Avdelingsleiar Valen skule
Valen skule søkjer etter avdelingsleiar 50%
Stillinga vil vera 100% fast der 50% er som avdelingsleiar, og resterande 50% er til undervisning. Avdelingsleiar inngår i skulen si leiargruppe saman med rektor.
Valen skule er ein barneskule med om lag 135 elevar. Skulen vert frå 2025 større då Skarveland og Valen skule slår seg saman. Valen skule søkjer difor etter avdelingsleiar til skulen. Det er og kommunale vedtak på at Valen skule skal bli fornya i nær framtid.
Me er ein PALS skule og er stolt av det. PALS står for Positiv Åtferd, Støttande Læringsmiljø, og Samhandling. Dette er ein metode som hjelper dei vaksne til korleis dei skal utføre sitt oppdrag i skule og SFO.
Me har god delingskultur og underviser gjerne med opne dørar. Elevaktivitet og inkludering står høgt hos oss.
Hos oss jobbar om lag 25 kjekke og dyktige menneske og me har eit godt og sosialt læringsmiljø. Saman er me ansvarlege for å skape eit godt læringsmiljø for elevane og eit tilsvarande godt arbeidsmiljø for alle tilsette. Alle medarbeidarar utgjer ein skilnad for elevane våre.
Skulen ligg i Kvinnherad kommune. Kommunen er den fyrste i landet som har gratis SFO, og dekking av flytteutgifter vert gjort etter avtale. Kvinnherad er kommunen for deg som er glad i fjord og fjell, klatring, toppturar, rusleturar langs vatnet, sport og dyreliv.
Som avdelingsleiar:
- bidreg du til eit trygt, godt og inkluderande skulemiljø gjennom systematisk og målretta arbeid. Du har særleg fokus på tidleg innsats og inkluderande praksis gjennom førebygging, fange opp og følgje opp
- tek du ansvar for eit godt arbeidsmiljø og personalhandtering i samarbeid med rektor
- følgjer du opp undervisninga og elevane si læring og utvikling i samarbeid med dei andre tilsette
- legg du til rette for pedagogisk kvalitetsarbeid og deltek i lærande profesjonsfellesskap på skulen
- tek du ansvar for dagleg drift, slik som ressurs,- og timeplanlegging, i samarbeid med rektor
- er du fleksibel og aktiv i skulen si leiargruppe og bidreg til systematisk og forskingsbaserte utviklingsarbeid
- tek du vare på eit godt samarbeid med føresette og andre samarbeidspartnarar
Det er ønskje om
- pedagogisk utdanning
- leiarerfaring og/eller leiarutdanning. Dersom du ikkje har leiarutdanning forpliktar du deg til å ta dette.
- erfaring med undervisning og tilpassa opplæring frå grunnskule
- god læreplanforståing og engasjement for å jobbe med skuleutvikling, gjennom å leie og å delta i profesjonelle læringsfellesskap.
Personlege eigenskapar
Me søker ein utviklingsorientert avdelingsleiar med ein motiverande og inkluderande leiarstil prega av samarbeid, medverknad og dialog. Personlege eigenskaper vil vektleggjast ved tilsetjing.
- Du er engasjert, inkluderande, omsorgsfull og tydeleg.
- Du har eit grunnleggande positivt elev- og læringssyn og god relasjonskompetanse.
- Du blir motivert av å yte gode tenester.
- Du kan jobbe systematisk.
- Du har evne til å involvere og samarbeide med elevar, tilsette, føresette og relevante samarbeidspartnarar.
- Du er fleksibel og har høg arbeidskapasitet.
Me tilbyr
- Engasjerte kollegaer med god kompetanse
- Ei meiningsfull, utfordrande og interessant leiarstilling med utviklingsmoglegheiter
- Eit godt arbeidsmiljø basert på medverknad, engasjement, profesjonalitet og humor
- Løn etter avtale i kapittel 4 i HTA
- Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar
Aktuelle kandidatar vert innkalla til intervju.
Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 6.10, opplæringslova § 10.9, lov om barnehagar § 19, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
Fylke: Vestland
Søknadsfrist: 06.03.2025
Tiltreding: 01.08.2025
Arbeidsstad: Valen
Kontaktpersonar:
Frode Gaasdal
tlf: 98625194
mob: +47 98625194
Heimeside:
Adresse:
Valevegen 42 5451 Valen
Kvinnherad kommune Valen skule
Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.
Rosendal er administrativt senter, medan Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter.
Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.
Kvinnherad kommune – Avdelingsleiar, Rus og psykiske helsetenester (søknadsfrist 23.03.2025)
Avdelingsleiar
Er du vår nye avdelingsleiar i Rus og psykiske helsetenester?
Vi søkjer ein engasjert og dyktig leiar til vår avdeling i Rus og psykiske helsetenester. Som avdelingsleiar vil du ha ei sentral rolle i å utvikle og leie våre tenester, med fokus på å tilby heilskaplege og brukarsentrerte løysingar. Avdelingsleiar har fag-og personalansvar for Oppfølgingtenesta og Utsikten bufellesskap.
