Rådgiver – Studiedirektørens stab – Nord universitet – Søknadsfrist: 21. september 2020
Ved Nord universitet, studiedirektørens stab er det ledig en fast 100% stilling som rådgiver. Stillingen har kontorsted Bodø. …
Ved Nord universitet, studiedirektørens stab er det ledig en fast 100% stilling som rådgiver. Stillingen har kontorsted Bodø. …
Sogn og Fjordane Skogselskap trappar opp verksemda, og skal tilsetje den framtidige daglege leiaren i Skogselskapet.
Om oss
Sogn og Fjordane Skogselskap er eitt av dei regionale Skogselskapa i landet og driv allsidig verksemd for å fremje skogen sin mangsidige verdi og arbeide for eit godt skogbruk. Vi har ein eigedom på 800 dekar på Brandsøy ved Florø med kontor i driftsbygning der det tidlegare var planteproduksjon. No er det utleigeverksemd med mellom anna golfklubb og hestesportssenter på eigedomen. Mykje av aktiviteten i Skogselskapet skjer i form av prosjektarbeid. For tida driv vi motivasjonsprosjekt for skogkultur, skogsvegplanleggingsprosjekt og organisering av ymse korte skogbrukskurs. Nye prosjektsatsingar er aktuelle, også retta mot ålmenta og barn og unge.
Bemanninga
Pr. i dag har vi tilsett ein senior som dagleg leiar i halv stilling, pluss to skogsvegplanleggarar i full stilling. Senioren vår skal halde fram med engasjement for Skogselskapet. Overgangen til ny dagleg leiar skjer etter nærmare avtale med den som vert tilsett – straks eller noko seinare.
Kvalifikasjoner
Arbeidsoppgåvene
Leiing av og aktiv deltaking i alle aktivitetane i Skogselskapet – prosjekt og dagleg drift. Generelt administrativt arbeid, eigedomsforvaltning og sekretærarbeid for styret og andre skogbruksorgan vil inngå i arbeidsoppgåvene. Løn og andre vilkår etter avtale.
Informasjon og søknad
Nærmare informasjon om stillinga får du ved å kontakte styreleiar Terje Engvik, tlf. 975 17 111, e-post [email protected].
Søknad med CV sendast pr. e-post til same adresse eller via Finn-portalen seinast 15. september, gjerne så fort som mogleg.
Kort om stillingen:
Tynset kommune søker ny regnskapsleder. Regnskapsleder er en sentral bidragsyter i økonomistyringen for kommunen. Regnskapslederen rapporterer til økonomisjefen og har personalansvar for regnskapsavdelingen.
Ansvarsområder og arbeidsoppgaver:
– Faglig ansvar for at kommuneregnskapet er i tråd med lovverk og prinsipper for god kommunal
regnskapsskikk
– Bidra til å utvikle rutiner og systemer for økonomistyring som sikrer best mulig beslutningsgrunnlag
– Bidra til sømløs, kompetent og effektiv samhandling mellom regnskapsavdelingen og andre enheter i
kommunen
– Vedlikehold og utvikling av økonomisystemet Visma, og opplæring av interne brukere i hele organisasjonen
– Gi råd, veiledning og opplæring i regnskapsfaglige spørsmål
– Utarbeide og vedlikeholde rutiner for å sikre god internkontroll
– Lede og utvikle regnskapsavdelingen
Kvalifikasjoner:
– Høyere utdanning innen økonomi/regnskap
– Regnskapserfaring. Kunnskap om kommuneregnskap er en fordel, men ingen forutsetning.
– God systemforståelse når det gjelder økonomisystemer og IKT-verktøy
Personlige egenskaper:
– Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, serviceinnstilt
– Nøyaktig og strukturert
– Ansvarlig og initiativrik
– Vilje og evne til å jobbe målrettet og selvstendig
– Tydelig og engasjert leder
Det er viktig for oss at du kan identifisere deg med våre verdier som er trygghet, inkludering, puls og optimisme.
Vi tilbyr:
– Spennende og selvstendige arbeidsoppgaver
– Et godt arbeidsmiljø
– Du blir en del av en kompetent organisasjon i stadig utvikling med dyktige ansatte
– Fleksibel arbeidstid
Lønn etter avtale, gode pensjonsvilkår og gode arbeidsbetingelser.
Arbeidssted er Tynset rådhus.
Arbeidstakere tilsettes i Tynset kommune på de vilkår som framgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Vi ønsker ikke kontakt med annonseselgere/rekrutteringsbyråer.
