Fast sykepleierstilling 100% (søknadsfrist 31.07)

Herøy kommune ligger på Helgelandskysten, midt i Norge. Kommunen, som har flere øyer enn innbyggere, betraktes av mange som et av verdens vakreste steder. Kommunens innbyggere er bosatt på flere øyer. De største er knyttet sammen med bruer. Vi er rundt 1750 innbyggere, og vil gjerne bli flere, så du er hjertelig velkommen. I Herøy finnes det et hav av muligheter, for deg som vil. Skjærgården byr på enestående friluftsopplevelser. Herøy kommune har gode offentlige tjenestetilbud som full barnehagedekning, kulturskole, idrettshall, kunstgressbane og et aktivt idretts- og kulturliv. Kommunen har god kommunikasjon med ferjer og hurtigbåt til regionsentret Sandnessjøen. Der finnes det gode kommunikasjoner videre som flyplass, anløp av hurtigruten og gode bussforbindelser til Mosjøen som korresponderer med tog. Regionen har en svært positiv utvikling basert på økt oljeaktivitet og er et av landets største oppdrettsområder.

 

Fast sykepleierstilling

 

Herøy sykehjem har ledig:

100 % fast sykepleier stilling i turnus, fortiden i sykehjemmet. Snarlig tiltredelse.

Beskrivelse avdeling

  • Herøy sykehjem har 2 avdelinger, inndelt i somatisk og en skjermet avdeling. Det er til sammen plass for 20 pasienter.
  • Sykehjemmet tilbyr langtidsopphold, for eldre og andre pleietrengende. Å jobbe på sykehjem gir faglige utfordringer, en variert arbeidsdag og muligheten til å utgjøre en forskjell i andres hverdag. Mange yrkesgrupper jobber på sykehjem, og yter daglig omsorg og pleie for pasientene. Stillingene er hovedsakelig besatt av sykepleiere, helsefagarbeidere og omsorgsarbeidere., i tillegg er sykehjemmet nært tilknyttet lege, tannlege og fysioterapeuter.
  • Sykehjemmet ligger i tilknytning til Omsorgsboligene. Boligen er organisert under hjemmetjenesten. Hjemmetjenesten består av hjemmesykepleie og Omsorgsboliger i omsorgssentret. Boligene er heldøgns bemannet.Det er 9 leiligheter og 8 omsorgshybler. I tillegg har avdelingen en korttidsavdeling med tilbud om korttidsopphold, KAD-seng, avlastning og leilighet tiltenkt palliasjon / rehabilitering.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for det sykepleiefaglige i avdelingen.
  • Turnusarbeid / rundturnus.
  • Påregnes bakvakter.
  • Tilrettelegge for pasientenes egenomsorg.
  • Oppfølging som primærsykepleier
  • Rapportering og dokumentering i fagprogrammet
  • Tilrettelegging av aktiviteter for pasientene.
  • Skape trivsel i bomiljøet
  • Ansatte i sykehjemmet må påregne seg oppdrag i hjemmesykepleien.

Vi søker person som

  • har erfaring fra arbeid innen eldreomsorg.
  • har evne til å kunne stå i krevende situasjoner over tid og vise fleksibilitet og tydelighet i utfordrende situasjoner.
  • er imøtekommende og har positive holdninger til krav og plikter i arbeidslivet.
  • er faglig trygg og har gode samarbeidsevner.
  • er mestringsfokusert og har evne til å arbeide strukturert og selvstendig, men samtidig samarbeide godt i team.
  • har eller har evne til og utvikle gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og evne til å motivere andre, også kollegabasert veiledning.
  • har gode forutsetninger for samarbeid også på tvers av avdelinger og har pedagogiske evner
  • har gode evner til refleksjon i faglig veiledning
  • må ha grunnleggende dataferdigheter, pleie og omsorg benytter seg av fagprogrammet CosDoc som arbeids og dokumentasjonsutstyr.

Krav til kompetanse

  • Autorisasjon som sykepleier
  • Erfaring og personlig egnethet i jobben
  • Det vil bli lagt vekt på samarbeid, lojalitet og ansvarlighet
  • Søker må dokumentere at han/hun behersker norsk språk skriftlig og muntlig tilsvarende minimum norskprøve 3.
  • Den som tilsettes må ha sertifikat.

