Sigdal kommune – Lærer og assistenter skole/SFO (søknadsfrist 01.06.2025)

Sigdal kommune

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Oppvekst
Prestfoss skole
01.06.2025
 
Nerstad skole
Nerstad skole
01.06.2025

 

Hjemmeside:

www.sigdal.kommune.no

 

Gøy på landet, men bare en time fra byen

Prestfoss, Sigdals kommunesenter, ligger en times tid unna Drammen, Kongsberg og Hønefoss. Med bil kommer du deg til Oslo på halvannen time, eller du kan ta toget fra Hokksund. Sigdals beliggenhet gjør kommunen til et tilgjengelig område.

Drømmen om det gode liv i Kunstnerdalen
Drømmer du om å bo landlig, med god plass rundt deg? Omgivelsene i Sigdal inspirerte kunstnere som Theodor Kittelsen og Christian Skredsvig så mye at de begge valgte å bosette seg her. Husene deres her i Kunstnerdalen er åpne for besøk i sesong.

En del av Kongsbergregionen
Sigdal er en del av Kongsbergregionen. Regionsamarbeidet skal styrke regionen som en bærekraftig, attraktiv og konkurransedyktig region. Sammen er vi store nok.

Bo rimeligere
Sammenlignet med byene, får du mye husrom for pengene i Sigdal. Du kan få enebolig med romslig tomt og suveren utsikt til samme pris som en liten leilighet i hovedstaden. I Sigdal finnes det ledige tomter for de som ønsker å bygge.

Verdens beste treningssenter rett utenfor døra
Her er skog, elv, fjord og fjell – alt lett tilgjengelig for deg som liker å bruke naturen til trening eller rekreasjon. Det er ikke uten grunn at Sigdal er landets femte største hyttekommune, med Norefjell og Haglebu som to av de mest kjente områdene.

Fyll fritiden med det som gir deg glede og energi
I Sigdal er det et rikt tilbud med fritidsaktiviteter. Er du av den eventyrlystne typen, kan du bli med Sigdal Aktiv på Norges morsomste elverafting. Eller hva med å suse av gårde i gokart hos Sigdal Motorsenter?

Det er flere idrettslag i kommunen, kor, korps og 4H-klubber. Slike aktiviteter har vi takket være godt samhold og dugnadsånd. I Sigdal får du muligheten til å påvirke og bidra til at kommunen skal fortsette å være et trygt sted å bo og vokse opp.

Sigdal kommune har ca. 3.500 innbyggere og 5 000 hytter. Kommunen har et godt utbygd privat barnehagetilbud og gode
oppvekstsvilkår. Vi vil være en resultatretta, åpen og serviceinnstilt organisasjon som utvikler kreative medarbeidere. Sigdal kommune er en MOT kommune.

 

Del stillingen

Selskap

Sigdal kommune

Kontaktinfo

  • Klikk på aktuell utlysing for mer informasjon.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Prestfoss

Søknadsfrist

Juni 1, 2025

Elverum kommune – Byggeleder, Driftsingeniør og konsulent VA (søknadsfrist 15.06.2025)

Kan være et bilde av 2 personer og gate

 

Klikk på aktuell utlysing under:

 

Elverum kommune, Sektor for teknikk og miljø
Byggeleder vann og avløp
Vann og avløp, Elverum kommune, Sektor for teknikk og miljø
Fast
Webcruiter-ID: 4966854084
ELVERUM
Publisert: 16.05.2025
Søknadsfrist: 15.06.2025

 

Elverum kommune, Sektor for teknikk og miljø
Driftsingeniør vann og avløp
Vann og avløp, Elverum kommune, Sektor for teknikk og miljø
Fast
Webcruiter-ID: 4966829715
ELVERUM
Publisert: 16.05.2025
Søknadsfrist: 15.06.2025

 

Elverum kommune, Sektor for teknikk og miljø
Konsulent vann og avløp
Vann og avløp, Elverum kommune, Sektor for teknikk og miljø
Fast
Webcruiter-ID: 4966861496
ELVERUM
Publisert: 19.05.2025
Søknadsfrist: 15.06.2025

 

Elverum er en by og kommune i vekst, og har cirka 21 900 innbyggere. Glomma renner igjennom byen, og vi har skogen tett på. Vi har flere store arbeidsplasser som forsvaret, universitetet og sykehuset.

I kommunen har vi i overkant av 1 800 medarbeidere som hver dag yter sitt beste for å levere gode tjenester til våre innbyggere. Vår visjon er Elverum har hjerterom, og verdiene åpenhet, ærlig og respekt preger vår hverdag.
Vil du være med på laget vårt? Send oss en søknad da vel!

Del stillingen

Selskap

Elverum kommune

Kontaktinfo

  • Roger Brenden
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon:+47 940 11 897

Lokasjon

  • Elverum

Søknadsfrist

Juni 15, 2025

Leka kommune – Lærer 100% fast (søknadsfrist 31.05.2025)

 

LÆRER – LEDIG STILLING FRA AUGUST 2025

 

Søknadsfrist 31.05.2025

 

Ledig stilling som lærer på 1.-4. trinn ved Leka barne- og ungdomsskole

Vi søker en dyktig kollega til 100 % fast stilling fra oppstart av skoleåret 2025/2026.

