Leiar NAV Hyllestad (søknadsfrist 06.08.2023)

 

Leiar NAV Hyllestad

 

Hyllestad kommune har ledig 100 % fast stilling som leiar for NAV Hyllestad. Vi ser etter deg som er glad i folk, samfunnsengasjert og relasjonsbyggar. Å arbeide i NAV vil gje deg varierte og meiningsfulle oppgåver kvar dag.

Som NAV-leiar vert du kommunalt tilsett og du vil få kontorstad i kommunehuset på Hyllestad. I tillegg til leiarstillinga har vi to sakshandsamararstillingar til i kontoret som du får leiaransvar for. Ansvarsområdet kan bli endra som følgje av eventuelle endringar i oppgåveløysing i kommunen og/eller regionen i komande år. Til stillinga ligg både leiing og sakshandsaming, både på statleg og kommunalt område. NAV-leiar rapporterer til kommunalsjef helse- og omsorg i Hyllestad kommune og regionleiar i NAV Sunnfjord.

 

Hovudarbeidsoppgåver

  • Fagleg og administrativt ansvar for NAV Hyllestad, inkludert økonomi-, budsjett- og personalansvar
  • Ivareta NAV sitt samfunnsoppdrag
  • Utvikle velferdstenestene i NAV Hyllestad, og i regionen elles, med særleg fokus på likeverdige tenester og brukarane sine behov
  • Aktiv kontakt med næringsliv, offentlege etatar og organisasjonar
  • Motivere og bidra til å utvikle medarbeidarane gjennom kompetanseutvikling, meistringsorientering og tillitsbasert leiing

 

Kvalifikasjonar

  • Du må ha fullførte relevant utdanning tilsvarande minimum bachelor. Relevant leiarerfaring kan kompensere for kravet til utdanning.
  • Du må ha god forståing for NAV sitt samfunnsoppdrag.
  • Du må ha god kunnskap om bruk av digitale verktøy og utvikling av desse
  • Du må ha god skriftleg og munnleg framstillingsevne
  • Førarkort for personbil
  • Det er ønskjeleg at du har formell leiarutdanning og/eller erfaring som leiar

 

Personlege eigenskapar

  • Du er ein god relasjonsbyggar som likar å arbeide med folk i ulike livssituasjonar
  • Du er engasjert i utvikling av tenester til innbyggjarane og arbeidslivet
  • Du har ei forståing for leiarrolla på ein måte som skaper tillit, engasjement og motivasjon
  • Du kan arbeide sjølvstendig, men samstundes ha gode samarbeidsevner og kan jobbe i team
  • Du er fleksibel og open for endringar og nye initiativ som kan skape betre løysingar for brukarane
  • Personlege eigenskapar vil bli vektlagt

 

Vi kan tilby

  • Spennande og varierte arbeidsoppgåver
  • Faglege og personlege utfordringar i eit godt arbeidsmiljø
  • Eit tverrfagleg arbeidsfellesskap
  • Løn etter avtale
  • God pensjonsordning i KLP, 2 % av løna vert trekt i pensjon
  • Hjelp til å finne bustad, eventuelt hjelp til å finne arbeid til partnar
  • Bustadtilskot til førstegangsetablerarar i kommunen, etter eigne reglar
  • Gratis tilgang til treningsrom i idrettshallen

 

Velkomen som søkjar!

 

NAV Hyllestad

NAV Hyllestad er eit partnarskap mellom NAV Vestland og Hyllestad kommune. NAV Vestland er inndelt i ni regionar etter bu- og arbeidsområde. NAV Hyllestad er ein del av region Sunnfjord, saman med kommunane Sunnfjord, Kinn, Høyanger, Askvoll og Fjaler. Både stat og kommune vil vere involvert i arbeidet med å utvikle NAV Hyllestad slik at ein kan levere heilskaplege og likeverdige tenester for innbyggjarane og verksemdene i kommunen, samt samarbeid med andre kommunar og instansar i regionen.

 

NAV sitt samfunnsoppdrag

NAV er namnet på Arbeids- og velferdsforvaltninga. I NAV samarbeider stat og kommune om å tilby ei dør inn til dei offentlege arbeids- og velferdstenestene.

NAV sitt samfunnsoppdrag er å bidra til sosial og økonomisk sikkerheit, og fremje overgang til arbeid og aktivitet. Målet er å skape eit inkluderande samfunn, eit inkluderande arbeidsliv og ein velfungerande arbeidsmarknad. NAV tilbyr teneter, ytingar og stønad til både privatpersonar og arbeidsgjevarar.

 

 

Søk her

 

 

 

  • Referansenr: 058649077
  • Fylke: Vestland
  • Jobbtype: Fast
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Arbeidstid: Dag
  • Søknadsfrist: 06.08.2023
  • Arbeidsstad: Hyllestad

 

Kontaktpersonar:

Gjermund Flage, kommunedirektør
tlf: +47 57789546
mob: +47 93218780

Magne Kjetil Berg, leiar NAV Sunnfjord
mob: +47 99241911

 

Heimeside:

http://www.hyllestad.kommune.no

 

Hyllestad kommune

Hyllestad kommune ligg i ytre Sogn på nordsida av Sognefjorden. Til Bergen brukar vi ca 2 timar med båt i sørleg retning, og det tek ca 1 time med bil nordover til Førde. Kommunen har i underkant av 1.300 innbyggjarar. Hyllestad kan skilte med norsk natur på sitt beste, du kan rusle langs vasskanten eller bestige fjell som Lihesten, her er gode kår for jakt og fiske. I Hyllestad er det moglegheiter for både familiar og einslege. Vi har mange fritidsaktivitetar i regi av ulike lag og organisasjonar.

