*Miljøterapeut 65,73% *Helsefagarbeider 2×60%

 

Miljøterapeut 65,73% vikariat (ID 1338)

 

Enhet for habilitering, avd. tjenester til barn og unge har følgende stilling ledig: 

Miljøterapeut 65,73% vikariat (ID 1338)

Enhet for habilitering yter kommunale tjenester i bofellesskap og til personer i egen bolig. 
Vi driver målrettet miljøarbeid i form av omsorg, tilsyn, helsehjelp, praktisk 
bistand og opplæring. Tjenestene er individuelt tilpasset ut fra vedtak.

Enheten består av flere bofellesskap, hjemmebaserte tjenester, tjenester til barn og unge samt BPA.

Stillingen er ledig fra 01.03.2020 – 31.12.2020. 
Det er et svangerskapsvikariat, natt med arbeid hver 3. helg. 

Vi kan tilby:

Utfordrende arbeidsoppgaver i en enhet i utvikling. 
Vi legger til rette for kompetanseutvikling og læring, og utfordrer din kreativitet.

Krav:

‘• Sykepleier/ Vernepleier
• Strategisk og løsningsorientert
• Fleksibel og kreativ
• Beherske norsk språk muntlig og skriftlig
• Førerkort klasse B
• Politiattest må fremvises før tiltredelse
• Må kunne disponere egen bil
• Personlig egnethet og erfaring fra lignende arbeid vil bli vektlagt

Dersom det ikke kommer kvalifiserte søkere, vil fagarbeidere kunne vurderes til vikariatet.

For nærmere opplysninger ta kontakt med Turid Tjørnhom på telefon: 480 20 264

Tilsetting skjer etter gjeldende lover, regler og avtaleverk. 
Medlemskap i KLP med 2% pensjonsinnskudd. 

Søkere oppfordres til å søke elektronisk her.
Evt. kan søknad sendes: Kvinesdal kommune, Nesgata 11, 4480 Kvinesdal.

 

Søknadsfrist: 12.02.2020

 

NB! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om 
de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. Kvinesdal kommune 
vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf. §25 i Offentleglova.

 

—————————————————————————————————————————-
 
 

Helsefagarbeider 2 x 60% fast (ID 1337)

 

Enhet for habilitering har ledig 2 faste stillinger som helsefagarbeider (ID 1337)

• 60 % fast stilling i Vikarsentralen (dag/kveld med arbeid 5 av 12 helger)
• 60 % fast stilling i Avdeling tjenester til barn og unge (natt med arbeid hver 3. helg)

Stillingene er ledige fra 01.02.2020

Enhet for habilitering yter kommunale tjenester i bofellesskap og til personer i egen bolig. 
Vi driver målrettet miljøarbeid i form av omsorg, tilsyn, helsehjelp, praktisk bistand og opplæring.
Tjenestene er individuelt tilpasset ut fra vedtak.
Enheten består av flere bofellesskap, hjemmebaserte
tjenester, tjenester til barn og unge samt BPA.

Vi kan tilby:

Utfordrende arbeidsoppgaver i en enhet i utvikling. 
Vi legger til rette for kompetanseutvikling og læring, og utfordrer din kreativitet. 

Krav:

• Helsefagarbeider
• Strategisk og løsningsorientert
• Fleksibel og kreativ
• Beherske norsk språk muntlig og skriftlig
• Førerkort klasse B
• Politiattest må fremvises før tiltredelse
• Må kunne disponere egen bil
• Personlig egnethet og erfaring fra lignende arbeid vil bli vektlagt

For nærmere opplysninger kontakt avdelingsleder Turid Tjørnhom på telefon:
480 20 264

Tilsetting skjer etter gjeldende lover, regler og avtaleverk. 
Medlemskap i KLP med 2% pensjonsinnskudd. 

Søkere oppfordres til å søke elektronisk her. 
Evt. kan søknad sendes: Kvinesdal kommune, Nesgata 11, 4480 Kvinesdal.

 

Søknadsfrist: 12.02.2020

 

NB! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv 
om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. Kvinesdal kommune 
vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf. §25 i Offentleglova.

Del stillingen

Selskap

Kvinesdal kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Kvinesdal

Søknadsfrist

Februar 12, 2020

Sommervikarer og tilkallingsvikarer 2020 (søknadsfrist 01.03)

 

Sommervikarer 2020 (ID 1330)

 

Helse og omsorg

Sommervikarer 2020 (ID 1330)

Vi søker nå etter sommervikarer til helse og omsorgstjenestene for sommeren 2020.

Det er behov for: 
• Sykepleiere 
• Vernepleiere 
• Miljøterapeuter 
• Helsefagarbeidere 
• Kokk 
• Assistenter 
• Studenter

Utdannet helsepersonell og annet fagutdannede prioriteres først.

I søknadsskjemaet finnes det et merknadsfelt, her MÅ en oppgi:

• Ønsket arbeidssted 
• Ønsket stillingsstørrelse 
• Medisin kurs da dette er påkrevd i noen avdelinger 

Omsorgstjenestene er inndelt i fire enheter: 

Kvinesdal bo og dagsenter et livsgledesykehjem med dyr på avdelingene som et 
miljøtiltak for våre beboere. Enheten består av bofellesskap for personer med 
demens, langtidsavdelingen, dagsenter for hjemmeboende personer med demens, og kjøkken.