Arbeidsoppgaver

  • Muligheter for at hen blir primærkontakt for en klasse, og følge opp elevenes faglige og sosiale utvikling
  • Det kan påregnes noe undervisning også på 5.-7. trinn
  • Planlegge og gjennomføre undervisning i tråd med læreplanen, med fokus på tilpasset opplæring og tidlig innsats
  • Samarbeide tett med kollegaer, foresatte og andre fagpersoner, for en helhetlig oppfølging av elevene
  • Skape et trygt og inkluderende klassemiljø der alle elever opplever mestring
  • Utføre administrative oppgaver som føring av fravær, vurderinger og utviklingssamtaler
  • Delta aktivt i skolens profesjons- og utviklingsarbeid

Kvalifikasjoner

  •  Vi søker lærere med relevant lærerutdanning(opplæringsloven § 17-3, utdypet i § 12-1 i opplæringsforskriften), fortrinnsvis med grunnskolelærerutdanning 1-7 eller allmennlærerutdanning. Vi vil også kunne vurdere søkere som er under utdanning til lærer, eller som har en annen egnet kombinasjon av real- og formalkompetanse
  • Gode ferdigheter i klasseledelse og evne til å skape et positivt arbeidsmiljø
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å motivere og engasjere elever med ulike forutsetninger og behov

Personlige egenskaper

  • Du er en tydelig klasseleder som er opptatt av å skape gode relasjoner med elevene
  • Du har et stort engasjement for elevenes læring og trivsel
  • Du er strukturert og tålmodig, og har en positiv holdning til utfordringer
  • Du er fleksibel og løsningsorientert, og har evne til å tilpasse undervisningen til elevenes behov
  • Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsferdigheter, og evner å bygge gode relasjoner både til elever, kollegaer og foresatte
  • Du har interesse for, og gjerne erfaring med, digitale læringsverktøy for å fremme elevenes læring
  • Du er opptatt av å arbeide forskningsinformert og videreutvikle egen praksis i klasserommet
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Et profesjonsfaglig fellesskap med dyktige og engasjerte kollegaer
  • Gode støttesystemer internt på skolen
  • Gode ordninger for oppfølging av nyansatte, og muligheter for etter- og videreutdanning
  • Fokus på digital kompetanse i undervisningen; alle elever har eget læringsbrett
  • Konkurransedyktige lønnsvilkår etter hovedtariffavtalen, inkludert gode kontaktlærertillegg
  • Tilflyttertilskudd
  • Ved fast ansettelse tilbys kr 100 000 etter bindingstid på to år, samt nedskrivning av studielån med inntil kr 100 000

Vi har gode pensjonsordninger, og et godt arbeidsmiljø med dyktige og hyggelige kollegaer.  

Tilsetting skjer for øvrig på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglementer og tariffavtaler, herunder 6 md prøvetid.  Ved tilsetting må det framvises gyldig politiattest i henhold til § 17-11 i opplæringsloven.

Litt om oss

  • Leka barne- og ungdomsskole er en femdelt 1-10-skole
  • Vi er en PALS-skole med fokus på positiv atferd, støttende læringsmiljø, samhandling, og styrking av elevens skolefaglige og sosiale kunnskap
  • Vi er også en del av MOT sitt Super-program, dette som et ledd i å bygge trygge og gode klassemiljø
  • Skolelunsj serveres i kantina med variert mat tre dager i uken
  • ItsLearning, Showbie, Teams, og Visma Flyt Skole brukes som læringsplattform, læringsverktøy og informasjonskanal til elever og foresatte
  • Skolen har et helhetlig syn på samarbeid med foresatte, og et tverrfaglig samarbeid etter behov med helsesykepleier, pedagogisk psykologisk tjeneste og barnevernstjenesten
  • Vi har svømmebasseng og idrettshall som brukes aktivt til kroppsøving, kulturelle aktiviteter og svømmeopplæring

Her finner du mer informasjon Skole – Leka kommune

Spørsmål om stillingen rettes til rektor Jon Einar Kristensen, telefon 947 89 169, [email protected] .

Søknad med CV og referanser sendes [email protected] – søknadsfrist er 25.04.2025.

 

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

  • Jon Einar Kristensen
  • Tittel: Rektor
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Telefon 947 89 169

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Mai 31, 2025

Ullensvang kommune – 100% stilling som avdelingsleiar ved Byggdrift (søknadsfrist 31.05.2025)

Ullensvang kommune Helsestasjon

 

Ullensvang kommune Byggdrift
100% stilling som avdelingsleiar ved Byggdrift
100 % stilling som avdelingsleiar Byggdrift

Verksemda Byggdrift høyrer til sektor Sektor Teknikk og Miljø i nye Ullensvang kommune. Byggdrift har ansvar for drift, vedlikehald og utvikling av den kommunale bygningsmassen og har avdelingar i Jondal, Odda, Utne og Kinsarvik.

Me har ledig ein spennande og utfordrande stilling som avdelingsleiar for verksemda.

Kommunen sitt formål med stillinga

Avdelingsleiar har det daglege ansvaret for planlegging og tilrettelegging av drifts- og vedlikehaldsarbeidet, samt oppfølging av vedlikehaldsrutinane som er definert innanfor ansvaret og oppgåvene til verksemnda. Koordinere arbeidsressursane slik at ein oppnår mest mogeleg effektiv drift og best mogleg vedlikehaldsresultat.

Avdelingsleiar skal være stedfortredar for verksemdsleiar når han er fråverande.

 

Hovudansvarsområde

Avdelingsleiar er ansvarleg for praktisk tilrettelegging av tilsyns- , drifts- og vedlikehaldsarbeidet som er definert innanfor ansvara og oppgåvene til verksemda.

Avdelingsleiaren skal i samråd med verksemdleiar prioritera, administrera og delta i utførelsen av dei nemnde oppgåver.