Fylke: Innlandet
Søknadsfrist: 13.09.2020
Kontaktpersoner:
Arild Vik, økonomisjef
tlf: +47 62 48 50 20 mob: +47 997 20 159
Hjemmeside:
www.tynset.kommune.no
Adresse: Torvgata 1 2500 Tynset
Tynset kommune
Tynset kommune er et regionsenter i vekst. Kommunen preges av gode oppvekstsvilkår, et rikt kulturliv, et omfattende idrettstilbud, et ekspanderende næringsliv og gode jobbmuligheter. Kommunen har full barnehagedekning og bra boligtilgang. Kommunen jobber etter verdiene trygghet, inkludering, puls og optimisme og er et godt sted å bo for alle.
Nannestad kommune har ledig fastlegehjemmel ved Maura legesenter da en av fastlegene går over i annet arbeid. Hjemmelen er veletablert med et listetak på 1100 pasienter. Maura legesenter er et veldrevet 4-legesenter som er organisert som et AS. Senteret holder til i oppussede og lyse lokaler sentralt i Maura, 45 minutter fra Oslo og 15 minutter fra Oslo Lufthavn. Det er et populært legesenter med stabilt hjelpepersonale.
Det er knyttet en kommunal bistilling ved Nannestad helsestasjon på 10 % (4 timer/uke) til hjemmelen.
Nannestad kommune har stor befolkningsvekst. Kommunen har p.t. 10 fastleger fordelt på 3 legesentre; en velfungerende helsestasjonsvirksomhet og driver et sykehjem med 100 % legeressurs.
Ønsket tiltredelse er snarest. Økonomiske betingelser avtales med dagens hjemmelshaver i tråd med gjeldende regelverk. Ny fastlege inngår samarbeids- og driftsavtale med de tre andre fastlegene ved senteret. Kontrakten med kommunen reguleres av sentrale avtaler, fastlegeforskriften og annet relevant lovverk.
Arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Utdanningsretning
Utdanningsnivå
Personlige egenskaper
Språk Norsk
Vi tilbyr
Søknadsfrist: 13.09.2020
Arbeidsgiver: Nannestad kommune
Sted: Maura
Stillingstittel: Fastlege
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4277716981
Stillinger: 1
Arbeidssted Mauravegen 4, 2032 Maura
Kontaktinformasjon
Katrine Sæves, Fastlege
938 24 396
Tom Berner Sundar, Kommuneoverlege
454 84 047
Nannestad, Romerikes beste bostedskommune
Nannestad kommune ved Gardermoen har hatt stor befolkningsvekst de siste årene. Kommunen har nå over 14 000 innbyggere med Nannestad og Maura som de største tettstedene. Fire barneskoler, 11 kommunale og private barnehager, ungdomsskole, videregående skole, to idrettshaller, mange aktive lag og foreninger samt nærhet til skog og mark, gjør Nannestad til en god oppvekstkommune. Les mer her
Vi har ledig 5/1 fast stilling som sykepleier
Kort om stillingen:
Sør-Varanger kommune søker sykepleiere i 5 x 100% fast stilling til sykehjemsenheten, Prestøyhjemmet avd. Solgløtt.
Hovedarbeidsoppgaver:
Vi søker deg som sykepleier som kan bidra til en enda bedre og faglig sterkere tjeneste for våre pasienter.
Dine arbeidsoppgaver vil være:
Kvalifikasjoner:
Personlige egenskaper:
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
Søknad sendes:
Sør-Varanger kommune ønsker å motta alle søknader elektronisk, og oppfordrer søkere til å benytte vårt elektroniske søknadsskjema. For eventuell veiledning, kontakt servicekontoret tlf: 78 97 76 00.
Søkere bes oppgi to referanser i søknaden. Attester og vitnemål skal legges ved elektronisk.
Sør-Varanger kommune praktiserer meroffentlighet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista. Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentlighet.
Det er ikke ønskelig med kontakt fra annonseselgere eller formidlingsbyrå.
Referansenr:
20/2096
Fylke: Troms og Finnmark
Jobbtype: Fast
Søknadsfrist: 06.09.2020
Tiltredelse: snarest
Kontaktpersoner:
Lene Nilsen Holte
tlf: +47 78977558
Hjemmeside:
www.svk.no
Adresse: Prestøyveien 50 9900 Kirkenes
Sykehjemmene, Prestøyhjemmet avd. Solgløtt
Avdeling Solgløtt er kommunens rehabilitering- og korttidsavdeling. Avdelingen har også ansvar for kommunens akuttdøgnseng (KAD-seng). Det er totalt 16 plasser på avdelingen. Prestøyhjemmet består i tillegg av to somatisk langtidsavdeling og avdeling Bjørklia som er en skjermet avdeling for personer med demenssykdom.