Arbeidsoppgåver:
- Leie og utvikle avdelinga i tråd med kommunen sine mål og strategiar.
- Sikre høg kvalitet og kontinuerleg forbetring av tenestene.
- Personalansvar for avdelinga sine tilsette, inkludert rekruttering, opplæring og oppfølging.
- Samarbeide med interne og eksterne aktørar for å sikre heilskaplege tenester.
- Budsjett- og økonomiansvar for avdelinga saman med Einingsleiar.
Kvalifikasjonar:
- Relevant høgare utdanning innan helse- og sosialfag.
- Leiarerfaring er ønskjeleg, gjerne innan rus og psykisk helse.
- Leiarutdanning er ønskjeleg, men ikkje eit krav.
- God kjennskap til lovverk og retningslinjer innan fagområdet.
- Ønskjeleg med kunnskap innan turnusarbeid.
- Evne til å inspirere og motivere medarbeidarar.
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner.
Vi tilbyr:
- Ei spennande og utfordrande leiarstilling i ein dynamisk organisasjon.
- Moglegheit til å påverke og utvikle tenestene innan rus og psykisk helse.
- Eit godt arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige kollegaer.
- Tilsetjing skjer etter gjeldande vilkår for kommunale arbeidstakarar i samsvar med HTA og AML.
- Pensjonsordning, ulykkes- og gruppelivsforsikring gjennom KLP.
- Kvinnherad kommune er ei IA-verksemd.
- Dekning av flytteutgifter etter nærare reglar.
Er du klar for å ta utfordringa? Send din søknad og CV innan 23.03.2025.
Ved tilsetjing vert det lagt vekt på personelge eigenskapar og relevant arbeidserfaring.
Vi ber og om at du oppgir mobiltelefonnr. og e-postadresse i søknaden din.
Søknad vert å senda
Kvinnherad kommune oppfordrar til å søkja elektronisk (godkjende vitnemål og attester tar ein med på evt. intervju).
Normalt vil søkjar sitt namn bli offentleggjort i postjournal og offentleg søkjarliste. Dersom du ønskjer at søknaden ikkje
skal verte offentleggjort må du grunngje dette. Vi gjer merksam på at opplysningar om søkjarane likevel kan verta
offentleggjorde, jf. Offentleglova § 25. Du vil då verte varsla om dette på førehand slik at du har høve til å trekkje
søknaden din.
Innsendte vitnemål og attestar blir ikkje returnert.
Det er krav om gyldig politiattest før du tiltrer i stillinga. Kravet er heimla i lov om barnevern § 6.10, opplæringslova §
10.9, lov om barnehagar § 19, Helsepersonellova § 20 og helse- og omsorgstjenesteloven § 5-4.
Fylke: Vestland
Jobbtype: Fast
Heiltid/Deltid: Heiltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 23.03.2025
Kontaktpersonar:
Linn Stene Hellås
mob: +47 95960651
Heimeside:
Adresse:
Rosendalsvegen 10 5470 Rosendal
Kvinnherad kommune Rus og psykiske helsetenester
Kvinnherad kommune har 13.100 innbyggjarar og ligg i Sunnhordland, mellom Bergen, Haugesund og Odda.
Rosendal er administrativt senter, medan Husnes er største tettstaden og har vidaregåande skule og handelssenter.
Kvinnherad tilbyr gratis SFO og søskenmoderasjon i barnehagen.
Naturen rundt byr på sjø, skog, fjell og bre. Nyleg vart Kvinnherad Arena opna, som er den største aktivitetshallen i kommunen. Idrettslag og kulturskule gir moglegheiter for både sports- og kulturinteresserte.
Handelsmoglegheiter finn du på Husnes storsenter og i Rosendal, og det er gode transporttilbod både til Bergen og Haugesund.
Kvinnherad kommune har per i dag ikkje eigedomsskatt for hus, hytter og næring.
Kristiansand kirkelige fellesråd – Randesund menighet 100 % fast stilling kateket (Søknadsfrist 13.03.2025)
Suldal kommune – Lærarstillingar for 2025 / 2026 (søknadsfrist 06.03.2025)
Er du ein lidenskapeleg pedagog med ein forkjærleik for læring og magiske augneblink?
Me leitar etter nye, inspirerande lærarar til Suldalskulane.
Om oss:
Suldalskulane er totalt 6 små og store einingar der kreativitet og læring går hand i hand. Me trur på å skapa eit miljø der både elevar og lærarar kan utvikla seg, og me har eit felles mål for oppvekst i Suldal:
«Alle barn og unge i Suldal skal kvar dag oppleva meistring i eit inkluderande og trygt oppvekstmiljø som fremjar livslang læring»
Me ser etter superheltar med desse superkreftane:
- Godkjent lærarutdanning.
- Skaparglede: du planlegg og gjennomfører undervisning som fangar elevane sin fantasi og nysgjerrigheit.
- Inkludering: du bygger eit trygt, inkluderande og støttande læringsmiljø der alle føler seg sett og høyrt og ambisjonar på vegner av alle elevane.
- Variasjon: du brukar kreative undervisningsmetodar, er fleksibel og løysingsorientert for å møta elevane sine ulike læringsstilar.