 

Følgjande hovudoppgåver ligg til stillinga:

• Ansvar for dagleg drift av verksemda med fag og personalleiing

• Ansvar for å sikre optimal drift og resultatoppnåing for verksemda

• Sørge for at enheten er oppdaterte mhp forskriftskrav for brann og tekniske anlegg • Innhente tilbod og gjere vare- og tjeneste- bestilling innanfor avtalte fullmaktsgrenser. • Gjennomføre prosjekt- og byggeleiing for ulike mindre driftsprosjekt i samarbeid med verksemdsleiar • Attestere faktura for verksemda

• Drift og utvikling av vårt FDVU- system (Facilit FDVU)

• Ansvar for tilstandsvurdering og vedlikehaldsbehov på kommunale bygg i samarbeid med verksemdsleiar

• Ansvar for HMS- arbeid på verksemda

• Ansvar for oppfølging av stoffkartotek

• Sørge for fagleg utvikling og kvalitetssikring av verksemda sammen med verksemdsleiar • Gjennomføre avdelingsmøter

• Avdelingsleiar rapporterer til verksemdsleiar

• Dersom det vert aktuelt, delta i vaktordning for kommunen

• Andre oppgåver kan tildelast ved behov.

Kvalifikasjonar for stillinga:

Vi søker etter ein strukturert, fleksibel og løysingsorientert person som skal vera ein pådrivar i utviklinga av verksemda Byggdrift. Det vil bli lagt vekt på personlege eigenskaper som evne til samarbeid, heilhetsforståing, lojalitet og kreativitet. Me sett og pris på om du har godt humør og god humor.

 

Formelle krav:

• Bachelor- og/eller mastergrad med byggrelatert utdannelse

• Relevant arbeidserfaring innen fagområdet kan kompensere for manglande formell utdanning • Erfaringer innen aktuelle fagområder drift og vedlikehold av bygg

• Gode IT- kunnskaper og erfaring med IT som arbeidsverktøy

• Førerkort klasse B

 

Ideelle krav:

• Lederutdanning og/eller ledererfaring med personalleiing

• Personlege eigenskapar

• Kunnskap, evne og interesse for arbeidsleiing.

• Kunnskap om bruk av dataverktøy (Google professional, og fagprogram).

• Evne til å skape godt arbeidsmiljø og godt samarbeid.

• Ryddig og strukturert.

• Gode språkkunnskapar, både skriftleg og muntleg.

• Kjennskap til loven om offentlege anskaffelser

 

Byggdrift kan tilby:

• Spennande og utfordrande arbeidsoppgåver.

• Dyktige kollegaer.

• Konkurransedyktige vilkår.

 

Sletting av utdanningsgjeld/studielån:

Ullensvang kommune er omfatta av ordninga.

Alle som bur i ein av dei 189 kommunane på SSBs sentralitetsnivå 5 og 6 kan få sletta 25 000 kroner av utdanningsgjelda i året frå januar 2026. Du må vera busett i ein av desse kommunane, og vera yrkesaktiv, i minst eitt år. Du vil få sletta utdanningsgjeld kvart år, fram til gjelda er nedbetalt. Tiltaket gjeld all typar utdanningsgjeld, uavhengig av når ho er teken opp. Ein person som bur i ein av desse kommunane frå 1. januar 2025, eller flyttar dit når som helst etter denne datoen, vil etter eitt års butid vera kvalifisert til å få sletta gjeld.

 

Til orientering om Offentleglova:

Utgangspunktet er at alle søkjarnamn er offentlege etter Offentleglova. Det betyr at ditt namn vert gjort offentleg på kommunen si postliste når du har søkt ledig stilling.
For å gjera unntak må kommunen ha heimel i lova og vurdera konkret i kvar sak kva som er grunnen til unntaket.
I følgje offentleglova § 25 vert det stilt følgjande krav for å få unntak:
«Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette.

 

Arbeidsavtalar i Ullensvang kommune:
Dei som vert tilsett i Ullensvang kommune får tilsendt arbeidsavtale til digital signering. Du får tilsendt sms og e-post med link til digital arbeidsavtale. Viss du har fått munnleg melding om at du er tilsett vil du få tilsendt arbeidsavtale. Viss du ikkje får e–post i innboksen din, sjekk uønska e-post/søppelpost, eller fylge følgjande link: https://signering.posten.no/

 

Attende til jobblista Skriv ut

 

Søk på stillingen her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 31.05.2025

Arbeidsstad: Odda

 

Kontaktpersonar:

Jostein Kaland

mob: +47 99218461

 

Heimeside: www.ullensvang.kommune.no

 

Adresse: Opheimsgata 31 5750 Odda

 

Ullensvang kommune Helsestasjon

– ein ny, livskraftig og attraktiv kommune i Hardanger.

Ullensvang kommune er ein attraktiv stad å bu, arbeida og starta næringsverksemd! Vi kan tilby spennande og meiningsfulle arbeidsoppgåver i ein kommune som er i utvikling. Her finn du fjord, fjell, fonn, frukt, landbruk, havbruk og verdsleiande industri i ein og same kommune. Kommunen har omlag 11 100 innbyggjarar, der Odda er administrasjonssenter i kommunen omkransa av sterke bygder.

Oppdraget vårt er å levera gode tenestar, vera ein god samfunnsutviklar og arbeide for vidare vekst og utvikling i kommunen. Gjennom motiverte og dyktige medarbeidarar løyser vi dette viktige samfunnsoppdraget, og ynskjer å ha fleire med på laget.

Vi ønsker medarbeidarar med ulik bakgrunn, fagkombinasjonar, kompetanse, livserfaring og perspektiv. Det gir oss eit mangfaldig arbeidsmiljø som set oss betre i stand til å løysa oppgåvene. I Ullensvang kommune er vi opptekne av mangfald og inkludering, det er viktig for oss å ha ein arbeidsstyrke som representerer befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifisert til å søkja, uavhengig av alder, kjønn og kjønnsidentitet, funksjonsevne, livssyn eller etnisk bakgrunn. Vi legg til rette arbeidsplassen ved behov.

