Ål kommune – Helsesjukepleiar / Sjukepleiar, Familiens hus (søknadsfrist 10.08.2025)

Ål kommune Familiens hus

 

Helsesjukepleiar / Sjukepleiar

 

 

Er du løysingsfokusert og ynskjer å vera med å bygge laget rundt bornet og deira familie og nettverk?
Er du ein relasjonsbyggar og har barnets beste i fokus?
Ynskjer du spennande og meiningsfylte arbeidsoppgåver i eit entusiastisk og solid fagmiljø?

Då ynskjer vi deg velkommen til vårt team!

Me har ledig 100% fast stilling som helsesjukepleiar frå september 2025. 

Me i Familiens Hus, har eit godt arbeidsmiljø der det er plass til både fagleg fordjuping, humor i kvardagen og eit godt fellesskap. Me har faste fagmøter, veiledning og arbeider tverrfagleg både innad i avdelinga og med samarbeidspartar. Vi er ei nytenkjande teneste i utvikling. Dette gjer arbeidskvardagen variert og spennande. Vi ser etter deg som brenn for born og unge. Me har eit mål om at det skal vera godt å vekse opp i Ål. 

 

Kvalifikasjonar

  • Utdanning som helsesjukepleiar.
  • Sjukepleiar som er i utdanning til helsesjukepleiar eller som har planar om dette, oppfordrast til å søke.
  • Interesse for oppfølging av barn og familiar.
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne.
  • Den som blir tilsett  må ha førarkort kl. B og må disponere bil.

 

Arbeidsoppgåver

  • Helsefremjande og førebyggande oppgåver for tenesta i samsvar med lokale og nasjonale retningsliner og rutiner.
  • Delta i tverrfaglege team i tett samarbeid med oppvekstsektoren og andre tenester.
  • Skulehelseteneste i grunnskule og vidaregåande skule.
  • Vaksinering.
  • Andre aktuelle oppgåver i Familien hus ut frå kvalifikasjonar og behov.

 

Personlege eigenskapar

Me ynskjer at du:

  • Er dyktig og engasjert i helsefremmande og førebyggande arbeid for born, unge og deira familiar.
  • Er ein god relasjonsbyggjar.
  • God på kommunikasjon og rettleiing.
  • Har evne til å arbeide sjølvstendig og i team.
  • Er positiv og løysingsorientert.
  • Har evne til nytenking.

Personlege eigenskapar vert vektlagt.

 

Me tilbyr

  • Interessante arbeidsoppgåver knytt til familiar, barn og unge
  • Eit godt etablert tverrfagleg miljø og gode system for samarbeid med andre
  • Godt arbeidsmiljø med erfarne, trygge og kunnskapsrike kollegaer
  • Internundervisning, fagleg utvikling og rettleiing
  • Lønn og arbeidsvilkår i samsvar til lov og avtaleverk
  • Pensjonsordning i KLP

 

Søknad og politiattest

  • Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
  • Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månadar.
  • Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.

 

Velkomen som søkjar!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.08.2025
Tiltreding: 01.09.2025
Arbeidsstad: Ål

 

Kontaktpersonar:

Ingeborg Kaslegard Frydenlund
mob: 908 65 602

 

Heimeside:

www.aal.kommune.no

 

Adresse:

Sundrevegen 95 3570 Ål

 

Ål kommune Familiens hus

Familiens hus gir tenester til barn, ungdom og familiar. Familiens hus består av tenester i Helsestasjonen,jordmorteneste, Psykisk helse born og unge, Undomslos, FACT Ung- koordnator, logoped og PPT. Familiens hus arbeider tverrfagleg for å fremje trivsel og god fysisk og psykisk helse hjå born, unge og deira familiar, samt styrke born og unge sine oppvekstsvilkår. Me har stort fokus på fag, kvalitet og utvikling.

Alle i tenesta jobbar i team. Me har høgt fagleg nivå og har eit tett og godt samarbeid med skulane og barnehagane og dei andre sektorane. Me er i ein spanande utviklingsprosess med mål om å vere ei teneste i tråd med anbefalingar i Meld. St & – Tett på- tidleg innsats og inkluderande fellesskap i barnehage og skule. Kvar einaste dag gjer våre medarbeidarar i barnehage og skule ein stor innsats for å hjelpe våre barn til å nå sine drøymar og mål. Familiens hus er ein viktig del av laget rundt barnet og eleven.

Familiens hus er samlokalisert med Hallingdal barnevern sentralt i Ål.

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Ingeborg Kaslegard Frydenlund
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 908 65 602

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

August 10, 2025

Ål kommune – Barnekoordinator, Familiens hus (søknadsfrist 10.08.2025)

Ål kommune Familiens hus

 

Barnekoordinator

 

 

Ål kommune ynskjer å yte heilheitlege og tilgjengelege tenester til born, unge og deira familiar. Innbyggjarane skal oppleve at det er lett å ta kontakt og at hjelpa blir godt koordinert uavhengig av korleis tenestene er organisert.  

Vi søkjer barnekoordinator i 50% stilling, fortrinnsvis ut 2025, men med moglegheit for forlenging.
Barnekoordinator vil vera organisert under Familiens hus og vera knytt til koordinerande eining (KE). Tenesta vil utøvast i alle delar av kommunen og i samarbeid med andre relevante samarbeidspartar.   

Alle tilsette jobbar tett med andre faggrupper og avdelingar i kommunen. 

 

Arbeidsoppgåver Barnekoordinator 

  • Koordinere og bidra aktivt til i det samla tenestetilbodet kring barnet og familien.
  • Leggje til rette for gode overgangar.
  • Initiere og følgje opp arbeid med individuell plan (IP).
  • Gje opplæring og rettleiing til barnekoordinatorar i andre tenester.
  • Bistå koordinerande eining i vurdering knytt til tildeling av barnekoordinator og individuell plan.
  • Bidra aktivt i utvikling av tenesta.

