ønsker deg som har interesse og fortrinnsvis kunnskap om vernede bygg, rehabilitering og et engasjement for å ta vare på byggenes historie og identitet.
Du jobber tett på og samarbeider med fjorten engasjerte og kunnskapsrike kolleger, samtidig som du står selvstendig i dine prosjekt. Din oppgave vil være å gjennomføre oppgaver og prosjekt i tråd med avtalte rammer, der vi sammen jobber med å nå våre mål. Du har stor frihet i hvordan du legger opp arbeidsdagen. Vi jobber sammen for å skape gode og involverende prosesser og løse oppgaver og prosjekt.

Eksempler på oppgaver som eiendomsutvikler/prosjektleder er:

  • utarbeide strategiske planer og prosjekter av ulik størrelse
  • prosjektledelse innen mulighetsstudier, behov- og konseptutvikling, gjennomføring og ferdigstilling
  • anskaffelser og konkurranser
  • bistå menigheter ved behov for endringer i areal eller funksjonalitet
  • gi råd ved prosjektgjennomføring
  • tverrfaglig samarbeid med hele virksomheten
  • rådgivning innen kulturmiljøvern, inkludert saksbehandling og dispensasjonsbehandling 
  • saksbehandle interne søknader om mindre endringer på vernede bygg
  • samarbeide med lokal og nasjonale vernemyndigheter
  • behandling av nabovarslinger

 

Kvalifikasjoner

  • utdanning på masternivå eller tilsvarende innen eiendomsutvikling, arkitektur eller bygg. Lang og relevant erfaring kan erstatte formelt kompetansekrav
  • faglig erfaring fra utvikling av bygg, eiendom samt utvikling av vernede bygg
  • erfaring innen offentlig anskaffelse og prosjektledelse
  • dokumentert erfaring fra prosjektarbeid eller eiendomsforvaltning med et tverrfaglig perspektiv
  • god digital kompetanse
  • gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper
 
Ønskede kvalifikasjoner 

  • erfaring med analyser og tidligfasearbeid knyttet til prosjektutvikling 
  • erfaring fra arbeid/interesse for kulturhistoriske bygg

 

Personlige egenskaper

  • evne til strategisk og analytisk tenkning
  • du jobber selvstendig og resultatorientert med organisatoriske ferdigheter
  • du er utviklingsorientert og opptatt av å se nye løsninger
  • arbeidskapasiteten din er høy, og du evner å håndtere flere oppgaver samtidig 
  • du har gode kommunikasjon og samarbeidsevner, har takhøyde og er fleksibel

Ved vurdering av de best kvalifiserte til stillingene vektlegges personlig egnethet høyt.

 

Vi tilbyr

Dette innebærer blant annet:

  • et godt og inkluderende arbeidsmiljø med faglig stolthet
  • utfordrende arbeidsoppgaver
  • muligheter for å delta på relevante konferanser, kurs og videreutdanning
  • sommertid/vintertid, fleksibel arbeidstid og mulighet for av og til å ha hjemmekontor
  • gunstige vilkår i Trondheim kommunale pensjonskasse (https://www.tkp.no/)

 

Søknadsfrist: 22.04.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Prosjektleder med fokus på eiendomsutvikling
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4944796949

 

Kontaktinformasjon

Kristian Svardal
Teamleder
 Telefon:41643185
[email protected]

Hege Elisabeth Nyhus
Avdelingsleder Bygg og eiendom
 Telefon:92806448
[email protected]

 

Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim har 170 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.

Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har vi som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Hege Elisabeth Nyhus
  • Tittel: Avdelingsleder Bygg og eiendom
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 92806448

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

April 22, 2025

Kirkelig fellesråd i Trondheim. – Driftsoperatør (Søknadsfrist 22.04.2025)

 

 

Vil du bli vår nye Driftsoperatør?

 

 

Om deg
Vi søker etter en engasjert drift og vedlikeholdsarbeider som kan bidra til gode styringssystemer, og har lyst til å jobbe med drift og vedlikehold av kulturhistoriske bygg og andre eiendommer i vår eiendomsportefølje.
Vi skal ivareta eiendommene i Den norske kirke i Trondheim, igjennom en verdig og bærekraftig forvaltning og drift av ulike kirker, kapeller og driftsbygninger, ved å levere profesjonelle eiendomstjenester. 
 
Om stillingen
Vi har ledig en fast 100 % stilling som driftsoperatør.
Stillingen vil ha som fokus å jobbe med systematisk drift og vedlikehold av alle våre bygg. Dette inkluderer deltakelse i ROS- og tilstandsanalyser for å kartlegge behov og systematisere arbeidet med å holde byggene i god stand og sørge for effektiv drift.
Våre bygg har et stort spenn fra fredede middelalderkirker til moderne arbeidskirker og driftsbygg. Alle byggene har moderne og avanserte tekniske anlegg, som for eksempel elektronisk adgangssystem, alarmanlegg og SD anlegg. Vi er nå i overgang fra FAMAC til «Ordna Eiendom» (Plania) som FDV verktøy, og det er behov for aktivt bidrag i prosessen for å utnytte FDV verktøyets potensiale til effektiv drift og vedlikehold av våre bygg.
Arbeidet er variert og krever god teknisk kompetanse og systemforståelse for de ulike tekniske anleggene som for eksempel varmesystemer med vannbåren varme, varmepumper, fjernvarme, ventilasjon og alarmsystemer.
Stillingen vil gi et nødvendig bidrag til å utvikle kompetansemiljøet og kapasiteten i avdelingen.
 
Hvordan er det å jobbe hos oss?
Du vil jobbe i et inkluderende team bestående av driftsleder/teamleder og andre driftsoperatører som er fagarbeidere med bred og lang erfaring.  Du vil også jobbe tett på prosjektteamet bestående av en imøtekommende og erfaren gjeng med landskapsarkitekter og ingeniører. Vi har en uformell stemning og stor takhøyde.
Du vil rapportere til teamleder/driftsleder for drift og vedlikehold. Arbeidssted er Munkegata 6, sentralt plassert ved Rådhuset og Nidarosdomen.
Les mer om Kirkelig Fellesråd i Trondheim (www.kirken.no/Trondheim)

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidsdagen din vil være variert, fylt av spennende oppgaver og utfordringer. Du vil også delta i en vaktordning med rullerende ukes turnus.

  • Drift og vedlikehold av eiendommer
  • Ansvar for oppfølging av serviceavtaler og leverandører, samt påse at innleid arbeid utføres i henhold til avtale.
  • Utføre systematisk tilsyn og kontrolloppgaver på eiendomsporteføljen og dokumentere arbeidet i vårt FDV system.
  • Drift av tekniske instillasjoner, oppfølging av brannvernarbeid, internkontroller og FDV dokumentasjon.
  • Utarbeide tilbudsunderlag og gjennomføre anbuds- og tilbudsprosesser.
  • Koordinere løpende arbeidsoppgaver.

 

Kvalifikasjoner

  • Fagbrev innen bygg, byggdrifter eller annen relevant teknisk fagutdanning.
  • Kunnskap og erfaring med byggdrift, tekniske anlegg og FDV system.
  • God praktisk og teknisk forståelse.
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk.
  • God systemforståelse og erfaring med IT systemer.
  • God økonomisk forståelse.
  • Førerkort klasse B

 

Ønskede kvalifikasjoner:     

  • Erfaring fra arbeid/interesse for kulturhistoriske bygg
  • Kunnskap om offentlig anskaffelser

 

Personlige egenskaper

  • Løsningsorientert
  • Strukturert
  • Serviceinnstilt og kvalitetsbevisst
  • Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, har takhøyde og er fleksibel

Ved vurdering av de best kvalifiserte til stillingen vektlegges personlig egnethet høyt

 

Vi tilbyr

– et godt arbeidsmiljø med høyt fokus på trivsel og kollegial støtte

Dette innebærer blant annet:

  • Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med faglig stolthet
  • Utfordrende arbeidsoppgaver
  • Fleksibel arbeidstid, sommertid/vintertid
  • Gunstige vilkår i Trondheim kommunale pensjonskasse (https://www.tkp.no/)

 

Søknadsfrist: 22.04.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Driftsoperatør
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4944763055

 

 

Kontaktinformasjon

Gunnar Gangstø
Teamleder
 Telefon:93003199
[email protected]

Hege Elisabeth Nyhus
Avdelingsleder Bygg og eiendom
 Telefon:92806448
[email protected]

 

 

Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kirkelig fellesråd i Trondheim har 170 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.

Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har vi som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.

Del stillingen

Selskap

Trondheim kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Hege Elisabeth Nyhus
  • Tittel: Avdelingsleder Bygg og eiendom
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 92806448

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

April 22, 2025