100% stilling som PP-rådgiver ved PPT og OT nedre Hallingdal IKS (søknadsfrist 01.09.2023)

 

PP-rådgivar

 

100 % fast stilling frå 1.12.2023

Ein av våre tilsette går av med pensjon og vi treng derfor å styrke laga med ein ny medarbeidar. Vi ønsker ein medarbeidar med spesiell interesse for, og kompetanse innanfor områda, språkutvikling og lese- og skrivevanskar.

Om arbeidsgivaren

PPT og OT nedre Hallingdal IKS er ein interkommunal PP-teneste for kommunane Hemsedal, Gol, Nesbyen, Hol og Flå. Vi er òg Viken fylkeskommunes PP-teneste og Oppfølgingstjeneste for Hallingdalregionen. Vi har lokale i Gol sentrum. Det er 14,6 fagstillingar inkl. leiarressurs og kontorstøtte i selskapet.

Vår verdiplattform er at tenesta skal vere tilgjengelege, helhetstenkende, profesjonelle og fagleg kompetente.

Arbeidsoppgåver

  • Som PP-rådgivar vil du ha regelmessig møter med barnehage- og skoleadministrasjon.
  • Rettsleie barnehagar og skolar i utviklingsarbeid og i individsaker.
  • Gjennomføre sakkunnige utgreiingar der balansen mellom krava til barna/elevens utvikling, pedagogisk tilrettelegging og juridiske rettigheiter blir varetekne.
  • Gjennomføre og tolke relevante testar i samsvar med faglege bestemmingar for testane.
  • Gjennomføre observasjonar i samsvar med gjeldande faglege anbefalingar.

Krav til kompetanse

  • Høgare utdanning på masternivå med relevante fag i fagkretsen pedagogikk, spesialpedagogikk og psykologi
  • Erfaring med utviklingsarbeid og pedagogisk arbeid
  • Erfaring frå arbeid i PP-tenesta, barnehage/skole eller andre relevante institusjonar
  • Personleg eigenskap vil bli vurdert spesielt og utgjere ein viktig faktor ved tilsetting

Ønskt kompetanse

Kartlegging- og utgreiingskompetanse innanfor området språk og språkutvikling

Om oss

Tenesta kan tilby eit godt arbeidsmiljø og moglegheit for sterk innflytelse på eit område som er i fokus og i utvikling.

Som tilsett må du nytte eigen bil i tenesta, med godtgjering. Tilsetting skjer på kommunale vilkår, med konkurransedyktig lønn og tenestepensjon i KLP.

Aktuelle søkarar vil bli innkalla til intervju.

 

Søknadsfrist: 01. september 2023

 

Send søknad til: [email protected]

 

Kontaktperson for stillingen

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Pedagogisk-psykologisk Tjeneste og Oppfølgingstj nedre Hallingdal IKS
  • Adresse: Sentrumsvegen 93, 3550 Gol
  • Hjemmeside: https://www.pptogot.no

 

PPT og OT nedre Hallingdal IKS – Postboks 93 (Sentrumsvegen 93), 3550 Gol

PPT og OT nedre Hallingdal IKS er en interkommunal PP-tjeneste for kommunene Hemsedal, Gol, Nesbyen og Flå. Vi er også Viken fylkeskommunes PP-tjeneste og Oppfølgingstjeneste for Hallingdalregionen. Vi har lokaler i Gol sentrum. Det er per i dag 10,3 fagstillinger inkl. lederressurs og kontorstøtte i selskapet.

Vår verdiplattform er at tjenestene skal være tilgjengelige, helhetstenkende, profesjonelle og faglig kompetente.

Del stillingen

Selskap

Pedagogisk-psykologisk Tjeneste og Oppfølgingstj. nedre Hallingdal

Lenke til firma

https://www.pptogot.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gol

Søknadsfrist

September 1, 2023

*Enhetsleder tjenestekontor i helse og omsorg,100% fast stilling *Helsefagarbeidere, vernepleier og vernepleier / sykepleier (forskjellige søknadsfrister)

 

Enhetsleder tjenestekontor i helse og omsorg

 

(NB! Klikk her for vernepleier, vernepleier/sykepleier og helsefagarbeidere.)

 

Nome kommune skal etablerer tjenestekontor i helse og omsorg. Vi søker derfor en ny kollega som ønsker å være med på laget, og som vil være med å etablere og drive tjenestekontoret i Nome kommune.
Det er og tenkt at koordinerende enhet legges til tjenestekontor.

Vår visjon for helse og omsorg er: Sammen om god helse.

Kort om stillingen

100% fast stilling ledig fra 01.10.2023

Beskrivelse av arbeidsstedet

Helse og omsorg i Nome kommune har ca. 400 ansatte og er delt inn i fire virksomhetsområder fra 1. oktober 2023. Det er bo- og miljøtjenesten, helse, hjemmetjenester og institusjon. Tjenestekontoret vil serve og samarbeide med alle tjenesteområdene.

Kommunalsjef for helse og omsorg vil være nærmeste leder, og kontorsted vil være på rådhuset i Nome kommune. På rådhuset er også kommunalsjefens fagstab, og disse vil inngå i samme arbeidsmiljø som tjenestekontoret.

Det er for tiden 2 årsverk knyttet til tjenestekontoret totalt.

Stillingsbeskrivelse i korte trekk

– Ansvar for å etablere tjenestekontor og videre daglig drift, med personal-, fag-, og økonomiansvar for tjenestekontoret
– Saksbehandling og fatte vedtak knyttet til tjenester i helse og omsorg
– Klagesaksbehandling
– Oppgaver knyttet til koordinerende enhet
– Oppfølging av støttekontakter og avlastere

Siden tjenesten er en nyetablering, er det sannsynlig at det vil kunne bli endringer i arbeidsoppgavene.

Kvalifikasjoner

– Krav om treårig bachelorgrad innenfor helse og omsorg, primært innen sykepleie eller vernepleie
– Lederutdanning eller relevant ledererfaring
– Videreutdanning innen helse- og omsorgsrett, eventuelt en forpliktelse til å ta denne utdanningen
– Erfaring med saksbehandling og kunnskap om relevant lovverk vil bli vektlagt
– God skriftlig og muntlig framstillingsevne
– Erfaring med pårørendearbeid
– Erfaring med koordineringsarbeid
– Evne til å bruke ulike fagsystem og digitale samhandlingsverktøy

Personlige egenskaper

– Gode kommunikasjonsferdighet og samarbeidsevner, både knyttet til innbyggere, brukere, pasienter, kolleger og samarbeidspartnere vil bli særlig vektlagt
– Høy arbeidskapasitet
– Evne til å jobbe selvstendig og systematisk, og samtidig fungere i team med kollegaer som er avhengig av tett samarbeid
– Evne til å jobbe målrettet og forholde seg til frister
– Evne til å bidra i kommunen med kunnskap, tanker og ideer om videreutvikling av tjenesten
– Endringsvillig og fleksibel
– Personlig egnethet tillegges stor vekt

Vi tilbyr

– Dyktige og erfarne kollegaer
– Varierende og spennende arbeidsoppgaver i en helse og omsorgstjeneste i utvikling
– Et spennende og kreativt arbeidsmiljø
– Lønn etter avtale (Hovedtariffavtale KS)
– Dagstilling med fleksitid
– Jobb-mobil og pc
– Gode forsikrings- og pensjonsordninger
– Fokus på kompetanseheving og fagutvikling

Politiattest

Politiattest må fremlegges.

Annet

Vilkår for stillingen følger av lov og avtaler som gjelder til enhver tid. Kopi av vitnemål og attester leveres i forbindelse med intervjuet.

Offentliggjøring

Søkere kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt for offentlighet. Dersom ønsket ikke etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette (Offentleglova § 25).

Slik søker du

Vi anbefaler å ha skrevet søknadsteksten i et tekstbehandlingssystem før du starter søkeprosessen. Da kan du lime (kopiere) inn teksten i søknaden.

Når du begynner å registrere søknaden må du ferdigstille, det er ikke mulig å mellomlagre søknaden.

Søk på den aktuelle stillingen ved å klikke på «linken» og gjennomfør de 5 hovedpunktene før du sender søknaden ved hjelp av det siste punktet.

Hvis du har huket av for at du vil ha dokumenter og annen kommunikasjon tilsendt elektronisk, vil du få en epost med kvittering om at søknaden er mottatt.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist18.08.2023

 

Vår ref1311 Merk søknad

Fakta

Selskap Nome kommune
Stilling Avd. leder HO
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Helse- og omsorgsetaten

 

Kontakter

Lillian Olsen Opedal, Kommunalsjef helse og omsorg
[email protected]
Mobil  992 24 727

 

Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort vei til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo. Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehagedekning, ledige boligtomter, videregående skoler og kort vei til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).

 

Del stillingen

Selskap

Nome kommune

Kontaktinfo

  • Lillian Olsen Opedal
  • Tittel: Kommunalsjef helse og omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 992 24 727

Lokasjon

  • Ulefoss

Søknadsfrist

August 18, 2023

Ledig stilling som styrar / dagleg leiar 100 % i Kjølsdalen Montessoribarnehage (Søknadsfrist 06.08.2023)

No photo description available.

 

Ledig stilling som styrar/dagleg leiar 100 % i Kjølsdalen Montessoribarnehage

 

 

  • Kjølsdalen Montessoribarnehage Sa
  • Daltunvegen 19 , 6776 Kjølsdalen

 

Vi søker etter barnehagestyrar til kjølsdalen Montessoribarnehage.

 

Krav til kompetanse

  • Utdanning: Bachelor, barnehagelærerutdanning, treårig
  • Norskferdigheter jamfør barnehageloven § 28
  • Erfaring med leiing
  • Det er ynskeleg med styrerutdanning

 

Personlege eigenskaper

  • Har gode samarbeidsevner og evne til å leie personalet på ein god måte
  • Evne til å sjå heilskapleg kva som er det beste for barnehagen, og drifter barnehagen etter dette
  • Er fagleg oppdatert, og har interesse for å drifte og utvikle barnehagen etter montessoripedagogikken
  • Er løysningsorientert og kan vise fleksibilitet
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter og kan samhandle med tilsette, barn og føresette på ein god måte

 

Arbeidsoppgåver

  • Dagleg drift av barnehagen
  • Ansvar for at barnehagen blir drifta i tråd med lovverk, kontinuerleg oppfølging av arbeid med helse, miljø og sikkerhet
  • Personalansvar
  • I tett samarbeid med øvrig personal ha ansvar for at det pedagogiske arbeidet er i tråd med rammeplanen og barnehagelova.
  • Bidra til eit godt samarbeid med personalgruppa, barna og føresette.
  • Samarbeid med kommune og andre aktuelle eksterne instansar

 

Vi kan tilby

  • Ein godt etabelert barnehage med god bemannings- og pedagogtetthet
  • Gode lønns- og pensjonsordning etter PBL tariff
  • Ei dyktig personalgruppe som arbeider til det beste for barnehagen
  • Samarbeid med Kjølsdalen Montessoriskule, merkantilmedarbeidar som hjelp til med mange av dei administrative oppgåvene
  • Ein arbeidsplass som arbeidar aktivt med kompetanseheving

 

Om arbeidsgiveren

 

Barnehagen vår ligg fritt og landleg til i bygda Kjølsdalen i Stad kommune, nært både Måløy og Nordfjordeid. Barnehagen har 38 barnehageplassar fordelt på 2 avdelingar. Rundt oss har vi eit flott nærområde med skog og natur som vi er aktive brukarar av. Vi driv etter montessoripedagogikken, og er på utkikk etter ein leiar som vil sette seg inn i denne pedagogikken og jobbe etter montessoriprinsippa. Samlokalisering med Kjølsdalen Montessoriskule gjev oss moglegheiter for eit unikt samarbeid på kryss av dei tradisjonelle skilja mellom barnehage og skule, noko som kjem både barn og vaksne til gode. Ta gjerne kontakt om du har spørsmål rundt stillinga, og er du nysgjerrig på korleis vi har det er du velkommen til å besøke oss.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Barnehagestyrer
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Ikke oppgitt
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid

 

 

Søknadsfrist: 6. august 2023

Send søknad til: [email protected]

 

Kontaktperson for stillingen

Silje Myklebust
Styrar
47367296
[email protected]

 

No photo description available.

Del stillingen

Selskap

Kjølsdalen Montessoribarnehage

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Kjølsdalen

Søknadsfrist

August 6, 2023

Virksomhetsleder helse, mestring og omsorg (søknadsfrist 06.08.2023)

GJE-Webcruiter-1170x300

Virksomhetsleder helse, mestring og omsorg

 

 

Helse, mestring og omsorg (HMO) er kommunens største virksomhet med 130 årsverk og 113 millioner kroner i driftsbudsjett for 2023. Virksomheten inneholder følgende tjenesteområder: institusjon, omsorgsplasser, hjemmetjenester, ulike typer boliger, bistand og avlastning, flere dagsenter, BPA, fysio-/ergoterapi og mottak og utredning.

HMO leverer gode tjenester, får gode resultater på brukerundersøkelser, er sertifisert som Livsgledehjem for eldre og har god fagdekning. Virksomheten arbeider systematisk med å holde sykefraværet nede, har tatt i bruk teknologi og digitale løsninger i tjenesteproduksjonen og har kommet et godt stykke på vei mht heltidskultur. HMO har nettopp ansatt en rådgiver/prosjektleder for velferdsteknologi og deltar i lokale, regionale og KS’ initierte digitaliseringsprosjekter. HMO er sentral i et kommuneomfattende prosjekt med betegnelsen Helthetlig innsatstrapp.

Virksomhetslederen rapporterer direkte til kommunedirektøren og er en del av kommunedirektørens strategiske ledergruppe.

Kort sagt: Det gjøres mye bra arbeid i HMO, samtidig er det et betydelig potensial å hente ut i forberedelsene for framtidens utfordringer.
Er du den rette til å lede arbeidet med å hente ut dette potensialet?

 

  • Søknadsfrist: 06.08.2023
  • Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
  • Sted: Gjerdrum
  • Stillingstittel: Virksomhetsleder helse, mestring og omsorg
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4685850769

 

Arbeidsoppgaver

Hovedoppgaven å lede og koordinere drifts- og utviklingsarbeidet innenfor tjenesteområdene, og sørge for at tjenestene leveres på en effektiv måte og er av god kvalitet for kommunens innbyggere.

  • Lage strategiske analyser og implementeringsplaner for faglig utvikling av tjenesteområdene
  • Lede og koordinere kontinuerlig forbedrings- og endringsarbeid
  • Sørge for at virksomheten til enhver tid følger styringssignaler og administrative og politiske beslutninger
  • Sikre gode og kostnadseffektive tjenester og optimal ressursutnyttelse innenfor tildelte økonomiske rammer
  • Utarbeide budsjetter og økonomiplaner og rapportere tjenesteområdenes arbeid
  • Ha stålkontroll på økonomistyringen
  • Være en pådriver for god samhandling på tvers av egne avdelinger og med andre virksomheter med helhetlige løsninger som mål
  • Kommunisere og samhandle aktivt med tillitsvalgte
  • Sørge for systematisk kompetanseplanlegging og -utvikling
  • Lede og sparre aktivt med avdelingsledere og nøkkelpersonell
  • Delta aktivt med helhetlig fokus i kommunedirektørens strategiske ledergruppe

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning, fortrinnsvis innenfor helse og på masternivå
  • Relevant ledererfaring på strategisk og taktisk nivå, erfaring med å lede ledere og erfaring med lederutvikling
  • God digital kompetanse og interesse
  • Solid økonomiforståelse og erfaring med økonomistyring
  • Erfaring med ledelse av endrings- og utviklingsprosesser med dokumenterte resultater
  • Kjennskap til politiske beslutningsprosesser og offentlig forvaltning

 

Personlige egenskaper

  • Du er en erfaren og trygg leder som evner å utvikle mennesker gjennom delegering, ansvarliggjøring, støtte og veiledning
  • Du er tydelig, men vennlig og løsningsorientert i ditt lederskap
  • Du liker og mestrer å veksle mellom strategisk og taktisk nivå og mellom drift og utvikling
  • Du er systematisk og faktabasert i din tilnærming, og gjør tydelige prioriteringer
  • Du har god forståelse for praktisk endringsledelse og har utholdenhet til å skape endringer

Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

 

Vi tilbyr

  • God lønn
  • Meget gode pensjonsbetingelser
  • En kommuneorganisasjon med gode resultater, store ambisjoner, godt kompetente kollegaer og gode samarbeidsforhold
  • Et politiske nivå som heier på administrasjonen og gir oss rom for å skape gode resultater
  • Aktive fag- og ledernettverk og samarbeid med nabokommuner

 

Nystuen 1, 2022 Gjerdrum, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Frits Arne Eriksen
Kommunedirektør
 Telefon:48990481
E-post:[email protected]

 

Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, sentralt på Romerike og midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 7 000 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

  • Frits Arne Eriksen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 48990481

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

August 6, 2023

Helsefagarbeidere (søknadsfrist løpende)

Utsikt annonsebilde fullbredde

Helsefagarbeidere

 

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

 

Om stillingen

Øksfjord sykehjem er lite, oversiktlig og byr på stor variasjon innen alle oppgaver.
Avdelingen har egen skjermet enhet, lang- og korttidsplasser, plasser til avlastning og rehabilitering, samt en sykestue-/akutt døgnplass.
Avdelingen har ca. 50 ansatte. Rus- og psykiatritjeneste, legekontor og fysioterapi er tjenester lokalisert i samme bygg og muliggjør et godt tverrfaglig samarbeid.

Vi ser etter en engasjerte, inspirerende og dyktige helsefagarbeidere som er strukturert, selvstendig, faglig engasjert, positiv, og opptatt av å gjøre hverandre gode.

Parkveien bofellesskap gir omsorgstjenester til inntil 5 beboere over 18 år som bor i egne leiligheter. Beboerne har ulike behov og ulike fritidsinteresser, noe som gir arbeidsplassen varierte oppgaver og utfordringer. Vi søker en faglig, målrettet og omsorgsfull helsefagarbeider som vil være med å bidra til å skape trygghet og trivsel i brukers hjem. Du må kunne jobbe med målrettet miljøarbeid med beboerne morgen og kveld, og bidra til et godt omdømme gjennom god service overfor pårørende og tjenestemottaker.

 

Kjenner du deg igjen i dette, ser vi fram til å motta en søknad fra deg.

Vi søker deg som har fokus på et miljø med livsglede. Du må kunne samarbeide med andre, men også kunne jobbe selvstendig. Du må være omsorgsfull, empatisk og trygg i rollen som helsefagarbeider. Beherske IT verktøy og ha gode norsk kunnskaper både skriftlig og muntlig.

 

Vi har ledig inntil 8 faste stillinger i ulike stillingsprosenter. Ta kontakt for mer info.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter tariff (Nyansatte lønnes etter minimum 10 år ansiennitet)
  • Videreutdanning innefor prioriterte områder, med utdanningsavtale
  • Gratis barnehage (fra august 2023)
  • Gratis SFO for 1. klassinger

 

 

Arbeidsoppgaver

Sykehjem:

  • Utføre praktisk pleie og omsorgsoppgaver i henhold til vedtak og brukerens behov
  • Tett samarbeid med tjenesteansvarlig sykepleier
  • Fokus på brukernes egenmestring i hverdagen
  • Planlegge, vurdere, og koordinere tilbud samt iverksette mål og tiltak
  • Opplæring og veiledning av ufaglærte og nyutdannede
  • Faglig god praksis og ansvar for å holde seg oppdatert innen fagområdet
  • Delta i faglig utviklingsarbeid

 

Bistandsbolig:

Helsefagarbeidere/Miljøarbeidere skal ivareta det generelle pleie- og omsorgsbehovet som beboer til enhver tid har. I funksjonen inngår å forebygge, behandle og rehabilitere. Delta i miljøarbeidet, andre aktiviteter og i planlegging og oppfølging av tiltak sammen med andre ansatte, med flere oppgaver.

 

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
  • Har gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Relevant erfaring fra tilsvarende arbeid/ enheter
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Ønskelig med førerkort klasse B

 

Generell info

  • Loppa kommune tar deg godt imot og kan være behjelpelig med å skaffe bolig. Send e-post til [email protected] ved forespørsler som omhandler bolig.
  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse.
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett.
  • Søkere må være forberedt på å stille til intervju.
  • Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.
  • Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i
  • Statens Lånekasse i Norge.
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25

 

Spørsmål om stillingen

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Arbeidsgiver: Loppa kommune
  • Kommune: Loppa
  • Omfang: Heltid (2 stillinger)
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Loppa kommune, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Øksfjord

Søknadsfrist

September 17, 2023

Menighetspedagog / trosopplærer 100 % stilling (søknadsfrist 15.08.2023)

Menighetspedagog / trosopplærer 100 % stilling

 

  • Kristiansand kirkelige fellesråd
  • Møllevannsveien 44, 4617 Kristiansand S

Grim menighet i Kristiansand har ledig 100 % fast stilling som menighetspedagog/trosopplærer fra oktober 2023.

Grim menighet er en sentrumsnær menighet, med ca. 8000 innbyggere.
Vår visjon er: «Grim menighet – et godt sted å være – mangfold, tro og tjeneste».

 

Arbeidsoppgaver

  • Kontinuerlige tiltak innen barne- og ungdomsarbeidet
  • Helhetlig ansvar og gjennomføring av trosopplæringsplanen
  • Konfirmantarbeid og undervisning i samarbeid med sokneprest
  • Engasjere og veilede frivillige medarbeidere
  • Gudstjenester knyttet til barne- og ungdomsarbeidet
  • Delta i stabens og menighetens felles utvikling og gjøremål

Politiattest vil bli krevd, men skal ikke legges ved søknaden.
Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning og/eller erfaring
  • Personlige egenskaper
  • Er utadvendt og kontaktskapende i møte med barn og unge
  • Har gode datakunnskaper og administrative evner
  • Initiativrik, kreativ, fleksibel og evne til å jobbe strukturert
  • Evne og vilje til samarbeid
  • Personlig egnethet vil vektlegges

 

Vi tilbyr

  • Godt og inspirerende arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige kollegaer
  • En variert og spennende tjeneste
  • Arbeid i en mangfoldig bydel med store muligheter
  • Fleksibel arbeidstid

Lønn etter KAs avtaleverk. Oppstart av stillingen er oktober 2023.
Vi gjør oppmerksom på at alle våre søkere kommer på en offentlig søkerliste jr. offentlighetsloven § 25. Fritak fra offentliggjøring må begrunnes i søknaden.

 

Kontaktinformasjon

Cecilie Pettersen Ueland, Daglig leder, 916 90 002
Arbeidssted

 

Møllevannsveien 44

4617 Kristiansand

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd
  • Referansenr.: 4687937850
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 15.08.2023

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd
  • Adresse: Møllevannsveien 44, 4617 Kristiansand S
  • Hjemmeside: http://www.kirken.no

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Menighetspedagog / trosopplærer 100 % stilling
  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 15. august 2023

 

 

Del stillingen

Selskap

Kristiansand kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Cecilie Pettersen Ueland
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 916 90 002

Lokasjon

  • Kristiansand S

Søknadsfrist

August 15, 2023

Menighetspedagog/ menighetsarbeider 50% (Søknadsfrist 20.08.2023)

Ledig stilling som Menighetsarbeider/Menighetspedagog 50%

 

Menighetsarbeider/ Menighetspedagog 50% stillingØnsket tiltredelse: 1.oktober. Vi har omorganisert «stillingskabalen» vår, og vi ser etter en ny ansatt med engasjement, lyst og pågangsmot til å jobbe med barn og unge.

 

LEDIG STILLING – LILLEHAMMER KIRKELIG FELLESRÅD

 Menighetsarbeider/ Menighetspedagog 50% stilling
Ønsket tiltredelse: 1.oktober.

Vi har omorganisert «stillingskabalen» vår, og vi ser etter en ny ansatt med engasjement, lyst og pågangsmot til å jobbe med barn og unge.

Lillehammer kirkelig fellesråd har 6 menigheter, og en del av arbeidet er felles for alle menigheter.
Mye av arbeidstiden er på kveld og helg. Arbeidstiden kan ofte variere fra uke til uke.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og delta i gjennomføring av aktiviteter i trosopplæringsplanen, som i stor grad er felles for 6 menigheter.
  • Tårnagentklubb (8-10 år) og Aldri-alene-klubb (12-13 år), omtrent to ettermiddager i måneden.
  • Lys Våkenhelg, Tårnagenthelg.
  • Ledertrening på kveldstid hver uke.
  • Videreutvikle og delta i arbeid for ungdommer Det kan være konfirmantundervisning, ungdomskirke, band, ten-sing, sosiale samlinger, konfirmantleir og lederhelg

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Musikalsk kompetanse, gjerne spille piano/ gitar.
  • Personlig ønske om å formidle kristen tro til barn og unge gjennom ord og handling.
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner i møte med barn, unge og kollegaer.
  • Relevant utdanning og/ eller erfaring innenfor pedagogikk, musikk og/ eller kristendom.
  • Fleksibel og løsningsorientert, ta initiativ og kunne jobbe selvstendig, ha vilje og evne til samarbeid med øvrig stab og frivillige.
  • Personlig egnethet blir vektlagt.
  • Må beherske norsk skriftlig og muntlig.

 

Annet:

  • Søker må være medlem i Den norske kirke.
  •  Politiattest må framlegges.
  • Inngår i trosopplæringsteamet som består av til sammen 180% stilling, og ledes av kateket.  
  • I staben samarbeider du også med; 5 sokneprester, 1 diakon, 1 kateket, 3 kantorer,
    5 kirketjenere, renholdere og sekretærer/kontoransatte.
  • Mesteparten av aktiviteten foregår i Nordre Ål kirke, eller de andre kirkene.
    Det kan være en fordel med førerkort og tilgang på bil.
  • Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju.

 

Vi tilbyr:

  • Tilgang på god kontorplass på kirkekontoret i Fåberggata 128.
  • Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til tariffavtale med KA.
  • Arbeidsbeskrivelse blir fastlagt sammen med den som blir ansatt

 

Søknadsfrist: 20.08.23

Kontaktpersoner:

Kateket Susanne Paulsen – epost [email protected] tlf 405 13 056
Menighetspedagog Møyfrid Brenn – epost: [email protected] tlf 979 91 320

Søknad med CV sendes på epost til: [email protected]

Eller pr brev: Lillehammer kirkekontor, Fåberggata 128, 2615 Lillehammer

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

August 20, 2023

Helsefagarbeidere / vernepleiere fast og vikariat (søknadsfrist 13.08.2023)

Kommunepsykolog 100% fast (søknadsfrist 14.08.2023)

IMG_9013

Kommunepsykolog

 

 

  • Søknadsfrist: 14.08.2023
  • Arbeidsgivar: Austrheim kommune
  • Stad: Austrheim
  • Stillingstittel: Kommunepsykolog
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4679183637

 

Arbeidsoppgåver

Austrheim kommune er på leit etter deg som vil bruka eigen erfaring og kompetanse til å skapa ein betre kommune saman med andre. Ein samhandlingsaktør som ser seg som ein del av ein heilskap, og som er opptatt av utvikling og kvalitet på tenesta.
Gjerne med erfaring frå spesialisthelsetenesta, og klar for å landa i kommunehelsetenesta med eit anna handlingsrom. Der folk leve og bur, og der endringar kan skje på kort tid om vi klarer komma tidleg inn og saman klarer gode prioriteringar.

 

Om stillinga:

Austrheim kommune og Fedje kommune har i fleire år hatt eit vertskommunesamarbeid om kommunepsykolog. Stillinga er organisert under psykisk helse og rus, helseeininga i Austrheim kommune.

Det er dialog mellom kommunane Masfjorden, Gulen, Austrheim, Fedje og Modalen om eit utvida samarbeid kring psykologtenesta. Eit større fagfellesskap er ein viktig faktor, samt at ein får tilrettelagt for fagleg rettleiing.

Alle kommunane i Region Nordhordland er medeigar i Helsehuset i Knarvik, der det pågår eit samarbeid for eit breitt og fagleg fellesskap gjennom ei felles satsing på
Fag- og tenesteutvikling, ute i kommunane og i dei tilrettelagte møtearenaene i Helsehuset.
I samarbeid med andre kommunar i regionen og spesialisthelsetenesta er det starta eit arbeid med utvikling av ein modell for kommunepsykologar i spesialisering (KOMPIS).

 

Arbeidsoppgåver:

  • Arbeid med menneske i alle aldrar og i ulike livssituasjonar, med barn og unge som hovudprioritet
  • Klinisk arbeid
  • Arbeid i team
  • Støtte og veiledning til andre fagpersonar, samt deltaking i utviklingsarbeid for samhandling og samarbeid mellom tenester
  • Delta i helsefremjande og førebyggjande arbeid

 

Kvalifikasjonar

  • Offentleg norsk autorisasjon som psykolog, gjerne med spesialisering.
  • Det vil vera ein fordel med relevant klinisk erfaring
  • Det vil vera ein fordel med erfaring eller særskilt interesse for arbeid med barn og unge
  • Erfaring med tverrfagleg samarbeid og veiledning
  • Gode munnlege og skriftlege norskkunnskapar
  • Førarkort klasse B

 

Personlege eigenskapar

  • Evne til å sjå heilskap og samanhengar
  • Evne til å jobbe målretta og sjølvstendig, samt trivest med å jobbe i eit fleirfagleg team
  • Gode samarbeidsevner og kommunikasjonsevner
  • Initiativrik med fokus på utvikling av tenesta
  • Være fagleg trygg og ha evne til å reflektere rundt ein psykolog si rolle i en kommunal kontekst
  • Fleksibel, nysgjerrig og evne til å jobbe kreativt
  • Fagleg engasjert, strukturert og har god arbeidskapasitet

Personlege eigenskapar vert vektlagt

 

Vi tilbyr

  • Arbeidsvilkår etter gjeldande lovar, regler og avtaleverk
  • Løn etter avtale
  • Veiledning i gruppe
  • God pensjonsordning, KLP
  • Austrheim-modellen– ein modell for rekruttering
  • Mogelegheit for spesialisering

 

Sætremarka 2, 5943 Austrheim, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Grethe Korsøen
Einingsleiar helse
 Telefon:+4747460982
E-post:[email protected]

Kristine Fanebust
Fagleiar psykisk helse og rus
 Telefon:+4790090954
E-post:[email protected]

 

Austrheim kommune (ca. 3000 innb.) Tett på Bergen og industrieventyret på Mongstad, er utgangspunktet for utvikling av framtidskommunen til stades. Naturen og kulturen i det særprega kystsamfunnet er kanskje det viktigaste grunnlaget for gode liv i Austrheim – både om du flyttar hit for ein spennande jobb, eller om du ynskjer å vere med å skape livskvalitet for dei som allereie bur her. Austrheim inviterer deg til opne landskap – med eit ope sinn!

Del stillingen

Selskap

Austrheim kommune

Kontaktinfo

  • Grethe Korsøen
  • Tittel: Einingsleiar helse
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4747460982
  • Kristine Fanebust
  • Tittel: Fagleiar psykisk helse og rus
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: +4790090954

Lokasjon

  • Austrheim

Søknadsfrist

August 14, 2023

Sykehjemmene i Kongsvinger: Sykepleiere og helsefagarbeider (forskjellige søknadsfrister)