Tar du utfordringa ?

 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Jostein Kaland
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 992 18 461

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Mai 31, 2025

Kristiansund kommune – Skolefaglig spesialkonsulent / rådgiver (søknadsfrist 10.06.2025)

Kristiansund kommune

Kristiansund kommune

Skolefaglig spesialkonsulent/rådgiver

 

Er du den vi ser etter? Du, som har utdanning og erfaring fra jobb i grunnskolen, og som ønsker nye utfordringer innen skolesektoren.

På grunn av økende arbeidsmengde og større mangfold og kompleksitet i oppgavene, har vi ledig en 100 % fast stilling i staben til kommunalsjef oppvekst, med fokus på grunnskole. I vårt team/i kommunalsjefen sin stab har vi mange og ulike arbeidsområder. Hva akkurat dine oppgaver blir avhenger litt av dine styrker og interesser, og hvordan vi ellers utfyller hverandre i det faglige og administrative arbeidet i staben.

Arbeidsområder

  • faglig utviklingsarbeid, omstilling, utredninger og planarbeid
  • saksbehandling
  • koordinering og rådgivning til grunnskolen i Kristiansund
  • HMS, herunder partssamarbeid og internkontroll
  • administrere og følge opp nasjonale prøver, kartlegginger og eksamen
  • deltakelse i, og utvikling av, Oppvekstnettverk Nordmøre
  • drift og oppfølging av vikarpool
  • utadrettet arbeid i og oppfølging av skolemiljøteam
  • prosjektledelse og tilskuddsordninger
  • oppfølging av systemer, kompetanseplan og driftsoppgaver knyttet til IKT og digitalisering
  • Oppfølging av SFO

Kvalifikasjonskrav

  • pedagogisk utdanning på høyskole eller universitetsnivå
  • pedagogisk og administrativ erfaring fra skole
  • god digital kompetanse og forståelse knyttet til IKT-system og digitalisering i skolen
  • gode formidlingsevner i norsk, skriftlig og muntlig

Ønskelige kvalifikasjoner

  • erfaring fra skoleledelse
  • erfaring fra ledelse av endrings- og utviklingsprosesser
  • kjennskap til lovverk knyttet til grunnskole, særlig til kapittel 12 i opplæringsloven (Skolemiljøet til elevene)

Personlige egenskaper

  • utviklingsorientert og løsningsfokusert
  • evne til å jobbe selvstendig og i team, herunder tverrfaglig samarbeid
  • analytisk
  • høy arbeidskapasitet og utholdenhet
  • fleksibel med tanke på arbeidsoppgaver

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • i denne jobben vil du møte spennende skolefaglige og tverrfaglige problemstillinger. Du vil få jobbe både individuelt og i et faglig utviklende team i fagstab oppvekst i kommunen og på Nordmøre.
  • dekning av flytteutgifter etter vedtatte retningslinjer
  • offentlig tjenestepensjon i KLP. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje. Med pensjonsrett i KLP får du medlemspris og gunstige betingelser på en rekke bank, forsikring og spareprodukter. Les mer om pensjonsordningen som gjelder for deg på KLP sine hjemmesider ved å trykke på vedlagte lenke: KLP

Øvrige vilkår

Tror du at du kan ha fortrinnsrett til stillingen? Du kan lese mer om fortrinnsrett på Kristiansund kommune sine hjemmesider ved å trykke på vedlagt lenke:  Gjør du fortrinnsretten din gjeldende?

Ved tilsetting må godkjent politiattest fremskaffes før arbeidsforholdets start.

Ansettelse skjer etter kommunalt avtaleverk og på de vilkår som framgår av lover, reglement og tariffavtaler.

Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger, inkludert ulykkesforsikring på fritiden.

Det tas forbehold om endring av tjenestested, ansvars- og arbeidsområde samt eventuelle tilpasninger i stillingens innhold etter kommunens skiftende behov.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via vårt rekrutteringssystem. Søkere som blir innkalt til intervju må ta med attesterte kopier av vitnemål og attester. NB! Når du er i en søknadsprosess anbefaler vi deg å følge med på e-post, inkludert søppelpost.

Kristiansund kommune ønsker mangfold, og vi oppfordrer kandidater som oppfyller kvalifikasjonskravene til å søke stilling hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming eller nasjonal/ etnisk bakgrunn.

Kommunen praktiserer meroffentlighet ved tilsettinger. Det innebærer at søkere må begrunne særskilt hvis en søknad ønskes unntatt offentlighet. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven, og søkeren vil bli kontaktet. Hvis det etter kommunens vurdering ikke foreligger en særskilt grunn, vil søker komme med på offentlig søkerliste.

Til din informasjon vil søkere til stillinger aldri bli bedt om å oppgi BankID i forbindelse med søknadsprosessen. Med andre ord må du aldri gi fra deg BankID informasjon i forbindelse med jobbsøking.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 25/3784

Fylke: Møre og Romsdal

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: 10.06.2025

Arbeidssted: Kristiansund kommune

 

Kontaktpersoner:

Olaug Haugen

mob: 97505266

Tove Johannessen

tlf: +47 71574098

mob: +47 45436982

Vibece Alvheim

mob: +47 93807990

Adresse: Vågeveien 4 6501 Kristiansund

 

Kristiansund kommune

Ytterst mot storhavet ligger sjarmerende Kristiansund. En moderne by der bybildet farges av et rikt kulturliv, nye næringer og ramsalt historie. Kristiansund har 25.000 trivelige innbyggere og en urban bykjerne. Her er det råere og friskere, men samtidig varmere mellom mennesker.