 

Kvalifikasjonar

Må ha: 

  • Treårig helse- eller sosialfagleg utdanning frå høgskule eller universitet eller anna relevant utdanning.
  • Erfaring med koordinering og møteleiing.
  • Erfaring frå tverrfagleg samarbeid med barn og familiar.
  • Kunnskap om offentlege helse-, omsorgs- og velferdstenester.
  • Kjennskap til aktuelt lovverk.
  • Gode skriftlege og munnlege norskkunnskapar.
  • Førarkort klasse B.

 Ynskjeleg med:

  • Rettleiingskompetanse.
  • God digital forståing.
  • Kjennskap til BTI-modellen.
  • Evne til å arbeide ut i frå eit familieperspektiv. 

 

Personlege eigenskapar

  • Stort engasjement for brukargruppa.
  • Relasjonskompetanse og god samarbeidsevne.
  • Evne til å arbeide sjølvstendig og strukturert.
  • Fleksibel og open for nye utfordringar.
  • Evne til å gå inn i den vanskelege samtala.
  • Det å vera personleg eigna for stillinga vert vektlagt.

 

Me tilbyr

  • Spennande, varierte og meiningsfulle arbeidsoppgåver.
  • Trygge og dyktige kollegaer som løftar kvarandre.
  • Moglegheit for fagleg utvikling gjennom kurs, vidareutdanning og rettleiing.
  • Rabattert treningssenter – ta vare på deg sjølv, også!
  • Løn etter tariff og gode pensjonsordningar gjennom KLP.

 

Søknad og politiattest

  • Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
  • Den som vert tilsett må legge fram politiattest ikkje eldre enn tre månadar.
  • Kommunen følgjer offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.

 

Velkomen som søkjar!

 

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Buskerud
Jobbtype: Engasjement
Heiltid/Deltid: Deltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.08.2025
Tiltreding: 01.09.2025
Arbeidsstad: Ål

 

Kontaktpersonar:

Ingeborg Kaslegard Frydenlund
mob: 908 65 602

 

Heimeside:

www.aal.kommune.no

 

Adresse:

Sundrevegen 95 3570 Ål

 

Ål kommune Familiens hus

Familiens hus gir tenester til barn, ungdom og familiar. Familiens hus består av tenester i Helsestasjonen,jordmorteneste, Psykisk helse born og unge, Undomslos, FACT Ung- koordnator, logoped og PPT. Familiens hus arbeider tverrfagleg for å fremje trivsel og god fysisk og psykisk helse hjå born, unge og deira familiar, samt styrke born og unge sine oppvekstsvilkår. Me har stort fokus på fag, kvalitet og utvikling.

Alle i tenesta jobbar i team. Me har høgt fagleg nivå og har eit tett og godt samarbeid med skulane og barnehagane og dei andre sektorane. Me er i ein spanande utviklingsprosess med mål om å vere ei teneste i tråd med anbefalingar i Meld. St & – Tett på- tidleg innsats og inkluderande fellesskap i barnehage og skule. Kvar einaste dag gjer våre medarbeidarar i barnehage og skule ein stor innsats for å hjelpe våre barn til å nå sine drøymar og mål. Familiens hus er ein viktig del av laget rundt barnet og eleven.

Familiens hus er samlokalisert med Hallingdal barnevern sentralt i Ål.

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Ingeborg Kaslegard Frydenlund
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 908 65 602

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

August 10, 2025

Ål kommune – Sjukepleiar / Psykiatrisk sjukepleiar, Avdeling Meistring (søknadsfrist 10.08.2025)

Ål kommune Avdeling Meistring

 

Sjukepleiar / Psykiatrisk sjukepleiar

 

Me har ledig ei 100 % fast stilling i tenesta psykisk helse og rus for vaksne. Oppgåvene er varierte og mangfaldige der brukaren sjølv er delaktig i planlegging og utforming av tenestene sine.

 

Arbeidsoppgåver

  • Ansvar for heilskapleg oppfølging og miljøtiltak for heimebuande med psykiske og rusrelaterte utfordringar.
  • Arbeide førebyggjande og ta utgangspunkt i den enkelte sine behov, «Kva er viktig for deg?».
  • Sikre ivaretaking av brukarane sine ressursar og bidra til meistring og god livskvalitet.
  • Følgje opp medisinsk og miljøterapeutisk behandling.
  • Tverrfagleg samhandling med samarbeidspartar og pårørande.
  • Delta i dagtilbod til målgruppa.
  • Du kan også bli tillagt andre oppgåver avhengig av behov, samt av dine kvalifikasjonar og bakgrunn.

 

Kvalifikasjonar

  • Norsk autorisasjon som sjukepleiar. Gjerne med vidareutdanning i psykisk helsearbeid og /eller rus.
  • Førarkort klasse B.
  • Gode munnlege og skriftlege norskkunnskapar. Framandspråklege må dokumentera bestått B2.

 

Personlege eigenskapar

  • Profesjonell, fleksibel, løysingsorientert.
  • Positiv og engasjert.
  • Strukturert og tydeleg.
  • Har stor arbeidskapasitet og engasjement for faget og for brukargruppa.
  • Har god relasjonskompetanse og samarbeidsevne.

Det blir lagt stor vekt på personleg eignaheit for stillinga.

 

Me tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø med erfarne, trygge og kunnskapsrike kollegaer. 
  • Arbeidsplan/turnus med lite ubekvem arbeidstid.  
  • Eit godt etablert tverrfagleg miljø og gode system for samarbeid med andre.  
  • Internundervisning, fagleg utvikling og rettleiing.  
  • Lønn og arbeidsvilkår i samsvar til lov og avtaleverk. 
  • Pensjonsordning i KLP.  
  • Rabattert pris på treningssenter.
  • Fadder for nytilfløtte, velkomsttreff og personleg oppfølging av deg som ny i Ål.