Hyllestad kommune er kjend for sin omfattande produksjon av kverstein, ein produksjon som truleg har foregått i meir enn tusen år. Industri, landbruk og sjøbruk har vore grunnlaget for den største sysselsettinga i kommunen.

I Hyllestad er det rom for fleire, kanskje akkurat deg? Sjekk ut hyllestad.info

Del stillingen

Selskap

Hyllestad kommune

Kategorier

lederleiarNAV

Kontaktinfo

  • Gjermund Flage
  • Tittel: kommunedirektør
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: tlf: +47 57 78 95 46 mob: +47 932 18 780
  • Magne Kjetil Berg
  • Tittel: leiar NAV Sunnfjord
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: +47 99241911

Lokasjon

  • Hyllestad

Søknadsfrist

August 6, 2023

Driftsoperatør vassdistribusjon,Vatn og avløp (Søknadsfrist 13.08.2023)

 

Driftsoperatør vassdistribusjon

 

Verksemd Vatn og avløp sitt hovudoppdrag er å sikre innbyggarane i Ålesund kommune reint og godt drikkevatn, og ei avløpshandtering som ikkje forureinar miljøet rundt oss.

Vi har no ledig fast stilling som driftsoperatør vassdistribusjon, oppstart etter avtale.

 

  • Søknadsfrist: 13.08.2023
  • Arbeidsgivar: Kommunalområde Samfunn
  • Stad: Ålesund
  • Stillingstittel: Driftsoperatør vassdistribusjon
  • Stillingar: 1
  • Heiltid/Deltid: Heiltid
  • Tilsetjingsform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4688271432

 

Arbeidsoppgåver

  • drift, tilsyn og vedlikehald av vassleidningsnettet (reparere leidningsbrot, lekkasjesøk, spyling, ventilar, kummar, hydrantar m.m.)
  • moglegheit på sikt å delta i beredskapsvakt
  • andre relevante oppgåver kan bli tillagt stillinga

 

Kvalifikasjonar

Vi søkjer etter ein person med god teknisk forståing og innsikt som har

  • relevant fagbrev (til dømes anleggsrørleggar, rørleggar, industrimekanikar)
  • gode norskkunnskapar – munnleg og skriftleg
  • førarkort klasse B, helst også BE, C1 og C
  • helst erfaring frå liknande arbeid
  • helst ADK1-sertifikat og arbeidsvarslingskurs

 

Personlege eigenskapar

Vi ser etter ein person som har vilje og evne til å

  • ta ansvar, arbeide nøyaktig og effektivt både på eiga hand og ilag med andre
  • ta initiativ, arbeide ryddig og strukturert
  • vere fleksibel og finne løysingar
  • arbeide i tråd med kvalitets- og HMS-prosedyrer
  • vere ein god medarbeidar og bidra positivt til fag- og arbeidsmiljøet

 

Vi tilbyr

  • relevante kurs og opplæring
  • muligheit for relevant vidareutdanning
  • muligheit til å vere med på å utvikle vidare eit spennande fagområde
  • gode pensjons- og forsikringsordningar
  • løn etter gjeldande tariff
  • gunstig ordning på treningssenter

 

Sentrallageret Ålesund Kommune, Borgundfjordvegen 100, 6017 Ålesund, Norge

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Andreas Relling
Driftsleiar
 Telefon:476 53 381
E-post:[email protected]

Bjørn Skulstad
Avdelingsleiar
 Telefon:916 70 170
E-post:[email protected]

 

Ålesund kommune er den største kommunen mellom Bergen og Trondheim, og eit regionsenter for Nordvestlandet. Kommunen har rundt 67.000 innbyggarar. Området rundt byr på rike moglegheiter for et aktivt friluftsliv for alle, jakt og fiske, og kommunen har eit rikt og blomstrande kultur- og næringsliv. Ålesund er universitetsby og har landets største universitet, NTNU.

Kommunen er ein stor arbeidsgjevar med sine over 5.400 dyktige og engasjerte medarbeidarar som utfører viktige samfunnsoppdrag. I det daglege arbeidet vektlegg vi verdiane våre: open, engasjert og modig. Visjonen for kommunen er «nasjonal slagkraft, regional attraktivitet og lokal identitet».

Ønsker du ein meiningsfylt jobb med varierte og utfordrande oppgåver, er Ålesund kommune eit spennande alternativ.

Del stillingen

Selskap

Ålesund kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Ålesund

Søknadsfrist

August 13, 2023

Regional utviklingsrettleiar, Engasjement i 100% stilling frå 1.8.2023 til 30.6.2026 (søknadsfrist 15.08.2023)

 

Regional utviklingsrettleiar – Kompetanseløftet i Hallingdal

 

Engasjement i 100% stilling frå 1.8.2023 til 30.6.2026

 

Beskriving

Grunnskolane og barnehagane i Hallingdal, i samarbeid med PPtenestene i Hallingdal, lyser med dette ut ein 100 % stilling som regional utviklingsrettleiar for arbeid med Kompetanseløftet i Hallingdal.

Arbeidet med kompetanseløftet er forankra i felles regional prosjektplan og skal vere eit varig kompetanseløft på det spesialpedagogiske feltet. Kompetanseløftet er eit tiltak for leiarar og tilsette i barnehagar, skolar og PPT. Det skal bidra til at alle har tilstrekkeleg kompetanse tett på barna. Målet er å kunne førebygge, fange opp og gi eit inkluderande og tilpassa pedagogisk tilbod til alle.

Utviklingsrettleiaren skal overordna bidra til at barnehagar, skolar og PPT, ser Kompetanseløftet i samanheng med rammeplan for barnehagen og fagfornyinga i skolen, og dessutan ser det allmennpedagogiske og spesialpedagogiske tilbodet i samanheng.

Utviklingsrettleiaren skal ha eit nært samarbeid med PPT, kompetanseutvala for skole og barnehage, og dessutan det regionale oppvekstlederforumet.

 

Dine oppgåver

  • Vere prosessdrivar og bindeledd mellom HVL, PPT, 12 skolar og 24 barnehagar.
  • Sørge for informasjonsflyt og medverke i planlegging og gjennomføring.
  • Følge opp kommunane – med fokus på å opparbeide eit godt kunnskapsgrunnlag, kvalitetsutvikling, varig drift og dokumentasjon.
  • Sørge for kompetanse og erfaringsdeling.

 

Kven er du?

Vi søker etter deg som har relevant høgare utdanning, brei praksis og som har god innsikt i leiing av utviklingsprosessar i skole og barnehage. Du må vere initiativrik, kunne arbeide sjølvstendig, ha god gjennomføringsevne, kunne samarbeide og ha dialog med alle involverte partar.

Du må vere analytisk og systematisk, for å kunne vurdere behov og legge til rette for at Hallingdal bygger eit godt lag rundt barn og elevar. Personleg egnethet vil bli vektlagt ved tilsetting.

Arbeidet vil medføre reiseverksemd. Stillinga krev at du disponerer eigen bil, mot godtgjering (statens satsar).

Tilsetting skjer på kommunale vilkår, med konkurransedyktig lønn og tenestepensjon i KLP.

Kontorstad er Gol, arbeidsgivar er PPT og OT i nedre Hallingdal IKS.

 

Meir informasjon om stillinga finn du her (nav.no)

 

Søknad med vedlegg blir sendt PPT og OT i nedre Hallingdal IKS: [email protected]

 

Kontaktperson for stillinga

Gry E. Bjerknes, dagleg leiar
Telefon: 974 86 183
E-post: [email protected]

 

Søknadsfrist: 15. august 2023

Del stillingen

Selskap

PPT og OT i nedre Hallingdal IKS

Lenke til firma

https://www.pptogot.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gol

Søknadsfrist

August 15, 2023

100% stilling som PP-rådgiver ved PPT og OT nedre Hallingdal IKS (søknadsfrist 01.09.2023)

 

PP-rådgivar

 

100 % fast stilling frå 1.12.2023

Ein av våre tilsette går av med pensjon og vi treng derfor å styrke laga med ein ny medarbeidar. Vi ønsker ein medarbeidar med spesiell interesse for, og kompetanse innanfor områda, språkutvikling og lese- og skrivevanskar.

Om arbeidsgivaren

PPT og OT nedre Hallingdal IKS er ein interkommunal PP-teneste for kommunane Hemsedal, Gol, Nesbyen, Hol og Flå. Vi er òg Viken fylkeskommunes PP-teneste og Oppfølgingstjeneste for Hallingdalregionen. Vi har lokale i Gol sentrum. Det er 14,6 fagstillingar inkl. leiarressurs og kontorstøtte i selskapet.

Vår verdiplattform er at tenesta skal vere tilgjengelege, helhetstenkende, profesjonelle og fagleg kompetente.

Arbeidsoppgåver

  • Som PP-rådgivar vil du ha regelmessig møter med barnehage- og skoleadministrasjon.
  • Rettsleie barnehagar og skolar i utviklingsarbeid og i individsaker.
  • Gjennomføre sakkunnige utgreiingar der balansen mellom krava til barna/elevens utvikling, pedagogisk tilrettelegging og juridiske rettigheiter blir varetekne.
  • Gjennomføre og tolke relevante testar i samsvar med faglege bestemmingar for testane.
  • Gjennomføre observasjonar i samsvar med gjeldande faglege anbefalingar.

Krav til kompetanse

  • Høgare utdanning på masternivå med relevante fag i fagkretsen pedagogikk, spesialpedagogikk og psykologi
  • Erfaring med utviklingsarbeid og pedagogisk arbeid
  • Erfaring frå arbeid i PP-tenesta, barnehage/skole eller andre relevante institusjonar
  • Personleg eigenskap vil bli vurdert spesielt og utgjere ein viktig faktor ved tilsetting

Ønskt kompetanse

Kartlegging- og utgreiingskompetanse innanfor området språk og språkutvikling

Om oss

Tenesta kan tilby eit godt arbeidsmiljø og moglegheit for sterk innflytelse på eit område som er i fokus og i utvikling.

Som tilsett må du nytte eigen bil i tenesta, med godtgjering. Tilsetting skjer på kommunale vilkår, med konkurransedyktig lønn og tenestepensjon i KLP.

Aktuelle søkarar vil bli innkalla til intervju.

 

Søknadsfrist: 01. september 2023

 

Send søknad til: [email protected]

 

Kontaktperson for stillingen

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Pedagogisk-psykologisk Tjeneste og Oppfølgingstj nedre Hallingdal IKS
  • Adresse: Sentrumsvegen 93, 3550 Gol
  • Hjemmeside: https://www.pptogot.no

 

PPT og OT nedre Hallingdal IKS – Postboks 93 (Sentrumsvegen 93), 3550 Gol

PPT og OT nedre Hallingdal IKS er en interkommunal PP-tjeneste for kommunene Hemsedal, Gol, Nesbyen og Flå. Vi er også Viken fylkeskommunes PP-tjeneste og Oppfølgingstjeneste for Hallingdalregionen. Vi har lokaler i Gol sentrum. Det er per i dag 10,3 fagstillinger inkl. lederressurs og kontorstøtte i selskapet.

Vår verdiplattform er at tjenestene skal være tilgjengelige, helhetstenkende, profesjonelle og faglig kompetente.

Del stillingen

Selskap

Pedagogisk-psykologisk Tjeneste og Oppfølgingstj. nedre Hallingdal

Lenke til firma

https://www.pptogot.no/

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Gol

Søknadsfrist

September 1, 2023

*Enhetsleder tjenestekontor i helse og omsorg,100% fast stilling *Helsefagarbeidere, vernepleier og vernepleier / sykepleier (forskjellige søknadsfrister)

 

Enhetsleder tjenestekontor i helse og omsorg

 

(NB! Klikk her for vernepleier, vernepleier/sykepleier og helsefagarbeidere.)

 

Nome kommune skal etablerer tjenestekontor i helse og omsorg. Vi søker derfor en ny kollega som ønsker å være med på laget, og som vil være med å etablere og drive tjenestekontoret i Nome kommune.
Det er og tenkt at koordinerende enhet legges til tjenestekontor.

Vår visjon for helse og omsorg er: Sammen om god helse.

Kort om stillingen

100% fast stilling ledig fra 01.10.2023

Beskrivelse av arbeidsstedet

Helse og omsorg i Nome kommune har ca. 400 ansatte og er delt inn i fire virksomhetsområder fra 1. oktober 2023. Det er bo- og miljøtjenesten, helse, hjemmetjenester og institusjon. Tjenestekontoret vil serve og samarbeide med alle tjenesteområdene.

Kommunalsjef for helse og omsorg vil være nærmeste leder, og kontorsted vil være på rådhuset i Nome kommune. På rådhuset er også kommunalsjefens fagstab, og disse vil inngå i samme arbeidsmiljø som tjenestekontoret.

Det er for tiden 2 årsverk knyttet til tjenestekontoret totalt.

Stillingsbeskrivelse i korte trekk

– Ansvar for å etablere tjenestekontor og videre daglig drift, med personal-, fag-, og økonomiansvar for tjenestekontoret
– Saksbehandling og fatte vedtak knyttet til tjenester i helse og omsorg
– Klagesaksbehandling
– Oppgaver knyttet til koordinerende enhet
– Oppfølging av støttekontakter og avlastere

Siden tjenesten er en nyetablering, er det sannsynlig at det vil kunne bli endringer i arbeidsoppgavene.

Kvalifikasjoner

– Krav om treårig bachelorgrad innenfor helse og omsorg, primært innen sykepleie eller vernepleie
– Lederutdanning eller relevant ledererfaring
– Videreutdanning innen helse- og omsorgsrett, eventuelt en forpliktelse til å ta denne utdanningen
– Erfaring med saksbehandling og kunnskap om relevant lovverk vil bli vektlagt
– God skriftlig og muntlig framstillingsevne
– Erfaring med pårørendearbeid
– Erfaring med koordineringsarbeid
– Evne til å bruke ulike fagsystem og digitale samhandlingsverktøy

Personlige egenskaper

– Gode kommunikasjonsferdighet og samarbeidsevner, både knyttet til innbyggere, brukere, pasienter, kolleger og samarbeidspartnere vil bli særlig vektlagt
– Høy arbeidskapasitet
– Evne til å jobbe selvstendig og systematisk, og samtidig fungere i team med kollegaer som er avhengig av tett samarbeid
– Evne til å jobbe målrettet og forholde seg til frister
– Evne til å bidra i kommunen med kunnskap, tanker og ideer om videreutvikling av tjenesten
– Endringsvillig og fleksibel
– Personlig egnethet tillegges stor vekt

Vi tilbyr

– Dyktige og erfarne kollegaer
– Varierende og spennende arbeidsoppgaver i en helse og omsorgstjeneste i utvikling
– Et spennende og kreativt arbeidsmiljø
– Lønn etter avtale (Hovedtariffavtale KS)
– Dagstilling med fleksitid
– Jobb-mobil og pc
– Gode forsikrings- og pensjonsordninger
– Fokus på kompetanseheving og fagutvikling

Politiattest

Politiattest må fremlegges.

Annet

Vilkår for stillingen følger av lov og avtaler som gjelder til enhver tid. Kopi av vitnemål og attester leveres i forbindelse med intervjuet.

Offentliggjøring

Søkere kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om å bli unntatt for offentlighet. Dersom ønsket ikke etterkommes, vil søkeren bli varslet om dette (Offentleglova § 25).

Slik søker du

Vi anbefaler å ha skrevet søknadsteksten i et tekstbehandlingssystem før du starter søkeprosessen. Da kan du lime (kopiere) inn teksten i søknaden.

Når du begynner å registrere søknaden må du ferdigstille, det er ikke mulig å mellomlagre søknaden.

Søk på den aktuelle stillingen ved å klikke på «linken» og gjennomfør de 5 hovedpunktene før du sender søknaden ved hjelp av det siste punktet.

Hvis du har huket av for at du vil ha dokumenter og annen kommunikasjon tilsendt elektronisk, vil du få en epost med kvittering om at søknaden er mottatt.

 

Søk på stillingen her.

 

Søknadsfrist18.08.2023

 

Vår ref1311 Merk søknad

Fakta

Selskap Nome kommune
Stilling Avd. leder HO
Stillingstype Fast dagtid
Lokasjon Helse- og omsorgsetaten

 

Kontakter

Lillian Olsen Opedal, Kommunalsjef helse og omsorg
[email protected]
Mobil  992 24 727

 

Kanalkommunen Nome ligger «midt i smørøyet» og er en kommune med flere vakre steder å bosette seg. Største del av befolkningen bor i eller omkring Lunde og Ulefoss sentrum.
Det er kort vei til Grenlandsregionen i sør og til Bø i Midt-Telemark med vakre Lifjell i nord. Det er kun 30-60 minutters kjøring til sjø og fjell, og kun 2 timer til Oslo. Sørlandsbanen stopper i Lunde.
Kommunen har ca. 6600 innbyggere og et areal på 434 km². Nome har barnehagedekning, ledige boligtomter, videregående skoler og kort vei til universitetet i Sørøst-Norge (Bø, Porsgrunn og Notodden).

 

Del stillingen

Selskap

Nome kommune

Kontaktinfo

  • Lillian Olsen Opedal
  • Tittel: Kommunalsjef helse og omsorg
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: Mobil 992 24 727

Lokasjon

  • Ulefoss

Søknadsfrist

August 18, 2023

Ledig stilling som styrar / dagleg leiar 100 % i Kjølsdalen Montessoribarnehage (Søknadsfrist 06.08.2023)

No photo description available.

 

Ledig stilling som styrar/dagleg leiar 100 % i Kjølsdalen Montessoribarnehage

 

 

  • Kjølsdalen Montessoribarnehage Sa
  • Daltunvegen 19 , 6776 Kjølsdalen

 

Vi søker etter barnehagestyrar til kjølsdalen Montessoribarnehage.

 

Krav til kompetanse

  • Utdanning: Bachelor, barnehagelærerutdanning, treårig
  • Norskferdigheter jamfør barnehageloven § 28
  • Erfaring med leiing
  • Det er ynskeleg med styrerutdanning

 

Personlege eigenskaper

  • Har gode samarbeidsevner og evne til å leie personalet på ein god måte
  • Evne til å sjå heilskapleg kva som er det beste for barnehagen, og drifter barnehagen etter dette
  • Er fagleg oppdatert, og har interesse for å drifte og utvikle barnehagen etter montessoripedagogikken
  • Er løysningsorientert og kan vise fleksibilitet
  • Har gode kommunikasjonsferdigheter og kan samhandle med tilsette, barn og føresette på ein god måte

 

Arbeidsoppgåver

  • Dagleg drift av barnehagen
  • Ansvar for at barnehagen blir drifta i tråd med lovverk, kontinuerleg oppfølging av arbeid med helse, miljø og sikkerhet
  • Personalansvar
  • I tett samarbeid med øvrig personal ha ansvar for at det pedagogiske arbeidet er i tråd med rammeplanen og barnehagelova.
  • Bidra til eit godt samarbeid med personalgruppa, barna og føresette.
  • Samarbeid med kommune og andre aktuelle eksterne instansar

 

Vi kan tilby

  • Ein godt etabelert barnehage med god bemannings- og pedagogtetthet
  • Gode lønns- og pensjonsordning etter PBL tariff
  • Ei dyktig personalgruppe som arbeider til det beste for barnehagen
  • Samarbeid med Kjølsdalen Montessoriskule, merkantilmedarbeidar som hjelp til med mange av dei administrative oppgåvene
  • Ein arbeidsplass som arbeidar aktivt med kompetanseheving

 

Om arbeidsgiveren

 

Barnehagen vår ligg fritt og landleg til i bygda Kjølsdalen i Stad kommune, nært både Måløy og Nordfjordeid. Barnehagen har 38 barnehageplassar fordelt på 2 avdelingar. Rundt oss har vi eit flott nærområde med skog og natur som vi er aktive brukarar av. Vi driv etter montessoripedagogikken, og er på utkikk etter ein leiar som vil sette seg inn i denne pedagogikken og jobbe etter montessoriprinsippa. Samlokalisering med Kjølsdalen Montessoriskule gjev oss moglegheiter for eit unikt samarbeid på kryss av dei tradisjonelle skilja mellom barnehage og skule, noko som kjem både barn og vaksne til gode. Ta gjerne kontakt om du har spørsmål rundt stillinga, og er du nysgjerrig på korleis vi har det er du velkommen til å besøke oss.

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Barnehagestyrer
  • Antall stillinger: 1
  • Oppstart: Etter avtale
  • Ansettelsesform: Fast
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Ikke oppgitt
  • Arbeidsdager: Ukedager
  • Arbeidstid: Dagtid

 

 

Søknadsfrist: 6. august 2023

Send søknad til: [email protected]

 

Kontaktperson for stillingen

Silje Myklebust
Styrar
47367296
[email protected]

 

No photo description available.

Del stillingen

Selskap

Kjølsdalen Montessoribarnehage

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Kjølsdalen

Søknadsfrist

August 6, 2023

Virksomhetsleder helse, mestring og omsorg (søknadsfrist 06.08.2023)

GJE-Webcruiter-1170x300

Virksomhetsleder helse, mestring og omsorg

 

 

Helse, mestring og omsorg (HMO) er kommunens største virksomhet med 130 årsverk og 113 millioner kroner i driftsbudsjett for 2023. Virksomheten inneholder følgende tjenesteområder: institusjon, omsorgsplasser, hjemmetjenester, ulike typer boliger, bistand og avlastning, flere dagsenter, BPA, fysio-/ergoterapi og mottak og utredning.

HMO leverer gode tjenester, får gode resultater på brukerundersøkelser, er sertifisert som Livsgledehjem for eldre og har god fagdekning. Virksomheten arbeider systematisk med å holde sykefraværet nede, har tatt i bruk teknologi og digitale løsninger i tjenesteproduksjonen og har kommet et godt stykke på vei mht heltidskultur. HMO har nettopp ansatt en rådgiver/prosjektleder for velferdsteknologi og deltar i lokale, regionale og KS’ initierte digitaliseringsprosjekter. HMO er sentral i et kommuneomfattende prosjekt med betegnelsen Helthetlig innsatstrapp.

Virksomhetslederen rapporterer direkte til kommunedirektøren og er en del av kommunedirektørens strategiske ledergruppe.

Kort sagt: Det gjøres mye bra arbeid i HMO, samtidig er det et betydelig potensial å hente ut i forberedelsene for framtidens utfordringer.
Er du den rette til å lede arbeidet med å hente ut dette potensialet?

 

  • Søknadsfrist: 06.08.2023
  • Arbeidsgiver: Gjerdrum kommune
  • Sted: Gjerdrum
  • Stillingstittel: Virksomhetsleder helse, mestring og omsorg
  • Stillinger: 1
  • Heltid/Deltid: Heltid
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsprosent: 100
  • Webcruiter-ID: 4685850769

 

Arbeidsoppgaver

Hovedoppgaven å lede og koordinere drifts- og utviklingsarbeidet innenfor tjenesteområdene, og sørge for at tjenestene leveres på en effektiv måte og er av god kvalitet for kommunens innbyggere.

  • Lage strategiske analyser og implementeringsplaner for faglig utvikling av tjenesteområdene
  • Lede og koordinere kontinuerlig forbedrings- og endringsarbeid
  • Sørge for at virksomheten til enhver tid følger styringssignaler og administrative og politiske beslutninger
  • Sikre gode og kostnadseffektive tjenester og optimal ressursutnyttelse innenfor tildelte økonomiske rammer
  • Utarbeide budsjetter og økonomiplaner og rapportere tjenesteområdenes arbeid
  • Ha stålkontroll på økonomistyringen
  • Være en pådriver for god samhandling på tvers av egne avdelinger og med andre virksomheter med helhetlige løsninger som mål
  • Kommunisere og samhandle aktivt med tillitsvalgte
  • Sørge for systematisk kompetanseplanlegging og -utvikling
  • Lede og sparre aktivt med avdelingsledere og nøkkelpersonell
  • Delta aktivt med helhetlig fokus i kommunedirektørens strategiske ledergruppe

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning, fortrinnsvis innenfor helse og på masternivå
  • Relevant ledererfaring på strategisk og taktisk nivå, erfaring med å lede ledere og erfaring med lederutvikling
  • God digital kompetanse og interesse
  • Solid økonomiforståelse og erfaring med økonomistyring
  • Erfaring med ledelse av endrings- og utviklingsprosesser med dokumenterte resultater
  • Kjennskap til politiske beslutningsprosesser og offentlig forvaltning

 

Personlige egenskaper

  • Du er en erfaren og trygg leder som evner å utvikle mennesker gjennom delegering, ansvarliggjøring, støtte og veiledning
  • Du er tydelig, men vennlig og løsningsorientert i ditt lederskap
  • Du liker og mestrer å veksle mellom strategisk og taktisk nivå og mellom drift og utvikling
  • Du er systematisk og faktabasert i din tilnærming, og gjør tydelige prioriteringer
  • Du har god forståelse for praktisk endringsledelse og har utholdenhet til å skape endringer

Personlig egnethet vil bli tillagt vekt.

 

Vi tilbyr

  • God lønn
  • Meget gode pensjonsbetingelser
  • En kommuneorganisasjon med gode resultater, store ambisjoner, godt kompetente kollegaer og gode samarbeidsforhold
  • Et politiske nivå som heier på administrasjonen og gir oss rom for å skape gode resultater
  • Aktive fag- og ledernettverk og samarbeid med nabokommuner

 

Nystuen 1, 2022 Gjerdrum, Norge

 

 

Søk her

 

Kontaktinformasjon

Frits Arne Eriksen
Kommunedirektør
 Telefon:48990481
E-post:[email protected]

 

Gjerdrum er en kommune i sterk vekst, sentralt på Romerike og midt mellom Oslo og Gardermoen. Kommunen har rundt 7 000 innbyggere og er en meget attraktiv bokommune. Gjerdrum er geografisk sett en liten kommune ­- 10 km fra sør til nord, og fra øst til vest. Kommunesenteret er Ask, med flere dagligvarebutikker, kafeer og restauranter og et antall spesialforretninger. Gjerdrum ligger landlig til og byr på unike muligheter for friluftsliv med turstier, fiskevann og skiløyper. Kommunen har et bredt og aktivt idrettstilbud og et mangfoldig kulturliv med Gjerdrum kulturhus, kulturuker, egen festival, teater, korps og kulturskole.

Vi ser etter ledere og medarbeidere som er framtidsretta, rause, entusiastiske og modige. Vi tenker helhet, ser muligheter og handler sammen. Les mer om kommunen på våre hjemmesider.

Del stillingen

Selskap

Gjerdrum kommune

Kontaktinfo

  • Frits Arne Eriksen
  • Tittel: Kommunedirektør
  • E-Post: [email protected]
  • Mobil/Tlf: 48990481

Lokasjon

  • Gjerdrum

Søknadsfrist

August 6, 2023

Helsefagarbeidere (søknadsfrist løpende)

Utsikt annonsebilde fullbredde

Helsefagarbeidere

 

 

Om oss

Liker du rå natur, fantastisk utsikt, nordlys, midnattsol, fisk, reinsdyr og ørn? Da kan Loppa kommune være noe for deg. Et lite samfunn med et stort hjerte. Her blir du tatt godt i mot av innbyggerne og dine nye kollegaer. Perleturer, skattejakt, randone, scooterkjøring, hiking, isbrevandring, fiske, grilling og bading i alle slags temperaturer er bare noe av det Loppa kommune har å by på.

Loppa kroa og Støa kan friste med hjemmelagde middager, kaker og diverse annet godt.

Innimellom arrangerer de musikkbingo/quiz eller andre morsomme aktiviteter. Her kan du sove i dagsturhytta på Øksfjordfjellet og nyte både midnattsol og nordlys i løpe av året. Med kort vei til jobb, skole og barnehage kan du nyte døgnets timer med aktiviteter, sosialt lag eller i fred og ro. Loppa kommune grenser til Kvænangen kommune i sør, Alta kommune i øst og Hasvik kommune i nord.

 

Om stillingen

Øksfjord sykehjem er lite, oversiktlig og byr på stor variasjon innen alle oppgaver.
Avdelingen har egen skjermet enhet, lang- og korttidsplasser, plasser til avlastning og rehabilitering, samt en sykestue-/akutt døgnplass.
Avdelingen har ca. 50 ansatte. Rus- og psykiatritjeneste, legekontor og fysioterapi er tjenester lokalisert i samme bygg og muliggjør et godt tverrfaglig samarbeid.

Vi ser etter en engasjerte, inspirerende og dyktige helsefagarbeidere som er strukturert, selvstendig, faglig engasjert, positiv, og opptatt av å gjøre hverandre gode.

Parkveien bofellesskap gir omsorgstjenester til inntil 5 beboere over 18 år som bor i egne leiligheter. Beboerne har ulike behov og ulike fritidsinteresser, noe som gir arbeidsplassen varierte oppgaver og utfordringer. Vi søker en faglig, målrettet og omsorgsfull helsefagarbeider som vil være med å bidra til å skape trygghet og trivsel i brukers hjem. Du må kunne jobbe med målrettet miljøarbeid med beboerne morgen og kveld, og bidra til et godt omdømme gjennom god service overfor pårørende og tjenestemottaker.

 

Kjenner du deg igjen i dette, ser vi fram til å motta en søknad fra deg.

Vi søker deg som har fokus på et miljø med livsglede. Du må kunne samarbeide med andre, men også kunne jobbe selvstendig. Du må være omsorgsfull, empatisk og trygg i rollen som helsefagarbeider. Beherske IT verktøy og ha gode norsk kunnskaper både skriftlig og muntlig.

 

Vi har ledig inntil 8 faste stillinger i ulike stillingsprosenter. Ta kontakt for mer info.

 

Vi tilbyr

  • Lønn etter tariff (Nyansatte lønnes etter minimum 10 år ansiennitet)
  • Videreutdanning innefor prioriterte områder, med utdanningsavtale
  • Gratis barnehage (fra august 2023)
  • Gratis SFO for 1. klassinger

 

 

Arbeidsoppgaver

Sykehjem:

  • Utføre praktisk pleie og omsorgsoppgaver i henhold til vedtak og brukerens behov
  • Tett samarbeid med tjenesteansvarlig sykepleier
  • Fokus på brukernes egenmestring i hverdagen
  • Planlegge, vurdere, og koordinere tilbud samt iverksette mål og tiltak
  • Opplæring og veiledning av ufaglærte og nyutdannede
  • Faglig god praksis og ansvar for å holde seg oppdatert innen fagområdet
  • Delta i faglig utviklingsarbeid

 

Bistandsbolig:

Helsefagarbeidere/Miljøarbeidere skal ivareta det generelle pleie- og omsorgsbehovet som beboer til enhver tid har. I funksjonen inngår å forebygge, behandle og rehabilitere. Delta i miljøarbeidet, andre aktiviteter og i planlegging og oppfølging av tiltak sammen med andre ansatte, med flere oppgaver.

 

 

Kvalifikasjonskrav

  • Norsk autorisasjon som helsefagarbeider
  • Har gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
  • Relevant erfaring fra tilsvarende arbeid/ enheter
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Ønskelig med førerkort klasse B

 

Generell info

  • Loppa kommune tar deg godt imot og kan være behjelpelig med å skaffe bolig. Send e-post til [email protected] ved forespørsler som omhandler bolig.
  • Politiattest av ny dato må fremlegges før tiltredelse.
  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid går frem av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
  • Ved overtallighet har fast ansatte i Loppa kommune fortrinnsrett.
  • Søkere må være forberedt på å stille til intervju.
  • Ta med originale dokumenter, attester og identifikasjon ved intervju/frammøte.
  • Minst to referanser bes oppgitt i søknaden.
  • Gode pensjonsordninger gjennom KLP
  • I Finnmark gjelder statlige virkemiddelordninger som lavere skatt og nedskriving av studielån i
  • Statens Lånekasse i Norge.
  • Opplysninger om søker kan bli gjort offentlige selv om søkeren har bedt om ikke å bli oppført på søkerlista, jamfør Offentlighetslovens § 25

 

Spørsmål om stillingen

 

 

Søk stillingen

 

 

  • Søknadsfrist: Løpende
  • Arbeidsgiver: Loppa kommune
  • Kommune: Loppa
  • Omfang: Heltid (2 stillinger)
  • Varighet: Fast
  • Arbeidssted: Loppa kommune, 9550 Øksfjord

Del stillingen

Selskap

Loppa kommune

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Øksfjord

Søknadsfrist

September 17, 2023

Menighetspedagog / trosopplærer 100 % stilling (søknadsfrist 15.08.2023)

Menighetspedagog / trosopplærer 100 % stilling

 

  • Kristiansand kirkelige fellesråd
  • Møllevannsveien 44, 4617 Kristiansand S

Grim menighet i Kristiansand har ledig 100 % fast stilling som menighetspedagog/trosopplærer fra oktober 2023.

Grim menighet er en sentrumsnær menighet, med ca. 8000 innbyggere.
Vår visjon er: «Grim menighet – et godt sted å være – mangfold, tro og tjeneste».

 

Arbeidsoppgaver

  • Kontinuerlige tiltak innen barne- og ungdomsarbeidet
  • Helhetlig ansvar og gjennomføring av trosopplæringsplanen
  • Konfirmantarbeid og undervisning i samarbeid med sokneprest
  • Engasjere og veilede frivillige medarbeidere
  • Gudstjenester knyttet til barne- og ungdomsarbeidet
  • Delta i stabens og menighetens felles utvikling og gjøremål

Politiattest vil bli krevd, men skal ikke legges ved søknaden.
Den som tilsettes må være medlem av Den norske kirke.

 

Kvalifikasjoner

  • Relevant høyere utdanning og/eller erfaring
  • Personlige egenskaper
  • Er utadvendt og kontaktskapende i møte med barn og unge
  • Har gode datakunnskaper og administrative evner
  • Initiativrik, kreativ, fleksibel og evne til å jobbe strukturert
  • Evne og vilje til samarbeid
  • Personlig egnethet vil vektlegges

 

Vi tilbyr

  • Godt og inspirerende arbeidsmiljø med engasjerte og dyktige kollegaer
  • En variert og spennende tjeneste
  • Arbeid i en mangfoldig bydel med store muligheter
  • Fleksibel arbeidstid

Lønn etter KAs avtaleverk. Oppstart av stillingen er oktober 2023.
Vi gjør oppmerksom på at alle våre søkere kommer på en offentlig søkerliste jr. offentlighetsloven § 25. Fritak fra offentliggjøring må begrunnes i søknaden.

 

Kontaktinformasjon

Cecilie Pettersen Ueland, Daglig leder, 916 90 002
Arbeidssted

 

Møllevannsveien 44

4617 Kristiansand

 

Nøkkelinformasjon:

  • Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd
  • Referansenr.: 4687937850
  • Stillingsprosent: 100%
  • Fast
  • Søknadsfrist: 15.08.2023

 

Om arbeidsgiveren

  • Arbeidsgiver: Kristiansand kirkelige fellesråd
  • Adresse: Møllevannsveien 44, 4617 Kristiansand S
  • Hjemmeside: http://www.kirken.no

 

Om stillingen

  • Stillingstittel: Menighetspedagog / trosopplærer 100 % stilling
  • Antall stillinger: 1
  • Ansettelsesform: Fast
  • Prosent: 100 %
  • Heltid/deltid: Heltid
  • Sektor: Offentlig

 

 

Søk på jobben

 

 

Søknadsfrist: 15. august 2023

 

 

Del stillingen

Selskap

Kristiansand kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

  • Cecilie Pettersen Ueland
  • Tittel: Daglig leder
  • E-Post:
  • Mobil/Tlf: 916 90 002

Lokasjon

  • Kristiansand S

Søknadsfrist

August 15, 2023

Menighetspedagog/ menighetsarbeider 50% (Søknadsfrist 20.08.2023)

Ledig stilling som Menighetsarbeider/Menighetspedagog 50%

 

Menighetsarbeider/ Menighetspedagog 50% stillingØnsket tiltredelse: 1.oktober. Vi har omorganisert «stillingskabalen» vår, og vi ser etter en ny ansatt med engasjement, lyst og pågangsmot til å jobbe med barn og unge.

 

LEDIG STILLING – LILLEHAMMER KIRKELIG FELLESRÅD

 Menighetsarbeider/ Menighetspedagog 50% stilling
Ønsket tiltredelse: 1.oktober.

Vi har omorganisert «stillingskabalen» vår, og vi ser etter en ny ansatt med engasjement, lyst og pågangsmot til å jobbe med barn og unge.

Lillehammer kirkelig fellesråd har 6 menigheter, og en del av arbeidet er felles for alle menigheter.
Mye av arbeidstiden er på kveld og helg. Arbeidstiden kan ofte variere fra uke til uke.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Planlegge og delta i gjennomføring av aktiviteter i trosopplæringsplanen, som i stor grad er felles for 6 menigheter.
  • Tårnagentklubb (8-10 år) og Aldri-alene-klubb (12-13 år), omtrent to ettermiddager i måneden.
  • Lys Våkenhelg, Tårnagenthelg.
  • Ledertrening på kveldstid hver uke.
  • Videreutvikle og delta i arbeid for ungdommer Det kan være konfirmantundervisning, ungdomskirke, band, ten-sing, sosiale samlinger, konfirmantleir og lederhelg

 

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Musikalsk kompetanse, gjerne spille piano/ gitar.
  • Personlig ønske om å formidle kristen tro til barn og unge gjennom ord og handling.
  • Gode kommunikasjons- og formidlingsevner i møte med barn, unge og kollegaer.
  • Relevant utdanning og/ eller erfaring innenfor pedagogikk, musikk og/ eller kristendom.
  • Fleksibel og løsningsorientert, ta initiativ og kunne jobbe selvstendig, ha vilje og evne til samarbeid med øvrig stab og frivillige.
  • Personlig egnethet blir vektlagt.
  • Må beherske norsk skriftlig og muntlig.

 

Annet:

  • Søker må være medlem i Den norske kirke.
  •  Politiattest må framlegges.
  • Inngår i trosopplæringsteamet som består av til sammen 180% stilling, og ledes av kateket.  
  • I staben samarbeider du også med; 5 sokneprester, 1 diakon, 1 kateket, 3 kantorer,
    5 kirketjenere, renholdere og sekretærer/kontoransatte.
  • Mesteparten av aktiviteten foregår i Nordre Ål kirke, eller de andre kirkene.
    Det kan være en fordel med førerkort og tilgang på bil.
  • Aktuelle søkere vil bli kalt inn til intervju.

 

Vi tilbyr:

  • Tilgang på god kontorplass på kirkekontoret i Fåberggata 128.
  • Lønns- og arbeidsvilkår i henhold til tariffavtale med KA.
  • Arbeidsbeskrivelse blir fastlagt sammen med den som blir ansatt

 

Søknadsfrist: 20.08.23

Kontaktpersoner:

Kateket Susanne Paulsen – epost [email protected] tlf 405 13 056
Menighetspedagog Møyfrid Brenn – epost: [email protected] tlf 979 91 320

Søknad med CV sendes på epost til: [email protected]

Eller pr brev: Lillehammer kirkekontor, Fåberggata 128, 2615 Lillehammer

Del stillingen

Selskap

Lillehammer kirkelige fellesråd

Kontaktinfo

Lokasjon

  • Lillehammer

Søknadsfrist

August 20, 2023