- Samarbeid: du jobbar tett med kollegaer, føresette og andre for å fremje elevane si utvikling.
- Engasjement: du er engasjert i elevane si læring og trivsel og deltek aktivt i skulen sine faglege og sosiale aktivitetar – saman skapar me eit positivt skulemiljø.
Me tilbyr:
- Eit godt arbeidsmiljø: Bli ein del av eit støttande og kreativt team. Me har eit aktivt velferdsutval som jobbar for at det skal vera sosialt på jobb. Kvart år arrangerer dei sommarfest på ulike stader i kommunen. Her blir du invitert til eit godt måltid og felles aktivitetar med kollegaer på tvers av arbeidsplassane. Velferdsutvalet inviterer deg også til Kom-i-form-konkurranse, og felles fjellturar i kommunen, der du kan bli premiert om du er aktiv. Innimellom kan du også bli invitert på middag og foredrag
- Konkurransedyktige vilkår: Suldal kommune har ekstra tillegg i lønn til lærarar og andre gode. For tilsette som har fast arbeidsplan vil me prøva å vera så fleksible som mogleg for å legga til rette for tilsette, særleg når det kjem til familiære behov. Me støttar di faglege og personlege vekst med mellom anna gode støtteordningar for vidareutdanning.
- Sjå: Me kan tilby – Suldal kommune heimeside
- Glede og meistring: Ein skulekvardag fylt med spennande utfordringar og magiske augeblikk.
Rekrutteringstiltak
- Dersom det ikkje er kvalifiserte søkjarar, kan Suldal kommune vurdere fast tilsetting på¨vilkår for søkjarar som er i et utdanningsløp som oppfyller krava for tilsetting som lærar. (Sjå forskrift til opplæringslova §12-2, §12-3 og §12-5).
- Undervisningskompetanse i norsk, matematikk, engelsk eller spesialpedagogikk bør vere eit av faga i utdanningsløpet.
- Søkjarane må kunne kombinere utdanninga med minst 50% undervisningsstilling.
- Fast tilsetting føreset fullført godkjent utdanning innan normert tid.
- Suldal kommune vil tilby den fleksibilitet søkjar treng for å kombinere undervisningsstilling med gjennomføring av studiesamlingar og praksisperiodar.
Andre opplysningar:
- Aktuelle søkjarar vert kalla inn til intervju
- Det er krav om godkjend politiattest etter gjeldande lovverk ved tiltrede. Attesten kan ikkje vere eldre enn tre månadar
- Kontaktinformasjon for stillinga finn du til høgre for annonsa
- Kommunen følgjer offentlighetslova § 25 ved eventuell offentleggjering av søkjarlist
Slik søkjer du:
- Me ber om at du søkjer elektronisk. Sjå her korleis du går fram for å søkje.
- Treng du hjelp, kan kontakte kommune på tlf 52 79 22 00.
- Velkommen som søkjar! Me ser fram til å høyra frå deg!
Er du klar? Me treng deg!
Dette er skulane i Suldal.
Erfjord skule
Rektor Aina Vaage mob 45201277 [email protected]
Erfjord skule er ein barneskule frå 1. – 7. kl med ca 75 elevar.
Marvik skule
Rektor Anne Kate Ellingsen mob 91198885 [email protected]
Marvik skule er ein fådelt barneskule som ligg på Ropeidhalvøya med ca 25 elevar.
Nesflaten oppvekstsenter
Rektor Anne Marie Gamlem Rabba mob 45612131 [email protected]
Nesflaten oppvekstsenter er ein fådelt kombinert barne- og ungdomsskule med ca 15 elevar.
Jelsa oppvekstsenter
Rektor Britt-Elin Håranes mob 40482226 [email protected]
Jelsa oppvekstsenter er ein fådelt barneskule med 17 elevar.
Sand skule
Rektor Jorunn Hoås mob 91574334 [email protected]
Sand skule har ca 300 elevar fordelt på 14 trinn frå 1.-10. trinn. 9. og 10. kl. har to klassar på kvart trinn, 8 kl. har tre trinn.
Vinjar skule
Rektor Vibecke Håheim [email protected]
Vinjar skule er ein barneskule med 97 elevar.
Fylke: Rogaland
Søknadsfrist: 06.03.2025
Tiltreding: 01.08.25
Arbeidsstad: Skulane i Suldal
Kontaktpersonar:
Adresse:
Eidsvegen 7 4230 Sand
Suldal kommune
Velkommen til Skattkammeret Suldal – Rogalands største kommune i areal, og eit levande samfunn rik på naturressursar og kreativ kraft.
Me er stolte av å være ein nyskapande arbeidsgjevar. Me omfamnar LEAN-prinsippa for å skapa makalause tenester, og søkjer alltid etter dedikerte medarbeidarar som ønskjer å bli med på reisa vår.
Om du søkjer ein meiningsfull karriere, samtidig som du ønskjer eit balansert og aktivt kvardagsliv, er Suldal plassen for deg.
Det rike kulturlivet i Suldal gir liv til samfunnet, både i grendene og på vårt aktive kulturhus på Sand. Her ligg også sentralidrettsanlegget med idrettshall, sandhall og Suldal bad.