Kontaktpersoner ved Kvinesdal Bo og dagsenter:

Langtidsavdelingen 
Alfred Larsen, 417 08 027 

Bofelleskap for personer med demens 
Kirsti Lie Carlsen, 976 27 266 

Dagsenter for hjemmeboende 
Siv Galdal Olsen, 977 33 166

Vikarsentralen 
Nina-Iren Sindland, 911 77 317 

Kjøkken 
Laila Aase Orthe, 476 48 107 

Åpen omsorg og rehabilitering består av hjemmetjenesten (hjemmesykepleie 
og hjemmehjelp), Feda og Fjotland omsorgssenter, rehabiliteringsavdeling og 
nattjeneste til barn.

Kontaktpersoner på Åpen omsorg og rehabilitering: 

Hjemmetjenesten 
Karen Marie Hompland, 38 35 76 00 

Fjotland 
Vivian Kvinlaug, 38 35 41 87 

Feda 
Randi Nielsen, 38 35 06 99 

Rehab.avd. 
May Linda Tesaker, 38 35 76 00 

Vikarsentralen
Signe Iren Stakkeland, 38 35 76 00 

Enhet for habilitering yter tjenester i form av bistand og opplæring til personer over 
18 år med fysiske og/eller kognitive funksjonsnedsettelser, samt avlastning for barn.

Kontaktpersoner på Enhet for habilitering:

Hildegunn Wikøren, 469 38 851
Merete Langeland, 38 35 76 00

Enhet for Levekår, herunder Åmot Bofellesskap. Åmot bofellesskap er 
døgnbemannet og yter tjenester til personer med rus/psykiske lidelser.

Kontaktperson på Enhet for levekår: 

Terese Vidringstad, 38 35 15 90 

For søkere til Åmot Bofellesskap er det ønskelig med erfaring fra psykisk helsearbeid. 

På dagsenter for personer med demens, hjemmesykepleien, hjemmehjelpen, Åmot 
bofellesskap og boligbaserte tjenester må søker ha sertifikat for personbil. 
Som hjemmehjelp må en disponere privat bil. 
Kjøregodtgjørelse ytes etter off. regulativ. 

Søker må beherske norsk skriftlig og muntlig. 

Politiattest påkrevd ved lov 01.01.17.

Vikarer som allerede er knyttet opp mot ett arbeidssted som tilkallingsvikar trenger ikke å søke, men tar kontakt med aktuell leder. 

Ansettelse skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, regler og tariffavtaler. Medlemskap i KLP med 2% pensjonsinnskudd. 

Søkere oppfordres til å søke elektronisk her. 
Evt. kan søknad sendes Kvinesdal kommune, Nesgt. 11, 4480 Kvinesdal.

 

Søknadsfrist: 01.03.2020

 

Det er mulig å søke stilling som sommervikar etter denne datoen, men de som har søkt innen fristen vil bli prioritert. 

NB! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. 
Kvinesdal kommune vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf. §25 i Offentleglova

 

—————————————————————————————————————————-

 

Tilkallingsvikarer helse og omsorg 2020 (ID 1336)

 

Alle enheter innen helse og omsorg vil fra tid til annen ha behov for tilkallingsvikarer.

Søknaden vil ikke bli besvart, men søkere blir kontaktet pr. telefon av avdelingsledere dersom de har behov for dem.

Du kan søke som tilkallingsvikar her

Del stillingen

Selskap

Kvinesdal kommune

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Kvinesdal

Søknadsfrist

Mars 1, 2020

Skolemiljøveileder 100% prosjektstilling (søknadsfrist 01.03)

 

Skolemiljøveileder 100% prosjektstilling (ID 1340)

 

Vil du jobbe og bo i en vakker, vennlig og vågal kommune, delta i et åpent, inkluderende og aktivt lokalsamfunn, og arbeide i Kvinesdalsskolen; som er preget av målrettet fokus, godt humør og positivt samarbeid – så har du sjansen nå!

Kvinesdal kommune har opprettet en ny 3-årig prosjektstilling i Kvinesdalskolen som Skolemiljøveileder 100% stilling (ID 1340).

Stillingen skal være ambulerende på alle barneskolene.

Intensjonen er at denne stillingen skal tilføre Kvinesdalskolen en annen kompetanse enn den som forefinnes i skolene i dag. (pedagoger, spesialpedagoger og fagarbeidere).

Arbeidsoppgavene vil i stor grad bli relatert til systemrettet arbeid på skolene, men planlegging av tiltak og oppfølging av enkeltelever, samt veiledning av ansatte vil også bli en del av jobben. Det forutsettes et nært samarbeid med ledelsen ved den enkelte skole.

Kvinesdal kommune har stort fokus på tverrfaglig samarbeid og denne stillingen vil bli sentral i dette arbeidet.

Ettersom dette er en nyopprettet stilling, vil det kunne bli endringer i innholdet etter hvert som en høster erfaringer.

Stillingen blir organisatorisk plassert under kommunalsjef oppvekst.

Det er 5 barneskoler i Kvinesdal; Liknes skole, Feda skole, Vesterdalen skole, Austerdalen skole og Kvinlog skule. Totalt er det ca 550 elever fra 1.-7. klasse på disse skolene.

