*Fagleder for hjemmetjenesten, psykisk helse og rus *Sykepleier (søknadsfrist 31.03)

 

HELSE OG OMSORG SØKER:

FAGLEDER HJEMMETJENESTEN, PSYKISK HELSE OG RUS

Søknadsfrist 31.03.2021

SYKEPLEIER / VERNEPLEIER 62,44% NATT

Søknadsfrist 31.03.2021

 

Del stillingen

Selskap

Røyrvik kommune

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Limingen

Søknadsfrist

Mars 31, 2021

Barneverns – konsulentar i faste stillingar og vikariat (søknadsfrist 23.03)

Midt-Telemark kommune ligg i hjarte av Telemark med Bø som kommune- og regionssenter og handelssenter, og Gvarv som lokalsenter. Kommunen har om lag 10500 innbyggjarar. Midt-Telemark er ein aktiv kommune med nasjonale turistmål, attraktivt kulturliv, eit innovativt næringsliv og eit variert landbruk, som mellom anna produserer ein fjerdedel av epla i Noreg. Kommunen er studiestad for Universitetet i Sør-Øst Norge, har vidaregåande skule og folkehøgskule. Kommunesenteret er eit trafikknutepunkt med godt kollektivsamband både aust- og vestover, m.a. med bare 2 timar til Oslo og 2 ½ time til Kristiansand med tog.

 

Barnevernskonsulentar i faste stillingar og vikariat

 

Omtale av arbeidsstaden

Midt Telemark og Nome barnevern er ein felles barneverntjeneste for kommunane Midt Telemark og Nome. Tenesten har sine lokaler på Gvarv. Barneverntenesta er organsiert i to avdelingar, kor det arbeidas med undersøking, tiltak, fosterheim og ettervern. Arbeidsoppgavene er mange og varierte. Det er for tida 23 tilsette i tenesten. Midt Telemark og Nome barnevern kan tilby deg ein meiningsfull og betydningsfull arbeids kvardag, med gode faglege kollegaer og godt arbeidsmiljø.

Kort om stillinga

Grunna auka saksmengde og ulike permisjoner er tenesten i behov av fleire tilsette.
Det er ledig faste stillinger og vikariater av ulik varighet, alle i 100% p.t.
Ved interne omrokkeringar kan andre vikariat bli ledige.

Arbeidsoppgåver

Arbeidsoppgåvene består av sakshandsaming jmf Lov om barneverntjenester.
Områda vil vere primært i samband med undersøking og tiltak.
Arbeidsoppgåvene består av møter, heimebesøk, samtaler og veiledning og skriftlig arbeid.
Sakshandsamar må følgje lovpålagte krav i forhold(høve) til fristar, planer, oppfølging m.m

Krav til utdanning/ønskja kvalifikasjonar

Barnevernspedagog eller anna relevant sosial og helsefagleg høgskuleutdanning og erfaring frå barneverntjenesta vektleggat.
Du må ha god muntlig og skriftlig framstillingsevne, og kunne takle ein hektisk kvardag.

Personlege egenskapar
Vi ønsker deg som er

– fagleg engasjert
– evnar å arbeide sjølvstendig,
– evne og vilje til godt samarbeid, bidreg positivt i arbeidsmiljøet
– initiativrik og fleksibel
– likar hektiske dager

Personlig egenhet vil bli vektlagt.

Vi kan tilby deg ein variert arbeidsdag med engasjerte og fagleg dyktige kollegaer, eit godt arbeidsmiljø og stor variasjon i kvardagen.

Anna

Aktuelle søkjarar vil bli innkalla til intervju. Kopi av vitnemål og attestar leverast i forbindelse med intervjuet.

Særskilt for stillinga

Krav om politiattest
Førarkort kl. B
Diponere bil
E-læringskurset for nytilsette skal tas før oppstart i stilling.

Vi tilbyr

Løn og arbeidsvilkår etter gjeldande lov og avtaleverk.

Søknaden sendast

Søknad må sendast elektronisk via valget «søk på stilling».