Sykehjemsenheten består av to sykehjem, og har sykepleiere, ergoterapeuter, fysioterapeut, helsefagarbeidere og aktivitør tilsatt. Sykehjemsenheten vektlegger at beboerne skal ha en aktiv og meningsfull tilværelse hvor livsglede står i fokus. Sykehjemsenheten deltar i flere prosjekter, blant annet «Personsentrert omsorg i sykehjem». Våre beboere skal oppleve gode dager, også i siste fase av livet.
A PhD fellowship is available at the Faculty of Biosciences and Aquaculture, Nord University (Bodø, Norway) as part of a new research unit in the Ecology Research Group under the leadership of Professor Mark J. Costello. The position is for three years and will be available from 1st November 2020. The project would study how climate change has and is projected to affect marine species assemblages and food webs, using both empirical data and Species Distribution Models to develop measures of …
Har du lyst til å jobbe i en kommune som har som mål å være en fremtidsrettet serviceorganisasjon for innbyggere og besøkende? Vi er opptatt av arbeidsmiljø og bedriftskultur og jobber etter følgende verdier: åpenhet – respekt – humor.
Enhet for psykisk helse og rus søker:
Enhet for psykisk helse og rus jobber med mennesker med psykiske utfordringer og mennesker med rusavhengighet over 18 år. Enheten består av rus og psykisk helse team, avdeling for bofellesskap og avdeling for bo- og aktivitetstilbud. Enheten har høyt faglig fokus i sine tjenester og er bredt tverrfaglig sammensatt med 57 ansatte. Enheten er aktiv ift. kontinuerlig videreutvikling av sine tjenester og kompetansen til ansatte. Enheten har tilknyttet kommunepsykolog og er med i FACT prosjektet under SSHF.
Psykisk helse – og rusteam har 8 ansatte. Vi har et tett samarbeid med fastleger, Nav og spesialisthelsetjenesten. Vi er samarbeidsparnere med Jegersberg gård og Portalen. Vi har stort fokus på Recovery ved å tenke helhetlig i møte med den enkelte.
Lillesand kommune har tre satsningsområder:
Arbeidstid:
Dagtid i ukedager. Fleksitid arbeidstid, med kjernetid mellom 09.00 – 14.30.
Ansvarsområde/hovedoppgaver:
Krav til kompetanse:
Ønsket kompetanse:
Personlige egenskaper:
Det stilles krav om politiattest ved ansettelse.
Lillesand kommune kan tilby:
Spørsmål om stillingen kan rettes til:
Ingeborg Blekastad Tlf: 91181423
Søknadsfrist: 13.09.20
Kopi av vitnemål og attester skal ikke vedlegges søknaden, da dette vil bli etterspurt ved innkalling til et eventuelt intervju.
I henhold til offentleglovas § 25 andre ledd http://lovdata.no/lov/2006-05-19-16/§25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om unntak fra offentlighet.
Nord universitet, fakultet for biovitenskap og akvakultur (FBA), søker en avdelingsingeniør til en 100 % fast stilling. FBA er i en prosess for å styrke og bygge opp fagmiljøet innen veterinærmedisin og utvider antall studieplasser både innen dyrepleie og Animal Science. FBA tar sikte på å flytte inn i nye lokaler i løpet av få år med gode muligheter for å videreutvikle undervisningen for dyrepleierstudentene. Stillingen er i all hovedsak knyttet til studieprogrammet bachelor i dyrepleie og …
Vi søker etter en engasjert og faglig dyktig person som skal koordinere og lede våre medarbeidere og utvikle våre tjenester.
Stillingen rapporterer til daglig leder og er også hans stedfortreder.
Hovedansvarsområde:
Kvalifikasjoner og egneskaper
Indre Østfold Renovasjon IKS tilbyr
Om arbeidsgiveren
Indre Østfold Renovasjon IKS er et interkommunalt selskap med ansvar for innsamling og behandling av husholdningsavfall for ca. 50.000 innbyggere i Indre Østfold. Selskapet driver også deponi og gjenvinningsstasjon på Stegen Avfallsanlegg i Askim.
Kontaktperson
Tor Morten Mandt, Daglig leder
Telefon 69 88 79 55 Mobil 926 17 168
Arbeidsgiver Indre Østfold Renovasjon IKS
Stillingstittel Driftssjef
Ansettelsesform Fast
Søknadsfrist 30.08.2020
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS