– fokus på din neste stilling

Menu
  • Om Oss
  • Alle stillinger
  • Annonsere
  • Jobbintervju
  • Jobbsøknad
  • Skrive CV
  • Kontakt

Kantor i Lade menighet (Søknadsfrist 11.05.2023 )

Orgel – foto Bo Mathisen

 

Kantor i Lade menighet

 

 

Lade er et område i Trondheim som opplever en en rivende utvikling med store utbyggingsprosjekter i flere områder. Dette medfører stor tilflytning til bydelen. Menigheten ønsker å synliggjøre og utvikle Folkekirka både overfor etablerte og nye beboere på Lade, og tror at musikk og kultur vil være viktige verktøy så vel strategisk som i daglige engasjement og opplevelser. Middelalderkirken fra før år 1200 er et landemerke i bydelen som skaper identitet og tilhørighet. Kirka som institusjon er til stede og medregnet i lokalmiljøet, og menigheten har et godt utbygd frivillighetsapparat. Menighets-rådet har særlig oppmerksomhet retta mot arbeid for barn og unge. Den ansatte vil bli tilsatt i KfiT, med for tiden arbeidssted ved Lade menighet. Avdelingsleder Kirkeliv vil være kantorens nærmeste overordnede.  

 

Arbeidsoppgaver

  • Faglig og musikalsk ansvar ved gudstjenester og seremonier.
  • Lede og administrere kirkekor/forsangergruppe.
  • Delta i menighetsarbeidet, hyggestunder, sykehjem etc.
  • Videreføre og utvikle tilbudet med kulturarrangement i kirka i samarbeid med stab og eventuelt eksterne aktører.
  • Deltakelse i diakonale samlinger som internasjonal språkkafe og andakter på institusjoner, trosopplæringstiltak og barnehage- og skolegudstjenester.

Det forutsettes et tett samarbeid med de øvrige kirkemusikerne i nærområdet og ellers et naturlig samarbeid med byens øvrige kantorer. Aktivt samarbeid med prester, diakon og menighetspedagog er en nødvendighet. Det er forventninger om et nært samarbeid med lokalt musikk- og kulturliv med blant annet å arrangere kulturmesser. Deltakelse på stabsmøter er, på lik linje som for de øvrige ansatte, obligatorisk. Tilsyn og ansvar for vedlikehold av menighetens instrumenter (orgler og pianoer) i samarbeid med øvrige kantorer i kirka i Trondheim.  

 

Kvalifikasjoner

  • Det kreves utdanning i samsvar med «Tjenesteordning for kantorer» evt annen relevant kompetanse.
  • Erfaring fra arbeid med kor vil være en fordel.
  • Det ønskes erfaring med barn, unge og konfirmanter, og gjerne traktere ulike instrumenter.
  • Det er ønskelig med evner til nytenking og videreutvikling av sang- og musikklivet i menigheten og lokalmiljøet.
  • Det er ønskelig med ferdigheter og erfaring fra menighet- og gudstjenesteliv.
  • Medlemskap i Den norske kirke kreves.
  • Søkere må beherske skandinavisk/norsk muntlig og skriftlig.

 

Personlige egenskaper

Kandidater må kunne arbeide selvstendig, være initiativrik, og ha evne til å se, planlegge og prioritere egne oppgaver og tid. Det legges stor vekt på fleksibilitet og samarbeidsevne. Engasjement og initiativ for mangfold i det kirkemusikalske arbeidet vil bli vektlagt.  

 

Vi tilbyr

  • Et godt og inspirerende arbeidsmiljø.
  • Spennende oppgaver knyttet til videreutvikling av menighetens musikk og kulturarbeid.
  • Vakre Lade kirke som arbeidsplass.
  • En variert og utfordrende jobb i en engasjert menighet.
  • Lønn og pensjon i henhold til tariff.
  • Det må påregnes prøvespilling i forbindelse med utvelgelsesprosessen.

 

 

  • Søknadsfrist: 11.05.2023
  • Arbeidsgiver: Kirkelig fellesråd i Trondheim
  • Sted: Trondheim
  • Stillingstittel: Kantor i Lade menighet 70% fast stilling
  • Stillinger: 1
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/Deltid: Deltid
  • Stillingsprosent: 70
  • Webcruiter-ID: 4655449184

 

 

 

Kontaktinformasjon

Inger Helen Nygård
Avdelingsleder kirkeliv  
Telefon:92810420
E-post:[email protected]  

 

Harald Hårfagres gate 2, 7041 Trondheim, Norge Kirkelig fellesråd i Trondheim har 160 medarbeidere tilknyttet drift av 16 menigheter og 19 kirkegårder/gravplasser. Fellesrådet har også ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av 21 kirkebygg, 4 kapeller og ett krematorium med seremonirom, samt økonomiske og administrative servicefunksjoner for alle menigheter i Trondheim.

Fellesrådet skal ivareta kulturarven og utføre gravferdstjenesten på en verdi måte. Sammen med menighetene har fellesrådet som mål å virkeliggjøre at byens befolkning møter en bekjennende, åpen, tjenende, misjonerende og tilstedeværende folkekirke, og at gravferdstjenester blir utført på en verdig måte. Mål og strategiplan for Fellesrådet legger stor vekt på å være en kirke hvor folk er. 

Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

Kirkelig fellesråd Trondheim

Lenke til firma

https://kirken.no/nb-NO/fellesrad/trondheim-kirkelige-fellesrad/

Kategorier

kantorkirkekirkemusikermenighetsmusikerorganist

Kontaktinfo

  • Inger Helen Nygård
  • Tittel: Avdelingsleder kirkeliv
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 92810420

Lokasjon

  • Trondheim

Søknadsfrist

Mai 11, 2023

Publisert avBård Henning Lie26. april 202326. april 2023Publisert iHelse og omsorg, Utdanning / oppvekstStikkord: kantor, kirke, kirkemusiker, menighetsmusiker, organistLegg igjen en kommentar til Kantor i Lade menighet (Søknadsfrist 11.05.2023 )

Kirketjener / Kirkegårdsarbeider (Søknadsfrist 15.05.2023)

 

Kirketjener/Kirkegårdsarbeider

 

 

Øvre Eiker kirkelige fellesråd har ledig 100 % fast stilling som gravplassarbeider/kirketjener med hovedvekt med arbeid på gravplassene.
Vi søker en person med kompetanse innen bruk og vedlikehold av maskiner og utstyr, gravemaskin, hjullaster og traktor. Det er 16 hel- og deltidsansatte under Øvre Eiker kirkelige fellesråd.

