Flower workers to Tromsø area (application within 1st of july 2021)

FLOWER WORKERS TO TROMSO AREA

Tromso is the largest city in the northern region of Norway. The area is well known for its spectatulare mountains and offerings to outdoor activities, take a look at www.visittromso.no

Alperosa Tromso is one of several new ALPEROSA FLORIST stores in the region. Alperosa are now in process of hiring 2 collegues to our new store in Tromso.

The positions will be located at our store downtown Tromso.

We expect you to:

  • Experience from florist or similar work. Education within the field would be an advantage.

  • Sales skills and experience.

  • Easy going and positive attitude.

  • Fluent in english and scandinavian languages (swedish, danish or norwegian), oral and writing.

We offer:

  • A position where you will work with some highly competitive flower products.

  • An international work environment

  • A competitive compensation package

  • Apartment/accomodation

We want our new PM to start as soon as possible.

Further information will be offered, please call Hanne Karlsen at +47 41270075

Please send your application including CV to within July 1st to [email protected]

Del stillingen

Selskap

Alperosa Tromsø

Lenke til firma

www.visittromso.no

Kontaktinfo

  • Hanne Karlsen
  • Tittel:
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 41270075

Lokasjon

  • Tromsø

Søknadsfrist

Juli 1, 2021

Havneinspektør (søknadsfrist 27.06)

Nordkappregionen havn IKS er et interkommunalt driftsselskap som eies av Nordkapp, Lebesby og Porsanger kommune. Selskapet administrerer og drifter alle havnene og også sjøarealet i de tre kommunene. Disse består av i alt 10 havner, hvor Honningsvåg er administrasjonssted. Vi har vårt fokus på våre fiskerihavner, cruise, maritim petroleumsvirksomhet og eiendom. Havnevirksomheten arbeider også målrettet for å bidra til ringvirkninger for samfunns- og næringsliv.

 

Vi søker etter:

Havneinspektør i fast stilling for snarlig tiltredelse

 

Stillingen er administrativt underlagt havnefogd.
Havnas daglige virke er i dag tilknyttet praktiske operasjoner tilknyttet bruk av våre kaier,
flytebrygger, vedlikehold, tilsyn og drift av de eiendommene vi forvalter samt ISPS og oljevern.
Havneinspektøren skal ta del i våre daglige operasjoner, drift, vedlikehold, planleggings og
utviklingsoppgaver med mer. Til dette ligger også kundekontakt, tilsyn av våre farleder, styring av
skips- og båttrafikk, arealbruk og administrative oppgaver. Vedkommende må påregne å også delta i
vår oljeberedskap. Reise må påregnes. I tillegg til å være service- og kundefokusert, søkes en person som har praktisk erfaring innen byggteknisk vedlikehold, elektro, mekaniske arbeider eller maritim drift av fartøy. Fagbrev er ikke påkrevd, men kan/vil vektlegges. Maritim kompetanse og erfaring kan/vil bli vektlagt. Viktig vil være at personen er engasjert, lærevillig og lett på foten.

Andre ønskelige kvalifikasjoner:

• Engelsk, skriftlig og muntlig
• Førerkort kl B
• Skipsfører kompetanse – D5L eller tilsvarende
• Anleggsmaskinfører bevis
• Gyldig helseattest

Personen selskapet søker skal ha meget gode samarbeidsevner og vi vil derfor særlig vektlegge
personlig egnethet. Det er for tiden ikke turnusordning. Det må imidlertid påregnes endringer til evt vaktordning. Vi tilbyr lønn etter avtale, gode arbeids- og pensjonsordning.

Nærmere opplysning om stillingen fås ved henvendelse til havnefogd Leif Gustav Prytz Olsen.

 

Søknadsfrist: 27.juni 2021.

 

Søknad, CV med kopi av vitnemål og attester sendes:
Nordkappregionen Havn IKS
Postb. 444
9751 Honningsvåg
Eller: [email protected]

 

 

Del stillingen

Selskap

Nordkapp­regionen Havn

Kontaktinfo

  • Leif Gustav Prytz Olsen
  • Tittel: Havnefogd
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Nordkapp
  • Lebesby
  • Lakselv

Søknadsfrist

Juni 27, 2021

Økonomisjef (søknadsfrist 27.06)

 

Ledig stilling som Økonomisjef

 

Vi søker deg med bakgrunn fra offentlig eller med privat erfaring som i tillegg har solid
kunnskap innen økonomi og regnskap. Som økonomisjef hos oss skal du være med å forme rollen, bygge tillit internt og bidra til strategisk og forretningsmessig utvikling av selskapet. Nye og spennende og utfordrende oppgaver legges til stillingen for å være delaktig havneselskapets fremtidige utvikling og
miljøsatsing.

Ansvarsområder og arbeidsoppgaver

• Nestleder i selskapet
• Inneha alle økonomifunksjoner; regnskap (Agresso), lønn, fakturering osv med ansvar for bl. a
budsjett og prognoser og likviditetsstyring
• Lede og videreutvikle områdene økonomi og digitale løsninger
• Utforme rapporter, analyse og beslutningsgrunnlag for havnefogd og styret
• Ansvar for rapportering til det offentlige
• Bidra til effektivisering, utvikling og forbedring av rutiner og prosesser
• Selskapets hovedkontakt mot leverandør for IT-tjenester
• Sekretær og protokollfører for alle utvalg og evt datterselskaper havnen har ansvar for
• Generell saksbehandling (Elements)
• Delaktig i havnas utvikling innen miljø for å nå våre miljømål
• Web-ansvarlig
• Sekretær og regnskapsfører for det Interkommunale Utvalg mot Akutt forurensing (IUA)

Personlige egenskaper

• God økonomisk forståelse, analytisk og strukturert
• Evner å se helheten og gjør gode analyser og vurderinger
• Handlekraftig og operasjonell med evne til å skape retning, lønnsomhet og kontroll
• Ambisiøs og stor arbeidskapasitet
• Trives med å være operativ, er fremoverlent og evner å både initiere og gjennomføre endringer og
digitale prosjekter
• Sterk på samarbeid og kommunikasjon, både innenfor økonomiområdet og på tvers av
fagområder. Personlig egnethet vil derfor bli særlig vektlagt.

Du er en som trives når det er mye på gang, og som har den rette kombinasjonen av offensivitet og
ydmykhet. Godt humør er viktig hos oss. Du er forretningsorientert, engasjert og motivert. Ditt
engasjement er ekte og smitter! Hvorfor skal du velge oss som din nye arbeidsgiver?
Stillingen gir gode muligheter for personlig utvikling i et lite interkommunalt selskap. Vi satser på gode verdier og sterk kultur. Vi har hyggelig arbeidsmiljø med variert fagkunnskap. Vi har
konkurransedyktige betingelser og gode ordninger innen forsikring/pensjon.
Vil du være med på laget? Arbeidssted vil være på vårt kontor i Honningsvåg.

 

Søknadsfrist 27. juni 2021

 

For mer informasjon om stillingen kontakt

Havnefogd Leif Gustav Prytz Olsen
tlf 994 02 841 [email protected]

eller

Controller Keth Løkke Pettersen

lf 994 99 534, [email protected]

Sektor: Offentlig
Sted: Holmen 2, 9750 Honningsvåg
Bransje: Havn
Stillingsfunksjon:
Økonomi og regnskap / Økonomistyring og budsjettering,
Analyse, økonomi og regnskap / Controller

 

 

Del stillingen

Selskap

Nordkapp­regionen Havn

Kontaktinfo

  • Leif Gustav Prytz Olsen
  • Tittel: Havnefogd
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf 994 02 841
  • Keth Løkke Pettersen
  • Tittel: Controller
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: tlf 994 99 534

Lokasjon

  • Nordkapp
  • Lebesby
  • Lakselv

Søknadsfrist

Juni 27, 2021

Bremanger sjukeheim: Fagleiar og sjukepleiar (søknadsfrist 04.07 og 27.06 )

 

Vikariat som fagleiar ved Bremanger sjukeheim

 

Er du den vi ser etter?

Vi ser etter ein sjølvstendig og serviceinnstilt medarbeidar som kommuniserer og samarbeider godt.

Bremanger sjukeheim har ledig vikariat som fagleiar i 100 % stilling i perioden 01.07.21 til 01.07.22, med moglegheit for fast tilsetjing. Dette er ei dagarbeidsstilling med 37.5 timar arbeidsveke.