Andre opplysninger

  • Herøy kommune tilbyr nyansatte sykepleiere lønn tilsvarende 10 år ansiennitet.
  • Ansettelse skjer på vanlig kommunale ansettelsesvilkår, herunder medlemskap i offentlig tjenestepensjonsordning.
  • Alle søkere tas med på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 3 jf. § 25. Søkere som anmoder om å bli unntatt fra den, må begrunne dette i søknaden. Dersom anmodningen ikke kan tas til følge, vil søker bli kontaktet før søkerlisten offentliggjøres.
  • Personer som skal yte tjenester til barn eller personer med utviklingshemming skal vise politiattest. Attesten skal ikke legges ved søknaden, men skal legges fram før tiltredelse.
  • Kravet gjelder personer som skal yte helsehjelp, sosiale tjenester eller jobbe i grunnskole, SFO og barnehager.

Søknadsprosedyre

  • Alle søknader på ledige stillinger skal registreres elektronisk via:
  • Evt. vedlegg til søknad må være i PDF format.
  • Dersom du trenger hjelp med søknaden kan du henvende deg til kommunen.
  • Interne søkere bes bruke samme e-post som er registrert i lønnssystemet.

 

Søknadsfrist 31.07.20

 

Vår ref2509
Merk søknad

Fakta

Selskap Herøy kommune
Stilling Sykepleier
Stillingstype Fast
Lokasjon Herøy sykehjem

 

Kontakter

Marit Reitan Kjemsås, Enhetsleder
[email protected]

 

 

Del stillingen

Selskap

Herøy kommune i Nordland

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Herøy

Søknadsfrist

Juli 31, 2020

Avdelingsingeniør / Byggesakshandsamar (søknadsfrist 02.08)

Askvoll kommune ligg på kysten av Vestland fylkeskommune, med variert natur frå kyst til fjell. Kommunen har over 3000 innbyggjarar. Det er snøggbåtsamband med Bergen og Florø, bussamband til Førde og Dale, og ein time med bil til Førde. Kommunen er rik på naturopplevingar både på land og sjø, og har eit levande lokalsamfunn med engasjerte menneske.

Askvoll kommune – avd. Bygg- og eigedom, Askvoll

Avdelingsingeniør/byggesakshandsamar

 

Presentasjon av stillingen :

Dei viktigaste ansvars- og arbeidsoppgåvene til stillinga vil vere handsaming av bygge-, dele- og utsleppssøknadar og publikumsrettleiing.

Kommunen brukar ACOS WebSak (sakshandsamarsystem) , GIS-line (kartprogram) mm. Naudsynt opplæring vil bli gjeven.

Krav til kvalifikasjonar

  • Bygningsingeniørutdanning, arkitekt eller anna relevant utdanning på bachelornivå
  • Erfaring frå byggesakshandsaming og kommunal forvaltning, god kjennskap til plan- og
  • bygningslova eller relevant erfaring frå byggebransjen er ønskjeleg
  • God norsk munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • Det er ei føremon med førarkort klasse B

Personlege eigenskapar:

  • Kunne møte publikum på ein god måte gjennom ei sørvisretta haldning
  • Kunne arbeide sjølvstendig og ha gode samarbeidsevner

Vi kan tilby:

  • Løn etter avtale
  • Fleksitidordning
  • Offenleg pensjonsordning i KLP
  • Hjelp til å skaffe bustad

Link til søknadsskjema: Send søknad For mer informasjon kontakt: , Liss Lien, Tlf: +47 57730733, Epost: [email protected]

 

Søknadsfrist: 02.08.2020

 

Om stillingen

Sted: Askvollvegen 426 A, 6980 Askvoll

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 1
Sektor: Offentlig
Arbeidsgiver: Askvoll kommune – bygg- og eigedomsavdelinga
Adresse: 6980 Askvoll

Del stillingen

Selskap

Askvoll kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Askvoll

Søknadsfrist

August 2, 2020

Økonomisjef (søknadsfrist 15.08)

_DSC5698_2000.jpg

 

Økonomisjef/ Økonomimedarbeider

 

Utfordrende stilling i en spennende bransje i endring. I forbindelse med at dagens økonomisjef snart går av med pensjon, er vi på jakt etter hans arvtaker.

Stillingen som økonomisjef vil være faglig utfordrende og krevende. Vi har derfor lagt til rette for at du som ny medarbeider vil få tid og anledning til å tilegne deg nødvendig kompetanse, før du eventuelt trer inn i stillingen som økonomisjef. I tillegg forventes du å være en ressursperson også utover eget ansvarsområde.