Vi anbefalar å skrive søknadsteksten i eit teksbehandlingssystem før du startar søkjeprosessen. Da kan du kopiere/lime inn teksten i søknaden. Når du startar å registrere søknaden, må du gjere den ferdig. Det er ikkje mogleg å mellomlagre søknaden.
Hvis du har huka av for at du vil ha dokumenter og anna kommunikasjon tilsendt elektronisk, vil du få ein epost med kvittering om at søknaden er mottatt.

 

Søknadsfrist 16.03.21

 

Vår ref187
Merk søknad

Fakta

Selskap Midt-Telemark kommune

Stilling Barnevernpedagog

Stillingstype Vikar

Lokasjon Barnevern administrasjon

 

Kontakter

Anne Storhaug, einingsleiar
Mobil  918 52 855  Arbeid  35 95 71 67

 

 

Del stillingen

Selskap

Midt-Telemark kommune

Kontaktinfo

  • Anne Storhaug
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 918 52 855 Arbeid 35 95 71 67

Lokasjon

  • Bø I Telemark

Søknadsfrist

Mars 16, 2021

Daglig leder / autorisert regnskapsfører til regnskapsbyrå (søknadsfrist Snarest)

Kongsvinger 2021: Best of Kongsvinger, Norway Tourism - Tripadvisor

Be Regnskap As, Kongsvinger, Oslo, Viken, Innlandet, Agder

Vi Søker en motivert daglig leder / autorisert regnskapsfører til regnskapsbyrå

 

Vi søker etter deg som er en erfaren regnskapsfører med god forretningsforståelse, har et ønske om å hjelpe dine kunder til å gjøre det bedre. Du har minimum 3 års erfaring fra regnskap eller økonomistillinger og er autorisert regnskapsfører.

Vi bryr oss om kundene våre, og ønsker å være tett på det lokale næringslivet og kjenne kundens utfordringer. Det gjør vi ved å gi verdifulle råd og bistand som effektiviserer og forbedrer hverdagen. Og vi gjør det ved å ha dyktige og motiverte medarbeidere.

Som regnskapsfører hos oss kan du forvente deg en allsidig hverdag, der du vil jobbe med en rekke bransjer og virksomheter.

DINE ANSVARSOMRÅDER VIL BLANT ANNET OMFATTE:

· Oppdragsansvar for kunder som passer din kompetanse og erfaringsnivå

· Arbeide i team eller selvstendig mot kunder

· Bidra til å utvikle kollegaer og kunder

· Bidra til kontinuerlig forbedring av prosedyrer og rutiner

· Rapportering og oppfølging til kunden

VI ØNSKER OSS EN KOLLEGA SOM HAR:

· God systemforståelse og tilnærming til nye systemer

· Fordel med erfaring fra ulike regnskapssystemer

· Svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk

· Autorisasjon som regnskapsfører

DU MÅ GJERNE VÆRE:

· Strukturert og systematisk

· Løsningsorientert og initiativrik

· Høy integritet med mot til å utforske og utfordre

· Evne og vilje til å dele kunnskap

Arbeidssted vil primært være i Kongsvinger, men det er også en fordel om søker har et fungerende hjemmekontor

Søknadsfrist: Snarest

 

Send søknad til:
[email protected]

Om stillingen

Stillingstittel: Autorisert Regnskapsfører

Sted: Glommengata 29, 2211 Kongsvinger, Oslo, Viken, Innlandet, Agder

Ansettelsesform: Fast

Heltid/deltid: Heltid

Antall stillinger: 1

Sektor: Ikke oppgitt

Arbeidsdager: Ukedager

Arbeidstid: Dagtid

Oppstart: Etter avtale

 

Kontaktperson for stillingen

Leif Arefjord, Styreleder

Telefon: 454 22 998
Epost: [email protected]

 

Be Regnskap As
Osvegen 191,  2100 Skarnes

 

Hjemmeside:
https://beregnskap.no

BE Regnskap AS er et autorisert regnskapskontor med mer enn 20 års erfaring. Siftet i Juni 2020. Vi har kontor i Kongsvinger. Vi er pr. dags dato 4 ansatte.

Vi har stor variasjon i kunde porteføljen, og har lang erfaring i regnskapsførsel for mange ulike bransjer.

Vi bruker nettbaserte systemer med meget høy sikkerhet slik at våre kunders kan være sikker på at sensitive data ikke kommer på avveie.