 

Politiattest og søknad

  • Vitnemål og attestar legg du inn saman med søknaden.
  • Den som vert tilsett må legge fram politiattest som ikkje eldre enn tre månader.
  • Kommunen følger offentleglova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlista.

 

Velkomen som søkjar!

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Buskerud
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 10.08.2025
Tiltreding: Snarast
Arbeidsstad: Ål

 

Kontaktpersonar:

Live Magnetun
mob: +47 97198159

 

Heimeside:

www.aal.kommune.no

 

Adresse:

Helsetunvegen 5 3570 Ål

 

Ål kommune Avdeling Meistring

Avdeling Meistring er ei tverrfagleg avdeling som gir tilbod innan fysio- og ergoterapi, Frisklivssentralen, psykisk helse og rus og dagsenter. Dette er lågterskeltenester det brukar sjølv kan ta kontakt for hjelp. Avdelinga gir eit variert tenestetilbod avhengig av kva den enkelte treng. Dette kan omfatte råd og rettleiing, kurs, behandling, praktisk hjelp, ambulant oppfølging, omsorgsbustad og ulike aktivitetstilbod. Mange vert tilvist i frå lege eller andre samarbeidspartar og me har godt etablert samarbeid med spesialisthelsetenesta. Me er ei verksemd i utvikling som ynskjer at våre innbyggjarar skal ha ei dør inn til våre tenester der me er på lag med brukaren om målretta tenester som hjelper den enkelte til å meistre kvardagen.

Del stillingen

Selskap

Ål kommune

Kontaktinfo

  • Live Magnetun
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 97198159

Lokasjon

  • Ål

Søknadsfrist

August 10, 2025

Sekretær ved Byggdrift i Rana kommune (søknadsfrist 22.08.2025)

Rana kommune

Byggdrift – Rana kommune

Sekretær

 

Avdelingen har i dag 75 ansatte og består av daglig leder med sekretærer og seksjonsledere for bolig, renhold og drift-og vedlikehold. Avdelingen har også egne prosjektledere i stabsfunksjon som gjennomfører store og små investeringsprosjekter innen bygningsforvaltningen i byggdrift.

I stab for sekretærtjenester har vi ledig 1 fast stilling:

100% stilling som sekretær

Arbeidsoppgaver:

Merkantile oppgaver innen regnskap, bilagshåndtering og fakturering
Bistå administrasjonen med merkantile oppgaver
Medvirkning til utvikling av avdelingens internkontrollsystem
Eventuelt annet arbeid i avdelingen

Kvalifikasjoner:

Utdanning innenfor administrasjon og -eller IKT/servicefag
Lang og relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning. Erfaring med Visma som arbeidsverktøy vil bli vektlagt

Personlig egnethet:

Evne til godt samspill med både interne og eksterne samarbeidspartnere
Evne til selvstendig arbeid og at du er initiativrik og målrettet
Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi kan tilby:

Opplæring og gode muligheter for å utvikle kunnskap og kompetanse
Et godt arbeidsmiljø med trivelige kollegaer
Flexitid ordning
En av arbeidslivets beste pensjons- og forsikringsordninger
Lønn og arbeidsbetingelser reguleres av KS tariffavtale.

Attester, vitnemål og vedlegg må legges ved søknaden. Se her om beregning av lønnsansiennitet.

Vi oppfordrer til å benytte Vitnemålsportalen. Utdanning gjennomført utenfor Norge må være godkjent av NOKUT.

Referanser må oppgis i søknaden, der en må være fra arbeidsgiver.

Rana kommune er en åpen og inkluderende arbeidsgiver, hvor søkere blir vurdert likeverdig. Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke. Kommunen praktiserer meroffentlighet. I henhold til Offentlighetsloven §25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker ber om anonymitet.

Søknad skal sendes via elektronisk søknadsskjema, se link på denne side.

 

Søk på stillingen her.

Referansenummer: 2025/18138

Fylke: Nordland

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

Sektor: Teknisk

Søknadsfrist: 22.08.2025

Tiltredelse: Snarest

Arbeidssted: Rana kommune

 

Kontaktpersoner:

Jon Einar Tuven

tlf: +47 95254381

mob: +47 95254381

 

Hjemmeside:
www.rana.kommune.no
Adresse: Mellomvika 51 8622 Mo i Rana

Rana kommune

Rana kommune er Norges fjerde største kommune. Mellom fjord og fjell finner du alt du kan tenke deg av naturopplevelser hele året! Polarsirkelbyen Mo i Rana har over 26 000 innbyggere.
Rana er vertskommune for Mo Industripark, en av landets største og grønneste industriparker. Grunnlaget for denne industrien er tilgang på mineraler, fornybar energi og høy kompetanse.
Midt i byen finner du Campus Helgeland, en motor for kompetanse, nyskapning og utvikling. Her finner du en rekke studietilbud i regi av Nord Universitet og Universitet i Tromsø.
La Rana bli en plattform for din karriereutvikling!

 

Del stillingen

Selskap

Rana kommune

Kontaktinfo

  • Jon Einar Tuven
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 95254381 mob: +47 95254381

Lokasjon

  • Mo I Rana

Søknadsfrist

August 22, 2025

Solund kommune – Lærar, Solund skule (fortløpande tilsetjing)

 

Solund kommune Solund skule

Solund kommune Solund skule – Ønskjer du å vere lærar i eit utviklingsretta øysamfunn?

Lærar

 

Ca 85 elevar og tilsette ved Solund skule flytta inn i nytt bygg til skulestart august 2025.

To bygg vert eitt. Elevgruppa får tenlege undervisningsrom og heilt nytt uteområde. Personalgruppa får felles personalavdeling og gode arbeidsforhold. Heile bygda får eitt nytt bibliotek og lokale som ligg til rette for kulturskulen og andre arrangement på ettermiddagstid.

