Autorisert regnskapsfører / Regnskapsmedarbeider (søknadsfrist 06.07)

 

Autorisert regnskapsfører / Regnskapsmedarbeider

 

Kvalifikasjoner:

  • Kan arbeide selvstendig med tildelt kundeportefølje.
  • Er initiativrik og har gode samarbeidsevner.
  • Evner å stå på i travle perioder.
  • Kommuniserer godt med kollegaer og er serviceinnstilt mot kunder.
  • Har erfaring med regnskap.
  • Flytende i norsk muntlig og skriftlig.

Vi tilbyr deg:

  • Interessante og utfordrende oppgaver.
  • Egen kundeportefølje.
  • Stor grad av fleksibilitet – kunne arbeide fritt under ansvar.
  • Konkurransedyktige betingelser.

Om arbeidsgiveren

Frekhaug Regnskap har hovedkontor på Frekhaug og avdelingskontorer i Odda og Rosendal.
Selskapet har 11 ansatte.

Arbeidssted: Røldalsvegen 35, 5750

 

Søknadsfrist 06.07.2021

 

Kontaktperson

Øyvind Vaksvik, Daglig leder

Telefon  56 17 67 10

 

Del stillingen

Selskap

Frekhaug Regnskap

Kontaktinfo

  • Øyvind Vaksvik
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 56 17 67 10

Lokasjon

  • Odda

Søknadsfrist

Juli 6, 2021

Daglig leder / autorisert regnskapsfører (søknadsfrist snarest)

Grane Regnskapslag Sa, Trofors

DAGLIG LEDER AUTORISERT REGNSKAPSFØRER

 

 

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvar for hele virksomheten med personalansvar.
  • Løpende bokføring, lønnsarbeid, fakturering, rapportering perioderegnskap, økonomisk rådgiving og årsoppgjør.

Kvalifikasjoner:

  • Autorisert regnskapsfører
  • Søker må ha høyere utdannelse/kunnskap i føring av primænæringer og forretnigsregnskaper, være strukturert, ansvarsbevist, ha positive holdninger og være serviceinnstilt og ha gode IT kunnskaper.

Vi tilbyr:

  • Gode lønnsbetingelser etter avtale.
  • Behjelpelig med bolig.

Ønsker at stillingen kan tiltres så snart som mulig.

Søknad og CV sendes via epost til [email protected]

Du kan ta kontakt med daglig leder Kristina Henden Paulsen telefon 75182826 eller mobil 97976434 for mer informasjon.

 

Søknadsfrist: Snarest

 

Send søknad til: [email protected]

Om stillingen

Stillingstittel: Daglig leder

Sted: Troforsvegen 20, 8680 Trofors

Ansettelsesform: Fast

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 1

Arbeidsdager: Ukedager

Arbeidstid: Dagtid

Oppstart: Etter avtale

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Grane Regnskapslag Sa

Adresse: Troforsvegen 20, 8682 Trofors

 

Grane Regnskapslag SA er et ledende autorisert regnskapsførerselskap med kontorsted i Trofors, Grane kommune i Nordland. Bedriften har over flere år hatt en meget positiv utvikling. Vi fører regnskap for primærnæringene jordbruk, skogbruk og forretningsregnskaper. Vi er i dag 3 ansatte og ca 120 kunder. Vi har kontorfelleskap med Grane Innkjøpslag Sa og Norsk Landbruksrådgiving .

Grane Regnskapslag SA ligger som nevnt i Grane Kommune i Nordland. Kommunen er kjent for sin flotte beliggenhet med unike muligheter for friluftsliv og laksefiske i Vefsna. Børgefjell Nasjonalpark er en del av vårt nærområde.

I vår kommune er det full barnehagedekning og mange aktiviteter tilrettelagt for barn og unge. Flotte skoleanlegg/idrettsanlegg.

 

Del stillingen

Selskap

Grane regnskapslag SA

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Trofors

Søknadsfrist

Juli 10, 2021

Fastlegeavtale (søknadsfrist 06.08)

Skiptvet kommune Sentraladministrasjonen

Selvstendig næringsdrivende fastlege

Fastlegeavtale

 

Skiptvet kommune søker etter selvstendig næringsdrivende fastlege til Skiptvet legekontor.