Del stillingen

Selskap

BE Regnskap AS

Lenke til firma

https://beregnskap.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Kongsvinger

Søknadsfrist

Mars 31, 2021

Fagleiar landbruk og natur – landbrukssjef (Søknadsfrist14.03)

Besøk Luster i 2021: Det beste innen Luster, Norge turisme - Tripadvisor

Luster kommune ligg inst i Sognefjorden, har omlag 5.200 innbyggjarar og er ein av dei største kommunane i Sør-Noreg. Me har tre nasjonalparkar, verdsarven Urnes stavkyrkje, vakker natur og svært gode vilkår for friluftsliv. Næringslivet er variert – frå tradisjonelt landbruk til moderne industriverksemder og stadig meir varierte servicebedrifter. Luster har godt utbygde desentraliserte tilbod og mange levande bygder. Kommunesenteret Gaupne ligg 25 minutt frå region- og utdanningssenteret Sogndal. Kommunen er organisert etter ein to-nivå-modell både politisk og administrativt, er utviklingsorientert og har gode styrings- og kvalitetssystem. Meir informasjon finn du på: www.luster.kommune.no

 

Fagleiar landbruk og natur – landbrukssjef

 

 

Søknadsfrist14.03.21

 

 

Del stillingen

Selskap

Luster kommune

Kontaktinfo

  • Jarle Skartun
  • Tittel: Rådmann
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 918 66 005 Arbeid 57 68 55 03

Lokasjon

  • Gaupne

Søknadsfrist

Mars 14, 2021

IT-konsulent (søknadsfrist 01.03)

Sør-Varanger kommune IT avdelingen

 

Ledig 100% fast stilling som IT-konsulent

 

Kort om stillingen:

Det er ledig 100 % fast stilling som IT-konsulent.

Enhet:

IT avdelingen i Sør-Varanger kommune består av fem ansatte og avdelingsleder. Avdelingen planlegger, utvikler, drifter og vedlikeholder kommunens helhetlige virksomhet innen IKT. Sør-Varanger kommune er en av landets største kommuner i areal og har i overkant av 10 000 innbyggere, noe som stiller store krav til kommunens infrastruktur. Vi har omlag 50 lokasjoner som driftes i egen fiber- og radiobasert infrastruktur. Kommunen har i overkant av 2500 brukere inklusiv eksterne aktører som avdelingen har driftsansvar for. Det driftes et stort antall applikasjon-, fag- og integrasjonsløsninger som kjøres på et stort antall fysiske og virtuelle servere.

Avdelingen har ansvar for et bredt spekter arbeidsoppgaver. Fra førstelinje-support til utvikling, informasjonssikkerhet og personvern, og alle systemer som understøtter/videreutvikler kommunens oppgaver og tjenestetilbud. Brukerne/kundene er administrasjonen, alle kommunens enheter, samtlige kommunale lokasjoner, Kommunale Foretak og IKS.

Hovedarbeidsoppgaver:

Førstelinjesupport til systembrukere.
Drift og vedlikehold av server og nettverksinfrastruktur.
Drift av samhandling-, telefon- og mobiltelefoniløsninger.
Ivaretakelse av fagområder knyttet til moderne IT-løsninger som i hovedsak består av Microsoftbasert plattform med Cisco nettverksinfrastruktur.
Virtualisering, fiber og radiolinje-basert bredbåndsteknologi, samt et stort antall fag-. applikasjon- og integrasjonsløsninger.
Deltakelser i prosjekter, strategisk digitaliseringsarbeid og eHelse-løsninger.
Dokumentasjon, prosedyrehåndtering og rapportering.
Innkjøp av IT-utstyr og deltakelse i anskaffelser.
Råd og veiledning i IKT-relaterte saker.

Kvalifikasjonskrav:

Det er ønskelig med 3-årig utdanning innen IKT på høyskole/universitetsnivå. Relevant erfaring kan oppveie for formell utdannelse.
Erfaring og kunnskap relatert til drift, etablering og utvikling av it-systemer, nettverk og infrastruktur.
Erfaring og kunnskap om eforvaltning, IKT-anvendelser og utvikling i offentlig virksomhet.
Det er ønskelig med:
God kunnskap om Microsoft Infrastruktur.
God kunnskap om Cisco Infrastruktur.
Erfaring med Microsoft Office 365 og Azure.
Erfaring med virtualisering.
Erfaring med prosjektarbeid.
Beherske norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
Førerkort klasse B med manuelt gir.
Politiattest, ikke eldre enn 3 måneder må fremlegges ved tiltredelse.