Kvardagen hos oss er variert, kor du lærer mykje på kort tid. Bremanger sjukeheim har 35 bueiningar, fordelt på 3 avdelingar. Den eine avdelinga er spesielt tilrettelagt for demente, og ein har og eit lindrande rom. Fagleiaren har tett samarbeid med driftssjef og andre tilsette i kommunen. Fagleiar har det daglege faglege ansvaret for drifta ved Bremanger sjukeheim, der ein skal støtte og hjelpe dei tilsette i kvardagen slik at vi kan yte gode tenester til brukarane og pårørande

Vi søkjer etter person med/som:

• Bachelor eller anna relevant høgskuleutdanning innan helse
• Erfaring frå administrasjon og leiing.
• Relevant vidareutdanning eller erfaring frå likande arbeid
• Gode kommunikasjon – og samhandlingsevner
• Løysingsorientert lagspelar og kan arbeide under press
• Kan motivere og inspirere medarbeidarar
• Gode datakunnskapar
• Kan arbeide sjølvstendig, like utfordringar og ha stor arbeidskapasitet
• Er ryddig, serviceinnstilt og fleksibel

Den som vert tilsett må legge fram politiattest av nyare dato.

Vi tilbyr

• Løn etter avtale
• God pensjonsordning og heildøgns forsikring
• Tilsetjing etter gjeldande lover og reglar
• Hjelp til å skaffe bustad og barnehageplass

Gode norskkunnskapar vert vektlagt.

Du er velkomen som søkjar til eit godt fagleg arbeidsmiljø ilag med mange gode medarbeidarar!

 

Søknadsfrist: 04.07.2021

 

Arbeidsgivar: Bremanger kommune
Stad: Kalvåg
Stillingstittel: Vikariat som fagleiar ved Bremanger sjukeheim
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Vikar
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4404764352
Startdato: 01.07.2021
Sluttdato: 01.07.2022
Gamlevegen 59, 6729 Kalvåg, Norge

 

Kontaktinformasjon

Evy Janne Berle Fjellestad, Driftssjef
959 82 944

 

Bremanger kommune er ein kystkommune i Sogn og Fjordane med ca. 3.600 innbyggjarar. Kommunen har full barnehagedekning, trygge oppvekstvilkår og eit rikt kulturliv.
Her er variert natur med gode tilhøve for eit aktivt friluftsliv. Meir informasjon om kommunen finn du på www.bremanger.kommune.no

 

——————————————————————————————————–

 

100% fast stilling som sjukepleiar i Bremanger kommune, for tida ved Bremanger sjukeheim

 

Er du sjukepleiar, og ønskjer deg ei fast heil stilling med gode kollegaer og spennande oppgåver?

I Bremanger kommune, for tida på Bremanger sjukeheim – er det ledig 100% fast sjukepleiarstilling, stillinga er ledig frå snarast.

Kvardagen hos oss er variert, kor du lærer mykje på kort tid. Bremanger sjukeheim har 35 bueiningar, fordelt på 3 avdelingar. Den eine avdelinga er spesielt tilrettelagt for demente, og ein har og eit lindrande rom.

Vi arbeider i for tida 3-delt årsturnus, her har medarbeidarane anledning til å få innverknad på arbeid –og fritida si.

Arbeidsoppgåver

• Sjukepleiefaglege oppgåve hos pasientane
• Stor breidde i pasientgruppa, både når det gjelder alder og medisinske behov
• Heilskaplig omsorg for eldre menneskjer
• Ivareta pasientane sine individuelle behov
• Muligheit for å delta i ressursgruppe
• Dokumentasjon, rettleiing, undervisning m.m.

Kvalifikasjonar

• Må ha norsk autorisasjon som sjukepleiar
• Nyutdanna oppfordrast til å søkje, og opplæring vil bli gjeve
• Må ha førarkort for personbil (B).
• Må beherske norsk godt både skriftleg og munnleg.

Personlege eigenskapar

Vi søkjer motiverte, fagleg engasjerte, sjølvstendige og interesserte medarbeidarar.
For oss er det viktig at du trivast med menneske, og at du ønskjer å bruke faget ditt til det beste for våre pasientar. Dei vi skal hjelpe har ulike medisinske behov, og du må derfor kunne sette deg inn i ulike sjukdomsbilde og anbefalte behandlingsmetodar.

Serviceinnstilling og personleg egnaheit vektleggast

Vi tilbyr

• Gode kollegaer med godt humør og stå-på vilje
• utfordrande og spanande arbeidsoppgåver
• God pensjonsordning, og heildøgns forsikring
• Gode moglegheiter for vidareutdanning, fagleg og personlig utvikling
• Hjelp til å skaffe bustad og barnehageplass

Ring oss gjerne for en prat, så fortel vi meir!