  • Det er 3 leger knyttet til kontoret, hvor 2 er spesialister i allmennmedisin og 1 er under utdannelse. Det er den er den ene spesialisten som ønsker å pensjonere seg.
  • Det er 3 dyktige og erfarne sekretærer og et effektivt og velfungerende arbeidsmiljø hvor både leger og sekretærer har stått i stillingene lenge.
  • Kontoret har blant annet akuttrom/skiftestue, eget laboratorium, med utstyr for EKG, 24 timers blodtrykksmåling og spirometri. Vi bruker for tiden System X, men det vurderes å skrifte til et skybasert system.

Om stillingen

  • Listestørrelsen er på ca. 1000 pasienter, men kan økes ved behov. Hjemmelen har vært driftet av samme lege siden 1995 og det er en stabil og god fastlegepraksis.
  • Stillingen lyses ut som selvstendig næringsdrivende lege. Ved tildeling av hjemmel følger videre forhandling om overtagelse med dagens hjemmelsinnehaver etter gjeldende avtale ASA 4310.
  • Vilkår om drift inngås etter partenes rammeavtaler.
  • Hjemmelen er ledig fra 1. oktober 2021, men kan tilpasses.
  • Arne Torkelsen er hjemmelsinnehaver.

Arbeidsoppgaver

  • Selvstendig næringsdrivende fastlege
  • Fastlegen deltar i interkommunal legevakt, med gode muligheter for å påvirke egen vakthyppighet.
  • Per nå er belastningen svært liten.
  • Hjemmelen har en stabil og velopparbeidet liste

Kvalifikasjoner

  • Spesialist i allmenn medisin, eller være under slik spesialisering.
  • Norsk autorisasjon
  • Beherske norsk muntlig og skriftlig
  • God kjennskap til norsk lovverk

Personlige egenskaper

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Fleksibel, positiv og evner å se den enkelte
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr

  • Godt arbeidsmiljø i en faglig spennende tid
  • Tiltredes 1. oktober eller etter nærmere avtale
  • Gode inntjeningsmuligheter fra første dag.

Generelle opplysninger

  • Ved spørsmål om utfylling av elektronisk søknad kontakt Karin Bogen på tlf.: 99580197
  • Godkjent politiattest, ikke eldre enn 3 måneder, må fremlegges før tiltredelse.
  • Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkere kan bli offentliggjort selv om søker har bedt om å være unntatt søkerlisten. Søker vil i så fall bli varslet om dette og gitt anledning til å trekke søknaden.

 

Merk søknad:

Referansenr: 21/327

Fylke: Viken

Jobbtype: Fast

Heltid/Deltid: Heltid

Arbeidstid: Dag

 

Søknadsfrist: 06.08.2021

 

Tiltredelse: 01.10.2021

Arbeidssted: Skiptvet legekontor’

 

Kontaktpersoner:
Arne Torkelsen

tlf: +47 90084703

Kjell Liborg

tlf: +47 40404930

 

Hjemmeside:
www.skiptvet.kommune.no
Adresse:
Storeveien 28 1816 Skiptvet

Skiptvet kommune Sentraladministrasjonen

Skiptvet kommune ligger sentralt i Østfold mellom E6 og E18 med Meieribyen som kommunesenter. Det er nærhet til natur, men samtidig kort vei til det urbane liv. Avstand til nærmeste by, Askim er 13 km, til Oslo er det 65 km og til Sarpsborg 30 km. Kommunen har
ca. 3800 innbyggere. Vi ønsker at kommunen skal være et godt sted å bo i alle livets faser. Full barnehagedekning, god skole, inkluderende lokalsamfunn, god og nok hjelp når det er nødvendig og rikt kulturliv. Det å fornye og endre, men samtidig bevare, er for Skiptvet en viktig utfordring. Kommunens administrasjon og tjenester er organisert i en sentraladministrasjon og 4 virksomheter.

 

 

Del stillingen

Selskap

Skiptvet kommune

Kontaktinfo

  • Arne Torkelsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 900 84 703
  • Kjell Liborg
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 404 04 930

Lokasjon

  • Skiptvet

Søknadsfrist

August 6, 2021

Lærar Elektro og datateknologi vg1 og vg2 Elenergi og ekom (Søknadsfrist: 01.07)

Kan være et bilde av en eller flere personer og utendørs

Knarvik vidaregåande skule, Vestland fylkeskommune

Lærar Elektro og datateknologi vg1 og vg2 Elenergi og ekom (2. gongs utlysing)

 

Knarvik vidaregåande skule ligg sentralt plassert i regionsenteret i Nordhordland. Skulen tilbyr ­­­­­­­­utdanningsprogram for studiespeisialisering samt påbygg. Innan yrkesfag tilbyr skulen fem utdanningsprogram i tett samarbeid med næringslivet. Innan fire av desse har vi 4-årig TAF utdanning. Innan tre av områda har vi tilrettelagt opplæringsløp. Skulen har 160 tilsette som kvar dag legg tilrette for læring og vekst for alle våre 900 elevar.

Frå 1. august har vi ledig to stillingar. Ei fast stilling og eit årsvikariat.

Arbeidsoppgåver

Stillingane kan innebera undervisning i praksis og teori på alle trinn. VG1 Elektro og datateknologi og VG2 Elenergi og ekom
Utarbeide dokumentasjon og planar for undervisninga.
Oppfølging, vurdering og rettleiing av elevar
Opplæringa vil gå føre seg i ein kombinasjon av praksis/teori
Kontaktlærar for ei klasse
Digital undervisning når situasjonen krev det

Kvalifikasjonar

Fagbrev som elektrikar og praksis innan faget er ønskeleg
Fagbrev og praksis innan eit eller fleire av elektrofaga kan og vere aktuelt
Høgare utdanning innan elektrofag
Gode tekniske og faglege ferdigheiter, brei erfaring frå installasjonsarbeid
Røynsle frå undervisning innan elektrofaga er ønskjeleg
Kompetanse innan IT og relevant programvare
God munnleg og skriftleg framstillingsevne

Til alle undervisningsstillingar er det krav om relevant fagleg og pedagogisk kompetanse. Dersom du manglar denne, må dette gjennomførast i etterkant av tilsetting.

Personlege eigenskapar

Du har gode samarbeidsevne
Du har evne til å skape tillit og ha god relasjon med elevar
Du er løysingsorientert, sjølvstendig og strukturert

Det vert lagt vekt på personlege føresetnadar

Vi tilbyr

Løn etter tariff
Fylkeskommunale tilsetjingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordningar
Det er eit vilkår om godkjend politiattest for å bli tilsett i vidaregåande skule.
Administrasjonsmålet i fylkeskommunen er nynorsk
Alle nytilsetjingar vert gjort med ei prøvetid på 6 månader.

Vi gjer merksam på at i følgje offentleglova §25,2. ledd kan opplysningar om søkjar bli offentleggjort sjølv om du har oppmoda om ikkje å bli ført på offentleg søkjarliste. Dersom du har bedt om unntak frå offentleg søkjarliste vil du alltid bli varsla før søkjarlista vert offentleggjort.
Nærare opplysningar om stillinga får du ved å vende deg til avdelingsleiar Rune Nesse tlf. 95155288

 

Søknadsfrist: 01.07.2021

 

Arbeidsgivar: Vestland fylkeskommune
Stad: Isdalstø
Stillingstittel: Lærar Elektro og datateknologi vg1 og vg2 Elenergi og ekom (2. gongs utlysing)
Stillingar: 2
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar, Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4405380633
Kvernhusmyrane 2, 5914 Isdalstø, Norge

 

Kontaktinformasjon

Rune Nesse, avdelingsleiar
+4795155288
[email protected]

 

Vestland fylkeskommune har ansvar for å utvikle Vestland fylke og å yte viktige tenester for samfunnet. Vi gir vidaregåande opplæring, tannhelsetenester og kollektivtransport til innbyggjarane i fylket. Vi har ansvar for vegsamband og legg til rette for næringsutvikling, fritidsopplevingar, kulturliv og inkludering. Klima og miljø er premiss for samfunnsutviklinga og som verdiskapingsfylke er Vestland ein nasjonal pådrivar for eit desentralisert Noreg. Lokalsamfunna er ramma for gode kvardagsliv som gjev like mogelegheiter til å delta i verdiskaping i heile Vestland. Fylkestinget er øvste politiske organ i fylkeskommunen.