Stillingsbeskrivelse

· Delta i økonomiavdelingens arbeide for videreutvikling av selskapet

· Støttespiller for adm. direktør, ledergruppen og selskapets prosjektressurser

· Bidra til utarbeidelse av økonomiplan, budsjett, regnskap og rapportering

· Utføre analyse-, kontroll- og kvalitetssikringsoppgaver

· Bidra til forbedring av fagsystem

· Bidra til videreutvikling av interne styrings- og rapporteringsrutiner

· Bidra til et godt samarbeid og god kommunikasjon med resten av organisasjonen, samt med kunder og samarbeidspartnere

· Bidra til å sikre at konsernets vedtatte rutiner og systemer benyttes

· Bidra til oppfølging av tjenesteleveransen fra regnskap/lønn

· Delta i forskjellige økonomi- og effektiviseringsprosjekter

· På sikt overta ledelse av og personalansvaret for økonomiavdelingen

· Bidra i administrasjonen av tilknyttede selskaper

Målsetting for stillingen

· Bidra til at selskapet er av de beste når det gjelder helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid

· Sikre selskapets effektivitet og lønnsomhet gjennom effektiv drift, digitalisering og ny teknologi

· Trygge og videreutvikle selskapets arbeidsplasser og sikre tilstrekkelig kompetanse innenfor eksisterende og nye områder

· Være pådriver for videre utvikling og bruk av moderne IT-verktøy i økonomifunksjonen.

Ønsket bakgrunn/ formalkompetanse/ kvalifikasjoner

· Du har høyere relevant utdanning på mastergradsnivå eller tilsvarende. Aktuelle kandidater har minimum 5 års erfaring, gjerne med oppfølging av flere selskaper i konsernstruktur. I tilligg har du solid erfaring i bruk av moderne ERP- systemer og generelt gode IT kunnskaper, herunder kjennskap til og bruk av Power BI og Excel.

Personlige egenskaper/ledelse og lederstil

· Ærlig, åpen, tydelig og synlig

· Interesse for fagfeltet og villig til å teste ut og effektivt ta i bruk nye teknologiske løsninger

· Målrettet, analytisk og strukturert

· Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig

· Fokusert på gjennomføring og effektivitet

· Tillitsvekkende med gode samarbeidsegenskaper

Vi kan tilby faglige utfordringer i en spennende bransje i sterk endring, godt arbeidsmiljø og konkurransedyktige betingelser.

 

For nærmere informasjon om stillingen kontakt Midt-Telemark Energi Holding AS v/ Adm.dir. Jon Arne Mørch-Jonassen AS tlf. 916 39 462.

 

Søknadsfrist 15.08.2020

 

Søknad med CV og kopi av vitnemål og attester sendes innen 15. august 2020.

Søknad merkes «Økonomisjef/økonomimedarbeider»

Om arbeidsgiveren

Midt-Nett Telemark Energi AS er et datterselskap av Midt-Telemark Energi Holding AS. Konsernet består av selskaper innen nettvirksomhet, strømsalg og produksjon, samt eierskap i Midt-Telemark Breiband AS, produksjonsselskapet Norsjøkraft AS og Bø Fjernvarme AS.
Nettselskapet har konsesjonsområde i kommunene Nome og Midt-Telemark, og holder til i moderne lokaler på Ulefoss i Nome kommune.
Selskapet er solid og har satset på effektivisering og modernisering.
Vi har et utstrakt samarbeid med Skagerak Energi AS, blant annet i forhold til driftssentral og innkjøp.

 

Del stillingen

Selskap

Midt-Telemark Energi As

Kontaktinfo

  • Jon Arne Mørch-Jonassen
  • Tittel: Adm.dir. i Midt-Telemark Energi Holding AS tlf.
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 916 39 462.

Lokasjon

  • Ulefoss

Søknadsfrist

August 15, 2020

Nettsjef / Nettdirektør (søknadsfrist 15.08)

_DSC5698_2000.jpg

 

Nettsjef/Nettdirektør

 

Utfordrende stilling i en spennende bransje i endring.

Nettsjefen inngår i Midt-Telemark Energi Holding AS sin konsernledelse og rapporterer til konserndirektør. Dersom selskapet blir pålagt å ha egen direktør i nettselskapet som følge av krav fra Norges-vassdrags og energidirektorat (NVE), vil stillingen bli tillagt denne funksjonen.