 

Søknadsfrist: 27.06.2021

 

Arbeidsgivar: Bremanger kommune
Stad: Kalvåg
Stillingstittel: Sjukepleiar Bremanger sjukeheim
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4192782592
Gamlevegen 59, 6729 Kalvåg, Norge

 

Kontaktinformasjon

Evy Janne Berle Fjellestad, Driftssjef
959 82 944

 

Bremanger kommune er ein kystkommune i Sogn og Fjordane med ca. 3.600 innbyggjarar. Kommunen har full barnehagedekning, trygge oppvekstvilkår og eit rikt kulturliv.
Her er variert natur med gode tilhøve for eit aktivt friluftsliv. Meir informasjon om kommunen finn du på www.bremanger.kommune.no

 

Del stillingen

Selskap

Bremanger kommune

Kontaktinfo

  • Evy Janne Berle Fjellestad
  • Tittel: Driftssjef
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 959 82 944

Lokasjon

  • Bremanger

Søknadsfrist

Juli 4, 2021

Prosjektleiar nettutvikling (søknadsfrist 14.06)

Prosjektleiar Nettutvikling

 

Prosjektleiar Nettutvikling

 

Straumnettet er grunnlaget for elektrifiseringa – bli med!

Sygnir AS er eit nettselskap og ein del av Sognekraftkonsernet. Sygnir AS eig, driftar og forvaltar selskapet sitt regional -og distribusjonsnett på 1900 km og eit omfattande fibernett innanfor konsesjonsområdet avgrensa av kommunane Vik, Sogndal, Lærdal og Aurland. Selskapet har om lag 80 tilsette.

Vi har for tida høg aktivitet med nettviklingsprosjekt på regional- og distribusjonsnettnivå, som er grunnlaget for framtidig smart infrastruktur i Sogn. Vi søkjer ingeniør elkraft som skal leie nettutviklingsprosjekt for spenningar frå 22 kV opp til 132 kV innanfor anleggstypane stasjonsanlegg, kraftliner, vern og hjelpesystem. Som ein av 12 prosjektleiarar i seksjon Nettutvikling, vil du vere med i eit dynamisk team og utvikle smart nettinfrastruktur  som digitaliserer og elektrifiserer Norge.

Arbeidsoppgåver

  • Ansvar for prosjekt i regional -og distribusjonsnett frå start til ferdig leveranse. Planlegging, prosjektleiing og prosjektstyring av nettprosjekt.
  • HMS-ansvar og oppfølging av lovpålagte kompetansekrav.
  • Skape godt forhold mellom partnarar/kundar og Sygnir.

Ønska kvalifikasjonar og eigenskapar

Vi søkjer ny kollega som er open for ny teknologi og ønskjer å vere med å utvikle Sygnir. Du likar travel kvardag med ansvar og krav til samarbeid. Du er trygg til å vere med å utvikle dataverktøy for å auke intern effektivitet. Du ønskjer å levere på kundane sine krav, har høg fagleg integritet og open for nye løysingar.

Rett kandidat har

  • Elkraftingeniør med minimum bachelor elkraft, gjerne master elkraft
  • Like å jobbe strukturert og målretta
  • Trivast med å jobbe sjølvstendig og i team
  • Løysningsorientert og motivert for ein travel kvardag
  • Nyutdanna vil vere aktuelle kandidatar, men gjerne med nokre års prosjektleiarerfaring frå nettutviklingsprosjekt
  • Gode kommunikasjonsevner munnleg og skriftleg

Sygnir kan tilby

  • Spanande utfordringar innanfor eit stort ansvarsområde med handlingsrom
  • Fagansvar i eit dynamisk, kompetansesterkt, inspirerande og uformelt arbeidsmiljø
  • Konkurransedyktige løns- og forsikringsvilkår

Kontorstad fortrinnsvis i Vik, men Sogndal, Aurland eller Lærdal kan vurderast.

Både nyutdanna og erfarne vert oppfordra til å søkje. Vi ønskjer særleg  kvinnelege søkjarar.

For meir informasjon ta kontakt med seksjonsleiar Helge Morten Vangen på tlf. 951 72 599

Del stillingen

Selskap

Sygnir AS

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Vik I Sogn
  • Sogndal
  • Aurland
  • Lærdal

Søknadsfrist

Juni 14, 2021

Energimontør (søknadsfrist 21.06)

Energimontør på montørbasen i Lærdal

 

Energimontør på montørbasen i Lærdal

 

Straumnettet er grunnlaget for elektrifiseringa – bli med!

Sygnir AS er eit nettselskap og ein del av Sognekraftkonsernet. Sygnir AS eig, driftar og forvaltar selskapet sitt regional -og distribusjonsnett på 1900 km og eit omfattande fibernett innanfor konsesjonsområdet avgrensa av kommunane Vik, Sogndal, Lærdal og Aurland. Sygnir AS har om lag 80 tilsette.

Arbeidsoppgåver
Våre energimontørar skal aktivt jobbe med trygg og effektiv bygging og drift av samfunnskritisk infrastruktur. Arbeidet er svært variert og omfattar

  • Byggje, montere og dokumentere kabelanlegg, nettstasjonar, sekunderstasjonar og linjer i små og store prosjekt
  • Drift og vedlikehald av eksisterande nettanlegg
  • Rettleie og vere førebilete for lærlingane

Kvalifikasjonar og eigenskapar

  • Fagbrev som energimontør
  • Førarkort kl. B
  • Gjerne førarkort kl. C

Du tek HMS på alvor og tek aldri snarvegar. Du er med og skapar ein trygg og sikker arbeidskvardag. Arbeidet utfører du med fagleg dyktigheit og er ein problemløysar.

Du likar å arbeide sjølvstendig, men har gode samarbeidsevner. Dei digitale verktøya lærer du deg og nyttar aktivt. Du beherskar norsk godt, både munnleg og skriftleg.

Som energimontør i Sygnir vil du få engasjerte og kjekke kollegar, samt faglege utfordringar i eit framtidsretta selskap med viktige og interessante oppgåver.

Oppmøtestad er Lærdal.

Både nyutdanna og erfarne vert oppfordra til å søkje. Vi ønskjer særleg kvinnelege søkjarar.

For meir informasjon ta kontakt med overmontør Hans Erik Vikøren på tlf. 990 99 043.

Send søknad og CV til [email protected] innan 21. juni 2021. Aktuelle kandidatar vil bli kalla inn fortløpande til intervju så snart vi har motteke søknaden.

 

Del stillingen

Selskap

Sygnir AS

Kontaktinfo

Ingen kontakt lagt til

Lokasjon

  • Lærdal

Søknadsfrist

Juni 21, 2021

Miljø og VAR-leiar (Søknadsfrist 21.06)

Årdal kommune: #meirenndutrur #ardalkommune #mittårdal og mykje meir.

Når du kjem inn fjorden og trur du snart ikkje kan komma lengre, der finn du Årdal kommune, teknologibygda med urørt natur og kort veg til nasjonalparken Jotunheimen.

Årdal kommune kan smykka seg med å vera vertskap for fleire populære festivalar, både musikk og friluftlivretta, som trekker til seg folk frå fjern og nært. Kommunen har aktive grupper innan alt ein kan driva med på fjord og i fjell og er ein kulturell- og idrettsaktiv kommune.

Kommunen har 6 barnehagar, 2 skular, 1 vidaregåande skule. Vi har og bedriftshytte for tilsette og kan yte lån/tilskot til tilsette som skaffar seg eige husvære i kommunen. Meir informasjon om kommunen på heimesida vår www.ardal.kommune.no og www.visitardal.no. Sjekk oss gjerne på Facebook og Instagram.

Alle er hjarteleg velkomne til oss!

 

Miljø og VAR-leiar

 

Me har ledig

100 % stilling som miljø- og VAR leiar (vatn, avløp og renovasjon) ved Tekniske tenester.
Stillinga rapporterer til kommunalsjef for teknisk, plan og miljø og er ein del av leiargruppa ved teknisk.

Arbeidsoppgåver

  • Fag, drift og vedlikehaldsansvar for vatn, avløp og renovasjon, inklusivt tekniske anlegg og bygg i området.
  • I tillegg ynskjer Årdal kommune å ta posisjon som ein av landet sine fremste miljøkommunar. Til dette arbeidet treng me ein leiar med miljøfokus. Mellom anna skal det arbeidast med ladestasjonar for EL- bilar, utnytting av spillvarme frå industrien, forureining og førebygging når det gjeld skred og flaum.
  • Leiar vil ha budsjett og personalansvar.
  • Leiar vil få ansvar for prosjektering og gjennomføring av ulike prosjekt innanfor fagormråda.

Kvalifikasjonskrav

Utdanning som ingeniør eller anna relevant teknisk høgskuleutdanning innafor fagområda.

Personlege eigenskapar

Me ynskjer ein leiar som er utadvendt, resultat- og utviklingsorientert, strukturert, sjølvstendig men samtidig ha gode samarbeid- og kommunikasjonsevner.

Løn og tilsettingsvilkår

  • Løn etter avtale.
  • 2 % vert trekt til tariffesta tenestepensjon.
  • Det er 6 månader prøvetid for nytilsette i Årdal kommune.

Me tilbyr

  • Spennande og varierte abeidsoppgåver innanfor eit viktig samfunnsområde.
  • Kollega med god fagleg kompetanse, godt arbeidsmiljø.
  • Offentleg sektor har gode pensjons- og forsikringsordningar.

Søknadsprosedyre

Gå til ledige stillingar på Årdal kommune si heimeside www.ardal.kommune.no

Er du ny søkjar så må du registrere deg.

Dersom du allereie er tilsett i kommunen eller har vore søkjar før så bruk tildelt brukarnamn/passord eller bruk «gløymt passord».

Alle søknader på ledige stillingar i Årdal kommune skal registrerast elektronisk. Dersom du treng hjelp til innlogging tek du kontakt med Personalstaben på tlf. 57 66 50 00.

Etter at søknadsfristen er ute, vil du motta ei stadfesting på at søknaden er motteken.

Årdal kommune praktiserer meiroffentlegheit. Dersom du ynskjer namnet ditt unnateke frå offentlegheit, må det grunngjevast. Det vert da gjort ei vurdering.

 

Søknadsfrist 21.06.21

 

Vår ref1159
Merk søknad

Fakta

Selskap Årdal kommune
Stilling Leiar
Stillingstype  Fast Heiltid
Lokasjon Tekniske tenester

 

Kontakter

Bjørn Indrebø
[email protected]
Mobil  958 91 730

Stig Stark-Johansen
Kommunedirektør
[email protected]
Arbeid92414887

 

 

Del stillingen

Selskap

Årdal kommune

Kontaktinfo

  • Stig Stark-Johansen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Arbeid 924 14 887

Lokasjon

  • Årdalstangen

Søknadsfrist

Juni 21, 2021

Oppmålingsingeniør / landmåler – 2. gangs utlysning (Søknadsfrist 28.06)

HeimKultur 2019 - 2021 - HEIM KOMMUNE

Heim kommune ligger langs Trøndelags kyst og venter på deg med sin storslåtte natur og trivelige miljø. Kommunen har flotte muligheter for allsidige turgleder som jakt, fiske, rekreasjon og opplevelser. Kommunen har ca. 6000 innbyggere, og har et godt barnehage- og skoletilbud. Både offentlig og privat servicetilbud er godt utbygd, med videregående skole, handel og hotell. Fritidstilbudene er mangfoldige, og kulturlivet blomstrer.
Sammen griper vi mulighetene

 

Oppmålingsingeniør/landmåler – 2. gangs utlysning

 

Kort om stillingen

Vi har ledig 100 % fast stilling som oppmålingsingeniør/landmåler ved Teknisk, landbruk, miljø.

Beskrivelse av arbeidssted

Teknisk, landbruk, miljø er en enhet med ca. 100 ansatte, og ivaretar ansvaret for plan- og byggesaksbehandling, landbruk og miljøforvaltning, samt forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygg- og anleggsmasse.Drift av kommunale vannverk, veinett og avløpsanlegg sorterer også under enheten. Enheten har ansvar for brann- og redningsvesenet. Det er fokus på tverrfaglig samarbeid, slik at innbyggerne i Heim skal være sikret tjenester av høy kvalitet.

Oppmålingsingeniør/landmåler ligger i Forvaltningsavdelingen under enhet for Teknisk landbruk miljø (TLM). Utlyste stilling er en av to oppmålingsstillinger ved avdelingen. Oppmålingsingeniørene jobber tett sammen med øvrige fagfelt ved enheten: byggesak, naturforvaltning, miljø, landbruk, kommunalteknikk, bygg og eiendom. Det er også et tett samarbeid med kommunens planstab.
Arbeidet består i hovedsak av eiendomsmåling og annet arbeid etter matrikkelloven, og du må forvente mye kontakt med innbyggere og profesjonelle aktører. Heim kommune har i forbindelse med kommunesammenslåing i 2020 lagt stor vekt på utvikling av sine GIS-systemer, og alt oppmålingsutstyr er byttet ut i 2020 til topp moderne utstyr fra Leica.

Stillingsbeskrivelse

• Gjennomføre oppmålingsforretninger i henhold til matrikkelloven
• Utføre eiendomsregistrering (matrikkelføring)
• Saksbehandling etter matrikkelloven og kundekontakt i egne saker
• Veilede eksterne og interne i matrikkelloven
• Matrikkelforbedring/kvalitetsheving
• Andre oppgaver knyttet til enhetens ansvarsområde kan også bli aktuelt
• Drift, vedlikehold og utvikling av kommunens GIS-løsninger

Vi søker

  • Oppmålingsingeniør/landmåler med relevant erfaring innenfor landmåling, eiendomsetablering, tingrett og matrikkellære.
  • Vi oppfordrer også nyutdannede til å søke.

Kvalifikasjoner

– Relevant teknisk utdannelse på bachelor- eller mastergradsnivå, med spesialisering innenfor landmåling/eiendomsfag
– Annen utdannelse kan aksepteres hvis du på bakgrunn av praksis er kvalifisert for landmålerbrev
– Kompetanse som kvalifiserer til landmålerbrev, er ønskelig
– Gode IKT kunnskaper og god forståelse av systemer innen GIS og oppmåling
– Du må enten være godkjent matrikkelfører eller være villig til å gjennomføre nødvendig kurs for å bli det
– Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig
– Førerkort klasse B
– Personlig skikkethet vil bli vektlagt

Søkere med manglende fagsammensetning kan bli vurdert dersom søker er villig til å starte tilleggs– eller videreutdanning som tilfredsstiller krav til å få landmålerbrev (120 studiepoeng juridiske, matrikulære og geomatikkfaglige emner) innen 1 år, og forplikter seg til å være ferdig utdannet innen 2 år. Det vil bli mulighet for lønn under utdanning.

Personlige egenskaper

– Serviceinnstilt
– Selvstendig og strukturert
– Fleksibel
– Ansvarlig, nysgjerrig og engasjert
– Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper
– Godt humør

Vi tilbyr

– Interessante og varierte arbeidsoppgaver i et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø
– Fremtidsrettet arbeidsgiver
– Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
– Bedriftshelsetjeneste
– Fleksitidsordning

Tilsettingsvilkår

Lønn etter avtale.
Normal arbeidstid er fra kl. 07.30 – 15.30.

Søknad

Søknad sendes elektronisk via kommunens hjemmeside www.heim.kommune.no/jobb-hos-oss. Det er viktig at du fyller inn alle opplysninger det bes om i søknadsskjemaet.
Iht. offentlighetsloven § 25 kan opplysninger om søker bli offentliggjort selv om søker har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Attesterte kopier av vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju.

 

Søknadsfrist 28.06.21

 

Vår ref21/01228-MABELS
Merk søknad21/01228-MABELS

Fakta

Selskap Heim kommune
Stilling Ingeniør
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Teknisk, landbruk, miljø

 

Kontakter

Magne Jøran Belsvik, Enhetsleder
[email protected]
Mobil  413 33 353  Arbeid  413 33 353

John Aune, Oppmålingsingeniør
[email protected]
Mobil  950 40 858  Arbeid  950 40 858

 

Del stillingen

Selskap

Heim kommune

Kontaktinfo

  • Magne Jøran Belsvik
  • Tittel: Enhetsleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 413 33 353 Arbeid 413 33 353
  • John Aune
  • Tittel: Oppmålingsingeniør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 950 40 858 Arbeid 950 40 858

Lokasjon

  • Kyrksæterøra

Søknadsfrist

Juni 28, 2021

Innkjøpsrådgivere (Søknadsfrist 21.06)

Mosjøen Zipline | Action & Adventure | Mosjøen | Norway

Vefsn kommune har 13 500 innbyggere hvorav ca 10.000 bor i Mosjøen. Byen er et trivelig service- og industrisenter på Helgeland med gode kommunikasjoner gjennom flyplass, jernbane og E6.
Stedet og kommunen har et variert arbeidsmarked og et bredt utdanningstilbud innenfor videregående skoler. Kommunen har for øvrig et omfattende og spennende kulturtilbud, og byr ellers på ulike fritids- og rekreasjonsmuligheter i storslagen og variert natur. Vefsn kommune søker hele tiden å drive utviklings- og forbedringsarbeid.
Den samlede virksomheten har ca 1000 årsverk og er organisert med 21 selvstendige driftsenheter. Kommunen er veldrevet med vekt på positiv samhandling mellom politisk og administrativt nivå. Vår visjon er: Et steg foran som administrativt betyr å være modig i utvikling med verdisettene: Humør, Ansvarlighet, Nysgjerrighet og Engasjement

 

Innkjøpsrådgivere – Vefsn kommune

 

Vefsn kommune har politisk vedtatt en innkjøpsstrategi og prioriterer utvikling og kompetanse på dette området. Vi har nå ledige stillinger for:

2 innkjøpsrådgivere i 100% stilling

Innkjøpsfunksjonen er en sentral ressurs for hele organisasjonen og har utstrakt kontakt med kommunenes enheter. Stillingene er plassert i Økonomiavdelingen og omfatter ansvar for innkjøpsrådgivning, konkurranseutsetting og kontraktsinngåelse av varer og tjenester av ulik art og kompleksitet. Stillingene skal også være tilknyttet regionalt innkjøp i Helgelandsregionen (RIH) med Vefsn som vertskommune. RIH består av Hattfjelldal, Grane og Vefsn.
Konkurranseutsettingen er helelektronisk og verktøyet som brukes er Mercell KGV/KAV.

Arbeids- og ansvarsområde

– Lede og gjennomføre anskaffelser for å dekke kommunenes behov i tråd med Lov og forskrift om offentlige anskaffelser
– Inngå rammeavtaler
– Utføre kontrakts kjøp, herunder også byggekontrakter
– Utarbeidelse av konkurransestrategi

Ønskede kvalifikasjoner

– Minimum 3-årig relevant høyskoleutdanning. Relevant realkompetanse og erfaring fra innkjøp kan kompensere for utdanningskravet.
– Kjennskap til lov og forskrift om offentlige anskaffelser
– Erfaring med å lede og gjennomføre anskaffelsesprosjekter
– Gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig
– Fordel med kjennskap til kommunesektoren eller annen offentlig forvaltning

Personlige egenskaper

– Initiativrik og har fokus på utvikling
– Evne til å skape gode relasjoner og ser verdi i samarbeid mot felles mål
– Kan jobbe strukturert og prosessorientert både selvstendig og i samarbeid med andre
– Villig til kunnskapsløft
– Personlig egnethet/sosial kompetanse vektlegges

Vi tilbyr

Meget gode pensjons- og forsikringsordninger
Stimulerende og spennende fagmiljø med gode utviklingsmuligheter
Faglig og positivt arbeidsmiljø

Lønnsvilkår

Lønn etter avtale.

For stillinger i Vefsn kommune

Vefsn kommune benytter elektronisk søknad, og vi ønsker at søkere på våre stillinger bruker dette via våre internettsider: www.vefsn.kommune.no.
Bekreftede kopier av vitnemål og attester vedlegges elektronisk eventuelt bringes med til intervju.
Ansettelse i kommunen skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
Kvalifiserte arbeidstakere med fortrinnsrett etter hovedtariffavtalens og arbeidsmiljølovens bestemmelser vil kunne gå foran eksterne søkere
Kvalifiserte søkere uansett alder, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn oppfordres til å søke våre ledige stillinger.
Søkerlister blir offentliggjort.
Ved tilsetting i enkelte stillinger må det legges fram tilfredsstillende helse- og politiattest (gjelder hovedsakelig stillinger innen helse og oppvekst).

 

Søknadsfrist 21.06.21

 

Vår ref1768-MARTHEBA
Merk søknad

Fakta

Selskap Vefsn kommune
Stilling Rådgiver
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Rådmannens fagstab og strategisk ledelse

 

Kontakter

Joakim Finsås, Innkjøpsrådgiver
[email protected]
Mobil   932 49 509

Asle Gammelli, Økonomisjef
[email protected]
Arbeid  75 10 11 61

 

 

Del stillingen

Selskap

Vefsn kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Mosjøen

Søknadsfrist

Juni 21, 2021

Rådgiver – Boligkontoret (Søknadsfrist20.06.21)

Varden på Øyfjellet

 

Rådgiver – Boligkontoret

Utlyst31.05.21
Søknadsfrist20.06.21
SelskapVefsn kommune
StillingstypeFast dagtid
LokasjonBygg og eiendom
Søknader:0

 

Vefsn kommune har 13 500 innbyggere hvorav ca 10.000 bor i Mosjøen. Byen er et trivelig service- og industrisenter på Helgeland med gode kommunikasjoner gjennom flyplass, jernbane og E6.
Stedet og kommunen har et variert arbeidsmarked og et bredt utdanningstilbud innenfor videregående skoler. Kommunen har for øvrig et omfattende og spennende kulturtilbud, og byr ellers på ulike fritids- og rekreasjonsmuligheter i storslagen og variert natur. Vefsn kommune søker hele tiden å drive utviklings- og forbedringsarbeid.
Den samlede virksomheten har ca 1000 årsverk og er organisert med 21 selvstendige driftsenheter. Kommunen er veldrevet med vekt på positiv samhandling mellom politisk og administrativt nivå. Vår visjon er: Et steg foran som administrativt betyr å være modig i utvikling med verdisettene: Humør, Ansvarlighet, Nysgjerrighet og Engasjement

 

 

Del stillingen

Selskap

Vefsn kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Mosjøen

Søknadsfrist

Juni 20, 2021