Arbeidsoppgaver

Bidra til et godt psykososialt arbeidsmiljø blant elevene
Jobbe med og planlegge, systematisk forebyggende skolemiljøarbeid.
Følge opp, i samarbeid med lærer/skole; enkeltelever/elevgrupper med særskilte behov, både faglig, sosialt og evnt. medisinsk.
Bidra til kompetanseheving blant skolens personell
Planlegge og følge opp tiltak rundt enkeltelever med sosioemosjonelle og psykiske utfordringer
Veilede fagarbeidere og assistenter i arbeid med enkeltelever og grupper

Kvalifikasjoner

3-årig relevant høyskole-/universitetsutdanning. Fortrinnsvis barnevernspedagog, sosionom, sykepleier eller vernepleier
Ønskelig med erfaring fra arbeid med barn innen skole/SFO
Gode dokumenterte norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig
Ha god kunnskap om barn med atferdsvansker
Må ha sertifikat og disponere egen bil

Personlige egenskaper

Du liker å arbeide med barn
Du er en positiv og løsningsfokusert person, som kan samarbeide med ulike typer mennesker
Du har god relasjonskompetanse, og ser den store betydningen voksenrollen har i arbeidet med barn
Du er tålmodig og kan jobbe selvstendig
Du er tydelig og robust, og trygg i voksenrollen
Du er systematisk og målrettet i ditt arbeid med barn
Du har stor arbeidskapasitet
Du er fleksibel
Personlig egnethet vil bli vektlagt.

Vi tilbyr

Et spennende og godt arbeidsmiljø
Godt samarbeid i team og med skolens ledelse
Lønn i henhold til gjeldende avtaleverk
Tiltredelse snarest.

Kvinesdal kommune har firmahytter på skistedet Knaben, flotte turmuligheter, golfbane, mm.

Ved ansettelse må det fremlegges godkjent politiattest og helseattest.

Arbeidstakere ansettes i kommunen på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Medlemskap i KLP med 2 % pensjonsinnskudd.

Søkere oppfordres til å søke elektronisk her. Evt. kan søknad vedlagt CV sendes til Kvinesdal kommune, Nesgt. 11, 4480 Kvinesdal.

 

Søknadsfrist: 01.03.2020.

 

Nærmere opplysninger ved henv. til Kommunalsjef Geir Bruli tlf. 90 87 40 10, eller Oppvekstkoordinator Finn Kydland mobnr.: 91 99 77 41

 

Dokumentasjon på vitnemål, praksis med mer tas med til intervju, eller ettersendes ved forespørsel.

N.B. Vi gjør oppmerksom på at opplysningene som søkeren kan bli gjort offentlig, selv om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt for pressen. Kvinesdal kommune vil alltid ta kontakt med søker på forhånd, dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf. §25 i Offentliglova.

 

Del stillingen

Selskap

Kvinesdal kommune

Kontaktinfo

  • Geir Bruli
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 90 87 40 10
  • Finn Kydland
  • Tittel: Oppvekstkoordinator
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91 99 77 41

Lokasjon

  • Kvinesdal

Søknadsfrist

Mars 1, 2020

Hovedutlysning grunnskole 2020/2021 (søknadsfrist 16.02)

 

Hovedutlysning grunnskole 2020/2021 (ID 1335)

 

Fra 01.08.2020 vil det bli ledig et antall undervisningsstillinger innenfor grunnskolen, barneskole- og ungdomstrinnet, i Kvinesdal kommune. Kvinesdal kommune satser på skoleutvikling for å oppnå gode resultater for elevene våre. Lærerkvalitet og god ledelse har stor betydning for læringsresultatet og vi ønsker derfor å bygge en stab av dyktige og motiverte medarbeidere som kan hjelpe oss med å videreutvikle våre skoler.

Krav og ønsker til deg:

• godkjent pedagogisk utdannelse
• solid kompetanse innen lese- og skriveopplæring
• gode pedagogiske IKT-ferdigheter
• klar og tydelig klasseleder
• bruker varierte arbeidsmåter og VFL i undervisningen
• erfaring med skoleutvikling

Kvinesdal kommune ønsker også lærere som kan undervise særskilt språkopplæring for elever fra språklige minoriteter, og morsmålslærere og/eller tospråklig fagopplæring.
Kvinesdal kommune har 6 skoler, (4 barneskoler, en 1-10 skole og en ungdomsskole), og det er et godt og tett samarbeid mellom skolene. 

«Kvinesdalsskolen» er betegnelsen på en felles kommunal satsing på skole og utdanning, med spesielt fokus på språk; lese- og skriveopplæring, læringsmiljø og godt samarbeid skole-hjem. 
Kvinesdal kommune verdsetter kompetanse, og legger til rette for kompetanseheving, og har bl.a. karriereplaner for våre ansatte. Kvinesdal kommune har firmahytter på skistedet Knaben, flotte turmuligheter, golfbane m.m.

Ved ansettelse må det fremlegges godkjent politiattest. Tilsetting skjer etter gjeldende lover, regler og avtaleverk. Medlemskap i KLP med 2% pensjonsinnskudd.