Stillingsbeskrivelse

· Delta i ledergruppen

· Ledelse av den daglige virksomheten i nettselskapet

· Støttespiller for adm. direktør og ledergruppen

· Sikre god planlegging og ansvarlig for etterlevelse av prosesser og retningslinjer

· Lede selskapets satsing på innovative løsninger innenfor områder som digitalisering, bruk av sensorteknologi, bygging av logiske nett og legge til rette for det grønne skifte

· Ansvarlig for effektiv drift og vedlikehold i nettet

· Ansvar for dokumentasjon av alle anlegg

· Beredskapsansvarlig og ansvarlig for havarihåndtering/feilretting innen nettselskapets område

· Fremme enhetlig praksis og gode helhetlige anleggsløsninger

· Sikre et godt samarbeid og god kommunikasjon internt og eksternt

· Motivere medarbeidere slik at hver enkelt og selskapet utvikler kompetanse i tråd med dagens og fremtidens behov

· Personalansvar for medarbeiderne som inngår i nettselskapet

Målsetting for stillingen

· Bidra til at selskapet er av de beste når det gjelder helse-, miljø- og sikkerhetsarbeid

· Sikre selskapets effektivitet og lønnsomhet gjennom effektiv drift, digitalisering og ny teknologi

· Trygge og videreutvikle selskapets arbeidsplasser og sikre tilstrekkelig kompetanse innenfor eksisterende og nye områder

Ønsket bakgrunn/ formalkompetanse/ kvalifikasjoner

· Mastergrad/sivilingeniør innen elkraft eller tilsvarende (relevant erfaring kan kompensere for formell utdannelse)

· Erfaren og drivende leder, helst med erfaring fra tilsvarende stillinger

· God kunnskap og erfaring innen drift av strømnett

· God kunnskap i bruk av moderne IT systemer

· Førerkort klasse B

Personlige egenskaper/ledelse og lederstil

· Ærlig, åpen, tydelig og synlig

· Evne å se egen enhet i konsernets perspektiv og finne gode helhetlige løsninger.

· Interesse for fagfeltet og være pådriver for å teste ut og effektivt ta i bruk nye teknologiske løsninger

· Målrettet, analytisk og strukturert

· Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig

· Fokusert på gjennomføring og effektivitet

· Tillitvekkende og har gode samarbeidsegenskaper

Vi kan tilby faglige utfordringer i en spennende bransje i sterk endring, godt arbeidsmiljø og konkurransedyktige betingelser.

 

For nærmere informasjon om stillingen kontakt adm.dir. Jon Arne Mørch-Jonassen i Midt-Telemark Energi Holding AS tlf. 916 39 462.

 

Søknadsfrist 15.08.2020

 

Ansettelsesform Fast
Stilling Nettsjef/Nettdirektør

Søknad med CV og kopi av vitnemål og attester overs sendes på epost til oss innen 15. august 2020. Søknad merkes «Nettsjef/Nettdirektør»

 

Om arbeidsgiveren

Midt-Nett Telemark Energi AS er et datterselskap av Midt-Telemark Energi Holding AS. Konsernet består av selskaper innen nettvirksomhet, strømsalg og produksjon, samt eierskap i Midt-Telemark Breiband AS, produksjonsselskapet Norsjøkraft AS og Bø Fjernvarme AS.
Nettselskapet har konsesjonsområde i kommunene Nome og Midt-Telemark, og holder til i moderne lokaler på Ulefoss i Nome kommune.
Selskapet er solid og har satset på effektivisering og modernisering.
Vi har et utstrakt samarbeid med Skagerak Energi AS, blant annet i forhold til driftssentral og innkjøp.

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Midt-Telemark Energi As

Kontaktinfo

  • Jon Arne Mørch-Jonassen
  • Tittel: Adm.dir. i Midt-Telemark Energi Holding AS
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 916 39 462

Lokasjon

  • Ulefoss

Søknadsfrist

August 15, 2020

Psykolog 2×100% vikariat – PPT (søknadsfrist 02.08)

Øygarden kommune- PPT

 

Psykolog 2×100% vikariat – PPT

 

Det vert no lyst ut etter psykolog/psykologspesialist i PPT, 100 % årsvikariat frå 1.9.2020, under området Oppvekst.

Stillingane er i PP-tenesta, og vil ha ein sentral plass i tenesta sitt arbeid med rådgjeving til foreldre og tilsette i barnehage og skule, i møte med barn og unge, og sakkunnig utgreiingsarbeid. Vi legg vekt på å nytta den unike fagkompetansen til kvar enkelt medarbeidar.
Satsingsområde og fagprofil er inkluderande pedagogikk og nyare utviklingspsykologi med fokus på relasjonar og samspel, førebygging,tidleg intervensjon og pedagogisk/psykologisk utviklingsarbeid. Det tverrfaglege arbeidet vert tilrettelagt gjennom ulike samarbeidsorgan og team innan tenesta, og på tvers av tenester. Øygarden kommune jobbar etter prinsippa i BTI – Betre Tverrfagleg Innsats!

Arbeidsoppgåver:

Deltek i ulike tverrfaglege team og nettverk
Konsultasjon, rådgiving og rettleiing med/til skular, barnehagar og andre
Systemarbeid med skular og barnehagar
Er ein del av eit tverrfagleg team internt på kontoret
Utgreiing av barn og unge

Kvalifikasjonar:

Må ha:

Profesjonsstudium i psykologi, gjerne med spesialistutdanning. Eventuelt vert det lagt til rette for å spesialisere seg
Anna relevant høgare utdanning på masternivå kan bli vurdert

Ønskjeleg med:

Praksis/erfaring med barn og unge, utgreiing, tiltaksutvikling og rettleiing

Personlege eigenskapar:

Gode samarbeidsevner
Evne til å arbeide fleksibelt, målretta og løysingsorientert
Evne til å arbeide sjølvstendig og i team

Anna:

Du må kunne nytte eigen bil i tenesta

Vi tilbyr:

Gode pensjons- og forsikringsordningar
IA verksemd
Motiverte og kunnskapsrike kollegaer
Interessante utfordringar
Høve til fagleg og personleg utvikling

Øygarden kommune ønskjer eit arbeidsmiljø prega av mangfald, og at våre medarbeidarar i størst mogleg grad skal spegla mangfaldet i befolkninga. Vi oppmodar alle som er kvalifiserte til å søkja jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn. Som IA-verksemd ønskjer kommunen å leggja til rette for arbeidsforholda dersom du har behov for det.

Etter utløpet til søknadsfristen, vert det sett opp ei offentleg søkjarliste med namn, alder, stilling eller yrkestittel og bustads- eller arbeidskommune for kvar søkjar. Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkomande sjølv ber om det. Opplysningar om ein søkjar, kan verta offentlege sjølv om søkjaren har bedeom ikkje å vert ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje vert teken til følgje, vert søkaren varsla om dette.Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga.

Fylke: Vestland

Jobbtype: Vikariat

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist:  02.08.2020

 

Arbeidsstad: Straume

 

Kontaktpersonar:

Sissel Fuglestad

mob: +47 91148277

 

Heimeside:
oygarden.kommune.no
Adresse: 5353 Straume

Øygarden kommune- PPT

Pedagogisk psykologisk tjeneste (PPT) gjev barn og foreldre råd og rettleiing om utvikling, opplæring, trivsel og tilpassing i heim, barnehage og skule.

PPT utgreiar og gjev råd om behova til barn for spesialpedagogisk hjelp og spesialundervisning (0 -16 år). PPT er også sakkyndig for vaksne med behov for spesialundervisning på området for grunnskulen.

 

Del stillingen

Selskap

Øygarden kommune

Kontaktinfo

  • Sissel Fuglestad
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: mob: +47 911 48 277

Lokasjon

  • Straume

Søknadsfrist

August 2, 2020

Heimebaserte tjenester: Sjukepleiar 2 x 100% + Helsefagarbeidar 2 x 100% (søknadsfrist 26.07)

ID 1614 Helsefagarbeidar – Heimebaserte tenester 

Det er ledig 2 x 100% stilling som helsefagarbeidar i Heimebaserte tenester, avdeling sentrum

ID 1613 Sjukepleiar – Heimebaserte tenester 

Det er ledig 2 faste sjukepleiarstillingar ved Heimebaserte tenester

Del stillingen

Selskap

Stord kommune

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

Juli 26, 2020

Fagleder økonomi og administrasjon (søknadsfrist 12.07)

Sør-Varanger kommune Kirkenes Havn

 

Fagleder økonomi og administrasjon

 

Kort om stillingen:

Ved Kirkenes Havn KF er det ledig 100 % stilling som fagleder økonomi og administrasjon.

Enhet:

Kirkenes havn Sør-Varanger KF skal ivareta de forvaltnings og driftsmessige oppgaver Sør-Varanger kommune har etter Havne- og farvannsloven. Foretaket skal bidra til en rasjonell og effektiv havnedrift, føre tilsyn med skipstrafikken og annen bruk av kommunens sjøområde. Kirkenes havn KF forvalter kaianlegg med tilhørende bygninger, arealer og utstyr i Kirkenes, Bugøynes og Lanabukt. Foretaket drifter isbryteren M/S Kraft Johanssen.