 

Arbeidsoppgaver

  • Drift, tilsyn og vedlikehold av maskiner og utstyr
  • Drift og vedlikehold på kirker og gravplasser
  • Kontakt med besøkende på gravplassen

Det er utarbeidet stillingsbeskrivelse for stillingen

 

Kvalifikasjoner

  • Erfaring med bruk av gravemaskin, traktor
  • Førerkort (BE), traktor (T-142) samt kompetansebevis M2 (gravemaskin) og M4 (hjullaster)
  • Utdannelse/erfaring innen grøntfaget
  • Gravplasskolen
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig

 

Personlige egenskaper

Den ansatte går inn i et team av gravplasssarbeidere/kirketjenere bestående av 5 årsverk. Gravplassarbeiderne/kirketjenerne har ansvaret for 6 kirkebygg og 5 gravplasser. Søker må disponere egen bil. Det vil medføre noe kvelds- og helgearbeid.
Vi søker etter en person med gode samarbeidsevner, som trives med fysisk arbeid og som kan jobbe både selvstendig og i team. Vi legger vekt på at de som kommer til kirkene og gravplassene våre skal kjenne seg velkommen. Derfor søker vi etter en person som kjenner seg trygg i møte med mennesker og som har fokus på at det skal være velstelt og pent både ute og inne. Personlig egnethet vektlegges. Søkeren må være medlem av den norske kirke.

 

Vi tilbyr

Ansettelse og avlønning i henhold til KA’s tariffavtale og gunstig pensjonsordning gjennom KLP

 

Kontaktinformasjon

Oddvar Etnestad, kirkeverge, 97599446

 

Arbeidssted

Prof. Hans Strøms vei 10
3300 Hokksund

 

Nøkkelinformasjon

  • Arbeidsgiver: Øvre Eiker kirkelige fellesråd
  • Referansenr.: 4655862990
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 15.05.2023

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Øvre Eiker kirkelige fellesråd
  • Hjemmeside: http://www.kirken.no

 

Øvre Eiker kirkelige fellesråd har sammenfallende grenser med Øvre Eiker kommune. Kommunen har 20 000 innbyggere.. Det er fire menigheter: Fiskum, Vestfossen, Bakke og Haug, og seks kirker og fem kirkegårder.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Kirketjener/Kirkegårdsarbeider
  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 15. mai 2023

Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

Øvre Eiker kirkelige fellesråd

Lenke til firma

https://www.eiker.kirken.no/

Kategorier

kirkegårdsarbeiderkirketjener

Kontaktinfo

  • Oddvar Etnestad
  • Tittel: kirkeverge
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 97599446

Lokasjon

  • Hokksund

Søknadsfrist

Mai 15, 2023

Publisert avBård Henning Lie26. april 202326. april 2023Publisert iHelse og omsorg, Teknisk, Utdanning / oppvekstStikkord: kirkegårdsarbeider, kirketjenerLegg igjen en kommentar til Kirketjener / Kirkegårdsarbeider (Søknadsfrist 15.05.2023)

Undervisningsstilling elektrofag (Søknadsfrist 21.05.2023)

 

 

Bamble vgs, Undervisningsstilling innen Elektrofag

 

 

  • Stillingstype: Fast stilling
  • Stillingsstørrelse: 100% stilling
  • Søknadsfrist: Søndag 21.mai

 

Hovedarbeidsoppgaver og ansvarsområder

Bamble vgs ble høsten 2014, slått sammen med Croftholmen vgs. Skolen har for tiden ca 400 elever fordelt på utdanningsprogrammene: Salg, service og reiseliv, studiespesialisering, teknologi- og industrifag, helse- & oppvekstfag, elektro- og datateknologi. Skolen arrangerer i tillegg voksenopplæring. Høsten 2023 står ny samlet skole ferdig på området Grasmyr.

Vi har behov for faglærer innen elektrofag. For å kunne disponere vårt personell optimalt og være robuste, er det viktig for oss at søker har elektrokompetanse innen svakstrøm/el kom. I vår daglige undervisning av ungdom arbeider vi kontinuerlig med vurdering for læring og felles samordnet klasseledelse. Dette avgjørende for å gi skolen gode resultater på alle utdanningsprogram.

 

Kvalifikasjoner

Utdanning:

Relevant faglig og pedagogisk kompetanse jfr. Opplæringslova

Søkere uten pedagogikk vil bli vurdert med avtale om oppstart pedagogisk utdanning.

I tillegg kjennskap til:

-PLS

-Reguleringsteknikk

-Alarmer, kameraovervåking og adgangskontroll

-Roboter

 

Erfaring:

Vi vektlegger relevant praksis. .

Det forventes at du har digital kompetanse til å utnytte fylkeskommunens IKT-løsninger, ser muligheter i ny teknologi, og er motivert for å ta i bruk nye digitale løsninger.

 

Personlige egenskaper

Vi søker etter personer som er fleksible og gode til å kommunisere med elever, kolleger og skoleledelsen.

Vi vil ha faste, tydelige og omsorgsfulle medarbeidere som sammen med elevene kan fål gode læringsprosesser og samarbeide godt med alle i skolesamfunnet.

Personlig egnethet vektlegges.

Fylkeskommunen skal være en omstillingsdyktig organisasjon, og arbeidsgiver tar forbehold om at sektortilhørighet, stilling, arbeidssted og arbeidsoppgaver kan endres ved behov.

 

Vi tilbyr

Lønn og arbeidstid i henhold til gjeldende regelverk

 

Tilsetting og prøvetid

Tilsetting skjer på grunnlag av de til enhver tid gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Ved tilsetting i undervisningsstilling, må du ha relevant faglig og pedagogisk kompetanse jf Opplæringslova. Vi krever godkjent politiattest av nyere dato (ikke eldre enn tre måneder). Som hovedregel praktiserer vi 6 måneders prøvetid fra tiltredelsesdato.

 

Søke stilling

Søknad sendes via elektronisk søknadsskjema. Vitnemål og attester tas med til eventuelt intervju. Vi gjør oppmerksom på at alle våre søkere kommer på offentlig søkerliste jf Offentleglova § 25. Ønske om fritak fra offentliggjøring må du begrunne i søknaden. Dersom ditt ønske ikke innvilges, varsler vi deg om dette. Fylkeskommunen er opptatt av at arbeidsstyrken i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifisert til å søke.

 

Om fylkeskommunen

Fylkeskommunen er politisk styrt med fylkesordfører som øverste politiske leder. Fylkesrådmannen er øverste administrative leder. Vestfold og Telemark fylkeskommune skal bidra til samfunnsutvikling og verdiskaping i regionen, og har ansvar for viktige oppgaver innen bla videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling, regional- og arealplanlegging. Vi jobber tverrfaglig og setter innbyggernes behov i sentrum. Til dette oppdraget søker vi motiverte og endringsvillige medarbeidere som er gode relasjonsbyggere og utviklings- og løsningsorienterte lagspillere.

 

Bamble videregående skole

Sektorområdet er organisasjonens største enhet med ca. 3000 ansatte. Vi skal bidra til at flere ungdommer fullfører videregående opplæring. Nærmere 15 000 elever og 4000 lærlinger skal sikres optimale læringsvilkår og forberedes på voksenlivet. Sektoren ledes av direktøren, og består bla av 7 seksjoner; 1. folkehelse og livsmestring, 2. inntak, eksamen og voksenopplæring, 3. fag- og yrkesopplæring, 4. pedagogisk støtte og utvikling, 5. sektorutvikling, 6. pp-tjenesten og 7. oppfølgingstjenesten samt 21 videregående skoler, en folkehøyskole, voksenopplæring, SMI-skole og talenthus.

 

Les mer på våre nettsider

 

  • Arbeidssted: Bamble videregående skole
  • Stillingstype: Fast
  • Stillingsstørrelse: Heltid

 

 

Søk på stillingen

 

 

Søknadsfrist: 21.05.2023

 

 

Spørsmål om stillingen

Knut Jørgen Røland
Avdelingsleder
E-post

 

Bamble videregående skole

Vil du være med og utvikle regionen vår sammen med dyktige og engasjerte kollegaer? Vi skaper verdi for framtida og utvikler fylket gjennom kompetanse, samarbeid og åpenhet. Vi har ansvar for viktige oppgaver innen blant annet videregående opplæring, kultur, folkehelse, tannhelse, kollektivtrafikk, fylkesveier, samfunnsutvikling samt regional- og arealplanlegging.
Undervisningsstilling Elektrofag

Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

Vestfold og Telemark fylkeskommune

Lenke til firma

https://www.vtfk.no/

Kategorier

elektrofagLærerteknologi- og industrifagTIFundervisningsstilling

Kontaktinfo

  • Knut Jørgen Røland
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf:

Lokasjon

  • Langesund

Søknadsfrist

Mai 21, 2023

Publisert avBård Henning Lie25. april 202325. april 2023Publisert iTeknisk, Utdanning / oppvekstStikkord: elektrofag, Lærer, teknologi- og industrifag, TIF, undervisningsstillingLegg igjen en kommentar til Undervisningsstilling elektrofag (Søknadsfrist 21.05.2023)

Ledig stilling som fastlege ved Steigen legesenter (søknadsfrist 21.05.2023)

 

Ledig stilling som fastlege ved Steigen legesenter

 

 

Har du lyst til å være en medspiller på laget vårt og bo i verdens vakreste kommune? Kom til Steigen!

Steigen kommune har ca. 2700 innbyggere, og ligger nord for Bodø, ut mot Vestfjorden. Her ligger alt til rette for flotte naturopplevelser og mange gode muligheter for rekreasjon og friluftsliv.

Vi er viden kjent for vår vakre natur med fjell og hav rett utenfor stuevinduet. Steigen har også et rikt kulturliv, og et godt utbygd skole- og barnehagetilbud som gjør kommunen til et godt sted å bo.

Steigen har over flere år som en av få småkommuner hatt en stabil og rolig befolkningsvekst år for år, mye på grunn av god vekst i næringslivet og etterspørsel etter variert og god kompetanse. Les mer på levisteigen.no.

Fra Steigen kan man komme seg til Bodø på 1 time med daglige hurtigbåtavganger.

 

Om kommunens legetjeneste

Alle kommunale helsetjenester er samlokalisert ved Steigentunet helse- og omsorgssenter, der også Steigen legesenter og legevakten er lokalisert. Det gir en unik mulighet for effektiv og god samhandling på tvers av tjenesteområder. Legene har en kommunal bistilling på helsestasjon/sykehjem.

Ved legekontoret er det 4 faste leger, 2 LIS1, helsesekretærer og sykepleiere. Legekontoret er veldrevet og godt utstyrt.

Legevakten er organisert som en kommunal vaktordning med hjemmevakt. Vakten er 6-delt og det gis bakvakt til de som ikke går selvstendig vakt. Legevakten vil gi mye erfaring i prehospital akuttmedisin langt fra sykehus (3 timer) i nært samarbeid med ambulansetjenesten. Her blir du godt kjent med en distriktsmedisinsk tankegang.

 

Vi søker deg som har

  • Norsk autorisasjon
  • Gjennomført LIS 1
  • Førerkort klasse B
  • Behersker et skandinavisk språk skriftlig og muntlig

Vi ønsker en engasjert lege som er interessert i allmennmedisin og distriktsmedisin med evne til å jobbe selvstendig. Du må være strukturert, men også kreativ og løsningsorientert når det trengs.

 

Mer om stillingen

  • Lønn etter avtale. Gode lønnsvilkår
  • Fast ansettelse i 100 % stilling
  • Listelengde 700
  • Bistilling på sykehjem eller helsestasjon
  • Deltagelse i en 6-delt legevaktordning
  • Vi er også interessert i deg som kunne tenke deg en redusert stilling

 

Spørsmål om stillingen

Kommuneoverlege Ingar Strand: tlf 99468556, e-post: [email protected]

Personalleder Dag Robertsen tlf 48117145, e-post: [email protected]

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: 21. mai 2023
  • Arbeidsgiver: Steigen kommune
  • Kommune: Steigen
  • Omfang: Heltid
  • Varighet: Fast
Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

Steigen kommune

Lenke til firma

https://www.steigen.kommune.no/

Kategorier

doktorfastlegefastlegehjemmellege

Kontaktinfo

  • Ingar Strand
  • Tittel: Kommuneoverlege
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 99468556
  • Dag Robertsen
  • Tittel: Personalleder
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 48117145

Lokasjon

  • Leinesfjord

Søknadsfrist

Mai 21, 2023

Publisert avBård Henning Lie24. april 202324. april 2023Publisert iHelse og omsorg, Ledelse / AdministrasjonStikkord: doktor, fastlege, fastlegehjemmel, legeLegg igjen en kommentar til Ledig stilling som fastlege ved Steigen legesenter (søknadsfrist 21.05.2023)

Nord-Hålogaland bispedømme: Sokneprester og kapellan (Søknadsfrist 10.05.2023)

 

Sokneprest i Grønnåsen sokn

Sokneprest Grønnåsen sokn

Bedrift

Tromsø domprosti, Den norske kirke, Nord-Hålogaland bispedømme

Sted

Tromsø

Frist

10.05.2023

 

Sokneprest Vågsfjord

Bedrift

Trondenes prosti, Den norske kirke, Nord-Hålogaland bispedømme

Sted

Harstad

Frist

10.05.2023

 
 

Kapellan i Porsanger sokn

Bedrift

Indre Finnmark prosti, Den norske kirke, Nord-Hålogaland bispedømme. Bonus ved inngåelse bindingstid!

Sted

Lakselv

Frist

10.05.2023

 

Sokneprest i Kautokeino sokn 

Sokneprest i Kautokeino sokn

Bedrift

Indre Finnmark prosti, Den norske kirke, Nord-Hålogaland bispedømme. Bonus ved avtale om bindingstid!

Sted

Kautokeino

Frist

10.05.2023

 

Sokneprest i Lyngen sokn

Bedrift

Nord Troms prosti, Den norske kirke, Nord-Hålogaland bispedømme.Bonus ved bindingstid!

Sted

Lyngseidet

Frist

10.05.2023

 

Sokneprest i Berlevåg sokn

Bedrift

Varanger prosti, Den norske kirke, Nord-Hålogaland bispedømme

Sted

Berlevåg

Frist

10.05.2023

 

Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

Nord-Hålogaland bispedømme

Lenke til firma

https://kirken.no/nord-haalogaland/

Kategorier

bispedømmekapellankirkeprestsokneprest

Kontaktinfo

  • Audun Sæbø
  • Tittel: Personalsjef
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 403 11 820
  • Siv Limstrand
  • Tittel: Sokneprest Svalbard
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 922 00 170

Lokasjon

  • Torsken
  • Skaland
  • Lakselv
  • Kautokeino
  • Tromsø
  • Lyngseidet
  • Lakselv
  • Lundenes
  • Harstad

Søknadsfrist

Mai 10, 2023

Publisert avBård Henning Lie21. april 202321. april 2023Publisert iHelse og omsorg, Ledelse / Administrasjon, Utdanning / oppvekstStikkord: bispedømme, kapellan, kirke, prest, sokneprestLegg igjen en kommentar til Nord-Hålogaland bispedømme: Sokneprester og kapellan (Søknadsfrist 10.05.2023)

Kantor / kyrkjemusikar 50 % i Ellingsøy sokn (søknadsfrist 07.05.2023)

Kantor / Kyrkjemusikar

 

 

Om stillinga

Det er ledig stilling som kantor/kyrkjemusikar i 50 % i Ålesund kyrkjelege fellesråd med Ellingsøy sokn som arbeidsstad.

Ellingsøy sokn ligg i Ålesund kommune og utgjer saman med Borgund sokn eitt samarbeidsområde. Soknet er langstrakt og er i endring med mykje utbygging og tilflytting. Det er kort avstand mellom Ellingsøy og Ålesund sentrum.
Ellingsøy sokn har ca. 2100 medlemer. Soknet har ei arbeidskyrkje vigsla i 1998 med ca. 400 sitjeplassar, stor kyrkjelydssal med nytt lyd og lysanlegg, og kontor for tilsette. Orgelet er bygget av Ryde & Berg i 2002 og har 16 stemmer.

Kyrkjelyden har kyrkjekor som har hyppig samarbeid med Borgund kyrkjekor. Soknerådet ønskjer seg ein musikar som kan engasjere seg i arbeid retta mot barn og unge. Soknet har eit stort potensiale med mange ungdomar knytta til ungdomsklubb og speidararbeid. Soknerådet ønskjer seg ein musikar som kan engasjere seg i denne aldersgruppa og som kan vere med å videreutvikle song- og musikklivet som ein del av arbeidet med å bygge kyrkjelyd.
Samarbeid med lokale musikkutøvere for deltaking i gudstenester og andre kyrkjelege arrangement er viktig.

 

  • Heimeside: https://www.ellingsoy.kyrkjelyd.no
  • Søknadsfrist: 07.05.2023
  • Arbeidsgivar: Ålesund kyrkjelege fellesråd
  • Stad: Ålesund
  • Stillingstittel: Kantor/Kyrkjemusikar
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Deltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 50
  • Webcruiter-ID: 4635006325

Arbeidsoppgaver

  • Tenestegjere ved gudstenester og kyrkjelege handlingar
  • Lede og utvikle kyrkjelydens musikk og kulturarbeid
  • Vere ein kyrkjemusikalsk ressurs for kyrkjelyd, stab og fellesråd
  • Delta i stabs- og fagmøte og andre administrative møtepunkt
  • Gi støtte til kyrkjelydens øvrige arbeid og inngå i tverrfaglege satsingar
  • Nokre tenester, t.d. gravferder i andre kyrkjelydar må påberegnes

Kvalifikasjoner

  • Fortrinnsvis utdanning i samsvar med Tjenesteordning for kantorer, eventuelt kyrkjemusikar med anna relevant utdanning/realkompetanse/kirkemusikalsk utdanning
  • Erfaring med musikalsk arbeid med barn og unge
  • Allsidig og trygg i ulike musikalske uttrykk
  • Gode norskkunnskapar, skrifteleg og munnleg

Personlige egenskaper

  • Du er engasjert og kreativ, og har eit ønskje om å bidra i kyrkjelydens musikalske arbeid
  • Evne til samarbeid og fleksibilitet
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • Hyggelege kollegar i ein stab som har fokus på eit godt og sosialt arbeidsmiljø
  • Spennande og varierte arbeidsoppgåver og gode moglegheiter for fagleg utvikling
  • Eit engasjert sokneråd dei tilsette kan samarbeide med
  • Lønn etter KAs tariffavtale
  • Pensjons- og forsikringsordningar

Annet

  • For å bli tilsett må ein ha førarkort klasse B og kunne disponere eigen bil i arbeidet.
  • Den som får tilbod om stillinga må legge fram barneombodsattest (politiattest), jfr Lov om tros- og
  • Livssynssamfunn § 20
  • Tilsetting i Ålesund kyrkjelege fellesråd med for tida Ellingsøy sokn som arbeidsstad.
    Oppstart i juni, eller etter nærare avtale.

 

 

Adresse:Langelandsvegen 17, 6010 Ålesund, Norge

 

Søk her

 

 

Kontaktinformasjon

Hans Roar Aas
Avdelingsleiar
94323279

 

Om arbeidsgivaren

Etter kommunesamanslåing frå 1.1.2020 har Ålesund 65 000 innbyggarar. Ålesund kyrkjelege fellesråd har arbeidsgivaransvar for meir enn 70 tilsette i sokna, på kyrkjegardane og i fellesrådets administrasjon. Fellesrådet har forvaltningsansvar for 16 kyrkjer og 24 kyrkjegarder, i tillegg til eit krematorium, gravkapell og ei rekke driftsbygningar. Drifts- og investeringsbudsjettet i 2020 er på over 90 millionar kroner.

 

Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

Ålesund kyrkjelege fellesråd

Lenke til firma

https://kyrkja.alesund.no/

Kategorier

kantorkirkemusikerkyrkjemusikarorganist

Kontaktinfo

  • Hans Roar Aas
  • Tittel: Avdelingsleder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 943 23 279

Lokasjon

  • Ålesund
  • Ellingsøy

Søknadsfrist

Mai 7, 2023

Publisert avBård Henning Lie20. april 202320. april 2023Publisert iTeknisk, Utdanning / oppvekstStikkord: kantor, kirkemusiker, kyrkjemusikar, organistLegg igjen en kommentar til Kantor / kyrkjemusikar 50 % i Ellingsøy sokn (søknadsfrist 07.05.2023)

Hå kyrkjelege fellesråd Ungdomsprest / Ungdomsleiar Fast (Søknadsfrist 07.05.2023)

Hå kyrkjelege fellesråd

Ungdomsprest/ Ungdomsleiar

 

Om stillinga

Nærbø kyrkjelyd har som visjon: -Levande tru

Nærbø er i vekst og det bur om lag 8000 personar i kyrkjelyden.
Kyrkjelyden opplever stor tilstrøyming og soknerådet har arbeidet blant born og unge som eit av hovudsatsingsområda. Ungdomsklubben Reload samlast annankvar fredag i Nærbø kyrkje. I tillegg har kyrkjelyden eit aktivt trusopplæringsarbeid med fleire tiltak.
Kyrkjelyden har ulike former for gudstenester der mange frivillige medarbeidarar er engasjert i planlegging og gjennomføring.
Det er og open barnehage i kyrkja, denne har ope tre dagar i veka.

Kyrkjelyden har tilsett dagleg leiar, musikalsk leiar, sokneprest, diakonimedarbeidar, kateket, kyrkjelydspedagog, trusopplærar, kyrkjetenar/vaktmeister., styrar og assistent i open barnehage..

Nøkkelinformasjon

Søknadsfrist: 07.05.2023
Arbeidsgivar: Hå kyrkjelege fellesråd
Stad: Nærbø
Stillingstittel: Ungdomsprest/ Ungdomsleiar
Stillingar: 1
Heiltid / Deltid: Heiltid
Tilsetjingsform: Fast
Stillingsprosent: 100
Webcruiter-ID: 4640121618

Arbeidsoppgaver

Ansvar for Ungdomsklubben Reload.
Delta i konfirmantarbeidet saman med Kateket
Leiartrening og rekrutering av frivillige medarbeidarar
Delta i enkelte gudstenester
Trusopplæring med hovudfokus på tida etter konfirmasjonen

Kvalifikasjoner
Vi ynskjer deg som har:

Teologisk, pedagogisk eller anna relevant utdanning/erfaring
Erfaring frå arbeid blant born og unge
Gode samarbeidsevner
Personleg egnethet vil bli vektlagt

Personlige egenskaper

Vi søkjer deg som er prest/pedagog med ei kristen tru som ynskjer å formidle, og som har lyst til å vidareutvikle eit godt kristent opplæringsarbeid for born og unge.
Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og gode norskkunnskapar, både skriftleg og munnleg. Du er fleksibel, og kan arbeida både sjølvstendig og i team. Du er strukturert og engasjert, og liker å engasjere og motivere frivillige medarbeidarar i alle aldre.

Den som blir tilsett må vere medlem i Den norske kyrkja. Det tas atterhald om at den som ansettes kan framlegga tilfredsstillende politiattest i henhold til Trussamfunnslova paragraf 20

Vi tilbyr

Spennande utfordringar i ein aktiv kyrkjelyd med stort frivillig engasjement
Eit triveleg arbeidsfelleskap i Nærbø kyrkje
Fleksibel arbeidstid, men det må påreknast noko ettermiddags-, kvelds- og helgearbeid
Lønn etter tariff. Pensjonsordning i KLP eller SPK
Offentleg søkjarliste vert utarbeida

 

Søk på stillingen her.

 

Store Ring 53, 4365 Nærbø, Norge

Kontaktinformasjon

Svein Olav Nesse, Kyrkjeverje
920 22 874

Møyfrid Garborg, Kateket
982 20 855

 

Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

Hå kyrkjelege fellesråd

Lenke til firma

https://www.haa.kyrkja.no/

Kategorier

LærerMenighetspedagogpedagogpresttrosopplærerungdomslederungdomsleiar

Kontaktinfo

  • Svein Olav Nesse
  • Tittel: Kyrkjeverje
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 920 22 874
  • Møyfrid Garborg Kateket Telefon:982 20 855
  • Tittel: Kateket
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 982 20 855

Lokasjon

  • Nærbø

Søknadsfrist

Mai 7, 2023

Publisert avBård Henning Lie20. april 202320. april 2023Publisert iHelse og omsorg, Ledelse / Administrasjon, Utdanning / oppvekstStikkord: Lærer, Menighetspedagog, pedagog, prest, trosopplærer, ungdomsleder, ungdomsleiarLegg igjen en kommentar til Hå kyrkjelege fellesråd Ungdomsprest / Ungdomsleiar Fast (Søknadsfrist 07.05.2023)

Avdelingsleder gjenvinningsstasjoner (søknadsfrist 15.05.2023)

 

 

Alltid i front for folk og miljø

 

 

  • Arbeidsgiver: ReMidt IKS
  • Stillingstittel: Avdelingsleder
  • Frist: 15.05.2023
  • Ansettelsesform: Fast

 

ReMidt IKS søker avdelingsleder for våre gjenvinningsstasjoner i Kristiansund og omegn.

Hvem er du?

Du er en person som liker å jobbe med folk og er god på relasjonsbygging. Du evner å skaffe deg helhetsoversikt og er god på å være i forkant og å jobbe proaktivt. Du må være ambisiøs, løsningsorientert og selvstendig, og evne å være tydelig i ditt lederskap. I ReMidt skal vi utgjøre en forskjell for miljøet, og det å være miljøbevisst må være en viktig drivkraft i deg.

Kvalifikasjoner

  • Du må ha ledererfaring
  • Du må ha god økonomi- og systemforståelse
  • Du må være vant til å bruke datasystemer
  • Du må kunne kommunisere godt (Arbeidsspråket er Norsk, både muntlig og skriftlig)
  • Du må være strukturert, dedikert og nøyaktig i oppfølging av mål og arbeidsoppgaver
  • Det vil være positivt om du har et maskinførerbevis, og har god kjennskap til maskiner og drift av disse

Om stillingen

Som avdelingsleder for ReMidt i Kristiansund vil du ha personalansvar for 11 ansatte, og ha ansvar for drift og vedlikehold av våre gjenvinningsstasjoner i Kristiansund og omegn. Du vil ha et budsjettansvar på rundt elleve millioner i året. Naturlige ansvar og arbeidsoppgaver som tilhører stillingen, er:

  • Personalledelse
  • Budsjett- og resultatansvar
  • Oppføling av driften i avdelingen. I dette ligger blant annet:
  • Ansvar for avdelingens HMS-arbeid
  • Ansvar for kvaliteten på avdelingens gjenvinningsstasjoner
  • Ansvar for drift etter gitte lover og vedtatte standarder
  • Ansvar for logistikken i avdelingen
  • Ansvar for vedlikehold av utstyr og eiendom tilhørende avdelingen

Som avdelingsleder har du mye frihet under ansvar. I ReMidt er det miljøet som er vår viktigste arbeidsgiver, og det vi gjør betyr noe for alle sammen. Ikke bare lokalt, men også regionalt og internasjonalt, og ikke minst; vi betyr noe for de som kommer etter oss. ReMidt har en ambisjon om å være ledende i bransjen. Det betyr at du som avdelingsleder må være drevet av å hele tiden søke ny kunnskap og kompetanse. For oss er ikke beste praksis godt nok, vi er ut etter neste praksis.

Du vil også ha en nøkkelrolle inn mot byggingen av ny Sirkulærpark i Kristiansund.

Hvis du ønsker en jobb i en fremtidsrettet bransje, som utøver samfunnskritiske oppgaver, og samtidig vil ha muligheten til å være med å utforme egen arbeidsplass, kan dette være en stilling for deg!

 

Spørsmål om stillingen

Kontaktperson: Joar Prins Andøl

Stillingstittel: HR-leder

Mobil: 402 16 626

 

Søk her

 

 

Hjemmeside

 

Yttervågen 3, 6511 Kristiansund N

 

Om arbeidsgiveren

Miljøselskapet ReMidt IKS er et interkommunalt selskap med 17 eierkommuner i Trøndelag og Møre og Romsdal. Selskapet leverer tjenester til 130.000 innbyggere knyttet til husholdningsavfall og slam. ReMidt IKS drifter også gjenvinningsstasjonene i alle våre eierkommuner.

 

  • Nettverk: Facebook LinkedIn
  • Sektor: Offentlig
  • Lederkategori: Leder
  • Sted: Yttervågen 3, 6511 Kristiansund N
  • Bransje: Miljøtjenester,Renovasjon og renhold,Transport og logistikk
  • Stillingsfunksjon: Ledelse,Produksjon
  • Arbeidsspråk: Norsk
Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

ReMidt IKS

Lenke til firma

https://www.remidt.no/jobbe-i-remidt/

Kategorier

avdelingslederavfallgjennvinningsstasjongjenvinninghusholdningsavfallledermiljøslam

Kontaktinfo

  • Joar Prins Andøl
  • Tittel: HR-leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 402 16 626

Lokasjon

Ingen lokasjon registrert

Søknadsfrist

Mai 15, 2023

Publisert avBård Henning Lie20. april 202320. april 2023Publisert iLedelse / AdministrasjonStikkord: avdelingsleder, avfall, gjennvinningsstasjon, gjenvinning, husholdningsavfall, leder, miljø, slamLegg igjen en kommentar til Avdelingsleder gjenvinningsstasjoner (søknadsfrist 15.05.2023)

100% trosopplærer / kateket / menighetspedagog 25% barnehagelærer 50% sekretær (søknadsfrist 26.05.2023)

 

Inntil 100% trosopplærer/kateket/menighetspedagog 25% barnehagelærer 50% sekretær

 

 

Risør kirkelige fellesråd har følgende ledige stillinger;
Inntil 100% trosopplærer/kateket/menighetspedagog
25% barnehagelærer
50% sekretær
Stillingene kan kombineres.

Risør er en sjarmerende liten sørlandsby. Kommunen har i underkant av 7.000 innbyggere. Risør har satset spesielt på kunst og kultur. Det er et variert og godt kulturtilbud i byen og det arrangeres hvert år flere festivaler. I kommunen er det 3 kirker og 2 menighetshus.

 

 

Trosopplærer/kateket/menighetspedagog inntil 100%

 

Hovedarbeidssted vil være kirkene og menighetshusene i kommunen.
Trosopplærer har kontorplass både i Risør og Søndeled.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Delta i og videreutvikle menighetenes trosopplæringsarbeid
  • Planlegge og gjennomføre menighetenes trosopplæringsarbeid
  • Ajourføre menighetenes «Plan for trosopplæring» og rapportering til bispedømme

For stillingen ønsker vi en person med:

Relevant utdanning og/eller erfaring
Evner og engasjement til å formidle kristen tro og kristne verdier
Erfaring fra kristent barnearbeid i menighet eller organisasjon
Gode samarbeidsevner

Stillingen krever en del helge- og kveldsarbeid.
Søker må kunne disponere bil.

 

 

Barnehagelærer 25%

 

Hovedarbeidssted er Frydendal menighetshus.
Arbeidsoppgaver er administrasjon og drift av Åpen barnehage

For stillingen ønsker vi en person med:

  • Utdannelse som barnehagelærer eller pedagog
  • Gode samarbeidsevner

 

 

Sekretær 50%

 

Hovedarbeidssted er kirkekontoret i Kirkegata 1 i sentrum av Risør.
Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Generelle kontor- og sentralbordfunksjoner
  • Lage Risør og Søndeled menighetsblad i samarbeid med andre ansatte
  • Ansvar for å ajourføre menighetens sider på internett
  • Sekretær for Risør menighetsråd og sokneprest

For stillingen ønsker vi en person med:

  • Relevant utdanning og/eller erfaring
  • Gode samarbeidsevner
  • Godt kjent med bruk av ulike dataprogram
  • Må være innstilt på å yte god service
  • Det må påregnes noe kvelds- og helgearbeid

 

Annet

Vi søker etter personer som er

  • Samarbeidsvillige, pålitelige, ryddige og nøyaktige.
  • De som tilsettes må ha gode kunnskaper i norsk, både muntlig og skriftlig. Egnethet for stillingen vil bli tillagt stor vekt ved tilsetting.
  • Stillingene krever medlemskap i Den Norske Kirke.
  • Ansettelse skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler, herunder 6 måneders prøvetid.
  • Pliktig medlemskap i pensjonsordning.
  • Lønn etter KA’s tariffavtale.

Tiltredelse etter avtale.

Nærmere opplysninger ved henvendelse til kirkeverge i Risør Bjørn Hasselgård, mobil 900 86 911.
Søknad med CV sendes via kirkejobb.no, ev. på mail til:[email protected]

 

Kontaktinformasjon

Bjørn Hasselgård, Kirkeverge, 90086911

Arbeidssted

Kirkegata 1
4950 Risør

  • Arbeidsgiver: Risør kirkelige fellesråd
  • Referansenr.: 4652689474
  • Stillingsprosent: 100, 50, 25%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 26.05.2023

 

Om arbeidsgiveren

Arbeidsgiver: Risør kirkelige fellesråd
Hjemmeside: http://www.risor.kirken.no/index.phtml

Risør er kjent som den hvite by ved Skagerak. Byen er en av Nordens best bevarte trehusbyer. Kommunen har i underkant av 7.000 innbyggere. Risør har satset spesielt på kunst og kultur. Det er et variert og godt kulturtilbud i byen og det arrangeres hvert år flere festivaler. I kommunen har vi to sokn og tre kirker. Risør kirke er en barokkirke fra 1647. Frydendal kirke er bygd i nygotisk stil i 1879. Her er det også et menighetshus som var ferdig i 1992. Søndeled kirke er en middelalderkirke påbegynt ca. 1150. På Søndeled er det også et menighetshus.

I kommunen er det fem gravlunder. Ved Frydendal og Søndeled kirker er det kirkegård like ved siden av kirkene. I Risør sentrum ligger Risør kirke noen hundre meter fra gravlunden. I tillegg er det en gravlund på Sandnes, og en på Gjernes (Nestesvåg).

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Inntil 100% trosopplærer/kateket/menighetspedagog 25% barnehagelærer 50% sekretær
  • Antall stillinger: 3
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100. %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 26.05.2023

Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

Risør kirkelige fellesråd

Lenke til firma

https://www.risor.kirken.no/index.phtml

Kategorier

barnehagelærerkatektMenighetspedagogsekretærtrosopplærer

Kontaktinfo

  • Bjørn Hasselgård
  • Tittel: Kirkeverge
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 90086911

Lokasjon

  • Risør

Søknadsfrist

Mai 26, 2023

Publisert avBård Henning Lie20. april 202320. april 2023Publisert iHelse og omsorg, Ledelse / Administrasjon, Utdanning / oppvekstStikkord: barnehagelærer, katekt, Menighetspedagog, sekretær, trosopplærerLegg igjen en kommentar til 100% trosopplærer / kateket / menighetspedagog 25% barnehagelærer 50% sekretær (søknadsfrist 26.05.2023)

Geodatamedarbeidar – Regulering, byggesak og oppmåling (søknadsfrist 21.05.2023)

 

 

Geodatamedarbeidar – Regulering, byggesak og oppmåling

 

 

 

RBO har i dag 13 medarbeidarar og me er tilknytt overordna fagkontor plan. Me held til i rådhuset i Leirvik sentrum.

Det er ledig fast 100% stilling som geodatamedarbeidar.

Stillinga er nyoppretta og vil inngå i vårt karttekniske team.

Kartteknisk avdeling nyttar i dag fagprogramma Gisline, Focus arealplan, Q-gis. Me deltar i regionale nettverk og samarbeid (t.d. geovekst, FGU, DigiVestland). I arbeidet har me god dialog med samarbeidskommunar, systemleverandørar, Kartverket og IKT-avdelinga i kommunen

 

Stillinga vil inngå i eit team som utfører karttekniske oppgåver

  • Kontroll av digitale plandata
  • Produksjon av plankart (reguleringsplan- og kommuneplannivå)
  • Kartteknisk støtte for sakshandsamarar ved eininga, for fagkontor plan (overordna planarbeid) og andre kommunale einingar
  • GIS-analysar og temakart
  • Halde oversikt over- og ha kunnskap om temadata i det offentlege kartgrunnlaget(DOK)
  • Ajourhald av m.a. kartgrunnlag, planregister og matrikkel
  • Administrasjon og utvikling av systemverktøy

Personlege eigenskapar

  • Kommuniserer tydeleg, arbeider strukturert og sjølvstendig
  • Har motivasjon og evne til å vera med å vidareutvikla kart som informasjonssystem og høyringsplattform i planprosessar
  • Er utviklings- og løysningsorientert i møte med anna fagpersonell, eksterne samarbeidspartnarar og utbyggings- og konsulentbransjen
  • Er initiativrik, har god relasjonskompetanse og samarbeidsevner
  • Har god munnleg og skriftleg framstillingsevne (nynorsk skriftmål)
  • Har god digital kompetanse og forståing
  • Har god forståing for offentlege prosessar og forvaltning

Kvalifikasjonar

  • Høgare utdanning innan t.d geomatikk, ingeniør, geografi, fordjuping GIS
  • Relevant utdanning på minimum bachelornivå
  • Erfaring innanfor fagområda kart og plan
  • Erfaring i bruk av Gisline, Focus arealplan og Q-gis er ynskjeleg
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt

Ved vurdering av den best kvalifiserte, legg me vekt på utdanning, erfaring og personlege eigenskapar, samt din motivasjon for stillinga.

Me tilbyr

  • Faglege og spanande utfordringar i eit godt og hektisk arbeidsmiljø
  • Løn etter avtale
  • Gode pensjons- og forsikringsordningar
  • Medlemskap i Stord kommune ve og vel med bl.a. husvære i Røldal, hytte på Husøy inkl. båt, utleige av tilhengarar, m.m.

Dersom søkjar ynskjer å verta unnateke frå offentleg søkjarliste, må det grunngjevast. Opplysningar om søkjaren kan bli offentleggjort, sjølv om søkjar har bedt om ikkje å verta oppført på søkjarlista. Søkjaren vert varsla dersom ynskje om reservasjon ikkje vert teke til fylgje.

Ta gjerne kontakt for ein uformell samtale med einingsleiar Elisabeth Gjerde, tlf. 469 64 985

Offentlig tenestepensjon i KLP – Kort fortalt

Dersom søkjar ynskjer å verta unnateke frå offentleg søkjarliste, må det grunngjevast. Opplysningar om søkjaren kan bli offentleggjort, sjølv om søkjar har bedt om ikkje å verta oppført på søkjarlista. Søkjaren vert varsla dersom ynskje om reservasjon ikkje vert teke til fylgje.

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Stord kommune
  • Adresse: Lønningsåsen 1, 5417 Stord

Stord kommune er kommunikasjons- og regionsenter i Sunnhordland, og ligg sentralt mellom Bergen og Stavanger. Stord er ein utviklingsorientert industrikommune med ein maritim sektor som er verdsleiande m.a. når det gjeld å utvikle grøne løysingar. Kommunen har ambisjonar som ein attraktiv vekstkommune under visjonen <<Saman om utvikling og velferd>>, og har mål om å bli nullutsleppskommune innan 2030. Stord har mange og varierte tilbod innanfor privat og offentleg tenesteyting, handel og undervisning, idrett, kultur og friluftsliv. Kommunen har nær 19.000 innbyggjarar.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Geodata medarbeidar
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig
  • Arbeidsdager:  Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 21.05.2023

 

Kontaktperson for stillingen

Elisabeth Gjerde
Einingsleiar
469 64 985
[email protected]

Tilbake til søketSøk her
Tilbake til søketSøk her

Del stillingen

Follow by Email
Facebook
fb-share-icon
Twitter
Tweet
LinkedIn
Share

Selskap

Stord kommune

Lenke til firma

https://www.stord.kommune.no/

Kategorier

byggesakgeodatageodatamedarbeidargeodatamedarbeidergeografigeomatikkGISIngeniøroppmålingregulering

Kontaktinfo

  • Elisabeth Gjerde
  • Tittel: Einingsleiar
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 469 64 985

Lokasjon

  • Stord

Søknadsfrist

Mai 21, 2023

Publisert avBård Henning Lie19. april 202319. april 2023Publisert iLedelse / Administrasjon, TekniskStikkord: byggesak, geodata, geodatamedarbeidar, geodatamedarbeider, geografi, geomatikk, GIS, Ingeniør, oppmåling, reguleringLegg igjen en kommentar til Geodatamedarbeidar – Regulering, byggesak og oppmåling (søknadsfrist 21.05.2023)

Innleggnavigasjon

Nyere innlegg 1 … 216 217 218 219 220 … 305 Eldre innlegg

Yrkesfokus.no © 2023. Alle rettigheter reservert | Levert av SeoWeb AS