Jurister (søknadsfrist 19.03)

Vi søker to nye jurister til spennende jobb hos Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Jurister

 

Om stillingen

På helse- og sosialavdelingas seksjon for sosial og familie er vi ni gode kolleger i Tromsø og Vadsø. Nå ønsker vi oss to nye jurister til seksjonen. En til kontoret i Tromsø og en til kontoret i Vadsø.

På helse- og sosialavdelinga jobber vi for å forbedre og videreutvikle helsetjenestene og de sosiale tjenestene til befolkningen. Det gjør vi ved å forvalte lover og forskrifter innenfor helse-, omsorg-, sosial- og familieområdet.

Viktige oppgaver for sosial- og familieseksjonen:

sikre rettssikkerheten til innbyggerne i Troms og Finnmark
trygge sosiale kår og sikre gode og likeverdige tjenester innen sosialtjenesten i kommunene, herunder veiledning og opplæring av NAV-kontorene
behandle klager og føre tilsyn innen sosialtjenesteloven
behandle søknader om separasjon og skilsmisse
arbeid med utenlandske skilsmisser, biologisk opphav og krisesenterloven.
Dine arbeidsoppgaver blir saksbehandling av rettighetsklager og tilsynssaker etter sosialtjenesteloven og saksbehandling av søknader om separasjon og skilsmisse.

Du kan også få andre arbeidsoppgaver innenfor seksjonens ansvarsområder.

Vi har travle dager hos oss, men har det også sosialt og hyggelig sammen.

Kvalifikasjonskrav
Du må ha:

master i rettsvitenskap
gode samarbeidsevner og interesse for å veilede
evne til å jobbe selvstendig, målrettet og effektivt
svært god formuleringsevne på norsk, både muntlig og skriftlig

Vi ønsker at du:

har kjennskap til offentlig forvaltning og NAV
erfaring med og interesse for seksjonens saksområder
erfaring med saksbehandling

Kompetanse

Vi tilbyr

Lønn som rådgiver/seniorrådgiver i kode 1434/1364, med årslønn fra 490 000,- kroner til 640 200,- kroner brutto per år i Statens lønnsregulativ (tilsvarende lønnstrinn ca 55 – 70), avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte søkere kan vi vurdere høyere lønn. Prøvetiden er 6 måneder.

Hyggelige kolleger og gode diskusjoner, kontakt med andre fagmiljøer og mulighet for å delta på relevante kurs og fagsamlinger.

Som ansatt i staten, blir du automatisk medlem i Statens pensjonskasse (fra lønna trekkes 2 %).

Vi har fleksibel arbeidstid, trening i arbeidstida og sosiale tiltak. Vill og vakker Troms- og Finnmarksnatur, mulighet for å leie landbruksavdelingas hytte i Vestre Jakobselv og et godt kulturtilbud.

For stillingen i Vadsø:

Fylkesmannen kan vurdere å dekke flytteutgiftene dine etter nærmere avtale og vi kan hjelpe deg å søke om å få leie bolig av Statsbygg.

Når du bosetter deg i Finnmark, får du nedskrevet ditt eventuelle studielån med inntil 25.000,- i året og du får lavere personskatt.

Du kan lese mer om livet i Vadsø på vds-bloggen.

Er dette stillingen for deg?

Send søknad og vitnemål elektronisk via jobbnorge.no.

 

Nærmere opplysninger om stillingen får du ved å kontakte seksjonsleder Anita Wahl Nilsen på telefon; 78 95 03 51 / 924 03 051, eller e-post; [email protected].

 

Mer informasjon om Fylkesmannens organisasjon og arbeidsoppgaver finner du på våre nettsider.

Se vår Facebookside for statusoppdateringer og bilder.

 

Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i samfunnet og utnytte potensialet i befolkningens samlede kompetanse. Vi oppfordrer derfor kvalifiserte kandidater med ulik utdanning, arbeids- og livserfaring til å søke jobb hos oss.

Hvis du ønsker å reservere deg fra å bli oppført i offentlig søkerliste, må du begrunne dette (jamfør offentleglova § 25 andre avsnitt). Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du blir imidlertid varslet hvis offentleglova ikke gir rom for å imøtekomme ditt ønske om reservasjon.

Høst i Vadsø

Om oss
Fylkesmannen er Kongens og Regjeringens fremste representant i fylkene. Vi har ansvar for å informere om statlig politikk og sette handlingsplaner ut i livet. Vi skal sørge at tiltak blir best mulig lokalt tilpasset og kommer innbyggerne til gode. Vi har oppgaver på mange felt: Tilsyn med kommunenes økonomi og forvaltning, sosialfaglige saker, helse, utdanning, barnevern, samfunnssikkerhet og beredskap, landbruk, reindrift og miljø.

Fylkesmannen i Troms og Finnmark har rundt 240 ansatte og er organisert i syv avdelinger og to staber. Hovedsetet er i Vadsø. Vi har også kontorer i Tromsø, Kautokeino, Karasjok og Andselv. Fylkesmannen i Troms og Finnmark er det største embetet i landet når det gjelder areal. Vi jobber med et område som er to ganger så stort som Nordland fylke. Både Troms og Finnmark har grenser der tre land møtes. Finnmark grenser til Finland og Russland og Troms grenser til Finland og Sverige. Dette er noen grunnene til at det er spennende å jobbe her lengst nord.

 

Søknadsfrist 19. mars 2020

 

Arbeidsgiver Fylkesmannen i Troms og Finnmark
Kommune Tromsø Vadsø
Omfang Heltid (2 stillinger)  Varighet Fast

Arbeidssted Statens hus i Vadsø og Fylkeshuset i Tromsø

Del stillingen

Selskap

Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Kategorier

juristRådgiver

Kontaktinfo

  • Anita Wahl Nilsen
  • Tittel: Seksjonsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 78 95 03 51 / 924 03 051

Lokasjon

  • Vadsø
  • Tromsø

Søknadsfrist

Mars 19, 2020

«Fyrvokter» – barn og unge (søknadsfrist 25.03)

 

Brenner du for at våre yngste innbyggere skal få en trygg og god oppvekst her lengst nord i landet? Vi søker fyrvokter til vår fyrtårnsatsing på barn og unge.

Vi søker «fyrvokter»

 

Om stillingen

Brenner du for at våre yngste innbyggere skal få en trygg og god oppvekst her lengst nord i landet? Vi søker fyrvokter til vår fyrtårnsatsing på barn og unge.

Gode oppvekstsvilkår og framtidsutsikter for barn og unge er vår viktigste målsetting. Vi skal sørge for at barn og unges rettigheter oppfylles på de områdene vi rår over og bidra til at kommunene gjør det samme.

Vi legger barnekonvensjonen og barnets beste til grunn for arbeidet vårt. Vi tar barns rett til medvirkning på alvor. Barn skal bli sett, hørt og få si sin mening. Vi skal involvere barn og unge i vår oppgaveløsning og løfte fram barn og unge på våre arenaer og i våre kanaler.

Vi skal samkjøre og målrette våre virkemidler overfor barn og unge og være pådriver for at regional stat og andre samarbeidspartnere gjør dette sammen med oss.

Nå søker vi en fyrvokter i 100 % fast stilling som kan hjelpe oss med dette. Vi ser for oss at du er kreativ, engasjert, glad i mennesker og blir motivert av å skape resultater. Det er et viktig arbeid som skal gjøres og vi tror at du også kan gjøre det gøy!

Om du vil ha kontor i Vadsø eller Tromsø, er opp til deg. Vi kan uansett love deg flott natur og et godt kulturtilbud. Bor du her eller der allerede, vet du hva vi snakker om.

Fyrvokterens oppgaver

Som fyrvokter hos oss, skal du koordinere det interne arbeidet vårt for barn og unge. Stillingen er plassert på oppvekst- og barnevernavdelingen, men du får også en egen arbeidsgruppe med representanter for alle fagområdene våre i ryggen. Et godt samarbeid med avdelingene og stabene våre er helt sentralt. På nettsidene våre kan du lese mer om hvilke fagområder Fylkesmannen jobber med.

Minst like viktig er det å ha god dialog og godt samarbeid med våre eksterne partnere – våre 39 kommuner, Troms og Finnmark fylkeskommune, andre statsetater, kompetansesentre, organisasjoner og oppdragsgivere. En viktig oppgave blir å samordne våre virkemidler for å oppnå bedre resultater på områder der vi trenger å løfte Troms og Finnmark.

Det blir litt reising i jobben – en flott måte å bli kjent med kommunene og fylket på.

Fyrtårn barn og unge

Fyrvokterens kvalifikasjoner

Du bør ha en relevant mastergrad i bagasjen, men bachelorgrad og lang erfaring kan veie opp for kravet om master.
Du må ha interesse, engasjement og erfaring fra arbeid med barn og unge.
Du må være lett å samarbeide med og ha evne til å engasjere. Samtidig er det viktig at du har indre motivasjon og trives med å jobbe selvstendig og målrettet.
Du må ha god skriftlig fremstillingsevne på norsk.
Du må kunne kommunisere godt med barn, unge og voksne og trives med å holde foredrag og innlegg for små og store forsamlinger.
Det er en fordel om du behersker samisk, har erfaring fra offentlig forvaltning og har kjennskap til og interesse for bruk av ulike statistikkverktøy. Det er også et pluss om du har erfaring fra nettverksarbeid.

Gjennomføringskraft tror vi er et stikkord for å lykkes som fyrvokter for vår satsing på barn og unge. Vi legger stor vekt på personlig egnethet når vi vurderer søkerne til stillingen.

Eidevannet på Tranøy

Vi tilbyr

Godt faglig fellesskap på avdelinga og i arbeidsgruppa for fyrtårn barn og unge.

Lønn som seniorrådgiver, stillingskode 1364, fra 532 300,- kroner til 640 200,- kroner brutto per år (tilsvarende lønnstrinn 60-70) i Statens lønnsregulativ, avhengig av kvalifikasjoner. Er du spesielt kvalifisert for jobben, kan vi vurdere høyere lønn. Prøvetiden er 6 måneder.

Kontor i Vadsø eller Tromsø – oppgi i søknaden hvor du ønsker å ha din hovedbase.

Fleksibel arbeidstid, trening i arbeidstida og sosiale tiltak. Byliv, kulturtilbud og vill og vakker Troms- og Finnmarksnatur. Mulighet for å leie landbruksavdelingas hytte i Vestre Jakobselv utafor Vadsø.

Som ansatt i staten, blir du automatisk medlem i Statens pensjonskasse (fra lønna trekkes 2 %).

Om du ønsker å bosette deg i Vadsø, kan vurdere å dekke flytteutgiftene dine og hjelpe deg å søke om å få leie bolig av Statsbygg. Du kan lese mer om livet i Vadsø på vds-bloggen.

Tegning - fotball på skolen

Er dette en stilling for deg?

Send søknad og vitnemål elektronisk via jobbnorge.no.

 

Nærmere opplysninger om stillingen får du av avdelingsdirektør Hilde Bremnes, telefon 415 58 528 / e-post [email protected] eller fylkesmann Elisabeth Aspaker, telefon 480 82 693 / e-post [email protected].

 

Se vår Facebookside for statusoppdateringer og bilder.

 

Den statlige arbeidsstyrken skal i størst mulig grad gjenspeile mangfoldet i samfunnet og utnytte potensialet i befolkningens samlede kompetanse. Fylkesmannen oppfordrer derfor kvalifiserte kandidater med ulik utdanning, arbeids- og livserfaring til å søke jobb hos oss.

Hvis du ønsker å reservere deg fra å bli oppført i offentlig søkerliste, må du begrunne dette (jamfør offentleglovas §25 andre avsnitt). Opplysninger om deg kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten. Du blir imidlertid varslet dersom offentleglova ikke gir rom for å imøtekomme ditt ønske om reservasjon.

Om oss

Fylkesmannen er Kongens og Regjeringens fremste representant i fylkene. Vi har ansvar for å informere om statlig politikk og sette handlingsplaner ut i livet. Vi skal sørge at tiltak blir best mulig lokalt tilpasset og kommer innbyggerne til gode. Vi har oppgaver på mange felt: Tilsyn med kommunenes økonomi og forvaltning, sosialfaglige saker, helse, utdanning, barnevern, samfunnssikkerhet og beredskap, landbruk, reindrift og miljø.

Fylkesmannen i Troms og Finnmark har rundt 240 ansatte og er organisert i syv avdelinger og to staber. Hovedsetet er i Vadsø. Vi har også kontorer i Tromsø, Kautokeino, Karasjok og Andselv. Fylkesmannen i Troms og Finnmark er det største embetet i landet når det gjelder areal. Vi jobber med et område som er to ganger så stort som Nordland fylke. Både Troms og Finnmark har grenser der tre land møtes. Finnmark grenser til Finland og Russland og Troms grenser til Finland og Sverige. Dette er noen grunnene til at det er spennende å jobbe her lengst nord.

 

Søknadsfrist 25. mars 2020

 

Arbeidsgiver Fylkesmannen i Troms og Finnmark
Kommune Tromsø Vadsø
Omfang Heltid  Varighet Fast

Arbeidssted Fylkeshuset/Statens hus

Del stillingen

Selskap

Fylkesmannen i Troms og Finnmark

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Vadsø
  • Tromsø

Søknadsfrist

Mars 25, 2020

Avdelingsleiar yrkesfag (søknadsfrist 24.03)

STR – STRYN VGS, Vestland fylkeskommune

Avdelingsleiar yrkesfag

 

Stryn vidaregåande skule er ein framtidsretta skule for deg som vil litt meir. Skulen ligg sentralt i Stryn kommune i nye undervisningslokale og har om lag 60 tilsette og 300 elevar fordelt på 16 klassar innan utdanningsprogramma studiespesialiserande, helse og oppvekst, bygg og anlegg, sal og reiseliv og teknikk- og industriell produksjon. I tillegg har vi landslinje for skiskyting. Skulen er ein del av eit allsidig lokalsamfunn og har gode samarbeidstradisjonar med arbeids- og samfunnsliv. Regionen har gode rekreasjonsområde med nærleik til fjord og fjell og rike tradisjonar for aktivitetar både sommar og vinter.

Skulen har ledig 100% fast stilling som avdelingsleiar yrkesfag.
Avdelingsleiaren er ein del av skulen si leiargruppe som er samansett av rektor og tre mellomleiarar. I stillinga inngår om lag 30% undervisning.

Arbeidsoppgåver

Leie avdeling for yrkesfag
Ha personalansvar for tilsette på eiga avdeling
Stimulere til fagleg-pedagogisk samarbeid og utvikling
Følgje opp tiltak frå planar og styringsdokument
Følgje opp elevane sitt læringsmiljø og resultat

Kvalifikasjonar

Yrkesfagleg utdanning eller høgare fagutdanning frå høgskule/universitet, samt pedagogisk utdanning
Undervisningskompetanse i fag som skulen tilbyr
Relevant arbeidserfaring og god kjennskap til vidaregåande utdanning

Personlege eigenskapar

Tydeleg leiar med open og inkluderande leiarstil
Evne til å leie, inspirere og motivere
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
God til å planlegge og organisere ulike oppgåver
Utviklingsorientert med god gjennomføringsevne
Ansvarsbevisst, strukturert og sjølvstendig

For stillinga gjeld

Løn etter avtale
6 månaders prøvetid
Vanlege fylkeskommunale tilsetjingsvilkår
Pensjons- og forsikringsordningar

 

Søknadsfrist: 24.03.2020

 

Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Stryn
Tittel: Avdelingsleiar yrkesfag
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsettingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4208102050
Stillingar: 1
Arbeidsstad Hegrevegen 1, 6783 Stryn

 

Kontaktinformasjon

Anders Magne Bruvoll, rektor
995 24 511

 

Del stillingen

Selskap

Vestland fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Anders Magne Bruvoll
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 995 24 511

Lokasjon

  • Stryn

Søknadsfrist

Mars 24, 2020

Logoped og spesialpedagog i 100% fast (søknadsfrist 15.03)

 

Logoped og spesialpedagog i 100% fast stilling

 

Hovedarbeidsoppgaver:

Logoped og spesialpedagog i barnehage 100% stilling. Det er ledig 100% fast stilling som logoped i Andøy PPT og spesialpedagog i barnehagene i Andøy kommune.

Andøy kommune har en PP-tjeneste som ønsker å være tett på og som sørger for reell tidlig innsats i samarbeid med barnehager og skoler. PPT arbeider nært med kommunens barnehager, og grunnskoler. PPT har et dobbelt mandat og arbeidsoppgavene er forankret i Opplæringsloven §5-6 og Barnehageloven §19:

• PPT skal bistå skoler og barnehager i arbeidet med kompetanseutvikling og organisasjonsutvikling- systemarbeid
• PPT skal utøve sakkyndighetsarbeid der loven krever det- individarbeid.

Denne stillingen er kombinert stilling som logoped i Andøy PPT og spesialpedagog i barnehage. Det vil medføre at du i deler av stillingen vil jobbe direkte med barn som har behov for spesialpedagogisk og/eller logopedisk oppfølging i barnehage, samt veilede annet fagpersonell og gi råd til foresatte.
Det er også forventet at du deltar i tverrfaglig samarbeid med skoler og barnehager og med kommunens øvrige hjelpetjenester. Det er et økt fokus på systemarbeid og forebyggende arbeid i Andøy kommune.

Vi søker etter en person med følgende kvalifikasjoner:

• Utdanning som logoped.
• Spesialpedagogisk utdanning
• Relevant test- og utredningskompetanse.
• God kjennskap til barnehage / skole er en fordel
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
• Gode norskkunnskaper, minimum B2-nivå i skriftlig og muntlig.

Personlig egnethet blir vektlagt. Det er viktig å være støttende og anerkjennende i møte med mennesker, være strukturert og selvstendig, samt bidra til god samhandling og tverrfaglighet.

Den som tilsettes må disponere egen bil i tjenesten. Ansatte i PP-tjeneste har avtale om godtgjøring for bruk av egen bil.

Godkjent politattest må fremlegges før tiltredelse.

Lønnsvilkår: Lønn etter avtale. Øvrige arbeidsvilkår i tråd med gjeldende tariffavtale inkl. god pensjonsordning.

Tiltredelse 01.08.20.

 

Nærmere opplysninger om stillingen kan du få ved å kontakte skolefaglig rådgiver Sveinung Ellingsen, 76 11 50 53 eller [email protected], eller enhetsleder for barnehage, Merete Olsen, 76 11 50 52 eller [email protected] .

 

Søknaden sendes via kommunens elektroniske søknadssenter.

 

Søknadsfrist: 15.03.20

 

Om stillingen
Stillingstittel: Logoped
Sted: Andøy
Ansettelsesform: Fast
Heltid/deltid: Heltid
Antall stillinger: 1
Arbeidsdager: Ukedager
Arbeidstid: Dagtid
Oppstart: 01.08.2020

 

Kontaktperson for stillingen

Sveinung Ellingsen, Skolefagligrådgiver
Telefon: 76 11 50 53
Epost: [email protected]

 

Om arbeidsgiveren

Hjemmeside:
https://www.andoy.kommune.no
Facebook:
https://www.facebook.com/andoy.kommune/

Andøy kommune har ca 5000 innbyggere, og ligger lengst nord i Nordland fylke. Kommunen har gode kommunikasjoner med fleire daglige flyforbindelser, hurtigruteanløp og fergefri forbindelse med E6. Her er rike muligheter for kulturaktivitet og friluftsliv.

Del stillingen

Selskap

Andøy kommune

Kontaktinfo

  • Skolefaglig rådgiver
  • Tittel: Sveinung Ellingsen
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 76 11 50 53
  • Merete Olsen
  • Tittel: Enhetsleder for barnehage,
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 76 11 50 52

Lokasjon

  • Andenes

Søknadsfrist

Mars 15, 2020

Spesialpedagog barnehage 100% fast og 100% engasjement (søknadsfrist 15.03)

 

Spesialpedagog i barnehager 100% fast stilling

 

Hovedarbeidsoppgaver

Spesialpedagog barnehager – 100% fast stilling

Vil du være med å bidra til økt læring og mestring i barnehagen?
Vi søker deg som liker å jobbe med barn og som ønsker å bidra til en god og trygg hverdag for det enkelte barn.

Opplysninger om stillingen

Andøy kommune har fra 01.08.20 ledig 100% fast stilling som spesialpedagog med barnehager som arbeidsområde.

Arbeidsoppgavene vil være:

I samarbeid med PP-tjenesten koordinere spesialpedagogiske tiltak i de ulike barnehagene i kommunen.
Observasjon/kartlegge barn og sette inn tiltak etter nivå
Tett samarbeid med barnehagepersonale, med vektlegging av kompetanseoverføring.
Spesialpedagogen skal jobbe med enkeltbarn og små barnegrupper, samtidig som en vil ha ansvar for å støtte opp om det allmenpedagogiske arbeidet i barnehagen.
Lage planer sammen med pedagog/styrer i barnehagen, skrive IOP og årsrapporter
Veiledning til personal og foreldre i barnehagene.
Samarbeid med andre instanser ved behov.
Kommunen har egen PP-tjeneste. De som blir ansatt kan ha kontorsted knyttet til denne tjenesten.

Krav til kompetanse

Godkjent barnehagelærerutdanning med videreutdanning i spesialpedagogikk.
Annen godkjent pedagogisk utdanning kan komme i betraktning.
Erfaring med spesialpedagogisk arbeid i barnehage vil bli vektlagt.
Kompetanse i alternativ og supplerende kommunikasjon (ASK)
Tegn til tale
Kompetanse/erfaring innenfor EIBI ( Early intensive behavioral intervention) er ønskelig.
Kunne bruke pedagogiske digitale verktøy i spesialpedagogisk arbeid med barn
Norskkunnskaper, minimum B2 nivå skriftlig og muntlig.

Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som:

Liker å være sammen med mange ulike barn og voksne.
Er selvstendig og strukturert med gode kommunikasjons og samarbeidsevner.
Takler omstilling, iniativrik og løsningsorientert.
Kan inspirere og engasjere

Annen informasjon

Søkere må disponere bil.
Gyldig politiattest iht.§19 i Barnehageloven må fremlegges før tiltredelse i stillingen.
Søkere må være forberedt på å stille til intervju.

Vi tilbyr

Et trivelig arbeidsmiljø med varierte og spennende arbeidsoppgaver.
Samarbeid med ulike barnehager med engasjerte og faglig dyktige ansatte.
Kompetanseutvikling på relevante områder
Lønn etter avtaleverket

 

Nærmere opplysninger om stillingen kan du få ved å kontakte enhetsleder barnehager Merete Olsen, 76 11 50 52 eller [email protected]

 

Søknaden sendes via kommunens elektroniske søknadssenter.

 

Søknadsfrist 15.03.20

 

Ansettelsesform: Fast

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 1

Arbeidsdager: Ukedager

Arbeidstid: Dagtid

Oppstart: 01.08.2020

—————————————————————————————————————————-

 

 

Spesialpedagog i barnehagene 100% engasjement 

 

Hovedarbeidsoppgaver:

Vil du være med å bidra til økt læring og mestring i barnehagen?
Vi søker deg som liker å jobbe med barn og som ønsker å bidra til en god og trygg hverdag for det enkelte barn.

Opplysninger om stillingen

Med forbehold om endring i barnegruppene i barnehagene etter hovedopptak for barnehageåret 2020/21 kan det for perioden 01.08.20 — 19.06.21 bli ledig 100% midlertidig stilling som spesialpedagog barnehager.

Arbeidsoppgavene vil være:

I samarbeid med PP-tjenesten koordinere spesialpedagogiske tiltak i de ulike barnehagene i kommunen.
Observasjon/kartlegge barn og sette inn tiltak etter nivå
Tett samarbeid med barnehagepersonale, med vektlegging av kompetanseoverføring.
Spesialpedagogen skal jobbe med enkeltbarn og små barnegrupper, samtidig som en vil ha ansvar for å støtte opp om det allmenpedagogiske arbeidet i barnehagen.
Lage planer sammen med pedagog/styrer i barnehagen, skrive IOP og årsrapporter
Veiledning til personal og foreldre i barnehagene.
Samarbeid med andre instanser ved behov.
Kommunen har egen PP-tjeneste. De som blir ansatt kan ha kontorsted knyttet til denne tjenesten.

Kvalifikasjoner

Godkjent barnehagelærerutdanning med videreutdanning i spesialpedagogikk.
Annen godkjent pedagogisk utdanning kan komme i betraktning.
Erfaring med spesialpedagogisk arbeid i barnehage vil bli vektlagt.
Kompetanse i alternativ og supplerende kommunikasjon (ASK)
Tegn til tale
Kompetanse/erfaring innenfor EIBI ( Early intensive behavioral intervention) er ønskelig.
Kunne bruke pedagogiske digitale verktøy i spesialpedagogisk arbeid med barn
Norskkunnskaper, minimum B2 nivå skriftlig og muntlig.

Personlige egenskaper

Vi ser etter deg som:

Liker å være sammen med mange ulike barn og voksne.
Er selvstendig og strukturert med gode kommunikasjons og samarbeidsevner.
Takler omstilling, iniativrik og løsningsorientert.
Kan inspirere og engasjere

Annen informasjon

Søkere må disponere bil.
Gyldig politiattest iht.§19 i Barnehageloven må fremlegges før tiltredelse i stillingen.
Søkere må være forberedt på å stille til intervju.

Vi tilbyr

Et trivelig arbeidsmiljø med varierte og spennende arbeidsoppgaver.
Samarbeid med ulike barnehager med engasjerte og faglig dyktige ansatte.
Kompetanseutvikling på relevante områder
Lønn etter avtaleverket

 

Nærmere opplysninger om stillingen kan du få ved å kontakte enhetsleder barnehager Merete Olsen, 76 11 50 52 eller [email protected]

 

Søknadsfrist: 15.03.2020

 

Ansettelsesform: Engasjement

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 1

Arbeidsdager: Ukedager

Arbeidstid: Dagtid

Oppstart: 01.08.2020

 

Om arbeidsgiveren

Hjemmeside:
https://www.andoy.kommune.no
Facebook:
https://www.facebook.com/andoy.kommune/

Andøy kommune har ca 5000 innbyggere, og ligger lengst nord i Nordland fylke. Kommunen har gode kommunikasjoner med fleire daglige flyforbindelser, hurtigruteanløp og fergefri forbindelse med E6. Her er rike muligheter for kulturaktivitet og friluftsliv.

 

Del stillingen

Selskap

Andøy kommune

Kontaktinfo

  • Merete Olsen
  • Tittel: Enhetsleder barnehager
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 76 11 50 52

Lokasjon

  • Andenes

Søknadsfrist

Mars 15, 2020

Plansjef (søknadsfrist 14.04)

Skien er fylkeshovedstad i Vestfold Telemark fylke og en av landets eldste byer med røtter tilbake til år 900 e. kr. Byen ligger sentralt plassert mellom fjord og fjell på Østlandet, og er en del av Grenland som til sammen har nærmere 100.000 innbyggere. Skien kommune er også en av Vestfold Telemarks største arbeidsgivere og en moderne og spennende arbeidsplass i utvikling. Her jobber 4.300 ansatte daglig for å gi kommunens nærmere 55.000 innbyggere best mulig tjenester. Sammen er vi med på å gjøre Skien til et godt og trygt sted å jobbe, bo og leve.

Skien er en spennende og moderne kommune med høyt aktivitetsnivå. Vi har som mål å gi best mulig service på flest mulig områder til byens befolkning.

Vår visjon er “Skien – den gode og inkluderende møteplass!”

 

Plansjef 100 % fast stiling By- og stedsutvikling

 

Informasjon om arbeidssted og stilling

Fra 2020 er Skien regionhovedstad i det nye fylket Vestfold og Telemark. Skien kommune vil ta en aktiv rolle for at den nye regionen skal få økt vekst av arbeidsplasser, innbyggere og besøkende. I Skien sentrum er det en utviklingsoptimisme som vises i stor byggeaktivitet hos private og offentlige utbyggere. Som et av de ni største byområdene i landet er kommunene i Grenland nå klare for å forhandle en byvekstavtale med staten. Det gode samarbeidet mellom kommunen og aktørene i sentrum skal bygges videre ut når vi nå starter på arbeidet «Regionhovedstad Skien».

Vi søker etter en faglig engasjert leder for kommunens planenhet. Enheten har til sammen åtte ansatte og kjerneoppgavene er utarbeidelse av overordnede arealplaner og saksbehandling av reguleringsplaner. Planenheten inngår i fagområdet By- og stedsutvikling med til sammen 50 kompetente medarbeidere som jobber med utvikling av kommunen.

Arbeidsoppgaver

Som leder har plansjefen det faglige, administrative og økonomiske ansvaret for enheten. Du vil inngå i ledergruppen til fagsjef for by- og stedsutvikling sammen med enhetslederne for byggesak, byutvikling og landbruk og geodata. Plansjefen representerer fagområdet i det politiske utvalget for klima, miljø og byutvikling.

Erfaring

Det er ønskelig med erfaring fra ledelse og offentlig virksomhet. Det er en fordel med erfaring fra utviklings- og forbedringsarbeid.

Utdanning

Utdanning på masternivå innen fagområdene bygg, arkitektur eller arealplanlegging.

Personlige egenskaper

– Er engasjert og tydelig som leder
– Er løsningsorientert og beslutningsdyktig
– Har gode evner til samarbeid og til å motivere medarbeidere
– Har god forståelse for grensesnittet politikk og administrasjon

Vi tilbyr

– Lønn etter avtale
– Gode forsikringsordninger
– Meget gunstig pensjonsordning
– Muligheten for å være med og påvirke morgendagens samfunn
– Spennende arbeidsoppgaver som er meningsfulle og viktige
– Et arbeidsmiljø preget av engasjement og god kompetanse

Andre opplysninger

Vitnemål og attester tas med på eventuelt intervju.

Slik søker du på stillingen

Du søker via linken «Søk på stillingen». Søknaden kan ikke mellomlagres så når du har begynt å søke må du fullføre alle stegene i prosessen. Med bakgrunn i at du ikke kan mellomlagre anbefaler vi at du skriver søknadsteksten i Word eller tilsvarende program først.

 

Søknadsfrist 14.04.20

 

Utlyst 10.03.20
Vår ref 2436/SATANNE
Merk søknad

Fakta

Selskap Skien kommune
Stilling Plansjef
Stillingstype Fast
Lokasjon Byutvikling, drift og kultur

 

Kontakter

Mette Gundersen
[email protected]
Mobil  482 74 662

Del stillingen

Selskap

Skien kommune

Kontaktinfo

  • Mette Gundersen
  • Tittel: Utviklingssjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 482 74 662

Lokasjon

  • Skien

Søknadsfrist

April 14, 2020

Prosjektleder for kommuneplanens arealdel (søknadsfrist 14.04)

Skien er fylkeshovedstad i Vestfold Telemark fylke og en av landets eldste byer med røtter tilbake til år 900 e. kr. Byen ligger sentralt plassert mellom fjord og fjell på Østlandet, og er en del av Grenland som til sammen har nærmere 100.000 innbyggere. Skien kommune er også en av Vestfold Telemarks største arbeidsgivere og en moderne og spennende arbeidsplass i utvikling. Her jobber 4.300 ansatte daglig for å gi kommunens nærmere 55.000 innbyggere best mulig tjenester. Sammen er vi med på å gjøre Skien til et godt og trygt sted å jobbe, bo og leve.

Skien er en spennende og moderne kommune med høyt aktivitetsnivå. Vi har som mål å gi best mulig service på flest mulig områder til byens befolkning.

Vår visjon er «Skien – den gode og inkluderende møteplass!»

 

Prosjektleder for kommuneplanens arealdel 2 år 100 % mdl.st.

 

Informasjon om arbeidssted og stilling

Fra 2020 er Skien regionhovedstad i det nye fylket Vestfold og Telemark. Skien kommune vil ta en aktiv rolle for at den nye regionen skal få økt vekst av arbeidsplasser, innbyggere og besøkende. I Skien sentrum er det en utviklingsoptimisme som vises i stor byggeaktivitet hos private og offentlige utbyggere. Som et av de ni største byområdene i landet er kommunene i Grenland nå klare for å forhandle en byvekstavtale med staten. Det gode samarbeidet mellom kommunen og aktørene i sentrum skal bygges videre ut når vi nå starter på arbeidet «Regionhovedstad Skien».

Vi søker etter en faglig engasjert person til å lede arbeidet med revisjon av kommuneplanens arealdel. Den er kommunens viktigste verktøy for å sikre utvikling og vern av arealer. Planenheten har åtte medarbeidere og er en del av fagområdet by- og stedsutvikling sammen med byggesak, byutvikling, landbruk og geodata. Fagområdet har til sammen 50 kompetente og engasjerte medarbeidere. Arbeidet med arealdelen er tverrfaglig og forutsetter bredt samarbeid mellom mange av enhetene i kommunen.

Arbeidsoppgaver

Som prosjektleder har du ansvaret for å lede prosessen med det faglige grunnlaget for arealdelen, koordinering av arbeidet med andre planer, medvirkning, kommunikasjon og samarbeid internt og eksternt. Du vil lede en prosjektgruppe som er tverrfaglig sammensatt.

Erfaring

Det er ønskelig med erfaring fra prosjektledelse, planlegging etter plan- og bygningsloven og utviklings- og forbedringsarbeid.

Utdanning

Utdanning på masternivå innen fagområdene bygg, arkitektur eller arealplanlegging.

Personlige egenskaper

– Er engasjert og tydelig som prosjektleder
– Er god til å formidle og kommunisere
– Har gode evner til samarbeid og til å motiverte medarbeidere
– Har god forståelse for grensesnittet politikk og administrasjon

Vi tilbyr

– Lønn etter avtale
– Gode forsikringsordninger
– Meget gunstig pensjonsordning
– Muligheten for å være med å påvirke morgendagens samfunn
– Spennende arbeidsoppgaver som er meningsfulle og viktige
– Et arbeidsmiljø preget av engasjement og god kompetanse

Andre opplysninger

Vitnemål og attester tas med på eventuelt intervju.

Slik søker du på stillingen

Du søker via linken «Søk på stillingen». Søknaden kan ikke mellomlagres så når du har begynt å søke må du fullføre alle stegene i prosessen. Med bakgrunn i at du ikke kan mellomlagre anbefaler vi at du skriver søknadsteksten i Word eller tilsvarende program først.

 

Søknadsfrist 14.04.20

 

Utlyst 10.03.20
Vår ref 2435/HOGH
Merk søknad

Fakta

Selskap Skien kommune
Stilling Prosjektleder
Stillingstype Engasjement (prosj.)
Lokasjon Byutvikling, drift og kultur

 

Kontakter

Mette Gundersen, Utviklingssjef
[email protected]
Mobil  48274662

Del stillingen

Selskap

Skien kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Skien

Søknadsfrist

April 14, 2020

*Lærar, 3 faste og 5 vikariat *Pedagogiske leiarar barnehage (søknadsfrist 22.03)

 

Lærar i Fjord kommune

 

Fjord kommune har ledig inntil 3 faste stillingar og 5 vikariat som lærar i Eidsdal, Stordal og Valldal.

Arbeidsstart – 01.08.2019
Aktuelle søkjarar kan bli kalla inn til intervju.

Inntil 5 stillingar (2 fast og 3 vikariat) på Stordal skule som er ein kombinert barne- og ungdomsskule frå 1 – 10 årssteg. I tillegg har skulen SFO

Inntil 1 stilling i vikariat på Eidsdal skule som er ein kombinert barne- og ungdomsskule frå 1 – 10 årssteg. I tillegg har skulen SFO

Inntil 2 stillingar i vikaiat (høve for fast tiltreding) på Valldal skule som er ein kombinert barne- og ungdomsskule frå 1 – 10 årssteg. I tillegg har skulen SFO og Vaksenopplæring

Fjord kommune har nynorsk som målform.

Arbeidsoppgåver

Undervisning på 1 – 10 årssteg
Kontinuerlig oppfølging av elevane si læring
Systematisk utvikling av eiga undervisning
Tett samarbeid med leiing, kollegaer og føresette
Delta i skulen sitt utviklingsarbeid

Kvalifikasjonar

Godkjent utdanning som grunnskulelærar i 1-7 og/eller 5-10
Spesialpedagogisk kompetanse er ønskjeleg
Ønskeleg med praktisk-estetiske fag
Digital kompetanse
Spesifikke fagønskje Stordal skule
Engelsk, spansk, spes.ped, samfunnsfag, kroppsøving, musikk og kunst og handverk.
Spesifikke fagønskje Valldal skule
Engelsk 1 – 7, matematikk og naturfag 5 – 10 og musikk og mat og helse i praktiske-estetiske fag.

Personlege eigenskapar

Er målretta og har erfaring frå utviklingsarbeid
Setter elevanes læring og trivsel i sentrum
Har evne til å motivere og engasjere
Positiv, samarbeidsvillig og fagleg dyktig

Vi tilbyr

Løn i samsvar med kommunalt avtaleverk
Tilsetting på vanlege vilkår for kommunalt tilsette
Pensjonsordning i SPK med 2 % medlemsinnskot

 

Søknadsfrist: 22.03.2020

 

Arbeidsgivar: Fjord kommune
Tittel: Lærar i Fjord kommune
Heiltid / Deltid: Heiltid
Webcruiter-ID: 4200824012
Stillingar: 8
Startdato: 01.08.2020
Arbeidsstad Olavsgata 10, 6210 Valldal

 

Kontaktinformasjon

Marianne Nakken, Rektor Stordal
418 67 871
[email protected]

Geir Olav Øien, Rektor Eidsdal
418 67 861
[email protected]

Mariann Birkhol, Rektor Valldal
418 67 481
[email protected]

 

 

—————————————————————————————————————————-

 

Pedagogisk leiar i Fjord kommune

 

Fjord kommune har ledig inntil fire faste stillingar som pedagogisk leiar fordelt på følgjande barnehagar i kommunen; Syltebøen barnehage og Dalsbygda barnehage.

Inntil 3 stillingar (100%) i Syltebøen barnehage som ligg sentralt til i Valldal sentrum med tilgang til eige uteområde og natur i nærområdet. Barnehagen er delt inn i tre alderstrinn med Ormula (småbarnsavdeling), Valldøla og Syltefjellet som er aldersblanda. Barnehagen har i dag ein styrar, fire pedagogisk leiarar, sju Barne/ungdomsarbeidarar og to assistentar og er open frå 07:00 – 16:30.

1 stilling (50%) i Dalsbygda barnehage som ligg sentralt til i bygda, Norddal med tilgang til eige uteområde og natur i nærområdet. Barnehagen er delt inn i to aldersgrupper. Barnehagen har i dag ein styrar, to pedagogisk leiarar og tre Barne/ungdomsarbeidarar og er open frå 07:00 – 16:30.

Barnehagene jobbar med implementering av ny rammeplan, med fokus på:

– Styrkje ei fagleg god vaksenrolle, og auke den relasjonelle kompetansen i kommunikasjon med barn og mellom barn
– Styrkje og utvikle eit godt foreldresamarbeid
– Utvikle arbeidet i team, samlæring og fagleg rettleding.
– Styrkje forståing for- og kunne ta i bruk gode verktøy i arbeid knytt opp til barn si språkutvikling
– Ta i bruk gode metodiske verktøy i evalueringsarbeidet.

Aktuelle søkjarar kan verte kalla inn til intervju

Arbeidsoppgåver

Pedagogisk leiar ha ansvar for å iverksette og leie det pedagogiske arbeidet, i tråd med godt fagleg skjønn.
Veileding og sørgje for at barnehageloven og rammeplan oppfyllast
Delta i planlegging, gjennomføring, dokumentasjon, vurdering og utvikling av arbeidet i barnegruppa.
Skape ein barnehagekvardag med rom for fordjuping i temaarbeid
Medansvar i arbeidet med HMS
Ta imot og gi pedagogisk veileding
Tilretteleggje for samarbeid med føresatte og gjennomføring av samtale og møter.

Kvalifikasjonar

Barnehagelærar eller anna 3-årig pedagogisk høgskoleutdanning.
God datakunnskap og har erfaring i bruk av data som arbeidsverktøy
Må kunne norsk godt munnleg – kommunen har nynorsk som målform.
Det vert stilt krav om politiattest ved tiltreding

Personlege eigenskapar

Du er sjølvstendig og løysingsorientert
Du har erfaring frå fagområdet
Du kan arbeide målretta
Du har evne og vilje til samarbeid
Du kan ta eige initiativ
Du er engasjert og kreativ
Du har positiv innstilling og godt humør
Du har god digital kompetanse
Du er ein god rollemodell
Du er flink til å rettleie

Vi tilbyr

Tilsetting på vanlege vilkår for kommunalt tilsette
Løn i samsvar med avtaleverk
Pensjonsordning med 2% medlemsinnskot

 

Kontaktinformasjon

Ann-Kristin Lunden, Styrar Dalsbygda
418 67 886
[email protected]

Marianne Berge, Styrar Syltebøen
907 20 116
[email protected]

 

Fjord kommune er tidlegare Norddal og Stordal kommune som slo seg saman 01.01.2020. Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2700 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med stort fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen her.

 

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kategorier

Kontaktinfo

  • Se kontaktinformasjon pr utlysing.
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

Mars 22, 2020

Styrar Syltebøen Barnehage (søknadsfrist 15.03)

 

Styrar Syltebøen Barnehage

 

Fjord kommune har ledig stilling som styrar i 100% stilling i Syltebøen barnehage frå 19.05.2020.

Barnehagen har i dag seks pedagogisk leiarar (2 stk. konstituert), fem Barne/ungdomsarbeidarar og to assistentar. Barnehagen er open frå 07:00 – 16:30. Syltebøen barnehage jobbar mot barnas trivsel- voksnes ansvar der det er ein god stad med rom for leik og læring.

Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju

Arbeidsoppgåver

Styrar har budsjett, personal og oppfølging av det pedagogiske arbeidet, i tråd med godt fagleg skjønn.
Veileding og sørgje for at barnehageloven og rammeplan oppfyllast
Delta i planlegging, gjennomføring, dokumentasjon, vurdering og utvikling av arbeidet i barnegruppa.
Skape ein barnehagekvardag med rom for fordjuping i temaarbeid
Ansvar for arbeidet med HMS
Ta imot og gi pedagogisk veileding
Tilretteleggje for samarbeid med føresatte og gjennomføring av samtale og møter.

Kvalifikasjonar

Godkjent barnehagelærarutdanning med 3-årig høgskule/universitet eller anna høgskuleutdanning som gir barnehagefagleg kompetanse.
Relevant arbeidserfaring
God på planlegging og drift
God digital kompetanse
Må kunne norsk godt munnleg og skriftleg – kommunen har nynorsk som målform.

Personlege eigenskapar

Tydeleg
Fleksibel
Eve til å delegere ansvar
Gode kommunikasjons- og samhandlingsevner
Tillitsskapende med høg integritet

Vi tilbyr

Tilsetting på vanlege vilkår for kommunalt tilsette
Løn i samsvar med avtaleverk
Pensjonsordning med 2% medlemsinnskot

 

Søknadsfrist: 15.03.2020

 

Arbeidsgivar: Fjord kommune
Stad: Valldal
Tittel: Styrar Syltebøen Barnehage
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsettingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4193071260
Stillingar: 1
Startdato: 01.06.2020
Arbeidsstad Olavsgata 10, 6210 Valldal

 

Kontaktinformasjon

Charles Tøsse, Kommunalsjef oppvekst og kultur
416 31 901

 

Fjord kommune er tidlegare Norddal og Stordal kommune som slo seg saman 01.01.2020. Fjord kommune ligg, midt i det kjende, vestlandske fjordlandskapet, i Møre og Romsdal.

Fjord kommune som har litt under 2700 innbyggjarar, byr på svært gode oppvektsvilkår, eit attraktivt kulturliv og attraktive områder for friluftsliv, både sommar og vinter. Deler av dette området har fått Unescos verdsarvstatus.

Fjord kommune har eit spennande næringsliv som spenner om reiseliv, primærnæring, innovative nysatsingar innan oppdrett og møbelindustri og ulike andre former for industriell produksjon, men også fleire verksemder innan bygg og anleggsbransjen. Fjord kommune tar mål av seg til å vere ein kommune med stort fokus på tilrettelegging for lokalt næringsliv. Kommunen har også klare mål om å utvikle dei kommunale tenestene på ein god og effektiv måte til beste for innbyggjarane. Les meir om kommunen her.

 

Del stillingen

Selskap

Fjord kommune

Kontaktinfo

  • Charles Tøsse
  • Tittel: Kommunalsjef oppvekst og kultur
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 416 31 901

Lokasjon

  • Valldal

Søknadsfrist

Mars 15, 2020

Driftstekniker Andøya flystasjon (søknadsfrist 26.03)

 

Driftstekniker Andøya flystasjon

 

Forsvarsbygg

I Forsvarsbygg Eiendomsforvaltning region Hålogaland, er det ledig stilling som driftstekniker på Andøya flystasjon. Stillingen er midlertidig til og med 31.12.2022, med mulighet for forlengelse.

Som driftstekniker hos oss vil du få varierte drifts- og vedlikeholdsoppdrag innen Forsvarsbyggs ansvar for anlegg og bygningsmasse. Du vil være vårt fremste kontaktleddet på arenaen overfor leietaker sine brukere av eiendommene, og skal sørge for at behov til brukerne for tilfredsstillende EBA-løsninger blir ivaretatt.

Vi tilbyr spennende muligheter for deg som er serviceinnstilt og arbeidsom. Stillingen rapporterer til arenaleder.

Forsvarsbygg er underlagt Offentlighetslovens bestemmelser – jfr spesielt Offentlighetslovens § 25.

Les mer om Forsvarsbygg på vår nettside www.forsvarsbygg.no og på våre karrieresider: www.forsvarsbygg.no/jobb.

Arbeidsoppgaver

Oppgaver innen ettersyn, service, drift og vedlikehold av bygninger, anlegg og tekniske installasjoner
Utføre ettersyn, service og løpende drift av tekniske anlegg (SD, brann mv).
Følge opp internkontroll av tekniske anlegg.
Følge opp drifts- og vedlikeholdsoppdrag utført av eksterne leverandører/firma.
Bidra med innspill til drifts- og vedlikeholdsplaner.
Instruere/lære opp kundens representant og brukere i bruk av eiendommen og anleggene.
Bistå og samarbeide med øvrige driftsteknikere.
Andre relevante driftsoppgaver må forventes.
Etter avtale delta i hjemmevaktordning

Kvalifikasjoner

Fagbrev innen elektro, industrimekanikk, maskinist eller lignende.
Relevant arbeidserfaring fra drift og vedlikehold av eiendom, bygg og anlegg
Grunnleggende ferdigheter i bruk av dataverktøy
Må mestre norsk muntlig og skriftlig
Førerkort klasse. B
Den som ansettes må kunne sikkerhetsklareres for Hemmelig/Nato Secret før tiltredelse
Ønskelig med maskinførerbevis-, liftsertifikat etc.

Personlige egenskaper

Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Serviceinnstilt
Selvstendig og pliktoppfyllende
Strukturert og ryddig
Fleksibel
Personlige egenskaper og egnethet for stillingen vil bli vektlagt

Vi tilbyr

Lønn etter Statens lønnsregulativ, som driftstekniker (kode 1136), fra kr. 464 000 – 496 100,- (ltr. 52-56) brutto per år.
Medlemskap i Statens pensjonskasse med gode forsikrings- og pensjonsordninger
Fleksibel arbeidstid
Bedriftshelsetjeneste
Gode velferdsordninger

 

Søknadsfrist: 26.03.2020

 

Arbeidsgiver: Forsvarsbygg
Sted: Andenes
Stillingstittel: Driftstekniker Andøya flystasjon
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Midlertidig
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4201792073
Stillinger: 1
Arbeidssted Andøya flystasjon, 8480 Andenes

 

Kontaktinformasjon

Tore Spjelkavik, Arenaleder
404 33 259

Thomas Helland, Stabsleder/NK
905 78 060

 

Forsvarsbygg er et statlig forvaltningsorgan underlagt Forsvarsdepartementet. Vi utvikler, bygger, drifter og avhender eiendom for forsvarssektoren. I tillegg tilbyr vi ekspertkompetanse til andre deler av offentlig sektor innenfor sikring av bygg, kulturminnevern og avhending. Eiendomsporteføljen vi forvalter inneholder mange av de mest særegne og krevende bygg i landet: fra de 15 festningene som er tilgjengelige for allmenheten, til militærleirer, skyte- og øvingsfelt og flystasjoner for Forsvaret. Vi har hovedkontor i Oslo med lokasjoner over hele landet, deriblant Hamar, Harstad, Bergen, Stavanger, Bardufoss og Trondheim.

Forsvarsbygg har som målsetting at vårt arbeidsmiljø skal preges av tverrfaglighet, mangfold og likestilling. Vi oppfordrer alle kvalifiserte til å søke uavhengig av alder, kjønn, religion, seksuell orientering, nedsatt funksjonsevne og etnisk bakrunn. Vi ønsker å knytte til oss nye medarbeidere som kan påvirke bedriftskulturen positivt gjennom sin personlige og faglige kompetanse.

«Det gjennomføres forsøk med anonyme søknader i staten. Anonymiseringen av søknader skal gjelde den første utsilingsfasen av aktuelle kandidater som er aktuelle for intervju. Forsøket evalueres av Difi, som behandler anonyme opplysninger om ansettelsesprosessen og det blir utarbeidet en statistikk over resultatet av forsøket. Opplysninger om enkeltpersoner vil ikke bli utlevert til andre i forbindelse med forsøket og evalueringen, men reglene om innsyn i offentlig søkerliste og utvidet søkerliste gjelder.»

 

Del stillingen

Selskap

Forsvarsbygg

Kontaktinfo

  • Tore Spjelkavik
  • Tittel: Arenaleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 404 33 259
  • Thomas Helland
  • Tittel: Stabsleder/NK
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 905 78 060

Lokasjon

  • Andenes

Søknadsfrist

Mars 26, 2020