Med andre ord: Ny start der alt ligg til rette for læring, meistring og utvikling. Vi som skal ha arbeidsplassen her må bygge ny praksis. Det nye skulebygget rommer, i tillegg til undervisningsrom for ungdomskulen, spesialromma kunst og handverk, musikk, naturfag og skulekjøkken. Biblioteket og amfiet ligg sentralt i bygget.

Skulen ligg i kommunesenteret, Hardbakke, med nærleik til sjø og anna kystnatur. Vi har eigen skulebåt som vert nytta av både barnehagen og SFO.

Skulen vår er i utvikling.

Frå august 2025 går dei yngste elevane våre, 1.-4.trinn på skulen kvar dag og heile dagar. Skuledagen er tilrettelagt med romsleg tid og lokale for frileik samt praktisk og tverrfagleg undervisning og aktivitet.

Fleire i personalgruppa tek, og har teke, vidareutdanning. Og, fleire ønskjer å ta utdanning som vil kome skulen til gode.

Kulturskulen og skulen har erfaring med å samarbeide om lærar-ressursane, og nytt av året er at vi planlegg felles prosjekt gjennom hausten.

I personalgruppa er det fleire som er i ferd med å planlegge ny livsfase, som pensjonist.

Alle desse faktorane gjer at skulen vil trenge nye tilsette. Vil du vere ein av dei? Om du ønskjer snarast tilsetjing eller litt fram i tid, vil vere høve å drøfte. Tilsetjing vil verte gjort fortløpande.

Vi treng deg som

Er ein trygg vaksen med god klasseleiing
Planlegge, gjennomføre og evaluere variert og relevant undervisning
Er med og skaper eit trygt, strukturert og inkluderande læringsmiljø der alle opplever meistring og læring
Samarbeider med kollega, leiinga og eksterne samarbeidspartar
Bidrar i skulen sitt arbeid med å skape fellesskap og fagleg utvikling.
Har godkjent lærarutdanning for grunnskule.
Gode ferdigheiter i skriftleg og munnleg norsk
Søkjar med utanlands utdanning må vere NOKUT godkjent

Vi tilbyr

Små klassar med kjekke elevar
Personalgruppe med samansett kompetanse og erfaring
Idrettsbygg med volleyballhall
Vatn i bassenget og tilgang til sjø i nærområdet
Gåavstand til Solund idrettspark med fotball- og friidrettsbane, klatrepark og diskgolfbane.
Ingen kø eller parkeringsvanskar
Nynorsk skriftsspråk
Engasjert elevråd
Å vere del av utviklingsarbeid

Som tilsett i Solund kommune

Har du rett på ei av Noregs sikraste pensjonsordningar: Offentleg tenestepensjon. Der dei fleste tenestepensjonar berre utbetalast i 10 år, er offentleg tenestepensjon ei utbetaling som varer frå den dagen du sluttar å jobbe og livet ut.
Hjelp til å finne bustad
Hjelp til å finne arbeid til partner
Løn etter tariff
Du får sletta 25 000 kroner av studielånet ditt når du har budd 1 år i kommunen. Les meir om den nye ordninga her

Her finn du meir om oss:

Solund Nyheter på facebook: Solund nyheiter   

Solund kommune instagram

Solund kommune instagram

Kva skjer på fritida?

Fleire aktive lag som organiserer aktivitetar på dugnad. Sjå omfanget her
Ønskjer du å starte eller leie ein aktivitet er du velkomen til det.
Nytt og velutstyrt treningssenter
Variert natur der du kan bruke sjøen, gå Nordsjøløypa eller opp på ein (liten) fjelltopp.
Dagstur til Sognesjøhytta med utsikt over Sognesjøen/-fjorden.
Oppdage at det bur fleire enn du trur som er unge vaksne
Konsertar, basar, quiz og pub-kveld eller rett og slett ein dagstur med ekspressbåten til Bergen.
Ved tilsetjing vert det krevd politiattest, ikkje eldre enn 3 mnd, og utfylt MRSA-skjema.

Klikk på lenkja for å sjå ei film om det flotte øyriket vårt:

Attestar og vitnemål må leggjast fram i samband med intervju.

Offentleg søkjarliste:

Vi gjer merksam på at søkjarliste med namn, kjønn, alder og noverande stilling i utgangspunktet er offentleg informasjon. Dersom det ikkje er særlege grunnar for å unnta offentleggjering vil søkjaren verte kontakta og få høve til å trekke søknaden sin før søkjarliste vert gjort offentleg.

Velkomen som søkjar!

Søk på stillinga her.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

Søknadsfrist: Tilsetjing skjer fortløpande

Tiltreding: Etter avtale

Arbeidsstad: Solund skule

 

Kontaktpersonar:

Gunnlaug Olsvoll Røed

tlf: +47 57 78 62 19

mob: +47 908 55 224

Øystein Bolset Strand

tlf: +47 57 78 62 35

 

Heimeside:
/www.solund.kommune.no/
Adresse: Hardbakke 6924 Hardbakke

Solund kommune Solund skule

Solund er eit øyrike ytst i Sognefjorden. Vi har gode kommunikasjonar til fastlandet, inkl. hurtigbåt til Bergen.

Sjøen er ein del av både sjela og landskapet i Solund. Aktivitetar knytt til sjøen er mange og rett utanfor døra, enten det er båtliv, kajakkpadling eller fiske. I nybygde Solund Idrettspark finn du kunstgrasbane, friidrettsanlegg, skatepark, klatrepark, discgolfbane og nytt treningsstudio. Vi har òg idrettshall med symjebasseng, eit aktivt skyttarlag, idrettslag, karateklubb, turlag, skulemusikk, kulturskule og mykje meir. Merka turstiar finn du rundt om i heile kommunen.

I Solund investerer vi for framtida. I løpet av dei neste åra skal vi bygge ny ungdomsskule, binde saman kommunen ved å realisere Ytre Steinsund bru og fortsette utbygginga av breiband.

Del stillingen

Selskap

Solund kommune

Kontaktinfo

  • Gunnlaug Olsvoll Røed
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 78 62 19 mob: +47 908 55 224

Lokasjon

  • Hardbakke

Søknadsfrist

Desember 31, 2025

Stiftelsen Diakonova Haraldsplass – Prosjektleder bærekraft og anskaffelser (søknadsfrist 04.09.2025)

 

Stiftelsen Diakonova Haraldsplass

Prosjektleder bærekraft og anskaffelser

 

Frist 4.9.2025
Ansettelsesform Fast

Vi ser etter en kompetent prosjektleder med hjertevarme!

Vil du jobbe med prosjektledelse, bærekraft, innkjøp og anbud – i en verdidrevet stiftelse med et stort samfunnsansvar og engasjement?

Stiftelsen Diakonova Haraldsplass en ideell diakonal stiftelse som i lang tid har jobbet med sosial bærekraft og menneskeverd. Gjennom virksomheter innen helse, arbeid, omsorg og inkludering, betjener vi personer i ulike livssituasjoner og vår visjon; «Kompetanse med hjertevarme» skal prege både tjenestene våre og måten vi jobber sammen på.

Vi søker nå en prosjektleder som blant annet skal koordinere og videreutvikle arbeidet med bærekraft og ansvarlige anskaffelser – og som i tillegg kan bidra inn i tilbudsarbeid i anbudskonkurranser der vi selv er tilbyder. Stillingen inngår i Fellestjenestene og systemstøtte som betjener flere virksomheter og avdelinger i hele stiftelseskonsernet. Det kan dermed bli aktuelt å delta eller lede prosjekter innen andre områder ved behov.

Du jobber også tett med direktør for finans, strategi og bærekraft, og vil være faglig støtte til virksomhetsledere i deler av stiftelseskonsernet. Stillingen har ansvar for koordinering av bærekraftsrapportering og skal bidra til at miljø- og samfunnshensyn ivaretas i både innkjøp og tilbud. Rollen omfatter også kartlegging av støtteordninger til prosjekter innen sosial bærekraft, og støtte til utforming av anbud der vi deltar i offentlige konkurranser.

Arbeidsoppgaver

  • Koordinere, videreutvikle og støtte med bærekraftsrapportering og dokumentasjon
  • Støtte arbeid med innkjøp, herunder ivaretakelse av samfunnsansvar
  • Utforme og følge opp interne rutiner, maler og prosedyrer innen bærekraft og innkjøp
  • Bistå generelt med utforming av tilbud i offentlige anbud
  • Sikre at krav til bærekraft, kvalitet og dokumentasjon ivaretas i tilbud og anskaffelser
  • Kartlegge relevante og mulige støtteordninger, og bistå i søknadsskriving
  • Følge med på relevante regelverk og støtte implementering i konsernet

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning, f.eks. innen samfunnsfag, miljø, økonomi eller offentlig forvaltning
  • Erfaring med bærekraftsarbeid, innkjøp og/eller offentlige anskaffelser
  • Erfaring med prosjektarbeid og gjerne prosjektledelse
  • Erfaring med å skrive tilbud eller delta i anbudskonkurranser er en fordel
  • Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner

Vi tilbyr

  • En sentral og meningsfull rolle i en ideell organisasjon med høyt faglig nivå
  • Mulighet til å påvirke konsernets bærekraftsarbeid og tilbudsprosesser
  • Et inkluderende og engasjert arbeidsmiljø med tverrfaglig samarbeid
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger og fleksibel arbeidshverdag

Ferdigheter

Anbudsprosess Anskaffelser Innkjøp Prosjekteringsledelse

 

Søk på stillingen her.

 

Sted: Ulriksdal 8, 5009 Bergen

Spørsmål om stillingen

Luis Brunet, Leder Fellestjenester og systemstøtte
Mobil: 98 02 33 82

Vigdis Anita Gåskjenn, Direktør for finans, strategi og bærekraft
Mobil: 93 02 41 76

 

STIFTELSEN DIAKONOVA HARALDSPLASS driver virksomheter innen helse, omsorg, sosial og utdanning. Den overordnete visjonen «Kompetanse med hjertevarme» forplikter til å vise nestekjærlighet og respekt for den enkeltes personlighet og integritet gjennom engasjement, inkluderende fellesskap, fokus på miljø og kamp for rettferdighet. Stiftelseskonsernet vil fortsette å utvikle sin relevans for samfunnet gjennom å tilknytte seg høyt kvalifiserte, engasjerte og profesjonelle medarbeidere.

Stiftelsen ønsker å gjenspeile mangfoldet i befolkningen i vår rekruttering. Vi oppfordrer alle som er kvalifiserte til å søke ledige stillinger uansett kjønn, alder, funksjonshemming og flerkulturell bakgrunn. Det samme gjelder dersom man har hatt et lengre opphold fra arbeidslivet. Vi ønsker å legge til rette for en inkluderende rekruttering.

Del stillingen

Selskap

Stiftelsen Diakonova Haraldsplass

Kontaktinfo

  • Luis Brunet
  • Tittel: Leder fellestjenestene
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 98 02 33 82

Lokasjon

  • Bergen

Søknadsfrist

September 4, 2025

Lyngen kommune – Jobbveileder (søknadsfrist 18.08.2025)

 

Jobbveileder

 

Jobbveileder hos Nav Lyngen

Brenner du for å motivere og veilede mennesker til arbeid og aktivitet? Har du engasjement for Nav sitt samfunnsoppdrag? Nav Lyngen søker etter en engasjert jobbveileder som vil være med på å hjelpe folk med å komme i arbeid.

Nav Lyngen er et utviklingsorientert kontor med 7 medarbeidere som jobber innen både kommunale og statlige arbeidsområder. Som jobbveileder hos oss blir du en del av et engasjert fagmiljø, som jobber aktivt for å utvikle gode tjenester for innbyggere i Lyngen kommune. Vi har også et godt og nært samarbeid med andre tjenester i kommunen og med Nav kontorene i vårt geografiområde- Storfjord, Balsfjord, Tromsø og Karlsøy.

Om stillingen

  • NAV Lyngen fikk i 2024 prosjektmidler fra Statsforvalter i Troms og Finnmark til en 100% stilling som jobbveileder, «Fra intro til arbeid og inkludering».
  • Prosjektet har en varighet på 1 år med muligheter for forlengelse.
  • Prosjektet skal jobbe med å bistå flyktninger ut i arbeid, og hjelpe de til å bli inkludert i lokalsamfunnet.
  • Muligheter for snarlig tiltredelse.
  • Intervju kan bli foretatt.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige selv om søkeren har oppmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten, jf. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentleg verksemd (offentleglova) § 25.

Søknad sendes elektronisk via Jobbnorge.

Arbeidsoppgaver

Arbeidsrettet oppfølging av innbyggere i kommunen med flyktningbakgrunn
Saksbehandling
Utvikle nye metoder for helhetlig kartlegging og oppfølging av brukers behov med fokus på familie, bolig, økonomi, helse, fritid, utdanning og arbeid
Gi opplæring i/på digitale verktøy/landingssider som nav.no
Bindeledd mellom NAV og flyktningetjenesten
Tverrfaglig arbeid internt og eksternt for å gi våre brukere best mulig helhetlig oppfølging
Aktiv kontakt med arbeidsgivere og andre eksterne samarbeidspartnere.
Oppsøkende arbeid utenfor kontoret må påregnes
Ettermiddag/ kveld må påregnes i noe grad

Kvalifikasjoner

Minimum 3-årig relevant høgskole-/ universitetsutdanning gjerne innen sosialfag, helse og pedagogikk. Relevant arbeidserfaring kan i særlige tilfeller kompensere utdanningskravet.
Veiledningskompetanse – eller erfaring fra arbeid med oppfølging og veiledning av mennesker.
God kjennskap til lokalt og regionalt arbeidsmarked
God norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne
God til å lede møter, holde presentasjoner og ha kontakt med samarbeidspartnere og arbeidsgivere
Høy digital kompetanse, og gode evner til å sette seg inn i nye systemer og arbeidsmetoder
Førerkort klasse B
Det er ønskelig at du har erfaring med arbeidsrettet oppfølging

Personlige egenskaper

Du er sterk på relasjonsbygging og samarbeid
Du tør å være nytenkende og har stor omstillingsevne
Du er flink til å strukturere egen arbeidshverdag og kunne jobbe selvstendig
Du er utforskende og har evne til å se ressurser og muligheter hos den enkelte
Du evner å se egne arbeidsoppgaver i et større bilde, skape helhet og sammenheng i tjenester
Du bidrar til å utforme og utvikle prosjektet
Du tør å stå i utfordrende relasjoner og tåler stor arbeidsmengde
Du er tydelig, til stede og løsningsorientert
Du bidra til et positivt arbeidsmiljø
Personlig egnethet og motivasjon for stillingen vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr

Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
Fleksibel arbeidstid
Engasjerte og trivelige kollegaer
Muligheter for faglig og personlig utvikling
Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk
Tariffestede pensjons- og forsikringsordninger
Økonomiske fordeler med å bo i Lyngen
Arbeidstakere i Lyngen tilhører tiltakssonen for Finnmark og Nord-Troms, med økonomiske fordeler som bidrar til å skape attraktiv bolyst.

Dette innebærer årlig nedskriving av studielån, ettergivelse av studielån for kvalifiserte grunnskolelærere, fritak for el-avgift på forbruk, redusert skatt og gratis barnehage. I tillegg gode pensjonsordninger og lånevilkår i KLP og SPK. De økonomiske fordelene med å jobbe i Lyngen er betydelige. Bruk regjeringens «Fordelskalkulator for innsatssonen» for å regne ut hvor mye du kan spare på å flytte til Lyngen.

Spørsmål om stillingen

Toril Osvaldsen, leder NAV Lyngen

+4795847646

[email protected]

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist 18. august 2025

 

Arbeidsgiver Lyngen kommune

Kommune Lyngen

Omfang Heltid

Varighet Prosjekt

Arbeidssted Strandveien 10, 9060 Lyngseidet

 

Lyngen kommune, «Alpekommunen i nord», har ca. 2 700 innbyggere og er kjent for sine majestetiske fjell. Kommunesenteret ligger på Lyngseidet og reisetid fra Tromsø med buss/bil er ca. 1 ½ time.

Kommunen har et aktivt og variert næringsliv med landbruk, fiskeri, industri, reiseliv og varehandel som viktigste næringsveier.

Kommunen har et bredt og godt tjenestetilbud til alle aldersgrupper. Lyngen har noe for enhver smak og det er mange gode grunner til å søke jobb her: en spennende og vakker natur, et mangfoldig og levende kulturliv og ikke minst – trivelige lyngsværinger.

Velkommen som arbeidssøker i Lyngen!

 

Del stillingen

Selskap

Lyngen kommune

Kontaktinfo

  • Toril Osvaldsen
  • Tittel: Leder NAV Lyngen
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +47 958 47 646

Lokasjon

  • Lyngseidet

Søknadsfrist

August 18, 2025

Lillehammer kommune – HR-medarbeider – rådgiver/spesialkonsulent (Søknadsfrist 26.08.2025)

banner

 

HR-medarbeider (rådgiver/spesialkonsulent)

 

En av våre erfarne rådgivere skal flytte, og vi søker hens etterfølger. Trives du med å jobbe med lederstøtte i arbeidsmiljøprosesser og enkeltsaker, kan dette være stillingen for deg. Du er erfaren og trygg i denne rollen.

Avdelingen leverer tjenester til hele organisasjonen, både operative og strategiske oppgaver. Lillehammer kommune har en lederplattform med fokus på mestringsorientert og tillitsbasert ledelse. Vår verdier er tillit, profesjonalitet og respekt.

 

Søknadsfrist: 26.08.2025
Arbeidsgiver: Lillehammer kommune
Sted: LILLEHAMMER
Stillingstittel: HR-medarbeider (rådgiver/spesialkonsulent)
Heltid/Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4992372230

 

Arbeidsoppgaver

Arbeidsoppgavene vil ha hovedvekt innen Inkluderende arbeidsliv (IA) og HMS, både enkeltsaker og organisasjonsutviklingssaker. Du vil jobbe med forebyggende prosesser, sykefravær- og personalsaker, konflikthåndtering og saksbehandling. Det vil også være andre oppgaver i stillingen, da vi er et team som tar et helhetlig ansvar for avdelingens administrative oppgaver og hjelper hverandre.

 

Kvalifikasjoner

  • Utdanning innen HR/organisasjonsfag på masternivå. Relevant bachelor i kombinasjon med tilleggsutdanning og/eller erfaring vil bli vurdert.
  • Minimum 3 års relevant erfaring
  • Utdanning og/eller erfaring innen arbeidsrett
  • Kunnskap om avtaleverk i offentlig sektor er ønskelig
  • Kompetanse innenfor prosessledelse
  • Kommuniserer godt både skriftlig og muntlig
  • Digital kompetanse

Vi ser etter deg som har gode samarbeidsevner, jobber godt i team, men også er selvstendig. Du er analytisk og ser helhet, og evner å stille krav og å skape resultater gjennom andre. Du er trygg i rollen og trives godt med å jobbe med krevende saker. Du holder deg faglig oppdatert. Komplementære egenskaper i forhold til teamet tillegges vekt.

 

Vi tilbyr

Mulighet for utfordrende og interessante arbeidsoppgaver. Kompetente og trivelige kollegaer. Mulighet for relevant etter- og videreutdanning etter nærmere avtale. Stillingen lønnes etter utdanningsnivå, med individuell vurdering.

 

Storgata 51, 2609 LILLEHAMMER, Norge

 

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Sidsel Brath
Kommunalsjef Organisasjon og innbyggerkontakt
 Telefon:+47 92092837

 

Våre verdier er tillit, respekt og profesjonalitet. Lillehammer kommune skal i størst mulig grad avspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse, kulturell og etnisk bakgrunn. Ansettelsen skjer for øvrig på de vilkår og med de plikter som følger av lov, tariffavtaler og reglement. Ifølge Offentlighetsloven § 25 kan søkers navn bli offentliggjort, selv om det er bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil i så fall bli forespurt om dette. Attesterte kopier av vitnemål/lenke til vitnemålsportalen og attester fra tidligere arbeidsforhold lastes opp i Webcruiter. Eventuelt tas med i papirkopi til intervju.

Vil du vite mer om hvordan det er å bo og arbeide i Lillehammer-regionen, og se andre jobbmuligheter, trykk her

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kommune

Kontaktinfo

  • Sidsel Brath
  • Tittel: Kommunalsjef Organisasjon og innbyggerkontakt
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 920 92 837

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

August 26, 2025

Vindafjord kommune – Vats skule – 100% vikariat Vats skule (søknadsfrist 30.07.2025)

Vindafjord kommune

 

kontaktlærar

 

 

Kva får du jobba med hos oss?

  • kontaktlærar i 7.klasse, faga norsk, matematikk, kroppsøving, samfunnsfag, KRLE, naturfag.

 

Me kan tilby:

  • Ein jobb med meining og faglege utfordringar som vil gi deg meistring.
  • Arbeid med engasjerte kollegaer som ønsker at du skal trivast og lykkast.
  • Støtte og opplæring for å hjelpa deg å komma godt i gong i den nye rolla di.
  • Kjekke tilsettgoder som blant anna gratis parkering og rabatt på treningssenter.
  • Ein av Norges sikraste pensjonsordningar: offentleg tenestepensjon. 
  • Forsikringsordningar som gruppelivsforsikring, yrkesskadeforsikring og tenestereiseforsikring.
  • Lønn etter gjeldande tariff og avtaleverk og kontaktlærartillegg

 

Kvalifikasjonar

  • godkjent lærarutdanning,  anna pedagogisk utdanning eller andre kan søke.

  • du må beherska godt norsk, både skriftleg og munnleg. Skriftsspråket i kommunen er nynorsk.

 

Personlege eigenskapar:

  • God til å samarbeida med andre i kollegia
  • Positivt elevsyn
  • God på klasseleiing 

Personlege eigenskapar vil bli vektlagt.

 

Andre opplysningar:

  • Det er eit krav om godkjent politiattest for den som tilsettes i stillinga.
  • Det er eit krav om at ein fyller ut egenerklæringsskjema for tuberkulinstatus, før tiltredelse. 

 

Slik søker du: 

Vindafjord kommune tek berre i mot elektroniske søknadar via søknadssenteret vårt. Du kan lasta opp vitnemål og attestar som vedlegg. Om du ikkje har dei elektronisk, eller i rett format, må dei takast med til intervju. Ta kontakt med servicetorget på telefon 53 65 65 65 dersom du treng hjelp til å søka.

Du kan koma med på offentleg søkarliste sjølv om du har bedt om unntak. Me tek kontakt før ei eventuell offentleggjering.

 

 

Søk her

 

 

Fylke: Rogaland
Jobbtype: Vikariat
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 30.07.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Vats skule

 

Kontaktpersonar:

Hilde Pedersen Åsbø
Stilling: lærar
tlf: +46 91157860

 

Heimeside:

/www.vindafjord.kommune.no/barn-og-skule/grunnskule/vindafjordskulen/vats-skule/

 

Adresse:

Saudavegen 6957 5578 Nedre Vats

 

Vindafjord kommune

Vindafjord kommune ligg sentralt på Indre Haugalandet og grensar til Tysvær, Etne, Sveio, Suldal og Sauda. Med sine ni bygder og over 9000 innbyggjarar, er kommunen ein levande og mangfaldig stad. Kommunesenteret Ølen ligg om lag fem mil frå Haugesund.

Vindafjord er ein stor landbrukskommune med eit dynamisk og variert næringsliv. Kommunen har høge ambisjonar om å vera eit naturleg sentrum for Indre Haugalandet. Med si strategiske plassering og ei lang kystlinje mot både Sunnhordlands- og Ryfylkebassenget, byr Vindafjord på mange moglegheiter for friluftsliv. Frå turstiar i skog og fjell til aktivitetar langs kysten – her finn ein noko for alle.

Som innbyggar i Vindafjord kommune får du fleire fordelar som gjer kvardagen litt enklare. Til dømes kan du få sletta inntil 25.000 kroner av studielånet ditt kvart år, heilt fram til lånet er nedbetalt. Me tilbyr òg rimelege barnehageplassar, sånn at både småbarnsfamiliar og nyetablerte kan trivast og kjenna seg trygge her hos oss.

Del stillingen

Selskap

Vindafjord kommune

Kontaktinfo

  • Hilde Pedersen Åsbø
  • Tittel: Lærar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +46 911 57 860

Lokasjon

  • Ølen

Søknadsfrist

Juli 30, 2025

Os vidaregåande skule – Anleggsfaglærar (søknadsfrist 10.08.2025)

 

Lærere innen anleggsfagene

 

Os Vidaregåande skule tilbyr 5 yrkesfaglege utdanningsprogram; Bygg- og anleggsteknikk, elektrofag, helse- og oppvekstfag, service og reiseliv, teknikk og industriell produksjon. I tillegg har vi landslinjer innan anleggsfag og yrkessjåfør, påbygging til generell studiekompetanse og særskilt tilrettelagt opplæring. Skulen har om lag 500 elevar og 100 tilsette som kvar dag arbeider mot visjonen om å vere modige- opne og kompetente.

Skulens elevsyn: Skulen vil møta eleven med respekt, fleksibilitet og positiv innstilling. Ut i frå ulike føresetnader vil vi bidra til at kvar elev vert ein god medborgar, og får tileigna seg relevant fagkunnskap.

 

Søknadsfrist: 10.08.2025
Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stillingstittel: Lærere innen anleggsfagene
Stillingar: 1
Heiltid/Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4994555054

 

Arbeidsoppgåver

  • Undervisning på VG2 anleggsteknikk

 

Kvalifikasjonar

Krav om:

  • Fagbrev og/eller høyere utdanning innen fagområdet anleggsteknikk.
    •  Anleggsmaskinførerfaget
    • Anleggsrørleggerfaget
    • Asfaltfaget
    • Banemontørfaget
    • Brønn- og borefaget
    • Fjell- og bergverksfaget
    • Fundamenteringsfaget
    • Vei- og anleggsfaget
    • Veidrift- og veivedlikeholdsfaget
  • Maskinfører bevis

 

Ønskelig med:

  • ADK1 – sertifikat

 

Til alle undervisningsstillinger er det krav om relevant fagleg- og pedagogisk kompetanse. Det kan bli lagt til rette for etterutdanning om du ikke har nødvendig kompetanse.

 

Anna:
Vi gjer merksam på at ifølge offentleglova §25.2.ledd kan opplysningar om søkjaren verta offentleggjort sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på offentleg søkjarliste. Søkjaren vil alltid bli varsla på førehand dersom søkjarlista vært offentleggjort.

Administrasjonsmålet i Vestland fylkeskommune er nynorsk.

Alle nytilsetjingar i Vestland fylkeskommune blir gjort med ei prøvetid på 6 månadar.

Den som skal tilsetjast i vidaregåande skule må leggje fram politiattest av nyare dato.

 

Personlege eigenskapar

  • Du trivst i eit profesjonsretta arbeidsfellesskap med elevar og lærarar.
  • Du bidreg til å skape gode relasjonar, både til elevar og kollegaer.
  • Du er fleksibel og utviklingsorientert.
  • Du har god pedagogisk forståing i tråd med skulen sitt elevsyn.

 

Vi tilbyr

  • Eit aktivt og stimulerande profesjonsfellesskap.
  • Nært samarbeid med kollegaer.
  • God delingskultur og positiv innstilling.
  • Løn og lønsutvikling i tråd med Vestland fylkeskommune sin lønspolitikk.
  • Gode forsikring- og pensjonsordingar.

 

 

Søk her

 

 

 

Kontaktinformasjon

Lasse Svellingen
avdelingsleiar
 Telefon:47414033

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg.

Vi skal vere ein trygg og inkluderande arbeidsplass for alle, uavhengig av kjønn, alder, etnisk bakgrunn, religion, livssyn, funksjonsevne, seksuell orientering og kjønnsidentitet. Hos oss jobbar vi aktivt med mangfald, inkludering og likestilling. Mangfald bidrar til auka innovasjon, berekraft, effektivitet, læring og trivsel. Vi vil at dei som jobbar hos oss skal spegle samfunnet i Vestland.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova § 25, 2. ledd, kan opplysningar om søkjaren bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om å ikkje bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista blir offentleggjort.

Alle nye tilsetjingar blir gjort med ei prøvetid på 6 månader. Administrasjonsmålet vårt er nynorsk.

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Lasse Svellingen
  • Tittel: Avdelingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 474 14 033

Lokasjon

  • Os

Søknadsfrist

August 10, 2025