Personlig egnethet:

Søker må kunne jobbe strukturert, selvstendig, vise personlig initiativ, være serviceinnstilt og ha gode samarbeidsevner.
Du må kunne dele kunnskap, erfaringer og informasjon samt støtte andre for å nå avdelingens mål.
Arbeider systematisk og har god rutineforståelse.
Du forstår komplekse spørsmål og problemer og kommer opp med sunne rasjonelle løsninger.
Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

En utfordrende stilling med varierte og spennende oppgaver.
Et godt sosialt miljø og en utviklingsorientert avdeling.
Lønn etter kvalifikasjoner. Ansettelse skjer på de vilkår som framgår av gjeldende lover, regler og tariffavtale, herunder 6 måneders prøvetid. Vi har en god pensjonsordning. Pensjonsinnskudd trekkes med 2 %.
Flyttegodtgjøring etter avtale.

Søknad sendes:

Sør-Varanger kommune ønsker å motta alle søknader elektronisk, og oppfordrer søkere til å benytte vårt elektroniske søknadsskjema. For eventuell veiledning, kontakt servicekontoret tlf. 78 97 76 00.

Søkere bes oppgi to referanser i søknaden. Attester og vitnemål vedlegges elektronisk.

Sør-Varanger kommune praktiserer meroffentlighet. Derfor vil alle søkere i utgangspunktet få sitt navn på den offentlige søkerlista. Vi kan gjøre unntak dersom søker oppgir helt spesielle grunner til at vedkommende ikke ønsker navnet sitt offentliggjort. At man ikke ønsker at dagens arbeidsgiver skal få kjennskap til at man er søker, er som hovedregel ikke god nok grunn til at vi unntar søkerens navn fra offentlighet.

Det er ikke ønskelig med kontakt fra annonseselgere eller formidlingsbyrå.

Referansenr: 21/304

Fylke: Troms og Finnmark

 

Søknadsfrist: 01.03.2021

 

Tiltredelse: Snarest

Arbeidssted: Rådhuset

 

Kontaktpersoner:

Anders Greve

tlf: +47 78 97 74 02  mob: +47 913 07 929

Ørjan Jerijervi

tlf: 78 97 74 03

 

Hjemmeside:
www.svk.no
Adresse:
Rådhusplassen 9900 KIRKENES

 

Sør-Varanger kommune IT avdelingen

IT – avdelingen i Sør-Varanger kommune er en liten avdeling med et stort ansvarsområde. Avdelingen planlegger, utvikler, drifter og vedlikeholder kommunens helhetlige virksomhet innen IKT. Avdelingen har til sammen 6 stillinger.

 

 

Del stillingen

Selskap

Sør-Varanger kommune

Lenke til firma

https://www.svk.no/

Kategorier

ITIT-konsulent

Kontaktinfo

  • Anders Greve
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf:+47 78 97 74 02 mob: +47 913 07 929
  • Ørjan Jerijervi
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: 78 97 74 03

Lokasjon

  • Kirkenes

Søknadsfrist

Mars 1, 2021

Fastlege – ALIS (søknadsfrist 11.03)

Nord-Fron Kommune med byen Vinstra og tettstadene Kvam og Skåbu ligg i Gudbrandsdalen, midt mellom Trondheim og Oslo. Kommunen har ca. 5 900 innbyggarar. Regionen Midt-Gudbrandsdal har nesten 14 000 innbyggarar og er med sine rundt 7 600 hytter eit av Norges mest attraktive fritidsområde. Nord-Fron kommune har eit breitt natur- og kulturtilbod gjennom kulturskole, idrettslag og private kulturberarar som Peer Gynt, Countryfestivalen og Ronadaståk. Kommunen har både kunstgrasbaner, friidrettsanlegg og badeland. Vi har trygge og gode oppvekstvilkår for barn og unge, med eit godt skole- og barnehagetilbod, som også inkluderer ein moderne vidaregåande skole. Kommunesenteret Vinstra har positiv vekst, med eit breitt teneste og servicetilbod. Nord-Fron kommunes visjon er å vere det attraktive midtpunktet i Gudbrandsdalen. Våre verdiar er HEL VED | NYSKAPANDE | INKLUDERANDE.