Vi har aktive og inkluderende sports- og musikkmiljøer, internasjonal fotofestival og en myriade av andre aktiviteter. Fantastisk natur både til sjøs og til fjells gir muligheter for et aktivt og variert friluftsliv. Kommunen har utviklingsorienterte skoler og barnehager med nasjonale topplasseringer, flotte idretts- og friluftslivsanlegg samt et spennende, engasjerende og relevant næringsliv. Med fly er du på Gardermoen i løpet av 45 minutter, og i Trondheim på 3,5 time med hurtigbåt.

Tilgjengelighetserklæring for Kristiansund kommune

Del stillingen

Selskap

Kristiansund kommune

Kontaktinfo

  • Olaug Haugen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: 97505266
  • Tove Johannessen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 71574098 mob: +47 45436982
  • Vibece Alvheim
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 93807990

Lokasjon

  • Kristiansund N

Søknadsfrist

Juni 10, 2025

Nes kommune – Helsefagarbeider / pleiemedarbeider – helg (søknadsfrist 28.05.2025)

NES-Webcruiter-1170x300

 

Helsefagarbeider/pleiemedarbeider – helg

 

 

Vi søker etter deg som ønsker å jobbe helgevakter i hjemmetjenesten. Vi ønsker kolleager som utfører jobben med arbeidsglede og engasjement, som er fleksible og arbeidssomme.  Passer denne beskrivelsen til deg? Da er avdeling 2 i hjemmetjenesten, Nes kommune, plassen for deg! 

I hjemmetjenesten er vi med på å sikre gode, helhetlige og trygge tjenester til pasienter og brukere i deres eget hjem. I takt med utviklingen i samfunnet, øker kompleksiteten og behovene i hjemmene til innbyggerne våre og det gir en unik mulighet til å bruke fagkompetanse og tilegne seg god erfaring. Oppgavene du tildeles tilpasses etter erfaring og kompetanse. Vi ivaretar basale pleiebehov og utfører prosedyrer, vi følger opp pasientene i en stabil hverdag og vi fanger opp akuttsituasjoner og endringer i tilstander. Arbeidsoppgavene varierer og vi har tverrfaglig samarbeid både internt og eksternt. Du vil få tilpasset opplæring etter behov og tildeles en fadder som følger deg opp i startperioden. Hos oss jobber vi i team og selv om de fleste oppdrag utføres selvstendig, er det alltid en erfaren ansvarsvakt eller sykepleiekoordinator som kan trygge deg og veilede deg mens du blir kjent i jobben. Vi har utviklet en kompetansetrapp som gjør at du får en tydelig oversikt over hva som forventes av deg og en kompetanseplan for å nå de målene. Vi har et godt arbeidsmiljø hvor latteren sitter løst og vi hjelper hverandre. 

Arbeidstiden er på dag og kveld, på lørdager og søndager, og du kan velge om du ønsker å jobbe annenhver helg eller hver tredje. 

I tillegg til at hjemmetjenesten er en spennende og god arbeidsplass med varierte oppgaver, kan vi friste med gåavstand fra Årnes togstasjon for de som bruker offentlig transport og gratis parkeringsplasser rett utenfor bygget vårt for de som kjører egen bil. 

Vi ønsker to referanser der minst en av dem er lederreferanse. Søknadsteksten vil være en viktig del av den innledende evalueringen av kandidatene. Oppstartsdato kan avtales, men vi ønsker gjerne tiltredelse så raskt som mulig.

 

Arbeidsoppgaver

  • Ivareta hygiene og ernæring
  • Medisinhåndtering
  • Jobbe med mestring for pasienten
  • Kliniske observasjoner og vurderinger, samt igangsetting av tiltak
  • Ivareta basale pleiebehov
  • Prosedyrer etter kompetanse
  • Dokumentasjon i CosDoc
  • Samarbeid med team

 

Kvalifikasjoner

  • Fast stilling krever autorisert helsefagarbeider eller hjelpepleier. 
  • Det kan være aktuelt med midlertidig stilling dersom du ikke har autorisasjon som helsepersonell og du fyller kravende til personlig egenskaper, i påvente av rekruttering av faglært. 
  • Beherske norsk godt både skriftlig og muntlig, ønskelig med bestått B2 språkkurs.
  • Førerkort klasse B
  • Det er ønskelig at du har erfaring med pleie og omsorg, gjerne hjemmetjeneste
  • Beherske bruk av dataverktøy, gjerne kjennskap til CosDoc

Den som tilsettes må før tiltredelse levere politiattest som ikke er eldre enn tre måneder.

 

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Strukturert, pliktoppfyllende, engasjert og faglig interessert
  • Opptatt av kvalitet i tjenesten
  • Fleksibel og læredyktig
  • Positiv bidragsyter til arbeidsmiljø
  • Kreativ og løsningsorientert
  • Tar ansvar og initiativ
  • Selvstendig
  • Profesjonell fremtreden

Personlig egnethet vektlegges

 

Vi tilbyr

  • En givende hverdag sammen med gode kollegaer
  • Organisert opplæring og oppfølging
  • Egenutvikling og erfaring med mange ulike aspekter av helsetjenestene i kommunen
  • Variert arbeidshverdag
  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Ansettelsen skjer etter gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Vi ber om at vitnemål og attester lastes opp som vedlegg til søknaden. Kopier av attester og vitnemål tas med ved eventuelt intervju. Søknadspapirer vil ikke bli returnert.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har oppfordret om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova § 25.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Akershus
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Helg
Sektor: Helse og omsorg
Søknadsfrist: 28.05.2025
Tiltredelse: 02.06.2025
Arbeidssted: Nes kommune, hjemmetjenesten

