Ålesund kommunale eigedom KF: Handverkarar 1-2 stillinger (Søknadsfrist: 27.03.2022)

 

Handverkarar

 

Ålesund kommunale eigedom KF, Ålesund kommune

Ålesund kommunale eigedom KF søkjer 1, kanskje 2 handverkarar/tømrarar til avd. Eigedomsdrift, gruppe Bygg Vest (gamle Ålesund). Eigedomsdrift har 6 grupper som dekkjer heile kommuna. Dersom vi får godt kvalifiserte søkjarar, kan det vere aktuelt å styrke kapasiteten med eigne handverkar i andre delar av kommuna.
Som handverkar i ÅKE KF vil du få ein spanande og utfordrande jobb. Vi opplever at desse stillinga er attraktive, og kan by på variert arbeid. Du ser på deg sjølv som ein dyktig handverkar, som «problemløysar» der du trivast med nye utfordringar og moglegheiter. Viktig er fokus på godt handverk, men også nøgde brukarar. Du blir ein del av eit sterkt fagleg og godt fungerande team med gode og løysingsorienterte kollegaer.

Avdelinga har serviceoperatørar, driftsteknikarar og handverkarar. Dei siste har mest med rehabilitering og klargjering av ulike utleigebustader, men også vedlikehald av andre kommunale bygg. I Eigedomsdrift er det totalt 55 medarbeidarar. Alle gruppene har ein gruppeleiar. I Bygg Vest er det 7 handverkarar. Til stillinga høyrer det med ein høveleg varebil.

Vi set stor fokus på at våre tilsette skal ha kompetanse innan deira fagområde. Dette inneber blant anna oppgåver med variasjon, og god moglegheit for fagleg og personleg utvikling.

Vi ser på oss som ein profesjonell og attraktiv arbeidsgjevar med stor spennvidde i fagområde innan bygg og eigedomsforvaltning. Det faglege miljøet vil vere breitt med mellom anna (sivil)ingeniørar, (sivil)arkitektar, (sivil)økonomar, byggmeistrar, fagarbeidarar og andre medarbeidarar innan merkantile og andre fagfelt. Til saman er det 181 tilsette i føretaket.

Søknadsfrist: 27.03.2022
Arbeidsgivar: Ålesund kommune
Stad: Ålesund
Stillingstittel: Handverkarar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4485921017

Arbeidsoppgåver

Vedlikehald og rehabiliteringsoppgåver på kommunale byggutleigebustader og andre kommunale bygg.
Andre oppgåver under spesielle omstende, eller ved fråvær.

Kvalifikasjonar

Vi søkjer primært etter nokon med relevant svennebrev eller tilsvarande utdanning som tømrar eller snekkar. Relevant bakgrunn/erfaring (omfang og type) kan kompensere for manglande utdanning. Du har erfaring og kompetanse frå bygging og -eller rehabilitering.
Litt kunnskap om- og interesse for digitale verktøy.

Personlege eigenskapar

Personlege eigenskapar vil bli vektlagt. Blant anna evne til samarbeid (både internt og med våre kundar) og kunne snakke og skrive godt norsk.

Vi tilbyr

Vi tilbyr løn etter avtale med kommunale tilsettingsvilkår
Pensjonsordning i KLP
IA-bedrift
Fleksibel arbeidstidsordning
Fagleg utvikling
Varierte og utfordrande arbeidsoppgåver i eit tverrfagleg og godt arbeidsmiljø.

Borgundvegen 501, 6015 Ålesund, Norge

 

Søk på stilling her.

 

Kontaktinformasjon

Bjarne Hundsnes, Leiar
954 62 591

 

Ålesund kommune er den største kommunen mellom Bergen og Trondheim, og eit regionsenter for Nordvestlandet. Kommunen har rundt 67.000 innbyggarar. Området rundt byr på rike moglegheiter for et aktivt friluftsliv for alle, jakt og fiske, og kommunen har eit rikt og blomstrande kultur- og næringsliv. Ålesund er universitetsby og har landets største universitet, NTNU.

Kommunen er ein stor arbeidsgjevar med sine over 5.400 dyktige og engasjerte medarbeidarar som utfører viktige samfunnsoppdrag. I det daglege arbeidet vektlegg vi verdiane våre: open, engasjert og modig. Visjonen for kommunen er «nasjonal slagkraft, regional attraktivitet og lokal identitet».

Ønsker du ein meiningsfylt jobb med varierte og utfordrande oppgåver, er Ålesund kommune eit spennande alternativ.

 

Del stillingen

Selskap

Ålesund kommune

Kontaktinfo

  • Bjarne Hundsnes
  • Tittel: Leiar
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 954 62 591

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

Mars 27, 2022

Elverum vgs: Undervisningsstillinger (søknadsfrist 29.03.2022)

Avdelingsleder psykisk helse og rus døgn (Søknadsfrist: 21.03.2022)

Avdelingsleder psykisk helse og rus døgn

 

Vi har et ledig et 100 % sykevikariat med mulighet for fast ansettelse som avdelingsleder psykisk helse og rus døgn ledig hos oss i Enhet for helse og livsmestring.
Vi søker en leder som er redelig, nyskapende og som har et engasjement for å lede døgnenheten vår i psykisk helse og rus. Avdelingen har i dag 21,8 årsverk med 26 flotte medarbeidere. De fleste medarbeiderne har en arbeidstidsordning med 14 timers vakter dag/kveld, samt 10 timers vakter på natt. Lederstillingen er en 37,5 timers dagstilling uten turnus.

Du vil bli en del av lederteamet i Enhet for Helse og Livsmestring, hvor avdelingsleder for rehabilitering, legetjeneste, og psykisk helse og rus ambulant deltar i sammen med enhetsleder.

Søknadsfrist: 21.03.2022
Arbeidsgiver: Flekkefjord kommune
Sted: Flekkefjord
Stillingstittel: Avdelingsleder psykisk helse og rus døgn
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Vikariat
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4484354346

Arbeidsoppgaver

Sikre at avdelingen leverer gode helsetjenester i henhold til gjeldende lover og faglige anbefalinger
Personalledelse
Bidra til at enheten holder de budsjettmessige rammene.
Ansvar for det psykososiale kriseteamet
Sikre fag- og kvalitetsutvikling
Sikre brukermedvirkning og pårørendestøtte
Pådriver for å ta i bruk velferdsteknologi og digitale løsninger
Tverrfaglig samarbeid og samskaping med frivillighet og innbyggere

Kvalifikasjoner

Autorisert vernepleier
Arbeidserfaring i fra fagområdet psykisk helse og rus
Ledererfaring, og gjerne lederutdannelse. Dokumentert ledererfaring og gode lederegenskaper kan kompensere for studiepoeng innen ledelse.

Personlige egenskaper

Even til å lytte og involvere medarbeiderne
Evnen til å inspirere og viser tydelige verdier og retning for avdelingen
Fleksibel og omstillingsdyktig
Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
Evne til å arbeide selvstendig , strukturert og målrettet
Interesse for digitalisering, målstyring og samskaping
Takle utfordringer og finne gode løsninger.
Positiv og arbeidsvillig og ønske å bidra til et positivt arbeidsmiljø
Grunnleggende IKT kunnskaper
Gode norskkunnskaper og god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Vi tilbyr

Ansettelse på kommunale vilkår.

 

Søk på stillingen her.

 

Kirkegaten 50, 4400 Flekkefjord, Norge

 

Kontaktinformasjon

Britt Monika Strømland, Enhetsleder
945 21 407

 

Flekkefjord kommune har ca. 9 000 innbyggere og ligger like ved E39 omtrent midt mellom Kristiansand og Stavanger. Byen ligger idyllisk til langs fjorden, omfavnet av små fjelltopper.

Uansett hvor du bosetter deg i Flekkefjord har du fantastiske turløyper og opplevelser like utenfor stuedøra. Heiene rundt byen blir flittig brukt av byens befolkning til både fotturer og sykkelturer. Og båtfolket nyter fjorden til både bading og fisking. I sentrum finner du et rikt næringsliv med butikker, kaffebarer, restauranter og en god dose kultur med konserter, teater, kino og festivaler. Byen har også et rikt lag- og foreningsliv som passer de aller fleste.

Flekkefjord er et godt sted å jobbe, bo og leve! Bli med på laget vårt!

 

Del stillingen

Selskap

Flekkefjord kommune

Kontaktinfo

  • Britt Monika Strømland
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 945 21 407

Lokasjon

  • Flekkefjord

Søknadsfrist

Mars 21, 2022

Undervisningsstillinger barne- og ungdomsskole (søknadsfrist 20.03.2022)

Miljøterapeut i langvakt-turnus Førde bu- og miljøteneste, eining 3 (søknadsfrist 19.03.2022)

 

Førde bu- og miljøteneste, eining 3, har ledig stilling som

Miljøterapeut i langvakt-turnus

 

Førde bu- og miljøteneste, eining 3, yt døgnkontinuerleg tenester til personar med psykisk utviklingshemming som treng langvarige og koordinerte tenester. Dette inneber støtte og opplæring knytt til dagleglivet sine funksjonar som hygiene, ernæring og sosiale ferdigheiter. Støtta inneber også hjelp til å handtere og meistre somatiske og psykiske vanskar.

Vi har ledig følgande stilling:

  • fast 100 % stilling i langvakt-turnus med arbeid 4 kvar helg.

Kvalifikasjonar:

  • autorisert vernepleiar eller sjukepleiar
  • god norsk munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • ønskeleg med erfaring innan målgruppa, men ikkje eit krav
  • ønskeleg med vidareutdanning innan psykisk helsearbeid, men ikkje eit krav
  • stødig på å handtere utfordrande åtferd og uforutsette situasjonar
  • førarkort
  • godkjent politiattest
  • gode IKT kunnskapar
  • personlege eigenskapar vektast høgt

Arbeidsoppgåver:

  • sikre eit fagleg og målretta miljøterapeutisk arbeid til brukargruppa
  • kartleggingsarbeid og primærkontaktansvar
  • ansvar for legemiddelhandtering
  • sikre at gjeldande lovverk, vedtak og bestemmelsar blir følgde
  • ansvar for koordinering og oppfølging av ansvarsgrupper
  • samarbeide med tverrfaglege instansar og pårørande
  • vere ein pådrivar til fagleg utvikling og rettleiing av medarbeidarar og studentar
  • sikre journalføring i fagprogrammet cosdoc
  • fokus på aktivitetar, ernæring og å auke livskvaliteten til brukarane

Vi søker deg som:

  • vi søker deg som har eit fagleg engasjement og er pådrivar til å utvikle gode tenester med brukarmedverknad i fokus!
  • bidrar aktivt til eit godt arbeidsmiljø
  • trivast å jobbe både sjølvstendig og i team.
  • du er ansvarsbevisst og kan ta sjølvstendige avgjerde
  • er fleksibel og endringsvilleg, og har evne til å sette grenser
  • er god på relasjonsbygging og skape tillit
  • er fagleg oppdatert og engasjert
  • påliteleg, punktleg og løysingsfokusert
  • likar ulike aktivitetar og har ei god fysisk helse

Vi tilbyr:

  • godt arbeidsmiljø med engasjerte kollegaer
  • spanande og faglege utfordringar
  • rettleiing/fagleg oppdatering
  • lønn etter gjeldande avtaleverk
  • langvaktsturnus (12,5 t), langfri og arbeid 4 kvar helg

Velkomen som søkar!

 

Du må søke elektrionisk.

 

Fylke: Vestland

Jobbtype: Fast

Heiltid/Deltid: Heiltid

Arbeidstid: Skift/turnus

 

Søknadsfrist: 19.03.2022

 

Tiltreding: Snarast

Arbeidsstad: Førde

 

Kontaktpersonar:

Siri-Merethe Solheim

tlf: +47 57 02 12 55  mob: +47 986 85 240

 

Del stillingen

Selskap

Sunnfjord kommune

Kontaktinfo

  • Siri-Merethe Solheim
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 02 12 55 mob: +47 986 85 240

Lokasjon

  • Førde

Søknadsfrist

Mars 19, 2022

Fastlegar / legar i spesialisering – Fastlønnsstillingar Heiltid, Fast (Søknadsfrist: Snarast)

 

Fastlegar/legar i spesialisering

 

Fastlønnsstillingar

Vurderer du å søkja stilling som fastlege? Me har fleire ledige stillingar i vårt team av dyktige fastlegar!

Som fastlege får du høve til å følgja pasientane dine over tid, du møter folk i alle aldrar, frå alle samfunnslag og i alle fasar av livet. Fastlegen er viktigare enn nokonsinne i den kommunale helse og omsorgstenesta og for samhandlinga med alle deler av helsetenesta. M.a. viser forsking at pasientar som har hatt same fastlege over tid har lågare dødsrisiko enn dei som har hatt same fastlege over kort tid. Dei har også mindre sannsyn for å bli akutt innlagde på sjukehus.

I Kvam har me ei stabil og velfungerande legeteneste som no treng nye kollegaer med på laget. Me har to sentrale, privat drivne legekontor i Norheimsund og Øystese og to kommunalt drivne utekontor i Ålvik og Strandebarm – til saman 10 fastlegeheimlar. Fastlegane deltek i kommunal legevakt med stasjon i Norheimsund.

Interessert?

Vil du bli betre kjend med oss og kommunen vår? Sjekk videoen i bilderamma nedanfor:

Søknadsfrist: Snarast

Arbeidsgivar: Kvam herad

Stillingstittel: Fastlege

Heiltid / Deltid: Heiltid

Tilsetjingsform: Fast

Stillingsprosent: 100

Webcruiter-ID: 4462645063

Arbeidsoppgåver

  • Kurativt legearbeid i fastlegeordninga
  • Legekontora og legevakten nyttar Infodoc Plenario journalsystem, Norsk Helsenett, e-resept og elektronisk kommunikasjon med andre kommunale helse og omsorgstenester og spesialisthelsetenesta.
  • Bruk av e-kontakt og timebestilling via digital dialog med fastlege på helsenorge.no. Det er lagt til rette for bruk av videokonsultasjon og oppkopling frå heimekontor mot EPJ. Kontora er godt utstyrte med bl.a. spirometri, EKG, ultralydapparat og ambulant blodtrykksmåling.
  • Fastlegane i Kvam deltek i kommunal legevaktsordning og i interkommunal legevakt på Voss etter oppsett plan, i praksis omlag 3 vakter pr månad. Arbeid på legevakt er fastlønna og med gode lønns-og arbeidsvilkår. Kvam legevakt disponerer to velutstyrte legevaktsbilar for legane.

Kvalifikasjonar

  • Norsk autorisasjon som lege ev. spesialist i allmennmedisin
  • Gjennomført turnus/LIS1-teneste
  • Kommunen legg til rette for spesialiseringsløpet i allmennmedisin
  • Gode norskkunnskapar munnleg og skriftleg
  • Det vert lagt vekt på fagleg engasjement innan allmennmedisin
  • Legen må kunne ta del i interkommunal og kommunal legevakt

Alle som yter tenester etter helse og omsorgstenestelova skal levera politiattest. Den som vert tildelt heimelen må difor leggja fram politiattest av ny dato, men den skal ikkje leggjast ved søknaden.

Personlege eigenskapar

  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner
  • Kunne arbeida strukturert, effektivt og sjølvstendig med moglegheit for veiledning/supervisjon
  • Fleksibel og positiv innstilling og kan møta og rettleia pasientar på ein god måte

Vi tilbyr

Er du interessert i å arbeida hos oss, har me desse stillingane ledig:

Helsebanken legekontor i Øystese

Fastlege – listelengd for tida 900 pasientar (redusert liste kan avtalast om ønskjeleg) – stillinga er ledig frå 1. mars 2022

Fastlege – listelengd etter avtale – stillinga er ledig etter avtale

Norheimsund legesenter

Fastlege – listelengd etter avtale – stillinga er ledig etter avtale

Fastlegevikar

Kommunen har også behov for legevikar som kan arbeida ved begge kontora. Første ledige vikariat er frå 7. mars – 22. august 2022 med høve til forlenging. Skriv i søknaden om du er interessert i fast stilling eller vikariat. Legar som ventar på LIS1 stilling er velkomne til å søkja på vikariat hos oss.

Me er opne for ulike driftsformer – ønskjer du fastlønn eller næringsdrift? Kommunen kan også tilby «8.2 avtale» eller fastlønn med incentivlønn.

Rådmannen utgreier for tida spørsmålet om kommunen skal overta drifta av dei private legekontora. Det er allereie politisk vedtak på at kommunen overtek verdien av opparbeidd praksis når næringsdrivande legar sluttar. Nye fastlegar som ønskjer å driva etter næringsmodellen, slepp difor betala for opparbeidd praksis («goodwill»).

Kommunen vil organisera spesialiseringsløp i allmennmedisin for søkjarar som ikkje allereie er spesialistar. Legane vil få fastlønn under spesialiseringsløpet og kan om ynskjeleg inngå avtale om næringsdrift ved fullført spesialisering.

Tilsetjing skjer etter fastlegeforskrifta og sentrale avtalar mellom KS og Legeforeningen. Legepraksisen skal drivast i samsvar med Lov om kommunale helse- og omsorgstjenester, fastlegeforskrifta og andre relevante styringsdokument. Fastlegen skal følgja dei vilkåra som går fram av sentrale avtalar i fastlegeordninga, føringar frå HELFO og lokale føringar av kommunen.

Dersom legen ynskjer næringsdrift må vilkår for overtaking av praksisen avtalast i tråd med sentrale avtalar. Ein forutset at praksisen vert vidareført i same lokale. Legepraksisen inngår i eit økonomisk og fagleg fellesskap, og heimelshavar må inngå internavtale med dei andre legane før ein kan tre inn i gruppepraksisen.

Ta gjerne kontakt med våre kontaktpersonar Dag Erlend eller Ragnar som kan fortelja meir om korleis det er å jobba som fastlege i Kvam!

Generell informasjon:

Den kommunale organisasjonen skal i størst mogleg grad spegla mangfaldet i befolkinga. Målet er difor å oppnå ei balansert samansetjing når det gjeld alder, kjønn og kulturell bakgrunn. Kvam herad ønskjer å inkludera og leggja til rette for personar med nedsett funksjonsevne. I Kvam herad er det offisielle styringsmålet nynorsk. Alle tilsette i alle kommunale organ pliktar å nytta nynorsk skriftspråk i tenesta. Me gjer merksam på at etter offentleglova § 25 kan opplysningar om søkjaren bli offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje vert teke til følgje, vert søkjaren varsla om dette.

 

Norheimsund, 5600 , Norge

 

Søk på stillinga/ne her.

 

Kontaktinformasjon

Dag Erlend Skjelbreid, Kommuneoverlege
991 08 543
[email protected]

Ragnar Hansen, tillitsvald DNLF
990 03 131
[email protected]

 

Kvam er inngangsporten frå Bergen for alle som ønskjer å oppleva Hardanger. Berre ein times køyring via Kvamskogen – eit område for aktiv fritid både sommar og vinter, ligg kommunen ved Hardangerfjorden. Me har eit variert næringsliv med jordbruk, industri og handel. Kopla med eit rikt kultur og organisasjonsliv gjev dette eit mangfaldig og levande samfunn for dei 8500 innbyggjarane våre. Me har eit godt utbygd skuletilbod med to vidaregåande skular. Norheimsund er regionsenteret i kommunen og vart i 2013 tildelt «Statens pris for attraktiv stad». Her kan du oppleva «bygda med bypuls», handlegate, strandveg og bystrand. Les meir

 

Del stillingen

Selskap

Kvam herad

Lenke til firma

https://www.kvam.no/

Kontaktinfo

  • Dag Erlend Skjelbreid
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 991 08 543

Lokasjon

  • Øystese

Søknadsfrist

April 3, 2022

Salhus skole: *Undervisningsstillinger 22 / 23 *Avdelingsleder (søknadsfrist 20.03.2022)

 

100% midlertidig stilling som grunnskolelærer på 1.-7. trinn ved Salhus skole

Salhus skole har ledig en 100% midlertidig stilling som lærer på 1.-7.trinn.Kan du tenke deg å være en del av en lærerstab som jobber …

 

Salhus skole

Heltid

 

Søknadsfrist 20.03.2022

 

100% fast stilling som grunnskolelærer på 1.-4. trinn ved Salhus skole

Salhus skole har ledig en 100% fast stilling som lærer på 1.-4.trinn.Kan du tenke deg å være en del av en lærerstab som jobber aktivt for …

 

Salhus skole

Heltid

 

Søknadsfrist 20.03.2022

 

100% midlertidig stilling som grunnskolelærer på 5.-10. trinn ved Salhus skole

Salhus skole har ledig en 100% midlertidig stilling som lærer på 5. -10.trinn.Kan du tenke deg å være en del av en lærerstab som jobber …

 

Salhus skole

Heltid

 

Søknadsfrist 20.03.2022

 

100% fast stilling som grunnskolelærer på 8.-10. trinn ved Salhus skole

Salhus skole har ledig en 100% fast stilling som lærer på 8. -10 trinn.Kan du tenke deg å være en del av en lærerstab som jobber aktivt for …

 

Salhus skole

Heltid

 

Søknadsfrist 20.03.2022

 

100% fast stilling som grunnskolelærer på 8.-10. trinn ved Salhus skole

Salhus skole har ledig en 100% fast stilling som lærer på 8. -10 trinn.Kan du tenke deg å være en del av en lærerstab som jobber aktivt for …

 

Salhus skole

Heltid

 

Søknadsfrist 20.03.2022

 

100% fast stilling som grunnskolelærer på 5.-10. trinn ved Salhus skole

Salhus skole har ledig en 100% fast stilling som lærer på 5. -10.trinn.Kan du tenke deg å være en del av en lærerstab som jobber aktivt for …

 

Salhus skole

Heltid

 

Søknadsfrist 20.03.2022

 

100% fast stilling som avdelingsleder for ungdomstrinnet ved Salhus skole

Salhus skole har ledig 100% fast stilling som avdelingsleder for ungdomstrinnet.Salhus skole søker dyktig og engasjert avdelingsleder med …

 

Salhus skole

Heltid

 

Søknadsfrist 20.03.2022

 

 

Del stillingen

Selskap

Brønnøy kommune

Kontaktinfo

  • Christina Berg Orvik
  • Tittel: Rektor
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Telefon 47 39 87 84 eller 750 12 172

Lokasjon

  • Brønnøysund

Søknadsfrist

Mars 20, 2022

Kyrkjelydspedagog (søknadsfrist 15.03.2022)

 

Ynskjer du å jobbe med barn og unge?

Kyrkjelydspedagog

 

Arbeidsgiver:  Bømlo Kyrkjelege Fellesråd

Stillingstittel:  Kyrkjelydspedagog

Frist:  15.03.2022

Ansettelsesform:  Fast

Bli kjent med Bømlo Kyrkjelege Fellesråd

· Ååååå!! Dette var kjekt! Kan me ha Tårnagenthelg neste helg også?

· Når kan me ta fram soveposane og godteriet? Det skal bli gøy å overnatte i kyrkja!

· Kan me få lov å gå opp på preikestolen å sjå også? Yes!

· Det er eigentleg ganske gøy å vera konfirmant faktisk!

Dette er kommentarar du kan komme til å høyre i stillinga som kyrkjelydspedagog i kyrkjene på Bømlo.

To ledige kyrkjelydspedagogstillingar

I dei fire kyrkjelydane i Bømlo er det ledig:

– 80% – 100% fast stilling som kyrkjelydspedagog frå 1.8.2022 eller etter avtale.

– 80% – 100% vikariat som kyrkjelydspedagog frå 1.8.2022 eller etter avtale. Fram til 1.7.2023

Som tilsett i Bømlo kyrkjeleg fellesråd får du:

  • interessante utfordringar
  • utgjere ein forskjell for barn og unge i møte med kyrkja
  • høve til fagleg og personleg utvikling gjennom samspel med dei andre tilsette og gjennom kurstilbod
  • bli ein del av eit godt og inkluderande arbeidsmiljø fylt med oppmuntring, glede og humor
  • høg grad av fleksibilitet både når det gjeld di eiga arbeidstid og dine arbeidsoppgåver
  • tariffløn og god pensjons- og forsikringsordningar

Arbeidsoppgåver:

  • Planlegge og gjennomføre trusopplæringstiltak for barn og unge i aldersgruppa 0-18 år
  • Administrasjon, planlegging og gjennomføring av konfirmantarbeidet

Dette vert vektlagt:

  • 3-årig høgskuleutdanning innanfor faga kristendom, pedagogikk, trus- og livssynskunnskap (andre med anna relevant utdanning/bakgrunn vil bli vurdert)
  • Personlege eigenskapar, samarbeidsevner og fleksibilitet

Me søkjer deg med:

  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner i møte med barn og unge.
  • Erfaring med og interesse for barne- og ungdomsarbeid.
  • Evne til å motivere, inspirere og koordinere frivillige medarbeidarar.
  • Normalt gode dataferdigheiter

Høve til å disponera eigen bil.

Politiattest og medlemskap i Den norske kyrkja er ein føresetnad.

For søkjarar som ynskjer det vert søknaden vurdert både til den faste stillinga, og til vikariatet.

For informasjon kontakt kyrkjeverje Trygve Leigland på tlf. 400 85 045, pedagog Liv Merete F. Pedersen tlf. 995 43 451 og www.bomlo.kyrkja.no

Om arbeidsgiveren

Saman vil vi ære Den treeinige Gud!

 

Del stillingen

Selskap

Bømlo Kyrkjelege Fellesråd

Kontaktinfo

  • Trygve Leigland
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 400 85 045
  • Liv Merete Fylkesnes Pedersen
  • Tittel: Kyrkjelydspedagog
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: Mobil 995 43 451

Lokasjon

  • Bømlo

Søknadsfrist

Mars 15, 2022

Kantor/kirkemusiker Fast (Søknadsfrist: 20.03.2022)

Kragerø kirkelige fellesråd

Kantor/kirkemusiker

 

Det er ledig 80 % fast stilling som kantor/kirkemusiker i Kragerø kirkelige fellesråd med tiltredelse så
raskt som mulig. Kragerø kommune har ca. 10.700 innbyggere, 5 sokn og tilhører Bamble prosti. Arbeidet vil foregå i Kragerø kommune med Skåtøy og Støle menigheter som hovedarbeidssted, samt Kragerø kapell som brukes mye til gravferdsseremonier.

Trosopplæringsarbeidet er en sentral oppgave i Den Norske Kirke. Det forventes at alle medarbeidere er med og bidrar i dette viktige arbeidet.

Orgelet i Skåtøy kirke er det best bevarte Hollenbach-orgelet i Norge. Opprinnelig bygget i 1888. Orgelet gjennomgikk en stor restaurering i 2011 og er tilbakeført, så nært som, i sin originale stand. Støle kirke har et større elektronisk orgel i tillegg til et 4 stemmers pipeorgel.

Søknadsfrist: 20.03.2022
Arbeidsgiver: Kragerø kirkelige fellesråd
Sted: Kragerø
Stillingstittel: Kantor/kirkemusiker
Stillinger: 1
Heltid / Deltid: Heltid
Ansettelsesform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4488832675

Arbeidsoppgaver

  • Planlegging og gjennomføring av gudstjenester, kirkelige handlinger og institusjonsandakter i
    samarbeid med prest/stab.
  • Inspirere til et variert og bredt musikalsk uttrykk i gudstjenesten og i menighetenes øvrige musikkliv, konserter etc.
  • Ansvar for barnekor og musikkarbeid.
  • Være med å videreutvikle sang og musikklivet som en del av arbeidet med å bygge menighet.
  • Ansvar for tilsyn og vedlikehold av kirkenes orgel og øvrige instrumenter.

Kvalifikasjoner

  • Fortrinnsvis utdanning i samsvar med Tjenesteordning for kantorer, eventuelt kirkemusikere
    med annen relevant utdannelse/realkompetanse/kirkemusikalsk utdanning.
  • Søkere må mestre et vidt spekter av musikalske uttrykksformer.
  • Ønskelig med dirigenterfaring fra barne-/ungdoms-/og voksenkor.
  • Søkere må beherske norsk muntlig og skriftlig godt.
  • Den som tilsettes må være medlem av Den norske Kirke.
  • Den som tilsettes skal utføre sin tjeneste i samsvar med Den norske kirkes ordninger

Personlige egenskaper

  • Initiativrik, inspirerende, kontaktskapende, fleksibel, løsningsorientert og beslutningsdyktig.
  • Evne til å arbeide selvstendig og i team.
  • Personlig egnethet tillegges stor vekt.

Andre opplysninger om stillingen:

  • Lønn i henhold til gjeldende tariffbestemmelser.
  • Pensjonsordning i KLP. -Politiattest må fremlegges før tilsetting, jf. kirkelovens §29.
  • Den som tilsettes må ha førerkort og disponere egen bil.
  • Søknaden må sendes elektronisk. Se www.kirkejobb.no

 

Kragerø kirkelige fellesråd, Torvgata 7, 3770 Kragerø, Norge

 

Send søknad her.

 

Kontaktinformasjon

Anne-Mette Bamle, kirkeverge
91 81 01 48

 

Del stillingen

Selskap

Kragerø kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Anne-Mette Bamle
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 91 81 01 48

Lokasjon

  • Kragerø
  • Skåtøy

Søknadsfrist

Mars 20, 2022

Kommunelege 2 (søknadsfrist 31.03.2022)

 

Kommunelege 2

 

Grane kommune har ca. 1500 innbyggere og ligger plassert sør i Nordland. Grane legekontor er plassert i det nye helsetunet på Trofors, som ble tatt i bruk november 2020. I samme bygg er Sykehjem, Hjemmetjeneste, Administrasjon, Fysioterapi, Helsestasjon, Jordmortjeneste, Kjøkken og Vaskeri lokalisert. På legekontoret har vi kommuneoverlege, LIS1 lege, helsesekretærer/sykepleier og ca. 3 legestudenter hvert år. Kontoret er godt utstyrt med bl.a. EKG, spirometri, 24-t-BT og laboratorium. Grane kommune er registrert utdanningsenhet for spesialiteten allmennmedisin og legger til rette for at leger ansatt i kommunen får spesialisere seg i allmennmedisin. 

Arbeidsoppgaver :

  • Det er pålagt deltagelse i legevakt, Grane kommune har legevaktsamarbeid med nabokommunen Hattfjelldal.       
  • Det er ønskelig at søker har førerkort klasse B og disponerer bil.
  • Kommunale oppgaver i tråd med gjeldende avtaler.

Kvalifikasjoner :

  • Søker må ha fullført LIS1-tjeneste.
  • Søker må ha norsk autorisasjon.
  • Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig er en forutsetning.
  • Det vil legges vekt på faglige kvalifikasjoner/erfaring.

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikative ferdigheter.
  • Gode samarbeidsevner
  • Engasjement og evne til å jobbe selvstendig
  • Det vil bli lagt vekt på personlig egnethet

Grane kommune tilbyr :

  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Stimulerende og spennende fagmiljø med gode utviklingsmuligheter
  • Faglig og positivt arbeidsmiljø
  • Barnehageplass ved behov

Lønnsvilkår:
Lønn ihht. gjeldende tariff, kompetanse og ansiennitet

Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju.

Referanser bes oppgitt.

 

Kontaktinformasjon:

Kommuneoverlege Haakon Ljosland

tlf.: 988 19 067

E-post:  [email protected]

 

Søknadsfrist: 31.03.2022

 

Søknad sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på www.grane.kommune.no

 

Del stillingen

Selskap

Grane kommune

Kontaktinfo

  • Haakon Ljosland
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf. : 988 19 067

Lokasjon

  • Trofors

Søknadsfrist

Mars 31, 2022