 

Fastlege – ALIS

 

Nord-Fron kommune har ledig stilling som fastlege ved Vinstra legekontor. Stillinga er fastløna 100 %. Arbeidsgjevar stiller med rettleiar og dekker kurs og andre utgifter til spesialisering i allmennmedisin.
Tilplikta deltaking i interkommunal legevaktordning. Stillinga kan bli tilplikta andre kommunale oppgåver.

Vinstra legekontor har tilsaman sju fastleger og LIS1 lege. Kontoret er kommunalt drevet med tilsett hjelpepersonell.
Arbeidsgjevar har ansvar for IKT, utstyr og lokaler.

Tiltredelse snarast.

Kvalifikasjonar

– Offentleg godkjent lege.
– Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.
– Du beherskar norsk språk både munnleg og skriftleg.
– Du er lærevillig og har stort pågangsmot.

Vi kan tilby

– Fast stilling i ein framoverlent kommune med dyktige medarbeidarar og eit godt arbeidsmiljø.
– Varierte, meiningsfulle og utfordrande arbeidsoppgåver.
– Utviklingsmoglegheiter tilpassa deg og dine ambisjonar.
– Gode pensjons- og forsikringsordningar.
– Konkurransedyktig løn.
– Hjelp med å finne bustad.
– Flyttegodtgjersle.
– Barnehageplassgaranti.

Føresetnader / vilkår

– Politiattest av nyare dato er kravd for stillinga.
– Arbeidstakarar i Nord-Fron kommune blir tilsett på dei vilkåra som til ein kvar tid framgår av gjeldande lover, reglement og Hovudtariffavtala.
– Det blir trekt 2% av brutto løn til pensjon.

Arbeidsplassane i Nord-Fron kommune skal pregast av mangfold. Våre tilsette skal gjenspeile kommunens befolkning. Vi oppfordrar alle som er kvalifisert, uansett alder, funksjonsevne, kjønn eller etnisk bakgrunn til å søkje jobb hos oss.

Søknaden sendes

Registrer søknaden under knappen Søk på stilling.
Alle søknader på ledige stillingar skal skje via vårt elektroniske rekrutteringssystem. Søknader skal ikkje sendast som e-post.

Kopi av attestar og vitnemål blir etterspurt ved behov. Kopiane blir ikkje returnert.
Nord-Fron kommune praktiserer meiroffentlegheit, der namn, adresse, alder og stilling blir offentleggjort på søkarlista etter at søknadsfristen har gått ut. Ønskje om evt. konfidensiell behandling må grunngjevast særskilt. Viss unntak ikkje blir akseptert, vil søkar bli varsla og søknaden kan eventuelt trekkast.

 

Søknadsfrist 11.03.21

 

Vår ref736/2021
Merk søknad

Fakta

Selskap Nord-Fron kommune
Stilling Lege
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Legekontoret

 

Kontakter

Bente Merete Joten Skog, sektorsjef
[email protected]
Mobil  477 51 541

Anders Brabrand, kommuneoverlege
[email protected]
Mobil  990 45 124

 

 

Del stillingen

Selskap

Nord-Fron kommune

Kategorier

ALISfastlegelege

Kontaktinfo

  • Bente Merete Joten Skog
  • Tittel: Sektorsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 477 51 541
  • Anders Brabrand
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 990 45 124

Lokasjon

  • Vinstra

Søknadsfrist

Mars 11, 2021

Virksomhetsleder psykiatritjenesten (søknadsfrist 03.03)

                         

Strand er den største kommunen i Ryfylke med ca. 13 000 innbyggere. Fastlandsforbindelsen, Ryfast, til nabokommunen Stavanger åpnet i 2019, noe som knytter Strand enda tettere til Nordjæren. Folketall og næringsliv er i god vekst. Jørpeland er kommune- og regionsenter i Strand kommune. Ikonet og turistmagneten Preikestolen ligger i Strand.

 

Virksomhetsleder Psykiatritjenesten

 

Psykiatritjenesten i Strand kommune består av psykiatrisk hjemmesykepleie som blir utført i fra Torghuset, ute i hjemmene og på bokollektivet Jonsok2. Tjenesten tilbyr individuell- og gruppeoppfølging til mennesker med psykisk lidelse og/eller rusproblemer, gir støtte og veiledning til pårørende og samarbeider tverrfaglig der brukermedvirkning står sentralt. Virksomheten har i dag ca. 30 ansatte (fordelt på 21 årsverk) og har et budsjett på ca. 19 mill. kroner.

Vil du være med å videreutvikle Strand kommune sine tjenester til personer med psykiske helse- og rusvansker?

Vår virksomhetsleder skal over i ny jobb i kommunen og vi er på jakt etter deg som vil gjøre en forskjell innenfor dette spennende fagområdet. Vi tilbyr et godt og spennende arbeidsmiljø med basis i kommunens visjon; sammen om trivsel. Som virksomhetsleder vil du få lønn i henhold til avtaleverk, og med gode pensjons- og forsikringsvilkår.

Arbeidsoppgaver/ansvar

Som virksomhetsleder vil du ha en sentral rolle i å sørge for en god daglig drift og videreutvikle tjenestene fremover. Du har overordnet fag-, personal -og økonomiansvar for tjenesten. Du har en lederadferd som er åpen og inkluderende, og som bidrar til å videreutvikle en organisasjonskultur som er i tråd med kommunes verdier.

Som leder forventes det at du sørger for systematisk styring, organisasjonsutvikling og kontinuerlig forbedring med henblikk på å nå kommunens mål. Dette gjøres i dialog med brukere og pårørende, og gjennom tverrfaglig samhandling internt og eksternt.

Kvalifikasjoner

Helse- og/eller sosialfaglig utdanning på bachelornivå eller høyere.

Det er i tillegg ønskelig med:

– Relevant videreutdanning, gjerne innen fagområdet psykisk helse/rus, ledelse og veiledning.
– God kunnskap om aktuelt lovverk, retningslinjer og sentrale føringer.
– Økonomisk forståelse for drift
– Gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig.

Personlige egenskaper
Vi ser etter deg som:

– er strategisk og nyskapende ut fra et helhetsperspektiv
– har evne til nettverksbygging/ gode samarbeidsevner
– har evne til handlekraft og gjennomføringsevne
– er kreativ og uredd
– er en pådriver og inspirator
– er systematisk og pålitelig
– evner å benytte ulike IT-systemer
– evner å dele kunnskap med andre

Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr

– Godt og nært tverrfaglig samarbeid.
– Gode muligheter for påvirkning. Gode velferdsordninger. Kort reisetid (30 min) fra Stavanger sentrum gjennom Ryfast-tunnelen.
– Lønn etter avtale
– Pensjonsordning

Søknad

Strand kommune bruker elektronisk søknadsprosess. Det er viktig for den videre behandling av din søknad at du legger inn alle relevante data. Det er ikke mulig å legge ved vitnemål og attester. Disse må du ta med til et eventuelt intervju. Opplysninger om søknaden kan bli oppgitt, selv om søkeren ber om konfidensiell behandling. Kandidater vil bli kontaktet før eventuell offentliggjøring.

 

Søknadsfrist 03.03.21

 

Vår ref843
Merk søknad

Fakta

Selskap Strand kommune
Stilling Leder
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Psykiatritjensten

 

Kontakter

Anne Søvold Vikanes, kommunalsjef
[email protected]
Mobil  930 05 914

 

 

Del stillingen

Selskap

Strand kommune

Kontaktinfo

  • Anne Søvold Vikanes
  • Tittel: Kommunalsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 930 05 914

Lokasjon

  • Jørpeland

Søknadsfrist

Mars 3, 2021

VA-ingeniør (søknadsfrist 03.03)

Vann og avløp, Nannestad kommune

VA-ingeniør

 

Nannestad kommune bygger for fremtiden. De neste fire årene skal kommunen investere for ca. 900 mill. kroner innenfor bygg og teknisk infrastruktur.

Kommunal drift har ansvar for vann, avløp, vei, renovasjon, drift og forvaltning av bolig og eiendom, gebyrforvaltning, prosjektledelse, m.m. Kommunal drift er en virksomhet med nær 70 ansatte (65,5 årsverk), og er organisert i stab og to enheter. Enhet for vann og avløp har ansvar for drift og forvaltning av ledningsnett med tilhørende pumpestasjoner, høydebassenger og Sjunken vannbehandlingsanlegg.

Enhet for vann og avløp søker dyktig VA-ingeniør i 100 % stilling.

Arbeidsoppgaver

  • Planlegging, ledelse og gjennomføring av prosjekter
  • Oppfølging og kontroll under utførelse av VA-anlegg i kommunal og privat regi
  • Delta i overordnet planlegging innenfor VA, hoved-/handlingsplaner, m.m.
  • Yte faglig støtte i vår daglig drift av kommunens VA-anlegg
  • ‘Bidra ved behov i kommunens arbeid med dammer og vannmiljø
  • Rapporteringsarbeid og kostnadsoppfølging
  • Annet arbeid ved behov

Kvalifikasjoner

  • Utdannelse som ingeniør/sivilingeniør innenfor fagområdet vann og avløp. Det er ønskelig med minimum tre års relevant erfaring innenfor VA, offentlig forvaltning og prosjektledelse.
  • Det er ønskelig med VTA kompetanse, evt. at søker er villig til å tilegne seg denne kompetanse.
  • God økonomiforståelse.
  • God på kommunikasjon, saksbehandling og samhandling.
  • Beherske norsk språk svært godt, både muntlig og skriftlig.
  • Førerkort. Det vil være aktuelt å stille privat bil i tjenesten. Dette godgjøres i henhold til statens satser.

Personlige egenskaper

  • Vi søker etter deg som er trygg i rollen som VA-ingeniør og som har evne til å lede prosjekter, samarbeide og bidra godt på tvers av fagområdene.
  • Du er ansvarsfull, pliktoppfyllende, selvstendig og løsningsorientert. Samtidig er du strukturert, systematisk og positiv til å lære, og ta i bruk nye metoder.
  • Vi søker en person som har gode analytiske evner, tar initiativ og holder seg faglig oppdatert.

Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet ved tilsetning.

Vi tilbyr
Spennende og varierte arbeidsoppgaver

  • Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
  • Et kompetent og slagkraftig fagmiljø med hyggelige og engasjerte kollegaer
  • Som ansatt i Nannestad kommune er du medlem av Kommunenes Landspensjonskasse (KLP). Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd. Stillingen lønnes etter avtale. Det er gode arbeidsbetingelser, pensjons- og forsikringsordninger.

Vi ønsker:

  • Minst to referanser må oppgis.
  • Attester og vitnemål vedlegges søknaden.
  • Søknad på stillingen må gjøres via Webcruiter.

Vi gjør oppmerksom på:

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har anmodet om og ikke bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jf Offentleglova § 25.

Bahusvegen 25, 2030 Nannestad, Norge

Kontaktinformasjon

Leiv Ommund Knutson, Enhetsleder for vann og avløp
474 89 270

 

 

Nannestad, Romerikes beste bostedskommune

Nannestad kommune ved Gardermoen har hatt stor befolkningsvekst de siste årene. Kommunen har nå over 14 000 innbyggere med Nannestad og Maura som de største tettstedene. Fire barneskoler, 11 kommunale og private barnehager, ungdomsskole, videregående skole, to idrettshaller, mange aktive lag og foreninger samt nærhet til skog og mark, gjør Nannestad til en god oppvekstkommune. Les mer her

 

 

Del stillingen

Selskap

Nannestad kommune

Lenke til firma

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Nannestad

Søknadsfrist

Mars 3, 2021

Fastlegevikariat (søknadsfrist 31.03)

 

Fastlegevikariat

 

Om oss
Øyriket mot storhavet

Frøya er en øykommune på Trøndelagskysten med fastlandsforbindelse gjennom undersjøiske tunneler, og reisetid til Trondheim er ca. 2 timer med bil. Kommunen har i dag ca 5000 innbyggere, og er en kommune i sterk vekst.

Frøya har et bredt og variert kultur- og idrettstilbud med festivaler og arrangementer på fast-Frøya og ute i øyrekke for både store og små. Frøyas natur og kyst gir muligheten for et variert friluftsliv, med opparbeidende turstier og flotte fiskeplasser både fra land og i båt.

Frøya kommune består av om lag 450 dyktige medarbeidere som legger ned en betydelig innsats for at innbyggerne skal ha en meningsfull og god hverdag. Kommunen kan tilby varierende og spennende oppgaver, dyktige kollegaer og muligheten for faglig utvikling.

Vi kan med stolthet si at vi er en kommune med KRAFT og MANGFOLD!

Les mer om Frøya kommune på http://www.froya.kommune.no

Om stillingen

Vår fastlege i allmennpraksis v. Frøya legekontor skal ute i permisjon, og vi har dermed ledig legevikariat med tiltredelse fra 15 mai 2021 – til 1juli 2022. Vikariatet har en varighet på litt over ett år.

Video med våre fantastiske ansatte finner du her.

Arbeidsoppgaver

Ordinære legeoppgaver tilknyttet gruppepraksisen
Kommunale oppgaver
Legevakt Hitra – Frøya samt LiO (legevakt i Orkdalsregionen)
Kommunal sykehjemslege i 20% inngår i stillingen.

Kvalifikasjonskrav

Lege med norsk autorisasjon og fullført norsk turnustjeneste.
Spesialistgodkjenning i allmennmedisin, være under spesialisering eller ha godkjenning som allmennpraktiserende lege etter gammel ordning, jfr Forskrift om kompetansekrav for leger i den kommunale helse- og omsorgstjenesten gjeldende fom 01.03.2017.

Personlige egenskaper

Gode samarbeidsegenskaper.
Egnethet
Norsk språk må beherskes tilfredsstillende både muntlig og skriftlig.
Beherske engelsk

Vi tilbyr

Ansettelse i hht. Avtaleverk
Behjelpelig med å finne bolig
Et stabilt og godt drevet legekontor, med stabile arbeidstakere og med en god dose humor.
Frøyas rike natur
Fastlegeliste med et listetak på 1200 pasienter
Selvstendig næringsdrivende med en 8-2 avtale, der kommunen dekker utgifter knyttet til personal, leie av lokaler
Gode inntjeningsmuligheter, og om ønske er det muligheter for ekstra legevakter, både her på Frøya og LIO.
Lønn etter tariff

God pensjons- og forsikringsordning

Referanser skal oppgis. Bekreftede kopier av vitnemål og attester tas med til intervju.

Det stilles krav til levert og godkjent politiattest før tiltredelse.

Spørsmål om stillingen

Peggy Alise Johansen, Avdelingsleder

(+47) 901 54 389

Torny Dahlø Sørlie, Virksomhetsleder

(+47) 974 98 711

 

Frøya kommune er opptatt av mangfold, og vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke hos oss.

Vennligst registrer søknaden elektronisk på jobbnorge.no innen fristen.

Dersom søker ønsker å reservere seg fra offentlig søkerliste må dette begrunnes. Begrunnelsen vil bli vurdert i forhold til reglene i Offentlighetsloven. Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort, selv om søker har bedt om å ikke bli oppført på offentlig søkerliste. Søkeren varsles dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

 

Søknadsfrist 31. mars 2021

 

Arbeidsgiver Frøya kommune
Kommune Frøya
Omfang Heltid
Varighet Vikariat/Midlertidig

 

 

Del stillingen

Selskap

Frøya kommune

Kategorier

fastlegelege

Kontaktinfo

  • Peggy Alise Johansen
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 901 54 389
  • Torny Dahlø Sørlie
  • Tittel: Virksomhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: (+47) 974 98 711

Lokasjon

  • Sistranda

Søknadsfrist

Mars 31, 2021

Studiedirektør (søknadsfrist 01.03)

Image result for nord universitet

 

Studiedirektør – Nord universitet – Søknadsfrist: 1. mars 2021 

 

Ved Nord universitet er det ledig en fast 100 % stilling som studiedirektør med arbeidssted Bodø. …

 

Studieavdeling

 
 

Del stillingen

Selskap

Nord universitet

Lenke til firma

https://www.nord.no/no

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Bodø

Søknadsfrist

Mars 1, 2021