 

Kontaktpersoner:

Christina Hoem
tlf: 48261943

 

Hjemmeside:

www.nes.kommune.no/tjenester/kultur-og-aktivitet/

 

Adresse:

Rådhusgata 2 2150 Årnes

 

Nes kommune i Akershus fylke har en visjon om ”det gode liv der elvene møtes”. Innbyggerne settes i sentrum gjennom medarbeidere som oppviser god service, utviklingsvilje og stort engasjement.
Kommunen har i overkant av 24.000 innbyggere og gode lokalmiljøer, rike frilufts- og kulturtilbud.I kommunen finnes et aktivt fiske og båtliv på Glomma og Vorma – elvene som møtes nord for kommunesentrumet Årnes.
Rådhuset ligger nær Årnes stasjon på Kongsvingerbanen, 50 minutter fra Oslo S og ca. 25 minutter med bil fra Gardermoen. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nes kommune

Kontaktinfo

  • Christina Hoem
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 48261943

Lokasjon

  • Årnes

Søknadsfrist

Mai 28, 2025

Ishavsbyen vgs – Lærer i Teknologi- og industrifag (søknadsfrist 28.05.2025)

 

Lærer i Teknologi- og industrifag

 

 

Om stillingen og arbeidsoppgaver

Fra 01.08.25 har Ishavsbyen vgs. ledig 100 % fast undervisningsstilling innenfor programområdet for Teknologi- og industrifag. 

Arbeidsoppgaver i stillingen:

  • Undervisning på Teknologi- og industrifag, primært Vg1, både på verksted og i klasserom.
  • Oppfølging av elever i bedrift.
     

Annen undervisning i fag som skolen tilbyr kan også bli aktuelt dersom den som tilsettes har de nødvendige kvalifikasjoner.

Kontaktlærerfunksjon kan bli tillagt stillingen.

 

Om oss

Ishavsbyen videregående skole er en framtidsrettet yrkesfaglig skole som samarbeider med næringsliv og samfunn.

Vi ønsker å bidra med «Fagkompetanse for fremtiden» og at alle skal «Se og bli sett». Alle skal oppleve god faglig og personlig utvikling. Skolen skal være en plass der alle har lyst å bli, lyst til å være og lyst til lære.

Ishavsbyen videregående skole skal være en skole der elever og medarbeidere opplever mestring i læringsarbeidet, arbeidsoppgavene og i møtet med hverandre.

For mer info se: www.ishavsbyen.vgs.no 

 

Kvalifikasjonskrav

  • Relevant fagbrev innenfor tekniske/mekaniske fag eller annen tilsvarende grunnutdanning
  • 4 års relevant yrkeserfaring
  • 2 års yrkesteoretisk/fagskoleutdanning eller
  • 3 årig yrkesfaglærerutdanning

Søker må ha ​kompetanse i bruk av aktuelle maskiner og utstyr.

Det vises for øvrig til Opplæringsloven § 17-3 om kompetansekrav, § 17-5 om kvalifikasjonsprinspippet, samt Forskrift til opplæringslovens § 12-8 krav for å bli tilsatt i lærerstilling i programfag på yrkesfaglige utdanningsprogram i videregående opplæring.

Det er gode muligheter for å fullføre PPU-Y/YFL eller annen relevant utdanning som et tilsettingsvilkår.  

 

Personlige egenskaper

Vi søker etter deg som: 

  • er en tydelig klasseleder og en trygg voksenperson som skaper mestring hos eleven
  • har et positivt menneskesyn, viser respekt og omsorg, og som er opptatt av å gjøre andre gode
  • har evne til å gjennomføre gode undervisningsopplegg med elevene og samarbeide med andre lærere for å lage en god skolehverdag
  • har god digital kompetanse, og holder deg oppdatert innen dine fagfelt
  • har gode kunnskaper i norsk, skriftlig og muntlig
  • har et elevsyn som er i tråd med skolens måldokumenter
  • viser initiativ og ønsker å bidra til utvikling av organisasjonen

Ved tilsetting vil det i tillegg til utdanning og erfaring, legges vekt på personlige egenskaper som egnethet, pålitelighet og lojalitet som en del av kvalifikasjonsprinsippet.

 

Vi tilbyr

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Nødvendig opplæring og mulighet for videreutdanning.
  • Et nettverk av gode og dyktige kollegaer hvor hjelp og støtte aldri er langt unna.
  • Et arbeidsmiljø med høy og allsidig kompetanse samt et sterkt fokus på læring.
  • Tilsettings- og arbeidsvilkår i hht. gjeldende lover, reglement og avtaler.

 

Søknaden skal inneholde

  • Søknadstekst, CV, vitnemål og attester
  • 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer)  

Søknad skal leveres elektronisk i Jobbnorge.  

 

Søknadsfrist og andre opplysninger

  • Søknadsfrist: 28.05.2025
  • Aktuelle kandidater vil bli invitert til intervju.
     
  • Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette – jf.offentleglova §25.  
  • Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste blir automatisk tilgjengelig i søkers brukerkonto i Jobbnorge når stillingen er avpublisert, eller den kan sendes ut ved forespørsel.
     
  • Før eventuell tilsetting i Troms fylkeskommune sine skoler og PPT/OT må politiattest fremlegges jf. opplæringslova sine regler.
  • En politiattest skal ikke være eldre enn tre måneder. Politiattest skal ikke legges ved søknaden.  

 

Troms fylkeskommune

Vi er en av landsdelens største arbeidsgivere, og har blant annet ansvar for regional utvikling, videregående utdanning, fylkesveier, kollektivtilbud, offentlig tannhelsetjeneste, kultur og friluftsliv.

Hos oss får du tillit, ansvar og spennende dager på jobb, i et sosialt og faglig sterkt arbeidsmiljø. Du blir raskt involvert i det utrolige mangfoldet fylkeskommunen jobber med, noe som har stor betydning for samfunnsutviklinga i Troms.

Naturen og kulturlivet er eventyrlig og frodig, og byr på mange flotte opplevelser!

For mer informasjon om Troms fylkeskommune – gå innom vår hjemmeside tromsfylke.no

 
 
Spørsmål om stillingen

Svein Richardsen
Avdelingsleder
913 24 334
[email protected]

 

 

Søk stillingen

 

Søknadsfrist: 28. mai 2025
Arbeidsgiver: Troms fylkeskommune (TFK)
Kommune: Tromsø – Romsa
Omfang: Heltid
Varighet: Fast
Arbeidssted: Breiviklia 1, 9019 Tromsø

Del stillingen

Selskap

Troms fylkeskommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Tromsø

Søknadsfrist

Mai 28, 2025

Ett års vikariat som kantor i Spjelkavik kyrkjelyd 100% (søknadsfrist 08.06.2025)

 

Ett års vikariat som kantor i Spjelkavik kyrkjelyd 100%

 

 

  • Ålesund kyrkjelege fellesråd
  • Langelandsvegen 17, 6010 Ålesund, Hjemmekontor ikke mulig

 

Om jobben

Stillingstittel: Ett års vikariat som kantor i Spjelkavik kyrkjelyd 100%
Type ansettelse: Vikariat, heltid 100%
Arbeidsspråk: Norsk
Antall stillinger: 1

 

Søk på jobben

Søk senest søndag 8. juni

 

 

Gå til søknad

 

 

Spjelkavik kyrkjelyd ligg i austre del av Ålesund kommune og har ca. 18000 medlemmer. Kontorer er lokalisert i kyrkja i bydelen Spjelkavik / Moa ca. 12 km frå Ålesund sentrum. Kyrkjelyden har 10 faste stillingar: Daglig leiar, 3 prestar, kateket, diakon, kantor, organist, kyrkjetenar og 2 kyrkjelydspedagogar. I tillegg til hovedkyrkja vert det også avholdt gudstenester på Ålesund folkehøgskole som funger som interimkyrkje i indre bydel. I kyrkjelyden er det eit stort tal aktive frivillige.

Ett års vikariat som kantor i Spjelkavik kyrkjelyd 100%

Det er ledig eit 1-års vikariat som kantor i Spjelkavik kyrkjelyd frå 1. september . Kantor vil vere tilsett i Ålesund kyrkjelege fellesråd, men ha Spjelkavik sokn som arbeidsstad, Spjelkavik kyrkje er vel 35 år gammal, ligg like ved det store kjøpesenteret på Moa og kombinerer den moderne arbeidskyrkja sin funksjonalitet med eit sterkt sakralt preg. Kyrkjerommet har både eit godt Petrof-flygel frå 2012 og eit Markusen-orgel med 26 stemmer frå 1992.

  • Tenestegjøre ved gudstenester og kyrkjelege handlingar.
  • Delta i stabsmøter, fagmøter, salmemøter og andre administrative møtepunkt.
  • Være en kyrkjemusikalsk ressurs for kyrkjelyd og stab.
  • Lede kyrkjekoret og delta i anna kor-arbeid.

 

  • Kyrkjemusikalsk utdanning i henhold til tjenesteordning. Annan relevant bakgrunn vil og bli vurdert.

 

  • Den som tilsettast må være medlem av Den norske kyrkje.
  • Politiattest må framleggas ved tilsetting.
  • Det blir lagt opp til prøvespill i forbindelse med intervju til stillinga

 

  • Lønns- og arbeidsvilkår etter KAs avtaleverk.
  • Gode og kreative arbeidfellesskap
 
Arbeidsstad

 

Arbeidsgivar: Ålesund kyrkjelege fellesråd
Referansenr.:
4970071664
Stillingsprosent: 100%, Fast
Søknadsfrist: 08.06.2025

 

Etter kommunesamanslåing frå 1.1.2020 har Ålesund  65 000 innbyggarar. Ålesund kyrkjelege fellesråd har arbeidsgivaransvar for meir enn 70 tilsette i sokna, på kyrkjegardane og i fellesrådets administrasjon. Fellesrådet har forvaltningsansvar for 16 kyrkjer og 24 kyrkjegarder, i tillegg til eit krematorium, gravkapell og ei  rekke driftsbygningar. Drifts- og investeringsbudsjettet i 2020 er på over 90 millionar kroner.

Sektor: Offentlig

Del stillingen

Selskap

Ålesund kyrkjelege fellesråd

Kontaktinfo

  • Astrid Eide
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 482 12 111
  • Hans Roar Aas
  • Tittel: Avdelingsleder kyrkjelyd
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 943 23 279

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

Juni 8, 2025

Førde vgs – Driftsleiar / gartnar (Søknadsfrist 28.05.2025)

 

 

Driftsleiar/gartnar

 

Vi søkjer etter driftsleiar til vårt gartneri. Har du gartnarutdanning, relevant fagskuleutdanning innan gartnarfaget eller tilsvarande kompetanse, og ynskjer å jobbe i tett samarbeid med kollegaer og elevar på skulegarden ved Førde vidaregåande skule?

Førde vidaregåande skule har om lag 1000 elevar og 220 tilsette, og er den største vidaregåande skulen i Vestland Nord. Vi har fokus på profesjonsutvikling og skuleutvikling. Skulen har topp moderne spesialrom, i tillegg til ny idrettshall og eit levande bibliotek, og har som mål å levere opplæring av høg kvalitet.

Skulen er geografisk todelt, med skuledrift på Mo og i Førde sentrum. Vi tilbyr utdanningsprogramma Bygg og anleggsteknikk, Elektro og datateknologi, Helse- og oppvekstfag, Kunst, design og arkitektur, Media og kommunikasjon, Naturbruk, Restaurant- og matfag, Sal, service og reiseliv, Studiespesialisering, Teknologi og industrifag. I tillegg har vi ansvar for undervisning ved sjukehuset, vaksenopplæring og ulike kurs.

Skulestad Mo har internat med plass til 60 elevar og her ligg også skulegardsbruket med produksjon av mjølk, svin, egg og sau, i tillegg til grønsaker, poteter og sesongblomar. Skulegarden har ca 420 da dyrka mark. Skulen har 2 lærlingar i hestefag og 1 lærling i gartnarfaget.

Det er ledig 100 % stilling som driftsleiar /gartnar ved skulegarden frå 01.08.2025

For meir informasjon gå til skulen si heimeside: www.forde.vgs.no

 

Søknadsfrist: 28.05.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Driftsleiar/gartnar
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4969687446

 

Arbeidsoppgåver

– Overordna driftsansvar for gartneriet

-Produksjon, sal og vedlikehald av plantevekstar både utandørs og i regulert klima. 
-Produksjonsplanlegging, logistikk og marknadsføring.
-Klimastyring, vatning, gjødsling og formeiring med ulike teknikkar, tilpassa ulike stadier i plantane sin vekst og utvikling.
-Kvalitetsvurdering, hausting, pakking og lagring av plateproduksjon og ulike grønsaker for salg.
-Planlegging, tilrettelegging og gjennomføring av integrert plantevern. 
-Rettleie elevar og lærling  i praktisk arbeid. 
-Sal av ulike produkt i gartneriet sin butikk. 

 

Kvalifikasjonar

– Fagbrev/fagskule i gartnarfaget eller anna relevant yrkeskompetanse. 
– Erfaring frå tilsvarande arbeid. 
– Gode norskkunnskapar.

 

Personlege eigenskapar

– Gode samarbeidsevne, og glad i å jobbe med ungdom. 
– Vere serviceinnstilt, og kunne bidra til å skape nøgde kundar.
– Evne til å jobbe sjølvstendig, i team, strukturert, effektiv og nøyaktig.
– Vere fleksibel og i stand til å tilpasse oppgåver og situasjonar.
– Vere punktleg og påliteleg.
– Ha stor arbeidskapasitet.

 

Vi tilbyr

– Lønns- arbeids- og tilsetjingsvilkår ut frå regelverk og ordningar for Vestland fylkeskommune
– Gode pensjons og forsikringsvilkår Gode moglegheiter for utvikling og læring i eit godt arbeidsmiljø
– Tilsetting skjer på grunnlag av lov- og avtaleverk og føreset godkjent politiattest.
-Stillinga har seks månader prøvetid.
-Administrasjonsmålet i Vestland fylkeskommune er nynorsk.

– Ved tilsetjing vert det stilt krav om politiattest.
– Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste, vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Håkon Svoen
Avdelingsleiar
 Telefon:+47 97586667

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Håkon Svoen
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 975 86 667

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

Mai 28, 2025

Laksevåg og Bergen maritime vgs – Undervisnings – stilling i mekaniske fag (Søknadsfrist 01.06.2025)

 

Undervisningsstilling i mekaniske fag

 

Laksevåg og Bergen maritime vgs har 80 tilsette og omlag 480 elevar. Skulen har totalt 31 klasser med tilbod innan bygg- og anleggsteknikk, elektro- og datateknologi, elektro- og datateknologi med spesiell studiekompetanse og teknologi- og industrifag. Innanfor teknologi- og industrifag tilbyr skulen industriteknologi, brønnteknikk, kjemiprosess og laboratoriefag og maritime fag. Skulen er lokalisert i Bergen sentrum og på Laksevåg.

Ved skulen er følgjande stilling ledig frå 1. august 2025:

Fast stilling som faglærar i mekaniske fag .

Vi søkjer etter kandidatar som har mekanisk bakgrunn.

Ved tilsetjing vil det bli lagt vekt på personlege eigenskapar.

 

Søknadsfrist: 01.06.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Bergen,
Stillingstittel: Undervisningsstilling i mekaniske fag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4969728771

 

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning på vg1 teknologi- og industrifag og vg2 industriteknologi
  • Kontakt med næringslivet

 

Kvalifikasjonar

  • Mekanisk bakgrunn med fagbrev.
  • Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse, jf opplæringslova.
  • Ved manglande pedagogisk og/eller fagleg kompetanse vil det bli lagt til rette for etterutdanning.

 

Personlege eigenskapar

  • Du bidreg til å skape gode relasjonar, både til elevar og kollegaer
  • Gode kommunikasjonsevner
  • Gode samarbeidsevner
  • Strukturert
  • Sjølvstendig
  • Fleksibel
  • Liker å arbeide med ungdom

 

Vi tilbyr

  • Gode forsikrings- og pensjonsordningar
  • For stillinga gjeld løns- og arbeidsvilkår fastsett i lov- og avtaleverk.

Andre opplysningar

Det er eit vilkår om godkjend politiattest for å bli tilsett i vidaregåande skule.
 
Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk.
Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.
 

Odd Frantzens plass 6, 5008 Bergen, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Lasse Ellingsen
Avdelingsleiar
 Telefon:41677947

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Lasse Ellingsen
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 416 77 947

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

Juni 1, 2025