Vi bruker Portwin som havnedatasystem, Visma Enterprise for økonomi- og personalforvaltning, og Acos Websak for saksbehandling. Havnevesenet har en omsetning årlig på ca ca. 18 mill. kroner.

Hovedarbeidsoppgaver:

Stillingen innebærer fagansvar for økonomistyring og administrative funksjoner i foretaket. Arbeidet omfatter budsjettering- og rapportering, regnskap, fakturering, anskaffelser, forretningsavtaler, saksbehandling for foretaksstyret, forefallende personalforvaltning, ivaretakelse av HMS- og internkontrollsystemer, superbruker på datasystemer og veiledning overfor medarbeidere og samarbeidspartnere, deltakelse i drifts- og aktivitetsplanlegging og utviklingsprosjekter. Arbeidet innebærer nært samarbeid med kommuneadministrasjonens støttetjenester. Det tas forbehold om endringer av stillingens arbeids- og ansvarsområde.

Kvalifikasjoner:

• Relevant økonomisk og administrativ utdanning på bachelornivå eller høyere, lengre relevant praksis kan delvis kompensere for formell utdanning.

• Ønskelig med erfaring fra økonomi og administrativt arbeid i offentlig sektor eller logistikkvirksomhet.

• Kjennskap til bruk av IKT som verktøy for saksbehandling, styring, rapportering og kommunikasjon.

• God muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk er nødvendig, samt gode kunnskaper i engelsk som arbeidsspråk vil være en fordel.

• Vi søker etter en medarbeider som har gode samarbeidsevner og er engasjert, med evne til å skape entusiasme og oppslutning omkring sitt arbeidsområde, er initiativrikt og utviklings- og resultatorientert, og som ser på nye organisasjonsformer som spennende utfordringer.

• Førerkort kl B.

• Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

Flyttegodtgjøring etter avtale.

Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelse skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, regler og tariffavtale, herunder 6 måneders prøvetid. Vi har en god pensjonsordning. Pensjonsinnskudd trekkes med 2 %

Søknad sendes:

Kirkenes havn Sør-Varanger KF ønsker å motta alle søknader elektronisk, og oppfordrer søkere til å benytte vårt elektroniske søknadsskjema. For eventuell veiledning, kontakt servicekontoret tlf: 78 97 76 00.

Attester og vitnemål skal legges ved elektronisk. Søkere bes oppgi 2 referanser i søknaden.

I medhold av offentlighetslovens § 25, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om konfidensiell behandling. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke kan tas til følge.

Referansenr:
20/1835

Fylke: Troms og Finnmark
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 12.07.2020

 

Kontaktpersoner:

Eivind Gade Lundlie

tlf: +47 78 97 74 43

 

Hjemmeside:
www.svk.no
Adresse: Rådhusplassen 3 9900 Kirkenes

 

Sør-Varanger kommune Kirkenes Havn

Sør-Varanger kommune ligger i Troms og Finnmark fylke, helt nordøst med Kirkenes som kommunesenter. Sør-Varanger kommune er landets 4. største kommune i utstrekning, og har vel 10.000 innbyggere. Kommunen grenser både til Russland og Finland. Dette gir
kommunen en svært sentral beliggenhet sett fra et næringsmessig synspunkt, i sentrum av Barentsregionen, med isfri havn. Fremtidig olje- og gassvirksomhet i Barentshavet øst vil være et stort utviklingspotensiale for Sør-Varanger kommune og hele regionen.
Reiselivsnæringen har hatt en kraftig vekst de senere år, og service er en viktig næring i kommunen. Det er gode muligheter for friluftsliv, jakt og fiske på vidstrakte vidder i flott turterreng. Vi har et levende og allsidig idretts og kulturtilbud. Nord Troms og Finnmark har for tiden en ordning med ettergivelse av studielån til Statens lånekasse med 10 %, maks. kr 25.000,- pr. år, samt lavere skatt.

Del stillingen

Selskap

Kirkenes havn Sør-Varanger KF

Kontaktinfo

  • Eivind Gade Lundlie
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 78 97 74 43

Lokasjon

  • Kirkenes

Søknadsfrist

Juli 12, 2020

Fysioterapeut med driftstilskudd (søknadsfrist 02.08)

 

Fysioterapeut med driftstilskudd

 

Virksomhet Forebyggende helsevern, Nannestad kommune

Nannestad Fysioterapi er en gruppepraksis med 4 erfarne fysioterapeuter i trivelige og funksjonelle lokaler i Nannestad sentrum. Vi har et bredt behandlingstilbud med vekt på individuell behandling og treningsterapi. Instituttet har 1 fysioterapeut med 100 % driftstilskudd og 3 med 75 % driftstilskudd. Samarbeid med kommunale ressurser ved behov, for å få til gode overganger mellom kommunale tjenester og privat praksis.

Vi søker en allmenn fysioterapeut til ledig hjemmel med 75 % driftstilskudd. Praksisen skal drives i henhold til relevant helselovgivning og på de vilkår som fremgår av ASA 4313 samt kommunens planverk for helsetjenesten.D

Arbeidsoppgaver

Drive kunnskapsbasert fysioterapi
Undersøkelse, vurdering og behandling av pasienter ved instituttet samt ved behov i pasientens hjem
Samarbeide med andre deler av den kommunale helsetjenesten og spesialisthelsetjenesten
Bidra til å videreutvikle fysioterapitjenesten i kommunen
Bidra i daglig drift av fysikalsk institutt

Kvalifikasjoner

Norsk autorisasjon som fysioterapeut
Gode skriftlige og muntlige norskkunnskaper samt kjennskap til norsk helsevesen
Klinisk erfaring og kompetanse innen allmenn fysioterapi
Kompetanse til å jobbe med varierte pasientgrupper med tanke på alder og diagnoser
Evne til tverrfaglig samarbeid og arbeid i team er viktig
Ønskelig med erfaring fra drift av privat praksis
Personlig egnethet vektlegges
Gyldig politiattest

Personlige egenskaper

Ansvarsbevisst, selvstendig og fleksibel
Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
Faglig engasjert

Vi tilbyr

75 % kommunalt driftstilskudd tilknyttet Nannestad Fysioterapi. Det forutsettes at vedkommende kjøper seg inn i kontorfellesskapet.
Overdragelse skjer i henhold til sentralt avtaleverk, ASA 4313.

Bekreftet autorisasjon samt attester og vitnemål skal vedlegges søknaden. Vi gjør oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om konfidensiell behandling, jfr. offentlighetsloven § 25.

 

Søknadsfrist: 02.08.2020

 

Arbeidsgiver: Nannestad kommune
Sted: Nannestad
Stillingstittel: Fysioterapeut med driftstilskudd
Heltid / Deltid: Deltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 75
Webcruiter-ID: 4257857331
Stillinger: 1
Arbeidssted Teiealleen 3, 2030 Nannestad

 

Kontaktinformasjon

Torjus Andresen, Fysioterapeut
970 73 774

Tom Berner Sundar, Virksomhetsleder
454 84 047

 

Nannestad, Romerikes beste bostedskommune

Nannestad kommune ved Gardermoen har hatt stor befolkningsvekst de siste årene. Kommunen har nå over 14 000 innbyggere med Nannestad og Maura som de største tettstedene. Fire barneskoler, 11 kommunale og private barnehager, ungdomsskole, videregående skole, to idrettshaller, mange aktive lag og foreninger samt nærhet til skog og mark, gjør Nannestad til en god oppvekstkommune. Les mer her

Del stillingen

Selskap

Nannestad kommune

Kontaktinfo

  • Torjus Andresen
  • Tittel: Fysioterapeut
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 970 73 774
  • Tom Berner Sundar
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 454 84 047

Lokasjon

  • Nannestad

Søknadsfrist

August 2, 2020

Vardobaiki barnehage: *Daglig leder / Styrer *Pedagogisk leder (søknadsfrist 08.07)

Vikar for daglig leder/styrer fra 01.08.20 til 31.07.2021 og vikar for pedagogisk leder,
fra 01.08.20 til medio mai 2021

Stilling som styrer 100% stilling med 40% administrasjon og 60% på avdelingen. Pedagogisk leder 100%.

Kvalifikasjoner: Godkjent barnehagelærerutdanning, muntlig samiskspråklig kompetanse. ANDRE KAN OGSÅ SØKE.

2. GANGS UTLYSNING: Søknadsfrist 7.7.20
Nærmere info: www.vardobaiki.no, eller tlf +47 41503529, Kjersti Myrnes Balto

Søknad sendes [email protected]
Gyldig politiattest må fremlegges ved tiltredelse, jmf. bhl §19.

Om barnehagen
Márkománák samisk barnehage ligger i landlige omgivelser i Láŋttedievvá / Planterhaug i Tjeldsund kommune. Barnehagen har Evenes og Tjeldsund kommuner som opptaksområde. Barnehagen har 25 plasser. I praksis deler vi barnegruppen i to grupper, små- og store barn.

Samisk språk
Márkománák samisk barnehage ligger i et område hvor det er stort behov for arbeid med vitalisering av samisk språk. Dette gjenspeiles i barnehagen. Barnehagen skal være en arena med samisk samtalespråk. Det er ulik kompetanse i samisk språk i barnehagen. Fra høsten 2020 vil det være 5 barn i barnehagen med samisk som ett av sine hjemmespråk. De som ikke selv kan samisk kan likevel være med å skape gode språkarenaer.

I tillegg til grunnbemanning (styrer, pedagogisk leder, assistenter) har barnehagen giellačeahppi/samisk språkressurs som skal bidra til utvikling og styrking av samisk språk i barnehagen. Várdobáiki samisk språksenter bidrar også i arbeid med språkutvikling i barnehagen. Styrer og pedagogisk leder skal skape gode rammer for samisk språkutvikling i barnehagen.

Del stillingen

Selskap

Vardobaiki Samisk Senter

Kontaktinfo

  • Kjersti Myrnes Balto
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf +47 41503529

Lokasjon

  • Evenskjer

Søknadsfrist

Juli 8, 2020

Maritim sjef (søknadsfrist 31.07)

Eigersund næring og havn, Eigersund kommune

Maritim sjef

 

Eigersund Næring og Havn er Eigersund kommunes næringsutviklingsaktør og har som formål å sikre kommunen et konkurransedyktig, miljøvennlig og samlet næringsarbeid. Våre tre hovedfokusområder er havn, reiseliv og og næringsutvikling. Vi forvalter Havne- og farvannsloven og tilrettelegger for sjørettet virksomhet. Omsetningen i 2019 var på nærmere 21 millioner. Foretaket har 5 ansatte.

Vi søker etter maritim sjef i Eigersund Næring og Havn KF. Du vil få en meget sentral lederrolle med ansvar for drift og utvikling av Egersund havn og rapporterer til daglig leder. Ønsket tiltredelse innen 01.12.2020

Arbeidsoppgaver

  • Faglig og administrativ leder for Egersund havn
  • Maritime operasjoner knyttet til skipsanløp og drift av havnevakt
  • Strategisk planlegging
  • Videreutvikle og lede maritim avdeling med budsjettansvar
  • Utarbeidelse av budsjett og regnskapoppfølging
  • Diverse administrativ forvaltning
  • Kundeoppfølging
  • Deltakelse i beredskapsvaktordning

Kvalifikasjoner

  • Maritim utdannelse på høyskolenivå
  • Ledererfaring fra stilling til sjøs eller havn
  • Gode IT kunnskaper
  • Gode norsk og engelsk kunnskaper, både skriftlig og muntlig
  • Førerkort klasse B er en forutsetning
  • Vi søker en person som har høyere maritim utdannelse, erfaring fra maritim sektor og gjerne
  • erfaring fra strategisk planlegging og forvaltningsarbeid. Personlig egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

For å lykkes i denne stillingen må du være resultatorientert og selvgående, ha evne til å jobbe selvstendig og i team, ha høy arbeidskapasitet samt gode samarbeidegenskaper. Du må kunne ta initiativ og være løsningorientert

Vi tilbyr

  • Vi tilbyr deg en utfordrende stilling hvor du vil få en viktig rolle med å videreutvikle Egersund havn
  • Du vil få varierte arbeidsoppgaver og bli involvert i mange spennende prosjekter
  • Du vil jobbe tett med daglig leder og de andre ansatte i foretaket
  • Arbeidssted er havnekontoret i Egersund, Strandgaten 2
  • Vi tilbyr lønn etter avtale
  • Gode pensjonsordninger
  • Spennende arbeidsoppgaver og faglige utfordringer

Søknadsfrist: 31.07.2020
Sted: Egersund
Stillingstittel: Maritim sjef
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4249971249
Stillinger: 1
Arbeidssted Strandgaten 2, 4370 Egersund

Kontaktinformasjon

Anne Vigdis Ellingsen, Daglig leder
911 17 477

 

 

Del stillingen

Selskap

Eigersund Næring og Havn KF

Lenke til firma

www.enhkf.no

Kontaktinfo

  • Anne Vigdis Ellingsen
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 911 17 477

Lokasjon

  • Egersund

Søknadsfrist

Juli 31, 2020