Lærar i kroppsøving, vikariat
Sotra vidaregåande skule er ein kombinert skule med ni ulike programområde innan yrkesfag og studieførebuande. Vi har i dag to skulestadar, ein på Bildøy og ein i Skogsvåg, med 800 elevar og 150 tilsette. I tillegg er vi vaksenopplæringssenter for Askøy og Øygarden, med ca. 150 vaksne elevar på ulike program.
Skulen legg vekt på å vere nyskapande og berekraftig. Vi har som mål at alle elevane fullfører skulegangen med eit høgt læringsutbytte. Skulen er eit inkluderande fellesskap der alle medverkar til fagleg og sosial utvikling. Vi har eit godt læringsmiljø der elevar og tilsette samarbeider om å skape ein læringsarena basert på tillit og respekt for kvarandre.
Vi søkjer etter ein vikar i kroppsøving i 10% stilling for skuleåret 2025 / 2026.
Søknadsfrist: 03.08.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Straume
Stillingstittel: Lærar i kroppsøving, vikariat
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Deltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 10
Webcruiter-ID: 4990253113
Startdato: 11.08.2025
Sluttdato: 31.07.2026
Arbeidsoppgåver
- Undervisning i kroppsøving.
- Tett oppfølging av einskilde elevar.
- Skape og utvikle opplæringa i samarbeide med elevar, kollega og skuleleiing.
- Arbeide systematisk for at elevane skal lære, fagleg og sosialt.
- Samarbeide med kollega om elevane si læring og utvikling.
Kvalifikasjonar
- Undervisningskompetanse i kroppsøving, gjerne kombinert med andre fag som skulen tilbyr.
- Pedagogisk utdanning.
- Ønskeleg med undervisningserfaring, men ikkje eit krav.
- Gode IKT kunnskapar.
- Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse.
- Gode norsk-kunnskapar munnleg og skriftleg.
Personlege eigenskapar
- Vi søkjer etter deg som har eit positivt syn på elevar, som er tydeleg vaksen og som er ein god rollemodell for ungdom.
- Du har stort engasjement for faget.
- Du bidrar til elevane si faglege og sosiale utvikling.
- Du er fleksibel og ser moglegheiter.
- Du har gode samarbeidsevner.
- Å vere eigna for arbeid med ungdom vil bli tillagt stor vekt.
- Du har gode ferdigheiter i kommunikasjon og relasjonsbygging, både overfor elevar og andre samarbeidspartnarar.
Vi tilbyr
- Løn etter kvalifikasjonar.
- Gode forsikrings- og pensjonsordningar.
- Inkluderande og godt arbeidsmiljø.
- Gode moglegheiter til eiga læring og utvikling.
- Du blir ein del av ein ambisiøs, nyskapande og berekraftig arbeidsplass.
- Trimgrupper for tilsette.
Andre opplysningar
Den som blir tilsett må kunna leggja fram politiattest
Branndalsmyra 61, 5353 Straume, Norge
Kontaktinformasjon
Jaspreet Kaur Gloppen
avdelingsleiar
Telefon:41292347
Erik Henneli
Assisterande rektor
Telefon:95826077
Olav Lee
rektor
Telefon:93034370
Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.
Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.
Holmestrand kommune – Miljøveileder – 100 % fast stilling (søknadsfrist 03.08.2025)
Miljøveileder – en 100 % fast stilling
I Holmestrandskolen skal vi sammen legge til rette for læring for alle elever og stimulere den enkeltes motivasjon, lærelyst og tro på egen mestring.
Vi er opptatt av å forebygge utenforskap i et inkluderende fellesskap, og ha et trygt skolemiljø som fremmer helse, trivsel og læring for alle. I Holmestrand skal både elever, lærere og skolen selv være godt rustet for fremtiden. For å sikre det, er vi opptatt av å være i utvikling.
Holmestrandskolen hviler på tre bærebjelker: Trygghet, mestring og læring
Vi har nå ledig en fast 100 % stilling på Ekeberg skole og SFO. Det er ønskelig med oppstart snarest/etter avtale.
Ekeberg skole er en barneskole med cirka 400 elever og 60 ansatte. Skolens lederteam består av rektor og tre inspektører. Skolen ligger mellom Tønsberg og Drammen. Reisevei fra Tønsberg til Holmestrand er ca. 20 minutter.
Våre satsingsområder er:
- Inkluderende skolemiljø
- Språklig kompetanse
- Kompetanseutvikling
For ansettelse i skolen kreves at gyldig politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, fremlegges før tilsetting, jfr. Opplæringsloven 10-9 og forskrift 15.
Vi søker deg som ønsker å arbeide med elever som strever, og har helseutfordringer. Du er glad i å jobbe med mennesker, og har god arbeidskapasitet. Du er en trygg voksen som er god på å bygge relasjoner, du håndterer fysiske utfordringer og stressende situasjoner.
Du er vant til å arbeide selvstendig, men trives også i team. Stillingen innebærer arbeid både i skole og SFO.
Arbeidsoppgaver
– Oppfølging av barn med fysiske, psykiske og sosiale funksjonsnedsettelser
– Kunne håndtere fysiske og verbale konfliktsituasjoner
– Sørge for et trygt, inkluderende og godt læringsmiljø for alle i skole og SFO
– Medisinsk oppfølging
– Tett samarbeid med foresatte og ulike faginstanser
– Skriftlig oppfølging rundt enkeltelever
– Veiledning av andre ansatte
– Planlegging og gjennomføring av aktiviteter for enkeltelever og grup
Kvalifikasjonskrav
– Vernepleierutdanning (annen relevant høyere utdanning kan vurderes)
– God fagkompetanse, metodekompetanse og sosial kompetanse
– Gode digitale ferdigheter
– God muntlig og skriftlig framstillingsevne
– Personlig egnethet vektlegges
Personlige egenskaper
– Du er trygg i deg selv, kommuniserer tydelig og er stabil i relasjon til andre
– Du er systematisk og strukturert
– Du tar ansvar, er fleksibel og har gode samarbeidsevner
– Du er raus, positiv og har genuin interesse for arbeid med elever
– Du holder deg faglig oppdatert og har bevissthet rundt egen rolle som miljøveileder og kollega
– Du har god utholdenhet og liker utfordringer
– Du er omstillingsdyktig og finner gode løsninger
Vi tilbyr
– En arbeidsplass med et sterkt flerfaglig miljø, høy kompetanse og trivsel
– Deltakelse i team og fagnettverk
– Varierte og spennende arbeidsoppgaver
– Et godt arbeidsmiljø
– Motiverte, oppdaterte og dyktige medarbeidere
– Tiltredelse snarest/etter avtale
Lønn i henhold til avtale/tariff. Medlemskap i god pensjonsordning. Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår og med de rettigheter og plikter som følger av overenskomster, reglementer og lover.
Attester og vitnemål tas med ved et eventuelt intervju. Vitnemålsportalen skal benyttes for vitnemål som er registrert i denne portalen.
Kommunen er opptatt av mangfold og vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke jobb hos oss uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Vi jobber sammen for et godt og inkluderende arbeidsmiljø.
Søkerlister med opplysninger om navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosted- eller arbeidskommune for hver søker er offentlig iht. offentleglova. Det kan gjøres unntak dersom søker anmoder om dette og grunngir dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke tas til følge, vil søkeren varsles om dette.
Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 03.08.2025
Arbeidssted: Holmestrand
Kontaktpersoner:
Virksomhetsleder/rektor Espen Raastad
mob: 95964555
Hjemmeside:
Adresse:
Hvittingfossveien 59 3080 Holmestrand
Holmestrand kommune, Ekeberg skole
Holmestrand kommune har ca. 27 000 innbyggere og ca. 1 800 årsverk. Kommunen ligger vakkert til med lang kystlinje, flott natur, innsjø, elver, skog og fjell. Jernbanen og E18 går gjennom kommunen og gir god kommunikasjon både nordover og sørover. Holmestrand kommune er en næringsoffensiv kommune og i sterk vekst med økende innbyggertall. Holmestrand kommune er porten til Vestfold, og er et attraktivt sted å bo, besøke og drive næringsvirksomhet.
Kirkelig fellesråd i Trondheim – Regnskapsleder (søknadsfrist 01.08.2025)
Vil du være med å utvikle regnskapsarbeidet vårt?
Kirkelig fellesråd i Trondheim søker en dyktig og engasjert regnskapsleder som ønsker å bidra til videreutvikling av økonomifunksjonen i en kompleks og meningsfull organisasjon. Vi har en bevilgningsøkonomi med en årlig omsetning på ca. 400 millioner kroner, og fører regnskap for både fellesrådet, menighetsråd, kor og Kirkelig dialogsenter. Kirkelig fellesråd kjøper regnskapstjenester av Aider, herunder avstemming og årsoppgjør.
Som regnskapsleder får du ansvar for regnskapsføringen for fellesrådet og menighetene, og du vil være en sentral ressurs i utviklingen av digitale løsninger og effektive rutiner. Du blir en del av et kompetent økonomiteam, og får jobbe med moderne verktøy som Xledger i et konsernoppsett med 21 regnskapsenheter.
Vi ser etter deg som har solid regnskapskompetanse, god digital forståelse og et sterkt engasjement for forbedring og utvikling.
Ansvar og arbeidsoppgaver
- Ansvar for at regnskapene føres iht. gjeldende lov- og regelverk
- Løpende samarbeid og dialog med Aider i utførelsen av regnskapsarbeidet
- Regnskapsføring, herunder bilagsbehandling, inngående og utgående fakturaer, vedlikehold av leverandør- og kunderegister mv.
- Internkontroll og deltakelse i årsavslutning
- Rapportering til menigheter, samarbeidspartnere og offentlige instanser
- Veiledning og opplæring i regnskapsfaglige spørsmål
- Støttefunksjon for daglig leder menighet i oppfølging av budsjett og regnskap
- Utvikling og forbedring av rutiner med fokus på digitalisering og automatisering
Kvalifikasjoner
- Høyere økonomisk utdanning (minimum bachelor innen økonomi, regnskap eller revisjon)
- God regnskapsforståelse og erfaring, gjerne fra offentlig eller kirkelig sektor
- Gode ferdigheter i Excel og generelt høy digital kompetanse
- Autorisasjon som regnskapsfører er en fordel
- Erfaring med Xledger er en fordel
Personlige egenskaper
- Gode kommunikasjonsevner, med evne til å formidle fagstoff på en forståelig måte
- Strukturert, nøyaktig og planmessig arbeidsform
- Løsningsorientert og fleksibel
- Samarbeidsvillig og en god lagspiller
- Sterk motivasjon for utvikling og effektivisering av rutiner og prosesser
- Må evne å jobbe selvstendig og ta ansvar
Vi tilbyr
Hos oss får du muligheten til å gjøre en forskjell – både faglig og samfunnsmessig. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø, spennende utfordringer og mulighet for faglig utvikling. I tillegg tilbyr vi:
- Fleksitid
- Kontorplass midt i Trondheim sentrum
- Pensjonsordning i TKP (Trondheims kommunale pensjonskasse)
Søknadsfrist: 01.08.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: TRONDHEIM
Stillingstittel: Regnskapsleder
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4989814521
Kontaktinformasjon
Lena Kongsrud
Avdelingsleder økonomi og servicetjenester
Telefon:+47 91132969
Munkegata 6, 7013 TRONDHEIM, Norge
Kirkelig fellesråd i Trondheim har 170 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.
Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har vi som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.
Vang Kommune, Helse og omsorg – Fagleiar psykisk helseteneste (Søknadsfrist 04.08.2025)
Fagleiar psykisk helseteneste
Vang kommune har ledig 80 – 100 % fast stilling som fagleiar i psykisk helseteneste, stillinga innehar både fagansvar for tenesta og kurativ teneste.
Psykisk helseteneste er eit helsetilbod retta mot menneske med utfordrande livssituasjonar; livskriser, psykiske lidingar og konsekvensar av dette hjå den enkelte, deira familie og nettverk. Tilbodet består av samtaler individuelt og i grupper, heimebesøk, informasjon og rettleiing. Det er utstrakt samarbeid med andre tenester, internt og eksternt.
Psykisk helseteneste er organisert under helseavdelinga, og samlokalisert med helsesjukepleiartenesta, friskliv, legekontor og ergoterapeut, fysioterapeutar og kommunepsykologen i øvre Valdres.
Me er på jakt etter ein engasjert medarbeidar, som likar utfordringar. Saman med kollegaer vil du vera med på spennande og varierte oppgåver, utvikle tenesta og kunne fremje folkehelse i form av førebyggjande arbeid. Fagleg utvikling står i fokus. Psykisk helseteneste har 3 stillingar inkludert fagleiar.
Søknadsfrist: 04.08.2025
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: VANG I VALDRES
Stillingstittel: Fagleiar psykisk helseteneste
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4983204466
Arbeidsoppgåver
- Oppfølging og behandling av personar med psykiske utfordringar / lidingar og/eller rusproblematikk
- Fagleiar-oppgaver: sørge for den dagleg drift i eininga, planarbeid
- Leie gruppetilbod/undervisning/meistringskurs
- Pårørandearbeid
- Førebyggande arbeid
- Dokumentasjon
- Tverrfagleg samarbeid internt og eksternt
- Psykososialt kriseteam medlem / leiar
- Denne lista er ikkje uttømmande
- Andre oppgåver kan bli lagt til stillinga
Kvalifikasjonar
Me søkjer deg som:
- Har norsk autorisasjon som sjukepleiar eller psykolog
- Anna relevant utdanning innan helse- og velferd, i kombinasjon med relevant vidareutdanning/erfaring frå arbeid med psykisk helsearbeid, kan og vurderast, men må vere minimum bachelor nivå
- Vidareutdanning i rus- og psykisk helsefaglege emner blir vektlagt
- Erfaring frå arbeid med psykisk helse og/eller rusproblematikk er eit føremonn
- Leiarutdanning eller erfaring er eit føremonn
- God muntleg og skriftleg framstillingsevne
- Gode datakunnskapar
- Førarkort klasse B, må disponere bil
- Personlege eigenskapar blir vektlagt
Personlege eigenskapar
Me søkjer ein dyktig medarbeidar med:
- Interesse og engasjement for fagområdet psykisk helse og rus
- God gjennomføringsevne
- Evne til å bygge gode relasjonar i møtet mellom mennesker
- Evne til å leie
- Kunne arbeide sjølvstendig og ha evne til å skape framdrift åleine, men og ilag med andre
- Vera ein god lyttar og vera god på å kommunisere
- Fleksibel og løysingsorientert
- Stillinga krev politiattest. Attesten må leggjast fram før tiltreding
Vi tilbyr
Me tilbyr:
- Spennande og utfordrande arbeidsoppgåver
- Eit godt, triveleg og tverrfagleg arbeidsmiljø
- Gode forhold for samarbeid, utvikling og kompetanseutnytting
- Konkurransedyktig løn etter avtale og arbeidsvilkår elles etter gjeldande lover, reglement og tariffavtalar
- Gode pensjons- og forsikringsordningar
- Dagarbeidstid med noko moglegheit for fleksitid
- Flyttegodtgjersle
- Støtte til relevant vidareutdanning etter gjeldande retningsliner
Tyinvegen 5150, 2975 VANG I VALDRES, Norge
Kontaktinformasjon
Seija Johanna Kumpula
Leiar helseavdeling
Telefon:97743775
E-post:[email protected]
Vang kommune som arbeidsgjevar:
- Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
- Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!
- Vang kommune har nynorsk som skriftspråk.
Å bu i Vang kommune:
- Ei storstilt satsing på barn og unge!
- Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
- Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
- Helse og omsorgstenester av god kvalitet
- Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
- Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
- I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
- Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete, med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
- I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
- Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg! Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
- I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
- Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres.
- Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres
Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.
Vang Kommune – Spesialpedagog ved Vang barne- og ungdomsskule – 100 % vikariat (Søknadsfrist 27.07.2025)
Spesialpedagog ved Vang barne- og ungdomsskule
Er du vår nye kollega? Frå skulestart haust 2025 har me ledig 100 % vikariat for spesialpedagog! Vikariatet har varigheit ut februar 26, med mogleg forlenging.
Vang barne- og ungdomsskule er ein kombinert barne- og ungdomsskule, med klassetrinn frå 1. – 10.klasse og SFO. Skulen er fulldelt og har omlag 190 elevar. Skulen har eit introduksjonstilbod for nyankomne elevar frå Vang mottakssenter. Vil du bli del av eit godt og profesjonelt læringsmiljø som har fokus på læring, utvikling og trivsel, kan dette vere skulen for deg.
Me ser etter deg som brenn for inkludering og som ser læringspotensial i alle barn. Det er viktig at du møter elevane med omsorg, tryggleik og tydelege forventingar.
Sjå artikkel om Vang barne- og ungdomsskule i Utdanningsnytt av 29.09.23: https://www.utdanningsnytt.no/barnehage-kvalifiserte-laerere/kvalifiserte-laerere-her-er-superkommunen/374717
Vang er ei utviklingsorientert skulekommune, der eleven si læring og utvikling står i sentrum. Me har spesielt fokus på god undervisningspraksis og inkludering.
Kva kan me tilby?
- To-lærar system i nesten alle fag/timar
- 100 % dekning med kvalifiserte lærarar
- Ein nyrenovert skule med stor fleirbrukshall (klatrevegg, basseng mm)
- Arbeidsplass med flotte uteareal og tilgang til natur og friluftsliv frå dørstokken
- Fokus på aktiv læring og bruk av naturen
- Friluftsaktivitetar, oppleving og utflukter på alle trinn
- Ei allsidig personalgruppe med svært godt arbeidsmiljø!
- Fleire sosiale (frivillige) aktivitetar kvar veke etter skuletid
- Faglege utfordringar og gode utviklingsmoglegheiter
- Eit svært bredt fagmiljø med lærarar, fagarbeidarar, pedagogar, helsesjukepleiar, spesialpedagogar, skulebibliotekar og vernepleiarar
- I Vang er det godt å bu! (Sjå oppramsa fordeler nedst i annonsa)
- Me kan hjelpe til å ordne bustad
- Løn etter tariff, og gode forsikrings – og pensjonsvilkår
Søknadsfrist :27.07.2025
Arbeidsgivar: Vang Kommune
Stad: Vang i Valdres
Stillingstittel: Spesialpedagog ved Vang barne- og ungdomsskule – 100 % vikariat
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4989662169
Startdato: 01.08.2025
Sluttdato: 28.02.2026
Arbeidsoppgåver
- Planlegge og lede elevens læring, individuelt og i team
- Delta og medverke i skulens profesjonsfellesskap
- Delta og omsette skulens utviklingsarbeid i praksis
- Medvirke til eit trygt og godt læringsmiljø og sikre eit godt skule-heim-samarbeid.
Kvalifikasjonar
- Utdanning innan spesialpedagogikk
- God digital kompetanse
- Gode norskkunnskapar, munnleg og skriftleg.
Personlege eigenskapar
- God evne til samarbeid og sjølvstendig arbeid
- Fleksibel, positiv og løysingsorientert
- Gode kommunikasjonsevner
- Er i stand til å skape positive relasjonar til elevar, foreldre og kollegaar
Personlege eigenskapar vil verte vektlagt
Vi tilbyr
- Gyldig politiattest skal leverast før oppstart
- Tilsetjing på ordinære vilkår som til einkvar tid gjeld i kommunal sektor.
Tyinvegen 5035, 2975 Vang i Valdres, Norge
Kontaktinformasjon
Ola Erik Heen Moe
Rektor VBU
Telefon:91161741
E-post:[email protected]
Vang kommune som arbeidsgjevar:
- Ca 290 tilsette fordelt på kommunalområda: Helse og omsorg, Utdanning og kultur, Landbruk og teknisk, og Stab
- Den viktigaste ressursen me har er våre tilsette. I Vang kommune gjer me det me kan for at tilsette skal ha det bra på arbeid!
- Vang kommune har nynorsk som skriftspråk.
Å bu i Vang kommune:
- Ei storstilt satsing på barn og unge!
- Ein kombinert barne – og ungdomsskule, med ca 200 elever. Nyrenovert med heilt ny fleirbrukshall med klatrevegg, basseng etc. Tolærarsystem, slik at det nesten alltid er to lærarar tilstades i klasserommet. Skulen nyttar Vang sin flotte natur mykje, både ved uteskule, faget FRI-NAT (friluftsliv og natur), og spanande utflukter. I Vang er SFO gratis for alle barn!
- Vang kommune har to barnehagar, Høre og Fredheim, begge har småbarns og storbarnsavdeling. I Vang er det løpande barnehageopptak (start når det passar dykk!) og frå august 2024 er månadsprisen per barn 1500 kr
- Helse og omsorgstenester av god kvalitet
- Vang kommune har personalbustadar til leige, med butid opptil 3 år
- Byggeklare tomter fleire stadar i kommunen, alle med fantastisk utsikt!
- I Vang finn du 2 solide kontorfellesskap, gjer som fleire andre og ta med deg arbeidet til Vang!
- Både i Vang og resten av Valdres finn du eit yrande kulturliv, der tradisjon står i høgsete, med blant anna tradisjonsmat, tradisjonsmusikk, tradisjonshandtverk og aktiv stølsdrift. Vang kommune har også ein god kulturskule med stort utval av tradisjonelle og moderne aktivitetar
- I Vang står lag, foreiningar og idrett sterkt, her finn du aktivitetar for einkvar smak!
- Vang har ein storarta natur som innbyr til friluftsliv sommar som vinter, er du glad i turar, ski, jakt og fiske så er dette staden for deg! Vang blir sagt å ha «vestlandsfjell med austlandsklima«, og er ei bygd med landbruk, grundarar, turisme og næringsliv i eit levande og inkluderande bygdesamfunn. I Vang finn du også store delar av Jotunheimen og ikkje minst festivalen Vinjerock
- I Vang har dei fleste kort avstand mellom arbeid, barnehage og skule. Her kan du leve eit så roleg eller så aktivt liv som du sjølv ynskjer, i ei distriktskommune med positiv folketalsutvikling
- Meir info om korleis det er å bu i Vang og kva som skjer i Vang finn du her på VangiValdres.
- Meir info om arbeids – og bumarkedet Valdres finn du på VelgValdres
Vang kommune er opptatt av mangfold og oppmodar kvalifiserte kandidatar til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn.
Me gjer merksam på at søkjarar kan få sitt namn gjort offentleg i søkjarlista, sjølv om det er bedt om konfidensiell behandling. Du som søkjar vil i tilfelle bli varsla på førehand om det.
Valle og Hylestad sokneråd – Kyrkjeverje / kyrkjelydarbeider (søknadsfrist 03.08.2025)
Kyrkjeverje / kyrkjelydarbeider
Omsorgssenteret Bergens indremisjon – Sykepleier / vernepleier fast ca. 75% stilling – aften (søknadsfrist snarlig)
Sykepleier/ Vernepleier
Omsorgssenteret Bergens Indremisjon
- Frist: Snarest
- Ansettelsesform: Fast
Er du vår nye kollega? Ledig stilling som sykepleier/ vernepleier fast ca. 75% stilling – aften
Kvalifikasjoner:
– Norsk autorisasjon som sykepleier/ vernepleier
– Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig
– Du er faglig engasjert, ansvarsbevisst og har gode samarbeidsevner
– Det er en fordel med erfaring fra geriatri
Spesielle forhold:
– For denne stillingen er det et krav om politiattest
– Den ansatte må respektere Bergens Indremisjons kristne livssyn
Arbeidstid:
Aftenvakter (14.30-21.30) med arbeid hver tredje helg
Stillingen kan eventuelt deles opp i en 50% stilling og en 40% stilling med arbeid hver tredje helg
Arbeidsoppgaver:
– Gi god omsorg, stell og pleie til våre beboere
– Ivareta beboerens identitet, egenverd og selvstendighet
– Bidra til å skape et godt hjem for den enkelte beboer
– Dokumentasjon i pasientjournalsystemet GBD
– Vakt på en avdeling, men faglig ansvar på alle avdelingene
Vi tilbyr:
-
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø
-
En trygg arbeidsplass i kontinuerlig utvikling
-
Mulighet for faglig oppdatering, intern-undervisning og kurs
-
Lønn etter tariff i Virke
-
Offentlig pensjonsavtale i KLP
Om arbeidsgiveren
Bergens Indremisjon har drevet denne aldersinstitusjonen i over 75 år. Omsorgssenteret er en privat ideell institusjon med kommunal driftsavtale. Institusjonen gir et tilbud til eldre som trenger institusjonsplass, men som er for friske for sykehjem. Omsorgssenteret er delt inn i tre grupper med 12, 12 og 11 beboere, totalt 35 plasser. Alle gruppene har eget post-kjøkken. Alle beboere har enerom med eget bad.
Sektor: Privat
Sted: Welhavens gate 76, 5006 Bergen
Bransje: Helse og omsorg
Stillingsfunksjon: Sykepleier, Vernepleier/miljøterapeut
Arbeidsspråk: Norsk
Fusa vidaregåande skule – Undervisnings – stilling innan Teknologi og industrifag (Søknadsfrist 04.08.2025)
Undervisningsstilling innan Teknologi og industrifag
Fusa vidaregåande skule tilbyr: Studiespesialisering og 4 yrkesfaglege utdanningsprogram; helse og oppvekst, teknologi og industrifag, naturbruk, restaurant og matfag og påbygg for vaksne-nettskule. I tillegg har vi tilbod innan TAF/YSK og tilrettelagt undervisning. Skulen har omlag 300 elevar og 50 tilsette. Tett samarbeid med næringslivet er ein sentral del av skulen sitt arbeid for å kunna gje ei relevant opplæring. Sjå skulen si heimeside https://www.fusa.vgs.no/ og skulen sin film https://youtube.be/37e8hMyhHnA
Søknadsfrist: 04.08.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Undervisningsstilling innan Teknologi og industrifag
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4986100871
Arbeidsoppgåver
Undervising og oppfølging av elevar.
- 100 fast stilling med undervisning i programområde Teknologi og industrifag/Elektrofag-automasjon
- Stillinga innebær praktisk og teoretisk undervisning, både i klasserom og i skulen sin verkstad, samt oppfølging av elevar i bedrift
Me søkjer deg som har kompetanse innan teknologi og industrifag, elektrofag eller automasjon og som er nyfiken på ny teknologi.
Du samarbeider med kollegaer og leiing i profesjonsfellesskapet, og med opplæringskontor og næringsliv om formidling av læreplass til elevane.
Du held deg orientert om utviklinga i bransjen og i fag- og yrkesopplæringa.
Det kan vere aktuelt å kombinere denne stillinga med undervisning i andre fag ved skulen, ut frå våre behov ogsøkjar sin kompetanse.
Kvalifikasjonar
Godkjent yrkesfaglærarutdanning innan teknologi og industrifag/elektrofag-automasjon og/eller fagbrev innan desse fagområda
Det er ønskjeleg med praktisk erfaring frå fagområdet
Til alle stillingane er det krav om fagleg og pedagogisk kompetanse. Dersom ein ikkje oppfyller kravet om pedagogisk kompetanse, vil skulen legge tilrette for utvikling av formell og pedagogisk kompetanse
God munnleg og skriftleg framstillingsevne
God digital kompetanse.
Personlege eigenskapar
- Du har mål om å vere ein trygg og tydeleg klasseleiar, med evne til å skapa gode relasjoner til elevane
- Du arbeider sjølvstendig og nøyaktig, og deltek aktivt i eit profesjonsfellesskap
- Du har gode evner til samarbeid, og kommuniserer godt både med elevar, tilsette og føresette
- Du samarbeider godt med eksterne fagmiljø for å utvikla gode undervisningstilbod og synleggjera skulen
- Du er løysingsorientert og har evne til omstilling
- Du er utviklingsorientert og tek medansvar for å utvikle faggruppa
- Du har ei pedagogisk forståing i tråd med skulen sitt elevsyn
Det vert lagt stor vekt på personlege eigenskapar ved tilsetting.
Du som skal tilsettast i vidaregåande skule må leggje fram godkjent politiattest.
Vi tilbyr
- Eit aktivt og stimulerande profesjonsfellesskap i ein kombinert skule, som gjer stort rom for utvikling for elevar og tilsette
- Nært samarbeid med kollegaer
- God delingskultur, positiv innstilling og godt humør
- Ein arbeidsplass som ligg i rolege og fine omgjevnader
- Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk
- Gode forsikrings- og pensjonsordningar
Kontaktinformasjon
Haldis Gjøen Solvang
ass. rektor
Telefon:97161326
Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.
Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.
Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.
Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.
Engerdal kommune – Sektorleder 100% fast – Helse og Mestring (Søknadsfrist 31.07.2025)
Sektorleder 100% fast – Helse og Mestring – Engerdal Kommune
Helse- og mestringssektoren er i stadig utvikling og krever gode, nytenkende løsninger for å møte morgendagens utfordringer. Nå søker vi deg som vil være en sentral brikke i dette viktige arbeidet. Som sektorleder får du muligheten til å forme framtidens tjenester i en kommune med korte beslutningsveier og stort handlingsrom. Du blir en del av kommunedirektørens ledergruppe og får ansvar for å lede en sektor med engasjerte fagfolk, viktige samfunnsoppgaver og høye ambisjoner. Dette er stillingen for deg som ønsker å utgjøre en forskjell – både for innbyggere, ansatte og kommunen som helhet.
Søknadsfrist: 31.07.2025
Arbeidsgiver: Engerdal kommune
Sted: Engerdal
Stillingstittel: Sektorleder 100% fast – Helse og Mestring – Engerdal Kommune
Stillinger: 1
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4988311450
Arbeidsoppgaver
Som sektorleder har du det overordnede ansvaret for å styre, lede og utvikle sektoren med fokus på faglig kvalitet, økonomisk styring og god personalledelse. Du er den øverste lederen for helse- og mestringssektoren i kommunen. I Engerdal er det korte beslutningsveier – du må være tett på driften, samtidig som du skal ivareta det strategiske ansvaret. Rollen innebærer også å bidra til gjennomføring av utviklings- og endringsprosesser, bygge en verdiorientert kultur, forberede og utrede saker for politiske organer og sørge for implementering av politiske vedtak. Du vil være en viktig premissleverandør i kommunens strategiske arbeid og må evne å se sektoren i en større kommunal sammenheng.
Kvalifikasjoner
Vi søker deg som har relevant universitets- eller høgskoleutdanning og ledererfaring. Det er et krav at du enten har, eller er villig til å ta, formell lederutdanning. Du har erfaring fra ett eller flere av fagområdene innen helse og omsorg, og har god forståelse for økonomi, styring og forvaltning. Det er en fordel med kjennskap til arbeid i en politisk styrt organisasjon, og du må kunne kommunisere godt på norsk, både skriftlig og muntlig.
Personlige egenskaper
Vi ser etter en trygg, lyttende og tydelig leder som er synlig i organisasjonen og har evne til å inspirere og samle medarbeidere. Du må være utviklingsorientert, initiativrik og løsningsfokusert, og ha et sterkt engasjement for å skape gode tjenester for innbyggerne. Vi legger vekt på at du tenker helhetlig, har gode samarbeidsevner og bidrar til god samhandling på tvers av kommunens tjenesteområder.
Vi tilbyr
En spennende og innflytelsesrik lederstilling i en kommune med korte beslutningsveier og store muligheter for utvikling. Du får jobbe i et tverrfaglig og engasjert lederteam, og lede en sektor med dyktige og dedikerte medarbeidere. Vi tilbyr konkurransedyktige vilkår og et meningsfylt samfunnsoppdrag i naturskjønne omgivelser. Hos oss får du en fleksibel arbeidshverdag der du styrer tiden din selv. Vi har fleksitid, som innebærer at du disponerer din egen arbeidstid så lenge du er tilgjengelig ved behov. Arbeidssted vil være kommunehuset i Engerdal, men tilstedeværelse på helse- og omsorgssenteret er viktig for å være tett på driften og de ansatte.
Engerdal kommune, Engerdalsveien 1794, 2440 Engerdal, Norge
Kontaktinformasjon
Geir Sverdrup
Kommunedirektør
Telefon:40024904
E-post:[email protected]
Opplysninger om søknaden og prosessen videre
Søknader skal leveres via vår stillingsportal i Webcruiter. Husk å ta med alt som kan være relevant, både arbeidserfaringer og utdanninger. Last opp vedlegg direkte i søknaden.
Kommunikasjonen i ansettelsesprosessen vil som hovedregel skje via epost til/fra Webcruiter-løsningen. Det er viktig at du oppgir en epostadresse du følger jevnlig med på. Du kan også logge deg på løsningen og se status på søknaden din.
Engerdal kommune ønsker mer mangfold. Vi oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke jobb hos oss uavhengig av kjønn, alder, funksjonshemming, etnisk eller nasjonal bakgrunn.
Nåværende og tidligere ansatte kan ha fortrinnsrett etter lov- og avtaleverk. Fortrinnsretten er betinget av at vedkommende er kvalifisert til stillingen.
Offentlig søkerliste
Engerdal kommune er for mest mulig åpenhet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista.
Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentligheten.
Kirkelig fellesråd i Trondheim – Menighetspedagog i 50% ved Kolstad og Heimdal menigheter (Søknadsfrist 10.08.2025)
Kirkelig fellesråd i Trondheim
Vil du bli vår nye menighetspedagog?
Kolstad og Heimdal menigheter søker en engasjert pedagog til trosopplæring for barn og unge (0–18 år). Vi ser etter deg som formidler kristen tro på en inkluderende og inspirerende måte.
Om området
Kolstad og Heimdal er bydeler sør i Trondheim med ca. 18 000 kirkemedlemmer. Kolstad er en flerkulturell bydel i utvikling, kjent for sitt mangfold og nylige områdeløft. Heimdal er en etablert «småby i byen» med stor tilflytting og variert bebyggelse. Begge bydeler har barnehager, skoler, idrettslag og gode fritidstilbud.
Om menighetene
Kolstad menighet har base i en moderne kirke og samarbeider tett med Heimdal og Byneset/ Leinstrand menigheter. Sammen driver vi variert arbeid innen diakoni, barne- og ungdomsarbeid og kultur. Vi har et sterkt fagmiljø for trosopplæring og ønsker å skape trygge, inkluderende fellesskap. Du vil jobbe i et engasjert team med ansatte og frivillige, og bidra til godt samarbeid med lokalmiljøet.
Arbeidsoppgaver
- Planlegging og gjennomføring av trosopplæringstiltak, med forankring i vedtatte aktivitetsplaner.
- Formidle kirkens budskap til barn i alle aldre.
- Samarbeide med kolleger i stabene om skole-kirke-samarbeid.
- Ha kontakt med, og tilrettelegge for frivillige aktiviteter i samarbeid med øvrige ansatte.
- Drive aktiv menighetsutvikling sammen med stab, menighetsråd og frivillige.
- Samarbeide med andre pedagoger på tvers av menighetsgrenser, også på byplan.
- Delta aktivt i Undervisningsforum – forum for undervisningsansatte i hele Trondheim.
Kvalifikasjoner
- Krav til stillingen er utdanning på universitets/høyskolenivå med minimum 30 studiepoeng kristendom/teologi og 30 studiepoeng pedagogikk. Andre søkere med relevant utdanning eller erfaring oppfordres også til å søke.
- Erfaring med å formidle bibelfortellinger, oppleve og erfare kristen tro sammen med barn og unge.
- Kjennskap til trosopplæringsarbeidet i Den norske kirke.
- Musikk og sangkompetanse er en fordel, gjerne beherske instrumenter som piano og gitar.
- Sertifikat og egen bil vil være en fordel.
Undervisningen forutsettes utført i samsvar med Den norske kirkes lære. Den som ansettes må være medlem i Den norske kirke og kunne fremvise godkjent politiattest.
Personlige egenskaper
- Ha et glødende engasjement og være motivert for å arbeide med aldersgruppen 0 til og med konfirmasjonsalder, vil bli sterkt vektlagt.
- Ha gode samarbeidsevner og trives med å arbeide i team, men også selvstendig.
- Være inkluderende, og evne å motivere og begeistre mennesker i alle aldre.
- Gode kommunikasjonsevner på norsk både muntlig og skriftlig.
Vi tilbyr
- Et bredt og godt faglig miljø med engasjerte kollegaer.
- Varierte og spennende arbeidsoppgaver for den rette.
- Stor innflytelse over egen arbeidstid, oppgaver og arbeidsmetoder.
- Lønn og pensjon etter gjeldende avtaler.
- Stillingen kan tiltres så snart som mulig.
- Det må påregnes arbeidstid på kveld og helg.
Nøkkelinformasjon
Søknadsfrist: 10.08.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Heimdal, Trondheim
Stillingstittel: Menighetspedagog i 50% ved Heimdal og Kolstad menigheter
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid / Deltid: Deltid
Stillingsprosent: 50
Webcruiter-ID: 4989260622
Sosial deling :Del på X
Kontaktinformasjon
Lars Dagfinn Lossius, Daglig leder Heimdal, Kolstad, Byneset og Leinstrand menigheter
Telefon: +47 979 63 110
E-post: [email protected]
Adresse: Heimdalsvegen 4, 7080 Heimdal, Norge
Kirkelig fellesråd i Trondheim har 170 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.
Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har vi som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS