Rådgiver – Studiedirektørens stab (søknadsfrist 21.09)

Rådgiver – Studiedirektørens stab – Nord universitet – Søknadsfrist: 21. september 2020 

Ved Nord universitet, studiedirektørens stab er det ledig en fast 100% stilling som rådgiver. Stillingen har kontorsted Bodø. …

Studieavdeling21. september 2020

Del stillingen

Selskap

Nord universitet

Lenke til firma

https://www.nord.no/no

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Bodø

Søknadsfrist

September 21, 2020

Daglig leiar (søknadsfrist 15.09)

Sogn og Fjordane - Skogselskapet

 

FRAMTIDSSTILLING I SOGN OG FJORDANE SKOGSELSKAP

 

Sogn og Fjordane Skogselskap trappar opp verksemda, og skal tilsetje den framtidige daglege leiaren i Skogselskapet.

Om oss
Sogn og Fjordane Skogselskap er eitt av dei regionale Skogselskapa i landet og driv allsidig verksemd for å fremje skogen sin mangsidige verdi og arbeide for eit godt skogbruk. Vi har ein eigedom på 800 dekar på Brandsøy ved Florø med kontor i driftsbygning der det tidlegare var planteproduksjon. No er det utleigeverksemd med mellom anna golfklubb og hestesportssenter på eigedomen. Mykje av aktiviteten i Skogselskapet skjer i form av prosjektarbeid. For tida driv vi motivasjonsprosjekt for skogkultur, skogsvegplanleggingsprosjekt og organisering av ymse korte skogbrukskurs. Nye prosjektsatsingar er aktuelle, også retta mot ålmenta og barn og unge.

Bemanninga
Pr. i dag har vi tilsett ein senior som dagleg leiar i halv stilling, pluss to skogsvegplanleggarar i full stilling. Senioren vår skal halde fram med engasjement for Skogselskapet. Overgangen til ny dagleg leiar skjer etter nærmare avtale med den som vert tilsett – straks eller noko seinare.

Kvalifikasjoner

  • Vi søkjer etter ein allsidig, fleksibel person med solid kunnskap om og hjarte for skog og skogbruk.
  • Det er ynskjeleg med kunnskap om skogsvegplanlegging, då leiing av og operativ deltaking i skogsvegprosjektet vert ei av oppgåvene frå starten av.
  • Den som vert tilsett, må ha godt grunnlag for skriftleg og munnleg kommunikasjon, engasjement for å spreie skog- og skogbruksinformasjon gjennom alle aktuelle kanalar og gode IT-kunnskapar.

Arbeidsoppgåvene
Leiing av og aktiv deltaking i alle aktivitetane i Skogselskapet – prosjekt og dagleg drift. Generelt administrativt arbeid, eigedomsforvaltning og sekretærarbeid for styret og andre skogbruksorgan vil inngå i arbeidsoppgåvene. Løn og andre vilkår etter avtale.

Informasjon og søknad
Nærmare informasjon om stillinga får du ved å kontakte styreleiar Terje Engvik, tlf. 975 17 111, e-post [email protected].
Søknad med CV sendast pr. e-post til same adresse eller via Finn-portalen seinast 15. september, gjerne så fort som mogleg.

 

 

 

Del stillingen

Selskap

Sogn og Fjordane Skogselskap

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Florø

Søknadsfrist

September 15, 2020

Regnskapsleder (søknadsfrist 13.09)

Tynset kommune

 

Regnskapsleder 2.-gangsutlysning

 

Kort om stillingen:

Tynset kommune søker ny regnskapsleder. Regnskapsleder er en sentral bidragsyter i økonomistyringen for kommunen. Regnskapslederen rapporterer til økonomisjefen og har personalansvar for regnskapsavdelingen.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:

– Faglig ansvar for at kommuneregnskapet er i tråd med lovverk og prinsipper for god kommunal
regnskapsskikk
– Bidra til å utvikle rutiner og systemer for økonomistyring som sikrer best mulig beslutningsgrunnlag
– Bidra til sømløs, kompetent og effektiv samhandling mellom regnskapsavdelingen og andre enheter i
kommunen
– Vedlikehold og utvikling av økonomisystemet Visma, og opplæring av interne brukere i hele organisasjonen
– Gi råd, veiledning og opplæring i regnskapsfaglige spørsmål
– Utarbeide og vedlikeholde rutiner for å sikre god internkontroll
– Lede og utvikle regnskapsavdelingen

Kvalifikasjoner:

– Høyere utdanning innen økonomi/regnskap
– Regnskapserfaring. Kunnskap om kommuneregnskap er en fordel, men ingen forutsetning.
– God systemforståelse når det gjelder økonomisystemer og IKT-verktøy

Personlige egenskaper:

– Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, serviceinnstilt
– Nøyaktig og strukturert
– Ansvarlig og initiativrik
– Vilje og evne til å jobbe målrettet og selvstendig
– Tydelig og engasjert leder

Det er viktig for oss at du kan identifisere deg med våre verdier som er trygghet, inkludering, puls og optimisme.