Det skal primært ansettes i hele stillinger, men ut fra behovet kan det også bli gitt tilbud om deltidsstillinger. De som søker deltidsstilling, må oppgi ønsket stillingsprosent. En gjør oppmerksom på at søknader om intern overføring eller endret stillingsstørrelse fra lærere som alt er fast ansatt i Kvinesdal kommune, vil bli vurdert som en del av saksbehandlingen.

Søkere oppfordres til å søke elektronisk her. 
Evt. kan søknad sendes: Kvinesdal kommune, Nesgt. 11, 4480 Kvinesdal.

 

Søknadsfrist: 16.02.2020. 

 

Ansettelser vil bli foretatt i tidsrommet mars – juli. Det ansettes i kommunen med angivelse av f.t. arbeidssted. I ansettelsesprosessen er prøveundervisning vanlig praksis i forbindelse med intervju. Nærmere opplysninger ved henv. til kommunen, tlf.: 38 35 77 36. Søkerliste kan bli offentliggjort (offentlig søkerliste). Dokumentasjon på vitnemål, praksis med mer tas med til intervju, eller ettersendes ved forespørsel.

NB! Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlig selv om de har bedt om at informasjonen blir holdt unntatt fra pressen. Kvinesdal kommune vil alltid ta kontakt med søker på forhånd dersom ønsket ikke blir imøtekommet, jmf. §25 i Offentleglova.

 

Del stillingen

Selskap

Kvinesdal kommune

Kontaktinfo

  • Kommunen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf.: 38 35 77 36

Lokasjon

  • Kvinesdal

Søknadsfrist

Februar 16, 2020

Driftssjef/ Virksomhetsleder, teknisk (søknadsfrist 04.03)

Sigdal kommune

 

Driftssjef/ Virksomhetsleder

 

Teknisk sektor søker etter en avdelingsleder for drift/vedlikehold i 100% stilling. Vi søker etter en person med ingeniørbakgrunn og gode personlige egenskaper. Avdelingen omfatter det kommunaltekniske driftsansvaret i kommunen. Stillingen er en mellomlederstilling som i tillegg til lederansvaret vil ha et faglig ansvar for å følge opp aktiviteter i uteavdelingen. Det er stor aktivitet og mye spennende som skjer innenfor disse fagfeltene i Sigdal. Vi søker etter en ny medarbeider fordi vår nåværende avdelingsleder skal pensjonere seg.

Arbeidsoppgaver:

Avdelingsleder driftsavdelingen

Fagfelter:

-Vann- og avløp

-Kommunale veier

-Renovasjon

-Slam

-Administrasjonsbygg

-Kommunale utleieboliger

-Eventuelt byggeledelse

-Tjenesteutvikling og digitalisering innenfor avdelingens fagfelter

Det jobbes med omorganisering av noen av tjenestene, og den som blir ansatt vil få en sentral rolle i å utforme de framtidige tjenestene.

Kvalifikasjoner:

  • Vi søker etter en person som vil være med å skape utvikling i en av norges største hyttekommuner.
  • Minimum Bachelor innenfor ingeniørfag, eller tilsvarende.
  • Arbeidserfaring innenfor fagområdet vektlegges
  • Arbeidserfaring innenfor fagområdet kan veie opp for manglende formalkompetanse

Personlig egnethet vektlegges

Stillingen forutsetter at det stilles privat bil for kjøring i tjeneste. Godtgjørelse etter offentlige satser.

Vi tilbyr:

  • Spennende mellomlederstilling
  • Lønn etter avtale
  • Fleksitid
  • Ansettelse i IA-bedrift
  • Godt arbeidsmiljø
  • Gode pensjonsvilkår i KLP

 

Kontakt:

For mer informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med teknisk sjef eller Avdelingsleder Torstein Helgetveit, telefon 32 71 14 00

 

Språk:

Søkeren må beherske norsk muntlig og skriftlig.

Søknad:

Ved ønske om unntatt offentlighet av søknaden forbeholder Sigdal kommune seg retten til å vurdere om dette kan gjøres, jfr. Offentlighetsloven §25.
Sigdal kommune benytter elektronisk søknadsprosess.

Avdeling: Teknisk
Fylke: Viken
Jobbtype: Fast  Heltid/Deltid: Heltid  Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 04.03.2020

 

Tiltredelse: 15.06.2020

Arbeidssted: Teknisk sektor

 

Sigdal kommune

Sigdal kommune, med ca. 3.500 innbyggere og 4500 hytter, ligger midt i Buskerud, med 6 mil i ulike retninger til Drammen, Kongsberg og Hønefoss. Kommunen har et godt utbygd privat barnehagetilbud og gode oppvekstsvilkår, et rikt organisasjons- og kulturliv og gode muligheter for friluftsliv hele året. Vi vil være en resultatretta, åpen og serviceinnstilt organisasjon som utvikler kreative medarbeidere. Sigdal kommune er en MOT-kommune.

Del stillingen

Selskap

Sigdal kommune

Kontaktinfo

  • Teknisk sjef eller Avdelingsleder Torstein Helgetveit
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: telefon 32 71 14 00

Lokasjon

  • Prestfoss

Søknadsfrist

Mars 4, 2020

Pleie- og omsorgskonsulent / rådgiver (søknadsfrist 26.02)

Stillingsbilde Skjervøy

Skjervøy kommune: Et hav av muligheter- i lag på 70 °nord.

Skjervøy kommune er med ca.3000 innbyggere en øykommune i Nord-Troms med spennende turterreng og gode muligheter for fiske og friluftsliv. Kommunesenteret Skjervøy med ca 2.500 innbyggere er en kystby med framtidsretta sjømatindustri og allsidig handelsvirksomhet. Tettstedet har avgiftsfri fastlandsforbindelse via undersjøisk tunnel, daglig hurtigruteanløp, hurtigbåt til Tromsø flere ganger pr. uke og småflyplass i nabokommunen.

Kommunen har gode oppvekstsvilkår for barn og unge med kulturskole, kulturhus, idretts- og svømmehall, skøytebane, kunstgressbane og videregående skole. Kommunen har også godt utbygde helse- og omsorgstjenester. Vil du vite mer? Klikk her

Skjervøy kommune er en del av virkemiddelsonen for Nord-Troms og Finnmark. Dette innebærer blant anna skattemessige fordeler og nedskriving av studielån med opptil 25 000 pr år.

 

Pleie- og omsorgskonsulent/rådgiver

 

 

Vil du være i lag med oss?

 

Helsesektoren er i stadig utvikling og Skjervøy kommune har ledig en nyopprettet spennende og utfordrende stilling som pleie- og omsorgskonsulent/rådgiver for å bidra til utviklingen.  Stillingen skal inngå i administrasjonsteamet til helse- og omsorgssjefen, med arbeidssted ved helse og omsorgsektoren på rådhuset.

Stillingen er fast i 100% og er ledig fra 01. juni 2020.

 

Stillingen har følgende arbeidsområder:

  • Arbeid med planleggings- og utviklingsarbeid innenfor helse og omsorg, eksempelvis kommunedelplan for helse og omsorg og reformen «leve hele livet».

  • Bistå ledelsen i en helhetlig personalforvaltning, det være seg bemanningsplanlegging og turnusarbeid.

  • Ansvarlig saksbehandler for ansettelsesprosesser, herunder også forlengelser av ansettelsesforhold.

  • Rådgiving til virksomhetsledere og avdelingsledere innenfor personaladministrative saker.

  • Saksbehandling innenfor pleie og omsorg av søknader om støttekontakter og omsorgslønn.

  • Kontakt ut mot virksomhetene og avdelingene.

  • Andre oppgaver som måtte komme til.

 

 Kvalifikasjoner:

Helsefaglig utdanning på høyere nivå, minimum 3 år. Minimum 3 års erfaring innen et eller flere områder; ledelse, utviklingsarbeid, økonomi og personalforvaltning. Gjerne med formell kompetanse innenfor disse feltene. Gode digitale ferdigheter.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Selvstendighet og evne til å jobbe tverrfaglig

  • Gode kommunikasjonsevner på norsk, både muntlig og skriftlig

  • Være løsningsorientert

  • Personlig egnethet vil bli vektlagt i stor grad.

Alle ansatte i Skjervøy kommune skal medvirke til kontinuerlig  forbedring i sitt arbeid gjennom å omsette kommunens verdier i praksis;

  • Handlekraftig, Inkluderende, Kompetent og Utviklende

Vi søker derfor deg som:

  • Er handlekraftig ved at du har god arbeidskapasitet, er løsningsorientert og fleksibel.

  • Er inkluderende ved at du er imøtekommende og har gode samarbeidsevner.

  • Er kompetent faglig og at du er nøyaktig, strukturert og kan arbeide selvstendig.

  • Er utviklende ved at du har evne til å tilegne deg ny kunnskap og bidrar aktivt ved nødvendige endringer.

     

    Litt om etaten:

    Skjervøy kommune har et godt og allsidig helsetilbud til våre innbyggere. Vi har flere spennende planer på gang med utbygging av omsorgsboliger og institusjonsplasser, reformen «leve hele livet», helhetskultur og fokus på at enkeltmennesker skal kunne bo i hjemmet sitt lengst mulig.

    Helse- og omsorgsetaten består av 3 større virksomheter (sykestue og Skarven sykehjem, hjemmetjenesten, TU – tjenesten) og 5 avdelinger (legekontoret, Ergo og fysioterapi, rus og psykisk helsetjeneste, helsestasjon, barneverntjenesten).

     

    Lønn i henhold til gjeldende tariff.

    Kommunen kan være behjelpelig med å skaffe bolig.

     

Søknaden må gi opplysninger om:

 

  • CV med oversikt over utdanning og tidligere praksis med bekreftede kopier av vitnemål og attester

  • bekreftet godkjent lønnsansiennitet og kompetanse

  • telefonnummer og e-postadresse

  • eventuelle referanser

     

Tilsetting vil skje i samsvar med gjeldende lov og avtaleverk. Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Flere opplysninger om stillingen gis av helse- og omsorgssjef Tommy Hansen tlf. 77 77 55 50 e-post. [email protected] 

 

Opplysninger om Skjervøy kommune finner man her på hjemmesiden.

 

  • Søknad sendes elektronisk: her

     

    Søknadsfrist: 26.02.2020

     

Del stillingen

Selskap

Skjervøy kommune

Kontaktinfo

  • Tommy Hansen
  • Tittel: Helse- og omsorgssjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. 77 77 55 50

Lokasjon

  • Skjervøy

Søknadsfrist

Februar 26, 2020

Fagsjukepleiar / sjukepleiar (søknadsfrist 17.02)

 

 

Fagsjukepleiar/sjukepleiar 40/60 stilling 

 

 

Kvalifikasjonar:

  • Autorisasjon som offentleg godkjent sjukepleiar (40/60)
  • Ønskeleg med erfaring frå eldreomsorgen og arbeid med psykisk utviklingshemma
  • Må ha god datakompetanse
  • Beherska norsk skriftleg og munnleg godt
  • Autorisasjon jf. helsepersonelloven
  • Godkjent politiattest må kunne leggjast fram ved tilsetjing

Arbeidsoppgåver:

  • Ansvar for rutinar og prosedyrar
  • Sette i verk tiltak mot prosedyreavvik/rutinesvikt
  • Vera fagleg ressursperson for dei tilsette
  • Ansvar for planlegging og gjennomføring av internundervisning/fagdagar
  • Smittevern
  • Opplæring/vedlikehald av medisinsk teknisk utstyr

Personlege eigenskapar:

  • Er engasjert i faget, er strukturert og løysningsorientert
  • Serviceminded i ein travel kvardag
  • Ha fokus på pasientsikkerheit
  • Kunna jobba godt sjølvstendig og i team
  • Ha evna til å delegera, motivera, rettleia og videreutvikla medarbeidarar
  • Ha evna til å sjå, og forstå , at arbeidsplassen er ein del av ein større organisasjon
  • Ha evna til å manøvrera i krysspresset mellom krav, ønsker og ressursar
  • Personlege eigenskapar vert vektlagt

Vi tilbyr:

  • Allsidig og utviklende fagmiljø med eigne fagdager og moglegheiter for hospitering
  • 2 delt turnus med eigne nattevaktar
  • Fagleg rettleiing
  • Ein allsidig arbeidsdag
  • IA – bedrift

 

Ønsker du fleire opplysningar om stillinga, kontakt:

Jorunn Selsvik, veksemdsleiar Røldal pleie og omsorg

Mobil: 920 21 980  E-post: [email protected]

 

Søknad med CV og relevante attestar/vitnemål skal sendast til Ullensvang kommune ved [email protected]

Merk søknad med saksnummer

 

Søknadsfrist: 17.02.02

 

Del stillingen

Selskap

Ullensvang kommune

Kontaktinfo

  • Jorunn Selsvik
  • Tittel: Verksemdsleiar Røldal pleie og omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 920 21 980

Lokasjon

  • Røldal

Søknadsfrist

Februar 17, 2020

Helsefagarbeidere og ferievikarer (søknadsfrist 17.02)

Leka er en trivelig kystkommune lengst nord i Trøndelag med bosetting på fastlandet og på øya, hvor administrasjonsstedet ligger. Hovednæringene er jordbruk, fiskeoppdrett og servicenæringer. Her finnes mange historiske minnesmerker og Leka fikk i 2010 status som Norges geologiske nasjonalmonument. Med et bredt spekter av attraksjoner og aktiviteter er Leka et stadig mer populært reisemål.
Leka kommune har barnehage, 10-årig grunnskole, sykestue, gode friluftsmuligheter, lysløype, svømmehall, idrettshall og aktivt kulturliv. (Se også vår hjemmeside www.leka.kommune.no )

Leka kommune har 570 innbyggere, et budsjett på 55 millioner, og 75 ansatte som utøver 55 årsverk. De fleste tjenestene driftes av kommunen selv, resten via nabokommuner eller IKS.

Det er for øyeblikket også ledige stillinger innen oppdrettsnæringa i Leka.

 

Helsefagarbeider, 2 faste stillinger

 

Vi søker etter helsefagarbeidere til vår flotte sykestue og hjemmesykepleien. Ønsker du å jobbe i et tverrfaglig miljø med fokus på gode faglige løsninger, så er Leka plassen for deg!

Det er for øyeblikket også ledige stillinger innen oppdrettsnæringa i Leka.

Pleie- og omsorgsområdet i Leka kommune gir helse- og omsorgstjenester til eldre, syke og funksjonshemmede i Leka kommune. Tjenestene gis som helsehjelp, praktisk bistand, støttekontakt og brukerstyrt personlig assistent. Vi drifter Leka sykestue med langtids- og korttidsplasser, rehabilitering, kommunal ø-hjelp og avlastningsplasser. Sykestua har eget vaskeri og kjøkken. Pleie- og omsorgs-tjenesten er i utvikling på mange plan, og har et spennende fagmiljø bestående av sykepleiere med spesialkompetanse, sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Det arbeides i turnus og det må påregnes arbeid hver 3. helg.

Arbeidsoppgaver

  • Yte tjenester gjennom praktisk og personlig bistand i aktiviteter i og utenfor hjemmet
  • Helhetlig oppfølging av beboere
  • Sekundærkontaktansvar
  • Ansvar for gjennomføring av ulike prosedyrer, også opplæring av andre ansatte i prosedyrer
  • Veiledning av kollegaer
  • Miljøarbeid og miljøterapeutiske tiltak

Kvalifikasjoner

  • Autorisasjon som helsefagarbeider (hjelpepleier)
  • Videreutdanning i hverdagsrehabilitering og demens er ønskelig, men ikke et krav
  • Beherske de vanligste IKT-verktøy og ha god kunnskap om dokumentasjon
  • Erfaring fra lignende helse- og omsorgstjenester er en fordel, men ikke et absolutt krav
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig
  • Førerkort

Personlige egenskaper

  • Vi ønsker søkere som
  • Har interesse for tjenesteområdet og gjerne har noe erfaring,
  • Ønsker å jobbe i tverrfaglig team
  • Er dyktig på observasjoner av helsetilstand
  • Har evne til å jobbe selvstendig og samtidig evne til samarbeid
  • Er løsningsorientert og fleksibel
  • Har evne til å jobbe i en til dels hektisk hverdag
  • Ivaretar og bidrar til å utvikle et godt arbeidsmiljø
  • Har tydelig etiske holdninger
  • Har evne til å ta ansvar og prioritere oppgaver

Vi tilbyr

  • Opplæring
  • En spennende arbeidshverdag
  • Et godt og kreativt arbeidsmiljø
  • Et inspirerende og bredt fagmiljø
  • Lønn etter tariff og kommunale avtaler, helsefagarbeidere gis 4 års antesipert lønnsansiennitet
  • God pensjons- og forsikringsordning
  • Flyttegodtgjørelse etter kommunens reglement
  • Kommunen kan være behjelpelig med bolig.

Personlig egnethet vil vektlegges, og aktuelle kandidater blir intervjuet.

 

Spørsmål om stillingene kan rettes til sykepleiesjef Sandra Kvernø  905 02 636.

 

Søknader med bekreftede attester, vitnemål og CV sendes [email protected]

Det må framvises politiattest før tiltredelse.

 

Søknadsfrist 17.02.2020

 

Om stillingen

Stillingstittel: Helsefagarbeider
Sted: Skeisveien 113, 7994 Leka
Ansettelsesform: Fast  Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger: 2
Arbeidsdager: Ukedager Lørdag Søndag
Arbeidstid: Dagtid Kveld Natt
Arb.tidsordning: Turnus
Oppstart: Etter avtale
Kontaktperson for stillingen

 

Kontaktperson:

Sandra Kvernø, Sykepleiesjef
Telefon:  905 02 636
[email protected]

 

Hjemmeside: https://www.leka.kommune.no

 

—————————————————————————————————————————

 

Sommerjobb – ferievikariat innen pleie- og omsorgstjenesten; alle typer stillinger

 

Pleie- og omsorgsområdet i Leka kommune gir helse- og omsorgstjenester til eldre, syke og funksjonshemmede i Leka kommune. Tjenestene gis som helsehjelp, praktisk bistand, støttekontakt og brukerstyrt personlig assistent. Vi drifter Leka sykestue med langtids- og korttidsplasser, rehabilitering, kommunal ø-hjelp og avlastningsplasser. Sykestua har eget vaskeri og kjøkken. Pleie- og omsorgstjenesten er i utvikling på mange plan, og har et spennende fagmiljø bestående av sykepleiere med spesialkompetanse, sykepleiere, vernepleiere, hjelpepleiere, helsefagarbeidere og assistenter. Det arbeides i turnus og det må påregnes arbeid hver 3. helg.

Vi søker sykepleiere, sykepleiestudenter, vernepleiere, vernepleierstudenter, helsefagarbeidere/hjelpepleiere, omsorgsarbeidere, assistenter, hjemmehjelpere, støttekontakter, brukerstyrt personlig assistent, vaskeri- og kjøkkenpersonell.

For alle stillinger vil det bli gitt nødvendig gjennomgang/opplæring.

Søker du en utfordrende og meningsfull sommerjobb i 2020, og i tillegg er blid og positiv, arbeidsom og liker utfordringer, kan Leka kommune tilby ferievikariater innen pleie- og omsorgstjenesten:

  • Ved Leka sykestue og hjemme hos brukere; sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere og assistenter.
  • Kjøkkenet– kokker og assistenter.
  • Vaskeriet — assistenter.
  • Hjemmehjelpstjeneste – hjelpepleiere, helsefagarbeidere og assistenter.

Generelt:

  • Du må kunne snakke og forstå norsk godt ved arbeid med brukere.
  • Det settes krav om å disponere egen bil/moped for stillinger som hjemmehjelp og assistenter i hjemmehjelpstjenesten.
  • Det settes krav om førerkort klasse B for de som søker arbeid i hjemmesykepleien.
  • Det må framlegges politiattest før tiltredelse.

Lønn i henhold til gjeldende tariffavtale. For beregning av riktig lønnsansiennitet kreves at alle tjenesteattester legges ved søknaden. Dette gjelder også tidligere tilsatte ferievikarer. For tillegg av omsorgsansiennitet kreves fødselsattest for barn vedlagt søknaden.

Skriv når du har mulighet til å jobbe samt hvor stor stilling du kan tenke deg.

Søkere som kan jobbe hele perioden vil ved ellers like forhold få førsteprioritet.

 

Spørsmål angående stillingene rettes til sykepleiesjef Sandra Kvernø 905 02 636.

 

Søknader med bekreftede attester, vitnemål og CV sendes [email protected]

 

Søknadsfrist 01.03.2020

 

Send søknad til:  [email protected]

Om stillingen

Stillingstittel: Sykepleiere, vernepleiere, helsefagarbeidere, assistenter
Sted: Skeisveien 113, 7994 Leka
Ansettelsesform: Feriejobb  Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger:10
Arbeidsdager: Ukedager Lørdag Søndag
Arbeidstid: Dagtid Kveld Natt
Arb.tidsordning: Turnus
Oppstart: Etter avtale

 

Kontaktperson:

Sandra Kvernø, Sykepleiesjef
Telefon:  905 02 636
[email protected]

 

Hjemmeside: https://www.leka.kommune.no

Del stillingen

Selskap

Leka kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Leka

Søknadsfrist

Februar 17, 2020

Leiar plan og forvaltning (søknadsfrist 23.02)

 

Leiar plan og forvaltning

 

Tenesteområdet Plan og utvikling er organisert i to einingar, Plan & forvaltning og Drift & vedlikehald. Eininga plan og forvaltning har ledig spennande leiarstilling frå snarast.

 

Tenesteeining plan og forvaltning har 6 stillingsheimlar. Som leiar for eininga har du

ansvaret for:

  • Fagleg, administrativt og økonomisk ansvar for eininga
  • Kommunale planar og planprosessar
  • Byggesakshandsaming
  • Jordbruk og skogbruk 
  • Delings- og oppmålingssaker
  • Ajourføring av matrikkeldata/digitale kart (GIS).
  • Miljø og friluftsliv
  • Oppfølging av investeringsprosjekt knytt til bustadfelt, tettstadfornying, m.m.

Kvalifikasjonskrav

  • Minst 3-årig høgskule/universitetsutdanning innanfor relevante fagfelt.
  • God innsikt i offentleg forvaltning.
  • Relevant leiarerfaring er ein føremon.
  • God kunnskap om IKT som verktøy for styring og kommunikasjon.
  • Resultatorientert
  • Vere utadvendt og har gode kommunikasjon- og motivasjonsevner

Vi tilbyr:

  • Løn etter avtale. Gode pensjonsvilkår
  • Hjelp med bustad og flytting
  • Eit miljø med fokus på fagleg og personleg utvikling

Spørsmål om stillinga kan rettast til rådmann Kjellaug Brekkhus 95257725 eller til personalsjef Arnvid Hovland 99206457

Søknad via vårt søknadssenter. Merk søknad sak 20/74

Søknadsfrist: 23.februar 2020

Del stillingen

Selskap

Høyanger kommune

Kontaktinfo

  • Kjellaug Brekkhus
  • Tittel: Rådmann
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 952 57 725
  • Personalsjef
  • Tittel: Arnvid Hovland
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 992 06 457

Lokasjon

  • Høyanger

Søknadsfrist

Februar 23, 2020

Driftsleiar utestasjon (søknadsfrist 23.02)

 

Driftsleiar utestasjon

 

Tenesteområdet Plan og utvikling er organisert i to einingar, Plan & forvaltning og Drift & vedlikehald. Vi er totalt ca. 50 engasjerte medarbeidarar innanfor mange ulike fagområde. I personalgruppa inngår m.a. sivilingeniørar/ ingeniørar, samfunns- og naturgeografar, sivilagronom, fagarbeidarar, vaktmeistarar og reinhaldarar. Driftsavdelinga/utestasjonen held til i eigne lokaler i Høyanger tettstad.Tenesteområdet har stor aktivitet med mange spanande prosjekt på gang og vil vere involvert i fleire utbyggingsprosjekt dei næraste åra. Arbeidsmiljøet er godt og vi vektlegg å arbeide i samansette tverrfaglege team. Vi har ledig 100% stilling som driftsleiar utestasjon. 

Arbeidsoppgåver:

Arbeidsoppgåvene vil i hovudsak vere å planlegge, koordinere og følgje opp drift av veg, vatn, avløp, kommunale parkanlegg og maskinpark. Du vil bli tillagt personalansvar for ca 10 tilsette med ulike fagkompetanse.  Deltaking i vaktordning kan vere aktuelt.

Kvalifikasjonar:

Du har utdanning innan relevante fagområdet (fagbrev/teknisk fagskule) og relevant praksis, samt leiarerfaring. Kjennskap til og bruk av dataverktøy. Må ha førarkort kl. B, ønskelig med utvida sertifikat og kompetansebevis som er relevant for stillinga.

Personlege eigenskapar:

Du er engasjert og er god på å planlegge både på kort og lang sikt. Gode kommunikasjon- og motivasjonsevner samt evne til å arbeide systematisk og ha gode samarbeidsevner. 

Vi kan tilby:

Gode pensjons- og forsikringsvilkår. Kommunen er hjelpsam med å skaffe kommunal bustad.

 

Kontaktpersonar:

Dersom du ynskjer fleire opplysningar ta gjerne kontakt med leiar drift og vedlikehald Olav Nordgulen tlf 99 20 64 16 eller avd.ingeniør Asle Værøy 99 21 93 93

 

Søknadsfrist: 23.februar 2020

 

Elektronisk søknad via vårt søknadssenter – merk søknad sak nr 20/75

Del stillingen

Selskap

Høyanger kommune

Kontaktinfo

  • Olav Nordgulen
  • Tittel: Leiar drift og vedlikehald
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 20 64 16
  • Asle Værøy
  • Tittel: Avd.ingeniør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 99 21 93 93

Lokasjon

  • Høyanger

Søknadsfrist

Februar 23, 2020