 

Knarvik videregående skole – Wikipedia

Del stillingen

Selskap

Vestfold fylkeskommune

Kontaktinfo

  • Kari Espelund Bruvik
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 950 36 537

Lokasjon

  • Isdalstø

Søknadsfrist

Juli 1, 2021

Flower workers to Tromsø area (application within 1st of july 2021)

FLOWER WORKERS TO TROMSO AREA

Tromso is the largest city in the northern region of Norway. The area is well known for its spectatulare mountains and offerings to outdoor activities, take a look at www.visittromso.no

Alperosa Tromso is one of several new ALPEROSA FLORIST stores in the region. Alperosa are now in process of hiring 2 collegues to our new store in Tromso.

The positions will be located at our store downtown Tromso.

We expect you to:

  • Experience from florist or similar work. Education within the field would be an advantage.

  • Sales skills and experience.

  • Easy going and positive attitude.

  • Fluent in english and scandinavian languages (swedish, danish or norwegian), oral and writing.

We offer:

  • A position where you will work with some highly competitive flower products.

  • An international work environment

  • A competitive compensation package

  • Apartment/accomodation

We want our new PM to start as soon as possible.

Further information will be offered, please call Hanne Karlsen at +47 41270075

Please send your application including CV to within July 1st to [email protected]

Del stillingen

Selskap

Alperosa Tromsø

Lenke til firma

www.visittromso.no

Kontaktinfo

  • Hanne Karlsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41270075

Lokasjon

  • Tromsø

Søknadsfrist

Juli 1, 2021

Havneinspektør (søknadsfrist 27.06)

Nordkappregionen havn IKS er et interkommunalt driftsselskap som eies av Nordkapp, Lebesby og Porsanger kommune. Selskapet administrerer og drifter alle havnene og også sjøarealet i de tre kommunene. Disse består av i alt 10 havner, hvor Honningsvåg er administrasjonssted. Vi har vårt fokus på våre fiskerihavner, cruise, maritim petroleumsvirksomhet og eiendom. Havnevirksomheten arbeider også målrettet for å bidra til ringvirkninger for samfunns- og næringsliv.

 

Vi søker etter:

Havneinspektør i fast stilling for snarlig tiltredelse

 

Stillingen er administrativt underlagt havnefogd.
Havnas daglige virke er i dag tilknyttet praktiske operasjoner tilknyttet bruk av våre kaier,
flytebrygger, vedlikehold, tilsyn og drift av de eiendommene vi forvalter samt ISPS og oljevern.
Havneinspektøren skal ta del i våre daglige operasjoner, drift, vedlikehold, planleggings og
utviklingsoppgaver med mer. Til dette ligger også kundekontakt, tilsyn av våre farleder, styring av
skips- og båttrafikk, arealbruk og administrative oppgaver. Vedkommende må påregne å også delta i
vår oljeberedskap. Reise må påregnes. I tillegg til å være service- og kundefokusert, søkes en person som har praktisk erfaring innen byggteknisk vedlikehold, elektro, mekaniske arbeider eller maritim drift av fartøy. Fagbrev er ikke påkrevd, men kan/vil vektlegges. Maritim kompetanse og erfaring kan/vil bli vektlagt. Viktig vil være at personen er engasjert, lærevillig og lett på foten.

Andre ønskelige kvalifikasjoner:

• Engelsk, skriftlig og muntlig
• Førerkort kl B
• Skipsfører kompetanse – D5L eller tilsvarende
• Anleggsmaskinfører bevis
• Gyldig helseattest

Personen selskapet søker skal ha meget gode samarbeidsevner og vi vil derfor særlig vektlegge
personlig egnethet. Det er for tiden ikke turnusordning. Det må imidlertid påregnes endringer til evt vaktordning. Vi tilbyr lønn etter avtale, gode arbeids- og pensjonsordning.

Nærmere opplysning om stillingen fås ved henvendelse til havnefogd Leif Gustav Prytz Olsen.

 

Søknadsfrist: 27.juni 2021.

 

Søknad, CV med kopi av vitnemål og attester sendes:
Nordkappregionen Havn IKS
Postb. 444
9751 Honningsvåg
Eller: [email protected]

 

 

Del stillingen

Selskap

Nordkapp­regionen Havn

Kontaktinfo

  • Leif Gustav Prytz Olsen
  • Tittel: Havnefogd
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Nordkapp
  • Lebesby
  • Lakselv

Søknadsfrist

Juni 27, 2021

Økonomisjef (søknadsfrist 27.06)

 

Ledig stilling som Økonomisjef

 

Vi søker deg med bakgrunn fra offentlig eller med privat erfaring som i tillegg har solid
kunnskap innen økonomi og regnskap. Som økonomisjef hos oss skal du være med å forme rollen, bygge tillit internt og bidra til strategisk og forretningsmessig utvikling av selskapet. Nye og spennende og utfordrende oppgaver legges til stillingen for å være delaktig havneselskapets fremtidige utvikling og
miljøsatsing.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver

• Nestleder i selskapet
• Inneha alle økonomifunksjoner; regnskap (Agresso), lønn, fakturering osv med ansvar for bl. a
budsjett og prognoser og likviditetsstyring
• Lede og videreutvikle områdene økonomi og digitale løsninger
• Utforme rapporter, analyse og beslutningsgrunnlag for havnefogd og styret
• Ansvar for rapportering til det offentlige
• Bidra til effektivisering, utvikling og forbedring av rutiner og prosesser
• Selskapets hovedkontakt mot leverandør for IT-tjenester
• Sekretær og protokollfører for alle utvalg og evt datterselskaper havnen har ansvar for
• Generell saksbehandling (Elements)
• Delaktig i havnas utvikling innen miljø for å nå våre miljømål
• Web-ansvarlig
• Sekretær og regnskapsfører for det Interkommunale Utvalg mot Akutt forurensing (IUA)

Personlige egenskaper

• God økonomisk forståelse, analytisk og strukturert
• Evner å se helheten og gjør gode analyser og vurderinger
• Handlekraftig og operasjonell med evne til å skape retning, lønnsomhet og kontroll
• Ambisiøs og stor arbeidskapasitet
• Trives med å være operativ, er fremoverlent og evner å både initiere og gjennomføre endringer og
digitale prosjekter
• Sterk på samarbeid og kommunikasjon, både innenfor økonomiområdet og på tvers av
fagområder. Personlig egnethet vil derfor bli særlig vektlagt.

Du er en som trives når det er mye på gang, og som har den rette kombinasjonen av offensivitet og
ydmykhet. Godt humør er viktig hos oss. Du er forretningsorientert, engasjert og motivert. Ditt
engasjement er ekte og smitter! Hvorfor skal du velge oss som din nye arbeidsgiver?
Stillingen gir gode muligheter for personlig utvikling i et lite interkommunalt selskap. Vi satser på gode verdier og sterk kultur. Vi har hyggelig arbeidsmiljø med variert fagkunnskap. Vi har
konkurransedyktige betingelser og gode ordninger innen forsikring/pensjon.
Vil du være med på laget? Arbeidssted vil være på vårt kontor i Honningsvåg.

 

Søknadsfrist 27. juni 2021

 

For mer informasjon om stillingen kontakt

Havnefogd Leif Gustav Prytz Olsen
tlf 994 02 841 [email protected]

eller

Controller Keth Løkke Pettersen

lf 994 99 534, [email protected]

Sektor: Offentlig
Sted: Holmen 2, 9750 Honningsvåg
Bransje: Havn
Stillingsfunksjon:
Økonomi og regnskap / Økonomistyring og budsjettering,
Analyse, økonomi og regnskap / Controller

 

 

Del stillingen

Selskap

Nordkapp­regionen Havn

Kontaktinfo

  • Leif Gustav Prytz Olsen
  • Tittel: Havnefogd
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf 994 02 841
  • Keth Løkke Pettersen
  • Tittel: Controller
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf 994 99 534

Lokasjon

  • Nordkapp
  • Lebesby
  • Lakselv

Søknadsfrist

Juni 27, 2021

Bremanger sjukeheim: Fagleiar og sjukepleiar (søknadsfrist 04.07 og 27.06 )

 

Vikariat som fagleiar ved Bremanger sjukeheim

 

Er du den vi ser etter?

Vi ser etter ein sjølvstendig og serviceinnstilt medarbeidar som kommuniserer og samarbeider godt.

Bremanger sjukeheim har ledig vikariat som fagleiar i 100 % stilling i perioden 01.07.21 til 01.07.22, med moglegheit for fast tilsetjing. Dette er ei dagarbeidsstilling med 37.5 timar arbeidsveke.

Kvardagen hos oss er variert, kor du lærer mykje på kort tid. Bremanger sjukeheim har 35 bueiningar, fordelt på 3 avdelingar. Den eine avdelinga er spesielt tilrettelagt for demente, og ein har og eit lindrande rom. Fagleiaren har tett samarbeid med driftssjef og andre tilsette i kommunen. Fagleiar har det daglege faglege ansvaret for drifta ved Bremanger sjukeheim, der ein skal støtte og hjelpe dei tilsette i kvardagen slik at vi kan yte gode tenester til brukarane og pårørande

Vi søkjer etter person med/som:

• Bachelor eller anna relevant høgskuleutdanning innan helse
• Erfaring frå administrasjon og leiing.
• Relevant vidareutdanning eller erfaring frå likande arbeid
• Gode kommunikasjon – og samhandlingsevner
• Løysingsorientert lagspelar og kan arbeide under press
• Kan motivere og inspirere medarbeidarar
• Gode datakunnskapar
• Kan arbeide sjølvstendig, like utfordringar og ha stor arbeidskapasitet
• Er ryddig, serviceinnstilt og fleksibel

Den som vert tilsett må legge fram politiattest av nyare dato.

Vi tilbyr

• Løn etter avtale
• God pensjonsordning og heildøgns forsikring
• Tilsetjing etter gjeldande lover og reglar
• Hjelp til å skaffe bustad og barnehageplass

Gode norskkunnskapar vert vektlagt.

Du er velkomen som søkjar til eit godt fagleg arbeidsmiljø ilag med mange gode medarbeidarar!

 

Søknadsfrist: 04.07.2021

 

Arbeidsgivar: Bremanger kommune
Stad: Kalvåg
Stillingstittel: Vikariat som fagleiar ved Bremanger sjukeheim
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4404764352
Startdato: 01.07.2021
Sluttdato: 01.07.2022
Gamlevegen 59, 6729 Kalvåg, Norge

 

Kontaktinformasjon

Evy Janne Berle Fjellestad, Driftssjef
959 82 944

 

Bremanger kommune er ein kystkommune i Sogn og Fjordane med ca. 3.600 innbyggjarar. Kommunen har full barnehagedekning, trygge oppvekstvilkår og eit rikt kulturliv.
Her er variert natur med gode tilhøve for eit aktivt friluftsliv. Meir informasjon om kommunen finn du på www.bremanger.kommune.no

 

——————————————————————————————————–

 

100% fast stilling som sjukepleiar i Bremanger kommune, for tida ved Bremanger sjukeheim

 

Er du sjukepleiar, og ønskjer deg ei fast heil stilling med gode kollegaer og spennande oppgåver?

I Bremanger kommune, for tida på Bremanger sjukeheim – er det ledig 100% fast sjukepleiarstilling, stillinga er ledig frå snarast.

Kvardagen hos oss er variert, kor du lærer mykje på kort tid. Bremanger sjukeheim har 35 bueiningar, fordelt på 3 avdelingar. Den eine avdelinga er spesielt tilrettelagt for demente, og ein har og eit lindrande rom.

Vi arbeider i for tida 3-delt årsturnus, her har medarbeidarane anledning til å få innverknad på arbeid –og fritida si.

Arbeidsoppgåver

• Sjukepleiefaglege oppgåve hos pasientane
• Stor breidde i pasientgruppa, både når det gjelder alder og medisinske behov
• Heilskaplig omsorg for eldre menneskjer
• Ivareta pasientane sine individuelle behov
• Muligheit for å delta i ressursgruppe
• Dokumentasjon, rettleiing, undervisning m.m.

Kvalifikasjonar

• Må ha norsk autorisasjon som sjukepleiar
• Nyutdanna oppfordrast til å søkje, og opplæring vil bli gjeve
• Må ha førarkort for personbil (B).
• Må beherske norsk godt både skriftleg og munnleg.

Personlege eigenskapar

Vi søkjer motiverte, fagleg engasjerte, sjølvstendige og interesserte medarbeidarar.
For oss er det viktig at du trivast med menneske, og at du ønskjer å bruke faget ditt til det beste for våre pasientar. Dei vi skal hjelpe har ulike medisinske behov, og du må derfor kunne sette deg inn i ulike sjukdomsbilde og anbefalte behandlingsmetodar.

Serviceinnstilling og personleg egnaheit vektleggast

Vi tilbyr

• Gode kollegaer med godt humør og stå-på vilje
• utfordrande og spanande arbeidsoppgåver
• God pensjonsordning, og heildøgns forsikring
• Gode moglegheiter for vidareutdanning, fagleg og personlig utvikling
• Hjelp til å skaffe bustad og barnehageplass

Ring oss gjerne for en prat, så fortel vi meir!

 

Søknadsfrist: 27.06.2021

 

Arbeidsgivar: Bremanger kommune
Stad: Kalvåg
Stillingstittel: Sjukepleiar Bremanger sjukeheim
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4192782592
Gamlevegen 59, 6729 Kalvåg, Norge

 

Kontaktinformasjon

Evy Janne Berle Fjellestad, Driftssjef
959 82 944

 

Bremanger kommune er ein kystkommune i Sogn og Fjordane med ca. 3.600 innbyggjarar. Kommunen har full barnehagedekning, trygge oppvekstvilkår og eit rikt kulturliv.
Her er variert natur med gode tilhøve for eit aktivt friluftsliv. Meir informasjon om kommunen finn du på www.bremanger.kommune.no

 

Del stillingen

Selskap

Bremanger kommune

Kontaktinfo

  • Evy Janne Berle Fjellestad
  • Tittel: Driftssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 959 82 944

Lokasjon

  • Bremanger

Søknadsfrist

Juli 4, 2021

Prosjektleiar nettutvikling (søknadsfrist 14.06)

Prosjektleiar Nettutvikling

 

Prosjektleiar Nettutvikling

 

Straumnettet er grunnlaget for elektrifiseringa – bli med!

Sygnir AS er eit nettselskap og ein del av Sognekraftkonsernet. Sygnir AS eig, driftar og forvaltar selskapet sitt regional -og distribusjonsnett på 1900 km og eit omfattande fibernett innanfor konsesjonsområdet avgrensa av kommunane Vik, Sogndal, Lærdal og Aurland. Selskapet har om lag 80 tilsette.

Vi har for tida høg aktivitet med nettviklingsprosjekt på regional- og distribusjonsnettnivå, som er grunnlaget for framtidig smart infrastruktur i Sogn. Vi søkjer ingeniør elkraft som skal leie nettutviklingsprosjekt for spenningar frå 22 kV opp til 132 kV innanfor anleggstypane stasjonsanlegg, kraftliner, vern og hjelpesystem. Som ein av 12 prosjektleiarar i seksjon Nettutvikling, vil du vere med i eit dynamisk team og utvikle smart nettinfrastruktur  som digitaliserer og elektrifiserer Norge.

Arbeidsoppgåver

  • Ansvar for prosjekt i regional -og distribusjonsnett frå start til ferdig leveranse. Planlegging, prosjektleiing og prosjektstyring av nettprosjekt.
  • HMS-ansvar og oppfølging av lovpålagte kompetansekrav.
  • Skape godt forhold mellom partnarar/kundar og Sygnir.

Ønska kvalifikasjonar og eigenskapar

Vi søkjer ny kollega som er open for ny teknologi og ønskjer å vere med å utvikle Sygnir. Du likar travel kvardag med ansvar og krav til samarbeid. Du er trygg til å vere med å utvikle dataverktøy for å auke intern effektivitet. Du ønskjer å levere på kundane sine krav, har høg fagleg integritet og open for nye løysingar.

Rett kandidat har

  • Elkraftingeniør med minimum bachelor elkraft, gjerne master elkraft
  • Like å jobbe strukturert og målretta
  • Trivast med å jobbe sjølvstendig og i team
  • Løysningsorientert og motivert for ein travel kvardag
  • Nyutdanna vil vere aktuelle kandidatar, men gjerne med nokre års prosjektleiarerfaring frå nettutviklingsprosjekt
  • Gode kommunikasjonsevner munnleg og skriftleg

Sygnir kan tilby

  • Spanande utfordringar innanfor eit stort ansvarsområde med handlingsrom
  • Fagansvar i eit dynamisk, kompetansesterkt, inspirerande og uformelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige løns- og forsikringsvilkår

Kontorstad fortrinnsvis i Vik, men Sogndal, Aurland eller Lærdal kan vurderast.

Både nyutdanna og erfarne vert oppfordra til å søkje. Vi ønskjer særleg  kvinnelege søkjarar.

For meir informasjon ta kontakt med seksjonsleiar Helge Morten Vangen på tlf. 951 72 599

Del stillingen

Selskap

Sygnir AS

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Vik I Sogn
  • Sogndal
  • Aurland
  • Lærdal

Søknadsfrist

Juni 14, 2021

Energimontør (søknadsfrist 21.06)

Energimontør på montørbasen i Lærdal

 

Energimontør på montørbasen i Lærdal

 

Straumnettet er grunnlaget for elektrifiseringa – bli med!

Sygnir AS er eit nettselskap og ein del av Sognekraftkonsernet. Sygnir AS eig, driftar og forvaltar selskapet sitt regional -og distribusjonsnett på 1900 km og eit omfattande fibernett innanfor konsesjonsområdet avgrensa av kommunane Vik, Sogndal, Lærdal og Aurland. Sygnir AS har om lag 80 tilsette.

Arbeidsoppgåver
Våre energimontørar skal aktivt jobbe med trygg og effektiv bygging og drift av samfunnskritisk infrastruktur. Arbeidet er svært variert og omfattar

  • Byggje, montere og dokumentere kabelanlegg, nettstasjonar, sekunderstasjonar og linjer i små og store prosjekt
  • Drift og vedlikehald av eksisterande nettanlegg
  • Rettleie og vere førebilete for lærlingane

Kvalifikasjonar og eigenskapar

  • Fagbrev som energimontør
  • Førarkort kl. B
  • Gjerne førarkort kl. C

Du tek HMS på alvor og tek aldri snarvegar. Du er med og skapar ein trygg og sikker arbeidskvardag. Arbeidet utfører du med fagleg dyktigheit og er ein problemløysar.

Du likar å arbeide sjølvstendig, men har gode samarbeidsevner. Dei digitale verktøya lærer du deg og nyttar aktivt. Du beherskar norsk godt, både munnleg og skriftleg.

Som energimontør i Sygnir vil du få engasjerte og kjekke kollegar, samt faglege utfordringar i eit framtidsretta selskap med viktige og interessante oppgåver.

Oppmøtestad er Lærdal.

Både nyutdanna og erfarne vert oppfordra til å søkje. Vi ønskjer særleg kvinnelege søkjarar.

For meir informasjon ta kontakt med overmontør Hans Erik Vikøren på tlf. 990 99 043.

Send søknad og CV til [email protected] innan 21. juni 2021. Aktuelle kandidatar vil bli kalla inn fortløpande til intervju så snart vi har motteke søknaden.

 

Del stillingen

Selskap

Sygnir AS

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Lærdal

Søknadsfrist

Juni 21, 2021