Vi tilbyr:

– Spennende og selvstendige arbeidsoppgaver
– Et godt arbeidsmiljø
– Du blir en del av en kompetent organisasjon i stadig utvikling med dyktige ansatte
– Fleksibel arbeidstid

Lønn etter avtale, gode pensjonsvilkår og gode arbeidsbetingelser.

Arbeidssted er Tynset rådhus.

Arbeidstakere tilsettes i Tynset kommune på de vilkår som framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.

Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer.

Fylke: Innlandet

 

Søknadsfrist: 13.09.2020

 

Kontaktpersoner:

Arild Vik, økonomisjef

tlf: +47 62 48 50 20 mob: +47 997 20 159

 

Hjemmeside:
www.tynset.kommune.no
Adresse: Torvgata 1 2500 Tynset

 

Tynset kommune

Tynset kommune er et regionsenter i vekst. Kommunen preges av gode oppvekstsvilkår, et rikt kulturliv, et omfattende idrettstilbud, et ekspanderende næringsliv og gode jobbmuligheter. Kommunen har full barnehagedekning og bra boligtilgang. Kommunen jobber etter verdiene trygghet, inkludering, puls og optimisme og er et godt sted å bo for alle.

 

Del stillingen

Selskap

Tynset kommune

Kontaktinfo

  • Arild Vik
  • Tittel: Økonomisjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 62 48 50 20 mob: +47 997 20 159

Lokasjon

  • Tynset

Søknadsfrist

September 13, 2020

Prosjektleder bygg (søknadsfrist 06.09)

 Nannestad kommune
Kommunal drift, Nannestad kommune
Heltid, Fast
Webcruiter-ID: 4276862196
 Nannestad
 Publisert: 21.08.2020
 Søknadsfrist: 06.09.2020

 

Del stillingen

Selskap

Nannestad kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Nannestad

Søknadsfrist

September 6, 2020

Fastlege (søknadsfrist 13.09)

 

Fastlege

 

Nannestad kommune har ledig fastlegehjemmel ved Maura legesenter da en av fastlegene går over i annet arbeid. Hjemmelen er veletablert med et listetak på 1100 pasienter. Maura legesenter er et veldrevet 4-legesenter som er organisert som et AS. Senteret holder til i oppussede og lyse lokaler sentralt i Maura, 45 minutter fra Oslo og 15 minutter fra Oslo Lufthavn. Det er et populært legesenter med stabilt hjelpepersonale.
Det er knyttet en kommunal bistilling ved Nannestad helsestasjon på 10 % (4 timer/uke) til hjemmelen.

Nannestad kommune har stor befolkningsvekst. Kommunen har p.t. 10 fastleger fordelt på 3 legesentre; en velfungerende helsestasjonsvirksomhet og driver et sykehjem med 100 % legeressurs.

Ønsket tiltredelse er snarest. Økonomiske betingelser avtales med dagens hjemmelshaver i tråd med gjeldende regelverk. Ny fastlege inngår samarbeids- og driftsavtale med de tre andre fastlegene ved senteret. Kontrakten med kommunen reguleres av sentrale avtaler, fastlegeforskriften og annet relevant lovverk.

Arbeidsoppgaver

  • Fastlegen skal tilby tjenester som følger av fastlegeforskriften, herunder betjene øyeblikkelig hjelp innenfor kontortiden kl 0800–1600.
  • Legevakt: Pliktig deltakelse i lokal daglegevakt og – utenom kontortid – i Jessheim
    interkommunale legevakt med gjennomsnittlig 2 vakter per måned (hver vakt er av 8–10 timers varighet).
  • Offentlig allmennlegearbeid: Det tilpliktes kommunal bistilling som helsestasjonslege 4 timer per uke

Kvalifikasjoner

  • Norsk legeautorisasjon
  • Gode ferdigheter i norsk, muntlig og skriftlig
  • Interesse for allmennmedisin
  • Politiattest skal fremlegges i tråd med bestemmelser i helsepersonelloven.

Utdanningsretning

  • Helse / Sosialfag / Medisin
  • Utdanningstittel: lege, Cand. med.

Utdanningsnivå

  • Høyskole / Universitet, Hovedfag / Mastergrad

Personlige egenskaper

  • Omgjengelighet og fleksibilitet
  • Gode samarbeidsevner
  • Kvinner oppfordres til å søke

Språk Norsk

Vi tilbyr

  • Gode faglige utviklingsmuligheter i et etablert legesenter i en vekstkommune
  • Spesialisering i allmennmedisin i hht. forskrifter og nasjonale føringer

 

Søknadsfrist: 13.09.2020

 

Arbeidsgiver: Nannestad kommune
Sted: Maura
Stillingstittel: Fastlege
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4277716981
Stillinger: 1
Arbeidssted Mauravegen 4, 2032 Maura

Kontaktinformasjon

Katrine Sæves, Fastlege
938 24 396

Tom Berner Sundar, Kommuneoverlege
454 84 047

 

Nannestad, Romerikes beste bostedskommune

Nannestad kommune ved Gardermoen har hatt stor befolkningsvekst de siste årene. Kommunen har nå over 14 000 innbyggere med Nannestad og Maura som de største tettstedene. Fire barneskoler, 11 kommunale og private barnehager, ungdomsskole, videregående skole, to idrettshaller, mange aktive lag og foreninger samt nærhet til skog og mark, gjør Nannestad til en god oppvekstkommune. Les mer her

 

Del stillingen

Selskap

Nannestad kommune

Kategorier

fastlegelege

Kontaktinfo

  • Katrine Sæves
  • Tittel: Fastlege
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 938 24 396
  • Tom Berner Sundar
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 454 84 047

Lokasjon

  • Nannestad

Søknadsfrist

September 13, 2020

Sykepleiere 5 x 100% – Prestøyhjemmet (søknadsfrist 06.09)

Sykehjemmene, Prestøyhjemmet avd. Solgløtt

Vi har ledig 5/1 fast stilling som sykepleier

Sykepleiere

 

Kort om stillingen:

Sør-Varanger kommune søker sykepleiere i 5 x 100% fast stilling til sykehjemsenheten, Prestøyhjemmet avd. Solgløtt.

Hovedarbeidsoppgaver:

Vi søker deg som sykepleier som kan bidra til en enda bedre og faglig sterkere tjeneste for våre pasienter.

Dine arbeidsoppgaver vil være:

  • utøve direkte sykepleie til pasientene
  • veilede, undervise og informere pasienter, pårørende og kollegaer
  • utøve sykepleiefaglige oppgave i tråd med gjeldende krav til kvalitet

Kvalifikasjoner:

  • Norsk autorisasjon som sykepleier
  • God norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne
  • Søkere med annet språk enn norsk som morsmål må dokumentere språknivå C1.
  • Ha gode samarbeidsevner og kommunisere tydelig
  • Være selvstendig og strukturert
  • Være opptatt av at beboerne skal ha gode og meningsfylte dager
  • Ved en eventuell ansettelse må du fremvise og fylle ut:
  • Politiattest, (ikke eldre enn 3 måneder) i hht. Helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
  • Egenerklæringsskjema for MRSA og tuberkulose.

Personlige egenskaper:

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Flyttegodtgjøring etter avtale.
  • Ved nytilsetting tilbys følgende lønn;
  • Ansiennitet: 0 – 9 års ans. 10 års ans. 16 års ans.
  • Årslønn: 500 000,- 540 000,- 545 000,-
  • Ansettelse skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, regler og tariffavtale, herunder 6 måneders prøvetid. Vi har en god pensjonsordning. Pensjonsinnskudd trekkes med 2 %

Søknad sendes:

Sør-Varanger kommune ønsker å motta alle søknader elektronisk, og oppfordrer søkere til å benytte vårt elektroniske søknadsskjema. For eventuell veiledning, kontakt servicekontoret tlf: 78 97 76 00.

Søkere bes oppgi to referanser i søknaden. Attester og vitnemål skal legges ved elektronisk.

Sør-Varanger kommune praktiserer meroffentlighet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista. Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentlighet.

Det er ikke ønskelig med kontakt fra annonseselgere eller formidlingsbyrå.

Referansenr:
20/2096

Fylke: Troms og Finnmark

Jobbtype: Fast

 

Søknadsfrist: 06.09.2020

 

Tiltredelse: snarest

 

Kontaktpersoner:

Lene Nilsen Holte

tlf: +47 78977558

 

Hjemmeside:
www.svk.no
Adresse: Prestøyveien 50 9900 Kirkenes

Sykehjemmene, Prestøyhjemmet avd. Solgløtt

Avdeling Solgløtt er kommunens rehabilitering- og korttidsavdeling. Avdelingen har også ansvar for kommunens akuttdøgnseng (KAD-seng). Det er totalt 16 plasser på avdelingen. Prestøyhjemmet består i tillegg av to somatisk langtidsavdeling og avdeling Bjørklia som er en skjermet avdeling for personer med demenssykdom.

Sykehjemsenheten består av to sykehjem, og har sykepleiere, ergoterapeuter, fysioterapeut, helsefagarbeidere og aktivitør tilsatt. Sykehjemsenheten vektlegger at beboerne skal ha en aktiv og meningsfull tilværelse hvor livsglede står i fokus. Sykehjemsenheten deltar i flere prosjekter, blant annet «Personsentrert omsorg i sykehjem». Våre beboere skal oppleve gode dager, også i siste fase av livet.

Del stillingen

Selskap

Sør-Varanger kommune

Lenke til firma

https://www.svk.no/

Kategorier

sykepleier

Kontaktinfo

  • Lene Nilsen Holte
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 78977558

Lokasjon

  • Kirkenes

Søknadsfrist

September 6, 2020

Phd fellowship on effect of global warming on marine ecology and eco systems (søknadsfrist 17.09)

PhD fellowship on effect of climate warming on marine ecology and ecosystems – Nord universitet – Søknadsfrist: 17. september 2020 

A PhD fellowship is available at the Faculty of Biosciences and Aquaculture, Nord University (Bodø, Norway) as part of a new research unit in the Ecology Research Group under the leadership of Professor Mark J. Costello. The position is for three years and will be available from 1st November 2020. The project would study how climate change has and is projected to affect marine species assemblages and food webs, using both empirical data and Species Distribution Models to develop measures of …

Fakultet for biovitenskap og akvakultur (FBA)

Del stillingen

Selskap

Nord universitet

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Bodø

Søknadsfrist

September 17, 2020

Fagleder rusteam (søknadsfrist 13.09)

Innsyn og postlister - LILLESAND KOMMUNE

Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og besøkende? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.

Enhet for psykisk helse og rus søker:

 

Fagleder rusteam, 100 % fast stilling

 

Enhet for psykisk helse og rus jobber med mennesker med psykiske utfordringer og mennesker med rusavhengighet over 18 år. Enheten består av rus og psykisk helse team, avdeling for bofellesskap og avdeling for bo- og aktivitetstilbud. Enheten har høyt faglig fokus i sine tjenester og er bredt tverrfaglig sammensatt med 57 ansatte. Enheten er aktiv ift. kontinuerlig videreutvikling av sine tjenester og kompetansen til ansatte. Enheten har tilknyttet kommunepsykolog og er med i FACT prosjektet under SSHF.   

Psykisk helse – og rusteam har 8 ansatte. Vi har et tett samarbeid med fastleger, Nav og spesialisthelsetjenesten. Vi er samarbeidsparnere med Jegersberg gård og Portalen. Vi har stort fokus på Recovery ved å tenke helhetlig i møte med den enkelte.

Lillesand kommune har tre satsningsområder:

  • Identitet og bærekraftig utvikling
  •  Folkehelse, livsmestring og tilhørighet
  •  Organisasjon for fremtiden

Arbeidstid:

Dagtid i ukedager. Fleksitid arbeidstid, med kjernetid mellom 09.00 – 14.30.

Ansvarsområde/hovedoppgaver:

  • Faglig leder for rusarbeidet i Lillesand kommune 
  • Sikre at tjenestemottakere får tilbud om de lovpålagte tjenestene
  • Undervisning/veiledning til kollegaer i og utenfor enheten
  • Samarbeid med SLT koordinator og andre samarbeidspartnere i 1.- og 2. linjetjenesten
  • Vurdere og  gjennomføre tvang etter helse- og omsorgstjenestelovens §§ 10-2, 10-3 og 10-4 
  • Veilede personer med psykiske utfordringer og personer med rusavhengighet over 18 år.
  • Oppfølging i institusjon 
  • Boveiledning 

Krav til kompetanse: 

  • 3 årig relevant bachelor utdanning 
  • Videreutdanning i rusproblematikk
  • Erfaring med veiledning og oppfølgingsarbeid med mennesker med rusproblematikk/psykiske lidelser

Ønsket kompetanse: 

  • Videreutdanning i psykisk helse
  • Erfaring fra 1. og 2. linjetjenesten

Personlige egenskaper: 

  • Evne til å skape gode relasjoner til brukere, kollegaer og samarbeidspartnere 
  • Målrettet, strukturert og løsningsorientert 
  • God gjennomføringsevne
  • Fleksibel, omstillingsdyktig og initiativrik 
  • Stor arbeidskapasitet 
  • Selvstendig
  • Gode datakunnskaper
  • Sertifikat for personbil med manuelt gir

Det stilles krav om politiattest ved ansettelse.

Lillesand kommune kan tilby:  

  • Lønn og medlemskap i pensjonsordning etter gjeldende tariff og avtaler 
  • Et faglig og godt arbeidsmiljø  

Spørsmål om stillingen kan rettes til:
Ingeborg Blekastad Tlf: 91181423

 

Søknadsfrist: 13.09.20

 

Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, da dette vil bli etterspurt ved innkalling til et eventuelt intervju.

I henhold til offentleglovas § 25 andre ledd http://lovdata.no/lov/2006-05-19-16/§25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.

 

 

Del stillingen

Selskap

Lillesand kommune

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Lillesand

Søknadsfrist

September 13, 2020

Avdelingsingeniør – dyrepleie-studiet (07.09)

Avdelingsingeniør – Nord universitet – Søknadsfrist: 7. september 2020 

Nord universitet, fakultet for biovitenskap og akvakultur (FBA), søker en avdelingsingeniør til en 100 % fast stilling. FBA er i en prosess for å styrke og bygge opp fagmiljøet innen veterinærmedisin og utvider antall studieplasser både innen dyrepleie og Animal Science. FBA tar sikte på å flytte inn i nye lokaler i løpet av få år med gode muligheter for å videreutvikle undervisningen for dyrepleierstudentene.  Stillingen er i all hovedsak knyttet til studieprogrammet bachelor i dyrepleie og …

Fakultet for biovitenskap og akvakultur (FBA)

Del stillingen

Selskap

Nord universitet

Lenke til firma

https://www.nord.no/no

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Bodø

Søknadsfrist

September 7, 2020

Driftssjef (søknadsfrist 30.08)

Vi søker etter en engasjert og faglig dyktig person som skal koordinere og lede våre medarbeidere og utvikle våre tjenester.

 

Driftssjef

 

Stillingen rapporterer til daglig leder og er også hans stedfortreder.

Hovedansvarsområde:

  • HMS- og kvalitetsansvarlig
  • Ledelse med personalansvar for samtlige driftsavdelinger.
  • Overordnet ansvar for miljø og kvalitet, herunder oppfølging av ISO14001

Kvalifikasjoner og egneskaper

  • Relevant utdannelse innen fagfeltet
  • Ledererfaring og kan vise til resultater som leder
  • Erfaring og kjennskap til miljø- og kvalitetsledelse
  • Fordel med kjennskap til bransjen og offentlig forvaltning
  • God skriftlig og muntlig formuleringsevne
  • Gode samarbeidsegenskaper, strukturert med positiv serviceinnstilling og godt humør.

Indre Østfold Renovasjon IKS tilbyr

  • En selvstendig og utfordrende stilling i et spennende og utviklingsorientert miljø
  • Lønn og betingelser etter nærmere avtale

Om arbeidsgiveren

Indre Østfold Renovasjon IKS er et interkommunalt selskap med ansvar for innsamling og behandling av husholdningsavfall for ca. 50.000 innbyggere i Indre Østfold. Selskapet driver også deponi og gjenvinningsstasjon på Stegen Avfallsanlegg i Askim.

 

Kontaktperson

Tor Morten Mandt, Daglig leder

Telefon  69 88 79 55    Mobil  926 17 168

 

Arbeidsgiver Indre Østfold Renovasjon IKS

Stillingstittel Driftssjef

Ansettelsesform Fast

 

Søknadsfrist  30.08.2020

 

 

RenoNorden er konkurs, IØR sørger for at avfallet blir hentet ...

Del stillingen

Selskap

Indre Østfold Renovasjon IKS

Kontaktinfo

  • Tor Morten Mandt
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 69 88 79 55 Mobil 926 17 168

Lokasjon

  • Askim

Søknadsfrist

August 30, 2020