Hos oss finn du dei høgaste toppane i Rogaland, langstrakte vidder, idylliske grender tett på fjorden og 70 km med merka skiløyper i vintersesongen.
Utforsk våre ledige stillingar og bli ein del av laget vårt.
Velkommen til Suldal kommune – eksotisk, aktiv og trygg!
Sandefjord kommune – Enhetsleder Forebygging og mestring (søknadsfrist 23.03.2025)
Enhetsleder Forebygging og mestring, Sandefjord kommune
Vil du lede og utvikle tjenester som fremmer aktivitet, mestring og helse for voksne? Etter at vår dyktige enhetsleder gjennom mange år velger pensjonslivet fra sommeren 25, søker vi en engasjert og samlende enhetsleder for Forebygging og mestring i Sandefjord kommune!
Om enheten
Forebygging og mestring er en enhet som har et helsefremmende og forebyggende fokus med tjenester som spiller en sentral rolle i å støtte mennesker til økt mestring og livskvalitet. Enheten består av:
- Fysioterapi og ergoterapitjenester for voksne
- Hjelpemiddelformidling
- Lærings- og mestringssenter
- Frisklivssentralen
- Oppfølging av avtalefysioterapeuter
Vi har en bred og tverrfaglig sammensatt stab med høy faglig kompetanse. For å styrke vårt arbeid fremover søker vi en enhetsleder som kan bidra til videreutvikling av tjenestene i nært samarbeid med ansatte, brukere og andre samarbeidspartnere.
Helse, sosial og omsorg i Sandefjord kommune er under omorganisering og det er ikke endelig besluttet hvilken seksjon enheten forebygging og mestring skal organiseres. I dag er den organisert i seksjon Psykisk helse og rustjeneste.
Om stillingen
Som enhetsleder får du ansvaret for ledelse, utvikling og drift av enheten. Dette innebærer personalansvar, faglig oppfølging og økonomistyring, samt et administrativt ansvar for 34 avtalefysioterapeuter. Enheten har flere faggrupper som jobber ved ulike lokasjoner, og det vil være viktig å ivareta helheten, styrke det tverrfaglige samarbeidet og støtte medarbeidere i deres faglige utvikling.
For å lykkes i rollen vil vi prioritere en leder som har erfaring fra folkehelsearbeid og helsefremmende arbeid, og som har en solid forståelse av betydningen av fysisk aktivitet for funksjon og helse i alle livsfaser.
Stillingen har ansvar for jevnlig samarbeidsmøter mellom fysio- ergo- og hjelpemiddelteknikerne særlig ift voksne i hele kommunen.
Hvem ser vi etter?
Vi søker en fysioterapeut eller ergoterapeut med ledererfaring og et sterkt engasjement for forebygging, mestring og tverrfaglig samarbeid. Den rette kandidaten:
- Har ledererfaring og det er ønskelig med lederutdanning
- Har videreutdanning eller erfaring innen rehabilitering, folkehelse, eller helsefremmende arbeid
- Har en grunnleggende forståelse for ulike fagområder i enheten og betydningen av tverrfaglig samarbeid
- Er god på å støtte ansatte i deres faglige utvikling og oppmuntrer til selvstendig ansvar
- Evner å balansere tillit og tydelighet: gir støtte og handlingsrom, men setter også klare forventninger
- Har gode kommunikasjonsevner og skaper et trygt og inkluderende arbeidsmiljø
Vi tilbyr
- En spennende lederstilling i en viktig og utviklingsorientert enhet
- Et godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere
- Mulighet for faglig og personlig utvikling
- Fleksibel arbeidshverdag med varierte oppgaver
Kvalifikasjoner:
- Utdanning som fysioterapeut eller ergoterapeut (offentlig godkjent)
- Ledererfaring og/eller lederutdanning
- Erfaring fra folkehelsearbeid og helsefremmende arbeid er en fordel
- Førerkort klasse B
Lønn
Stillingene er plassert i kommunens lønnsregulativ i henhold til gjeldende tariffavtale. Som terapeut/leder er du medlem av Sandefjord kommunale pensjonskasse. Sandefjord kommune har en av markedets beste pensjonsordninger og betaler inn over 10 % av den enkeltes bruttolønn. Den ansatte trekkes 2 % i pensjonsinnskudd.
Andre opplysninger
Gjensidig prøvetid er 6 måneder. Kommunen følger offentlighetsloven § 25 ved eventuell offentliggjøring av søkerliste. Du skal ikke sende inn vitnemål og attester. Ta med kopier av disse til et eventuelt intervju.
For stillinger der det er krav om politiattest, må godkjent attest fremvises før ansettelse.
Er dette en stilling som gir deg lyst til å flytte til Sandefjord?
Bor du ikke i Sandefjord og tenker at dette er interessant for deg, så legger vi ved et par linker til aktuell informasjon om Sandefjord kommune, i tillegg til at du har link til kommunens egne nettsider tilgjengelig i utlysningen.
Klikkbare lenker:
Tenk stort, tenk Sandefjord
Sandefjord kommune | Facebook
Foresatteportalen i Sandefjord kommune
Sandefjord kommune på YouTube
Fylke: Vestfold
Jobbtype: Fast
Heltid/Deltid: Heltid
Arbeidstid: Dag
Søknadsfrist: 20.03.2025
Tiltredelse: Etter avtale
Arbeidssted: Sandefjord kommune
Kontaktpersoner:
Adresse:
Rådhuset Sandefjordsveien 3 3208 Sandefjord
Sandefjord kommune Forebygging og mestring
Sandefjord er en kommune med stor tilflytting, rask ekspansjon og spennende utviklingsmuligheter. Sandefjord kommune er den største kommunen i regionen Vestfold og Telemark. Vi har over 66 000 innbyggere og over 5000 ansatte.
Sandefjord ligger sentralt i Vestfold og kun en times tid fra Oslo. Det er særdeles gode forbindelser til inn- og utland via fly, tog, buss og båt. Kommunen har flott natur, et aktivt kulturliv og er et godt sted å bo. Se gjerne www.sandefjord.kommune.no for mer informasjon.
Leka kommune – Leder for helse og velferd (søknadsfrist 17.03.2025)
LEDER FOR HELSE OG VELFERD
Ledig stilling fra 05.05.2025
Leka kommune har nå en spennende stilling ledig for deg som vil være med å rigge framtidas helse- og velferdstjenester.
Stillingen som leder for helse og velferd er direkte underlagt kommunedirektøren. og inngår i dennes ledergruppe. Leder har overordnet budsjett-, personal- og fagansvar på området helse og velferd. Stillingen har et strategisk ansvar for å lede, utvikle og motivere ansatte i sektoren og koordinere samarbeid med innbyggere, pårørende, frivillighet, andre kommuner, offentlige aktører og helserelaterte nettverk.
Leder for dette området skal bidra til å sette tydelige mål for framtidas tjenester i Leka og blir også sentral i arbeidet med utviklingen av framtidas eldreomsorg ved å arbeide med renovering/utbygging av helsetun og andre boalternativer.
Oppgaver og ansvar
Leder for helse- og velferdsområdet skal på et overordna nivå:
· Koordinere og lede
o Hjemmetjenester – helsetjeneste i hjemmet, rus- og psykiatritjeneste, ergoterapitjeneste, og fysioterapitjeneste
o Institusjonstjenester – helsetjeneste i institusjon, med støttefunksjonene kjøkken og vaskeri
o Helsetjenester – legetjeneste, helsestasjonstjeneste, jordmortjeneste og folkehelse
· Bidra til positiv utvikling av arbeidsmiljø og organisasjon
· Samarbeide med andre instanser og delta i helsefaglige nettverk
· Bidra i ulike relevante prosjekter og utnytte relevante tilskuddordninger
· Fremme fagutvikling og digital kompetanse knyttet til velferdsteknologi
· Som leder bidra til å styrke Leka kommunes samfunnsrolle og fremme positiv samfunnsutvikling for hele lokalsamfunnet
Kompetansekrav
· Relevant universitets- og/eller høyskoleutdanning
· Faglig erfaring fra helse- og velferdssektoren
· Ledererfaring fra helse- og velferdssektoren, eventuelt fra annen offentlig eller privat virksomhet
· Kunnskap om ressursstyring/turnusplanlegging
Egenskaper
Vi trenger en leder for helse- og velferdsområdet som
· Er strategisk, strukturert og synlig
· Evner å motivere og utvikle
· Tenker helhetlig
· Har god økonomiforståelse
· Er en god lagspiller og relasjonsbygger
Personlige egenskaper vil bli tillagt stor vekt.
Vi tilbyr
Spennende og utfordrende lederstilling med en sentral rolle
i prosessen med utvikling av fag, ressurser og tjenester i kommunen
Arbeidsmiljø med kompetente og positive kollegaer
God pensjonsordning
Lønn etter avtale
Søknad med CV, referanser og kopi av relevante attester sendes [email protected]
Aktuelle kandidater kalles inn til intervju
Søknadsfrist 17.03.2025
For spørsmål om stillingen, kontakt kommunedirektør Camilla Vågan 478 89 009 [email protected]
Kirkelige fellesråd i Trondheim – Kirketjener 20% fast ved Nidelven menighet (Søknadsfrist 13.03.2025)
Kirketjener 20% fast ved Nidelven menighet
Her får du muligheten til å jobbe i en stor menighet og en allsidig stab!
En kirketjener i Nidelven menighet forbereder kirkerommet for gudstjenester og kirkelige handlinger og er til stede på disse. Her har du også ansvar for brannvern, sikkerhet, styring av lyd, samt at du assisterer presten ved praktiske behov. Arbeidstiden vil primært være annenhver søndag, i høytider og noen lørdager. Du må også kunne delta på enkelte møter ved behov og gjøre enkle administrative oppgaver.
Soknet vårt har fire kirkebygg: Hoeggen kirke, Tempe kirke, Bratsberg kirke og Leira kapell. Her gjennomfører vi blant annet gudstjenester, dåp, bryllup, konfirmasjoner og gravferd. Det er også konserter og ulike former for utleie fra byggene.
Arbeidsoppgaver
- Legge til rette for, og delta i gjennomføring av gudstjenester og andre kirkelige handlinger
- Legge til rette for og være til stede ved konserter og andre arrangementer etter avtale
- Stedlig brann- og sikkerhetsansvar under seremonier og arrangementer
- Det må påregnes arbeidstid på ettermiddag, kveld, helger og i høytider
Kvalifikasjoner
- Praktiske ferdigheter og erfaring fra menighet- og gudstjenesteliv er ønskelig
- God kjennskap og vilje til å lære bruk av lyd- og AV-utstyr
- Kompetanse innen brann- og sikkerhetsarbeid vil være en fordel
- Beherske norsk muntlig og skriftlig
- Datakunnskaper
- Medlemskap i Den norske kirke er en forutsetning
- Fordel med sertifikat for bil, men ikke et krav
Personlige egenskaper
- Må kunne opptre selvstendig, ansvarsfullt og ha evne til å prioritere
- Utadrettet og tillitsskapende
- Kunne jobbe i team og bidra til å skape noe sammen med andre
- Evne til å beholde roen i situasjoner som krever det
- Være fleksibel i forhold til arbeidsoppgaver og arbeidstid
- Ha god ordenssans
Vi tilbyr
- Varierte og selvstendige arbeidsoppgaver
- Gode kollegaer i et aktivt arbeidsfellesskap
- Arbeidsoppgaver i flotte kirkebygg
- Lønn og lønnsbetingelser etter gjeldende tariffavtaler i Den norske kirke
- Tiltredelse snarest
Søknadsfrist: 13.03.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Kirketjener 20% fast ved Nidelven menighet
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Fast
Heltid/Deltid: Deltid
Stillingsprosent: 20
Webcruiter-ID: 4926400102
Kontaktinformasjon
Elisabeth Lund
Daglig leder Nidelven menighet
Telefon:+47 90563689
E-post:[email protected]
Nordre Risvolltun 2, 7036 Trondheim, Norge
Kirkelig fellesråd i Trondheim har personalansvar for 175 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 gravplasser. Fellesrådet har ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av alle kirkebygg på gravplassene, herunder drift av krematoriet. Fellesrådet har også ansvar for økonomi og administrasjon av alle menigheter og gravplasser i byen.
Sammen med menighetene har Fellesrådet som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en tilstedeværende folkekirke. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.
I tillegg skal Fellesrådet ivareta kulturarven og er gravferdsmyndighet for hele byens befolkning.
Kirkelige fellesråd i Trondheim – Administrasjonskonsulent i prosjektstilling (Søknadsfrist 16.03.2025)
Administrasjonskonsulent i prosjektstilling
Er du klar for en utfordring som virkelig betyr noe?
Vi søker en engasjert og kompetent administrasjonskonsulent til vårt team! Er du en person som brenner for forenkling og digitalisering av administrative arbeidsprosesser, vil vi gjerne høre fra deg.
Hvem er vi: Vi holder til sentralt i Trondheim i Munkegata 6, hvor du vil være en del av et større arbeidsmiljø sammen med Kirkevergens stab og ledergruppe, HR, Økonomi og administrasjon samt Bygg og eiendomsavdeling.
Er du klar til å ta steget? Send oss din søknad
i dag og bli en del av vårt team!
Hva vi tilbyr
- En spennende og utfordrende stilling i et dynamisk arbeidsmiljø
- Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
- Engasjerte kolleger og trivelig arbeidsmiljø
- Konkurransedyktige betingelser
- Offentlig tjenestepensjon
- Arbeidssted i Midtbyen
Dine hovedoppgaver
- Administrative oppgaver på vegne av fellesråd og menigheter, som f.eks. vikarbemanning, utleie av lokaler, arkiveringsoppgaver og markedsføring
- Kartlegging og utprøving av nye fellesfunksjoner, og samordning av oppgaver mellom menighetene
- Bidra til forenkling av arbeidsprosesser og økt digitalisering
- Ivareta dialog og samarbeid med andre avdelinger for å sikre nødvendig informasjonsflyt
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3-årig høyskole- eller universitetsutdanning innen administrative fag
- God digital forståelse og digitale ferdigheter, og gjerne erfaring fra prosessforbedring
- Det er ønskelig med erfaring fra komplekse organisasjoner
Hvem du er:
- Selvstendig og løsningsorientert
- Sterke analytiske ferdigheter og evne til å finne helhetlige løsninger
- Strukturert og nøyaktig
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
- Personlig egnethet blir tillagt vekt
Søknadsfrist: 16.03.2025
Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
Sted: Trondheim
Stillingstittel: Administrasjonskonsulent i prosjektstilling
Stillinger: 1
Ansettelsesform: Engasjement
Heltid/Deltid: Heltid
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4913822736
Kontaktinformasjon
Lena Kongsrud
Avd.leder økonomi og servicetjenester
Telefon:91132969
E-post:[email protected]
Gaute Skoglund
Avd.leder Kirkeliv
Telefon:91815251
E-post:[email protected]
Munkegata 6, 7013 Trondheim, Norge
Kirkelig fellesråd i Trondheim har personalansvar for 175 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 gravplasser. Fellesrådet har ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av alle kirkebygg på gravplassene, herunder drift av krematoriet. Fellesrådet har også ansvar for økonomi og administrasjon av alle menigheter og gravplasser i byen.
Sammen med menighetene har Fellesrådet som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en tilstedeværende folkekirke. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er.
I tillegg skal Fellesrådet ivareta kulturarven og er gravferdsmyndighet for hele byens befolkning.
Forsvarsbygg Region nord – Leder for våre prosjektledere i Finnmark (Søknadsfrist 09.03.2025)
Vi søker en dyktig leder for våre prosjektledere i Finnmark
Forsvarsbygg er her for å sikre at Forsvaret har de eiendommene, byggene og anleggene de trenger – i både fred, krise og når det virkelig gjelder. Nå ser vi etter en dyktig leder for prosjekt som ønsker spennende og meningsfulle utfordringer i en rolle som virkelig betyr noe.
Som leder prosjekt får du en sentral rolle med ansvar for å støtte distriktssjefer i gjennomføringen av regionens planverk innen vedlikehold, utvikling, komponentutskifting og energiledelse. Du vil ha overordnet ansvar for prosjektgjennomføring og ivaretakelse av byggherreforskriften i regionens prosjekter, samt bistå i investeringsprosjekter ved behov.
I denne stillingen vil du ha personalansvar for 7 av enhetens ansatte, og du vil være en nøkkelperson for faglig utvikling av medarbeidere i tråd med regionens behov. Stillingen vil ha ansvar for hele Finnmark. Med fokus på effektiv ressursforvaltning og bærekraft, får du muligheten til å utgjøre en forskjell og sette ditt preg på regionens utvikling.
Nord-Norge er satsingsområder for Forsvaret, og Forsvarsbygg skal understøtte med å bygge forsvarsevne både for nasjonale og allierte styrker. I hele nord er det betydelige endringer tilknyttet Forsvarets tilstedeværelse, og det krever at vi er tett på for å sikre nødvendig understøttelse og prioriteringer.
Vi satser på digitalisering for å styrke fremtidens forsvarsevne, og hos oss får du en spennende mulighet til å påvirke denne utviklingen – samtidig som du gjør en forskjell for samfunnet.
Stillingen rapporterer til Avdelingsleder. Arbeidssted vil være Høybuktmoen eller Porsangmoen. En del reisevirksomhet innenfor regionen må regnes med.
Les mer om Forsvarsbygg på www.forsvarsbygg.no/jobb
Nøkkelinformasjon
Søknadsfrist:09.03.2025
Arbeidsgiver:Forsvarsbygg
Stillingstittel:Leder prosjekt
Stillinger:1
Heltid / Deltid:Heltid
Ansettelsesform:Fast
Stillingsprosent:100
Webcruiter-ID:4919397290
Arbeidsoppgaver
Ansvarlig for å bistå distriktssjefer i deres gjennomføring av regionenes planverk innenfor vedlikehold, utvikling, komponentutskifting og andre prosjekter
Overordnet ansvar for ivaretakelse av byggherreforskriften i regionens prosjekter
Bistå i investeringsprosjekter
Personalansvar for enhetens ansatte
Faglig utvikling av medarbeidere i tråd med regionens behov
Ansvar for at Forsvarsbyggs rutiner og prosedyrer for prosjektgjennomføring etterleves
Effektiv forvaltning av ressurser
Hvem ser vi etter?
Vi søker en strukturert og resultatorientert leder med evne til å utvikle og jobbe tett med sine medarbeidere. Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og jobber godt både internt og eksternt. Du har evne til å tenke helhetlig og har et strategisk blikk for å bidra til at vi når våre mål.
Kvalifikasjoner
Relevant utdanning på minimum bachelornivå. Kandidater med annen relevant utdanning som teknisk fagskole kombinert med relevant prosjektledererfaring kan komme i betraktning
Du har relevant erfaring fra prosjektgjennomføring
Du har gode kunnskaper innen prosjektstyring og prosjektledelse
Du har erfaring fra forvaltning av eiendom, bygg og anlegg
Du har ledererfaring
Du har god økonomisk forståelse
Du må ha Førerkort kl. B
Du må kunne sikkerhetsklareres for nivå Hemmelig/Nato Secret
Det er ønskelig at du har erfaring med bruk av dataverktøy innen prosjektgjennomføring
Vi tilbyr
I Forsvarsbygg vil du få en spennende og variert arbeidshverdag med et meningsfullt samfunnsoppdrag hvor du vil bidra til å bygge forsvarsevne hver dag. Vi satser på medarbeiderne våre, vi tilbyr kursing, etter- og videreutdanning og har etablert vår egen prosjektlederutdanning. Vi har en familievennlig og fleksibel personalpolitikk med gode arbeidstidsordninger. Du vil også kunne få tilgang til treningsrom og bedriftsidrettslag med varierte aktiviteter. Som ansatt hos oss får du medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av landets beste pensjonsordninger med mulighet for boliglån og gode forsikringsordninger.
Andre opplysninger
Stillingen lønnes som senioringeniør (stillingskode 1181) fra kr. 840 000,- til kr. 890 000,-
Vi ber om at du laster opp vitnemål og karakterutskrifter i søknaden din
Kvinner oppfordres til å søke
Offentlig søkerliste utarbeides etter søknadsfristens utløp. Dersom du ønsker å reservere deg fra
oppføring på offentlig søkerliste må dette begrunnes. Du vil bli varslet om reservasjon ikke tas til følge
Adresse:
Garnisonen i Sør-Varanger, 9912 Hesseng, Norge
Porsangmoen leir
9709 Porsangmoen
Kontaktinformasjon
Svein-Tore Skogstad
Avdelingsleder
Telefon:970 48 740
Helt siden festningenes tid har operative og funksjonsdyktige bygg og anlegg vært avgjørende for Norges forsvarsevne. Det er Forsvarsbyggs ansvar å bygge denne forsvarsevnen, vi utvikler, bygger, drifter og avhender bygg, anlegg og eiendom for forsvarssektoren. Forsvarsbygg er en beredskapsetat, og vi skal levere på vårt oppdrag for Forsvaret i fred, krise og krig. Vi er Norges største offentlige eiendomsaktør, en attraktiv arbeidsgiver med ledende fagkompetanse innen bygg og eiendom og en rekke tilknyttede fagområder.
Forsvarsbygg har ansvaret for over 12 000 bygg og anlegg over hele landet, og har til enhver tid ansvaret for cirka 300 aktive investeringsprosjekter. Eiendomsporteføljen vi forvalter inneholder mange av de mest særegne og krevende bygg i landet, fra de 15 festningene som er tilgjengelige for allmenheten, til militærleirer, skyte- og øvingsfelt og flystasjoner for Forsvaret. Forsvarsbygg har hovedkontor i Oslo med lokasjoner over hele landet.
Forsvarsbygg er en etat i forsvarssektoren og underlagt Forsvarsdepartementet. Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner og arbeidsoppgaver.
Vest Telemark Kraftlag Holding AS – IKT Ansvarleg (søknadsfrist 16.03.2025)
Spanande stilling som IKT Ansvarleg – Vest Telemark Kraftlag Holding AS
Som fylgje av naturleg avgang er det ledig stilling ved VTK Konsernet (VTK):
Ansvarleg IKT
Stillinga er svært sentral for modernisering, effektivisering og utvikling av VTK. Gjennom 2024 har me utvikla vår robustheit gjennom innføring av ny IT plattform, teknologi og IT system. Så om du likar teknologi, utfordringar og ein jobb med sjølvstendig ansvar er dette moglegheita for deg til å være med å vidareutvikle og forme morgondagens VTK Konsern!
Som ansvarleg for IKT i VTK vil du samarbeide med leiinga av konsernet og vår IT leverandør med ansvar for å utvikle langsiktige strategiar, samt sikre at IT-løysingane er i tråd med til ein kvar tid gjeldande lovverk, selskapets behov og mål.
Du vil være tett på dotterselskapa og tilknytte selskap i VTK Konsernet for å identifisere områder der digital teknologi kan skape verdi og forbetre forretningsprosessar. Implementering av nye system, automatisering av manuelle oppgåver med bruk av dataanalyse for å ta betre avgjerder er sentrale arbeidsoppgåver. Du vil også få definerte ansvarsområder innan dagleg drift som bl.a. inkluderer å sørge for tilstrekkelig support, opplæring og utvikling av tilsette i VTK Konsernet.
IT-sikkerhet er ein prioritert oppgåve for å beskytte selskapets data og system mot truslar. I stillinga inngår rolla som IKT Sikkerheitsansvarleg med ansvar for å sikre at nettselskapet vårt (Telemark Nett) kjem krava i møte til kraftberedskapsforskrifta § 6 og vera fagleg kontaktpunkt til beredskapsstyresmaktene (NVE).
Krav til utdanning og ønska erfaring:
✅ Relevant utdanning innan IT og informasjonssikkerhet
✅ Erfaring frå arbeid med sikkerheitsløysingar for å handtere data knytt til skyløysingar
✅ Kjennskap til lover og forskrifter som regulerer informasjonssikkerheit er fordelaktig
Me kan tilby:
✅ Ei spanande, sjølvstendig og fagleg interessant stilling
✅ Fleksibel arbeidstid og moglegheit for heimekontor
✅ Konkurransedyktig løn og gode forsikrings-, pensjons- og velferdsordningar
✅ Trygg arbeidsplass med dyktige kollegaer, støtte og fellesskap
Den som blir tilsett må tilfredsstille krav til bakgrunnssjekk heimla i kraftberedskapsforskrifta
Spørsmål om stillinga kan du rette til IKT leiar Tor Arne Heggtveit (tlf. 913 94 158) samt konsernsjef Svenn-Erik Rafoss (tlf. 912 47 429)
Søknad med CV og kopi av dei viktigaste vitnemål/attestar kan du sende på e-post til [email protected]. Merk: Søknad ‘’Ansvarleg IKT’’
Søknadsfrist 16.03.2025
Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS